Djokovič na US Open vyřadil Monfilse a je posedmé ve finále. O 13. grandslamový titul si zahraje s Wawrinkou

  • Novak Djokovič je posedmé ve finále US Open. První hráč světového žebříčku přehrál v semifinále i ve třináctém vzájemném duelu Gaëla Monfilse 6-3 6-2 3-6 6-2 a v nedělním boji o třináctý grandslamový titul ho čeká třetí nasazený Stan Wawrinka. Švýcar si v dnešním semifinále poradil s Japoncem Keiem Nišikorim.
    10. 9., 05:41 | Aktuality |  199 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Obhájci titulu Novaku Djokovičovi letos z šesti dosavadních soupeřů tři vzdali, mezi nimi byl i Čech Jiří Veselý ve druhém kole a ve čtvrtfinále po dvou setech Jo-Wilfried Tsonga. V dnešním semifinále pak Srb, kterého trápí bolesti ruky, narazil na dalšího Francouze Gaela Monfilse.

Monfils vstoupil do svého druhého grandslamového semifinále v kariéře špatně, když v prvním setu prohrával už 0-5 a rychle ztratil také druhou sadu. Ve třetím dějství se ale zlepšil, využil i Djokovičova pobolívajícího ramena a snížil na 1-2 na sety. Srbského favorita to však jen na chvíli vyvedlo z míry - naštváním roztrhl tričko, ale ve čtvrtém setu i přesto znovu dominoval a za dvě a půl hodiny zápas ukončil čistou hrou 6-3 6-2 3-6 6-2.

"To se tak někdy stane," reagoval Djokovič po utkání na roztržené tričko. "Je to všechno v zápalu boje - někdy hodíte raketou, někdy křičíte a jindy roztrhnete tričko. Nedělám to často, ale dnes se to stalo. Ale abych pravdu řekl, že je to celkem dobrý pocit, protože pak může vaše léto lépe dýchat."

"Jsem rád, že jsem se pak uklidnil a zápas dovedl do vítězného konce. Bylo to hodně těžké, protože všichni víme, že Gael je nepředvídatelný hráč, který hraje skvělý tenis. Pro mě to dopadlo dobře a jsem šťastný, že jsem ve finále, " řekl rodák z Bělehradu v rozhovoru na kurtu. Djokovič vyhrál newyorský grandslam dvakrát, v roce 2011 a loni, a semifinále hrál ve Flushing Meadows už podesáté za sebou.

V boji o titul vyzve Djokoviče třetí nasazený Stan Wawrinka. Švýcar v semifinále porazil Japonce Keie Nišikoriho 4-6 7-5 6-4 6-2 a postoupil v New Yorku poprvé v kariéře do finále.

Nišikori, který byl před dvěma lety v New Yorku ve finále jako vůbec první asijský hráč v historii grandslamových turnajů, začal lépe a s přehledem získal první set. V páté hře prolomil soupeřovo podání a znovu si to zopakoval v úvodu druhé sady.

Pak se na něm ale začala projevovat únava z pětisetové bitvy s Andym Murraym a třetí nasazený Švýcar převzal režii zápasu. Nišikori ještě ve třetím setu vzdoroval, z hrozivých 1-4 srovnal na 4-4 a zdálo se, že se dostává zpět do hry. Od okamžiku, kdy se kvůli dešti zatáhla střecha, měl ale znovu navrch dvojnásobný grandslamový vítěz Wawrinka.

"Začal opravdu dobře a diktoval hru. Dostal mě pod tlak. Musel jsem čekat a musel jsem hodně bojovat. Až když začal být unavený, mohl jsem hrát agresivněji," řekl vítěz.

Nišikori si po utkání postěžoval na únavu. "Nebylo to snadné po pěti setech s Andym. Přestal jsem se trochu hýbat, soupeř hrál silový tenis a v posledních setech byl lepší," řekl japonský tenista. Přesto neopouští newyorské kurty zklamán. "Výhra nad Andym mi dodala sebevědomí. Finále v Torontu, bronz na olympiádě a semifinále tady... Bylo to dobré léto," zhodnotil své poslední týdny.

Wawrinka má se srbskou tenisovou jedničkou celkovou bilanci 4-22, porazil ho však při svých dvou grandslamových triumfech, před dvěma lety v Melbourne a loni v Paříži. Letos to bude jejich první zápas.

• US OPEN 2016 •
USA / New York, tv. povrch, 18.162.048 dolarů
páteční výsledky mužů (09. 09. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Monfils (10-Fr.) 6-3 6-2 3-6 6-2
Wawrinka (3-Švýc.) - Nišikori (6-Jap.) 4-6 7-5 6-4 6-2
Petr Pokorný, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (199)
11.09.2016 12:51Od: vencapeRF Forehand
Šak jsi vždycky psal, že přes všechny diskuze bude vždy nejrelevantnější měřítko počet získaných Grandslamů, tak si za svým slovem stůj a nebuď, jak politici.
[ Reagovat ]
11.09.2016 08:48Od: Pe3k Trollhand
Ty musíš být hodně na dně, když do konverzace o tenise musíš zatahovat maminku :D
Btw, jsem rád, že tě zesměšnili kluci a nemusel jsem to dělat já, jako obvykle...
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:14Od: Davor1 Finále
Na zajtrajšiu Djokovičovú výhru sa dá nájsť kurz aj 1,38. Verím, že Peter Forehand už naložil celoživotné úspory, ak nejaké má, na Noleho, veď to je šanca, aká sa naskytne raz za život, takáto investícia. Alebo žeby predsa len prevážilo to mizerné polpercento? :D

Kurz na Stana je fakt smiešny, ale vidieť, že ten zápas má veľa otáznikov a na tipovanie to nie je ktovieaká príležitoať. Nole môže podať svoj hardovy topvýkon a zmiesť Stana hladko v troch, ale vôbec nič nenaznačuje, žeby sa to malo stať. Stan môže takysto zahrať svoj strop a vystrieľať Djoka ako pred rokom na RG, ale zase tu tak dobre nehrá. Jeho finálová bilancia z posledných rokov je ale neskutočná a práve on má najsilnejšiu hlavu na okruhu proti Nolemu. Ak ho už má niekto v hardovom GS finále v súčasnosti šancu poraziť, tak práve Stan. Ja to vidím 50 na 50.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:16Od: Davor1
Sorry za dvojitý príspevok, nejaký škriatok v mojom telefóne...
[ Reagovat ]
11.09.2016 03:54Od: Vojtiik
50 na 50 pak bys mel ztrestat kurz kolem 3,5 na stana :)) stejne jako pulprocentni forehand nalit barak s manzelkou i dcerou na djoka, pac fair je podle nej nekde na 1,005 :D

ja jsem par korun na stana dal, 3,5 mi prijde precijen dostk kdyz vezmu v uvahu jejich posledni zapasy na GS... gl!
[ Reagovat ]
11.09.2016 15:22Od: Davor1
Ja finále veľkých turnajov nepodávam, viac si zápas vychutnám keď v tom nič nemám, navyše je to strašne nevyspitateľné. Viac sa zameriavam na malé itfka a challengere...
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:13Od: Davor1 Finále
Na zajtrajšiu Djokovičovú výhru sa dá nájsť kurz aj 1,38. Verím, že Peter Forehand už naložil celoživotné úspory, ak nejaké má, na Noleho, veď to je šanca, aká sa naskytne raz za život, takáto investícia. Alebo žeby predsa len prevážilo to mizerné polpercento? :D

Kurz na Stana je fakt smiešny, ale vidieť, že ten zápas má veľa otáznikov a na tipovanie to nie je ktovieaká príležitoať. Nole môže podať svoj hardovy topvýkon a zmiesť Stana hladko v troch, ale vôbec nič nenaznačuje, žeby sa to malo stať. Stan môže takysto zahrať svoj strop a vystrieľať Djoka ako pred rokom na RG, ale zase tu tak dobre nehrá. Jeho finálová bilancia z posledných rokov je ale neskutočná a práve on má najsilnejšiu hlavu na okruhu proti Nolemu. Ak ho už má niekto v hardovom GS finále v súčasnosti šancu poraziť, tak práve Stan. Ja to vidím 50 na 50.
[ Reagovat ]
11.09.2016 00:27Od: Marduch
Den 'D' nastal. Den pomsty.
[ Reagovat ]
11.09.2016 00:31Od: Forehand
Den dé, ako den debaklu?...
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:18Od: Marduch
Den demolice;)
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:19Od: Mayo
takto o rok na USO bude môcť Djokovič dorovnať Rogera a potom môže stíhať Serenu
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:22Od: Stan_Borowitz
A pak už jen samá pozitiva a sociální jistoty. Někdy kolem roku 2040 může překonat stovku GS titulů.
[ Reagovat ]
10.09.2016 19:23Od: Forehand Pe3k
Ty si fakt šašo Petríček...Korunovaný..Teda sto korunovaný :)

Federer, ktorý vyhrával GS s nenasadenými finalistami a nemal vo svojom okolí v rokoch 03-07 na harde a tráve nikoho, ani len kvalít Murrayho....A ty ides hovorit o konkurencii...

Že teba radšej mama neprehltla...
[ Reagovat ]
10.09.2016 19:54Od: spaniel
O konkurenci meles hlavne ty...uz roky.
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:03Od: Forehand
Áno..A moj nazor je roky konštantný a vzdy bude. Konkurencia v rokoch 00-07 a 08-doteraz sa absolútne nedá porovnávat...

Petríčkovi, rybárovi so sklonmi zahradkárčiť tečie do topánok a vidí ako si ide Djokovic pre titul, ktorý tu Petrík pre Rogera roky tak krvopotne bráni, že to posobí az tragikomicky...

Pokrytecké je na tom to, ze zrazu neváha vyčítať rivalovi skutočnosť, vdaka ktorej je aj sám Federer, tam kde je...Ved to je taký farizej...Ale to je v pohode, presne to sa od Petrika aj cakalo..
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:08Od: Kozoroh Re: Forehand
Souhlasím, Pe3k je odporný farizej, mnohdy si seroucí do huby.
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:25Od: Roger_Federer
:), jaky je to pocit, ze hrac, od ktereho si cekal a doufal, ze prave on bude tim "Goatem", po zkonceni svoji ery bude az tretim?
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:34Od: Forehand
Úplne v pohode, staci mi, ze je lepsím, nez Federer, a tým aj zostane. :)
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:36Od: Roger_Federer
;), nepochybuju ze pro tebe ano.A ted nejaky realny koment.;)
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:39Od: Forehand
Reálne Nadal triumfoval na kazdom 3-4 GS, ktoreho sa ucastnil, Roger tak na kazdom 5-6..Preco sa pýtas?..:)
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:54Od: Roger_Federer
Mrtví King of clay..
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:56Od: Forehand
Jj, pripojil sa k mrtvemu jednookému kralovi slepých :)

Pekne vedla seba poležkávajú, Roger o niečo nižšie samozrejme..
[ Reagovat ]
11.09.2016 09:43Od: Roger_Federer Re: :)
Ale houby, Roger polehkava s Mirkou a deckama, Rafa s Juanem.
[ Reagovat ]
11.09.2016 09:52Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
10.09.2016 21:47Od: spaniel
Nadal je tak daleko za Rogerem ze ho ani nevidi.
Kazdy 3-4 GS vyhral? Upresnim to, kazdy 4ty- RG :D
Trochu malo, one trick pony jak vysledkove, tak herne.
Tvou teorii, ze by mel mnohem vice GS, jsem uz vyvracel, ale s tebou je to jak do sudu.
[ Reagovat ]
10.09.2016 23:06Od: Forehand
Vyvracal, neuspešne..

Kazdy 3.5 podla hrubeho odhadu..

Roger to ma jednoduchsie, vyhraval pred Novakom a Rafom a potom stíchol jak zenske kurty po vypadnutí Azarenky so Sharapkou..
[ Reagovat ]
10.09.2016 23:56Od: spaniel
Jasně že neúspěšně, jelikož jsi příliš natvrdlý. Rafa vyhrával každý 4GS (RG) a ty 3 GS mezi bral Roger :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 00:37Od: Forehand
Si v lese a este k tomu si zlý matikár..Ak bral kazdy 3.5, bral dva zo siedmich, RG bol dvakrát z osmych..Federer vyhral o 3 GS viac, no potreboval na ne odohrat snad o 25GS viac, nez Nadal :)

Federer bol dobrý tie tri, štyri povestné rôčky, potom už len vyčkával :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 00:49Od: spaniel
Tim co pises, jen dokazujes, ze je to jen antukar :D
Protoze ma 80% uspesnost na RG a tak 10% na ostatnich...
One trick pony. Vsechny jeho cisla jsou totalne zdeformovane antukou.

Kdysi si taky tvrdil, ze kdyby nevynechal tolik GS, mel by o nekolik titulu vic. Coz byla blbost smadno vyvratitelna. On totiz nevynechaval RG, jen ty mene uspesne GS. Matematicky to vyslo, ze s jeho prumerem mimo RG by ziskal o 1GS navic.

Porad jen zavadis, jenze cisla nelzou.
[ Reagovat ]
11.09.2016 00:57Od: Forehand
Pohodicka..Vsetky cisla su totálne zdeformované 03-07 temnou érou..Federer vyhral 70% GS medzi konkurenciou Roddickov a Gonzalesov a 250 tyzdnov z 300 svetovej jednotky vladol okruhu bez Nadala a Djokovica po 20ke...Cisla nelžou, bingo kamarát..

Teória o naschvál vynechaných mimoantukových GS, alebo čo sa tu snazis naznacit sa ti v roku 2016 zrutila ako domček z karát..:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:02Od: spaniel
Proc se nevyjadris k tomu co jsem napsal? Neboj, recnicka otazka. Neni co napsat, jen soupat nohama. Jo, v 2016 se mne nic nezhroutilo.

Vis co je jeste sranda, trollhand? Ze si parkrat napsal ze Federer je lepsi, ale ze zajici se pocitaji az po honu. I kdyz za 3 roky zadny zajic nepribyl, tak najednou je ted Nadal lepsi? Loool
Serieš si do ústočiek. Jak vzdycky.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:22Od: Forehand
Neopúšťaj sa a neprskaj tu jak ženská :)..Choď si zapáliť, ukludni sa a prídi diskutovat..

K čomu sa mám vyjadrit?..Ze neovladas malú nasobilku a nechapes, ze ked Nadal vyhrával dva GS zo sedem, ze musel vyhrávat aj mimo antuky?..Alebo ze Rafa vynechával pernamentne rozne GS, vrátane dvoch RG..Rovnako vynechal dva W, dve USO..

Áno, Federer vyhral 17GS, potreboval na to zhruba o 25GS viac ako Nadal. Znamená to, ze Federer je uspešnejší. A Nadal lepsí. Čomu na tom nerozumieš?..
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:34Od: spaniel
Jake ma % uspesnosti na AO? W? US Open? Pomuzu ti: 1/11, 2/11 a 2/12, tj 9%, 18% a 17% :D na RG 9/12=75%. Kolik ze mu dela antuka z M1000? 70-80%? Proste antukar. Uz se neztrapnuj.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:43Od: Forehand
Proti čomu bojuješ?..Ved som pisal, ze pohodička. Rafa je antukár s kariérnym GS, ktorý na harde a tráve vyskolil udajne naj hracov historie a Federer je jednooký král medzi slepými, ktorý po nastupe najlepsich tenistov histórie paberkoval a bol ich chudobný príbuzný...

Federer, 18'rokov na okruhu, pocet GS 17..12/17=70% GS z temnej éry z r. 03-07.

Od roku 2008: AO: 1/9=11%, RG: 1/8=12.5%, W:2/9=22.2% a USO: 1/8=12.5%.

Čo ti z toho vychádza, ked si taky dobry v tych cislach?...No, ze po nastupe Rafu s Nolem bol Roger akurat tak fackovací panák a GS vyhrával cca tak raz za 10 rokov, štandardne, W raz za styri..
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:25Od: spaniel
Ze je o 5 let starsi? Ze je uz v podstate nejdtatsi na okruhu a i tak hral lip nez Rafan? :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:39Od: Davor1
Kedy Nadal vynechal 2 RG? Čo to melieš preboha? :D V kariére nevynechal jediné RG, akurát odstúpil v priebehu toho posledného, kde už bol výkonnostne ďaleko za zenitom a mal asi tak 1 % šancu na výhru.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:42Od: spaniel
On asi mysli 2003 a 2004 :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:45Od: Davor1
Tiež mi to napadlo : DDD
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:49Od: Forehand
Aha, takze ked z neho odstúpil, to ho vlastne nevynechal, ale z neho odstúpil. To je v podstate celé úplne inak..

Ty si klasik Lavór..
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:00Od: Davor1
Napíšeš tu totálny faktický nezmysel a namiesto uznania si chyby ešte ideš splietať dve obsahovo úplne rozdielne slová dokopy a robiť z nich synonymá? :D Keď už nevieš kudy kam, tak radšej buď aspoň ticho, nech sa nestrápňuješ ešte viac :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:06Od: Forehand
Že si si ty este stále nevsimol, ze Rafa vynechal aj RG04, a vlastne celú antukovú sezónu?...

Ked tvoj kamarát Harry vyssie pise, ze Rafa vynechával (asi umyselne, alebo co) ostatne GS a zhodou zhodou okolnosti nevynechával práve antuku, ako to je velmi podozrivé. Tebe vlastne nevadí, ze fakticky nemá pravdu milý Lloyd?

Ty faktický nezmysel..
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:27Od: spaniel
Je velky rozdil vynechat a odstoupit v pulce. Ze na to nemel, videl kazdy soudny clovek.
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:58Od: Forehand
Ze na to nemal v roku 2011, ked sa trapil s Isnerom a bol totálne psychicky v háji videl kazdy sudny clovek tiez..A potom ten isty sudny clovek videl ako sa svojimi štyrkami zahryzuje do pohára musketierov..
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:33Od: Davor1
Aha, takže ty seriózne berieš rok 2004 v Nadalovej kariére, kedy bol ešte v tenisových plienkach, za smerodatný v tejto diskusii? Myslel som, že sa bavíme o vynechaných turnajoch, ktoré mu zobrali šancu zabojovať o nejaký GS navyše. Rok 2004 mu akurát tak zvyšuje úspešnosť na tom turnaji, v ničom inom nie je podstatný...
[ Reagovat ]
11.09.2016 02:54Od: Forehand
Tak tvrdit o 18ročnom Nadalovi, ze by RG so 100% istotou nevyhral, ked vyhral nasledujúcich 5 ročníkov je trúfalé...Ak mohol vyhrat 17 ročný Chang RG, zrejme mohol aj 18ročný Nadal, nemyslis?..Hlavne ak RG04 vyhral nenasadený Gaudio..A vsetci vieme ako vyzerala antukova sezóna v roku 2005..

V roku 2004 Rafa uhral tretie kolo v Austrálii, v Miami vyhral dvakrát 6:3 s Federerom a to akoby vyzerala antukova sezóna ak by bol zdravy a odohral ju celú je vo hviezdach..
[ Reagovat ]
11.09.2016 11:50Od: spaniel
5x? Ty snad vis o Nadalovi min nez my... A to je furt. Blbost a pak, kamarat, to bola nadsazka.
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:16Od: Forehand
Ako je možné, že si z celého celučičkého obsahu vyberieš tú najvačšiu blbosť?...

Pravda nebolo to 5+4, ale 4+5..Čo to mení na veci?..Dal by si ruku do ohna, ze ak by Rafa odohral antukovu sezonu v roku 2004, nevyhral by RG04, ked ho vyhral nenasadený Gaudio?...
Este stále tvrdis, ze vynechával len neantukové GS, kedze RG vynechal dvakrát rovnako ako W a USO napr?.
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:32Od: spaniel
Ruku do ohne bych samozrejme nedal. Ale zkus ty popravde rict, ze nevidis rozdil v tom, ze vynechal 2 RG na zacatku kariery, predtim nez vyhral prvni GS a pak uz nikdy ne, zatimco ostatni vynechaval, kdyz uz byl favorit. Ty pak vynechaval kvuli zranenim, ale RG nikdy.
[ Reagovat ]
11.09.2016 12:54Od: Roger_Federer
Spis se me libi, změna Forhend uvazovaní.:).
Od konce roku 2013 velke ocekavání, kdy Rafa dozene Rogera.
Ted kdyz uz je jasne, ze je to nerealne a ze zkonci v poctu granslemu az 3 ve sve ere, pokousi se hledat vymlivy a klicky proc.
Najednou se hodi i nesmysly jako vypustene RG 04;).
[ Reagovat ]
11.09.2016 00:59Od: Davor1
Presne tak. Akoby zázrakom mu na RG nikdy nič nebolo (ak nepočítam to tohtoročné odstúpenie, kde bol aj tak len do počtu), napriek tomu si tu forehand ide tie svoje nezmysly dokolečka dokola :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:03Od: spaniel
Kritizuje Petrika, ale jeho argumenty jsou na urovni prvoka.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:13Od: Roger_Federer Re: Forehend
Prska jak ozrala zenska, co si chce prosadit svoju, ikdyz vi, ze je to jenom zbozne prani a uhahraje to na roztahle nohy:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:16Od: Forehand
Sa nam tu zbiera úderka...Davor, Spaniel, R_F...Este vám chýba center vášho hejterského útoku Mr. Fishman...

Proti tejto tenisovo-pseudoargumentačnej ekvilibristike, typu Nadal na RG do počtu si naozaj netrúfam bojovat..:)
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:23Od: spaniel
Fishman? To napises ty, co tu ma odvahu kritizovat neci anglictinu? Jsi cim dal smesnejsi.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:28Od: Forehand
Lol, no ty uz mas teda kritéria :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:35Od: spaniel
Anglictina bylo vzdy tve kriterium. Nechutna ti vlastni medicina? :D
Dneska jsi obzvlast slaby.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:47Od: Forehand
Fishman je úplne v pohodičke. Tento tvoj pokus o vystúpenie z vlastnej frustrácie ti pomohol asi ako kolobežka Marike Gombitovej v súboji s Usainom Boltom...:)

Skusaj dalej :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:13Od: Forehand
Tvl, tenis sa hrá 100 rokov, este nikto nevyhral jeden GS viac, nez Nadal RG..A napisat o nom, ze by tam bol do počtu..Ty si aký mumák :)
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:21Od: spaniel
Ty nam pises z roku 2009, nebo z paralelniho vesmiru, kde Nadal jeste hraje dobre, pretahuje se s Rogerem o GS a Novak je mladik plny lepku?
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:25Od: Forehand
Nadal bol pred RG16 vo vsetkých stávkových jedným z dvoch TOP favoritov na titul. Rovnako ako Nole a Andy vyhral prípravný masters, o čom točíš?...To, že tu ten hejter Lavór1 napise ten prvoplánový poor hate, pod to sa snad nepodpíšeš..
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:33Od: Davor1
Pozri sa, koĺko setov vyhral za posledné 2 roky na svoje niekdajšie pomery totálne smiešny Nadal s Djokovičom, ktorého by musel na ceste k titulu poraziť v jeho top forme, ty lolo :D Hráč, ktorý sa za 2 roky zmohol na jeden poriadny antukový titul len vďaka tomu, že mu niekto odpratal Djokoviča a vo finále dostal hráča veľkých zápasov Monfilsa :D Teba snáď zamrazili niekedy v 2013tom a teraz ťa prebrali k životu, alebo si vážne taká naivka bez kúska objektivity? :D
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:37Od: spaniel
Porad se nechce dokopat k pocitani zajicu. Ten bude jeste v 2050 mlet ty same kecy a Nadal pro nej bude nejvetsi favorit RG a nejhur druhy nejvetsi vsude jinde.
[ Reagovat ]
11.09.2016 01:51Od: Forehand
Ktorého by musel porazit :)

To je tak v pravidlách napísané, alebo si si dal práve šľuk z nejakého kvalitného indooru?..
[ Reagovat ]
10.09.2016 19:57Od: vencapeRF
Co ta poslední věta? Myslím, že máš na víc. Nepotřebujeme tu manýry z diskuze. ;)
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:08Od: Forehand
Posledná veta je super a absolútne vyjadruje moju mieru rešpektu k tomuto tiež človekovi...

Nevidim dovod, aby som sa ku niekomu, kto uz tolkokrát klamal, urazal, choval sa ako krysa správal podla britskej královskej etikety. Práve naopak, na hrubu dieru, hrubá záplata..To, že vy z lojality k Federerovi prehliadate jeho pokrivenú osobnost uz nie je moja vec...
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:26Od: rod_laver
Taková zajímavost: poslední 4 vzájemné zápasy mezi Nishim a Stanem vyhrál dle sázek papírově slabší soupeř :-)
[ Reagovat ]
10.09.2016 17:56Od: svetova.dvojka
Sukničkář a dietář Djokovič nemá nárok proti nabušenému Wawrinkovi, nic bych za to nedal, že Djokovič celou přípravu na finále prosouloží, Jelena si ho špatně hlídá.
[ Reagovat ]
10.09.2016 17:43Od: Roger_Federer Kozorohu
Mohl bys me osobne teda vyargumentovat, podlozit, ze ted aktualne posledni 3 rok, za dane situace je "silnejsi doba", nez ta kterou ti vnutil Pe3k.
Abys me rozumel, nejde me o snizovani Noleho, ale o to, ze hraci ktere ti vyjmenoval, mely vsichni vysokou uroven, vetsi nez ti klauni dneska (vis vcera Montfils, hrac top a dovoli si tohle v semifinale Us).
Hraci jako Nalbandian, Safin, Rodick, Davydenko, Hewit, Ferero, Gonzales, , dalších.Se umeli pripravit na turnaj a zahrat famizni zapasy, ve finale vzdy celily nekomu o level lepsimu.
V letech 00-09 byly tihle hraci top 20 daleko kvalitnejsi.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:26Od: rod_laver
A není to celé vlastně jedno? Já jsem se nikdy do debaty jak slabé éry, tak GOAT nepouštěl, protože nemají smysl. Všechny GS mají pro mě stejnou hodnotu a každý hráč z Big4 získal tituly s těžší i jednodušší cestou (Roger proti Baghdatisovi, Rafa proti Ferrerovi, Andy proti Raonicovi a Novak má teď jednoušší cestu v rámci B4, ale měl stejně neskutečnou formu a věřím, že by ty tituly vyhrál i tak). Proto bych mu rozhodně nevyčítal to, že by vyhrál US Open 2016 navzdory těm skrečím, vzdáním atd. Přece nemusí na všech GS porazit Rogera/Rafu/Andyho zároveň.

Ano, nyní si spousta lidí může říct, že Novak porazil v rámci posledních GS většinou hráče Big4, což se Rafovi a Rogerovi vždy nepoštěstilo, ale koho to bude zajímat za 15 let? Kdo si pamatuje, jakou cestu urazili Lendl, Borg nebo nedejbože Laver? Historii bude zajímat stejně jenom počet GS titulů a ne cesta k nim, tak to je. A jestli je současná B4 nejsilnější tenisovou érou v historii, nedokážu posoudit..

Co třeba éry:

Connors/Borg/Villas a stárnoucí Newcombe?
Wilander/Edberg/Lendl/McEnroe/Becker/Borg? (neskutečná generace)
Agassi/Sampras/Becker/Courier?

V té době bylo víc tenisových specialistů, proto se i v těchto érách stalo, že vyhrál GS někdo jiný než ti nejlepší hráči.

Připadají mi ty debaty ohledně GOAT, Weak era atd. prostě mimo...
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:45Od: Roger_Federer Re: Souhlasim
Me nikdo neslo oto kdo jakou cestou dosel k titulu.
Ale hodne me vadi snizovani hracu z doby zacatku kariery Federera O3-09, kvuli snizovani Federera, aby vynikl napred Nadal a ted uz to nekteri zkousi fans Djokovice..

Mam rad na tenise, prave tu moznost prekvapeni, kdy se na turnaji nekdo urve a dojde az do finale po ceste vycisti rovné nebo lepsi hrace, krasne nacasovana forma..
Bsghdatis, Gonza, Safin, Roddick..atd.
[ Reagovat ]
10.09.2016 21:48Od: Marduch
Souhlas, s tím se ztotoznuju.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:42Od: Kozoroh Re: Dominik-RF
Víš, já jsem nikdy nezpochybňoval Federerovu konkurenci. Nezesměšňoval jsem úroveň jeho protivníku. A když vidím, že ty a další shazujete a zesměšňujete No1eho konkurenci, tak mě to uráží. Pochop, že musím přejít do protiútoku, abych obhájil Novaka.
[ Reagovat ]
10.09.2016 14:36Od: mahycek
Tak a teď doufám, že to Stan dotáhne a půjde si pro pohár vítěze US OPEN.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:10Od: Kozoroh
Škoda, že Stanovi nepřeješ doopravdy, tj. tvým silnějším motivem je prohra Djokera s kýmkoliv.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:16Od: Mayo
Kozorohu, Stanovi tu príliš veľa ľudí nefandí "doopravdy".
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:59Od: a.magerova
Já Stanovi fandím doopravdy.... jen když hraje s Rogerem, tak mu nefandím.
[ Reagovat ]
10.09.2016 17:47Od: Stan_Borowitz
Je suis Suisse.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:19Od: SubOptikT
Jj, to je motivací pro 90% zdejších diskutérů.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:26Od: sojka
spravna paranoia.. :-) Jde o zapas Djokovice a Stanika, pokud tedy chci fandit, je nutny naprosto konkretni vyber mezi dvema hraci. Nevybiram si kohokoliv, vybiram si Standu. Doopravdy! :-)))
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:13Od: Kozoroh
Problém je v tom, že většina fandí nikoliv "někomu", ale "proti někomu". To je podstata mé reakce na mahycka.
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:52Od: Mayo
To roztrhané tričko :D:D To svet nevidel
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:58Od: senpolia
Videl, včera večer. :)
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:51Od: Mayo
Inak až pred chvíľou som pozrel kúsok hajlajtu a ten Gael riadny klaun :D To tam odchodil a miestami hral slabšie údery ako Errani :D Potom párkrát sa do toho oprel ako to dokáže a bola to pumelica bez odpovede. No bieda fakt.
[ Reagovat ]
10.09.2016 13:00Od: senpolia
tak, tak, mizéria. Ja som mala až výčitky svedomia, že som mu pre duelom toľko verila. nuž čo
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:38Od: Roger_Federer Stan
je hrac velkych finale.Vyhral 10 finalovych zapasu v kuse, z toho dva granslem a jedno masters.
Nepochybuju , ze Djokovic ho ve finale nechtel.
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:43Od: Ondra979
Kdyz bude Stan ve svem modu, tak to muze dat, ale to je otazka. Treba se Djokovi vrati karmicky jak jednou rekl(nevim jestli letos nebo loni), ze se pripravuje hlavne na Rogera,Rafu a Muru pri vsi ucte k ostatnim jako treba Wawros (a to bylo uz po prohranem FO)! Tak go Stana nebat se toho
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:44Od: Roger_Federer
Go Satane Go..;)
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:47Od: Mayo
Stan a niekoho sa báť? :D
[ Reagovat ]
10.09.2016 14:16Od: woody
Problem je v tom,ze Wawrinka chytne formu jednou za rok...Velka ctyrka ma mezi sebou vic zapasu nez s Wawrinkou,takze je logicke,ze se pripravuje hlavne na sve nejvetsi protivniky!
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:37Od: Mayo
Stan tam dá pár peciek, že Noje odletí aj s topánkami. Inak Nojemu postačia 3 sety.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:56Od: senpolia
Gael to pohnojil. Veľmi, veľmi sklamal. Srb nehrá svoj najlepší tenis, ale dá to. To sa niekto má, že takýmto spôsobom získa GS.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:53Od: Forehand
Hard je Noleho najlepsi povrch, Stanov top podmaz je práve antuka...A chudák, aj tam mal len 1% šancu.

V NY teda musi mat logicky dvakrát nizsiu a tak mu teda dávam 0.5% sancu...

Ak bude mat Wawrinka ofenzívu na jednotku, tak prehrá, nebude to stacit. S jednotkou s hviezdickou moze hrat vyrovnanú partiu. Nenechajte sa zmiast, ze Nole v NY nic nehrá, on je velká herecka, hra co potrebuje, s vykonom supera porastie aj jeho vlastny.
[ Reagovat ]
10.09.2016 13:28Od: Nikkki
Presne. Ale vzdyt je to tak mizernej hereckej vykon, nechapu, ze mu to vsichni zerou. Tim trickem to podtrh. Vcera se z hlediste naplno ukazalo, jak uz ho maji lidi plny zuby :-/
[ Reagovat ]
10.09.2016 22:37Od: Tornes
Ok, tak já tedy opět nabízím svou sázku. Vzhledem ke tvému tipu nabízím sázku 1:99, tedy sázku, která pro tebe má stoprocentní zisk. Vsázím 100 kč. Vzhledem ke tvým siláckým řečem doufám, že jim jednou dostojíš a ukážeš, že co píšeš tak opravdu myslíš.

PS: vzhledem ke tvým procentům - Nole od roku 2011 prohrál na GS 12 zápasů, tedy asi 8 % svých zápasů. Z nich 4 s někým jiným, než big4. To jsou asi 3 %. To znamená, že podle tvých počtů je současný Wawrinka 6 x horší, než průměrný soupeř Noleho (nepočítaje big4). Mediánový Noleho soupeř je zhruba 25. na světě. Wáwra podle tebe má tedy cca 6 x menší šanci, než by měl 25. hráč světa v libovolném zápase na GS. Super.
[ Reagovat ]
10.09.2016 23:03Od: Forehand
Nepochopil si nadsázku, nevadí...
[ Reagovat ]
10.09.2016 23:58Od: spaniel
Typické, píšeš blbosti, zásadně neověřuješ čísla a pak tvrdíš, že to nebyla blbost, ale nadsázka.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:41Od: Kozoroh No1eho posun v tabulkách
V článku to není napsané, takže tuto informaci uvedu zde - No1e předčil v počtu GS finále Rafu a osamostatnil se na 2. místě historických tabulek za Rogerem.

Počet odehraných GS finále, TOP 5 -
1. Federer 27 (17-10)
2. Djokovič 21 (12-8 & zítřejší finále)
3. Nadal 20 (14-6)
4. Lendl 19 (8-11)
5. Sampras 18 (14-4)

Zároveň si postupem do finále připsal na své konto další rekord - vybojoval své 13. GS finále na hardu (6x AO, 7x USO), čímž překonal dosavadní Fedexovo prvenství (5x AO, 7x USO).
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:09Od: Pe3k
*weak era*
v éře Federera se neprosadil, musel počkat až Roger zestárne a pak teprve začal získávat tituly...
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:23Od: Kozoroh
Haha tos mě pobavil s tou weak érou, jiný hejt v zásobě nemáš? :-D
[ Reagovat ]
10.09.2016 13:44Od: Pe3k
žáden hejt v tom nehledej, fanoušci tenisu z celého světa svorně hlásají, že současná éra, je ta nejslabší vůbec...Samozřejmě to není vina Djokovice, ten z toho jen těží.
[ Reagovat ]
10.09.2016 14:20Od: woody
Myslis era kdy vyhraval Federer byla nejslabsi ze vsech ne?
[ Reagovat ]
10.09.2016 14:39Od: Pe3k
Ne, byla tam spousta špičkových hráčů: Nadal, Nalbandian, Agassi, Safin, Rodick, Davydenko, Hewit, Ferero a moře dalších.
Dneska máš Djokovice, dlouho nikdo, pak je Můra, dlouho nikdo, jednou za rok Wawrinka, 4x operovaný Del potro, Nisikori (ne že by něco velkého vyhrál), Čilič...
Hned po Federerovi přišla ultra silná generace Nada, Djokovic, Můra, uplynulo 10 let (kromDel Pa a Soderlinga) nepřišel nikdo.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:08Od: Kozoroh
LOL, překonáváš se ve směšnosti...
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:20Od: SubOptikT
To jsem se hodně pobavil ... :D
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:57Od: woody
Vubec,hraci co jmenujes vubec neprivysuji ty co hrwji dnes nebo hrali v poslednich nekolika letech...
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:04Od: Stan_Borowitz Re: Takže Lendl
je vlastně nejlepší runner-up historie tenisu, nebo alespoň v open éře.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:05Od: Stan_Borowitz Re: A Roger
se mu snaží ten rekord sebrat, proto poslední finále s Novakem vypouštěl...
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:08Od: spaniel
Mura je lepsi kandidat.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:16Od: Stan_Borowitz
A jo, ten tam vlastně chybí. Kolik ten už jich má?
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:20Od: svetova.dvojka
11 grandslamových finále , bilance 3:8
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:25Od: Stan_Borowitz
Tak to se v historickém runner-up žebříčku dělí až o třetí místo s Djokovičem. Teď je otázka, co bude pro Novaka větší motivace, osamostatnit se zítra na třetí příčce jako GRUOAT, nebo se snažit stíhat Federera.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:47Od: Kozoroh
"Teď je otázka, co bude pro Novaka větší motivace, osamostatnit se zítra na třetí příčce jako GRUOAT, nebo se snažit stíhat Federera."

Ikdyby No1e zítra vyhrál, bude stále čtvrtý v počtu majorů za Rogerem, Petem a Rafou. Na AO 17 by však útočil na 2. příčku :)
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:13Od: Stan_Borowitz Re: GRUOAT vs. GOAT
Musíš číst pozorně celou diskusi. Teď se dělí o třetí příčku na žebříčku GRUOAT (Greatest Runner-Up of All Time) s Andym, protože oba prohráli 8x ve finále GS. Když Nole zítra PROHRAJE, paradoxně si vylepší pozici v tomto druhém nejhodnotnějším žebříčku, protože se osamostatní na třetím místě a bude jen o jedno prohrané finále za Federerem a od dvě za historicky prvním Ivanem Lendlem.

Takže si musí Novak dobře rozmyslet, jestli se honit za chimérickými osmnácti tituly, když 12 prohraných finále je daleko blíž...
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:21Od: svetova.dvojka
paradoxně Murray vyhrál 2 Grandslamy přes Djokoviče... US Open 2012 a Wimbledon 2013.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:19Od: svetova.dvojka
Lendl měl v těch finále nesmírně těžké soupeře několikrát prohrál s Beckerem, myslím, že 3x Wimbledon 86, US Open 89 a Austrálie 91, Wilander,Edberg, McEnroe,Connors apod. Lendl byl vítězný typ, hráč s nejlepší nervovou soustavou té doby, ale ta kvalita soupeřů byla prostě obrovská. Kdyby měl ve finále soupeře jako Federer, dejme tomu Baghdatis,González,Hewitt ,Philippoussis nebo i Roddick taky by byl 100%ní...
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:22Od: Stan_Borowitz
Moje řeč. Ivan byl nejlepší, jen měl smůlu na nejsilnější éru tenisu v historii.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:40Od: a.magerova Tak hlavně, že může Noleho léto lépe dýchat... :-)))
"To se tak někdy stane," reagoval Djokovič po utkání na roztržené tričko. "Je to všechno v zápalu boje - někdy hodíte raketou, někdy křičíte a jindy roztrhnete tričko. Nedělám to často, ale dnes se to stalo. Ale abych pravdu řekl, že je to celkem dobrý pocit, protože pak může vaše léto lépe dýchat."
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:45Od: sojka
a mne se to ne a ne stat.. :-))
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:57Od: a.magerova
To chce natrénovat a léto bude hned hezčejší.... :-))

http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/600x338/May2008/304493.jpg?d41d
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:02Od: Nola
to natrenovat nejde, to je iba dalsi trik "devkare" na love....
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:08Od: a.magerova
No tak to koukám, že mu to přerůstá přes hlavu... v hledišti měl ženu svou zákonitou.... třeba i tu druhou, ale tu si kamera nenašla.... nebo žeby hledal další... :-P
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:00Od: sojka
ale to chytre samodopisovani a prepisovani je opravdu kuriozni, napise (mi) to klidne misto slova bavis Babis.. :-)
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:05Od: a.magerova
Proto mám takovétotodlencto vypnuté, takové skákání do slova či dokonce opravování mých myšlenek fakt nesnáším.... :-/
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:39Od: steve79
K zápasu Djokovič-Monfiels. Gael přichází na kurt s vědomím, že opět prohraje. Celý turnaj hrál Monfiels skvěle, ale příjde zápas s Djokovičem a začne kazit a dělat opičky. Za celý turnaj Novaka nikdo pořádně neprověřil. Finále velkého favorita nemá, ale přesto mírným favoritem je Djokovič.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:20Od: Stan_Borowitz Já Stana neviděl
jak hrál? Má šanci?
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:28Od: Forehand
Nemá...

Vcera Nishi vyhodil asi 7BB v rade v druhom sete, dokonca premrhal 40:0 na príjme tusim za stavu 4:4 alebo tak nejak v druhom sete. Wawrinka siel vsetko cez druhy servis a Nishi to vyhadzoval, to sa Nolemu nestane..
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:32Od: vencapeRF
Stan je muž velkých zápasů, vyhrál deset finále v řadě. Navíc Djokovič hrál včera taky bídně, což sice bylo dost způsobeno tím podivným Monfilsovým stylem, ale přesto ho ještě nikdo neprověřil pořádně.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:33Od: Roger_Federer
Kolik?
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:49Od: Forehand
V geme, kde mal 40:0 na prijme mal potom este dalsie dva BB po zhode tusim....A breakball mal aj nasledujúci gem. V krátkom casovom useku Nishi nevyuzil hordu BB v závere druheho setu, ked uz bol set hore a v podstate si prehral zápas.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:31Od: Davor1
Nehral zle, ale bolo to také hore-dole, v treťom sete mal Kei brejkbal na 5-4, hrala sa dlhá výmena, mal navrch ale nedokázal zakončiť a Stan ho jedným defenzívnym BH perfektne vyhnal z kurtu a už si to uhral, potom brejkol a vyhral celý set. Zlomilo sa to na pár loptách, slabol Keiovom servise a jeho únave.

Povedal by som, že úroveň z minuloročného RG nedosahuje Stan ani zďaleka, ale Djoko hrá taktiež kupu sraček, takže to povestné 1 percento by som Stanovi kľudne dal.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:51Od: Kozoroh
Stan měl slabší začátek a do druhého setu byl lepším hráčem Kei, v druhém setu přišel Nishi o brejk a neproměňoval šance. Od třetího setu se Kei vezl, bylo to hodně dáno únavou z předchozího zápasu s Andym.
No1e musí na Stana vlítnout a především nedovolit mu diktovat hru, jak to Wawrošovi dovolili Delpo a Kei. Vzhledem k Djokerově fyzičce doufám, že se tak nestane.
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:54Od: brixner Guma to zkoušel...
i na síti...No, OK, snažil se o nějakou změnu. Je mi fakt ale divná jedna věc: servis a případný volej hraje někde na kříži a to nejen on, ale skoro všichni, kdo to kdy zkusí! Jak jen to takoví McEnroe, Becker a PŘEDEVŠÍM Edberg dělali?? Po Edbergově servisu se returnující hráč ještě ani nedotkl míče a Stefan už byl metr od sítě! U McEnroa člověk kolikrát ani nepostřehl, že už skoro sedí na síti a nemyslím si, že oni měli o moc horší servisy, než hráči dnes! Guma je přece dost rychlý v nohou...
Myslím, že Agassi, co by snad nejlépe returnující hráč historie, jednou prohlásil, že je obrovský rozdíl prohazovat někoho na kříži a někoho cca metr od sítě a to jak při returnu, tak i po přípravném voleji, kdy returnující už musí hrát passing-shot z jakékoli pozice...
Vím, dnes se servis-volej moc nehraje a to z mnoha důvodů, já jen, že ty rozdíly, pokud už to někdo zkusí, prostě vidím.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:14Od: Stan_Borowitz
Je to dáno tím, jak je to trenéři už od dětství učí hrát. Zažité stereotypy.
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:54Od: spaniel
To se ptáš vážně? Hráli s dřevěnými raketami, neměli dnešní výplety -> údery byly mnohem pomalejší, takže bylo mnohem snazší zahrát dobrý volej. Bylo na něj víc času. I ten servis byl pomalejší, takže se stihl přesunout. Dneska by je soupeř prohazoval úplně v klidu.
[ Reagovat ]
10.09.2016 14:46Od: brixner
Hele, ty ujo! Tady nejde o voleje, ty někdo prostě umí a někdo ne. Jde o tu rychlost přechodu k síti, mají dneska hráči i jiné a elastičtější hnáty?I Edberga Becker prohazoval, Agassi Samprase často úplně přikoval u sítě k zemi...Jde o to, že dnešní hráči, ať už mají top výbavu, nejsou dost rychlí k bleskovému přesunu k síti tak, aby šance na dobrý volej byla vyšší a šance pro prohoz nižší! Nepleť si to z rychlostí běhů do stran někde u BL, tam jsou dneska hráči rychlejší, to ano! Ale v běhu dopředu prostě zaostávají, v periferním vidění také a konečně v kvalitě volejů také!
Takhle nějak jsem to myslel. Ono hrát volej skoro ještě z běhu od kříže je veliký rozdíl, než pár cm od sítě, těch cca 1,5 metru je pro prohazujícího dost velká nevýhoda a je jedno, jestli máš dřevěnou pálku anebo Yonexku z roku 2016.
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:02Od: spaniel
Ty jsi trochu pomalejší, že? Já nemluvím o běhu do stran. Kdysi jim MÍČEK nelítal tak rychle, měli víc času na přechod na síť. A KDYŽ už tam byli, měli víc času na volej. Prohozy byly horší a pomalejší. Sampras hrál běžně přípravný volej, než se dostal na síť. Když chceš diskutovat o nějaké situaci, tak si aspoň všímej hry. Navíc přesně toto bylo asi 100x diskutované během zápasů.
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:08Od: Stan_Borowitz
Mám pocit, ale možná se pletu, že za Edberga se dřevěnými raketami stejně dávno nehrálo... ale to jen na okraj.

To všeobecné zaklínání tím, jak je dnes všechno daleko rychlejší, fakt neberu. Je to komplex faktorů. Na dnešních hráčích, a to i těch nejlepších, je strašně vidět, jak nemají přechod na síť zažitý, natrénovaný. Jak jim od mala vtloukali do hlavy, že správné místo je za bejzlajnou, dvakrát křížem, jednou po lajně a tak furt dokola... dnes hráč kolikrát zahraje skvělý servis, který soupeř returnuje tak, že to k náběhu na síť a zakončení volejem přímo vybízí, a on stejně čeká vzadu, až míček dopadne na zem a pak jej teprve odehraje. Protože to je to, co umí, co do něj nabušili na tréninku a v čem se cítí jistý.
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:11Od: spaniel
Pár hráčů, co jsou skvělí na síti a hrají to pořád je...a nestačí jim to ani na top 20. Tréninkové metody se přizpůsobily novým materiálům a vznikl nový styl - power baseline. Dneska už se to prostě nevyplatí.
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:18Od: Stan_Borowitz
Nový styl? Myslíš ten, co vymyslel Borg a převzal Lendl? Ten zase tak nový není.

Z těch skvělých volejářů mne napadá akorát tak Llodra, který už skončil. jkenže ten zase neuměl moc odzadu. Myslím, že talent typu Edberga, který by uměl skvěle na síti i na bejslajně, by se prosadil i dnes, minimálně na rychlých betonech a na trávě. Vlastně jsem o tom ppřesvědčen.
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:33Od: tito
Souhlas
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:17Od: spaniel
Ja netvrdim, ze vznikl loni. Prave Lendl byl ten, kdo to rozvinul. A myslim ze si Edberga idealizujes co se tyka hry vzadu. Kazdopadne na siti byl top.
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:24Od: sojka
ja si myslim, ze s novymi materialy dostali sanci uplne jinak (na)staveni hraci. Velmi se zmenil somatotyp. Vsestranni portaci se zlatou rucickou a technickyma finesama vymiraji.. ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:25Od: sojka
sportaci, jeeee
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:18Od: spaniel
Souhlas. Verim ze Stepec by byl v starych dobach daleko uspesnejsi.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:55Od: Stan_Borowitz
Tak on i v nové době byl svého času světová šestka, dosáhl prakticky stejných úspěchů jako Berdych. A to si pořád myslím, že Edberg byl jako tenista o dost lepší.
[ Reagovat ]
10.09.2016 17:50Od: spaniel
Edberg by nesporne lepsi. Jinak mun nejoblibenejsi hrac v detstvi, i kdyz z netenisovych duvodu.
[ Reagovat ]
10.09.2016 21:04Od: brixner
Edberg to zezadu uměl zatraceně dobře! Jistě, jeho forhend byl spíš pro smích, bekhend bych řadil mezi Top 5 jednoručáků všech dob, přechod na síť absolutně nejlepší, bekhendvolej rovněž, měl i velmi rychlé a šikovné nohy, o kondici nepochybuji! Myslím, že se svým stylem by udělal díru do světa i v dnešní generaci, tedy za předpokladu, že by disponoval vším, co je nyní! Pro mě osobně je Edberg absolutně nejlepší útočník všech dob!

Já vím, co by kdyby...Jen si říkám, proč zkouší hráči měnit "strategii" postupy na síť, když to prostě neumí! Není to nic proti ničemu, jen to bije do očí a svědčí to o jednom, o čem píše Borowitz - dneska je postup k síti spíš náznak zoufalství(viz včera Guma), Edberg, Becker, Sampras, McEnroe, Henman...tihle všichni se v případě krize mohli s úspěchem vrátit na BL a odtamtud to uhrát také! Škoda, že Esovič je takový neobratný obr, kdyby měl dispozice třeba Rogera nebo i toho Edberga, myslím, že všechny ty diskuze o všech těch GOATech by vypadaly asi jinak.
[ Reagovat ]
11.09.2016 22:21Od: turista
Dřevěné rakety skončily kolem roku 1980. Connors hrál kovovou raketou Wilson už v roce 1972. V roce 1980 už hrál dřevem málokdo. Lendl hrál kompozitní plastovou zn.Kneissl už v roce 1980.
[ Reagovat ]
12.09.2016 00:41Od: spaniel
A co výplety?
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:26Od: vencapeRF
Zajímavý článek. Podle mě se La Monf jenom vymlouvá. Prostě se na to semifinále vy... a to je přesně jeho největší problém. Proč být nejlepší, když jsem v TOP 20 a dobře si tenisem vydělávám. Je to jeho volba, ale lituju Francouze, taková tenisová velmoc a čekají na GS už snad 25 let...

http://sport.idnes.cz/ohlasy-semifinale-us-open-djokovic-monfils-fk3-/tenis.aspx?c=A160910_065311_tenis_elv
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:41Od: brixner
No, řekl bych, že už to je 33 let - Paříž 1983 Noah.
Nebo se pletu?
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:50Od: Roger_Federer
Ano
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:50Od: Roger_Federer
Nepletes:)
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:00Od: brixner
Dobře to pamatuji, tenkrát dal na budku i Lendlovi, myslím, že i 6:0...
Je to opravdu s podivem, že Frantíci při tolika dobrých hráčích, nemají GS titul, Pioline tenkrát ve Wimblu moc šancí také neměl...Momentální francouzská enkláva na titul na GS ale fakt nemá, co je platné, že Rišár hraje krásný bekhend a Gumovi občas uletí forhend na 200km/hod...
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:16Od: Stan_Borowitz
Lucas Pouille bude příští GS vítěz z Francie.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:43Od: Kozoroh
Tomu bych věřil na GS.
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:47Od: Davor1
Nemá kvalitu ani talent. Neverím mu vôbec.
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:12Od: Stan_Borowitz
To nemá třeba Čilič taky a GS má... jinak nevím, podle čeho jsi to poznal?
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:07Od: Kozoroh
Nebo Thomas Johansson, vítěz AO 2002. K triumfu mu tehdy mocně napomohla absence Agassiho, 4x vítěze AO. Nikdy předtím ani potom ve finále nebyl, 1x v SF a 2x ve ČF.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:21Od: spaniel
Cilic ze nema kvalitu ani talent? To snad ne. Jinak ja myslim ze Pouille je sikovny. Treba se jeste zlepsi.
[ Reagovat ]
10.09.2016 17:55Od: Stan_Borowitz
No tak samo, že všichni ti chlapi mají kvalitu a talent, mám na mysli v kontextu GS vítězů. Pořád je to pro mne takový accidental winner, vždyť do toho SF na USO s Rogerem s ním uhrál celkem dva sety, Rafu porazil taky snad jednou a s Novakem má skóre 0:14. Se Stanem 2:10, s Andym 3:11 a s del Potrem 2:8.

Celkově s ostatními GS vítězi tedy cca 7 : 52 nebo tak nějak. To je myslím dost vypovídající.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:08Od: spaniel
Wawrinka vs big 3 to ma 10-54...ale strop maji vysoko, jen ho dosahuji malokdy. Cilic jeste mnohem mene nez Stan (zatim). Marin ma podle me jeden z nejlepsich forehandu na okruhu.
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:15Od: Stan_Borowitz
Tak kdokoli vs. big 3 má plus mínus stejné skóre, ale Ćilic i vůči těm ostatním dvěma GS "haluzářům" má žalostné výsledky. Forhend má dobrej, servis taky, ale celkově to je tak nějak nemastné neslané. Pořád věřím, že kdyby neměl Roger za sebou tu bitvu s Gaelem a měl trochu štěstí, dopadlo by to jako letos ve WB (a Japonsko by mělo GS vítěze)
[ Reagovat ]
10.09.2016 14:44Od: VLK----1GSL Re: vencapeRF
Jsem si to nemel ani cist...

Jako jsem otevreny ke vsemu. Tenis vnimam tak, ze si to ten hrac na tom kurtu muze vyresit jak chce. Nakonec je odpovedny sam za sebe... Pokud nekdo to vyresi servisem...bude o to opirat svou hru...proc ne...pokud nekdo bude resit kopcama, ok..pokud nekdo bude servisem rozehravat jak Errani nebo Smyczek, vubec me to nevadi, nejde jim to, tak se to snazi resit jinak. Pokud nekdo zahraje servis od spodu, vpohode...Pokud nekdo bude chtit hrat tenisovy ping-pong jako Niculescu, proc ne...pokud se v tom citi jista. Pokud nekdo bude chtit hrat hopsavy tenis ala Dolgopolov, proc ne, pokud se s tim citi ok... pokud bude chtit nekdo litat za metr za BL proc ne, pokud nekco bude chtit vrace neustale na stred...ok...pokud nekdo bude chtit hrat jen forehandem a obihat si ho za kazdou cenu...proc jako ne...atd. atd. kazdy z divaku si z toho nakonec vybere, co mu sedi...

Ale hrat schvalne DFka? Nebo schvalne blbe...tak to fakt nepobiram...absolutne netvurci a destruktivni... tsss. jsem psal, ze mu davam 3 mesice na tvrdo. Houby, u mne ma rok slus. To bych vice skousl kopcovanou...jako vubec nechapu fakt.

Take vubec nechapu tu tenisovou svetovou jednicku. Tak on rika, ze ho v prvnim setu rozhodil...jako cim, proboha? Ze hraje spatne? A to ho jako rozhodil na cely zapas? Tomu jako mam verit? Fakt to nemysli ti borci vazne...

Jsem celkem zvedavy, jak na tohle bude reagovat Yannick Noah, ktery komentoval, ze jeho sverenci maji problem s tim, aby vyhravali zapasy, ze jim proste chybi ten vitezny duch, dotahnout nektere zapasy do konce, ale ze jako se strane snazi, ale neveri si...
...tak Gael asi vnima snahu jinak;D)))

Janekda by asi na to rekl, co bys cekal od hracu urovni turnaju futures,
mel bys mit vic pochopeni;D) Ja se zabyvam jen poradnyma hraceme jako Berlocq...jo, tahle recese by ted sedela dost realne;D)

Fakt nepobiram...;D)))

Stane, hlavne to vyhraj!
[ Reagovat ]
10.09.2016 15:56Od: Kozoroh Re: VLK
Viděl jsi zápas Chang-Lendl na RG 1989? Chang Lendla vykolejil podáním spodem. Na první pohled by se to zdálo jako prkotina, ale Changovi to pomohlo přemoct Ivana Hrozného. Takže tvoje rozčilování vůči Djokerovi je liché.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:19Od: spaniel
Ne to podani, ale ta pomala hra a kopce.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:57Od: VLK----1GSL
+100

vcerejsi zapas...jeden ma taktiku, ze bude hrat blbe a bude davat dvojchyby a druhy na to, ze ho to vykolejilo;D))) klauni...proste.

Skoda, ze Gael neaplikoval taktiku hrat blbe proti Lucasovi, a Noleho nevykolejilo, ze Tsonga hral blbe jak jelito...V SF by byl Lucas a Jo i s bolestmi a lehkym zranenim, ale aspon by mel clovek pocit, ze si z neho nedelaji dobry-den.
[ Reagovat ]
10.09.2016 16:21Od: VLK----1GSL
Videl, a byl to opravdu, ale opravdu jiny zapas... a s timhle bych si ho opravdu ani nedovolil porovnavat. By me musely upadnout ruce...
Krom toho mas to hodne neuplne...
... Chang ho hlavne nicil cilenyma, a silenyma kopcama, ten serv od spodu, to byla jen takova tresinka...
Takze spis lichy tvuj pokus.

A schvalne se zeptam,
at vime co v Tobe je;)

A vis proc mu ty kopce daval?
[ Reagovat ]
10.09.2016 18:36Od: Kozoroh Re: VLK
Jak podání spodem od Changa, tak laxní údery Monfilse měly jedno společné - rozhodit protivníka, takříkajíc vlézt mu do hlavy. Jako zaujaté osobě vůči Djokerovi se nedivím, že si tento faktor přehlédl.
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:50Od: VLK----1GSL
Neodpovedel jsi mi, proc mu daval ty kopce, misto odpovedi furt zminujes podani a jeste me predhodis, ze jsem zaujaty;D)))
dale jeste prekrucujes vcerejsi vykon Gaela,... ktery vcera mel taktiku kazit, DF, auty...coz jsem odsoudil, a vubec se me to nelibi...nazvat tohle taktikou, aby nekoho rozhodil, je z meho pohledu totalni ulet a kravina proste...a proto porovnavat to s Changem je podle MIMO!!!

...a ano povazuji za komicke, jak Nole na to rekne, ze ho to rozhodilo, ...to by v zivote zadnej GS nevyhral...

Na rozdil od Tebe, toho sveho oblibeneho Gaela jsem nesetril.
Tohle ti uniko, ale neuniklo tvemu "bystremu oku", ze se me nelibil ani Nole...klasika, co se divit... nezaujaty fanda hrace z big4:D)

Az mi odpovis, proc Chang sazel Ivanovi jeden kopec za druhym, tak se muzeme zacit vazne bavit...

Zatim je to spis takove hazeni piskem na piskovisti. Ze ti nekdo sahl na srbskou babovicku...

Do toho se proste nenecham zatahnout;)
[ Reagovat ]
10.09.2016 20:52Od: VLK----1GSL
*oprava, pochopitelne neeee Nole, ale No1e...;)
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:12Od: Mayo Noje Vs Stan
Idem si tipnúť finále. 3:0 a 13 GS
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:14Od: a.magerova
Protinávrh - 0:3 a 3 GS
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:01Od: brixner
Magerko, my bychom si spolu rozuměli, kurav :-))
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:11Od: a.magerova
No.... láska ke Stanovi a čokoládovým dortům je evidentní.... ale ve zbytku bychom se asi rozcházeli... :-P
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:06Od: brixner
Párkrát bych ti nasekal a vono by to šlo:-))
Samosebou nezávazně :-))
Pálkou, to je jasný :-))
To víš, chce to mít plán dopředu:-)
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:14Od: a.magerova
Na sádlo a máslo mě fakt neužije.... :-P
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:16Od: Fandina
3:2 pro Stana
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:12Od: Fandina OT Janov
V 18 hodin semifinále Pavlásek Almagro, už se těším. Adame pojď!!!
http://www.livesport.cz/pavouk/4UG8KpWK/hYHVkn9j/#draw
[ Reagovat ]
10.09.2016 09:52Od: gigin sojka
https://twitter.com/lynnlovestennis/status/774356809381543940
[ Reagovat ]
10.09.2016 09:57Od: gigin Re: ale to byla špička špiček
https://twitter.com/doublefault28/status/774360579360391168
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:21Od: sojka Re: diky! :-)))
chudera... a to tenis bude hrat jen chvilku, ale tohle v sobe bude nosit cely zivot. Ale dobihacka uzasna, jak se stacil na servis lajne i zastavit a cihat, kam Gael zahraje. A mel by vsechno, pritom s jakou lehkosti...
[ Reagovat ]
10.09.2016 08:49Od: Nola
tak uz teraz je jasne, ze vo finale Nolemu bude priat jeden fans tabor, sice je to Sofiina volba, ale dorovnanie GS titulov je urcite menej prijatelnou volbou...
[ Reagovat ]
10.09.2016 08:27Od: anajka
Stan, je správny čas na dorovnanie GS titulov Murrayho!
[ Reagovat ]
10.09.2016 08:23Od: Pe3k Stanislas Wawrinka vs Kei Nishikori Highlights ?? US OPEN 2016 [ Reagovat ]
10.09.2016 07:57Od: Kozoroh Djoker-Wawrinka
No1emu se dlouho vyhýbala GS-konfrontace se Stanem po loňském RG finále, během Djokovy šňůry Djoker Slam se 3x stalo, že přemožitel Stana v následujícím zápase podlehl No1emu - Gasquet ve WCh 15, Federer na USO 15 a Murray na FO 16. Ale vzhledem k faktu, že oba patří do té nejužší špičky bylo otázkou času, kdy se jejich cesty opět zkříží. Popravdě řečeno jsem i rád, že se se Stanem utká No1e ve Flushing Meadows a nikoliv na Roland Garros, kde by Stan No1emu znovu udělal z tenisu peklo. Teď už se nemá Djoker čeho bát - má zkompletovaný kariérní Grand Slam, počet jeho GS titulů přesáhl 10 a má potenciál ještě růst. US Open se vyznačuje rychlejším hardem než AO, ale letošní ročník mi přišel pomalejší než předchozí a nejsem sám, kdo si toho všiml. Tyto podmínky evidentně nahrály Stanovi k postupu do finále.

Ve finále by měl Djoker na Wawroše udeřit již na startu, neboť v posledních dvou zápasech měl Stan pomalejší začátky a až postupně se rozehrál. Je však třeba připomenout, že mu to soupeři dovolili. No1e to však nesmí dopustit, aby výrazně polevil a pustil Stana do hry, musí ho po celý zápas držet na uzdě jak vzteklého psa.
[ Reagovat ]
10.09.2016 07:47Od: Gregi French Open 2017
ahoj, já vím je US OPEN a French open je skoro za třičtvrtě roku,ale kdo tak už pomalu přemýšlí ,že by chtěl jet příští rok do Paříže. Tak at mi napíše vzkaz. Měl bych nějaké užitečné informace . Mohu sehnat lístky na Roland Garros 2017. Tak , kdo by měl zájem tak napiště mi do vzkazu. Rád odpovím na jakékoliv Vaše dotazy. Budu se těšit.
[ Reagovat ]
10.09.2016 08:00Od: spaniel
Ty jsi jak Nadal. Ten taky myslí na příští FO už během US open.
[ Reagovat ]
10.09.2016 09:04Od: NaturalGut
Ten môže fakt už iba pomýšľať.
Na zbieranie GS sú tu už iný..
[ Reagovat ]
10.09.2016 09:47Od: Forehand
Ty hlavne pozbieraj šlabikár a nejaké knižký slovenského pravopisu..
[ Reagovat ]
10.09.2016 10:07Od: Pe3k
tak teď si mu to dal :D sám tam máš taky chyby...
btw. pravopisné chyby nemění nic na faktu, který natural napsal..
Už se s tím konečně smiř, Nadal na gs = 0 šance :)
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:50Od: senpolia Re: Forehand
"Lepšie" je na tom stefankelner. Ten nepozná ani vybrané slová(pítať) :D, "semifinálový šašovia", "Neviem prečo my neprejde slovo B" Jeho učiteľka SJ by mala radosť. :-)
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:53Od: stefankelner Re: Aké B? Však
(s)prostí slováci sa budú zhadzovať aj na českom webe!
[ Reagovat ]
10.09.2016 12:57Od: senpolia
Ty sa zhadzuješ sám a Slovákom tu robíš hanbu ty. amen
[ Reagovat ]
10.09.2016 13:03Od: spaniel
Amen
[ Reagovat ]
10.09.2016 13:34Od: senpolia
Španiel
[ Reagovat ]
10.09.2016 11:10Od: Daffit
No jo, je to s ním nalevačku. Ale o to víc se těším na vtipné komentáře spaniela, jako hlídacího psa demokracie.
[ Reagovat ]
10.09.2016 07:13Od: Mayo
Vamos Stan
[ Reagovat ]
10.09.2016 07:47Od: a.magerova Re: :-))
Super !!!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist