9. den v Indian Wells: Nadala ve šlágru vyzve Kyrgios, Badosaová a Norrie budou pokračovat v obhajobě

  • V rámci devátého hracího dne letošního ročníku BNP Paribas Open jsou naplánovány další čtvrtfinálové duely. Letos neporaženého Rafaela Nadala ve čtvrtečním šlágru vyzve Nick Kyrgios. Paula Badosaová bude v obhajobě loňského triumfu pokračovat proti Veronice Kuděrmetovové, Cameron Norrie v souboji s Carlosem Alcarazem. Dnešní program odstartují Maria Sakkariová s Jelenou Rybakinovou.
    17. 3., 14:00 | Previews |  199 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Čtvrtfinále žen •
Sakkariová (6-Řec.) - Rybakinová (17-Kaz.) | Stadium 1 (19:00 SEČ)
Badosaová (5-Šp.) - Kuděrmetovová (21-) | Stadium 1 (20:30 SEČ)
• Čtvrtfinále mužů •
Nadal (4-Šp.) - Kyrgios (Austr.) | Stadium 1 (23:00 SEČ)
Alcaraz (19-Šp.) - Norrie (12-Brit.) | Stadium 1 (pátek 2:00 SEČ)


• Čtvrtfinále žen •
Maria Sakkariová (6.) - Jelena Rybakinová (20.) | Stadium 1 (19:00 SEČ)

Maria Sakkariová i Jelena Rybakinová postupem do čtvrtfinále vylepšily své maximum na "pátém grandslamu". Zatímco Sakkariová v poslední době sbírá semifinálové účasti jako na běžícím páse, Rybakinová je ve čtvrtfinále turnajů WTA 1000 teprve podruhé v kariéře (Wuhan 2019) a zaútočí na své největší semifinále. Jediný dosavadní souboj se uskutečnil předloni v petrohradské hale, po obratu zvítězila Rybakinová.

Obě aktérky mezi nejlepší osmičku prošly bez ztráty setu. Sakkariová má s velkými zápasy více zkušeností, na rozdíl od soupeřky se v posledních týdnech netrápila zdravotně a zvládla posledních sedm čtvrtfinálových duelů.

Tip na vítězku: Maria Sakkariová

Aktuální forma
Sakkariová po nepříliš vydařeném australském létě opět válí. V Petrohradu se dostala až do finále, v němž neudržela vedení proti Anett Kontaveitové a svůj druhý titul nezískala. V Dauhá se na první letošní "tisícovce" bez ztráty setu probojovala do semifinále, v němž nestačila na pozdější šampionku Igu Šwiatekovou.

Cesta turnajem
V Indian Wells ještě neztratila set, své letošní působení začala vítězstvím nad Kateřinou Siniakovou, pak smetla Petru Kvitovou a v osmifinále jí po pěti gamech vzdala Darja Savilleová.

Historie na BNP Paribas Open
Hlavní soutěž si poprvé zahrála v roce 2018 a skončila v osmifinále. Při dalších dvou startech ztroskotala hned na úvodní soupeřce.

Maria Sakkariová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Petrohrad (F); Dauhá (SF)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Dauhá (SF)
Bilance: 14-4
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na venkovních betonech: 10-3
Bilance proti hráčkám Top 20: 1-2 (kariérní 32-46)
Bilance ve čtvrtfinále WTA 1000: 1-0 (kariérní 4-2)
Grandslamy: Australian Open (OF)

Maria Sakkariová - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
6-3
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 2. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Dauhá (SF)
Cesta turnajem: volný los, Siniaková (6-3 7-5), (27) Kvitová (6-3 6-0), Savilleová (4-1 skreč)

Aktuální forma
Rybakinová měla výborný vstup do sezony, v Adelaide až ve finále prohrála se světovou jedničkou Ashleigh Bartyovou. Od té doby se však trápila zdravotně, v Sydney ani v Petrohradu nenastoupila k utkání druhého kola, na Australian Open jej vzdala a v Dauhá vypadla hned s Jaqueline Cristianovou.

Cesta turnajem
V Indian Wells se pomalu rozehrává do své obvyklé formy. Ve dvou setech přehrála Alison Van Uytvanckovou, dvojnásobnou šampionku a loňskou finalistku Viktorii Azarenkovou i Viktoriji Golubicovou.

Historie na BNP Paribas Open
Na turnaji se poprvé představila loni a ztroskotala hned na krajance Julii Putincevové.

Jelena Rybakinová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Adelaide (F)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Adelaide (F)
Bilance: 10-3
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na venkovních betonech: 9-3
Bilance proti hráčkám Top 10: 0-1 (kariérní 7-10)
Bilance ve čtvrtfinále WTA 1000: 0-0 (kariérní 0-1)
Grandslamy: Australian Open (2K)

Jelena Rybakinová - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
3-1
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 2. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Dauhá (1K)
Cesta turnajem: volný los, Van Uytvancková (6-1 7-5), (13) Azarenková (6-3 6-4), (31) Golubicová (7-6 6-2)


Paula Badosaová (7.) - Veronika Kuděrmetovová (24.) | Stadium 1 (20:30 SEČ)
Paula Badosaová bude v obhajobě svého největšího triumfu pokračovat proti Veronice Kuděrmetovové, jež dnes nastoupí ke svému největšímu čtvrtfinále. Kuděrmetovová vyhrála oba loňské souboje a ve vzájemné bilanci dominuje 3-0.

Všechny tři předchozí duely se však odehrály před vzestupem aktuální členky Top 10. Badosaová v Indian Wells ještě neztratila set, je favoritkou a měla by dosáhnout na první vítězství proti Rusce, kterou čeká největší zápas v kariéře.

Tip na vítězku: Paula Badosaová

Aktuální forma
Badosaová prožila nejlepší sezonu, kterou korunovala triumfem právě v Indian Wells a účastí na Turnaji mistryň. Letos ovládla Sydney a došla do osmifinále Australian Open. Na Blízkém východě se jí ale vůbec nedařilo, v Dubaji hned v úvodním kole prohrála s Elenou-Gabrielou Ruseovou a v osmifinále v Dauhá uhrála jen pět gamů s Cori Gauffovou.

Cesta turnajem
V Indian Wells je ovšem zpět ve formě, set neztratila s Terezou Martincovou, krajankou Sarou Sorribesovou ani sedm zápasů neporaženou finalistkou loňského US Open Leylah Fernandezovou.

Historie na BNP Paribas Open
V hlavní soutěži debutovala loni a stala se první španělskou vítězkou v historii turnaje.

Paula Badosaová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Sydney (T)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Sydney (T)
Bilance: 12-4
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na venkovních betonech: 12-4
Bilance proti hráčkám Top 30: 5-2 (kariérní 18-16)
Bilance ve čtvrtfinále WTA 1000: 0-0 (kariérní 2-1)
Grandslamy: Australian Open (OF)

Paula Badosaová - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
9-0
Nejlepší výsledek: triumf (2021)
Loňský výsledek: triumf
Bilance ve čtvrtfinále: 1-0
Generálka: Dubaj (1K), Dauhá (OF)
Cesta turnajem: volný los, Martincová (6-2 7-6), (32) Sorribesová (7-6 6-1), (18) Fernandezová (6-4 6-4)

Aktuální forma
Kuděrmetovová letos nemá úplně vyrovnanou formu, ale na kontě už dvě finále. Na druhý titul však stále čeká, v Melbourne podlehla Simoně Halepové a v Dubaji Jeleně Ostapenkové. Do Indian Wells dorazila po překvapivé porážce v prvním kole v Dauhá s Arantxou Rusovou.

Cesta turnajem
V Kalifornii ovšem prožívá další z povedených turnajů. V úvodním zápase se ztrátou pouhých čtyř gamů deklasovala bývalou šampionku Naomi Ósakaovou, ve třetím kole jí za stavu 4-6 2-0 ze svého pohledu vzdala zraněná Marie Bouzková a v osmifinále zvládla bitvu s Markétou Vondroušovou.

Historie na BNP Paribas Open
Rovněž Kuděrmetovová v hlavní soutěži v Indian Wells poprvé účinkovala loni a ve třetím kole schytala výprask od Igy Šwiatekové.

Veronika Kuděrmetovová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Dubaj,  Melbourne 1 (F)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Dubaj, Melbourne 1 (F)
Bilance: 11-5
Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Bilance na venkovních betonech: 11-4
Bilance proti hráčkám Top 10: 1-1 (kariérní 7-10)
Bilance ve čtvrtfinále WTA 1000: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (3K)

Veronika Kuděrmetovová - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
4-1
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 3. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Dubaj (F), Dauhá (1K)
Cesta turnajem: volný los, Ósakaová (6-0 6-4), Bouzková (6-4 0-2 skreč), (30) Vondroušová (7-6 6-7 7-5)


• Čtvrtfinále mužů •
Rafael Nadal (4.) - Nick Kyrgios (132.) | Stadium 1 (23:00 SEČ)
Letos neporažený Rafael Nadal bude pokračovat v útoku na čtvrtý letošní triumf a nejlepším vstupu do sezony v celé kariéře proti Nickovi Kyrgiosovi, který se do čtvrtfinále turnajů Masters probojoval poprvé od léta 2017. Poslední dvě střetnutí (Wimbledon 2019 a Australian Open 2020) ve čtyřech setech vyhrál Nadal a ve vzájemné bilanci vede 5-3. V Indian Wells se potkávají poprvé, mimo antuku je srovnáno 3-3.

Poslední tři souboje nabídly skvělou bitvu. Kyrgios se obvykle umí proti favoritům a členům Big 3 vytáhnout, takže se dá očekávat, že největšího favorita turnaje minimálně potrápí. Nadal si přesto s největší pravděpodobností letošní neporazitelnost uhájí, přestože se v Indian Wells zatím neprezentuje svou nejlepší formou a potíže měl ve všech zápasech.

Tip na vítěze: Rafael Nadal

Aktuální forma
Nadal musel loňský tenisový rok kvůli zranění ukončit už v srpnu, přesto prožívá nejlepší vstup do sezony ve své kariéře. Přemožitele nenašel na generálce v Melbourne ani na Australian Open, kde získal rekordní 21. grandslamovou trofej, a bez ztráty setu ovládl silně obsazené Acapulko. Letos má stoprocentní bilanci 18-0.

Cesta turnajem
V Indian Wells na vítězné vlně pokračuje, přestože měl potíže ve všech zápasech. V tom úvodním dokonce v rozhodující sadě prohrával o dva brejky se Sebastianem Kordou. Další manko musel řešit v úvodním setu proti Danielovi Evansovi a ve druhé sadě proti Reillymu Opelkovi, s oběma si nakonec poradil bez nutnosti rozhodujícího dějství.

Historie na BNP Paribas Open
V Indian Wells startuje popatnácté, pouze dvakrát se nedostal do druhého týdne a třikrát triumfoval, naposledy v roce 2013.

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Melbourne 1,  Australian Open,  Acapulko (T)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Melbourne 1, Australian Open, Acapulko (T)
Bilance: 18-0
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na venkovních betonech: 18-0
Bilance proti hráčům mimo Top 100: 4-0 (kariérní 218-36)
Bilance ve čtvrtfinále Masters: 0-0 (kariérní 75-21)
Grandslamy: Australian Open (T)

Rafael Nadal - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
57-10
Nejlepší výsledek: triumf (2007, 2009, 2013)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance ve čtvrtfinále: 10-1
Generálka: Acapulko (T)
Cesta turnajem: volný los, Korda (6-2 1-6 7-6), (27) Evans (7-5 6-3), (17) Opelka (7-6 7-6)

Aktuální forma
Kyrgios v pandemické době velmi málo cestuje a hraje značně omezený počet turnajů. Od startu sezony 2020 absolvoval pouhých 29 zápasů s bilancí 17-12. Před cestou do Kalifornie se letos představil pouze na Australian Open, v úvodním kole nedal šanci Liamovi Broadymu a pak sebral set aktuální světové jedničce a pozdějšímu finalistovi Daniilovi Medveděvovi.

Cesta turnajem
V Indian Wells zatím dominuje a postupuje bez ztráty setu. V úvodních dvou kolech smetl Sebastiána Báeze i Federica Delbonise a pak hladce přehrál zástupce Top 10 Caspera Ruuda. V osmifinále měl po odstoupení Jannika Sinnera volno.

Historie na BNP Paribas Open
Za sebou má čtyři starty, třikrát vypadl ve druhém kole a v roce 2017 se po skalpech Alexandera Zvereva a Novaka Djokoviče probojoval do čtvrtfinále, ke kterému nenastoupil.

Nick Kyrgios - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Indian Wells (ČF)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Indian Wells (ČF)
Bilance: 4-1
Bilance z posledních 10 zápasů: 4-6
Bilance na venkovních betonech: 4-1
Bilance proti hráčům Top 10: 1-1 (kariérní 22-38)
Bilance ve čtvrtfinále Masters: 0-0 (kariérní 3-1)
Grandslamy: Australian Open (2K)

Nick Kyrgios - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
7-3
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2017, 2022)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Báez (6-4 6-0), (32) Delbonis (6-2 6-2), (8) Ruud (6-4 6-4), (10) Sinner (bez boje)


Carlos Alcaraz (19.) - Cameron Norrie (12.) | Stadium 1 (pátek 2:00 SEČ)
Carlos Alcaraz ve svém premiérovém čtvrtfinále na turnajích Masters narazí na Camerona Norrieho, který v Indian Wells dál obhajuje senzační loňský triumf. Jediný dosavadní souboj loni v prvním kole US Open suverénně vyhrál španělský teenager.

Alcaraz má letos vynikající formu a je i vzhledem k výsledku předchozího střetnutí zaslouženě celkem jasným favoritem. Norrie však na amerických betonech od léta exceluje, v Indian Wells neprohrál už devět zápasů v řadě a rozhodně nebude jediným protivníkem.

Tip na vítěze: Carlos Alcaraz

Aktuální forma
Alcaraz zářil už loni, kdy ovládl Umag a Turnaj mistrů pro mladíky, a ve fenomenální formě pokračuje letos. Letos odehrál celkem 12 zápasů a jedinou porážku zaznamenal ve třetím kole Australian Open v tie-breaku rozhodující sady s Matteem Berrettinim. Poté na antuce v Rio de Janeiru vybojoval svůj největší titul a v Davis Cupu potvrdil roli favority proti Mariusovi Copilovi.

Cesta turnajem
V Indian Wells ještě neztratil set. V úvodním zápase jasně přehrál domácího Mackenzieho McDonalda, pak smetl krajana Roberta Bautistu a v osmifinále porazil Gaëla Monfilse, přemožitele světové jedničky Daniila Medveděva. Momentálně se veze na vlně devíti výher.

Historie na BNP Paribas Open
V poušti si poprvé zahrál loni a hned na úvod nestačil na Andyho Murrayho.

Carlos Alcaraz - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Rio de Janeiro (T)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Indian Wells (ČF)
Bilance: 11-1
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na venkovních betonech: 5-1
Bilance proti hráčům Top 20: 3-1 (kariérní 7-6)
Bilance ve čtvrtfinále Masters: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (3K)

Carlos Alcaraz - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
3-1
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 2. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Rio de Janeiro (T)
Cesta turnajem: volný los, McDonald (6-3 6-3), (15) Bautista (6-2 6-0), (26) Monfils (7-5 6-1)

Aktuální forma
Norrie má za sebou fenomenální rok, dokonce si zahrál i na prestižním Turnaji mistrů. Do toho letošního sice vstoupil čtyřmi porážkami v řadě, ale už se zase rozjel. V Rotterdamu byl ve čtvrtfinále, v Delray Beach slavil třetí titul a po dalším sahal v Acapulku, kde až ve finále podlehl letos neporaženému Rafaelovi Nadalovi.

Cesta turnajem
V Indian Wells ve fantastických výkonech na amerických betonech pokračuje, na úvod si poradil s Pedrem Martínezem, pak po obratu vyhrál reprízu loňského finále s Nikolozem Basilašvilim a v osmifinále nedal šanci rozjetému domácímu talentu Jensonovi Brooksbymu.

Historie na BNP Paribas Open
Při prvních dvou startech v Indian Wells vypadl hned v prvním kole, ovšem loni na "pátém grandslamu" zvládl všech šest zápasů a získal svou největší trofej.

Cameron Norrie - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Delray Beach (T);  Acapulko (F)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Delray Beach (T); Acapulko (F)
Bilance: 13-6
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na venkovních betonech: 11-5
Bilance proti hráčům Top 20: 3-4 (kariérní 16-31)
Bilance ve čtvrtfinále Masters: 0-0 (kariérní 1-0)
Grandslamy: Australian Open (1K)

Cameron Norrie - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
9-2
Nejlepší výsledek: triumf (2021)
Loňský výsledek: triumf
Bilance ve čtvrtfinále: 1-0
Generálka: Delray Beach (T), Acapulko (F)
Cesta turnajem: volný los, Martínez (6-3 6-3), (18) Basilašvili (3-6 6-3 6-1), Brooksby (6-2 6-4)

BNP PARIBAS OPEN 2022 - PROGRAM 9. HRACÍHO DNE
• STADIUM 1 • (od 19:00 SEČ)
1. Sakkariová (6-Řec.) - Rybakinová (17-Kaz.)
2. Badosaová (5-Šp.) - Kuděrmetovová (21-)
3. Nadal (4-Šp.) - Kyrgios (Austr.) / nejdříve ve 23:00 SEČ
4. Alcaraz (19-Šp.) - Norrie (12-Brit.) / nejdříve v pátek ve 2:00 SEČ
5. Koolhof/N. Skupski (7-Niz./Brit.) - Ram/Salisbury (2-USA/Brit.)
• STADIUM 2 • (od 23:00 SEČ)
1. González/Roger-Vasselin (Mex./Fr.) - Karacev/Rubljov (-)
2. Dabrowská/Olmosová (5-Kan./Mex.) - Muhammadová/Šibaharaová (7-USA/Jap.) / nejdříve v pátek 1:00 SEČ
3. Y. Xu/Z. Yang (Čína) - Cornetová/Fernandezová (Fr./Kan.) / nejdříve v pátek ve 3:00 SEČ
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (199)
18.03.2022 04:13Od: Rafaeoli25
Semifinálová lahůdka je tu, Carlos bez větších problémů smilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:20Od: mahycek
Nejsem nepřející, ale to ti skončí,
už žádný GS, vstanou z popela noví...
Myslím Forehande a hned Alkaraz a
Tsitsi a Djoko i když Djokovi to
zrovna nepřeji. Už skoro spím
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:22Od: Rafaeoli25
Alcaraz bezpochyby povstane, už povstal, ale Tsip ten určitě nepovstane, možná, ale jen možná na antuce a pak zase skoro nic smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:13Od: Patik
Ako vážne toto by som už nebral na ľahkú váhu..musi sa polepšiť lebo zajtra ho čaká semifinálový debutant.. A keď aj nie legenda Norrie je hladný..a nechcem ani vedieť čo by s ním dorobil taky Kecmanovic vo finále Masters.. Ako IC difikult tu tel very very taf.. Ju masť plej jor best tenis.. smilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:16Od: Rafaeoli25
Tak Carlos hraje tak skvěle, že bude muset bezpochyby zahrát top level, aby prošel do finále, o tom není třeba diskutovat. Norrie by mu uškodit nemohl a finále bezpochyby zvládne, když se do něj dostane, ať už tam bude Rublev nebo Kecman. Sf s Alcou bude předčasným finále.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:24Od: Forehand
Dobrú noc Retard :)

To musi byt strasny pocit, byt do noci hore kvoli tenistovi, ktoreho hejtujes a ani dnes ti nebolo dopriate. Ubohy Paťo, haha trosečník :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:05Od: Forehand
Po 11 vitaznych zapasoch na Australskom kontinente má Nadal za sebou aj zatial 9 vitaznych na Americkom. Snad tie dva este ukočíruje, aby si splnil svoju kvótu a posunul sa na kontinent Europsky.

Nadal vyhráva zapasy aj ked nehrá svoj najlepsi tenis a to je vzdy dobrou správou. Tieto vitazstva formujú silnu mentalitu.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:07Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:05Od: Rafaeoli25
Takové zápasy jsou zapotřebí, prověří po všech stránkách. Čekal jsem, že neprohraje z vedení 1:0 na sety, ale bylo to opět proměnlivé jako s Kordou a Evansem, v zápase s Carlosem by si měl odpustit podobné výkyvy. Každopádně se na sf moc těším a nebudu zklamaný ať postoupí ten či onen, když to bude Nadal, natáhne šňůru už na dvacet a s velkou pravděpodobností pak i vyhraje čtvrtý titul v řadě a dostane se opět na čelo v počtu Masters titulů, bude-li to Carlos, potěší mě to taky, protože bude měnit historické statistiky, je to tedy zápas, který přinese nějaké velké nej, ať už vyhraje kdokoli z nich, co víc si od zápasu přát smile. Doufám, že Norrie tomuto očekávanému mači nezabrání, to by mě opravdu naštval, není to ale o něm, ale o Alcarazovi smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:09Od: Tomas_Smid_fan
Cameron má rozhodně větší šanci porazit Carlose než Rafu. Texa by to měl sebekriticky zhodnotitsmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:11Od: Rafaeoli25
No myslím člověče, že moc nemá. S tím co tam Alca zatím předvádí to spíš vypadá na další pohodlnou jízdu ve dvou setech.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:59Od: RFanousek
no to zas bylo smile
ten člověk jak si pro sebe pořád vykládá to je jak z blázince.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:00Od: RFanousek
On když se koncentruje na tenis a hraje na 100%, tak je to výborná podívaná. Kolikrát jsme ho takhle viděli? Tak jednou za rok, možná.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:22Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:52Od: Forehand
V tretom sete hra Rafa uz naozaj dobre, spomenul si na zabehnuté automatizmy a začal sa opat húževnato tlačit do súperovho backhandu.

Prve dva sety, ale vlažný výkon, velmi neistý od základnej ciary, pasívnejší, takticky taktiez poslabšie.

Verim, že to dnes už zvládne. Nick zasluzi pochvalu, trochu slabsie nervy, myslim, ze jeho frajerka by si so Zverevovou mala čo povedat :)..Tenisovo ale na vysokej urovni, snad potvrdi narastajuci trend aj v Miami.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:06Od: Tomas_Smid_fan
Nervy, ale i chybějící herní praxe.
S tou přítelkyní teda nevím, řekl bych že ke Zverevovi má v tomhle daleko. Ne každý s temperamentem nebo cholerik se musí k ženským chovat jak prase...
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:11Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:14Od: Rafaeoli25
Palec nahoru za druhou část komentáře. Co se týče nervů nebo chybějící praxe, myslím, že rozhodl třetí gam, kdy měl brejkboly na 2:1 a Nadal působil hodně nejistě. Kdyby je proměnil, možná by to už dopodával. Pak sám přišel o podání, o které přijít nemusel a už to jelo, spíš promarněná příležitost a typické nedáš dostaneš, o tom to bylo ve třetím setu.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:32Od: Tomas_Smid_fan
Právě to nedáš dostaneš bylo kombinací nekoncentrovanosti a chybějící herní praxe. Takové naivní chyby proti top hráčům prostě jen tak někdo neudělá. A servisy taky nepřesvědčivý, na esa 10:10 nebo 10:9, to je pro Nicka hodně špatný výsledek. Celkově s hrou asi mohl být spokojený, jakkoli UE tam byly.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:48Od: mahycek
Jdu spát,musím ráno jet. To je konec.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:37Od: Patik
Tenis je v tomto strašne smiešny šport a hlavne keď to robí Nadal ze pumpuje päsťami do publika ako získal bod a následne schyta tri esá po sebe.. Uhm tak nič.. Sad story Bro smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:39Od: Rafaeoli25
Tak když se dostaneš díky bodu k brejkbolu ve vyrovnaném zápase, tak je to pochopitelné smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:50Od: Patik
Vsak pochopiteľne sú v tom emócie ale Nick mu ich úplne s prehľadom zmazal..a behom pár sekúnd bolo z radosti len aha okek tak nič smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:07Od: Rafaeoli25
Tak nikdy nevíš, který ten brejkbol pak bude úspěšný, o gam později už to hecování vyšlo smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:42Od: Forehand
Je vidiet, ze sportová stranka veci je ti uplne cudzia, nerozumies uplne zakladnym tenisovým reáliám, si proste uplne zbytočná pseudofanusikovská existencia.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:32Od: mahycek
Neskončí se zdravím, ale asi
výsledkově. Přijde Djoko i když to
nemůžeš odhadnout.smile Tady vidíš, jaký
má Nick talent a tak to promrhává,
chlapec, že Fandino ?? Nám se doma
také líbí i když jsme rozděleni, Roger a Rafasmilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:13Od: Forehand
Kyrgios hra dnesný zapas 70% uderov z FH. Vyzera to tak, ze Rafa chce prehrat a zacat uz antukovu sezonu, ked nehlada superov slabsi uder :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:10Od: Rafaeoli25
Hm tak to mě překvapil. Pořád ale věřím Nadalovi, ztratit z vedení to se mi nezdá, že dnes dopustí.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:08Od: RFanousek
Tak ještě bude sranda
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:01Od: Rafaeoli25
No kdyby vyhrál čtyři tiebreaky v řadě to by byl majstrštyk. Jakoby testoval, jaké osobní minirekordy ještě lze překonat smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:10Od: Skeec
Co ty tu meleš za sračky to je děs a to jsem fanda Nadala...
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:14Od: Rafaeoli25
Tak na tiebreak to vypadalo a ve hře byl čtvrtý v řadě, což vyhrát by z jeho pohledu byl unikát nebo ne?
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:48Od: mahycek
A ty mlč, Forehande, Nadal ti taky
letos s
končí. tomu věř....
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:51Od: Rafaeoli25
Letos skončí, proč?
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:54Od: Forehand
Letos skončí sezónu, v novembri.

A v januári začne dalsiu. Si chcel povedat isto.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:57Od: Rafaeoli25
Jedině tak, ale chtělo by to vyjadřovat se jasněji smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:48Od: StestiJeKrasnaVec11
Furt mi něco řiká, že to bude 1:1 na sety... hlava to neni, ale cejtim to tam smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:09Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:09Od: Tomas_Smid_fan
Hodně to chtěl a Bůh to nechce dát Rafovi úplně zadarmosmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:46Od: mahycek
Já bych mu i fandil už před 6 lety,
tedy mimo Fedexe, ale to se nedá, to
je s prominutím nevyspitatelnej vůl
s obrovským talentem, kterej mu maminka nadělila. Škoda Nicku, že jsi takovej
, ale milej fraceksmilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:39Od: Forehand
Po dnesku som presvedčený, ze keby Nick Kyrgios stroskotá na opustenom ostrove, rozhodne by netrpel samotou. Porozprával by sa, sám so sebou, je si dobry recnik aj posluchác.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:41Od: Rafaeoli25
Ale potřeboval by tenhle Pirát z Karibiku aspoň papouška na rameno, ten by k němu seděl smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:47Od: Tomas_Smid_fan
Nene, on potřebuje basketový balónsmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:39Od: StestiJeKrasnaVec11
Nick, Paire, Gulbis, Fognini... buďme rádi, že i tací tenisté jsou smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:40Od: Rafaeoli25
Kyrgios, Gulbis a Paire, tenisová genialita bez dalšího, bohužel.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:42Od: Patik
Keby ich spojis do jedného a dáš im Nadalov zápal pre víťazstvo ... tak je to ultimate playersmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:44Od: Rafaeoli25
Tak kdybys spojil Kyrgiosův talent s Nadalovým nasazením a zápalem, fyzickou kondicí plus laso forehandem, tak by to byl hráč, který by asi každou druhou sezonu končil s bilancí tak 80:1 smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:45Od: Rafaeoli25
Spíš ale 81:0 smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:49Od: Tomas_Smid_fan
Nicka bych mezi ty dva z různých důvodů nezařazoval.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:50Od: Rafaeoli25
Proč ne? Je fakt, že u něj ten talent ční ještě víc, to je pravda.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:57Od: Tomas_Smid_fan
Přijde mi z nich nejmíň sobecký a největší talent taky.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:02Od: Rafaeoli25
To máš pravdu. Jinak Gulbis, syn miliardáře je člověk bez jakéhokoli respektu asi k čemukoli.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:05Od: Tomas_Smid_fan
Tak to je někdy taky fajn, ale... má to svý.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:52Od: Patik
Hej hej oni majú spoločné len to ze sú nepredvidatelni.. Inak sú to odlišné osobnosti.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:12Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:32Od: Tomas_Smid_fan
Někdo by měl Rafovi říct, že lajnoví už vycházejí z módysmilese
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:27Od: Forehand
Rafa ma dnes daleko od herného optima. Tych strasidelnych chyb od BL je príliš. V IW ma velmi premenlivú formu, dnes hrá isto horšie, nez vcera.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:28Od: Tomas_Smid_fan
Ale Bůh nad ním bdísmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:29Od: Rafaeoli25
V boha nevěřím a on taky ne, ale proč ne smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:33Od: Tomas_Smid_fan
On v Boha jako správný Španěl jistě věří, ale důležitější je, že Bůh věří v Rafusmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:35Od: Rafaeoli25
Jednou řekl v rozhovoru, že není věřící, nekřižuje se, nic takového. Jinak Španělsko se dramaticky změnilo za poslední dekády, už je to tam ve společnosti tak půl napůl mezi věřícími a ateisty. Jedině dobře smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:45Od: Tomas_Smid_fan
Pokud se z těch odpadlíků nestávají komunisti, což by ve Španělsku nebylo nic až tak divného.
Jakkoli, občas je mi záhadou, z čeho si tam udržují takový řekněme lepší životní standard. Ekonomika žádný zázrak, sem tam krize, až na turismus a rybolov prostě nic moc a i oproti nám se drží o něco lépe, i když nevím, jak to vychází v číslech, to mě treba doplníš.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:48Od: Rafaeoli25
Kdo je ale komunista? Třeba já být španělským občanem, volil bych Podemos, má dobrý program. Každopádně tamní levice už zbavila španělské ženy strašných okovů co se potratů týče, katolická církev byla z velké části poražena, skvělá věc, od dob Franka urazili velký liberální krok smilesmilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:55Od: Tomas_Smid_fan
Ale už tam taky blbnou novosvazáci, kteří z velké liberálnosti ukrajují, jak můžou. Myslím, že po vzoru severusmilesmile si tam hrají s ohněm v podobě nějakých souhlasů k sexu apod.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:59Od: Rafaeoli25
To souhlas, ale genderové věci, třetí pohlaví a jiné věci s tím nemám problém. Fascinuje mě, jak se z tak konzervativního státu doslova v rukou katolické církve vymanili a dnes jsou velmi free. Vzor pro Polsko.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:04Od: Tomas_Smid_fan
Zřejmě revolta mladých. Jsou tam odvážnější než v Polsku. Nebo tam už i to náboženství neberou tak fanaticky. Teda většina.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:08Od: Rafaeoli25
Bohužel Polsko je většinově pod vlivem bigotních fanatiků a nevím nevím, jestli se z toho vůbec někdy vymaní, vidím to špatně.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:57Od: Rafaeoli25
Ekonomika sice tak zázračná není, ale průměrná mzda je s naší nesrovnatelná, teď už i minimální, mají tam velice slušný životní standard a není to jen protož, že se neúměrně zadlužují. Je tam zásadně jiná důležitá věc - přístup k životu, Španělé jsou opravdu velmi šťastní, pozitivní, i přes různé problémy, které je postihují, nenechají se semlít zrychlenou dobou, přílišnými nároky, my tady žijeme úplně opačně a to není dobře, Španělé prostě umí žít.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:01Od: Tomas_Smid_fan
To jo, ale přesto jsi nevysvětlil, z čeho tak šťastně žijísmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:06Od: Rafaeoli25
Tak v té společnosti kdykoli tam jsem, necítím ani desetinu zášti, nespokojenosti a blbé nálady jako tady, ten přístup tam je prostě o 360 stupňů jinde. I cizinci, co tam přichází, místní se vším pomohou, vezmou ho mezi sebe a není to žádná přetvářka. Vždycky když se pak vrátím sem, tak jsem akorát naštvaný z kyselých obličejů, které hned vidím. V naší společnosti je prostě zakořeněno něco špatného, nezdravého. Španělé taky zažili totalitu, ale už jsou z toho dávno venku.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:29Od: Tomas_Smid_fan
Ale jo, já mám Španělsko taky rád, i když různý latino asi radši než Španěle, nicméně často na pohodu jsou. Pokud nepatří mezi ty byrokraty, co tamní pohodu ničí.
Rafa taky zrovna moc prokatalánsky nevystupuje. Nezpochybňuji přitom, že
Nicméně mi fakt není jasné, z čeho tak šťastně žijísmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:33Od: Tomas_Smid_fan
Nezpochybňuji přitom, že si část katalánské vlády si chce hlavně zajistit co nejlepší bydla.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:38Od: Rafaeoli25
Tak třeba skoro všichni zdravě jí, nepřecpávají se šunty že supermarketů ani hamburgery. Ne nadarmo jsou Španělé nejdravější populací v rámci Evropy. A to je jeden z mnoha aspektů. Není vše jen o dokonalé ekonomice, to vůbec ne.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:46Od: Tomas_Smid_fan
Jenže na zdravou výživu musíš mít. Ty šunty ze supermarketu jsou nejlevnější, i proto se tu tolik kupuji. A jsme zase u té ekonomiky...
Prostě to vypadá, jako by Španělé žili na dluh, a kdoví třeba hodně z nich jo.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:09Od: Rafaeoli25
To ale není vždy špatně, hlavně, že populace prospívá. Jinak na dluh, no podívej na Ameriku, ta je doslova už dvě staletí založená na dluzích..
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:03Od: blixa
Španělé že jsou z toho venku ? To ani náhodou. Španělé jsou pořád ten arogantní a násilnický národ. A že ostatní národy, donucené násilím žít ve španělském království by mohly vyprávět. A že žijí šťastně ? Haha. Španělé vytvořili unikátní systém, kdy nechali zbytnět odbory takovým způsobem, že jsou dnes už prakticky neregulovatelné. A tamní odbory stvořili neuvěřitelný systém, který zuřivě brání zaměstnané proti nezaměstnaným, takže jako mladý člověk získat práci je skoro nemožné. Navíc tento systém brání rozvoji firem, protože každý podnikatel si sakra rozmyslí přijmout nového, prakticky nepropustitelného zaměstnace, to radši omezí produkci. Takže ano, ti zaměstnaní jsou v podstatě šťastní, ti ostatní jsou v hajzlu. Typicky arogantně španělské.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:19Od: Rafaeoli25
Zase spousta mladých tam bydlí u rodičů a žijí velmi spokojeně, vyhovuje jim to, ne aby se jako tady honili často za pár šupů, půlku výplaty museli dát za bydlení a málem nemohli normálně ani založit rodinu. Tady je to na prd, nemáme se čím chlubit, maximálně tím, jak si tady necháme pelášit jiné po hřbetě.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:20Od: Rafaeoli25
Už se ale hele nebavme o politice, mám toho v poslední době až po krk přiznám se smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:40Od: Tomas_Smid_fan
Já do toho šťoural taky z toho důvodu, že jsem o Mallorce uvažoval. Kvůli rodičům nemůžu nikam daleko, takže je pro mě asi jednou z nej evropských možností. Kanáry jsou sice sympatičtější, ale jsou o kus dál. Mně se líbí Střední Amerika, ale na přestěhování tam je to pro mě momentálně dost komplikovaný.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:41Od: Tomas_Smid_fan
Brou jdu spátsmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:54Od: Rafaeoli25
Brou i tobě smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:52Od: blixa
Střední Amerika ? Tak to seš hustej. Nějak mě nenapadá žádný středoamerický stát, ve kterém bych chtěl strávit delší dobu, než je běžná dovolená ...
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:53Od: Rafaeoli25
Tak Kostarika není špatná.
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:55Od: blixa
Byl jsem. Dík, ale pro mě ne. Ale proti gustu ... smilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:26Od: Tomas_Smid_fan
Costa Rica se bohužel stala doménou jak mladých Američanů, tak těch, co tam chtějí zůstat na důchod. To je docela velké mínus, protože tam přinášejí svoje móresy a na ty já nejsem moc zvědavý.
Jinak příroda je tam jedinečná a na plochu jedna z nejrozmanitějších na světě. Jenže, navenek dělají, jak jsou hrozně proekologičtí a kdesi cosi, jenže realita je poněkud jiná, jakkoli tam ekologické zákony přibývají. Spíš chtějí mít takovou nálepku ekologického státu. Nevím, jestli se něco změnilo, ale třeba silnice tam byly v tragickém stavu a chudší Guatemala na tom byla líp. Guatemala je moje srdcovka, ale samozřejmě na žití to tam tak snadné není, i když určitě to jde. Měl jsem možnost se starat o dům na korálovém miniútesu v Belize, jenže na tohle mám obě ruce levý a dobře, že jsem do toho nešel, protože s turismem to tam šlo s kopce. Niméně i na pevnině mají celkem ráj, až na tradiční kriminalitu ve městech, ale při počtu obyvatel se tomu dá docela vyhnout. A jak říká známý, co tam zasadíš, to hned rostesmile Žádné moc katastrofy, domluvíš se aj i šp, samozřejmě úřady a korupce budou vopruz.
Pak až Surinamsmile Ale tam se musím nejdřív podívat.
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:39Od: blixa
No já jsem v Kostarice byl dva měsíce fotit v přírodě, takže města minimálně, ale i tak to nebyla sranda, měli jsme dobrýho průvodce který nás ze všech šlamastik vysekal (asi díky tomu, že dostal jen třetinu peněz předem a zbytek až když se dostaneme živí a zdraví na letiště smile). Pokud by člověk měl prachy a nepotřeboval vydělávat, tak by asi šlo Belize, je to tam chudé ale životní náklady jsou nízké a bezpečnost slušná. A když si podmázneš místní policii, tak jseš nedotknutelnej. Ale jak říkám, pro trvalej život pro mě ne. Někomu se to ovšem může líbit.
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:55Od: Tomas_Smid_fan
nějakých 10let zpátky jsem nad Belize uvažoval docela dost, mohl jsem tam i pronajmout/koupit nějaký pozemek a občansví se dalo zaplatit, takže relativně easy.
Kdys byl v CR? To jsme s Blondie už tři, co fotíme přírodusmile Tam jsem ale zrovna ještě neměl dobré vybavení a ani jsem moc fotit neuměl, což je samozřejmě velká škoda a rád bych to napravil. Křovináře jsi vidělsmile?
[ Reagovat ]
18.03.2022 11:12Od: blixa
No, to už je 7 let. Na křovináře jsme zrovna štěstí neměli, ty potvory jsou plachý a lidma se neživí smile, viděli jsme jen Bothriechis schlegeli, česky tuším křovinář ostnitý, takovej malej hádek a i to byla klika, protože tihle žijí v korunách a tenhle kdoví proč zbuchnul dolů a ještě se nestihl vrátit zpátky.
[ Reagovat ]
18.03.2022 14:58Od: Tomas_Smid_fan
Já měl štěstí, že jsem bushmastera potkal až napočtvrté, při zatím poslední cestě do SA. V Belize nás chlapík z parku prováděl v noci pralesem, kde má být největší koncentrace jaguárů na světě a místo na kočku jsme narazili na bothrops asper. Jeden z nejnebezpečnějších hadů vůbec, kvůli kterému jsem měl vždycky oči na šťopkách. Had jak hrom, 2-2,5m a plachý nebyl ani trochusmile ani hozená větev s ním nepohla, takže jsme ho museli obejít velkým obloukem. I na průvodci byl vidět velký respekt. Aspoň mám fotkusmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:53Od: Rafaeoli25
Tak Mallorca je pro mě také číslo jedna a plánuji tam přesun, mohli bychom být sousedy, co rovnou vedle Nadala? smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:39Od: Tomas_Smid_fan
Mallorca je pro Evropana bych řekl velmi dobré řešení a kupodivu tam některé reality nejsou až tak drahé, když nemusíš mít obrovskou vilu u moře. Byt nebo i domek se koupit dá. Zvlášť v Manacoru s tím myslím problém není, to je slušný zapadákovsmile Ale okolí nicmoc. Nejlepší je určitě sever nebo severozápad, ovšem v zimě tam bývá chladno i sníh.
Žije tam už několikátá generace Němců, ale myslím, že ti tam zapadli lépe než Američani do SA. Čechů už tam taky pár je. Místní jsou celkem fajn, záleží v které části ostrova, resorty ani Palma mě nijak netáhnou.
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:43Od: blixa
"resorty ani Palma mě nijak netáhnou" - hele, že ty seš ještě svobodnej a bezdětnej ??? smilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:46Od: Rafaeoli25
Mallorca nejsou jen resorty a Palma.
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:49Od: blixa
Já netvrdím že jsou. Já osobně resorty nesnáším, ale manželka a dětičky ... no nebylo to lehký ... smilesmile Naštěstí už je to dávno smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:49Od: Tomas_Smid_fan
dyť o tom píšusmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 10:49Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile Ale jsem tak nějak zaháčkovanej, jenže teď se toho všude děje tolik a tak rychle, že fakt netuším, kam se to pohne. Každopádně tenhle rok je a bude prubířský kámen.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:38Od: Rafaeoli25
Každopádně jestli něco nemám rád, tak je to křižování se, to mi u Djokera a DelPa vždycky strašně vadilo smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:40Od: RFanousek
a Rublev
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:42Od: Rafaeoli25
Jj, ten taky. Snad už nikdo další z top hráčů, teď si nevybavím, kdyžtak mě oprav.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:29Od: Rafaeoli25
Je to tak, tohle by mu ale s Carlosem neprošlo, bude muset zařadit úplně jiný level, aby postoupil do finále. V IW je to jako na houpačce.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:33Od: Skeec
Čemu se divíš, však už po zápase s Opelkou říkal, že s nohou je to zase horší.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:26Od: Tomas_Smid_fan
1.gem 2.setu ukázal rozdíl mezi přirozeným talentem a nadřeným tenisem.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:28Od: Forehand
Hej no, a 3,4,5,6 a 9 gem prveho setu ukázal opak.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:29Od: Tomas_Smid_fan
Co je opaksmile?
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:25Od: Rafaeoli25
Musím říct, že tenhle zápas mě neuspokojuje, i když se Nadalovi zase povedla otočka. S Carlosem čekám mač, který bude bezpochyby zajímavější. Dva bulls, zaměření jen na hru, bojující o každý míček, maximálně pozitivně namotivovaní. To bude ten správný vrchol turnaje smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:29Od: Patik
Ty to striedas teda.. Už zrazu bojuje s alcarazom predchvilou si ho videl ešte ako prehra s Kyrgiosom.. Už si našiel vieru Rafa opäť Goat?
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:34Od: Rafaeoli25
Proč tady zase vytahuješ GOATa, myslíš, že nedělám nic jiného než že přemýšlím, jestli je GOAT? Možná jiní, já ne, nehrotím to, vnímám Big3 jako skvělou trojici, není možné jasně určit, kdo je nej a nebude to jasné asi ani za rok za dva. Takže to vůbec neřeším. Jen říkám, že dnešní zápas mi prostě nic neříká, taková ruleta, raději se těším na dlouhý zápas s Carlosem, který třeba rozhodne pár míčů, ale bude to podívaná jak má být a klidně může Nadal prohrát. Když mám dobrý pocit ze zápasu, netíží mě, že ho i prohraje.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:37Od: Patik
Ako vieš ze tam nebude Kyrgios ktorý odchodi zápas s alcarazom smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:39Od: Rafaeoli25
Tak když už se to takhle vyvíjí, tak je zřejmé, že to už nepustí, to se mu nestává nebo jen výjimečně.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:45Od: Patik
To je dosť odvážne tvrdenie najmä v športe ktorý je o jednej pokazenej lopte..Kyrgios nerád konci v dvoch setoch.. Ma rad zápletku.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:46Od: Rafaeoli25
Má, jen si nemyslím, že Nadal prohraje takový zápas z 1:0.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:49Od: Patik
Myslíš tak ako to neprehral v Acapulcu? smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:51Od: Rafaeoli25
Tak říkám, vyjímečně se to stane, ale takových zápasů moc nenajdeš od roku 2017.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:09Od: Patik
A pozrime ze príbeh sa zamotava smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:11Od: Rafaeoli25
Zamotává, nečekal jsem, ale pořád si nemyslím, že to Nick otočí, myslím, že první set rozhodl.
[ Reagovat ]
18.03.2022 01:26Od: Patik
Nick to už totižto otočil..a Nadal len dotahuje..
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:25Od: mahycek
To řekl komentátor správně- tentokrát.
Nick má fantastickej talent, ale velká
škoda, že ho utápí. Jinak by musel
být v big 3smilesmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:27Od: Rafaeoli25
Mohl, určitě. To mohl i jiný takový jménem Gulbis. Je to škoda, takhle promrhat velký dar, co by za něj dala drtivá většina ostatních.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:38Od: Tomas_Smid_fan
Někdy to nemusí být jednoduché se s talentem vypořádat. Nepovedlo se to ani chytřejším jako byl třeba Bobby Fisher.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:20Od: mahycek
To ucho se utrhne, to je jassmilené, ale
nevím komu bych to přál ??smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:17Od: mahycek
Tak, Nick vyhraje další setysmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:20Od: Patik
Nick dávno zvíťazil smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:21Od: Rafaeoli25
Snad po dnešku neskončí v podmínce nebo v blázinci smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:16Od: Forehand
Nadal TB démon. Na staré kolená.

Rafa ma okolo sebu takú vitaznu gloriolu, to je už x-tý set, ktorý mal prehrat, ale ho vyhral tento rok :)

Papajte hejteri, dobru chut :)
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:20Od: Rafaeoli25
No hele ale už je těch otoček až nadmíru. Vypadá to hezky a je to hezké, ale jednou to prostě už nevyjde. Zrovna s Carlosem by mohla kosa narazit na kámen.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:15Od: Rafaeoli25
Rafa je letos mistr otoček, ale ono se to ucho jednou bezpochyby utrhne, to je jasné smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:15Od: RFanousek
No tak těch deset minut co jsem viděl to byl ten nejkyrgiosovější kyrgios jakého jsem kdy viděl smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:16Od: Rafaeoli25
To ano, člověk nevěří svým očím smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:18Od: Patik
smilesmile čakal som kedy to príde.. Prekvapuje ma ze až tak neskoro. smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:06Od: RFanousek
Ted jsem to zapnul. Jaký byl průběh desátého gamu? Nick se vyházel nebo Rafa geniálně breakl?
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:08Od: Patik
Napoviem ti.. Rozbitá raketa a warning
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:14Od: RFanousek
smilesmile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:53Od: Forehand
Pozerám, že Patik Retard nastúpený. Kde má svojho ostravského brata?..
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:51Od: Rafaeoli25
Nejvíc mě pobavil Tom Šmíd, Tome promiň, jsi fajn, ale jak jsi říkal, že bude v tomto zápase hrát roli kondice tak fakt nebude, i kdyby neměl Kyrgi natrénováno nic, tak tam ty dvě hodiny bude dnes lítat jako vosa a ani se nezadýchá smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:54Od: Tomas_Smid_fan
No už dejchá a estě neni konec prvního setu. Jde o 3., pokud by na něj došlo...
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:56Od: Rafaeoli25
No to ale může jen tak vypadat, jemu stačí málo.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:58Od: Rafaeoli25
Jestli ale budeš mít pravdu, rád před tebou smeknu maestro smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 02:02Od: Tomas_Smid_fan
Tak nebylo to nedostatkem sil, ale ztrátou koncentrace a ta herní praxe prostě taky chybí. Škoda přeškoda u takového tenisty.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:46Od: paddy Time To Say Goodbye
vsazeno smile

smůla pro Rafu, že nemá lehčí los, a nechytil třeba Medveděva

https://www.youtube.com/watch?v=DVbOxh7tQCc&t=71s
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:34Od: mahycek
Kdyby trefoval Nick první servis a
udržel koncentraci na uzdě, tak by hráče typu Nadala porážel. I když pozor,
pořád má dobrou bilancismilesmile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:37Od: Rafaeoli25
Tak hráče typu Djokovice zatím jen poráží no smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:34Od: Rafaeoli25
Tohle se bude Nadalovi blbě otáčet, Kyrgi je nejhorší možný soupeř pro dvousetové turnaje. Nevidím to dobře, ale třeba přijde další velká otočka, u Rafy člověk nikdy neví. Každopádně jsem si jistý, že pokud postoupí Kyrgi, tak celý turnaj vyhraje Carlos. A to by také byla pecka, v osmnácti vyhrát 500 a pak 1000, obé by dokázal jako nejmladší v historii, to by bylo snové.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:37Od: Patik
Co to to tu aké zvraty myslel som ze Rafa goatuje a robí si víťazné šnúry rýchlo to balis s optimizmom..
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:39Od: Rafaeoli25
Tak já jsem byl opatrný před zápasem s Kyrgiosem, nikdy jsem nepopíral, že to je hráč, kterého si nikdo nepřeje dostat, tedy nikdo z Big3 určitě ne, Novak by mohl vyprávět.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:41Od: Rafaeoli25
Samozřejmě, že takoví soupeři k tenisu patří, supertalent, co umí a chce kousat, když cítí slavný moment. To je nutné přijmout.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:46Od: Patik
Ja to chápem..takyto pokles viery v Rafaela Nadala sa deje bežné u jeho fanúšikov..väčšinou keď ma čeliť Djokovicovi ale aj Nick vzbudzuje rešpekt.. Je to predsa len tricky oponent.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:48Od: Rafaeoli25
To není pokles víry, h2h s ním má pozitivní a poslední zápasy vyhrál, vždycky je to ale soupeř, který může zakousnout a nepustit, on je přece nepříjemný pro celou Big3, takhle to ber.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:58Od: Patik
Ale Je to pokles viery necítim z teba ten optimizmus a dôveru v jeho skill ktorý si tu predvadzal v predošlých zápasoch..po acapulcu bol Rafa predsa herne úplný top greatness.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:00Od: Rafaeoli25
Tak v Acapulcu byl skvělý, ale v IW hned první zápas vzbudil velké pochybnosti, sám jsem to vše říkal po zápase s Kordou. Není tam v optimální pohodě, navíc Kyrgios je prostě objektivně těžký soupeř, pro každého, i Novak z něj má respekt, ten dokonce možná i vítr smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:04Od: Rafaeoli25
Jinak já neříkám, že je to nějaký nezranitelný superman, počítám s tím, že přijdou zase i nějaké porážky a horší časy, proboha, vždyť po tom, co s ním člověk zažil v letech 2015-16 musí mít i velkou pokoru, ač to od té doby je skvělé a někdy to jde doslova jako po másle. Ale je jasné, že to nemůže trvat celou sezónu/y.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:54Od: Rafaeoli25
Já mu každopádně věřím v každém zápase, ale jsou samozřejmě zápasy, kdy má člověk větší respekt než u většiny jiných, když ví, co soupeř dovede, Kyrgios a Gulbis byli vždycky postrachem. Kdyby to nebyli flinkové, kde ti mohli být.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:03Od: Patik
Ja to chápem.. Ako píšem je to tricky oponent.. Ako píšeš ma talent a umi to..pocitalo sa ze proti Nadalovi nastúpi odhodlane
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:05Od: Rafaeoli25
Je to tak, nastoupil by tak i proti Nolemu. Nebo vzpomeň na zápasy s Rogerem v Miami 17 a v Laver cupu. Hraje s nimi jako když je v tranzu, jinak to popsat nelze.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:07Od: Rafaeoli25
Skoro vždycky je to v tiebreacích a o ústa.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:15Od: Patik
Nie neni to o ústa Kyrgios je poväčšine lepši ale väčšinou sa zvykne pohadat sám so sebou a potom to prehra v tiebreaku.. Vid dnešný zápas keby Nick nesuperil s Kyrgiosom mohol vyhrať set hladko 6-4smile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:18Od: Rafaeoli25
Vždycky ne, v Acapulcu 19 to bylo naopak, prohrával v tiebreaku třetího setu 3:6 a nakonec ho vyhrál 8:6. I Nadal může totálně zkolabovat.
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:14Od: Tomas_Smid_fan
Nick teče a s Rafou už zas hrajou všichni svatí. Tohle je fakt tenisový zázraksmile
[ Reagovat ]
18.03.2022 00:17Od: Tomas_Smid_fan
A zakončení setu???? Kdo by tohle udělal Rafovi, Bernandes?smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:26Od: Patik
Toto sú zápasy pre Nicka Kyrgiosa.. Plne tribúny a proti nemu big 3 on pre tieto zápasy žije..a čím viac kontroverzie sa vnesie do zápasu tým bude spokojnejší a podá lepší výkon..
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:29Od: Rafaeoli25
Je to tak, skoro to vypadá, že nehraje tenis pro nic jiného než aby se vytáhl nad Big3, tím je jeho sportovní život absolutně naplněný smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:34Od: Patik
Je to tak..žije len pre určité momenty..dneska si to vychutná a potom zase na nejaký čas zmizne z povedomia..
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:36Od: Rafaeoli25
Jako Gulbis, stejný případ, to jsou hráči, kteří prostě nechtějí dát tenisu všechno, nebudou se dlouhodobě snažit, žebříček je jim ukradený, ale jsou schopni kdykoli přijít a vypráskat z turnaje klidně celou Big3 v kuse, kdyby měli takový los.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:38Od: Rafaeoli25
Klidně se ale vsaď, že s Alcarazem bude poloviční a odejde klidně 3:6, 3:6 ani nemrkne. To pro něj zatím není tak zvučné sousto, aby se snažil smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:40Od: Patik
To je dosť reálne.. Ale jemu môže rupnut v hlave a odchodi to vklude aj s Nadalom.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:43Od: Rafaeoli25
To je právě to co se u něj neví, ale nepamatuji zápas s Big3 kdy by se nesnažil a zápas odchodil. Ty takový pamatuješ? Možná tak jeden.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:46Od: Rafaeoli25
Každopádně on i když porazí někoho z Big3 a i když už je daleko v turnaji, tak ani potom mu nestojí za to hrát až do konce a vyhrát titul, je mu to prostě jedno, pro trofeje on nehraje. Takže soupeř, co přijde v dalším zápase po takovém skalpu může být klidný a už se chystat na další zápas smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:52Od: Patik
Súhlasím s tebou.. Zhodnotil sa ze nechce búrať rekordy a získavať tituly stojí veľa síl.. Nato je moc pohodlný.. Určil si v tenise priority ktoré naplnia a ukoja jeho excesivne chúťky..akurát ze keď sa dlho nemôže nikde prejaviť proti big3 začne hľadať pozornosť aj
na bežných zápasoch..
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:56Od: Rafaeoli25
Tak samozřejmě, že musí vyhrát i pár obyčejných zápasů, aby se k mačům s Big3 alespoň jednou dvakrát do roka vůbec dostal. Teď přijde pauza možná až do USO smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:41Od: annah
Paráda! Badosa skvělá!! Přeju jí, aby IW vyhrála (pokud teda nebude lepší Iga). :-))
Odcházím do hajan a ráno se kouknu, kolik to Nadal nandal Gyrosovi. :-)
Rafa je jako osobnost sympatickej chlápek, ale na jeho zápasy se nemůžu (s výjimkou finále, tam dělám výjimku) dívat, protože mě vytáčí ty jeho strašné rituály před podáním. Vždycky se snažím podívat jinam a vrátit oči, až je balon ve hře, ale pokaždé se to nedaří.
V týdnu jsem se odpoledne podívala na kousek záznamu zápasu Schwartzmana s Isnerem a musela jsem konstatovat, že Diego Rafu v nevkusu oblečení ještě o dvě úrovně předčil. Měl na sobě růžové trenky a neonově zelené triko. Nic horšího jsem snad na tour ještě neviděla. A to jsem myslela, že na ty příšerné outfity má Rafa monopol.
Dobrou...
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:53Od: Rafaeoli25
Můžeš mi říct, o jakých příšerných outfitech to mluvíš? Už jsem to tu psal pár dní zpátky, 90% jeho outfitů je naprostá paráda, má rád barvy a Nike umí dělat skvělé kombinace, že se občas nějaká nepovede nebo ne úplně na tom nic nemění, každopádně jemu sedne jak oranžová, tak fialová, zelená, modrá i červená. A i ta růžová, nevím, proč z toho děláš drama.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:05Od: paddy
Červenou už nechci víc a černá se mi protiví,
s tou bílou jsem to přehnala a ta zelená je šílená,
jen růžová to může být
tydydududydydududypdyp

smile
https://www.youtube.com/watch?v=IkrxdPaSfAA&t=13s
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:07Od: Rafaeoli25
U Nadala je to fakt jedno, nejlepší je barvy střídat, proto mi hlavně na FO vadí ta neustále se opakující modrá. Je jí až moc, v tom by se Nike mohl polepšit.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:20Od: paddy Re: Jen růžová to může být [ Reagovat ]
17.03.2022 23:30Od: Rafaeoli25
Červená, červená, když jí hladí kolena..smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:54Od: Rafaeoli25
smilesmile
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:57Od: Rafaeoli25
Mně zase vadí nic neříkající outfity bez barev, člověk má u některých pocit, že hrají v tréninkovém tričku a je jim úplně jedno, co mají na sobě. To je špatně smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:37Od: team.wta Paula
smilesmile
Zajímavě zkompletované semifinálové dvojice.

Na celkové vítězství víc věřím vítězce zápasu Simona vs. Iga.
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:57Od: paddy Re: Rush, Rush
tak pospíchej na ni vsadit, ale Máňa bude mít navrch smile
https://www.youtube.com/watch?v=yqyIaNWP0T0&t=48s

složení SF není překvapivé, už tam byla jen Kontaveit smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:48Od: zfloyd
Pavla hraje výborně , Carevna se snaží ale kousek jí chybí , ale moc pěknej tenis
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:03Od: Forehand
No čo PEPA Retards, budete dnes prikovaní k TV a bozkávať ruženec od babičky?..

Dnes to možno príde.
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:31Od: Rafaeoli25
Tak mnozí se jistě nemohou dočkat toho až Nadal prohraje a budou moci vítězoslavně předstoupit a prohlásit no konečně prohrál a dosyta se mu vysmát, jak je ubohý a marný. Kdyby to bylo dnes, budou padat slova jako - tss, prohrál s hráčem druhé stovky, na hardu ho porazí každý druhý, ani v nejslabší době tenisu všechno nevyhraje atd.atd., jakobych to slyšel..
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:33Od: Rafaeoli25
Už proto si přeju, aby IW vyhrál. Ne, že by to něco změnilo na jejich komentářích, ale přece jen by se hezky vyjimalo už 21:0, čtyři tituly a jediné, co jsou na to schopni říct je to slabé období smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:47Od: Tomas_Smid_fan
Ale tak zase, když chce být člověk objektivní, musí uznat, že open éra skončila s covidem. Uvidíme, jestli se příští rok konečně vrátí, ale tento rok, tedy třetí řadě, je covidem stále ovlivněn.
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:59Od: Rafaeoli25
Open éra byla narušena, to ano, ale jak skončila? Jen proto, že Djoker nemohl odehrát několik turnajů? Ano, já s tím také nesouhlasím, ale neberu to tak, že kvůli tomu je tour úplně jiná, není.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:18Od: Tomas_Smid_fan
Nezlob se, ale to je hodně zúžený pohled. Co id zasáhl mnoho hráčů přímo - Nishi, Griša, možná David G, někteří díky vakcině - Jeremy a další protože ji odmítli. Pak jsou tu izolace, prázdné tribuny, testování. Takže zúžení na Jokera tady neberusmilese
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:25Od: Rafaeoli25
Tak Nisikori, Dimitrov a Foddin už jsou ale za zenitem, ti by na AO mezi nejlepší stejně neprošli. Ovlivnění bylo co se týče prázdných tribun, to je jasné, neříkám, že ovlivnění bylo nulové.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:34Od: Rafaeoli25
*Goffin
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:51Od: Forehand
Treba to brat ako realitu, ze tu su retardi, netreba nad tym neustále lamentovat, nedajboze s nimi diskutovat o tenise a predhadzovat argumenty.
[ Reagovat ]
17.03.2022 20:27Od: Smazaný účet Rossia
Veronika Kuděrmetová smilesmile
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:18Od: blixa
A ty běž taky do prdele, ty Rossio ... smilesmile
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:34Od: Rafaeoli25
Kdyby se tak vrátila Maria Š., na tu bych se rád podíval.
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:56Od: George_Renel
Bez dopingu poloviční.
[ Reagovat ]
17.03.2022 23:01Od: Rafaeoli25
Tak v úvodu své kariéry myslím nedopovala. A byla skvělá, prvních pět sedm let bylo parádních. Hlavně nechala na kurtu vždycky všechno, velký obdiv smile
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:35Od: Rafaeoli25
Každopádně Veronika je moc příjemná a hezká, to ne že ne.
[ Reagovat ]
17.03.2022 21:49Od: Tomas_Smid_fan
No nevím, naživo jsem ji neviděl a na obrazovce na mě nijak sympaticky nepůsobí, spíš taková zapšklá carevna (jak ji někdo označuje).
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:00Od: Tomas_Smid_fan
Veronika je Češkasmile Už tady asi ničemu nerozumímsmile
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:21Od: team.wta
Na Klejnu je lepší nereagovat.
Ten si vystačí sám. ;-)

https://www.idnes.cz/oh/rio-2016/andrea-hlavackova-v-olympijskem-studiu-idnes-cz.A160821_033926_oh-tenis_ot/diskuse
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:57Od: blixa
Jo to je Klejna ? No tak to je excelentní dement !
[ Reagovat ]
17.03.2022 22:50Od: Tomas_Smid_fan
5 gemů a byebyesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist