Tvrdý trest pro Šarapovovou: Kvůli dopingu si nezahraje dva roky

  • Dvouletým zákazem startu potrestala Mezinárodní tenisová federace Marii Šarapovovou za doping. ITF své rozhodnutí zveřejnila dnes na svých stránkách s konstatováním, že distanc platí zpětně od 26. ledna. Šarapovová, která přijde i o účast na olympijských hrách v Riu de Janiero, se proti výši trestu odvolá.
    8. 6. 2016, aktualizováno | Aktuality |  240 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče
  • Anketa
Je dvouletý distanc pro Marii Šarapovovou za užití meldonia spravedlivý?
ano (1142 / 44%)
ne, je nízký (409 / 16%)
ne, je vysoký (1048 / 40%)
Anketa byla ukončena
 
Archiv anket

ITF v prohlášení uvedla, že nezávislá komise nepodezírá Šarapovovou z vědomého podvodu, avšak zároveň podle ní ruská hvězda nese "plnou zodpovědnost za tak závažné pochybení".

Kvůli dvouletému trestu přijde vítězka 35 turnajů o účast na srpnových hrách v Riu de Janiero. Zároveň budou anulovány i všechny její výsledky z letošního Australian Open, kde Šarapovová prohrála ve čtvrtfinále se Serenou Williamsovou. Od té doby nehrála a ve světovém žebříčku klesla na 26. místo.

Devětadvacetiletá tenistka na svém Facebooku oznámila, že se proti rozhodnutí ITF odvolá. "ITF stálo ohromné množství času a energie, když se snažila dokázat, že jsem úmyslně porušila antidopingová pravidla. Tribunál rozhodl, že se tak nestalo. Měli byste vědět, že mě ITF chtěla potrestat na čtyři roky - to je trest za úmyslné porušení pravidel - a tribunál to odmítl," uvedla Ruska v prohlášení.

"Nemůžu proto přijmout tak nepřiměřeně tvrdý trest v podobě dvouletého zákazu. Okamžitě se odvolám proti výši trestu k CAS, Sportovnímu arbitrážnímu soudu."

Šarapovová se v březnu stala první známou sportovní osobností, která oznámila, že měla pozitivní test na meldonium. Později se objevily desítky dalších nálezů, hlavně u sportovců z postsovětských zemí.

Jedna z nejlépe vydělávajících sportovkyň světa se hájila tím, že brala meldonium z lékařských důvodů deset let a nevěděla o tom, že Světová antidopingová agentura WADA lék od začátku letošního roku zařadila na seznam nedovolených prostředků.

Po oznámení pozitivního testu přišla Šarapovová o tři z hlavních sponzorů, spolupráci s ní přerušily americká společnost Nike, švýcarský výrobce hodinek TAG Heuer i německá automobilka Porsche. Právě reklamní smlouvy tvoří tři čtvrtiny jejích příjmů, z roční sumy téměř 30 milionů dolarů je to asi 23 milionů.

pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (240)
09.06.2016 23:14Od: monty25 Diskuse
Abych dokázal, že jsem nespáchal "virtuální harakiri"... S Lunejkou jsem určité neshody řešil přes vzkazy a jak už jsem avizoval, s váma ostatníma se dohadovat nebudu. Je mi jedno, co jste tady o mně napsali a stejně tak je mi jedno nějaká anketa.
[ Reagovat ]
09.06.2016 16:29Od: Smazaný účet
Tu nejde len o tennis,ide o cloveka-Mariu.Montyho25 chapem,ma odvahu nebyt "stadovy",ma odvahu hajit svoju oblubenu tennistku.Ja osobne zijem svoj realny zivot,ale nie som taka egoistka bez empatie,aby som redukovala vsetko a marginalzovala vsetko co sa ma ma bytostne netyka.Osobne fandim Garbine Muguruza Blanco,ale nikdy by som sa neznizila k tomu,aby som komukolvek diktovala ako ma so svojim zivotom nalozit,alebo koho ma preferovat,resp.ignorovat.Mariu som videla,nie je to ziadna obluda resp.parvenu,je clovek ako ktokovek z nas.Ma kladne i zaporne stranky,ale svoje"preslapy" si nesie sama,tak ako kazdy iny clovek,pekny den vsetkym bez hnevu a roznych averzii
[ Reagovat ]
09.06.2016 16:41Od: Lunej.. Re: Manrea
Já jsem taky Mašenu viděla. Nikdo nepíše, že je obluda, ale že si za to může sama je jasná věc. A navíc když jde o takovou osobnost, jakou je ona, tak je logické, že se to sleduje. A kdyby nebyla potrestána adekvátně, jak by na to pohlíželi ostatní, že se to "vyvoleným" toleruje? Věřím, že se z toho poučila a já osobně jí žádný konec nepředpovídám a ani ho nechci. Ale že tady monty páchá virtuální harakiri kvůli dopující tenistce, promiň, to je opravdu pro mě úsměvné. :)
[ Reagovat ]
09.06.2016 17:56Od: fera Re: Lunej..
Absolutní souhlas... kdybychom zcela pominuli všechny vedlejší, ale důležité okolnosti, co tady padly, pořád zůstává faktem, že v době, kdy už bylo "M" zakázáno ho brala a brala vědomě "TEČKA"

Jestli 2 roky nebo 4 roky je věc komise, ale debaty o neprávem, přísně potrestané chudince jsou zcela zcestné...
[ Reagovat ]
09.06.2016 15:20Od: r176 :-))
Těším se zase na klidnější ženský tenis:-))))) Koukal jsem na anketu a už 345 onanistů brečí že ten trest byl vysoký :-))))))))))))))))
[ Reagovat ]
09.06.2016 20:10Od: Pedronegro
ta anketa je sice asi dost o dojmech a sympatiích od pohledu, ale je dost výmluvná k celé aféře vzhledem k tomu, že ty hlasy proti výši trestu budou převážně od montyho :-), který, když si promítnu v paměti, co všechno tu od začátku nablábolil, mi přijde ve vztahu k umírající jako opravdový maniak, jehož mimoidní zaslepené komenty "proti všem mimo víru" mi tu chybět nebudou, a on se u fotbalu a basketu i trochu uzdraví :-)
[ Reagovat ]
09.06.2016 21:49Od: Smazaný účet
hlasovat pod 1 jménem můžeš jen jednou
[ Reagovat ]
09.06.2016 22:09Od: spaniel
Cookies...
[ Reagovat ]
09.06.2016 13:25Od: Smazaný účet 1 rok navyše
za to odvolanie.

Priblblá nána.
[ Reagovat ]
09.06.2016 14:15Od: Krisboy
Doživotí v těžkém žaláři o chlebu a vodě.
[ Reagovat ]
09.06.2016 14:29Od: Krisboy
...anebo rovnou utratit.
[ Reagovat ]
09.06.2016 14:32Od: blixa
Moc milosrdný. Prodat jako otrokyni do afrických diamantových dolů ;-)
[ Reagovat ]
09.06.2016 13:08Od: sprchon
Tak ji přece jen zavřeli? :)

Nee, dva roky je moc, je to krutý... V půlce trestu by jí snad mohli zbytek prominout.
Chybí a světovému tenisu rozhodně bude chybět. Zrovna když jsem si jí (po tom finále FC) oblíbil. Holt v nejlepším se má asi přestat. :D

Vrať se brzy! :)
[ Reagovat ]
09.06.2016 13:10Od: Lunej..
Bože, ty taky Brute?:)
[ Reagovat ]
09.06.2016 12:47Od: Serpens Monty
Co to děláš se svým životem? Vždyť ta Šarapka tě ani nezná, a ty tady vyhlašuješ pomalu státní smutek do konce jejího trestu.
[ Reagovat ]
09.06.2016 12:21Od: Lunej.. Bože díky,
že mám mozek, používám ho, miluju tenis a mám reálný život.. :)
[ Reagovat ]
09.06.2016 12:38Od: blixa
+1000 ;-)
[ Reagovat ]
09.06.2016 12:38Od: misa
To je teprve začátek. Až se pořádně rozvine virtuální realita, reálný život zanikne :)
[ Reagovat ]
09.06.2016 12:56Od: Lunej..
To už budu jen kosterní nález :)
[ Reagovat ]
09.06.2016 13:08Od: blixa
Nejsi ve Spolku přátel žehu ? :-o
[ Reagovat ]
09.06.2016 13:12Od: Lunej..
Píšu kosterní nález, ne popelový:) jsem jen ve Spolku tenisových důchodců:D
[ Reagovat ]
09.06.2016 13:13Od: misa
:)
[ Reagovat ]
09.06.2016 10:20Od: tmora NIKE oznámil partnership s Marii navzdory BANU
Nike super! Nicmene 2 lety trest u Marie je nepomer vs 1 rocni trest u Gasquet za KOKAIN. Nebo Hingis. Doufam, ze to stahne na rok.
[ Reagovat ]
09.06.2016 11:17Od: darek.vrana
To je pravda. Kokain totiž evidentně nikdo nebere kvůli výkonnosti.
[ Reagovat ]
09.06.2016 11:24Od: Hook2424
Delas si srandu????? Gasquet pozil 1/10 bezne davky. Mozna to nemusel ani citit, ze se mu neco takoveho dostalo do tela. To....., ze se cucal nekde v Miami na diskotece s nejakou kockou, ktera si asi predtim nekde snupla, nechtel priznat, protoze mel doma snoubenku. Nakonec rekl, seznamovaci polibek.

Tohle se prece s cilevedomym mnohaletym dopingem neda srovnavat!!!!
[ Reagovat ]
09.06.2016 10:09Od: Smazaný účet
7) O užívání věděl její otec a agent Eisenbud. Její lékařské záznamy obsahují název Mildronate, ale to jen mezi roky 2006 ? 2010. Od roku 2010 není nikde tento název zmíněn. Zároveň, během dopingových control v letech 2014 a 2015, Maria ani jednou nenahlásila užívání tohoto léku: ?On the evidence of her manager this use of Mildronate by Ms Sharapova was not known to any of Ms Sharapova?s team, except for her father and, from 2013, Mr. Eisenbud himself. It is remarkable that in the documents disclosed by the player the only documents which refer to Mildronate are documents from Dr. Skalny between 2006 and 2010. There is no document after 2010 in the player?s records which relates to her use of Mildronate. Nor was the use of Mildronate disclosed to the anti-doping authorities on any of the doping control forms which Ms Sharapova signed in 2014 and 2015.?
8) Zajímavé ale je, že jiné léky a vitamíny Maria na seznam užívaných látek napsala. Meldonium tam neuvedla, protože si prý nemyslela, že je to důležité: ?The player admits that she did not disclose her use of Mildronate on any doping control form which she completed between 2014 and 2016. They did disclose some medications and vitamins: ?I did not feel it was a huge responsibility of mine to write all those medications down.?
9) Uvedla, že lék nenakupovala online a zároveň nebyla schopná poskytnout krabičku s balením. ITF se to podařilo se zajímavým zjištěním ? na krabičce stojí velkým písmem název Meldonium: ?The player has not identified the precise source of the medication which her father collected for her in Russia. The ITF has been able to purchase a box of Mildronate which displays the word Meldonium in Russian in large script on the outside.?

Omlouvám se, že je to takto rozděleně, ale nezobrazují se mi komentáře, tudíž na ně nemůžu reagovat.
[ Reagovat ]
09.06.2016 11:42Od: misa
Máme podobný nick :)

Jinak pěkné shrnutí.
[ Reagovat ]
09.06.2016 11:51Od: themimone
pěkný souhrn, díky za tu práci. Jestli se ti nezobrazují komentáře, tak zkus deaktivovat filtr
[ Reagovat ]
10.06.2016 09:59Od: Smazaný účet
Moc děkuji :)
[ Reagovat ]
09.06.2016 10:07Od: Smazaný účet
4) Sama se rozhodla, že bude brát tři léky, které jí doporučil její bývalý doktor v době jejich spolupráce. Avšak s ním toto rozhodnutí nekonzultovala a dokonce ani s žádným jiným doktorem. O svém rozhodnutí neinformovala ani svého odborníka na výživu: ?However Ms Sharapova took her own decision to continue to use 3 of the substances previously recommended by Dr. Skalny, namely Magnerot, Riboxin and Mildronate. That decision to continue to use those 3 substances from Dr. Skalny?s list of 30 was taken without the benefit of any medical advice, either from Dr Skalny or from any other medical practitioner. However her evidence is that she had not discussed specific substances with Dr. Skalny during his treatment and she does not recall having had any discussion with Dr. Skalny about her decision to continue using Mildronat. However she did not inform her nutritionist that she was continuing to take Mildronate 18, or, it seems, Magnerot or Riboxin.?
5) Od roku 2013 žádný doktor nevěděl, že Maria tento lék užívá: ?After Ms Sharapova ceased in early 2013 to be under the care of Dr. Skalny there is no evidence that any medical practitioner was consulted about or prescribed the taking of Mildronate. To none of the medical practitioners or specialists who treated her over 3 years did she disclose the fact that she was taking Mildronate.?
6) Sama se rozhodla změnit užívání. Původně měla užívat lék 30 ? 40 minut před zápasem, ale rozhodla se užívat dvě tablety ráno před každým zápasem: ?However she was not following Dr. Skalny?s advice that Mildronate be taken only 30 or 40 minutes before matches, but instead took two capsules in the morning of match days, because taking pills just before a match did not give her a good feeling.?
[ Reagovat ]
09.06.2016 10:06Od: Smazaný účet
Tak ještě jednou a lépe. Za prvé, to, že tu každý den nepřidávám komentář, neznamená, že jsem se tu najednou vyrojila, abych Marii kritizovala. Za druhé, přikládám několik bodů ? opakuji zajímavých pro mě - pro ty z vás, kteří neumí anglicky/nemají čas/nechce se jim číst oficiální vyjádření ITF a to i s originálem, protože tu včera bylo naznačeno, že jsem si něco snad i vymyslela:
1) Jak Maria uvedla na tiskovce, lék ji byl skutečně doporučen jejím doktorem, avšak doktorem, který není kardiolog a který si nemyslel, že by Maria trpěla srdeční nemocí a tudíž jí ani nedoporučil další testy: ?However it is important to note that Dr. Skalny was not a cardiologist nor did he advise that Ms Sharapova had a cardiac condition which required specialist medical attention. Having reviewed the ECG results Dr. Skalny did not require a treadmill test, or any other standard diagnostic approach, which would have been the next logical step if a significant cardiac condition was suspected.?
3) V roce 2012 Maria ukončila spolupráci se svým doktorem, protože nechtěla dál brat tak velké množství prášků (30 léků). Najala si odborníka na výživu: ?By the end of 2012 Ms Sharapova had decided to follow a different approach to her nutritional intake. She found the taking of lots of pills overwhelming and she thought there was a better way to handle her health than by taking a large number of pills. So she retained a nutritionist, Nick Harris, as part of her team and ceased to follow the regime prescribed by Dr. Skalny.?
[ Reagovat ]
09.06.2016 11:43Od: misa
Ona brala 30 léků? Vždyť by musela být mrtvá.
[ Reagovat ]
09.06.2016 14:05Od: lars
vsak je Umirajici :)
[ Reagovat ]
10.06.2016 09:58Od: Smazaný účet
Taky mi to přijde moc, ale takhle to stojí v tom vyjádření.
[ Reagovat ]
09.06.2016 09:35Od: peggy
Maria se musi odvolat,jsou Cesky a take mnely pozitivni test a za 1/2roku pinkala.Maria trpi protoze je Ruska.
[ Reagovat ]
09.06.2016 09:39Od: Stan_Borowitz
Nedávno se zjistilo, že je to americká agentka vyslaná do Ruska před mnoha lety s cílem poškodit ruský sport, když to bude nejvíc potřeba. Takových spících agentů tam Američani vyslali stovky a teď, mezi Majdanem a Riem, je postupně probouzejí.

Její pravé jméno je Mary G. Williams. Už ti to do sebe všechno zapadá?
[ Reagovat ]
09.06.2016 10:38Od: hroutil
Ilumináti
[ Reagovat ]
09.06.2016 08:50Od: Krisboy
Chudák Monty. Zvládne to?
[ Reagovat ]
09.06.2016 09:00Od: George_Renel
Vzhledem k tomu, že mu o tenis nikdy nešlo a stačilo mu pozorovat jak jeho oblíbenkyně vrtí zadkem na kurtu se o nic nejedná.
Bude se dále věnovat jeho oblíbeným sociálním sítím a zde bude klidněji.
[ Reagovat ]
09.06.2016 09:13Od: Stan_Borowitz Re: On je tvrďák...
... přečti si níže, jakou krutou odvetu naplánoval. Ten nebude jen tiše sedět v koutě a vzlykat. Vyhlásil tvrdý bojkot, kterým zasadil ITF těžkou ránu.

Kdyby náhodou byl svět ženského tenisu schopen snést absenci jeho komentářů k zápasům až do konce roku, což je nepravděpodobné, pohrozil dokonce tím, že na jeho konci nezveřejní žebříček, což by jistě vyvolalo totální chaos. Do toho si nikdo ze zodpovědných činitelů netroufne jít, takže sám předvídá, že na začátku nového roku bude on i Maria Jurjevna v plné síle zpět...
[ Reagovat ]
09.06.2016 09:32Od: Krisboy
No já ho mám sice v ignoraci, takže mě ty jeho bláboly už neobtěžují, ale stejně jsem zvědavej, jestli splní svůj slib.
[ Reagovat ]
09.06.2016 10:35Od: a.magerova
Časy se mění.... doby, kdy děti a mladí lidé měli za rodiče ukrutné bezcitné tyrany, kteří čas od času používali ten nejvíc nejhorší trest ze všech nejhorších trestů čili "MÁŠ ZARACHA NA X DNŮ !!!" jsou bohužel pryč.... :-/

Dnes si myslím, že nejhorší trest pro omladinu je "VYPNI POČÍTAČ A BĚŽ VEN !!!"

Přirovnala bych virtuální realitu k ohni: DOBRÝ SLUHA, ALE ZLÝ PÁN."

http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/98321/alarmujici-video-matka-zakaze-synovi-pocitac-a-ten-udela-neco-strasneho.html
[ Reagovat ]
09.06.2016 08:12Od: Frick Já bych nebyl tak přísnej
Morálně je to pro mne asi akceptovatelnější než amorální daňová optimalizace s fiktivním bydlištěm v daňovém ráji. Tož tak.
[ Reagovat ]
09.06.2016 09:01Od: George_Renel
Vzhledem k tvému pojetí morálky to nepřekvapuje. Tož tak.
To, že si deset let optimalizovala superpříjmy pomocí chemie je přece o ničem.
[ Reagovat ]
09.06.2016 08:07Od: vibbi
Smejete se tu Fandine, Iqemu, ale co tu předvádí Monty, vas nedojima? :-D
Rada pro tebe, Monty: opravdu se nebetycne ztrapnujes, mozna by pomohlo, kdybys zvednul zadek, sel se projit a nasel si nejakoz panimamu.
[ Reagovat ]
09.06.2016 08:04Od: adalv87
výmluvy že o tom nevěděla jsou nesmysl!patří ji to
[ Reagovat ]
09.06.2016 00:47Od: brixner Monty Monty Monty...
Když tak čtu Tvoje teorie...
Jak se k tomu postavíš? Jaké zaujmeš stanovisko? Co se změní v(Tvém?)životě? Hochu, najdi si konečně nějakou/nějaké jiné favoritky, protože tohle očividně už nezvládáš! Upřímně-i kdyby mi Mašena párkrát podržela, takhle bych to nehrotil...Měl bys podat ostrou protestní nótu k patřičné federaci, víš, nejspíš budeme postupně přicházet o Tvoje fandovství a to se rovná těžké morální újmě...
Aby bylo jasno-neležíš mi v žaludku, Ty ani Masha a ani nikdo jiný. Já to jen prostě nepobírám! Neměj mi to, prosím, za zlé!
Brix
[ Reagovat ]
09.06.2016 00:35Od: DORSCH este na tom zarobi
pomenuje svoje cukriky meldoniky,alebo nejako podobne,to bude kseft
[ Reagovat ]
09.06.2016 00:38Od: DORSCH
promo-s mojimi cukrikmi sa stanete svetovou jednotkou+vyriesi to potiaze so srdcom ak nejake mate
[ Reagovat ]
09.06.2016 00:51Od: Stan_Borowitz
...ale hlavně když je nemáte!
[ Reagovat ]
09.06.2016 00:26Od: Smazaný účet
Titulek je naprosto mimo. Vzhledem k závažnosti provinění jsou dva roky docela málo.
[ Reagovat ]
09.06.2016 01:02Od: Smazaný účet
Tribunál prý zvažoval i zastřelení za úsvitu, ale protože se jeho členové nemohli shodnout, kdy přesně je úsvit, tak to nechali takhle.

Buď v klidu, CAS Máše rok ubere, takže s Petrou si ještě zahraje.
[ Reagovat ]
09.06.2016 06:38Od: Stan_Borowitz
Já bych jí na jejich místě umázl rovnou tři roky, ať si holka jako kompenzaci za ty ústrky zahraje o rod dýl.
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:58Od: Stan_Borowitz Docela příznačné
shovívavost ITF si vyložila jako slabost...
[ Reagovat ]
09.06.2016 11:46Od: misa
Je to Ruska.
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:03Od: Smazaný účet varování
Pozor v Dubí je holka co má kapavku napul ciganka tak 155cm vlasy naramena plno stihla jeji fb denisa cornelie surmaiova jde i za 200
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:51Od: Paseka
Ať už jde někam , namyšlená kráva. Dobře jí tak. Není schopna si ani uhlídat co je a není na seznamu. Blbka.
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:42Od: Titan
Proslýchá se, že k výši trestu přispělo výrazně nesportovní chování během zápasů...
No, slečna Šarapová se bude živit prodejem čokoládek...:-.) Rozená cukrářka...
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:01Od: FulnekUltras Pomajdanovské a předriovské zákulisní čachry
obalené do "morálně nezpochybnitelného spravedlivého boje s dopingem" zas jednou dočasně ;) zvítězily nad zdravým rozumem - nezbývá než věřit, že Maria teď má polovinu konečného reálného trestu za sebou a v Dubaji 2017 už trochu ztlumí sirénu... ;)
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:11Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
08.06.2016 23:54Od: Stan_Borowitz
A do té doby může jet na dovolenou, třeba dělat animátorku na Donbas. Pokud se do té doby oblíbená dovolenková destinace členů ruských ozbrojených sil nepřesune do Kyjeva nebo třeba ještě dál na západ...
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:00Od: monty25 Tak si to shrňme...
Dal jsem si tři panáky něčeho ostřejšího a trochu jsem si šel vyčistit hlavu...

Když tak čtu všechny možné ohlasy, tak věřím, že CAS ten trest sníží na rok nebo aspoň na rok a půl. Co je tady psáno pode mnou (nicky Misa13, Teo a Drago jsem tady v životě neviděl, ale nevadí), tak k tomu můžu říct asi tolik: Ze strany Mashy tam byly asi dvě chyby. To, že ukončila spolupráci s tím doktorem a to, že ten lék neuvedla. Tu nejzásadnější chybu pak udělal její agent... Že ale Masha brala ten lék dál, na tom nevidím nic zvláštního, pokud jí to ten doktor doporučil v dlouhodobém horizontu. Stejně tak nevidím nic zvláštního na tom, že při náročnějších zápasech měla dávku zvyšovat. Pokud jí to tak předepsal a ten lék podle všeho funguje jako taková ochrana při nadměrné zátěži, tak je to logické. Povolené to bylo, takže o žádném dopingu nemůže být řeč. A taky je třeba říct, že ten lék se jmenuje Mildronate, ne Meldonium. Když si to vygooglujete, tak na všech obalech je napsáno velkými písmeny "Mildronat", zatímco "Meldonium" buď menšími písmeny nebo vůbec...
http://rupharma.com/mildronate/
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:00Od: monty25
Co je pro mě podstatné: ITF podle všeho usilovala o trest na 4 roky, tzn. nejvyšší možný trest a zároveň trest za úmyslné porušení antidopingových pravidel. Masha byla proti tomu a úmysl popřela. A teď to důležité: Tribunál dal za pravdu jí! To znamená, že Masha měla argumenty, které byly přijaty. Zároveň to dává i velkou naději pro jednání u CAS... Jinak za tím fakt pořád odmítám vidět nějaké politické spiknutí (ačkoliv by mě hodně zajímalo, jak je to s tou Lepchenko), ale vidím v tom jinou věc a teď ponechám stranou, že WADA dává něco na seznam a podle všeho to nemá pořádně prověřené. ITF a WTA jsou dva různé světy a řekl bych, že se vzájemně nesnáší (viz neustálé řešení bodů za Fed Cup, olympiádu apod.). Pro WTA je Masha obrovským přínosem, zatímco ITF je to úplně jedno. Takže si myslím, že ITF prostě chtěla WTA uštědřit lekci v tom smyslu, že by prakticky ukončila kariéru jedné ze dvou nejlepších hráček poslední dekády. A nebylo by to poprvé (viz Martina Hingis)...
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:00Od: monty25
Dost jsem uvažoval nad tím, jak se k tomu všemu postavit a jak dál (ne)sledovat tenis. Bohužel, letos mi to nepřináší prakticky žádnou radost a když už jo (Vika na betonech), tak se to zase podělá zraněním. Bez mých dvou nejlepších favoritek pro mě ty turnaje většinou končí dost brzy, to je prostě realita a lepší už to asi moc nebude. Rozhodně ale budu dál fandit svým favoritkám a sledovat jejich výsledky, ale na přenosy zápasů asi budu koukat dost nepravidelně. Kolikrát jsem sledoval i zápasy jiných hráček (ačkoliv mi tady bylo podsouváno, že sleduju jenom svoje favoritky), které mě zajímaly, ale to momentálně určitě nehrozí. Na jednu stranu mě to mrzí, ale bohužel k tomu teď nemám žádný důvod. Přesto ale kromě svých favoritek budu aspoň ještě sledovat, jak si vedou dvě mladé hráčky (CiCi Bellis a Nasťa Potapova), protože v nich vidím potenciál. :)

Psát sem budu v nejbližší době asi dost nepravidelně, obvyklé komentování zápasů ode mě fakt nečekejte. Stejně tak ode mě nečekejte ten žebříček, co jsem dělal vždycky na konci roku... Ale jinak TP určitě neopustím a když bude příležitost (snad aspoň nějaké úspěchy mých favoritek :)), tak sem něco napíšu. Každopádně budu mnohem aktivnější na Twitteru a eurofotbalu než tady. To asi bude platit do konce roku, dál se uvidí (všichni víte, na čem to závisí)...

Možná jsem ještě na něco zapomněl, ale už jsem toho vyplodil až až. Tak zase někdy...
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:37Od: Smazaný účet
mě příjde že si vůbec nepochopil o co v tom případu jde...meldoniem byla prosypaná většina sssr sportovců a už to berou sakra dlouho každý ví k čemu je resp. bylo to dobré...každý kdo má iq aspon 75 tak ví co do sebe láduje
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:07Od: Roger_Federer
Kazdy to vedel...., ale jedina VADA to nevedela a musela to testovat a prichatet nato 5 let, nez to zakazaly.:).
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:17Od: Forehand
Ten koncoročný rebríček je od teba velká podpásovka!
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:32Od: tmora
No, ja pevne doufam, ze po odvolani se povede stahnout BAN max na 1 rok. Ale je pravda, ze jsem fakt necekal 2 roky (ani náhodou). Evidentni je ze se z toho udelal exemplární trest pro Marii. Ten DICK je fakt nekutecnej DICK!
[ Reagovat ]
09.06.2016 06:21Od: Stan_Borowitz
Přestaň myslet DICKEM, bo žádný DICk s tím nemá co dělat...
[ Reagovat ]
09.06.2016 06:23Od: Stan_Borowitz
Taky to vnímám jako nepřiměřeně tvrdou odvetu.
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:38Od: Smazaný účet Re: Monty
Dej si ještě několik panáků na zdraví Tvé milované Maši a hlavně buď rád, že ještě žije!!!
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:49Od: Stan_Borowitz
To je fakt. Nikdo jiný, než ruská žena, komsomolka odkojená Sibiří, by s tak těžce nemocným srdcem deset let ve špičkovém sportu nepřežil...
[ Reagovat ]
09.06.2016 00:09Od: Smazaný účet
Boris Polevoj by to asi rozvinul lépe, jedná se o klasický třídní boj!
[ Reagovat ]
09.06.2016 00:50Od: Stan_Borowitz
S takovým velikánem světové literatury bych si samozřejmě netroufl se poměřovat.

Ale už samotnýfakt, že můj příspěvek je ve stejném vlákně, v němž je zmíněno jeho jméno, mne naplňuje hrdostí až pýchou. Teď můžu jít konečně s klidem spát.
[ Reagovat ]
10.06.2016 10:00Od: Smazaný účet
"Že ale Masha brala ten lék dál, na tom nevidím nic zvláštního, pokud jí to ten doktor doporučil v dlouhodobém horizontu." - problém je, že od roku 2013 se sama rozhodla, že lék bude užívat a to bez porady s lékařem. Doktor jí ho nedoporučil.
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:13Od: Smazaný účet :-S
Hold už Tě Mario na kurtech nechtějí no. Ať si každý říká co chce, protože Ti jí nemají rádi, tak s tímhle trestem budou souhlasit a naopak. Já jí rád a každý musí uznat, že bude na tenisových kurtech chybět, protože je to skvělá hráčka. Trest je fakt přehnaný a vysoký. Myslím si, že by se Ti nahoře měli více zamyslet na tenisovou korupci a špínu některých hráčů než rozdávat tresty za "nechtěné" užívání dopingu nebo vsázení za minimalni vklady na jiné hráče. Ale je asi fakt, že Ti nahoře si asi také vydělávají jako hráči sami na sebe :-S
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:10Od: PetaM
Je načase pomalu vybírat koberec, na kterém budeš oznamovat konec kariéry.
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:09Od: Dobry-den
Doufejme.
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:34Od: horska.kraslice
Mám obavu, že v odvolacím řízení jí sníží trest na půl roku zpětně a pak hurá do Ria.
[ Reagovat ]
09.06.2016 08:08Od: adalv87
myslíš že rusko nominuje někoho,kdo byl potrestán za doping??jen at si to vylíže,rodí u každého zápasu,aspon bude klid,moc ji přeji ty dva roky!!!pak už může skončit s tenisem,protože každý turnaj hrát kvalifikaci,by mě nebavilo
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:55Od: brixner Sakraprácehimlhergotkurwa...
Osobně jsem si z toho celou dobu dělal prdel, asi proto, že jsem jí nikdy nemusel a víceméně jsem tenhle trest i očekával...A vůbec si nemyslím, že jde o politickou hru, Lance sejmuli ještě brutálnějším způsobem, i když, jistě, šlo o něco jiného. Ale podvody to prostě jsou/byly. Šarapka nejspíš má posloužit jako odstrašující případ a já říkám - proč ne! Kdyby něco vyštrachali na Steffi, Mary, Justine, Sam...názor bych nezměnil a to tyhle hráčky fakt miluji. Pokud bude trest potvrzen, asi se opravdu jedná o konec kariéry, ne každý jí holt umí ukončit velkolepě, jako Pete...
Po "brixnerovsku" ale dodám: co by se stalo, kdyby si jí najala jako trenérku Serena??
Ahá...?
Monty, drž se, chlape :-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:39Od: Jabadu A teď ještě ty dvě sestry ...
"A není to málo, Antone Pavloviči? ..."
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:14Od: Stan_Borowitz
No vidíš, a ani velký Jára Cimrman nepoznal, že Marconi je podvodník. Jak pak mají poznat úředníci z ITF, kdo je podvodnice?
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:18Od: Teo :)
Jinak to vypadá, že zažíváme Zlatou šnupácí éru ruského sportu :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:41Od: Smazaný účet
Skoro nikdo z vás asi nečetl vyjádření ITF. Je to škoda, obsahuje zajímavé body:
1) Maria ukončila v roce 2012 spolupráci s doktorem, který ji lék předepsal. Sama se rozhodla, že lék bude používat dál a sama rozhodovala o množství.
2) O tom, že lék užívala se nikdy nepřiznala kontrole, protože nechtěla, aby její seznam byl příliš dlouhý.
3) Její agent o tom věděl, ale na konci roku 2015 nový seznam nezkontroloval, protože nejel na dovolenou do Karibiku, kde jej každý rok kontroloval. To je jeho omluva.
4) Doktor, který Marii lék doporučil uvedl, že při důležitějších zápasech má dávku zvyšovat.
5) Kontrola zjistila, ze krabička s lékem obsahuje na svém obale velký nápis meldonium. Maria uvedla, že ho pod tímto jménem nezná.

O politiku asi nejde.
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:46Od: aligo
Souhlas
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:52Od: janek_da
No, mi zas tak zajímavé ty body nepřipadají. Ale každý to má jinak.

Já bral léky, pravda jenom něco přes půl roku. Nepamatoval jsem si ani jeden. Nebo kdyby řekla, že Meldonium zná, tak by se něco změnilo?
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:10Od: Teo Re: :)
No tak sis vybral jeden bod a ty ostatní, který jdou stěží obhájit, jaksi pominul. Všichni včetně Sharapovové se na to těžce vykašlali. Rozešla se s doktorem, jela v tom dál, vůbec nepřiznala, že lék užívá, její agent nejel na dovolenou, takže to nemohl zkontrolovat, ba dokonce bylo Marii doporučeno, aby při důležitých zápasech zobala víc... Co k tomu dodat :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:12Od: Smazaný účet
meldonium sem nebrala a to množství taky nesouhlasí :D
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:16Od: Teo Re: :D
:D :D :D
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:59Od: Stan_Borowitz
Přesně. Nejvýstižnější komentář.
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:22Od: janek_da
Pominul jsem, protože jsou pro mě neutrální. A ten první bod, který je asi celkem závažný jsem vynechal, protože nemám co k tomu říct.

bt to misa13: v originál jsem nenašel právě ten bod 1. Hodinu strávit čtením traktátu se mi nechce. Jediné co jsem našel, že po roce 2012 ukončila s doktorem spolupráci a zredukovala množství léků.

PS: v slušné diskuzi se ještě přidá odkaz na originál
http://www.itftennis.com/media/231178/231178.pdf
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:28Od: Teo Re: :)
Co je neutrálního na tom, že při důležitých zápasech má dávky léku zvyšovat? Anebo na tom, že za celejch 10 let nepřiznala kontrole, že ten lék vůbec bere?
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:32Od: janek_da
Sory, ale PRO MĚ, to neutrální je. Kdyby to nebylo, tak by snad o tom ani nemluvili. Nebo vyšetřovaný vypovídá kriminalistům "nejsem vrah, ale nůž jsem zakopal na zahradě"?
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:35Od: Teo Re: :)
Snad kdyby to BYLO neutrální, tak by o tom vůbec nemluvili, ne? Sorry, ale fakt se ztrácím :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:42Od: janek_da
No, tak co je nejlepší dělat, když jsi vyslýchaný a víš, že jsi vinen? Nevypovídáš, nebo jenom minimum nedůležitých věcí.

A protože to Marie sama řekla, tak to asi zas tak důležité nebude. Nebo jí snad mučili a vymlátili z ní přiznání? A jako nějaký extra logický chyták, kdy záleží na slovíčcích, mi to zas nepřijde.

To není jak vyšetřovaní vraždy v salonním kupé. "Má les, pane inspektore! Přiznal se!"
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:46Od: blixa
Tykat a těkat ! Víte, koho máte před sebou ? Sprostého vraha ! ;-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:39Od: aligo
Škoda že tu nejde dát lajk :D podle mě je to naprosto adekvátní, sama přiznala že to dobrovolně brala pro 1 lednu, tak jaké pak zmírnění... 4 by bylo moc, ale kdyby to dostala nebylo by to neoprávněně... S aktuálním časem jsem spokojen...
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:21Od: Smazaný účet Konec kariéry
Nevěřím, že trest se pro Márii rovná konec kariéry. Když to dokázal tento geroj se srdeční vadou dotáhnout na 1. místo na světě vyhrát 5x grandslam, tak se určitě vrátí a všem vytře zrak! (pro méně chápavé jeto IRONIE)
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:09Od: Forehand
Dva roky sú príliš, to može Sharapka de facto ukoncit kariéru, ako sa strápňovať po dvojročnej pauze...

Rok by bol adekvátny s opatovným štartom vo februári 2017..
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:00Od: janek_da
Tak aspoň je Maruška volná pro Gulbisa. Má fůru práce.

09.06.2014 22:01Od: gigin
monty25
Tebe asi trefí cyp... :DDDDDDDDD

Gulbis just interviewed by BBC radio 2 re Mauresmo appointment. Said he's hoping to be coached by Sharapova or Ivanovic, can't decide which
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:56Od: Roger_Federer
Souhlasim;), predpokladam ze je to fraska a arbitrazni ji to zkrati na 8-12 mesicu.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:54Od: pockerface
Tak to vypadá, že Roger a Radek dnes už hrát nebudou. Jejich zápasy nejsou na live skore. Ach jo, po dlouhé době jsem mohl v klidu domova koukat na tenis a zrovna hned na Rogera a Radka a zase prší.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:59Od: a.magerova
Jj už jsou přešouplé na zítra... :-/
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:53Od: Andrew89 Achjo
Trest i zaslouzila...ale 2 roky? To prehnali:(...snad to zkrati:(..achjo
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:38Od: spaniel
Za me spokojenost. Snad trest potvrdi.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:53Od: Nola
iqe sa iste pripoji....
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:54Od: spaniel
Ale no.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:35Od: janek_da Maruško [ Reagovat ]
08.06.2016 18:32Od: Smazaný účet kruté
Toto ju odrovná výkonostne i psychicky. Už nikdy nebude tam, kde bola. Strata 3 sponzorov je riadna rana, luxusné príjmy fuč.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:31Od: Nola
2 roky, za co vlastne? je nejaky relevantny dokaz, ze zvysuje vykon? zajtra budu na zozname vitaminy, antibiotika, krem na popraskane pery, krem na opalovanie.....
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:34Od: janek_da
a hlavně chleba, Moskvan
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:46Od: Nola
zbytocne kruty trest, ktory bude mat za nasledok ukoncenie kariery, v pripade, ze jej trest neznizia
nedokazem pochopit uzivatelov, ktori su z verdiktu v siedmom nebi, nemusi byt kazdemu sympaticka, ale ona je prave tou osobou, ktora ma asi najvacsiu zasluhu na zvysenej sledovanosti zenskeho tenisu
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:55Od: tommr
některejm lidem stačí jen to, že je to zlá Ruska a nic víc už k tomu aby jí odsoudili nepotřebujou vědět ... :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:58Od: spaniel
Vy jste trapni. Ruska-neruska, podvadela. Smitec.
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:03Od: Nola
podvadzala? silne slovo.... nemoralizuj, bol by si aj v inom pripade tak kategorizicky, povedzme, ak by sa jednalo o tvojho oblubenca?
predpokladam, ze napises, ze to sa nikdy nestane, preto pisem, povedzme....
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:08Od: spaniel
Nesnasim doping. A proc by melo byt slovo podvod silne? Je presne. Kdyz uz toto neni podvod, tak nevim. K te druhe casti...Stejne mne neuveris. Takze zbytecna debata. Za me s rozhodnutim spokojenost.
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:17Od: spaniel
Mimochodem, tvá otázka je zvláštní. Nemám problém ukázat, že jsem zásadový ohledně dopingu. Ale ty mně přijdeš alibistická...ve stylu "co kdyby"...
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:24Od: Nola
kazdeho vitaza turnaja automaticky testuju na doping, ci?
co keby? snad nie je blby a neplati svojmu timu poznavacie zajazdy
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:28Od: Smazaný účet Monty25,Haitik...
Aj ja som bez nalady,naviac tu/na TP.cz/ "nie som doma",teda sa tu nemozem rozpisovat .Kazdopadne Maria nie je tym cim je len za pomoci meldonia.Je tym cim je lebo sa taka narodila,drzim jej palce,aby si nasla cestu ako ukazat to NAJlepsie co v nej je!Verim,ze sa Marii podari tento medialny napor zvladnut v plnom zdravi,je to asi ta NAJnarocnejsia vec v jej doterajsom kariernom zivote.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:31Od: Jabadu
Maďarský kuchař ve slovenské kuchyni a nemůže si vzpomenout na slovo síto:
"Potrebujem také to čudo, kde voda áno a halušky stop!"
(pardon)
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:00Od: Smazaný účet Re: re.Jabadu
Okrem caju a prazenice s paradajkami nic varit neviem napriek tomu,ze v dnesnej dobe kazdy vari!Ja sa radsej vzdelavam.Momentalne rozcvicujem prave zapastie po uraze,robim to so silne zakusenymi zubami.Ten liecebny telecvik boli a veru hodne boli...je to sice mimo temy len reagujem,dak./P.S.Zivot nie je az taka"samozrejmost"
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:13Od: a.magerova
Ještě do základů nevařičů patří: umění uvařit vajíčka a párky... ;-)

Kdysi jsem se ptala známého jestli umí vařit a on mě pobavil pravdivou a logickou odpovědí: "Umím číst, čímž zákonitě umím i vařit podle kuchařky. Vše ostatní jsou jen výmluvy."

A jiný můj známý vaří podle YouTube a má to chutné velmi.... :-))
např.
https://www.youtube.com/watch?v=AXbzYQZM358
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:19Od: janek_da
Mi osobně hodně pomáhá Gracjan Roztocki

https://www.youtube.com/channel/UCkQchgczfcalUic1uS4an_A
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:53Od: a.magerova Re: :-)))))
Jaká to nádhera.... zazpívá, zatrsá a uvaří.... :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=Fbgfja9q9vs
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:06Od: janek_da
Paráda, to jsem neznal. KAREL a MARTA
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:35Od: a.magerova Re: Doma nedoma - to neřeš... ;-) [ Reagovat ]
08.06.2016 18:44Od: George_Renel
Když by s tím zdravím byl problém, může si dát Meldonium. Vždyť ví, že jí pomáhá, a má to na rok a třičtvrtě beze strachu. .-b
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:25Od: kada.tom Trest
Takže 2 roky, přičemž jí reálně hrozily 4 roky, to by byl konec. Takhle je to dále otevřené, osobně si myslím, že jí při odvolání trest potvrdí.

Prostě Sharapova nebo její tým udělal chybu, když to včas nepodchytili a nezjistili si potřebný informace. Sharapova dostala 2 roky, myslím, že to je rozumný kompromis mezi těmi 4 lety a možností, že by byla omilostněna.

Já naprosto souhlasím s verdiktem.
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:53Od: Hector21
i ty 2 roky jsou prakticky konec

přijdou nové hráčky, tenis se promění...navíc dva roky v horizontu zůstat zdravá a motivovaná hrát je spousta času...navíc do budoucna to bude už navždy vrhat stín

pro mě je to konec jedné legendy, která (navzdory všem haterům) se zapsala nesmazatelně do tenisové historie
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:18Od: jackiec
škoda že nevyfasovala 4 roky, i tak bude klid od hekačky, snad není tak hloupá jak vypadá a nebude se pak už vracet, radši ať se chtne klacku a mimina
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:18Od: jranda Uječená Šarapka
To jí dali málo. Brala to 10 let, ještě by měla vrátit všechny vydělané peníze a získané trofeje za tu dobu. Bez toho by byly její úspěchy poloviční. Právě proto, že je Ruska. V Rusku je doping mezi sportovci oblíbeným koníčkem.
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:13Od: TENISservice
Meldonium je zakazane len od 1.1.2016 tak nie je dovod aby je vysledky boli anulovan? za posledných 10 rokov, preto jej anulovaly len stvrťfinále na Australian Open 2016.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:14Od: tommr příliš tvrdej trest
nikdo mi nevymluví, že se jedná o politicky motivovanou kampan, která má posloužit další diskreditaci Ruska v rámci nevyhlášený války Západu proti Rusku ... :(
Pro tenis jako takovej je to velká rána, protože to zničí kariéru jedný z nejlepších tenistek současnosti. Svým způsobem je to něco podobnýho jako byl atentát na Selešovou. I když by se Sharapka po odpykání trestu vrátila tak jí to připraví o dva nejlepší roky a už nikdy nebude hrát jako předtím ... :(
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:25Od: misa
Proč myslíš dva nejlepší roky? Podle mě měla to nejlepší tak jako tak už za sebou.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:36Od: tommr
Sharapka by ted měla velkou šanci začít porážet stárnoucí Serenu. Až se za dva roky vrátí tak už Serena zřejmě nebude na okruhu ...
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:36Od: spaniel
Lol. Ty jsi zjevna obet teto valky.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:39Od: tommr
je fajn, že ty sám jsi tomu vymývání mozků zcela evidentně nepodleh ... :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:42Od: spaniel
Problem je, ze ty jsi obet valky vedene proruskymi weby. A jak je znamo, jejich ctenari na argumenty nedaji. Dopovala, byla chycena a potrestana. To je vse.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:53Od: tommr
já žádný proruský weby ani neznám natož abych je čet. Mě stačí k tomu abych si udělal úsudek ta nechutná mediální masáž našich veřejnoprávních médií ... :)
A o žádným dopingu nemůže bejt u Sharapky ani řeč. Vždyt Meldonium bylo deset let legální a ti pitomci z antidopingový brigády dodnes ani pořádně neví jaký má to účinky ... :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:54Od: Nola
+ 1
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:56Od: spaniel
Jisteee. Protoze je normalni do sebe prat deset let prasky, ktere se nedaji bezne sehnat.
[ Reagovat ]
09.06.2016 01:20Od: Tornes
Nedají běžně sehnat? Kde žiješ? To byly normálně dostupný léky který sis mohl koupit v lékárně.
[ Reagovat ]
09.06.2016 02:02Od: Smazaný účet
To fakt nebyly.
[ Reagovat ]
09.06.2016 08:17Od: spaniel
Žiji v ČR, dík za optání. Pokud vím, vozila si je z východu. Asi jí léky běžně dostupné na Floridě nevyhovovaly.
[ Reagovat ]
09.06.2016 09:05Od: Stan_Borowitz
O to nešlo, že by nevyhovovaly, ale ještě by jí tam ti zákeřní Amíci mohli něco zakázaného přimíchat. Vždyť víš, Majdan, Rio a tak...
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:13Od: Filippo_Volandri
"While the tribunal concluded correctly that I did not intentionally violate the anti-doping rules, I cannot accept an unfairly harsh two-year suspension."

Neznalost neomlouvá. Navíc pokud vím, tak dřív řekla, že ty maily s aktualizovaným seznamem látek nečetla, což je jen a jen její chyba. Takže s výší trestu souhlas.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:18Od: janek_da
No potěš koště, snad se na Petru nic nenajde. Ta už taky přiznala, že emaily WADA nečte.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:22Od: Smazaný účet
Zrovna ty máš co říkat, Volandri. Tvl, největší křivák na okruhu a otvírá si tu hubu.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:25Od: janek_da
pravda :D
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:27Od: Filippo_Volandri
Nečekal bych, že se dá ve slově hvězda udělat šest překlepů.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:07Od: pockerface
Stejně už to ze sebe nesmyje. Pokud se vrátí nebo pokud jí trest zkrátí a Maria bude prohrávat, bude se říkat:"vidíte, nebere léky a prohrává", bude-li vyhrávat, bude se říkat:"je jistý, že nic nebere? je čistá?. Tak kaňka na ní prostě zůstane a myslím, že ztratila nebo ztratí respekt u některých hráček.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:11Od: Jabadu
No moment!
Respekt u egoistických slečen, kterým odmalička je vtloukáno, že jsou nejlepší ve vesmíru?
Jo, takhle Petra, Lucinka, Deniska ... ony tam povahově jaksi nepatří, ale ty výsledky! ... ehm, jak kdy, no.
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:17Od: pockerface
:-), ano ty slečny si vyjmenoval správně.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:26Od: Jabadu
Ale já to mimořádně myslel vážně!
Sice ani jednu neznám osobně, ale jsou to dívky z normálních rodin, většinou mají normální otce (což je obrovská výhoda), všude si je zvou, jsou z nich paf - protože na západě si to může dovolit pouze bohatý establishment.
Češky ve WTA, díky Petře - Lucce, berou konečně trochu jinak.
Nevnímají je jako sovětské hráčky, ale jako příjemné, normální mladé ženy. i s nimi dělají rozhovory ...
A na to tam nejsou zvyklí!
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:05Od: EllNino Mager
sledujes Stefana ? :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:26Od: a.magerova
Jestli myslíš to co já, tak tam PRŠÍ... :-/
Ale máme našlápnuto... :-))
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:52Od: Fandina
Zřejmě psal o Kozlovi.
[ Reagovat ]
08.06.2016 19:03Od: a.magerova
Pokud jo, tak ne.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:59Od: Marduch
Kdyby slíbila, že přestane vřískat, tak bych jí to o půl roku snížil.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:01Od: janek_da
+ monty by ji dal na 25 na holou
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:03Od: a.magerova
Ale veřejně !!! ;-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:08Od: janek_da
jakože?

https://www.youtube.com/watch?v=wtLy0zQqYAY&feature=youtu.be&t=3215

To by si monty neodpustil podle mě
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:16Od: a.magerova
Spíš takhle.... :-))

https://youtu.be/BIY5PvoWKH0?t=1h20m7s
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:19Od: janek_da
Jen jí nalož, a pořádně! :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:04Od: Jabadu
Pokud by snad dotyčný nebyl (vzhledem k pochopitelné indispozici) dostatečně připraven, rád ho zastoupím.
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:05Od: jirkaS
zepředu ;-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:06Od: Jabadu
Ale no tak! ... Děti, proč neloupete "perníček"?
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 23:34Od: Stan_Borowitz
Zepředu by víc než pět nevydržel a bylo by hotovo...
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:59Od: janek_da
No nic, když má zakázáno hrát, tak ji pozvu aspoň na náš neregistrovaný turnaj "Veselé dvojičky".
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:50Od: peggy
Mario odvolej se!Ceska take pouzivala zakatanou latku a dostala 1/2 roku a pinka znova,tak vsem stejne a to Maria dava penize na dobrocinne veci.Nu,ale je to Ruska tak proc nebit!!!Maria ma 1/2 roku pryc a tak na OH.Vsem merit stejne i Cesce!!!
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:51Od: Jabadu
Jenže Maria je Ruska!
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:52Od: misa
Ty jsi jaké národnosti, ty hovado?
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:54Od: Jabadu
"Výsosti, nenechte prchlivost cloumat svým majestátem. ..."
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:55Od: janek_da
Doktor, vědec. A takhle se ztřískat
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:58Od: Jabadu
Kytičky se musí pěstovat, zalévat, okopávat, ... ne zadupávat.
Čím bychom se jinak bavili?
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:55Od: Smazaný účet
Bára to obhájila,že to bylo v doplňku na hubnutí.Půl roku bylo absolutní minimum.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:59Od: Smazaný účet
a tribunál,jak Mária píše,uznal ,že to nebrala úmyslně .Jinak by asi flastr byl mnohem větší.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:01Od: Smazaný účet
teď jsem zase mluvil o Márii
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:13Od: PetaM
Jenže Bára si nechala vystavit potvrzení od firmy, která to prodává, že tam žádná zakázaná látka není.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:45Od: monty25 Masha
Myslel jsem, že se trochu víc rozepíšu, ale jsem teď úplně bez nálady...

Takže stručně a jasně:
https://twitter.com/monty025/status/740561712378728449
https://twitter.com/monty025/status/740567113019101184
https://twitter.com/monty025/status/740567162373439490

Proč věřím, že není všem dnům konec...
https://twitter.com/MariaSharapova/status/740562702892998656

A závěrem:
https://twitter.com/monty025/status/740567900180885504
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:50Od: Jabadu
2 roky je prostě moc. Politika ...
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:56Od: Smazaný účet
ale většina si myslí něco jiného
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:00Od: themimone
většina koho? Doufám že ne nějaká anketa na webu :D
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:03Od: Smazaný účet
www.sport.cz ,po půl hodině 25000 hlasů- to už se moc měnit nebude,jako volby
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:04Od: Smazaný účet
sorry ,2500 hlasů, jedna nula mi tam přibyla
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:06Od: themimone
fakt jsem trochu doufal že to bude aspoň nějaká analýza názorů odborníků a ne směšná anketa na webu kam chodí zejména ta nejvíc laická společnost...
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:10Od: Smazaný účet
volby jsou taky laická anketa?
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:14Od: Smazaný účet
Samozřejmě. Taky podle toho obvykle dopadají.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:16Od: themimone
volby jsou poněkud něco jiného nemyslíš? Posuzovat nějaký trest podle pár článků na netu, v případě sport.cz valná většina respondentů podle titulku má 0 vypovídající hodnotu
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:19Od: Smazaný účet
a volíš podle čeho jiného?
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:24Od: themimone
Ty tam fakt ten rozdíl nevidíš? Ve volbách si volíš svého zástupce na základě něčeho, když to vezmeš zodpovědně tak jeho politického programu, minulosti apod., když ne tak si zvolíš třeba blbce protože jenom dobře vypadá nebo ti slíbí koblihu. Tady se jedná o posouzení provinění které ovlivní něčí život, taky máme soudy kde jsou v ideálním případě kvalifikování lidé a nechtěl bych žít někde, kde rozhoduje náhodný kolemjdoucí na ulici....
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:37Od: Smazaný účet
taky to je jen anketa .Podle ní se nerozhoduje .Je to jen o tom jak si náš názor stojí v názorech oceánu jiných lidí. Je fakt ,že pár lidí do toho vidí víc, ale to je u voleb stejné
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:48Od: themimone
Tak jasně, je to anketa založená na pocitech a sympatiích, ve své podstatě zbytečná.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:11Od: Smazaný účet
největší odborníci,kteří se tím živí už rozhodli- 2 roky
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:16Od: janek_da
V posledních měsících se ze slova "odborník" stala nadávka :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:17Od: themimone
ano, ale i mezi odborníky může být rozpor, MS se odvolá a CAS definitivně rozhodne
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:58Od: vrabejka
Slušně nedáváš :D Maria dostala velký trest, ale abych kvůli této kauze zanevřel na tenis vůbec!
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:59Od: themimone
Zajímavé že si to vyjádření připravila dopředu, asi trochu počítala s výsledkem.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:00Od: Smazaný účet
Třeba se to dozvěděla dřív než veřejnost...
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:04Od: themimone
to je možné, ale poněkud neobvyklé že by se verdikt dozvídaly různé skupiny rozdílně
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:01Od: misa
Starej se raději o morálně kvalitnější tenistky než je Maria. Dnes třeba postoupila Kiki a od tebe nemá žádnou pochvalu :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:02Od: a.magerova Re: Ono to nějak dopadne uvidíš, zkrátí jí to na rok... ;-)
Ale důvod k napití je přece vždy !!!

Koukni:
Ve stejnou chvíli, co Marii Sharapovou osvobodili, mi zazvonil telefon, že mě berou do super práce. Asi se půjdu vožrat... :-)))
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:42Od: lars
co je to super prace ?
[ Reagovat ]
08.06.2016 20:45Od: blixa
Dřív bych řekl "práce, která tě baví". Dneska bych to modifikoval na "práce, která tě vyloženě nesere" ;-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:21Od: a.magerova
Člověk se po sojkovsku trochu zasní a hned ho někdo předběhne s odpovědí... :-P
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:41Od: blixa
... kdo chvíli stál ... ;-) :-P
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:57Od: a.magerova
... močí opodál... :-P
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:15Od: a.magerova
Otázka složitá i jednoduchá zároveň.....

SUPER PRÁCE je každá, která člověka udělá opravdu šťastným.
A teď by to asi chtělo definici ŠTĚSTÍ: "Štěstí je vnitřní pocit čili blaženost."
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:40Od: blixa
Safra, a já myslel že "muška jenom zlatá !" ;-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 21:56Od: a.magerova
"Muška jenom zlatá" je to pro teoretiky, pro nás praktiky je to "vnitřní pocit".... ale nedá se TO moc popsat, musí se TO prožit, ale neplést si TO s Motýlky v břiše či orgasmem..... ;-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:04Od: EllNino
nevěš hlavu, ono to nějaký bude ... :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:41Od: Jabadu
"Jestli jste si nestačila všimnout, dámo, tak právě nám nakopali prdel!"
(sgt. Hicks, Vetřelec 2)
:-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:37Od: pockerface
Jen taková věcná: co kdyby jí např. Serena chtěla jako sparingpartnera. To by Maria mohla dělat? Zákaz se týká jen toho, že nemůže hrát jako profesionálka? Nebo, že se vůbec nesmí objevit s raketou na turnajích i když třeba jen jako sparingpartner.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:42Od: misa
Proč by to proboha dělala? Serenu by nejraději zabila a ne že by jí ještě sloužila.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:48Od: pockerface
Ty jsi dneska taky hroznej. To byl jen příklad s tou Serenou. Ale pokud by chtěla zůstat trošku v zápasovým rytmu nebo pořádným tréninkovým rytmu, tak by mě zajímalo jestli by mohla dělat na turnajích jiným hráčkám nebo hráčům sparingpartnera. To je jasný, že je to utopii, sci-fi, ale jen tak prostě hypoteticky.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:55Od: misa
Ne, s nikým by se nesnesla :)
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:36Od: bIbec
Můj tip je, že jí půlku trestu odpustí. Čili po Australian Open už bude moci zvesela zase pinkat :-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:36Od: EllNino
A zrovna jsem jí začínal mít docela rád ...:) na finále Fed Cupu si mě docela hodně získala ...a ona tu 2 roky nebude, ať si říká, kdo chce, co chce, tenis přišel (momentálně) o hvězdu a výbornou tenistku, které v době anarchie potřebuje WTA jako sůl
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:37Od: pockerface
Už jenom 1,5 roku. Půl roku už má za sebou :-)
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:48Od: Smazaný účet
+1, souhlas se vším.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:56Od: misa
Její místo zaujme Muguruza.
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:57Od: janek_da
Taky věřím. Ale ta skvrna už na ní bohužel zůstane.

Řekl bych, že Majka bude hvězdou i bez tenisu, ale WTA ji bude zatraceně potřebovat.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:11Od: a.magerova
Včera slavila 35 let tato kočka a bez tenisu žije.... ;-)

http://cfile203.uf.daum.net/image/142A84094990CDF73288E0
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:12Od: janek_da
To bylo zákeřné. Na toto v tuto hodinu nejsem připraven.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:18Od: a.magerova
http://img.blesk.cz/img/2/full/276739_.jpg
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:21Od: janek_da
No, zatím je všechno v pořádku i mě.
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:21Od: Smazaný účet
jako by tomu ještě v 35 letech nevěřila
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:14Od: Smazaný účet
to vypadá na Kurnikovovou??
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:21Od: a.magerova
Jj

http://nd01.jxs.cz/977/087/7c9a711280_9098296_o2.jpg
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:42Od: Smazaný účet
tak tuhle bych doma nechtěl
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:47Od: a.magerova
A tuhle?

http://1gr.cz/fotky/lidovky/09/071/lnorg/ANT2c348d_kurnikovova.jpg
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:55Od: Smazaný účet
ona není můj typ , ale chodit v tom umí ,to oceňuji
[ Reagovat ]
08.06.2016 18:50Od: a.magerova
Já bych snesla toho jejího..... :-))))

http://assets1.capitalfm.com/2011/02/enrique-iglesias-1294842682-view-1.jpg
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:35Od: George_Renel Rusáci
mohou upravovat olympijskou nominaci.
Trest je odpovídající, spousta hráček se musí cítit poškozena tím, že Ruska používala chemickou podporu. Ale cukrovka a ischemická choroba srdeční jsou pro vrcholového sportovce svinstvo, že. Jen je zvláštní, že o těch jejích chorobách věděli asi jen dva lidé. Ona a tajemný ruský rodinný doktor.
Když se bude soudit, bude to trvat déle než uložený distanc. Měla by to s pokorou přijmout a za dva roky to zkusit. Do té doby může vedle bonbonů a čokolády začít třeba se steaky.
[ Reagovat ]
08.06.2016 22:54Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
08.06.2016 17:34Od: Smazaný účet
V odvolání to sníží na půl roku
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:39Od: Smazaný účet
hloupost
[ Reagovat ]
08.06.2016 17:40Od: Smazaný účet
když většina 57% ten trest považuje za adekvátní
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist