Zverev přehrál i Federera! V Montrealu slaví pátý letošní a druhý titul z turnajů Masters

  • ATP MONTREAL - Alexander Zverev ve finále Rogers Cupu v Montrealu jako první v sezoně nečelil proti Rogeru Federerovi mečbolu a připravil mu teprve třetí letošní porážku. Dvacetiletý Němec porazil o 16 let staršího Švýcara, jehož začaly limitovat bolesti zad, po skvělém výkonu a bez ztráty servisu ve dvou setech. Získal tak už pátý letošní titul, čímž se vyrovnal právě Federerovi, turnaj Masters 1000 vyhrál podruhé v kariéře.
    13. 8. 2017, aktualizováno 14. 8. 2017 | Aktuality |  245 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Hvězda Alexandera Zvereva se letos naplno rozzářila. Dvacetiletý Němec patří mezi nejúspěšnější hráče roku 2017, což potvrdil i na začátku US Open Series, před kterou angažoval superkouče Juana Carlose Ferrera a během které vyhrál všech deset utkání. Tím už třikrát vylepšil svou nejdelší vítěznou sérii.

Minulý týden dvacetiletý Němec triumfoval na podniku ATP 500 ve Washingtonu a tento týden nenašel přemožitele ani na turnaji ATP Masters 1000 v Montrealu. Hned v prvním zápase přežil tři mečboly proti Gasquetovi, další čtyři soky pak porazil ve dvou setech.

Po Kyrgiosovi, Andersonovi a Shapovalovovi si v dnešním finále poradil i s letos takřka nezastavitelným Rogerem Federerem. Švýcara, který v úterý oslavil 36. narozeniny, porazil bez ztráty podání 6-3 6-4.

Tenista s ruskými kořeny Zverev odvrátil všechny tři brejkboly, kterým čelil ve druhém setu za stavu 0-1, a vzájemnou bilanci vyrovnal na 2-2. V závěru mu pomohly i zdravotní potíže Federera, kterého očividně limitovaly bolesti zad, s nimiž v minulosti již několikrát laboroval.



Letos si Zverev zahrál ve finále pošesté a popáté z něj odešel jako vítěz, když navázal na triumfy z Montpellier, Mnichova, Říma a Washingtonu. Víc titulů v této sezoně nikdo nezískal, pouze Federer jich má rovněž pět. 

Celkově Zverev vybojoval 6. titul v kariéře a druhý z podniků Masters 1000, což se z aktivních hráčů podařilo jen Djokovičovi (30 titulů), Nadalovi (30), Federerovi (26), Murraymu (14) a Tsongovi (2).

V roce 2017 německý mladík vyhrál už 46 zápasů, čímž překonal své maximum z loňska. Víckrát (47krát) letos zvítězil jen Nadal. Díky své formě se nejmladší hráč v Top 50 a třetí nejmladší v Top 100 poprvé posune na post světové sedmičky.

"Že budu mít letos v srpnu na kontě pět titul a z toho dva z velkých turnajů Masters, se mi ani nesnilo. Ale je to výsledek mé tvrdé práce, která přináší ovoce," řekl Zverev, který už má jistý start na novém turnaji pro vycházející hvězdy Next Gen ATP Finals v Miláně a jednou nohou už je i na Turnaji mistrů v Londýně. V žebříčku ATP Race to London se totiž posune na třetí místo za Nadala a Federera. kteří jsou již jistými účastníky vyvrcholení sezony.


Federer se letos poprvé nedostal k mečbolu
Federer má po dnešku stejnou letošní finálovou bilanci jako Zverev (5-1), když triumfy slavil na Australian Open, ve Wimbledonu, Indian Wells, Miami a Halle. V Montrealu si zahrál finále podruhé v kariéře, ale stejně jako v roce 2007 premiérové vítězství nevybojoval. Rogers Cup ovládl jen v Torontu v letech 2004 a 2006. 

"Mě se tady ještě nikdy nepodařilo zvítězit a podívejte, Alexovi se to povedlo ve 20 letech. Snad mi jednou alespoň poví, jaký je to pocit vyhrát turnaj v Montrealu, já ho neznám." vtipkoval Federer při slavnostním vyhlášení. "On má před sebou opravdu velkou budoucnost, pro tenis je to vzrušující."

Dnes Federer přišel o sérii 16 zápasů bez porážky, což byla jeho nejdelší vítězná šňůra od roku 2012. Na grandslamech a turnajích Masters 1000 letos prohrál poprvé po 29 výhrách v řadě. 

V 38. letošním utkání Federer zaznamenal teprve třetí porážku. Vůbec poprvé v sezoně neuhrál ani set a dokonce poprvé si v utkání nevypracoval mečbol. Předchozí porážky totiž utrpěl po nevyužití mečbolu proti soupeřům mimo Top 100 - v únoru v Dubaji podlehl Rusu Donskému a v červnu ve Stuttgartu neuspěl proti domácímu Haasovi.

Otec čtyř dětí Federer v Kanadě nedokázal vybojovat svůj celkově 94. titul, kterým by se vyrovnal historicky druhému Ivanu Lendlovi. Nejvíce turnajů (109) vyhrál Jimmy Connors. 

Devatenáctinásobný grandslamový vítěz Federer si také zkomplikoval boj o návrat do čela světového žebříčku. Příští týden v Cincinnati, pokud mu to zdravotní stav dovolí a do soutěže vůbec zasáhne, bude potřebovat postoupit minimálně do semifinále. Jistotu bez ohlížení se na výsledky svého konkurenta Rafaela Nadala mu dá jen titul, který v Cincinnati už sedmkrát slavil. Naposledy byl v čele žebříčku v listopadu roku 2012 a celkově v něm strávil rekordních 302 týdnů.

• ATP MASTERS 1000 MONTREAL •
Kanada, tv. povrch, 4.917.120 dolarů
nedělní výsledky (13. 08. 2017)
• Dvouhra - finále •
A. Zverev (4-Něm.) - Federer (2-Švýc.) 6-3 6-4
• Čtyřhra - finále •
Herbert/Mahut (5-Fr.) - Bopanna/Dodig (7-Indie/Chorv.) 6-4 3-6 10-6
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (245)
14.08.2017 19:19Od: mahycek
Nechápu, jak se tady kydá hnůj na Federera. To je hnus . Fuj je mně zle z některých.
[ Reagovat ]
14.08.2017 20:20Od: Ondra979
to je jen zavist - dusevni potrava haterova :), ale fakt je, ze nekteri nejmenovani jsou zrali na banana..skoda ze admini spi
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:42Od: Roger_Federer
Komedie :),
Roger prohral jedno finale a Nadalfans maji 300 komentu..
Jak jsem uz jednou tady kdysi psal a tato diskuze to ukazuje v plne nahote:)..vime,'ze vetsina fandu Rafy se rekrutuje z mene "bystrych" (prostacku)..Tihnoucim k auisticke a degenerovane logice.
Vrana k vrane.:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:44Od: Forehand
Kámo, ty si tak strašne mimo, že mimoni animované postavičky sa musia báť o svoje postavenie na trhu.
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:45Od: Roger_Federer
Bud v klidu tebe tam nepocitam..ty jenom obycejny hater ktery ani neveri tomu co pise..Akorad ti to proste da dobre a delas to narozdil od jinych zcela vedome.
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:49Od: Forehand
Ze si ako sčítaný uzivatel TP pri vedomí intelektových predispozícií Pe3ka, Frankyho a pod. dovolíš napadnút práve tento faktor.

To ma pomerne zaskočilo :)

Frantz je možno hrubý, ale určite nie hlúpy, prostý.
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:53Od: Roger_Federer
Problem je v tom, ze ty to nemuzes relevantne posoudit.
Nenavist k Federerovi ti zcela zatemnuje jakykoliv realny usudek kamos
To jsou fakta Peto, ktere ty neumis poznat a vycist.:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:56Od: Forehand
A tu sa opat dostávame k mimoňom. Kruh sa uzavrel.
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:57Od: Roger_Federer
Vzdyt kazdy kdo sem chodi pravidelne jako my dva..musi videt tvuj uchylny vyvoj..:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 17:40Od: Rogers Odevzdaný Roger
Škoda, tak odevzdaný Roger nebyl dlouho. Snad se dá do UO dohromady. Buď bude hrát tenis nebo nosit Mírku na rukou - obojí nejde. Bylo jasné, že RC+CC+UO je velký ranec. Věřím, že nám tento tenisový virtuos ještě něco předvede.
[ Reagovat ]
14.08.2017 17:59Od: Frantz
Na trojlístek RC+CC+UO egoista prostě nemá a ani nikdy neměl koule! Tohle dokázali dát jen ti nejlepší ;-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:04Od: Mayo
El Matador (:
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:10Od: Mayo
Vyhrať MTL, Cinci a US dokázal v jednom roku z B4 iba antukar ako inak (: to bola veľká vec na tretieho naj hardistu z tých 4
[ Reagovat ]
14.08.2017 16:57Od: Herbert_Hoover
Vyrovnanější už ta H2H mezi Rogerem a Sašou být nemůže. V Halle 1:1, na Masters 1:1..pěkné :)) Saša ve 20 teda jede, zažehnán je Berdychův syndrom jednoho vítězného Masters v brzkém věku a případné následné sucho :) Hned to líp vypadá, když jsou ty velké tituly dva :) Cinci mu podle mě ale bude sedět méně, navíc po Římu taky přišel lehký útlum, uvidíme, jak na tohle vítězství naváže :) radši se pošetřit pro USO :)
[ Reagovat ]
14.08.2017 17:58Od: Frantz
Na trojlístek RC+CC+UO egoista prostě nemá a ani nikdy neměl koule! Tohle dokázali dát jen ti nejlepší ;-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 14:48Od: pockerface
Podle mého Roger Cinci vynechá, aby byl ze 100% fit na USO. Oželí i možnost stát se No.1. Tak jí nebude teď na konci srpna, ale v září :-). Měsíc sem měsíc tam, dyť je to jedno :-).
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:30Od: Kozoroh
Těžko říct, jak na tom je. A vynechat Cincinnati, kde doposud 7x vyhrál bude pro něj těžší krok než škrtnout antukovou sezónu z rozvrhu.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:33Od: Pe3k
Odjel do Cinci a zvažuje, zda bude hrát. Raději bych to vynechal a soustředil se na US open.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:42Od: a.magerova
Tak tak, do středy prý počká co a jak se se zády vyvine...

Loni tam nebyl, tak letos taky nemusí... ;-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:48Od: Vojtiik
Koukal jsem jen po očku vedle el classica, Roger odevzdany vykon, přišlo mi, že mu to prostě nešlo a ani se to nesnažil lámat přes koleno, o zdravotních komplikacích spekulovat raději ani nebudu, nic jsem nečetl... naopak Saša perfektní výkon, byl schopen konzistentně ukončovat míče, neměl žádnou velkou herní krizi, Roger ho ani nedostal pod větší tlak.. jsem za něj hodně rád, sympatická hra, jednou z něj bude důstojný GS vítěz a možná to ani nebude trvat moc dlouho.. Sláva vítězům, čest poraženým a zmar zdejší žumpě!
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:23Od: Smazaný účet Kanadska historie Fedexe
2017 - prohra ve finale se Zverevem (1. zapas Polansky)
2016 - chybel
2015 - chybel
2014 - prohra ve finale s Tsongou (zajimavosti je, ze tehdy take mel v 1.zapase Polanskeho)
2013 - chybel
2012 - chybel
2011 - R16 (prohra s Tsongou, v prvnim zapase mel Pospisila, kanadana:)
2010 - prohra ve finale s Murrayem (po ceste do finale porazil Djokovice)
2009 - QF - prohra s Tsongou (prvni zapas s Niemeyerem, kanadan:)
2008 - R32 - prohra se Simonem
2007 - prohra ve finale s Djokovicem
2006 - WINNER (porazil ve finale Gasqueta)
2005 - chybel
2004 - WINNER (porazil ve finale Roddicka)
2003 - SF (prohra s Roddickem)
2002 - R64 (prohra s Canasem, ktery tehdy vyhral!)
2001 - chybel
2000 - R64 (prohra s Hewittem)

6x chybel, z toho za 4x za poslednich 7 let
12x se ucastnil
2x vyhral turnaj
4x prohral ve finale a pokazde s jinym souperem:) Zverev, Tsonga, Murray, Djokovic
3x prohral s Tsongou
1x prohral v 1.kole s pozdejsim vitezem
4x mel v prvnim kole, zapase Kanadana za poslednich 5 startu:)
3x prohral hned v prvnim kole nebo uvodnim zapase

Nikdy se v Kanade nestretl s Nadalem...ktery vyhral turnaj 3x.
Sir Andy vyhral Kanadu take 3x. Djokovic 4x se kterym tady ma h2h 1:1. S Andym tady hral pouze jeden zapas, ktery prohral a ve finale.
Nejuspesnejsim dobyvatelem Kanady stale zustava Ivan Lendl, ktery tady vyhral 6x.

Nejenze Fedex v kanade nesbira nejake vyjimecne uspechy (vzhledem k jeho kvalitam, ale ani Nadal, ani Murray, ani Djokovic nejsou tady pro Fedexe nejakou tou nejvetsi hrozbou...

TSONGA je jeho kanadsky killer:) Nebyl ho schopny porazit ani JEDNOU ze tri pokusu a bylo jedno, v jakem prubehu turnaje se potkali, ci na zacatku, behem, ci ve finale...

Takze Nadaliste nemaji k te Kanade a Fedexovi vlastne co rict, max. Tsongiste...:D)
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:25Od: Smazaný účet
Jinak Alexandr zdatne Tsongu letos zastoupil...:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:38Od: Pe3k
Pěkný přehled, thx!
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:49Od: Vojtiik
to asi budeš místními slaboduchými označen za FFF brzo ;)) :D
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:50Od: gigin
On je na hostu u vás teď. Po dobu pauzírování Djokolandu.
[ Reagovat ]
14.08.2017 14:53Od: Smazaný účet Re: gigin
:D)
Toz jak ja bych se dostal do teho Djokolandu, to bych si uz nejen pod vetvi ani neskrtl, ale Kozoroh by z toho dostal infarkt a museli by ho asi lecit dele nez Djokovice, Fedexe, Murrayho a Nadala dohromady za celou karieru:)))
Me Big4 nelaka, jsem spis na poradne vyzvy...Isner, a tak:D)
Az 1111 skonci karieru, tak bud koncim s tenisem,
nebo zalozim klub Big4P - Paul, Pella, Potro, Pouille:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:14Od: gigin
To je sympatické uskupení, i když ten JMDP je tak na hraně no. Já uvidím, počkám, co ten blázen předvede a pak nevím. Kokki ještě no, Gyros, to je taky takové lejzy manky, kuwa :DDD
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:31Od: Smazaný účet Re: gigin
Jo ty bys mohl zalozit tzv. K2.
Kyrgios a Kokki:)

Hele Gigine a kdyz nam to nevyjde, nebo bude frustrace, porad jeste muzeme vlozit spolecne usili do projektu a zalozit spolecne klub WTF :D)))) Podle me paradni zkratka, lepsi jen tezko pro nas pohledat...
...pochopitelne jasne slozeni tymu - Wawrinka, Tomic, Fognini :D))))

Takze az budeme mit krizi, mysli o spolecne nabidce klubu WTF!:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:38Od: gigin
Jejda Wáwru ne! :D
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:53Od: Smazaný účet
No ty ses dobrej:)))
Tak najdi nejakeho hrace na pismeno W.
A abychom ho aspon trochu znali:D)))
...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:56Od: a.magerova
Prosadí se, uvidíte... ;-)

http://www.tenisportal.cz/hrac/wu-4d1d5/
[ Reagovat ]
14.08.2017 16:01Od: Smazaný účet
To uz bych to nejak spis obesel, a nasadil do toho WTF, Wilfrieda:)))
A jen zasveceni by vedeli, ze jde o Tsongu:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 16:06Od: a.magerova
No toto... nechtěla jsem, ale přinutils mě k tomu: "SRABE!!!"

:-)))
[ Reagovat ]
14.08.2017 16:09Od: Smazaný účet
:D)))
Tak ja jsem si hlavne oddychl, ze jsi nenavrhla britskeho tricatnika Jamese Warda:))) Z toho by se couvalo mnohem hur...
[ Reagovat ]
14.08.2017 16:13Od: a.magerova
Jako si myslíš, že jsem bezmozek či co?!!!

Nabízím mladého perspektivního, né někoho, kdo TO má za pár... :-P
[ Reagovat ]
14.08.2017 16:20Od: Smazaný účet
No ted musim uz jen pockat na Gigina, jak se k tomu vyjadri...
...mozna nabidne neco on sam:)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:08Od: Smazaný účet
dost pochybuji, ja jsem tady uz dost proflaklej tim, ze fandim tenisove periferii:D)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:15Od: babolat.cz
to snad gigin
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:16Od: babolat.cz
nyní 251
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:22Od: Smazaný účet
dle Kozoroha ta periferie zacina mnohem driv, nez si dokazes mozna predstavit...
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:23Od: gigin
216.097 diváků. #RogersCup (samozřejmě ten mužský v Montrealu) vytvořil historický rekord v návštěvnosti týdenního turnaje.
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:19Od: Labi Forehand, babolat, Frantz...
to co tu předvádíte, kdy kromě Forehanda, který příjde s nějakou "Rafa statistikou" každý den, člověka opravdu pobaví
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:33Od: peRFect
Zvířev hrál výborně o tom žádná a je dobře, že také z mladejch někdo konzistentně drží (snad to v jeho případě není sezónní záležitost). Opět se ukázalo, že na Rogera platí hlavně slunko, day session mu nevyhovují nikde a jen doufám, že záda nebudou nějaký problém. Měl se na MTR vykašlat a jet jen Cin a USO a pak Laver. Snad ani o jedno nepřijde.
Osobně jsem si přál, aby udělal letošní Wimbl, AO a Sun2 bylo jen přilepšení a nelze očekávat, že bude drtit všechny. Z letošní sezóny zatím vytěžil absolutní maximum a těžko i největší fans mohli očekávat tolik bodů a vavřínů. První vážnější prohra byla otázkou času a v této části sezóny už nás asi ani nemrzí. I kdyby No1 nevyšla, tak co. Jsem rád i za zdejší haters, alespoň mají důvod něco psát, letos dokonce potřetí :-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:56Od: babolat.cz
Ale stejně mi to nedá a rýpnu si. Pokud má Roger takovou fazonu, je to potencionální No1., podle některých GOAT?, a dlouholetý hráč s nesmírnými zkušenostmi a prohraje zrovna ve finále s mladíkem? Neměla by se právě ve finále ukázat ta velikost? Prohrát ve 3.kole je většinou náhoda, ale finále si velký hráč musí uhlídat, o tom žádná! Takže co? Zhasíná nám svíčka?
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:00Od: Forehand
Federer mal lucky draw, prvý vážnejší súper a hladká prehra.
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:04Od: Frantz
Byl zraněnej!!!!!!! Narcis pokud je zdravej, tak ve finále přece nikdy neprohrává, copak to nevíš!?!? ;-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:09Od: dappe
A dokonce občas vyhrává i zraněnej, například v letošním finále AO.
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:43Od: Franky
traja krali :D Blabola Trollo z petrzky a Tranz uz vysli zo svojich preprdenych izieb lebo Roger prehral..ukazovatel GOAT je teda podla blbych a blbsich prehrate finale jedneho mastersu s bolavym chrbtom (a nerobi okolo toho take halo ako trenkoskrab ktoremu aj tak vacsinou nic neni len proste prehrava) zatialco skutocny GOAT vypadol uz 3kola pred nim :D saskovci
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:23Od: Marduch
svíčku si strč do prd.ele, všichni kromě tebe viděli s čím se Federer ve finále potýkal.
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:29Od: blax
První servis 160 a druhý 130kmh je určitě u Federera normální... Ale je fajn, pozorovat těch pár zakomplexovaných Rafových fans, kteří se teď vyrojili a mají radost. Kdybyste to brali v pohodě a komentovali třeba jako Kozoroh, tak nic neřeknu, ale takhle je to fakt trapný. Nebo kdybyste rozebírali, co musí Rafa uhrát, aby byl jednička - to by snad mělo být hlavní téma ne?
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:35Od: peRFect
Tak hlavně, když si ty první kola odůvodníš, což je zrovna v tvém případě na místě :-) Jak se řiká, není potřeba něco umět, ale umět to okecat.
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:11Od: babolat.cz
tak mi jsme to strávili celkem v pohodě,ale vy jste z toho finále v transu, spadlá hvězda, mrtvý papež, bigotní fanoušci všech zemí spojte se...:-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:42Od: Pe3k
Blabolat, Forehand a Frantz dno tenisportalu.
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:08Od: babolat.cz
narozdíl od tebe, se zdržuji vulgárních výrazů a nijak neurážím rogera.
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:15Od: Pe3k
Já Rogera taky neurazim...kde sem psal něco vulgárního?
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:18Od: babolat.cz
nejsem učitel a nemám čas, abych ti opravoval diktáty...
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:21Od: Franky
bla bla blabolat!
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:21Od: Forehand
:-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:02Od: Lina
Nevím, jak moc sleduješ tenis, ale Zverev není první mladík, který porazil ve finále hráče z většíma zkušenostma. Navíc Zverev je, ač mladý, tak dost dobrý a není žádná náhoda, že porazí top hráče. Chtělo by to trochu osvěžit paměť.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:06Od: babolat.cz
to nijak nepopírá to, že Zverev je mladík a že ve finále by legenda fedex měla tohoto mladíka porazit s prstem v nose :-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:59Od: Lina
Mně přijde dost neobjektivní, že zmiňuješ pouze Federera. Nemusíš souhlasit, že je letos nejlepší, což bys ale měl ze sportovního hlediska určitě a navíc ve svém věku. Hráč s druhou nejlepší formou je Nadal. Neprohrál taky nhodou s talentovaným mladíkem, prohrál i s 36 letým hráčem a je jedno, jestli je to finále nebo ne. Navíc Federer nikde neprohlásil, že nemůže prohrát s mladíkem ve finále, zvlášť když má vlastní zkušenost z druhé strany. Prohra se Zverevem po jeho letošních výsledcích není určitě ostude pro žádného top hráče, protože Zverev sám je a bude top hráč.
[ Reagovat ]
14.08.2017 17:39Od: Frantz
ATP race jasně ukazuje kdo je letos nejlepší a tam je egoista až na druhým místě, takže napsat, že je Federer letos nejlepší je dost mimo, milé lino :-D

To, že elegoš nemá na antuku koule je jen jeho problém ;-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 19:06Od: Lina
Věc názoru. Roger má 2 GS, Nadal 1. Jestli bude hrát Nadal ještě v 36 letech, nejspíš bude taky vynechávat své neoblíbené turnaje, aby mohl vyhrávat na antuce. Roger chtěl vyhrávat na trávě a to se mu povedlo. Přijde mně to celkem logické a jestli to nechápeš, nic se nedá dělat.
[ Reagovat ]
14.08.2017 19:13Od: Roger_Federer
Tohle fans Nadala nikdy neprijmou jako argument.
Neni divne, ze Rafa dokazal opanovat hardove granslemy vzdy jenom kdyz se vracel po delsich pauzach(odpocaty) a potom mel vysledky celou sezonu..
Federer v 36 musi hrat jako v 24 letech..
[ Reagovat ]
14.08.2017 20:15Od: Lina
Vím, že se pokoučím o nemožné. Ono to tak nejspíš bude. Odpočinou si i přes léčbu a jsou natolik dobří, že nemají s návratem problém. Roger má prostě smůlu, že se vymlouvá na zranění, když prohraje, ale Rafa je vážně zraněný a ke všemu je Roger nyní ještě srab, že vynechal antuku. Možná jednou uznají, že to jinak nejde pokud bude chtít Rafa vyhrát něco většího. Možná jim taky někdy dojde, že je lepší ten, kdo v jednom roce vyhraje 2 GS než 1. Pravda Rafa může ještě vyhrát USO.
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:43Od: Krisboy
Kujva to je bojec, tenhleten Saša!!! Pátej titul, gratulace!!!
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:49Od: svetova.dvojka
Gasquet na něho měl několik matchpointů..., štastný titul, Richard G si teď určitě drbe hlavu
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:25Od: Mayo MTL
Tak další turnaj za nami. Videl som z neho asi 10 minút ako inak. Hurá do Cinci
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:20Od: Pavol Tipy.
Ja som na Wozniackej a Federerovej predpokladanej prehre zarobil 23,12 eur . A vy ? Ak prehral dobrovoľne tak mu veľmi pekne ďakujem.
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:24Od: Mayo
Ja som nezarobil nič.
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:25Od: svetova.dvojka
Když jsem se ptal Romů v romských osadách na Slovensku,kolik nebo jaké znají tenisty, tak většina Romů odpověděla Nadal a to mluví za vše..., Federer se ještě bude muset pořádně snažit ,aby se dostal do povědomí romských osadníků na Slovensku.
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:55Od: Mayo
Rómovia sú veľkí ľudia.
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:56Od: safi1313
Havně mluví za vše to, že chodíš na Slovensku po romských osadách :-)))
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:06Od: svetova.dvojka
Jenže já jim nosím jídlo,pitnou vodu a přikrývky na zimu, to je charita, já mám srdce , jestli víš co to je, jako každý správný Rom. Romové to na Slovensku opravdu nemají jednoduché, rasismus je na Slovensku všudypřítomný. :-(
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:49Od: d@ve
Ale hlavně, že na vatrisku maj na každé chatrči satelit. To maj asi taky díky charitě. ;)
Obávam se, že tam Romové neznají ani Sagana, natož pak "cizího" Federera. :)
BTW: Rasismus je ovšem oboustraný, to nemůžeš popřít. A asi to tak v tomto systému bude i nadále.. :/
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:51Od: Franky
svetova dvojka ty si iny c*u*r*a*k....ides to tu hrat na charitu (to ze pomahas parazitom systemu co vrhaju mlade kazdy rok o ktore sa nevedia postarat to ani nebudem komentovat..) a zaroven podrypujes do vsetkych fanusikov Fedexa..On robi pre charitu viac jak cele CR ty saso...
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:54Od: d@ve
?? A proč reaguješ na mne??
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:00Od: Franky
sorry zle som klikol :D ale mam tam uvedene meno na koho reagujem...neber to na seba..
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:15Od: d@ve
OK. Jen fakt nemám rád různé vulgarismy a tak bych do toho nechtěl být nijak zainteresován. ;)
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:22Od: Franky
tak mi to prepac za nechutny vyraz najhrubsieho zrna..hned pisem adminovi aby to dal prec ;)
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:23Od: d@ve
Fajn, dobrý nápad.. :)
Díky za pochopení, jsem přeci jen starší škola.. ;)
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:23Od: babolat.cz Re: spíše
aby tebe dal pryc a bude klid
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:59Od: Franky
nebude..nikdy nebudes mat klud proti armade fanusikov elegana a zijucej legendy :) a s tvojim pristupom ala Forehand a Frantz..budete tercom posmechu u nas ;)
[ Reagovat ]
14.08.2017 14:53Od: Amputace
Armádě ovcí v čele s debi.ly se nikdy nedá dlouhodobě bránit - to už historie několikrát dokázala.
[ Reagovat ]
14.08.2017 14:58Od: babolat.cz
počkej až stádo vedené s frankym si odhlasují vystavět na letné pomník fedexe...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:00Od: Franky
ty si kto?
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:05Od: Amputace
Stará firma... Kvůli blbečkům jako ty sem chodím už jen velmi sporadicky.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:08Od: babolat.cz
Franky je tady je i s cestou 2 měsíce a ptá se kdo jke Amputace. To předpokládá, že fedexe poprvé viděl v blesku na titulní straně co vyhrál AO17
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:09Od: Franky
to nas tesi odkaz to aj trom "kralom" : forehand blabolat a tranz a bude to uz len portal o tenise a nie o trolovani ;)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:16Od: Amputace
A nechceš jít třeba do pr.dele ty s Petříkem? To mi připadá jako ještě podstatně lepší řešení.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:26Od: Franky
ak by sli FFF prec z TP mohli by zrusit stranku kamo ;)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:28Od: Amputace
To je pravda. Je vás jako ovcí na pastvě - tupé, mečící stádo, které profituje pouze z toho, že je početné.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:30Od: Pe3k
Tupé stádo jste vy...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:34Od: Amputace
Teď pouze jako tupá ovečka opakuješ po mně. Méé. Na vlastní myšlenku ti přes všechen ten hejt nezůstalo v mozečku místo. Radši se běž zabít a věnuj své tělo vědě.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:37Od: Pe3k
No hejty si tu rozjel ty...
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:19Od: Forehand
:-)

Bazingá Petríčku :)
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:32Od: Franky
Kolko nenavisti sa v tebe berie...nechapem..pritom tenis je o respekte a fairplay :(
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:36Od: Amputace
To je tak slabé, že na to ani nebudu nic vymýšlet :D Hergot, hatujete celé dny, pomalu ani nemáte jinou životní náplň, tak už mi konečně předveďte něco ze svého skutečného umění! Toto je zatím hodně slabý příběh.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:44Od: Franky
opakujem este raz: ty si kto? naco a preco na teba reagovat? naco nieco vymyslat? prisiel si tu lebo vcera Roger prehral tak ste tu nabehli jak supy nad mrtvolou zato ked nadal letel v 3 kole o vas ani pocut nebolo. Este aj vlajkova lod z petrzalky uplne stichla...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:46Od: Pe3k
Klasika...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:13Od: gigin
Klid Amputko, tvl... že se na to nevysereš... užívej Nadala v klidu :)
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:02Od: Marduch
však k němu mají na první pohled logicky nejblíž. Víc bych v tom nehledal.
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:24Od: babolat.cz Re: VAMOS
i já si osobně vážím více lidí,kteří svůj úspěch museli tvrdě vybojovat a denně trénovat, aby úspěšní zůstali, než přirozených talentů. Nicméně Fedex k tomu talentu hodně pomáhá. Ale Rafa je Rafa.
[ Reagovat ]
14.08.2017 07:58Od: peggy
Nemam Zvereva moc rada jako cloveka,jako tenista umi.Je dobre,ze konecne nekdo zase porazil toho arogantniho Federera,ten si mysli,ze je Bohem tvorstva.S tim,se ohani,ze ma 4deti asi jak media uvadeji,ze chudy nebude.Vzika sance,Rafa pokud bude hrat dobre muze byt prvni,alespon na chvilku.
[ Reagovat ]
14.08.2017 08:18Od: ttopi Re: Mimo
Jseš celkem mimo. Federer je možná nejvíce respektovaný sportovec na světě. O aroganci rozhodně nemůže být řeč. Nejspíš máš nudný život, že? :-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 08:42Od: Stan_Borowitz
Klid, jen dává najevo svou frustraci z toho, že Roger nasbíral v tomto roce ve svých 36 letech víc titulů, hlavně těch opravdu cenných, než Rafa.

Je to vlastně svérázné vyjádření respektu Rogerovu tenisovému umění, podobně jako u ostatních Rafatrolů.
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:12Od: triatlet
Rafatrolové - dobrý termínus technikus :-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:08Od: Forehand
Tá premisa mysliet si o niekom, ze ma nudný zivot za názor je topka topov..:D

Pobavils tipek.
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:12Od: triatlet
Rafatrol no.1
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:54Od: Forehand
A plačemé...
[ Reagovat ]
14.08.2017 21:00Od: triatlet
Naopak, trolíku, těším se z výsledků Rogera a Rafovi přeju, že se mu na antuce dařilo.
Ale to takový Trolehand jako Forehand nepochopí.
[ Reagovat ]
14.08.2017 22:43Od: Forehand
No ty si ale zlatý, že si mi to vysvetlil. A este aj Rafovi praješ úspechy na antuke, hotový ľudomil..Pekný večer a posielam pohľadenie ;)
[ Reagovat ]
15.08.2017 00:06Od: Roger_Federer
:), uz to nehul.
[ Reagovat ]
15.08.2017 00:06Od: Roger_Federer
:), uz to nehul.
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:57Od: dappe
Tak nevím, co to musí být za lidi, když mají potřebu v podstatě denně na internetových diskuzích provokovat, urážet apod...V některých případech je evidentní, že chybí mozek, u některých budou zase problémy jinde, že?
[ Reagovat ]
14.08.2017 07:57Od: Pe3k Roger
Zranění zad, je to jediné co dokázalo zastavit 36 letého Federera, aby vyhrál všechny velké turnaje této sezóny, tenisově na to nikdo nemá...
Gratulace Zverevovi, příští sezonu už bude hybná síla i na gs.

Roger prohrál a vyrojila se ta největší špína TP, trolhand, kaďák a spol. Můžou být ještě větší ubožáci? Uvidíme...
[ Reagovat ]
14.08.2017 08:57Od: Franky
Jak boli ticho po vypadnuti nadala :D zmizli jak prd vo vetre a aha ich jak sa vyrojili zrazu...trapaci tesia sa aj ked je super zraneny
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:13Od: Pe3k
Je to jen banda ubohých hejtru Federera.
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:58Od: Forehand
Kapesníček?..
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:34Od: Pe3k
Pro ty co nepřejdou 3 kolo :D
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:56Od: Forehand
Fnuk, fnuk...

Jediné zranenie dostalo 36 ročného Federera!...

Lol, aký pátos...Dal si do toho emócie kamoško. Dostalo ťa to, ale ustál si to...:D
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:41Od: Pe3k
Zalez Petržalko...
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:24Od: Forehand
Pozrite sa na neho, ako nám tu vyhrožuje tou svojou malou pästičkou..:)

No neni rozkošný, Petríček, Retardíček..
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:35Od: Pe3k
Nepoznáš radu od výhrůžky? Víš mě osobně nevadis, chápu že si narušený hejtr Fedexe, ale snažím se ušetřit ostatní od tvé přítomnosti a tím i pozvednout tento web, který by byl bez tebe Franze a světové dvojky celkem fajn...
[ Reagovat ]
14.08.2017 14:37Od: Amputace
Ano, bez Forehanda atd. by tady vzniklo vážně fajn prostředí, ve kterém by vám už vůbec nic nebránilo se nerušeně předhánět v chvále jistého Švýcara. Ne, já jsem naopak v tuto chvíli za Forehanda a spol rád, protože vyrovnávají misky vah v podobě tebe a podobné špíny, která mi tento portál zcela zhnusila a dostala jej na úplné dno.

Na jednu stranu mě mrzí, že místo nálady vzájemného uznání a respektu, kvůli kterému vlastně ty dva hráče celou jejich kariéru (která už nebude mít dlouhého trvání) sledujeme, je tady k vidění přehlídka o největší urážku, ale na druhou stranu je to tak správně. Když jsi tady po AO14 vykřikoval o Nadalově simulování, když skoro všichni vyhlášení hejtři uznali, že byl Nadal zraněný, dostal ses u mě na úplný vrchol debi.lity, protože přijít s natolik vážným závěrem, nemít ho ničím podložen a totálně zneuctívat toho hráče, je pro mě nepřekonatelná ubohost, i kdybys o Nadalovi tisíckrát napsal, že je to řiťopich a doper. To víš, že měl Roger včera na sebe vsazeno? Takový zápas by totiž jindy vyhrál. Je to materialista a nenažranec.

Já jsem moc rád, že tobě a tobě podobným teď Forehand a spol. tuhle úchvatnou Rogerovu krasojízdu znepříjemňuje a nedovolí vám užívat si jeho výkonů, aniž by to doprovázely blbé kecy haterů - stejně jako jsi to nespočetněkrát udělal ty mně. Jen si to vyžer. Možná tě jednou zamrzí, že jsi poslední léta Rogerovy kariéry místo úplné soustředěnosti na jeho hru strávil v diskuzích naprosto o ničem.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:22Od: Pe3k
Forehand mi nic nezneprijemnuje, dělá zde jen ostudu, sobě a všem Rafa fans. Pokračuj takhle dále a klesneš na jeho úroveň...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:25Od: Amputace
Nemám s tím problém. K tobě by cesta i přesto zůstala daleká a především hluboká.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:32Od: Pe3k
No bohužel realita tě očividně minula obloukem...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:37Od: Amputace
Mě možná minula, ty ses jí ani nepostavil.
[ Reagovat ]
14.08.2017 17:59Od: Roger_Federer Re: Amputace
Forhend a pe3k jsou uz na stejne urovni.Sory je to tak.
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:18Od: Pe3k
Rofl.
[ Reagovat ]
14.08.2017 13:12Od: atptour
A co French open a mastery na antuce?Zkus byt mene zahledeny do sveho oblibence.Ja treba Federera respektuji a je uzasne,jak letos hraje,i kdyz Djok a Mura se od zacatku sezony potykaji se zdravotnimi problemy,coz Federerovi i Nadalovi trochu pomohlo,vcetne lonske pauzy.Zkus uznat i vysledky sveho neoblibence.
[ Reagovat ]
14.08.2017 04:35Od: Kozoroh Fedex-Saša 3:6, 4:6
Saša je pašák, 2 tituly Masters v jedné sezóně, to mimo kvarteto BIG 4 nikdo ze současných hráčů nemá. Dřímá v něm obrovský potenciál, který se snad brzy projeví i na GS, kde dosud Saša došel jen do OF. Ale na USO by to při formě, jakou ukazuje na severoamerických betonech měl zlomit.

Pro Fedexe škoda 400 bodů...
[ Reagovat ]
14.08.2017 04:24Od: Forehand
Zverev - Djokovic 2:0
Zverev - Federer 3:2
Zverev - Nadal 0:3..Na neho este nedorastol :)
[ Reagovat ]
14.08.2017 07:25Od: Stan_Borowitz
Škoda, že Rafa v Montrealu nehrál, jistě by bral titul při tak slabém obsazení.
[ Reagovat ]
14.08.2017 08:50Od: Franky
Za 1. Federer Zverev 2:2 (hopman medzi offic.atp nerataj) . za 2. Zverev porazil supera ktory porazil zdravotne 100% Nadala...Naopak Zverev zastavil Federera potom co ocividne 2 set odchodil.. za 3. spomen si jak Nadala pred 2rokmi mal v IW na lopate a potom co lahky voley na MP nezvladol sa zosypal vtedy uz mal Nadal bobky z neho...teraz uz bude len statista
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:57Od: Forehand
Jj a skoda tych zranených zad. Akurat sa zas ozvali, ked Roger prehral. To je ale pech.
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:20Od: Franky
Si spocitaj po kolkych prehratych zapasov prisiel Rafik s nejakym "zranenim" na tlacovku krce..bolesti brucha..kolena..zapastie, Roger to dohral nikomu nic nehovoril nepotrebuje zhadzovat vykony druhych ako el matakdor
[ Reagovat ]
14.08.2017 12:20Od: babolat.cz
NoFedereNofinal
[ Reagovat ]
14.08.2017 08:34Od: dappe
Zverev - Federer ale není 3:2, máš to dokonce i v článku.
[ Reagovat ]
14.08.2017 08:45Od: Pe3k
Co bys po něm chtěl? Ten ubožák je rád, že ví co znamená H2H...fakta a inteligence no obloukem minuly :)
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:57Od: Forehand
Kapesníček?..
[ Reagovat ]
14.08.2017 10:06Od: Mayo
Ako inak proste El Matador (:
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:25Od: Kozoroh
Jedinou pravdivou statistikou z těch tří je ta s Rafanem. Roger má po včerejšku se Sašou smírnou bilanci 2:2, exhibice HC se nepočítá do ATP statistik. Podobně se do tabulek nepočítá No1eho utkání se Sašou loni v BTCh. Nejsou to zkrátka a dobře ostré zápasy.
[ Reagovat ]
14.08.2017 01:32Od: Torn
Neviděl jsem, ale přál jsem to Sašovi, je trochu smutný, že někdo má potřebu tu spekulovat o tom, zda to vyhrál fér nebo nefér, případně zda má na světovou jedničku. Karolína sice jako jednička zatím nezáří, ale vysoká je taky dost a je světová jednička, to stejné platí pro Maruši. Saša je ke své výšce docela šikovný, narozdíl od takového Karloviče, takže pokud si udrží laťku, klidně může být jednou světová jednička. A srovnávat tady sprint a tenis je totální hloupost. Tenis je komplexní hra, není to o nějakém vystřel a běž.
[ Reagovat ]
14.08.2017 01:03Od: svetova.dvojka off topic
Takhle se pomáhá sociálně slabým v Maďarsku https://www.youtube.com/watch?v=FvoTaqutfVk
[ Reagovat ]
14.08.2017 01:12Od: Stan_Borowitz
S tou brunetkou a blondýnkou, co to tam vezly, by byla skvělá švédská trojka.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:58Od: a.magerova Pěkná trofej... :-))
Murray dostal ve 2015 jinou...

https://www.atpworldtour.com/-/media/images/news/2015-photo-upload/montreal-2015-sunday-djokovic-murray.jpg
[ Reagovat ]
14.08.2017 01:17Od: a.magerova
2016
http://www.vishvatimes.com/upload/post/2016/08/Kei_Nishikori_and_Novak_Djokovic.jpg

2014
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/08/11/1407736855951_wps_4_TORONTO_ON_AUGUST_10_L_R_.jpg

2013 - taky jiná
https://i.cbc.ca/1.1852116.1379240092!/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/original_620/milos-raonic-rafael-nadal.jpg
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:53Od: Forehand
Sedem gemov. Na parádu. Zhasla fajka.

S Denisom to zrejme bolo predčasné finále, cakal som dostojnejší match.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:55Od: Stan_Borowitz
Predčasné finále to bolo s Gasquetom...
[ Reagovat ]
14.08.2017 01:24Od: Franky
Forehand ty zijes kamo? :D pred zapasom som uz myslel ze si si zrusil ucet
[ Reagovat ]
14.08.2017 04:19Od: Forehand
Bol som busy, finále som nevidel. Nezaujímalo ma ;)
[ Reagovat ]
14.08.2017 09:19Od: Franky
Tak to by si mal vediet ze Rog nebol fit od zac. druheho setu ...take veci urcite budes poznat kedze Rafa sa na to vyhovara celu karieru ked prehra
[ Reagovat ]
14.08.2017 14:47Od: Amputace
Simulace přece - něco podobného jako Nadal ve finále AO. Prostě se v zápase vůbec nechytal, tak se rozhodl svést to na zranění a zbytek zápasu odchodil... Jak je to jednoduché, když se na to člověk podívá očima FFF.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:24Od: Pe3k
Ano, Nadal v tom má už solidní praxi...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:26Od: Amputace
Máš na víc..
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:27Od: Franky
:DDD v podstate to trenuju s tonym uz od utleho veku
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:32Od: Amputace
Škoda pro vás, tupé FFF, že ho k tomu párkrát nepřinutil také Roger. Hned mohla být ta H2H veselejší. Ale vždyť koneckonců - většinou se nechytal právě Roger, takže proč by Rafa něco simuloval? Nebylo vůbec zapotřebí. Zato Roger - 2008 mono, AO 2009 také něco měl, že, pak zádíčka. Ajajaj. Porazil vůbec někdy Rafa zdravého Rogera?
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:36Od: Pe3k
Si očividně na dně a to tě tam dostaly jen Rogerovy letošní výsledky?
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:38Od: Amputace
Ani hateři už nejsou, co bývali.
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:45Od: Pe3k
Smutné na tom všem je, že ty hejty zde rozjíždíte vy a nejste ani schopni to přiznat. Jen se podívej, článek ó tom jak Zverev porazil Federera a najednou se tu vynořila celá plejáda Nadal fans...tak snad ste se už vybrečeli, oprášili baladu o H2H a do antukového jara tu nebudete zastírat web...
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:37Od: Franky
RG 05 06 07 08 11 .... Rog NIKDY ziadny zapas neskrecoval!! a nikdy neprisiel najprv s vyjadrenim ze nebol ok hned na tlacovke jak Nadaval..
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:15Od: svetova.dvojka
Zverev letos zakončí sezónu jako třetí hráč světa, má tituly z Masters 1000 a ve finále v nich porazil velké hráče v Římě Djokoviče a v Montrealu Federera, Němci mají nového nástupce Borise Beckera , Michaela Sticha,a Tommyho Haase, ale jednička to je otazník...
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:00Od: svetova.dvojka
Zverev nikdy nebude jednička, je příliš vysoký..., nikdo tak vysoký v historii tenisu nebyl světovou jedničkou, nejvyšší byl myslím Marat Safin, ale Zverev má 198 cm, to je strašně moc, v tom pochybu po základní čáře a hlavně při pochybu do předu je limitován, to není na světovou jedničku, bohužel vyrostl příliš...
Ze zápasu jsem neviděl ani míček, koukal jsem na parádní El Classico, ale podle reakcí to Zverev vyhrál hlavně díky servisu, což jsem čekal, jen tenisový analfabet si mohl myslet, že to Zverev uhraje od základní čáry, že bude dominovat ve výměnách , proti Federerovi který se pochybu jako gepard.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:08Od: Stan_Borowitz
Usain Bolt se při výšce 195 cm nikdy nemůže stát nejlepším sprinterem planety, protože je vědecky prokázáno, že má příliš vysoko těžiště na to, aby měl dostatečné zrychlení...
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:09Od: svetova.dvojka
Mě by jenom zajímalo , kde udělali soudruzi z vědeckých fakult chybu ?
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:12Od: a.magerova
Tak tak... a nakonec mu díky dlouhým nohám stačilo míň kroků než ostatním... ;-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:30Od: freeteepek Re: Dlouhé nohy Usaina Bolta
Pokud vím, tak Bolt nikdy nemíval nejrychlejší starty, ale pak to dohnal díky dlouhým nohám. V tenise se ovšem tak daleko neběží a rychlý start je super důležitý...:-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:37Od: Stan_Borowitz
Ale dokud to nedokázal, považovalo se za fyziologicky nemožné, aby porážel ty prcky se skvělým startem. Podobně jako to, že tenista, který má 198 cm, nemůže být světovou jedničkou.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:10Od: Ereinion
S těmito výroky bych byl hodně opatrný...v race je letos třetí a to mád vacet let...před ním jsou jen hráči, co tu už za pár let nebudou
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:13Od: Smazaný účet
Parádní EC? Parádní byly možná góly Reálu, jinak hra nic moc...
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:15Od: svetova.dvojka
Ty góly to byla nádhera.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:53Od: Stan_Borowitz Od Rogera
velmi rozumné, že se zbytečně nehnal za vítězstvím. Je potřeba se soustředit na Cincinnati a hlavně USO.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:58Od: Mayo
Presne
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:54Od: Forehand
Jj, práve preto odohral maximálny pocet zápasov. Je to stratég ten Roger.
[ Reagovat ]
14.08.2017 01:00Od: Stan_Borowitz
Ostatní zápasy byly lepší trénink. Nemusel si platit sparinga, šetrný Švýcar, no...
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:45Od: Roger_Federer
Aaa Plzen vylezla z kanalu.
Zdravime Zlin
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:43Od: Dobry-den
Neviděl jsem, ale Roger už na to zřejmě nemá. Věk nezastavíš. Co se dá dělat...
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:45Od: vrabejka
:D
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:45Od: kstzlin1
:D měl by už skončit no.. 2 tituly z GS a 3 finále na Masters mu kazí životopis..
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:47Od: Franky
:D :D :D Nee tu je problem inde...Ak ste zapas videli Rog mal zjavne nejaky problem..
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:52Od: kstzlin1
Na záda to vypadá zase no.. Naštestí Usain už to zabalil, takže doktor Müller-Wohlfart bude má jedno volné místo... :/
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:40Od: a.magerova Gratuluji Sašovi.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:34Od: Denis92
Gratulacia Sasovi. Kaslat na prehrane finale, na neziskane body.. Najdolezitejsie je, aby to zranenie nebolo moc vazne. Dufam, ze na USO bude Roger hrat.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:39Od: Labi
pokud to jsou záda, která ho trápí dlouhodobě tak se obávám, že to jen tak nepřejde
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:43Od: dappe
Tak na Wimbledonu 2012 ve 4.kole se nemohl hýbat v 1.setu skoro vůbec, a vyhrál nakonec zápas i celý turnaj. Takže bych nepředbíhal, a uvidíme, co mu bylo. Třeba bude hrát i další týden, i když to asi moc pravděpodobné není, určitě bude chtít být 100% na US Open.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:32Od: triatlet
Gratulace Sašovi.
Pro Rogera přijdou důležitější zápasy. Ať je fit.
Swiss hop!
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:30Od: Mayo
Roger predal.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:40Od: Franky
:D :D ty si iny saso...pred matchom si tu vyhlasoval ze izy vin...a teraz ze predany zapas :D
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:42Od: Roger4EVER
Naprosto souhlasím, šašek.
[ Reagovat ]
14.08.2017 14:51Od: Amputace
Naprosto souhlasím, že to prodal. Navíc předstíral zranění. Hnus. Má to ve svém věku a coby čtyřnásobný otec zapotřebí?
[ Reagovat ]
14.08.2017 15:53Od: a.magerova
Ty ses dneska rozjel... ;-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 18:26Od: Forehand
Veď má pravdu. Na hrubú dieru, hrubá záplata..

Hrubá sila je ešte aj v 21.stor bežným a efektívnym postupom voči recidivistom..
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:29Od: aligo Saša
Letos jako první proti Rogerovi necelil matchpointu, to zní vtipně :D
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:29Od: Fandina Šaša
hezounek a asi budoucí světová jednička. Líbí se mi jak hraje, takže gratulka.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:28Od: vrabejka
Neskutečný Saša!! Porazit ve 2 finále Noleho a Rogers to je známka že už patří do absolutní špičky. Do 2 let bude no.1 už aby to bylo.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:29Od: triatlet
Nole hraje se Shelby?
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:45Od: vrabejka
*Rogera
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:27Od: Torresek
Bezchybný tenis Alexe :)
Dneska by musel hrát Fedex spíš jak grandslamový šampion aby měl šanci.
Jen tak dá Alex
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:27Od: sprchon
Gratulace Sasovi i kdyz jsem to nevidel. Tak nejak jsem to cekal vzhledem k povrchu, bilanci a predvadene hre obou v predchozich kolech. :)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:26Od: kstzlin1
Roger injured evidentně ???????????? vypadá to na ty jeho záda, a to je dost špatné... Cincy a boj o jedničku padá, US a Laver v obrovském ohrožení... Ale hlavně, doufejme, že to zase nebude na půl roku...
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:28Od: kada.tom
snad máš pravdu a bude to alespoň na rok :-) ;-)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:30Od: aligo
Sorry ale ty jsi de*il
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:34Od: triatlet
Dneska je káďákův den: Magda nezvládla kvaldu, Kajka a Roger finále.
Tak ať si to užije.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:32Od: kstzlin1
Kulminace tvý lidský ubohosti? Nebo jsi schopný zajít ještě dál? Přát někomu zranění je tak neskutečně malý, že je mi tě líto možná i více než GOATA ;)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:37Od: free2snc
kada doufám že chcípneš za ty sračky co ti padaj z huby ;-)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:38Od: tenista1
ty si poriadny somár, ked druhému praješ chorobu !!!
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:41Od: tenista1
Týka sa to kada.tom
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:29Od: vrabejka
Typický Rogerfans, Federer prohrál takže určitě byl zraněný :D :D
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:32Od: Lunej..
Pokud jsi sledoval Rogera celý turnaj, tak jsi musel vidět, že hrál úplně jinak než dnes, takže, ač nejsem fanynka Rogera, tak bylo vidět, že není OK. A navíc mi přišel takový unavený, možná to bylo tím, jak byl zarostlý.
[ Reagovat ]
14.08.2017 08:12Od: d@ve Re: Re: Lunej :D
Neoholený, zarostlý?? Že by Roger zapomněl na aerodynamiku a proto byl tak unavený? :D
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:33Od: dappe
Zase jsi za dementa...
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:33Od: Labi
nejde o to že prohrál, čert vem Montreal ale jde o to jak odchodil polovinu druhého setu....tak si ty výstřiky škodolibé radosti odpust
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:33Od: kada.tom
přesně, no :-D
přece neexistuje možnost, že by prohrál pro to, že soupeř byl lepší :-D
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:36Od: Lunej..
Ty jsi evidentně evoluční nebo boží omyl.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:36Od: kstzlin1
Kolik už máš dneska v sobě "fanoušku"? :)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:46Od: vrabejka
+1000
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:35Od: kstzlin1
Zkus si svůj názor nejdřív něčím podložit prosím.. Evidentně jsi konec zápasu neviděl/a, zkus si ho pustit ze záznamu ;)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:38Od: Lunej..
vrabejka je místní expert, hlavně na mluvený koment k fotbalovým zápasům a má i jiné jistě zajímavé projekty. :)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:42Od: kstzlin1
No jo:/ ale koušu ty "odborné analýzy" těžko..
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:47Od: triatlet
Hlavně cokoli vrabejka předvídá, tak přichází pravý opak. Takže se děsím, co se za rok dva stane Sašovi :-)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:50Od: Fandina
Vzhledem k tomu, že vrabejka tomu vůbec nerozumí, tak je úplně jedno, co napíše.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:58Od: vrabejka
Hlavně že ty si posbírala všechnu moudrost světa. Zverev z těch mladých pušek je jasné nejlepší. Do konce sezony bude útočit na TOP 5. Pomáhá mu i že veteráni pořádají lazaret. Hraje výborně na všech površích. Letos tam bylo pár zbytečných proher proti slabým hráčům ale to se stane každému. Bylo by super kdyby se dokázal dostat na 1.misto ještě v éře Murrayho, Noleho, Rafy aby místní "experti* nemohli říct že neměl žádnou konkurenci.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:01Od: Fandina
Mně stačilo to video, které si dal o fotbale, abych pochopila, že ničemu nerozumíš.

Jinak co se týká Šáši, tak tomu věřím, že to dotahne daleko.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:01Od: Franky
Toho sa nemusis bat uz to BIG 4 taha prilis dlho kazdy z nich prebehol uz 30ku a mlady uz teraz ich vedia pretlacit i ked este nie pravidelne ale tipujem ze o rok dva uz budu ich fackovaci panaci...
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:07Od: triatlet
Zverev bude útočit na top 5? To bude mít ale hodně těžký, když má v Race náskok 800 bodů na 4. místo :-)
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:09Od: Stan_Borowitz
Musí holt ubrat, jinak to nezvládne...
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:19Od: vrabejka
Co do toho pleteš Race? Mluvím o normálním žebříčku šašku.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:56Od: Tornes
Ostatním nadává do šašků a ani neví, co je Race (facepalm).

V současné době má Zverev na umístění v top 5 na konci roku (tj. de fakto Race, jenom abys věděl) náskok skoro 2000 bodů. I kdyby už letos nevyhrál ani zápas, je dost pravděpodobný, že tam zůstane. Ve skutečnosti, pokud normálně odehraje zbytek sezony, tak by bylo velkým překvapením, pokud by skončil hůř než v top 3. Dom hrává ke konci roku tragicky, Čiličovo a Murrayho zdraví je otázka, Wáwra a Djoker out. A na všechny má i solidní náskok. Je větší šance že skončí v top 2 než že by vypadl z top 3.
[ Reagovat ]
14.08.2017 11:02Od: Forehand
To si fakt myslis, ze Zverev skor dobehne náskok 3000b na prvú dvojku, než stratí 1000b náskok?..:)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:26Od: Roger_Federer Zaslouzene
Pekny vykon..Sasa, super turnaj.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:25Od: Lunej..
Je fajn, že Saša má radost, protože se jeho výkon bude určitě snižovat tím, že Roger nebyl ok. Pochybuju, že by to jen tak odchodil, když už se dostal do finále.
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:25Od: kada.tom
Vynikající zpráva!
Naprosto parádní :-)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:28Od: sprchon
Super, ze maji Sasovi fanousci radost. :)
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:49Od: Stan_Borowitz
;-) Za vhodné konstelace bude kada.tom vášnivým fanouškem i Ramanathana Ramkumara...
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:25Od: Franky
Zverev zasluzene pekny celkom vyrovnany vykon celym turnajom. Skor mam obavu o Rogov chrbat..posl 2gemy vyzeral ze s nim nieco je :(
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:46Od: tenista1
Federer hral celý zápas akoby bez záujmu, veľa kazil, vôbec mu nešiel 1. servis, preto možná úvaha o bolestivom chrbte
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:48Od: kstzlin1
Bolestivý chrpt nebude asi jen úvaha ;) Když hraje servis bez prohnutí a na returnu stojí jak s pravítkem na zádech..
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:48Od: Franky
Zeby tu bol spat rok 2013? sakra...
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:55Od: kstzlin1
Nemalujme hned čerta na zeď :/ stejně si myslím, že vydržet Monty, Cincy a US v tomto věku nejde.. aspoň si odpočine, třeba je to součást taktiky před útokem na no. 20... :D
[ Reagovat ]
13.08.2017 23:59Od: Stan_Borowitz
Myslím si to samé. Uvidíme. Snad máme pravdu.
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:08Od: a.magerova Re: ;-)
Tak tak, letos má šablonu:
pauza - prohra (Hopman Cup) - AO
pauza - prohra (Dubai) - Sunshine Double
pauza - prohra (Stuttgart) - Halle, Wimbledon
pauza - prohra (Montreal) - .....
[ Reagovat ]
14.08.2017 00:12Od: kstzlin1
Zajímavá myšlenka :)) :D doufejme, že Roger se tvou šablonou bude držet co nejdýl :)
[ Reagovat ]
14.08.2017 01:28Od: Franky
Som velmi zvedavy ci vypusti Cinci..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist