Veselý premiéru výhrou neozdobil, Kohlschreibera však potrápil

  • Jiří Veselý si premiéru na grandslamovém turnaji výhrou neosladil, za výkon na svém prvním French Open se ale stydět rozhodně nemusí. Devatenáctiletý talent českého tenisu byl 16. nasazenému Němcem Philippu Kohlschreiberovi tři sety rovnocenným soupeřem, než nakonec podlehly 1-3 na sety.
    28. 5. 2013, aktualizováno | Aktuality |  66 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Jiří Veselý letos vyhrál tři turnaje Futures a dva challengery a posunem k elitní stovce ve světovém žebříčku si zajistil místo v kvalifikaci na French Open. Tříkolovým sítem bývalý nejlepší junior světa prošel a zajistil si premiérový start na grandslamovém turnaji.

Devatenáctiletý rodák z Příbrami, jenž až dodnes nehrál na žádném turnaji ATP, se v prvním kole střetl s šestnáctým nasazeným Philippem Kohlschreiberem, mnohem zkušenějšího soupeře se ale nezalekl.

S tenistou první světové dvacítky hrál i díky skvělému servisu od začátku vyrovnanou partii a tvrdými údery z forhendu držel své akcie dlouho hodně vysoko. První set sice v tie-breaku prohrál, druhý však zcela ovládl a vyrovnal na 1-1 na sety.

Utkání se zlomilo ve třetím dějství za stavu 5-5, kdy si Veselý vybral slabší chvilku. Po špatném výběru úderů poprvé v zápase čelil brejkbolu, podání ztratil a ve svém prvním ostrém zápase na tři vítězné sety mu začaly rychle docházet síly. Zkušený osmadvacetiletý Kohlschreiber si pak už postup pohlídal a po snadném čtvrtém setu nakonec zvítězil 7-6 1-6 7-5 6-2.

"Je to škoda, ale myslím si, že výkonem splnil své očekávání. Pořád se zlepšuje a pro něho byl ten zápas velkou zkušeností," řekl Radiožurnálu daviscupový kapitán Jaroslav Navrátil, který je se svým synem i trenérem Veselého. "Musí zapracovat na procentu prvních servisů, protože podání mu létá až 220 kilometrovou rychlostí, a z toho má tlak. Může si víc dovolit a na tom se dá stavět," doplnil.

Prohra sice Veselého musí mrzet, svým výkonem ale znovu naznačil, že ho může čekat velmi slibná budoucnost. Díky bodům z kvalifikace se ze současného 127. místa posune o zhruba 12 příček nahoru a znovu tak vylepší své maximum. Po Wimbledonu by tak mohl už pomýšlet na turnaje ATP a na US Open by už teoreticky nemusel do kvalifikace.

S Paříží se již definitivně rozloučil Radek Štěpánek. Po vypadnutí v 1. kole dvouhry nezvládl spolu s Janem Hájkem ani úvodní zápas ve čtyřhře, ve které daviscupoví reprezentanti prohráli 5-7 3-6 s favorizovanou polskou dvojicí Marius Fyrstenberg a Marcin Matkowski. Příští týden se tak na čtyřiatřicetiletého Štěpánka - stejně jako na Jirku Veselého - mohou těšit fanoušci na challengeru v Prostějově.

Úspěšný vstup do turnaje má za sebou Novak Djokovič, s Davidem Goffinem to ale neměl vůbec snadné. Dvaadvacetiletý Belgičan, jenž se loni dostal jako lucky loser až do osmifinále a v něm potrápil Rogera Federera, vydržel se světovou jedničkou na kurtu 2 hodiny a 15 minut. Srbský favorit však jen jednou ztratil svůj servis a došel si pro vítězství 7-6 6-4 7-5.

"Goffin je dobrý hráč a má hodně talentu. V prvním kole to nebyl vůbec snadný soupeř," komentoval Djokovič, kterému titul z Paříže chybí ke zkompletování sbírku grandslamových trofejí. Při osmi startech skončil nejlépe loni ve finále na raketě sedminásobného rekordmana Rafaela Nadala. 

"Tohle je turnaj, který je pro mě prioritou číslo jedna v této sezoně. Chci to tady vyhrát, jdu si pro to," prohlásil Djokovič, jenž byl dnes rád, že i přes dlouhé prostoje kvůli dešti stihl dohrát utkání do tmy.

"Doufám, že v takhle budu pokračovat. Dnes jsem to chtěl ukončit jetě večer a jsem rád, že se to povedlo. I když diváci chtěli víc, udělali mimořádnou atmosféru," dodal vítěz úvodního grandslamu sezony.

- GRANDSLAM FRENCH OPEN 2013 muži -
(Francie / Paříž, antuka, 21.017.000 eur)
úterní výsledky (28. 05. 2013)

Dvouhra - 1. kolo:
Kohlschreiber (16-Něm.) - Veselý (ČR) 7:6 (7:3), 1:6, 7:5, 6:2, Djokovič (1-Srb.) - Goffin (Belg.) 7:6 (7:5), 6:4, 7:5, Wawrinka (9-Švýc.) - De Bakker (Niz.) 7:5, 6:3, 6:7 (1:7), 7:5, Haas (12-Něm.) - Rufin (Fr.) 7:6 (7:4), 6:1, 6:3, Tursunov (Rus.) - Dolgopolov (22-Ukr.) 7:6 (9:7), 6:4, 7:6 (9:7), Dimitrov (26-Bul.) - Falla (Kol.) 6:4, 1:0 skreč, Istomin (Uzb.) - Mayer (28-Něm.) 4:6, 6:3, 7:5 skreč, Južnyj (29-Rus.) - Andújar (Šp.) 4:6, 6:4, 6:2, 6:3, Davyděnko (Rus.) - Serra (Fr.) 6:3, 6:4, 7:5, Lu Yen-Hsun (Tchaj-wan) - Bolelli (It.) 6:4, 6:4, 2:1 skreč, Hanescu (Rum.) - Tomic (Austr.) 7:5, 7:6 (10:8), 2:1 skreč, Pouille (Fr.) - Kuznetsov (USA) 6:1, 7:6 (7:2), 6:2, Sock (USA) - García-Lopez (Šp.) 6:2, 6:2, 7:5, Delbonis (Arg.) - Reister (Něm.) 6:7 (2:7), 6:1, 6:0, 6:4, Pella (Arg.) - Dodig (Chorv.) 4:6, 6:4, 6:3, 2:6, 12:10, Verdasco (Šp.) - Gicquel (Fr.) 6:2, 6:3, 6:1.

Čtyřhra - 1. kolo:

Čermák/Mertiňák (ČR/SR) - Becker/Petzschner (Něm.) 6:2, 2:1 skreč, Fyrstenberg/Matkowski (16-Pol.) - Hájek/Štěpánek (ČR) 7:5, 6:3, Žemlja/Bedene (Slovin.) - Dlouhý/Ram (ČR/USA) 4:6, 6:4, 6:4.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (66)
29.05.2013 09:28Od: Smazaný účet Forehand
Mrkni na fantasy, kapitán Nole mě vytáhl už na třetí flek, už jsme oba v destíce. Tšsně za desítku dokonce nějakáý rozdvojený Gulba Djoker :-))
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:32Od: Smazaný účet Re: Mutademus
Heleme se, my máme krom Fogniniho stejný tým u mužů, já mám akorát Južného místo něj. A to samé Gigin, ten zase nemá Dimitrova a má Fogniniho, jsme se celkem shodli chlapci.
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:40Od: Forehand
Jj, všimol som si..Mne stále nehrali dve hráčky, bolo by fajn prejsť cez prvé kolo bez straty kytičky :)..

P.S - Škoda, že som na poslednú chvílu zrušil Svetlanu, čisté body.:
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:01Od: Smazaný účet
Mně Světlana udělala 16 bodů v 1. kole, paráda. Vypadla mi akorát Laura, nehrál ještě Paire, teda spíše nedohrál. A ještě Azarenka vlastně.
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:18Od: monty25 Re: Fantasy liga
Poskočil jsem na 18. místo. :) Doufám, že mi dneska moc lidí nevypadne... Nejméně nadějně to vidím u Llodry, který asi proti Raonicovi nemá moc šancí (když vidím tu vzájemnou bilanci). Ale třeba se před domácím publikem hecne. :) Co tak zběžně sleduju mužský tenis, on už párkrát překvapil... Pak bude taky zajímavý zápas v ženách Puig - Keys. Moc by se mi hodilo, kdyby Monica ještě chvíli vydržela v turnaji. V 1. kole mi udělala nejvíc bodů (14), když nepočítám kapitánku Mashu, u které se mi to zdvojnásobuje. :) No a pak věřím, že úspěšně zahájí Vika a dál půjde i Anička... Chtělo by to ve dvou setech. :) No a Roger to snad dá zase ve třech.
[ Reagovat ]
29.05.2013 11:54Od: Smazaný účet Re: tomasinho
Jj jsem to od vás dvou zkopíroval. :D
[ Reagovat ]
29.05.2013 12:33Od: Smazaný účet
:DDD
[ Reagovat ]
29.05.2013 07:43Od: dadaft
ještě ke včerejšku.
musím říct, že se mi líbil zápas Djokovič - Goffin.
Djokárna ukázala svou sílu, ale Goffin hrál skvěle - dobře podával a dokázal Djokoviče často dokonale "rozebrat".
a pak třetí set Bartoli - Govortsova (co jsem viděl).
Olga hrála opravdu dobře a bušila do Marion těžkými kladivy. dotáhla to k mečbolům......................
.............. a ten druhý byl názorná ukázka, jak těžký je mečbol na velkém turnaji - tohle fotbalisté neznají. ))
při druhém mečbolu Olga Marion přitlačila a šla si pro vítězný volej na síť. situace byla zcela jasná a přehledná - stačilo trefit odkrytou bekhendovou stranu kurtu. na tento úder si Govorcovová nabíhala................
............. jenže úplně v poslední chvíli změnila rozhodnutí a chtěla to jako liška podšitá zahrát křížem ven z kurtu na forhendovou stranu Marion... - ale trefila pásku.
ta změna rozhodnutí na poslední chvíli asi vyplývala z více faktorů - jednak mečbolu předcházelo několik výměn, kdy Olga Marion úspěšně doslova utloukla do forhendu, jednak možná Marion v té chviličce, kdy Olga než odehraje míček pohledem kontrolovala situaci na druhé straně kurtu, naznačila, že půjde do bekhendu (ale zůstala stát)......... - těžko říct.
- no na každý pád by v expres zprávách mělo stát, že Marion odvrátila jeden mečbol - ten druhý za ni "odvrátila" Olga sama. ))
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:33Od: Smazaný účet Re: dadaft
Goffin je mi hodně sympatickej od loňska, kde hrál s Féďou a byl to pro něj životní zápas, že hrál se svým tenisovým vzorem :) Vypadá jak klučík, ale včera ukázal, že i umí :)) Bartoli nefandím, takže jsem přála Govortsové, škoda.
[ Reagovat ]
29.05.2013 05:51Od: dadaft co uvidíme dnes
takže jediná Petra bude k vidění (její zápas ovšem koliduje se zápasy Viky a Agy), všechny ostatní češky hrají na kurtech bez kamer...................
............. gratuluji frantíci, říkal jsem si, co vám tak trvá - vymyslet takovou blbost ovšem dá práci. (((((((((((((((((((
[ Reagovat ]
29.05.2013 00:32Od: spaniel
Dneska jsem mel moznost sledovat oba zapasy nazivo, ale Jirka byl vetsi zazitek, protoze jsem byl asi metr od hriste. Skoda ze to nevyslo, ve tretim si Kohli moc neveril, furt si brblal, jeho trener sedel vedle me a porad ho povzbuzoval. Snazil jsem se jim to kazit tleskanim a fandenim Jirkovi, ale nezabralo, skoda. Kazdopadne prvni kola a mensi kurty jsou nej zazitek.
[ Reagovat ]
28.05.2013 23:52Od: monty25 Jaroch
Koukám, že "expert" Jaroch zase perlí...
http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-jaroch/173900/silny-souper-berdychuv-trapas-na-french-open-nezmirni.html

No, mě tuhle v neděli trochu naštval jeden jeho tweet, tak jsem měl s Jarochem docela zajímavou konverzaci. :D Zastával jsem se Aničky... :)

Jaroch: "Loňská finalistka Errani začíná RG na Suzanne Lenglen, na centru před ní dostala přednost Ivanovičová. Pohledná tvářička v tenise neuškodí."
Monty: "Závidíte? Ana je vítězka RG 2008, pokud to náhodou nevíte. Jestli to Sara někdy vyhraje, tak třeba dostane přednost ona..."
Jaroch: "sorry, ale 5 let stary úspěch dávat před finále 2012? Kuznecovka nebo Schiavone tady taky vyhrály a 1. kolo na centru mít nebudou"
Monty: "Jenže ty už teď nejsou ani nasazené... Mě prostě naštvalo, že děláte, jako by Ana měla jenom "pohlednou tvářičku" a jinak nic."
Jaroch: "to zase ne, tenistka je to nadprůměrná, ale zajimava je stejně tak i díky svému vzhledu, tak to proste je"
Monty: "No, že je Ana krásná, o tom snad není sporu. :)"

Prostě není nad to si pokecat s "expertem" ze Sportblesku... :D
[ Reagovat ]
29.05.2013 08:07Od: Roger_Federer
Jaroch je blaze.. O tom žadna.
Ale v jednom ma pravdu, to vypadavani v prvnim kole 3 setovych zapasu z hrači o třidu horšimi(neřešim Monf.) je na hrače ktery je tak dlouho top 15 hloupe..
[ Reagovat ]
29.05.2013 08:08Od: Roger_Federer
blazen
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:04Od: Smazaný účet Re: Monty25
Já myslím, že by to chtělo trochu více respektu k lidem, co něco dokázali a nedávat hned posměšně do " " např. slovo expert. Vem si, že Honza Jaroch je jediný ze dvou Čechů (když nebudu počítat tenisty, trenéry a další doprovod), který nechybí už x let na žádném GS v sezóně. A z celé republiky má ze všech novinářů u samotných hráčů suverénně největší respekt. Je opravdu jeden z mála, kdo má např. i americký telefon na Radka Štěpánka a další. Dalším důkazem respektu Honzy Jarocha u hráčů je fakt, že když jim zavolá, tak mu to vždycky zvednou anebo zavolají zpátky, což se normálně nestává a takových příkladů by se dalo najít x.

A stran vašeho pseudokonfliktu, nevím, čemu se divíš. Ocenil Anu jako nadprůměrnou tenistku, což určitě je a stejně tak je i fakt, že Sara má minimálně v posledním roce lepší výsledky. Ať už to beru podle aktuálního rankingu, podle posledního výsledku na RG nebo podle H2H v posledních 3-4, kdy Ana Saru neporazila.

Takže jeho osobní podiv nad tím, proč není Sara dneska na centru je poměrně opodstatněný...
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:31Od: Roger_Federer Re: All-that-i-am
Nejspiše se znate osobne z panen Jarochem, nebo sam jste novinař?
Nic mene, nektere jeho vyjadřeni jsou minimalne zvlaštni.. A jeho poznamky často až nepatřične k hračum..
Jedna vec, čist to na inter. diskuzich od amateru, druha v novinach od profesinala..
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:40Od: monty25 Re: All-that-i-am
Ty jsi nějaký jeho známý, že o něm tolik víš? :D No a co má být, že jako novinář jezdí po všech grandslamech (předpokládám, že tím druhým bude Plašil z Radiožurnálu)... Některé jeho blogy jsou podle mě bulvární odpad a není to poprvé, co se mi jeho komentář nelíbil. Ten styl, jakým to napsal ("pohledná tvářička neuškodí"), mi přišel takový opovržlivý. Není to snad právo pořadatelů, koho dají na který kurt? Já myslím, že i vzhledem k soupeřce byl ten zápas Any pro diváky atraktivnější. Vždyť Petra Martic loni na RG vyřadila Marion... Je sice hezké, že Jaroch argumentuje loňským úspěchem Sary (který naprosto uznávám a Saru respektuju), ale stejně tak já můžu argumentovat, že úspěch Any je sice starší, ale finále není titul... No prostě nechápu, proč se nad takovými věcmi vůbec pozastavuje a ještě k tomu takovým stylem, který se mně jako fanouškovi Any logicky nemůže líbit. To, že ji nazval nadprůměrnou tenistkou, se asi dá brát jako pochvala. Ovšem zajímalo by mě, kde třeba podle Jarocha začíná průměr a podprůměr, když je Ana 14. na světě a je podle něj jenom nadprůměrná... :D

Takže jak říkám: Není to poprvé, co mě Jaroch naštval, a proto jsem se rozhodl zareagovat. Třeba jeden jeho blog o Caroline byl naprostý hnus, který neměl s objektivitou nic společného. Když si říká "expert", tak by měl být aspoň trochu nestranný a respektovat hráčku, která byla 67 týdnů světovou jedničkou. Pak nebudu mít problém, abych respektoval já jeho... Co však musím uznat a ocenit je to, že se Jaroch na Twitteru snaží odpovídat i na lidi, které třeba vůbec nezná. Ovšem s tou ochotou tenistů k rozhovorům s Jarochem bych si tak moc jistý nebyl. Sám Jaroch si v neděli stěžoval, že Tomáš Berdych s ním odmítá rozhovor. No a celkově ho Tomáš asi moc nemusí, protože když vyhrál jednou nějaký důležitý zápas (myslím loni na US Open), tak k němu po zápase přišli Jaroch a spol. na rozhovor a Tomáš to prý zahájil nějak takhle: "A hele, kritici přišli..." :D
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:42Od: monty25 Re: Roger
Předpokládám, že si určitě pamatuješ na Jarochův blog o Rogerovi, který byl taky pěkně trapný a neobjektivní... :)
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:45Od: Smazaný účet Re: Roger_Federer
Promiň, ale reagoval jsem jenom na tento konkrétní příklad, který se mi zdál ze strany Honzy Jarocha, navíc vyjádřený v osobním blogu (nebo na twitteru), což je oproti běžnému článku v novinách rozdíl, v pořádku.

O jiných věcech jsem se směrem k jeho osobě nebavil...

Pokud bychom se bavili i o jiných případech, tak ti třeba můžu napsat, že v jiném případě můžeš mít pravdu ty, nebo i někdo jiný, protože do jiných věcí nemusím zase tak moc vidět...

Ale tady jsem reagoval opravdu jenom na příklad Sara vs. Ana na centr kurtu a na základě téhle čisté polemiky posměšného označování slova expert v " ". Nic víc, nic míň.
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:56Od: Smazaný účet Re: Monty25
Fakt jsem reagoval pouze na to srovnání Sary a Any. Nehodlám hodnotit jeho pohled na tenis anebo tvůj, který je (třeba na můj vkus) úzkoprofilový, téměř výhradně se koncentrující na ženy a skoro až expertně fanouškovsky na cca 4 hráčky. Taky máš právo na svůj pohled...

A co se týká té věty Tomáše (o těch kriticích), tak kdybys ses pohyboval v prostředí Berdychova gangu alias týmu, tak bys věděl, že speciálně tuhle větu používá mimo záznam poměrně často. Je to druh Tomášova specifického humoru. Protože věř, že kdyby ten rozhovor Tomáš dát nechtěl, tak ho nedá, což by pro novináře bylo na padáka, kdyby nepřinesl (nedejbože opakovaně) rozhovor s českou tenisovou jedničkou. Ale Berdych ten rozhovor dá a třeba i celostránkový, což zase svědčí o vzájemném respektu obou stran...
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:08Od: Roger_Federer Re: All-that-i-am
ok..

monty25
Ano ten blog o Federerovi z lonska si pamatuji, ale jen stim to nesouvisi, jeho članky(ktere čtu často) jsou dle meho nazoru přilišnym vyjadřenim osobnich pocitu na profesionala...
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:10Od: monty25 Re: All-that-i-am
No, že píšu hlavně o svých oblíbených hráčkách, tak to ještě neznamená, že taky nesleduju ostatní... Máš pravdu v tom, že jsem výhradně zaměřený na ženský tenis. :)

Co se týče Tomáše: Já vím, že to tenkrát myslel asi ze srandy... No ale kdyby měl s Jarochem tak super vztah, tak by mu při 1. dnu letošního RG určitě neodmítal rozhovor. Jak říkám, sám Jaroch si na to stěžoval na svém Twitteru a ještě včera v nějaké konverzaci psal, že Tomášovi "je cizích dost věcí". To se taky dá vyložit různě a mám pocit, že neměl na mysli jenom hru...
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:11Od: Roger_Federer
isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-jaroch/126338/legendarni-roger-federer-je-nejlepsi-ne-na-dlouho.html

Jako by to psal Forehend..:)
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:12Od: monty25 Re: Roger
"jeho članky(ktere čtu často) jsou dle meho nazoru přilišnym vyjadřenim osobnich pocitu na profesionala..."

Jsem stejného názoru. :)
[ Reagovat ]
28.05.2013 23:35Od: Smazaný účet středa v tv
Tuší někdo, jaké zápasy bude vysílat od 11 h. Eurosport?
[ Reagovat ]
29.05.2013 06:45Od: Smazaný účet
kdybych si měl tipnout, tak to vidím na Ferrera, který je zatím psaný na 11 a Azarenka, Kvitová na čt sport
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:21Od: Smazaný účet
Hele Ardno, co ty tady?
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:36Od: Smazaný účet
tak jako velký fanoušek tenisu se sem občas mrknu, ale do diskuse se téměř nezapojuju :)
[ Reagovat ]
29.05.2013 13:14Od: Smazaný účet
Jsem netušil, že jsi taky velýk fanoušek. Já ho mám před fotbalem dokonce :-)
[ Reagovat ]
28.05.2013 22:35Od: Smazaný účet
Jsou na kurtu č. 8 kamery?
[ Reagovat ]
28.05.2013 22:39Od: Smazaný účet
Krom těch dvou největších jsou na kurtech 1,2,3,6 a 7. Takže ne..
[ Reagovat ]
28.05.2013 22:44Od: Smazaný účet
Díky. Takže to mě teda docela nakrklo, protože tam šoupli Lucku Š. s Jamie a nebude vůbec možnost to vidět. A na ten mač jsem se hodně těšil....
[ Reagovat ]
28.05.2013 22:30Od: mac.hall
Jirka mě tak trochu překvapil. Do dnešního zápasu jsem ho viděl jen jednou, myslím že to bylo v Davis cupu a tehdy mě ničím nezaujal. Naopak dnes podal , řekl bych , velmi nadějný výkon s tím , že určitě má ještě slušný potenciál dalšího rozvoje jeho hry. Kam až dojde se dá dnes těžko odhadnout , ale jedna schopnost ho bude , podle mě , brzdit a to jsou jeho pohybové schopnosti. Není to krtika, ale více méně konstatování skutečnosti , která je daná s vysokou pravděpodobností genetikou, podobně , jako u Bédi. Prosadit se na přední posty žebříčku bez vynikajícího pohybu je velmi obtížné a snad jen jedinci se " zázračnou " rukou mají šance.
[ Reagovat ]
28.05.2013 22:18Od: Smazaný účet Byl to dobrý mač
podle schedule na livescore má teď Jirka dost nabitý program. Prostějov - Košice - kvalifikace Wimbledonu. Tak přeju hodně úspěchů!
http://live-tennis.eu/playersSchedule
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:45Od: Frick BTW
Nepřijde vám, že Jirka vypadá trochu jak nějakej jižan - Španělsko, Argentina, Itálie...

Nicméně držka trochu jak Štěpec. No nic, i na to lze sbalit krasavici, jak nám Radek předvedl :-)))
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:55Od: Vojtiik
No to teda, aspon mame dalsiho hubouna v DC tymu... ale az Jirka skončí s tenisovou kariérou tak může aspoň ještě vyhrát velkou pardubickou:)) ale hrál sympaticky, líbil se mi:)
[ Reagovat ]
28.05.2013 22:08Od: Smazaný účet
Spis jak cikan teda..
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:39Od: Smazaný účet Jirka
předvedl pěkný výkon...Jistě to nikdo nečekal.
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:28Od: monty25 Video
Tohle je moc hezké video. Když vám řeknu, že v něm vystupují Maria Sharapova, Marin Cilic, Gilles Simon, Tomáš Berdych, Sloane Stephens, Andy Murray a Novak Djokovic, tak se na to určitě spousta lidí podívá. :) Otázka zní: Jaký svůj oblíbený předmět dají do červené sportovní tašky Head?

http://www.youtube.com/watch?v=x_fP8slGN4A
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:44Od: Smazaný účet Re: monty25
Já bych brala tu malou raketu, s tou bych snad dokázala hrát :)))) Sloane je moc pěkná, nechápu, že o ni někteří napsali, že je to babochlap. Pěkný opravdu.. :)
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:47Od: Bob
Já chci Noleho boty! :D
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:52Od: monty25 Re: Lunej
Já bych bral Mashu včetně jejích sladkostí. :) Jinak s tebou souhlasím, že Sloane je moc krásná a v tom videu jí to nebezpečně sluší. :) Mně se líbí spousta typů holek a některé černošky jsou fakt hezké. Vůbec nechápu, jak může o Sloane někdo napsat, že je babochlap... To byl asi nějaký "inteligent". :D
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:59Od: Smazaný účet Re: monty25
Já vím, že jsi monty Sharap :)))) Ona je hezká i Serena, i když o ní pořád píšou, že vypadá jako chlap. Ale když si rozpustí vlasy, vezme si šaty, tak jí to fakt sekne. Včera i Kuzněcová vypadala hezky.. říká se, že žádná žena není ošklivá, jen se neumí upravit :))
[ Reagovat ]
28.05.2013 23:04Od: Smazaný účet Re: monty25
Opožděně, to já tu dával už někdy v pátek nebo kdy :p :-))
[ Reagovat ]
28.05.2013 23:19Od: monty25 Re: Lunej
Tak já se přiznám, že jsem měl kdysi na Serenu taky docela blbé poznámky, protože jsem ji moc nemusel. Ale jak se vrátila po té nemoci, tak mi začala být docela sympatická. Sice mě štve, že často poráží moje oblíbené hráčky, ale co můžu dělat. :) Sereně ženskost rozhodně nechybí a je bezesporu jednou z nejlépe oblékaných tenistek. Je tedy fakt, že tuhle jsem viděl fotku z exhibice, kde byli Masha, Serena, Roger a Rafa, přičemž Serena má snad větší biceps než Rafa. :D Ale na to už jsem si zvyknul, že Serena prostě má takovou postavu. Typická kráska to není, ale rozhodně má něco do sebe. A navíc je to tak trochu i symbolické, že má takovou sílu. Ona je svým způsobem ochránkyně všech tenistek. Spousta lidí ji respektuje (včetně těch, kteří ženský tenis nesledujou) a když se někdo naváží do ženského tenisu (třeba kvůli výši odměn apod.), tak Serena bývá první, kdo se proti tomu ozve. V tom si jí jako fanoušek ženského tenisu musím vážit... Takže Serena mi vůbec nevadí a navíc jí tady fandí sympaťák Oskar, tak o ní přece nemůžu psát nic ošklivého. :) Je ale fakt, že někdo Serenu nemá rád a těch hloupých poznámek na diskusích je pořád hodně... No ale jak říkám: Serena sice není typická kráska, ale jako žena má rozhodně něco do sebe a určitě to není žádný "babochlap". Nechci nikoho urazit, ale kdybych měl říct, které tenistky mi nepřipadají moc "ženské", tak mě asi napadnou dvě jména. První je Francesca Schiavone a druhá Akgul Amanmuradova. Tu jsem před pár týdny viděl naživo v Praze a na první pohled jsem si myslel, že tam má Katka Siniaková nějakého sparring partnera. :D Přišlo mi, že Amanmuradova dělá fakt všechno pro to, aby vypadala jako kluk. Oblečení má prakticky mužské a navíc nosí kšiltovku a brýle, takže jí skoro vůbec není vidět do tváře... Už jsem tady psal, kolik diváků v Praze se mě ptalo, jestli to vážně není chlap. :D
[ Reagovat ]
28.05.2013 23:20Od: monty25 Re: tomasinho
Fakt? Ale Masha to dávala na svůj FB teprve před 12 hodinami... :D Díky tomu jsem to našel. :)
[ Reagovat ]
28.05.2013 23:52Od: Smazaný účet Re: monty25
Jo, Andy to házel už ve středu dokonce. 22.5. pod Hájkem jsem to dával :D
[ Reagovat ]
28.05.2013 23:55Od: monty25 Re: tomasinho
Aha, tak toho jsem si nevšiml. :)
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:22Od: Smazaný účet Re: RE: monty25
Me se teda Serena treba nikdy nelibila ale je fakt ze v Americe maji hodne radi zensky, ktery je za co chytit :-) Jinak si myslim ze zadna zenska neni oskliva, protoze to zaleti na vkusu. To ze se nejaka nelibi nekomu jeste neznamena ze se nebude libit jinemu
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:42Od: Smazaný účet Re: monty25
Se Serenou to mám stejně, zpočátku ne, teď jí uznávám a obdivuju, i když její dominance na kurtu (až na pár výjimek) mě někdy štve.:)) Dozrála jak víno a skloubení talentu, píle a zkušeností z ní dělá to, co je, nejlepší tenistka na světě. Ony černošky celkově mají v sobě takovou "živočišnost" :) Jinak já nemám ráda, když se někdo někomu posmívá kvůli vzhledu, za to člověk nemůže a naštěstí máme každej jinej vkus, jinak by to byla nuda. :)Souhlasím, že Francesca vypadá méně žensky než jiné tenistky, ale "jaké jsou parametry pro typickou krásku"? :))) To bychom tu mohli polemizovat pořád :)))
[ Reagovat ]
29.05.2013 09:58Od: monty25 Re: Lunej
Tak to máš pravdu, že Serena je někdy hodně dominantní, ale zase to není až tak hrozné. Z poslednich pěti grandslamů vyhrála dva (stejně jako Vika) a třeba loni ve Wimbledonu hrála několik tříseťáků a ve finále US Open byla Vika proti ní dva míčky od vítězství... Opravdová dominance Sereny byla hlavně na olympiádě, kde měla podle mě životní formu a bylo prakticky jedno, kdo stojí na druhé straně kurtu. Ty výsledky byly ve všech zápasech naprosto suverénní... Serena je prostě výjimečná tenistka a už dávno vím, že to u ní zdaleka není jenom o síle. Ona má i výbornou techniku a pohyb, na to by se nemělo zapomínat... No a co se týče Sereny jako ženy, tak ona si navrhuje vlastní šaty, které jí sluší a dokáže v nich prodat svoje přednosti (a třeba zakrýt pár nedostatků). :) Jinak souhlasím, že kráska může vypadat pro každého jinak a nějaký "ideál krásy" asi neexistuje... :)
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:04Od: monty25 Re: Freedom
Tak hlavně Američanek je hodně a vždycky se mezi nimi najdou krásné ženy. Ať už to jsou sportovkyně, modelky, zpěvačky... :) Třeba letos byla americká modelka Kate Upton podruhé za sebou na titulní straně plavkového vydání Sports Illustrated. To se povede málokdy a málokomu... No a právě ona je ten typ, který asi mají Američané rádi. Jak říkáš, je ji "za co chytit" a přitom je to fakt hezká a štíhlá holka. :) Právě nedávno jsem někde četl, že se jim líbí, protože je prý taková "typicky americká". :)
[ Reagovat ]
29.05.2013 10:59Od: Smazaný účet Re: monty25
Ano, pohyb má výbornej, celkově prostě hraje skvěle. Někde jsem četla, jak se často říká, že má hrát s chlapama, že s nějakým tenistou hrála a že jí vyklepl, nevím jméno /jako vždy/ :) Myslela jsem, že i čeští chlapi jsou rádi, že mají za co chytit, i když je trend štíhlých, někdy až hubených krasavic :))
[ Reagovat ]
29.05.2013 12:50Od: monty25 Re: Lunej
Jo, to byl Němec Karsten Braasch a zahrál si v roce 1998 během Australian Open jeden set proti Sereně i Venus. Serenu porazil 6:1 a Venus 6:2. Prý to byl takový bohém a rád si dal cigáro, nebo se něčeho napil. Ale kdysi byl na 38. místě žebříčku, tak asi tenis hrát uměl... No, já nedokážu posoudit, jak hrála Serena v tom roce 1998. Vždyť tehdy ještě neměla na kontě žádný grandslam a třeba právě na tom AO 1998 skončila ve 2. kole... Nikdo neví, jak by takový zápas skončil dneska. Podle mě je teď Serena mnohem lepší a kdyby hrála třeba ve své formě z loňské olympiády, bůhví jak by to dopadlo... :) Navíc si nemyslím, že prohrát s chlapem (třeba i horším) by byla nějaká ostuda. Je přece logické, že když je někdo nejlepší mezi ženami, tak chce překonávat další limity. :)
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:27Od: VlS Pčasí
tedy spíš nečas - až do pátku pravděpodobnost deště 80% a víc. No, snad se rosničky pletou.
[ Reagovat ]
28.05.2013 20:59Od: Fandina Jirko
nevadí. Škoda prvního TB a ve třetím taky něco. Kohli ale přitlačil a ve čtvrtém byl také lepší. Ale jinak super Jiří, pěkná hra, pěkný zápas super, jen tak dál a příště lepší los a je to. Držím palce Jirko ... pojď pojď pojď
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:07Od: Stan_Borowitz
Příště ani nebude potřebovat lepší los :-)
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:57Od: VlS Re: Stan
tak lepší los se hodí vždycky, ale asi je to fuk, teď jde o to, nasbírat zkušenosti.
[ Reagovat ]
28.05.2013 20:52Od: Tomasito Nevadi
..hral dobre,skoda toho 3.setu,kdy nevyuzil break points :-( ..tak snad se docka prvni vyhry na grand slamu ve Wimbledonu!:)

..gratuluji aspon k uspesne kavlifikaci :)
[ Reagovat ]
28.05.2013 20:52Od: Smazaný účet
tak Petra hraje už první zápas :( ach jo:( nemá zítra třeba pro změnu pršet?
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:00Od: Roger_Federer
Nerozčiluj se, aspon pošetřiš nervy..
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:00Od: Smazaný účet
dalo se předpokládta, že bude hrát už v 11:00. Tenhle čas mi vyhovuje, protože to neuvidím a nebudu se muset nervovat :D
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:02Od: Smazaný účet
Petra bude mít na svědomí moje zkažené testy, které zrovna v tu dobu píšu! ach jo.. :(
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:06Od: Smazaný účet
ted se koukám na předpovědi počasí a někde hlásí, že by mělo pršet :) ale zase Petře přeju, aby to měla co nejdřív za sebou a mohla se soustředit na další soupeřku :-)
[ Reagovat ]
28.05.2013 20:50Od: VlS Pěknej premiérovej zápas.
Řekl bych, že Jirkovi došla trochu šťáva, škoda, tři sety byly moc hezký, ten čtvrtej už byl dost jednoznačnej, ale po pravdě jsem spíš čekal tři jednoznačný rychlý sety. Od DC veb Švýcarsku se Jirka hodně zlepšil.
[ Reagovat ]
28.05.2013 21:39Od: Smazaný účet Re: gratulace Jirkovi
Souhlasím, výborná premiera. Jirka je téměř hotový hráč, jen v důležitých momentech mu chybí to něco navíc, ale to přijde. Mám radost, že premiéra přišla už v Paříži. Kdo by to řekl na začátku roku. Tak napodobim Fandinu a řeknu POJD JIRKO.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist