Veselý zdolal Monfilse a je poprvé ve třetím kole, Rosol proti Nadalovi senzaci nezopakoval

  • Do třetího kola v Londýně poprvé v kariéře postoupil Jiří Veselý, jenž zdolal 24. nasazeného hráče Gaela Monfilse z Francie v pěti setech. Lukáš Rosol se ve druhém kole Wimbledonu potkal po dvou letech znovu s Rafaelem Nadalem. Zatímco v roce 2012 Španěla v pěti setech porazil, dnes sice vyhrál úvodní set, na zopakování senzace však nedosáhl.
    26. 6. 2014, 16:09 | Aktuality |  204 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Jiří Veselý hraje svůj pátý grandslam a ve Wimbledonu startuje poprvé díky divoké kartě. Do druhého kola slavného turnaje v All England Clubu postoupil poté, co mu v úvodním kole jeho soupeř Victor Estrell Burgos z Dominikánské republiky za stavu 5-1 v prvním setu utkání skrečoval. Ve druhém kole dnes Veselý nastoupil k utkání s 24. nasazeným hráčem Gaelem Monfilsem z Francie.

Oba hráči si celý první set střežili svá podání a nenabídli soupeři ani jeden brejk. O vítězi proto rozhodovala až zkrácená hra, v níž si český hráč vytvořil dva setboly - první neproměnil, ale při druhém už nezaváhal a ujal se vedení. Hned ve druhé hře druhého dějství poprvé v utkání vzal Francouzovi podání. V páté hře sice sám čelil dvěma brejkbolů, situaci však ustál a podání udržel. S výhodou brejku došel až do konce druhé sady, kterou získal za půl hodiny poměrem 6-3. Ve třetím setu si oba hráči jednou prohráli podání a rozhodoval tak znovu až tie-break, v němž byl tentokrát úspěšnější Monfils, jenž snížil na 1-2.

Bitva pokračovala i ve čtvrté sadě, v níž znovu nebyl k vidění jediný brejk. Francouz byl však ve čtvrtém setu aktivnější - nastřílel v něm 16 vítězných úderů a udělal jen 6 nevynucených chyb a získal ho ve zkrácené hře, čímž srovnal na 2-2. Klíčový moment celého utkání přinesla až samotná koncovka zápasu - v osmé hře pátého setu čelil Veselý dvěma brejkům, oba však zlikvidoval, a v následující hře sám vzal Monfilsovi podání. V poslední hře pak znovu odvrátil dvě šance soupeře a po třech hodinách a 25 minutách proměnil druhý mečbol zápasu.

Dvacetiletý Veselý tak i nadále potvrzuje, že patří mezi velké talenty. Po dnešní výhře postoupil vůbec poprvé v kariéře do třetího kola grandslamového turnaje. V něm se český hráč potká s Australanem Nickem Kyrgiosem, jenž ve Wimbledonu stejně jako Veselý startuje díky divoké kartě. Australan ve druhém kole předvedl velký obrat - s třináctým nasazeným Francouzem Richardem Gasquetem prohrával už 0-2 na sety, odvrátil devět měčbolů a v pátém setu zvítězil 10-8.

Rosol senzaci nezopakoval
Lukáš Rosol
se ve druhém kole slavného turnaje v All England Clubu potkal po dvou letech znovu se světovou jedničkou Rafaelem Nadalem. Zatímco v roce 2012 Nadala zdolal v pěti setech a způsobil tím velkou senzaci, dnes už na Španěla nestačil, byť vyhrál první set.

Rosol přehrával Nadala set a půl. V úvodním dějství zahrál 13 vítězných úderů, udělal jen 8 nevynucených chyb a Nadalovi nenabídnul ani jeden brejk, zatímco sám mu servis v deváté hře vzal. Český daviscupový reprezentant hrál tvrdě a odvážně a po zisku prvního setu vedl ve druhém už 4-2, o brejk ale přišel. Ve zkrácené hře měl sice setbol, ten však Nadal při svém podání odvrátil a tie-break získal na svou stranu. Ve zbývajících dvou setech už byl Španěl lepším hráčem a zápas nepustil. Rosol sice měl v utkání 17 es a celkem 59 vítězných úderů, ale udělal 38 chyb, zatímco Nadal jen 11.

"Dobře jsem se rozehrál, relativně všechno fungovalo, měl jsem svůj komfort. Bohužel druhý set rozhodl, neudělal jsem ho, to mrzí. Tam se zápas otáčel. Chyběl jen kousíček," řekl Rosol deníku Sport. "Možná jsem měl na setbol zariskovat. Já se to snažil rozehrát do středu, abych mu nedal úhel. Podařilo se mi to, ale on zahrál opravdu dobře. Já dal na setbol dvojchybu, protože mi foukalo do zad."

"Bojoval jsem a čekal na svoji šanci," uvedl Nadal cestou z kurtu. "Udělal jsem na začátku pár chyb, ale ve zbytku jsem hrál dobře. Druhý set byl nesmírně důležitý, protože prohrávat s hráčem, jako je Rosol, nula dva na sety, to už by bylo hodně nepříjemné," řekl dvojnásobný wimbledonský vítěz.

Nadal zvítězil za dvě hodiny a 47 minut hry 4-6 7-6 6-4 6-4 a poprvé od roku 2011 prekročil ve Wimbledonu bránu druhého kola. Ve třetím kole ho čeká Kazach Mikhail Kukushkin.

Španěl uvedl, že zápas nebral jako odvetu za rok 2012. "Každý zápas je jiný. Cílem tady není porazit Rosola, ale hrát co nejlépe celý turnaj a je jedno, jestli stojí na druhé straně Rosol, nebo někdo jiný," řekl Nadal.

"Pyšný na sebe určitě nejsem. Je třeba na všem zase zapracovat a neuspokojovat se tím, že jsem udělal set na centru proti Nadalovi. Mě tahle porážka akorát nakopne, budu dál pracovat, těším se zase na další trénink," řekl Rosol.

Výsledky - Wimbledon - muži (tráva, dotace 25 milionů liber):
Dvouhra - 2. kolo:
Veselý (ČR) - Monfils (24-Fr.) 7:6 (7:3), 6:3, 6:7 (1:7), 6:7 (3:7), 6:4
Nadal (2-Šp.) - Rosol (ČR) 4:6, 7:6 (8:6), 6:4, 6:4
Čtyřhra - 1. kolo:
Gonzalez, Lipsky (Mex./USA) - Dlouhý, Hanley (ČR/Austr.) 7:6 (9:7), 6:0, 3:6, 7:6 (7:3)
Bopanna, Kúreší (8-Indie/Pák.) - Čermák, Jelgin (ČR/Rus.) 7:6 (11:9), 7:6 (10:8), 6:3
Paes, Štěpánek (5-Indie/ČR) - Fyrstenberg, Ram (Pol./USA) 6:2, 7:6 (7:4), 3:6, 6:4
Levinský, Veselý (ČR) - Becker, Marach (Něm./Rak.) 6:3, 6:3, 7:6 (9:7)
Petr Pokorný, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (204)
28.06.2014 12:54Od: Amputace
Mně připadá, že tím, jak někteří fanoušci Federera neustále poukazují na nějaké Nadalovy nešvary, neustále mají to nutkání a vykazují takřka obsesivní chování v nacházení různých jeho prohřešků a přestupků, se dopouštějí nešťastné idealizace své vlastní modly. V těch hanlivých repeticích je ve skutečnosti ukryto úplně jiné sdělení: "Roger je (na rozdíl od Nadala, který má tolik chyb) vrcholem ctnosti, vrcholem sportovního chování, vrcholem lidství a nikdy nedostižným příkladem slušnosti." Budiž, myslet si to mohou, je ovšem smutné, jakým způsobem to dávají najevo.
[ Reagovat ]
01.07.2014 09:58Od: slacker
Obcesi maji predevsim fanousci Nadala jako ty.
PS: nejsem Federerovec a presto mi fanousci nadala zacinaji lezt krkem
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:50Od: dadaft
já si myslím, že je čas, aby se Nadal posunul na další level, protože uvědomme si toto - sice výjimečně, ale občas se mu stane, že ukončí výměnu na síti..... - ha, a co teď, když jeho dva ručníky mají dva podavači míčků vzadu???
podle mě by už Nadal měl nosit do hry 3 ručníky, aby měl Nadalův ručník i podavač u sítě.

a do budoucna bych to viděl i na 4 ručníky..........................
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:51Od: spaniel
Já myslím, že by mohl mít ručník kolem pasu a tak ho mít pořád po ruce.
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:54Od: Smazaný účet
;D)
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:07Od: kecam
je třeba mu tam přistavit sprchovací kout ...proč se tak potí, strachem?
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:11Od: Smazaný účet
kecas...;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:34Od: Rafaeoli25
Čemu všemu se lze posmívat to člověk opravdu žasne. A co má jako dělat když se potí?
[ Reagovat ]
27.06.2014 12:15Od: Smazaný účet
Chudak Kubot, ches ho obrat o rucniky u site...;)

...dadaftuv prispevek bych uplne nevazal jen s Nadalem...bych ho dal do souvislosti z jeho kritickou praci - Svetova krize na siti v ATP.
v org. - Die Weltwirtschaftskrise auf Netz in ATP, Viden, 2012

proste dadafta bych nevytrhaval z kontextu...;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 13:21Od: dadaft
teď se dívám na Benčičovou s Duvalovou - tyhle holky na síť nedostane nic, nikdo a nikdy.
[ Reagovat ]
27.06.2014 14:11Od: Smazaný účet
;D)
Ano i WTA ma sve problemy;)
Ovsem bral bych v uvahu i nejake ty omluvenky...
...ono dostat se k siti, kdyz hrajes s Kvitovou, je skoro nemozne, pokud sama Kvitova nerozhodne, ze se tam pujde...
...tedy pokud nejses zenskej Monfils...;) Ale mam pocit, ze tenhle typ hracky na okruhu WTA celkem chybi... celkem se tomu blizi Lisicki, ale pouze na trave;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 13:36Od: dadaft Re: Rafaeoli25
byly časy, kdy se hráči směli napít mezi sety... - dnes si užívají superluxus, jeden vtípek jim neuškodí. ))
[ Reagovat ]
27.06.2014 14:11Od: Rafaeoli25
Tak v dobách kdy se hrál skoro pochodovej tenis se to dalo chápat..
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:15Od: a.magerova :-))
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-wimbledon/207976/stepankovi-gratuloval-i-kamarad-mourinho-prohral-jako-chlap.html
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:52Od: Smazaný účet
Pekny clanek:)

Pobavili mne dost teda i dalsi bavici...Paire a Monfils;)
...Za lístek na jeho zápas bych dal všechny peníze, ani za nic bych ho ale nechtěl trénovat. To je slavný výrok jednoho z trenérů na Monfilsovou adresu.:D)))
---
Temperamentní talent jako Gulbis, jehož brzdí vlastní hlava. Paire dokáže psát s raketou doslova básně...
...Aby nemusel jet na turnaj, rozštípal jako junior všechny rakety, co měl.
:D)
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:09Od: Smazaný účet Par postrehu k vcerejsim zapasum a dnesni tipovacka
TurnajTP Nottingham plastic valley
Povrch: plasticometal court
Dotace: zlamana gresla
---
Spaniel vs. Amputace 6:2 / 1:6 / 7:6 / 6:7 / 12:12
zapas bude pokracova ve 23:00 naseho casu.
bude se pokracovat na kurtu c. 2 Mr. Vesely Monfils

Vencape vs. Slacker 6:1 / 6:1 / 6:1
Celkem jednoznacna zalezitost...krom toho vencape je estet;)

Rafaeoli25 vs. Roger_Federer 6:4 / 3:5
(Rafaeoli25 skrec)

tito vs. vlk 1:6 / 6:1
(vlk skrec, snedl v prestavce mezi 1.a 2.setem cevabcici, a bylo po zapase)

Lunej vs. Nikki 1:6 / 6:1
(Lunej odstoupila, odesla v prestavce na WC, a uz se nevratila
nekteri verni fans. jeste na ni stale na kurtu c.3 Mrs. Waiting Cetkovska, cekaji ve stanech...)

Mayo vs. Janekda 1:1 (0:15 na servisu janekdy)
(Janekda diskvalifikovan, nebot trefil svym servisem zivy talisman Maya, ktery si tak rad na kurt nosi...byl to pekny zluty kanarek, ktereho micek - shodou okolnosti take zluty - trefil, kanarek byl na miste mrtev, Janekda sice vysvetloval, ze nechtel, ale slavny rozhodci na empairu Stan Borowitz byl nemilosrdny, Janekdu z kurtu vyhodil, a na dodatek mu hrozi pokuta 100 italskych lir, coz hrace asi bude eliminovat z dalsiho turnaje)

Dnes turnaj pokracuje dalsimi zajimavymi zapasy:

tommr vs. quesh
(kurs je k tommrovi nemilosrdny 6,1 : 1,12)
tady myslim, ze nekteri sazkari zkusi...za 6,1 to fakt stoji...

J.M vs. Freedom
velka neznama i pro bookmejkry, takze stahli zapas z nabidky

Mutademus vs. gigin
tak tady je jasny favorit Mut, gigin se ted potyka s celkem vaznym zranenim...pokud vubec na kurt nastoupi...

dadaft vs. monty
Tady bych zkusil ovar...

Toz mame se na co tesit...
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:13Od: Smazaný účet Re: Vlk
To co jsi ted vytvarel? :-D
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:13Od: slacker
Bez radeji hodnotit krasobrusleni. Tvoje dojmologiee prevedena do tenisovych terminologii tentokrta kulha na vsechny udy.
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:30Od: Smazaný účet
jezis, jsem si nevsiml...
...tak si ten vysledek otoc, vyjde to na stejno...pochopitelne...
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:37Od: slacker
Zadam o prezkum jestrabi oko :-))
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:49Od: Smazaný účet
No to mas celkem smulu, a pochopitelne nejen ty, hraje se bez jestraba...na vsech kurtech...;D) vymeny nejen na tomto turnaji se nedaji opakovat, tedy prededitovat...:)
Takze otazka asi na sefa turnaje...interne mu rikaji admin...tady ti uz fakt nepomuzu, krom toho ja se prezral cevabcicim, takze budu u sefa turnaje pozadovat o WC Toiku primo na kurtu u lavicky...
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:17Od: Smazaný účet
Co to sakra...?! :-DD
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:21Od: Smazaný účet Re: slacker
Chybi ti Fandina, co? ...
[ Reagovat ]
27.06.2014 18:28Od: Smazaný účet Re: vlček :-)
Jsi zabil:-D
[ Reagovat ]
27.06.2014 08:50Od: Smazaný účet
?Kdybych vedl, tak už bych vyhrál. Jsem si tím jistý. Udělal bych pro to všechno,? litoval Rosol...

Rosole ty nýmande, jak tohle můžeš vůbec vypustit z té tvojí nevymáchané namistrované huby, ty NULO? Tohle by neřekl ani Djokovič, u kterýho jako u jedinýho by to asi byla pravda, ale ty jseš jen malý houno v trávě...a ta láhev s pitím, to už je úplně bez komentu...
[ Reagovat ]
27.06.2014 09:46Od: slacker
NULA ses ty.
[ Reagovat ]
27.06.2014 09:48Od: spaniel
A k tomu nýmand.
[ Reagovat ]
27.06.2014 09:58Od: Smazaný účet
Zajímavé. Popisoval Rosola a přitom psal o sobě.
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:03Od: Smazaný účet
sice to napísal dotičný vulgárne, ale má pravdu Rosol sa ponížil len nič viac, ukázal aká je nula nevychovaná.
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:07Od: slacker
Ty jses taky nula nevychovana
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:11Od: Smazaný účet
Ty sa Rosola zastavaš ešte? tak nula si potom ty:D
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:23Od: Amputace
Napsal to vulgárně, ale má pravdu. Hraje se na tři vítězné a říct o zápase s Rafou, že "kdyby vedl, už by to vyhrál" je pouze namistrované tvrzení, nic jiného. Rosol si nevidí do huby.
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:09Od: slacker
Trocha machrovani a frajereni rozhodne neni na nalepkovani za NULU. Kdyz si mam vybrat mezi Federerovcema ,Nadalovcema a Novakovcema. Tak Nadalovci jsou nejvetsi blazni a fanatici, nejrozumejsi se mi z nich jevi s prehledem Novakovci. Nijak to nesouvisi s mymi prerefencemi k samotnym temto hracum.
[ Reagovat ]
27.06.2014 12:44Od: Smazaný účet Re: slacker
Nula je napriklad nekdo, kdo leze cizim do veci a jeste v primem prenosu a ani trochu mu to neni blby....anebo kdyz nekdo neunasi, pod tlakem okamziku udela dvojchybu a rekne, ze zrovna v tu chvili zafoukal silny vitr do zad :-D ale nevidim se, ze s nim sympatizujes, vrana k vrane seda..
[ Reagovat ]
27.06.2014 13:01Od: Rafaeoli25 Re: Barney
Tady vidíme ten rozdíl, když Rosol řekne nevyšlo to, protože začal foukat vítr tak je to ok a je ještě i politován, kdyby to řekl Rafa, tak tu schytá sprchu vulgarit jako veřejný nepřítel č.1, člověku je z toho na zblití..:(
[ Reagovat ]
27.06.2014 15:05Od: Roger_Federer Re: Rafaeoli25
Mozna by se to chtelo proste smirit stim, ze Nadal je sice velky hrac a sampion, ale spouste lidem je nesympaticky...
[ Reagovat ]
27.06.2014 16:57Od: Smazaný účet
Ano, presne jako Federer ;-)
[ Reagovat ]
27.06.2014 17:37Od: spaniel
Lol
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:50Od: gigin Dnes toho byl mrak.
Až sa vrátím, tak vám povykládám. Vrcholy dne - potkal jsem se s RBA a pak jsem se dorazil na Centru RF.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:52Od: Smazaný účet
;)))
No vidis;)
Su rad, ze zijes...a jdes na to s humorem;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:08Od: Smazaný účet
sem četl, žes mu jednu vrazil :D
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:10Od: tito
Už se těším :-)
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:19Od: a.magerova Re: gign
Já hned věděla, že TAM nejedeš na Gulbu, ale že se nemůžeš dočkat, jak uvidíš Rogera live v akci !!!
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:46Od: Stan_Borowitz Nevím jak vy,
ale já se těším na osmifinále Nadal-Veselý, čtvrtfinále Nishikori-Veselý a pak semifinále Federer-Veselý...
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:50Od: Denis92
a potom finale Federer - Dimitrov
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:56Od: Smazaný účet Re: Stan_Borowitz
Mas nejaky divny schedule;)
Mne tam pisi...finale Andy Murray x Lukas Kubot;)
Tak, a ted kde je chyba;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:29Od: Stan_Borowitz Re: Vlk
To tvoje, to je ta budoucnost, ve které zapomněl Agent K dát v bistru spropitné...
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:37Od: Smazaný účet
Nooo, ja jsem zvedav na to, jak ten Jirka bude prahravat Kyrgiose...
ja myslim, ze uz to bude pro nej tezky orisek;)
Ale Kubot to bude mit pochopitelne s Raonicem o dost horsi...o tom zadna;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:16Od: Rafaeoli25
Tak těšit se může každý na co chce, stejně to nakonec určitě dopadne jako skoro vždycky :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:01Od: Smazaný účet
Rosolovi len tota zhodena fľaša chýbala ku šťastiu tak OK naj má zasranec namysleny radost.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:06Od: spaniel
Ja furt ze ktera flašky to byla...a ona to byla tota!
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:39Od: safi1313 Nic platný...
nebylo Rosolovi ani to, že ve 4. setu zničil Rafovi jeden z jeho rituálů :-)

http://www.youtube.com/watch?v=mjXh_pDl-TM
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:43Od: Mayo
Trulo
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:48Od: safi1313
to znamená co?
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:54Od: Mayo
niečo ako pitomec :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:56Od: safi1313
noto rosol je :-)
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:20Od: Mayo
veru ako píšeš, ale tak nepomohlo :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:09Od: Smazaný účet
a jinak je normalni??? jak malej kluk :(
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:25Od: Smazaný účet
Tak timhle se strašně shodil. Je úplně jedno,jestli je to Nadal nebo hráč třetí stovky, tohle se prostě nedělá. A je vidět, kdo na to psychicky má a kdo je hodně nevyzrálý jedinec, kterej nikdy nic nedokáže. Tohle dělají lidi, který se neumějí vyrovnat s prohrou..když to nejde fér,tak budu zákeřnej..no ostuda Rosole velká TVOJE!!!
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:25Od: Roger_Federer
Tak ale zkusil to dobre, u takovych lidi nikdy nevi co to s nima udela, takova lahev posunuta o 5 cm..;)
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:27Od: Roger_Federer Re: Nikki
Myslis jako kdyz Rafa do Rosola schvalne vrazil v roce 2012 aby ho rozhodil?
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:41Od: Smazaný účet
Tak je vidět,že smýšlíte stejně, takže ty budeš stejná sorta jako Rosol, bezpateřňák :-/
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:46Od: spaniel Re: Nikkki
Takze vrazit do soupere je ok, shodit mu flašku ne? Zvlastni metr.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:49Od: Smazaný účet
Vrazil do něj,ptz. schválně zdrzoval. Rafa vždy pouští soupeře sednout si první, je to respekt.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:51Od: spaniel
Neni to respekt. Je to jen jedna z jeho 18 uchylek, jinak by si samozrejme jednou za cas nechal dat taky přednost. On tam ceka, i kdyz souper jeste bere ručník na druhem konci kurtu.
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:37Od: jackiec
nadal je naprosto vyšinutý jedinec s trapnými zlozvyky, takový rektální průzkummník
[ Reagovat ]
27.06.2014 13:03Od: Rafaeoli25 Re: jackiec
A co seš ty? Ty si byl asi z p.dele zrozen jak to tak vidim, každym dalšim komentem to potvrzuješ..
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:50Od: Smazaný účet Re: spaniel
zrovna jsem to chtěla napsat, Nadal do Lukáše vrazí, byl evidentně naštvanej, že prohrával, ale to je v pohodě a z tohohle se dělá pomalu horor.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:54Od: slacker
Nadalovci jsou holt trapni. Kam se na ne hrabou Kvitovci :-)
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:42Od: Rafaeoli25
Tak třeba já z ničeho žádný drama nedělám, tyhle pitominky jsou mi spíš k smíchu, ať je učiní on nebo někdo proti němu, i kdyby někdo přiběh k jeho láhvi a rozšlapal jí tak se tomu budu jen smát :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:30Od: Pesek12
Rosol je pěkný syčák - toto jeho chování to jen potvrzuje. Chybí mu respekt.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:39Od: Smazaný účet
Ale no tak, dyť mu nijak neublížil, ty jeho rituály jsou směšné a když je někdo údajně nejlepší hráč historie, měl by byl schopen přenést se přes své stupidní rituály. Navíc očividně má Nadal z Rosola tak trochu vítr, je svým způsobem unikátní, jak Rosol umí zahrát proti hráči TOP a pak sklouznout do průměru a prohrát s kdekým.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:39Od: Smazaný účet
Kdyby nebyl Rosol takový drzý tak žádný skalp z Wimbledonu 2012 nemá.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:45Od: Smazaný účet
Bůh ví, jaké dělá rituály Fedex nebo Nole před zápasem nebo ve sprse, v šatně..akorát nejsou tak na očích, ale tohle je fakt hodno mateřské školy a zbouranych babovicek, Rosol je rozmazlene děcko.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:47Od: spaniel
Nejsou tak na očích jako Nadal ve sprše? Otazka spis zní co dela Nadal ve sprše, vzhledem k tomu co predvadi na kurtu.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:44Od: Rafaeoli25 Re: spaniel
Že se zrovna ty snižuješ k takovejm poznámkám..:(
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:49Od: Smazaný účet
Jo ale ty Rafovy rituály ovlivňují narozdíl o Fedexových celý zápas. Mám na mysli ty jeho neskutečně dlouhé prodlevy a kdyby umpirový nebyli přizdisráči tak ztratí celý gem jenom skrz warningy, než se to naučí.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:52Od: Smazaný účet
Motat dohromady flašky a přípravu na podání je trošku mimo,ne? Jak ovlivňují postavené flašky hru,to mi vysvetli prosím:-) Soupeř prostě neustoji prohru,tak bude bořit, no fakt školka :-D
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:55Od: spaniel
Jsi asi trochu pomalejsi. Venca pise o jeho smudlani pred servisem, kdy vecne překračuje limit, ktery povolují pravidla a podobne i na returnu, pritom přijímající je povinny se přizpůsobit tempu podavajiciho.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:00Od: Smazaný účet
Není třeba hned urážet,jen jsem to nedocetla celé.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:05Od: spaniel
Takze ty nekoho posměšně označis ze je mimo a ani sis ne přečetla jeho koment co ma 4 řádky do konce? Koho by to napadlo? Me ne, proto jsem napsal pomalejsi. Co by bylo vhodnější?
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:06Od: Smazaný účet
:DDDD Už to začíná
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:09Od: spaniel
:D ale neee. Vsechno se dnes natáčí, tak me dojde divné, kdyz nekdo to popírá. Jeden by myslel, ze uz s těmi jeho ritualy budou fanousci smíření. Ale stejne je uplne nejlepsi argument, ze jo, Nadal se skrabka, ale kdovi co delaji ostatni ve sprše :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:13Od: Smazaný účet
Já jsem se smál tvému podání, to mě vždy baví. A nakonec taky té absurditě, že slečně nestojím ani za to, aby si přečetla dvě věty. :)) Jinak ten argument by se měl zařadit do fondu perel tenis portálu. :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:16Od: Smazaný účet
Reagovala jsem jen na to,že ty rituály ovlivňují hru. Brala jsem to tak,že se mluví o nich jako komplex i když já měla na mysli jen lahve. Ale to je jedno,tohle je jen slovickareni.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:55Od: Smazaný účet Re: Nikki
Ojéééé, tak tady je někdo zaslepený, tak zas a znova. Rafounovi trvá průměrně nějakých 30 vteřin mezi výměnami, než se poškrábe v zadku, když je na příjmu tak i na pinďourovi, než si pročeše vlasy atd. To je jeho příprava na podání, která je součástí jeho chorobných rituálů.
Kdyby trpěl OCD zcela to chápu a nic proti tomu nemám, je to nemoc jako každá jiná, ale jak měl loni Amputace a spol předsvědčili, jedná se o prostředek ke soustředění, což je pro mě teda podivné. Už jenom ta forma těch rituálů (sahat si na trenky) je dost úchylná, takže suma sumárům ať se klidně připravuje na podání ale ne pomocí milionů rituálů, kam patří i ty jeho lahve.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:58Od: slacker
OCD neni zadna nemoc ale vymluva
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:01Od: Smazaný účet
S omezencama se nebavím. :) V 21. století přirovnávat psychické onemocnění k lenosti... To si snad nezaslouží komentář.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:03Od: slacker
klasifikace nejruznejsich psychickych onemocnenich se mnozi jako kralici. Jakozto technicky zalozeny clovek to radim do oboru paved.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:07Od: slacker
rikat ruznym libustkam a uchylkam nemoc je vymluva. Je clovek kteremu misto ruky vyroste jen pahyl nemocny nebo mrzak?
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:11Od: Smazaný účet
To, že si technicky založený neznamená, že ještě musíš být mimo. Je vědecky (exaktně chceš-li) potvrzeno, že lidé trpící tou echt depresí (nemyslím ty, kterým třeba někdo zrovna zlomil srdce) mají chemickou nerovnováhu v mozku, chybí jim hormon tuším serotonin a tudíž prostě je to stejně nemoc jako je nemoc třeba rakovina... Pakliže je pro tebe člověk s rakovinou mrzák, pak si "frajer".
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:16Od: slacker
Takze na OCD si podle tebe take staci vzit nejake prasky co doplni chybejici hormon a je po problemu?
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:18Od: Smazaný účet
Ne a podle tebe na rakovinu stačí si vzít nějaký lék? Nebo nevím, v které části mého příspěvku si toto vydedukoval.
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:15Od: LukasH Re: slacker
Neměl takhle mluvit o věcech, o kterých nic nevíš a plést se do oboru, kterýmu zjevně nerozumíš. Nejdřív si zjisti, co vlastně znamená slovo nemoc...
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:16Od: LukasH
oprava: neměl bys
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:38Od: Rafaeoli25 Re: LukasH
To je neštěstí dnešní doby, každej kecá úplně do všeho i když tomu ani zbla nerozumí, pak se dozvídáme takovýhle nesmysly..
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:19Od: slacker
A vubec se mi nelibi tvoje orgumentace. lenost, rakovina. precti si nekolikrat moje prispevky a kde to tam vidis? Ja tam mam pahyl a zpochybneni OCD jako nemoci. OCD je ve stejne kategorri jako klinicka deprese?
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:22Od: Smazaný účet Re: slacker
OCD je postižení, porucha, jak chceš, ať už jsou to rituály nebo nutkavé chování v čemkoliv, není to klinická deprese. A prášky to můžou zmírnit, ale určitě se to nevyléčí.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:27Od: slacker
Slovo poztizeni jakztak beru (proto jsem argumentoval pahylem). Ale spojeni slov nemoc a psychicky mi prijde asi jako humanitarni bombardovani nebo dusevni vlastnictvi. Je to jen slovni obezlicka aby to neznelo tak hrozne a snalo zodpovednost z takto postizeneho.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:32Od: Smazaný účet
Chápu tím, co chceš říct, ale nesouhlasím s tebou.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:23Od: Smazaný účet
Aha, počkej ty si mi chtěl naznačit, že lidé mající OCD jsou mrzáci jako lidi bez ruky a říkání tomu nemoc je eufemismus, pochopil jsem to teď dobře?
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:28Od: slacker
Ano slovo nemoc je eufemismus, vis vyse
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:22Od: Amputace
To strčení do Rosola z roku 2012 bylo trochu nešťastné. Rafa byl očividně vyveden z rovnováhy, nedodržel svůj obvyklý rituál, kdy pouští soupeře projít jako prvního, s nímž Rosol tak nějak počítal, proto do sebe narazili. Rozhodně bych to neviděl jako nějaký úmysl do Lukáše vrazit. Pokud mě v tom zápase na Rafovi něco mrzelo, bylo to, jak si stěžoval rozhodčímu na Rosolovo "poskakování". To bylo opravdu směšné a hodně mě to tehdy zklamalo. Nicméně ta srážka - zbytečně se to rozpitvávalo a dělal se z komára velbloud. Já v tom úmysl neviděl: prostě měl hlavu hlavu dole, nehleděl nalevo napravo a Lukáše štrejchnul. Nicméně to co dnes udělal Rosol, byla čistá zákeřnost, zcela neoddiskutovatelně záměrná, dětinská, a přesto se najdou jedinci, kteří to vlastně ještě obhajují.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:24Od: Smazaný účet Re: Amputace
No aspoň jeden,kterej to vidí střízlivě :-)
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:28Od: Smazaný účet Re: Amputace
Teď už to je zkrátka filozofická debata, je horší mít rituály, které jdou svou délkou proti pravidlům (a hodně se divit při většine warningů), nebo šťouchnout do lahve a svým způsobem tak upozornit na absurdnost těch rituálů? Já tam vidím rozdíl, Nadal jde proti pravidlům a nikoho to nepobuřuje, Rosol ne a všem to vadí.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:35Od: Amputace Re: vencape
Flaškami nijak pravidla neporušuje. To těmi prodlevami mezi servisy. Výstižnější už mi proto připadá to, co udělal Soderling ve Wimbledonu 07, to mělo alespoň nějakou logiku - kdy Nadal chtěl servíroval a Soderling tam prostě nebyl. Tohle nemělo logiku vůbec žádnou. A nejvíce mě na tom zaráží, že si to dovolí nula jako Rosol. Být to Djokovič nebo Roger, tak se tomu možná i zasměju. Oni se už na kurtu viděli tisíckrát, dobře se znají. Rosol Nadala jednou porazil a myslí si kdovíco. Jeho přehnané sebevědomí je totálně mimo. Je to naprosto neadekvátní chování od něj. Za time violation měl být Nadal potrestán rozhodčím, nebo si u něj měl případně Rosol stěžovat, toto byla dětinskost.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:38Od: slacker
Co je dovoleno bohovi neni dovoleno volovi? Vyznavacum tohodle hesla nakaslat
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:45Od: Amputace
Udělat to Roger nebo Novak, kteří jsou s Rafou vlastně kamarádi, nikdo by se nad tím příliš nepozastavoval a věřím, že fanoušci i sami aktéři by se tomu po zápase zasmáli. Udělat to však Rosol, působí to silně nepatřičně. Co ho to vůbec napadlo, sahat na Rafův majetek, aniž by se ho předem zeptal?
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:01Od: spaniel
Zase takoví kamarádi nejsou. A ani si nechce predstavit co by se tady psalo, kdyby to udelal Fedex. Prave naopak, cim mene významný hrac to udela, o to mene pobuřující to je. Neco jako ze kdyz uz nevi co, zkusí takovouto vec. Jinak ano, bylo to detinske, nepatricne, ale nevim proc se to tak nafukuje. Je to spis kuriozita. A neni prvni, kdo toto uďelal. Udelal to uz Matosevic a Nadal se tomu zasmál.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:49Od: Rafaeoli25
To je zase diskuse, mně je úplně fuk jestli někdo podává rychle nebo pomalu, jestli má rituály nebo nemá, mě zajímá jen hra samotná a i kdyby si Rog dával minutovou pauzu mezi servisy tak mi to vadit nebude když vím, že uvidim parádní výměnu..
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:58Od: Smazaný účet
Mně je taky jedno, jestli tu flašku posunul Rosol Nadalovi nebo Nadal Rosolovi nebo umpire podavači míčků.. proč se ze všeho hned dělá taková hrůza a fanoušci nemají trochu nadhled.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:04Od: spaniel
Jenže je uplne jedno zda to tobe vadi ci ne. Jsou tu pravidla a ty se maji dodržovat. A pokud te bavi hra samotná, tak by ti to melo vadit, protoze to tu hru zdržuje. AO 2012 trvalo 6 hodin a tenis z toho byl 3.
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:12Od: Rafaeoli25 Re: spaniel
Opakuju mně to nevadí, já osobně ani nemám rád když tam někdo solí jeden servis za druhym a já jako divák nemám ani minimum času na "vydechnutí", takže za mě je to v naprostym pořádku ať to dělá kdokoli, tahle pravidla jsou trapná. A k tomu finále AO, ber v úvahu v jakym vedru se hrálo a jak náročný výměny hráli, to je vražedná kombinace, i přes ty prostoje po zápase sotva pletli nohama, takže v tomhle případě by měla být benevolence samozřejmostí, ale ok máš jinej názor, máš na něj právo..
[ Reagovat ]
27.06.2014 07:44Od: Roger_Federer Re: Rafaeoli
Nechapu myslenku, nemam ani minutu casu?Vzdyt z gauce od televize muze kazdy odejit na zachod kdy se mu zachce..?
Jinak samozdrejme je to spatne, v basketbalu je taky casovy limit na utok a jakou by melo smysl, kdyby to nechavali tak a nekdo te limit prekracoval o pul minuty??
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:38Od: Smazaný účet
Ten limit 20s na podání mi připadá jak vycucanej z prstu a je to jen kvůli televizi a rychle rychle na další zápas a mít z toho co nejvíc peněz.. Vím,že jsou podmínky pro všechny stejný a i Rafa by je mel dodržovat. Ale oni dávají do popředí dodržování limitu než požitek z normální neuspechany hry. Tím to podle mě,sorry za výraz - ku.ví.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:53Od: Rafaeoli25
20 sekund je málo, zejména v dlouhých náročných zápasech by ten limit měl být delší, je nesmysl nutit hráče po dvacetitřicetiúderových výměnách aby rychle znovu podávali a nemohli se ani vydýchat, to je prostě postavený na head..
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:59Od: Amputace
Mně by to ani absurdní nepřišlo nebýt toho, že obecně se tenis zpomaluje a delší výměny převládají. ATP na jednu stranu dělá vše pro to, aby byly výměny dlouhé, ale na druhou stranu sníží povolenou délku intervalu mezi podáním. To je docela solidní paradox.

Nicméně: myslet si o tom můžeme cokoli, ale toto pravidlo existuje a platí pro Nadala i pro všechny ostatní. Někteří tady ovšem zapomínají, že Nadal není zdaleka jediným, kdo jej porušuje. Stačí si vzít takového Del Potra, který se také běžně pohybuje kolem třiceti vteřin.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:07Od: spaniel
V tom pripade by se tomu meli hraci postavit. Problem je, ze tech co to takto překračují zas tolik neni. Napsal si Del Potro, urcite je par dalsich, ale naprostá vetsina to pravidlo dodržuje. Jak oni k tomu přijdou? A kdo potom určí co je dostatečný cas na oddech? Nadal 35s, co kdyz bude nekdo kdo bude potrebovat minutu? Kam to dospěje?
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:16Od: Amputace
Netvrdím nic jiného. Pokud pravidla jsou, měla by se dodržovat. Je ovšem přinejmenším krátkozraké vybrat jediného hráče - pokud už chceme poukazovat na nějaký problém, tak ne pouze způsobem, jak se to zrovna hodí. Nikoho jsem neviděl psát, že Del Potro podvádí, že podvrací tenis a podobně. Z toho, co si tu člověk přečte, to působí jako Nadalův monopol. Ale já už to nemíním řešit, jiné to nebude - Nadal je zlo, špína, není hoden respektu.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:20Od: spaniel
Řekneme si na rovinu, na big 4 jsou jine měřítka. Jiste ze ze je Nadal nejvic na očích a nejvic kritizovaný. Ma taky mnohem vic jak fandů, tak odpůrců nez Delpo. A pri jejich fyzické konstituci je to Potra tak nejak vic pochopitelne. Vzdyt on působí i v civilu strasne ospale.
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:23Od: Rafaeoli25 Re: spaniel
Já myslim, že kdyby limit překračoval Rog, tak mu to málokterý rafovec bude neustále dávat sežrat, bez ohledu na to jestli mu to nevadí nebo vadí, Rafa to prostě schytává ze všech stran za cokoli, už to, že svraští obočí je pro některý spouštěcím čudlíkem k tomu aby na něj lili hnůj, sebemenší prkotina stačí aby tu na něj padlo víc kritiky a urážek než na všechny ostatní dohromady, to je smutná pravda..
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:01Od: Mayo
prečo sa tu rieši to strčenie ? šak je to 2 roky staré, už sa to dosť riešilo...ale keď je to opačne (fľaša) tak ništ :/ :D
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:02Od: Mayo
Rafael Nadal je pán, on si môže dovoliť zdržovať :D
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:27Od: Rafaeoli25 Re: Mayo
Přesně tak, je to gigant a jsem rád, že tak k němu, ale i k Nolemu a Rogovi tak rozhodčí přistupují..
[ Reagovat ]
27.06.2014 07:50Od: Roger_Federer
To je nesmysl, merit by se meli vsem stejne..Van Uytvanc ve stredu dostala trest a negativne to ovlivnilo zapas..
Je nesmyslbe mit na jedno pravilo dvoji metr a zavirat oci, mozna ti to nedochazi ale lokud by to fodrzovali tak Nadal prijde v zapase tak o 5 fyftynu...to neni malo.
[ Reagovat ]
27.06.2014 08:28Od: Smazaný účet
A co tak těsné Rafovy, Noleho auty hlásit jako dobré? Dyk je to gigant, on si to zaslouží.
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:48Od: jackiec
je to gigantický trenkový fetišista
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:46Od: Smazaný účet Re: Grass - Rosol x Nadal 1:1
Se vsim vsudy;)))

Praskly mu nervy...jak praskly nervy Rafovi 2 roky zpatky...tak stava se no...;)
Hned bych nekoho nejak neposilal na nejaky ten moralni soud, ono tady to lidem ujizdi na foru..., ze bych tak nejak rekl, ze tu uz nikdo moc cisty neni...a dle toho bych smele mohl vyslovit i myslenku, ze jsme tady vsichni tak nejak primitive pigs...

Ja jsem spis nepochopil tu Rafovou nutnou vymenu rakety pred servisem Rosola za stavu 1:1...myslim ve tretim...
...abyste mne dobre porozumeli, ja nemam potrebu se do tech hracu nejak obouvat, jestli tak, max. si obouvam boty, kdyz du ven...
...ale menit to stylem, ze to je pomalu na "pul hodky"?... a to neni poprve, co tohle udelal, to mne prijde dost divne... ok, chci vymenit, tak du vymenit, sakra ale pohnu, a ne hrat na nervy protihraci...to je proste uplne zbytec...
...byt tam Robin Soderling, tak si tipnu, ze zacne servisovat bez neho...
...hraci jsou podle mne strasne "rozmazleni" od tech rucnicku na kurtu az po vsechny ty blbiny...

V kazdem pripade to je jedno...Rosol to zabil hlavou ve druhem setu a sel proste ven z pavouku...zadne zmeny raket, sejmuti flasek atd...proste nepomuzou, pokud to nakonec nezvladne herne...

Jinak ten styl Rosola pochopitelne stale moc nechapu, jedina forma, ktera mne je blizka do toho mne vychazi fakt baseball...
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:49Od: spaniel
Tak to jsou jeho finty jako treba MTO nebo WC pred podáním soupere. A styl Rosola je ok, snad nemyslíš ze by mel proti Nadalovi sanci s dlouhými vymenami od zakladni cary.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:15Od: Smazaný účet
Tak mne vysvetli, tedy proc je normalne celkem i zajizdel ty vymeny od zadni...
...fakt v te jeho hre nevidim nejakou ideu...nic...proste...tak jedine, styl baseball, flakni do toho, a treba z teho neco vyjde...vubec to neni tvurci...ani utocne...utocny je Kubot...

Tak musim ho pochvalit, udelal behem zapasu opravdu par i peknych vymen;) Beru i to, ze mas kurt, a na nem se muzes svobodne herne vyjadrit;) Volna tvorba, proc ne...ale ja v te jeho hre nevidim ani tu volnou tvorbu...nejsem fakt fachman, ale v mych ocich proste spis jen odpaluje;)
Ja treba skripu zubama, kdyz vidim Rafu hrat na trave...jasne...jak to naklada ten "antukovy" styl na pazit...ale nejak to jeste chapu...Rosola nechapu vubec, jsem asi fakt jelito...no...;)

Treba u Kubota jasne vidim, ze nechce hrat na vymeny od BL...jen obcas, aby dostal ty hrace mimo rytmus...nebo, kdyz potrebuje klidneji uhrat vymenu...ma to styl, smrnc, proste na te trave to pusobi nejen tenisove, je videt ta volna tvorba:) Je to taky crazy, ale nejak mam pocit, ze to chapu;) vidis v tom zapase stopvoleje na 10 a jeden zpusobu...halfy a tak...
... proste Rosol jen na te trave odpaluje, ja fakt mam pocit, ze on tam jde a nevi co bude nejak hrat, a to je to, co na Rafu muze fungovat...ze se mu to spatne nejak cte asi...fakt nevim...
...to Tsonga je vic pro mne pochopitelnej...a to je fakt svihly manik;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:13Od: spaniel
Chápat to nemusis, ale vysledek z 2012 mu uz nikdo nevezme. Kubou se něčím takovým pochválit nemuze. Dnes hral to same, ale nebyl v tranzu a kdyz dal predtim z 10 ran 8 winneru, ted dal 5 a nestačilo to. Nemůžeš od nej cekat neco jine. Jako kazdy je limitován svými vlohami a hraje na co ma.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:22Od: Smazaný účet
...tak ja mu ten vysledek neberu;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:42Od: Rafaeoli25 Re: spaniel
Tak Rosol a Kubot jsou nesrovnatelní, Rosol když má svůj top den tak může na trávě porazit kohokoli a to se o Kubotovi nedá říct ani omylem..
[ Reagovat ]
27.06.2014 02:19Od: Rafaeoli25 Re: spaniel
Sorry ale jaký finty? On si medical vybírá každej třetí zápas? Kolikrát si ho po návratu loni vyžádal? A WC, to si nemůže dojít ani na záchod? A brání snad někdo někomu v tom aby to udělal taky?
[ Reagovat ]
27.06.2014 08:30Od: spaniel
Vidím že pravidla jasnou pro tebe zbytočná vec a pomalu urážka. Melo by se to delat pred svým servisem, ne pred souperovym. Tobe ale asi nic jine nezbývá nez na pravidla kaslat, protoze Nadal jich porušuje naprostou vetsinu.
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:29Od: Amputace Re: spaniel
S tím záchodem nevím, kdy jsi ho to viděl udělat. Já si vzpomínám pouze na nějaké finále s Rogerem (tuším IW), tehdy Nadal skutečně odešel před podáním soupeře - Roger měl dokonce podávat na vítězství. A vrátil se ve stejném momentě, kdy rozhodčí hlásil "time", takže se žádného zdržování nedopustil. Důležité ovšem je, jak to vypadá, že ano.
[ Reagovat ]
27.06.2014 11:43Od: Rafaeoli25 Re: spaniel
Jak říká Amputace,já takovouhle situaci zažil za jeho kariéru max.dvakrát, v devadesátidevíti procentech odbíhá mezi sety tak jako všichni. Žádná pravidla tedy neporušuje, prostě na něj se použije cokoli, i když je to na hony vzdálený realitě, z toho je mi opravdu zle..
[ Reagovat ]
27.06.2014 15:41Od: spaniel
Ježiš nebreč furt. Všichni o tom ví, jen pro tebe je to tabu. Koučování na kurtě, nedodržovaní času prostě neokecáš, je to tak a ty se s tím prostě musíš smířit.
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:30Od: tito Re: Vlk
technická- výměnu rakety před podáním soupeře zavedl před mnoha lety Roger- pochopitelně jsem se nedomníval, že by to byl nějaký způsob jak vyvést soupeře z rovnováhy, šlo čistě o změnu výpletu při returnu. V té době Rafa měl výplet za kilo z Tesca a bylo mu to šumák, nicméně časem to převzal. Obecně si myslím, že při zápase vyvedeš soupeře hlavně nějakou nezvyklostí, novinkou, nejméně očekávanou činností. Rafa by spíše překvapil tím, kdyby to střídal. Jednou by podal bez rituálů, podruhé s nimi. Ale když je sled neměnný, tak mám čas se připravit pokaždé stejně a vím přesně, kdy podání přijde. Mně osobně by to nevadilo. Ale to je pochopitelně věc názoru. Zástupné problémy přispěvatelů řešit nehodlám :-)
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:42Od: Amputace Re: tito
Opravdu je dobře, že jsi zpátky :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:48Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:51Od: Vojtiik
myslim ze vlkovi nejde ani tak o to ze si tu raketu menil, to je zcela pochopitelne ze chce mit tvrdsi vyplet, lepsi kontrolu nad tim returnem.. divil se hlavne nad tou časovou delkou, ale ja osobne jsem videl az konec 4. setu kdyz jsem prisel z haku, takze nemuzu posoudit:)...
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:20Od: Smazaný účet Re: Vojtiik
:-)
Dik, ano o to mne opravdu slo...ovsem asi jsem to mel napsat v jinem pripade a kontextu...a musim hledat jiny zapas, kdy o tomto problemu napsat... dnes to asi nebude mit vazne zadnou cenu ani hodnotu...a je to asi moje blbost...

A to jsem vyse vlastne napsal, ze ani jeden z hracu neni nejak muj salek kavy...no rozhodne ne na trave...
...beru, ze na antuce je Rafa proste nej.
...priste ale jeste dopisu....nefandim Fedexovi, ani Djokerovi, jestli jde o Andyho, na trave mu to preji, ma chlapec krasny styl na te travine...jinak celkem mne to netankuje;) ta tzv. top 4ka...
tenis se stal diky nim homogenni, a stvoril tyhle homogenni fanouskovske aktivity, ktere neberou konce...a jsou vic detinske nez nejake stouchance do flasek a protihracu..atd...
jsou vlastne vic absurdnejsi nez kdyby si vzal Djoker na kurt to cevabcici, aby se posilnil na returnu...
...to uz tam rovnou muze Gulbis chodit s flaskou lotysske vodky, aby se posilnil na servis a na lavicce by mely byt popelniky, aby si mohl zapalit v prestavkach doutnik...;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:22Od: spaniel
Vis ze kdysi meli na Wimbledonu za lavičku lahev sampusu, kterou behem utkání popijeli? Skoda ze to zrušili.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:35Od: Smazaný účet
No a pak to ma vypadat na tom kurtu, takovou vec zrusi, a zavedou na kurtu rucniky...snad neni mozny...;)
Jde to od 10 k 5...nejen v tenisu ;)
[ Reagovat ]
26.06.2014 23:50Od: Smazaný účet Re: tito
Jak rikam, ja s tim nejaky obecne problem nemam. Kluci si to chteji vymenit, ok. At meni...idyz treba chapu to vic, kdyz ti povoli struna nebo praskne...;) Kdysi kolikrat na returnu praskla struna i Samprasovi;) tak to meni i behem gemu...jasne...tech pripadu je...lide se zasmeji, hraci ji hodi divakum, pokud chteji....atd...jede se dale...
Rikam, ja nemam potrebu se do tech hracu nejak obouvat...
...kolikrat je fakt videt, ze ta potreba tam je a ti hraci se snazi to udelat svizne...a na nektere hrace se fakt musi cekat...a to doslovne...to potom neni ani technicka vymena...ale nejake divne taktizovani...
...a je mi celkem jedno, kdo to zavedl..nezavedl...ale jsem asi ze stare skoly, a proste, to mame rucniky na kurtu, vymeny raket, spacirovani nekterych holek az na tribunu a zpatky...nez odserviruji...
...ja tomu moc nerozumim...
...to jednou prijde Djoker s technickou na cevabcici, a bude chtit mit na kurtu cevabcici pred servisem, nekdo jabka, a tak...jako prehanim, ale snad chapes o jakou vec mne jde...
...to potom skonci tak, ze samotny zapas na trave bude trvat hodinu min. a vsechno kolem 2 hodiny...celkove 3.hodky.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:02Od: Amputace Re: Vlk
Rafa to vyměnil úplně normálně. Přiběhl, vzal novou raketu a šel zpátky. Nevím, v čem jsi tam viděl rozdíl oproti standardu.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:52Od: Smazaný účet
Hele Amputace...
...ono mu to proste trva, a nejen jemu pochopitelne, pamatuji si, ze jeste 2 roky zpatky Djoker nez odmeditoval s tim mickem pred servisem, ja jsem usnul, hlavne behem AO dost problem:)))
Jenze Djoker sam uznal, ze to ja fakt moc...a fakt to zmenil...
...ale nechci ted delat s Djokera nekoho, kdo je jako lepsi...jde jen o priklad...viz. vyse precist o mem vztahu k top4.
... no a kdyz uz si ke mne opet tak vehementne priletel, tak ti reknu, ze i ta Marion [mistryne tehle "fajn" figlu, jak se uklidnit pred returnem atd.] byla sviznejsi;D)

Ti rikam, Robin by uz zahral min. 2 servisy do prazdna...jen tak...
Tenhle hrac chybi...nebot by ty "holomky" jednicka nejednicka trochu honil...;)))
[ Reagovat ]
27.06.2014 10:33Od: Amputace
Vehementně přiletěl, och. Takže tvůj příspěvek byl původně adresovaný někomu konkrétnímu? Tedy promiňte, pane.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:08Od: tito
Já Tě chápu, vím co chceš říct. A od toho je tam rozhodčí, aby si zjednal pořádek. Nikdo jiný. Ale mne by dožralo úplně něco jiného. Třeba to, když soupeř má brejk a do té doby tichý hráč najednou začne hekat jak o život. Toto se nezmiňuje, ale mne by to vyvedlo z koncentrace a n...o. Nicméně abych to odlehčil a když jsi zmínil to čevabčiči- žvanili jsme kdysi s giginem o tom, co by mohlo soupeře rozhodit. On vedle srká iontový nápoj, ukusuje energetickou tyčinku, podupává nohama a ty si v tom mnohatisícovém kotli vytáhneš prkénko a začneš krájet slaninku, chleba, k tomu přikusuješ cibuli... No jestli by ho to nerozhodilo, tak věřím tomu, že by to byl alespoň jeden z velkých hitů na YT!
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:17Od: spaniel
Na rovinu, uz si videl na tenisu rozhodčího si zjednavat pořádek? Treba to překročení limitu je klasika. Udela to za zapas 50x a po 38 porušení dostane 1 varovani. Je jasne ze se tim nic nezmeni. U vymeny rakety časový limit neni, tam by to nemel ani jak obhájit, takze se neda cekat, ze by rozhodčí neco udelal.

Jinak s tou cibuli by to byla haluz. Treba Nole s jeho bezlepkovou dietou by asi cucel :D Ja bych si přenesl na profi kurty muj zvyk, pres pauzu vytáhnout mobil a podivat se na vysledky prave hraných zapasu :)
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:25Od: tito
Viděl. Naposledy když hrála Cibulková s Uytvanckovou. A tam to bylo načasovaný opravdu perfektně :-( Ale dnes v průběhu 3? setu krom jiného ukazovali statistiku a ta byla u Rosola 20 sec. a u Nadala 25. Ale pochopitelně vím, že Rafovi to často trvá. Nicméně spíše jsem chtěl naznačit, že by mi to vadilo spíše jako divákovi, nikoliv jako soupeři.
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:29Od: Smazaný účet
aneb jak si vlastne stojim :)
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:56Od: Smazaný účet
;)
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:23Od: Stan_Borowitz Re: Kdyby si rozhodčí
začali zjednávat pořádek, tak například z ženského tenisu zůstane jen torzo.

Nebo by se ty uřvané prostě zklidnily.
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:09Od: Smazaný účet Fedex x Muller
Tak Roger celkem slusne Gillese prehrava, a ten jeste ted zacina fakt kazit drsne...ale drsne...;)

Takze Roger zatim jak vidim, celkem s prehledem;)
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:20Od: Rafaeoli25
Muller občas mívá záblesky, pokud mu ale nejde stoprocentně servis, nemá proti nejlepším šanci..
[ Reagovat ]
26.06.2014 20:43Od: Fandina Jirka
gratulka k výhře a postoupil i s Levinským v deblu, super a jen tak dál. A mám radost i z Radka s Paesem v deblu. Jen tak dál. Držím palce ... pojď pojď pojď!
[ Reagovat ]
26.06.2014 19:23Od: Smazaný účet
že se Jirka neutaví. Začal hrát dnes již osmý set. Snad dnes i poslední.
[ Reagovat ]
26.06.2014 19:24Od: Smazaný účet
Vypadlo"Doufám"......
[ Reagovat ]
26.06.2014 20:20Od: Smazaný účet
Dobře to dopadlo. Teď pořádně regenerovat a připravit se na Kyrgiose. :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:11Od: tommr Re: George-Renel
hrát toho debla nebyl moc dobrej nápad. Osm setů během jednoho dne je velká dávka pro každýho natož pro Jirku, kterej je dost náchylnej ke zraněním. Aby nedopad jako Petra v Eastbourne ...
[ Reagovat ]
26.06.2014 19:03Od: Smazaný účet Nadal
Po dnešním zápase mám takový intuitivní tušení, že Nadal turnaj vyhraje,dá se říct temný tušení,protože fandim Fedexovi
[ Reagovat ]
26.06.2014 19:08Od: babolat.cz
Fedex má hodně dobrý los, ale to je ošidné.
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:22Od: Rafaeoli25 Re: kokoli
Já ho mám taky, takže doufám, že naše společný tušení je správný :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 18:03Od: MarcelPersch
Rosol hrál hodně dobře do rebreaku ve 2. setu, pak začal Rafa lépe returnovat a už to bylo... 46 winnerů/11 chyb pro Rafu + 11 es

od 2. setu pouze 2 UE a 38W, pokud ještě nabere sebevědomí, tak po 4. kole (když postoupí) nebude co řešit. Pro Rafu je nejdůležitější zahrát si co nejvíce zápasů, pak ta rutina přijde sama. Vamos Rafa!
[ Reagovat ]
26.06.2014 18:10Od: Mayo
46 winnerov na neho fakt dobré...zlepšil totálne všetko od tretieho setu, začal si veriť a už to bolo vidieť...a hlavne aj riternoval už...a iba 11 UE úžasné ... vamos (:
[ Reagovat ]
26.06.2014 18:21Od: babolat.cz Re: vamos!!
absolutní souhlas, to že "přežil" 2 kola, proti takovým nevyzpytatelným soupeřům, zvláště rosol, který střílí od boku, tak je to super tréning po antuce a teď už nebude problém jít dál a třeba to i vyhrát.
[ Reagovat ]
26.06.2014 18:48Od: Mayo
ináč niekto to tu písal už...a ani som si to nevšimol ale ozaj sa vrátil ku starej rakete...táto sa mi viac páči bez tej červenej farby
[ Reagovat ]
26.06.2014 18:51Od: babolat.cz
však tamto byl model Roland Garros.
[ Reagovat ]
26.06.2014 22:22Od: Smazaný účet
Rafa má raketu pořád stejnou, akorát letos Babolat připravil novou barevnou kombinaci pro antukovou sezónu, kdy tam přidali červenou poukazující právě na antuku, jinak model je to stále stejný, tudíž ať už jsou ve hře Nadala jakykoliv změny, nejsou způsobeny raketou ;)
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:49Od: Smazaný účet
Rosol proti Nadalovi senzaci nezopakoval, zato Veselý se postaral o novou, škoda jen, že jsem to neviděla, dobře Jirka, Rosol náhodou aspoň ze začátku vypadal, že to bude hodně podobný jako předloni, ale zase se ukázalo, že sebrat Rafovi 1.set neznamená vůbec nic, i když nehraje svůj top tenis...
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:13Od: Mayo Rafa
Tak legenda padla ale po 1. sete a v druhom keď bolo 2-4 mi nebolo všetko jedno...padalo to tam všetko...potom kľúčový tajbrejk Rafa ubojoval a potom už bol dominantný...neuveriteľné ako sa so sebadôverou zlepšil pohyb, forehand, aj returnovať začal lepšie a vlastne aj servis :D ...okej prešiel cez 2. kolá, už ide nadplán..vamos :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:10Od: Smazaný účet
Gratulace Jirkovi k perfektnimu vykonu. Jen tak dal. Lukyho byla skoda, sance tam rozhodne byla. Az bude proti Nadalovi stat nekdo silnejsi, tak Nadal bude jen sbirat míče. Toto, jestli je svetova jednicka, je svet nespravedlivy. Uz, aby se Nole vratil na trun:))
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:16Od: Mayo
a keby je to svetová dvojka tak je to vpohode tie jeho výkony ? :D robíš z toho postu číslo 1 neviem čo :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:27Od: Smazaný účet
To mas pravdu, neco na tvem komentari bude. Ono to v podstate neni asi az tak dulezite, jak myslim. To s tebou souhlasim:D. Na druhou stranu na prvni misto zebricku Nadal nepatri.:)
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:40Od: Mayo
Áno nikto iný tam nepatrí ako Djokovič :D zvykol som si na jeho fanúškov už darmo ...
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:45Od: Rafaeoli25 Re: Hercule
A když na trůn patří Nole tak jak to, že tam neni? No jo ten New York, pak ta Austrálie, potom Paříž, on je prostě nejlepší, jen ty gs mu nejdou, jenže ty jsou nejdůležitější a proto je první místo ve správných rukou :). Až Nole vyhraje Wimbl a pak i USO tak se můžeme bavit, dřív ne..
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:44Od: Smazaný účet
Jednička nejednička, tajně jsem doufal, že Nadalovi bude stačit jeho FO a na Wimbledon hodí bobek jako loni a předloni. Ale když jsem viděl jak mu tam ve čtvrtym setu všechno padalo, o servisu nemluvě, tak se obávám,že se schyluje k tradičnímu finále. Navíc Nadal má vymetenou cestičku min. do čtvrfinále.
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:50Od: Smazaný účet
Patří. Uhrál nejvíc bodů, na GS to má nejlépe srovnané v hlavě. Nejsem moc fanouškem srovnávání, kdo si co zaslouží víc, ale prostě realita je taková, že od AO 2013 má Nadal 3 GS (ze 6), po 1 mají Djoković (právě už AO 2013, od té doby nic a bohužel mi už přijde, že má psychický blok), Murray a Wawrinka. Takže o nějaké nezaslouženosti jedničky nemůže být řeč.
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:56Od: Rafaeoli25 Re: ghost
Plus finále Austrálie, to ale některým očividně nevysvětlíš, pro Hercula jsou zkrátka nejdůležitější Masters, kdo vyhraji Miami a Šanghaj musí bejt jednička :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:00Od: babolat.cz
tak rafa super. ale s jirkou to bude mít težší. samí slované rafovi v cestě. ale kližan teda byl důstojnější soupeř než rosol.
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:15Od: r.Fever
Podla mňa to bolo tak narovnako, Rosol viedol 6-4 4-2 kde si to mohol dopodávať, no tam Rafa zmenil prístup na returne a posunul sa asi o meter vyššie.

Takisto mal setbal v tiebreaku a smolu pri 5-4 a podaní, Kližan sa do takýchto situácii v 2.sete nedostal.
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:54Od: Rafaeoli25 Re: babolat
S Jirkou že to bude mít těžší, to opravdu myslíš vážně? :). Jinak já myslim, že jeho soupeřem bude nakonec Kyrgios..
[ Reagovat ]
27.06.2014 00:43Od: r.Fever
V tomto som s Rafaeolim, Kyrgiosovi fandím pretože hru na to má omnoho lepšiu ako Veselý.
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:33Od: Rafaeoli25
Je zřejmý, že cennější je výhra Kyrgiose nad Gasquetem než Veselky nad Monfilsem, Gasquet je nesrovnatelně lepší travař než Gael, takže Kyrgios jednoznačně vyšší kvalita, jestli nebude unavenej měl by Jiřího dát, Kyrgios Veselýho i Thiema v souboji talentů převyšuje a tak to myslím bude po celý jejich kariéry..
[ Reagovat ]
27.06.2014 01:35Od: Rafaeoli25 Re: r.Fever
Díky za souhlas, i já se s tebou mnohokrát shodnu, fandy jako seš ty mám rád, kdyby takoví byli všichni :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:59Od: avos Stats z onlajnů
Tak jestli s tímto dokázal Jirka vyhrát, tak je neuvěřitelnej kouzelník :D

Veselý - Monfils

Esa: 12:23
Dvojchyby: 8:4
Vítězné údery: 57:71
Nevynucené chyby: 37:23
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:11Od: Jabadu
Chybí tam vynucené chyby, zejména milión poloes Veselého.
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:14Od: slacker
Nechybi, chybi celkovy pocet vyhranych micu
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:17Od: Jabadu
Kdo ten zápas viděl, Monfils málokdy returnoval. Ve třetím setu zkusil hereckou etudu, hodně to pomohlo, ale nestačilo to. :-)
[ Reagovat ]
26.06.2014 17:19Od: avos
To je mi jasný, bohužel jsem zápas neviděl, ale takto vidět statistiky je docela zajímavý :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:43Od: Smazaný účet
Trochu škoda, že nevyhrál Richard. Nebyl by to těžší soupeř než Kyrgios a Jiří by si případnou výhrou mohl zvednout sebevědomí o něco více.
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:40Od: avos Gasquet
Zbytečná debata, Richard balí kufry :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:37Od: SubOptikT
Rýsuje se Kryglios ...
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:20Od: PetaM
Gratulace! Druhé kolo pokořeno! Tak ještě pár! :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:17Od: avos
Dá se někde vsadit, jestli GS vyhraje dřív Berďa nebo Jirka? :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 21:56Od: Rafaeoli25
Asi by se dalo, ale pochybuju, že sázkovky budou na Berdycha vypisovat 1.01 :D
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:15Od: Smazaný účet
Neskutečný.. celá tahle sezóna, viděl jsem většinu jeho zápasů, sázím na něj a je to jeden z nejspolehlivějších tenistů vůbec, navíc většinou je za outsidera (nebo byl na začátku sezóny), čemuž odpovídají kurzy.. :D GL, v dalších kole Gasquet, jsem zvědavej na kurz, 3+ určitě hraju
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:18Od: Bartys
S první půlkou souhlas, s druhou ne. Proti Monfilsovi bylo kolem 4.00, ale pro něho je tráva nejhorší povrch. Gasquet má proti Jiřinovi určitě větší šanci...
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:19Od: avos
... ale dnes se trápí s Kyrgiosem ...
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:22Od: mkubis17 Re: aa
Gaquet ještě nevyhrál ale!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:24Od: Smazaný účet
oni to fakt pořád hrajou :D No, tak snad ho Kyrgios dá, určitě lepší volba do třetího kola :)
[ Reagovat ]
26.06.2014 16:25Od: rosm
nesouhlas, Gasquet slabouckej, s juniorem Kyrgiosem toho ma plny kecky, nema formu prohral se slabsima nez Monfils
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist