VIDEO: Zlomové okamžiky v kariérách tenisových es

  • Snad každý později slavný tenista odehrál na počátku své kariéry vítězný zápas proti v té době již tenisové ikoně, ve kterém poprvé naplno prodal svůj talent a překlopil svou kariéru k zářným zítřkům. V ten moment si to asi nikdo neuvědomoval, ale s odstupem času lze takové zápasy vyselektovat. Kde se zlomila kariéra Rogera Federera, Rafaela Nadala, Novaka Djokoviče, Andyho Murrayho, Juana Martína Del Potra, Dominica Thiema, Alexandera Zvereva, Stefanose Tsitsipase, Denise Shapovalova a Andyho Roddicka si můžeme připomenout v následujícím sestřihu.
    4. 7., 09:41 | Video dne |  81 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Luboš Zabloudil, YouTube
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (81)
05.07.2020 13:23Od: Kamilos88 Víkendové momenty
Dodelavam plot, taham napínací dráty, je asi 28 stupňů, slunecno. Manželka se synem jela k rodičům na bazén, mám toho dost. Říkám si, dam se jedno vycházene a výjimečně mrknu o víkendu na tenisportal.

No a co nevidím. Federer na titulní stránce videa a k tomu několik komentářů od jeho největšího fanouška.

Takže prakticky stejné, jako přes týden.

Mohl by mu někdo vysvětlit, ze existuje i jiný svět než ten virtuální?

Pozdrav do Petrzalky, dodělám to a jdu za rodinkou na bazén, nezapomeň tady trolit do půlnoci
[ Reagovat ]
05.07.2020 14:45Od: Forehand
Kamosko, ja nemám cez vikend zakázaný Tenisportal, Katka isto vie čo robí..Tieto postrehy su minutovou zalezitostou...

Bazén mas za chvilu hotový, isto bude len prenosný.

Pozdravujem z mesta :)
[ Reagovat ]
07.07.2020 08:36Od: Kamilos88
Bazén je v klidu, už stojí tak tři týdny, voda akorát. Do toho pivečko, nějaké hamburgery na grilu.

Ale viděl jsem i kapesní gril na balkón paneláku, můžeš zkusit.

Hoj.
[ Reagovat ]
04.07.2020 23:16Od: paddy nejdůležitější stats
na kterou kouká prostý lid, zbytek je nedůležitý balast

1. Federer 20 *
2. Nadal 19 *
3. Djokovič 17 *
4. Sampras 14
5. Emerson 12

* aktivní hráči, kdo by nevěděl :)

https://www.youtube.com/watch?v=IP59P1BU3Gg
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:47Od: gigin Mělo to být takhle
http://tenisovysvet.sk/bol-to-on-kto-mal-raz-zosadit-federera-najprv-sa-priecila-hlava-teraz-telo/?fbclid=IwAR2LnslNbygsdZVqY7ZOjRaKnDVwVFg7xS9lcJOdOYbfH9id3l-kBXdPKS4
[ Reagovat ]
04.07.2020 17:17Od: Mayo
Rogi 25 titulov z kategórie 250
Rafa a Djoki po 9 titulov

Rogi kráľom 250
[ Reagovat ]
04.07.2020 18:16Od: Forehand
25x 250, to je masaker.

Strašne ho to dehonestuje v tejto konkurencii, pritom dobrý hrác a v priamej konfrontácii sa sem tam držal.
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:48Od: Patik
Federer opäť na titulnom obrázku..klasika..symbol tenisu..
[ Reagovat ]
04.07.2020 15:25Od: Forehand
Jj..To mas ako s Gottom, zlatý Slavik, ale na koncert by si nešiel..
[ Reagovat ]
04.07.2020 18:43Od: Amputace
:)

Mě hrozně baví, jak se zaměňují pojmy a jak často fanoušci Federera vycházejí z toho, že je nějaký symbol atd., jako by už to samo o sobě mělo zaručovat jeho nedostižnost. A v poslední době, kdy jsou všechny ty jeho rekordy ve vážném ohrožení, tohle vytahují stále častěji - najednou nejde o to, kdo je lepší tenista, ale kdo je známější, kdo má větší popularitu a podobně. Ještě dva tři roky zpátky by se do krve hádali, že je Federer nejlepší tenista všech dob, dnes už se ale čím dál častěji uspokojují tím, že má největší jméno.
[ Reagovat ]
04.07.2020 20:54Od: Forehand
Nič iné sa nedalo ani čakať.

Nakoniec sa budu utešovat tým, ze Federer vie viac jazykov..
[ Reagovat ]
04.07.2020 20:56Od: sojka1
:-)

pro me je Roger stale nejlepsim tenistou vsech dob a tak to zrejme uz zustane, za cely svuj zivot jsem jeste nevidela nikoho, kdo by hral tenis prirozeneji, s vetsi lehkosti a s vetsi jak pohybovou, tak technickou gracii.....
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:02Od: Forehand
Najvacsia grácia (subjektívna vec)
Najlepši tenista - toto je naopak vec, ktoru definuje celkom objektivna štatistika zvaná výsledky.
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:09Od: sojka1
kdyz ja nejsem poctar, ale tenistka, s tim nehnes.... :-)
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:10Od: Forehand
V prvom rade fanati, pardon fanusicka.

S tym naozaj nehnem.
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:41Od: sojka1
podle sebe soudim tebe? Proc bych mela byt pro jiny nazor na hru hned fanaticka? Mne prijdes v neporadku spis ty... :-)
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:59Od: Forehand
Lebo kategóriu najlepší jasne definujú vysledky.

Kazdy moze mat svoj nazor, ale nemozes uplne uletiet.

Ked poviem, ze 2+2 je 6, mám síce právo na svoj názor, ale je to uz na prvy pohlad somarina.
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:12Od: sojka1
ne, ja se nebavim o vysledcich, ja se bavim o tenise a kdo ho hraje nejlip, ne kdo nejlip vyzdi kurt... navic momentalne kraluje hrac, ktery ani neumi v zaklonu zasmecovat a videla jsem ho jednou zahrat naprosto sileny volej... no, smala jsem se jeste tyden a musim rict, ze neco takoveho by nenapadlo ani Saru Bejlek, jak ted koukam na ty nase sikovny holcicky... ale bav se s poctarem, ze.... :-)
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:22Od: Forehand
V poriadku. Bavime sa o tom istom.

Aj ja rozprávam o tom, že ten kto hrá tenis najlepšie musí zákonite vyhrávať, pretože to je účelom a prapočiatkom tenisového zápolenia. Cielom je vyhrať výmenu a bodovať, to je merítom kvality, ty si onálepkovala Federera ako najlepšieho, no ak ho predbehnu v najsledovanejsej štatistike dvaja, tak ním rozhodne nemoze byt. To je proste fakt. To kto hra s najvacsou graciou je vzdy domnenka. A toto konstatovanie je opat faktom :)

Pod Tenis, celkom logicky spadá napriklad aj pohybový aparát, takze ak hodnotis najlepsieho tenistu, nemozes vnimat len techniku úderov. Mýliš si umelecký dojem s kategóriou komplexnou a faktickou akým "najlepsi tenista historie je"...

Mozes povedat, mne sa vzdy bude pacit najviac tenisovy prejav Federera. To je v poriadku.

Tvrdenie najlepsi tenista je Federer, lebo hra s najvacsou graciou je logicky nezmysel.
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:47Od: sojka1
chytil jsi se slovicka, jenze Roger zatim drzi i ty nejvyznamnejsi rekordy, nevim o cem peces... navic rekordy byvaji dobou s jejimi modernejsimi podminkami prekonany, tenis je technicky sport a fyziomedicina take nespi, takze ocekavam to stejne. Ale k tenisu, Rogerovi bude pomalu ctyricet.... nic te nenapada? Copak by hrac, ktery neni technicky o parnik vpredu, mohl stale hrat s kluky ( tak vyjimecnymi, jak jsi presvedceny) o 5,6 let mladsimi? To je jen o projevu a gracii? No ps....
[ Reagovat ]
05.07.2020 07:57Od: Forehand
No ved to, ze zatim ano. Ale ako sa ostatní dotahujú, zrazu Fanatics menia rétoriku a uz ich tenis a vysledky az tak nezaujimaju a pripravujú si pôdu na iné rozhodujúce atribúty.

No ved aj Nadal s Djokovicol sú výrazne starší oproti konkurencii a oproti Rogimu s nimi nielen dokazu hrat, ale aj vyhravat GS a byt svetovými jedničkami. V GS po 30ke su uz dnes pred Rogerom, ktory je podla teba technicky lepsi. Nastastie ale horsi tenisovo :)
[ Reagovat ]
05.07.2020 09:37Od: sojka1
neplacej, to nezamluvis, vekovy rozdil vuci konkurenci, o kterem pises, nastav vzdy pro Rogera jeste +5, +6 let, ano? A kdyz byl Roger v jejich nynejsim veku, nebyli ctyricatnici, ale -5, -6 let.... a hlavne mi, poctari, rekni, kdy ja jsem se tu ohanela rekordy a cisly vubec, samozrejme chci i vyhru a nadobi, ale vzdycky me zajimala predevsim hra, jestli vis, co to je.... :-)
[ Reagovat ]
05.07.2020 11:42Od: Forehand
Tak ked povieš á, povedz aj b..

Ak bol Feder znevyhodnený po 30ke, bol naopak zvyhodnený po 20ke a dlhodobo, takze tu treba hladat odpoved aj na otazku, preco ma viac GS, nez Big2.
[ Reagovat ]
05.07.2020 13:29Od: sojka1
jsem velkorysa a dalsi dehonestaci Rogera prejdu, jadro pudla je totiz v c) rozhoduje se TED
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:25Od: Forehand
Edit:

No a ta narazka na Djokovica, ktory odohral milion uderov a do tejto diskusie vytiahnes jeden nepodareny. To je sojecka gol do vlastnej branky. Ja som videl ako sa raz jeden tenista otočil Federerovi na sieti zadkom a ten nebol schopný prehodit siet a trafil sako.

No vidis. :)
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:46Od: dappe
Zřejmě sojka nenarážela na to, že udělal chybu. Co myslíš?
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:49Od: sojka1
samozrejme, ze neslo o chybu, ale o zpusob, jakym ji udelal..... ;-)
[ Reagovat ]
05.07.2020 07:48Od: Forehand
No evidentne myslela na jeden konkrétny úder v kariére..

Ktory v celkovom kontexte ozaj nie je smerodajný.
[ Reagovat ]
05.07.2020 09:25Od: sojka1
ten muj davny postreh je smerodatny pro hodnoceni voleju Djokovice, kterych zazdil nespocet, ale mohu te uklidnit, ze Rafovi by se to kouzlo (neslo o zadnou fyzickou ani herni tisen), ktere tady zminuji, nepovedlo, je to sportak telem i dusi a raketou by nikdy nemachl jak placackou na mouchy a hlavne ma v ruce cit a podvedome vi, ze kdyz balonek ztraci rychlost a on jen nastavi raketu v tak nemoznem uhlu, ze ho plivne do site.... ;-)
[ Reagovat ]
05.07.2020 12:00Od: dappe
No evidentně jsi úplně mimo. Ale jak píšeš, viděl si Federera zahrát lehký úder do pásky. Vše je vyřešené. :)
[ Reagovat ]
05.07.2020 12:12Od: Forehand
Tak ak by si so mnou suhlasil, zrejme by so mnou bolo nieco so mnou v nepohode :)

Otvor oči, posudzovat techniku vseobecne na zaklade jedneho konkretneho úderu z miliona je mimo. Ale ty si Fanatik, takzě vsetko okej.
[ Reagovat ]
05.07.2020 12:24Od: sojka1
vsechny kiksy Djokovice na siti ovsem muj bystry usudek z jedineho voleje ;-) :-))) potvrzuji....
[ Reagovat ]
05.07.2020 14:48Od: Forehand
V poriadku, Federer ma lepsie voleje. To je ale ina diskusia.

Ja tvrdim, ze posudzovat voleje a techniku na základe jedneho uderu je proste klamlivé, a nespravodlivé k Djokovicovi.
[ Reagovat ]
05.07.2020 15:21Od: sojka1
a jak jsi, proboha, dosel k zaveru, ze posuzuji Djokovicovy voleje na zaklade jednoho jedineho voleje (paskvilu)??? Uvedla jsem ho jako tenisove diletantstvi, ktere nemohu u svetove jednicky prejit, opravdu ne, neslo o chybu, to byl neskutecny "jev"... :-))) Hodila jsem tenkrat svuj postreh i tady do diskuze, ale kazdy sleduje micek, ne hrace, jediny, myslim, zareagoval tenkrat Stan B. a zanotovali jsme si... cehoz se muzes klidne chytit, on mi to mozna nakonec i ten Djokovic spocita :-)) ale to stale nic nemeni na tom, ze zkazit je normalni, ale ON zahral mic jako totalni tenisove drevo, ON, svetova jednicka, genialni Ultron.... :-))
[ Reagovat ]
05.07.2020 19:11Od: Forehand
Podla mna sa to stále nevylučuje.

V čom je rozdiel, ked pokazis a zahras tenisovo, alebo pokazis a skusis vykuzlit, instinktivne neobvyklu pozíciu ktora vedie k nezdaru?..

Je to rozhodnutie v momente. Ocenujem naopak schopnost improvizovat, kto nic neskusa, nic nepokazi, ze.
[ Reagovat ]
05.07.2020 21:02Od: sojka1
:-))) Djokovic "neobvyklymi" pozicemi primo oplyva, tim me prekvapit absolutne nemuze, max jsem v minulosti zasla, ze neupadne... cim asi myslis, ze jsem tady jizlive mucila gigina? Nejakymi rekordy a statistikami? ;-) Smala jsem se tem zlomkreacim jako blazen, potrpim si totiz na pohybovou estetiku, mimo jineho... :-)) Jo a Forehande, ze ty sis vymyslel a vubec nehrajes tenis? Ja to tady uz vysvetlovala, jde o uderovou techniku voleju, muzes u toho i lezet nebo letat ve vzduchu, to je uplne jedno... kdyz je ten micek pomaly, nemuzes jenom nastavit raketu, mimochodem i to bylo spatne (jejim sklonem), hlavne musis jit proti nemu a pracovat i zapestim, jinak to neleti, ale pada, splivne, slus.... a to by mela svetova jednicka vedet. At se zaklani a sponuje do aleluja, ale technicky spravne uder zahrat umet musi. Z ruznych duvodu lze zkazit, ale "vypadat" musis vzdycky, pry kreativita a odvaha..... no tak dobre.... :-)))))
[ Reagovat ]
05.07.2020 21:26Od: Forehand
Ten pocit, kedy rekreačny hrac vysvetluje ako ma hrat svetova jednotka tenis :)

Tym je povedane vsetko.

Sorry, ale toto ne. Kazdy kto robi sport musi vediet, ze vzdy moze prist "uder" blbec. Dnes si to práve ty, kto za tým vidí privela teorie a to je prekvapive, na sportovca.
[ Reagovat ]
05.07.2020 21:41Od: sojka1
ja tu nerovnost sebe a svetove jednicky samozrejme velmi dobre vnimam, ale to by tu jednak nikdo nesmel rict ani popel, zabari jsme totiz z tohoto pohledu vsichni, ale predevsim trvam na tom, ze Djokovic na siti ztraci, protoze nema dobrou techniku voleje a smece, nemuzu si pomoci, tak me zab, no.... :-))) A mimochodem, jak je mozne, ze ty muzes pri kazde prilezitosti dehonestovat Rogera a ja si na Djokovicovi smlsnout nemuzu? Protoze to delas ze srandy? Ja se ale taky bavim.... temi voleji..... :-)))
[ Reagovat ]
05.07.2020 21:49Od: sojka1
podivala jsem se, cim jsi tu vlastne zacal: Rogi kráľom 250.... :-)))))))
[ Reagovat ]
05.07.2020 21:53Od: sojka1
dzizas, to byl Mayo, promin! O:-) Ale prisadil sis, pry masaker (v tvem duchu se ptam - kolik jsi jich vyhral ty?) a dole dehonestujes Rogerovy GS.... (tataz otazka).... ;-)
[ Reagovat ]
05.07.2020 22:00Od: Forehand
Tož, ja tu nie som na to, aby som Federera ospevoval, ber to ako prirodzenú rovnováhu, ktorú priniesol samotný život :)

A tá skalopevná interakcia košiara potvrdzuje dobre vykonané remeslo :)
[ Reagovat ]
05.07.2020 21:51Od: gigin
Panebože, tohle snad musí vidět každý, kdo trošku tenisu rozumí. Ale tak Gott, Bolt a furt dokola. Já mám jasno, Génius je jenom jeden. Nebo dva asi...
[ Reagovat ]
05.07.2020 21:58Od: Forehand
Kludne si mlsaj, kolko tvoj maškrtný jazýček ráči.

Aspon vidíš, aké je to, ked ti niekto rovnako tvrdohlavý oponuje :)

Inak, spomalené televizne zábery urobia z profika častokrát nešiku.

Ale v tom momente, častokrat vyzera situácia inak, častokrát može aj obyčajné slniecko situáciu skreslit, rozhodne si nemyslim, že Djokovic je na sieti extra drevo, castokrat mu pŕave siet vyhrala zapas.
[ Reagovat ]
05.07.2020 22:00Od: gigin
Ty si blázen. Úplný blázen. Sorry jako.
[ Reagovat ]
05.07.2020 22:03Od: sojka1
to se neda, faaakt uz..... i jinak vzdycky sklouzne a napadne cloveka, ne nazor .... a to jsem chtela FH vlastne udelat radost, kdyz tak zadonil o navazani konverzace.... :-)))
[ Reagovat ]
05.07.2020 22:05Od: gigin
Já nevím proč to dělá. Blbý není.
[ Reagovat ]
06.07.2020 18:12Od: Krisboy
Dělá si z vás -vzteklých ratlíků- prdel.
[ Reagovat ]
05.07.2020 22:05Od: Forehand
Jj, s tym spomaleným záberom som ťa dourážal, že si zostala čierna ako uhlie :)
[ Reagovat ]
05.07.2020 22:05Od: Forehand
Jj, s tym spomaleným záberom som ťa dourážal, že si zostala čierna ako uhlie :)
[ Reagovat ]
06.07.2020 12:40Od: sojka1
omyl, zpomalenym zaberem me vzdycky potesis... :-))
[ Reagovat ]
05.07.2020 09:53Od: sojka1
jeste uplne pratelsky, na tenhle forek nemusis byt Federer, staci, kdyz jsi sojka... :-)) Jednou jsem hrala setik (s velmi dobrym rekreantem, tak o dve hlavy vyssim) bylo to strasne vyhecovane, alebrz "tekl" a presne jako Ponozka? se otocil, byla jsem na FH krok od site a uz v deblzone (vysoka sit, micek uz padal), mela jsem volny kurt a zadneho soupere, sice jsem to prehodila, ale do outu, frajerila jsem to k lajne. Priznala jsem se a poslal me do prde.., neuveril (to by nikdo) :-)) myslel, ze byt velkorysa.... aj taky je sport... :-)))
[ Reagovat ]
05.07.2020 11:44Od: Forehand
Cize si na sieti rovnako dobra ako Feder, resp. Feder je rovnako dobrý ako sojka?..:)
[ Reagovat ]
05.07.2020 12:18Od: sojka1
tak urciteeeeeeeeeeeeee.... v mysli FH, jak tak ctu.... :-)))
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:51Od: gigin Re: sojka
Mám stejný názor. Nejlepší tenis hraje Federer. Tituly jsou úplně fuk. Ale dívat se na jeho hru je radost. Plus nesnesitelná lehkost bytí... Víš o čem mluvím :DD
[ Reagovat ]
04.07.2020 21:57Od: sojka1
:-))) vim
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:00Od: Forehand
Ok...Tak najrýchlejší atlét je Jojo Kováč z Handlovej, Bolt to má len vydreté.
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:24Od: gigin
Handlová je dobrá líheň atletů. Jedna z nej. Jinak porovnávat sprinty s hrou v tenis je taky nej...
[ Reagovat ]
04.07.2020 23:19Od: Mr.Pink
vnimam to stejne, roger povysil tenis na umeni, tohle dokazou jen ti nejlepsi sportovci. ostatni jsou jen teniste, nekteri opravdu dobri, ale jen teniste :)
[ Reagovat ]
05.07.2020 11:45Od: Forehand
Umenie, ktore nudi.
[ Reagovat ]
05.07.2020 22:43Od: Mr.Pink
je to presne naopak. jordan take nudil? nebo ronaldo s ronaldinhem?
[ Reagovat ]
06.07.2020 09:29Od: Forehand
No s Jordanom ma Federer spoločné asi tolko, ze Air Michael ma 6/6 vyhratých finále NBA a Feder 6/6 prehratých RG s uhlavným sokom..Ich kariéry sú totálne prepletené. Z opačného konca.

K Ronaldinhovi už pasuje viac. Dobrý futbalista, ale časom kvalitatívne aj historicky prevalcovaný Big2 v podobe Messiho s Ronaldom, resp. Nadalom s Djokovicom.
[ Reagovat ]
06.07.2020 13:54Od: Mr.Pink
Ne, ti mnou jmenovani jsou take umelci, nezajimaji me tituly, ale projev.
Hrali s neuveritelnou lehkosti
[ Reagovat ]
05.07.2020 11:11Od: Amputace
To celé je jen tvůj umělecký dojem, nic jiného. Jako by ses rozhodla srovnávat třeba Kafku a Camuse - kdo je jako lepší? Máš dvě možnosti, jak hledat odpověď - čísla, to znamená prodejnost a popularita, nebo tvůj vlastní pocit a vkus. Ve sportu je to naštěstí jednoduší, protože záleží na výsledcích, mimo jiné i z toho důvodu se tyto diskuze tak často vedou. Je to vlastně dost banální: kdyby Djokovič nebo Nadal Federera překonali ve výsledcích, budou historií pamatováni jako ti nejlepší. Nikoho za 80 let nebude zajímat, že měl Federer na soc. sítích o 100 tisíc fanoušků víc, stejně jako nikoho nebude zajímat, že hrál podle tebe s grácií a hrál pohlednější tenis.

Já jsem svůj příspěvek stavěl na tom, že mi přijde vtipné, jak se fanoušci Federera s přibližujícím se překonáním několika jeho rekordů a s přibližujícím se koncem jeho kariéry stále častěji ohánějí jeho popularitou, přičemž jde o dvě naprosto rozdílné věci, které spolu mnohdy jen pramálo souvisejí - popularita a kvalita.
[ Reagovat ]
05.07.2020 12:09Od: sojka1
predpokladam, ze historii si zase tak moc neuzijeme.... proc ti vlastne tak vadi sila a zdroj momentalniho prozitku soucastnika? At se poctari raduji z tabulek, fanousci z lajku, pouceni z tenisu a vsichni budeme spokojeni..... :-))
[ Reagovat ]
05.07.2020 16:56Od: Amputace
Tak protože se tady o něčem už několik let dohaduji, argumentuji na nějakém základě, vy (Federer fans) také, a najednou úplně otáčíte - najednou vlastně nejde o kvalitu, ale o dojem, o popularitu, o oblíbenost. Vím, že třeba ne konkrétně ve tvém případě, ale všímám si toho stále častěji u fanoušků Federera. Zřejmě to skutečně souvisí s tím jeho pomalým, ale bohužel nevyhnutelným odcházením.
[ Reagovat ]
05.07.2020 16:58Od: Amputace
Jinak samozřejmě souhlas s tím, co píšeš - ať si každý dělá, co chce.
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:18Od: Patik
No jednoznačne Amputace..keď už nebude čo vyťahovať a aj tie najnepodstatnejšie rekordy budú prekonané...tak tu budem písať že Roger serie väčšie ho.vno než Rafa..hmm..títo hejteri Federera už ničím neprekvapia..škoda..
[ Reagovat ]
05.07.2020 10:49Od: Amputace
Nikdy jsem nebyl Federerův hater, ale tento přístup mi vadí. Buďto se bavme o A nebo o B: Popularita versus hráčská kvalita. Jako když se řekne klasická hudba, 90% populace si vybaví Mozarta, znamená to, že je nejlepším skladatelem všech dob? Ne, samozřejmě, že není, byl mnohými dalšími překonán - jak v kvalitě, tak ve vývoji skladatelské techniky a podobně. V 70 letech byl v popularitě naprostý top Borg, ale je tomu tak dnes? Ne, není, protože byl překonán. Takto se chová historie. Ale vy (a nemyslím tím samozřejmě paušálně všechny) se začínáte chovat, že Roger je prostě numero uno a tím to hasne, protože představuje ten sport. Já nemám problém to uznat, ale potom pojmenujme diskuzi správně. Mně zkrátka přijde směšné se ohánět tím, že je Federer na titulním obrázku - co to jako říká, nebo jakkoli dokazuje? Že je nejlepší, protože je nejpopulárnější? Ne, to opravdu není synonymum.
[ Reagovat ]
05.07.2020 11:52Od: dappe
Patik ale v původním příspěvku nic o tom, že je Federer nejlepší nenapsal. To jsi tady začal řešit ty se sportovním analfabetem.
[ Reagovat ]
05.07.2020 12:15Od: Forehand
Ved si to sám myslis a zdielas ten nazor s podporenými argumentmi, ze lebo štýl. Pisal si to milionkrat...

Nevykrucaj sa, nie je to pekné :)
[ Reagovat ]
05.07.2020 12:36Od: dappe
Já si to myslím bez ohledu na konečný počet titulů, to je pravda. I z matematického hlediska to skončí velmi vyrovnaně, takže v tom nevidím problém. Ale nikomu to nebudu vnucovat, jako to tady děláš už roky ty. Pro mě je Federer jediný tenista, který mě přiměje si nařídit budík a vstát v noci na tenis. Do toho momentálně drží všechny důležité rekordy. Koho bych tedy měl považovat za nejlepšího?

Tahle diskuze je jinak úplně o ničem. Zkus si s chladnou hlavou přečíst vše znova, hlavně ta různá přirovnání. Vždyť je to až nedůstojné. Kdyby sem přišel člověk, co to nesleduje, tak by si myslel, že Federer hraje pěkný tenis a za kariéru vyhrál dva, tři turnaje.
[ Reagovat ]
05.07.2020 17:18Od: Amputace
Nejde mi o Federera, ale o stále důrazněji se měnící rétoriku jeho fanoušků, a to sem chodím dost dlouho na to, abych to mohl posoudit.
[ Reagovat ]
04.07.2020 22:22Od: Patik
nie to máš ako s Gotom..počúvajú ho lebo ho majú radi nie preto koľko vydal albumov..
[ Reagovat ]
05.07.2020 10:59Od: Amputace
Poslouchají ho proto, že je populární a oblíbený, nikoli primárně proto, že dělal dobrou hudbu. Mimochodem - Troška je nejoblíbenější český režisér na základě prodejních čísel, znamená to podle tebe, že točí i nejlepší filmy v rámci české kinematografie? Zkrátka to jsou dvě úplně jiná témata... Já bych v životě nerozporoval, že Federer je synonymum toho sportu. Každý ho zná, znají ho i lidé, kteří tenis nesledují, ale otázka o tom, kdo je nejlepší tenista, stojí na úplně jiných principech. Jako Djokovič kdyby získal 30GS, tak by sis stejně myslel, že je lepší Federer, protože ho každý zná, je oblíbený, je v titulcích článků atd.? Vždyť je to absurdní.. To je opravdu jako říct, že největší hudebník na světě je momentálně Justin Bieber, protože má nejvíce followerů na FB (samozřejmě záměrně nadsazuji...).
[ Reagovat ]
05.07.2020 14:23Od: Patik
Čo ja som niekde uviedol že kvalita hráča závisí natom koľko má titulných obrázkov na youtube ? aký prístup ti vlastne vadí ..to že má niekto niekoho rád v tenise ?..čo je natom že ľudia ktorí ho majú radi ho považujú za svojho športového hrdinu..prežívajú s ním celú kariéru v dobrom aj zlom a ťahajú za jeden povraz..to len ty a tebe podobní im tu beháte celý čas za riťou s číslami a dôvodmi..myslím si že je snáď každému jasné aký je rozdiel medzi kvalitou a popularitou..len to žiadny normálny fanúšik neseparuje pretože proste len fandí tomu koho má rád..a nerieši hlúposti..
[ Reagovat ]
05.07.2020 17:11Od: Amputace
Tak tvůj původní příspěvek zcela očividně vybízel k reakci a chtěl rozpoutat diskuzi. Pokud to chceš popírat, budiž, beru. Roger je symbol tenisu, což jsi chtěl zkrátka jen lakonicky oznámit.
[ Reagovat ]
05.07.2020 20:02Od: Patik
už v predošlej téme kde bol Federer na titulke videa som reagoval podobne..čiste len ako myšlienku postreh a nie rozpútanie diskusnej vojny táborov.

Mimochodom ty počúvaš hudbu primárne na základe toho že je populárna a oblúbená vo svete a nie preto že sa ti páči ? to je zvláštny prístup teda..
[ Reagovat ]
05.07.2020 20:11Od: Amputace
Ne, já právě poslouchám hudbu výhradně na základě její kvality, nikoli na základě popularity - vůbec tedy neřeším, jestli ten či který skladatel, interpret atd. je symbolem něčeho, jestli je někde na titulních stranách a podobně.

Každopádně promiň, o provázanosti tohoto tvého příspěvku s jiným článkem jsem nevěděl. Jen jsi mi formou toho vyjádření připomněl rétoriku některých F. fanoušků, kterou mají cca od posledního Wimbledonu: "Federer sice prohrál, ale stejně je symbol toho sportu, ikona, někdo z zhlediska prestiže nedotknutelný, i kdyby už nikdy nic nevyhrál...". S tím já nesouhlasím, nebo respektive nesouhlasím s tím, že by nějaká ikoničnost měla být v rámci sportovního zápolení jakkoli důležitá.
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:04Od: Forehand
Zlomové okamziky v kariére Nadala - GS vyhry s Federerom, Djokovicom, Federerom, Djokovicom, Federerom.

Zlomové okamziky Federera - GS vyhry s Gonzalesom, Baghdatisom, Roddickom, Philipoussisom.

Trafil som?
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:21Od: sojka1
nedivala jsem se jeste a take jsem trefila - ze budes pod foteckou Rogera prvni... :-))
[ Reagovat ]
04.07.2020 15:26Od: Forehand
Chcel som s tebou nadviazat konverzáciu a nevedel som ako.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist