V Prostějově nepomohla svému týmu ani Kvitová. Bodovaly až Fruhvirtová a deblistky

  • Druhý díl souboje týmů Petry Kvitové a Karolíny Plíškové v Prostějově se dál lépe vyvíjí pro výběr české jedničky. Černý tým měl po prvním dnu náskok 3-1 a po dnešních dvou zápasech své zvýšil své vedení na 5-1, když bodovaly Kristýna Plíšková a Markéta Vondroušová, která povolila jen pět her kapitánce soupeřek Petře Kvitové. Nicméně Růžový tým vpodvečer zásluhou 15leté Lindy Fruhvirtové a deblistek Kateřiny Siniakové s Barborou Krejčíkovou snížil na 3-5.
    30. 6., aktualizováno | Aktuality |  168 komentářů
    Petra Kvitová (© AFP)Petra Kvitová (© AFP) 
     

Dnešní program zahájily Kristýna Plíšková a Jekatěrina Alexandrovová. Ruská jednička, jež včera jako jediná ze svého týmu bodovala, se snažila stáhnout náskok soupeřek po prvním dnu, jenže marně. Proti Plíškové, která před dvěma týdny na Štvanici vzájemný souboj vyhrála 2-0 na sety, prohrávala o set a brejk, nicméně se jí podařilo stav utkání srovnat. Česká tenistka ale potvrdila lepší formu po koronavirové pauze a nakonec zvítězila 6-0 4-6 10-7.

"Začala jsem neskutečně, pak přišly očekávané komplikace a ke konci jsem měla štěstíčko," řekla v rozhovoru pro O2 TV Plíšková, která dohromady s prvním kláním bodovala již popáté.

Petra Kvitová se kvůli problémovému levému předloktí ve dvouhře představila poprvé od konce května, kdy na betonech na pražské Štvanici ovládla podnik O pohár prezidenta ČTS. Hrající kapitánka však svému týmu bodem nepřispěla, s Markétou Vondroušovou prohrála hladce 4-6 1-6 a tým české jedničky Karolíny Plíškové vede už 5-1. "Petra hrála letos poprvé na antuce, ale já jsem předvedla dobrý výkon," řekla loňská finalistka French Open Vondroušová.

Na dvojnásobné wimbledonské šampionce byla vidět nerozehranost, z níž pramenil velký počet nevynucených chyb. Zatímco v úvodní sadě měla tři brejkboly v řadě na vedení 5-3, ve druhém dějství uhrála jediný game, přičemž si ani jednou nedokázala udržet vlastní podání.

Blízko zvýšení vedení na 6-1 byla 14letá Nikola Bartůňková. Ta proti o půl starší NLindě Fruhvirtové získala hladce první set a v tie-breaku druhého měla dva mečboly, jenže je nevyužila a nakonec prohrála 6-1 6-7 4-10.

Bartůňková tak vrátila svůj tým zpátky do hry a navíc Barbora Krejčíková s Kateřinou Siniakovou vzápětí snížily dokonce na 3-5, neboť zdolaly 3-6 7-6 10-6 sestry Karolínu a Kristýnu Plíškovy.

Každý turnajový den se odehrají vždy tři dvouhry a jedna čtyřhra. Jednotlivé duely se nemohou během jednoho turnaje opakovat, což v praxi znamená, že každý den proti sobě nastoupí jiné soupeřky. Začátky jsou naplánovány na poledne.

Turnaj se po skončení prostějovského klání vrátí na Štvanici, kde se bude hrát 11. až 13. července a 25. až 27. července. Tam před 14 dny triumfoval poměrem 7-4 tým české jedničky Karolíny Plíškové.

Každý odehraný fiftýn bude oceněn padesáti korunami od organizátora, které následně zdvojnásobí Nadace Tipsport. Vítězný tým obdrží po celé sérii šek s částkou, kterou věnuje na charitativní využití podle vlastního uvážení.

TIPSPORT ELITE TROPHY - 2. KOLO, 2. DEN
Růžový tým Kvitové - Černý tým Plíškové | 3-5
Úterý
Alexandrovová (Rus.) - Kr. Plíšková 0-6 6-4 7-10 ... 1-4
Kvitová - Vondroušová 4-6 1-6 ... 1-5
L. Fruhvirtová - Bartůňková 1-6 7-6(6) 10-4 ... 2-5
Krejčíková/Siniaková - Kar. Plíšková/Kr. Plíšková 3-6 7-6(3) 10-6 ... 3-5
Pondělí
Strýcová - Muchová 6-4 4-6 8-10 ... 0-1
Alexandrovová (Rus.) - Vondroušová 4-6 6-2 10-5 ... 1-1
L. Fruhvirtová - Martincová 1-6 6-3 3-10 ... 1-2
Alexandrovová (Rus.)/Strýcová - Kr. Plíšková/Vondroušová 6-4 3-6 8-10 ... 1-3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (168)
01.07.2020 11:48Od: Antoninek Černý vs Růžový
Výjimečně jsem si udělal čas a jel se do Prostějova podívat. Ač tím místem korupce pohrdam, tak musím uznat, ze tenisová atmosféra byla výborná a je videt, ze lidé tam tenis mají rádi a slušně mu rozumí. Koncept celé akce je super, a holky k tomu přistupují úžasně, Přečetl jsem si tu par komentářů a článků a občas je to tu dost tendenční, nevím zda je potřeba uvádět příklady abych zbytečně nevstoupil do negativní diskuze, ( každopádně kdo by chtěl.. můžu :))
Zápasy například v úterý ( včera ) jsem viděl všechny a atmosféra , plný dům, i díky Petře byl krásný. Výkon všech holek je úměrný důležitosti, kterou k tomu konkrétnímu zapasu přistupují.
Samozřejmě svátkem pro celou akci by byl zapas Karolíny a Petry , ke kterému zatím nedošlo ač důvody jsou z mého pohledu takové, ze Petra se na antuce úplně necítí a Karolina by ji dost zatopila. Musím uznat, ze vrcholem dne byl zapas dorostenky Lindy a starší žákyně Nikoly, Úroveň hry na jejich věk s v takovém prostředí byla neuvěřitelná. Trochu mě připomíná vyzáži , ze Nikola v každém gamu prohrává 15:0, ale její bojovnost a trochu větší nervozita Lindy vyrovnaly sílý. Byl z toho dramatický souboj a jeden míč dokonce zvedl lidi ze sedaček. Zkušené tenisové hvězdy se k nim chovají fantasticky. A musím říct, ze ukazuji pravou a tu daleko hezčí tvář jich samotných, vystupují ze svých ? hereckých soutěžních rolí ? na kurtu, do pecujicich a starostlivych žen mimo kurt. Myslím ze podobné předávání zkušeností by měli mít možnost zažít další mladé holky, A máme jich u nás fakt dost.
Dnes je to dle momentální kvality postavené tak, ze černí získají potřebné dva body a jede se do Prahy na betony, kde si myslím , ze k vysnenemu zapasu dojde.
Přeji dnes pěkný sportovní zážitek. Ač nezávidím panu Basikovi rozhovor s ..... hádejte kdo si tsm bude muset opět hřát polivcicku ... nápověda je tam doma ...
[ Reagovat ]
01.07.2020 11:53Od: cabuna
Díky za info .
[ Reagovat ]
01.07.2020 11:57Od: tommr
zbývající dva díly seriálu se budou hrát na Štvanici takže nejspíš opět na antuce. Pochybuju, že by se mohlo hrát na štvanickým centrkurtu ...
Jinak ale taky doufám, že dojde i na pikantní souboj kapitánek ...
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:02Od: EllNino
Bude se hrat na centrkurtu pravděpodobně, kvuli betonum, říkal to Baumruk a Klarka na O2 TV, když byl ten prvni turnaj na Štvanici :) že by se mohli fanoušci umistit do sektorů :) Takže by to byla bomba
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:10Od: tommr
tak tomu uvěřím teprve až to uvidím na vlastní oči. Na štvanickým centrkurtu jsem byl naposledy na zápase Lucky Šafářový, ale to je už tak dávno, že si ani nevybavím s kým to tenkrát hrála ...
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:12Od: EllNino
Tak to nevím, to muselo bejt teda určitě nejakej rok 2010?
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:22Od: tommr
z hlavy si to nevybavím, ale byl to ten ročník co vyhrála Agnes Szavay a Lucce tam tenkrát fandil v ochozech i její přítel Tomáš Berdych ...
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:50Od: EllNino
Tak to bylo 2010, to se hralo naposledy na Stvanici :) Legendarni "m*ra mi v hlavě" :))
[ Reagovat ]
01.07.2020 14:26Od: Fandina
Na centru se ještě hrálo do roku 2013, než tam dali hard. Společné turnaje ITF holek a challengery kluků. Vlastně se hrají dosud, i když ne na centru. Pamatuji na ITF v roce 2011, když jsem tam byla na nějakém zápase Hrádi. V průběhu tam porazila Káju Plíškovou, Minnellu a další a turnaj nakonec vyhrála. Na centru jsem určitě byla i o rok později, na zápase Rosola, tuším s Haider-Maurerem. Také jsem tam viděla hrát Goffina, toho Rosol také na turnaji porazil a pak prohrál s Bedenem. A také tam ten rok hrál Dimitrov s Háječkem a vyhrál to Kližan se Zeballosem.
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:03Od: cabuna
Už několikrát jsem četla v různých rozhovorech ,že po Prostějově bude holky čekat 2 krát Praha a z toho jednou antuka a jednou betony .Tak jsem taky zvědavá jak to nakonec dopadne .
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:04Od: sojka1
me by zajimalo, co z nazoru tady na TP na hru (at uz jakekoliv hracky) je tendencni... drby bych vynechala... :-))
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:27Od: Antoninek
Pro Sojku1, ... už jen to, ze si neodpustí hlášku drby bych vynechala to vypadá, že se ji něco dotklo , copak to je? Asi slovo tendenční : dobre dáme jeden z mnoha nepřesností co jsem se dočetl- v článku Linda F odvratila mecboly Bartunkove se píše ... Nikolo Bartunkova, je mladší o půl roku .... nepravda a zavádějící info ... Linda je ročník 2005 a Nikola 2006 a rozdíl je mezi nima skoro rok ( 10 měsíců) ..to je jen namátkou, protože ty mladé tenisty znám všechny dost dobre.
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:32Od: sojka1
aha, tak diky.... me se ale absolutne nic nedotklo, fakt me zajimala hra, vic hlav vic vi....
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:51Od: gigin
Se tě ptala na tendenční názory, co se týče hry. 4 měsíce nebo kolik rozdílu ve věku hráčky je super odpověď. Díky Antoninku.
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:53Od: EllNino
Taky jsem to nepochopil :))
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:54Od: gigin
Samí hitaři ti nově příspívající tady. Ale tak aspoň musí být člověk pořád ve střehu...
[ Reagovat ]
01.07.2020 14:16Od: paddy
Komenty jsou tendenční, protože jsme za to placeni, a nestydíme se za takovou brigádu :)
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:37Od: Antoninek
Faj , ale nesmí to být lež . Tedy vlastně proč né, že?
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:43Od: paddy
tendenční objektivní pravda je protimluv

některé z nás dokonce platí Rusové :)
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:54Od: Antoninek
Kde kdo mluví o tendenční a objektivní pravdě? Koukám, ze výklad slov a myšlenek je pro někoho velký problém.
[ Reagovat ]
01.07.2020 13:58Od: Antoninek
Gingin , odpověděl jsem konkrétní nepravdou, jestli se tady budou relativizovat nepravdy, tak jsme přesně v tom Babisstanu, a Faltýkstanu, a Cernosekstanu, který asi mnohým vyhovuje..., večer si udělám víc času odpovědět kolik Prostějov dal svetu hráčů v poměru kolik nás to všechny stalo dotačních peněz. A kolik je za tím práce konkrétních rodičů a konkrétních trenérů, kteří s dotacnim systémem nemají nic společného. Ovšem jestli ty informace tady někoho zajímají možná pro George Renel
[ Reagovat ]
01.07.2020 14:13Od: tommr
o tom, že je Černošek mafián nepochybuju. Babiše bych do toho ale netahal. Černošek v tom umí chodit za každýho režimu ...
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:42Od: Antoninek
Tak jako Babiš ne? A reklama Agrofertu jako dohromady největšího sponzora Prostejovskeho tenisu ?
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:45Od: tommr
co je tak špatnýho na tom, že Agrofert sponzoruje tenisovej turnaj?
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:55Od: Antoninek
O jakým turnaji mluvíš?
[ Reagovat ]
01.07.2020 22:48Od: Krisboy
O Wimbledonu přece.
[ Reagovat ]
01.07.2020 14:23Od: sojka1
ovsem chybku bych videla i na tve strane, konkretne na moji otazku jsi totiz neodpovedel vubec nic a tendencne :-)) prechazis na vlastni temata....
[ Reagovat ]
01.07.2020 15:29Od: Antoninek
Jaké je mé vlastní tema, na které jsem přešel aniž by to nebyla reakce na něčí názor ? Rad odpovím na vše, každopádně čas je nepřítelem ...
[ Reagovat ]
01.07.2020 15:47Od: gigin
Já nevím no. Přece je to evidentní, že jsi uhnul a nedopověděl sojce na otázku.

Od: sojka1
me by zajimalo, co z nazoru tady na TP na hru (at uz jakekoliv hracky) je tendencni... drby bych vynechala... :-))
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
01.07.2020 15:47Od: gigin
*neodpověděl
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:33Od: Antoninek
Když nevíš proč reagujes ?... cituji má slova ?přečetl jsem si zde par komentářů a článků a občas je to tu dost tendenční? .... na tento výrok sojka reaguje ... mě by zajímalo co z nazoru na hru je tendenční .... mluvil já jsem snad o názorech na hru nějaké hračky ?... takže celá ta reakce je mimo můj výrok ... a nakonec ten svůj výrok podkladám faktem a naprosto nespochybnitelnym faktem což naštěstí datum narození je , ze? Což zrovna v tomto článku Fruhvirtova a Bartunkova znevýhodňuje Bartunkovou jako starší zakyni na úkor Fruhvirtove jako dorostenky. A takových nepřesnosti je zde celá řada samozřejmě úplně v jiných tématech. Nechtěl bych uvádět další.
A přesně ta reakce sojky ale i vaše, kde reagujete na jednu ze spousty myšlenek v mem příspěvku a ještě mimo mísu je tím tendencnim co se tu občas děje .
[ Reagovat ]
01.07.2020 15:05Od: gigin
Vidím, že si potrpíš na naprosté přesnosti. Nebýt tvých nedostatků v gloskách (diakritika ano i ne), tak dám roušku do ohně za to, že jsi Brožův potomek. Určitě se těším, až si najdeš čas a vyčíslíš nám tady přesně, kolik nás stojí jeden hráč šmrnclý Prostějovem. Jsem si jist, že máš všechno důkladně a precizně podloženo průkazným materiálem.
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:36Od: Antoninek
Kdo je pan Brož ?
[ Reagovat ]
01.07.2020 15:25Od: George_Renel
Mně jsi i s celou politikou úplně ukradenej.
[ Reagovat ]
01.07.2020 16:50Od: Antoninek
Máš pravdu, ze tenis je na prvním místě a v mem příspěvku se hovoří hlavně o tenise, pak ovšem nevím proč nereaguje na tenisové myšlenky, ale na myšlenku, ze jsem jel do Prostějova jako do města plné korupce , díky Cernoskum a Faltynkum a jim podobných.?
[ Reagovat ]
01.07.2020 17:31Od: George_Renel
Toníku, jsi směšný.
[ Reagovat ]
01.07.2020 17:44Od: sojka1
psal jsi, ze je to zde dost tendencni, muzes mne rici, pokud ti jde o tenis, co tenisovejsiho asi muze byt, nez samotna hra? Ptala jsem se na hru a na to, co je zde na TP v komentarich (k te hre) tendencniho.... mne to prijde jako tenisova myslenka... :-)))
[ Reagovat ]
01.07.2020 18:11Od: gigin
Gingine, tvl...
[ Reagovat ]
01.07.2020 18:13Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
01.07.2020 21:05Od: Mr.Pink
gingin je nahodou super, dobre jsem se pobavil :) mel bys popremyslet o zmene nicku.
[ Reagovat ]
01.07.2020 21:45Od: rybicka
nebo Gyngin :-))
[ Reagovat ]
01.07.2020 21:58Od: gigin
Tvl... Gagarin klidně.. Ale jo, pro vás vše..
[ Reagovat ]
01.07.2020 22:08Od: rybicka
:-))
[ Reagovat ]
01.07.2020 22:20Od: sojka1
kralovna Gagarin :-)) jak z Ultrasova zapisnicku... no nic, musim se podivat na toho debla, navnadilo me, jak jste tam zase neco tendencne psali....
[ Reagovat ]
01.07.2020 22:23Od: gigin
:DD
Slušný vlákno, musím já říct.
[ Reagovat ]
01.07.2020 22:24Od: paddy
nebo bys mohl natočit video "s giginem na gyndě" aneb dneska se dozvíte piču :)
[ Reagovat ]
01.07.2020 22:52Od: gigin
Říkám, nic není problém, nebráním se ničemu...
[ Reagovat ]
02.07.2020 00:37Od: Antoninek
koukám , ze je to tu jako nějaká sekta, reagovat na všechny giny snad ani nejde :( , každý pes jiná ves, Občas se sem mrknu na nějaký snad ne blábol, ale je skoda, ze k tenisu jako hře gentlemanů patří i takové bláboly. TP je fajn stránka, není majitelem nějaký Gin?
[ Reagovat ]
02.07.2020 08:24Od: gigin
Poslouchej ty gentlemane, už mne začínáš srat. Ty se sem přiženeš, oznámíš nám tu zvesela, že je to tu plné tendečních příspěvků a klamných zpráv. Cituji: "dobre dáme jeden z mnoha nepřesností co jsem se dočetl". A pak uvedeš jednu jedinou mýlku v rozdílu věku hráčky (4 měsíce). Na jednoduchou otázku uživatelky sojky, co je tu tendenčního co se týče názorů k hře všech hráček nejsi schopen odpovědět. Pak tady hauzíruješ s myšlenkou, jak nám dokážeš, co za zrůdonosti se dějí v Prostějově a zase nic. Prosím tě, byl bych rád, kdybys uvedl jaké další nepřesnosti tu jedeme, když ses dočetl, že je jich tu mnoho a nejeb mi nick. Díky moc, s přáním hezkého dne tě zdraví královna TP. Bohyně je sojka. Majitel neznámý.
[ Reagovat ]
02.07.2020 09:07Od: rybicka
Antonínek zvolil prověřený způsob komunikace. "Volte mne, snížím náklady státu".

Smajlíka smíchu se slzou v oku a zlobou v srdci bohužel neumím...
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:55Od: George_Renel
To místo korupce, kterým ty pohrdáš (člověka by na první dobrou napadla Praha), vychovalo několik tenistů a tenistek světové extratřídy. Více takových......
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:56Od: gigin
Tipuju nějakou osobní zkušenost Antoninka.
[ Reagovat ]
01.07.2020 13:02Od: Krisboy
Vždyť to se nijak nevylučuje.
[ Reagovat ]
01.07.2020 11:24Od: Fandina
Tynda tady hraje moc dobře, asi by s ní Kája měla být všude a radit jí, jako trenérka :-), takže nevím, jestli v neformě hrající Katka, Káťa, Kačka, Kačenka něco uhraje. Ale její výhra by byla ještě pro Růžovky šance.

Tetka je s TerMou mírnou favoritkou, ještě spolu nehrály, ale při formě TerMy není jasné, jak to dopadne. Bod pro Růžovky by bodnul :-).

Muška je favoritkou nad Bárou K.. Pamatuji na jejich zápas na Štvanici, před dvěma roky, na tom zápase jsem byla a Báru K. přehrála a od té doby je o Mušce slyšet. Hrály spolu jednou, tak jsem zvědavá, jaký bude dnešní mač. Muška by ho měla dát, ale Báře se začíná i v singlu dařit. Obě by pak měly hrát ještě debla.

A debl dvě B proti dvěma M by mohl i rozhodovat, kdyby Růžovky uhrály v singlech alespoň dva body.
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:01Od: tommr
dneska jsou všechny zápasy tak vyrovnaný, že v každým může vyhrát kdokoli. Černej tým si ale náskok udrží a vyhraje i druhej díl seriálu ...
[ Reagovat ]
01.07.2020 12:04Od: Fandina
Já se zlobit nebudu, když růže otočí a tvoje předpověď nevyjde.
[ Reagovat ]
01.07.2020 01:21Od: LukasH
Petru s Markétou jsem viděl jen od 2. setu. Petra úplně mimo. Kvůli tý ruce asi vůbec netrénovala a šla to jen zkusit.
[ Reagovat ]
30.06.2020 23:55Od: paddy WTA 2010-2019: the most aces
1. Serena Williams 3 133
2. Karolína Plíšková 3 065
3. Julia Görges 2 695
[ Reagovat ]
01.07.2020 07:38Od: ttopi
A to se Plíšková rozehrávala až v druhé půlce udaného období, zatímco Serena celou dobu ve formě. Ace queen je jasná :-)
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:26Od: tommr program na zítra
černej tým opět bez Karolíny Plíškový? Není nějak zdravotně indisponovaná?
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:36Od: blixa
Nevím, ale nemyslím si, prostě koučuje a na hraní má lidi ;-) :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 23:22Od: lvicek
A jaky je ten program?
[ Reagovat ]
30.06.2020 23:28Od: sojka1
KacenkaxTynda; BarunaxTeruna; KrejcikovaxMuska... :-)
[ Reagovat ]
01.07.2020 00:08Od: lvicek
Nehraje Kvitko ani mlade pusky? Skodaaa... Ale stejne se tesim (snad neco uvidim ;) ).
[ Reagovat ]
30.06.2020 19:54Od: KralovnaKoblih
Četla jsem, že černý tým během zápasu pomlouval růžový tým. Nevíte co, kdo říkal?
[ Reagovat ]
30.06.2020 20:06Od: Fandina
Ne, tentokrát jsem neměla čas to sledovat, jen dnes kus deblíka, ale černé holky jsou takové treperendy, pořád něco povídají. Růžové jsou spíš vážnější. Petra ta pořád povzbuzuje, Jekatěrina mlčí, Tetka dost radí tenisově a Kačka, která se na kurtu umí vztekat je na lavičce milá holčička.
[ Reagovat ]
30.06.2020 20:08Od: Fandina
Bára Krejčíková je také vážnější a Lindička se také moc neprojevuje.
[ Reagovat ]
30.06.2020 20:54Od: EllNino
kde?
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:15Od: bIbec
Beztak to bylo něco ve smyslu: Naše protivnice teďkom nehraje dobře, tak toho zkus využít (to by tak sedělo na některé ty tzv fans,co v každé hovadine vidí nějaký flame).
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:20Od: bIbec
Každopádně Black team krásně tancuje. Dlouho mě na Instagramu něco tak nepobavilo :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:24Od: Linka
Holkám z černého týmu trochu narostl hřebínek a občas se vysmívá růžovkam. Při deblu tam pár neomalenejch poznámek padlo.
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:31Od: cabuna
Myslím ,že je to v zápalu boje a to samé padlo i u růžových ,klasický boj ,ale nejedná se o pomluvy .Bára s Petrou také probíraly Markétu ...ale nehledejte v tom pomluvy ,prostě v zápalu boje :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:35Od: blixa
Jasně, "černý" jsou prostě mrchy, když je vede Plech tak to nemůže být jinak, že ? ;-) :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:36Od: cabuna
Přesně asi tak :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:38Od: Linka
Ale jdi ty brepto!
Slyšel jsi to vůbec. A myslím, že celkem jedovatá je tam Tereza.
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:46Od: cabuna
Ano právě ,že jsem sledovala od 12 hodin všechny zápasy a na obou stranách prostě připomínky v rámci boje ,neslyšela jsem žádné pomluvy,to je asi fakt jak se tady psalo ,že v tom někteří fans hledají to co tam není .
[ Reagovat ]
30.06.2020 21:49Od: KralovnaKoblih
Jaké například?
[ Reagovat ]
30.06.2020 23:16Od: lvicek
Taky by me zajimalo, co se bere jako neomalene. Navic jsem vetsinou neslysela, co rikaji.
[ Reagovat ]
01.07.2020 08:11Od: Linka
Nic, v rámci boje vše povolené. :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 19:10Od: Pavlis
Další zápasy jsem neviděl, ale oceňuji, že Petry tým zase o něco snížil výsledek. To potěší. Nálada do dalších zápasů bude jistě lepší. jen by peti či ta Ruska musely něco uhrát. Ale samozřejmě, Peti se musí opět rozehrát, něco víc natrénovat, bude-li ok. Určitě by pomohl i lepší povrch než antuka.
[ Reagovat ]
30.06.2020 19:05Od: horska.kraslice Debl.
Konečně zase dvojčata spolu v deblu. Ráda je takhle vidím. A pěkný zápas z obou stran. :-)
[ Reagovat ]
30.06.2020 19:01Od: Fandina
Dneska jsem viděla jen konec deblu, ale super deblík a koukala jsem, jak KrejSi zvládly koncovku vyrovnaného setu a pak STB. Pěkný mač. Sice jsem víc věřila Plíškovkám, ale mám radost, že bodík přibyl růžovým.
[ Reagovat ]
30.06.2020 19:00Od: jirkaS
:-)
https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/11933--kdyz-se-cesky-utrhnou-za-retezu-takhle-to-rozjel-tym-pliskove
[ Reagovat ]
30.06.2020 18:59Od: horska.kraslice
Černý tým stále v krizi. Linda proti Nikol a duo S+K v deblu, zopakované výhry, ale obě tentokrát vydřené. Přidají čerňačky nějaký bod zítra?
[ Reagovat ]
30.06.2020 19:01Od: horska.kraslice Re: Takhle to mělo být. Blbnu.
Růžový tým stále v krizi. Linda proti Nikol a duo S+K v deblu, zopakované výhry, ale obě tentokrát vydřené. Přidají růžovky nějaký bod zítra?
[ Reagovat ]
30.06.2020 18:41Od: tommr Plíšková/Plíšková vs Krejčíková/Siniaková
Plíškovky to měly dobře rozehraný, ale Karolíně v závěru druhýho setu úplně odešel servis ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 18:54Od: tommr
černej tým to snad dělá schválně. Další ztracenej zápas, kterej už byl skoro vyhranej. Tentokrát stačilo dopodávat druhej set, ale do tý doby na servisu téměř bezchybná Karolína to nedokázala a pak už se Plíškovky vezly ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:33Od: tommr Bartůnková vs Linda Fruhvirtová
Nikole uteklo vítězství mezi prsty. Ale aspon růžovky nepojedou domů s brekem ... :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:47Od: jirkaS
zápas se mi moc líbil, k nevíře 14 a 15 let :-o
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:06Od: lvicek
Zajimave, ze Linda Fruhvirtova ma s Nikolou Bartunkovou takove problemy. Pritom Nikola pusobi i proti Linde jako takove kuratko trochu :). O Linde se mluvi jako o velkem talentu, tak cim to je? Je Nikola jeste vetsi talent nebo proste zrovna na Lindu umi a hraje tenis, co je ji neprijemny? Koho byste tipovali na vetsi uspechy do budoucna (kdyz zdravi a okolnosti dovoli?) Jinak se mi libi, jak hrajou obe, Linda vetsi ranarka, Nikola zase hracicka, doufam, ze se jim bude darit obema!
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:08Od: milik254
Nikola mi trochu přípomíná slajzbábu, jak mi řekl tommr.
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:10Od: milik254
*by
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:31Od: tommr
tak to ani náhodou. Nikola potřebuje ještě trochu zesílit a pak to bude pořádně řezat ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:35Od: rybicka
Jo, fyzicky jsou holky od sebe víc, než ten necelý rok.
[ Reagovat ]
30.06.2020 23:39Od: Mr.Pink
Nikola bude vzdyt hrat technicky a menit rytmus. stejne jako Karolina Muchova nebo Ash Barty. Ale I Ash umi poradne pritvrdit, kdyz je to treba
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:12Od: horska.kraslice
Myslím, že Linda je trochu unavená svým letošním častějším účinkováním mezi dospělými. Je to přeci jen daleko větší dřina než proti juniorkám.
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:15Od: sojka1
nesrovnatelne, proto tolik skvelych junioru odpada, neunesou to...
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:13Od: sojka1
je to tou technickou hrou, ale ja sazim na Lindu, nadherna cistota uderu, ten BH po care, aach... :-)
[ Reagovat ]
30.06.2020 18:21Od: travar
Linda s Brendou mají neuvěřitelný BH. Až někdy uvidíš Brendu hrát, sleduj její BH :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 18:05Od: travar
Linda je velká bojovnice. Nikdy nic nevypustí, nikdy se nevzdá a proto je i mentálně docela silná. V poslední době přidává na pestrosti hry a to je dobře. Už hraje slušně i čopy, snaží se o kraťasy a docela se jí to v poslední době už i daří. Ještě se musí naučit chodit na síť, stejně jako její sestra Brenda, která na síť vůbec nechodí. Myslím, že je na správné cestě. Má velkou šanci se prosadit. Zastavit ji může snad jenom zranění.

Nikola je opak Lindy. Ráda chodí na síť, umí zahrát famózní kraťas. Má neuvěřitelný cit v ruce. Dobře podává, výborně se pohybuje a brání. Někdy hraje však příliš pasivně a to je její největší slabina. Nutně musí zvýšit spolehlivost a razanci úderů, aby se jenom nebránila. Pokud se jí to podaří, její herní potenciál bude větší než u Lindy. Ve srovnání s Lindou je však méně jisté, že se prosadí.
[ Reagovat ]
30.06.2020 18:12Od: misa
Uvidíme, u črnáctiletých je těžké říct, co bude za 5 let a dál. Třeba o Djokovičovi jsem četl, že když přijel do Prostějova na jeden z ročníku MS juniorů do 14 let, tak herně moc nezaujal.
[ Reagovat ]
30.06.2020 23:21Od: lvicek
Jj, taky to tak vidim. Hlavne Nikola na me pusobi dojmem sama ruka, sama noha a evokuje mi slovo tintitko (i kdyz nejak moc mala ani neni), na rozdil od ni Linda uz je takova dospelejsi a vice "usazena" na kurtu. I proto by clovek na prvni pohled cekal, ze Linda Nikolu celkem snadno vypraska, takze vlastne me to docela prekvapuje, ze s ni ma takove potize (a myslim, ze i negativni zapasovou bilanci?). No kazdopadne, at se obe rozvijeji tim svym smerem, bude prima kdyz budeme mit vicero spickovych hracek s odlisnymi styly :).
[ Reagovat ]
30.06.2020 23:52Od: Mr.Pink
Negativni zapasovou bilanci s ni ma jeji sestra Brenda, ktera je ale jeste o rok mladsi nez Nikola

Potize s ni mela, pze Nikola je na tom svkele pohybove a umi vyborne menit rytmus hry.
[ Reagovat ]
01.07.2020 01:04Od: travar
Nikola sice už Brendu třikrát porazila, ale pozitivní bilanci s ní stále ještě nemá. Brenda porazila Nikolu už mnohokrát. V poslední době má však ve vzájemných soubojích mírně navrch Nikola.

Pro zajímavost, na velkém turnaji v Auray před dvěma lety postoupily hned tři české hráčky do semifinále. Brenda nejdřív vyřadila Sáru Bejlek a pak ve skvělém finále i Nikolu Bartůňkovou.

https://www.youtube.com/watch?v=MtnXRiZ5ebw
[ Reagovat ]
01.07.2020 09:28Od: Mr.Pink
Ano, mas pravdu. Ja bral bilanci jen na turnaji zen

Tenhle zapas jsem videl. Doufejme, ze vsechny zustanou zdrave a podari se jim prechod mezi dospele.
[ Reagovat ]
30.06.2020 16:56Od: tommr Bartůnková vs Linda Fruhvirtová
ty dva neproměněný mečboly asi budou Nikol hodně mrzet ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 16:48Od: George_Renel
Vypadá to, že po Petře s Karolínou se nám rodí další česká rivalita. :-)
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:52Od: jirkaS
o novou generaci je postaráno :-)
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:40Od: blixa
Nikola chce definitivně znemožnit tým růžovek ? :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:55Od: blixa
No dobře, nechce, je to hodná holka ;-) :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 16:24Od: tommr
druhej set ještě není u konce ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 16:50Od: blixa
To není, ale vejprask už to nebude, ať to dopadne jakkoliv.
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:10Od: milik254
Tak teď se budeme spíše dívat na V síti
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:03Od: lvicek
Koho ze to ma ta Tynda (nejaky David)? Neslysela jsem poradne zacatek rozhovoru.
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:12Od: EllNino
Hnacko
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:21Od: paddy
ze Sparty
je to zajímavé, že Kristýna se teď zvedla jako Sparta, předtím všichni hráli tužku :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:35Od: jirkaS
Hancko
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:37Od: Linka
Hancko
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:42Od: EllNino
Ano preklep, lol, pani ucitele se snesli :))
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:44Od: blixa
Jen nekecej, to bylo schválně !!! :-D :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:49Od: EllNino
Určitě budu schválně psat chyby no :))))
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:56Od: blixa
To nebyla chyba, ty si tím chtěl něco naznačit ! :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:58Od: Linka
Já pochopila, že to byl jen překlep. To byla milosrdná oprava, ne škodolibá! :))
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:01Od: lvicek
Dekuji vsem, no stejne mi to vubec nic nerika ;).
[ Reagovat ]
30.06.2020 17:04Od: blixa
https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1vid_Hancko
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:54Od: tommr Petra Kvitová vs Markéta Vondroušová
Petra se dneska moc nepředvedla. Bylo vidět, že je nerozehraná, bez kondice a v závěru už to vypadalo že úplně rezignovala ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:56Od: cabuna
A Markéta dnes hrála oproti včerejšku dobře .
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:57Od: tommr
Markéta hrála dobře už včera v deblu kdy byla nejlepší na kurtu ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:59Od: cabuna
V deblu ano ,ale ve dvouhře to nebylo ono ,je vidět ,že se taky rozehrává.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:59Od: horska.kraslice
Tak tak. Pauza vynucená opětným zraněním byla moc znát. Možná že ruka ještě neslouží tak, jak by měla. Snad se Petra postupně zvedne, ruka se zpevní a a hra se zkvalitní.
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:11Od: EllNino
Jestli ta ruka nebude spíš stále zlobit, už ji není 20 a nejake "da do pořádku" známe od Máši ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 16:33Od: horska.kraslice Re: EllNino
Ani já nejsem prosta obav, jen jsem to nechtěla napsat tak pesimisticky.....:-(
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:59Od: LukasH
Já jsem se divil, že vůbec nastoupila. Na antuce musí vždycky dost trénovat předem. Pohyb, jinej forhend...vždycky to trvá. Dneska chtěla hrála jako na betonu, ale jinou možnost asi neměla.
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:02Od: lvicek
Tak podle me i pro ni jsou dobre zapasy, lespi nez treninky, a precejen vlastne o nic nejde (i kdyz holky teda nic nevypousteji). Ja jsem rada, ze hrala, a snad se forma zlepsi.
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:06Od: Linka
Přesně a klasicky se vystřílela.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:32Od: Pavlis
Petře to dnes nejde. Velkou roli hraje to, jaké manko její tým zase má. Kdežto Plíščata jsou v pohodě. Ale to prasátko si Krystýna mohla odpustit.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:32Od: EllNino
Prasatko?
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:34Od: Pavlis
Ten úder u pásky, jak pak měla mečbol.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:34Od: EllNino
Jo myslíš v předchozím zapase :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:33Od: Pavlis
Chyba ve jméně. Stane se.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:34Od: EllNino
Pockej jakou situaci teď myslíš :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:35Od: Pavlis
V Kristýnině jméně jsem napsal špatně třetí písmeno. A jinak samozřejmě poukazuji na předešlý zápas z dneška.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:39Od: tommr
včera udělala Bára Strýcová proti Mušce takových prasátek několik a stejně nakonec prohrála ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:29Od: Alien
Řekl bych to asi takhle. Jestli tě to Kvitová nebaví, tak tam radši ani nelez!
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:24Od: tommr Petra Kvitová vs Markéta Vondroušová
Petra je po tý pauze nějak rozhozená. V prvním setu už vedla 4:3 40:0, ale konec setu pořádně zpackala ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:28Od: Jon61
Rozhodl game, kdy získala skvělými returny náskok 40:0, ale nakonec hru ztratila. Petra má sice více winnerů, ale také více chybuje.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:05Od: lukassb
Nekdo odkaz na stream?
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:16Od: Jon61
Já to sleduji na streamu z Tipsportu, ale tam musíte být zaregistrovaný a občas něco vsadit. Ale už se to objevilo i zde:

https://live-stream365.com/sport/tennis.php
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:04Od: milik254
Rychlá antuka a Markéta absolutně nic nestíhá, Petra o třídu lepší, i když je nerozehraná
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:16Od: Jon61
Petra má především smrtící returny.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:28Od: tommr
jak kdy. Někdy jsou spíš sebevražedný ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:28Od: blixa
Nevrátil se Kvěš ? Petra sice set rupla, ale je jasně o třídu lepší ! :-D
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:09Od: milik254
Když jsem to psal, tak Markétu jasně válcovala. :D
[ Reagovat ]
30.06.2020 15:10Od: Patapuff
Nekoukal si na nějakej jinej zápas?
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:44Od: tommr Petra Kvitová vs Markéta Vondroušová
fandím sice víc černýmu týmu, ale v zápase Petry asi udělám výjímku. Proti Petře fandit prostě nemůžu ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:54Od: Nenela
Ja fandim ruzovym, ale v podstate hlavneproto, ze o tolik prohravaji. Chtela bych, aby to skoncilo nerozhodne.
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:11Od: lvicek
Peta, jedine Peta!! A proc fandis cernym?
[ Reagovat ]
30.06.2020 14:27Od: tommr
je tam víc mých oblíbených hráček. Naproti tomu Báry moc nemusím a Alexandrova je mi vyloženě nesympatická ...
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:28Od: EllNino Tyna je tahounem černých
Samá výhra :) Celkem jistota
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:32Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:38Od: EllNino
Mam pocit, že chce segre ukázat, že je platná, takova ta extra motivace vůči ní :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:55Od: sojka1
vuci nebo kvuli? :-) kazdopadne tenisove ji respektuje... i v rozhovoru zminila, ze co segra rekne, to plati... :-))
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:14Od: tommr Kristýna Plíšková vs Alexandrova
Kristýna jako obvykle po skvělým prvním setu zbabrala druhej set ... :(
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:22Od: blixa
Buď korektní, jo ! Zkušeně vypustila ... ;-)
[ Reagovat ]
30.06.2020 13:26Od: tommr
no moc nechybělo a "zkušeně vypustila" i MTB. V nejdůležitějším momentě jí ale na returnu přálo štěstí ... :)
[ Reagovat ]
30.06.2020 12:39Od: lvicek
Tak dneska teda zatim Alexandrova dost mimo, tak uvidime, jestli se jeste zveti...
[ Reagovat ]
30.06.2020 12:47Od: blixa
To víš, Týna zkušeně vypustí druhej set ... :-D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist