WTA píše tenistkám: Na Australian Open můžete i bez očkování, ale očekávejte čtrnáctidenní karanténu

  • Tenisté nenaočkovaní proti koronaviru by přeci jen navzdory předchozím informacím měli dostat víza do Austrálie, aby se mohli v lednu zúčastnit úvodního grandslamu sezony v Melbourne. Na rozdíl od očkovaných ale budou muset absolvovat čtrnáctidenní karanténu. V e-mailu, který pronikl do médií, to napsali představitelé WTA Tour tenistkám.
    25. 10., aktualizováno | Aktuality |  259 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Podle agentury Reuters neabsolvovala vakcinaci proti Covidu-19 zhruba třetina tenistů a tenistek. Nejasný je například status světové jedničky Novaka Djokoviče ze Srbska, jenž nechce veřejně komentovat, zda se nechal očkovat.

Minulý týden australský ministr pro imigraci Alex Hawke uvedl, že pro tenisové profesionály nebudou platit žádné výjimky a bez očkování víza nedostanou.

WTA nicméně tenistkám napsala, že na základě debat s pořádající organizací Tennis Australia budou moci neočkované hráčky po absolvování čtrnáctidenní karantény na Australian Open startovat. Totéž by mělo platit i pro muže.

Zmírnění podmínek by mohlo napomoci to, že stát Victoria, v němž leží Melbourne, dosáhne v listopadu proočkovanosti 90 procent dospělé populace.

"Všechny minulý týden povzbudilo uvolnění opatření. Doufáme, že bychom mohli uspořádat Australian Open v tak podobných podmínkách jako před pandemií, jak jen to bude možné," uvedla organizace Tennis Australia. O konkrétních opatřeních pro tenisty stále s vládními představiteli jedná.

Před letošním Australian Open museli do karantény po příletu do země všichni tenisté, většina z nich mohla vycházet z hotelu na tréninky.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (259)
27.10.2021 18:22Od: RF46 Pro Fandinu
https://video.aktualne.cz/dvtv/houfkova-neni-to-epidemie-neockovanych-zacina-to-byt-napinav/r~6a1c295e369111ec966d0cc47ab5f122/
[ Reagovat ]
27.10.2021 20:52Od: Fandina
A co tím chceš říci?
[ Reagovat ]
27.10.2021 23:05Od: Tomas_Smid_fan
Nevím, jestli si to poslechla, já ano.
Každopádně Vojtěch nebude velký matematik. Nemá talent, nemásmile
Vládní odborníci opustili fungující model po zbytečně krátké době,
opomíjejí pokles účinnosti ochrany očkovaných před nákazou a tím i jejich schopnost vir šířit.
A nakonec booster. Dlouho jsem se pohyboval kolem aut, tak dám pár příkladů ke srovnání:
1/Downsizing - vynucená snaha o zmenšení motoru/snížení objemu a dát mu boost v podobě turba - kromě jiného se tyto motory většinou vyznačují kratší životností a za určitých podmínek výrazným nárůstem spotřeby
2/Aféra Dieselgate - podvod na spotřebitelích vynucený nepřiměřeným tlakem na výrobce, který šidil data o spotřebě paliva - důsledek? Všechny diesly jsou špatné, zaveďme elektromobily!

Co z těch dvou jednoduchých příkladů vyplývá? Vlády a korporace jednají v režimu ode zdi ke zdi, žádný taoismussmile Velké nadšení pro něco, co po prvním velkém průšvihu zase okamžitě zavrhnou a nahradí zaručeně lepším řešenímsmile Bez ohledu na finanční nebo ekologické dopady, hlavně že to navenek dobře vypadá.

Booster je zkrátka zrádný v tom, že něco náhle vyžene k maximu bez ohledu na dlouhodobější následky. A ty právě, jak správně matematička podotkla, mohou z očkovaných 3.dávkou udělat (nemyslím to pejorativně) one trick pony - zkrátka jednostranně a vysoko vybuzená imunita.
Důsledky naznačuje nejen Houfková, ale slyšel jsem je i od imunologů. Tak ono jestli očkovat jako proti chřipce jednou ročně nebo 2-3x ročně proti covidu je poněkud rozdíl.
[ Reagovat ]
27.10.2021 23:41Od: Fandina
Něco jsem poslechla, ale já jsem spotřebitel, rozhodně nemám ambice konkurovat dámě, která se víc než rok daty o covidu a to aplikovat na matematický model, který je jí také vlastní a je to matematička. A to je důvod, proč se ani nehodlám do takové debaty zapojovat, když o tom v podstatě nic nevím.
[ Reagovat ]
27.10.2021 23:42Od: Anonym
Něco jsem poslechla, ale já jsem spotřebitel, rozhodně nemám ambice konkurovat dámě, která se víc než rok daty o covidu a to aplikovat na matematický model, který je jí také vlastní a je to matematička. A to je důvod, proč se ani nehodlám do takové debaty zapojovat, když o tom v podstatě nic nevím.
[ Reagovat ]
28.10.2021 00:11Od: Fandina
Nicméně, včerejší debata tady o poměru očkovaných a neočkovaných k nemocným a úmrtím z hlediska matematiky tam byla shodou okolností také zmiňována.
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:01Od: FulnekUltras jen ať té farmakofašistické špíny unikne na veřejnost co nejvíc
a pravda se ukáže v plné nahotě

smilesmilesmile

https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/unikle-smlouvy-pfizeru-budi-rozruch-40376108#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=fqd3XAhVAQ2-202110261445&dop_id=40376108&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:24Od: jk-venus
normálně sprostě lžou a klamou. Avenier.cz distribuce vakcín dozorčí rada a vedení firmy překvapivé složení.(Prim, Madr)
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:36Od: Tomas_Smid_fan
on pro ně dělá i Dušek a všichni překvapivě tlačí na vakcinaci.
Kdyby se vláda vyhýbala takovýmto excesům a střetům zájmu, pak by třeba nebyla ve společnosti vůči očkování taková nedůvěra. Co udělala vláda pro získání důvěry v očkování? Nevím o ničem. Jen šíří strach, zavádí restrikce, které politici a další sami nedodržují a pak vinu svalují na hloupé antivaxery. Těch je ale možná, i přes slušný počet hlupáků u nás, možná tak do 15%. Rozhodně víc je těch, které vláda nedokázala přesvědčit. A to neříkám jen já, ale i odbornícismile
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:45Od: Fandina
Nemel nesmysly, očkovaných ve společnosti je víc, než neočkovaných.
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:55Od: jk-venus
já myslel že už spítesmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:58Od: Tomas_Smid_fan
já taky, konečněsmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:18Od: Fandina
trapné
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:25Od: RF46
Ses milacek, to bez debat.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:31Od: jk-venus
je, mě na ní fascinuje jak hoří jako pochodeň a fandí takovému nesmyslu.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:27Od: Tomas_Smid_fan
píšeš: Nemel nesmysly, očkovaných ve společnosti je víc, než neočkovaných.

Najdi v mém textu, kde píšu opaksmile
Radši si každý přípěvek přečti aspoň 10x, než se na něj rozhodneš reagovat. Ušetříš si další ostudu a ostatní ušetříš svých výlevů.smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:32Od: jk-venus
a je obhroublá
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:35Od: Fandina
Možná bude lepší, než když začneš nějaký příspěvek psát, tak si ho desetkát přečti. Aby ti potom nevadilo, že napíšeš, že je víc těch které vláda nepřesvědčila. Vypadá to totiž jako psaní jen o tom, aby sis mohl plivnout a hledat k tomu berličky.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:36Od: Fandina
A nejlepší je se odvolávat na odborníky. To je fakt bomba.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:48Od: Tomas_Smid_fan
nemůžu přece za to, že nechápeš psaný textsmile

k těm odborníkům:
?Strašlivá chyba.? Vláda podle oslovených expertů zaspala s kampaní k očkování proti koronaviru

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/koronavirus-v-cesku-cesko-cr-ockovani-vakcina-dezinformace-kampan_2012281202_ako
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:56Od: Fandina
Hlavně nezapomeň dát v každém svém příspěvku odkaz na odborníky, evidentně vlastní rozum nemáš. A hlavně, sveď všechno na vládu. Zaběhlé klišé.
[ Reagovat ]
26.10.2021 21:24Od: Tomas_Smid_fan
Jseš úplný mimoň, když předložím vlastní argumenty, tak mi podle tebe chybí opora u vědců, když teda předložím odkaz na ně, jsem zase hlupák, protože nemám vlastní mozek a musím se odkazovat.
Víš, že je snazší něco bořit než něco tvořit? Je smutné, že ses za ta léta studií nenaučila diskutovat. Ono se to tenkrát bohužel nenosilo a ještě dnes to v ČR v tomhle směru skřípe.

A jestli jsi byla s odcházející vládou a také jejími protipandemickými kroky spokojená, pak k tomu už ani nemám co dodat.

Ještě jsem ti někde dole vyvrátil nějaký pochybný matematický závěr.

Toť vše, užij si diskuzi sama se sebou nebo s někým, koho to ještě nepřestalo bavit jako mě.
[ Reagovat ]
26.10.2021 21:31Od: Fandina
Tos mě pobavil. Prý vyvrátil jsem ti matematický závěr. Jestli jsem si do téhle chvíle myslela, že si docela chytrý, tak teď už si to rozhodně nemyslím. A hlavně tvoje kecy, že se někomu líbí kroky vlády. Chtěla bych vidět tebe, co bys na jejich místě dělal. A máš pravdu těžké je tvořit, ale bořit, to dovede každý.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:40Od: jk-venus
snaží se slovíčkařit. Ve skutečnosti je podstatné že poměr očkovaní : neočkovaní je na JIP celkem vyrovnaný.
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:17Od: Fandina
Není vyrovnaný a doufám, že nikdy nebude.
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:47Od: jk-venus
není
[ Reagovat ]
26.10.2021 21:42Od: jk-venus
relativni_pocet to je to číslo
"datum": "2021-10-25",
"hospitalizovani_celkem": 135,
"hospitalizovani_bez_ockovani": 64,
"hospitalizovani_bez_ockovani_relativni_pocet": "0.474074074074",
"hospitalizovani_bez_ockovani_vek_prumer": 61,
"hospitalizovani_nedokoncene_ockovani": 4,
"hospitalizovani_nedokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.029629629629",
"hospitalizovani_nedokoncene_ockovani_vek_prumer": 77,
"hospitalizovani_dokoncene_ockovani": 67,
"hospitalizovani_dokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.496296296296",
"hospitalizovani_dokoncene_ockovani_vek_prumer": 78,
"hospitalizovani_posilujici_davka": 0,
"hospitalizovani_posilujici_davka_relativni_pocet": "0.000000000000",
"hospitalizovani_posilujici_davka_vek_prumer": null
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:37Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:28Od: jk-venus
no právě, jenže ten Dušek právě v tom článku aeronet říká že covid by se měl začít posuzovat jako chřipka a cnn to opravila
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:38Od: Fandina
A? Snad sis nemyslel, že firma která vyvine a vyrábí léky to bude dělat zadarmo? Ono to něco stojí, což samozřejmě ty nechápeš.
[ Reagovat ]
27.10.2021 07:59Od: jk-venus
https://www.ac24.cz/zpravy-z-domova
[ Reagovat ]
26.10.2021 16:51Od: jk-venus Tabulka dole
Počty na JIP očkovaných a neočkovaných je téměř shodný (za poslední týden) Je tohle ještě pořád novinařina anebo už děsivá manipulace? Hrůza

https://aeronet.cz/news/je-tohle-jeste-porad-novinarina-anebo-uz-desiva-manipulace-cnn-prima-news-po-medializaci-kauzy-na-aeronetu-pristoupila-k-neuveritelnemu-kroku-k-prepsani-rozhovoru-s-reditelem-uzis/
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:08Od: jk-venus
https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:21Od: jk-venus
Hospitalizovaní na JIP neočk. 64, očkov. 38 , za poslední týden ;
Lhát a podvádět se nemá
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:10Od: dappe
S tou sdílenou stránkou to myslíš vážně?
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:20Od: FulnekUltras
co se takhle místo vrabelovské "kredibility" zdroje kriticky zabývat spíš samotným obsahem informace?
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:42Od: jk-venus Re: tady je to vážně
"datum": "2021-10-24",
"jip_celkem": 14,
"jip_bez_ockovani": 7,
"jip_bez_ockovani_relativni_pocet": "0.500000000000",
"jip_bez_ockovani_vek_prumer": 62,
"jip_nedokoncene_ockovani": 1,
"jip_nedokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.071428571428",
"jip_nedokoncene_ockovani_vek_prumer": 75,
"jip_dokoncene_ockovani": 6,
"jip_dokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.428571428571",
"jip_dokoncene_ockovani_vek_prumer": 74,
"jip_posilujici_davka": 0,
"jip_posilujici_davka_relativni_pocet": "0.000000000000",
"jip_posilujici_davka_vek_prumer": null
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:54Od: jk-venus
soudruzi nám taky někdy lžousmile, ale jinak na aeronet bachasmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:22Od: Tomas_Smid_fan
aeronetsmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:29Od: jk-venus
oficiální zdroj https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky
Hospitalizovaní na JIP neočk. 64, očkov. 38 , za poslední týden ;
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:30Od: jk-venus
ja vím ideologicky je to špatně
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:35Od: FulnekUltras
rozdíl mezi "dezinformací" a skutečností je dnes cca jeden rok - mj. např. kovidpasy a gradace omezování lidí
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:37Od: jk-venus
smile no jo no. Oni ty informace maji ale lžou jako když tiskne.
https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19/ockovani-jip.json
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:49Od: Fandina
Kdo podle tebe lže? Máš pocit, že aronet ví víc, než jsou oficiální data? Pokud jsou oficiální data jiná, než se prezentuje, tak je to důvod na trestní stíhání. Dokonce je to povinnost. Divím se, že to někdo ještě neudělal. A že by nějaké za lhaní o datech aronet udělal, to jsem si nevšimla. Jen blbec tohle neví.
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:57Od: jk-venus
data sedí, ale Vojtěch říká že za všechno můžou neočkovaní. Data říkají něco jiného.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:02Od: Fandina
Pokud je ve společnosti 60 procent očkovaných a 40 neočkovaných a těch očkovaných je v nemocnici méně, tak je logické, že ti neočkovaní jsou na tom hůř.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:04Od: jk-venus Re: například
"datum": "2021-10-24",
"jip_celkem": 14,
"jip_bez_ockovani": 7,
"jip_bez_ockovani_relativni_pocet": "0.500000000000",
"jip_bez_ockovani_vek_prumer": 62,
"jip_nedokoncene_ockovani": 1,
"jip_nedokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.071428571428",
"jip_nedokoncene_ockovani_vek_prumer": 75,
"jip_dokoncene_ockovani": 6,
"jip_dokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.428571428571",
"jip_dokoncene_ockovani_vek_prumer": 74,
"jip_posilujici_davka": 0,
"jip_posilujici_davka_relativni_pocet": "0.000000000000",
"jip_posilujici_davka_vek_prumer": null
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:04Od: Fandina
Asi neumíš matematiku.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:11Od: jk-venus
celkem 14, bez očk. 7; s očk 6, celé to vypisovat nebudu
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:14Od: Fandina
A co ti říká matematika? Poměr k celku, je víc šest z většiny nebo sedm z menšiny.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:19Od: jk-venus
to je jeden den 25. 10 JIP, u zemřelých ten den je to opačně 3:4 očkov. Pochopte nechci tu vypisovat romány, dal jsem k dispozici odkazy. Ale poměr je celkem vyrovnaný a jedná se o starší věkové kategorie. Očkovaní jsou vesměs starší než neočkovaní.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:46Od: Fandina
Pořád platí matematika, protože průměr úmrtí je vysokého věku a u lidí je naočkováno 85 procent lidí nad 70 let. To znamená, že ten poměr je 85 ku 15 a to není ani zdaleka přibližně stejné.
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:01Od: jk-venus
pravdu máte. Já si to zjednodušil, ale i tak je to zajímavé a tohle bych nečekal. Dobrousmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 21:35Od: jk-venus
relativni_pocetsmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:41Od: Tomas_Smid_fan
a podle procent ochrany před covidem 90-40%, neměl by být ten poměr větší v neprospěch neočkovaných? 60:40 není tak velký rozdíl. S čísly se dají dělat divy, jen je třeba dosazovat ta správná. Stačí nějaká vynechat a výsledek hned vypadá jinak...
Tvoje tvrzení stálo v podstatě na tom, že očkovaní (ne)jsou chráněni stejně jako neočkovanísmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:52Od: jk-venus
to asi ano, aeronet tam zmiňuje jen ty počty. Prostě vycházejí z oficiálních dat a dávají to poměru očk. vs neočk.
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:57Od: jk-venus
právě jak jste aeronet začali zpochybňovat tak jsem se snažil najít zdroje odkud oni vyšli a zjistil jsem viz odkazy, které jsou k dispozici.smile
P.S. Fany dobrousmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:00Od: Fandina
Ty jdeš spát, že dáváš dobrou noc?
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:03Od: jk-venus
nesmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:07Od: Fandina
Tak proč říkáš dobrou noc?
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:10Od: Fandina
Pravda, zapomněla jsem, že komouši rádi posílají druhé jinam. Trapné.
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:17Od: jk-venus
Trapnésmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:18Od: Fandina
od tebe
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:48Od: jk-venus
ode mě jak jinak. Pasmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:31Od: Fandina
Přesně důkaz, jak lidi naletí manipulacím na netu. Bezmozkové.
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:50Od: jk-venus
"Vojtěch: Covid je epidemie neočkovaných. A šéf statistiků nastínil černý scénář pro podzim" (blesk.cz) epidemie ale není a testy jsou podvod.
[ Reagovat ]
26.10.2021 19:56Od: Fandina
Epidemie není a testy jsou podvod? Kdo to říká?
[ Reagovat ]
26.10.2021 20:10Od: jk-venus
smile, eidemie je když je 1600 - 1800 /100 000 obyvatel nemocných (musí být příznaky-neschopenka. No a testy to je šumařina. Já bych už s těma počtama skončil
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:58Od: Fandina
A co poměr zemřelých k očkování. To ti nic neříká. Jestliže je průměr zemřelých 79 let a je naočkováno 85 procent lidí nad 70 let. Kde vidíš, že nejsou víc chráněni očkovaní?
[ Reagovat ]
26.10.2021 21:33Od: jk-venus
relativni_pocet to je onosmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:13Od: jk-venus
"datum": "2021-10-25",
"zemreli_celkem": 7,
"zemreli_bez_ockovani": 3,
"zemreli_bez_ockovani_relativni_pocet": "0.428571428571",
"zemreli_bez_ockovani_vek_prumer": 73,
"zemreli_nedokoncene_ockovani": 0,
"zemreli_nedokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.000000000000",
"zemreli_nedokoncene_ockovani_vek_prumer": null,
"zemreli_dokoncene_ockovani": 4,
"zemreli_dokoncene_ockovani_relativni_pocet": "0.571428571428",
"zemreli_dokoncene_ockovani_vek_prumer": 88,
"zemreli_posilujici_davka": 0,
"zemreli_posilujici_davka_relativni_pocet": "0.000000000000",
"zemreli_posilujici_davka_vek_prumer": null
[ Reagovat ]
26.10.2021 18:05Od: jk-venus
https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19/ockovani-jip.json
https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:34Od: jk-venus Re: Tak zde
https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/api/v2/covid-19
[ Reagovat ]
26.10.2021 10:29Od: RF46
Fandino, to je velka bida co tady predvadis..
[ Reagovat ]
26.10.2021 10:54Od: jk-venus
smile je to moje tajná láska. Jinak je to docela smutnésmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 11:00Od: RF46
Tak ted uz moc tajna neni :) A ty mas rad prostoduchy? smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 11:09Od: jk-venus
smileasi je to taky zvrhlost.
[ Reagovat ]
26.10.2021 11:48Od: Fandina
Zvrhlost je zdůvodnňovat tvoji neochotu bojovat s virem riziky. Jako kdyby ti ostatní o nich nevěděli a přesto je postoupili. A ti ostatní se jen vezou. Takové lidi považuji za ubožáky.
[ Reagovat ]
26.10.2021 12:58Od: Tomas_Smid_fan
Já považuji za ubožáky ty, co nemají v ruce relevantní informace a pevná data a i přesto, jen na základě svých domněnek, označují ostatní za ubožáky. Před tímto tvým výlevem jsem se snažil být smířlivý, ale tohle je už prostě přes čáru.
Někdo napíše odlehčeně slovo zvrhlost a ty ho okamžitě použiješ k hrubému ataku a ke všemu nesmyslnému.
Kdyby hořel věžák a 50lidí z něj postupně vyskákalo, pár se jich zachránilo, tak jim budeš tleskat, že přijali riziko. Pak se ovšem zjistí, že měl dům únikové schodiště, kterým se část lidí evakuovala. A to by byli podle tebe právě ti ubožáci, co na sebe nevzali riziko.
Mudruj si jak chceš, ale bude lepší pro všechny, když ta moudra nebudeš nikomu vnucovat. Ostatní zbytečně naštváváš a sebe akorát zesměšňuješ. Jen se obávám, že nejsem první, kdo ti toto píše, ale je to jak když hrách na stěnu hází...
[ Reagovat ]
26.10.2021 13:07Od: Fandina
A co jiného to je, vyhýbat se očkování. Kam se podíváš jsou informace o přínosech a rizicích, existuje několik variant vakcin, můžeš si vybrat kterou a ubožáci si pořád budou vymlouvat. Je to ubohé.
[ Reagovat ]
26.10.2021 13:10Od: Fandina
PS ... tvůj příspěvek o paneláku je trapný. Je vidět, že máš v hlavě guláš. Nikdo z toho, že je tu covid a existují rizika nemůže mít radost, natož tomu tleskat.
[ Reagovat ]
26.10.2021 13:20Od: Fandina
Jinak mi připadáš jako komunista, kdo není s námi, je proti nám. Vypadni a nešiř tady svoje moudra. Ostatně nejsi jediný, kdo to říká. Ubohé.
[ Reagovat ]
26.10.2021 13:40Od: RF46
Pockej, uvedomujes si, ze to co tu popisujes si ty? "Kdo neni s nami (neockoje se), jde proti nam (co se ockujem).
-
Nemas vsechny mozny dostupny ockovani, tak mlc a nebo predem uved, ze si sobecky hlupak.
-
Jinak doufam, ze ta rychlovakcina nema zadny "dedictvi", ktery po nas budou prebirat nase deti...
[ Reagovat ]
26.10.2021 13:47Od: Fandina
Mezi mnou a tebou je jeden rozdíl. Mně nevadí tvůj názor na očkované, říkej si co chceš. Ale tobě vadí můj na neočkované. A já kvůli tomu nikoho nikam neposílám, aby tady svoje moudra nešířil.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:03Od: RF46
Jakej ja mam nazor na ockovane?
-
Celou dobu tu odsuzujes a urazis lidi, co s ockovanim vahaji a pochybuji o nem, maji strach z nezadoucich a vedlejsich ucinku.
Tobe se to hodne plete, myslim, ze to s nejakejma latkama prehanis.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:31Od: Fandina
Promiň, to jsem nevěděla, že na očkované nemáš názor. Já na neočkované mám. Že se ti nelíbí, to je tvůj problém.
[ Reagovat ]
27.10.2021 07:51Od: jk-venus
smile Fany je prostě Nanysmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 13:51Od: Fandina
Tvoje dva poslední odstavce jsou irelevantní. Takže nemá cenu se jimi zabývat. Moje očkování s problematikou covidu nemá nic společného a ten poslední je výkřik do tmy. Nikdo nemá radost z toho, že tu covid je a je potřeba to řešit.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:01Od: RF46
Posledni odstavec...asi radeji precti jeste jednou.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:05Od: Fandina
To, že nebudou nějaké následky, v to doufá každý a nejde jen o rychlovakcinu. Navíc, když se na té jedná pracuje už třicet let.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:07Od: RF46
Tricet let se pracuje na covidu?
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:16Od: Fandina
Třicet se vyvíjí jedna vakcina, která se použila na covid. Nejedná se o žádnou rychlokvašku. To je dezinformace.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:18Od: RF46
Ja uplne smekam pred tvyma sofistikovanyma znalostma, odhaduju, ze jako vakcinolog pracujes uz aspon pul stoleti, jinak snad ani neni mozny tomu tak rozumet.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:22Od: Fandina
Ne, ale umím číst.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:20Od: Fandina
Tím neříkám, že je ověřená, to samozřejmě nevím, neví to nikdo.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:31Od: jk-venus
taky to může být klidně obráceněsmilelásko moje.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:42Od: Fandina
Až na to, že já nevyzývám druhé, aby svoje názory tady nešířili.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:51Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:47Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:50Od: jk-venus
hezky shrnuto. Trochu asertivity by jí neškodilo. Jestli takto jede v životě může mít i problémy.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:54Od: Fandina
Žádné problémy v životě nemám a nikdy jsem neměla. A nevím proč bych měla být ke komukoli asertivní.
[ Reagovat ]
26.10.2021 16:10Od: jk-venus
to je pravda
[ Reagovat ]
27.10.2021 07:48Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:29Od: jk-venus
dík za upřímnostsmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 12:29Od: Fandina
Snad ti nevadí můj názor na bezohledné sobce? Nic jiného jsem tu nepsala.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:41Od: jk-venus
no jo bezohlední sobci? To je vláda, vykořisťující kapitalisti, Fandina která má jediný správný názor na problematiku covidu. Já melu nesmyslysmile pro mě je to lichotka, takže díky.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:45Od: Fandina
Bezohledný sobec, který se nenechá očkovat, i když se jedná o nakažlivou nemoc. JEnže to ty ve svém vidění nechápeš. Meleš o vládě a kapitalistech. Trapné.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:56Od: jk-venus
smilesmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:12Od: paddy zatím jen návrh...
...AUS Kaderky, jednání stále probíhají

zájem tenisového svazu je hrát, nikoli potlačit covid, takže předčasná radost smile

zatím není pravda, že do AUS mohou i očkovaní sportovci, protože víza uděluje vláda nikoli tenisový svaz smile

připomeňme, že nedávno někteří AUS politici říkali, že do země nepustí neočkované sportovce, ale názor jednotlivce není názorem vlády, takže se musí počkat na závěry z jednání (je tam i F1 a jiné sporty)

Djokovič třeba nebude ani muset do karantény
protože nedostane víza smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:13Od: jk-venus
smile díky za objasnění.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:48Od: Tomas_Smid_fan
Aha, takže závěr je, že do Aus možná nepojedou žádní sportovcismile
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:57Od: paddy Re: TP plný slepýšů
očkovaní dostanou víza bez problémů smile

"In the country of the blind, the one-eyed man is king." smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:15Od: Tomas_Smid_fan
Souhlas, protože píšeš:
zatím není pravda, že do AUS mohou i očkovaní sportovcismile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:31Od: paddy
smile
Ok, chyba, z dalšího věty i patrná
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:37Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:10Od: Fandina
Není divu, když v listopadu bude proočkovanost 90 procent.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:29Od: jk-venus
správně: 1948 - Budujeme (Vyhrňme si rukávy) a hurá do očkovacího centra.
https://www.youtube.com/watch?v=fH8tpq9Cgik
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:32Od: Fandina
Očkování je proto, aby se zmírnil rozsah onemocnění, jen blb jako ty to nechápe.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:34Od: Fandina
Jinak o 90 procentech se píše o Austrálii. Evidentně jsou tam rozumní lidé.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:43Od: jk-venus
ale blbost. To bylo z lásky. Poněvadž se už nemůžu dívat na to jak trpíte pro vlast.smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:00Od: jk-venus
stejně si myslim, že neočkovaní mají přirozenou imunitu, která je samozřejmě pestřejší, zacílená na více částí kovidu. Takže proti případným mutacím je stabilnější a majitele chrání lépe než očkování. Navíc u mRNA vakcín jsou rizika a jsou ve fázi testování.
https://science.news/2020-05-25-mrna-vaccines-how-they-work-coronavirus.html
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:05Od: Fandina
Nemel nesmysly. Kdyby měli lidi přirozenou imunitu, tak se nikdo nebude zabývat nákazou.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:10Od: Pe3k
Ty celý život žiješ bez imunity? To si šikovná, že ses dožila takového věku smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:14Od: Fandina
Ne, jsem výjimka, v situaci, kdy se vědecké kapacity snaží zmírnit rozsah nakažlivé choroby, tak budu tvrdit, že lidi to nepotřebují.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:22Od: jk-venus
jenže je potřeba si uvědomit, že je rozdíl mezi testem a diagnózou. Pokud nemám příznaky a jsem zdravý, pak není co řešit. Epidemie se vyhlašuje při onemocnění 1600-1800 na 100 000 obyvatel. Epidemii doposud nikdo nevyhlásil. To to co vláda presentuje je šíření poplašné zprávy. AVENIER-CZ
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:24Od: Fandina
Nemel nesmysly, covid je problém po celém světě a je úplně jedno, co která vláda vyhlásila. Je to věc zdraví a vědy.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:47Od: FulnekUltras
spíš to zatím čím dál víc vypadá na věc špinavého kšeftu, zkorumpovaných nebo existenčním nátlakem ovlivňovaných vědců - a především zvrácených globalistických choutek několika málo psychopatů s "filantropními" ambicemi a téměř neomezenými finančními možnostmi
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:48Od: jk-venus
smile asi tak
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:47Od: jk-venus
ale uměle vytvořený, poněvadž je potřeba odzkoušet mRNA vakcínu. A ti naši šašci bohužel jak jinak jsou nápomocni. K čemu radost že v parlamentu nejsou komunisti, když stále v předklonu soudruzi.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:50Od: FulnekUltras
život bez komoušů, Babiše a Zemana bohužel spoustě konzumních tupců stačí ;-))) jinak je jim vlastně všechno jedno, i kdyby za energie platili třeba desetkrát tolik smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:03Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:09Od: FulnekUltras
přičemž vytrvalé mediálne strašánie ze strany dávno beznadějně zaprodaných, bezpáteřních neoliberálních kurev cílevědomě pokračuje...

https://zpravy.instory.cz/zpravy/92-desive-varovani-oecd-cekaji-nas-problemy-proti-kterym-je-covid-jen-slaby-odvar.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=631840&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=uLTNeL33Wd7-202110251703&dop_id=14017498
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:15Od: FulnekUltras
https://zpravy.magazinplus.cz/3026-brusel-chysta-klimatickou-dan-pro-vlastniky-domu-a-aut.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=5&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=6MTA0G4kg3x-202110251712&dop_id=14006182
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:57Od: jk-venus
smile v podstatě sebedestrukce. Pořád někam cpou prachy, utečenci, nesmyslná cov opatření to vše je nákladné a pak očešou vlastníky.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:30Od: FulnekUltras
hlavně že se tak děje ve "svobodné a demokratické společnosti" ;-))) zvenčí informačně řízené zákeřným bakalosorosovským pokryteckým šmejdem
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:01Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:54Od: Fandina
Meleš nesmysly. Choroby se objevují odjakživa a odjakživa se lidstvo snaží s nimi poprat. Jen blb jako ty to nechápe.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:59Od: jk-venus
ale jo, ale někdo se pere bez vakcíny a taky to jde.
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:05Od: Fandina
Vakcina je proto, aby pomohla, jen blb to nechápe.
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:28Od: jk-venus
ale jo, ale vnucovat ji všem i malým dětem. No nevím. Já jedu bez vakcíny v paneláku a pohoda.
Může ale také způsobit komplikace.
Pět rizik vakcín mRNA

1) Náhlý nástup autoimunitních poruch, které způsobují, že imunitní systém těla napadá své vlastní buňky. (Další podrobnosti naleznete níže.)

2) Zvýšený zánět v těle, což má za následek hyperzánětlivou reakci u některých lidí, což vede k sekundárním účinkům, jako je neurologické poškození, selhání orgánů nebo rakovina. To se také někdy nazývá "zvýšená" zánětlivá reakce.

3) Zvýšené riziko srážení krve v reakci na mRNA prameny cirkulující v krvi mimo buňky těla. To může vést k potenciálně fatálním epizodám mrtvice nebo závažným kardiovaskulárním příhodám.

4) Rušení imunitní odpovědi v důsledku přítomnosti nezamýšlených fragmentů RNA se promítá do nezamýšlených proteinů, což vede k široké škále negativních možných výsledků, včetně molekulárních nedostatků, které mohou mít za následek různá onemocnění a syndromy včetně hormonálních / endokrinních poruch, neplodnosti, kardiovaskulárních onemocnění, neurologických poruch a mnoha dalších.

5) V případě samoreplikujících mRNA vakcín pomocí virových složek neschopnost zastavit uprchlý proces, který se v těle vymyká kontrole. K tomu může teoreticky dojít, když jsou úryvky mRNA tlačeny do buněk například prostřednictvím částic virového repliconu (VRP) nebo pomocí jiných metod virového dodávání, které se spoléhají na stroje pro replikaci viru. Na druhou stranu samoreplikující se mRNA vakcíny umožňují, aby injekční dávky byly neuvěřitelně malé, protože kódovací materiál mRNA se sám replikuje, což by mohlo vést k bezpečnějším vakcínám s mnohem menšími požadavky na dávkování ve srovnání s tradičními vakcínami.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:00Od: Fandina
Rizika jsou všude, což neznamená, že když si vezmu látku, která bude bojovat s nějako chorobou, budu se jí bát.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:12Od: jk-venus
To musí každý sám. Proto je to dobrovolné.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:14Od: Fandina
Což nemění nic na faktu, že pro mě je ten, kdo se nechce nechat očkovat bezohledný sobec.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:21Od: jk-venus
a co ty děti. A ten tlak ze strany vlády to je taky sobectví.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:37Od: Fandina
Sobectví je to, že se člověk, i když ví, že se jedná o nakažlivou chorobu nechce nechat oočkovat. Není to věc vlády, ale jednotlivého člověka.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:50Od: Tomas_Smid_fan
Nemáš pravdu.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:59Od: Fandina
Samozřejmě že ano. Nic jiného než sobectví a bezohlednost vůči druhým to není.
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:16Od: Tomas_Smid_fan
Nerozumíš tomusmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:28Od: Fandina
Zato ty tomu rozumíš jako koza petrželi.
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:39Od: Tomas_Smid_fan
Myslíš, že koza petrželi nerozumí? A proč se tedy říká udělat kozla zahradníkem?smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:44Od: Fandina
Když jsem to psala, tak jsem použila rčení, ale teď mám dojem, že nerozumíš ani jemu.
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:29Od: team.wta
https://www.mujrozhlas.cz/lekarna/ockovat-ci-neockovat-dlouhodobe-nezadouci-ucinky-rizika-zatim-nezname
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:32Od: FulnekUltras
pokud jsi opíchaná, můžeš být přece údajně v klidu, farmakofašistko smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:38Od: Fandina
Ubožáku.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:03Od: jk-venus
smile to bylo vyznánísmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:02Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:53Od: Tomas_Smid_fan
tohle v zájmu vědy znáš?

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/1148966-odpustte-zaznelo-po-50-letech-od-vyrobce-leku-deformujiciho-novorozence

https://www.theguardian.com/business/2009/sep/02/pfizer-drugs-us-criminal-fine

Čína likviduje důkazy, brání vyšetřování, US vypouští do éteru, co se zrovna hodí, do WuChanu jel vyšetřovat tým v jehož čele byl vědec, který se tam na výzkumu coronavirů podílel. A závěr skupiny? Původ viru z laboratoře je téměř vyloučensmile

Těmhle vědcům mám věřit?
Kdy se covid vlastně objevil poprvé? V listopadu 2019? V létě 2019? Dříve?
Když jde o peníze, nikdo se neohlíží na nikoho.

Vyšetřování jak u Bečvy - spousta mrtvých a viník neznámý...
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:08Od: Fandina
A jaký to má vliv na to, že se objevila nemoc, jako už tomu bylo mockrát a lidi se snaží s tím vypořádat? Roušky, odstup, vakcina, léky. Cokoli, aby se omezilo šírení, onemocnění.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:20Od: jk-venus
taky zdravý životní styl.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:34Od: FulnekUltras
tak hlavně ty léky, o kterých se už rok ve veřejném prostoru jakoby náhodou záměrně mlčí, že... ;-)))
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:39Od: Fandina
Protože je logické, že lepší je neonemocnět, než onemocnět a pak brát léky. Fašisto.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:52Od: FulnekUltras
Lepší mít po ruce např. groprinosine, než si do sebe nechat pod veřejným emočním rádobynátlakem narvat dlouhodobě neodzkoušenou, fakticky experimentální látku, která je dle farmakofašistického mainstreamu údajně "jedinou možnou cestou ke svobodě". No pěkně děkuju za takovou "skvostnou liberálně demokratickou nabídku". Fuj tajbl, a radši třikrát.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:09Od: Fandina
Blbečkové to nechápou, že je lepší si vzít látku, která může s virem zabojovat předem, I kdyby to bylo jenom malé procento. A bezohledně se budou odvolávat na to, že nemají jistotu, že je to ve vývinu atd.. Úbožácij.
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:32Od: FulnekUltras
V prosinci 2023 by k mRNA sršáňům měla být k dispozici první oficiální klinická studie. Otázkou zůstává, zda ji běžní lidi vůbec někdy uvidí.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:53Od: Fandina
A k čemu se odvolávat na studii, kterou kdoví kdo dělá a ještě k tomu nemusí být pro běžného člověka k vidění? Jakou to má logiku a vypovídací hodnotu? Kecy o ničem.
[ Reagovat ]
25.10.2021 23:14Od: Fandina
Je to jako čekání na Godota.
[ Reagovat ]
25.10.2021 23:49Od: FulnekUltras
zkrátka na nic nečekej a nech si do sebe co šest měsíců narvat nový gatesův šleh

mimochodem už ta současná "první dávka", která je stádu pořád dokola vnucována, odpovídá v nejlepším myslitelném případě viru ve stavu z jara 2020 - takže jaká asi tak může být její momentální reálná účinnost?
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:08Od: Fandina
Skoro třicet let se nechávám očkovat proti chřipce a víš proč, protože vakcina je účinná asi tak jedno chřipkové období, to je půl roku. A víš proč to dělám, proto, že jsme kdysi měli celá rodina ošklivou chřipku a od té doby se necháváme očkovat. Každý rok, i když víme, že může přijít jiná mutace chřipky. Takže mě nemusíš poučovat, k čemu očkování je.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:17Od: Fandina
A gates kecy si nech na někoho jiného. Mně nesmysly nezajímají.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:18Od: Fandina
[ Reagovat ]
26.10.2021 02:40Od: FulnekUltras
není Ti divné, že tu první/druhou mRNA dávku po roce (i když to prý jde velmi rychle) ještě nikdo neobměnil?

http://www.nespokojeny.cz/nove-varianty-jsou-vysledkem-ockovani-koronavirus-vznikl-umele-v-cinske-laboratori/
[ Reagovat ]
26.10.2021 03:05Od: Fandina
Ne. Ale u blbá jako ty divné bude.
[ Reagovat ]
25.10.2021 23:32Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile Ale dyť to je studie, kterou bys měla mít k dispozici před očkovánímsmile
Poslechni si na rozlasu, co postnul team.wta. Konečně objektivní pohled ve veřejnoprávních médiích, jakkoli toho až tak moc neřekl.
Možná jsi ale jako Bureš Babiš, který na veškeré kritiky odpovídá: to je kampáň!
[ Reagovat ]
25.10.2021 23:58Od: Fandina
Ty mi připadáš jak padlý na hlavu. Prý bych si měla něco přečíst před očkováním. A proč bych to dělala, snad každý ví, proč se očkování dělá, od nepaměti a k čemu má sloužit. A nemusím k tomu nic číst. Že to má komplikace, ví také každý. Jen blb to nechápe. Navíc, já tu žádnou kampaň nedělám, tak nevím, proč bych se měla vystupovat jako Bureš, že je někdo kritický. To děláš ty, měsíce tu píšeš o covidu. A nejvíc mě pobavil tvůj výrok, že prý konečně něco objektivního ve veřejnoprávním médiu. Zjevně žiješ na jiné planetě, že ti běžný rozhovor připadá nějak víc objektivní. I tvoje doporučení, měla bys to číst před očkováním, to samé. Lidi nejsou blbci, zvažují, když se mají nechat naočkovat.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:08Od: Tomas_Smid_fan
Vidíš, a já myslel, že tys to nezvažovala a měla hned jasno. To tu od tebe zřejmě zaznělo poprvé.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:15Od: Fandina
Ty mi připadáš jak padlý na hlavu.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:23Od: Tomas_Smid_fan
Jak to tedy je?
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:24Od: Fandina
A co jak je?
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:40Od: Tomas_Smid_fan
Jestli jsi očkování zvažovala nebo jak byla možnost bylas rozhodnutá pro.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:51Od: Fandina
Upřímně, ne, protože mám zkušenosti s očkováním proti chřipce a to už skoro třicet let každý rok. Ale vím, že spousta lidí to zvažovala.
[ Reagovat ]
26.10.2021 01:07Od: Tomas_Smid_fan
tomu možná i rozumím. Kámen úrazu tkví v tom, že neděláš mezi těmi očkováními rozdíl. Ale ok, je to tvůj názor. V jiné odpovědi na tvůj post jsem trochu vyhraněnější, ale zas, nemůžeš se mi až tak divitsmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 01:23Od: Fandina
O rizicích se toho napovídalo. Ale jen bezohledný sobec je nehodlá postoupit.
[ Reagovat ]
26.10.2021 01:30Od: Fandina
A znovu opakuji, naivní představa, že ten, kdo se nechá očkovat nemá mozek. Trapné.
[ Reagovat ]
26.10.2021 12:56Od: Fandina
Řeknu to asi tak, o covidu se mluví a píše všude, kam se podíváš, na internetu, v rádiu, televizi. A každý člověk má možnost, aby si udělal svůj názor na to sám. A také se to děje, to jen ty si myslíš, že lidi jsou blbci, kteří nemyslí hlavou. A pak samozřejmě záleží na intelektu, zkušenostech a vědomostech dotyčného a od toho se jednání, nejen o covidu, odvíjí. A opakuji, o přínosech i rizikách je toho plný nejen internet. Stačí číst.
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:14Od: Tomas_Smid_fan
Kde bereš tu jistotu? Já docela cestoval a před cestou tam, kde hrozila malárie se dala brát antimalarika. Varianta 2 byla vzít si je v místě při prvních příznacích. Mnoho lidí od varianty 1 upustlo. Pokud tě téma zajímá, najdeš o tom na netu dost informací. Já to probral s doktorkou z cestovní medicíny a v podstatě nechala na mě, co upřednostním.
Je tam podobnost s covidem i není.
Každopádně, proočkovaností se neoháněj, stále není dostatečně prověřené, kam to povede. Směrodatné budou situace v Izraeli, Singapuru, GB, Portugalsku, kde je očkovaných nejvíce procent. Počítám tak 2-6měsíců.
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:27Od: Fandina
Mám jednu jistotu, že pokud umí nějaká látka bojovat proti jiné, je lepší si ji vzít než nevzít. A to, že nic není dokonalé ví každý.
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:43Od: Tomas_Smid_fan
Proto jsem ti doporučil si přečíst problematiku antimalarik. Je to zajímavé a poučnésmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:45Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:49Od: Fandina
Fakt mě to nezajímá. Já jen uvažuji logicky a to je látka proti látce.
[ Reagovat ]
25.10.2021 23:53Od: FulnekUltras
stejně jako Tě nezajímá prezident, který měl být podle Vystrčila a podobných mocichtivých, bakalosorosovským mainstreamem protežovaných šmejdů údajně už kolik dní bezvládný v kómatu, ale "kupodivu" není ;-)))
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:04Od: Fandina
Jsi ubožák, nikdo o komatu nemluvil. A to, že o něm mluvíš teď ty, to jen mluví o tom, jak zle uvažuješ a vykládáš něco o druhých, co nebylo řečeno. Jsi šmejd.
[ Reagovat ]
26.10.2021 02:51Od: FulnekUltras
Slizkým senátním parchantům rozumím naštěstí velmi dobře.
[ Reagovat ]
26.10.2021 03:04Od: Fandina
Jsi ubožák.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:19Od: Tomas_Smid_fan
U soudu by ses možná divila, kdo všechno tvrdí, že uvažoval logicky. To nemá o správnosti úsudku téměř žádnou vypovídající hodnotu. A po čtení tvých většinou arogantních příspěvků bych se tvé logiky celkem obával. Znáš to, když dva dělají stejnou věc...
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:22Od: Fandina
Co s tím má společného soud? Chceš se soudit? Zajímavé.
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:38Od: Tomas_Smid_fan
Umíš vůbec číst nebo čteš selektivně a některá slova/věty ti vypadávají? Tedy především ty, které se ti nehodí do tvého jednoduchého pohledu na svět. Víš, naštěstí jsme my lidé různí a máme i různé pohledy. Ovšem pro všechny platí, že ignorance is bliss. Zkus se na sebe někdy podívat zvenčí, pokud to dokážeš, třeba ti to ještě pomůžesmile Nebo radši ne, jestli jsi takhle spokojená...
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:49Od: Fandina
Jak to tedy je? Píšeš, že lidi mají různé pohledy na svět a zároveň mi téměř vyčítáš, že vidím věci jednoduše. Nějak si protiřečíš. Ano, vidím věci jednoduše a co má být?
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:55Od: Fandina
Nicméně jednoduchost mi nezabránila vystudovat vysokou školu.
[ Reagovat ]
26.10.2021 01:10Od: Tomas_Smid_fan
odpověď máš jinde, neberu ti tosmile Jen jde o to nevnucovat ten tvůj pohled ostatním.
[ Reagovat ]
26.10.2021 01:26Od: Fandina
O očkování tady píšeš měsíce a já tak týden. Od tebe to sedí.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:15Od: Pavlis
V Itálii léta roku 2019 měli nějací sportovci podezřelé zápaly plic.
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:18Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:41Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:38Od: Tomas_Smid_fan
Jako odpověď na Pe3ka mi ta věta nějak nedává smyslsmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:41Od: Fandina
Já mu neodpovídala, protože jeho otázka byla nesmyslná.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:48Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:19Od: Ereinion
zjevně myslí neočkované po prodělání covidu...
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:25Od: jk-venus
přesně. Např.: Jen pro zajímavost : "Podle dat Ústavu zdravotnických informací a statistiky (ÚZIS) je stále asi 400.000 lidí ve věku nad 60 let, kteří nebyli očkovaní ani nemají záznam o nákaze." (čtk)
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:34Od: Fandina
A? Co tím básník chtěl říci? Statistický údaj.
[ Reagovat ]
25.10.2021 18:49Od: jk-venus
ano že důchodci na tom nejsou tak špatně.
[ Reagovat ]
25.10.2021 19:19Od: lvicek
Ja bych vsem temhle lidem, co tady prosazuji to "prirozene promoreni" a "prirozenou imunitu" poradila, aby sli na vrcholu vlny epidemie pracovat jako dobrovolnici na covidovou jednotku. Nejlepe to samozrejme meli udelat letos na zacatku roku. Ano, ti, co tim projdou jen se zavaznym prubehem, ale ne smrtelnym a ani ne s dozivotnimi nasledky, tak ti maji mozna lepsi imunitu nez po ockovani. A ted cca 5-10%, co dopadne blbe, tak ti asi nikoho nezajimaji? A lekarskou peci i pro jine nemoci taky nepotebujeme? Nebo co tim jako vlastne chcete rict? Snad jste videli vloni, jak tadyto to nase promorovani dopadlo!
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:10Od: Tomas_Smid_fan
Nevím, jestli tu někdo prosazuje promoření. Já osobně nic neprosazuji, jen jsem jeden z těch, co žádají vzájemnou ohleduplnost a toleranci k názorům druhých. Vadí mi jednostranná hysterie stojící na nepřesvědčivých základech. Kolektivní imunita je zřejmě mýtus a to bez ohledu jestli očkováním nebo promořením. Souhlasím s rozumnými restrikcemi a opatřeními, objektivní informovaností, diskuzemi pro a proti. Přeji si, aby další mutace vir oslabily a ne naopak.
Psal jsem dole - shodou okolností se moje mladá dnes dozvěděla o úmrtí dvou známých ca 30 a 50, obou očkovaných. Jsme na jedné lodi...
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:46Od: lvicek
Tak ja hlavne reagovala na vyjadreni vyse, ze "stejně si myslim, že neočkovaní mají přirozenou imunitu, která je samozřejmě pestřejší, zacílená na více částí kovidu. Takže proti případným mutacím je stabilnější a majitele chrání lépe než očkování." To muze byt v nekterych pripadech pravda, ovsem jaksi prodelani nemoci je nesrovnatelne nebezpecnejsi nez nechat se naockovat a to ve svych dusledcich jak pro daneho jedince, tak pro spolecnost. Ja jsem take pro rozumna opatreni, informovani, informovane diskuzi, atd. Ale je potreba se na to divat siroce se vsemi dusledky a ne jen propagovat jeden (mozna pravdivy) fakt bez uvedomeni si jeho dalsich nasledku. Kolektivni imunita asi moc fungovat nebude, protoze se proste jedna o repiracni onemocneni podobne jinym, se kterym neumime uplne dobre bojovat, zaroven je ale mnohem nebezpecnejsi. Je mozne, ze bude potreba preockovani kazdy podzim, podobne jako existuje na chripku. Ale jak se s tim vyrovna spolecnost, pokud bude neustale kazdou zimu coronavirus zcela ochromovat zdravotnictvi? Nebo je reseni nechat tedy vnimave jedince vymrit a tim ziskat "koletnivni imunitu" proste evoluci? Je dost tezke nechavat vsechna tato rozhodnuti na svobodne vuli, zvlastne v dnesni dobe hoaxu, dezinformaci, konspiratoru atd. Vetsina lidi nedokaze objektivne zvazit dostupne informace, pro mnoho z nich dokonce ani neni dostatek dostupnych informaci, nemaji cas a prostredky na to si vsechny potrebne informace opatrit a rozhoduje se na zaklade bud utrzku nebo dokonce totalnich nesmyslu. Stejny problem vidim v dnesni dobe ve fungovani demokracie a voleb vseobecne, protoze nejruznejsi cilene kampane, vetsinou negativni, zavadejici nebo lzive dokazou ve velkem meritku ovlivnovat vysledky voleb. Nase spolecnost se bude muset nejak vyrovnat s temito aspekty nove digitalni doby, zahlcujici lidi ruznymi informacemi, kde ruzna media hraji obrovskou roli. Ja osobne na to zadny recept nemam, jen vidim obrovske problemy v tom, jak to nyni funguje.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:10Od: jk-venus
no nic, uvidíme co ta evoluce vyvede.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:54Od: FulnekUltras
oddělí zrno od plev - jako už mockrát ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2021 10:47Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:36Od: Tomas_Smid_fan
Ano, souhlas i se společenskou situací. Nicméně, neočkovaní jsou nejen u nás v menšiněsmile Jak jsem odpovídal Fandině (což asi nemá velký smysl), tak myslím, že relevantní data se dají očekávat nejdříve tak za 2-6mesicu z nejproočkovanějších zemí. Situaci určitě komplikuje fakt, že byly použity různé vakcíny. Na druhou stranu to pomůže vybrat tu "momentálně lepší".
Každopádně kroky AUS a NZ k totální izolaci mi přišly jako velmi naivní. Na jak dlouho se chtěli/jí uzavřít? Nejsou to ostrovy s párset lidmi. Vždycky se najde někdo, kdo otevře 13.komnatu...
[ Reagovat ]
25.10.2021 22:48Od: lvicek
No asi si prave rikaji, ze jsou dostatecne velci a samostatni, ze se uzavrit mohou. Nevim. U nas celkem nemyslitelne. Ale to bylo jeste i vloni na jare zavreni hranic, skol, univerzit atd. Bohuzel covidova realita nas dohani a mnohe predstavy meni. Ale je jasne, ze my se proste takto totalne uzavrit nemuzem, ten ocean okolo nemame k dispozici. Data a opravdu relevantni udaje bohuzel prichazeji se zpozdenim, to je jasny, ovsem potize s covidem na to cekat nebudou a musi se nejak resit tady a ted (a ja to tem odpovednym vubec nezavidim).
[ Reagovat ]
26.10.2021 00:02Od: Tomas_Smid_fan
Ano i s tím souhlasím. Jen těch opravdu zodpovědných politiků, zejména u nás, mnoho není. Měli by se rozhodovat spíše jako rodiče než jako politici. Ovšem obávám se, že u nich je těch proměnných možná až příliš.
Navíc, ještě k těm informacím - i lékař v rozhlasu (z odkazu odsud) potvrdil, že ani v odborných časopisech nejsou informace/články vyvážené a že ty k očkování kritické procházejí přísnějším schvalováním. To je rozhodně špatně. Co z toho odborníci vyberou pro veřejnost je jedna věc, ale z čeho čerpají oni je dost zásadní. Třeba jen proto, že pokud by došlo k nějaké hromadné žalobě, odvolají se na nedostatečné zdroje, politici řeknou, že to byla precedentní situace a nebyla data a žaloba poputuje pod koberec.
Pokud by se ovšem zjistilo, že si někdo z dostupných informací vybral jen co se mu hodilo, pak by na něj dopadla ruka zákona, teoretickysmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 01:41Od: Fandina
Máš naivní představy o fungování společnosti. Covidová situace jen ukázala, že politik by sám o sobě o zdraví rozhodovat nemohl. Za vším byli odborníci. Bez nich by se jejich rozhodování co se týká pandemie neobešlo. A to napříč státy.

To samé co se týká uveřejňování v časopisech. Naivní představa, že tam jsou jen jednostranné názory. Evidentně nic takového nečteš a jen opakuješ známá klišé, že kritika se nesmí zveřejňovat.
[ Reagovat ]
26.10.2021 02:46Od: FulnekUltras
farmakofašistická cenzura i vyloženě odborných názorů mimo "hlavní proud" je dnes každému jen trochu šířeji vnímajícímu člověku naprosto zřejmá
[ Reagovat ]
26.10.2021 03:13Od: Fandina
U tebe to chápu, jsi šmejd pro který platí kopnout kde můžeš, vyznávající pokřivené charaktery.
[ Reagovat ]
26.10.2021 03:36Od: FulnekUltras
dobrou noc - i bez prášků na spaní ;-)
[ Reagovat ]
26.10.2021 03:52Od: Fandina
Jsi hajzl
[ Reagovat ]
26.10.2021 11:01Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:10Od: FulnekUltras Re: podvědomé (ne)přijetí kovidpsychózy?
Věřím Fandi, že Tvá vytříbená ženská intuice Ti aspoň v koutku duše občas taky našeptává, že TADY NĚCO NEHRAJE. ;-)

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:54Od: Fandina
Moje intuice mi říká, že ve společnosti jsou lidi, kteří využívají každé situace k tomu, aby šířili zlo. Ty patříš mezi ně.
[ Reagovat ]
26.10.2021 13:53Od: Tomas_Smid_fan
1/ Za čím vším jsou odborníci?
2/ Odborníci se zvolili sami nebo je vybrali politici?smile Politici vyberou nejlepší odborníky z oboru nebo ty, co se jim nejlépe hodí do politiky (a pak společně obchodují se zdravotnickým materiálem nebo jsou dokonce finančně zainteresováni i na očkování - Prymula, Dušek, Maďar)
3/ Odborné časopisy - kdyby sis poslechla ten rozhovor z rozhlasu, doktor tam jasně potvrdil, že v odborných časopisech vyváženost není a že články kritické k očkování procházejí složitějším schvalováním. Taktéž vyjmenoval závažnější vedlejší účinky vakcín, se kterými se v ordinaci setkává. Že jich je celkově zlomek procenta se prostě nedá věřit, ani kdyby to říkal Vojtěch...

Takže Fandino, kdo netuší, jak to chodí? Prostě žiješ v jiném světě, asi jako moji rodiče, co si naivně a v dobré víře myslí, že ani v supermarketu jim neprodají nic zdraví škodlivého...
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:02Od: Fandina
Myslet si, že v supermarketu se neprodává nic zdravíš škodlivého může jen blbec. To jako vážně si to tvoje rodiče myslí, nebo si to myslíš o nich ty. V každém případě si blb ty a nemá cenu ti něco vysvětlovat.

A samozřejmě, že politici se radí s odborníky. A to nejen na covid. Tvoje představy o politicích jsou naivní.

A co se týká příspěvků v časopisech, je logické, že se ověřují a schvalují. Kdo by chtěl zveřejňovat nesmysly.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:06Od: RF46
nezamyslela si se nekdy nad tim, co kdyz ses ten blb ty? Jakoze ses proste, ciste hypoteticky samozrejme, kolosalni blb, co si mele svou ale uz nechape pozadi a prislusny konsekvence? To ze mas vysokou skolu nic neznamena, mezi VS sem potkal mnoho blbu u kterych sem si rikal, ze to maji jako zit s pulkou mozku, jednim okem a uchem... no popremyslej. A nebo na to kasli a utikej pro dalsi davku, to je jedno na co, treba si kup pilule na chytrost.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:26Od: Fandina
Mně nevadí být blbem. Člověk nemůže vědět všechno. To ale neznamená, že když vidím nějaké jednání, které o blbosti svědčí, tak to dotyčnému neřeknu.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:11Od: RF46
skoda, ze u sebe to clovek nevidi, ze...
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:46Od: Fandina
Jj, nevidíš a když to někdo druhému řekne, tak se zlobíš.
[ Reagovat ]
26.10.2021 15:50Od: RF46
no jo, nejen ja, i ty.
[ Reagovat ]
26.10.2021 16:07Od: Fandina
Aby ses nezbláznil, když si o tobě někdo myslí, že jsi blb.
[ Reagovat ]
26.10.2021 16:38Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
26.10.2021 10:53Od: jk-venus
Jenže než byla vakcína dostupná tak sestřenice 74 let už měla protilátky. Covid ale neprodělala tzn. bez příznaků. Naočkovat se přesto nechala a po vakcinaci v testu na protilátky měla 2866 jednotek. Což je vysoko nad limitem a značí to bouřlivou imunitní reakci na vakcínu. Tzn vysoké riziko tvorby krevních sraženin. Atd.
[ Reagovat ]
26.10.2021 11:00Od: RF46
Co jsem slysel, tak clovek co ma protilatky by se mel vyhnout napr. Pfizeru... jenze sem se o tom nikde nedocet, vsude pisou jak je to skvely a bezpecny. Ja covid prodelal pred rokem a premyslim, ze si zaplatim test na protilatky.
[ Reagovat ]
26.10.2021 11:09Od: jk-venus
kdo prodělal covid tak doporučují jen jednu dávku. A některé protilátky se měřit nedají. Ovšem taky její dcera(40) prodělala covid a protilátky neměla. Asi slizniční imunita vše zvládla. A slečna u nás paneláku mi řekla s úsměvem, že už covid měla 2x. Takže tak.
[ Reagovat ]
26.10.2021 17:16Od: FulnekUltras
smile

protilátky a komplexní (tedy i slizniční a paměťová, nikoliv jen očkováním rádoby uměle vytvářená buněčná) imunita - další věci, které dnes farmakofašistický mainstream doslova hystericky zpochybňuje a fanaticky odmítá - proč asi?

smilesmile
[ Reagovat ]
25.10.2021 20:46Od: lvicek
A na to, ze dalsi mutace vir oslabi, na to bych moc nesazela. Mutace povedou nejspis k jeste lepsimu sireni. Zda se pritom snizi jeho nebezpecnost neni moc jasne, protoze on ze sveho hlediska zas tak nebezpecny neni (u prilis smrticich nemoci si virus sam pozabiji nositele a okoli udela tak prisna opatreni, ze ho efektivne odizole a zbavi se ho, to ovsem u covidu nefunguje, protoze je vlastne moc slaby a "zabije jen sem tam nekoho"...).
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:07Od: jk-venus
smile to je argument
[ Reagovat ]
26.10.2021 11:00Od: jk-venus
možná se jednou bude chodit na jednotku po následcích na mRNA vakcíny.smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 16:44Od: FulnekUltras tak aspoň něco
globálfarmakofašismus musí skončit právě tak, jako začal
[ Reagovat ]
25.10.2021 17:52Od: jk-venus
smile je to tak. Ale stejně hlavně že skoro nikdo nemarodí s tím kovidem.
[ Reagovat ]
25.10.2021 14:41Od: jk-venus
to se dalo čekat. Novináři si honěj triko úplně zbytečně. Avenier-cz -primoula
[ Reagovat ]
25.10.2021 10:18Od: Pavol Že by austrálsky šašovia ustúpili.
A Ja som sa tak tešil do akých výšok to až dotiahnu. A tá karanténa sa skráti na základe PCR testu a bude paliť poučka číslo dva. smile

2. Svet nie je taký aký ho chceme My, on je taký aký má byť.
[ Reagovat ]
25.10.2021 11:00Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
25.10.2021 11:02Od: Pavol
Djokovíč :

?Cítim, ako sú všetci v tejto súvislosti s očkovaním striktní a nepriateľskí. Ale ja nechcem byť súčasťou tejto špiny. Ak sa nechcem nechať očkovať, to je predsa moja súkromná vec. A viete čo? Či na túto tému poviem čokoľvek, rovnako sa moja odpoveď prekrúti, ako sa to komu hodí,?
[ Reagovat ]
25.10.2021 13:07Od: RF46
Tak nedelam to casto, ale tady souhlasim s Djokem.
[ Reagovat ]
25.10.2021 13:26Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 13:35Od: Tomas_Smid_fan
Nepopírám, že je covid svinstvo a jen doufám, že mutacemi bude slábnout a ne naopak. Moje mladá se zrovna dneska dozvěděla o dvou úmrtích známých, jedna byla holka kolem třicítky, oba očkování.
[ Reagovat ]
25.10.2021 14:45Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
25.10.2021 15:57Od: dappe
Tak to se o té očkované třicítce brzy dozvíme z médií.
[ Reagovat ]
25.10.2021 16:16Od: Tomas_Smid_fan
dej vědětsmile V našem vyváženém mediálním prostoru o tom silně pochybuji. A když, tak se dozvíme, že ještěže byla očkovaná, protože mohla dopadnout hůř... Asi tak.
Není to sranda, ale všeho s mírou a hlavně objektivně.
[ Reagovat ]
25.10.2021 21:46Od: dappe
Hlavně pravděpodobně zjistíme, že to není pravda.
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:14Od: Tomas_Smid_fan
toho nemám zapotřebí a moc nechápu, kde se v tobě bere taková drzostsmile
[ Reagovat ]
26.10.2021 14:45Od: Fandina
V nynějším mediálním prostoru se nic neutají. Takže není divu a o drzosti bych nemluvila. To je tvůj výklad.
[ Reagovat ]
25.10.2021 14:43Od: jk-venus
čistě kšefty etika je nezajímá
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist