Tsitsipas se probudil proti Nadalovi. Otočil z 0-2 na sety a zahraje si o první grandslamové finále

  • AUSTRALIAN OPEN - Stefanos Tsitsipas podruhé v kariéře otočil zápas z 0-2 na sety. Na Australian Open zdolal po čtyřhodinovém boji Rafaela Nadala, oplatil mu debakl z předloňského semifinále a v devátém vzájemném duelu si připsal jeho druhý skalp. Zatímco Španěl teprve potřetí prohrál zápas, v němž vedl 2-0 na sety, dvaadvacetiletý Řek si s Rusem Daniilem Medveděvem zahraje o premiérové grandslamové finále.
    17. 2., aktualizováno | Aktuality |  174 komentářů
    R. Nadal a S. Tsitsipas (© AFP)R. Nadal a S. Tsitsipas (© AFP) 
     

Poslednímu čtvrtfinálovému duelu přitom dlouho dominoval zkušenější Rafael Nadal. První dva sety večerního klání v Rod Laver Areně jednoznačně ovládl a zápas mohl ukončit v tie-breaku třetího setu. 

Do té doby 34letý Španěl ztratil po svém podání jen dvanáct fiftýnů a nečelil brejkbolu. Zkrácenou hru sice začal minibrejkem, ale náskok neudržel a sadu prohrál. Přišel tak vítěznou sérii na grandslamech čítající 35 setů, od vyrovnání novodobého rekordu Švýcara Rogera Federera ho dělil jediný set, respektive čtyři míčky.

O dvanáct let mladší Stefanos Tsitsipas od té chvíle začal mít navrch a postupně se dostával k prvním brejkbolům. První brejk zaznamenal až po třech hodinách boje v devátém gamu čtvrté sady, kterou následně bez problémů ukončil. 

Rozhodující dějství bylo dlouho vyrovnané. Do stavu 5-5 nebyl k vidění žádný brejkbol, než Nadal čistou hrou přišel podruhé v zápase o podání. Vzápětí se sice Španěl po odvrácení dvou mečbolů dostal poprvé od poloviny druhého setu k brejkbolu, ale nevyužil ho a Tsitsipas při svém třetím mečbolu zahrál vítězný bekhend po lajně.

"Nemám slov. Nevím, co se stalo, že jsem vývoj otočil. Myslím, že můj tenis mluvil sám za sebe. Je to úžasné hrát na takové úrovni. Začal jsem nervózně, ani nevím, co se pak změnilo ve třetím setu. Létal jsem jako ptáček a všechno mi vycházelo. Emoce jsou teď nepopsatelné," radoval se Tsitsipas.



Tsitsipas tak jako teprve třetí hráč v historii a druhý na grandslamu otočil zápas proti Nadalovi poté, co prohrál úvodní dva sety. Před ním se to povedlo jen Rogeru Federerovi ve finále turnaje Masters v Miami 2005 a Italovi Fabiu Fogninimu ve 3. kole US Open 2015. Nadal odehrál celkem 245 zápasů na tři vítězně sety, ve kterých získal vedl 2-0.

Vítěze Australian Open z roku 2009 Nadala porážka připravila o šanci získat rekordní 21. grandslamový titul v kariéře. Španělský tenista se momentálně dělí o první místo v historickém pořadí s Federerem, který v Melbourne nestartoval. Druhý je Djokovič se sedmnácti triumfy.

"Samozřejmě, že jsem zklamaný. Prohrál jsem na turnaji, který pro mě hodně znamená," řekl Nadal. "Dal jsem do toho všechno, bojoval jsem do poslední chvíle, ale někdy to prostě nestačí," dodal.

Tsitsipas postupem do semifinále vyrovnal své grandslamové maximum z Australian Open 2019 a French Open 2020 - předloni v Melbourne prohrál s Nadalem, loni v Paříži podlehl v pěti setech Djokovičovi.

Třetí pokus na premiérové grandslamové finále bude mít nejlepší tenista v historii Řecka v pátek proti Daniilu Medveděvovi, který si ve čtvrtfinále poradil s krajanem Andrejem Rubljovem. Tsitsipas poslední vzájemný duel s o dva a půl roku starším Rusem na předloňském Turnaji mistrů vyhrál, ale v celkové bilanci prohrává 1-5. Na grandslamu na sebe narazí podruhé.

"Daniil má za sebou sérii výher, hraje ve výborné formě. Musím se teď dát dohromady a připravit se na něj. Vím, že to pro mě bude těžké, ale každý zápasy tady je pro mě požehnáním a já budu chtít předvést své maximu," uvedl Tsitsipas.

O první místo ve finále se utkají už ve čtvrtek světová jednička Novak Djokovič ze Srbska s ruským překvapením turnaje Aslanem Karacevem.

• AUSTRALIAN OPEN 2021 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 80.000.000 australských dolarů
středeční výsledky (17. 02. 2021)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Tsitsipas (5-Řec.) - Nadal (2-Šp.) 3-6 2-6 7-6(4) 6-4 7-5
Medveděv (4-Rus.) - Rubljov (7-Rus.) 7-5 6-3 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (174)
18.02.2021 20:08Od: panzer.dragon
rafa může bejt fakt rád, že v austrálii ušmudlal ten jeden titul
[ Reagovat ]
18.02.2021 20:26Od: Forehand
Raz sa zranil vo finále, dvakrát bol o break hore v piatom vo finále, ktoré prehral. Dvakrát skrečoval stvrtfinále a párkrát sa turnaj vôbec nezúčastnil.

Hej, v Austrálii má vždy šťastie.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:50Od: FerrariF50
Docela mě mrzí, že jsem to neviděl, tyhle otočky jsou vždy zajímavé, ... ale i když jsem neviděl, tak tohle si musel Rafa pos.at sám, to jsem nečekal. No uvidíme, jestli někdo dá Djoka, bylo by to fajn :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 19:48Od: paddy Nejdl do dalšího kola nejde
35 vyhraných setů na GS je taková minoritní statistika, která umožní získat 1 GS

lepší je mít 28 vyhraných zápasů za sebou, což u Djokoviče znamenalo nekalendářní GS - jediný v historii Open éry smile
u Lavera je třeba doplnit, že mu stačilo vyhrát i pouze 25 resp. 26 zápasů k zisku kalendářního GS, někdy se hrálo na 5-6 kol

======
sice se tu už dlouho mluví o střídání generací smile
je to blízko, ale připomeňme si základní fakta

zerogen stále nemá GS, Big3 vyhrálo 14 posledních GS, protože efektivně se USO20 nezúčastnili
vítěz Thiem je již dávno hotový hráč, který navíc vyhrál ve velmi trapném finále plném kolapsů

v rankingu je zerogen až od 4. místa nebo spíš od 6. místa, protože Medveděv už má 25 roků, nemůžeme ho přece hájit až do 30 smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:59Od: DORSCH
kalendarny,nekalendarny to je tiez minoritna statisika,fakt je ze Djokovic ma cisty GS,ostatni v open "len" karierny
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:03Od: Forehand
No ani ne.

Kedze kalendárny zahrna najtazsiu moznu kombináciu, vyhrat finále RG+W za jeden mesiac. O tom to je, o schopnosti zvladnut tento prechod.
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:15Od: DORSCH
ok,kombo FO-W sa môze stat aj pri nekalendarnom,Borg to zvladal rutinne,borec raz za 50rokov dokaze nieco vynimocne a namiesto uznania sa mu dostava zvacsa bagatelizacie,ved prvym kto dokazal vyhrat GS na vsetkych povrchoch bol az Agassi,Laver nemal hard,otazka je co je cennejsie,za mesiac vyhrat antuku a travu alebo za 12M 4GS
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:22Od: DORSCH
este Connors,ten vsak na antuke nevyhral FO ale US OPEN,tak sa to nepocita:)
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:42Od: turista
Bez RG se opravdu o vyhraném GS nedá mluvit.
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:18Od: Aussie
Po snadno vyhraných prvních dvou setech, se tohoto určitě Nadal nenadál!
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:13Od: panzer.dragon
Nadal's poor top 10 record continues in hard court.

Loss - 73
Win - 72
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:18Od: Forehand
Porazil Federera, porazil Djokovica, zvyšok sú iba oriešky.

Navyše taký Del Potro v 2017 bol mimo TOP 10, ale všetci vieme, že to je ťažká váha. Asi tolko k TOP 10 statistike.
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:40Od: dappe
Naopak, ta statistika vypovídá o mnohém...
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:26Od: Forehand
No je to v prvom rade jeden kôš ATP250, 500, 1000, GS a pravdepodobne aj hala.

Tým je povedané všetko :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:02Od: Franky
ano je...vsade dostava naprdel pokial ide o hard...o hale ani nediskutujem tam je hrac top 50
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:30Od: dappe
Nevím jestli všetko, ale bilance 72-73 toho napovídá opravdu hodně.
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:37Od: Forehand
Hej, su to 4 prehry ročne :)

Z toho dve s Djokovicom :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:48Od: dappe
Ne, je to dost špatná bilance :) A můžeš si jí překrucovat donekonečna.
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:51Od: Forehand
4 prehry z hardu ročne počas 17 ročnej kariéry, je uplne v klude. Z toho ma 2-3 z hal počas TM, logickx, kedze tam su len hraci top10.

Nadal sa skor zameriava na velké turnaje, Grandslamy a tak.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:02Od: dappe
Pokud je ta statistika správně, tak má ze 145 zápasů pasivní bilanci, což je všechno možné, jenom ne v pohodě.

Sám by sis beztak před přečtení toho tipl tak 70% úspěšnost. Pravda, při všech těch kecech o komplexním goatovi ze Španělska a jednookým králi bych to očekával také. :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:15Od: Forehand
No hej, ale 100 z nich odohral mimo GS.

To je to, co sa snazim povedat.

Federer ma aku bilanciu z RG z hracmi top10?..Tipujem, ze to neni ani tesne. Roger sa zas zameriava na mensie turnaje, tam bude aktivny.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:34Od: dappe
Na RG tuším 8-10, plus jak říkáš, na menších turnajích to nad 50% určitě dostane. Problém je v tom, že se oháníš jasně nejslabším povrchem Federera. Zatímco u Nadalových 72-73 není pouze jeho nejhorší povrch, ale celý hard, tedy naprosto neutrální povrch.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:55Od: Forehand
No ak je v tom započítana hala, tak je celá tá štatistika mačkopes.

Prioritou sú GS a Federer je negatívny na RG. Vybavené. Ak za celú kariéru vyhral len 8krát s hráčom TOP 10, koho tam on vlastne porážal?..:)
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:14Od: Tomas_Smid_fan
A já myslel, že je priorita Rafy titul na AO a ty tu píšeš o někom, kdo tu vůbec nehraje a je už napůl v tenisovém důchodusmilesmile Ale tak jestli to pomáhá, ulev sismile
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:16Od: Forehand
Neprezivaj to tak.

Ked Nadalovi predhadzuje fanusik Federera nejaku statistiku, Federer je logickou asociáciou..Nie si tu nový, isto si to už postrehol. Funguje to aj naopak.
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:16Od: dappe
Skoro nikoho, proto má jen jeden titul, bohužel to ale vůbec není téma diskuze. Tím je 72-73 :)

Mimochodem, Nadal vyhrál na USO v kariéře 7 zápasů proti top 10 hráčům, má 4 tituly, koho tam tedy porážel on? To je pro tebe asi další novinka.
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:18Od: Forehand
Napriklad Medvedeva po jeho serii 16 vyhier na harde alebo Del Potra. Myslim, ze ani jeden nebol v tej chvili v top 10, to tiez naznacuje, aku vypovednu hodnotu ma ta statistika :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:20Od: Forehand
Jo a uz vobec nespominam, ze za vyhru nad Djokovicom alebo 10 almagrom mas v tej statistike rovnako, jednu čárečku :)

Tak uz je v tom snad viac jasno :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:25Od: dappe
Medvedev v top 10 určitě byl, to je ten sedmý hráč top 10, kterého Nadal za celou kariéru na turnaji porazil. Stačilo to na 4 tituly, bohužel ne všichni mají takové štěstí na jiných turnajích. To jen k té narážce na to, že těch 8 vítězství Federera je vlastně směšných...
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:35Od: Forehand
No má 7 vyhier a 4 prehry, cize 2/3 zápasov v NY vyhral. Z toho dvakrat finále s Djokovicom. Na harde. Federer je na RG, negativny.

Plati, co som napisal. Nadal sa sustreduje na GS a velké zápasy, a bilanciu v rámci BIG3. Roger na mensie turnaje a zapasy mimo big 3.
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:48Od: dappe
Jediné co platí. Nadal se soustředí na RG, jinde zaostává. Bilanci 72-73 na všech hardech vysvětluješ pěkně, ale musíš si pomoci srovnáváním druhého nejlepšího turnaje Nadala s jasně nejslabším Federera. Tím bych to asi ukončil.
[ Reagovat ]
18.02.2021 07:53Od: Forehand
Zostaňme pri tých Granslamoch. V ATP250 je Roger nedostižný, je to vlastne jediná kategória, kde v počte turnajov vyhráva. Pre Rafu bilancia z tejto kategórie, holt, nie je dôležitá. Je silný v zápasoch BIG3, Roger je silný v zápasoch s Gasquetom a podobnými hráčmi TOP 10.
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:37Od: peRFect
Rafa, vyhrál na AO 69 zápasů a z toho 7 proti top 10...tedy 10% a má jeden titul. Roger na FO vyhrál 70 zápasů, z toho 8 s TOP 10 a má jeden titul. Áno, je to mega rozdíl, který glorifikuje španěla. Toho španěla, co je nejkomplexnější hráč na okruhu, co má na FO 98% výher, USO 85%, AO 82% a W 81% (tedy rozdíl mezi nejlepším a nejhorším povrchem 18%). Kdežto absolutně nekomplexní Roger má všechny turnaj v 9% (80-86-87-89%).
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:23Od: Amputace
Ježišmarja. Neberu, Federer je možná komplexnější v rámci povrchů, a ano, možná měl Nadal v rámci US Open i poněkud štěstí (podobně jako na AO smůlu), ale tady ten argument, kdy na své dominanci na antuce vlastně prodělává (jako že má vyšší rozdíl procent u výher na nejlepším a nejhorším GS, WTF?), ze srdce nesnáším. Ano, Nadalova totální dominance na jednom povrchu, které se nepřiblížil nikdo jiný v historii toho sportu, pochopitelně zastiňuje jeho úspěchy na dalších površích. Už si ale konečně uvědomte, že aby mohl natolik výjimečným způsobem někdo dominovat na nějakém povrchu, nestačí k tomu být pouze specialista na onen povrch, ale vyžaduje to hráče komplexních kvalit. Protože nikdo jiný zatím takhle jinému povrchu nedominoval, je to pro mnohé vlastně trochu anomálie. Nebo ty si umíš představit, že by přišel hráč, nějaký antukový specialista, který by vyhrál třeba 10x RG + plno antukových masters, ale na ostatních turnajích vypadával v prvních kolech? Takový hráč by totiž těch 10 RG nevyhrál, protože by na to zkrátka neměl dostatečnou herní kvalitu a mohl by být antukový specialista, jaký by chtěl.
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:57Od: Forehand
No, rozdiel bude asi v tom, že na trofej nestačí poraziť hráča TOP 10, ale toho najlepšieho, že áno :)

Statistika výhier proti TOP 10, je štatistika porazených.

Skúsme si to rozmeniť na drobné, akú má štatistiku proti BIG3 Nadal naprieč všetkými GAS a akú štatistiku má Federer. Tu treba hľadať, rozdiel v číslach.
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:41Od: Amputace
Je směšných v kontextu toho, že tam nikdy nebyl schopen porazit toho suverénně nejlepšího, ačkoli k tomu měl příležitostí habaděj. O to směšnější je, že i na vzdory tomu, že tam nikdy neporazil hráče, který vyhrál RG 13x, má z toho turnaje titul. To je asi největší a především nejvýznamnější haluz, pokud jde o poměřování úspěchů big3.

Nadal si naopak dva ze svých US Open titulů uhrál přes toho suverénně nejlepšího hardaře. A jestli měl před tím v semíčku desátého Grosjeana nebo 20 Schwartzmana v mých očích nehraje zase tak podstatnou roli. To je pouze číslo. Celá big3 je tak výrazně někde jinde, že podstatné v jakýchkoli podobných statistikách je vlastně pouze to, co se děje mezi nimi, jak oni si vzájemně konkurují a jak jsou schopni se navzájem porážet. Federer je konzistentnější, takže cestou do finále neklopýtne tak často jako Nadal (proto lepší čísla proti top10), ale pokud už dojde k velkému zápasu big3, je Nadal mnohem úspěšnější než Federer, a to drtivou většinu kariéry (vlastně celou kariéru kromě roku 2017, což byl jediný rok, kdy Federer Nadala skutečně vymazal). A teď co je lepší, co je z hlediska goat diskuze víc? Snadněji dosahovat svého herního standardu, který na většinu hráčského pole stačí, ale nestačí pak na ty úplně nejlepší, nebo tohoto standardu tak snadno nedosahovat (což má za následek předčasné vypadávání z turnajů proti hráčům mimo big3), ale naopak být schopen tento standard ještě posunout, pokud je v sázce hra s těmi úplně nejlepšími?
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:26Od: peRFect
To je už trochu demagogie, protože to svádí k tomu myslet si, zdali by ta statistika nebyla vyrovnanější, kdyby se Rafa k Big dostával častěji. Nevím, nikdo to neví. Každopádně pokud se bavíme o Goat (tedy největším všech dob) tak tam jsem přesvědčen, že je to Roger a to neotřesitelně. Zeptej se 100 lidí na ulici na jméno, které symbolizuje tenis. Drtivá většina ti řekne Federer. A opět se opakuji, vůbec v tom nebude hrát roli, zda skončí statisticky druhej, či třetí. Je to naprosto stejné, jako s Jordanem v basketu, který statisticky třetí je.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:28Od: Forehand
Jablká a hrušky.

Miešaš do toho popularitu.

Ale čo sa hernej a výkonnostnej stránky týka, tam rozhodujú výsledky. A pokiaľ sú traja kandidáti, jednoznačne oddelení od zvyšku, tam rozhodujú, ako si vedú medzi sebou.

ROGER vs. Nadal a Djokovic, negatívny dokonca aj na Wimbledone.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:36Od: Amputace
A zase - dostával častěji. Včera už jsem to s kýmsi tady řešil. Není to tak, že by se k nim Nadal nedostával na hardu a trávě a oni k němu na antuce ano. Možná jen v prvních letech kariéry, kdy výrazně těžil z porážek Federera na antuce. Dlouho to ale už neplatí. V rámci big3 a vzájemných zápasů je Federer jasně nejhorší, výrazně ztrácí na oba stěžejní rivaly své kariéry. Ale zase si dokáže lépe a konzistentněji poradit s hráči mimo big3 než Nadal. V tomto ohledu je nejdál jednoznačně Djokovič, ale ten zase výrazně ztrácí v té nejdůležitější statistice - tedy počtu GS.

To se ale bavíme primárně o popularitě, v té vede Federer neotřesitelně, to máš pravdu. Mnozí z těch sta lidí, kterých by ses ptal, by ani jiné jméno neznali.
[ Reagovat ]
18.02.2021 14:52Od: RF46
Na 99proc sem si jisty, ze Medved v tu dobu nebyl v top10. Tam skocil az dalsi tyden.
[ Reagovat ]
18.02.2021 14:57Od: RF46
ale fakta hovori jinak...
https://www.atptour.com/en/players/daniil-medvedev/mm58/rankings-history
[ Reagovat ]
18.02.2021 08:49Od: Amputace
"Problém je v tom, že se oháníš jasně nejslabším povrchem Federera. Zatímco u Nadalových 72-73 není pouze jeho nejhorší povrch, ale celý hard" - to je snad ten zavádějící údaj, ne? Že tady vytahuješ celý hard, bez ohledu na Nadalovy preference. Kolik z těch proher má v hale, která je zase jednoznačně nejslabší povrch pro něj?

A s tím neutrálním povrchem jsem to moc nepochopil. Jako že se na hardu hraje nejvíc zápasů, nebo co? Hard je legitimní povrch, stejně jako antuka či tráva a může být pro hráče oblíbený či neoblíbený. Pokud se vytahuje u Nadala hard, proč by se nemohla vytahovat u Federera antuka?
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:35Od: dappe
To je přesně ono, moc to nechápete :) Když se začne debata o hardu, vždy přijdete s antukou Federera. Hard je neutrální v tom, že na něm oba mají druhé nejlepší výsledky a vzhledem k množství turnajů, je trochu nutnost na něm vyhrávat. Určitě to není nejslabší povrch Nadala. Pokud chcete Nadala označovat za GOATA a na každou debatu o hardu se argumentuje jasně nejslabším povrchem druhého, je asi něco špatně.

To je ten rozdíl, ostatní tábory si mohou vybrat, mohou zpochybnit trávu, nebo klidně celý hard (ani si z toho nemusí vyjmout halu, kde je to teprve obrovský rozdíl).
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:54Od: Amputace
No dobře, ale tak do toho snad nepočítej halu, ne? Vždyť v ní má i Federer úplně jiný poměr výher a porážek než na jiných površích..

Federer je lepší na svém druhém povrchu než Nadal, ale zase není lepší na svém prvním než Nadal na svém. Je to pořád dokola...

Nelze prostě ten kus, který Federerovi s Djokovičem na trávě a hardu chybí ve srovnání s Nadalem na antuce, prostě vymazat a kalkulovat pouze s tím zbytkem. A srovnávat jakože to, co všichni dosáhli na hardu a trávě. Tím možná dosáhneš zjištění, který hráč je komplexnější z hlediska povrchů, ale rozhodně ne, který z nich je nejlepší tenista. Protože jeden z nich si dokázal vytřít prd.el s celou tenisovou historií na svém top povrchu, přičemž na zbylých dvou dosáhnul také úspěchů, navíc často na úkor těch dvou. Zatímco ti dva ve srovnání s tím prvním zase nebyli tolik výjimeční na svém povrchu, ale na těch zbývajících zase dosahovali konzistentnějších výsledků než ten první.
[ Reagovat ]
18.02.2021 10:00Od: Forehand
Vzhľadom k tomu, že Nadal porazil Federera v Austrálii a Djokoviča v NY a to dokonca dvakrát, je debata Nadalovej komplexnosti voči TOP hráčom absolútne bezpredmetná.

Prečo neprídeš s číslami, Nadal vs. TOP3?..:)

A vieš čo, kľudne si to porovnajme navzájom, akú bilanciu má voči BI3 na harde Nadal a akú Federer?..A akú na antuke?

TOP 10 je proste druhá vlna, ak sa máme baviť o komplexnosti šampionov, nemôžeme tam preboha brať výsledky s Gasquetom, Almagrom a podobne, ved to je do očí bijúci nezmysel.

Jo a treba odrátať z toho hardu, halu :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:15Od: peRFect
V pohodě, nejstarší z BIG 3 Roger, ztrácí v h2h na své mladší souputníky. Nikdy jsem netvrdil opak. Nicméně statistika s nejmladším z nich, tedy Novakem je velice vyrovnaná a naopak s Rafou, kde byla roky extrémně jednostranná, se podařila Rogerovi alespoň kosmeticky v posledních letech poupravit. Nicméně oba vyhráli svých 20GS za 16 let.
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:38Od: soloo
čím rychlejší povrch tam je Rafa slabý jak čaj čím pomalejší tak tam je goat tenisu. Rafa využiva svoju radikalnu topspinovu techniku na zvyhodnenie pred superom na pomalej antuke. Nikto v tenise nema taky radikalny topspin a to ho docela zvyhodnuje. Ak by mal dajme tomu techniku uderov ostatnych hracov tak má max 4 grandslamy
[ Reagovat ]
18.02.2021 09:56Od: Amputace
Ak by měl Federer techniku Raoniče, měl by 0 GS.
[ Reagovat ]
17.02.2021 19:25Od: Pe3k
to je stats jak od top 20 hráče
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:58Od: RF46
To je jako pravda?
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:52Od: panzer.dragon
nevim, je to z twitteru, asi to bude cajk..
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:58Od: panzer.dragon
jo sedí to https://www.ultimatetennisstatistics.com/playerProfile?playerId=4742&tab=matches&surface=H&outcome=played
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:13Od: RF46
To me celkem prekvapilo...
[ Reagovat ]
17.02.2021 22:20Od: panzer.dragon
jo no, radši mluvit spíš o antuce u rafy smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:25Od: Rogers Rusové válcují
Velká gratulace Stěpanovi, i přes to, že se mu tak nedaří - to nakonec zlomil. Djokomitič musí porazit dva Rusáky, aby obhájil...
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:16Od: Forehand
V poslednych 35 gemoch (sety 3-5) urobil Tsitsipas 18 UE.

To je unreal, to nerobil ani Rafa vo svojich naj rokoch.

Nadal 42.

Obavam sa, ze takýto vykon nejde zopakovat, Stefanos.
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:42Od: turista
Myslím si že Tsitsipas, Medvěd a Rubl ještě svého tenisového maxima nedosáhli. Big 3 už nebude neotřesitelná.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:53Od: .vorlik.
Velká škoda pro Rafu, nicméně vedení 2:0 neměl pustit. Tsitsi hrál od 4.setu velmi solidně a nepouštěl Rafu k breakballu, ale tak si řikám na kolik si za to Rafa mohl sám. Přišlo mi, že první dva sety hrál mnohem svižněji, často krátce po odskoku, zdaleka tolik to neliftoval a naopak víc se to snažil zabíjet. Od 3. setu to sklouzlo k takové jeho klasice...

Rafa stále výborný hardař, nicméně když se to nějak nesejde a ještě k tomu je silný soupeř, je to 50:50.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:48Od: brixner Dyk more, Štéfan výhral, jó?
Próč to děéla?..smile

Asi taklenc by mi to nějak řekl soused z baráku, to už je vyzkoušený a vyposlouchaný, no..smile

Dobrej vejsledek, ale přesto si přeju, aby ho Medvěd poslal na řecký vostrovy! Ale kluk hraje dobře, to zas jó...smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:50Od: blixa
Tsitsimu chybí doma předložka před krb. Kůže z medvěda se tam bude moc hodit smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:59Od: brixner
No jo, no...asi by se na ní pěkně poválelsmile

Ale já myslím, že ho Medvěd svlíkne s tý jeho mlaďoučký kůžička, jako když loupeš vysočinu..smile

Já mam doma místo hadru před krbem Čendu, von ten hajzl zjistil, že to hřeje, tak si tam vopaluje kožich. Ale i von fandí Medvědovi, řek mi to - řek mi, že domu pojede Řek..Blixa, vzpamatuj se!..smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:02Od: brixner
Ale sundat Rafu z 0:2 - klobouček!smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:59Od: Mantra
četl jsem že mu chybí předkožka... si poudám, žes to spletl a vono já
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:04Od: brixner
Vopláchni to, zastrč a máš klid..smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:25Od: annah
Já teda teď nevím, komu to vyhrané semi přát víc. Medvěda bych nejradši i s tím jeho potměšilým výrazem poslala do horoucích pekel, ale zase skýtá větší naději, že ve finále pošle Djoka tam, kam poslal Tsitsi Rafu. Nejraději aby to celé vyhrál Řek, ale nezdá se mi to nijak nadějné. A vybrat si mezi Djokem a Medvědem, to je fakt Sophiina volba.
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:57Od: FulnekUltras
jak pro koho ;-) ovšem věřím, že medvježonok to nakonec vše zvládne a 20-20-17 zůstane prozatím zachováno...
[ Reagovat ]
17.02.2021 19:10Od: blixa
Vol srdcem !!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:07Od: a.magerova Re: ;-)
https://tennistonic.com/wp-content/uploads/2018/12/Tsitsipas.png
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:15Od: annah
Tak to je jasná volba: Cipajz. :-) Navíc pořád je tam (i když malá) naděje, že AO nevyhraje ani Rusak, ani Srdickar... :-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:22Od: blixa
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:48Od: SydneyOpen Tsitsipas
jestli se nemýlím byl by to první nextgen hráč, který vyhraje GS v jehož průběhu porazí hráče Top 3?
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:48Od: SydneyOpen
sorry místo top 3 tam má být big3 smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:35Od: Patik
Po treťom prehratom sete už bolo vidieť že Rafa začína mleť z posledného..jednoducho sa už nemôže oprieť o fyzičku a pramenili z toho zbytočné chyby..ten silový tenis v jeho veku si žiada svoju daň..a to si v celku dosť pomáhal servisom..jednoducho už musí viac taktizovať so silami..navyše s vekom klesá mentálna odolnosť..čo je tiež krásne vidieť..čistou hrou stratiť tak dôležitý gem na servise..tak či tak aj keby postúpil Medvedev by bola konečná..rovnako ako si myslím že rus ukončí aj Tsitsipasa..je to trošku škoda lebo som si želal finále Djokovič Nadal..zaujímalo ma totiž ako Nole zareaguje na to Roland Garros..a naopak ako Nadal zareaguje na tú porážku z pred dvoch rokov..

a grékovi sa ospravedlňujem..krivdil som mu..ostal som za blbca keď to otočil ale v tomto prípade mi to nevadí..mení to celú situáciu dobudúcna..
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:39Od: Patik
Djokovič pravdepodobne zajtra vyhrá..potom má tri dni volna..a potom asi Medvedev..očakávam niečo podobné ako finále US Open 2019 poriadnu bitku..
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:47Od: Forehand
Zostal si..

Aj dnes.

Ale zajtra je novy den, Paťo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:10Od: turista
O Djokovičovu reakci na poslední porážku ve finále RG 2020 se neboj. Pomstí se Rafovi i s úroky až bude mít příležitost. Jako bys Novaka neznal.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:25Od: Patik
vzhladom nato ako ma šokoval na RG vo finále mám trochu obavy..
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:37Od: turista
Já ne.
[ Reagovat ]
17.02.2021 21:39Od: turista
Djokovič se Nadala nebojí už dobrých 10 let.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:35Od: Olympiada Zoufalec pe3k
To je neuvěřitelný, je to už 12-13 let zpátky, co tady psával blitky na Španěla.... nadával mu do opičáků, pacientů a k tomu rasistické tendence. Jeho arogantní Švýcar v té době měl luxusní náskok, ale dnes už je to jen vzpomínka. Federer zaostává a smiřuje se. Kdežto tento místní pyj Pe3k trpí, závidí. Ty musím být opravdu "inteligentní úkaz.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:58Od: spaniel
Ještě si pobreč smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:09Od: blax
Federer zaostává s 20 GS a Rafa má taky 20 GS, takže taky vlastně zaostává? A za kým že zaostávají? Logika level autista smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 19:08Od: Stan_Borowitz
S 20 GS a 6 TM...
[ Reagovat ]
17.02.2021 19:02Od: Xero1
"Jeho arogantní Švícar..." Podejte si s Pe3k ruce. Dále viz Blax...
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:03Od: steve79
Pro Rafu je dobre zjisteni, ze na hardu muze s mladsimi hraci hrat vyrovnanou partii i v 35 letech. Podle 1 - 2 grandslamy ziska na hardu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:03Od: steve79
Mesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:45Od: Tomas_Smid_fan
na hardu jestli náhodou, tak jeden, ale možná ani na ten nedosáhne...
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:46Od: Forehand
Takych prehlaseni uz bolo..

Počnuc 2009.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:30Od: Pe3k Stefanos Tsitsipas vs Rafael Nadal AO 2021 highlights [ Reagovat ]
17.02.2021 15:26Od: Pe3k Rafovy časy na servisu na konci 4. setu
32
33
26
31
28
24
31
33
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:28Od: Patik
a bez warningu klasicky..
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:29Od: RF46
Bejva i hur...samozrejme atraktivnost smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:31Od: RF46 Re: :)
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tennis_violations
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:40Od: raduz
A proto mně sedí Medvěděv,kterému to odsejpá.Hrát proti Nadalovi musí být pro cholerika utrpení.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:48Od: turista
Quod licet Jovi non licet bovi.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:09Od: Vlk-v-trave
A Djokovic je Saturn? :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:12Od: turista
Asi není. Ale rozhodčí mu nějaký ten prohřešek s časem na podání taky mají tendenci prominout.
[ Reagovat ]
18.02.2021 00:26Od: brixner
No ty krávo!!!smile
Za půl minuty dokázal svého času Goran vyhrát snad i gem! Pamatuju finále Wimbledonu 1992 - při servisu Agassiho trval gem cca 4-5 minut, při servisu Gorana tak minutu a půl. Fakt se nedivím, že se spolu Rafa a Srb onehdá na AO tahali šest hodin..smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:17Od: RF46
Pral sem Tsitsimu ale mrzi me, ze neuvidime zapas Medvidek vs Rafa. O ten bych stal jeste vic...
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:51Od: turista
Skácet Rafu Nadala dokáže málokdo. K tomu dokonce na GS. Tsitsipas zužitkoval zkušenosti z předchozích debaklů a sebevědomí z vyhraných titulů. Vyhrál i když si nechal utéct začátek zápasu. Bravo! Djoker AO 2021 vyhrát nemusí, protože jak Tsitsipas nebo Medveděv ho mohou porazit ve finále pokud se do něj vůbec dostane. Tohle už je opravdové pozvolné střídání na samotném vrcholu tenisové špičky ATP. Tsitsipas poznal, že Rafa kouše až do konce, umí hrát hru vabank a k výhře nad ním je ho nutné doslova zatlouct do země jako hřebík proměněním závěrečného mečbolu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:41Od: Pe3k gratulace Cyp ískovi
Porazit Nadala na grandslamu z vedení 0:2 to je majstrštych smile Zverev selhal a neporazil zraněného Djokovice a už už to vypadalo, že selže i Řek a ještě mnohem více, ale nakonec Rafael mental giant Nadal se totálně posral a po 35 vyhraných setech hned 3 v řadě prohrál. Rafa nakonec může být rád, že nemusel na Medvěděva a Djokovice, kde by dostal škaredě nařezáno, tady to byl alespoň pětiseťák. Čtvrfinále na hardu je pro Rafa dobrý výsledek. příští rok nebude mít takové štěstí na los a soupeře dostane dříve než ve čtvrtfinále...O Rafovi teď neuslyšíme až do antukové sezony, klasický goat no smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:55Od: Forehand
Antuková sezóna začína o mesiac, ty nemehlo. :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:58Od: Pe3k
Kapesníček?
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:06Od: Forehand
Áno, jeden poprosím.

Budem ho potrebovať, chcem zamávať chlpatej na rozlúčku. Už čoskoro :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:10Od: RF46
Na hleny z nosu nebo na hlen z ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:11Od: Paixx
Mental giant už tak 2 roky není mi přijde, nevím čím to je, ale čím je starší, tím volí horší a uspěchanější řešení na big pointech.

Jakmile nevyhrál ten TB, tak mi bylo jasné, že i v případě postupu to bude pro tělo moc a combo Medvěd Djoko by nezvládl ani tak.

Teď si přeju novýho GS vítěze, šance určitě je.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:47Od: Patik
Pretože nevládze telo už nemá takú silu obratnosť a z toho vyplýva aj sebavedomie a volba úderu..nemá ani 35 a ktokoľvek kto ho zoberie do štyroch piatich setov získava nadvládu..po viac ako troch setoch zneistí necíti sa nato..lebo musí behať musí nosiť tie svaly a mlátiť do toho.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:38Od: svetova.dvojka
Bolest zad nedovolila Rafovi vyhrát tento zápas...smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:43Od: Pe3k
Rafa sám říkal, že ho nic už týden nebolí...
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:37Od: raduz
Viděl jsem první dva sety,tudiž je výsledek pro mě šokem,tušení mě zklamalo.Zápas plně pod kontrolou a potom toto?Celkem mě to mrzí,protože zde na AO bych v případném finále jednoznačně věřil Djokovicovi spíše proti Nadalovi nežli proti například Medveděvovi,který vypadá opravdu nehratelně.Nicméně si i po dnešní prohře Nadala myslím,že RG opět vyhraje a horší je to ,že tam naloží opět Djokovičovi.Dnes se ukázalo,že 35let je takový ten předěl k dospělosti ,kdy zkrátka výkyvy ve vrcholovém sportu přibývají.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:42Od: Roger_Federer
RG vyhraje ještě 5x.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:43Od: raduz
Bohužel ano,nechápu
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:53Od: turista
Těžko. Přijde den kdy ho tam někdo porazí jako dnes Tsitsipas. Donekonečna vyhrávat RG Nadal nebude.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:55Od: Forehand
Rafa je fakt zviera, keď sa zápas vyvíja v jeho prospech a dostane sa do breaku v nejakom 3-4 geme.

Djokovic vyhráva každý druhý zápas cez krv, najmä v tohtoročnej edícii AO, ale práve tieto zápasy ho zocelia.

Ten blackout v 11 geme posledného setu, ktorý korunoval 4UE len podčiarkol, že si v koncovkách vyrovnaných zápasov proste neverí.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:57Od: turista
Souhlasím. Djokovič se paradoxně na výhry daleko víc nadře než Nadal. Nechá docela bezstarostně na začátku soupeře hrát, nedrtí ho. Když mu teče do bot tak zabere a vyhraje přes big pointy. Hra za nepříznivého stavu je pak jeho největší zbraní. Ale někdy zabere příliš pozdě jako ve finále RG 2020 a pak už je to marnost nad marnost a zápas je ztracený.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:02Od: turista
To poslední finále na RG si Novak jistě důkladně zanalyzoval spolu s Vajdou a Ivaniševičem. Nějaká protiopatření aby se podobná blamáž už nikdy neopakovala společně vymyslejí a Djoki je zrealizuje.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:06Od: soloo
to može, ale rg je shit tam servis neni, nedas tam winer a hraj s bykom co liftuje 3m nad sietkou
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:15Od: Usm
na centr kurtu je to hnus, ten druhý kurt S. Lenglen je výrazně rychlejší a tam winnery i esa k vidění jsou i přesto, že je to antuka
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:34Od: spaniel
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:50Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:52Od: Forehand
Dnes to bol dobrý deň, čo :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:56Od: spaniel
Přímo výborný...snad mě letos čeká ještě hodně dobrých dní smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 19:09Od: FulnekUltras
holt nic nepotěší českého šosáka tak, jako krach na cizí maloburže... ;-)))
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:27Od: Krisboy
Mimochodem, sledoval někdo kurzy? Kolik bylo na Stefana po druhém setu? Pavol...???
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:27Od: safi1313
Rafa v tie 3. setu měl mít stoprocentně náskok 4:0 a celkove vyhrát tiebreak cca 7:2.. nepochopitelny kolapsy ho staly jednoduchy a pohodovy postup ..
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:25Od: RF46
Pro tenis dobre. Uvidime co to do budoucna udela Tsitsimu s hlavou, do ted mi prislo, ze chodi na zapas s Rafou uz za stavu 0:1.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:54Od: turista
Pro tenis jedině dobře.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:24Od: soloo
ach tá antuka , čo by bez nej bol Nadal?
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:27Od: Gulbis
vyhraj 13x RG a pak máš tady dovoleno plkat tyhle lejnasmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:29Od: soloo
nemám ps4 smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:30Od: RF46
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:28Od: Pe3k
Solidní hráč druhého sledu, v podstatě to co je teď smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:37Od: Amputace
Byl by v top10 open éry.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:09Od: RF46
A kdyby hral pouze antuku a ostatni vse, tak je v poradi 5. smile
To je vylozene magogije todleto..
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:23Od: Drzymalski
Epická bitva. Nadal urazil pána Boha v TB když zkazil dvě smeče. Hlavně ta u sítě byla školácká. Od 4. Sady do toho Řek mlátil jak hluchý do vrat a Nadal pomalu uvadal. Výměna generací pomalu nastupuje.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:20Od: blixa
Paráda Tsitsi !!! smilesmilesmile A teď medvěda !
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:24Od: Drzymalski
Medveděv ho upinká.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:50Od: Tomas_Smid_fan
nebo uspísmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:19Od: Forehand
Rafa hrubo nezvládol koncovky posledných troch setov. Nie je to nič nové, v podstate chronický problém. Vyhrať 35 setov v rade sa javí kontraproduktívne, hráč je zvyknutý vyhrávať, následne stratí jeden set a okamžite sa dostáva do stresu. Nadal po prehratom treťom sete, v ktorom bol lepší spasívnel. Stratil ľahkosť, hral kratšie lopty, nediktoval a v rozhodujúcich častiach nevedel výmenu zakončiť. Škoda, že nevyskúšal ísť na sieť, pýtalo sa to.

Tsitsipas, klobúk dole. Pôsobil mimoriadne ocelovým dojmom, na rozdiel od súpera mal pevnú ruku aj v koncovkách setov. Lepšie podával, returnoval a zaslúžene zvíťazil. Zavrel ústa pochybovačom. Nadalovi za 4 hodiny ponúkol 3-4BB, to je skoro nereálne, aj keď Rafa nereturnoval najlepšie.

Stvrtfinále je neúspech, hoci hra nebola vyslovene špatná. Rovnako ako pred rokom s Thiemom, zlyhal Nadal v sebadovere, ked sa lámal chlieb. Žreb sa s ním v QF ale nemaznal, dostal to najhoršie, čo mohol, pevne verím, že budúci rok sa to vykompenzuje.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:23Od: Forehand
Jo a ešte dodám, a to treba vyzdinhnúť. Aj sebelepší hráči, legendy sa nevyvarujú tzv. "gem blbec".

Stále som čakal, dúfal, že to príde a Tsi si vyberie slabšiu chvíľku. Naozaj však pôsobil skalopevne. On to v sebe má, nestalo sa to prvýkrát. Mať v jeho veku dva skalpy, Federera a Nadala, to si zaslúži uznanie. S Djokovicom sa tuším dostal do piatich v jedinom GS zápase, tam odišiel fyzicky, po nahustenom programe.

Taký Zverev, na GS napríklad nikdy neporazil TOP 10 hráča.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:26Od: RF46
Nj..ne vzdy se vsichni porazi sami.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:57Od: turista
Ale skalpy Djokoviče má Tsitsipas taky na tisícovkách. Medvěděv obdobně.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:50Od: Roger_Federer
Proč by to měl být neúspěch?, moznosti byly vyrovnané a Rafa 2, 5 setu tahal rozhodne za delsi konec, kdyby nepo.sral 3 set, hladce vyhrál a ty bys nenechal na Řekove hre a vykonu nit suchou a pravem, porad je to Rafuv nejmin úspěšný sny Grandslam, tady mu to nesedí, to vime.
Neprohral z žádným hracem druhe 50satky.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:09Od: Forehand
Ráta sa výsledok.

Ako som povedal, hra bola dobrá, myslím, že Nadal mal okolo 55 winnerov.

Nemal dostatočne pevnú ruku v koncovkách a Tsitsipas hral naozaj, skoro až nad svoje možnosti, posledné dva sety rozhodne.

Turnaj sa nekončí prepadákom, je to niekdy na úrovni AO2020. Ale Nadala už stvrfinále nezaujímajú, dôležité bude RG 2021, ktoré je zanedlho. Tam si súper Tsitsipasovho rangu nepomôže servisom tak ako dnes a Nadal z toho bude ťažiť.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:29Od: dappe
Servisem si pomáhal dnes ale především Nadal, ve čtvrtém a pátém setu byl mimo něj celkem neškodný.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:31Od: Forehand
Nadal áno, sem tam...Ale Tsitsipas v ešte väčšej miere. Nerátal som to, ale počet priamych bodov, neporovnateľný. V podstate aj na posledný Nadalov BB odpovedal Tsitsipas prvým servisom.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:34Od: dappe
Tak u Tsitsipase se to očekává, ale dnes mu to určitě nevyhrál servis, Nadala po tom zpackaném TB drželo opravdu jen podání. Konečné stats nevím, ale v celkem pokročilé fázi zápasu říkal komentátor, že má Řek vyšší úspěšnost po druhém než po prvním servisu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:37Od: Krisboy
https://ausopen.com/match/2021-stefanos-tsitsipas-vs-rafael-nadal-ms504#!stats
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:43Od: dappe
smile Jo, Tsitsipas hodně vysoké číslo po druhém.
[ Reagovat ]
17.02.2021 23:48Od: turista
No bodejť by Tsitsipas nezahrál víc přímých bodů z podání než Nadal, který vedle něj na fotce je víc než o půl hlavy menší.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:50Od: Roger_Federer
Souhlas stim, že Rafa si uz musi ve svem veku pomoct servisem a podle teď 2-3 roky serviruje výborně, dneska ho to od 4 setu jeste drželo ve výsledku, jinak by to bylo rychlejší.
Nepochybuju, ze antuku opět bude kralovat.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:22Od: Krisboy
Teď mě tak napadá, že Rafa servis zlepšuje celou kariéru. V začátcích, řekněme tak v letech 2004-2007 měl servis dost tragickej. Pak ho zlepšil, což mu pomohlo ke dvěma Wimbledonům a posledních pár sezon podává ještě o něco lépe.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:21Od: dako
Prvý set bol o chybách, tam Rafa zabral v jednom geme a vyhral ho. Druhý a tretí set bol Rafa lepší, svoj servis držal úplne v pohode a hral kvalitné dlhé údery. V treťom sete držal Tsitsipasa v hre len servis. Rafa TB totálne nezvládol. V každej otvorenej výmene diktoval hru a grék len bránil. Nepochopiteľne tam Rafa skazil tri konečné údery, priam školácky. Tie TB sa mu dostali do hlavy. Od 4. setu bol lepší Tsitsipas. Rafa sa držal na svojom servise, ale na returne bol márny. V piatom sete boli momenty, kde len ťahal nohy za sebou, väčšinu loptičiek vypúšťal a na returne len machal raketou, bolo vidieť, že toho má dosť. V poslednom geme sa nadýchol, ešte to zo seba skúsil vyžmýkať, ale ten nabiehaný FH volej na sieti len počiarkol tento zápas. Rafa si ho prehral 3 - 4 údermi v rozhodujúcich momentoch. Keby ten TB zvládol, tak by išiel s veľkou sebadôverou a psychickou pohodou na Medvedeva a bolo by to viac-menej otvorené. Keby dnes ten 5.set nejak uhaluzil a išiel v takomto hlavne fyzickom rozpoložení na Medvedeva, tak by podľa mňa dostal naložené, alebo skrečoval. Ten TB mal vyhrať, za mňa rozhodol ten nepochopiteľný kolabs na sieti pri tom smeči, nechápem, že si to nenechal spadnúť. Tam ako keby sa to zlomilo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:29Od: Forehand
Súhlasím.

Ale myslím, že ak by dnes vyhral, na Medvedeva by išiel v dobrej fyzickej kondícii.

Zápas sa hral 5 setov, ale trval len 4 hodiny, to neni zas až taký extrém. Novak odohral 4 hodinový zápas v podstate včera pri 4 setoch.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:02Od: dako
V konečnom dôsledku je to aj tak haluz, že si môžeme Rafu užívať aj v roku 2021 a na každom turnaji bojuje v záverečných fázach s borcami mladšími o 10 rokov. Keď podľa odborníkov už minimálne 5 rokov ani nemal hrať.

Len škoda tých rozhodujúcich momentov v zápase, neviem, prečo sa mu tie momenty dostávajú do hlavy, keď dlhé roky boli práve tieto momenty jeho devízou. A pritom dnes mal nahraté, mohol mať kľudne uvoľnenú ruku. Škoda.

S víťazstvami a kvalitnou hrou rastie aj chuť fanúšika. Stále niekde v kútiku duše dúfam, že ten druhý AO titul sa podarí. Herne na to stále má.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:14Od: spaniel
jj, dnes jsem si to užil smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:52Od: Forehand
To sme radi, tesime sa na Federera :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:52Od: Forehand
Tak 5-setova australska porazka, zo stavu 2:0 absolutne demonstruje australsku klasiku a perfektne zapada do celokariernej australskej mozaiky :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 11:23Od: Roger_Federer
Tak vynahravuje to RG, smir s stim, že to proste King of clay.
[ Reagovat ]
18.02.2021 13:30Od: Forehand
Hej, okrem Goat je zaroven aj King of clay, to sa nevylučuje. Naopak, je to logicke, kedze rivali u neho odchadzaju s prazdnou a on sa nabalil, kde sa dalo.
[ Reagovat ]
18.02.2021 14:29Od: RF46
Lzi si dal, kdyz si to veris, neni problem. Jen bys to moh prestat tak zoufale vnucovat vsem okolo.
[ Reagovat ]
18.02.2021 16:16Od: Forehand
Nemas to ako vyvrátit, lebo sú to fakty.
[ Reagovat ]
18.02.2021 16:31Od: RF46
Nemas pravdu, prestoze si presvedcen o opaku. Je mi to jedno, nemam zajem se zajimat o kazdyho nemocnyho slovacka...
[ Reagovat ]
18.02.2021 20:27Od: Forehand
Vždy ma dojme, keď nejaký neščítaný sedlák, ktorému trčí slama z topánok vytiahne slovenskú kartu :)
[ Reagovat ]
18.02.2021 21:17Od: RF46
boze boze...smilesmile
[ Reagovat ]
18.02.2021 15:00Od: turista
Obojí samozřejmě možné je. Momentálně má na těch minimálně 21GS dobře našlápnuto.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:15Od: turista
No ale přesluhuje. Sampras, Lendl a dokonce i Berdych v jeho věku už nehráli.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:18Od: Krisboy
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:17Od: fialka
Trestuhodné zlyhanie Rafu. Takto prešafáriť úvodné 2 víťazné sety, to je sila!
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:28Od: Krisboy
Nezapomeň, že nikdy, NIKDY v kariéře nebyl tak blízko k překonání GOATa v gs titulech...i Rafa je jenom člověk.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:52Od: fialka
hej, iba človek, ale ku koncu sa mi zdal až príliš odovzdaný.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:16Od: Oin
??????!
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:12Od: raron
Stefanos Tsitsipas...smilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist