Tsitsipas a Rubljov si v Monte Carlu zahrají o první titul z Masters

  • ATP MONTE CARLO - 22letý Řek Stefanos Tsitsipas na antuce v Monte Carlu smetl 6-2 6-1 Brita Dana Evanse a potřetí v kariéře postoupil do finále turnaje Masters 1000. O první titul z akcí této kategorie si bývalý vítěz Turnaje mistrů zahraje s Andrejem Rubljovem, který je po výhře nad Norem Casperem Ruudem ve svém největším finále.
    17. 4., aktualizováno | Aktuality |  65 komentářů
    Stefanos Tsitsipas (© AFP)Stefanos Tsitsipas (© AFP) 
     

Řecký tenista Stefanos Tsitsipas v semifinále v Monte Carlu porazil 6-2 6-1 Brita Daniela Evanse. Pátý hráč světa si v nedělním finále zahraje o šestý titul v kariéře a první od loňského února.

Evans sice v Monte Carlu vyřadil tři nasazené hráče včetně světové jedničky Srba Novaka Djokoviče a poprvé na turnaji Masters vyhrál víc jak jeden zápasy, proti Tsitsipasovi ale na čtyři výhry nenavázal. Dvaadvacetiletý Řek vyhrál za 70 minut a pokusí se uspět po sérii tří finálových porážek.

O titul si Tsitsipas zahraje s osmým hráčem světa Rusem Andrejem Rubljovem (h2h 4-4), který ve čtvrtfinále vyřadil jedenáctinásobného šampiona z Monte Carla Španěla Rafaela Nadala a po dnešní výhře 6-3 7-5 nad Norem Casperem Ruudem postoupil do svého prvního finále na turnajích Masters.

 

• ATP MASTERS 1000 MONTE CARLO •
Francie, antuka, 2.460.585 eur
sobotní výsledky (17. 04. 2021)
• Dvouhra - semifinále •
Tsitsipas (4-Řec.) - Evans (Brit.) 6-2 6-1
Rubljov (6-Rus.) - Ruud (Nor.) 6-3 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (65)
17.04.2021 22:41Od: Vlk-v-trave 2021 Barcelona Open Banco Sabadell ? Singles
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Barcelona_Open_Banco_Sabadell_%E2%80%93_Singles

Pekny los pro Pellu.

Do prvniho kola chytl Samuraje:) Vitez duelu Nishikori vs. Pella si zahraje s Garinem.

1.Ctvrtka
Nadal by si mel poradit se vsemi, tedy pokud ho nebude sokovat Pella abstraktnim tenisem, ale Fedex tady chybi, takze chybi i sparing a motivace.

2. Ctvrtka
Ve tetim kole muze byt duel Diego s Dannym. Opet i na tomto turnaji by se mohli v SF potkat Diego s Rafou, ale tezko rict:)

3. Ctvrtka
Stale je tam Tsonga, uvidime jestli bude hrat. Do prvniho kola chytl Gerasimova.
Celkem je slusne naslapana, Ruud, Sinner, Princezna, Rublev (tedy pokud prijede)

4. Ctvrtka
Mel by se predstavit Thiago:) No ale ve tretim kole by mohlo byt k videni derby FAA vs. Denis Shapo. :) Stefan je tu nasazeny jako 2., ale otazka jestli bude v Barcelone hrat.
[ Reagovat ]
17.04.2021 23:20Od: Tomas_Smid_fan
Btw Gagarin mi neni moc sympatický. Divný seladón s velkými sklony k dohadování se. Akorát dokáže občas slušně zahrát.
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:52Od: Forehand
Turnaje, z ktorých vypadne Nadal aj Djokovic zvyknem dosledovať tak jedným kútikom oka.

Ale to finále Rublev Tsitsipas mi príde atraktívne a rád sa pozriem.

Pamätám si oba ich antukové zápasy, v Paríži bol jasne lepší Grék, ale treba povedať, že parížšsky Rublev je len slabý odvar toho súčasného

Tsitsipas. Pred 2-3 rokmi, kedy sa Thiem hotoval konečne vyhrať RG som predpovedal, aby raz Tsitsipas nevyhral RG skôr ako Thiem. V tej dobe to vyznelo ale celkom komicky, pre viacerých.

Ak sa Thiem zázračne do mesiaca nezlepší, dovolím si tvrdiť, že na RG bude prvýkrát väčší favorit práve Stefanos. Stabilizoval výkonnosť a vždy som videl, že jeho hra má na antuke veľký potenciál.
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:04Od: paddy
Thiem je bez šance, i bez aktuálně pochroumaného kolena by to měl těžké

Tsitsipas bude samozřejmě mezi favority, je to jeho nejlepší povrch

Tři nejlepší současní antukáři jsou rozhození a v systému "Clay 3+1" se už nedá od nikoho jiného nic očekávat smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:17Od: Vlk-v-trave
Kteri to ti tri antukari jsou?:)
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:24Od: paddy
N+D+T to je snad jasné
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:30Od: Vlk-v-trave
Jako Nick+Diego+Thiago
jo, tak celkem to smysl dava.
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:45Od: Vlk-v-trave ATP Race
Jinak zitra, prima bitva o prvni misto v race:)

Andrej po dnesni SF se uz dostal na 1. flek.

1. Rublev
2. Djokovic
3. Tsitsipas
4. Medvedev
5. Hurkacz
6. Karatsev
7. Sinner
8. Zverev
9. Princezna
10. Ruud

Danny Evans se vyhopl na 11. misto:)

Peknou perlickou je pozice Federera a Pelly.

221. Pella
222. Federer

Toz Pella sa dost nabehal na to, aby byl na stejnym fleku jako Fedex se stejnym poctem bodu, inu ultimatni fanousek, ktery ceka na navrat sveho Idola :D
Takze nejake ty prvni dobre vysledky na kurtu muzeme ocekavat nekde v Madridu,... rozhodne ne drive.
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:47Od: Forehand
222. Federer.

Roger tú večnú dvojku dokázal strojnásobiť. Ďalší rekord ide na jeho stranu.
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:07Od: paddy
A na RG by mohl získat 2. titul smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:08Od: Vlk-v-trave
:D
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:07Od: Vlk-v-trave
Tak Fedex je genialni umelecky estet,
2 odehrane zapasy v teto sezone, 29 vyhranych gemu, tedy tzv. symbolicky soucet: 2+9= 11, 1+1 = zase 2.
Je pochopitelne ze je 222. v race.
Kdy sectes 2+2+2 = 6 a pridas ty 2 odehrane zapasy, tak ti vychazi 8, tedy jeho aktualni pozice v zebricku.
Kdyz k tomu pridas jeste tzv. symbolicky soucet gemu, tedy zase tu dvojku 8+2, tak ti vyjde 10...no a symbolicky soucet 0+1 = 1... Cili z toho vychazi, ze je svetova Jednicka :D

Ten to ma vymakane jak nikdo jiny:)

Bylo by pitome, aby mel 21GS, to by nesedelo v tom jeho estetickem vesmiru. 20GS je spravne:)

Jako mohl by chtit 28, aby to dotahl do ultimatni dokonalosti, ale nevim, nevim:) To uz snad neni ani z tohoto sveta:)
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:23Od: paddy
Máš to špatně, letos ještě 2 GS tituly, z toho 2. z RG, a dostane se na 22 GS smile

2 lidi, co to nejvíc rozhodí, budou Srdjan a jeho nevlastní synovec Forehand
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:26Od: Vlk-v-trave
:) no jako ze v 39 udela kombo. RG+W.
No jak soupere castecne skosi covid, a Meditator se neprobere...no mozne je nakonec vsechno.
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:16Od: Vlk-v-trave
Zato Rafa ma v tom pekny burdel.

18. race
9 zapasu v sezone
3. na zebricku

Tady se neni ceho pomalu chytnout :)
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:26Od: annah
Ale je. Všechno je delitelne třema...
A Rafa je momentálně na žebři třetí.
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:31Od: Vlk-v-trave
takze vecne treti:)
[ Reagovat ]
17.04.2021 23:54Od: annah
Zase ale třetí je krásné místo. Je to furt na bedně. :-)
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:33Od: paddy
Naopak
3*6 místo v Race
3+6 zápasů v sezóně
3. v žebříčku
a ještě ho letos čeká 3. prohraný zápas na RG v kariéře

Dávám na to 3 fajfky smile smile smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 23:15Od: Vlk-v-trave
A ted na Masters v MC prohral 3 zapas hrany na turnaji.
To zacina byt vazne:D
[ Reagovat ]
17.04.2021 23:44Od: paddy
smile smile smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 23:11Od: Tomas_Smid_fan
Tak si s Pellou užijte svou chvíli slávysmilesmile
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:32Od: Vlk-v-trave Tsitsipas x Rubljov
Asi spravedlive finale. SF jsem nevidel, ale behem turnaje Stefan predvadel paradni tenis, ktery byl hodne koukatelny.
Rubljov porazil Nadala v peknem stylu, takze si to finale take urcite zaslouzil.

Ve finale bych byl rad za vitezstvi Rubljova, abych trefil ten tip: nekdo jiny, ale nevim jestli to neni malo na to, co Stefan na turnaji predvadi:)

At vyhraje kterykoliv z nich, urcite to nebude pro mne nejake zklamani.

Nekde v koutku jsem sice doufal v Dannyho Evanse, ale to bylo spis takove to doufani, ze Stefan se trebas vyhaze, vyblbne atd. a finale si zahraje s Kacperem... Ale to by byla asi nakonec skoda, bo tady Stefan hraje fakt paradne, dokonce bych rekl nejlip ze vsech...no a Andrej take dost dobry...takze slozeni finale je urcite na miste.

Kazdopadne... nej prekvapeni turnaje ten Danny Evans je,:) a nejen tim, ze vyradil Meditatora.
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:45Od: paddy
Kurz na finále je překvapivý
Tsi-Rub 2,02-1,87 smile smile smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:48Od: sojka1
nene, Evans odvedl cernou praci, Rublev si svych pet minut slavy uz taky uzil... ted je na rade Stefanos, takze zadny jiny, ale muj tip (v okamziku odeslani 4%) :-))
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:13Od: Vlk-v-trave
pry cernou praci:)
[ Reagovat ]
18.04.2021 01:51Od: turista
Konečně někdo toho slajzchlapka z Birminghamu vypakoval.
[ Reagovat ]
18.04.2021 09:13Od: Vlk-v-trave
velmi dospely prispevek:D
...dalsi, ktery neni schopen vylezt z piskoviste, tzv. klasicka nemoc fans B3. Sice nam vyrostli, ale mentalne to zustlo na piskovisti.
[ Reagovat ]
18.04.2021 01:46Od: turista
Tsitsipas vs Rublev je dobré finále a logické po vyřazení Nadala a Djokoviče. Evans a Ruud přece jen nemají kvalitu svých přemožitelů.
[ Reagovat ]
17.04.2021 18:57Od: smooke1
Prý cipisek antukář????těžko
[ Reagovat ]
17.04.2021 19:19Od: paddy
každý rok kariéry měl největší % úspěšnost na antuce smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 20:22Od: Krisboy
To byla reakce na mě? Jestli ano, tak si za a) přečti ten můj koment ještě jednou a hlavně pomaleji a za b) se podívej na kariérní statistiky obou finalistů.

Jestli to nebyla reakce na mě, tak se omlouvám.
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:54Od: Pe3k
Ve finále věřím Cypískovi smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:53Od: ZerekSu
Člověk sem přijde v 16, že se dozví něco nového z Masters, absolutně nic tu není. Vrátí se za 20 minut a dozví se, že vlastně články a aktuality byly napsané minutu po skončení zápasu :-). Děje se pravidelně. Že vám není blbé.
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:39Od: Krisboy
Taky se Rubl dnešním vítězstvím dostal do čela Race. Stefan těsně třetí, pokud zítra vyhraje, jde do čela smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:55Od: Mony
Už je na čase, aby někdo změnil uspořádání světa.. Tedy toho tenisoveho
[ Reagovat ]
17.04.2021 17:12Od: Krisboy
V Top10 race to momentální kazí jen Srdíčko a Princezna. Věkový průměr ostatních osmi je 23,1 let. Tak snad už opravdu konečně smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:35Od: Krisboy
Finále slibuje zajímavej tenis. Oba mají slušnou formu, některé údery až neskutečné. Hlavně Kopějka, ale Tsi je zase celkově trochu lepší antukář. Vítěze těžko tipovat, ale bude to řežba. smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:34Od: annah
No nebude to mít Tsitsi zítra s Rublem lehké. Rus hraje famózně. Je to 50 na 50.
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:17Od: FulnekUltras London live
Nikdy jsem tyhle aristokraty moc nežral, ale tohle je kwa důstojná pocta - člověku, který měl páteř a charakter.

A jestli má někdo z rodiny výčitky svědomí, tak ať se teď s nimi vypořádá sám v sobě, případně to ještě probere doma s Harrym nebo v ordinaci s psychiatrem.
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:36Od: annah
Jsou v tom staletí tradic, které se automaticky dodržují. Tak samozřejmě, že ta země ani nepotřebuje psanou ústavu. Je to obdivuhodné.
[ Reagovat ]
17.04.2021 16:55Od: magnus
tO HADAM NEMYSLIš VAžNE,žE TY UZNAVAš TYCHTO BIELYCH POTOMKOV OTROKAROV A KOLONIZATOROV.Som zvedavy či aj indovia a afričania uznavaju britsku korunu ktora ich zotročovala.Na oxforde profesori prišli s tym,že nebudu učit o Mozartovi,lebo to symbolizuje otrostvo a nadvladu bieleho muža a študenti inych ras velmi trpia ked sa uči o tychto skladateloch.Namiesto toho budu učit o jazze a rape.
[ Reagovat ]
17.04.2021 17:16Od: annah
Svět zkrátka blbne. Posuzovat minulost dnešními měřítky není úplně nejlepší. To bychom na příklad museli dnešní církev posuzovat jako málem zločineckou organizaci - vzhledem k hrůzám, které kdysi prováděla.
[ Reagovat ]
17.04.2021 17:20Od: Krisboy
To je také jediný správný náhled na katolickou církev. Tolik krve, nenávisti a násilí vůči odpůrcům nemá na svědomí nikdo.

Církve (a zejména ta katolická špína) = největší zlo v dějinách lidstva smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 17:25Od: annah
Souhlasím, že toho mají na svědomí hodně. Ale to nejen katolíci. To samé i ostatní církve v minulosti. Možná že ve jménu náboženství nezemřelo o moc míň lidí než v dobyvačných válkách. Ono to šlo vlastně často ruku v ruce.
[ Reagovat ]
17.04.2021 18:27Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 18:56Od: Marduch
Moc se o tom neví nebo nemluví, ale za posledních cca 1400 let bylo díky džihádu zabito více než 270 milionů lidí, přičemž náboženství miru bylo a je velmi efektivní i v obchodování s otroky po celých 1400 let.
[ Reagovat ]
17.04.2021 18:52Od: Stan_Borowitz
To je strašně zjednodušující pohled jak z komunistické učebnice.

Samozřejmě, že má katolická církev (jako každá mocenská organizace) na triku spoustu věcí, které zejména z dnešního pohledu nebyly úplně košer, ale musíš si uvědomit, že třeba ve 13. století ještě neexistovalá média a showbusiness, nebyli novináři, youtubeři ani influenceři, takže prostému lidu neměl kdo jiný než církev říct, co je (v kontextu doby) dobré nebo špatné, koho milovat a koho nenávidět, kdo je skvělá panovnice a kdo naopak prašivá čubka...
[ Reagovat ]
17.04.2021 19:08Od: DORSCH
jednym slovom je uz cirkev nepotrebna,cely ten bordel si uz vieme zmanazovat aj sami:)
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:37Od: peek
Máš bohužel pravdu, komunisti tady vymyli mozky a zakořenili proticírkevní nenávist. Přitom bez církve by nebyly školy, nemocnice, starobince, sirotčince, nic. Vlastně by naše západní civilizace neexistovala.
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:45Od: Krisboy
Myslíš, že každý, kdo nemá rád církve, má vymytej mozek bolševikama? To jsi asi hodně jednoduchý člověk smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:10Od: peek
Mně přijde spíš jednoduchý autor výroku, že církev je největší zlo v dějinách.
[ Reagovat ]
17.04.2021 22:21Od: Krisboy
Katolická církev. To je důležité. Ne, že by ty ostatní byly výrazně lepší, ale v násilí, demagogii, sadismu, krutosti a nenávisti opravdu nemá v historii konkurenci.
[ Reagovat ]
18.04.2021 00:14Od: DORSCH
ja sam som veriaci,ale nabozenstva vseobecne nemusim,chapem tych,ktory to maju za par,ze ponuka posmrtneho zivota s nahotinkami je pre nich atraktivna,vlastne na tom je postaveny cely biznis plan,rob,posluchaj a po smrti budes odmeneny,je to podobne tomu ako ked ti niekto oznami ze si vyhral luxusne auto,ale pred jeho prebratim si musis kupit hrnce
[ Reagovat ]
18.04.2021 10:19Od: peRFect
Samozřejmě,že círek je největší zlo.To jejich vraždění ve jménu boha,vykupování hříchů desátky a další nesmysly.Ty snad věříš,že člověka stvořil bůh?Církev je jen organizace za účelem obohocování se šířením lží.Nutno podotknout,že vymyšleno to ale měli kvalitně.Nicméně historii jeste třeba připomínat,ostatně jako nacismus a další jiné šmejdy.Sice se uvedeným nevyrovná,ale tahle královská fámílie s celým svým slavným commonwealthem je taky úkaz.
[ Reagovat ]
19.04.2021 15:03Od: DORSCH
skôr ako verim,tak dufam,ze mozno kdesi nieco existuje,neporovnavaj to s nabozenskymi nezmyslami,ale to by bolo na dlhsie,nebudem sa tu rozpisovat
[ Reagovat ]
19.04.2021 15:04Od: DORSCH
navyse je to ciste moja osobna vec,nikomu svoj pohlad nevnucujem,v drvivej vacsine sa o tom ani s nikym nebavim
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:49Od: Ela-fon-isi
Ano, je to složité, ale až na vyjímky Církvím nešlo o nic víc, než o majetek. Píšu množné číslo. Husité si s katolíky nezadali. A týká se to pravoslavné církve, muslimů, jak píše někdo přede mnou... .
Před rokem jsem obdivovala jedem chrám v Olomouci a kamarád mi při tom vyprávěl, kolik peněz na něj dali jeho předci. smile
Ve světovém kontextu...smile
[ Reagovat ]
17.04.2021 21:54Od: Forehand
:)..Pekne povedané.

To je typické pre ľudí, že sa na históriu pozerajú súčasnou optikou.
[ Reagovat ]
18.04.2021 02:51Od: Tomas_Smid_fan Re: Velké OT
Tak tedy považuješ církev za nutné zlo? Ono by to bylo téma na 100 diskuzí, ale protože je pri mě hodně zásadní, zkusím to aspoň stručně a od boku.
V rámci křesťanství si katolická církev uzmula vůdčí ulohu a ti kdo pamatují totáč vědí, jak to dopadá - nepohodlní musí být odstraněni. A to nejen ti neveřící pagani a čarodějnice, ale i bratři Františkáni, panovníci a mnozí další.
Charita? Aby pomohli těm, kterým předtím pomohli na dno? Ono nakonec tu charitu stejně dělali ti nejchudší...
Vzdělání? Ano, Jezuité byli velmi vzdělaní. Ale byli to pravé oni, kdo stáli za vznikem inkvizice. A ta zdevastovala vědění a kulturu vůbec. Takže pokud někdo říká, kde bychom byli bez křesťanství, je to zavádějící, protože z toho, co by nezničili, bychom mohli být daleko vyspělejší civilizace ve všech směrech. Např. zpustošení amerických kultur korunované zničením veškerých písemných dokladů (paradoxně sepsaných misionáři). Zbyly všeho všudy 4kodexy! Z kultur které měly nejlepší znalosti vesmíru... Ale i u nás a jinde by se našlo spousta knih, které církve dodnes tají.
Cirkve a zejména katolická mají stále obrovskou moc a bohatství. K čemu? Hlavně pro sebe.
Na Slovensku zakazoval farář kamarádovi karate a babičky, co neměly v zimě na topení mu házely do kasičky. Ve 20.století! Ovečky, ale i tak je to smutné a mně u toho vře krev v žilách.
Církvím neměl být majetek vrácen, ale odebrán. Pravidelně by se z něj přispívalo na údržbu církevních statků a zbytek by sloužil na sociální podporu (bydlení,vzdělání atd) V tomto, podobně jako u komunistů, jsme se nevyrovnali s minulostí. Dalo by se psát o Bílé hoře, pedofílii (nejen) na misiích a jiných ranách, ale už to tu nebudu víc zasekávat něčím, co sem nepatří...
[ Reagovat ]
18.04.2021 14:38Od: tommr
všechny církve jsou zlo už z principu, protože jsou založený na podvodu ... smile
Při posuzování míry jejich nebezpečnosti je ale třeba vycházet ze současnosti a ne z dávné minulosti. Katolická církev sice v minulosti taky páchala zvěrstva, ale dneska je to jen víceméně bezvýznamnej spolek zlodějíčků a podvodníčků. Jednoznačně největším nebezpečím pro lidstvo je islám, protože muslimové jsou extrémně fanatická a agresivní sekta, která se nezastaví před ničím, aby ovládli celej svět ... smile
[ Reagovat ]
18.04.2021 01:53Od: turista
Evangelickou prosím vynech.
[ Reagovat ]
18.04.2021 02:58Od: Tomas_Smid_fan
Protože je ta správná? Jakkoli se proti katolické vymezila, není svatá, ale nic si z toho nedělej, to téměř žádná církev. Také proto ani Buddha ani Ježíš o žádné církve nestáli, jen chtěli lidem ukázat cestu. Jenže někteří si v tom našli PR...
[ Reagovat ]
17.04.2021 15:22Od: sojka1
to byl ficak! :-)
[ Reagovat ]
17.04.2021 15:45Od: Krisboy
Viděl jsem jen pár gemů, Cici snad neudělal chybu. Naprosto dokonalé údery, dlouhé, razantní, správně umisťované. Danny pouhý sparing partner.
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist