Tsitsipas na French Open vyhrál šlágr s Medveděvem a čeká ho semifinále proti Zverevovi

  • FRENCH OPEN - Stefanos Tsitsipas na French Open porazil 6-3 7-6 7-5 Rusa Daniila Medveděva, v 8. vzájemném duelu si připsal teprve druhou výhru a postupem do semifinále obhájil loňský výsledek. O první grandslamové finále si 22letý Řek zahraje s o dva roky starším Němcem Alexanderem Zverevem, který smetl Španěla Alejandra Davidoviche a do semifinále na pařížské antuce postoupil poprvé v kariéře.
    9. 6., 07:14 | Aktuality |  239 komentářů
    Stefanos Tsitsipas (© AFP)Stefanos Tsitsipas (© AFP) 
     

Stefanos Tsitsipas letos na antuce vyhrál už dva turnaje včetně premiérového triumfu na Masters 1000 (Monte Carlo). V generálce na French Open zvítězil v Lyonu a nyní v Paříži prodloužil svou neporazitelnost již na 9 utkání. 

Poslední vítězství si 22letý Řek připsal ve včerejším večerním čtvrtfinále s Daniilem Medveděvem. O tři roky staršího Rusa porazil 6-3 7-6 7-5, oplatil mu proážku ze semifinále letošního Australian Open a v celkově osmém střetnutí si připsal teprve druhou výhru. 

"S Daniilem jsou to vždy těžké bitvy. Dnes jsem vyhrál ve třech setech, ale snadné to vůbec nebylo. V důležitých momentech mi popohlo sebevědomí, které jsem v posledních týdnech získal," komentoval Tsitsipas. 

Nejlepší řecký tenista postoupil do semifinále grandslamu počtvrté v kariéře, z toho podruhé v Paříži. Dál se zatím nedostal.

Medveděv může být i s účastí ve čtvrtfinále French Open spokojen, před letoškem prohrál v Paříži čtyřikrát v prvním kole.



Tsitsipas si o první grandslamové finále zahraje poosmé v kariéře a poprvé na grandslamu s Alexanderem Zverevem (h2h 5-2).

Čtyřiadvacetiletý Němec, jenž si vloni zahrál semifinále Australian Open a finále na US Open, porazil v jednostranném čtvrtfinále Španěla Alejandra Davidoviche 6-4 6-1 6-1. Vedení ve vzájemné bilanci tak zvýšil na 3-0 a poprvé postoupil do semifinále French Open.



O druhé semifinálové dvojici se rozhodne ve čtvrtek v soubojích Novaka Djokoviče s Matteem Berrettinim a Rafaela Nadala s Diegem Schwartzmanem.

• FRENCH OPEN 2021 •
Francie / Paříž, antuka, 34.360.000 eur
úterní výsledky (08. 06. 2021)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Tsitsipas (5-Řec.) - Medveděv (2-Rus.) 6-3 7-6(3) 7-5
A. Zverev (6-Něm.) - Davidovich (Šp.) 6-4 6-1 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (239)
10.06.2021 00:17Od: RFanousek
Doufám že ten jeho výstup bude na YT, to stojí za další shlédnutí.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:55Od: Rafaeoli25
Djoker hraje hůř než na podzim, Nadal by neměl mít větší problémy.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:58Od: RFanousek
Víš jak to s ním někdy je, hraje tužku celý turnaj a od semi dál nehratelný. Nadal je ale favoritem, to rozhodně.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:58Od: Forehand
Hrá o moc lepšie. Sleduj dĺžku úderov. Berrettini mal len servis, inak to bolo o dve triedy.
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:06Od: Nola
Matteo ma aj delovy FH
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:09Od: Forehand
Ano, forehand a servis.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:53Od: paddy
jsem zvědav, jestli Djok dostane dříve do síně slávy nebo do blázince
smile smile
smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:58Od: Tomas_Smid_fan
Nevím, co se tam stalo, ale ty jeho hystericky-fašistické oslavy znám a neúčastním se jich. On to dělá i když porazí nějakého nešťastného Čonga, který mu se štěstím sebere jeden servis. Prostě už léta vím, proč tohohle hráče nemusím - hra ke koukání až na výjimky není a osobnost...
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:01Od: turista
Nic fašistického neudělal.
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:02Od: Tomas_Smid_fan
V blázinci mu klidně síň slávy udělajísmile
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:03Od: Forehand
:)
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:10Od: paddy Re: v pátek další DQ?
smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:52Od: ipko
Svačina na ČT sport: "tohle je představení, z kterého je možná trochu polekaná i Djokovičova manželka. Ja se teda rozhodne bojím." :D
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:00Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:50Od: FerrariF50
Mu hráblo totálně nebo jako co to bylo ?
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:51Od: Forehand
Novak Djokovic bol na záver natoľko zmätený, že nepostrehol, že vyhral s Berrettinim v stredu a nie s Nadalom v piatok.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:54Od: FerrariF50
Přišel mi chováním i výrazem jak nějakej feťák s absťákem. Jako to bylo fakt šílený, ... a pak ho mají brát lidi vážně jako Rogera s Rafou, což by si sám on přál, ale nemá na to zdaleka :D
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:00Od: Forehand
Úplne sa opustil, to bol extrém aj na Novakove štandardy :D

A ešte po takomto zápase, v podstate povinnej jazde.
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:08Od: FerrariF50
Je to jeden z nejlepších, pro mnohé nejlepší hráč, takže by se měl podle toho chovat. Tohle bylo fakt moc. Hraje takovou dobu, má 18 GS a tohle předvádí vlastně po povinném vítězství, ... že by jeho oblíbené prášky na hlavu zařadili na seznam zakázaných ? :)
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:10Od: Forehand
Neviem. Je možné, že tak strašne túži po odvete s Nadalom, že to z neho v tej chvíli proste spadlo.

Rovnako si myslím, že pred ľuďmi by si toto nedovolil.
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:13Od: FerrariF50
Za to kopnutí měl dostat fiftýn dolu, a za ten psychopatický výraz taky, se divim, že tam v tom laufu nedal někomu rovnou přez hubu :D
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:15Od: Forehand
Na koho tam hulákal po tom nepremenenom MB?...

Už to bolo to druhé najhoršie, čo som kedy za 20 rokov na kurte videl. Netušiac, že za chvílu to ešte vystupňuje.
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:19Od: Marduch
Bylo nejspíš mnohem těžší než to vypadalo:-)
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:22Od: FerrariF50
Já nevim, asi na tým Berrettiniho ? :) Podle mě teda mnohem horší než prásknout raketou a to se nesmí a za tohle nedostal nic, ... což by rozhodně měl.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:55Od: FerrariF50
Asi to bral tak, že vyhrál naposled, ... v pátek rupne ve třech, můj odhad.
[ Reagovat ]
10.06.2021 00:01Od: Tomas_Smid_fan
Jj, chtěl si tam užít poslední vítězstvísmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:49Od: Forehand
To je cct :)..Neskutočné
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:49Od: ipko
slušný matrošsmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:48Od: Forehand
Nech to už dopadne akokoľvek, klobúk dole, že z tej tragédie sa dokázal Mateo vyhrabať a držať tam Djokovica cez 3 hodiny a to čisto za pomoci 1.5 úderu. Lebo nič iné mu nefungovalo.

No a teraz sa Djokovic zas opúšťa :)..To vždy rozosmeje, je to dobráčisko od špiku kosti, to je vidieť.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:47Od: SydneyOpen
to je fakt magor smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:47Od: ipko
Novaksmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:45Od: ipko
a je to tu :D
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:38Od: Forehand
Od Berrettiniho by som teda facku dostať nechcel. Jeho žena ho musí veľmi poslúchať.

Neskutočný švih má ten chlapík a musím uznať, že sa na to dobre pozerá.

Ak chce vyhrávať veľké veci, musí rapídne zlepšiť BH a return.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:35Od: Tomas_Smid_fan
Frantíci většinou pomáhají svým anebo favoritům, už jsou prostě takoví...
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:39Od: Forehand
3 hodinové zápas na antuke ich zaskočil :)

A nie je to prvýkrát, čo sa toto deje. V čase kedy nemali svetlá uplne v kľude naplánovali začiatok SF a QF na 19:00.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:34Od: Patik
Smrdí to ďalším tiebreakom..
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:30Od: Forehand
Noleho už ťahá do postele. Ustlal si na Chartierovi.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:27Od: ipko
podľa mňa to v koncovke Matteo bez divákov na podaní nezvládne, ešte k tomu keď len doťahuje
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:27Od: spaniel
Hezky vozembouch
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:19Od: Patik
Srdjan..smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:13Od: mahycek
To je šaškárna s frantíkama.smilesmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:06Od: peRFect
Jsem usnul?co jeee?
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:01Od: Forehand
Novak je inak teraz hratelny, skoda ze je Mateo z BH tak strasidelne pasivny. To je papierovy uder, keby ma aspon dlzku, ale to padá na técko.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:00Od: Forehand
Za toto faux pas som celkom rad.

Je celkom mozne, ze organizátori sa poucia a budu tlacit muzske SF uz na 14:00 hodinu.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:09Od: Marduch
Proč to přerušili??
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:15Od: ipko
diváci museli odísť
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:20Od: Marduch
Takže naplánovali ČF po osme s vedomim, že tak na 60% se bude dohravat druhý den?
Co je to za magory??
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:24Od: Forehand
Aspon vidíš akú majú vysokú mienku o Novakovi.

Spoliehali sa na to, že to Novak vybaví do 3 hodín.

Ale inak je to samozrejme trapas, Nadal skončil 90 min predtým, prečo sa nehralo druhé QF v závese?..
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:32Od: Tomas_Smid_fan
Já znám jejich logiku dobře - zeptáš se jich na něco a oni ti odpovědi na něco úplně jiného... Takže smysl v jejich konání určitě je, ale jen pro ně. Třeba pomáhají Rafovismile
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:28Od: Tomas_Smid_fan
U žabožroutů normální. Ale jen diváci to neuvidí, zápas se snad dohraje, ne?
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:29Od: ipko
dohraje sa dnes ak sa nepôjde do piateho, inak až asi až po polnoci
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:59Od: paddy zápas přerušen
žabožroutská fraška má další pokračování smile smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:42Od: mahycek
To je jen prodloužení zápasu. Co by tam
ital dělal v semifinále ?
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:51Od: ipko
to isté čo Djokovič-prehral
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:54Od: Patik
s Djokovičom by to bol možno ale zápas hodný semifinále..s talianom len ďalšia potupa.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:54Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:41Od: Forehand
Prasenie kobercov zacina az za dva tyzdne, Mateo.

Inak, kedy Novak prehral 3x TB za sebou?..V mladsich ziakoch?
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:50Od: ipko
v piatom sete sa na Roland Garros TB nehrá, nie? :D
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:58Od: Forehand
Tak Novak prehral 3 TB v rade naposledy v roku 2015. Z toho dva na W so servismanom.

V dobe čo som pozeral 2015-2021 ma tak 80% TB vo svoj prospech, myslim ze sa len raz stalo, ze prehral TB dvakrat v rade.

Neskutočné.

Dalej to pozerat nejdem, ale je celkom možné ze tri TB mimo travy za sebou neprehral od roku 2011 ani raz.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:31Od: turista
Nějak mu ty tiebreaky přestaly jít.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:33Od: Rafaeoli25
Že by se opakovala historie z podzimu a i s Berretinim šel Nolda do pěti setů jako s Tsipem? No kdoví, každopádně dva pětiseťáky a hrát i přes půlnoc před mačem s Rafou žádná slast.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:36Od: Patik
Berretini je ako pes čo naháňa loptu..keď ju aj dobehne nevie čo s ňou..keby aj nejakou náhodou vyradil Djokoviča tak Nadal si z tých jeho lýtok spraví tyčinky do uší.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:33Od: Forehand
Dnes chcem zalahnut o polnoci.

Takze stvrty set, game sets mats, akurát.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:35Od: Rafaeoli25
No jestli se nebude opakovat loňské FO..
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:32Od: Patik
Bože môj..prečo..čo si akože tá cestovina myslí že otočí zápas..len oddialuje nevyhnutné..čivavka sa chce hrať s nosorožcom..
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:36Od: Rafaeoli25
Abyses nesmál předčasně, víš jak to vypadalo na podzim v sf..
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:39Od: Patik
no veď je to len také otravovanie..vyhrať to nevyhrá ale energiu mu bude brať..dve sety nikde nič a v treťom si zmyslí že je vlastne namotivovaný športovec roka.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:30Od: ipko
divácismile
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:29Od: ipko
jasne vidieť, že Novakovi sa na Rafu nechcesmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:28Od: Amputace
Forehande, vystihl jsem to více než dobře - Berrettini prostě nepřemýšlí, hraje hloupě, dělá úplně nepochopitelná rozhodnutí. škoda, protože mu když se to sejde a daří se mu zužitkovat jeho bohatý arsenál předností, je těžké s ním soupeřit.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:30Od: Amputace
jsi to*
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:31Od: Forehand
Jj, ako ten kraťas za stavu 4:3 v TB.

Celý TB mu slape FH, má to namazané a jemu prepne a vyhodi sa drophshotom.

Novak vsak vzápätí spravil dve netypické UE a Mateo zapas zdramatizoval.

Ak by Novak vyhral 3:0, stále som zivil šancu, ze budu hrat s Rafom prve semifinále. Takto je ta sanca uz na urovni fantasmagorie. Ale velka by nebola aj tak.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:16Od: Forehand
Tak zenske semi sa hraju za sebou s tým, ze prve je o 15:00.

Ak pojdu rovnakým systémom pri muzoch, a prve semi sa extra nepretiahne, tak 18:00-18:30 by malo zacinat druhe semifinále.

Cim skor tym lepsie pre Rafu, cim neskor, tym pre Novaka.

O 18:00 by to este nemusela byt az taka pohroma, ale to by musel vyhrat prvy finalista 3:0.
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:08Od: mahycek
Minimálně 15 titulů z Paříže dá. smilesmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 22:11Od: Forehand
Ako som pisal pred turnajom.

Neviem ci Nadal vyhra RG21, ale som skoro presvedčený o tom, ze mu to tam este aspon raz sadne.

Kariéru pred 2024 neskončí.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:35Od: turista
Neblázni. Do 38 let hrát nebude. To by musel hrát trochu federerovsky aby posetril tělesnou schránku.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:29Od: Forehand
Berrettini ma slušný arzenál zbraní, ale možno to nie je ten najbystrejsi tenista na okruhu. Aspon tak na mna posobí.

Velmi zle rozhodnutie, kedy má aký úder zvolit, z taktickeho hladiska je to velka pohroma.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:33Od: Amputace
Je to od Berrettiniho otřes. Bez trefeného prvního servisu je v podstatě předem jasné, jak výměna dopadne. Věřím, že dnešní Diego by potrápil Novaka rozhodně víc - minimálně by s ním držel tempo a dokázal ho občas přehrát i v delších výměnách. Toho Berrettini vůbec není schopen.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:38Od: Forehand
Novakov zreb na RG by som chcel pre Rafu na AO. Kludne aj so vzájomným semi.

Berrettini je ako splašený koň, klapky na očiach, on pri svojej hre vobec nerozmysla podla mna.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:43Od: Amputace
No tohle "zabití" do odkrytého kurtu už opravdu hovoří za vše :D
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:47Od: Forehand
Teraz prvy raz "smart play", za stavu 30:15 na sieti.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:38Od: dappe
Berrettini je dobrý hráč, ale má své limity a vlastně si u něj nepamatuji zápas, kde by nějak zazářil, dnes to zatím také nevypadá. Na druhou stranu Djokovič je v těchto podvečerních a večerních podmínkách úplně jiný hráč.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:44Od: Forehand
Ano. Moc sa o tom nehovorí. Djokovic sa mi minulý rok nepozdával s Bustou aj semifinále bolo vydrené. Tento rok hrá lepsie, sam si pochvaloval podmienky, ktore na kurte panujú večer.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:11Od: paddy od 9.6. 23:00 zákaz vycházení
tak jsem zjistil, že ode dneška byl posun na 23h
- nevím, jestli to někde už říkali

to asi stihnou celý zápas smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:00Od: Forehand Goat Race
No vyzerá to tak, že piatok pojde do tuhého.

Beriem to tak, ze ak Novak vyhrá, dotiahne sa na 19GS a to, ze na konci kariéry bude mat najviac GS práve on, to by som videl kurzovo na 1.45.

Naopak, ak by vyhral RG21 Nadal a dostal by sa na 21 rekordných GS, Nolemu tym padom opatovne odskočil na +3, ten kurz 1.45 na celkovy triumf by mal zrejme Nadal. Pravdepodobne aj nizsi.

Futbalovou terminologiou, bude to typický 6 bodový zapas.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:36Od: turista
Bůh ví jak to dopadne.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:47Od: Forehand
Mateo hra celkom dobre, urcite lepsie ako som čakal. Akurát na Big pointoch je otrasný. Ale prijemne prekvapenie, ze sa vo vymenách celkom drzi.

Novak dnes kompaktný s dobrou dlzkou uderov. Zatial to ma pod kontrolou.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:01Od: Patik
Nadalovci už sledujú Djokoviča a robia si domácu úlohu..som zvedavý aký bude Novak hrať s vedomím že ho v ďalšom kole čaká Nadal..no uvidíme s čím príde..či ukáže Nadalovi načo sa môže tešiť
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:02Od: Amputace
Jj. Zvláště po loňském finále máme přímo naděláno v kalhotách.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:04Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:06Od: Patik
takže hovoríš že pozajtra budeš kludný že mu Nadal nadelí ďalšieho kanára čo..
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:34Od: Rafaeoli25
O kanára tu nejde, ale rozhodně já klidný jsem, Nadal ho dá.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:06Od: Amputace
Za sebe říkám, že jsem na rozdíl od loňska, kdy jsem ve výhru příliš nevěřil, úplně v klidu. I kdyby to nemělo vyjít, tak ať, ale já jsem v tomto případě stoprocentní optimista. Z Djokoviče snad poprvé od roku 2011 nemám vůbec strach. Nezbývá doufat, že to má Rafa podobně a bude si v hlavě přehrávat loňské finále. Stejně jako už Novak Rafu k ničemu nepouští na hardu, měl by si stejné postavení udržet i Rafa vůči Novakovi na antuce.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:11Od: Patik
nemyslím si že si Djokovič nechá dvakrát narezať obzvlášť keď ťá minuloročná výhra ešte poriadne nevychladla..ale najprv musí vôbec postúpiť
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:21Od: Amputace
To není o tom, co si Novak nechá, nebo nenechá. Jsme na antuce v Paříži - celé je to o tom, co předvede, nebo nepředvede Nadal. Případný Djokovičův top tenis by na případný Nadalův top tenis na pařížské antuce nestačil.

A jinak - v tobě se teda úplně ztrácím už: na jedné straně tady vypisuješ už od začátku antuky, jak Nadal vyhraje Paříž bez ztráty setu, a najednou to obracíš a píšeš, že Djokovič si nenechá nařezat? Ale dobře, že jsi změnil názor a Djokovičovi věříš, protože zatím úplně ve všem, co jsi tady napsal, ses zmýlil.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:27Od: Patik
Ja si myslím že to Nadal aj vyhrá celé ale už to nemusí byť tak hladko..a stať sa môže hocičo možno sa jednoducho len zmýlim a nevyhrá to no čo..
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:36Od: Rafaeoli25
Už to nebude tak hladké. Tak hladké to pro něj nebylo celkem často - 2012, 13, 14, 15. Rozhodně Nadal nic moc neubírá z toho nejlepšího, co tam celou kariéru hrál. A to je podstatné, tahle úžasná stabilita bez větších výkyvů.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:37Od: Amputace
Jako lehko to být rozhodně nemusí. Se ztrátou setu v každém případě počítám a podobná demolice jako loni se s největší pravděpodobností konat nebude - na to je Novak příliš zkušený, aby se nechal takto zaskočit podruhé.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:39Od: Rafaeoli25
Hele to ale těžko říct, pokud se Nadal dostane do ráže, může to Djokerovi znechutit opět jako loni a bude z toho zase jasná záležitost.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:41Od: Patik
pre Nadala to bude ťažká skúška pretože na Djokoviča bude chcieť byť stopercentný a keď ho aj porazí je tu Tsitsipas na ktorého tiež nemôže ísť polovičný.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:44Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:46Od: turista
No je tady taky Zverev, který může porazit kohokoliv.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:17Od: Rafaeoli25
V Paříži ne.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:24Od: turista
Přesně tak. Přejít přes Berettiniho je těžký úkol. Nikdo neví zda to Novak zvládne. Pokud ano tak šanci porazit Nadala má. Předcházející vzájemné zápasy si jistě zanalyzoval. A v tom nedávném Římě ve finále mohl vyhrát. Bylo to tam velmi vyrovnané.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:30Od: Patik
na jednej strane mám také desperate komentáre že to Nadal celé vyhrá ale hej toto presne si myslím že ak postúpi už to bude asi 3-4 porážka v rade na antuke s Nadalom..s Vajdom by to mohli poriadne zanalyzovať a vypáliť mu konečne rybník..ale je možné že to zase nedá v hlave..
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:34Od: Amputace
Byla by to šestá porážka v řadě na antuce během 4 let. Jen pro srovnání: na hardu má Nadal těch porážek devět za osm let..
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:07Od: Forehand
Uz by to chcelo nejaky zapas na harde, tráve.

Verim, ze to moze byt otvorené, najma v NY.

Ohladom piatka. Rafovi vzdy slušala pokora. Plne usta rečí mal vzdy turista. A vo finále sme sa smiali my. Nezakriknime to.

Piatkovy zapas bude uplne iny ako minuloročne finále. Tam siel Novak s dobrymi vyhliadkami, teraz bude vsetok tlak na Rafovi a Novak si bude uzivat ulohu outsidera.

Dnes bol Rafa okolo stavu 2:2 v tretom velmi krehky, rovnako v Rime čelil za tohto stavu BB, nech je to mementom. Rimsky zapas bol rozhodne vyrovnaný.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:07Od: Tomas_Smid_fan
Na hardu má Rafa 18 porážek za pět let. Podmnožinky neřeším.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:14Od: Amputace
No a Djokovič má za pět let 18 porážek na antuce, přičemž se toho na ní hraje 3x méně než na hardu, a v roce 2020 se na ní hrály pouhé dva turnaje... A co jako?
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:16Od: Rafaeoli25
A víš jakou má na hardu za těch posledních pět let úspěšnost? 84% skoro, to jsi zapomněl dodat. A to je skvělá úspěšnost. Nemluvě o titulech, které získal.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:19Od: Amputace
Přesně, že Djokovič vyhrál za pět let na antuce 1 turnaj a Bělehrad 2 nikdo neřeší, každý řeší Nadala na hardu, který tam vyhrál 2x GS, 2x Masters a nějaké další menší šmudly.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:43Od: turista
Zapomněl jsi na to, že Novak vyhrál Madrid 2019, Řím 2020 a Bělehrad 2021 to vše na antuce. Bilance na antuce loni 11:1, letos 15:3 a procenta výher má lepší na antuce pouze Nadal, Borg a o malý kousek Lendl. Je to 80,3%.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:38Od: Rafaeoli25
Analyzovat mohou jak chtějí, pokud Nadal předvede plus minus top co na antuce umí, tak má Djoker smůlu. Musel by hrát jako v roce 11 a Nadal mít horší den, pak by vyhrát mohl.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:42Od: Amputace
Já si tak nějak myslím (možná se jen velmi mýlím), že jak jsou oba už staří, tak nějaké velké změny v jejich rivalitě a match-upu už se konat nebudou. Djokovič už neporazí Nadala na RG, kde s ním celou kariéru (až na ten jeden rok, kdy byl Nadal skutečně zralý na ukončení kariéry) prohrával, stejně jako Nadal už neporazí Djokoviče na AO, kde s ním prohrál jeden z nejtěžších zápasů kariéry a pak dostal jednou naloženo. Tohle nastavení už se podle mě mezi nimi moc měnit nebude a bude se čekat v podstatě jen na to, až už je skutečně vytlačí ti mladí.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:47Od: Patik
už ide do tuhého..Djokovič už nemá veľa príležitostí vyhrávať grandslamy a tvoriť rekordy..myslím že minulosť íde bokom prioritou je teraz vyhrať grandslam a je jedno cez koho..už musí..v minulosti nemusel vedel že má ešte celú kariéru pred sebou..teraz už nie.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:53Od: Rafaeoli25
Do tuhého jde pro oba, žádný rozdíl. Ale chtít a mít jsou dvě věci.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:56Od: Patik
pre Nadala nie až tak..Djokovič má o 2 GS menej potrebuje nadviazať kontakt ak chce pomýšlať na viac ako dorovnanie rekordu.keby Nadal vyhral znamenalo by to odksok na tri GS..motivácia je myslím že väčšia..
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:57Od: Amputace
Znamenalo by to, že ho čeká ještě finále.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:56Od: Amputace
Ale ty to pořád bereš, že jako Novak musí a rozhoduje si, jak všechno bude, co potřebuje vyhrát atd. Uvědom si, že je mu 34 let, to nejlepší má za sebou, v hlavě blok, že celý život, celou aktivní kariéru s Nadalem na RG prohrával (zrovna jako Nadal má v hlavě, že ho tam celou kariéru poráží) a podle toho pak do těch zápasů nastupuj(í)e. To už dávno není o tom, že se ráno vzbudí a řekne si, tak a dnes musím. Je to daleko spíš o stereotypech, které se mu za celý život utvořily v hlavě a které u člověka po třicítce nabírají na definitivnosti (v mládí měníš názory často, s narůstajícím věkem se naopak více držíš různých psychologických schémat) a těžko se s nimi bojuje. Troufám si tvrdit, že podobný výpadek jako v loňském finále by u deset let mladšího Djokoviče (a proti o deset titulů chudšímu Nadalovi) ani zdaleka nehrozil.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:04Od: Patik
neni to o tom že sa ráno zobudí ale z dlhodobého hladiska a pribúdajúcimi rokmi na seba vyvíja tlak..a s pribúdajúcim vekom a časom na kurte samozrejme rastie aj tenisový um ktorý za mlada nemal.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:16Od: Amputace
Tak to já si naopak myslím, že už spíš hrají roli různé bloky, který se po všech těch zápasech nastřádaly, a tlak, který na sebe v takovém věku hráč vyvíjí, může, na rozdíl od mládí, kdy by motivoval, spíše ublížit. Ale třeba je to celé jinak. Novakovi do hlavy nevidím.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:43Od: turista
To si nemyslím. Pokud se Novak vyvaruje třeba jen chvilkové ztráty koncentrace a současně zužitkuje nějakou slabou chvilku Nadala tak vyhrát může. Ale i Nadal musí zahrát svůj nadprůměr má-li vyhrát. Průměr by mu na zničení Djokoviče nestačil.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:50Od: Patik
no keby sme mali porovnať čisto len výkony tak rozhodne dnešný výkon by mu na Djokoviča nestačil.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:55Od: Rafaeoli25
Jo? Ono vyhrát devět her v řadě a za dva sety ztratit na podání jediný míček znamená hrát blbě?
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:58Od: Patik
keď to Švarcman vypustil čo.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:59Od: Amputace
Pokud by to byl výkon z druhého setu, tak ne, pokud ze třetího, tak téměř jistě ano. A pokud by hrál Djokovič jako první dva sety proti Musettimu, stačil by Nadalovi snad i výkon z prvního setu proti Sinnerovi.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:36Od: Patik
Inak Beretini mal až príliš veľa volna podľa mňa..je to vidieť na jeho hre..je oddýchnutý ale..mal čas na premýšlanie..predstavovanie si zápasu a teraz pôsobí premotivovane..akonáhle mu padne plán a predstava ktorú tvoril tri dni cez deň a v posteli pred spaním asi sa zrúti ako domček z kariet..
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:51Od: Rafaeoli25
Berrettini hlavně nemá na antuce na Nadala a Djokiho hru, bohužel je to znát, s talentem Musettiho a Sinnera neporovnatelné.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:54Od: Patik
no vyzerá to tak..
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:13Od: Forehand Nadal Diego
Zápas priniesol negatívne veci, ktoré nemôžeme prehliadať, ale ako sa hovorí, koniec dobrý, všetko dobré.

Rafa začal opät veľmi pasívne, čo si v SF rozhodne nemôže dovoliť. Čo chcem ale podčiarknuť, je veľmi dobrý taktický výkon Swartzmana v prvých dvoch hodinách zápasu. On hral Nadalovi do BH, ale úplne úplne všetko. Každý return, každý úder. Nadal z toho začal byť časom taký otrávený, že si na tie výmeny dokonca prestal veriť, začal výmýšľať a niekde na prelome druhého a tretieho setu v podstate nevedel, čo má hrať.

Nevedel si pomôcť Backhandom, dostať sa do pozície, z ktorej by diktoval, resp. časom prevzal výmeny pod svoju kontrolu. Toto je rozhodne recept na Rafu, bohužiaľ, myslím, že Novak má jasno, čo bude v piatok hrať.

Nadal v čase najväčšej krízy začal našťastie z ničoho nič vynikajúco servovať. Ľahké servis gemy ho nakopli, Diego postupom času upustil od skalopevnej hry do Rafovho BH, Nadal sa začal dostávať do výmien, zo svojej FH strany. No a akonáhle toto nastalo, zápas bol za 40 minút vybavený.

Uvidíme, čo semifinále. Nie je náhoda, že najvyrovnanejší zápas Djokovic odohral s Nadalom práve v semifinále. Navyše je veľmi pravdepodobné, že to bude v poradí druhé semi, takže so štartom okolo 18:00, v čase západu slnka. Je to detail, ale vo finále to môže byť v semifinále rozhodujúce. Očakávam vyrovnaný zápas, na 5 setov. Vamos Rafa.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:18Od: Rafaeoli25
Já očekávám dost jasný zápas, buď 3:0 nebo 3:1, do pěti setů to nepůjde. Kdyby Musetti fyzicky neodešel kdoví jak by to dopadlo.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:37Od: dappe
Nebýt Diego letos jen svým stínem z minulých let, tak taky dnešní výsledek mohl být úplně jiný.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:39Od: Rafaeoli25
Diego byl stínem Diega z podzimu, fakt?
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:42Od: dappe
Jednoznačně ano.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:49Od: Rafaeoli25
Chceš tedy říct, že Nadal hraje oproti podzimu špatně. Hm, ok, uvidíme s Djokerem a Tsipem smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:01Od: dappe
Je velký předpoklad, že se Nadal bude zlepšovat a vyhraje. Prozatím ale hraje samozřejmě hůře než loni. První set se Sinnerem byl z jeho strany doslova příšerný, jenže Sinner od Miami jaksi zapomněl hrát tenis.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:03Od: Rafaeoli25
Sorry, musím se jen smát, o tom to přece je vyladit formu na grandslamy, Schwartzman a zatím ani Sinner to nedokážou, proto prohrávají. Pravdou je, že i letos je tam Nadal silnější než oni dva, to samé platí o Djokerovi. Nadal opravdu nemůže za formu svých soupeřů.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:16Od: Amputace
No to teda ani omylem nehraje. Loni hrál dobře prakticky až ve finále. To byla úplná rána mezi oči všech jeho haterů, jak kontrastní výkon oproti zbylým zápasům předvedl. To, co zahrál dnes na konci třetího a začátku čtvrtého setu, loni až do finálového zápasu nepředvedl. Se Sinnerem odehrál první set v obdobné bídě jako letos, pak Sinner odpadl a Nadal působil dojmově dobře, ale ve skutečnosti to bylo jen o slabém Sinnerovi. Schwartzman v semifinále byl daleko slabší než dnes. Vůbec nebyl na Nadala připravený, nestíhal s ním. Trochu se zvedl až ve třetím setu, kdy už bylo ale v podstatě rozhodnuto a Nadal hodně polevil. Pro Nadala to bylo nic neříkající semifinále - vlastně nebylo až do finále vůbec jasné, jak na tom je, protože v zápasech až do čtvrtfinále neměl soupeře, se Sinnerem hrál hrozně, urval první set zkušenostmi, načež Ital odpadl, a Schwartzman působil na své poměry jako leklá ryba (možná na tom měla svůj podíl i únava po Římu, kde hrál finále). Oproti tomu Djokovič, byť výsledkově to měl komplikovanější, hrál daleko kvalitnější tenis i lepší zápasy, proto jej před finále mnozí favorizovali.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:49Od: Amputace
Cože? Vždyť v druhém a třetím setu hrál výborně. Vůbec nechyboval, nastoupil s jasnou taktikou a té se držel, rozpadat se mu to začalo až poté, co se Nadal výrazně zlepšil.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:55Od: dappe
Tak ale v jejich předešlých zápasech hrál výborně celou dobu, to je přesně o dlouhodobé formě. Tady se i díky soupeřům dostal celkem hladce do čtvrtfinále, ale hroznou sezonu nejde oklamat. Záblesky měl samozřejmě i dnes, je to dost dobrý hráč.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:01Od: Amputace
Celkově to byl hodně dobrý výkon (až na ten poslední set, který už odevzdal). FH to popsal výstižně. Určitě ne nekonalo nějaké Diegovo zhroucení nebo vyházení se. Šel si jasně za svým cílem a v určitých pasážích se zdálo, že by mohl mít i úspěch, jenže Rafa v Paříži na center kurtu, to je zkrátka hodně jiný sport, tam se musí sejít úplně všechno, což se samozřejmě v málokterém zápase málokomu podaří - tak absolutní výkon, aby stačil na Nadala na RG. Pořád je to navíc primárně o tom, co zahraje Nadal, a ten se v posledních gemech třetího (klíčového) setu rozehrál mimořádně.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:17Od: dappe
Vše se ale netočí jen kolem Nadala. Schwartzman má celou sezonu obrovský problém trefit kurt, ubrání na agresivitě není z jeho strany taktika, ale nutnost. Nadal se určitě postupně zlepšil, stejně i proti Sinnerovi. Je jen otázka, zda to není i soupeři.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:25Od: Amputace
Ale mě nezajímá, co má za problém. Hodnotím dnešní zápas a v něm Schwartzman více než dvě hodiny hry téměř nechyboval. Ve druhém a třetím setu hrál dokonce skvěle, především BH mu výborně šlapal. Podobně dobře hrajícího soupeře (jako hrál Schwartzman v druhém a třetím setu) loni Rafa nepotkal za celý turnaj.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:43Od: Forehand
Vysledkovo to na RG, neplatilo. Myslim, ze stvrté kolo bez straty setu este nedosiahol.

Ale je pravda, ze prv hral agresivnejsie. Je vsak jasne, ze dnes hral viac takticky, kedze potreboval niečo zmenit. U mna pozitivna zmena.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:52Od: paddy
v 18h? tos četl kde? a kdo bude hrát večerní zápas, který tak slavnostně zavedli?

bojím se, co oni ještě vymyslí smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:57Od: Forehand
Piatkove semi sa hra vacsinou v závese. Takze ak prve zacne o 15:00, mohlo by sa zacat trebars o 18:00, ale je pravda, ze to mozno posunu na 20:00, co si dnes moze Novak vyskusat a hrá mu to do karát.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:00Od: paddy
loni se hrálo 5 zápasů na centru, letos 4, takže uvidíme, ale bez diváků to zabijou kvůli prachům
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:03Od: Forehand
Rafa by mohol vyuzit svoj lobing a prihovorit sa za prvé semifinále. Cislo na šefa turnaja isto má :)

Piatok ma byt velke teplo a slnečno. Ale isto nie o 21:00.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:27Od: turista
No pokud má Nadal Djokoviče porazit tak to nebude v pěti setech ale 3:0 nebo 3:1. Pětiseťáky už zvláště proti Novakovi nevyhrává.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:54Od: ipko
Djokovič s Berettinim naozaj už o ôsmej? asi len kvôli tomu, aby tam hodinu mohli byť divácismile
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:03Od: Tomas_Smid_fan Attn redakce
Zmíněné ČF zápasy se hrají dnes, tj ve středu, nikoli ve čtvrtek????
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:55Od: Tomas_Smid_fan Proč?
musí mít Rafa, k tomu co umí, ještě kliku jak od ruskýho kolasmilesmile Na BP, neuvěřitelný. Vždycky, když už s ním někdo hraje vyrovnaně. To prostě nejde, pokud s ním někdo nevymete kurt, jen těžko ho porazí v těsném zápasu...
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:17Od: turista
Nový Söderling se zase nenašel.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:20Od: Marduch
Síla mysli, tvrdá práce a zásluhy. Takovým je vesmír nakloněn.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:24Od: Tomas_Smid_fan
Máš sice pravdu, ale nemyslím, že by třeba Diego něco z toho postrádal. Samozřejmě, že když hraje 2-3sety za hranou možností, pak ho pár nešťastných balonů na BP odrovná. I kdyby to bylo na chvíli, to Rafovi nebo celé Big3 prostě stačí...
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:33Od: Marduch
Směrem k RG se v tom nikdo Rafovi ani z půlky nemůže rovnat.
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:53Od: Patik
Mne celá táto nextgen skupina aj tí starší hráči aj mladí verzus Nadal prídu ako jeden veľký terapeutický krúžok..taký ten ako z filmu kde sedia desiati na školských stoličkách v kruhu niekde v triede..vitaj Diego čo ťa trápi..Nadal ma porazil so zlomenou nohou..a ty máš čo ? ja som nevyužil 200 breakballov proti polovičnému Nadalovi..hmm dobre porozprávame sa o tom ..a ty teba čo trápi..ja som nedopodával niekoľko setov proti Nadalovi..to nič spoločne sa navzájom podporíme..pome dajte priechod emóciám...spoločne si naplánujeme novú schodzku pred Monte Carlom a privitame taktiež nových členov smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:20Od: Patik
6:0 ďalší..to je partička hráčov..jeden lepší ako druhý.smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:49Od: Rafaeoli25
No jo, proti géniovi antuky se hraje těžko, to může fakt některé dovést až do blázince. A zdaleka není konec, min. 15 Paříží dá. Kéžby tahle terapie skončila nejdřív za pět let, přeju jim to, pacientům smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:53Od: Stan_Borowitz
Ty brďo, ten anonym to napsal úplně stejně jako ty a ve stejné chvíli. Z toho běhá mráz po zádech...
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:55Od: ipko
:D
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:12Od: Rafaeoli25
Tak to se tu už stalo vícekrát, že se tu komenty zduplikují, nevím co to ten systém občas vyvádí.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:47Od: paddy Re: návod pro všechny
po odeslání komentu už znovu neklikejte na odeslat!!!

někdy to trvá, než systém zpracuje data
pokud si dobře všimnete, tak kolečko prohlížeče se točí a stránka se načte, až po pár sekundách smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:50Od: Stan_Borowitz
Já vím, ale záhadařina je romantičtější než racionální vysvětlení...

Mohl to taky klidně být:

a) duch
b) tvé já o zlomek sekundy mladší nebo starší
c) tvá kopie ze světa za zrcadlem
d) mimozemšťan z planety kompletně pokryté antukou sledující na dálku zápas svého krajana dočasně v exilu, který využil tvého signálu
...
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:49Od: Anonym
No jo, proti géniovi antuky se hraje těžko, to může fakt některé dovést až do blázince. A zdaleka není konec, min. 15 Paříží dá. Kéžby tahle terapie skončila nejdřív za pět let, přeju jim to, pacientům smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:50Od: ipko
Rafu v dvoch dôležitých gemoch podržala páska, takže naozaj tam hrá s ním všetko
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:27Od: Stan_Borowitz
Tu pásku dálkově ovládají organizátoři.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:50Od: Rafaeoli25
Kdyby to Diego trefoval líp, tak to tak dopadnout nemuselo smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:54Od: Stan_Borowitz
Stejně by nevyhrál, maximálně by se hrálo o set dýl.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:01Od: Rafaeoli25
Asi tak, porazit Nadala ve standardní formě na RG je skoro nemožný, ne skoro, vlastně vůbec.
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:37Od: mahycek
Proč tada v TP není už založená rubrika
Nadal vs Schwartzman ?? Už bude vrcholit
3 set a tady mrtvo ticho. Nechápu ?smilesmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:48Od: ipko
už asi nie je trebasmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:53Od: turista
No lidi si asi přejí aby to RG Nadal vyhrával snad až do soudného dne.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:52Od: Rafaeoli25
Tak já si to přeju určitě, do soudného dne to asi nepůjde, ale tak pět let bych ještě bral. A nikdy mi to nemůže zevšednět smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:24Od: Patik
veď to zovšednelo už tak 5 rokov dozadu..každý rok je to tá istá pesnička..a každý rok sa vedú tie isté reči.. a každý rok to skončí rovnako..keď ich mal desať bral som to ako vrchol že dobre..pekný úspech..potom keď to išlo 11,12,13..a ak pôjde aj 14,15 tak to už nebude pekný úspech ale pekné zlyhanie všetkých hráčov..
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:30Od: Rafaeoli25
Ale ne, bude to jen potvrzení jeho ultravyjímečnosti.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:47Od: Patik
Nie toto už neni o jeho ultravýnimočnosti..to je každá antuková časť..tí mladí nestíhajú ani kondične..pri big pointoch sa im trasú kolená..toto neni vôbec o Nadalovi..rok čo rok len čakáme kedy sa vzchopia a stále to neprichádza a tak si všetci robia prdel že Big2 bude vyhrávať do60tich lebo mladí sa na nič nezmôžusmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:48Od: Patik
*big3
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:50Od: Forehand
Som rad, ze si si BIG2 konečne osvojil.

Počkaj 3-4 roky a na BIG3 si nikto nespomenie. Rovnako ako dnes na Big4.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:00Od: Stan_Borowitz
Bude nová Big3 - Tsitsipas, Zverev, Medveděv...
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:49Od: Forehand
Mladí nestíhaju kondične oproti 35r veteránovi.

Vidim, ze Paťo sa opätovne dostáva do formy a druhy tyzden RG ma tradične silný :)
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:52Od: Amputace
:) Ano, také jsem si už říkal, kdy to přijde - zatím to bylo jenom takové oťukávání, ale tvrzení, že toto není už vůbec o Nadalovi, už má slušný level.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:52Od: Rafaeoli25
A Nadal může za to, že se mu nikdo nevyrovná? Holt jsou slabší no, proto je on King a oni poddaní smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:54Od: Patik
Toto nieje len tu na RG s Nadalom..toto je na každom grandslame..s celou Big3..
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:33Od: Forehand
Ked urobil Gretzky skoro 3000b v NHL, tiez to nebolo o zlyhani protihráčov. Proste jeden z miliardy, fenomén. Nadal to ma podobné.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:38Od: Rafaeoli25
Tak tak, jenže Gretzkyho si nikdo nedovoluje snižovat, Nadala ano a to je smutné.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:57Od: Stan_Borowitz
Gretzky posbíral většinu bodů v temné době ledního hokeje, v konkurenci různých Savardů, Coffeyů a Hawerchuků...
[ Reagovat ]
10.06.2021 01:50Od: Tomas_Smid_fan
Protože dívat se hru G. bylo potěšenísmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:34Od: com
Diego jede, titul by mu slusel smilesmile
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:36Od: turista
Ano. Pokud by to dotáhl až k titulu tak by získal tenisovou nesmrtelnost zapsanou do historie tohoto sportu. I porážkou Nadala tady by jí získal.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:07Od: Tomas_Smid_fan
Teď už to je historie. Pár smolných balónů Diega a tradiční štěstí Rafy a vše je ve starých kolejích...
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:10Od: Patik
otrepaná klasika.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:00Od: Rafaeoli25
Snad nemyslíte vážně, jen nějaké štěstí. Prostě dokáže udržet standard svojí hry neustále nebo skoro neustále, což ostatní nedokážou. O tom to celé je.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:52Od: Tomas_Smid_fan
To nepopírám, ovšem kdyby se to štěstí na BP přiklonilo na druhou stranu, kdoví jak by zápas dopadl... Upřímně, set a půl hrál Diego s Rafou vyrovnanou partii a dokonce ho i ve výměnách dokázal zatlačit. Dělal mu problémy i když byl na příjmu. A přesně takový hráč potřebuje s takovým favoritem tu trochu štěstí. A tu bohužel neměl. Pak logicky nastane zlom, protože investoval max energie a ta přišla vniveč. To máš jako když někdo dotlačí vypjatý set do TB, kde smolně padne o dva míče. Třeba i za ten set uhrál více bodů, ale set je v tahu a ta frustrace se většinou odrazí v setu následujícím.
[ Reagovat ]
10.06.2021 13:00Od: turista
Přesně tak. Diego to po smůle ve 3. setu ve 4. setu zabalil. Škoda.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:20Od: turista
Tak nějak. A pak už Diego na cokoliv rezignoval.
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:09Od: Ondra979
no zeby zapletka..tezko rict..snad to bude dal vyrovnane.
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:05Od: Berny katastrofa
me by snad ani nevadilo kdyby nadal prohral set, me spis vadi jak si neveri, z toho nemam dobry pocit jak jeho bodylanguage a vse je spatny.. a ten setball byla ukazka toho jak se citi :/ Podle me Diego ani nemusi nic extra hrat.
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:56Od: Amputace
Hele, druhá polovina třetího setu už byla hodně slibná. Diego tlačil, co mohl, ale Nadal vyšponoval svůj výkon. Druhý set byla proti tomu katastrofa.
[ Reagovat ]
09.06.2021 16:49Od: Amputace
Schwartzman je zvláštní hráč. Na první pohled se zdá, že nemá na Nadala absolutně žádné zbraně a musí s ním nutně dostat výprask, ale přesto téměř pokaždé velmi kouše a trápí. Ta jeho snaživost je obdivuhodná - možná i na podobné úrovni jako Nadalova, jen mu holt nebylo dáno do vínku tolik talentu a dobrých fyzických dispozic.
[ Reagovat ]
09.06.2021 16:56Od: Nola
David Ferrer v mladsom vydani, snazivy, ale David bol o kusicek lepsim hracom, dokazal okram Fedexa porazit vsetkych clenov B4
[ Reagovat ]
09.06.2021 17:29Od: turista
Myslím si, že talentu má stejně jako Nadal. Akorát je na tenis nižšího vzrůstu, což dokáže eliminovat vynikajícími základními údery a skvělou kondicí.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:03Od: Amputace
Talentu stejně jako Nadal rozhodně nemá. Nebo mi chceš tvrdit, že kdyby měl 185cm, měl by na svém kontě 20GS?
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:05Od: Nola
turista je snilek, s tym nic nenarobis, Diego je pracant ako David, moze ich porazit, ked hraju zle
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:19Od: turista
No Nadal to má všechno těžce vydřené ty úspěchy. Z nebe mu to tam nespadlo.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:29Od: turista
Většina úspěchů ve sportu, v civilním zaměstnání a v životě vůbec je založena na velkém úsilí v tom o co se člověk snaží, k tomu je třeba kus štěstí a kladné duševní nastavení. Předpoklady bez patřičného snažení znamenají málo.
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:41Od: Amputace
Mě o tomto nemusíš poučovat. Já píšu o talentu, ne o dřině. Schwartzman nemá ani jediný úder na úrovni Nadala, dost jich má naopak hluboko pod ním. I kdyby měl 190cm, technické kvality Nadala by nedosahoval.
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:04Od: Rafaeoli25
Přesně jak píšeš, nemá jediný úder, kterým by dosahoval Nadala. Vyrovná se mu jediné v pohybu a to celkové prostě nestačí jako to nestačilo u Ferrera.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:33Od: turista
No BH má Schwartzman minimálně možná lepší než Nadal. Ostatní údery ne.
[ Reagovat ]
09.06.2021 21:30Od: Amputace
Nemá. Možná tak Nadalův BH někdy z let 2005-07.
[ Reagovat ]
09.06.2021 23:49Od: turista
Minimálně po čáře není Nadal schopný zahrát BH tak dobře jako Schwartzman. Nadal umí kros BH, topspin, cop a slice. Ale placku po čáře ne.
[ Reagovat ]
09.06.2021 15:27Od: Patik
Nadal - Diego 3:0
Djokovič - Fetučíni 3:0 / 3:1
[ Reagovat ]
09.06.2021 15:34Od: Patik
k aktuálnemu zápasu na kurte vsádzam pomyselných 5 euro že Diego stratí hneď svoj prvý servis..dá niekto viac ?
[ Reagovat ]
09.06.2021 15:39Od: Patik
tak nič..prehral som..prosím..pani..hodťe mi do klobúka..na polievočku..
[ Reagovat ]
09.06.2021 15:59Od: Patik
moja chyba..podcenil som ho..udržať trikrát servis už bolo moc na profesionálneho hráča..škoda..
[ Reagovat ]
09.06.2021 16:10Od: Patik
WTA Schwartzman..smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 15:44Od: Amputace
:D
[ Reagovat ]
09.06.2021 14:44Od: Forehand
Rafa Diego.

Zápas prináša viacero rizík, tým najvýraznejším je extxremne dlhý zápas a úplne sa nedá vylúčiť ani Diegovs výhra. Doležitý bude prvy set.
[ Reagovat ]
09.06.2021 14:48Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
09.06.2021 15:26Od: paddy Re: Rafa hladce ve třech setech
Pořád se divím, že ti tady na to lidi skočí smile smile smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 15:37Od: Marduch
Aby Nadala na RG ohrozil hráč defakto bez prvního servisu, to už je pravděpodobnější, že s Djokarnou vyhrajeme Wimbledon stylem servis volej:D
[ Reagovat ]
09.06.2021 19:14Od: Rafaeoli25
Tak špatně nepodává, jinak v roce 18 ho Schwartzman hodně prohnal.
[ Reagovat ]
09.06.2021 20:50Od: Forehand
Tak bez prveho servisu sa dostal do QF, celkom s prehladom.

Ked si pozries Nadalovych premozitelov na antuke, urcite zaregistrujes, ze ho porazali skoe tí s dobrym pohybom, nez prvym servisom.
[ Reagovat ]
09.06.2021 14:40Od: steve79
Nadal vyhraje 6:4, 7:5 a 6:3
[ Reagovat ]
09.06.2021 18:31Od: Stan_Borowitz
Kdepak. Vyhraje 6:3 4:6 6:4 6:0.Klidně na to vsaď...
[ Reagovat ]
09.06.2021 10:03Od: Anonym
Ted Medvěděv je šílenec. Dříve jsem mu fandil, ale poslední dobou se neustále hádá a řeší blbosti. Docela se mi poslední dobou i z hlediska stylu líbí Tsipsipas.
[ Reagovat ]
09.06.2021 11:40Od: jklejna
no právě, včera exceloval(hnus). Tsitsipas ho potrestal.
[ Reagovat ]
09.06.2021 10:02Od: steve79
Ted Medvěděv je šílenec. Dříve jsem mu fandil, ale poslední dobou se neustále hádá a řeší blbosti. Docela se mi poslední dobou i z hlediska stylu líbí Tsipsipas.
[ Reagovat ]
09.06.2021 07:39Od: annah
Paráda!!! Rusak se svým potouchlym výrazem vyletěl! A ve třech! Tsitsi je skvělý!!! Na Rafu to asi stačit nebude, ale včera mi udělal velkou radost. Teda vlastně dnes. Po druhém setu jsem šla včera spát s nadějí, že je vse na dobré cestě.
[ Reagovat ]
09.06.2021 10:41Od: Matti
Případný trojblok.... Schwartzman, Djoki, Tsitsi vypadá hrůzostrašn? i pro Rafu.
[ Reagovat ]
09.06.2021 10:44Od: wenceslao
chtěla jsi snad říct, že na Diega to stačit nebude, ne?smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 12:50Od: annah
Neee. Černý muž pojede jak sax..:-)
[ Reagovat ]
09.06.2021 12:51Od: Usm
věřím, že na Lenglen kurtu by Tsitsipas měl šanci Nadala porazit. Jenže na tom podělaným, plesnivým a Nadalavi na míru ušitým Chatrierovi těžko
[ Reagovat ]
09.06.2021 13:11Od: turista
Nic není nemožné. Ale jsou tady ještě Zverev, Djokovič, Berettini, Schwartzman. A nevýhoda pro Tsitsipase je jednoručný BH i když ho má dnes už vyloženě vynikající, účinnější než např. Gasquet.
[ Reagovat ]
09.06.2021 13:30Od: Ondra979
no hraje fakt vyborne..ale jeste nedal Zverava. on tady hraje taky slusne a na antuce uz neco uhral, takze ho nepodcenuji, ale tezko rict, kdo by mel vetsi sanci, Zverev ho letos na antuce porazil, ale musel by hrat svuj top temer cely zapas..Tsip je asi silnejsi v hlave. a co ten Schwarzman - vypada tady v dobre forme, ale na NAdala si asi neprijde..max set, ale ten zapas muze byt i tak docela dlouhy, to by neskodilo..
[ Reagovat ]
09.06.2021 13:52Od: Marduch
Je nejvyšší čas začít vyšťavovat Nadala, ať mají hráči v posledních kolech proti němu alespoň nějakou šanci. Takže Diego dnes vzít set a dva další odehrát alespoň velmi vyrovnaně smile
[ Reagovat ]
09.06.2021 14:48Od: turista
No pokud by mu Diego vzal 2 sety tak by zápas neprohrál.
[ Reagovat ]
09.06.2021 14:51Od: Ondra979
asi tak. a verim, ze Diego ma minimalne na to,aby ho poradne prohnal..tak snad to potvrdi.
[ Reagovat ]
09.06.2021 14:51Od: turista
Zverev hrál proti Nišikorimu výborně. Minimálně chyboval od základní čáry. A první podání mu lítalo běžně kolem 215km/h, což by měl kdokoliv na okruhu potíže vrátit i na té antuce.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist