Los letošního Turnaje mistrů v Londýně

  • Dnes byl rozlosován letošní Turnaj mistrů. Vrchol sezony se bude i poosmé konat v O2 areně v Londýně. Boje o závěrečný titul budou trvat od neděle do neděle. Na turnaj se kvalifikovala nejlepší osmička tenistů a párů letošního roku.
    7. 11., aktualizováno | Aktuality |  104 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

I letošní sezonu zakončí nejlepších osm tenistů a párů na Turnaji mistrů. Od roku 2009 se tenisová špička při této příležitosti sjíždí do Londýna a do roku 2019 tomu nebude jinak.

V hlavním městě Velké Británie se totiž bude s jistotou soutěž pro nejlepší hráče uplynulé sezony konat ještě tři roky. Nové dějiště zatím oznámeno nebylo, ale vedení ATP má stále čas a variant je určitě spousta. Z každé skupiny postupují do semifinále dva nejlepší tenisté / páry.

Skupina Ivana Lendl: Djokovič, Raonič, Monfils, Thiem
Největším favoritem skupiny Ivana Lendla bude bývalá světová jednička Novak Djokovič. Srbovi se sice v posledních týdnech nedaří, podle tenisových odborníků bude ale určitě na závěrečný podnik sezony dobře připraven.

Djokovič bude bojovat o pátý londýnský titul v řadě a šestý celkově. Zisk titulu se mu pokusí překazit Miloš Raonič, jehož účast je ale kvůli zranění stehenního svalu stále nejistá a proti Srbovi ve všech vzájemných duelech ani jednou neuspěl. Pokud by nenastoupil, zaujme jeho místo Tomáš Berdych.

I proti dalšímu členovi skupiny Ivana Lendla Gaëlovi Monfilsovi má Djokovič stoprocentní bilanci. Francouz si na Turnaji mistrů zahraje ve třiceti letech vůbec poprvé.

Ani Dominic Thiem nedokázal zatím na hru Djokoviče najít recept. Nejmladší účastník letošního Turnaje mistrů si v Londýně odbyde ve 23letech svou premiéru.

SKUPINA IVANA LENDLA
vs Djokovič vs Raonič vs Monfils vs Thiem
1. Djokovič (2-Srb.) - H2H 7-0 H2H 16-0 H2H 3-0
2. Raonič (4-Kan.) H2H 0-7 - H2H 2-3 H2H 1-0
3. Monfils (6-Fr.) H2H 0-16 H2H 3-2 - H2H 0-1
4. Thiem (8-Rak.) H2H 0-3 H2H 0-1 H2H 1-0 -


Skupina Johna McEnroea:
Murray, Wawrinka, Nišikori, Čilič
Druhá skupina v čele s novou světovou jedničkou Andym Murrayem by mohla být o něco zajímavější. Brit se poprvé v kariéře představí v roli tenisové jedničky a konkurovat mu bude hlavně vítěz letošního US Open Stan Wawrinka, jenž při všech třech předchozích účastech došel do semifinále.

Kei Nišikori nebude v Londýně chybět potřetí za sebou, jeho maximem je stejně jako u Wawrinky a Murrayho semifinále. Skupinu uzavírá Marin Čilič. Chorvat si zahraje závěrečný podnik sezony podruhé v kariéře, při své premiéře před dvěma lety skončil už ve skupině.

SKUPINA JOHNA MCENROEA
vs Murray vs Wawrinka vs Nišikori vs Čilič
1. Murray (1-Brit.) - H2H 10-7 H2H 7-2 H2H 11-4
2. Wawrinka (3-Švýc.) H2H 7-10 - H2H 4-2 H2H 10-2
3. Nišikori (5-Jap.) H2H 2-7 H2H 2-4 - H2H 7-5
4. Čilič (7-Chorv.) H2H 4-11 H2H 2-10 H2H 5-7 -


Hrát se samozřejmě bude i deblová soutěž. Nejlepších osm párů bylo rozlosováno do dvou skupin viz níže.

Skupina Edberga a Järryda: J. Murray/Soares, B. Bryan/M. Bryan, Dodig/Melo, Huey/Mirnyi

Skupina Fleminga a McEnroea: Herbert/Mahut, F. López/M. López, Kontinen/Peers, Klaasen/Ram

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (104)
08.11.2016 17:55Od: peggy
Noe,musi zvitezit a jsem rada,ze se tam nedostal pan Berdych i po odstupeni Federera a Nadala.
[ Reagovat ]
08.11.2016 15:17Od: babolat.cz
Nole jisté vítězství, Gael ani Milos nejsou fit, Thiem jen do počtu. Odpočiňková skupina.
Andy se nadře a pokud postoupí do finále, bude hooodně unavený. Takový robot jako Noel není.
Takže na Vánoce zase vše jak má být No1e.
jen ten Rafa mi tam moooc chybí
[ Reagovat ]
08.11.2016 18:24Od: senpolia
Veru chýba a preto si sa tu tak dlho neukázal. :)
[ Reagovat ]
08.11.2016 08:53Od: senpolia TP
sa veľmi nevyznamenal. Na foto nie je Kei. To je taký problém dať z webu ATP aktuálnu podľa skupín?
[ Reagovat ]
07.11.2016 23:11Od: baggik
Nejak se mi ten zebricek nezda. Na zaklade udaju zde mel Djokovic 30.10. 12900 bodu a 7.10. ma 10870 bodu, jiste ztratil nejake body v Parizi, kdyz loni vyhral a letos vypadl ve ctvrtfinale, ale neni to grandslam aby to delalo 2000 bodu.
[ Reagovat ]
07.11.2016 23:27Od: Forehand
Cize Murray sa stal jednotkou len vdaka administratívnej chybe?...

To by mnohé vysvetlovalo!!!..
[ Reagovat ]
08.11.2016 00:27Od: Marduch
Ty si nedas pokoj:DD
[ Reagovat ]
07.11.2016 23:31Od: PetaM
Odečetly se body za TM. Jako vždy ..
[ Reagovat ]
08.11.2016 05:41Od: rusedski
Proč se to vlastně odečítá dřív? Takhle Novak de facto nedostal šanci obhájit loňský TM a tím pádem přišel o první místo...
[ Reagovat ]
08.11.2016 01:06Od: a.magerova
Nole měl 12900, teď má 10780, takže mu upsali 2120 bodů.

Loni Paříž vyhrál, takže mínus 1000 bodů, už jsou i odepsané body za loňský TM, takže mínus 1300 bodů, celkem tedy odepsáno 2300 bodů za loňsko, letos v Paříži Nole uhrál 180 bodů, takže mínus 2300 plus 180 rovná se 2120... HEURÉKA maj to správně... :-)))

Ty tam máš chybu v počtu bodů Noleho teď, né 10870, ale 10780 !!!
[ Reagovat ]
08.11.2016 01:39Od: DORSCH
+Andymu odcitaju do konca roka este 275bodov za DC a mame to komplet
[ Reagovat ]
08.11.2016 01:41Od: DORSCH
pre doplnenie ak by sa niekto na vianoce cudoval,ze Andy uz nie je jednotka,ked pritom sa nehral ziadny turnaj:)
[ Reagovat ]
08.11.2016 11:05Od: baggik
Takže Novakovi se v jednom týdnu odečetli body za dva turnaje! Pokud vím tak body se odečítají až po turnaji, jako se ostatně odečetly za Paříž. Turnaj mistrů včera ještě nezačal, takže by měl mít body za něj stále na kontě a tedy být na prvním místě. Takže pokud Novak vyhraje turnaj mistrů, tak se vlastně zjistí, že to celé s Murrayho prvním místem v žebříčku byl nesmysl, zajímavé.
[ Reagovat ]
08.11.2016 11:42Od: a.magerova
Koukni... Roger 29.10.2012 No1 s 12315 body.... po týdnu 5.11.2012 9465 bodů a pokles na druhé místo, před něj se dostal Novak s 11420 body, týden před tím měl Nole ještě o 550 bodů VÍC čili 11970 bodů... to Andy aspoň při postupu na No1 navýšil své konto o 200 bodů, minulý týden 10985 bodů, tento týden 11185 bodů... takže jednoduše a prostě řečeno, ten "podvod" je třeba hledat už v roce 2012... konečně se na TO teď přišlo a bylo učiněno alespoň kapku nápravy čili smetení tenisty z místa, na které se dostal před 4 lety neoprávněně !!! :-))))
[ Reagovat ]
08.11.2016 11:45Od: a.magerova
Ale teď vážně, pro TM se bere letošní žebříček, čili jen body letos uhrané, tam se nic neodečítá, jen se započítávají aktuálně vybojované body, tabulka zde:

http://live-tennis.eu/en/atp-race
[ Reagovat ]
08.11.2016 16:02Od: Tornes
To není tak úplně pravda - berou se všechny body vybojované po loňském WTF. Tedy i například Murrayho body z Davis Cupu. Naopak se nepočítají body z loňského WTF, jelikož by to příliš znevýhodňovalo hráče, kteří se loni na WTF nekvalifikovali.
[ Reagovat ]
09.11.2016 10:53Od: baggik
Co je to tady za nesmysl s tim DC. Nemáš pravdu. Aktuální žebříček ATP a žebříček race se shodují. Takže žádné body za finále DC tam být započítány nemůžou. Ostatně silně pochybuji, že se za DC body udělují.
[ Reagovat ]
09.11.2016 14:00Od: Nola
nemas pravdu, Murray ma z minuleho roka zapocitane body z DC, staci skontrolovat na stranke ATP, tie body strati 28.11.2016
http://www.atpworldtour.com/en/players/andy-murray/mc10/rankings-breakdown
[ Reagovat ]
09.11.2016 10:44Od: baggik
Prostě Murray se dostal na první místo v žebříčku race. Sama to píšeš. Do celkového žebříčku se počítají všechny body za posledních 365 dnů. Neni důvod dělat jako by se loňský turnaj mistrů nekonal. Jeho výsledky stále platí. Že je ta chyba už od roku 2012, tim hůř, je potřeba bojovat za nápravu.
[ Reagovat ]
08.11.2016 16:00Od: Tornes
Ach jo, co všecko nedokážete vymyslet, abyste trošku snížili Murrayho úspěch, ukázali že je to vlastně náhoda nebo dokonce administrativní chyba (facepalm). Pravidla jsou dopředu daná, všichni o nich ví a Andy je podle nich právoplatným vládcem ATP, alespoň pro tuto chvíli. Tak se s tím smiřte už konečně.
[ Reagovat ]
09.11.2016 10:50Od: baggik
Nech si to obviňování. Já si to nevymyslel. Důležité je, že zahrnuje body získané pouze za posledních 52 týdnů. V praxi to znamená, že tenisté na každém turnaji vlastně obhajují body z minulého roku. Dosáhne-li tedy tenista po roce na stejném turnaji stejného umístění, v žebříčku se to nijak neprojeví. Loňské body se mu odečtou a aktuální přičtou.
[ Reagovat ]
07.11.2016 22:11Od: Forehand
Trocha mi to pripomína los turnaja majstrov žien, kde Cibulkova dostala z kazdeho koša ťažšiu súperku a turnaj nakoniec celý vyhrala :)

Takže ludia. Nezabúdajte. Lahšia skupina znamená ťažšie semifinále a naopak. Niekedy je menej viac...
[ Reagovat ]
07.11.2016 22:34Od: Nola
tak, tak, Dominika bola 7-ma nasadena, ktoze je sedminou? Cilic?
[ Reagovat ]
07.11.2016 22:36Od: Marduch
dost už bolo Čiliča.
[ Reagovat ]
08.11.2016 08:59Od: senpolia
Pre niekoho je 7 šťastné číslo. Možno to Čiličovi vyjde. Ja by som však prijala niekoho iného.
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:57Od: panzer.dragon
chlapi to asi bude rekord pokud porazí djoker monfilse, jako nejdelší šňůra proher proti jednomu hráči, ne?
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:17Od: miky12
Určitě ne. Nadal Berdycha dokázal porazit 17x v řadě. Djokovič by se s Monfilsem dostal "teprve" na číslo 14.
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:19Od: panzer.dragon
ok
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:19Od: Denis92
TP ma chybne udaje, resp. rata aj exhibicie. Ich skutocna bilancia je 13-0.

Roger ma s Davidom Ferrerom 16-0.
[ Reagovat ]
08.11.2016 08:43Od: Stan_Borowitz
Taky s Južným to má Roger 16:0.
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:43Od: mahycek
Dost nevyrovnané skupiny. Doslova šok, ale když Djoko postoupí, tak dostane v semif. pořádného soupeře a tam to může být úplně každý. Ale, to jsou obecné kecy, známe všichni. Nechme to na kurtu, ale fakt by mně zajímalo, podle jakého klíče to bylo. Už se, ale nemůžu dočkat Australian Open.
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:32Od: a.magerova
Zde záznam, nic světoborného... prostě NÁHODA nebo OSUD.... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=q9isyH_NtWE
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:37Od: Krisboy
Ten Djokův H2H je skutečně působivý :) Nu což, všechno je jednou poprvé. Takže z Lendla Djoko + LaMonf, z Mekenroua Můra a Standa.
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:34Od: flex Tip
Postoupí Djoko a Monfils a z druhé skupiny Wawrinka s Nišikorim. Nějak Murrymu nevěřím, dře dřeň už dlouho.
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:56Od: Mayo
Myslím, ze z tria Stan, Kei a Marin bude pre AM najhratelnejsi Stan.
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:02Od: Marduch
Je to možné, bo výhradní aktivátor Stanimala je ve druhé skupině;)
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:54Od: Mayo
To je vtip tie skupiny :D Noje víťaz Londýna.
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:54Od: Mayo
Dokonca bez straty setu.
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:56Od: Nola
uz to nie je ani zabavne tie tvoje predikcie....
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:04Od: Marduch
Mayečku ještě jsi zapomněl - max. 1%, že to tam Nojéééé nevyhrá celéééé
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:57Od: panzer.dragon
noleho tým tahá za zákulisní nitky v londýně
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:48Od: Mayo
Ty vole tak Andy to schytal neskutocne. Jeho skupina masaker.
[ Reagovat ]
08.11.2016 06:34Od: janek_da
lehké sf
[ Reagovat ]
08.11.2016 07:42Od: panzer.dragon
Kdyz tam nebude djoker :)
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:42Od: panzer.dragon
to jako fakt je djoker ve skupině s třema tenistama z nichř ani jeden djokera nikdy neporazil? crazy
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:07Od: Marduch
A? Bautista s Čilicem Dědoviče do letošního podzimu taky ještě nikdy nedali. Crazy?
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:13Od: panzer.dragon
v součtu hrál djoker 26 zápasů s těma třema, neprohrál s nima žádnej zápas, tihle tři tu sou od toho aby s djokerem prohrávali :-)
[ Reagovat ]
07.11.2016 22:48Od: Tornes
No a proti Bautistovi a Čiličovi to měl dohromady 19:0 (5:0 a 14:0). H2H je zajímavá věc, ale její prediktivní hodnota není příliš velká (viz blog tennis abstractu). Mnohem lepší než pouhé H2H je pro Djokoviče to, že není jediným, kdo v jeho skupině nemá formu - nemá ji tam totiž vůbec nikdo.

Naopak by se dalo říct, že Nole tam má dokonce nejlepší formu z celé skupiny - od US Open odehrál 7 zápasů s bilancí 5:2. Porazil nejlépe 18. hráče světa, prohrál nejhůře s 19. Zbytek?
Monfils - bilance 4:3 (porazil 21., prohrál s 61.)
Thiem - 5:5 (porazil 28., prohrál 28), příčemž bilance posledních 7 zápasů je 2:5
Raonič - 7:5 (porazil 13., prohrál s 91.), navíc je zraněný a možná nenastoupí
Možný náhradník Berdych - bilance posledních 6 zápasů 2:4.

Pro srovnání - ve druhé skupině mají 2 hráči lepší a 1 stejnou bilanci po US Open jako Nole. Horší ji má jen Wáwra (a pořád stejně dobrou jako Raonič), u kterého ovšem víme, že předchozí západ neznamená vůbec nic. No prostě tentokrát měl Nole štěstí...
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:39Od: panzer.dragon
turnaj mistrů se losuje? nebo to je sudý a lichý?
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:58Od: a.magerova
Losuje.
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:38Od: Krisboy
To, že to letos vyšlo na sudý a lichý je náhoda.
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:35Od: a.magerova
Nebo OSUD.... ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2016 21:08Od: Krisboy
Nebo tak :)
[ Reagovat ]
07.11.2016 22:09Od: Marduch
jj, taky ke konci antukový hrajem o sud, jsou to taky jenom lidi jako ty, já nebo my.
[ Reagovat ]
07.11.2016 22:28Od: a.magerova Re: :-))))
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:29Od: Noleman
Zdravim, muze mi tu prosim nekdo vysvetlit proc Djokovicovi pri novem vydani zebricku vzali 2120 bodu? Mel 12900 a po Parizi ma 10780, loni to vyhral, letos uhral ctvrtfinale takze to je minus 820 bodu, ale on ted ma min, diky
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:31Od: blixa
Neškrtal se už TM ?
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:34Od: gigin
Šak hej ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:36Od: panzer.dragon
osobně bych mu sekšrtal ještě víc
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:47Od: Kozoroh
Ty bys mu je šseškrtal všechny a dal je Rogerovi :-P
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:59Od: a.magerova
Jsem PRO !!! :-))))
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:00Od: Krisboy
Roger žádné dárky nepotřebuje.
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:33Od: a.magerova
On né, ale já jo... :-P
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:56Od: Davor1 :DDD
No, nič príjemné pre Andyho. Djokovič má vo svojej skupine zraneného Raoniča, ktorý to na neho absolútne nevie, zraneného Monfilsa, ktorý to na neho absolútne nevie a bažanta Thiema, ktorý mal naposledy formu niekedy koncom mája :DD

Andy Čiliča v top forme, nevyspitateľného Stana, ktorý Andyho už 7-krát porazil a Nishiho, ktorý je určite nebezpečnejší, ako hentí traja dokopy :DD

No, som zvedavý, či to bude vo finále easy Djokomurarňa, alebo na Andyho doľahne únava a ťažký los a dočkáme sa prekvapenia... Každopádne, Djokovič musí vyhrať tú skupinu aj s ľavou rukou...
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:05Od: Denis92
Na druhej strane, po lahkych zapasov v skupine je jasne, ze Djokovic dostane tazkeho supera do semi a ten mu moze vystavit stopku.
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:33Od: Davor1
To je pravda. Je isté, že v semifinále bude mať kvalitného súpera, ktorý je schopný ho poraziť, čo zo štvorice z druhej skupiny je každý...
[ Reagovat ]
07.11.2016 20:31Od: Marduch
Kéž by Djoko ve skupině našel svůj BH po čiare...
[ Reagovat ]
07.11.2016 21:24Od: turista
Přesně tak. To bylo vždycky hezký podívání, když ho zahrál. Bohužel i mašina na tituly se může unavit. Novak to nepříznivý období snad už brzy překoná.
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:56Od: Kozoroh Los TM
Jsm s ním tak spokojený, že spokojenější být ani nemůžu. No1e ještě s nikým v skupině Ivana Lendla neprohrál a ač v posledních týdnech není ve své kůži, tento snadný, mírný rozjezd mu může dopomoct k šestému titulu z TM a návratu na 1. místo. Naproti tomu Andy bude čelit svému poslednímu přemožiteli Keiovi, který na Andyho v hale umí zahrát, dále na Čiliče, který je v hale rovněž nebezpečný a na Wawrinku, který když chce, umí porazit kohokoliv.
Některé letošní losy na turnajích se Djokerovi vymstily, tento však byl blahosklonný.
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:25Od: Marduch
Los to pro Djoka není špatný, ale pořád je to jenom los - a to zejména s ohledem na Djokovu současnou "formu", resp. jeho rozpoložení. Už jsem tady psal, že sestupem na no.2 z něj může spadnout určitý tlak permanentního očekávání "nic než výher", nicméně ono to může být dvousečné - je to podlé době nová role, která třeba může znamenat i pokles sebevědomí. Ale nač před začátkem turnaje malovat Wawrinku na zeď, že ano.
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:32Od: Marduch
*po dlouhé době
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:36Od: Nola
v minulosti ho prepad na 2. miesto prave nakopol, moze sice pocitovat mierny tlak, ale ak prehra nikto uz nebude skumat priciny, rozoberat jeho sukromie...
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:27Od: gigin
Máš tam chybu. Píše se No2e.
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:41Od: Nola
Kozoroh to niekedy prehana, prepac, ale ty za nim v poslednej dobe nezaostavas, smutne....
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:09Od: gigin
Já si dělám prcku, ale to ty nikdy nepochopiš. Kozoroh je sice fanatik, ale co se týče tenisových znalostí a postřehů je zdejší jeden u nej.
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:11Od: gigin
* z nej
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:46Od: Kozoroh
S 223 týdny na 1. místě a čtyřmi ukončenými sezónami na nejvyšším postu bude No1e stále No1em :-P ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:10Od: gigin
Chápu, rozumím ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2016 10:48Od: turista
Novak má 223 týdnů jako světová jednička. Těch 268 týdnů Connorse ještě v budoucnu vyrovná a překoná.
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:55Od: Fandina
Na té fotce nějak chybí Nišinka. A Nole je hrozně obrovský.
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:50Od: martamt
Lendl by sa mal sťažovať, že nemá Andyho vo "svojej" skupine. ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2016 19:04Od: a.magerova
Andy bude mít Lendla ve svém boxu.
To je psychologický tah na Noleho... jakože zastrašování už i ve skupině s jménem toho někoho, kdo dopomáhá konkurenci k plnění nemalých snů... :-))
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:32Od: Pe3k skupiny
jsou asi losovany setrvacnosti ze Novak je 1111cka a Mura number 2. Kdyby ty dva prohodily byl bych spoko. Takhle to nalosovali nejhur jak slo.
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:39Od: kada.tom
taky mi to tak přišlo, rozhodně bych Andyho uvítal spíš ve skupině s Gaelem, Domem a Milosem :-) ... co se dá dělat, no
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:24Od: tommr zajímavej los
pokud Raonic odstoupí ještě před turnajem tak bude mít Tomáš Berdych poměrně slušnou šanci na postup, protože v Lendlově skupině jsou všichni soupeři hratelný ... :)
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:04Od: Bloody13
Podle mýho skromnýho názoru postoupí do SF ze skupiny A Djoker s Berdychem, kterej nahradí Raoniče, a z B to budou Murray s Wawrinkou :)
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:07Od: gigin
Dobrá idea. Akorát místo Staně určitě Marin.
[ Reagovat ]
07.11.2016 18:24Od: Bloody13
Ten je taky dost pravděpodobnej, alespon podle jeho momentální fazóny. Ale Stanovi bych to přál víc no...
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:36Od: Nola
ake symbolicke, Novak v skupine Ivana Lendla....
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:10Od: Kytka
A Andy ve skupině Mc Enroea. To se fakt povedlo.
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:28Od: kada.tom
Andy má těžkou skupinu i proto, že ta druhá je aktuální formou a výkonností mnohem slabší. Ale světová jednička by si s tím měla poradit.

Tip na postup ze skupin:
Lendl: Murray, Cilic
McEnroe: Djokovic, Nishikori
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:35Od: Denis92
Tak ty si to poplietol komplet cele
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:38Od: kada.tom
vidím :-DD achjo ...

LENDL: Djokovic, Monfils
MCNROE: Murray, Cilic
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:38Od: bIbec
Monfils postoupí.
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:41Od: bIbec
a když né Monfils tak Raonic. To je taky možný :-)

V té druhé skupině postoupí Můra a pak ještě jeden hráč.
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:54Od: bIbec
a taky je možný, že postoupí Djokovic a Berďa!
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:13Od: Kytka
No leda, kdyby Berďa nahradil Raoniče už před prvním zápasem. Na Monfilse umí a na Thiema, v té jeho nynější formě, taky.
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:47Od: turista
Doufám, že ten klaun Monfils nepostoupí. Měli by postoupit Djokovič a Raonič, Murray a Nišikori. Titul snad konečně zase vybojuje Novak Djokovič.
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:40Od: Marduch
U Kádi o víkendu zřejmě důstojná oslava new No.1.
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:50Od: Kozoroh
To víš, fanoušek úspěchu si našel nový objekt svého zájmu...
[ Reagovat ]
07.11.2016 17:54Od: Nola
nemyslim, som tu dlhsie registrovana, ale pamatam doby kedy mal v jednom vreci Fedexa spolu s Djokovicom....
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:26Od: Denis92
Organizatori domaceho hraca a novu svetovu jednotku moc nepotesili. Ten vykonnostny rozdiel hracov oboch skupin je vyrazny. Avsak neocakavam nic ine ako finale Djokovic - Murray, kde si to rozdaju o post koncorocnej svetovej jednotky.
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:22Od: dunphy
Všichni momentálně chromí se sejdou ve skupině Lendl. Zajímavé :D
[ Reagovat ]
07.11.2016 16:43Od: Marduch
JJ, Můra půjde ze skupiny rovnou do finálka:D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist