Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Vondroušová otočila derby s Bouzkovou a je v čtvrtfinále Wimbledonu

  • WIMBLEDON - Markéta Vondroušová (24) podruhé v kariéře postoupila do čtvrtfinále grandslamového turnaje. Ve Wimbledonu už potřetí překonala své maximum po vítězném derby s krajankou a loňskou čtvrtfinalistkou Marií Bouzkovou (24), kterou zdolala 2:6, 6:4, 6:3. O semifinále si bývalá finalistka Roland Garros zahraje se světovou čtyřkou Jessicou Pegulaovou (29).
    9. 7., aktualizováno 10. 7. | Aktuality |  323 komentářů
    Markéta Vondroušová (© Profimedia)Markéta Vondroušová (© Profimedia) 
     

Markéta Vondroušová před dvěma týdny v Berlíně poprvé vyhrála na travnatém turnaji WTA dva zápasy po sobě a nyní prožívá svůj nejpovedenější Wimbledon, kde přešla již přes čtyři soupeřky a dál potvrzuje, že zelenému pažitu konečně přišla na chuť.

Čtyřiadvacetiletá rodačka ze Sokolova v úvodních třech duelech s Američankou Peyton Stearnsovou, světovou dvanáctkou Veronikou Kuděrmetovovou a nasazenou Chorvatkou Donnou Vekičovou neztratila ani set. O ten ji připravila až na úvod nedělního osmifinále krajanka Marie Bouzková.

Ta díky defenzivní taktice třikrát prolomila soupeřčin servis a po 36 minutách hry se ujala vedení. Vondroušová ve snaze výměny ukončovat doplatila na 15 nevynucených chyb.

Statistiky zápasu Vondroušová - Bouzková

Ve druhém setu se však Vondroušová zlepšila. Hned v úvodu vzala Bouzkové podání, a přestože soupeřka ve čtvrté hře srovnala, tenistka I. ČLTK Praha získala vzápětí výhodu brejku zpět. V koncovce proměnila druhý setbol a vynutila si pokračování.

Závěr zápasu už patřil Vondroušové. Od stavu 2:3 ztratila pouhé tři fiftýny a při podání své krajanky využila hned první mečbol. Bouzkovou porazila i ve třetím vzájemném zápase na okruhu WTA a podruhé letos.

"Byl to velmi těžký a dlouhý zápas. Obě se známe už od mladých let a bylo to proto náročné i po mentální stránce. Jsem ráda, že jsem byla celou dobu koncentrovaná a zůstala v utkání," řekla novinářům Vondroušová. "Znám ji a věděla jsem, co se asi bude dít. Chtěla jsem se jen držet v utkání, být aktivní, chodit si pro voleje a další věci. Myslím, že ten zápas měl všechno. Maruška odehrála skvělý zápas a hrály jsme spoustu dlouhých výměn. Mám radost, že jsem to nakonec zvládla," doplnila.

"Myslím, že první set mi sedl. Šla jsem si pro míče, ale potom jsem byla trochu pasivní a připadalo, že jsem nechala Maky až moc hrát. Ve druhém setu jsem prohrála game na 2:3 a tam byl možná byl klíč k zápasu. Maky potom hrála o dost líp a šla si pro to víc," hodnotila Bouzková.

Vondroušová si pomohla v duelu 37 vítěznými míči, Bouzková jich měla 15.

Vondroušová letos už na šesti z jedenácti turnajů porazila tři soupeřky, až dnes ve Wimbledonu přidala i výhru číslo 4.

Ve Wimbledonu hraje popáté v kariéře a už potřetí vylepšila své maximum. První tři účasti pro ni skončily v prvním kole, jedinou výhru před letošním ročníkem zaznamenala v roce 2021. Loni chyběla kvůli operaci zápěstí.

Svěřenkyně trenéra Jana Hernycha se stala také první českou čtvrtfinalistkou v letošním Wimbledonu. Šanci postoupit mezi nejlepší osmičku budou mít v pondělí ještě Petra Kvitová a Jiří Lehečka.

O semifinále si zahraje se světovou čtyřkou Jessicou Pegulaovou (h2h 0:0). 29letá Američanka ve svém prvním osmifinále na trávě v All England Clubu smetla 6:1, 6:3 z předchozího kola unavenou a puchýři na chodidle limitovanou Ukrajinku Lesju Curenkovou.

Článek původně publikován pro Livesport Zprávy.
• WIMBLEDON 2023 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 56.520.000 dolarů
nedělní výsledky (09. 07. 2023)
• Dvouhra - osmifinále •
Vondroušová (ČR) - Bouzková (32-ČR) 2:6, 6:4, 6:3
Šwiateková (1-Pol.) - Bencicová (14-Švýc.) 6:7 (4:7), 7:6 (7:2), 6:3
Pegulaová (4-USA) - Curenková (Ukr.) 6:1, 6:3
Svitolinová (Ukr.) - Azarenková (19-) 2:6, 6:4, 7:6 (11:9)
• Dvouhra - 3. kolo •
M. Andrejevová (-) - Potapovová (22-) 6:2, 7:5
• Čtyřhra - 2. kolo •
Gauffová/Pegulaová (2-USA) - Detiucová/Gámizová (ČR/Ven.) 4:6, 6:1, 6:4
• Čtyřhra - 1. kolo •
Bouzková/Sorribesová (ČR/Šp.) - Nosková/Xiyu Wang (ČR/Čína) 6:4, 6:4
• Mix - 1. kolo •
Middelkoop/Sutjiadiová (Niz./Indon.) - González/Strýcová (Mex./ČR) 6:4, 3:6, 7:6 (10:7)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (323)
09.07.2023 23:38Od: Kandinsky1
Ty vole, vždyť v bezprostřední blízkosti centru není žádné obytná zástvba, to je hrozná krávovina tahle večerka.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:43Od: Tomas_Smid_fan
Angláni si prostě na konzervě zakládají. Asi jako Češi, co jezdí do Chorvatska smile
Jinde hrajou klidně i do 2h ráno.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:46Od: Kandinsky1
Když už hrají v neděli, tak můžou hrát i v noci, šašci.
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:01Od: Liverpool22
smile A hlavně zítra bude Nole dohrávat před zápasem naší Petry - takže se dostane na řadu v cca 19-20hodinsmile
[ Reagovat ]
10.07.2023 10:08Od: Tomas_Smid_fan
Aspoň jí nebude vedrosmile
[ Reagovat ]
10.07.2023 10:51Od: Petr_Fisk
To nehrozí.
19 až 22 stupňů celý den od nevidím do nevidím.
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:51Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:53Od: turista
Je to fakt kravina to nedohrát do jedné v noci.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:35Od: Kandinsky1
Snad nikdy jsem neviděl TB, ve kterém by Djoko nasekal tolik chyb, ale i tak ho vyhrál, nechápu.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:36Od: Marduch
Bum bum, není rytmus, proto chyb jak máku.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:40Od: Kandinsky1
V prvním měl jednu dvojchybu, jinak samé přímé body z podání Hurkáče. Tohle byla hrůza.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:41Od: Tomas_Smid_fan
Já to chápu. HuHu je jelitosmile
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:25Od: annah
V rozhodujících momentech vždycky selhal. Na Noleho nemá.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:36Od: com Djoko
myslel sem, ze se podivam jak to dneska projede.. Ale ani 3 setboly v rade HUHU nestacily.. Tak na ne kaslu smile smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:39Od: Kandinsky1
Hurkáč ten závěr gargantulovsky pokálel.
Jinak tedy podává jak stroj, kolikrát oprášil lajny smile
PS: V kolik, že je tam ,,večerka´´ ?
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:42Od: Ondra979
jj, totalne se rozsypal..to je uz jako pres kopirak s djokem..
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:47Od: Tomas_Smid_fan
Jj, to bylo na facku. Proto tyhle lemra nikdy nic velkého nevyhrajou. Jak mají šanci, rozklepou se jim kolena.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:30Od: turista
Hurkacz dusí Novaka na trávě ale big pointy nedává.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:44Od: Tomas_Smid_fan
Ani trochu. Teda jeden bych mu přiznal, ale tím se zachraňovalsmile
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:55Od: turista
Souhlasím. Jinak ale jeho první podání má Novak problém returnovat.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:52Od: Kandinsky1
Svátková a Svitolinka smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:01Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
Ale pro zachování mentálního zdraví Igy jsem vítězství přál BeBesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:04Od: frenkie57
Já nemusím ani jednu, ale přál jsem Belindě.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:13Od: Tomas_Smid_fan
Nezdá se mi, že by to byly špatné holky a tenis taky umí.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:17Od: frenkie57
Tenis umí určitě obě velmi dobře, ale prostě mi nejsou moc sympatické. Každý máme ty svoje oblíbenkyně a ty, co trpíme, ale respektujeme.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:19Od: com
oblibena Karolina smile
respektuju vsechny ostatni smile
trpim u Kvitovic smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:22Od: Tomas_Smid_fan
Trpíš u Kvitovic, protože je to tvá tajnásmile Vímesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:34Od: hanz
Com? Ten má doma tak pannu (plastovou). smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:37Od: com
mam doma panacka Hanzlicka smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:59Od: hanz
Tak proti gustu. smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:19Od: Tomas_Smid_fan
Teď nevím, jestli je to opětovné rozdvojení osobnosti anebo com(ing) outsmile
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:01Od: hanz
To se musíš optat coma, já jsem já, někdo jiný, i když to tu nechcete pochopit. smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:38Od: Tomas_Smid_fan
Tak to se snad nevylučuje, právě naopaksmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:19Od: Tomas_Smid_fan
Tak to jo, to chápu.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:30Od: Tomas_Smid_fan
Jinak tam bylo docela zásadní ovlivnění zápasu ve prospěch Igy, kdy dobrý míč byl uznán coby out a namísto 2BB pro BeBe z toho bylo 30:30 a Iga navýšila náskok.
Původně jsem se stavěl za zachování lanových, ale časem mě to přešlo. I tady na Wimblu už těch špatných rozhodnutí bylo moc, i přes slušnou kvalitu sudích.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:12Od: Fransoas
S prominutím. Namyšlená a někdy vzteklá primadona je naštěstí z kola ven. Bývalá Slovenska má hodně čumáček nahoře.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:18Od: Tomas_Smid_fan
Potkal jsi ji? Mluvil jsi s ní? Podle čeho tak soudíš?smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:31Od: Enterprise
Už jsem nějaký ten pátek neviděl žádný zápas Belindy, ale v minulosti jsem viděl hodně jejich zápasů a mnohokrát tam byla tzv. "na přes držku". Takhle nadávat svému otci (nebo trenérovi) jsem dlouho neviděl (teda spíše neslyšel). Jako občas to ujede skoro každé hráčce, ale u Belindy, když prohrávala, to bylo celkem pravidlem.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:43Od: Tomas_Smid_fan
Chápu, ale zrovna podle tohohle posuzovat charaktersmile Ne že by se mi to líbilo, ale když je otec trenér, situace je přeci jen odlišná. Kdyby jinak neměli dobrý vztah, určitě by ji netrénoval. A naživo žádné hvězdné chování, v pohodě holka. Jinak samozřejmě nikdo není dokonalý.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:57Od: Enterprise
Jako ona je trochu emotivnější a chápu, že tohle je trochu úskalí tenisového vztahu otec (= trenér) a dcera, ale zase podobných "pracovních rodinných vztahu" je ve světě tenisu plno a nebývají tak emotivní.

K poznání charakteru hráčky - já teda žádnou hráčku osobně nepotkal, ale taky si tak nějak myslím, že třeba taková Putintseva, Collinsová nebo Yastremská jsou celkem mrchy.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:01Od: Tomas_Smid_fan
Tak ty tři, cos jmenoval, souhlas. Taky mi nesedí. Ale k jejich "kvalitám" má myslím BeBe daleko.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:08Od: Enterprise
Tak mnou zmiňované hráčky jsou trochu extrémy, tam rozhodně Belinda nepatří. Ale těžko se naučím mít Belindu rád, u nás v rodině máme celkem nekonfliktní vztahy a z toho úhlu pohledu podobné výlevy hráčkám obecně moc neodpouštím.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:23Od: Tomas_Smid_fan
Tak to je tvůj naprosto oprávněný postoj. Můj zas, že je asi temperamentní, nevycválaná, ale jinak v poho.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:11Od: Enterprise
Teď už jsem zapomněl, která hráčka si před rokem nebo dvěma po zápase s Collinsovou ulevila slovíčkem "bitch" :-)
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:20Od: Tomas_Smid_fan
smile to taky nevím. A víš důvod?
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:29Od: Enterprise
Tak už jsem to našel, jednalo se o zápas McNally - Yastremska v Cincinatti před dvěma roky. Nakonec to byla jedná ze "svaté trojce" smile

https://tennistonic.com/tennis-news/336230/handshake-yastremska-and-her-shocking-behavior-vs-mcnally-in-cincinnati/
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:40Od: Tomas_Smid_fan
Kouknu na to, každopádně Dylina Y. u mě skončila kauzou dopingu ve spermatu.
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:03Od: hanz
Holt je alergická smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:19Od: tommr
smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:24Od: Tomas_Smid_fan
Ty jí pořád nemůžeš odpustit olympiádusmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:26Od: tommr
je toho mnohem víc, ale s tou olympiádou máš samozřejmě taky pravdu ... smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:51Od: annah
Hezky do dopadlo. Iga a Svitolina!! Gratulace k postupu. smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:54Od: vavrinec
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:04Od: Tomas_Smid_fan
Já přál BeBesmile Měla 2MB.smile
Ale Elina, to byl teda thriller.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:06Od: frenkie57
To utkání Svitolíny s Azou se mně líbilo mnohem víc, mělo náboj a ten TB byl libovej.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:19Od: annah
Viděla jsem bohužel jen závěr. Škoda. Měla jsem raději přepnout, ten zápas Azarenky se Svitolinou byl asi zajímavější.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:23Od: frenkie57
Byl a o dost. Spousta parádních výměn a skvělý TB.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:26Od: Tomas_Smid_fan
Ale kvalitou byla BeBe vs Iga výš.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:32Od: tommr
oba zápasy byly kvalitní a napínavý a nesrovnatelně zajímavější než třeba nekonečná nuda Rubljov ve Bublik ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:25Od: Mony
Tsurenko-Bogdan byl větší a delší.. tam už lezly snad po čtyřech si podat ruce
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:48Od: Otmar Iga
Rozhodně dneska nebyla tak přesná a suverénní jako jindy a byla k poražení, ale ve dvou setech. Ve třetím BB ještě fungovala hlava, ale nohy a ruce už ne. Ale byla po čertech blízko, jen co je pravda!
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:50Od: hanz
No Iga se na tý trávě pohybuje jak koza na ledě, ty její údery budou pro nějakou ranařku pozvánka, nemyslím, že si dojde pro titul.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:52Od: frenkie57
Buď obhájí Rybka nebo to urve Sába.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:53Od: hanz
No já si myslím, že Sába bude mít už zítra co dělat s Alexandřicí.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:55Od: frenkie57
No, kéž by. Kdyby jí Káťa z Říčan vyndala, to by bylo něco.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:57Od: hanz
Kátík nad ní vede 3:2, už s tou neznámou Gračovou měla namále.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:01Od: frenkie57
To jo, Sába tady určitě není suverénní.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:57Od: Liverpool22
Zítra to bude zajímavé. Říčany na Arynu umí stejně jako Mája na Rybku smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:58Od: hanz
Mája je votravná, ale Rybina nebezpečná, babo raď.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:00Od: Liverpool22
Já fandím Rybce smile, ale Mája mi taky nevadísmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:00Od: frenkie57
No, určitě by bylo dobrý, kdyby obě ranařky vylétly.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:05Od: Dobry-den
Katka je na GS marná, už to 4. kolo je zázrak.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:18Od: tommr
moc nechybělo a vypadla s Brengle ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:36Od: Tomas_Smid_fan
Tetce se začalo něco připalovat, tak se musela vrátit k plotně.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:54Od: Liverpool22
Přesně tak. Iga byla dnes hratelná a chtělo to doklepnout ve 2. setech. Škoda no - bylo blízko smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:57Od: frenkie57
Iga při těch MB Bel zahrála jak pravá šampionka, to se prostě nedalo.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:07Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:46Od: hanz
Belísek takové prohry potřebuje jako sůl, vod OH jí nemůžu ani cejtit.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:45Od: hanz
No, popravdě si myslím, že už ten první mečbol měl být vítězný, vypadalo to jako jasný out Vikouše.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:41Od: Maisterstich
Běloruský odpad ani nedošel podat Elince ruku... Asi tušil, že na Lukašenkovo dévěčku by Elinka nesáhla ani v rukavicích.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:43Od: frenkie57
Však jí také vyprovodilo bučení publika.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:46Od: Ondra979
a to je naprosto v poradku, fujtajbl co predvedla
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:47Od: hanz
Co tam převáděla?
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:47Od: EllNino
Ale Elina nechtela, rikali konentatori
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:47Od: hanz
Já viděl, že si jen mávly.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:28Od: Mony
Naopak to vzala zkušené a bez trapasů.Vi, že by ji Elina ruku nepodala, tak to ulehcila a jen zamavala
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:37Od: tommr
přesně tak. Je zajímavý že když šla Sabalenka k síti a marně čekala na podání ruky tak to bylo braný jako odporná provokace. Některejm lidem se prostě člověk nezavděčí ať udělá cokoli ... smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:43Od: IngStavinoha
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:44Od: Ianny
Ale proč tam čekala? Svitolina se jasně předem vyjádřila, že Ruskám a Běloruskám ruku podávat nebude. A nejen Svitolina. Podle mě je to zcela pochopitelné.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:01Od: tommr
nepochopitelný ale je že publikum bučí a místní hejtři útočí na Azarenku za to že na podání ruky nečekala ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:04Od: Ianny
V tom souhlasím, protože by stejně čekala zbytečně.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:46Od: Tomas_Smid_fan
Publikum neví která bije...
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:54Od: Tomas_Smid_fan
Hejkala nesnáším, ale mávnutí bylo v tomto případě ok. Elina Ruskám ani Běloruskám ruku nepodává. U Aryny těžko říct, jestli to byla provokace nebo byla jen zmatená. Prý byla/je vmimo kurt oblíbená, ale taky je to jelito...
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:47Od: DJOKERTHEGOAT
Nesportovní ukrajinská děvka Svitolina. Ale v dnešním perverzním světě jistě vzorný model následování. smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:48Od: hanz
Ale prosímtě, rusofile, to musíš na jiné stránky, tady je sport.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:50Od: DJOKERTHEGOAT
Proto je zde Azarenka nazývána odpadem. No, tahle sportovní prohra tolik nevadí, pravda.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:02Od: ladinec
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:55Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:48Od: annah
Mávla jí na pozdrav. Myslím, že je to mezi nimi jasné, že si ruku nepodávají, tak se o to Aza ani nesnažila.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:49Od: hanz
Tak tak... taky jsem to tak viděl, tak nevím, co tam bylo zas.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:53Od: Otmar
Ano, přesně tak to bylo, pohádkáři ovšem naskočili na koně!
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:53Od: frenkie57
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:55Od: com
vsak uz na FO nepodala ruku Sabalence.. Svitolina si hraje na mucednici, ale hlavne ze zije v zahranici smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:56Od: hanz
No, myslím, že to mají tak i s ostantích zemí, nedávno někde bylo, že Hsieh je v Paříži, Alexandrová u nás, atd.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:59Od: frenkie57
I ta Aza nežije v Bělorusku, ale v NY.
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:51Od: Tomas_Smid_fan
Ale Káťa se o občanství snažila, Hejkalovi běloruské nejspíš nevadí. Do NY šla hlavně kvůli manželovi a děcku, o které se tahali...
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:54Od: Tomas_Smid_fan
Každopádně, Hejkal je mrcha, stačí se podívat kolik zápasů vzdala a proč. Je to nervová labilka.
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:57Od: turista
No na Curenko nemá. Ta skrečuje furt.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:33Od: Dobry-den
Iga výborně. smile Měla namále. smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:36Od: IngStavinoha
škoda Bel - byla úžasně blízko
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:41Od: com
stejne tak blizko byla Victorka smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:44Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:42Od: Dobry-den
A Svíťa taky. Nádhera. smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:44Od: com
zas fandis tem nepravejm smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:50Od: hanz
Comí, to ty celej život. smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:06Od: SpacialRecognition Bencic
inu, je znát, že za celou kariéru pouze jednou došla do semifinále grandslamu. A to je i její jediné čtvrtfinále.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:04Od: mahycek
A dnes Hurkatz pošle Djoka domů. Tedy, jestli
to dnes vůbec dohrajísmilesmile Blbě to
pořadatelé plánují na centru. Alespoň o hodinu
spíš, kdyby začali hrát. Takhle to nejdesmile
Když vidím teď tu dvouhru žen, jak jim to trvá
s přípravou na servis, to je síla. Hned bych jim měřil čas a trestal.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:50Od: uztoje žlutomodrá
s tou se už jděte taky vyfotit, jako s očkováním. Novak je top, a jen tak neskáče na tyhle srance pro ovce...
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:00Od: Maisterstich
upřímně bych tobě a podobným přál zažít chvíli na Ukrajině, pak by vás podobný kecy rychle přešly
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:05Od: Ondra979
asi tak nejak..podelali by se..ja teda asi taky, ale aspon si to uvedomuji, tezko si to vubec predstavit ze kdykoliv muze priletet russka teroristicka raketa a vrazdit civilisty coz se tam bohuzel deje temer denne..nehlede na obeti na fronte, za coz je vse odpovedny soucasny russky rezim v cele s putlerem a nikdo jiny
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:59Od: turista
Je to hrozný, ale nesyč. Přece nejsi had.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:13Od: uztoje
jo tos trefil - na Ukrajíně která na svě lidi totálně sere. Vůbec nevíš o čem točíš...
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:33Od: DJOKERTHEGOAT
myslíš tu chvíli jak tam všichni jezdí na dovolenou a v Kyjevě se....to se vlastně nesmí říci.....dyť se tomu všichni smějou už, je to komedie :D
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:46Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:45Od: Maisterstich
Belinda si to pohlídá
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:45Od: tommr
Swiatek dneska rozhodně nevypadá neporazitelná ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:54Od: dadaft
je to tak a Belinda se po tom smolném konci setu nerozsypala, všechna čest
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:09Od: dadaft
tak nakonec jo
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:11Od: Maisterstich
Až na to, že Iga hraje výborně a nikdo se nerozsypal... smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:13Od: SpacialRecognition
ale prosímtě, Bencic v důležitých momentech hází neuvěřitelné nevynucené chyby. Rozsypala, to je jasné každému, kdo není slepý jak patrona.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:14Od: Maisterstich
Kdy zahrála neuvěřitelnou nevynucenou chybu? smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:29Od: uztoje
za stavu 40:15 bys sis vsadil na ni leda tak ho.no, a ted tu budeš machrovat jak se někdo ze.ral. Zalez...
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:39Od: Andrew89 Iga
fenomenalne zahrany konec setu. Ted uz to nepustismile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:37Od: SpacialRecognition Bencic
v hlavě se ze***la.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:38Od: Liverpool22
asi tak smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:40Od: uztoje
on už je konec?
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:31Od: dadaft
ufffffff, dva mečboly jsou fuč a získat další bude těžké, moc těžké ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:39Od: Liverpool22
a je to pryč 1:1 a teď už to Iga asi nepustí
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:14Od: dadaft
Iga poprvé na turnaji pod velkým tlakem ,,,,,,,,,,,,,,, a není úplně v cajku
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:16Od: IngStavinoha
snad to Bel zvládne smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:18Od: dadaft
Iga to zvládla dobře
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:06Od: bobisek7373
Nevšimla jsem si,že by někdo jiný než Swiatek měl na bekovce Ukrajinskou vlaječku..to jako proč? Je to tenis a ne tisková,vyjadřovat se může na ní.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:10Od: Kandinsky1
Ano, je ostudou, že je jediná.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:13Od: Ondra979
smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:14Od: Andrew89
Ostudou jsou tyhle Vase komentare.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:35Od: IngStavinoha
to víš, stádo se musí nechat vidět ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:30Od: vavrinec
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:31Od: SydneyOpen
smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:15Od: IngStavinoha
mladá a blbá - některé to přejde už krátce po stužkovacím večírku, s jinými se to táhne mnohem déle smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:17Od: dadaft
Je typická Polka a oni tam holt Rusko moc nemusí
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:18Od: SydneyOpen
tak není se čemu divit. Stejně jako v Pobaltí, Moldavsku nebo u nás v ČR
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:21Od: Ondra979
jj, kdo se tomu jeste dnes divi, tak nema bud vsech pet pohromade, nebo je to kolaborant..
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:22Od: IngStavinoha
skrzevá masivní veřejnou mozkomasáž, která je tam skoro stejně mohutná jako u nás...
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:31Od: vavrinec
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:34Od: IngStavinoha
jj, přesně takhle to pak tam i tam dopadá se samostatným kritickým myšlením, po němž přitom fanatičtí neoliberální strážci jediné povolené "pravdy" všude tolik volají...
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:36Od: SydneyOpen
zatím tu jednu pravdu obhajuješ jen ty a všechny kdo s tebou neusouhlasí urážíš smile tak kdo je tu aktivista?
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:37Od: IngStavinoha
přeber si to podle svých možností
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:47Od: Maisterstich
Měl bys všem co podporují Ukrajinu poděkovat, díky tobě stále tvůj nicotný život existuje smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:47Od: Maisterstich
tomu :)
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:49Od: IngStavinoha
tak to je vážně majstrštyk ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:34Od: SydneyOpen
jsi na tenisovém webu, tak tu laskavě přestaň ventilovat ty svoje politické sra... smile smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:37Od: IngStavinoha
reaguji, a ne na tebe, jestli sis nevšiml smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:45Od: Astarin
Zatímco tobě už mozek úplně vypláchli.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:56Od: Enterprise
Tak Poláci ani nepotřebují nějakou mediální masáž, jim stačí znát historii svoji země a vleklé války s Ruskem, protiruská povstání v 18. a 19. století a veškeré dění ve století dvacátém.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:57Od: annah
Hlavně to, jak si Hitler s Ruskem Polsko rozdělili a Rusáci na té své polovině řádili ještě víc než Němci na té své.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:10Od: Enterprise
Tak i po několika dělení Polska v druhé polovině 18. století mezi Prusko, Rakousko a Rusko, vyčítali tehdy Poláci Rusům, že i když jsou taky Slované, tak se k nim chovají daleko hůře než Prusové nebo Rakušáci.
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:14Od: George_Renel
Nic není černobílé....
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/volodymyr-zelenskyj-andrzej-duda-luck-volynsky-masakr.A230709_111320_zahranicni_mgn
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:42Od: IngStavinoha
mj. právě emblém UPA je dnes ve státním znaku Ukrajiny - a z české i polské verze wiki byl nedávno "nenápadně" vypuštěn, prozatím zůstává např. na německé

ale vysvětluj toto černo-bíle uvažujícím ignorantům, jejichž jediným "názorem" je dnes mediálně udržovaná a "společensky žádoucí" aktivistická nenávist k Rusku
[ Reagovat ]
10.07.2023 12:34Od: IngStavinoha
aspoň tady ještě zůstal, i když hyení letka se téma snaží zpochybnit, co jen jde

https://cs.wikipedia.org/wiki/Organizace_ukrajinsk%C3%BDch_nacionalist%C5%AF
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:37Od: Liverpool22 Vika
bere 1. set smile Tak ještě jeden smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:01Od: Tomas_Smid_fan
Kuš!smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:34Od: dadaft
prohru by Iga těžko rozdýchavala ,,,,,,,,,,,,, ale myslím, že otočí
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:47Od: Ianny
Pokud ano, tak Belinda jí v tom vydatně napomáhá
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:03Od: dadaft
Belinda je zpátky ,,,,,,,,,, zasluhuje uznání, že hraje dobře a Igy se nebojí --- spousta výměn jde podle ní
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:06Od: Liverpool22
4:3 pro BeBe - teď by mohla být Iga nervní
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:30Od: IngStavinoha tak to je velká škoda
počítal jsem, že vondroušovou tentokrát už dostihne karma za její blbé rusofobní kecy
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:31Od: com
karma dostihla Mařenu za jeji udavacske kecy smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:33Od: IngStavinoha
to jsem si právě myslel, že už s Garciou přetlačila
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:47Od: Kandinsky1
Ale že si dala na čas.
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:34Od: Ianny
To by se ti jako líbilo, kdyby měla rusofilní?
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:36Od: IngStavinoha
nejvíc bych ocenil, kdyby se nijak ideologicky neprojevovala
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:38Od: Ianny
Tak začni u sebe
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:42Od: IngStavinoha
já se projevuju naopak výhradně protiaktivisticky
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:04Od: Tomas_Smid_fan
Což má samozřejmě k jakýmkoli ideologiím daleko.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:13Od: IngStavinoha
přesně tak - i na vrcholně tupou rusofobní ideologii logicky existuje protirecept smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:03Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:46Od: Kandinsky1
Fakt se jeho ptáš na tohle smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:13Od: paddy Re: Nesmíš nechat Rusa vyhrát Wimbledon
tebou chválený a oblíbený Kodeš pro ČTK
"S Metrevelim to pro mě byl takový zodpovědný zápas. Měl jsem s ním pasivní skóre, prohrál jsem s ním Davis Cupy v Rusku a v Praze. Mělo to i nádech té politiky. Pořád mi psali: Nesmíš nechat Rusa vyhrát Wimbledon,"
smile smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:18Od: IngStavinoha
a??? co to má co dělat s Vondroušovou? nehledě na to, že Metreveli byl Gruzínec smile
[ Reagovat ]
10.07.2023 01:03Od: turista
Přesně tak. Metreveli byl Gruzínec a ne Rus. Ale lidi tady byli neinformovaní a nerozlišovali to. Za to dnes to sakra rozlišují.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:21Od: Patapuff Re: Ing Ustoychivaya noga
Může si říkat, co chce, je zde svoboda slova, nejsme v Rusku. Minule si mi neodpověděl, patrně tě v ústavu nepustili ke kompu, takže navážu: Když ti někdo vykopne dveře u bytu a fackama tě bude nutit, aby si mu část svého bytu přenechal, budeš se bránit, případně se dožadovat pomoci nebo mu to, co chce, přenecháš a budeš vést dlouhou diskuzi o tom, zda měl důvod ti to vzít?
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:24Od: IngStavinoha
v první řadě si hlídám předsíň, stejně jako kdejaké americké howno smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:36Od: Patapuff
Odpovíš mi?
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:37Od: SydneyOpen
To on neumí smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:40Od: IngStavinoha
právě se stalo - ještě chvíli popřemýšlej nad tou předsíní, a třeba se ještě rozsvítí...
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:45Od: Patapuff
Odpověz mi. Netahej do toho předsíň ani americký howna, vynech pseudoideologický výkaly a odpověz.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:47Od: IngStavinoha
mysli, vynech při tom svou hluboko zažranou rusofobii - a dojde ti to
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:56Od: Patapuff
Moje otázka byla jasná a jednoduchá. Udělej to stejně svou odpovědí. Dokážeš to?
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:02Od: IngStavinoha
je to marný... byt se nachází až za předsíní, a do té si nenechají beztrestně vrtat ani Rusové, ani nikdo jiný, kór přes půl zeměkoule ksindlem, kterému šlo vždy, i ve válkách, jen o vliv a prachy smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:03Od: Patapuff
Seš v řiti, viď? Jednoduchá otázka a seš v řiti. Stejně jako se blbě hraje s blbejma kartama, tak se blbě obhajuje blbej názor.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:11Od: IngStavinoha
těžko obhajovat pravdu s jednostranně zaujatým blbcem, to je fakt - a už jen naposled zopakuju, že historie (v tvém vnímání "vpád do bytu") nezačala 24.2.2022 - srovnej si to třeba s exekutory, to by ti mohlo spíš konvenovat ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:18Od: Patapuff
Nepleť do toho historii, nepleť do toho exekutory, vynech pseudoideologický zvratky a odpověz mi jasně a srozumitelně na moji otázku. Dokážeš to?
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:28Od: IngStavinoha
ty nedokážeš - a hlavně nechceš - rozumět

rusofobie ti už dočista zatemnila mozek

tvůj boj, no... mimochodem ti moc nevěřím ani těch 730 ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:32Od: Patapuff
Nedokážeš, takže jednostranně zaujatej blbec seš evidentně ty. Nevíš, co odpovědět, nedokážeš si zdůvodnit samou podstatu věci. Seš v řiti a platí, co uvedeno níže.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:35Od: IngStavinoha
tak hlavně že tě to takhle uspokojí ;-)))

no, každý to potřebujem trochu jinak ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:10Od: Patapuff
Patapuff vyhrálsmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:33Od: Patapuff
Patapuff vyhrálsmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:34Od: Patapuff
Patapuff vyhrálsmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:36Od: Patapuff
Jo a nebyl jsem tam 730 dní, byl jsem tam 739 dní, 730 dní tam, myslim, nebyl nikdo, buďto o pár dní míň nebo o pár dní víc. Kdo tam byl, ví proč.
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:38Od: Patapuff
A už si nebudeme psát, nejsi pro mě důstojným protivníkemsmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:53Od: IngStavinoha
hlavně důsledně dodržuj medikaci - a bude to cajk ;-))) některé tvé postřehy z tenisu si i rád přečtu ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2023 01:07Od: turista
Teda. 730 dní zelený pakárny a takový pravičák? Že jsi neemigroval do Ameriky.
[ Reagovat ]
10.07.2023 12:35Od: IngStavinoha
zůstal zde omylem ;-)))
[ Reagovat ]
10.07.2023 12:54Od: turista
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:57Od: Patapuff
...se svou odpovědí.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:39Od: Oin
Nešla by ta stavinoha zase zablokovat? Ty jeho kydy fakt nemají s tenisem nic společného.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:51Od: Ondra979
smile
[ Reagovat ]
10.07.2023 01:08Od: turista
Pan inženýr Stavinoha je kořením tohoto portálu. Aspoň je tady nějaká legrace.
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:41Od: Ondra979
tak samo ze u nas je svoboda slova a projevu mnohem vetsi nez v rusku, tam zatykaji i demosntranty s prazdnym papirem..ale i u nas to ma nejaka omezeni, coz je naprosto v poradku, demokracie neni uplna anarchie jak si leckdo mysli a prave takovi, jako tento element a dalsi prokremelske filcky zneuzivaji svobodu slova k propagaci russkeho teroristickeho a nasilnickeho rezimu. pokud to prekroci zakonny ramec, melo by se to trestat, coz se spise nedeje..no at si to filcky jeste chvili uziji, putleruv rezim stejne padne, je to jen otazka casu, ale mezitim samozrejme spacha jeste hodne zlocinu nejen na ukrajine..pokud toto presto nekdo propaguje a jak je vidno, tak je to bohuzel tak, tak to mluvi samo za sebe
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:44Od: IngStavinoha
zatím se tady nenávistně projevujete nejvíc vy novosvazáčci, rozmrazení z 50. let smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:46Od: Ondra979
s tebou se nikdo nebavi filcko..nastesti vas fanatickych bolseviku kazdym rokem ubyva a bude vas stale mene..russke svou agresi si udelala fakt super reklamu takze bude jiste dalsich minimalne 50 let velmi popularni :)))´a tim koncim debatu, nema to dale smysl
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:53Od: IngStavinoha
takže vpřed ke světlehnědým zítřkům v laskavě zapůjčeném českém speciálu pro odvoz banderovských hnid z Turecka... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:00Od: Ondra979
kdyz uz jsi v koncich, vraz tam banderu..jak jinak..a verim ,ze ti navsteva pana prezidenta udelala velkou radost jako vsem russkym kolaborantum :))
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:06Od: IngStavinoha
nepotřebuju ho nikam vrážet, jeho symbolů se dobrovolně a s tupým nadšením drží celá tvoje bublina v čele s Prasoryjem a Rakušmejdem - jistěže, proti Rusku a za domnělé podrbání za ušima od "spojenců" byste byli ochotni se spřáhnout třeba i s peklem, to je přece stará vesta smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:12Od: Ondra979
tak urcite, hlavne zes ho vytahl, pritom je tu uplne irelevantni..pacienti v lecebnach by uz meli mit po vecercce..tak jeste prasky a sup na kute!
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:15Od: IngStavinoha
chápu, že zmínit spojení se skutečným fašismem ukrodemagogům nevoní, vám stačí "putler" a máte vystaráno ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:19Od: Ondra979
je to naprosto mimo, protoze nejvic nacku je dneska prave v rusku, ale o to stejne nejde, jde o to, kdo rozpoutal agresi a kdo pacha valecne zlociny na cizim uzemi, a to dela prave russko, a to uz od roku 2014, minuly rok to rozjeli akorat "naplno",ale tobe se to ruske vrazdeni a zabijeni libi, protoze jsi prokremelska filcka, tak se za to nestyd
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:24Od: IngStavinoha
tak určitě - Majdan 2014, rozjetý čirou náhodou zrovna při ZOH v Soči a s účastí mj. západních fotbalových grázlů, byl průzračně čistým povstáním zbídačeného kyjevského obyvatelstva - už tu svou argumentační agónii radši moc neprodlužuj ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:30Od: Ondra979
a co je vam filckam do majdanu stejne jako russacku? aha a jsme doma, to je presne podle kremelskych propagandistickych not..anexe krymu a rozpoutani agrese na vychode ukrajiny jakoby nebyla..no a jsme doma
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:33Od: IngStavinoha
příčina - důsledek

njn, to už je na vás rozmrazené jasánky a urválky fakt asi moc ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:44Od: Ondra979
ano, to je naprosto v poradku, kdyz si obcane vlastni zeme rozhodnou o tom, ze nechteji kolaboranty v cele zeme, aby jim tam zahy nakracela okupacni armada to tzv. "srovnat", to jsme tady taky meli v 68..ty jsi fakt totalne zkrouceny bolsevicky mozek a dokazujes to stale a porad
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:49Od: IngStavinoha
tak oni tam banderoidi na začátku hlavně okupovali vlastní parlament - ale vnímat takové "drobnosti" už po tobě vážně nemůžu chtít smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:52Od: Ondra979
ne, proste tady stale obhajujes ruske vrazdeni a okupaci ciziho uzemi, protoze jsi proste proruska filcka, mas stesti, ze nejsme primo v horce valce s russkem, protoze pak bychom s kolaboranty tveho typu nemilosrdne zuctovali..a tim koncim debatu s takovym odpadem to nema smysl a bud rad, ze muzes beztrestne placat kremelske lzi a nesmysly
[ Reagovat ]
09.07.2023 21:59Od: IngStavinoha
...protoze pak bychom s kolaboranty tveho typu nemilosrdne zuctovali...

------------------------------------------

tak ty seš fakt přesnej ;-)))))))))))))))))))

prý "progresivisti", obyčejní zfanatizovaní pošuci jste a nic jiného... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:05Od: Ondra979
ano, pokud podporujes russky teroristicky rezie jsi ukazkovy vlastizradce a s takovymi s v pripade horke valky uctuje, viz roky 45-46..jestli to nechapes tak jsi opravdu velmi slaboduchy..
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:10Od: IngStavinoha
v prvé řadě je mi smutno, jaké hadry udělala soudobá eusa propaganda z tebe a podobných jedinců - čas sice vytrvale pracuje pro váš restart, ale jen abyste to tady dřív nestačili pokurvit nevratně smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:14Od: Ondra979
nemej peci, my dobre vime, kdo je nas soucasny a mozny budouci nepritel a USA to rozhodne nejsou a v dohledne dobe nebudou, stejne jako ostatni nasi spojenci v NATO. ze ty jsi zamrzl v normalizaci kdyz se tu prohaneli okupanti z vychodu je jen tvuj problem, tvuj kompas ukazuje stale na vychod a to uz se nezmeni, a pro koho hraje cas si povime za par let jestli tu jeste budes otravovat :)
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:21Od: IngStavinoha
ušáci si s tebou zhluboka vytírají už teď - že to nevidíš, je pouze věc tvého omezeného černo-bílého vnímání a totálního opovržení minulostí, což je přesně ten kompas, který chybí většině nastupující generace - přeju, ať si ty držky narazíte dřív, než bude pozdě... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:38Od: Ondra979
labuti pisen at uz rude nebo hnede svoloce se posloucha moc hezky..za par let po vas ani posledni podvratak nestekne :))
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:47Od: IngStavinoha
přesně to, co odkapává z tohoto tvého posledního příspěvku, vám už brzo zláme vaz, zmetci - přežijí chytřejší a silnější smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:51Od: Ondra979
ano, kolaborant s russnackou haveti me nazyva zmetkem..tak toho si opravdu cenim..no ale sebevedomi ti nechybi na to, co mas v hlave za rudohnedy gulas :)
[ Reagovat ]
09.07.2023 22:55Od: IngStavinoha
jsi dobrovolně fungující ušácký hadr na podlahu a zároveň bezdůvodně namistrovaný genetický zmetek - tak je to jednoduché ;-)))
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:00Od: Ondra979
tak to potom jo..kdyz to rika rudohneda kremelska filcka, tak to ma vahu..a koncim debatu s takovym odpadem jako ty to nema smysl..ver ve vitezstvi druhe nejsilnejsi okupantske armady na ukrajine, sem ale uz neprijdou jako v 68, chapu, ze bys je rad privital stejne jako kolaboranti co psali zvaci dopis na zachode v blave..ty jsi uplne stejny jako oni
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:06Od: IngStavinoha
jooo, když někomu nevybudí přirozený pud sebezáchovy po migraci a green dealu ani kovid, tak v případě ukrobanderistánu to už asi nelze čekat vůbec, a chyba tedy patrně nastala už při samotném vzniku daného organismu - nebo že bych se teď přece jen poprvé mýlil, a ještě se s tím třeba dá něco dělat? ;-)
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:28Od: Ondra979
samozrejme ze ne, geneticky pud sebezachovy veli co nejdal od russkeho terorismu a vrazdeni, zatimco tvuj pud veli co nejhloubeji do nepritelovi zadnice bo by z toho neco mohlo kapnout.a tak to i zustane
[ Reagovat ]
09.07.2023 23:44Od: IngStavinoha
pud sebezáchovy u zdravého organismu hlavně předpokládá, že strach je orientován správným směrem - což "klimazměny", "kovid" ani Rusko rozhodně nejsou - takže pořád platí, že nakonec přežijí ti, co rozeznají hrozbu ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:01Od: Ondra979
jasne ze ne, na covid sice umrelo par milionu lidi, na horke vlny umira asi par tisic lidi rocne, a v dusledku russke agresi ted "jen" par desitek tisic lidi..to je jako nic..podle russkych meritek hdnoty zivota samozrejme, takze i tech tvych...
[ Reagovat ]
10.07.2023 00:33Od: IngStavinoha
tohle všechno jsou - byť nezanedbatelné - ale zase jen důsledky, odvádějící pozornost od skutečného hlavního ohrožení, které je také jejich společnou příčinou - a vymyslelo mj. organizovaný import migrantů do Evropy, rádoby "eko" likvidaci jaderné energetiky, mRNA "vakcíny" na kovid, likvidaci plynovodu Nordstream a řadu dalších zrůdných lahůdek, které budou v souhrnu znamenat počet obětí nesrovnatelně větší - a právě tyto "filantropní" "žáby na prameni" je třeba pojmenovat a odříznout od vlivu na globální dění, který se jim za posledních deset let tolik zalíbil... jinak jedeme všichni jak po tobogánu přesně tam, kde nás těch pár desítek zvrácených parchantů chce mít, do digitálně řízeného erárkorporátního totalitního systému, v němž si o opravdové svobodě člověka budeme už moci leda tak nechat zdát...
[ Reagovat ]
10.07.2023 07:59Od: Ondra979
uz nevis jak odvaadet pozornost od russacke agresivni valky, jsi v koncich bolsevicku..a ver, ze NATO tu bude stale a puotler se zaslouzil o jeho rozsireni :)))
[ Reagovat ]
10.07.2023 12:40Od: IngStavinoha
BRICS se také rozšiřuje i o spoustu ještě nedávno výrazných spoluhráčů USA (mj. Turecko, Saúdská Arábie) - a páč ekonomika vždycky byla a je prvotní, myslím, že po citelném ústupu mezinárodních plateb v dolarech už dál jaksi není o čem... ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2023 17:36Od: Ondra979
tak to je zatim jen vlhke prani..cina ma svoje problemy, viz developeri, hypoteky, starnuti populace atd atd..takze to neni zdaleka tak jednoznacne. ruska ekonomika je slaba a ted dava vic nez tretinu! rozpoctu na utocnou valku, takze s tou se pocitat neda..Indie je tam jedina hodne zajimava v tomto uskupeni ted, a tam je otazka, ale nikdo nevi co bude za par let. my musime omezit po russku zavislost na dalsim totalitnim a nepratelskem rezimu, tj cine, a pak budeme +- v pohode..ono je to nevynhutelne a stane se to..jen se to melo stat uz davno
[ Reagovat ]
10.07.2023 19:59Od: IngStavinoha
tak na větší diverzifikaci zdrojů se určitě shodneme - na druhou stranu bude důležité se zároveň slepě nezbavovat těch osvědčených, jen proto, že se to zrovna někomu ideologicky hodí
[ Reagovat ]
10.07.2023 01:10Od: turista
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:28Od: com
Dobře Benčič smile Swiatek uz potrebovala sejmout smile Jeste setik smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:33Od: Ianny
Hm, je z toho docela nervní Iguška:)
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:35Od: Liverpool22
není zvyklá prohrávat
[ Reagovat ]
09.07.2023 20:06Od: Tomas_Smid_fan
BeBe se zase vrací, jinak být ve formě, tak je to na trávě asi celkem jasná záležitost. Ale i tak jí přeju, ať to urve.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:34Od: Liverpool22
Zatím Bebe dobrý, ale lepší nebyla. Uvidíme zda Iga vše otočí nebo naopak bude nervní
[ Reagovat ]
09.07.2023 18:37Od: MiloBis
Všichni zapomínáme na další tenistku, která hraje za Česko a je ještě ve hře ve čtyřhře. Detiuc se sice narodila v Moldavsku, ale hraje za Česko
[ Reagovat ]
09.07.2023 18:52Od: tommr
její naději na senzační výhru proti největším favoritkám turnaje jí nejspíš definitivně vzalo zranění partnerky ... smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 18:58Od: MiloBis
Škoda.Ale je třeba alespoň ocenit její úspěch a netvářit se jakoby vůbec nebyla.
[ Reagovat ]
09.07.2023 18:13Od: magnus
Tak dnes skončila aj vychrtlá Tsurenko ktorá na Pegulu jasne nestačila. Aspon po zápase Tsurenko pekne vyobjímala svoju americkú súperku. Asi vdaka za poskytnutie kazetovej munície od Usa pre Ukrajinu.smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:30Od: IngStavinoha
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 17:53Od: tenisfan178
Mirra se nám nějak rozjela. V dalším kole Madison. Proti velmi zkušené američance to bude asi konečná. Ale uvidíme.
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:32Od: IngStavinoha
Keys jako poslední naděje anglosasů hraje zatím opravdu dobře.
[ Reagovat ]
09.07.2023 17:11Od: horska.kraslice Markéta vs Marie
Markéta to dnes uhrála psychikou. V prvním setu jí vůbec nic nešlo, těch zmařených volejů a marných snah o úspěšné zkrácení hry bylo nebývale moc. V delších výměnách to byla nakonec většinou ona, kdo nevydržel a udělal chybu. Markéta však zůstala naprosto klidná, ani náznak dřívějších manýrů! Prostě jiná, vyzrálá Markéta. V klidu čekala, až jí to, co umí, naskočí. A ono to postupně naskakovalo. Konec třetího setu už dohrála s přehledem.

Marie předvedla tenis lepší, než jsem čekala. Její údery byly přesné a měly perfektní délku, ve výměnách vytrvala neskutečně dlouho a delší výměny většinou vyhrávala (s výjimkou posledních fází zápasu). Zdálo se mi, že se všeobecně zlepšila v razanci, občas to byla ona, kdo tlačil soupeřku, poradila si i s voleji, čopy a stopbaly.

V prvním setu dominovala Marie. Říkala jsem si, ta holka snad neudělá nevynucenou chybu. Ve druhém setu se síly postupně vyrovnávaly (především díky zlepšení Markéty). Ve třetím to zpočátku ještě vypadalo vachrlatě, až cca v polovině se to překlopilo na stranu stále se lepšící Markéty, v závěru Marie odpadla, naopak Markéta předváděla kvalitní tenis.
[ Reagovat ]
09.07.2023 17:13Od: Dobry-den
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 17:18Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 18:02Od: Patapuff
Nemyslím, že by Marie Marketu v nektere fazi zapasu prehravala. Ani v prvnim setu, ktery vyhrala, to nebyla ona, kdo by souperku tlacil. Ten set vyhrala proto, ze se Marketa nechala na zacatku otravit jeji zcela pasivni hrou postavenou na tom, ze lítá dva metry za zadni lajnou a vraci a beha a vrací a beha...spoustu balonů vracela vysokými oblouky. Vetsinou to bylo tak, ze Marketa ji zatlacila a pak zkazila finalni míč. Az ve chvili, kdy si Marketa v hlave nastavila, ze to takhle proste je, ze si to musi trpelive uhrat, se zacalo skore otacet. Statistika viteznych micu je 37 ku 15 pro Marketu, to nema ani proti hrackam druhe či treti stovky, coz ukazuje na jednoznacne pasivni hru Marie, a to v tech patnacti winrech jsou jeste zapocitany prohozy pri Markety utoku ci dobehnute a odehrane dropshoty.
[ Reagovat ]
09.07.2023 18:03Od: Honza-K
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 19:35Od: IngStavinoha
díky za kvalitní info - lepší než všechny čtk a bakaloznamy dohromady smilesmilesmile
[ Reagovat ]
10.07.2023 12:55Od: turista
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 16:57Od: SydneyOpen
Petra zítra druhý match na centru
[ Reagovat ]
09.07.2023 16:58Od: com
takze okolo 17 hodiny tu vetsina bude brecet smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 17:06Od: hanz
Comčo, ty už bulíš permanentně smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:45Od: Mony Přepnutí na oranzovou
Sara B. roste ve skvělou antukarku..Tohle už na TOP100vidim...Škoda že takhle nehraje v prvních kolech..Zatím sice prohrává, ale věřím, že brzy Antraxu utavi
[ Reagovat ]
09.07.2023 16:10Od: Mony
Hmm..tak pristesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 16:30Od: tommr
škoda hlavně toho druhýho setu ve kterým už Sára vedla 4:2 ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:18Od: hanz
Vych.andůra Tsurenko si volá MTO za stavu 40:40 při udržení v zápase. smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:23Od: com
aspon ze neskrecla smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:25Od: Liverpool22
měla něco s prstem na noze smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:26Od: hanz
No, to ona si vždycky něco najde.... tu zná každej...
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:43Od: Mony
Ty si taky něco najdeš, když ti nejde zvednout
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:44Od: hanz
Myslíš jako modrý pilulky?smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:46Od: Mony
Nevím... cokoliv
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:13Od: Dobry-den gratulace
Marie se držela, ale nakonec Markéta zaslouženě postupuje. smile
Navíc je v dobré čtvrtině, takže semifinále je reálné.
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:02Od: dadaft
Mirra
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, klepla Potápku, dobrá ve všech činnostech, dneska si hodně hlídala délku úderů, a když tam poslala dva tři rychlíky 20 cm k základní čáře, Stázina nevěděla jak se jmenuje ...............
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:07Od: tommr
aby to ještě nedopadlo jako na USO 2021 a vítězkou se nestala zase kvalifikantka ... smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:11Od: makro99
to bych Miřře asi ani nepřál - to by znamenalo, že v 19ti bude po zázraku...
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:19Od: hanz
Miřík potřebuje dostat pořádnou nakládačku, protože už jí roste frňák nahoru jako Korýskovi.
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:31Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:33Od: Tomas_Smid_fan
Za svoje tažení z kvaldy si uznání zaslouží. Uvidíme, jak se jí bude dařit dál, nejen tady ale v druhé půli roku.
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:39Od: arvncr
Už má letos ve Wim. 6 výher, jestli dá i příští kolo, tak by jí mohli dát aspoň nějakou zmenšenou repliku toho talíře. Ale myslím, že Keys jí dá stopku.
[ Reagovat ]
09.07.2023 16:24Od: Tomas_Smid_fan
Klíče jí asi zacinkaj, jestli se nerozklepou, jak to umí.
[ Reagovat ]
09.07.2023 17:54Od: makro99
No myslím, že Mirra je právě ta "situace", ze které se Madison může rozklepat...
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:49Od: Mony Haag
Komu už zelenými oči, tak dramatické hezké finale Bejlek-Russová v Holandsku
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:49Od: Mony
Zelenají
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:58Od: tommr
Sára stojí na příjmu tak daleko za BL že na streamu není vůbec vidět ... smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:47Od: dadaft
no Maruško, tak dlouhý boj a tak rychlý konec najednou ,,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:33Od: Kandinsky1
Co to je za bordel, vždyť vždycky platilo, že se 4. kolo hraje až ve druhém týdnu. Proto se postupu do 4. kola říkalo postup do druhého týdne smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:51Od: tommr
bordel byl právě naopak v tom že se ve Wimbledonu třetí kolo hrálo celý v pondělí kterýmu se proto trefně říkalo manic monday ...
Ted se hraje půlka třetího kola v neděli a půlka v pondělí jako na všech ostatních GS. Je to tak lepší pro hráče i fanoušky ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:52Od: EllNino
čtvrtého ne?
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:59Od: tommr
jj napsal jsem omylem třetího místo čtvrtýho ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:59Od: Kandinsky1
Mně se to líbilo. V prvním týdnu oddělit zrno od plev a ve druhém to teprve začne.
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:31Od: bIbec
Po tom prvním setu fakt překvapení.

Hru Markéty mám rád, ale něco mi říká, že z tohohle turnaje už vytěžila maximum.
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:32Od: EllNino
Pegulu ještě porazit může, pak už to bude záležet na soupeřce, ve svých rukou to každopádně moc nemá, ale na to je zvyklá, není to ranařka typu Petry
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:33Od: JohnB
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:08Od: Mony
Ale má to ve svých rukou, na rozdíl od Peguly,od které ví, co čekat.. pokud se Maky rozjede, může to být lahůdka.. Pegula ale bude čerstvá,jako kytička, protože Tsurenko ve svých 34 letech po tech galejich s Bogdan těžko stihla zregenerovat
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:26Od: makro99
Já věřím, že tenhle zápas by moh Markétě psychicky pomoct - byla tam velká šance na čtvrtfinále, což svazuje; po dvou favoritkách schůdnější soupeřka, ale zase nepříjemná v tom, že Markéta musela v podstatě celý zápas tvořit...
Kritickej 4. zápas zvládla, takže teď by se mohla uvolnit a vyprovodit Pegulu z kurtu :)
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:42Od: tommr
Pegula je na tom ale úplně stejně ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 16:14Od: makro99
no nepřijde mi, že by za sebou měla ubojovanej, otočenej zápas jako Markéta...
[ Reagovat ]
09.07.2023 16:38Od: tommr
stejně v tom smyslu že tam byla velká šance na čtvrtfinále, což svazuje, ale Pegula ten kritickej 4. zápas zvládla, takže teď by se mohla uvolnit a vyprovodit Markétu z kurtu ...
[ Reagovat ]
09.07.2023 17:41Od: makro99
jo, tak takhle účetně jo :) jinak je to ale jinej příběh..
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:30Od: EllNino Markéta překvapila
Málokdy zabere a otočí, když se nedaří, není to zrovna její nejsilnější stránka povahy :)

Marie byla do půlky druhého setu lepší hráčkou, ale pak jí trochu začaly docházet síly, má náročný styl, bohužel k tomu ne uplně odpovídající fyzičku letos ... na začátku třetího setu vypadala zase Marie lépe, ale ten brejk ji definitivně dorazil, Markéta pak byla už daleko lepší a hlavně odvážnější smile

Čtvrtfinále proti Pegula/Tsurenko otevřené, tak se nebát a jít do toho smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:32Od: JohnB
smile proč by se měla bát proboha? ty seš opravdu nejhloupejší uživatel na tomto portálu, škoda, že sem píšeš nejvíce příspěvků smilesmile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:33Od: EllNino
Tak vidíš, na tebe zbylo stříbro, ale tak taky dobrý smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:34Od: hanz
Proč do něj tak jdeš? smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:34Od: Kandinsky1
To se jen tak říká smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:51Od: dunphy
Nech ho být. Za trapáka jsi tu akorát tak ty.
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:53Od: Tomas_Smid_fan
Zato tvoje příspěvky tu mají hodnotu zlatasmile Třeba příště zkus napsat něco o tenisu. Ale možná jsem naivní smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:57Od: d@ve
I ty rejpavče jeden. smile. Nejvíc "smysluplných" příspěvků máš asi ty.. smile
[ Reagovat ]
09.07.2023 14:33Od: hanz
Radši Pegču, Tsurenko je vyč.raný. S tím má Vondry zkušenosti.
[ Reagovat ]
09.07.2023 15:16Od: makro99
dlouho sem se bál, že Markéta ty opakovaný návraty do zápasu neustojí.. ale ten závěr pak prošvihala s lehkostí, přesvědčivě.. smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist