13. den ve Wimbledonu: Kvitová si zahraje o druhý titul proti Bouchardové

  • Občas už Petra Kvitová pochybovala a zároveň věřila, že si ještě někdy zahraje o grandslamový titul. Nyní se dočkala a po třech letech bude znovu bojovat o triumf ve Wimbledonu. V roce 2011 ve finále na trávě v All England Clubu smetla Rusku Marii Šarapovovou, dnes od 15:00 SELČ se české hvězdě postaví Kanaďanka Eugenie Bouchardová.
    5. 7. 2014, 09:15 | Previews |  213 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Pro Kvitovou hovoří statistiky. Wimbledon už jednou vyhrála, je šestou nasazenou, zatímco Bouchardová třináctou. V úspěch levou rukou hrající Kvitové věří české legendy Martina Navrátilová i Jan Kodeš a její výhru očekávají také bookmakeři.

Jenže čtyřiadvacetiletá Kvitová roli favoritky proti o čtyři roky mladší, rozjeté a sebevědomé soupeřce odmítá. "Ve finále grandslamu favoritky nebývají. Záleží na tom, jak zvládnete nervy, drobnosti," řekla Kvitová po semifinále.
Od triumfu ve Wimbledonu před třemi lety si prošla různými peripetiemi. Přesto pořád věřila, že se třeba do finále Wimbledonu, svého nejoblíbenějšího turnaje, jednou vrátí. "A jsem ráda, že všechno, co jsem obětovala, se vyplatilo. Samozřejmě, pochybnosti někdy byly, ale i to dělá člověka silnější. Když o sobě pochybujete, snažíte se víc makat. A to se konečně vyplatilo," řekla.

V turnaji ztratila Kvitová jediný set, v těžkém duelu s pětinásobnou vítězkou Wimbledonu Venus Williamsovou z USA. Bouchardová ale bude nejnebezpečnější - letos hrála semifinále na Australian Open i na Roland Garros a i trávu má ráda. Předloni v Londýně vyhrála juniorku a nyní už postoupila do velkého finále.

"Vždycky věřím, že můžu vyhrát, když jdu na kurt. Cítím se tady výborně a nechám na dvorci všechno. Čekám od Kvitové rány, ale i já hraju agresivně. Vždycky jsem byla sebevědomá a nic na tom nechci měnit," řekla Bouchardová.

Mohlo by vás zajímat:
• zápas Kvitové (*1990) s Bouchardovou (*1994) je prvním grandslamovým finále tenistek narozených v/po roce 1990
• Kvitová vyhrála jediný vzájemný zápas 6-3 6-2 (Toronto 2013)
• Kvitová se bez ohledu na výsledek finále po Wimbledonu posune na 4. místo žebříčku WTA
• Bouchardová v žebříčku WTA vylepší kanadské maximum - bude sedmá, v případě triumfu dokonce šestá
• Bouchardová je prvním občanem Kanady, který postoupil do grandslamového finále ve dvouhře
• Bouchardová je ve finále Wimbledonu pouhé dva roky po triumfu ve wimbledonské juniorce (Nataša Zverevová v roce 1987 vyhrála juniorku US Open, už za 9 měsíců byla ve finále Roland Garros)


Jediný vzájemný zápas s Bouchardovou vloni v Torontu Kvitová vyhrála. "Je velmi talentovaná hráčka. Dobře se pohybuje a věří si," všimla si Češka.

V roce 2011 byla Kvitová démonem turnaje. Jednu soupeřku po druhé zničila a celkem nastřílela 233 vítězných míčů. "Teď mi přijde, že jsem k tomu přišla skoro jako slepá k houslím. Všechno, co jsem trefila, mi tam spadlo," vzpomínala.

Letos je jinou hráčkou. Musela si cestu do finále vybojovat. "Z tohohle pohledu je letošní tažení cennější. Momentálně mě drží servis a lepší forhend," řekla Kvitová.

I její trenér David Kotyza souhlasil, že Kvitová musela letos ukázat větší charakter, aby se dostala do finále. "Do finále se dobrala trošku obtížněji, což může být trochu výhoda, ale zas tam bude soupeřka, která s tím nebude souhlasit. Veškeré zkušenosti, co má, bych v klidu smazal. Finále bude zas něco nového," řekl kouč.

Účast ve finále, ať už dopadne jakkoli, bude pro Kvitovou vzpruhou. "Rozhodně jsem si dokázala, že na to ještě mám. To pro mě hrozně znamená. Vím, že bez tvrdé práce to prostě nejde. Myslím, že v takových menších věcech jsem profesionálnější, než jsem byla. Všechno do sebe zapadá. Jsem jen ráda," usmála se.

Vítězka wimbledonské juniorky z roku 2012 Bouchardová dává na odiv víru ve vlastní síly. "Takový výsledek jsem očekávala," řekla Kanaďanka, která dostává na sociálních sítích nabídky k sňatku, ale pro ni existuje jen a pouze finále. "Ale víte co, ještě mě čeká finále, další zápas. Až po něm můžu pořádně slavit," řekla.



Za titul ve Wimbledonu si Kvitová nebo Bouchardová na konto připíše 1,76 milionu liber, v přepočtu 60,9 milionu korun. Do žebříčku WTA vítězka získá 2000 bodů, Kvitová si bez ohledu na výsledek finále polepší ze šestého na čtvrté místo.

Bouchardová má už nyní jistý posun na post světové sedmičky, a pokud získá svůj první titul z turnaje velké čtyřky, posune se dokonce na 6. místo s minimální ztrátou na Agnieszku Radwaňskou a právě Kvitovou.

Finále dvouhry žen je na programu v sobotu od 15:00 SELČ a vysílat ho bude na své hlavní stanici TV Nova.

Sobotní program Wimbledonu:
Centrální kurt (začátek 14:00 SELČ):
Kvitová (6-ČR) - Bouchardová (13-Kan.)
Erraniová/Vinciová (2-It.) - Babosová/Mladenovicová (14-Maď./Fr.)
Bryan/Bryan (1-USA) - Pospisil/Sock (Kan./USA)
Kurt č. 12 (12:30):
2. zápas Honová/Teichmannová (2-Austr./Švýc.) - Bouzková/Galfiová (ČR/Maď.)
Kurt č. 12 (12:30):
1. zápas: Vondroušová (12-ČR) - Ostapenková (Lot.)
Kompletní rozpis dnešních zápasů najdete zde.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (213)
05.07.2014 18:50Od: VlS z tennis com
Tina_1961 1 hour ago
@dfedergirl Nope not by me. I knew Petra was gonna win. 1 hour of SLAUGHTER.

Genie's talented, and has many good qualities to her game as in she's aggressive, fights and is tough-minded, but she gets over-hyped WAAAAAY too much. Her game was exposed by Petra today. Chris Evert kept saying that Petra's never faced power like Genie has. Said Genie was a better grass court player. Said Genie hits hard. Chris has been talking way too much this week. She wrote a check Genie couldn't cash. In fact, many of these tennis analysts kept acting like Genie had Petra's game. Did they not look at the fact that Genie has a "basic" game? There isn't one aspect of her game that's "great" like many in the media keep talking about. All you keep hearing was the talk about how beautiful and talented Genie was and how she's the new face of tennis etc. Beauty has nothing to do with what you do down on the tennis court. Talent wins beauty doesn't. As for Simona, she's very talented and uses angles, forehand's etc. to hide the fact that she doesn't have a lot of power. Her service game is weak as well and in my opinion she'd have not done much better than Genie did today. Petra was on fire and that was the end of that. She has a monster serve and served at a 70% clip today. She's powerful too and hit all of the angles and those shots she sent past Genie looked like bullets. Nothing Genie could do but get humiliated by Petra today. I don't think this will be the end of the Genie hype. Onto plan 2 where the forcing of Genie down people's throats will continue at a fevered pitch. lolz..
[ Reagovat ]
05.07.2014 17:15Od: tmora TENNIS.COM - článek o finále Wimbledonu
Pěkně napsaný článek o finále http://www.tennis.com/pro-game/2014/07/wimbledon-kvitova-d-bouchard/52020/#.U7gWA14xH8s
[ Reagovat ]
05.07.2014 17:26Od: tmora
As commentator Chris Evert said, ?I don?t think anyone expected Petra to play a match like this today.?
[ Reagovat ]
05.07.2014 16:13Od: tommr Petra mě velice příjemně překvapila
dnešní finále zvládla s neuvěřitelnou lehkostí. Přiznám se, že něco takovýho jsem opravdu nečekal ... :)
Po dnešku už nikdo nemůže říkat, že Petra vyhrála svůj první Wimbledon jen náhodou. Dvojnásobná wimbledonská šampionka zní opravdu velice pěkně ... :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 16:07Od: Smazaný účet Tak znova gratulace,
jsem zvědavej, jestli zase spadne do průměru nebo jestli bude v takových výkonech pokračovat, protože s tímto by byla No. 1 v současnosti.
[ Reagovat ]
05.07.2014 16:06Od: kada.tom JOOOOOOOO!!!
Jsem neskutečně dojatej!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 16:02Od: misa Petra - Serena
obě v nejlepší formě by asi byl nejlepší ženský zápas historie.
[ Reagovat ]
05.07.2014 16:01Od: kada.tom ČTYŘI FIFTÝNY!!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 16:00Od: misa Genie jako Andrea
Zatím nevidím žádný rozdíl, hlavně v počtu získaných gemů.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:59Od: kada.tom 6-3 4-0 VÁLEC!!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:58Od: kada.tom
další intergalaktická výměna .. :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:56Od: Smazaný účet
Moc jednoznačné, nudné ...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:57Od: kada.tom
pro nezaujaté nebo ty, kteří fandí Genie určitě ano ...

jinak já jsem napjatej jak struna a jsem pořád hodně nervózní
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:59Od: Smazaný účet
Je to "na jednu branku" ... Genie to nezvládá a Petra hraje neskutečně, bude kanár.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:53Od: kada.tom
Jankulovski pěkně nervózní :-D
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:50Od: misa Černošek v loži
asi už plánuje, jak začne Petru zase ždímat :-(((
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:55Od: dadaft
nedělej z Černoška belzebuba. ))
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:57Od: Smazaný účet Re: misenko
Bez Cernoska a jeho pocatecni investice by Petra nebyla tam kde je.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:50Od: kada.tom breeeejk!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:50Od: kada.tom Paralela se SF
Lucka neměla 1. servis a Petře to až tak nešlo, když ho Lucka začala trefovat, začala být i Petra lepší. A dneska je to to samé - Petře snad ten 1. servis vyhovuje víc :-D
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:47Od: kada.tom 1-0
super vstup, důležitý :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:45Od: kada.tom 1. set pro Petru
Petra neskutečná, zatím!
A myslím, je fajn, že začíná na sevisu 2. set :-)
Snad jí forma vydrží ještě jeden vítězný set!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:44Od: dadaft
na takový level ještě Genie nemá.
teď to dotáhnout.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:46Od: Smazaný účet
Přesně, Petra jede, to jsem nečekala.. a užívám si to :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:43Od: kada.tom
nene ... Petra je dneska na returnu nehorázně silná :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:43Od: Smazaný účet Gratuluji
Petře k titulu, je lepší hráčkou. Tak příště to vyjde Genie ! :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:43Od: kada.tom
to je předčasné ...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:45Od: Smazaný účet
Chápu, že máš nervy, protože ještě není hotovo, ale už je to jasné, bych na to vsadil i svou duši.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:40Od: kada.tom
škoda ... ale pořád má Petra náskok, bylo by fajn, kdyby teď vzala Genie podání
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:40Od: Smazaný účet Pojď Genie !
Konečně alespoň jednou prolomila Petry servis, toho se musíš chytit :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:39Od: dadaft
bude kousat, bude.
je třeba dotáhnout set!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:38Od: Pesek12
Nějak moc častá reklama a velmi vhodná pro spoustu sportovních dětí - Clavin
snad to Petře vydrží i přes nepříznivé fyzikální působení Sheldona Coopera...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:38Od: misa Viděl jsem dobře?
Průměrná rychlost forhendu Petra : Genie 79mph oproti 63 mph. Pokud Petra nezačne hrozně chybovat, nemůže Bouchardová vyhrát. Déšť je prý na cestě :-((
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:36Od: kada.tom a další breeeejk!
Petra fenomenální, opravdu ... zdravý riziko, soustředěnost a perfektní přesnost a inteligence na kurtu
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:36Od: dadaft 5:2
drť.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:37Od: Andrew89
můj tip zatím vychází... 6:2,6:3 :))))
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:39Od: Andrew89
tak ne..:D
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:35Od: Smazaný účet Genie
nemá šanci ... Petře to tam zatím neskutečně padá ...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:31Od: kada.tom
trochu škoda, že to není 4-1, ale tak Petra hraje dobře :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:33Od: kada.tom
ale 4-2 taky dobrý :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:25Od: dadaft hhhhhhhuuuuuuuffffffff
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:26Od: Smazaný účet
Můžu říct jen Ty vole, úžasná výměna, zatím moc pěkné finále oproti lonskému. Jen aby nepršelo...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:24Od: kada.tom
intergalaktická výměna!!!
WOW!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:23Od: dadaft
no, Bušička bude kousat, to je jas.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:19Od: Andrew89 COME on
potvrdit!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:19Od: Smazaný účet BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEJK
Petra hraje fantasticky POJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:19Od: kada.tom breeeeejk!!
Petra hraje zatím fenomenálně!!
teď potvrdit brejk!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:15Od: kada.tom 1-1
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:18Od: Smazaný účet
Petra skvěle returnuje, že by jí pomohl trénink baseballu na trávě? :D Hodně lidí se tady tomu smálo a Petra zatím vypadá, že ví jak hrát :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:19Od: slacker
BREEEEEEEEEEEJK
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:19Od: kada.tom
jak Petra trefí return, tak Genie vůbec neví ..
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:20Od: Smazaný účet Re: zatím to vypadá dost dobře
hlavně ale udržet-udržet-udržet...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:10Od: gigin 0-15
finito.. to půjde jak po másle...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:09Od: Smazaný účet PETRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pojd Petro máš na to
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:08Od: Andrew89 Tak jdeme na to!
držim palce! pojď si pro talíř Péťo :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:03Od: Smazaný účet už je to tady :-)
tak české lvici hlavně pevné nervy, přesné údery a nepodcenění soupeřky, a ono to půjde :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:07Od: Smazaný účet
Konečně pro fanoušky Petry nastal ten okamžik, takže Petro jedééém, máš na to !!
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:08Od: Smazaný účet
Ani si nemůžu dát škopek sakra...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:09Od: slacker
Ja si dam Cider, imported from England
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:02Od: kada.tom Čičak na umpire ...
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:02Od: Andrew89
jooo tu mám rád:)
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:01Od: kada.tom Holky už jsou na kurtu :-)
Tak Petro, posílám všechny svoje síly a držím Ti všechny palce, co mám :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:53Od: kada.tom střecha odtažena
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:53Od: Smazaný účet
Škoda.. :(
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:58Od: petrulinka
Ale koukáme na formule, a v Británii prší, takže si myslím, že na zatažení střechy dojde, jelikož prší docela dost
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:45Od: tommr Denisa Allertová
porazila v prvním kole kvalifikace na turnaj WTA v Bukurešti šestou nasazenou Polku Paulu Kaniu 7:5 6:3 ... :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:43Od: Smazaný účet Allertová
byla úspěšná, dala to ve dvou setech.
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:37Od: kada.tom Střecha
tak podle stránek Wimbledonu je střecha zatím zatažená, ale přitom zatím v Londýně svítí sluníčko, předpověď hlásí přeháňky až v 17h tamního času ... no nevím proč je zataženo, když má být hezky :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:40Od: Titan
Dle mých zdrojů je riziko deště, a střecha se zatahuje min. 15-20 minut...
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:36Od: Andrew89 Petra
můj tip 6:2, 6:3 :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:38Od: kada.tom
můj 6-4 6-3 pro Petru
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:41Od: Smazaný účet
6:4 5:7 6:3 pro Petru :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:42Od: Smazaný účet
6:3 6:4 a MB bude eso na téčko. Tradice se musí dodržovat.. :DD
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:43Od: kada.tom
tj., tradice by se měly dodržovat, to eso na závěr by bylo fajn :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:58Od: Smazaný účet
jj presne tak!!! tradice: eso na T a pekne ve dvou jako s Masou ;)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:33Od: Titan OT
Nevíte, kam zmizela Asderaki? Nikde jsem ji ve Wibledonu neviděl, což je zvláštní...
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:43Od: slacker
nevim, asi ji uz konecne vyskrtli ze seznamu rozhodcim. Coz vitam :-))
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:47Od: Titan
Jsi zlomyslný, přeji ti ať ti zkysne mléko, zkvasí pivo a žlukne máslo...:-)))
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:59Od: Smazaný účet
:D :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:28Od: Smazaný účet Ještě půl hodiny
Fuj to sou nervy ještě půl hodiny vydržet to je ještě hroší čekání než ve Čtvrtek doufám že Petra předvede skvělý tenis
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:26Od: a.magerova Přeji vítězství Petře.....
Ale hlavně by mohla kapku nasát toho sebevědomí své soupeřky pro další turnaje v jejím životě.

Taky si myslím, že tenis je především práce, takže být kamarádem s každým ve své práci je velmi kontraproduktivní a ti nejlepší z nejlepších to moc dobře vědí. Je třeba umět oddělovat práci od zábavy ;-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:27Od: Cico93
jo sebavedomé ženy sú sexy:)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:15Od: Smazaný účet
Vidím to 60:40 pro Petru.

Kdyby to nebylo na trávě, a nebylo to 1. GS finále pro Genie, tipoval bych zápas ještě vyrovnanější - na hardu bych ji díky jejímu pohybu, a pestrému celodvorcovému tenisu tipoval i na vítězku.
Ale fakt, že se hraje na trávě, kde je Petra nekompromisní ranařka (letos i navíc dost přesná) snažící se ukončit většinu výměn do pár úderů, bude hrát proti Genie. Navíc je tu letos nesmírně těžké sebrat Petře podání, takže tipuji, že může v každém setu rozhodnout jeden brejk.

Petra tu předvádí vyspělejší a vyrovnanější tenis než v roce 2011. Zlomovým zápasem pro ni byl souboj s Venus, ten ji dodal ohromnou sebedůvěru. Je z ní cítit pohoda a vyrovnanost. Já jí věřím, že si to ohlídá i dnes.

Pro Genie je tato sezóna již teď velmi vydařená a průlomová. Její bilance na letošních grandslamech je obdivuhodná. Tím spíše, že je tak mladá. Letos už porazila oproti Petře mnoho dobrých hráček, a s dalšími (Máša na RG), sehrála vyrovnané partie. Dnes si ale myslím, že to nebude hrát takovou roli. Ovšem bude to pro Petru těžká soupeřka, musí si hrát vysoký standard a nepřipustit vlny, to by Genie trestala.

Přál bych si napínavý a vyrovnaný souboj - nejlépe tři sety.
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:18Od: Smazaný účet
a pokud bude zatažená střecha tak bych ty šance ještě o trochu zvýšil protože v hale a na trávě hraje Petra svůj nejlepší tenis a když se to spojí tak očekávám od Petry úžasný tenis
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:37Od: Smazaný účet Re: Oskar
Máš pravdu, pro mě jsi to skvěle vystihl. Sebevědomí bude rozhodující, a Petra vypadá, že během turnaje si ho nabrala docela slušné, a vůbec není důležité, jaké postavení na rankingu měli soupeřky. Servis bude dneska rozhodující, a Petra si ho jistě ohlídá. Takže, čaj o půl páté a vítej druhý talíři :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:23Od: pepin Re: Oskar
Tak doufejme, že budeš mít pravdu. Již se to blíží, nervozita stoupá. Tak Petro, určitě to dáš.
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:23Od: kada.tom
se zavřenou střechou naděje Petry rostou, musí ale hrát dobře, to je základní kámen úspěchu, no :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:36Od: tommr Re: Oskar
asi tě nepřekvapí, že to tak optimisticky jako ty nevidím ... :)
Petra sice zatím hraje v relativní pohodě, ale ještě nenarazila na žádnou soupeřku z top-20. Teprve dneska se ukáže, jestli zvládne i souboje s těma nejlepšíma ...
Navíc se obávám, aby na Petru přece jen nedolehnul význam dnešního zápasu. Sice se tu pořád sklonuje, že má Petra víc zkušeností, ale pro ní je to teprve druhý finále GS. A sebevědomou Bouchardovou finálová atmosféra určitě nerozhodí spíš naopak ...
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:54Od: pepin Re: tommr
To, že nenarazila na žádnou soupeřku z Top 20 určitě nevadí, protože ani jedna z holek ve Wimblasu letos nepředvedla to co Venus. Doposud se jí žádná nepřiblížila ani k raketě.
[ Reagovat ]
05.07.2014 15:09Od: Smazaný účet Re: tommr
No tak to by mě vyloženě vyděsilo, kdybys to viděl nějak optimisticky - to bych se obával, že Petra prohraje dvakrát 0:6.:-))

Je pravda, že Petra nenarazila na soupeřku z dvacítky, ale domnívám se, že to nemá pro tenhle turnaj, ani pro dnešní finále, zásadní význam. Tráva je specifický povrch, Petra narazila na velmi kvalitní trávařku ve třetím kole, a ta ji prověřila slušně. Navíc Petra je prostě Petra a na ni jsou statistiky někdy krátké....

Ovšem soupeřka je těžká, to jo. A nervozita na Petru určitě dolehne, přece jen je ve finále grandslamu po třech letech - takže uvidíme.:-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:40Od: monty25 Re: Oskar
Já to vidím 65:35, takže jsme na tom docela podobně... :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:11Od: Smazaný účet M. Vondroušová
bohužel v semi prohrála. I tak na její věk veliký úspěch a snad má největší výsledky před sebou :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:18Od: tommr Re: Juliette.
jj semifinále je v jejím věku rozhodně úspěch. Dneska sice dostala výprask, ale její soupeřka je o dva roky starší a už hraje turnaje dospělejch ... :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:20Od: Smazaný účet
Semifinále na tak mladou holku je úžasný úspěch. Roste nám tu nová skvělá hráčka
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:00Od: tommr Bára Krejčíková
porazila na turnaji v Toruni (ITF25) krajanku Martinu Boreckou jasně 6:1 6:1 a postoupila už do finále ... :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:48Od: Smazaný účet POJD!!!!!!!!!!!!!!!!
Do toho Petro pokud získáš titul tak budeš dvojnásobná grandslamová vítězka a vyrovnáš se Azarence a Lině a nikdo se nebude ptát koho Petra vyřadila na to se historie neptá
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:01Od: Titan
Pozor, Aza i LiNa mají krom dvou výher i dvě prohry ve finále GS. Petra jediná může být 100% bez prohraného GS finále...:-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:08Od: Smazaný účet
no právě o to lépe neznám žádnou hráčky které by vyhrály 2/2 GS finále jestli tedy byla protože hodně hráček které vyhrály 2-více GS prohráli ve finále ale Petra má skvělou bilanci finále na okruhu 11-4 navíc ty prohraná finále byly pouze na menších turnajích na těch větších a Grand slamech Petra vždy vyhrála
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:15Od: Titan
Navíc oběma se o finále Wimbledonu mohlo jen zdát. Já doufám, že Azarence se už bude o tenise jen zdát...:-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:21Od: Smazaný účet
A já zase doufám, že už na amerických turnajích uvidíme velmi kvalitně hrající Azarenkovou.:-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:23Od: Smazaný účet
to já taky Viku mám moc rád
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:27Od: Titan
Některé weby mají pro ní přiléhající přezdívku "bitchka". Navrátilové je k smíchu a soudnému člověku musí být její chování odporné...
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:56Od: Smazaný účet
Já ji považuji za špičkovou hráčku, a absence každé špičkové hráčky na okruhu tenisu neprospívá - můj názor.

Odporná mi není, neznám ji osobně. Její chování mi v mnoha situacích (hlavně v minulosti) vadilo. Ale i u Viky se postupem času ukázalo, že z fracka se stává pomalu dospěle a rozumně se chovající člověk. Něco podobného si myslím, že bude případ i Genie.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:39Od: kada.tom Hala & Tráva
Ve Wimbledonu chvílemi prší a vypadá to vypadá, že asi bude zavřená střecha. To by mohlo nahrávat Petře :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:06Od: tommr Re: kada.tom
Petře to asi bude jedno - jí hra pod střechou rozhodně nevadí. Otázka je jestli by to nějak nevadilo Bouchardový. Pokud ano tak by to pro Petru bylo určitý plus ... :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:08Od: Smazaný účet
Já jsem zase slyšel, že prý má občas problémy s dýcháním, když je v hale dusno. Ale snad to bude ok...
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:36Od: Smazaný účet
Tolik novych hateru Buchard na jednom miste....; ).
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:39Od: Cico93
jj doteraz im nevadila:) až keď hra finále s Petrou
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:42Od: Luky99
Hateři vylezli až s pořádným úspěchem. :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:44Od: blixa
Kde je vidíš ? Já tu vidím samý hatery Petry :(
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:45Od: Luky99
Pořád je tu něco o tom jak je nafoukaná a takový ty kecy...Třeba když hrál Gulbis s Berdychem, taky se to tu tolik neřešilo.
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:13Od: Smazaný účet Re: Luky99
Pochop, že hodně lidí tady čeká na úspěch Petry a fandí ji, proto se tady ona a její soupeřka rozebírají mnohem víc než Berďa a Gulba. A že je Berďa nafoukaný arogant se tady taky píše, takže si nemysli, že je kritizovaná jen Genie. A že na někoho působí arogantně nebo namyšleně s tím se holt musíš smířit, každý jsme jiný :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:47Od: Smazaný účet
Proč máš nový nick? To je hrozný si pořád zvyky na změny.. Jinak s haterama je to bych řekla vyrovnaný. :) Jen mě hodně baví některé názory a že fandí hodně chlapů Genie jen proto, že se jim líbí, není pro mě nic překvapujícího :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:48Od: Smazaný účet Re: otázka byla na srbsko v srdci :D
:)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:53Od: Smazaný účet Re: Lunej
Jen recese, zitra rano se hodim uz na normalu, prohral jsem v kartach, drzim slovo :)..
;)..
Ja samozdrejme at vyhraje Petra, ale to co se tady da precist za poslednich 36 hodin je snesne, hon na carodejnici..
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:57Od: Smazaný účet Re: s.v.s
Aha, tak to jo, vím, že někteří to mají jako zábavu měnit si nicky, já to teda nechápu. Tak jako hon na čarodějnici bych to neviděla, někdo Petře fandí někdo ne. Diskuse Rafalhandu a Rogerhandu jsou mnohem "ohnivější" :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:19Od: Smazaný účet Re: srbsko_v_srdci
Já nevím, neměl by ses hodit do normálu pro jistotu až zítra večer? Víš, jakože abys tím něco nezakřikl a nepokazil.;-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:54Od: Luky99
Já jsem jeden z nich, ale nefandím jí jenom dneska, ale už od Australian Open. :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:35Od: Cico93 Monty
A keby bolo finale OH 2016

Mária - Petra
a keby ešte Petra bola vlajkonosič ČR.
potom by si tiež fandil Márii?
podľa mňa by ti to srdce nedovolilo:)))
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:40Od: monty25 Re: Cico93
Ty vole, to jsou otázky... :D

V jakémkoliv zápase Masha - Petra fandím Mashe, tak už si to konečně uvědom! :)

Krom toho, jedničku na konci roku a olympijské zlato přeju Mashe ze všeho nejvíc, protože to jediné jí ještě chybí...
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:41Od: Cico93
OK len kľud:)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:45Od: monty25
A taky je ti doufám jasné, že kdyby ve finále OH proti Petře nebyla Masha, ale Vika, Ana, Caro, Monča, Donna, Kiki nebo Katka, tak v každém případě budu fandit soupeřce Petry. :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:43Od: Smazaný účet
Já Mashe taky fandím, hodně. Její hra se mi líbí a líbí se mi její aktivity okolo. Ale Petře fandím víc :)
Asi jsem holt takovej
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:44Od: Titan
Tak se připrav na to, že jí bude chybět navždy....:-))
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:05Od: Smazaný účet
Doufám, že Genie vyhraje, určitě někdo může namítat, že je namyšlená, nesympatická ... a má pravdu. ALE je prostě svá, chce tituly, věří ve své schopnosti, ví, že může porazit každou soupeřku. Ten respekt je u ostatních někdy až přehnaný, prostě jdu vyhrát, když už je někdo na TOP úrovni, tak chce prostě turnajová vítězství, Genie ho chce a nepotřebuje si dělat kamarádky. Osobně v tom taky nevidím důvod, pokud další kamarádky nepotřebuje a je plně soustředěna na svůj výkon a na vítězství, tak je to správně. Tak to vyhraj, Genie !!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:06Od: Amputace
Přesně tak.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:22Od: Smazaný účet
Já naopak doufám a věřím v Petru. Genie je hrozná osobnost a titul si ještě nezaslouží. Ale to je všechno teď jedno. Šance jsou vyrovnané Genie může vyhrát stejně jako Petra. Záleží kdo se lépe vyspal, kdo je ve větší v pohodě a hlavně kdo si jde ten tenis užít.
Sám za sebe však fandím Petře a už z přesvědčení bych nefandil jiné národnosti, když je ve finále naše. Patriotismus není sprostý slovo.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:28Od: Smazaný účet
Souhlasím ohledně její osobnosti.Je fakt strašně arogantní. Taky přeju petře.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:28Od: Smazaný účet
Patriotismus bych sem vůbec netahal, to může maximálně člověk, co tenis nesleduje pravidelně, vidí potenciální úspěch a ejhle, všichni milují Petru ... Jinak nevím, proč by si Petra měla titul zasloužit více, než Genie, která letos hraje na GS parádně a dvakrát skončila v semifinále. Za chování nebo sympatie se tituly nedávají.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:36Od: Amputace
Já jsem pořád nepochopil, proč by zrovna fandění nějakému českému sportovci mělo být chápáno jako bůhvíjaký projev patriotismu. No tak je Češka, já jsem také Čech - a? Patriotismus si představuji například tak, že si připomínáme výročí narození či úmrtí velkých českých osobností. Děláme to? Troufám si tvrdit, že málokdo z nás. Ovšem jakmile hraje nějaký český sportovec, jsme náhle plni patriotismu, aniž bychom venkoncem měli k tomu důvod, neboť o české zemi vůbec nic nevíme (nechci samozřejmě mluvit za všechny, pouze se domnívám - i na základě zkušenosti -, že to tak často je).
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:37Od: Smazaný účet
Ne že bych se s tebou chtěl přít, ale tenis sleduju pravidelně a fanoušek Petry jsem už hodně dlouho. Tady tomu se říká diskuze a já pouze diskutuju. Ano máš pravdu, že za chování sympatií se tituly nedávají a to je naprosto v pořádku, ale v pořádku mi teda fakt nepřijde, když si někdo nedokáže ani podat ruku na znamení dobré hry. Jsou to maličkosti, ale na ní prostě v tuhle chvílí platí kačeří zákon. "Pokud někdo chodí jako kačer a kváká jako kačer pak je to kačer" což znamená, že není podstatné jak moc je dobrá a co všechno dokáže. Na druhou stranu doufám, že z toho vyroste a ukáže všem, že je ne jen schopná, ale taky citlivá.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:44Od: Amputace
Poslední věta je důležitá - že z toho vyroste. Vždyť je jí teprve dvacet let! Uvědomuje si to tady vůbec někdo? Kdo z těch, co tady na ni kydají, může o sobě říct, že se ve dvaceti choval už jako dospělý, rozumně uvažující člověk, který nikdy neudělal chybu, nikdy nebyl namyšlený a nemyslel si, že se všechno točí pouze kolem něj? Já to tedy o sobě říci nemohu, nevím, jak vy...
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:44Od: Smazaný účet
Já se taky nechci přít, určitě je spoustu dlouhodobých českých fanoušků Petry. Je to každého volba. Jenom nevidím důvod fandit Češce jenom proto, že je Češka. Jinak v globálním měřítku je to samozřejmě tak, že když je národní sportovec blízko velkému úspěchu, tak mu najedou začnou fandit všichni a nepřijímají fakt, že někdo fandí soupeři. To je to, co mi vadí. Ať si někdo fandí Li Na, Sereně Williams, Marii nebo Bouchard. Je to svobodná volba, která by měla být respektována. Bohužel se tu objevují lidé, kteří tohle nechápou nebo nechtějí pochopit, což je celkem smutné ...
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:48Od: Smazaný účet
To je fakt
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:56Od: monty25 Re: ejdam23
Naprosto s tebou souhlasím. Taky se mi nelíbí "fanoušci" Petry, kteří vidí asi tak 2-3 její zápasy za rok (zrovna když hraje finále GS nebo třeba Fed Cup). Bohužel takových je asi většina (taky je mám doma :D), stejně jako v každé jiné zemi, když může jejich krajanka dosáhnout nějakého velkého úspěchu... Jestli dneska Petra vyhraje, tak si tu radost mnohem víc zaslouží její opravdoví fanoušci, kteří ji drží palce celou sezonu, ať už se daří nebo nedaří.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:26Od: Luky99
Také přeju Genie, fandím jí od Australian Open, jinak také nevidím důvod, proč by si měla dělat kamarádky, na kurtu je od toho, aby vyhrávala, ne kvůli kamarádkám.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:43Od: blixa
Nezdá se ti to trochu jako jednorozměrný pohled ? Jsme roboti a nebo lidi ?
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:51Od: Amputace Re: blixa
To je zavádějící příměr. Tenis je její práce a smyslem její práce je dostat ze sebe maximum svých možností. Respektuji oba pohledy: Petřin i Bouchardové. Nevidím rozhodně nic špatného na tom, že se chce někdo soustředit pouze na tenis. Naopak - je mi to v dnešní době, kdy se obecně ze sportů stává více mediální maškaráda a jeho původní smysl spočívající v zápolení jako by se zvolna vytrácel, navýsost sympatické. Takové osobnosti (jako je právě Bouchardová), která je schopna přijít a říct, kašlu vám na vaše konvence, kašlu vám na podávání rukou, když to tak necítím, kašlu vám na kamarádíčkování a předstíraný respekt, chci hrát jen tenis a nic jiného, takových osobností je zatraceně málo a je to chyba. Většina lidí se tím průmyslem nechá pohltit a chtějí vypadat co nejlépe před kamerami a před fanoušky - a tohle jsou ve skutečnosti stroje, jak píšeš. Bouchardová přijde a řekne, co si myslí. Nám se to líbit nemusí, ale je to svěží vítr.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:58Od: Luky99
V tom má třeba pravdu Gulbis, ať je jakej chce, stereotypní tiskovky a prohlášení jsou fakt nuda, v tom s ním souhlasím.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:56Od: Smazaný účet Tenisová raketa
Zdarec, tak jsem se díval na headky z ofiko webu, a když jsem klikl na Djokoviče - našlo mi to tam pět raket. Co myslíte o té druhé, co má o 15g míń, čili 300, a výplet 16/19? Bude mezi těma raketama nějaký velký rozdíl ve hře?
Těch pět raket viz zde-
http://www.head.com/tennis/products/racquets/tour-speed/?region=cz
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:52Od: kada.tom už se to blíží
a nevím jak u vás, ale u mě už pracují nervy a natěšenost ... věřím, že to dneska Petra zvládne ať už bude průběh zápasu jakýkoliv, dneska bych Petře přál talíř :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:23Od: Titan
Tác dostanou obě...;-)
Paradoxně z toho pro runner up se dá i jíst...:-))
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:42Od: Smazaný účet Vondrousova
Nasel nekdo stream na semifinale Vondrousova vs Ostapenko?
Hrajou na kurtu 18 :) diky
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:34Od: Smazaný účet
pojď Geniiiieee!
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:27Od: Smazaný účet
Petro ukaž že na trávě si nejlepší
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:23Od: Smazaný účet
Masha:" Petra je na tomto povrchu jedna z nejlepších hráček, travnatý povrch jí nesmírně sedí a já myslím, že titul vyhraje, zasloužila by si to "

Masho, máš u mě jedno malý bezvýznamný plus.. :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:25Od: Smazaný účet
přece neřekne: Petra mě na trávě porazila jen tak náhodou, zrovna jí to tam padalo a mě nic nešlo :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:36Od: monty25
Jak už jsem taky psal: Kdyby Petra vyhrála svůj druhý wimbledonský titul, tak by to mělo jedno pozitivum - Masha už by nebyla jediná hráčka, kterou porazila ve finále GS.

Anebo Masha možná nechce, aby ji Genie až tak kopírovala. :D Ale ne, Masha to určitě řekla upřímně. Myslím si, že ať už vyhraje Petra nebo Genie, tak ji Masha pogratuluje. :)

Na závěr ještě taková srandička, jak se Masha, Serena a Vika připravujou na finále Wimbledonu... Musím říct, že v první chvíli se mi to moc nelíbilo, ale člověk nemůže brát všechno tak vážně... :)
https://twitter.com/Mary_DiazB/status/484708391122509827
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:44Od: VlS
To muselo stát CocaColu balík :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:15Od: monty25 Re: PetraFans
Tak mě napadá: Vždyť Petra taky tipovala Mashu jako vítězku před finále RG 2012 i 2014 (ačkoliv letos ji favorizovala spíš jenom mírně)... Takže jí chce Masha třeba jenom oplatit důvěru. :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:58Od: monty25 Finále žen
Co se týče dnešního zápasu, tak v podstatě jenom zopakuju, co jsem napsal po semifinále...

Dneska favorizuju Petru asi v poměru 65:35. Může se stát, že Genie podá skvělý výkon, ale v semifinále mě moc nepřesvědčila. Petře hraje na letošním Wimbledonu všechno do karet: Jediná nebezpečná soupeřka, která s ní dokázala hrát vyrovnanou partii ve třech setech, byla Venus ve 3. kole. Na cestě do finále nemusela Petra porazit žádnou hráčku z Top 20 a ve finálovém zápase nemusí porazit hráčku Top 10 (Genie se tam dostane až po Wimbledonu). Ale to už je prostě takové štěstí, které přeje připraveným (což Petra na trávě je) a každá hráčka ho občas potřebuje... Navíc pro Petru hrajou i další faktory: Na rozdíl od Genie má zkušenost z finále Wimbledonu a tráva jí vyloženě sedí (u Genie si myslím, že jsou všechny povrchy rovnocenné, což ostatně dokazují její letošní výsledky na GS). Zároveň si ale nemyslím, že by na Genie dneska dolehl nějaký tlak jako loni na Sabine. Genie to prostě nemá v povaze - sebevědomí má na rozdávání (každému to nemusí být sympatické, ale je to základ úspěchu), což bylo patrné i na její umírněné radosti po vyhraném semifinále... Přesto vidím z výše uvedených důvodů Petru jako favoritku. Navíc má Petra obecně velmi dobrou bilanci ve finálových zápasech.
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:58Od: monty25
Pro mě osobně to bude úplně jiné než před třemi roky. Zatímco ve finále 2011 jsem fandil Mashe (a předtím v semifinále ještě Petra porazila Viku), dneska je mi to jedno... Letos během turnaje neporazila Petra žádnou z mých favoritek, takže pokud jí to dneska vyjde, tak mi to nebude tolik vadit. :) Stejně tak mi nebude vadit, když vyhraje Genie. Ačkoliv nejsem její fanoušek, tak se mi líbí jako žena (to asi nejsem sám :D) a myslím si, že u Genie je to stejně jenom otázka času, kdy se jí povede něco velkého vyhrát. Její výsledky na letošních grandslamech to celkem jasně naznačují a hlavně díky nim se taky dostane do Top 10... Jinak bych si přál, aby to byl zajímavý a pokud možno vyrovnaný zápas. Co si budeme povídat, finále RG nasadilo hodně vysokou laťku. :)

Na závěr ještě taková zajímavost: Když Masha před 10 lety vyhrála Wimbledon, tak byla nasazená jako č. 13. Letos je ve finále Genie a taky jako nasazená třináctka... Hodně jsem četl, že Genie je teď označována médii jako "nová Šarapovová" (zároveň je Masha jejím vzorem). Takže pokud dneska vyhraje, dostane tohle srovnání ještě úplně jiný rozměr a budou to psát všude. :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:14Od: slacker
Hmm nebude vadit protoze ti neporazila tvoji hracku, oooo jak "uslechtile"
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:40Od: Smazaný účet
Monty, neber si to prosímtě nějak osobně, ale ty seš fakt případ... :D Na jedné straně jsou extrémy, co celej rok nadávají v hospodách na zas"aný Česko a pak jednou za rok při hokeji zpívají hymnu a troubí v autech po hokeji. Na straně druhé je Monty, kterému je jedno, jestli vyhraje Češka ve finále Wimbledonu, protože to není jeho Favoritka a Bouchardovou to dřív nebo později čeká, tak proč ne dneska. Takový nihilismus mi přijde skoro až za hranou. Nikdo ti nebere, že tenisem žije a (většinou) mu rozumíš víc, jak 99 procent přítomných. Ale nefandit sympatické a skromné Češce ve finále Wimbledonu, to je diagnóza a není to normální. Ale kdo jsem já, abych soudil. Možná tam budou hlubší problémy, do kterých nevidím. Přeji ti hodně zdraví.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:44Od: Amputace
Podle mě je zase na diagnózu fandit zcela automaticky někomu pouze proto, že pochází ze stejné země jako já.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:53Od: Smazaný účet
Jasně píšu "Ale nefandit sympatické a skromné Češce ve finále Wimbledonu"

Fascinuje mě, jak si z toho vyvodil "Podle mě je zase na diagnózu fandit zcela automaticky někomu pouze proto, že pochází ze stejné země jako já."

To je opravdu kauzalita per excellence. Nemluvě o tom, že sám píše, že ve finále nemá nějakou svou velkou favoritku. V okamžiku, kdy třeba někdo celý život sleduje kariéru Sharapové a fakt jí má rád, tak to chápu. V takovém případě bych to fandění soupeřce ve finále pochopil.

V tom příspěvku jasně píšu o dvou extrémech - Nacionalismus, kdy se mi to hodí a Monty. Je to buď póza (opravdu myslíte, že jí nebude fandit? ) nebo hlubší problém. Znovu opakuju, že tam favoritku nemá, a z toho co píše jasně vyplývá, že fandit nebude vlastně nikomu. Což je pro člověka očividně žijícího tenisem, hodně divné.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:00Od: Amputace
Ovšem sympatie jsou relativní pojem - tobě sympatická být může, Montimu nemusí. Mně například sympatická není ani v nejmenším.
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:01Od: Amputace
montymu* pardon
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:58Od: monty25 Re: pospica
Já o žádných hlubších problémech nevím. :D Pro mě jako fanouška skončil letošní Wimbledon už v osmifinále, takže dál mi to může být jedno. Mám osm favoritek, kterým fandím celý rok a na každém turnaji. Žádná z nich ve finále není, takže to prostě neprožívám. Nevidím důvod, proč bych se na jeden zápas měl stát fanouškem Petry... Krom toho, Petra má velkou fanynku třeba v Chile, takže mě vůbec nepotřebuje. :)
https://twitter.com/MAngelesAguirre
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:03Od: Amputace
Naprosto s tebou souhlasím a chápu tě. Já pro změnu nesleduji ženský tenis - nebo velmi sporadicky - a nemám proto důvod fandit Petře, která si mě ničím nezískala, na rozdíl od Bouchardové, která se mi opravdu velmi líbí :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:34Od: Smazaný účet
smesne ze nekteri zdejsi uzivatele maji tendence az vnucovat Petru Kvitovou ostatni, pritom maji potrebu dehonestovat mladou holku, kterou neznaji a do letosku o ni poradne neslyseli..
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:59Od: monty25
No a po finále dvouhry se rád podívám na finále ženského debla, ve kterém bude Kiki Mladenovic spolu s Timeou Babos usilovat o svůj první grandslamový titul ze ženské čtyřhry (a poté spolu s Danielem Nestorem o postup do finále mixu, ve kterém obhajují titul)... Je teda hodně pikantní, že všechny zúčastněné hráčky ve finále debla vypadly ze dvouhry v 1. kole. Jak vidno, Saře a Robertě tráva nesvědčí, ale když na kurtu hrajou spolu, tak je to úplně o něčem jiném... No, bude to těžké, ale moc přeju Kiki, aby jí to dneska vyšlo (snad by ji to povzbudilo i do dvouhry). :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:18Od: blixa
Jen by mě zajímalo, fandíš ty Čechům/Ččeškám vůbec v nějakým sportu (třeba i kolektivním), nebo si vždycky vybíráš nezávisle na národnosti ?
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:25Od: monty25 Re: blixa
Sice tě mám v ignoru, ale na tohle ti rád odpovím... :)

Fandím českým hokejistům (všech věkových kategorií), českým basketbalistkám (všech věkových kategorií), basketbalistkám USK Praha (které pravidelně hrajou Euroligu), Kiki a Maki, Katce Siniakové.

Takže si myslím, že Čechům a Češkám fandím dost (i když v tenise jenom Katce). :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:50Od: blixa
No to mi vysvětli, proč mě máš v ignoru ? Dyk jsme se snad spolu nikdy o ničem nediskutovali ? No nic, nemusím všemu rozumět ;-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:05Od: monty25
To ti taky rád vysvětlím... :)

Tvůj komentář z minulé diskuse:
"Říkám, to je fakt diagnóza :D Jako nic ve zlým ale je to magor :D"

No jo, mně stačí málo a už jsi v ignoru... :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:38Od: blixa
Aha :D :D A je někdo, koho nemáš v igonoru ? :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:43Od: monty25
Jo, většinu pravidelných diskutérů na TP. Nebo si snad myslíš, že tady reaguju málo? :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:47Od: Cico93
To je dobrá vec mať niekoho v ignoru a aj tak si s ním pisat ,)
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:52Od: monty25
To je jenom výjimečně... Třeba se slackerem si nepíšu vůbec (nebudu mu dělat Fandinu). :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:59Od: blixa
Nevím, přijde mi že často vedeš monology ;-) Ale jinak sorry, to víš, já už jsem dědek a některejm věcem zkrátka moc nerozumím ;-) Ale jak už jsem říkal, nemusím všemu rozumět :D
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:29Od: Amputace
Mně osobně je monty25 tímto přístupem ohromně sympatický, kašle na nějaký rádoby nacionalismus. Já například budu fandit Bouchardové, protože je tak pěkňučká a na desítky fotek hnusné Kvitové s titulem opravdu nejsem zvědavý. Namítnete - vždyť to je přece povrchní, někomu fandit pouze proto, jak vypadá. Ano je. Ovšem teď si položte otázku: není podobně povrchní fandit někomu pouze na základě toho, kde se narodil? Řeknete - ale to patří k národnímu cítění, jsi Čech, proto bys měl fandit Kvitové! Národní cítění ovšem není o Kvitové. Posloucháte českou hudbu, čtete českou literaturu, obklopujete se českou kulturou, navštívili jste významná místa české historie? Pokud ne, vztah k české zemi tak či tak nemáte a fandění nějaké Kvitové nebo české reprezentaci v hokeji to fakt nespraví.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:45Od: Smazaný účet
Tady jde vidět, že my Češi prostě nemáme ten nacionalismus v krvi. Ale stejně mi přijde zvláštní fandit sice pěkné holkce, ale namyšlené (nemají ji radí ani v její zemi), která nemá tolik vychování, aby podala ruku soupeřce při Fed Cupu. Naproti tomu stojí skromná holka z tvé vlasti, která překonala sebe samu (a svou psychickou labilitu) a dokráčela do finále. Hodně zvláštní metr a jak říkáš, je to naprosto povrchní. Důležité je, že si to uvědomuješ. :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:46Od: Smazaný účet Re: Amputace
To mně u tebe, kterému tak vadí Rosolovo štrejchnutí do flašek, překvapuje.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:52Od: Amputace Re: vencape
Teď nějak nenacházím souvislost mezi pseudonacionalismem a Rosolovým šťouchnutím do Nadalových flašek :) Mně to samotné šťouchnutí tolik nevadilo, vadil mi spíše kontext toho, že když v roce 2012 Nadal (dle mě) neúmyslně "vrazil" do Rosola, dělalo se z toho obrovské pozdvižení a při čtení některých komentářů měl člověk pocit, že se tam Nadal pokusil Rosola zavraždit, ovšem tato situace byla přijata bez nejmenších námitek - někteří Rosolovo gesto dokonce ještě obhajovali. To mi vadilo a proti tomu jsem se ohradil. Gesto samotné bylo spíše k zasmání.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:48Od: Amputace
Ženský tenis nesleduji a - abych byl upřímný - tím jediným důvodem, proč jej sledovat, je právě to, jak holky vypadají :) Takže u mě je volba jasná :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:50Od: Smazaný účet
Tak se aspoň shodnem v tom, že ženský tenis nesledujem. :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:55Od: gigin
Mohla by dnes Bušička rozkopat Petře flašky s vodú po celém areálu.
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:20Od: kada.tom Ta rozdílnost ...
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/588966-finalova-souperka-kvitove-je-talentovana-a-nafoukana-bouchardova-mezi-tenistkami-nema-kamaradky.html#topstory
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:03Od: monty25
Já nevím, ale sport.cz už je tak trochu bulvár. Stačilo mi, co včera napsali o Sereně...
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/588634-drogy-nebo-tehotenstvi-spekulaci-pribyva-tenisovy-svet-nechape-zkrat-sereny-williamsove.html
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:21Od: Amputace
Musel jsem se usmívat. Ukázka novinářské demagogie v praxi. Prý "jejím idolem je Bieber", přitom - pokud se nepletu - jenom kdysi na otázku, s kým by se chtěla setkat, odpověděla že s ním. Navíc co má mít její namyšlenost společného s tím, že poslouchá Biebera? No zkrátka nic jiného než článek, který chce českého diváka ujistit, že česká Petra je ta správná - a všichni bychom jí tedy měli fandit! -, zatímco její kanadská soupeřka ta špatná.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:32Od: VlS
Je to o tom Justinovi pouze konstatování plynoucí z jejího prohlášení. Žádné hodnocení, že to je dobře nebo špatně tam není. Bieber není Stalin nebo Hitler, takže na tom není nic zlého. To negativum do toho faktu, že se jí líbí tam vkládáš ty. Jinak jsou to citace z jejích rozhovorů a autor v principu nic nehodnotí, konstatuje.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:37Od: Amputace
"Kamarádky nemá, jejím idolem je lamač náctiletých srdcí"
- Řekni mi, jakou mají ty dvě věty souvislost? Je to ukázkové zavádění. Bieber nemá vůbec nic společného s tím, že nemá Bouchardová kamarádky. Ta informace je tam nahuštěná zcela tendenčně.

Její prohlášení neznám, nevím o tom, že by někde řekla, že je Bieber její idol, vím pouze o té její odpovědi z AO přímo po zápase a o tom, jak později Biebera obhajovala, že nemá špatné písničky, je neprávem vysmívaný atd. O idolu nic nevím, ale možné to je, ženský tenis nesleduji.
[ Reagovat ]
05.07.2014 12:23Od: kada.tom
jo, to souhlasím, ale zrovna tenhle článek je takovej docela, věřím mu ... Genie fakt nevypadá, že by si na WTa okruhu hledala kamarádky
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:41Od: Smazaný účet
A on je WTA okruh od toho, aby se tam hledaly kamarádky?
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:54Od: Amputace
Přesně - to je stejné, jako bychom nějakému chlápkovi z fabriky vyčítali, že tam nemá kamarády.
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:50Od: Smazaný účet
No právě. Tenis je jejich povolání, na okruhu jsou hráči kvůli tomu, aby vyhrávali zápasy, a ne aby se kamarádili.
Najdou se třeba i výjimky, kdo se s někým spřátelí, rozhodně to ale není nějaký standard. Je potřeba si neplést vzájemný respekt hráčů s nějakým pseudopřátelstvím.

Navíc je každý člověk jiný. Je mi rozhodně daleko sympatičtější, když se někdo nepřetvařuje a řekne, že se soustředí pouze na sebe a na okruhu si přátele nehledá, než aby to složitě a diplomaticky okecával.
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:19Od: gerd
Jestli tzv."experti" favorizují Kvitovou podle zápasu s ustrašenou a ještě psychicky labilnější Lucií tak já dávám přednost Eugenii,která má---dobrou formu,lepší psychiku než Kvitová a nemá co ztratit tak jako Kvitová při svém tehdejším vítězství! Takže dnes Bouchard!
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:41Od: Cico93
Tak tak kamarád deda ma pravdu:)
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:13Od: Smazaný účet :)
Petruška tu pepindu namachrovanou musí smáznout!
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:45Od: slacker
na mem oblibenem tennis4wta jsou nejak uplne namol

Match Of The Day

Contrexeville
Semi Final

Kaia Kanepi
vs
Johanna Larsson

on clay court
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:49Od: Smazaný účet
jj taky me to prekvapilo :D ale kliiid, ona to Petra vsechno vyresi i bez tennis4wta a dalsich medii, ktere zase basni hlavne o jeji souperce ;) lvice se na nic ohlizet nebude!! ;)
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:00Od: dadaft
tak já mám Johannu rád a na její zápasy se rád dívám............ - ale tohle je slušný úlet. )))))))))))))
[ Reagovat ]
05.07.2014 14:32Od: slacker
Pul hodiny pred finale a stale tam maji

Match Of The Day

Contrexeville
Semi Final

Irina Begu
vs
Melanie Oudin

on clay court
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:37Od: Smazaný účet Tenisová raketa
Nazdar, možná si vzpomenete na moje otázky, že jakou tenisovou raketu bych si měl vybrat. Testoval jsem teda tu Nadalovu babolatku.. Od zadu perfektní věc, během 5 minut jsem se s ní cítil snad líp než z tou mou starou raketou. Nicméně na síti to je děs.
A proto píšu ještě jednou - nenapadá vás něco jinýho, než rakety firmy babolat? Ty přece jenom nejsou na to celodvorcové pojetí až tak stavěny.
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:02Od: Smazaný účet
Rakety babolat jsou dobre ale kazdymu proste sedne trochu jina. Zkus raketu Babolat Pure Drive GT. Hraje sni treba LiNa a nebo s ni hraval Andy Roddick.
Tady mas o ni review..
http://www.tennis-warehouse.com/REVIEWS/BPDGT/BPDGTReview.html
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:06Od: Smazaný účet
70cm, 330 gramů. Neříkám, že bych si nezvykl, ale z mé 295g délky 685mm by to byl šílený skok
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:18Od: Smazaný účet
Pak maji odlehcenou verzi Babolat Pure Drive Lite GT se kterou hraje Aga Radwanska. Cit pro mic na siti i od BL je suprovy ale neni to zrovna raketa pro ranare. Je jeste o neco lehci nez ta tvoje. Hraji s ni vetsinou divky (kvuli vaze rakety) ale jako profesionalni raketa pro amaterske tenisty (klidne hra 1x/2x tydne) je dobra i pro chlapy na technickou hru, zadne ranareni.

http://www.babolatstore.cz/Babolat/Tenisove-rakety/Pure/Babolat-Pure-Drive-Lite-GT-2012?campaign=ADW_PureLite&gclid=CK7ox-Tprb8CFcbKtAodc2wARg
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:04Od: Smazaný účet Re: Raketa
Já doporučuji haed to Djokovičovu,je skvělá od zadu je neuvěřitelně přesná na zabíjení,u sítě je hodně solidní.Na voleje je dobrá yonex tu co má Ivanovičová,na voleje je přímo skvělá díky vysokému rámu,od zadu dává velký rány,ale bohužel na zabíjení velmi nepřesná a špatná na kontrolu,proto jsem od ní musela s pláčem odejít.S head jsem velice spokojená.
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:07Od: Smazaný účet
Tu HEADku Djokera má právě i excelentní sítař Radek Štěpánek, takže jsem o ni hodně uvažoval. Díky za recenzi ;)
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:31Od: Forehand
V mojich očiach je Bouchard favoritka, to jej vsak zápas nevyhrá..Čo sa sympatií týka,
majú to obe baby rovnako, žiadna sa nepohybuje na mojich vrchných priečkach..
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:16Od: PetaM Kvitovci
Fanděte dneska i za mně, prosím :)

Petro, přeji hodně štěstí a pevné nervy. Druhý titul je tvůj :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:14Od: Cico93 Eugenie
To dáš ;)
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:16Od: Smazaný účet
jj RU ji bude taky sluset ;)
[ Reagovat ]
05.07.2014 11:14Od: Smazaný účet
like
[ Reagovat ]
05.07.2014 09:52Od: Jabadu "Vše je v rukou Božích" ...
zní otřepaná fráze. Pokud je Petra Bůh, pak rozhodně!
1. Pokud jí půjde servis - vyřízeno
2. Pokud jí půjde return - vyřízeno
3. Pokud bude zakončovat do tří úderů - vyřízeno

Je tedy pouze ONA, kdo to má v rukou. :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:20Od: kada.tom
absolutní souhlas, je to dneska pouze o Petře, jak vytasí svoje zbraně, není o čem :-)
[ Reagovat ]
05.07.2014 09:51Od: UnrealTom
Lvice vyhraje :)
[ Reagovat ]
05.07.2014 09:50Od: Smazaný účet
Tak Bušičko, zbývá ještě jeden krůček. Ten poslední bývá vždycky nejtěžší, ale odhodlání na to rozhodně máš :-)
Vím, že Petra je velmi těžká soupeřka, protože její hra na tomhle turnaji budí respekt a v semifinále zahrála proti Lucce fakt úžasně, ale věřím že ty se nesložíš a budeš bojovat do posledního dechu. Snad to bude napínavý zápas se šťastným koncem ;-)
Tak vzhůru do boje!
[ Reagovat ]
05.07.2014 10:34Od: slacker
KUs. masenovci si vybraly nahradni obet v boji proti ceskym hrackam
[ Reagovat ]
05.07.2014 13:46Od: Smazaný účet
ZMIz.
[ Reagovat ]
05.07.2014 09:31Od: Michaelus
Sakra já jsem napnutý jak struna....Petro pojď !!!!
[ Reagovat ]
05.07.2014 09:50Od: Oin
Není třeba panikařit, Péťa toho kanadského fracka slupne jako malinu!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist