Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

24 statistik k triumfu Djokoviče: Dorovnal absolutní rekord, vyhrál třetinu grandslamů, na polovině došel do finále

  • Novak Djokovič (36) v posledních letech neustále vyrovnává či překonává různé rekordy. Při skoro každé účasti na grandslamových podnicích nějakým způsobem přepíše historii bílého sportu. Pojďme se podívat, co znamenal nedělní triumf rodáka z Bělehradu v americkém Flushing Meadows.
    15. 9., 13:07 | Téma |  77 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Nyní má na kontě nejvíce grandslamových titulů v open éře. Ještě před týdnem se dělil s 23 vavříny o první místo se Serenou Williamsovou.

V celé tenisové historii se dělí o první místo v počtu grandslamových trofejí. Chybí mu překonat už jen Margaret Courtovou, Australanka ovšem získala více trofejí před open érou (13) než během ní (11).

Absolutní rekord Courtové byl vyrovnán přesně po 50 letech. Australanka získala svůj 24. grandslamový titul a zároveň poslední na US Open 1973.

Vyhrál 24 ze 72 grandslamů, kterých se zúčastnil. To je přesně třetina.

Došel do finále na 36 ze 72 grandslamů, na nichž startoval. To je přesně polovina.

Ve 36 letech je nejstarším šampionem US Open v open éře. Ještě před týdnem držel rekord Ken Rosewall (35 let, ročník 1970). Mezi ženami je nejstarší vítězkou Flavia Pennettaová (33 let, ročník 2015).

Je opět světovou jedničkou. V čele pořadí zahájil 390. týden, což je absolutní rekord. Návrat na tenisový trůn si zajistil už postupem do druhého kola. Na druhém místě této statistiky (ATP) je Roger Federer s 310 týdny.

Nejvíce bodů má i v hodnocení letošní sezony. Před startem US Open ztrácel 510 bodů na Carlose Alcaraze (7 455 - 6 945), nyní vede o 770 bodů (8 945 - 8 175).

Jako první muž v historii už počtvrté ovládl tři grandslamy v jednom roce - 2011, 2015, 2021 a 2023. Odpoutal se tak od Federera, kterému se to podařilo ve třech sezonách.

Vyhrál 16 z posledních 20 grandslamových finále. Před začátkem Wimbledonu 2015 měl ve finále majorů bilanci 8:8, od té doby 16:4. Celkově zvládl 24 ze 36 soubojů o titul na podnicích velké čtyřky.

Uspěl ve 22 z posledních 23 semifinále na grandslamech. Od začátku sezony 2015 našel v této fázi čtyř největších akcí přemožitele pouze na French Open 2019, kde podlehl 5:7 v rozhodujícím pátém setu Dominicovi Thiemovi.

Překonal Federera v počtu grandslamových semifinále. Drží tak mužský rekord pro nejvíce grandslamových titulů (24), finále (36) i semifinále (47) v historii.

Po dosažení 30. narozenin získal 12 grandslamových titulů, což je rekord open éry. Dvojciferný počet má po třicítce už jen Serena Williamsová (10).

Na kontě má 14 triumfů na hardových grandslamech, nejvíce v historii. Ve sbírce má 10 titulů z Australian Open a čtyři z US Open. Odpoutal se tak od Sereny Williamsové, která sedmkrát triumfovala v Melbourne Parku a šestkrát v New Yorku.

Jedná se o jeho pátý letošní titul na nejvyšším okruhu. I tímto stanovil nový mužský rekord open éry, protože na této úrovni se mu podařilo alespoň pětkrát triumfovat už ve 12 různých sezonách. Dosud se o první místo dělil s Jimmym Connorsem, jemuž se na tento úspěch podařilo dosáhnout v 11 různých sezonách.

Na US Open slavil svůj 96. triumf na hlavní tour. V open éře jich mají na kontě víc jen Connors (109) a Federer (103).

Vyhrál 23 z posledních 48 grandslamů, na kterých hrál. Celkově 24 ze 72, ale od začátku sezony 2011 je to 23 ze 48, tedy téměř polovina.

Zvládl 65 z posledních 68 zápasů na majorech. Od začátku roku 2021 prohrál pouze s Daniilem Medveděvem (finále US Open 2021), Rafaelem Nadalem (čtvrtfinále French Open 2022) a Alcarazem (finále Wimbledonu 2023).

Na grandslamech vyhrál 17 z posledních 18 tie-breaků. Od třetího kola letošního Australian Open neuspěl ve zkrácené hře pouze proti Alcarazovi ve druhém setu ve finále Wimbledonu.

US Open je 12. turnajem na nejvyšším okruhu, který ovládl alespoň čtyřikrát. Osobní rekord má na grandslamech, 10krát zvedl nad hlavu trofej pro šampiona na Australian Open a sedmkrát ve Wimbledonu.

Od vzniku žebříčku ATP má jako první na kontě 250 skalpů TOP 10. Na 250. vítězství dosáhl ve čtvrtfinále US Open proti domácímu Taylorovi Fritzovi a další přidal ve finále s Medveděvem. Na druhém místě je Federer s 224 výhrami nad zástupci elitní desítky pořadí.

Už podeváté v kariéře si vydělal na prize money více než 10 milionů amerických dolarů v rámci jedné sezony - 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2018, 2019 a 2023. Za triumf na US Open dostal šek na 3 miliony. V historii má v tomto ohledu obrovský náskok, Nadal zaznamenal takový výdělek ve čtyřech sezonách a Federer se Serenou Williamsovou ve dvou.

Vyhrál 10,8% grandslamů odehraných v open éře. To je obrovské číslo vzhledem k tomu, že se jich před jeho narozením uskutečnila zhruba třetina z celkového počtu.

Na pozici světové jedničky má náskok 3 260 bodů. Djokovič má v tuto chvíli 11 795 bodů, druhý Alcaraz 8 535. Srbovi by se tak mohlo podařit dosáhnout na metu 400 týdnů strávených v čele pořadí ATP.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (77)
16.09.2023 12:22Od: Pe3k
Moderna shot of a day vyhrál antivaxer smile smile smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 20:45Od: Tomas_Smid_fan
smile
Zrovna dneska na setkání s přáteli - kluk co hrál závodně hokej, nebýval nemocnej, po 3.shotu půl roku v háji a jeho dr. říkal, že tak velké mandle co má, v životě neviděl...
[ Reagovat ]
18.09.2023 07:17Od: Stan_Borowitz
Je smutný, že tohle se už nikdy nepodaří rozklíčovat. On totiž v podstatě každý prošel (opakovaně) infekcí virem SARS-CoV-2, a zároveň v prakticky stejné době i očkováním narychlo spíchnutými vakcínami. Takže nelze spolehlivě zjistit, co (a zda vůbec) něco z toho vyvolalo aktuální potíže, kterými řada lidí trpí. Nemáme prostě porovnávací vzorek, jen ten experimentální.

Nepochybuji o tom, že jak vlastní infekce, tak i vakcinace (jako každá terapie) zanechaly nějaké nežádoucí vedlejší účinky. Otázka tedy jako vždy stojí tak, zda přínosy převažovaly nad nevýhodami. To bude asi předmětem věčných sporů.

Ale podle toho, jak dnes skoro každý kořen svých aktuálních zdravotních potíží spatřuje v očkování, to skoro vypadá tak, že dnes už mohly být vymýceny všechny choroby světa, nebýt celosvětového očkovacího spiknutí, ve kterém se po bok západních lidumilů z USA a EU postavili i východní lidožrouti typu Orbána a Putina, pardon, Putlera.smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 12:10Od: Kozoroh Bouřlivé přivítání Serbinátora v Bělehradě
https://www.reddit.com/r/tennis/comments/16h0l3z

smilesmile
[ Reagovat ]
16.09.2023 07:39Od: Tenisak8 Nadal
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/378455184_7406808686002788_4094365703991787003_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=4c1e7d&_nc_ohc=LnPZ7_dMKG0AX9NcDys&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfCmscxwFxMjtM9aZ67lUas_N2KlEMgyOAP8zmneBmc5fQ&oe=650AA9E0
[ Reagovat ]
15.09.2023 20:15Od: paddy opravdoví GOATi
Graf vyhrála 41 % GS (22/54), ve 30 letech měla 22 GS (Djo jen 12) a ukončila kariéru

Borg vyhrál 42 % GS (11/26), ve 26 letech měl 11 GS (Djo jen 6) a ukončil kariéru
a mj.
- měl 66 titulů ve 26 letech (kam se hrabe Connors)
- má dvě nejdelší série vyhraných zápasů (49 v r. 1978, 48 v r. 1979-1980)
- rozdal 131 kanárů (vs. Federer 93)

Djo už začíná získávat i rekordy z dlouhověkosti, ale kolotočáře Connorse (počet vyhraných zápasů i titulů) zatím nedostihl

a zase ten Borg - úspěšnost proti top 10
71.1% 113-46 Borg
69.5% 251-110 Djokovic
65.1% 121-65 Becker
64.58% 186-102 Nadal
64.55% 224-123 Federer

tady se samozřejmě jen napíše, že Djo má nejvíc výher proti top10

nezapomeňte, kvalitu představuje hlavně % úspěšnost a ne docházka smile

jako absolutního GOATa bych viděl Graf (kvůli % stats) smile
[ Reagovat ]
15.09.2023 20:26Od: GaelM
A kdyby někdo vyhrál svůj první GS a skončil kariéru, tak bude už do konce věků GOAT! smilesmile
[ Reagovat ]
15.09.2023 20:35Od: arvncr
Oceňuji tvou zarputilost. I kdyby Djoković vyhrál 50 GS, vždycky dokážeš najít "statistiku", která z něj udělá losera smile
[ Reagovat ]
15.09.2023 20:54Od: turista
Ano to paddy umí.
[ Reagovat ]
15.09.2023 21:23Od: Pe3k
Paddy je dítě.
[ Reagovat ]
15.09.2023 21:27Od: Kandinsky1
A myslíš si, že by měl Borg taková % i kdyby hrál dalších deset let ?
[ Reagovat ]
15.09.2023 21:48Od: Orgasmator
Odkdy se gs sčítají procenty? smile
[ Reagovat ]
15.09.2023 21:48Od: srnecek
...o.i. Grafovej a jej % pomohol aj jej fanúšik. Keby niekto pichol (alebo aspoň
podpichol.. smile) Rogera a Rafu, asi aj Djok by mal tie % lepšie...
hľadaj ďalej...smile
[ Reagovat ]
15.09.2023 21:55Od: Kandinsky1
Znáte tu písničku od ,,dr. House´´ ?
[ Reagovat ]
15.09.2023 21:59Od: srnecek
myslím, že nie
[ Reagovat ]
15.09.2023 23:18Od: srnecek
smile....ď.
[ Reagovat ]
16.09.2023 08:45Od: QacO Re: Djoko
Nevieš o tom alebo nechceš PREČO MIESAŠ WTA a ATM ???
[ Reagovat ]
16.09.2023 18:27Od: QacO
Sorry ATP
[ Reagovat ]
15.09.2023 19:54Od: bardunek666
Co se osobnosti ale týče, tak je hluboko v žumpě.
[ Reagovat ]
15.09.2023 20:06Od: paddy
Tereza Valentová (finalistka juniorky USO23)

Co se vám na něm (pozn: Djokovič) nejvíce líbí?

Jak hraje, ale ne úplně to, jak se chová. (smích) To asi není úplně dobrý příklad. Jednou jsem mu sbírala míčky, byl na mě moc milý. Už odmalička jsem ho sledovala, taťka ho má taky rád, ale mamka moc ne. Takže vždycky, když s někým hraje, tak my mu fandíme a mamka je proti nám, takže je doma taková sranda.
[ Reagovat ]
15.09.2023 20:56Od: turista
Víte o Djokovičovi kulový jen ho vytrvale hejtujete.
[ Reagovat ]
15.09.2023 21:51Od: Orgasmator
Přesně tak, vystihl to třeba trenér Menšíka, který Novaka hodnotil jako jednoho z nejvstřícnějších lidí, se kterými se setkal... Opak toho, jak ho vnímají média...smile
[ Reagovat ]
15.09.2023 22:28Od: turista
smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 12:13Od: bardunek666
Stačí se podívat, jak se chová na kurtu
[ Reagovat ]
16.09.2023 16:55Od: Amputace
Není potřeba o něm cokoli vědět, aby si člověk dokázal utvořit názor na jeho chování na kurtu. A představa, že alespoň určitá část osobnosti se v tomto chování neodráží, je přinejmenším naivní.
[ Reagovat ]
16.09.2023 17:40Od: turista
Rafafans těžko zkousavaji, že byl jejich oblíbenec předstižen Djokovičem. Dá se to pochopit.
[ Reagovat ]
16.09.2023 18:21Od: Amputace
Lol. Už nějakou dobu sem chodíš, takže víš, že vůbec nejde o tohle. Můj odpor k Djokovičovi se vztahuje k dobám, kdy byl ještě daleko za Rafou. Nemám rád tenisty (a sportovce obecně), kteří se chovají jako hovada - zvláště pak, chovají-li se tak k jiným lidem. Jsem ještě jakž takž ochoten to zkousnout u sportovců, u kterých je nějaká extrémně výstřední forma vystupování alespoň vtipná nebo nějakým způsobem zábavná, třeba Kyrgios, Balotelli, Ibrahimovič a tyhle typy. U Djokoviče to, že se nezřídka kdy chová jako psychopat, není zábavné ani trochu, spíš z toho jde docela strach. Djokofans často a rádi (snad zrovna i konkrétně ty) toto chování zaštiťují jako jakési "cool záporáctví" a snaží se ho přičlenit do klubu McEnroa, Connorse a těch známých nerváků. Jenže Djokovič je prostě akorát psycho a na záporáctví tohoto typu mu naprosto schází charisma. Takto Djokoviče dlouhodobě vnímám, s tím jak stárne, chová se možná ještě hůř a hůř, což je na jeho psycho vystupováním na kurtu snad to jediné zajímavé. Takže mi neříkej, že to má něco společného s Rafou. Mnoho let byl hlavním rivalem Rafy Federer, ale toho jsem na rozdíl od Djokoviče vždy respektoval - ačkoli si myslím, že většina toho jeho slušňáctví je jen póza. Ale pořád lepší, než ten psychopatickej Srb.
[ Reagovat ]
16.09.2023 18:26Od: QacO Re: Djoko
Psy stekajú djokovic ide ďalej.....smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 19:14Od: Nola
este si zabudol dodat, ze nikdy, ale nikdy nebude uznavany ako Fedal..... no, ked nie si na predaj, nestykas sa trebars s Gatesom, nie si clenom Young Global Leaders of the Davos WEF za Svajciarsko ako Federer, tak budu na teba hadzat akukolvek spinu, nepustia ta na GS, deportuju ta, uvaznia, vezmu ti body za W, nechaju ta klesnut v rankingu, vylucia ta kvoli trafeniu rozhodkyne /co by si k dvom elitarom nedovolili/, je toho tolko, ze by to chcelo serial na pokracovanie

vies, fandovia hraca posudzuju z viacerych hladisk, je na kurte nervak, niekedy fakt neudrzi emocie je pravda, ale pozitiva vysoko prevladaju nad negativami , tak si tu kludne vylej srdce, fandom je to sumak....
[ Reagovat ]
16.09.2023 19:30Od: Amputace
Mně jsou fandi Djokoviče popravdě taky šumák, ale nelíbí se mi, že s takovou oblibou zaměňují přirozenou antipatii za něco jiného (jako by snad božský Novak ani nemohl být někomu prostě nesympatický). Djokovič by mi prostě tím, jak se chová, nebyl sympatický za žádných okolností, i kdybych byl fanoušek třeba Del Potra.
[ Reagovat ]
16.09.2023 19:33Od: Nola
ja ti to neberiem, nie kazdy jedinec musi byt kazdemu sympaticky, len to az pricasto opakujes, tak to nie je ziadna novinka
[ Reagovat ]
16.09.2023 19:38Od: Amputace
Vidíš, a navzdory tomu, jak často to opakuji, si turista stále myslí, že nemám rád Djokoviče kvůli tomu, že fandím Nadalovi :)
[ Reagovat ]
16.09.2023 18:41Od: Kandinsky1
To je úplná hovadina. Spousta hokejistů či fotbalistů, co se při hře projevují jak největší hovada, jsou v civilu úplně v pohodě.
[ Reagovat ]
16.09.2023 19:36Od: Amputace
Jo? Dej mi příklady těch sportovců, které osobně znáš a můžeš o nich tohle říct.

Nicméně: i kdyby byl Djokovič v soukromí ten největší sympaťák v dějinách vesmíru, pro to, jak se chová na kurtu (což je pro mě jako tenisového fanouška esenciální), mi v životě sympatický nebude. To, jaký je ve skutečnosti člověk, je zkrátka naprosto druhořadé. Tím se můžou tak nanejvýš chlácholit jeho fanoušci: že to neoddiskutovatelné kreté.nství na kurtu, pohybující se od hereckých etud až po takřka otevřenou agresi, je do jisté míry jen důsledkem nahromadění emocí a nesouvisí s jeho skutečných charakterem. Já si to sice nemyslím, ale je to vlastně úplně jedno. Coby tenista se chová jako hovado a to je podstatné.
[ Reagovat ]
16.09.2023 19:52Od: srnecek
Nejako príliš sa rozoberajú Noleho "negatívne a psycho" stránky, či prejavy. Až mi to pripadá ako kompenzácia u jeho neprajníkov za jeho čoraz väčšie úspechy. Nuž, tak ich rozoberajte aj naďalej, Djokovi fans fandia ďalej a užívajú si...smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 19:58Od: Pe3k
Holt fandové Nadala jsou...
[ Reagovat ]
16.09.2023 20:20Od: Amputace
Že jsi ani ty nic nepochopil, už nemůže být pro nikoho překvapující. Člověk napíše 10 řádků o Djokovičovi a Petřík stejně vytáhne Nadala :)
[ Reagovat ]
16.09.2023 20:34Od: Pe3k
Nadala? Napsal jsem fandové Nadala...Nebo si snad myslíš, že ty = Nadal? smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 20:35Od: Amputace
Opět nechápeš :) Jsi tím někdy až komický.

Ne, snažil jsem se, Petříčku, vysvětlit turistovi, že má antipatie vůči Djokovičovi není otázkou mé fanouškovské příslušnosti.

Potřebuješ doplnit ještě něco?
[ Reagovat ]
16.09.2023 21:19Od: Pe3k
Dolej mi pivo smile a dělej!
[ Reagovat ]
16.09.2023 20:23Od: srnecek
Nemusia to byť len Nadalisti, to je všeobecný efekt u tých, ktorí dotyčnému nefandia.
Mne sa zase nepáči, keď sa negatívne veci rozoberajú viac, ako je nutné. Povedať si svoj názor- jasné. Ale omieľať ho s výsledkom šíriť negativizmus, to je zbytočné. Dosť je samotný život náročný na psychiku a duševné zdravie, a keď už s niečím preháňať, radšej s vecami, ktoré druhého potešia. Ale to by som chcel v dnešnom svete asi veľa...hop, ale tu už kĺžem od tenisu trochu ďalej...smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 20:34Od: Amputace
No nevím. Na jedné straně máš pravdu. Ale na druhé straně, pokud už má být někdo brát ve svém oboru za toho úplně nejlepšího, připadá mi pochopitelné, že je ten člověk ze všech stran omílán. A prostě momentálně je Djokovič nejvíce na očích. Vždy tady 90% všech diskuzí obstarávala témata vztahující se k různým rivalitám, byly tu goat debaty a podobně. Dnes nic takového není, protože Djokovič zůstal de facto sám, a Alcaraz je zatím příliš mladý a neokoukaný, aby už byl nenáviděný. Tak se prostě řeší Djokovič. Co na tom?

Nikdo není dokonalý, jistě. Já nemám ani tak problém s tím, že tím nejlepším není Nadal, ale s tím, že tím nejlepším je hráč, který se absolutně neumí chovat. To prostě po 20ti letech sledování tenisu vážně dokáže nas.rat, že tím skutečně nejlepším má být zrovna tento šašek. Takovému Federerovi by ta pozice slušela daleko víc.

Ale musím ocenit, že ty na rozdíl od Petříků a podobných prosťáčků alespoň chápeš, že tohle vůbec není otázka, komu kdo fandí, ale otázka čisté antipatie.
[ Reagovat ]
16.09.2023 21:11Od: srnecek
"...ale s tím, že tím nejlepším je hráč, který se absolutně neumí chovat"...Na kurte. A to absolútne by som tiež bral s rezervou. Áno, ani mne nie sú po srsti niektoré jeho výlevy. Na kurte.(viem - diváci vidia väčšinou len ten kurt). Ale to sú emócie. Nie síce najsympatickejšie, ale sú to povacsinou reakcie vyplývajúce z hry a jej prežívania. V tomto necháva reakciám asi voľný priebeh. Nie sú to však útoky a premyslené zloby typu Kyrgios vs Wavroš a pod.
Ale to je jedno. Ani mne sa nepáčia niektoré Nadalove prejavy na kurte (nie rituály), alebo dokonca aj Fedexove - a to je (bol) pritom elegán a gentleman a ovláda sa atď. (a aj som mu fandil), ale aby som to predhadzoval v debatách o tenise, a nie raz, to už nie je veľmi o vyjadrení svojho názoru, ale skôr o presviedčaní druhých.
[ Reagovat ]
17.09.2023 09:11Od: Kozoroh
smilesmile
[ Reagovat ]
18.09.2023 07:27Od: Stan_Borowitz
Je to samozřejmě do značné míry mediální manipulace, které ve větší nebo menší míře podléhají všichni. Djokovič zkrátka není z té správné části světa, a tak nějak se kvůli tomu úplně nehodí do mediální představy o nejlepším tenistovi (dosavadní) historie. A jak dokážou média manipulovat lidmi, z jednoho udělat hrdinu a z druhého padoucha (přestože oba vzešli ze stejné líhně), jsme viděli z první řady třeba v našich prezidenstkých volbách.
[ Reagovat ]
15.09.2023 19:35Od: Nola stanimal
vyradil Norkasmile
[ Reagovat ]
15.09.2023 17:03Od: Stippy GOAT
Kosevo je Serbija!
[ Reagovat ]
15.09.2023 17:04Od: Stippy
Kosovo, stane se.
[ Reagovat ]
15.09.2023 20:42Od: arvncr
Nepatří to všechno spíš pod Starověký Řím? Nebo dokonce Alexandru Makedonskému?
[ Reagovat ]
18.09.2023 06:58Od: Stan_Borowitz
Vysvětli to Alzákovi a dostaneš Nobelovu cenu míru.
[ Reagovat ]
15.09.2023 15:25Od: Stan_Borowitz Typická mediální dezinformace
o dorovnání "absolutního rekordu" si žije vlastním životem bez ohledu na to, že to není pravda.

Největší počet gs titulů v singlu bez rozlišování kategorií, jak to dělají mediální žumpy, totiž s přehledem drží Japonec Shingo Kunieda, který jich získal celkem 28 (11 AO, 8 USO, 8 FO a 1 WB). A to se navíc v jeho nejlepších letech nehrál para Wimbledon, jinak by jich zřejmě měl bohatě přes 30.

Správně to mají uvedeno na anglické Wiki: "38 major titulů v singlu - absolutní rekord v singlu v libovolné tenisové kategorii".smile

Aspoň tady na Tenisportalu, který se tváří jako odbormý tenisvé web, by tedy neměli šířit bulvární bludy a ponižovat tohoto skvělého hráče ignorováním jeho nepopiratelných úspěchů.smile
[ Reagovat ]
15.09.2023 15:28Od: Stan_Borowitz
Oprava: "28 major titulů v singlu"

Psal jsem ten příspěvek čtyřikrát, bo mi ho zdejší zkurvený systém třirát spolknul, aniž by ho publikoval. S tím tedy jděte do prdeIe, nebo to opravte.
[ Reagovat ]
15.09.2023 17:05Od: Pe3k
Přesně tak. Za ty moje neustále chyby v textu může místní "systém" ne můj analfabestismus.
[ Reagovat ]
15.09.2023 17:28Od: GaelM
Co kdybys šel do prdele ty, to by nebylo řešení? smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 08:59Od: Stan_Borowitz
Pro mne ano, ale jak je vidět, mají s tím problém i jiní.smile
[ Reagovat ]
15.09.2023 13:56Od: PetaM
Nic moc.
[ Reagovat ]
15.09.2023 13:11Od: woody
a ten TB proti Alcarazovi ve finále W ho možnás stál Grand Slam... škoda.

Hlavně ať se teď ve Španělsku nezraní, kluk jeden...
[ Reagovat ]
15.09.2023 13:29Od: Nola
jj, kdesi som citala, ze musi nastupit, resp. staci ked odsedi na lavicke, aby mohol hrat na olympiade, predvlani hral, netusim kolkokrat sa musi zucastnit, aby bol v nominacii... mozno da niekto relevantne info
[ Reagovat ]
15.09.2023 13:50Od: Patik
A ďalší GS ho čaká v jeho obľúbenej Austrálii..ma to dobre rozohrate.. Zaujímavy bude aj turnaj majstrov s Alcarazom.
[ Reagovat ]
15.09.2023 15:10Od: Kandinsky1
Jo, ten neskutečně pohnojenej TB a pak ten neuvěřitelně promrhanej jednoduchej winner při brejkbolu na začátku pátého.
[ Reagovat ]
15.09.2023 16:25Od: Orgasmator
njn škoda...smile ale nedá se nic dělat. Dobré je, že po takové hořké porážce má Novak v záloze tradičně odplatu a poučení do příště...smile jako za USO 21 -> Paris 1000 & USO 23, W23 -> Cinci 23 + W24?? smile
[ Reagovat ]
16.09.2023 12:05Od: Kozoroh
Kdyby vyhrál Wimbledon, pak by ho na USO patrně čekal těžší los - Sinner/Zverev, Medveděv a nakonec Alcaraz. Do toho tlak kalendářního GS... Kombinace těžkého losu a tlaku CYGS No1eho na USO 2021 semlela a možná by se historie letos opakovala.
[ Reagovat ]
16.09.2023 17:43Od: turista
Ano. Semlelo ho to tehdy. Teď vyhrál po dvanácté nejméně 5 titulů za sezónu čímž sebral kolotočáři Connorsovi další rekord. Doufejme že mu Nole sebere všechny rekordy.
[ Reagovat ]
16.09.2023 17:47Od: turista
912 týdnů nepřetržitě v první desítce ale navždycky bude mít Rafa Nadal! To je neuvěřitelné číslo.
[ Reagovat ]
16.09.2023 18:23Od: Amputace
A já zase doufám, že všechny rekordy postupně sebere Djokovičovi Alcaraz a zlo nakonec přece jen nezvítězí.
[ Reagovat ]
16.09.2023 22:50Od: turista
Djokovič není zlo. To je příliš simplexní úvaha. Ale má-li nakonec Carlos Alcaraz překonat i toho Djokoviče tak budiž. Klidně.
[ Reagovat ]
16.09.2023 23:00Od: paddy
to se nestane, spíš dá kalendářní GS, k tomu stačí jedna dobrá sezóna
[ Reagovat ]
17.09.2023 08:25Od: Pe3k
Prý zlo. WoW fandové Nadala jsou ještě větší dno, než jsem vždy tvrdil. smile
[ Reagovat ]
17.09.2023 12:13Od: Amputace
turisto, to vůbec není úvaha, natož simplexní ;) Ale je pozoruhodné sledovat, jakou reakci tady dokáže vyvolat naprosto očividně nadsazené rýpnutí do hráče, který je v posledních týdnech/měsících prakticky jen adorován (neb nemá rivala), přičemž to, že jistá existence tady opakovaně přeje někomu jinému zranění a vysmívá se mu za to, že nemůže hrát, ponechávají všichni bez povšimnutí.
[ Reagovat ]
17.09.2023 08:55Od: Nola Re: zlo
smileto vymyvanie mozgov funguje na 100 %, urcite si pri deportacii Novaka z Australie pocitoval orgazmus....

som myslela, ze fanatik je Rafaeoli, ale uz si ho svojimi hlaskami vysoko prekonal....
[ Reagovat ]
17.09.2023 09:03Od: Pe3k
Upřímně se zamysli a řekni, kdo z fandů Nadala není úplný blázen plný nenávisti?
[ Reagovat ]
17.09.2023 09:11Od: Nola
trebars Matti a tito, je ich istotne viac, nemozes hadzat vsetkych do jedneho vreca, Amputka sa mi javil ako slusny diskuter, bud ho vcera alkohol premohol, alebo je to jeho skutocna tvar
[ Reagovat ]
17.09.2023 09:48Od: Pe3k
Matti a tito ano tihle dva jsou obecně bráni jako ok, ale můj názor je takový, že je to jen tím, jak málo tady psali, stačí trochu času, aby se projevili (jako amputace) a pak uvidíš, co jsou zač.
[ Reagovat ]
17.09.2023 09:50Od: victim
Chybná přezdívka.Měla to být trepanace.
[ Reagovat ]
17.09.2023 12:13Od: Amputace
Ty coby fanoušek Djokoviče máš v každém případě přezdívku naprosto přesnou.
[ Reagovat ]
17.09.2023 12:32Od: victim
Vůbec nejsem fanoušek Djokoviče,to jsi si mě s někým spletl.Nicméně pokud jsi ho nazval zlem tak se nemůžeš divit.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist