Alcaraz hrál poprvé jako světová jednička. V Davis Cupu podlehl Augeru-Aliassimemu

  • DAVIS CUP - Carlos Alcaraz pět dní po triumfu na US Open neuspěl v zápase Davisova poháru. Na domácí půdě ve Valencii podlehl v prvním zápase v roli světové jedničky 7-6 4-6 2-6 Félixi Augeru-Aliassimemu a Španělé i kvůli tomu podlehli Kanadě.
    16. 9., aktualizováno 17. 9. | Aktuality |  79 komentářů
    C. Alcaraz a F. Auger-Aliassime (© AFP)C. Alcaraz a F. Auger-Aliassime (© AFP) 
     

Devatenáctiletý Carlos Alcaraz přiletěl na skupinovou fázi Davis Cupu po nedělním triumfu ve Flushing Meadows, který z něj udělal nejmladší světovou jedničku v historii. Při středeční výhře 3-0 nad Srbskem ještě nehrál. Dnes nastoupil za stavu 1-0 po vítězství Roberta Bautisty nad Vaskem Pospilem, ale rozhodující bod proti Félixi Augeru-Aliassimemu nezískal.

"Je to velké vítězství pro mě a pro tým. Pro mě, protože Carlos je novou světovou jedničkou. Podal výborný výkon, měli bychom ho ocenit za to, že sem dorazil přes Atlantik a hrál. Ve třetím setu jsem byl lepší a dal jsem do toho všechno," radoval se Auger-Aliassime.

Kanada dokonala obrat proti Španělsku ve čtyřhře, ve které Auger-Aliassime s Pospisilem otočili souboj s Marcelem Granollersem a Pedrem Martínezem.

Ve skupině C v Hamburku si druhou výhru zajistili Němci, kteří i bez své zraněné jedničky Alexandera Zvereva postoupili na finálový turnaj do Málagy. Ve svém druhém utkání zdolali Belgii 2-1, stejně jako před dvěma dny proti Francii získali rozhodující bod v Davis Cupu neporažení deblisté Kevin Krawietz a Tim Pütz. Spolu s Němci mají jistý postup Australané.

Ve skupině A v Boloni využili domácího prostředí k postupu Italové, kteří už po dvouhrách porazili Argentinu, jež ve čtyřhře upravila na 1-2.

Ze skupiny D už postoupili Američané a Nizozemci, kteří dnes v Glasgow udolali domácí Brity. Nejlepší pár letošní sezony Wesley Koolhof a Matwé Middelkoop v rozhodující čtyřhře udolali duo Andy Murray a Joe Salisbury až po téměř třech hodinách boje. Nizozemsko tak poprvé od roku 2005 prošlo do čtvrtfinále Davis Cupu.

Britové ve druhém setu odvrátili mečbol, ale v třetí sadě už na soupeře nestačili. "Je to k vzteku, protože takové zápasy rozhoduje pár míčků. Za ta léta jsem odehrál spoustu takových utkání a zvládl je, ale nyní to nevyšlo. Jsem z toho smutný, protože si myslím, že jsme tady měli dobrou šanci," uvedl Murray.

Základní část finálového turnaje se hraje do neděle. Vyřazovací fáze pro osm postupujících ze čtyř čtyřčlenných skupin se bude hrát 22. až 27. listopadu.

• DAVIS CUP 2022 •
Finálový turnaj, skupinová fáze
páteční výsledky (16. 09. 2022)
• Skupina A (Boloňa) •
Itálie - Argentina 2:1
Berrettini - Báez 6:2, 6:3
Sinner - F. Cerúndolo 7:5, 1:6, 6:3
Bolelli, Fognini - González, Zeballos 5:7, 6:2, 3:6
• Skupina B (Valencie) •
Španělsko - Kanada 1:2
Bautista - Pospisil 3:6, 6:3, 6:3
Alcaraz - Auger-Aliassime 7:6 (7:3), 4:6, 2:6
Granollers, Martínez - Auger-Aliassime, Pospisil 6:4, 4:6, 5:7
• Skupina C (Hamburk) •
Německo - Belgie 2:1
Struff - Bergs 6:4, 7:6 (11:9)
Otte - Goffin 6:3, 6:7 (7:9), 3:6
Krawietz, Pütz - Gille, Vliegen 4:6, 6:2, 7:6 (7:5)
• Skupina D (Glasgow) •
Británie - Nizozemsko 1:2
Evans - Griekspoor 6:4, 6:4
Norrie - Van de Zandschulp 4:6, 2:6.
A. Murray, Salisbury - Koolhof, Middelkoop 6:7 (0:7), 7:6 (8:6), 3:6
Průběžné tabulky
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (79)
17.09.2022 22:22Od: vladka
V 19ti světová jednička - myslím, že trochu zchlazení mu může jen prospět.
[ Reagovat ]
18.09.2022 10:10Od: Kozoroh
Alcaraz je jedničkou proto, že očkovací politika neumožnila No1emu odehrát AO a USO a za triumf ve Wimbledonu neobdržel žádné body (coby penalizace ATP za vyloučení Rusů). Uvidíš, že až budou kurzy na Paříž Masters a TM, tak Djoker bude pro sázkaře větší favorit než Alcatraz, z čehož bude vyplývat, že pro tenis nadále představuje nejlepšího hráče.
[ Reagovat ]
18.09.2022 10:19Od: Pe3k
Turnaj mistrů asi ne...nebo vlastně když vyhrál Wimbledon má start jistý? Nevím každopádně já tlačím FAA jako favorita wtf 2022 smile
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:28Od: Kozoroh
Wimbledon má i bez bodů status grandslamu a právě ten status No1emu zaručuje účast na TM, pokud se udrží v TOP 20.
[ Reagovat ]
18.09.2022 11:46Od: Ondrej2280
uz to netrageď s tou očkovacou politikou, keby sa nechal zaockovat mohol svoje kvality dokazovat na kurte a nie aby si tu za neho neustale orodoval, ako mu vsetci ublizili:) zmier sa s tym, ze v blizkej buducnosti si bude alcaraz djokera( ale aj rafu ) natierat na chleba ako maslo, takze tak to nejak bude a nepomoze ti ani zufaly plac:))
[ Reagovat ]
18.09.2022 11:55Od: Pe3k
To jsou hrozně silácke řeči poseroutky za klávesnicí...Až bude nastupovat Alkáč proti Djokovicovi doufám, že na něj vsadíš barák, když si tak jistý, že si ho "natře na chleba" a pak můžeš jít bydlet pod most, nebo s trolhandem do Petržalky smile (to vyjde tak nastejno).
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:12Od: Ondrej2280
aha, tak 36-37 rocni hraci budu porazat 20 rocnych este 10 rokov:)) asi si trosku mimo realitu,to nehraju šachy:)neviem , teda ci ty si niekedy robil nejaky sport, ale ak ano, tak take hovadiny by si zo seba nemohol dostavat:)
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:15Od: Pe3k
"tak 36-37 rocni hraci budu porazat 20 rocnych este 10 rokov" To je čistě tvůj hlúpý kec, já nic takové nepsal...řeč byla čistě o duelu Djokovic vs Alkaraz a ne za 10 roků, ale v nejbližší době, tak se zase vrať do reality, pokud toho vůbec jsi schopen...
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:22Od: Ondrej2280
buduci rok si moze robit ježisek este ako tak zalusk na wimbledon a rafa na FO, na harde uz ani jeden nevyhra GS- to je iba moj tip, ale myslim si, ze vcelku realne podloženy vekom a stylom hry u oboch hracov:) A ano, kazdy ich nasledujuci zapas s carlitom bude pre oboch taky ich maly osobny Alkatraz:) a nielen s nim...taky je zivot Pe3k:)
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:28Od: Pe3k
Ano, to že Rafael na hardu už nevyhraje ani 250 je všem jasné...Jinak já se na souboje DjokDal vs Alkaraz těším a je mi úplně jedno kdo z nich vyhraje. Nejsem fanda ani jednoho z těch 3 borců. Karlito včera dostal bídu od FAA a na US open málem vypadl se Sinnerem smile

Jinak se nediv, že tě tady hodně lidí podezírá z toho, že jsi jen další nick od trollhanda, protože takové koniny plné jedu taky psal roky on...smile
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:30Od: Ondrej2280
jed ?:)) kde tam vidis jed ?:))...ty vole, jediny kto si mysli, ze to je nejaky dalsi nick od FH je este Nola, hadam sa k nej nechces pripojit:))
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:36Od: Pe3k
Na to kolik tady trávíš času jsi dost mimo a nebo jen neumí číst. Těch lidí co si to myslí je hodně...Sebereflexi máš na NULE, takže další věc co máte společnou smile

Jinak tobě se taky vyhýbají ženy, tak že si musíš kupovat prostitutky jako Forehand? Taky ti za celý život nešel žáden sport? Těch společných věcí máte opravdu hodně, bohužel pro tebe smile
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:44Od: Ondrej2280
:)...sorry, ale rozsmial si ma..:) tak ja ti hovorim pekne, zdrobneninou ( Pe3k)a ty si takyto plny jeddu?:) to nemyslis vazne toto:)
kazdopadne , ked sa mi vyhybaju ženy typu Noly, tak to je len velke plus , pre moje zdravie:) a inak premyslam, o com si vy dvaja mozete pisat spolu...takto z voleja ma napadol establishment a podobne cipoviny...mam pravdu?:)
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:50Od: Pe3k
Ano já jsem vtipný, to tobě nejde nic. Neumíš odpovědět na zcela jednoduchou otázku (další společná věc)...Já teda nevím jak Nolka vypadá, třeba je to atraktivní žena. Její názory jsou sice často úsměvné, ale pořád lepší než ty tvoje smile
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:54Od: Ondrej2280
a co si sa to vlastne pytal?:) v pohode ti odpoviem..:)A uznavam , si vtipny chalan, o tom žádna:)
no , mohla by byt aj Miss Universe, s takymi nazormi , by to hned cele znegovala.
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:56Od: Pe3k
Tak já jí napíšu a třeba mi pošle fotku smile
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:57Od: Ondrej2280
fakt to chces riskovat?:) vidim, ze ani odvaha ti nechyba:)
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:25Od: Patik
skôr či neskôr sa tam Djokovič vráti..je to len otázka jednej sezóny.
[ Reagovat ]
18.09.2022 12:27Od: Ondrej2280
:)) a ostane tam navzdy:))
[ Reagovat ]
17.09.2022 19:23Od: Rafaeoli25
Logicky je i on plný emocí, aby ne, vyhrál GS a stanul na trůnu. Ač dá i do DC určitě vše, tak nelze očekávat, že odteď bude strojem na tituly bez duše..
[ Reagovat ]
17.09.2022 19:57Od: Tennisfan77
Ne, hala není outdoor hard, Alcaraz neumi rychlý tenis.
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:00Od: Ondrej2280
1000ka a us open na harde v 19 rokoch ti je malo?:)panaboha...:)
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:10Od: team.wta
Kamilos...
[ Reagovat ]
17.09.2022 22:48Od: Ondrej2280
A je to fakt Kamilos?:))
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:13Od: Tennisfan77
US Open a Miami je rychlý hard, který se rovna rychlosti v hale?

Vy víte o tenise asi hodne málo co? Jo, teda spíše nic smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:23Od: Nola
jezis, Novak tiez prehral v DC hned svoj prvy zapas s DelPom, ked sa stal NO1 smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:45Od: Amputace
No zato ty toho víš o tenise mraky, proto píšeš takové bláboly, že Nadal nevyhrává v hale kvůli servisu - a Alcaraz bude mít stejný problém. Kdybys sledoval tenis, víš, že Nadal od roku 2010 servis úplně změnil, už to pro něj zdaleka není jen udržovací úder a slabina jeho hry. V některých zápasech samozřejmě nefunguje, jak by měl, ale celkově vzato se u něj posledních cca 10 let jedná o stabilní úder. Nikdy to samozřejmě nebyl a nebude servisman s 20ti esy za zápas.

Jeho hlavním problémem v hale vůbec není servis, ale především brutálně rychlé odskoky míčku a s tím spojený pohyb. Nadal potřebuje být u úderu vždy o chvilku dříve než soupeř, aby mohl hrát ty svoje naspinované banány. Nehraje ploché nízké údery s krátkým rozmachem, ale naopak vysoké míče s obrovskou rotací. Už jeho postoj k míči a zakřivení ruky při FH jsou anomální a zcela neobvyklé; zahrání těchto úderů v Nadalově stylu vyžaduje podstatně více času k zaujetí správného postoje (i z toho důvodu může lidem připadat jeho hra upracovaná), než u jiných, útočněji zaměřených hráčů. A to v hale zkrátka není možné. Takže Nadal je u míčů pozdě, nemá čas na přípravu úderu, protože míče létají rychle a o odskakují nízko, takže hraje často krátké údery a nestíhá po svém typickém způsobu přecházet z obrany do útoku.

Klidně se s tebou vsadím, že Alcaraz do budoucna v hale mít problém vůbec nebude. Jemu budou naopak rychlé povrchy velice svědčit, protože mu vyhovuje přesně to, co nevyhovuje Nadalovi - hrát agresivní a útočné údery prakticky z místa.
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:55Od: Ondrej2280
Samozrejme,ze bude vyhravat v hale,ale to zas bude weak era tenisu:)ked chce niekoho ako traged hejtovat tak si najde hocijaku blbinu,namiesto toho aby uznal,ze je proste dobry:)
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:52Od: Ondrej2280
Netrep hluposti:)..potom tu zacnes delit travu na rychlu a menej rychlu,a ked uz vyhra uplne vsetko tak nakoniec skonstatujes,ze to neplati lebo bol slaby vietor v hale:)
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:59Od: Amputace
Jinak ještě k Alcarazovi. Já jsem pochopil, že ho nemáš rád, ale přece jen říct o 19ti letém klukovi, co dá ve finále GS 14 es, že nemá servis, mi přijde přehnané. Docela správně jsi napsal, že zatím servíruje tak jaksi rozdivočele, netakticky, nepřemýšlí moc o tom, ale samotnou techniku servisu má dobrou. Nepochybuji, že na tom zapracuje - jak to ostatně u mladých hráčů bývá. Je na svůj věk mimořádně komplexní, o tom, co on předvádí a jakou má techniku úderů, si celá next gen v jeho věku mohla nechat jen zdát. Především je velice variabilní, což skýtá velký potenciál. Třeba Zverev přibližně v jeho věku byl též dobrý, ale jeho hře zoufale chyběl nějaký překvapující element, nečekaný přechod na síť, zkrácení, lob - to všechno Alcaraz předvede za zápas nesčetněkrát a díky tomu, podle mě, bude vyhrávat turnaje.
[ Reagovat ]
17.09.2022 22:29Od: Katreska
Úplne mimo. Tak ako všetky jeho názory, počnúc tým, že Federer je Goat, lebo 115 fiftínov neurobil UE :)

Nečítal som celú diskusiu, ale mám pocit, že nikto nespomenul, že Alcaraz prehral zápas 5 dní po finále v NY. Predpokladám, že z USA odchádzal najskôr v utorok, jetlag, jedno s druhým, toto je veľmi zlý timing, prehra sa očakávala.
[ Reagovat ]
17.09.2022 22:32Od: Pe3k
Kdybys věděl, že prohraje tak si na to vsadíš, to si ale neudělal, takže to je od tebe zase jen hlupý KEC...smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 22:39Od: Ondrej2280
Ale okolnosti tomu znacne nahravali,to musis vidiet aj ty:)vedu treba robit z toho ,ze v 19tich vyhral US a nie z jednej bezvyznamnej halovej prehry.
[ Reagovat ]
17.09.2022 23:12Od: Pe3k
Proč odpovídáš za něj? Jen ho nechej ať zase napíše nějakou blbost...
[ Reagovat ]
17.09.2022 22:54Od: Ondrej2280
Nebolo to len 105?:))
[ Reagovat ]
17.09.2022 19:08Od: Pe3k FAA
Jde vidět, že ho včerejší výhra nad světovou jedničkou nakopla a dnes to byla s Kecmanovicem rychlá jízda, za 75 minut hotovo. smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:21Od: Nola
FAA je timovy hrac, vid. ATP Cup, ak nema za sebou tim je bezradny, musi to prekonat a vyhodit strycka Tondu.....
[ Reagovat ]
17.09.2022 14:00Od: Dobry-den super no
Takovou jedničku na baterky jsme fakt nepotřebovali. smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 14:44Od: turista
Davis Cup už utratil na významu.
[ Reagovat ]
17.09.2022 14:44Od: turista
Davis Cup už utratil na významu.
[ Reagovat ]
17.09.2022 14:44Od: turista
ztratil
[ Reagovat ]
17.09.2022 18:04Od: Tennisfan77
Tenis v hale není tenis na US Open. Alcaraz nemá servis, je to jeho největší slabina a do haly potřebuješ servis.

Zeptej se Nadala proč nemá z haly v kariéře žádný úspěch.

Nemá servis.
[ Reagovat ]
17.09.2022 18:46Od: Amputace
Alcaraz nemá servis? Netvrdím, že je to jeho předností, ale má dost času na něm pracovat - klidně může být časem třeba na úrovni Djokoviče. Podívej se, jak podával v 19ti Nadal - tomu říkám nemít servis.
[ Reagovat ]
17.09.2022 18:50Od: Amputace
Mimochodem, Nadal vyhrál v hale Masters, takže nějaký úspěch tam přece jen má.
[ Reagovat ]
17.09.2022 19:56Od: Tennisfan77
Servis je od Alcaraze největší slabina, vůbec netuší, kam to poletí; nemá žádný plán, spis tak doufá, ze to tam nějak spadne a pak se uvidí.

Proto neumi jít do náběhu.

Tak Rafa vyhrál v kariéře Ja nevím 90 titulu a z haly ma jeden. Což je proste o servisu, Rafa servis vždy piloval, ale byla to jeho slabina.
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:36Od: Patik
Nadal za celú kariéru ťažil zo svojej rýchlosti a topspinu oboje hala neguje..v hale aj podpriemerný servis letí ako priemerný..servisom to nebude aj keď ho má neviem aký..to ako vie hrať Alcaraz v hale sa uvidí na turnaji majstrov..ale myslím že sa mu tam bude dariť má komplexný tenis.
[ Reagovat ]
17.09.2022 19:24Od: Rafaeoli25
Nemá žádný úspěch???
[ Reagovat ]
17.09.2022 19:58Od: Tennisfan77
Ne nemá, nebo jsem kromě Madridu v minulém tisíciletí něco opomenul?
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:40Od: Patik
svojím rivalom Nadal v hale nesiaha ani po kožku na nohe..celá next gen aj ne-nextgen je lepšia v hale než GOAT..v podstate všetci sú tam lepší než "najlepší tenista na svete" smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:57Od: Ondrej2280
V patikovej hlave su vsetci lepsi...hm...nedivim sa,to je velmi slusny pacient:)
[ Reagovat ]
17.09.2022 20:49Od: Amputace
Tak vyhrál ten Madrid, nebo nevyhrál nic? Sloučení obojího se říká oxymoron.
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:39Od: Ondrej2280
FAA zatial zdaleka nema taky drive po vyhre ako Alcaraz , to ze prehral s nim nejaky DC zapas je uplne nepodstatne, najtazsie zapasy su na GS a tam ho zatial Alcaraz strci do vrecka, aj ked rozhodne FAA vyzera ako velky prislub, ale zatial je tam rozdiel v psychickej odolnosti, ktoru FAA vo velkych matchoch zatial nema, ale fandim mu, uderovo sa mi paci, a v podstate ak zlepsi sito a BH, tak to bude velice neprijemny super:)
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:52Od: soloo
FAA lahko vybuchne ale i lahko vyhra smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 10:47Od: paddy
Mazaný lišák šetří síly na další sezónu, kdy zaútočí na kalendářní GS smile
Škoda, že nebudou OH
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:00Od: Tomas_Smid_fan
Myslíš Jokera?smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 09:59Od: com
svetova jednicka ve spatnych rukach.. mel vyhrat Casper smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 09:43Od: Pe3k Felix the black goat
Včerejší porážka Alkaraze mě moc potěšila. Samozřejmě by bylo lepší kdyby uspěl na US open a porazil jej tam, ale co už. Taky je důležité podotknout, že mohl velice lehce vyhrát 2:0 kdyby neprohrál tiebreak prvního setu.

Carlos Alcaraz vs. Felix Auger-Aliassime | Extended Highlights

https://www.youtube.com/watch?v=Rh55OklJ-Cc
[ Reagovat ]
17.09.2022 10:12Od: Ondrej2280
tak to rovnako mohol aj alcaraz vyhrat 2:0 , keby neprehral druhy set:))
[ Reagovat ]
17.09.2022 10:33Od: Pe3k
Alcaraz Felixe NIKDY neporazil smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 10:36Od: Ondrej2280
Tak asi este bude mat sancu, co myslis?:))
[ Reagovat ]
17.09.2022 10:39Od: Pe3k
Šanci měl i včera a jak to dopadlo...
[ Reagovat ]
17.09.2022 10:41Od: Ondrej2280
katastrofalne, 19 ročny chalan prehral 1-2 na sety v DC:)
[ Reagovat ]
17.09.2022 10:41Od: Pe3k
časem si na ty prohry zvykne a možná i jeho fans
[ Reagovat ]
17.09.2022 11:25Od: Ondrej2280
Vidim ,ze ty si si uz zvykol aj za neho:)
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:04Od: Pe3k
Myšlení ti očividně moc nejde smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:27Od: Ondrej2280
ale ale, nebud hned taky upejpavy:))
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:11Od: Tomas_Smid_fan
Jak poznamenal i FAA - po vyhraném USO, přelet, přechod na jiný povrch, trocha vyhoření k tomu... Já bych ten zápas nijak nepřeceňoval. FAA hrál pěkně, nicméně svým výpadkům se úplně nevyhnul. Alcatraze před bouřícím publikem nalomil a tomu už pak došla šťáva. FAA ye nutně potřebuje zlepšit ve hře na saku. Pak bude mít velké šance na progress. Jakkoli na síti nehrál přesvědčivě, statisticky mezi ním a Alcatrazem nebyl velký rozdíl.
Těším se na jejich další zápasy. Rozhodně jsou zábavnější než Djodal.
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:41Od: Pe3k
FAA toho má ke zlepšení opravdu hodně...např. backhand, přechody na síť, čop ten má asi nejslabší z top 15. Je dost rychlý, ale tu svou rychlost nedovede využít, to Alkáč naopak. Po mentální stránce taky není zrovna titán.
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:58Od: Patik
je to tak..príde mi dosť preceňovaný pritom má mnoho slabín v porovnaní s jeho rovesníkmi.
[ Reagovat ]
17.09.2022 14:35Od: Tomas_Smid_fan
Tony ho dobrousísmile Přesně, přechody na síť a spolehlivé zakončení jako má Alcatraz. Tam vidím velkou šanci na zlepšení. Čopy a další jasně, ale pokud chce hrát útočný tenis, síť by ho fakt hodně posunula.
[ Reagovat ]
17.09.2022 15:46Od: Patik
podľa mňa odkedy je s Tonim hrá ešte väčší prd než predtým.
[ Reagovat ]
17.09.2022 16:00Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 08:32Od: Mark976
Vůbec to neberu jako překvapení...FAA umí porazit v dobrém rozpoložení každého, tak jako Kyrgios. Navíc, když hraje za svou zemi, tak úplně extrémně. Neznám hrdějšího reprezentanta své země, než je onsmile
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:13Od: Tomas_Smid_fan
Jyrka
[ Reagovat ]
17.09.2022 07:08Od: Mantra jednou se bude používat
termín:

"Thiemova komplikace" smile
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:15Od: Tomas_Smid_fan
Syndrom Thiem smile Ale ne, u Alcatraze to brzy přejde, není to jeho případ.
[ Reagovat ]
17.09.2022 12:50Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
17.09.2022 02:24Od: Patik
Už začalo účinkovať ziskane US Open ? ...
[ Reagovat ]
17.09.2022 09:00Od: Ondrej2280
Tiez som si myslel,ze uz nikdy neprehra zapas ked uz vyhral us:)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist