Kvitová prohrála s Kumkhumovou. Naopak Karolína Plíšková, Hradecká a Šafářová postupují

13. 1. 2014, 02:55
Aktuality 330
Ženská soutěž na Australian Open se dočkala svého prvního velkého překvapení. Česká jednička Petra Kvitová nezvládla v horkém Melbourne svůj úvodní zápas a podlehla dvacetileté Thajce Kumkhumové. Podobně dopadla i Klára Zakopalová, naopak Karolína Plíšková a po ní i Lucie Hradecká a Lucie Šafářová prošly do druhého kola.
Petra Kvitová

Petra Kvitová si sice na začátku roku pochvalovala výbornou fyzickou přípravu s novým kondičním trenérem Markem Všetíčkem, nevýhod astmatičky se ale nezbavila a dnes v Melbourne téměř celý zápas s Thajkou Luksimou Kumkhumovou těžce dýchala.

Česká jednička nastoupila k zápasu v areně Margaret Courtové sice až v půl šesté večer, náročné klimatické podmínky ale zůstávaly. Třiadvacetiletá Češka se od začátku nemohla dostat do tempa a uvolněnější soupeřka favoritku přehrávala. Ve druhém setu se Kvitová zvedla, ale ve třetím stěží bránila svůj servis. Za stavu 3-5 ještě vzala soupeřce podání, ale vzápětí popáté v utkání přišla o svůj servis a po více než dvou hodinách i o celý zápas.

Kvitová udělala v utkání osm dvojchyb, příliš si podáním nepomáhala a vedle 32 vítězných míčů statistici napočítali rovných čtyřicet nevynucených chyb. Poprvé od US Open 2011 tak na grandslamu skončila už v 1. kole, loni v Melbourne vypadla v kole druhém.

"Sama bych ráda věděla, co se stalo," řekla smutná Kvitová na tiskové konferenci po prohře 2-6 6-1 4-6. "Nehrála jsem dobře. Nepředvedla jsem svoji hru, na které jsem před sezonou pracovala. Příprava byla skvělá, ale asi jsem moc chtěla."

Výbornou formu v Melbourne nedokázala prodat ani Klára Zakopalová. Minulý týden v Hobartu sice Samanthu Stosurovou v semifinále porazila, dnes ale na domácí tenistku nestačila. Jednatřicetiletá Češka hrála agresivněji, nastřílela 27 winnerů, jenže chyby v důležitých momentech ji připravily o lepší výsledek. Ve druhém setu neudržela náskok dvou brejků, v závěru přišla o čtyři servisy v řadě a s domácí nasazenou sedmnáctkou nakonec prohrála 3-6 4-6.

Karolína Plíšková zahajovala Australian Open na kurtu číslo 10, kde si diváci žádné drama neužili. Česká tenistka proti 251. hráčce světa Pauline Parmentierové, jež dostala divokou kartu od francouzského tenisového svazu, hrála agresivně a od začátku tahala za nitky osudu utkání.

Jednadvacetiletá rodačka z Loun málem zvítězila bez ztráty gamu, Francouzka ale odvrácením mečbolu alespoň zažehnala dva potupné kanáry. V následném gamu už však česká tenistka zápas ukončila a v Melbourne zvítězila poprvé od svého triumfu na turnaji juniorek v roce 2010.

"Překvapilo mě, že to šlo tak rychle. Už ke konci prvního setu se sice Francouzka zvedala a na začátku druhého jsme se tahaly o první game. Ale i ten se mi povedlo získat a tam jsem ji asi definitivně dorazila," řekla českým médiím Plíšková.

O premiérový postup do 3. kola grandslamového turnaje se 61. tenistka žebříčku WTA utká se Slovenkou Danielou Hantuchovou, s níž jediný vzájemný duel loni v kvalifikaci v Dubaji prohrála ve třech setech.

O nejlepší grandslamový výsledek bude v Melbourne hrát i mnohem zkušenější Češka Lucie Hradecká. Pražská rodačka sice letos musela začínat po pěti letech v kvalifikaci, právě rozehranost ale dnes prodala v zápase proti Donně Vekičové.

Hradecká sedmnáctiletou Chrovatku drtila především dělovým servisem. V prvním setu po něm ztratila jen tři fiftýny, ve druhé sadě pak odvrátila všech pět brejkbolů a po pouhých 57 minutách hry zvítězila hladce 6-3 6-1.

"Kvalifikace mi pomohla,  zvykla jsem si na rychlý povrch. Dobře jsem podávala, viděla jsem, že soupeřka s tím má problémy. Nedala jsem jí šanci, aby se rozehrála,“ pochvalovala si Hradecká.

O vylepšení svého grandslamového maxima se Hradecká utká s krajankou Lucií Šafářovou. Čtvrtfinalistka Australian Open z roku 2007 dnes začala zápas s Julií Glushkovou lépe, a to i přesto, že v prvním setu prohrávala 2-5. Pak však získala pět gamů v řadě a ujala se vedení. Jenže ve druhé sadě uhrála na returnu jen tři míčky a jediné zaváhání na servisu ji stálo set. V rozhodujícím dějství si už ale postup pohlídala, proměnila oba brejkboly a zvítězila 7-5 3-6 6-1.

- AUSTRALIAN OPEN 2014 -
(Austrálie - Melbourne, tv. povrch)
pondělní výsledky českých tenistek (13. 1. 2014)
Dvouhra - 1. kolo:
Šafářová (26-ČR) - Glushková (Izr.) 7-5 3-6 6-1
Kar. Plíšková (ČR) - Parmentierová (Fr.) 6-0 6-1
Hradecká (ČR) - Vekičová (Chorv.) 6-3 6-1
Kumkhumová (Thaj.) - Kvitová (6-ČR) 6-2 1-6 6-4
Stosurová (17-Austr.) - Zakopalová (ČR) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

330
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechci tu Petry prohru omlouvat, ale vemte si že všechen tlak ze strany médií se upíná hlavně k ní, o Tomášovi je mnohem míň slyšet, a tak ostatní Češi hrajou v podstatě v ústraní, kdežto Petra to všechno vyžere
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak.
Reagovat
slacker
No ja myslim ze s tlakem na Serenu, Azarenku nebo Sarapovou se to neda vubec porovnat a opravdy nevim jak medialni porozornost vysveetluje prepnuti z god modu do modu matozna katastrafa
Reagovat
Fandina
Souhlasím s Barney1994, česká média určitě nic neočekávají od Sereny atd., ale od Petry ano. A jen tady na TP čtu velká očekávání od fanoušků co se týká Petry a už menší Tomáše nebo ostatních. To je ten větší tlak.
Reagovat
slacker
Tak myslet si ceska media a cesti fanousci jsou stredobodem vesmiru a jen podle toho se meri tlak je kolosalni pitomost.
Reagovat
Fandina
Stačí tlak českých médií.
Reagovat
slacker
slabsim asi ano, ale s matoznym pohybem to nesouviset nebude
Reagovat
smazaný uživatel
Na oficiálních stránkách AO je rozhovor s Petrou o její porážce. Mluví tam také o vyhlídkách do zbytku sezóny. Tak pokud jste to ještě neviděli...
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte, jestli už jsou někde k vidění zápasy z dneška? ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte, jestli už jsou někde k vidění zápasy z dneška? ;))
Reagovat
SiouxsieAndTheBanshees
Už tady bylo napsáno hodně o Kvitce takže jenom v
rychlosti...má pořád velkej potenciál ale dál jej nerozviji a proto je teď tam kde je a můj názor je že přínos Kotyzy pro ní nikdy nebyl velkej tenkrát si to Petra uhrala vše sama a mohl být jejím trenérem i tenisovej laik....každopádně rozdíl mezi Petrou a dalšíma TOPkama je fakt ten a je to skoro pokaždé s papírově slabšími hráčkami že Petra nehraje od 1.míčku naplno ( a je otázka proč) a hodnekrat se pak nestačí divit když už je pak pozdě s tím něco udělat...to další TOPky nedělají natož při GS .....
Reagovat
smazaný uživatel
V době, kdy Petra vyhrála Wimbledon, ji Kotyza trénoval už třetím rokem, čili o nějakém "uhrála si sama" nemůže být řeč..
Reagovat
SiouxsieAndTheBanshees
Už tady bylo napsáno hodně o Kvitce takže jenom v
rychlosti...má pořád velkej potenciál ale dál jej nerozviji a proto je teď tam kde je a můj názor je že přínos Kotyzy pro ní nikdy nebyl velkej tenkrát si to Petra uhrala vše sama a mohl být jejím trenérem i tenisovej laik....každopádně rozdíl mezi Petrou a dalšíma TOPkama je fakt ten a je to skoro pokaždé s papírově slabšími hráčkami že Petra nehraje od 1.míčku naplno ( a je otázka proč) a hodnekrat se pak nestačí divit když už je pak pozdě s tím něco udělat...to další TOPky nedělají natož při GS .....
Reagovat
smazaný uživatel
nevíte jestli se Lucka š vyházela nebo ta izraelka hrála dobře?
Reagovat
kada.tom
to opravdu netuším, ale vím, že Lucka Š. postoupila do 2. kola právě na úkor té Izraelky :-)
Reagovat
slacker
nevite o zaznamu te dnesni "hruzy" na YT? ... ja videl jen od konnce setu priserne zasekany stream, takze jen slideshow a odhadovani z vyrazu tvare jak asi dopadla posledni vymena
Reagovat
Titan
Errani je charakterní hráčka. Odepsala 5 bodů za loňskou prohru v prvním kole a připsala 5 bodů za opáčko. Tedy to, co se stane Petře příští rok...
Reagovat
tommr
podle novýho bodování je za první kolo 10 bodů. Erraniová si tudíž oproti lonsku polepší ... :)
Reagovat
Titan
Díky, to jsem nevěděl. Tím si nastartoval letošní bodové žně...:-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Petra to příští rok celé vyhraje. A ty se třeba pos.. :-p
Reagovat
pepin
Fakt úroven, pak se divíš, že Tě lidi posílají pryč a Ty tu brečíš.
Reagovat
Fandina
quesh nebrečí.
Reagovat
pepin
Ale brečel vloni, Ty si to moc dobře pamatuješ a zhrzeně odešel jinam, ale to tu již bylo.
Reagovat
Titan
Ale má to své výhody. Někdo čeká na body týden dva, zatímco Petra už má nakoupeno...:-)
Reagovat
Fandina
Ale teď nebrečí. A když odešel, tak jsem brečela já taky, protože mě to mrzelo. Takže si to opravdu pamatuji, to máš pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby Titan hloupě neprovokoval, nevykoledoval by si takovou odpověď. Holt zákon akce a reakce..
Reagovat
slacker
Hloupost
Reagovat
smazaný uživatel
Hele Jirko, chápu, žes tenkrát ty dohady, které jsi tu měl s některými nicky nebyly příjemné, teď jsem ocenila, že jsi se zklidnil a nereaguješ na provokace nebo vůbec na komenty, které se ti nelíbí a pokud ano, rozumně. Chápu, že jsi dneska naštvanej, já byla minulý týden, ale zbytečně se tu dohaduješ a děláš sobě medvědí službu. :) Ten, kdo tě chce provokovat, má z toho radost a ostatní v tobě zase uvidí sprosťáka. Tak se uklidni, o nic nejde a reaguj normálně, bez nadávek, je to přece zbytečný ne? :) Neber to jako nějaké poučování, jen jako můj názor. :)
Reagovat
slacker
Do dneska se celkem drzel, ale zase zacina ujizdet
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, dneska jsem měl náročnej den, tak jsem nějaký nerudnej. Asi se na to tady proteď vybodnu a pustím si na uklidnění nějakou hru :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Chápu, to máme každej, pusť si nějakou pořádnou střílečku a měj u toho bujnou fantazii, co se týče nepřátel, které budeš kosit :D:D:D:D

slacker - ty jsi taky pěknej rypec, on už je vlastně večer, takže čas tvé nerudné nálady :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak přesně to mám zrovna v plánu ;-))
Reagovat
Fandina
Já se přiznám, že třeba se mi nelíbí, když užíváš neslušné slovo, ale jinak máš právo tu psát co chceš. Nevšimla jsem si, že bys sám někoho shazoval, vždycky to bylo naopak.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, vulgární výrazy nejsou na místě.
Reagovat
PetaM
Ale no ty jsi mi jasnovidec. Předpověz budoucnost prosím, i mě. Zrovna dělám zkoušky, abych prošel do dalšího semestru, jak mi to dopadne? :D Klidně i zaplatím, když to bude objektivní :D
Reagovat
slacker
Hod se do klidu a fofrem a jeslti na idnes pises jako Petr Minarik tak sakra fofrem
Reagovat
slacker
Tak jestli vidis v tomhle rypani tak nevim ale nerudna nalada se rozjela u fanaticke casti spektra. Me nesejri porazka (asi uz jsem po porazce na US Open zlomil definitivne hul) ale ze se na zapasy neda nikde podivat z volneho zaznamu
Reagovat
EllNino
Ještě, žejsem byl ve škole a neviděl jsem, jak si Lukáš nechává proklouznout zápas mezi prsty, Klára daruje Sam 2. set uplně zadarmo a jak to všechno završí trápení Peťule, ta zpráva, co mi poslali do školy, mi upřímně vyhnala slzy do očí, ale je to tak, nedá se nic dělat, nemužou být pořád jen výhry a i ty porážky k tomu bohužel patří, nezbývá jen než fandit dalším Čechům, přeci jenom Kája, Lucky aTomáš to dneska zvládli výborně, tak ještě se snad zejtra přiá Rado, Baruna a Káťa, bylo by fajn to nějakým úspěchem napravit :D
Reagovat
smazaný uživatel
trochu přehnaná reakce, ne?
Reagovat
EllNino
Ne, v 17 letech nemám ještě emoce uplně v poho, sorry :D ...když k tomu přidáš stres, prostě jsem se na letošek hrozně těšil a do zápasu s Pironí jsem věřil, že to bude fajn, ale asi jsem byl naivní...tak poučení pro příště :)...jinak sory, jestli ti slzy přijdou přehnaný ..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Za slzy se nemusíš stydět, to jen mufik si hraje na drsňáka. ;-)
Reagovat
rib
já jsem násobně starší a taky jsem slzičku zamáčkla, jak mi bylo Petry líto :-))) Taky jsem hodně fandila a těšila jsem se, že jí to půjde
Reagovat
EllNino
teď jsem tu jako cíťa :) ...fakt mě to mrzelo, ale co se dá dělat ..:) ještě mně hodně vadilo, že Klára Samanthu přehrávala, ale svým pesimismem už jde na ten centr -set ...takže to je potom těžký ...měla na ni uplně v pohodě :)
Reagovat
smazaný uživatel
ja si nehraju na drsňáka :D jenom mi to příjde trošku přehnaný.. Mě to taky mamka psala to školy, před písemkou :D
Reagovat
Fandina
Klárka dneska nehrála špatně. Viděla jsem druhý set, ale Sam byla opravdu o chlup lepší než Klárka. Mrzelo mně to moc, ale bylo to tak.
Reagovat
EllNino
Už nebudu slzet, nic se tim nevyřeší :D ...zejtra mi určitě někdo spraí náladu :D...
Reagovat
smazaný uživatel
ja si taky poslzela...a smutno je mi cely den...a bude jeste dlouho..
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem moc rád, že se našim holkám víceméně dařilo. Hlavně jsem rád za Lucku Šafářovou, ale potěšila mě i Karolína Plíšková a Lucka Hradecká. Jsem hodně zvědavý na souboj Šafářová x Hradecká.
Reagovat
SiouxsieAndTheBanshees
Ahoj zdravim všechny fanoušky tenisu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Názor Navrátila:
"Vím, že má Petra astma a že jí ty vysoké teploty nevyhovují, ale na to se nemůže vymlouvat. Už dříve v Austrálii hrála a vyhrávala, takže to nemůže brát ani jako polehčující okolnost. Jde o to, jak dokáže ustát tlak, který na sebe vyvíjí sama," dodal Navrátil.
Reagovat
smazaný uživatel
Že to řekl Navrátil ještě neznamená, že je to pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale že ty jsi naprosto zaslepený obdivovatel Kvitové je ovšem 100% pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
A že ty jsi vůl, to je taky pravda.
Reagovat
Fandina
Dej sem odkaz. Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak , je to hráčka top 10 , musí byt schopná to překonat , zvlášt když bere takové peníze . PS: Je strašné že i když tu člověk napíšeš objektivní kritiku , tak zaslepenci do Kvitové okamžitě začnou utočit.
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.aktualne.centrum.cz/petra-dostava-sama-sebe-pod-tlak-rika-o-kvitove-navratil/r~0c0f58307c4611e39a7f002590604f2e/
Reagovat
smazaný uživatel
počkej počkej, před chvilkou jsi napsal, že je možné, že se Petra dostala pod tlak a teď když něco podobného říká pan Navrátil, tak jeho tvrzení zpochybňuješ?
Reagovat
smazaný uživatel
Poslechni ty jeden primitive ,ono bylo opravdu lepší když jsi trucoval a nelezl jsi sem.Jsi jen ubožák který má ležet na uzavřeném oddělení nějakého nervového zařízení.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, já zpochybňuju jeho tvrzení, že jí astma a vysoké teploty vůbec nelimitují. A ne, napřímo to neřekl, ale z té věty to dost jasně vyplývá.
Reagovat
smazaný uživatel
Já tady na rozdíl od tebe nemám potřebu jen tak zbůhdarma někoho urážet.
Reagovat
Mayo
Kvitová je bohužiaľ slabá.
Reagovat
Fandina
Díky za odkaz. Petra řekla dneska to samé, že se nechce vymlouvat na počasí, protože si na sebe vytvořila tlak a proto prohrála.
Reagovat
Fandina
Petra není slabá, je šestá na světě. Dneska prohrála, jindy vyhraje.
Reagovat
Jan
Že se vám hoši pletu do diskuze, to o tom hovězím jsi vytáhl ty queshi.
Reagovat
Mayo
máš pravdu
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Jako reakci na předchozí věštcovy příspěvky.
Reagovat
smazaný uživatel
no, neřekl bych, že to z té věty přímo vyplývá, nicméně připouštím, že je to tvrzení trošku kostrbaté. Na jednu stranu VÍ, že jí vysoké teploty nevyhovují na druhou stranu, říká, že by se na to neměla vymlouvat.. "vymlouvat" asi ne, nicméně konstatovat fakt, že nemohla popadnout dech, asi jo.
Reagovat
Fandina
Je to obráceně. Když překoná problémy a vyhraje, tak budou peníze.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, že VÍ. Kdyby to člověk v jeho pozici nevěděl, tak by něco bylo hodně špatně. Jde ale o to, jestli dokáže plně pochopit, jak závažný handicap to pro Petru je, což mi z tohoto jeho vyjádření tak úplně nepřipadá.
Reagovat
PetaM
Hele prosím tě, když už, tak jmenuj, ne všichni jsou zaslepení ;)
Reagovat
smazaný uživatel
J8 tu žádné zaslepence nevidím. ;)
Reagovat
Fandina
Já tu také žádné zaslepence nevidím, spíš vidím negativisty, ale na druhé straně, je lepší být zaslepený a pozitivní, než negativista.
Reagovat
Jan
řekl bych než zaslepený a pozitivní je lepší realista a negativní, ale je to věc názoru :)
Reagovat
smazaný uživatel
A proč máš pocit, že ten, kdo je pozitivní, je automaticky zaslepený a ten, kdo je negativní, je automaticky realista?
Reagovat
Fandina
Jasně, že je všechno věc názoru. Ale nač ti je realita, tu vidíš. Lepší vidět všechno z té lepší, pozitivní stránky. Jak známo, svět je takový, jaký ho chceme vidět. Když budu chtít vidět, že věci jsou negativní, budu je tak vidět. Nač se bičovat.
Reagovat
Jan
Nic takového jsem neřekl. Nepřekrucuj. Musíš to brát dohromady. zaslepený + pozitivní a realista + negativní. Ne zvlášť. Jistě je být lepší pozitivní. A to tolik, že snad i ten negativní realista není ono, že je možná lepší být jak se říká blahoslavený chudý duchem. Proč se trápit, když můžeš mít růžové brýle, nakonec trápení je na tomto světě víc než dost. Zase ty růžové brýle asi věčně nevydrží a pak nutně narazíš.
Reagovat
Jan
Ale je lepší být pozitivní. U tebe to Fandino velmi obdivuji, jak jsi pozitivní za každé situace. I ten tvůj úsměv :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, že je lepší být pozitivní. Tak proč jste všichni sakra tak negativní?
Reagovat
Jan
Protože jsme nasraní :)
Reagovat
Fandina
Naštvaní na koho, na Petru, že nehraje podle tvých představ? Tak to asi ty představy neodpovídají realitě.
Reagovat
Jan
No tak sláva. Pozitivní realista je na světě :) Já jsem od Petry letos na AO moc nečekal, počítal jsem s tím že nejpozději do 4. kola vyletí, spíš ve 3. nebo 2. případně už v 1., taky jsem to psal pod jedním článkem před začátkem včera. Vzhledem k tomu že vidím, jak rozkolísané výsledky Petra má, ani mě to tolik nepřekvapilo. Ale naštve to, co ti mám povídat ...
Reagovat
Fandina
Tak to se shodneme. Já Petře věřím, že je dobrá hráčka a samozřejmě mě každé její vypadnutí mrzí, ale naštvaná nejsem, protože je to sport a každá chce vyhrát a vyhraje ta lepší. Ale moc jí výhry přeji.
Reagovat
smazaný uživatel
Jde o to, jak dokáže ustát tlak, který na sebe vyvíjí sama,

- To je prěsně ono. Souhlas s Navrátilem.
Reagovat
smazaný uživatel
Co na další propadák uvadající lvice asi řekne odborník Kotyza a megafanatik kveš?
Reagovat
smazaný uživatel
Zalez.
Reagovat
Fandina
Třeba řeknou, že je to škoda, že Petra prohrála a budou jí přát, aby příště vyhrála. Nic jiného rozumný a chytrý člověk ani dodávat nemůže.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak , já také přeju Kvitové hodně uspěchů do budoucna a samozřejmě některé komentáře sů čistá provokace, ale myslím že konstruktivní kritika je v tomto případě na místě , zvlášt když sa to nestalo poprvé.
Reagovat
Fandina
Proto, že máš rád kritiku, tak si mě hned za mojí reakci zkritizoval, že?
Reagovat
smazaný uživatel
Já jen vím, že loni se Martina vyjadřila, myslím, že to bylo na AO po porážce s Laurou, že Petra potřebuje pomoct a že u ní má Petra dveře otevřený.. :-)
Přesně takhle to neřekla, ale smysl je stejný! :D
Reagovat
PetaM
Řekla, že jestli se ozve, tak jí ráda pomůže :D Ale to je jedno :D Jinak já ani nevím, jak se vyjádřit ohledně změny trenéra .. :D Takže radši bez komentáře :D
Reagovat
smazaný uživatel
Říkám, smysl celkem stejný! :DDDD

Sezona je na začátku a nedělal bych z této prohry velké závěry.. Prostě prohrát v 1. kole na GS se stává i titánkám vepředu! :DD
Ale rozhodně si myslím, že je nejtěžší pro hráče uvědomit si, že ten trenér už ti nemá co dát.. A Petra zatím tvrdí, že jí David má do dát.. :-)) Takže tak :DD
Reagovat
Frick
Jak to vlastně bylo? Ona jí fakt chtěla trénovat?
Reagovat
Fandina
Já to nevím, ale kdyby Martina chtěla Petru trénovat, tak se určitě nějak domluví. O tom nepochybuji.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne... asi pred dvemi lety jsme se tu zvencnuli s tommrem a jeste s nekym pred Wimbledonem, ze chceme Martinu, a pak se to sirilo rychleji nez mor:)

Davne casy...teorii jsme zdatne udrzovali nejakou dobu zivou, a v jednu chvili to vypadalo, ze by to nemusela byt jen teorie, ale bylo to spise prani, nez skutecnost:)

Jo, ale byly to hezke casy:) to zase jo:)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra prohrála a tady se zase (jako obvykle) vyrojila spousta lidí, co naprosto přesně ví, co za tím vězí, co by měla nebo neměla udělat, aby vyhrávala. Petra toho ale v poslední době vyzkoušela požehnaně - vyměnila kondičního trenéra a životního partnera, vyzkoušela kondiční přípravu na Floridě. To není málo změn, ba naopak. A možná právě ty změny, to vědomí, co všechno udělala proto, aby se jí na GS zase začalo dařit, v kombinaci s její touhou po úspěchu a tím, že se minulý týden v Sydney cítila (a projevovala) docela dobře samu sebe dostala pod takový tlak, který prostě neunesla. Stane se, je taky jenom člověk, což tady podle mě někteří zapomínají).

Já sám jsem už minulý týden říkal, že je potřeba těm změnám dát čas, aby se dostatečně usadily, že očekávat nějaké radikální zlepšení teď je předčasné. A měl jsem pravdu.
Reagovat
gigin
Já bych se ti chtěl hlavně omluvit, že jsem tu hauzíroval (jak hukla s Pirožkem) s tím, že až Kvítí hukne v prvním kole na AO, tak pak můžeme lamentovat... fakt mne to mrzí, sorry...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, na ironické poznámky dneska nějak nemám náladu..
Reagovat
gigin
Fakt ale, neprckuju....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to potom jo.. Dneska jsem holt nějaký nerudný. A to nejen kvůli Petře.
Reagovat
gigin
Hele, to samý jsem si užil v prvním kole na USO 2013 s tím Rakušákem.. říkám, fakt tě chápu...
Reagovat
Roger_Federer
takze to je jasne...muzes za to ty..privolal si to.
Reagovat
Jan
Jinak ale o tom, že si to musí sednout mluví Petra a její tým od jara 2012 :) A zatím nesedá a nesedá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže ono taky od té doby došlo k dost razantním změnám, k těm, které zmiňuji, došlo v posledním cca půl roce.
Reagovat
Jan
Je vidět, že všechny změny, co za ty 2 roky dělali byly asi špatně. Ale Všetíčkovi věřím a doufám, že z toho něco bude.
Reagovat
Fandina
V roce 2011 byla Petra nejúspěšnější. Možná, kdyby nedělali žádné změny, tak by to pokračovalo.
Reagovat
Jan
Změnu udělala Petra, že vyhodila toho slovenského trenéra fyzičky. To byl podle mě mj. kámen úrazu. Pak to šlo s její fyzičkou z kopce, ve Wimbledonu 2011 měla fyzičku výbornou. A nevím ještě co bylo za tím, že se postupně zvyšoval počet UE, které tropila v zápasech.
Reagovat
Fandina
Ono to s těmi jejími UE je také nahoru a dolů. A vždycky to tak bylo. Já si pamatuji na ní od roku 2009. Tím, jak hraje útočně, nevyčkává, tak tím hrozí riziko chyb. Ale někdy naseká hodně chyb a stejně vyhraje. Jindy je jich málo a prohraje. Ale pořád v součtu je ta Petra stabilně v desítce tři roky, tak není potřeba to hrotit a dělat z ní problematickou. Co by jiné holky za to daly, kdy byly na jejím místě.
Reagovat
Jan
To jistě. Ale proč nebýt ještě lepší ne ? Prohra v 1. kole GS tomu bohužel nepomáhá.
Reagovat
Fandina
Tak a jsme na začátku. Proč není lepší Lucka, Andrea a ostatní. Proč se to vyčítá Petře, že vypadla a u ostatních je to jedno. To nemá logiku. Každá chce vyhrát.
Reagovat
Jan
Má to logiku. Petra je potenciální hráčka top 10, která se má dostat minimálně do 1/4 finále. Proto její prohra v 1. kole nejvíc bolí. Ostatní hráčky sice postoupily, ale nejspíš zhasnou ve 2., 3., max 4. kole. U Petry se předpokládalo, že může dojít dál, což taky v minulosti vždycky nejdál došla z českých hráček. Proto to tak vadí. Ale jestli se její výpadky v 1. kole budou opakovat, tak už to nebude hráčka top 10 a nikoho to už nebude vzrušovat. Kromě fanoušků na tenisportálu :) Myslíš, že ta naše nekonečná diskuze bude mít za následek nejdelší vlákno v historii ? :)
Reagovat
Fandina
Jestli to bude nejdelší vlákno tak to nevím, ale každopádně si trvám na svém, že každému stejným metrem. Jeden může prohrávat a druhý když prohrává, tak se po něm jede. To logiku nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
V prvním kole vypadla poprvé po víc než dvou letech, Kristepane..
Reagovat
Jan
Abych to zkrátil, přečti si můj předchozí příspěvek. Tam jsem řekl vše. Můžeš se tak cyklit až do rána, čímž to nejdelší vlákno vznikne. :) Nic ve zlém.
Reagovat
Jan
1., 2. 3. kolo, u Petry je to vždycky debakl vzhledem k jejím ambicím (aspoň domnělým, jak se zdá). A ještě když prohraje obvykle s hráčkou o dost níž na žebříčku. Už mě to nebaví.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo neříká, že takové vypadnutí je v pořádku. Ale vadí mi, jak jí to tu pořád předhazujete, jako by byla jediná, které se to stává. Tomáš, Serena, Nadal, Federer, těm všem se to v posledních letech stalo taky..
Reagovat
Fandina
Nikdo mi nevymluví, že něco jiného je něco očekávat a chtít to od druhéno naplnit a něco jiného je ralita. Realita je taková, že Petra hraje super a je šestá. Ty ostatní jsou horší. Chtít od někoho, aby byl lepší a když není, tak ho za to kritizovat je mimo realitu. Máš špatný odkad, nevidáš reálně.
Reagovat
Fandina
Oprava ... překlep ... odhad, ne odkad ... úsměv
Reagovat
Jan
Možná že "nevidám" reálně :) Když je super, že je Petra 6., jakto že prohrála s 88. hráčkou a že ti to nevadí ? Měli bychom to ukončit. Nechci tu psát diskuzi až do rána :)
Reagovat
Jan
Všem jmenovaným se to stalo, ale buď jinak podávají excelentní výkony (Serena) nebo toho hodně vyhráli v minulosti a jsou na sklonku kariéry (Federer) či i v současnosti (Nadal) nebo nepochybuji o jejich přípravě a podávají jinak stabilní výkony (Tomáš). Pokud mi budeš předhazovat, že Petra vyhrála také v minulosti Wimbledon či TM, ano, ale není na sklonku kariéry, takže na takové extempore by měla mít čas. Anebo prostě není tak dobrá jak jsme si mysleli a přáli a pak se není o čem bavit.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že když někomu fandím, tak mě vadí, když prohraje v prvním kole, ale jsem normálně myslící člověk, který pochopí, že vyhrát může jen jedna, ta lepší. A uznám to. Kvůli tomu nebudu nadávat tomu, kdo prohrál. Reflektuji realitu, taková, jaká je. A nebudu nikomu spílat.
Reagovat
Jan
Žena má vždy pravdu. Nebo platí bod 1. :)
Reagovat
Fandina
Já zase říkám, že pravda bolí. A samozřejmě, že když Petra prohraje, tak to bolí, pokud jí člověk fandí. Od toho jsme lidi, abychom se s tím srovnali.
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
:) Cekla jsem to, ze priletis s tou Julcou:D))))

Koukal jsem na Ernesta:)!!! Po prvnim jsem myslel, ze tu bude dalsi New York...

... a uz jsem si i notoval Sinaaatru:)
http://www.youtube.com/watch?v=9KJQNMqVIug

Ale pak Ernestek zabral, a bylo to lepsi.
Jinak pekne vyhecovany zapas od obou:)
Reagovat
gigin
Díky za info.. je někde odkaz na Titána?? Děkuju..
Reagovat
smazaný uživatel
zkus hrabnout do YouTube treba pozdeji:
Tady je jen nejaky utrzek zapasu...
http://www.youtube.com/watch?v=H1yDlHQKpgg
Reagovat
gigin
Jo no, první set a quesh mi bude něco vyprávět o ironii, tvl :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem ti to říkal. :) Ale ještě víc než Julii věřím Petko (mám ji ve Fantasy lize).
Reagovat
gigin
Monty, však ja viem, že sa tomu rozumieš... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petry porážky mě hoodně zaskočila, čekal jsem, že bude mít problémy, ale až s přibývajícími koly a né hned v 1. kole..
Zápas jsem neviděl, takže nevím jak Petra hrála, ale co jsem tady četl, tak asi hrála hrozně.. No, tak zvednou hlavu, vrhnout se do tréninku a bude líp! :-))

Nevím jak vám, ale mě se líbí jak je letos nová MCA, ta střecha tam je skvělá! :D
Reagovat
smazaný uživatel
niekedy som si myslel ze z Petry bude No.1,momentalne si uz nic o nej nemyslim
Reagovat
smazaný uživatel
co by asi Petře mohlo přinest Miami a I.W no prachy na konto co jiného jen za účat vezme 100 tisíc dolaru a další má prize money .Za dnešek může být taky spokojena i když vypadla v prvním kole jen za účast dostal mimálně 250 tisíc dolaru tak že ji může být uprdele nějaká prohra.
Reagovat
Bob
Ale :-D
Reagovat
PetaM
Náhodou, to bych chtěl taky :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Prohra Petry mě docela zaskočila. Fakt jsem to nečekala. Zápas jsem naštěstí neviděla a ani si ho raději pouštět nebudu. Je mi líto Petry. Před sezonou dře na Floridě, obětuje tomu Vánoce doma a takhle to dopadne. Nezbývá nic jiného, než věřit v lepší zítřky. Budu držet palce, Petro. Snad aspoň Juan mi udělá radost..
Reagovat
PetaM
Upřímně by mě zajímalo, co letos Petře přinese Indian Wells a hlavně Miami. Když tam trénovala a říká, že to bylo všechno "cajk", tak by tam mohla udělat lepší výsledek, než 2. kolo :) Přece jenom Austrálie a Amerika je rozdíl .. :D
Reagovat
Bob
Nepíšu sem tak moc často a nevím zda to lidí vnímají či nikoliv, ale já jsem Petry obrovský fanoušek a pokaždé mě její prohra zamrzí. Protože jsem ale realista (na rozdíl od queshe), nevidím v její budoucnosti nějaké výrazné zlepšení, dokud se nerozloučí se svým trenérem. Prohrát na GS v 1. kole? Hráčka TOP 10? Vždyť takové nevyrovnané výkony nemá nikdo v TOP 10. Petra už je známá a bude známá tím, že promrhala svůj talent, protože je škoda, že s takovým talentem a tenisem, kterým disponuje, nedokáže uhrát solidní výsledek na GS. I jenom to, že si s takovou hráčkou nechá ujít set. Pokud ale Kotyza vidí, že se její svěřenec nelepší, že jsou prakticky na tom samém bodě už od roku 2012, měl by začít přemýšlet, jestli neuvolní místo pro někoho jiného. Do té doby to bude pořád ta samá Petra, nevyrovnané výkony, dvojchyby a trápení se s hráčkami, se kterými by měla být hotová za hodinu.
Reagovat
Fandina
Promrhala talent? Dá se to říci o tenistce, která je tři roky stabilně v první desítce?
Reagovat
Fandina
Serena 1 kolo FO 2012
Reagovat
Bob
Já jsem se špatně vyjádřil. Myslel jsem to tak, pokud budou její výsledky pořád takové a pokud bude hrát jako dneska, tz. prohrávat v prvním kolech na GS a prohrávat s takovými hráčkami jako dneska. Její jméno jsem včera slyšel poprvé, nikdy jsem jí neviděl ani hrát a ani nevím, že by porazila někoho významného. Ženský tenis je zvláštní, takové situace by se stávat neměly. TOP 10 je TOP 10, nejlepší hráčky světa, které by měly na turnajích chodit co nejdále.
Reagovat
Fandina
Petra dneska prohrála, protože hráčka proti ní byla lepší. Je to sport. Vyhraje ta lepší a žádná nemá jistotu, že vyhraje. Ani Serena, která hraje top. I Vika, která je druhá na žebříčku prohraje se slabší hráčkou. Dál nemá cenu zmiňovat ostatní na žebříčku, protože je logické, že čím jsou níž, tím víc prohrávají. Zápas dneska Petra prohrála, protože hrála s hráčkou, která hrála líp než Petra. Na žebříčku je 88. To také nebylo zadarmo a něco umět musí. To je koloběh. Jedny vyhrají, posunou se na žebříčku a pořád dokola. Jen ty stabilní na žebříčku zůstávají výš a vyhrávají častěji. Petra tam patří. Dneska prohrála, příště vyhraje a pořád dokola. Petra není promrhaný talent, je úspěšná, momentálně už delší dobu nejúspěšnější naše tenistka.
Reagovat
Frick
Vrať se ne konec roku 2011, to jsme všichni věřili, že Petra bude jednčka a vyhrávat za sezónu 2 grandslamy...
Reagovat
petrulinka
Ano, Petra je po dlouhé době naše nejlepší tenistka a myslím si, že udržet se 3 roky v TOP10 není náhoda. A přijde mi, že pokud Petra hraje se silnější hráčkou, tak hraje výborně, jako třeba se Serenou, kdy ji sice neporazila, ale dala jí set, taktéž s Agou, Kerber, Errani, Li Na, atd. atd. Ale jakmile narazí na slabší hráčku, má většinou vždy problém. Tak nevím, jestli je to podcenění soupeře nebo horší příprava. Těžko soudit. Nicméně znám případ kluka (ne sice z tenisu, ale ze squashe), který figuroval v TOP5, hrál skvěle, ale jakmile narazil na slabšího soupeře, byl to děs a katastrofa. To se většinou všichni chodili dívat, jestli to zvládne nebo ne. Vždy to samozřejmě bývalo v prvních kolech na turnajích, kolikrát odvracel mečboly, párkrát prohrál. Ale nikdo nedokázal pochopit, jak je to možné, a když jsme se ho ptali, tak vlastně ani sám nevěděl. Takže takové věci se prostě stávají.
Reagovat
petrulinka
Ale to je tvůj problém a ne Petřin, že jsi z ní na konci roku 2011 chtěl mít No.1. Kolikrát mi tady podle těch názorů přijde, že někteří mají potřebu směřovat na Petru svoje ambice, když oni sami v životě ničeho nedosáhli. Ano, já jsem taky šťastná, když Petra vyhrává, dnes jsem byla naštvaná, že prohrála a hlavně mi jí bylo hodně líto. Ale nebudu tady plodit takové řeči, jako že nemá co dělat v TOP20, že na to nemá atd. Prostě je 3 roky stabilně v TOP10? Je. Takže výsledky tam jsou. A to, že nejsou stabilní? S tím my bohužel nic nenaděláme a budeme si muset počkat na to, až se její výkony ustálí a bude hrát bez těch svých výkyvů.
Reagovat
smazaný uživatel
ano stávají, Petra má problémy s rolí favoritky. Je rozdíl hrát proti top hráčce, kdy může hrát uvolněně a proti žebříčkově slabé, kdy si připouští případný neúspěch.
Proto bych řekl, že pro Petru jsou ideální turnaje kategorie Premier (jaýkoliv). Na International má dojem, že je to jen na ní a že by měla celý turnaj vyhrát, což ji sráží. GS je zase příliš velká událost, na které je těžké uspět, pokud jste mentálně nevyrovnaní. Premier turnaje mají vícero favoritek a nejsou tak důležité - menší tlak.
Reagovat
misa
Mám stejný pohled jako ty. Např. pořád slyším, jak Petra pracovala s Kotyzou na podání. Není to ale poznat.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že to Petra jasně vysvětlila. Dneska se jí prostě nedařilo. A jinak, Petra v každém turnaji nejdřív musí porážet ty za sebou, když je většina z nich za ní. Na Hopman Cupu, kde byly těžké zápasy vyhrála všechno a turnajem v Sydney také musela na cestě do semifinále porazit ty za ní. Ona když je šestá, tak nejdřív musí porazit všechny za ní, takže je nespravedlivé tu o ní psát, že neumí ty za sebou porážet. Je zbytečné jí vyčítat, že neumí hrát na ty pod sebou.
Reagovat
VlS
Bobe, jsem rád, že existují i střízliví fanoušci Petry. Počítám se k nim taky. S čím s tebou nesouhlasím tak uplně a jednoduše je vliv trenéra na výkon sportovce při sportovním výkonu. Kotyza určitě Petru neučí dát DF proti BP, vyhodit kav ždej druhej míč do saka nebo mimo kurt a tak dál. Pak je otázka - a velká - jaká je vlastně role trenéra u hotového vrcholového sportovce, co ještě trenér může ovlivnit a co už ne. Já to nevím a nevím, kdo to vlastně ví. Nevím, jestli je to otázkou sportovní psychologie a jestli ta může dostatečně zmapovat a hlavně ovlivnit specifické rysy osobnosti sportovce. Prostě v sobě Petra něco má, někdy jí to pomůže a někdy srazí a nikdo si s tím evidentně už tři roky neví rady. Jaký je v tom podíl Petry a jaký jejího okolí taky nevím a nechci se pouštět do " zaručených" spekulací jak, kdo a co by měl udělat. Jako fanda Petry věřím, že nám zas předvede nějakou parádu, prorokovat kde a kdy nejde.
Reagovat
Fandina
S tvým příspěvkem souhlasím. Také se těším, až zase Petra zahraje super mač a vyhraje. Nesouhlasím ale s tím, že Petra hraje každý druhý úder do saka nebo se vyhazuje, když se jí nedaří. To myslím, že tak úplně neplatí, to by potom prohrávala po kanárech a ne jako dneska hrála ve třech setech. Byly tam chyby, ale rozhodně je není potřeba zveličovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Bobíku, já jsem realista. Proto si do Petry odmítám promítat novou Serenu nebo Navrátilovou. Proto vnímám, že Petra má výkyvy. Proto vnímám, že Petra má zdravotní handicap, který ji dneska zjevně limitoval (ano, různé zdravotní limity mají i jiné hráčky, žádná z nich ale není tak vysoko jako Petra). Proto vnímám, že ty výkyvy bude mít pod jakýmkoliv trenérem - jestli si někdo myslí, že odezní s Kotyzovým koncem, pak je neskutečně naivní.
Reagovat
VlS
Fandino, 40 UE je síla, i když nevím, jestli to byl každej druhej, tak jich prostě bylo moc.
Reagovat
Fandina
VlS UE bylo 40 a vítězných úderů 32. To není každý druhý ani náhodou.
Reagovat
Fandina
VlS a to nehledě na to, že všechny údery nejsou UE nebo vítězný. Hrají se také výměny. Podle toho jak to píšeš ty, tak by si člověk myslel, že Petra se umí trefit jen do sítě nebo metr vedle čáry.
Reagovat
Fandina
Souhlas. Představa, že se vymění Kotyza a Petra začne všechno vyhrávat je naivní.
Reagovat
Jan
Dá se říct, že mrhá svým talentem. Je sice v top 10, ale její výsledky za poslední roky i hra jsou často dost ubohé a je div, že v té top 10 je. Asi proto, že její konkurentky v žebříčku také dělají divné výsledky.
Reagovat
Fandina
Nevíš jaký kdo má talent. To je předpoklad, domněnka. Nedá se to změřit. A stejně tak můžeš říct, že talentem mrhá každý, kdo není první, protože kdyby byl první, tak by talent potvrdil. A že Petra hraje hrozně a je do desítky? Tak asi je jasné, že musí hrát líp, než ty za ní. Takže mrhá svým talentem moc dobře, když je šestá.
Reagovat
Fandina
nehledě k tomu, že to píšeš, jako kdyby Petra úmyslně prohrávala.
Reagovat
smazaný uživatel
Uvědomuješ si, že co jsi teď napsal ani nedává smysl?
Reagovat
Jan
Divné výsledky jsem myslel, že prohraje s hráčkou výrazně níž na žebříčku, ne že by to udělala úmyslně. Ono stačí i když to je neúmyslně. Myslím, že fanoušek, který fandí Petře, toho opravdu lituji a bojím se o jeho zdraví.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že Petra prohrává neúmyslně a že prohraje s hodně nízkou postavenou hráčkou, tak to přece je normální. Prohraje s tou, která hraje líp a jak známo, v prvním kole prohrála nejednou i Serena a i top muži, kteří bývají konzistsentnější. A že Petra prohrává s těmi pod sebou, tak to je také jasné. Nad sebou jich má jen pět a pod sebou mnohonásobně víc. Je nespravedlivé pořád Petře vyčítat, že prohrála. Je to sport a vyhraje jen ta lepší.
Reagovat
Jan
Máš pravdu, ale opticky takovou divočinu snad nedělá žádná hráčka z top 10 jako Petra. Nemám přehled, zas tak detailně to nesleduji, ale z toho co sleduji, se mi to tak jeví. Nebo je to tím, že jsme zaměřeni na Petru jako českou hráčku a výsledky ostatních hráček z top 10 nás nechávají chladnými a ani si jich moc nevšimneme. Zase nedávno tu byla statistika za rok 2013 a nejvíc UE měla právě Petra. To o něčem mluví.
Reagovat
Fandina
Petra měla nejvíc UE, ale také měla třetí největší počet es a sedmou největší úspěšnost v odvracení brejkbolů a nejvíc vyhraných tříseťáků a hlavně, tady každý píše negativa a určitě tam byla v pozitivních ukazatelích, ale o těch se nemluví, nevím proč. Hlavně se od Petry chce být nomr jedna a když není, tak jsou tu výčitky. Nespravedlivé. Hlavně vůči ostatním našim holkám, které klidně prohrají, jsou daleko za ní na žebříčku, ale je ticho. Jinak samozřejmě, že prohrávají i jiné top tenistky, každou chvilku někdo vypadne. Dneska Eranni i Vinci také v prvním kole. Nespravedlivé vůči Petře. Je tři roky stabilně v desítce. Je to potřeba ocenit, ale tady se jí jen spílá.
Reagovat
Jan
Vezmi si, že ostatní české hráčky jsou níž na žebříčku a prohra se od nich jaksi víc očekává, což se taky stává. Takže to nikoho nepřekvapuje, ani od nich nemá nějaká velká očekávání. Petra jako No 6 a bývalá aspirantka na No 1, to je něco jiného. NA vrcholu vždycky nejvíc fouká a vždycky je tam nejvíc všechno vidět a nejvíc sledované. Navíc po těch úspěších z roku 2011 se od ní stále očekává, že to někdy zopakuje, takže na její prohry zvláště v 1., 2. či 3. kole GS jsou hodně na očích, hodně sledované a vzbuzují hodně emocí. Řekl bych, že že je to i tím, že Petra vzbuzuje poslední 2 roky dojem, že fláká přípravu nebo že ta příprava u ní není v pořádku a proto ty emoce, protože jsou všichni hned naštvaní, že prohrála a proč. Když prohraje Berdych občas, nic se neděje, protože má jinak stabilní výsledky a o jeho přípravě, nejen fyzické, nikdo nepochybuje. Ne tak Petra.
Reagovat
Fandina
Tak to slyším prvně, že by Petra flákala přípravu. Nikdy mě nic takového nenapadlo. A jestli to je důvod, že se na ní útočí víc než na druhé, i když má lepší výsledky i než Tomáš, tak to je opravdu trapné.
Reagovat
Jan
Srovnávat Tomáše, který je v mnohem ostřejší a těžší konkurenci než Petra, to bych nedělal. Nemá ani cenu psát, že celé WTA je zlomkem výkonnosti ATP, ale to je dáno rozdílem mezi muži a ženami. Jak v minulosti psal Lendl, když jde někdo z tréninku a směje se, tak je něco špatně. A Petra to tak v minulosti asi měla. Teď na Floridě možná makala, no nesedlo si to :)
Reagovat
Fandina
Nemám slov. Už mě konečně došlo, proč po ní tak jedeš. Nesedla ti. Také vysvětlení.
Reagovat
Jan
Nesedla mi z důvodů, které popisuji celou diskuzi pod tímhle článkem. Proč se o tom máme hádat ? Petra prohraje a ještě se pomstí celému národu, že se o ní tady hádáme a trpíme. Máme to zapotřebí ? Já myslím že ne. Je to sport a pro nás samotné to nemá nejmenší dopad.
Reagovat
Fandina
Ano Petra prohrála, neudělala to schválně, dokážeš to pochopit?
Reagovat
Jan
Jistěže. Chápu. Konečně jsme se shodli ? :)
Reagovat
Fandina
Také jsem ráda, že jsme se v něčem shodli ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
prostě typická Petra "up and down".
U ní je zajímavý, že jako málokterá hráčka je schopná vyhrát turnaj série Premier 5 či Mandatory (jasný, Mandatory vyhrála jenom v 2011, ale ten rozdíl oproti 5 není tak velký), ale pak v klidu a pohodě prohrá na GS v 1. kole. Asi je to tím tlakem, který je na GS enormě větší. Je to čistě mentální věc, dobré výsledky - zvětšující se tlak - následné vyhoření - tlak se poté zmenšuje a přicházejí znovu výsledky.. a tak furt dokola. Petra určitě nějaký ten turnaj letos vyhraje (ne GS), ale potřebuje k tomu právě to "down". Otázkou je jak dlouho ji tyhle vlny budou bavit, než se na to nevybodne. A jak dlouho to bude bavit její fanoušky :-)
Reagovat
rib
Doposud jsem vždycky byla zastáncem zachování všeho, co funguje. Ale po dnešku si přece jen říkám, zda je David dostatečný trenér. Vede mě k tomu úvaha, jak se proměnila Li Na s Carlosem, jejich spolupráce se odrazila ve větší pohodě na kurtu, ve větší radosti ze hry... Pokud tedy Petra trvá na zachování Kotyzy, tak si myslím, že by na sobě měl zapracovat on (s psychologem nebo kdo ví s kým), aby uměl Petru podpořit, otevřít nové možnosti a přinést nový vítr, i když tam bude stále ten starý trenér.
Reagovat
VlS
zajímavý pohled na věc, na tom něco je.
Reagovat
petrulinka
Při rozehrávce se Kvitová ještě cítila dobře. Před zápasem na ni ale dolehla nervozita. "Nikdy mi pak nejdou dobře nohy, ale po čase, třeba po setu, to zmizí, což se teď nestalo. Asi jsem si na sebe sama vytvořila velký tlak," uvažovala Kvitová.

Z Austrálie se česká jednička přesune domů. Připraví se na Fed Cup českého týmu ve Španělsku 8. a 9. února a pak bude hrát turnaje v Dauhá a Dubaji.

Doufá, že v další části sezony už prodá, na čem pracovala v přípravě. "Prioritou byl pohyb, což jsem teď neukázala, a taky jsem se snažila zlepšit servis.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že je to jasné sdělení. Petře se prostě nedařilo, to se stává, škoda, že vypadla a je potřeba to hodit za hlavu a jede se dál.
Reagovat
Mayo
preboha vypadnúť s takou hráčkou v prvom kole...vidím, že sa u Petry nič nezmenilo, no cemment
Reagovat
smazaný uživatel
Ženský tenis opravdu nemusím , ale na tento zápas sem sa s různých důvodů díval a su znechucený s výkonů Kvitové už 2 roky a dneska to byla totální katastrofa , nebudu tu rozebírat jednotlivé údery , ale jednu věc bych chtěl zdůraznit a to naprosto tragický pohyb.Nezlobte sa na mě , ale Kvitová nemá co dělat v top 20. PS: Ženský tenis je hrůza.
Reagovat
petrulinka
1. bych doporučovala v článku přečíst, proč jí nešly nohy
2. bych doporučovala se podívat na její zápasy z minulého týdne
3. pak teprve nesmyslně kritizovat
4. pokud je ten ženský tenis taková hrůza, tak ho raději nesledovat, neboť tě nikdo nenutí
Reagovat
petrulinka
Jo a ty chytráku, asi nesleduješ ženský tenis, jinak bys věděl, že Petra je jedna z 6 hráček, které se už 3 roky drží v TOP10, takže jestli je někdo někde omylem, tak jedině tak ty na této diskuzi :-)
Reagovat
Roger_Federer
Nechapu, ze se stebou nekdo pousti do diskuze..nevis o cem mluvis a tvoje schopnosti vnimani tenisu jsou na urovni 10 leteho ditete...preber si to sam
Reagovat
smazaný uživatel
jestli právě tvůj argument není důkazem toho, co tvrdí - podle tebe chytrák - Sammutus...
když se Kim Clajsters vrátila po roce či více z mateřské a během měsíce je mezi elitou, asi to valnou úroveň mít nebude...
Reagovat
VlS
Dívat se na ženskej tenis je fajn, dívat se na chlapskej je taky fajn. Srovnávat je je stejná blbost, jako porovnávat mužskou a ženskou atletiku a divit se, že holky stovku pod deset neumí, v tyčce skáčo o metr víc míň , v oštěpu házej o 20 m míň a tak dál. A co z toho? musiš vědět na co se díváš. Petra dneska hrála blbě. I u chlapů najdeš zápasy, kdy některej hraje pod psa.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře , já vím že ženský tenis je trochu jiný sport , ale prostě mně to nedá , to že berou stejné peníze mně příde jako urážka mužského , možete si říkat a obhajovat ženský tenis jak chcete , ale to že je mnohem méně atraktivní a hlavně že na grandslamech, ženy odvedou prakticky poloviční pracovní dobu je fakt.
Reagovat
smazaný uživatel
1- Já vím že má astma , ale to ji nemůže přece pořád omlouvat a to že byla nervozní ,kdyby byla šesta hráčka světa oprávněně, tak to překoná.
2-Jak už sem psal ženský tenis nesleduju , ale na grandslamech sa na Kvitovů podívám a poslední 2 roky vypadává s kde kým , a ne jen na grandslamech.
3-Jenom proto že to byla kritiky Kvitové , tak byla nesmyslná. Pokud si nezaslůží kritiku za to že vypadne v prvním kole na granslamu, tak už fakt nevím.
4- Neboj já ho opravdu nesleduju.
Reagovat
smazaný uživatel
Že toho holky odehrají míň, to je fakt, ale že by jejich tenis byl o tolik méně atraktivní než mužský, to dost pochybuju. Ono když vylezeš ze společenství ortodoxních fandů a budeš sledovat i nepříliš zaujaté řekněme náhodné diváky, tak zjistíš, že pro většinu z nich jsou několikahodinové přestřelky pánů od základní čáry pekelná nuda..
Reagovat
dadaft
jó jo, a návrat Nadala svědčí o tom, že je na tom muřský tenis v tomhle směru ještě hůř...
Reagovat
Roger_Federer
No tak Kim je jedna z nejlepsich hracek vubec..Hrala v dobe kdy v zenskem tenise bylo narvano konkurenci k prasknuti a prosadila se...srovnavat ji z Kvitovou nebo kterou koliv soucasnou hrackou krome Sereny je mimořádnou
Reagovat
VlS
Ty ty prachy platíš? Jestli jo, tak nevím, proč to děláš. Jestli ne, tak nevím, proč se tím zatěžuješ. To není za přeházený kubíky písku. Ale darmo mluvit, vždycky po nějakým výrazným nevýsledku holky tady někdo začne s těmahle blbostma. Mimo GS hrají všichni, i chlapi na dva vítězný, takže jsou to řeči o ničem. Určitě najdeš dnes řadu zápasů chlapů, které byly 3:0 za hodinu a půl. Taky tam budeš redukovat prachy?
Reagovat
smazaný uživatel
Zátěž kterou podstupují muži je teměř nesrovnatelná s ženami , je to uplně jiný sport a měli byt tam být i úplně jiné odměny , myslím že spousta tenisových profesionálů to vidí stejně , ale bojí se to říct na veřejnost , což je pochopitelné. Já tady nechci diskriminovat ženy nebo tak neco , ale myslím že objektivní člověk snad uzná že stejné odměny pro ženy i muže je blbost.
Reagovat
misa
Už v pátém grandslamu za sebou Petra hrála v 1. kole na 3 sety, z 6 posledních turnajů velké čtyřky má Petra jedno 4. kolo a jedno čf, jinak to jsou propadáky. Pokud uvážíme, že se bavíme o hráčce top 10, wimbledonské vítězce atd., tak je to dost tristní. Před lety ještě říkala, že je psychicky odolná po mámě a velké turnaje opravdu zvládala. Myslím si, že její spolupráce s trenérem Kotyzou se už vyčerpala a Petra by měla najít odvahu ke změně. Kotyza ji už nedokáže připravit na nejdůležitější turnaje roku.

Co mě dost zaráží, je její podání. Oproti nejlepším časům je její 1. servis zhruba o 10 km/h pomalejší (a je to už dlouhodobě) a často jí nepomáhá. V mnoha utkáních mají její o dost menší soupeřky i lepší servis než Petra. Přitom podání je naprostý základ její hry. Následky loňských problémů s ramenem?

Myslíte si, že tak jako loni požádá Petra o WC do Paříže? I když se pak hraje Fed Cup na antuce, takže to moc reálně nevypadá. Potom by její další turnaj WTA přišel až za měsíc v Doha :-((
Reagovat
PetaM
No já doufám, že si o WC zažádá, tak dlouho bez ostrého zápasu by se podle mě nevyplatilo na FC ...
Reagovat
Fandina
Myslím, že by to chtělo, aby Petra zkusila tu Paříž. Myslím, že by to bylo dobré, kdyby tam hrála. Do FEDu i dalšího turnaje je opravdu dost dlouhá doba.
Reagovat
petrulinka
přečti si pořádně, co je napsáno v článku. Petra nepotřebuje vyměnit trenéra, ale spíše svoji hlavu. Ještě při rozehrávce byla v pohodě, jak začal zápas, tak začala být nervozní, přestaly jí jít nohy a vše bylo v čudu. Pokud ona sama si tyto věci nesrovná a nenaučí se s tím nějak bojovat, tak jí nepomůže ani trenér, ani psycholog ani Svatý Petr :-)
Reagovat
LukasH
Jojo, je pravda, že na ty menší turnaje se zdá nabuzenější. Třeba konec minulýho roku, jak to zvládla v Asii, to bylo něco. Mám pocit, že pomalu začíná mít z grandslamů komplex. Jako to má hodně hráček, že zahrajou dobře všude jinde jen ne na grandslamech. Petra na nich v roce 2011 a 2012 dost válela, ale teď jako by se jich bála.
Reagovat
petrulinka
Já si taky myslím, že by jí prospěl nějaký turnaj, ale z rozhovoru vyplývá, že se chystá domů trénovat na FC. O turnaji nic neříkala ani ona a ani Kotyza. Ale třeba k tomu dojde, uvidíme :-)
Reagovat
petrulinka
No tak pokud vím, tak v roce 2011 po vítězství ve W prohrála hned první kolo na US Open
Reagovat
misa
Změna by ji třeba vyčistila hlavu, s novým trenérem by mohla pracovat na jiných věcech a najednou by to šlo. Když už má oficiální bydliště v Monte Carlu, taky by klidně mohla zkusit zahraničního kouče :-)
Reagovat
Fandina
Petra prohrává a vyhrává nahoru a dolů. S Kotyzou dnes prohrála a jindy zase vyhrála. Má to tak.
Reagovat
gigin
:(
Reagovat
Fandina
Háječek mě moc zamrzel, i když nebyl favoritem. Škoda prohry.
Reagovat
smazaný uživatel
Moc nevím, co na to mám říct. Opravu ráda bych věděla, co se na kurtu vlastně stalo. Bohužel jsem nehrála dobře. Vůbec jsem nepředváděla svoji hru, na níž jsem celou zimní přípravu pracovala. Příprava přitom proběhla skvěle, byla jsem nadšená, jak jsem se i tady dobře cítila. Možná jsem chtěla až příliš a pak se mi všechno sesypalo," citují pozápasový rozhovor s českou hráčkou oficiální stránky turnaje.

je mi jí až líto... holka je v totálním rozkladu... nový trenér, psycholog a možná i nějaký čas, kdy si od tenisu úplně odpočine... na AO 2012 začal její sešup v semifinále se Šarapovou a od té doby se veze... to je už moc dlouho na to, aby jí něco pomohlo během pár týdnů... 6.příčka na žebříčku je slabou útěchou...
Reagovat
Fandina
Prohrála, je to sport a není potřeba dělat z toho tragedii. Není pravda, že šesté místo na žebříčku je málo. Na jedné ruce bychom mohli spočítat tenistky, které alespoň jednou na ta místa vstoupily z naší republiky.
To že dneska prohrála bylo proto, že vyhrát může jen jedna, ta momentálně lepší a to byla protihráčka. Samozřejmě to zamrzí, ale život jde dál.
Reagovat
smazaný uživatel
Fandino, tak na tohle jsem čekal. Bylas to právě Ty, kdo se mi zde přesně přede dvěma roky smál a vysvětloval jak to s Petrou je a jak se pletu... Mrkni se sem do diskuze: http://www.tenisportal.cz/zpravy/kvitova-do-finale-neprosla-o-titul-a-post-jednicky-se-utkaji-sarapovova-s-azarenkovou-9453/
Řeči o tom, že vyhrát může jen jeden a že 6.příčka něco znamená jsou jen tlacháním. Pokud nevidíš ani po dvou letech jak se v tom Petra plácá a že potřebuje naprostou změnu, pak nevím, co máš s tenisem společného, i když sem dopisuješ už dlouho...
Reagovat
Fandina
Ten kdo je na šestém místě na žebříčku, tak hraje dobře. A Petra je super tenistkou, kolik tenistek bylo na žebříčku šestých z naší republiky? Asi pět a ona je mezi nimi. Super tenistka, super výsledek. Žádná tenistka na světě nevyhrává všechny turnaje, ani Serena.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena nevyhrála všechny turnaje a je super tenistka. Petra na okamžik byla a kdyby včas změnila trenéra (při vší úctě ke Kotyzovy za to kam ji dovedl), mohla být i dál. Dnes si na ní věří i neznámé holky a to se super hráčům nestává. Říká se:Why Change A Good Thing, ale když už to nejde dva roky (a výsledky z Grand Slamů to jasně dokazují) mohlo by být za chvíli pozdě. Jestli už třeba není...
Reagovat
Fandina
Je to tak, jak to je a to je upřímně sakra dobře, proti ostatním našim holkám a proti těm, které jsou za Petrou na žebříčku. Kdyby byla výš, tak samozřejmě tím líp. Ale je tam kde je a to není málo a je to potřeba ocenit.
Reagovat
Jan
Říkáš jak je to s Petrou výborné, ale bez ohledu na její žebříček, její zápasy během roku jsou často opravdu strašné. A že jich je dost. Takže na to, že to je podle tebe supertenistka, je to děs běs. Jako supertenistku vidím Serenu, případně Azarenkovou, Šarapovou. Supertenistka nemá takový počet hrozných zápasů v sezóně. A ne že mi budeš hned vyčítat, že Šarapová taky loni bouchla ve Wimbledonu ve 2. nebo kterém kole. Je to "menší" supertenistka, až na 3. místě. :)
Reagovat
Fandina
Petra je šestá na světě. Takže proto ta super tenistka. Kdyby hrála hrozně, tak je šestistá.
Reagovat
spaniel
Kvesi, tak napis svuj rozbor. Jsem vazne zvedavy.
Reagovat
jm175
Bez talentu se nedá vyhrát Wimbledon a pohár mistryň. Talent zjevně Petře nechybí, ale musí se rozvíjet a k tomu je potřeba vůle, motivace, dobrý tým. Něco se ztratilo a je jen na Petře aby se rozhodla. I bez zásadní změny se tenisem bude dobře živit, ale nebude hrát o tituly.
Reagovat
PetaM
Petra začne Austrálii asi za chvíli nenávidět :D Zápas jsem neviděl, hodnotit ho nebudu. Možná se na něj kouknu, no ale nevím :D Škoda, vypadla mi hráčka, kvůli které jsem byl ochotný vstávat, teď už mi tam moc hráčů, pro které bych byl ochotný obětovat spánek nezbývá :D Každopádně mě velmi mile překvapila Lucka H., je super, že postoupila o to méně je super, že bude hrát proti Lucce Š. :( Ale aspoň je to zápas, na který se vyplatí vstát (pokud bude k vidění, což doufám, že bude :D ). Tak tedy všem našim hráčům do dalších bojů! Především jsem zítra zvědavý na Katku Siniakovou, holka, ty to zvládneš! :)
Reagovat
tommr
zrovna ted běží záznam zápasu Petry na Eurosportu ...
Reagovat
Fandina
Z Lucky Hradecké mám také velkou radost a škoda, že jdou se Šafi proti sobě. V každém případě vím, že Lucka bude hrát třetí kolo a tak alespoň to.
Reagovat
PetaM
Ještě nejsem připravený se na to podívat :D :D
Reagovat
PetaM
Jasně no :D Lucka postoupí :D Aspoň někdo má jisté 3. kolo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně bych byl teda mnohem radši, kdyby postoupila Petra a nepostoupila Lucka Hradecká. Nemám nic proti Lucce, ale jde o to, že hrála s Donnou... Zrovna si říkám, že když to nevyšlo Petře, tak by mohla nějakou překvapivou jízdu předvést Katka Siniaková a zachránit tím čest českého tenisu v Melbourne! :D
Reagovat
Fandina
A já mám velkou radost, že LucHra postoupila. Prošla kvaldou a teď tohle. U ní čtyři zápasy v řadě jsou výborné a mohla by se vrátit zase tam kam patřila před pro ní smolně nemocným rokem 2013. Na žebříčku v singlu už byla 41. Vloni to byla z její strany hrůza.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu. Paradoxní je, že Lucka měla zatím největší fušku v 1. kole kvalifikace...
Reagovat
tito
mi také tím, jak se jí momentálně daří, udělala radost
Reagovat
PetaM
Já bych taky radši, aby postoupily jiné hráčky, než postoupily :D Ale to bohužel není v mé moci, to si musejí uhrát samy. Škoda, už se pár překvapení zrodilo. Život jde dál a fandění taky :D
Reagovat
facom
Už jsem psal několikrát, že je tam omylem!!! Ale je to pořád dokola.
Reagovat
Fandina
V tom případě jsou všichni co jsou na žebříčku za ní, tedy od šestého místa omylem. Vyhraje jen jeden.
Reagovat
smazaný uživatel
s Petrou po zápase:

http://sport.idnes.cz/petra-kvitova-rozhovor-tenis-australian-open-f4j-/tenis.aspx?c=A140113_122303_tenis_ten
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka: "Zaskočila vás soupeřka v něčem?"
Odpověď: "David (trenér Kotyza) našel záznamy jejích zápasů na internetu, takže jsem nějaké informace měla. Skoro jsem ji neznala, což bývá těžké. Hrála dobře údery křížem. Ale tu prohru jsem si zavinila hlavně sama."

Tak nějaká příprava od trenéra tam přece jenom byla. Otázka je, jak velká...
Reagovat
Fandina
Každý hráč když jde na kurt, tak se připravuje na soupeře. Videa, probírají taktiku, to dělají všichni. Co by jiného dělali, když se dozví, kdo je soupeř. Jak tě napadlo, že by to někdo nedělal. Já si chodím jen tak pinkat a také si promítám v hlavě, jak hraje ten druhý.
Reagovat
smazaný uživatel
no právě. Myslím, že takovéhle zákulisní info do podrobna se asi nedozvíme a pak zbývá prostor pro spekulace (stejně tak, jak je to s prací psychologa apod.).

Odpovídá tam i na to, že nechce měnit trenéra. Trochu jsem si myslela, jestli se situace s trenérem sama přirozeně nezmění po tom, co si pořídil Kotyza rodinu, ale nestalo se tak.
Moc ji přeju, aby se sebrala a zase sbírala větší úspěchy, těžko říct, co potřebuje za impuls, aby se tak stalo a jestli se to stane.
Reagovat
Fandina
Petra má svého psychologa už leta, od roku 2009 nebo 2010. Tady se jí pořád doporučuje, ale ona ho měla už před svým nejúspěšnějším rokem 2011. Když jí poradil dobře tenkrát, tak proč ne teď.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak mě to napadlo? No podle těch komentářů, co dávali Petra a Kotyza před zápasem...

Juliette: Tak je mi jasné, že Petra v rozhovoru neřekne: "Trenér mě připravil úplně na ho..." :)
Reagovat
Fandina
A já zase podle toho co čtu o tenistech tak vím, že se všichni připravují. Nic jiného totiž, než když se dozvíš soupeře ani dělat nemůžeš, stanovuješ si taktiku, pokud už si s ním hrál, tak je to jednodušší. Myslela jsem, že každý fanoušek tenisu tohle ví.
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka je, jestli už tu soupeřku nemá mít trenér nasledovanou dávno předtím, než je nalosovaná proti jeho svěřenkyni...
Reagovat
smazaný uživatel
A to tě doprdele nenapadlo, že sehnat iformace o takových hráčkách je těžkej problém?
Reagovat
Fandina
To co píšeš je přece individuální. Každý má své metody. Ivan Lendl má podrobné poznámky o všech hráčích, to je o něm známé, ale jak to dělají Petra s Kotyzou to nevím. Jen vím, že všichni se chystají na soupeře. Jak jsem psala, co by měli dělat jiného? Na téhle úrovni se pitvá každý.
Reagovat
smazaný uživatel
Podívat se na youtube je opravdu strašnej problém...
http://www.youtube.com/results?search_query=Luksika+Kumkhum&sm=3

Fandina: Tak určitě.
Reagovat
Mr.Pink
o videu to rozhodne neni. Nejlepsi hracky netravi cas u videa sledovanim hry ste hracky zebricku (88). Treba Serena casto odpovida, ze hracku vubec neznala a presto s prehledem vitezi :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak je z rozhovoru patrné, ta videa jí Kotyza pouštěl. Mě by spíš zajímalo, co jiného bys jim poradil. To s tím, že by trenér měl být na soupeřku připraven ještě dříve, než ji vůbec nalosujou byl doufám vtip..
Reagovat
smazaný uživatel
Může být, že to některá hráčka nepotřebuje. Třeba Serena si hraje vždycky to svoje a nezajímá ji, kdo stojí na druhé straně... Jenže Petra má dlouhodobě problémy s méně známými a hůře postavenými hráčkami, které potkává např. v prvních kolech grandslamů. Tady se nabízí otázka, jestli to není právě tím, že Petra neví, co od nich má čekat. Proto bych zkusil třeba intenzivnější přípravu na danou soupeřku, proti které Petra nastoupí... Na druhou stranu je mi jasné, že z videa nejde vyčíst všechno. Největší poznatky se dají získat asi jedině ve vzájemném zápase a když proti někomu hraješ poprvé, tak je to vždycky složitější (dneska to říkala i Anička, která poprvé hrála proti Kiki Bertens). Ale mě je prostě divné, jak do toho Petra dneska vstoupila. Ještě nikdy jsem u ní neviděl, že by měla takhle mizerný začátek. Vždyť z prvních 11 fiftýnů získala jeden jediný. Snad ani nebudu přehánět, když napíšu, že ta její hra na začátku vypadala, jako kdyby to hrála poprvé... Petra říká, že problém byl především v hlavě. Já jí do hlavy opravdu nevidím, ale nějak nerozumím tomu, proč by do zápasu měla vstoupit takovým způsobem. Formu měla před AO celkem dobrou, tak čeho se bát? Já prostě očekával, že na soupeřku vletí a ona místo toho ztrácela brejk a připadala mi myšlenkami v šatně... Prostě jsem z Petry měl dojem, že v úvodu hrála takovým stylem, že se nemůže nic stát a půjde to nějak samo. Proto jsem psal o podcenění, protože jinak si ten úvod nedokážu vysvětlit. Problém v hlavě asi byl, ale otázkou je, z čeho ten problém vznikl. Petra podle svých slov cítila nějakou přemíru tlaku, ale podle mě v tom muselo být něco víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by to měl být vtip? Já jsem na Spartě fakt potkal asi 2-3 lidi, u kterých jsem docela žasnul, jaký mají přehled o zúčastněných hráčkách. A to bylo ITFko, kde nestartovala žádná špička... Nevím, jak je to v tenise, ale v jiných sportech (je fakt, že spíš v kolektivních) se často rozebírají různé taktiky atd. Podle mě by ten trenér nějaký přehled mít měl, kor když jeho svěřenkyně tolik neumí na ty méně známé hráčky... Takže jestli teda můžu, tak bych Petře neporadil ani změnu trenéra, ani změnu psychologa. Doporučil bych rozšíření týmu o videotrenéra (nejlépe s elektronickou tužkou). :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, jenže zatímco u kolektivních sportů se bavíme tak o 10 - 15 týmech, jejichž taktiku je třeba nastudovat. U tenisu se bavíme o nějakých 100, 150, možná více hráčkách. To prostě nejde mít nastudované všechno..
Reagovat
smazaný uživatel
No ale snaha může být, ne? :) Já myslím, že kdyby na to Petra (nebo třeba i jiná hráčka) měla speciálního člověka, tak by to klidně šlo...
Reagovat
Mr.Pink
Hracka top10 nepotrebuje studovat hru souperky, ktera je na 88.miste.
Trener ji mozna jen rekne, aby si davala pozor na jeji FH, BH apod.
A Kvitova si take vzdy hraje to svoje.
Taktika na kazdy zapas je vzdy stejna - zahrat co nejvice winneru :)
Reagovat
Fandina
Nesouhlasím. Připravit se na protihráče je seznámit se s tím, jak zhruba hraje, koho porazila, jaké má výsledky v případě, když jsem s ním ještě nehrál, nevím, jestli víc čopuje, nebo smečuje, nebo podává víc na kříž atd. Samozřejmě, že pak situace na kurtu může být úplně jiná, ale obecně je tahle příprava na zápas běžná a dělá jí každý.
Reagovat
smazaný uživatel
Článek s výsledky všech zápasů (nejen s českým zastoupením) tady asi bude až po zápase Sereny, takže zatím napíšu něco k zápasu Petry...

Osobně bych hledal příčinu Petřiny prohry v 1. setu. Nemůžu si pomoct, ale Petra podle mě hrubě podcenila soupeřku. Na začátku (asi do stavu 0:2 a 0-30) to vypadalo, jako by snad Petra ještě byla myšlenkami v šatně. Nevěděla si rady vůbec s ničím. Všechno jí létalo do autu nebo do sítě, měla špatné načasování úderů atd. Pak se trošku zvedla, ale pořád byla Kumkhum lepší a 1. set už si vzít nenechala... Ve 2. setu přišla Petra jako vyměněná a všechno zase začalo nasvědčovat tomu, že se chytla a teď už to bez problémů otočí. Jsem přesvědčený, že kdyby takhle nastoupila od začátku, tak ten zápas neprohrála. No jo, jenže takhle ještě musela vyhrát jeden set... Třetí set byl dlouho vyrovnaný. Petra si proti brejkbolům pomáhala servisem, pak ale sama taky jeden nevyužila. Až přišel osmý gem, ve kterém Petra dala proti druhému brejkbolu dvojchybu. To znamenalo jediné: Kumkhum šla za stavu 5:3 podávat na vítězství v celém zápase. Jenže to zrovna moc nezvládla a vůbec jí nechodil první servis. V důležitých momentech (za stavu 30-30 a při první shodě) navíc dala dvě dvojchyby a Petra nakonec ukořistila brejk. Už jsem si myslel, že Kumkhum svou šanci promarnila a teď to Petra otočí. Jenže chyba lávky. Kumkhum zahrála na returnu mnohem lépe než na servisu a Petra se prostě nechytala...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mě během zápasu napadlo, jestli to třeba nemůže být tím horkem, ale to by Petra nezískala 2. set v takovém stylu. Navíc podle pozápasových ohlasů pro Radiožurnál se ani Petra nevymlouvala na počasí... Podle mě prostě došlo k podcenění soupeřky, což stálo Petru hlavně 1. set a nakonec celý zápas. Tohle byl totiž úplně opačný tříseťák, než na který je Petra zvyklá. Ona obvykle první set vyhraje, ve druhém má krizi a ve třetím se zase zvedne. Dneska se ani nerozkoukala a 1. set už byl ztracený. No a pak už si prostě nemohla dovolit žádné zaváhání... Upřímně řečeno, mně byly divné už ty komentáře Petry a Kotyzy před zápasem, jak říkaly, že o soupeřce pro 1. kolo "skoro vůbec nic neví". Ono to bylo právě dost vidět v úvodu zápasu, kdy Petra nevěděla, co má od soupeřky čekat a jak má hrát. Myslím, že tady se to dá určitě hodit i na Kotyzu, který by jako trenér měl Petru lépe připravit na neznámou soupeřku. Mně přijde, jako by se o Kumkhum vůbec nezajímal, což mě u trenéra docela zaráží. Přitom na youtube je tolik videí, kde si mohl její hru krásně rozebrat a třeba upozornit Petru na určité věci... A jak říkal komentátor Eurosportu během 1. setu, že "Luksima Kumkhumová se na Petru Kvitovou asi připravila lépe, než Petra Kvitová na Luksimu Kumkhumovou", tak s tím se nedá než souhlasit. Taky mě trochu napadlo, že někdy taková prohra pro Petru musela přijít. Není to poprvé, co si v 1. kole GS takhle zahrávala proti méně známé soupeřce (např. loňské US Open proti Doi), ale zatím vždycky to dokázala uhrát. Dneska to holt nevyšlo.
Reagovat
smazaný uživatel
I ty, Brute?
Reagovat
tommr
máš naprostou pravdu. Žádný výmluvy na počasí nebo zdravotní stav tentokrát nepřipadají v úvahu. Petra do zápasu vstoupila trestuhodně nepřipravená a soupeřka jí za to v prvním setu náležitě potrestala. Petra tím nejen ztratila set, ale zároven i posadila soupeřku na koně což se jí pak vymstilo v samotným závěru kdy si soupeřka proti ní natolik věřila, že jí nerozhodilo ani když nedopodávala na zápas ... :(
Musím znovu opakovat co jsem tu už napsal mockrát: Kotyza není trenér, kterej by moh Petru dovést na úplnej vrchol. Pod ním se bude i nadále neustále trápit. To že byl dnešní zápas totální propadák po taktický stránce je hlavně jeho vina. Kdyby Petru trénovala nějaká trenérská nebo hráčská osobnost typu Martiny Navrátilový tak by se to určitě nestalo ...
Reagovat
smazaný uživatel
Napsal jsem snad něco urážlivého? Tohle je prostě můj názor. Podle mě došlo k podcenění a všechno tomu nasvědčuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě teda docela překvapilo, jak Kumkhum vůbec nerozhodilo, že nedopodávala zápas. Jakoby si prostě pořád říkala, že může jenom překvapit... Celkový přínos Kotyzy si opravdu netroufám hodnotit (špatný určitě nebude, když pod ním Petra vyhrála Wimbledon, TM a byla světovou dvojkou). Mluvím jenom o tomto konkrétním zápase s konkrétní soupeřkou a můžu se mýlit, ale podle mě prostě Kotyza nezvládl Petru dobře připravit.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě ty ani tommr nereflektujete realitu. U něj mě to nepřekvapuje, u tebe jo..
Reagovat
smazaný uživatel
Můžeš být konkrétnější? Já jsem si myslel, že realita je taková, že Petra je celkem ve formě a jenom se jí nepovedl poslední zápas proti Tsvetaně (pozdější vítězce turnaje)...
Reagovat
VlS
dobrej rozbor. Nevím, jestli tu holku podcenila, nebyla připravená, ........ to jedno, prostě hrála špatně v 1. a 3. setu a po pravdě, ten druhej od stavu 4:0 taky nebyl nic extra.
Asi sama chudák neví, proč se to stalo.
Na Kotyzu bych to neházel, Petra sama už je dost stará a zkušená, aby věděla, že se má na neznámou hráčku připravit a podívat si na video a vymyslet si co s tím bude dělat. Ono stačilo trochu míň kazit. Pálení druhejch slabejch servisů střídavě do saka a do autu není věc přípravy, ale schopnosti se koncetrovat na hru. Aby za tím nebyl zas nějakej osobní malér.
Reagovat
LukasH
Proč ne? Ty víš, že Petře fandím moc, ale popravdě nevím, co si o tomhle mám myslet. Všimni si, jak třeba Máša nebo Vika zatlačí tyhle neznámý soupeřky hned od začátku. Nic jim nedovolí. Petra se naopak u takových rozkoukává celej set. Má to zapotřebí se svým tenisem? Já si tedy netroufnu říkat, kde je chyba, když do toho nevidím, ale divný to je, ne? Zvlášť když se to pořád opakuje. Podobný to bylo minulý RG s Hamptonovou. Petra tam zapla až na konci druhýho setu a bylo pozdě. A když v rozhovoru teď řekne, že neví, co se tam vlastně dělo? Fakt už nevím. To může trénovat fyzičku jak chce, ale tohle se přece musí naučit nějak líp zvládat.
Reagovat
smazaný uživatel
Monty25: z těch rozhovorů je evidentní, že o podcenění nemůže být řeč
LukasH: i Petra umí zatlačit od začátku a dělá to.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky. :) Tak jasně, ale od čeho je trenér? Petra teda říkala v rozhovoru, že nějaká příprava byla, ale otázkou je jaká... Já si stejně myslím, že každý trenér by měl mít každou hráčku aspoň v Top 100 nasledovanou ještě před tím, než je nalosovaná proti jeho svěřenkyni... Já byl loni v Praze na ITF turnaji a tam jsem potkal pár diváků, kteří podle svých znalostí měli nasledované snad všechny. A trenéři to nebyli, aspoň myslím. :)
Reagovat
Fandina
Petra někdy hraje líp a někdy hůř. Sama ví, co je za tím. Dneska se vyjádřila, že to bylo v hlavě. Zjevně ví, co měla udělat jinak a teď už je na to pozdě. Já bych to nehrotila, ty její výkyvy. Co se týká herně, tak ještě nemá odehráno tolik, co jiní. Ani Serena nebyla nikdy tak dominantní, jako nyní. A ostatní hráčky také vždycky nevyhrávají. I na GS nemusí přejít první kolo. Vždycky to tak bylo, že někdo vypadl. Petře se to stalo po několika letech nyní. Tuším, že Serena vypadla před rokem nebo dvěma také v prvním kole na GS a to nebylo, že se vracela po nemoci. Prostě prohrála. Petra je nevyrovnaná, ale pořád je šestá na světě. To není důvod ke skepsi.
Reagovat
Faddova
Podcenění soupeřky? To bych vůbec v jejím případě neřešila, protože u Petry není důležitá soupeřka (s výjimkou Sereny, Viky, Mášeny a možná Na Li), ale ona sama, pokud hraje svůj tenis, to, jak hraje soupeřka, je úplně jedno...
Reagovat
smazaný uživatel
To je parodie na tenis ta Kvitova, Stepanek znicil dalsi karieru. :D
Reagovat
jb007
Petru zřejmě rozhodilo, že v Radkově mobilu objevila žhavou sms konverzaci s Katkou Siniakovou. Už před zápasem s Pironkovou...
Reagovat
Roger_Federer
:).
Reagovat
smazaný uživatel
Nestraš! :D
Reagovat
makro99
Tak bohužel Klára na Sam podruhé během prodlouženýho víkendu opravdu neměla..
Naopak další hrdinka minulého týdne, Tsvetana P., mě osobně překvapila.. a Samanthu by si ve 2. kole mohla povodit..
Reagovat
smazaný uživatel
Nedivím se, že vypadla hned v 1. kole. Fandím všem českým sportovcům, ale kariéra Kvitové? Nic - Jedna sezóna, ve které vyhrála skoro vše - Nic. V ženském tenise až na 1-2 vyjímky naprostý standard.
Reagovat
Fandina
Petra je nejlepší českou tenistkou už několik let. A na světovém žebříčku jí patří tři roky místo v první desítce. Vloni byla šestá. To není žádný standard. To je obrovský úspěch.
Reagovat
Hook2424
Přesně tak, srovnej tenis třeba s hokejem. Tenis hraje 50 krát víc registrovaných hráčů! Si spočítej, kdyby existovalo dalších 50 Ovečkinů 50 Malkinů 50 Crossbyů a mezi takovou sestavu by se do první desítky na světe dostali třeba Kvitová nebo Berdych a stabilně se tam drželi. Nevím jestli je na místě někoho kritizovat. Buďme rádi že je máme!
Reagovat
gerd
Kvitová? nekonečný příběh o holčině která za každou cenu ze sebou nechce nic dělat!! psychika?stejná! trenér? stejný!akorát šoustáka změnila,starého koně za mladého hřebce
Reagovat
smazaný uživatel
Musím souhlasit,u Kvitové bohužel žádná změna, dnes shořela jak papír....
Reagovat
tommr
čekal jsem, že bude mít problémy, ale překvapilo mě že to bylo tak špatný. Výpadek v prvním kole s průměrnou hráčkou je ostuda, která se nedá ničím omluvit. Petra má jediný štěstí, že skoro nic neobhajuje a tak ani moc neztratí. Výhled do sezóny je ovšem po dnešku velice pochmurnej. S tím co dneska předvedla nemá prakticky žádný šance na slušný výsledky. Špatnej pohyb, slabý podání, spousta zbytečnejch chyb, žádná bojovnost - dneska bylo všechno špatně ... :(
Lucka Šafářová měla taky problémy ale naštěstí to ustála. Lucka Hradecká a Karolína Plíšková příjemně překvapily. Škoda, že se obě Lucky potkají už v druhým kole a jedna tam tudíž bude muset skončit ... :)
Reagovat
LukasH
Pro tentokrát souhlasím. Viděl jsem třetí set a připadalo mi, že nemůže dejchat. Ovšem jestli pak řekla, že jí nic nebylo a psychicky to neustála, tak o to hůř. Myslím, že jí to moc do nový sezóny nepřidá a bude se v tom zase dlouho plácat.
Reagovat
smazaný uživatel
mně přišlo, že taky nemůže dýchat. zajímalo by mně, jestli to nemohla říct schválně, aby z ní zase všichni (media a "fandové) neudělali někoho, kdo se furt vymlouvá.
Reagovat
spaniel
Kdyby to bylo astmou, vyhrála by druhý set? Neprohrála by ve dvou?
Reagovat
smazaný uživatel
před druhym si šla akorát fouknout do šatny, tak asi proto:-D. No mmě přišlo, že funěla i při druhym, ale asi máš pravdu. Nakonec je to už stejně jedno...
Reagovat
Fandina
Petra se dnes hůř pohybovala než jindy, ale v zápase s Pironkovou, před pár dny viditelně špatně dýchala a dýchala i pusou. Dneska nevypadal zvlášť unaveně, hůř dobíhala, ale to také může odviset od protihráčky. Petra dnes nezvládla koncovku třetího setu. Kdyby toho bylo, mohly jsme se teď radovat s jejího postupu.
Reagovat
Fandina
oprava ... mohli i kluci ... úsměv a ne s, ale z jejího postupu ... sory
Reagovat
dadaft
co soupeřka, nemohla by taky mít na události nějaký vliv?
třeba v prvním setu hrála Kumkhum rychlý tenis a vůbec nechybovala...
+ měla Petru skvěle přečtenou.

taky se mi zdálo, že Petře chyběl kyslík.
a nezdálo, že by byla nějak otrávená.
byl to těžký zápas.
pokud jde o jednotlivosti, tak podání nic moc, ale hlavně mi chyběla výbušnost, což se jednak projevovalu při returnu, jednak když ji soupeřka dokázala vyhnat do rohu kurtu, tak měla na V-éčko otevřenou pohodlnou půlku kurtu - Petra se moc rychle nedokázala vrátit...
ani na forhend nebyl bůhvíjaký spoleh.
no, na světovou jedničku to letos nevypadá...
Reagovat
tito
Určitě. Je jí 20 a je 88. Zrovna na hardu má vzhledem k věku více než slušnou bilanci. Hraje v prostředí, které jí je přirozené. Navíc není Petra první zajímavý skalp. Minulý rok třeba vcelku s přehledem Madison Keys. Nehci být za chytráka, ale až takový šok (vzhledem k Petřině labilitě) to pro mne není.
Reagovat
smazaný uživatel
On to tady Dominik (Roger_Federer) psal, že Kumkhum není až tak snadná soupeřka pro 1. kolo... Nevím, jak moc se zajímá o ženský tenis, ale v tomhle se teda trefil do černého.
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, doufal jsem v lepší výsledek na AO. Podle mne je to tím, jak píše níže španiel a k tomu navíc neoblíbená horká Austrálie, kde vypadla i loni v 2R. Na druhou stranu, když dokázala udržet výkonost v roce 2011, proč by se jí to nemohlo povést znovu někdy v budoucnu. CO MNĚ NEJVÍCE UDIVUJE JE POČET PRIMITIVNÍCH JEDINCŮ ZDE NA TP.JE JICH TU OPRAVDU SPOUSTY. ONI ANI NEVĚDÍ, ŽE PRO NÁS SPOLU S DALŠÍMA VYHRÁLA NAPŘÍKLAD 2X FC. PO LETECH GS A TM. JÁ JÍ JSEM VDĚČNĚJ A PROTO JÍ FANDÍM. Nefandím například Rosolovi a taky ho tu neshazuju I.D.I.O.T.I!!!
Reagovat
Fandina
S Petrou souhlas, Rosola si teď shodil a on není žádný id....
Reagovat
smazaný uživatel
NENE,
Reagovat
smazaný uživatel
JE TAM I.D.O.T.I - co to komentují takhle !!!, to bych byl asi proti sobě., čti, neni to vidět s těmi vykřičníky.
Reagovat
Fandina
Ne. Ale ty jsi se u mě teď shodil.
Reagovat
spaniel
Já tam vidím idi0ti...teda to nebylo na Rosola, ale na ty primitivy...
Reagovat
Fandina
Sorry. Nepochopila jsem tu koncovku. Nebylo to na Rosola, ale na shazování tenistů. Omlouvám se.
Reagovat
smazaný uživatel
ono to nebylo ani tolik vidět s těmi vykřičníky :-)
Reagovat
babolat.cz
stejně ji mám rád. Neměli jsme skoro nikdy tak výraznou tenistku, nebo snad Novotná byla lepší?
Reagovat
spaniel
Petra prohrála ze stejného důvodu, jako vždy. Její styl je prostě moc rizikový a ona jinou hru neumí. Když nemá den, porazí se v podstatě sama. Když se k tomu přidá dobře hrající soupeřka, která ji donutí zahrát o míček-dva víc, šance na chybu je ještě větší. A Khumkhum dnes hrála dobře, její bekhend byl velmi dobrý, podání jí šlo taky, k tomu dobrý pohyb.
Reagovat
smazaný uživatel
Všechno je to v hlavě. V letech 2011 a 2012 měla Péťa v Austrálii velmi slušné výsledky. Titul z Brisbane, semi v Sydney a v AO + vítězství v Hopman Cupu.
Musí změnit své myšlení ona sama.
Reagovat
spaniel
Ono, jak píšu, že když nemá svůj den, tak to může být z více důvodů a jedním z nich je samozřejmě hlava. Bohužel není vyrovnaná a sebejistá a podle toho to vypadá. Nevěří si a dostane se pod tlak.
Reagovat
jm175
Bez talentu se nedá vyhrát Wimbledon a pohár mistryň. Talent zjevně Petře nechybí, ale musí se rozvíjet a k tomu je potřeba vůle, motivace, dobrý tým. Něco se ztratilo a je jen na Petře aby se rozhodla. I bez zásadní změny se tenisem bude dobře živit, ale nebude hrát o tituly.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra má talentu na rozdávání. Já ji předpovídám ještě aspoň 2 Wimbledony. Nebo TM.
Ale musí ten zásadní krok spravit hlavně ona sama. Ani Kotyza, ani Všetíček, ale ona.
Reagovat
smazaný uživatel
Dle mého to nebyl žádný tragický mač. Kvítí to nešlo na returnu první a poslední set, a podání jí taky moc nechodilo. Jinak Kumkhumka hrála prostě dobře, a po zásluze jde dál - ona překročil svůj průměr, Petra hrála podprůměrně. Když vzpomenu třebas loňské 2.kolo s Robsonovou, to byl zápas hrůzy. Dnes prostě porážka.
Reagovat
dadaft
taky bych tu dnešní porážku nijak nehrotil.
Reagovat
Nancy_z
@JaroslavPlasil: "Dneska to bylo jen v hlavě, na počasí se nemůžu vymlouvat, vytvořila jsem si na sebe velký tlak, a neunesla jsem to," řekla Petra Kvitová.
Reagovat
Fandina
A je to jasné. Petra tak chtěla vyhrát, až prohrála. To je mi moc líto.
Reagovat
Nancy_z
V tenise je hlava jedna z nejdůležitějších částí hry... Asi kdyby 1. set dopadl líp bylo by to o něčem jiném... Ale na kdyby se nehraje. Je mi Petry líto :-(
Reagovat
Nancy_z
To jsem zvědavá na rozbor tommra :-) Každopádně i já si začínám myslet, že by jí prospěla změna trenéra a to je co říct... Podle mě jí Kotyza na tenhle zápas moc dobře nepřipravil... I když bez prvního podání se těžko bojuje. Petra sama z toho bude víc rozhozená než my fanoušci...
Reagovat
Nancy_z
@JaroslavPlasil: "nic nenasvědčovalo tomu, že by měl takový zápas přijít, o to hůř se to kouše," říkal po nečekané porážce Petry Kvitové trenér David Kotyza.
Reagovat
smazaný uživatel
Tommrovo cancy nemají s rozborem nic společného.
Reagovat
tommr
hlavně že tvoje příspěvky jsou vždycky na výši ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Vždy ne. Ale častěji než tvoje určitě.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si myslim, zeby meli tady na TP pro Kvitisty udelat takovy koutek narku a obhajob:) Nezo jako Zed Kvitove:)

Jinak nevim, co nekteri ocekavaji... kdyby se meli drzet nejake "stabilni" hracky, tak by museli fandit Serene, mozna jeste Viktroce... zbytek pelotonu WTA je podle mne nepredvidatelny...

Takze vic nez prohra Petry mne asi vic mrzi to, ze je to v prvnim kole, a ted dva tydny muzeme asi ocekavat tisice rozboru proc.... a behem celeho GS:)

Chapu, ze Kvitova je fenomen:) a mozna prave proto by si to ten koutek zaslouzilo:) a bylo by to v pohode:) Takze co tvurci TP?! bude koutek?:)
Reagovat
smazaný uživatel
vlčku. a ty tam budeš v tom koutku také snad naříkat ? Jsem fanynka Petry, ale hroutit se a naříkat, neřku- li nadávat, když prohraje, pcha, to je zbytečné. Petra sama je určitě smutná dost a dost....Mě neštve tak její prohra jako spíš to, že se někteří na ní vrhají ( no jako supi ). to mě vadí....
Reagovat
Fandina
Vždycky, když se zřítí nějaký koutek, tak aktuální pocity, které se projevují jinak v normálním prostředí ztrácí bezprostřednost, jsou vynucené. Já souhlasím s tím, že kromě Sereny hrají všichni nevyrovnaně a že se tady o Petře tolik píše je asi proto, že je pro fanoušky zajímavější než jiné.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne:) nebudu a nevim ani proc:)

No a prave nejen z toho duvodu, co pises ten koutek by tady byl dobry....a myslim velmi prospesny:) Kdo by chtel ponadavat, ponarikat, poobhajovat, delat ty kilometrove rozbory na tema Kvitova atd., tak by se tam sel vyzit... a tak by se na priklad v diskusich v muzske casti ATP nemichaly ruzne zapasy s tim, co zase Petra... nemyslim to zle, myslim to trochu s nadsazkou ale teda hlavne pragmaticky:)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, zeby se ta bezprostrednost neztracela.

Obecne a bez nadsazky... opravdu si myslim, ze Kvitova je uz fenomen CR sportovni kultury, a jen tezko se to srovnava s jakoukoliv jinou CR hrackou, nebo hracem,
Takovy Kvitovsky koutek by byl podle mne prospesny.

Na zacatku by to bylo urcite tezke, predpokladam, ze na zacatku by dokonce bylo asi i hodne provokativnich vpisu, ale po nejake dobe by se to podle mne usadilo:) a urcite by to prospelo portalu, ktery je zameren na tenis siroce:) Nebylo by to tak vse obcas smichane jak gulas, co potom muze pusobit i dost tezce...

Ale jen uvaha:)
Reagovat
Fandina
Petra má své stránky, facebook, twiter, pokud tu bude koutek Petry, ráda do něj přispěji, ale podle mě je to zbytečné. Kouzlo vidím v bezprostřednosti, ne ve škatulkách.
Reagovat
smazaný uživatel
No to sice ma, jako skoro kazdy tenista...
...nevidim to jako skatulku...:)
Reagovat
Fandina
Já to jako škatulku vidím. Nemám ráda výjimky z ničeho, jak jsem psala, je to násilné. Ale když to zřídí, tak tam určitě přispěji. Petru mám ráda, nadávat jí nebudu.
Reagovat
smazaný uživatel
...nevim.

Je tu koutek sazkaru...a nic nebrani tomu, ze take pod clanky jsou diskuse o sazkach, a urcite je to lepsi, nez kdyby ten koutek nebyl. Ta predstava, ze do toho vseho se jeste micha tohle...:-O

Tak samo si nemyslim, ze by to nebyla nejaka vyjimka, a uz vubec si nemyslim, zeby to zamezilo psat o Petre i pod jine clanky.

Jen si myslim, zeby to mohlo ulehcit monitoring adminu, a trochu zivot ctenarum... ale pokud to neni, stejne se tezko takove veci odhaduji. Mohlo by to dopadnou zpusobem jak popisujes, nebo jak popisuji ja, nebo nejak uplne jinak...co by nas ani nenapadlo, spis bych tipl tu treti moznost.

Co urcite zustava, tak Kvitova je uplny fenomen, at se to nekomu libi nebo ne... zajem o ni podle mne uz davno prerostl standartni zajem ve srovnani s jinymi cr tenisty. A nejen v CR...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to taky rovnou udělej nějaku zeď pro dohady mezi Nadalovcema a Federerovcema, ti když to rozbalí, tak to taky stojí za to nebo ne? Kvitovců je asi více, což je logické, když je Petra česká hráčka, ale zase to neznamená, že tady plakají nebo plkají jenom oni. Když už se kritizujou, tak ať spravedlivě... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to by taky mohlo byt.:) Jak se pinka o zed, tak by to byla takova slovni pinkacka o zed nadalovcu a federerovcu:) a jmenovalo by se to: "Fedna":)
Reagovat
nouma
Gratuluji Lucii Hradecké a Karolíně Plíškové obě mě mile překvapili. Klárka dle očekávání i když ten druhý set Sam darovala. Kvitová klasika, jakmile nemá hráčku z top 30 tak neví jak na ně :D Lucie Šafářová se docela nadřela chvilemi sem fandil i Glushko no uvidí se zítra dvě Lucie proti sobě to bude mela :D
Reagovat
Lina
Petru jsem neviděla hrát celý zápas až konec 3. setu a bylo mně z její hry dost smutno. Škoda, že je překvapení turnaje zrovna ona.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra teď padla. 6-4 ve třetím. A to to vypadalo tak fajn pro český tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
měla by ze sebou něco dělat, shodit, vždyť nemůže ani běhat, a nejspíš i psycholog by nebyl špatnej, protože tak nevyrovnanoi výkonnost si taková hráčka nemůže dovolit, jeden set 2-6, pak 6-1, a pak zase hrála úplně tragicky
Reagovat
Fandina
Petra nemá co shazovat, je na hranici podváhy a psychologa by si měla vzít na fanoušky, kteří neunesou, když prohraje zápas. Je to tenis, vyhrála ta lepší. Stačí se nad tím zamyslet.
Reagovat
petrulinka
Co by tak asi měla shazovat? Jsi normální? Viděl jsi ji někdy naživo? Je hubená, má jen trošku bříško, tak si ty kecy nechej pro někoho jiného a psychologa už má nějaký ten rok. Největší problém je její astma, se kterým se bohužel neumí popasovat. Ono to zřejmě ani v takovém počasí nejde.
Reagovat
Fandina
Výborně holky. Mám moc velkou radost. Druhé kolo je v kapse. Držím palce, jen tak dál!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Lucinko:) Pekne:) Tak mne spadl kamen ze srdce:)
Reagovat
smazaný uživatel
Presel jsem od Gulbise s Juanem za Sam s Klarou, snad to Klare pomuze...:) Jede ted tu svou prohazovanou... tak snad:)

Situace na c.15,> to bude asi dlouhe... mozna dobre, ze to neni mozne videt:)
Reagovat
smazaný uživatel
Po ocku sleduji situaci na kurtu c.15,
prepinam na vetev...:)
Reagovat
smazaný uživatel
tam je to na infarkt i bez obrazku...
Reagovat
smazaný uživatel
Julia by mohla překvapit! Doufám v dobrý zápas!!
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrý zápas, Julie jasně lepší, chtěl bych to dokoukat.. Ale bohužel škola volá! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Slusne, a byla i hodna, 1 gem dala:) To bude mit tommr radost:)
Reagovat
tommr
jj výsledek Karolíny mě potěšil. Je ovšem otázka jestli hrála tak dobře nebo její soupeřka tak špatně. To poznáme až v dalším kole ... :)
Reagovat
EllNino
Skvělá Lucka Hradecká, 9 es, 55 minut, není co řešit :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, jestli hrála Donna tak špatně nebo Lucka tak dobře, každopádně ten výsledek vypadá dost jasně... Tak aspoň Anička a Monča postoupily.
Reagovat
tommr
Lucka Hradecká příjemně překvapila - čekal sem, že se bude s Vekicovou trápit. Škoda jen, že ve druhým kole na sebe narazí s naší druhou Luckou a jedna z nich bude muset skončit ... :)
Reagovat
VlS
Na druhou stranu máme jistotu, že jedna bude ve třetím.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist