Ve čtvrtfinále jsou tři Češky! Poprvé Šafářová a také Záhlavová, jež vyzve Kvitovou

  • České tenistky pokračují v dobývání dvouhry ve Wimbledonu. Mezi osmičku nejlepších grandslamu na londýnské trávě se dostaly poprvé v historii hned tři Češky a navíc jedna z nich se určitě podívá do semifinále. Už zítra si o něj totiž proti sobě zahrají šampionka z roku 2011 Petra Kvitová s Barborou Záhlavovou-Strýcovou a vítězka českého duelu by pak o finále teoreticky mohla hrát s Lucií Šafářovou.
    30. 6. 2014, aktualizováno | Aktuality |  173 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

První do čtvrtfinále postoupila Lucie Šafářová, která v českém osmifinále nedala šanci devatenáctileté kvalifikantce Tereze Smitkové a za 48 minut vyhrála 6-0 6-2. Barbora Záhlavová-Strýcová pak vyřadila bývalou světovou jedničku Caroline Wozniackou z Dánska 6-2 7-5. Po krátké dešťové pauze nastoupila Petra Kvitová a za 61 minut porazila deblovou světovou jedničku Číňanku Shuai Peng 6-3 6-2.

Šafářová i Záhlavová-Strýcová jsou ve Wimbledonu ve čtvrtfinále poprvé, šampionka z roku 2011 a semifinalistka ze sezony 2010 Kvitová je mezi osmičkou nejlepších v All England Clubu popáté v řadě. Až v letošním 120. ročníku nejstaršího tenisového turnaje se do čtvrtfinále dostaly tři Češky najednou.

"Je zajímavé, že jsou tři Češky ve čtvrtfinále. Je to jeden z nejlepších českých grandslamů z pohledu žen. A jelikož hraju s Bárou, tak máme jistou semifinalistku, což je skvělé," řekla Kvitová v televizním rozhovoru. "Nevím, proč se nám tak daří. Možná proto, že v zimě hrajeme na rychlých površích, proto nám to na trávě tak jde."

Jako první dnes postoupila Lucie Šafářová, pro niž byla už letošní účast v osmifinále dosavadním londýnským maximem. Dnes ho ještě vylepšila postupem přes devatenáctiletou kvalifikantku Terezu Smitkovou.

Třiadvacátá nasazená hráčka předvedla v utkání s grandslamovou debutantkou Smitkovou precizní výkon. V prvním setu téměř nechybovala, hrála razantně a zároveň přesně a díky deseti vítězným úderům a pouhým dvěma nevynucených chybám nadělila nervózní soupeřce za pouhých 21 minut "kanára".

Na začátku druhého setu si Smitková vyhrála čistou hrou podání, ale Šafářová měla dál zápas pod kontrolou. Od stavu 1-2 už nenechala soupeřku uhrát jedinou hru a za tři čtvrtě hodiny měla dvojnásobnou šanci ukončit zápas. Při prvním mečbolu zahrála dvojchybu, v následující výměně ale Smitková poslala forhend do autu, což znamenalo její porážku 2-6 0-6.

"Lucka hrála skvěle, nedala mi šanci. Padalo jí to tam a smetla mě," uznala Smitková, která mohla postoupit do čtvrtfinále Wimbledonu jako nejníže postavená hráčka ve světovém žebříčku v tzv. otevřené éře. "Ukázala jsem, že můžu patřit mezi tyhle holky. Prohrála jsem, ale za chvilku si to užiju. Byl to pro mě skvělý turnaj," řekla Smitková serveru iDnes.

Sedmadvacetiletá Šafářová je v grandslamovém čtvrtfinále po sedmi letech. Dosud jedinkrát to dokázala na Australian Open v roce 2007. O své první grandslamové semifinále bude hrát Šafářová s o rok mladší Ruskou Jekatěrinou Makarovovou. , s níž má vyrovnanou bilanci 1-1. Loni s ní prohrála na antuce v Madridu, před pěti lety česká hráčka zvítězila v moskevské hale.

Makarovová, 22. hráčka světa, bude hrát rovněž ve svém prvním wimbledonském čtvrtfinále a o překonání grandslamového maxima poté, co vyřadila světovou čtyřku Agnieszkou Radwaňskou. Polskou finalistku z roku 2012 vyřadila také loni na US Open, dnes na londýnské trávě ji smetla 6-3 6-0. Zápas byl v závěru přerušen kvůli dešti, dvouhodinová pauza ale rozjetou Makarovovou nezastavila a ruská tenistka během tří minut získala poslední potřebný game.

Zatímco brněnská rodačka dnes byla v pozici jasné favoritky, Barbora Záhlavová-Strýcová nastoupila proti někdejší nejlepší tenistce světa Caroline Wozniacké, kterou navíc neporazila v žádném ze tří dosavadních soubojů. Dnes to ale česká tenistka Dánce oplatila a po výborném výkonu si vůbec poprvé zahraje na grandslamovém turnaji o semifinále.

Česká tenistka navázala proti Wozniacké na výkon ze 3. kola, v němž porazila druhou hráčku světa Na Li, a proti Dánce předvedla agresivnější a především pestřejší hru než její soupeřka. Vedle výměn od základní čáry dokázala míč často šikovně zkrátit za síť, dojít si k síti pro vítězný bod a předvést už tak málo vídaný prvek, jakým je servis-volej.

Po rychle získané první sadě se Záhlavová-Strýcová dostala do brejku i na začátku té druhé, ale o náskok přišla. Obě hráčky si poté držely podání až do stavu 5-4, kdy si česká tenistka vypracovala první dva mečboly. Odvážně hrající Wozniacká je odvrátila a další tři šance neproměnila Záhlavová-Strýcová za stavu 6-5, Dánka jí ale dvojchybou nabídla mečbol číslo 6 a česká tenistka po dalším úspěšném zkrácení hry zápas ukončila.

"Věděla jsem, že můžu hrát na trávě dobře. A jsem ráda, že teď přišly výsledky. Mám obrovskou radost," řekla Záhlavová-Strýcová deníku Sport.

O semifinále si Barbora Záhlavová-Strýcová zahraje s Petrou Kvitovou, která si poradila snadno 6-3 6-2 s Číňankou Shuai Peng, s níž vyhrála i pátý vzájemný duel. Kvitová dnes výborně podávala. Soupeřce nabídla jen jeden brejkbol, který suverénně odvrátila. Jinak hrála dlouhé a razantní míče a většinou měla ve výměnách převahu.

"Nelze srovnávat letošní ročník s rokem 2011, kdy jsem vyhrála. Teď jsem o něco zkušenější, ale zase hraju pod větším tlakem. Zatím se mi daří, ale s Bárou mě čeká hodně těžký zápas," řekla čtyřiadvacetiletá Kvitová, která je při své sedmé účasti ve Wimbledonu popáté za sebou ve čtvrtfinále. Vedle triumfu v roce 2011 byla o rok dříve v semifinále.

Čtvrtfinále dvouhry žen je ve Wimbledonu na pořadu už v úterý. Kvitová vede vzájemnou bilanci se Záhlavovou-Strýcovou 3-1 na zápasy, naposledy se střetly předloni.

Výsledky - Wimbledon - ženy:
Dvouhra - osmifinále:
Kvitová (6-ČR) - Shuai Peng (Čína) 6:3, 6:2
Šafářová (23-ČR) - Smitková (ČR) 6:0, 6:2
Záhlavová-Strýcová (ČR) - Wozniacká (16-Dánsko) 6:2, 7:5
Makarovová (22-Rus.) - A. Radwaňská (4-Pol.) 6:3, 6:0
Bouchardová (13-Kan.) - Cornetová (25-Fr.) 7:6 (7:5), 7:5
Dvouhra - 3. kolo:
Lisická (19-Něm.) - Ivanovičová (11-Srb.) 6:4, 3:6, 6:1
Švedovová (Kaz.) - Keysová (USA) 7:6 (9:7), 6:6 skreč K.
Čtyřhra - 2. kolo:
Hlaváčková/Zheng (9-ČR/Čína) - Duševinová/Scheepersová (Rus./JAR) 6:4, 6:1
Bartyová/Dellacquaová (6-Austr.) - Dateová-Krummová/Záhlavová-Strýcová (Jap./ČR) 6:4, 6:2.
Görgesová/Grönefeldová (10-Něm.) - Hrdinová/Jovanovská (ČR/Srb.) 6:4, 6:2.
Juniorky - dvouhra - 1. kolo:
Vondroušová (12-ČR) - Christieová (Brit.) 7:6 (7:5), 6:2
Heinová (ČR) - Kingsleyová (USA) 7:6 (7:1), 6:4
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (173)
01.07.2014 08:18Od: Smazaný účet CHYBA
Opravte už konečně to "jež" v nadpise!!! Pokud tedy BZS není nějaké to monstrum a nebo Petra nehraje proti oběma...
http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=je%C5%BE
[ Reagovat ]
01.07.2014 08:37Od: VlS
Nečil se, Petru vyzve Honza Jež.
[ Reagovat ]
01.07.2014 09:13Od: darek.vrana
A kde je chyba? 1. pád ženského rodu je jež, mužského jenž. Jak to teda má podle tebe být?
[ Reagovat ]
01.07.2014 14:17Od: J.M.
Tomu se říká vsítit vlastní gól.
[ Reagovat ]
01.07.2014 06:02Od: Frick Wimbledon 1997
Tehdy vlastně taky téměř tři Češky ve ČF - Denisa, Jana a Martina (taky trochu)
[ Reagovat ]
01.07.2014 08:17Od: darek.vrana
Nejlepší grandslam bylo US Open 1986. Finále Lendl-Mečíř, navíc Šrejber ve ČF a ženské finále Mandlíková-Navrátilová, k tomu Suková ve ČF. To je něco...
[ Reagovat ]
01.07.2014 09:01Od: Smazaný účet
oprava: Suková byla ve finále :)
[ Reagovat ]
01.07.2014 09:20Od: darek.vrana
jo, pravda, sorry, mám to obráceně.
[ Reagovat ]
01.07.2014 05:51Od: Frick Lucka - rozhovor
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-wimbledon/208317/hraji-nejlepsi-tenis-zivota-rika-po-postupu-do-ctvrtfinale-safarova.html

Hezkej rozhovor. Ona asi fakt bude moc hodná a milá. U ní si skutečně nedovedu představit, že by třískala na kurtě raketou se slovy "do p*či, se na to vy*eru" Trochu kontrast s jejíma proporcerma, jenž by spíš odkazovaly na nějakou "holku od rány".

Ten debl je trochu riziko, ale jak je tam psáno, to prostě tý Nastě udělat nemůže. Tak je asi jasný, že Lucka jela do Wimblu i s tou myšlenkou, že může skončit v 1., 2., 3. kole singla a co potom, že? Debl.
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:42Od: monty25 Ana a Caro
Moje holky drží spolu! :)
https://twitter.com/CaroWozniacki/status/483741362035384320
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:48Od: Mayo
už len marika von a je to pekné :)
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:34Od: Frick ITF-ka
No, ve Versmoldu bude asi z Češek jen Siniaková s Birnerovou, Denisa A. (původně psaná jako no. 1 do kvaldy) si asi dá voraz. Uvidmíme, jak se tam naše hráčky prosadí. Bylo by fajn, kdyby se tam zadařilo Katce. BTW: Permanentka na celý turnaj za 25 EUR. Úplný pakatel to není, když si člověk vezme, že je to jen padesátka. Asi bysme si měli vážit SPO, jenž je zcela zdarma a i má mnohem lepší obsazení.

Na pětadvacítce v Toruni pak uvidíme druhou Terku a druhou Báru. :o)
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:41Od: Frick
No a taky se pomalu blíží padesátka v Olomouci, kde by obsazení mohlo být velmi zajímavé....
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100032247
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:09Od: Frick Holki - čtvrtfinále
Petra - Bára

Zítra uvidíme na nejslavnějším turnaji české čtvrtfinále. Většině českých fanoušků asi bude více sympatické Kvítko než přecijen poněkud kontroverzní Barča. No a Petra to nebude mít vůbec lehké. Ten tlak bude na ní, co si budem povídat. Bára může hrát naprosto uvolněně. Zaskočila Na-Li, zaskočila Kerolajn, mohla by zaskočit i Petru. Uvidíme, kdo z koho.

Lucka

No... Tak předně chci věřit tomu, že Lucka, nedej bůh, nepodlehla nějakýmu uspokojení "typu ČF je doma, už mi o nic nejde". Jde jí o moc. O (jednoznačný) životní úspěch. Určitě to bude dost těžké, porazit světovou čtyřku 6:3 6:0, jako se to povedlo Ekaterině, není jen tak. Upřímně, mám trochu strach z opakování RG, kde jsme po bezchybném výkonu nad Anou věřili, že Lucka dá i Světlanu a nakonec Lucka neměla moc šancí. :-( Tady je to podobné, zápas s Anou byl nahrazen zápasem s Domčou a do toho vloženo intermezzo v podobě OF s Terkou. Tak ale třeba nejsou obavy na místě a dočkáme se po českém 1. kole, českém OF, českém ČF i českého SF.... :o)
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:07Od: Smazaný účet
Tři Češky ve čtvrtfinále je paráda, dokonce to vidím na finále pro Petru, ale všimli jste si u gentlemanů, kolik je tam jednoručáků? :)
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:23Od: Mayo
jednoručáci sú slabí
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:02Od: Smazaný účet Lucka zítra
Zápas Agy jsem vůbec neviděl, ale dost mě děsí to jednoznačně vypadající skóre pro Makarovou. Čtu tady sice, že Aga hrála hrozně, ale stejně, Káťa dokáže být velmi nepříjemná. Lucka to nebude mít zítra vůbec jednoduché, mám z toho zápasu dost velké obavy.
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:12Od: Frick
Je to tak. Snad pomůže to český fluidum. Ale bojim se. Trochu mne straší ten zápas se Světlanou na RG. Přiznejme si, že jsme věřili tomu, že to Lucka dá. A nakonec to bylo pro její soupeřku dost jednoznačné.
[ Reagovat ]
01.07.2014 00:17Od: Smazaný účet
Nejses sam...
jinak dnesni strucny koment, ktery jsem si precetl na pl servisu. Agnieszka prohrala na sve oblibene trave, nebot nehrala moc agresivne a byla bez napadu... rekl bych ze to sedi...ma takove ty sve obdobi...hlavne jak se ukonejsi, ze jako vse je ok, pak to rupne, a nikdy nevis kdy....pak hraje uplne mimo...

Lucka bude jiste agresivnejsi a hlavne aktivnejsi, ale i tak mne tam strasi ten Katin cuch na returnu...no znas ji, ona si tam pekne naskakuje na ty mice, pekne to returnuje...a ihned je v pohybu...a ty nevis, kam ta Kata ti poleti;) Blbe se ta hracka cte proste;)

Pokud bude mit Kata dobrej den, tak si moc iluze asi nedelam, ja doufam, ze si ho vybrala dnes, a Lucka udrzi svou hru...;) No bude to tezky orisek, ne ze ne;) Ale treba Lucka pojede jak slunicko dal, a Kata nam nejak znervozni a bude hotovo dvacet;)
[ Reagovat ]
01.07.2014 14:00Od: Smazaný účet Re: Vlk
Hm, dík za stručný popis Agy - prostě teda měla jeden z těch svých dnů, o kterých ona sama říká, že je prostě mívá a mít bude....

Káťa - no právě, ona je dost nečitelná a dobře se pohybuje. Když má dobrý den, umí si tu hru variovat, hraje dobře na síti. Docela se bojím, že to Lucka bude proti ní moc pálit. Ale třeba ne, třeba bude trpělivá a podrží si tu hru, jakou hrála doposud. Trochu se taky bojím, aby ji už nesvazovalo pomyšlení, že hraje o SF....
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:42Od: Frick Holki - osmifinále - resumé
--------------------------------------
Lucka - Terka

Jako já budu přát Lucce, ale s Terkou to nemusí mít lehký. Ta už skutečně nemusí mít pocit, že by mohla "něco ztratit" a může bejt uvolněná, od pátku už asi taky zregenerovala. To Lucka rozhodně MÁ CO ZTRATIT. Před začátkem Wimblu a po dvou porážkách v přípravných turnajích by asi OF na její neoblíbené trávě brala, ale teď se s tim samozřejmě spokojit NESMÍ. Vyrovnání GS maxima i kupa dalších bodů je strašně blízko, jakož pak i následně zápas s reálným vyústěním v podobě (pro Lucku neskutečné) bitvy o GS finále. Jak už jsem mnohokrát předesílal, jestliže Lucka měla v průběhu sezóny smůlu, tak teď se jí to vrací a nemůže tím pohrdat. Jedině tak se může, krůčky po krůčku, přiblížit svému životnímu snu.

Bára

No, tenhle zápas je jeden velký otazník. Před Bárou si asi fakt nikdo nemůže být jist. Ve 3. kole jsem předpokládal statečný, leč neúspěšný boj s Na-Li. Co teď? Caroline v sezóně extra výsledky nemá, je bez skalpu hráčky TOP 10. Ve Wimblu ovšem jede, dala dva kanáry. Ale zase - ty hráčky bůh ví jakou úroveň neměly. Fakt nějak nevim, co si od toho slibovat. Obě hráčky dosud neztratily set, tak by se to dnes mohlo prolomit a mohli bysme vidět bitvu na tři sety, snad možný se šťastným koncem pro Báru.

Petra

Tady není o čem. Prohrát by byla strašná ostuda

---------------------------------------------------------------
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:53Od: Frick
Lucka - Terka

Tak nakonec obavy byly zbytečné, Lucka Terce nedala šanci. Lucce by to mohlo utvrdit sebevědomí, Terka snad nějak kvůli tomu duševně trpět nebude.

Bára

Barča má skutečně životní formu, když jsem psal cosi o té 3-setové výhře, tak jsem to měl trochu jako celkem optimismus a ono to dala dokonce ve dvou, v 1. setu dokonce jí smetla 6:2. Krása!

Petra

Tak sláva, žádný průšvih se nekonal, Petra splnila veškeré předpoklady a za hodinku pohodlně vyhrála.
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:06Od: tommr průběžnej stav žebříčku WTA
k dnešnímu dni tj. po nekompletním čtvrtým kole turnaje ve Wimbledonu.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou.
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila do čtvrtfinále; dvě hvězdičky znamenají, že hráčka je ještě ve čtvrtým kole:

1. Williams, S. 9510 (+5010)
2. Li 6960 (+2460)
3. Halep 6245 (+1745) **
4. Radwanska, A. 5330 (+830)
5. Sharapova 4881 (+381) **
---------------------------------------
6. Kvitová 4500 *
---------------------------------------
7. Kerber 4175 (-325) **
8. Jankovic 3900 (-600)
9. Azarenka 3812 (-688)
10. Ivanovic 3660 (-840)
11. Cibulkova 3636 (-864)
12. Bouchard 3590 (-910) *
13. Pennetta 3168 (-1332)
14. Errani 3125 (-1375)
15. Wozniacki 2825 (-1675)
16. Suarez Navarro 2695 (-1805)
17. Makarova 2435 (-2065) *
18. Stosur 2415 (-2085)
19. Šafářová 2325 (-2175) *
20. Petkovic 2235 (-2265)
...
30. Strýcová 1451 (-3049) *
...
39. Lisicki 1237 (-3363) **
...
52. Shvedova 1017 (-3483) **
53. Diyas 1003 (-3497) **
...
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:07Od: tommr
Petra Kvitová zůstává i nadále na šestým místě, ale předstihnout jí můžou ještě 2 hráčky: Kerberová a Bouchardová. Naštěstí jí ale nemůžou předstihnout současně takže Petra už má jistý nejhůř sedmý místo. Větší nebezpečí Petře hrozí od Kerberový, která může Petru předstihnout pokud postoupí aspon do semifinále. Bouchardová by Petru mohla předstihnout jen pokud by získala titul. To vše platí samozřejmě jen pro případ, že Petra vypadne už ve čtvrtfinále s Bárou. S každým dalším kolem, který Petra udělá se její pozice bude dál zlepšovat ...

Do první dvacítky se konečně probojovala i naše druhá nejlepší hráčka Lucka Šafářová. Lucku by sice ještě mohla předstihnout jedna hráčka ze čtveřice Strýcová, Lisicki, Shvedova a Diyas pokud by získala titul, ale hůř než dvacátá už Lucka stejně bejt nemůže ...

Pozice Sereny jako jedničky je navzdory obavám jejích fanoušků i nadále neotřesitelná. Její náskok na čele by mohla trochu snížit jen Halepová pokud by se jí ve Wimbledonu podařilo získat titul ...

Do první desítky se už posunula Ivanovicová, ale namířeno tam má i Bouchardová a pokud by postoupila do semifinále tak Ivanovicovou z desítky zase vystrnadí ...
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:15Od: Smazaný účet
No já bych naopak řekl, že pozice Sereny jako jedničky se hluboce otřásá v základech, v race už teď ztrácí na vedoucí Mášu zhruba 1600 bodů a to je Maruš ještě ve hře..
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:46Od: Smazaný účet Postřeh
Dneska jsem po dlouhé době viděl u Noleho vášeň, která ho provázela rokem 2011 a která mu například ve finále French Open nebo v Austrálii naprosto chyběla. Jsem zvědavý, jestli se s vášní dostaví i výsledky. Ale ty první dva sety byly pro jeho fanoušky více než nadějeplné.
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:17Od: Mayo
Boh ochraňuj Rafu pred zatiahnutou strechou zvyšné zápasy (neviem koľko ich bude)
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:26Od: DORSCH Re: Mayo
zas nerob z neho uplneho analfabeta,ved minuly rok bol na masters vo finale,inak ceske dievcata si urobili v dolnej polovici Wimbledonu medzinarodne majstrovstva zapadoceskeho kraja
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:28Od: Mayo
ale vážne, radšej nech hrá pod nebom aj keď neverím v pekné počasie zvyšné dni...no uvidíme...áno idú parádne a nech sa im darí čo najviac...
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:10Od: Smazaný účet Re: Mayo
To same si mohou rict i souperky Kvitove...pod zavrenou strechou to muze byt slusny tenisovy masakr Kvitove...kombinace hala + trava + safar + nakopnuti temi vsemi zapasy, hlavne s Venus...boh ich take ochranuj;))) hlavne v pripade, kdyby se Petra potkala s Lucinkou...
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:16Od: Smazaný účet Sorry Lunej
Ale furt si stojim za svym :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:18Od: Smazaný účet
já taky :)
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:00Od: VlS Vítězný řev šelmy (puma concolor by to mohla bejt)
http://www.wimbledon.com/en_GB/interactive/galleries/2014-06-30/201406301404140804705.html
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:58Od: Petr.Pokorny
Zítra:
Centr: Kerber - Maria, Nadal - Kyrgios, Petra - Bára
1.: Roger - Robredo, Lucka Šaf. - Makarova
2.: Halep - Diyas, Wawrinka - Lopez
3.: Sabine - Shvedova, Raonic - Nishikori
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:59Od: Petr.Pokorny
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/schedule16.html
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:03Od: PetaM
Páni, Petra na centru. Parádička :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:04Od: PetaM
No a Barča na centru ještě nebyla. To může být svazující. Nebo předvede životní výkon a všichni se pose*eme :D :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:07Od: Smazaný účet
nestraaaas ;)
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:08Od: PetaM
Já se bojím před každým zápasem Petry ... :D Každá může zahrát životní výkon ... A Petra naopak nejhorší ... :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:50Od: Smazaný účet
ona je ted v laufu, na vse si dava pozor, je pod dennim dohledem psychouse....to bude dobry ;)
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:33Od: Smazaný účet Re: PetaM
Barča byla na centru předloni se Serenou, takže to tam má očíhlé.:)
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:05Od: tommr Re: Petr.Pokorny
jsem příjemně překvapenej, že zápas dvou Češek dali na centr takže je určitě uvidíme i v případě, že ve Wimbledonu bude zase celej den pršet ... :)
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:54Od: filp
treba mu m... v hlave
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:41Od: filp Kdo Petre vrati uder?
Dle meho se pri hodnoceni sanci hracek na titul zapomina, ze pokud Petra hraje presne souperky nedokazi vracet udery. Vzdyt dnesni souperka udelala 99 procent bodu jen pri svem podani. Simona je vynikajici hracka, ale na trave ty udery uz nedobehne. Osnbne se nejvice bojim Lucky. Petra se tento rok zlepsila ve vsech parametrech, jedine co ji limitovalo byla hlava. Potrebovala jeden velky zapas! A psychicky ji "odspuntovala" Venus. Bara dnes hrala skvele, ale pokud bude hrat tuto kvalitu, nebude to stacit.
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:06Od: Mayo
češky sú macherky ... toľko štvrťfinalistiek
[ Reagovat ]
30.06.2014 20:59Od: Smazaný účet 1GSL
Tak mame Katu...
No takze s tou to mame vyrovnane...;) h2h 1:1
Dnes ukazala svou silu na returnu...no nebude to jednoduche sakra, ale verme opet ve dvou setovy uspech Lucinky;)

---
Jinak jak tipujete Baru?

Koli myslite ze uhraje gemu?

Ja se odvazu, a tipuju, ze Bara by mohla uhrat tak 7gemu na Petru.
To znamena, ze ztrati jen jednou svuj serv v kazdem sete...
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:01Od: kada.tom
nevím, kolik Bára uhraje gemů, hlavně ale ať uhrají míň setů jak Petra :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:02Od: Smazaný účet
Hlavně Petra nesmí pustit Báru k síti, jinak to nedopadne dobře. Bude to boj, snad s dobrým koncem.. :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:19Od: Smazaný účet
Toz jen takova tipovacka...;)
Bara je fajn, myslim herne tady na trave, takovy Kubot v sukni bych rekl, ikdyz Kubot na te BL fakt nepostoji vubec...;)))
Ale nevim na kolik udrzi ten serv, na svym gemu...to bude asi klicove...bych tak tipoval...
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:02Od: aligo
já tipuji 6 ... :) v každém setu 3 :)
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:06Od: Smazaný účet Re: Vlk
Lucka urcite bude mit mnohem lepsi podani nez dneska Aga a celkove bude hrat pro Katu neprijemnejsi tenis, takze snad by to Luca mohla dat. Nevim jestli ve dvou ale vidim to tak 50/50. Letos zde hraje vazne uvolnene, tak snad v tom bude pokracovat :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 22:23Od: tommr Re: Vlk-v-Zime
řek bych, že Makarova bude pro Lucku těžší soupeřka než by byla Aga. Sice doufám, že jí Lucka porazí, ale určitě to nebude mít tak lehký jako dneska proti Smitkový a ve dvou to nebude ... :)
Co se týče zápasu Petry a Báry tak tam to taky nebude tak jednoznačný jak si myslíš. Bára dokázala Petře ztrpčit život i v Petřině životní sezóně kdy jí nejdřív málem porazila v Paříži a pak jí opravdu porazila v Indian Wells. A momentálně má navíc Bára mnohem lepší formu než tenkrát. Čekám proto velký drama ve třech setech a vítězku si netroufnu tipovat ... :)
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:00Od: Smazaný účet Re: tommr
Tak u Lucky to je z me strany spis prani... pochopitelne... ja budu rad, kdyz to zvladne a vyhraje, celkem jedno na kolik, ve dvou by mne to potesilo, kvuli uzsetrene energii...

Jestli jde o kvality tenistky Strycove, jsou na trave esteticky hezke, a tak celkem mam nekde, jak hraly nekde na nejakych betonech na IW, nebo v roce 2011, zatim to co Petra predvadi, je tedy vyzralejsi vykon nez v roce, kdy tu vyhrala...
...mysli si co chces;) Ale podle mne by sis pral, aby rupla, jen kvuli nejakym teoriim o Kotyzovi a tak... na trave je Petra uplne jiny format...Kotyza nekotyza...dulezitejsi je ted Safar bych spis tipoval...
...jak zitra na centru zavrou strechu, tak Bara bude rada i za tech par gemu...bude ficak...tomu zase celkem verima ja...teda...

Ke vsi ucte k pani Strycove, Venus to fakt neni...pro Petru zitra hraje vsechno...centr, zapas hned po Peng druhy den a tak...dnes bylo i videt jak se po dvou dnech trosku dyl dostavala do rytmu...ve druhem uz to bylo maso...a to se ta cinanka fakt snazila...a vubec nehrala spatne...
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:13Od: tommr Re: Vlk-v-Zime
tak tohle byla od tebe trochu podpásovka. Nikdy by mě nenapadlo přát Petře porážku kvůli Kotyzovi a budu jí samozřejmě držet palce i proti Báře. Jen si prostě nemyslím, že to bude tak jednoduchý jak si to maluješ a Bára Petře přinejmenším hodně zkomplikuje život ...
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:58Od: Smazaný účet Re: tommr
Tak mne napis jake ma konkretni tenisove zbrane na trave Bara tento rok, kterym muze skomplikovat Petre zivot, pokud si bude Kvitova drzet ten styl, kterym hraje, cimz i predpokladam, ze Bara si bude drzet tu kvalitu hry, kterou ted hraje...(z toho predpokladu vychazim)
...aby z toho bylo dramo ve trech, jak ty pises...a jeste, ze si netroufnes to ani tipovat, to znamena, ze predpoklad je neco ve stylu zapasu Kvitova x CoCo minuly rok v prvnim kole...coz bylo celkem dramo;)))
...neco mne tedy tady opravnene nesedi...;)
Ano ve WTA se muze stat vsechno...ja si to moc nemaluju prave, a nejvic bych si rad maloval postup Lucinky do SF, kde by ji cekala Baruska a postup prez ni do finale, kde by ji cekala Sabina, ktera by selhala podruhy ve finale, a Lucinka by vyhrala GS yeah...to bych si pral, ale tohle je opravdu to malovani si neceho..
...jen tak, abychom si to vyjasnili;))) jak vypada, kdyz si to maluji;)))
Jasme ze si preji celkovou vyhru Lucky...jasne ze si preji pripadne SF s Barus, no...super...jak Ti vyjde, ze to bude dramo, nebot jestli by Petra uplne vyfailovala, tak pochopitelne to bude dramo, s tim, ze bych celkem uz i pochyboval o postupu Petry, ale tohle je si neco malovat...
[ Reagovat ]
01.07.2014 01:01Od: tommr Re: Vlk-v-Zime
já ti místo mý odpovědi radši ocituju Petřinu odpověd na otázku čím jí může Bára ohrozit:

Se Strýcovou máte bilanci 3:1. Ale ona zvlášť na trávě dovede být hodně nebezpečná, že?
To je pravda, má ji ráda. Dobře se na ní pohybuje, dost toho vyškrábne. Vytáhne na mě čopy, půjde na síť. Bude se mě snažit vyvést z rytmu. Je hodně šikovná. Vyzkouší na mě všechno. Ale já budu připravená, musím dobře servírovat a chodit do toho jako vždycky.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/tenisovy-wimbledon-kvitova-osmifinale-d9r-/tenis.aspx?c=A140630_114730_tenis_tny
[ Reagovat ]
01.07.2014 09:11Od: Smazaný účet Re: tommr
Ty czopy ji bude davat na tvrdo pod nohy bych i tipoval, dost tomu verim...a co...
kolikrat se ji to povede... tak se to snazi hrat kazda chytra hracka na Petru + si ji i pritahnout na sit. Jenze musi te ten protihrac (Kvitule) ji k tomu pustit na celou hru...
...Krom toho hlavni zbran Bary je take, ze rozbiji protihracce rytmus hry...Petra ho teda ani moc nema...ta to resi do dvou az tri vymen...
...a to je to, ceho se obavam u Strycove, ze se k tomu ani poradne nedostane...verim, ze udela vzdy na 6 vymen paradni nejake dve az tri...bude urcite aktivni...jako proc ne...Kubot radil taky, ma to energii. Pak dostal 3:0 od Raonice a bylo vyreseno... doufal jsem, ze aspon neco uhraje...to je ovsem ATP...ale pomalu se celkem dostavam zase do reality...
...Takze jsme na trave, a ve WTA je to celkem na tomto povrchu jednoduche,.... ktera holka si udrzi servis jak chlap prez cely turnaj, je vitezka ..zatim ty nekompromisni chlapske schopnosti vykazuji pouze Kvitova a Sarapka... a take je nekteri celkem ocekavaji ve finale...
I kdyz bych si maloval finale jinak, tak ten predpoklad zatim chapu...no Marus jeste musi projit testem Kerber...uvidime jak na tom fakt je...ikdyz spis by ji vic proverila Lisicka...
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:00Od: darek.vrana
Ajaj, tommr věří Šafářce, tak to vidím černě...:)
[ Reagovat ]
30.06.2014 20:25Od: Smazaný účet Jsem docela zvědavý
na zítřejší program. Určitě vymyslí nějaké netradiční řešení......
[ Reagovat ]
30.06.2014 20:32Od: aligo
tradičně vymyslí netradiční řešení....
[ Reagovat ]
30.06.2014 20:09Od: Smazaný účet
Bylo by možné zabanovat Fricka? Jeho komenty očividně otravují většinu lidí. Já to zatím vyřeším ignorem, ale za zvážení to jistě stojí. Nejenom já bych se chtěl v diskuzích (zrovna tady na Tennisportalu ta úroveň imho většinou je) dočíst relevantních věcí a tohle zaplevelování mi to ztěžuje. Děkuji za zvážení a příjemný zbytek večera.
[ Reagovat ]
30.06.2014 20:21Od: Smazaný účet
Ban by si doopravdy zasloužil, protože se vyjadřuje jako dlaždič (nadává ostatním do p*** a tak) ale za to by tady měli dostat ban i jiní, kteří mějí podobný slovník.
Ale tady je to bráno na lehkou váhu. Opravdu jedinou účinnou věcí je ignorlist.
[ Reagovat ]
30.06.2014 21:48Od: anton77
mně přijde občas docela vtipnej
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:31Od: Frick
No, když Petra nenastoupila k zápasu, tak tu bylo ještě několik set relevantních postů. To. že se to pak nabalovala dále kvůli rekordu, to už ani nepočítám....
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:33Od: Frick
*jistě
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:54Od: Frick Nepříjemná zpráva
Bára nebude startovat na ITF 100.000 v Contrexeville :-(
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:56Od: kohlik
to ted není důležitý
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:30Od: vendulkabendulka
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie
Tady zacni cist. Je tam malo ilustraci, ale urcite to zvladnes.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:59Od: aligo
co je na tom tak strašného? hráčka která postoupí do ČF GS potřebuje spíš regeneraci a ne nějakej ITF turnajík...
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:00Od: Smazaný účet
Myslím, že do byl od Fricka pokus o vtip ;-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:01Od: Frick
http://img.ceskatelevize.cz/eshop/foto/artikl/1961/2-hi.jpg
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:00Od: Frick
A to jsem si myslel, že máte větší smysl pro humor :-(
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:01Od: Smazaný účet
Nebuď smutný, mě to docela pobavilo. Hlavně proto, že jsem to pochopil :-))
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:05Od: Smazaný účet
ja to taky pochopila ;)
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:07Od: Frick
http://img.ceskatelevize.cz/eshop/foto/artikl/1961/2-hi.jpg
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:08Od: Smazaný účet
já to taky pochopil
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:31Od: VlS
No mě by nejvíc potěšilo, kdyby lucka příští rok neztrácela čas se SPO
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:32Od: Frick
Když vyhraje ještě tři zápasy, tak bude mít šanci :o)
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:31Od: Frick
http://img.ceskatelevize.cz/eshop/foto/artikl/1961/2-hi.jpg
[ Reagovat ]
30.06.2014 20:04Od: Smazaný účet
co jsi pochopil?
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:31Od: woody Český úspěch
Já ani nejsem překvapený,že zažíváme tak úspěšný turnaj na nejrychlejším povrchu, přece jen je vidět,že se v Čechách učí především ten útočný styl tenisu, naše hráčky hrají skvěle útočně, dobré rychlé údery... Ale proč to nejde na ostatnći površích takhle skvěle? Chybí hra v obraně! Přeci jen je potřeba se pod tlakem umět dobře bránit, chtělo by to v tréninku českých trenéru přidat i hru v obraně...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:25Od: Frick Sim vás, znáte smysl tohoto videa
https://www.youtube.com/watch?v=3EOkQkTum40

To skutečně dvě velký holky soutěžej o to, jak rychle se oblíknou?

Samozřejmě, to navíc nedává smysl. Triko na triko? Si to triko fakt nemohli sundat. :o) #holkydopultela
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:26Od: Frick
* nemohly
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:32Od: Smazaný účet
Pokud míníš nadále portál zaplevelovat podobnými Off topič, s čistým svědomím požádám o tvé zabranování.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:33Od: Frick
Jéžiš, tak jsem jukoval po Bářiný výhře na YouTube, a našel toto. Co teď stejně. Pršššššší!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:36Od: Smazaný účet
Tak si krať chvíli na tvém jistě oblíbeném fejsBÚku....
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:12Od: Frick Hm...
O kom si asi bude Lucka a Nasťou po zápase povídat....
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:18Od: VlS
O tobě, věř tomu, že jo.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:19Od: Frick
Je vidět, že nejsi v obraze. :o) V opačnym případě bys věděl, jak jsem to myslel...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:21Od: Smazaný účet
tak nám to řekni ty drbno :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:23Od: Frick
Zkus se podívat do výsledků jistých hráček...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:29Od: Frick
Napovim: Do výsledků Nasti...
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:05Od: Smazaný účet
no tak o Aze asi ne, jestli sem to dobře pochopil :-)
A nebo možná jo, ve smyslu, jak to mohla tak pohnojit..

Ale vážně, Makarova je na trávě hodně nebezpečná. Rozhodně to nebude lehká soupeřka pro kohokoliv..
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:12Od: Frick
No a Nasťa s Ekaterinou hrála v Eastbourne (Nasta prohrála 3:6 3:6), tak by mohla dát Lucce cenný rady :o)
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:17Od: Smazaný účet Re: Frick
Cenny rady jak se prohrava s Katou na trave?
[ Reagovat ]
30.06.2014 19:27Od: Frick
No spíš na co si dát největší pozor a kde by mohla být trochu šance...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:19Od: Frick
Je vidět, že nejsi v obraze. :o) V opačnym případě bys věděl, jak jsem to myslel...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:08Od: Smazaný účet
Ago? :o co to má znamenat?
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:14Od: Smazaný účet
třeba to otočí :(
ale aspon budu vědět komu mám fandit = Lucce :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:17Od: Frick
To si snad musel vědět hned, komu máš fandit, ty bambulo...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:24Od: Smazaný účet
v souboji Aga vs Lucka bych teda nevedel :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:26Od: Frick
Pak ti není pomoci....
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:27Od: Smazaný účet
No tak to by tedda měla už rychle zabrat!!!! Jsem z toho teda hodně špatný :/ já jí tak věřil, že aslespoň to semi obhájí :/
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:01Od: misa Výborné výkony
českých tenistek, 3 zástupkyně ve čtvrtfinále grandslamu jsou neuvěřitelným úspěchem.

Petra je popáté za sebou ve čtvrtfinále Wimbledonu. Za čtyři zápasy prohrála pouze jednou svůj servis, což je výkon jako od Samprase v nejlepších letech. Navíc je Petra nesmírně soustředěná, vše řeší s rozmyslem a nemá žádné výpadky. Připadá mi, jako by od Říma mentálně vyspěla o několik let. Pokud její noha bude v pohodě, věřím, že finále si zahraje. Po turnaji bude nejhůře 7. a zítra nastoupí do svého 8. gs. čtvrtfinále.

Lucka jde od podzimu stále nahoru, poslední výhrou si konečně zajistila top 20 a vzhledem k losu má stále šanci na další postup. Dnes předvedla absolutně bezchybný výkon a její radost byla oprávněná - druhé gs. čtvrtfinále v životě.

Bára bude po turnaji nejhůře 32., což je její maximum. Hraje skvěle, výborně variuje hru a s přehledem zahrává voleje. Mám pocit, že to je přesně ta hra, která nebude Petře moc sedět. Myslím si ale, že Petra to zvládne svou motivací, koncentrací a zapracují taky její zkušenosti. Navíc její levácký servis bude proti malé Báře smrtící zbraní.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:27Od: pepin Re: misa
Copak servis, ale doposud ještě nehrála proti hráčce s takovou razancí, jakou tady Petra předvádí. Myslím si, že mnoho času na různé variace a kombinace Bára nebude mít, pokud bude Petzra pokračovat v nastoleném trendu.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:00Od: Frick LČT
Nejlepší grandslamový turnaj v české historii zažívá čr, a to díky ženám především.

Kvitová, po simulaci na minulém turnaji, kde byla minulý rok novináři načapána při trojce s česko-indickou dvojicí po celou noc v hotelu (fotky a článek níže), předvádí dobrý tenis, se kterým může turnaj vyhrát.

Šafářová, poprvé, může také GrandSlam vyhrát.

Strýcová, to je pinkálistka s chytrostí a citem pro míč, ta asi těžko.
Kvitová by Báru měla dát bez problému.

Překvapení v podobě Smitkové, ze které jediné máme radost. Je před ní ale hodně práce, možnost velké hráčky tam ale rozhodně, narozdíl třeba od Siniakové, je. Její servis se servisem Plíškových patří k nejlepším na světě. Zajímavé, že taková drobná holčina má takový servis. Když je servis, je to velký předpoklad, hlavně u žen.

Další potěšení je i Hlaváčková, která dostala kanára. Možná to byl její poslední grandslam, na který se dostala pouze díky divoké kartě, a za 25 minut čisté hry dostane krásný milion korun.

Nemyslete si ale, že třeba taková Strýcová se díky tomu chytne a začne na turnajích vyhrávat pravidelně 2 zápasy. I nadále bude vypadávat v 1. kolech. Nyní hraje kvůli penězům a velikosti turnaje. Motivace, kterou tato heterosexuální tenistka, které nedělé problém ojet člověka stejného pohlaví (Ka. a Kat. Elhotová), není schopna udržet na jiných turnajích.

Česko má ale i ostudu, díky chorobně nemocnému člověku Rosolovi.

Po Wimbledonu, v pondělí, bude skok českých tenistek v žebříčku razantní. Hodně poskočí Strýcová, o rekordní počet míst i Tereza, která bude hrát i bez kvaldy US Open (!), a Šafářová se může dostat do top10, to by ale musela....
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:02Od: Frick
Je to myslíte možný, že by Bára fakt něco měla s Elhotovejma? A proč zrovna ony? Jen kvůli tomu, že se Bára s Katkou (a taky se Samicí) fotily před 3 lety pro 3D Sport? :-O
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:03Od: EllNino
Labilní tenistky na FB že ? :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:05Od: Frick
JJ - však to "LČT"
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:17Od: Smazaný účet
A můžeš sdělit důvod nebo co tě vedlo k přilepení té pokleslé tapety?
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:06Od: misa
Občas bys potřeboval pár facek...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:07Od: misa Re: Frick
Ježiš, omlouvám se, myslel jsem, že to pochází z tvé hlavy. Promiň :-) Tamtu fb. stránku zásadně nečtu.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:11Od: PetaM
Neznáš hnusnější stránku, než je ta, z které jsi to zkopíroval. Píšou tam nehorázné hovna. Sami jsou zamindrákovaní chudáci, kteří ve skutečném životě nemají ani jednoho kamaráda.

Je mi jich někdy až líto. Tady kousek v Opavě by jim to možná prospělo ...
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:11Od: PetaM
*Neznám :D :D :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:13Od: Frick
Tam je pasťák?
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:26Od: PetaM
Ne, psychiatrická léčebna :D :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:27Od: Frick
My říkáme Bohnice :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:35Od: PetaM
My máme Bohnice daleko ... :)
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:38Od: Frick
No, já to tam mám taky daleko. Přes celý Prágl :o)
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:20Od: monty25 Re: PetaM
Já koukám, proč se tady píše o mojí oblíbené basketbalistce (Katka Elhotová - Karolína je její mladší sestra) a nestačím se divit, co všechno na těch postižených stránkách dokážou vyplodit... No a Frick jim ještě dělá reklamu. Já bych si ten ignor vážně neměl vypínat. :D
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:27Od: Smazaný účet
Fricku, ty asi fakt nejsi normální.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:28Od: Frick
Se nechcete pobavit něčí omezeností?
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:31Od: Smazaný účet
Kdyby to tady vrzl někdo jiný, ok. Jenomže ty tady pořád řešíš lesby, ložnici apod.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:35Od: Smazaný účet
Jenže ony ty výplody toho chorobně narušeného jedince moc k smíchu nejsou, kor když si vezmu, že tento jedinec pod jedním ze svých mnoha falešných jmen Petře na fb přeje smrt a Luccčin obličej přifotošopoval na jednu dost nechutnou fotku..
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:37Od: Frick
To udělal von, jo? Jsem na ten obrázek omylem jednou kliknul a s reakcí asi 0,3s zavřel.
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:58Od: Smazaný účet
Jsem o tom poměrně přesvědčenej, ale s úplnou jistotou to říct nemůžu.
[ Reagovat ]
30.06.2014 17:55Od: mac.hall
Tak to je naprostá fantazie. Pokud bude Lucie hrát , jako dnes , má šanci i na Agniežku./ tedy , jestli postoupí/ Bára dnes předvedla vynikající výkon a dodatečně se jí omlouvám , protože jsem jí vůbec nevěřil. S Petrou to bude určitě zajímavý mač a jsem opravdu zvědavý , jak se bude vyvíjet.Máme se na co těšit.
[ Reagovat ]
30.06.2014 17:57Od: historik Re: no já si právě myslím,
že Aga by pro Lucku byla lepší soupeřkou (bilance 5:1 pro Lucku, no ale zatím to s ní nevypadá dobře
[ Reagovat ]
30.06.2014 17:59Od: EllNino
no Makarova je docela rozjetá, ikdyž Lucce by to bombení mohlo vyhovovat :D ...
[ Reagovat ]
30.06.2014 17:08Od: Fandina Petra
super a velká gratulace k letošním výkonům na trávě. Co se týká Báry, tak věřím, že to bude super mač od obou a samozřejmě držím palce holky. Pojď!
[ Reagovat ]
30.06.2014 16:59Od: Frick No teda nevim
VŮBEC bych se nedivil tomu, kdyby Bára jela dál :o)
[ Reagovat ]
30.06.2014 16:57Od: VlS Petra
profesorsky, gratulace. Tak holky, a pěkně dál držte pravidlo týhle půlky pavouka, že Češku může porazit jen jiná Češka :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 18:36Od: Jan
Škoda, že se teď holky začnou vybíjet. Bylo by fajn, kdyby v semifinále byly 3 Češky :) A při jejich současné výkonnosti by to nebylo nereálné :(
[ Reagovat ]
30.06.2014 16:49Od: gigin woytha
To je slon, ten plyšák, ne kráva ani nosorožec. Slon s chobotem nahoru přináší štěstí, čínská pověra :)
[ Reagovat ]
30.06.2014 17:01Od: Smazaný účet
Je to kráva.. :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 17:05Od: aligo
je to slon :P dle fotky
[ Reagovat ]
30.06.2014 16:31Od: Frick Hezká fotka
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10456263_798155000218463_2093976822285305878_n.jpg

To je fajn, že se tam takhle v AEC potkaly, holky :O)
[ Reagovat ]
30.06.2014 16:23Od: petrulinka
Tak to vypadá, že Ivanovič bude out. Té Sabině to fakt ve Wimbledonu jde :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 16:05Od: Frick Čárová
Babi, můžu si hrát s tvejma prsama? Ano, ale nechoď moc daleko. :-D
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:17Od: Smazaný účet Maruška a Nole
https://twitter.com/MarieBouzkova/status/483512763344773120
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:23Od: monty25
Taky Maruška a Nole... :)
https://twitter.com/SharapovaWorld/status/481049947228610560
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:51Od: horska.kraslice
Pěkná fotka, naše mladinká Mařenka vypadá sympaticky.
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:54Od: Frick
Je fajn, že i za Katkou S. zdaleka není potopa. Možná budou M+M ještě lepší, kdo ví :o)
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:14Od: Smazaný účet tyvoe
Bára taková drť? No jestli dneska dá Petra Peng, tak z ní normálně budu mít bobky. Snad se Bára nezblázní a nevytrhne nám naše Kvítečko..
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:39Od: Smazaný účet
taky budu mit bobky, ale verim, ze Petra vi co a jak na ni hrat a pujde to ;)
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:14Od: Titan Bára
Nevím, kde se braly obavy z toho, že Bára s Karolajn nevyhraje. Já jsem například ani na chvíli nezapochyboval, že vyhraje. Jen velká škoda, že jsem to nemohl vidět...:-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:45Od: petrulinka
Tak já to viděla a Piotr vypadal, že se každou chvíli zhroutí. Já teda Caroline mám ráda, ale toho jejího tatíka fakt ne :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:56Od: Titan
Jasně, Karolajn mohla mít sbírku čtvrtfinálových účastí na GS, což je na bývalou jedničku nebývalý úspěch...:-))))
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:01Od: Frick Ne vždy
odcházela Bára po duelu s Caroline tak spokojená jako dnes...

https://www.youtube.com/watch?v=VSqLjh8hoXo
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:52Od: Frick Lucka
Bude hrát debla ještě dneska. Hlavně ať si něco neudělá. Třeba, že rozhodčí neodhadne kluzkost při (mírnym) dešti a....
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:44Od: Frick Smitková
Přál tu někdo Tereze na úkor Lucky?
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:51Od: slacker
Kdyby byla cizinka tak by se nekolik ychtylu naslo. Mozna ze i vice nez Lucce
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:53Od: Smazaný účet
Já jí přála, ale nebylo to Terezce nic platný.. :((
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:01Od: Frick
A Lucině fandit budeš, ne?
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:10Od: Smazaný účet
Nevím no.. Podle toho, jak si dnes povede Petra. :-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 15:00Od: McEnroe
Ne
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:40Od: Frick Bára AKO
Jízda do ČF by byla zhodnocena kurzem 332,00 (Tipáč). Hezké...
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:43Od: Frick
Myslim jízda beze ztráty setu...
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:38Od: Smazaný účet TS má na čem pracovat
Tak jsem konečně viděl TS na živo.. Poslední dva roky to byly jen výsledky z webu. Žasnu před podáním v jejím věku, druhé podání kolikrát ke stovce (mph). To je fakt úžasný. Ale jinak dneska to byla z její strany dost hrozná hra. Snad je to nervozitou, která odejde.. jinak to bude škoda. Neb psychika je druhá část hry. Beztak výsledek více než super, já bych se v 19ti rozsypal už ve dveřích.
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:43Od: Frick
Když dala ve 2. kole ve dvou setech Coco, co vyhrála v Hertogenboschi, tak snad nějakou kvalitu mít musí, ne?

Já myslim, že dneska už zkrátka měla dost. To 3. kolo jí asi fakt muselo vyšťavit...
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:48Od: Fandina
Já myslím, že hlavně hrála super Lucka. Na nic nečekala a rychle útočila. A nechybovala. Terka neměla šanci. A udělala víc UE než Lucie. Ta hrála super.
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:35Od: Smazaný účet český jedou
Terezka to nezvládla, bylo vidět, že je to na ní ještě moc, ale nevadí i tak je to úspěch. Bára ta byla super i když to taky nebylo úplně jednoduché, hlavně v závěru, ale zvládla to. Hlavně, že si neublížila, když tam 2x spadla.
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:25Od: Frick Teď jenom
Aby se nezjistilo, že ten dryák na tu achilovku je zakázanej. Ale snad by se nespálila podruhý...
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:21Od: Smazaný účet české bohyně!!!
Jedeme dál!
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:20Od: Fandina Barčoooooooooooooooooooooo
to je úžasnéééééééééééééééééééééééé gratulkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:19Od: VlS Barčá je bůh!
Baruško, velká, největší gratulace, tomu jsem moc nevěřil.
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:18Od: darek.vrana
Tak tommre, jsem tady, jak jsem včera slíbil. Co tomu říkáš? Příště už nepodceňovat!:)
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:43Od: pepin Re: darek.vrána
Jen at dělá dál tyto prognozy, pokud to dopadne jako dnes u Báry, tak nic proti tomu.
[ Reagovat ]
30.06.2014 23:20Od: tommr Re: darek.vrana
Báře jsem se za to, že jsem jí proti Wozniacký nevěřil už veřejně omluvil v předchozí diskusi ...
Co se týče jejího zápasu s Petrou tak v něm jí určitě podcenovat nebudu - právě naopak. Myslím si, že může Petře pořádně zavařit jak už to v minulosti opakovaně dokázala ...
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:18Od: sosna
A Bára jede dál, krásná práce. Ještě Petra a budou 3 naše v 8 nejlepších, pohádka:-)
[ Reagovat ]
30.06.2014 14:00Od: Smazaný účet
Vyborne Lucco
[ Reagovat ]
30.06.2014 13:45Od: dessperadoss OT:
Nevíte někdo nějaké bližší info o Mardym Fishovi? Jestli už ukončil karieru nebo jestli vubec trenuje jeste...
[ Reagovat ]
30.06.2014 13:53Od: Smazaný účet
http://lmgtfy.com/?q=mardy+fish
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist