ATP po roce začala vyšetřovat obvinění bývalé přítelkyně Zvereva kvůli domácímu násilí

  • Tenisová asociace ATP zahájila vyšetřování obvinění vznesených proti olympijskému vítězi Alexandru Zverevovi z domácího násilí. Bývalá přítelkyně mimo jiné uvedla, že jí čtyřiadvacetiletý Němec ubližoval před dvěma lety v New Yorku před US Open a při říjnovém turnaji Masters v Šanghaji. Zverev už dříve opakovaně tvrzení Rusky Olgy Šarypovové popřel.
    4. 10., 20:39 | Aktuality |  70 komentářů
    Alexander Zverev a Olga ŠarypovováAlexander Zverev a Olga Šarypovová 
     
  • Profil hráče

"V současné době probíhá interní vyšetřování obvinění Alexandera Zvereva. Tato obvinění jsou vážná a máme povinnost se jimi zabývat," uvedl šéf ATP Massimo Calvelli. "Doufáme, že naše vyšetřování umožní zjistit fakta, abychom mohli vyvodit správné závěry pro náš další postup," dodal.

Šarypovová loni mimo jiné uvedla, že ji Zverev před loňským US Open v newyorském hotelu dusil polštářem a udeřil jí hlavou o zeď. Bývalá ruská tenistka tvrdila, že v té době měla obavy o svůj život.

Zatímco tenisovou kariéru má bývalý vítěz Turnaje mistrů Zverev skvěle rozjetou, v osobním životě se mu nedaří. S bývalou partnerkou Brendou Pateovou má sice potomka, matka ale nechce mít se Zverevem nic společného a dítě vychovává sama.

Zverev se v tomto týdnu představí na turnaji Masters 1000 v Indian Wells. Ve světovém žebříčku rodákovi z Hamburku patří čtvrté místo.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (70)
06.10.2021 20:01Od: Nola pre zaujimavost
cely clanocek, ak to ma niekto zaujem citat

https://slate.com/culture/2021/08/alexander-zverev-domestic-abuse-allegations-olga-sharypova.html

autor
https://twitter.com/BenRothenberg
[ Reagovat ]
06.10.2021 21:29Od: paddy
Nikdo to stejně nebude číst smile

Dával jsem link už dole
[ Reagovat ]
06.10.2021 18:08Od: spaniel
Doufam, ze ATP uz stavi vlastni vezeni.
[ Reagovat ]
06.10.2021 18:31Od: blixa
Jasný, vyšetří, odsoudí, uvězní, případně popraví ... smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 22:18Od: Holahej
..z médií..
Tenistu označila za násilníka, který ji týral fyzicky i psychicky. Před letošním US Open přišla Ruska s pokračováním svého příběhu. Publikoval ho americký onlinový magazín Slate, proti kterému už Zverevovi právníci podali žalobu u německého soudu.

Poprvé prý napadl Zverev Šarypovovou ve svém apartmánu v Monaku. ?Po další velké hádce jsem z něj chtěla odejít, stojím v chodbě a on mi uhodil hlavou o zeď, až jsem se sesunula na podlahu,? líčí Šarypovová, kterou údajně tenista týral i duševně. ?Říkal mi strašné věci. Že jsem nic nedokázala, nevydělala jsem ani vindru. Já jsem úspěšný a bohatý, ty jsi nula,? přibližuje hádky.

?Nechci od něj vůbec nic,? sdělila webu The Racquet Magazine, jemuž jako první loni na podzim vylíčila svůj příběh. Prý proto, aby dodala kuráž ostatním ženám, které procházejí něčím podobným.
[ Reagovat ]
05.10.2021 22:55Od: blixa
Takže jestli tomu rozumím, policie vyšetřuje prd, a jediný soudní spor je mezi Zverevem a dotyčným časopisem, který zřejmě podle Zvereva napsal bláboly. Furt ale nechápu, proč se do toho sere ATP ?
[ Reagovat ]
05.10.2021 23:31Od: Tomas_Smid_fan
Asi řekněme z pozice zaměstnavatele. Uefa taky myslím řeší nekalosti fotbalistů mimo hřiště.
[ Reagovat ]
05.10.2021 23:56Od: blixa
No, já nevím ale co je zaměstnavateli do soukromého života, aby ho vyšetřoval ? Od toho je policie a soudy, já to prostě pořád nechápu. Kde to žijeme, že nás bude vyšetřovat zaměstnavatel ?
[ Reagovat ]
06.10.2021 11:41Od: sojka1
oni prece nic nevysetruji (policejni metody skutecne nejsou v jejich kompetenci) ale shromazduji pro sebe informace, ke kterym se nejak pravne vymezi, kdyby to neudelali, je to v pripade potvrzeni (dokazani) Sasovy viny napadnutelne a kazdopadne budou za vsech okolnosti vypadat akcne, spravedlive a pripravene, ze, nejsou textilka, ale asociace zastresujici profesionalni sportovni odvetvi
[ Reagovat ]
06.10.2021 15:49Od: blixa
Ale oni tvrdí, že vyšetřují a že shromažďují fakta, tak nevím, to se právě blíží policejnímu vyšetřování. A na druhé straně, není tu přeci nikdo kdo by šetřil Sašovu vinu, tak jaké potvrzení nebo prokázání ? Momentálně jde o sprostý mediální lynč bez důkazů. Ta dáma zjevně čeká, až jí Saša nabídne prachy, aby toho nechala.
[ Reagovat ]
06.10.2021 16:46Od: sojka1
kdybych se o neco zajimala, tak bych taky shromazdovala fakta a ne drby... :-) jinak nevim, co dama a nerada bych tu causu nejak hodnotila, jen proste chapu postoj ATP: my jsme vec resili! Pripadne temi svymi "fakty" Sasu muzou dokonce ocistit, bezuhonnost hracu je i jejich zajem, uz jsem psala, ze oni musi vypadat dobre za kazdych okolnosti, a ze je chapu, to je vlastne cele....
[ Reagovat ]
06.10.2021 18:38Od: Fandina
Souhlasím s tím, že ATP tu není od toho, aby šetřila násilí na komkoli. Pokud Zverev říká, že se ho nedopustil a dotyčná, že ano, tak je to věcí mezi nimi a orgány v trestním řízení. Je to trapné.
[ Reagovat ]
06.10.2021 19:21Od: FulnekUltras
orgány jsou dneska většinou disfunkční
[ Reagovat ]
06.10.2021 20:21Od: blixa
No jo, nediv se, nesmíš tak chlastat ! smile
[ Reagovat ]
06.10.2021 20:23Od: annah
smile
[ Reagovat ]
06.10.2021 22:02Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
06.10.2021 20:28Od: sojka1
*dysfunkcni
[ Reagovat ]
07.10.2021 00:08Od: FulnekUltras
ve všeobecném kontextu je to s měkkým - paní doktorky a "renomovaní" vědci přes nemoci králíků a koček ať se odborně laskají s tvrdým

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.10.2021 01:10Od: blixa
No spíš jde to to, co jsi měl na mysli. Orgány činné v trestní řízení můžou být disfunkční, ovšem tvoje orgány jsou naprosto jasně dysfunkční smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2021 20:33Od: sojka1
ciste hypoteticky - pokud je nekdo vlastnikem hotelu a jsou nejake indicie, ze v nem kdosi tloukl komusi hlavou o zed, zajem vlastnika o tuto zalezitost za trapnou nepovazuju....
[ Reagovat ]
06.10.2021 20:57Od: Fandina
Násilí by nemělo být nikomu lhostejné. Nicméně, pokud se ho někdo dopustí, tak by měl být za to potrestán. A k tomu jsou tu příslušné orgány. A to určitě není ATP.
[ Reagovat ]
06.10.2021 21:13Od: sojka1
ale urcite muze na zaklade svych zjisteni dat podnet k trestnimu rizeni, ktere snad ani neprobiha.... ja o tom nic nevim, jen jako obvykle zasnu, jak je TP se vsim rychle hotovy... a vubec, jak to, ze se Sasa jeste na TP neobratil, neznam schopnejsi organ... :-))
[ Reagovat ]
06.10.2021 22:36Od: Fandina
Já zase žasnu, že se násilím nezabývá ten, kdo je k tomu kompetentní, ale po roce to vytahne kdekdo jiný. Kde to jsme?
[ Reagovat ]
06.10.2021 23:34Od: blixa
No kde, no ... obávám se, že to víš, stejně jako já ... smilesmile
[ Reagovat ]
05.10.2021 23:31Od: Pe3k
protože k těmto odporným Sašovým činům došlo na "půdě ATP"
[ Reagovat ]
05.10.2021 23:54Od: blixa
Zverevův apartmán v Monaku je "půda ATP" smilesmile Prostě pořád mi něco asi uniká, nebo naše informace nejsou kompletní.
[ Reagovat ]
06.10.2021 00:07Od: Holahej
...ATP nedávno vydala prohlášení, že plánuje zavést nová pravidla, podle kterých by se případy domácího násilí posuzovaly. Jaký to rozdíl oproti velkým americkým ligám, jejichž hráči (rozumějte zaměstnanci) jsou při podobných případech suspendováni.Tenisty však nikdo nezaměstnává, o to jsou podobné kauzy na řešení spletitější. Fanoušci zvlášť v případě tak exponované hvězdy zaslouží odpovědi. Jak jde fandit muži, jenž se podle své přítelkyně dopouštěl násilí?Zde stojí tvrzení proti tvrzení...
[ Reagovat ]
05.10.2021 09:23Od: Mantra halt
je to hajzlík, to mají holky rády, to se ví...

jen je doba, kdy nakonec chtějí po rozchodu vytřískat trochu love navíc

dříve to bylo stejné nebo horší, ale po rozchodu prostě šel každý svou cestou a nestaral se o bývalé partnery

smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 07:59Od: Kozoroh
S křížkem po funuse, ale aspoň něco. ATP se tím musí zabývat, protože k těmto odporným Sašovým činům došlo na "půdě ATP", pod tento výraz patří hotely, kde jsou tenisté ubytovaní.
[ Reagovat ]
05.10.2021 09:26Od: sojka1
ATP se tim musi zabyvat, protoze by jinak byla sama tato organizace zalovatelna... ze byla netecna, pripadne kryla zalezitosti, ktere jsou (mozna) v rozporu se zakonem a dely se na "jeji pude" a akterem je clovek, ktery s ni podepsal smlouvu, ze. Takze nejde o to, jak "odporny" je Sasa (to musi opravdu vysetrit policie) ale jak akuratni je ATP... a prekvapuje me, ze to zde nekoho prekvapuje... :-)
[ Reagovat ]
05.10.2021 11:01Od: peek
A jak to chce jako "vyšetřit"? Ona může pozvat Sašu k výslechu, provést domovní prohlídku, telefonní odposlechy a další zajištění důkazů, k čemuž má oprávnění jen a pouze policie?smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 11:16Od: blixa
Taky nechápu, co vlastně chtějí dělat. To budou vyslýchat hotelové hosty a personál ? Nikdo se s nimi nemusí bavit, může jim beztrestně libovolně lhát, jaký to má smysl ? ATP nemůže suplovat policii, nemá na to schopnosti ani pravomoci, celý je to podle mě nesmysl. Pokud má někdo vyšetřovat, je to policie, ale té někdo musí dát podnět.
[ Reagovat ]
05.10.2021 12:39Od: sojka1
ale oni urcite nebudou nic vysetrovat, jde o pravni krok, aby byli z obliga, pravnici ATP jen oslovi policii (ktera je vubec nemusi a nebude detailne zasvecovat, spis ona se jich popta, takze tim prave prispeji k vysetrovani) a pripravi kroky organizace, ktere budou nasledovat v pripade ukonceni vysetrovani a nejakeho rozsudku s pravni moci.... predstavuju si....
[ Reagovat ]
05.10.2021 12:49Od: blixa
Já nevím, školy nemám, ale ve zprávě je, že probíhá (z jejich strany) interní vyšetřování atd, tak co teda dělají ? "Doufáme, že naše vyšetřování umožní zjistit fakta", tak to musí probíhat nějaké vyšetřování obdobné policejnímu, jinak to nedává smysl. A vyšetřuje to policie vůbec ?
[ Reagovat ]
05.10.2021 12:54Od: sojka1
ja nevim, copak jsem Fricek? :-)) A proc by nemohla pravni kancelar vest vlastni vysetrovani, ty jsi nevidel serial Dama a Kral... :-)))
[ Reagovat ]
05.10.2021 12:56Od: sojka1
uplne vazne... myslim si, ze mrtvyho brouka delat nemuzou, ze by to bylo napadnutelne....
[ Reagovat ]
05.10.2021 13:04Od: blixa
Nevím, no, já si myslím pravý opak, že amatéři se nemají cpát do věcí které patří profesionálům. Žádného Damu a Krale jsem neviděl smile, právní kancelář asi může vést nějaké šetření, ale její možnosti budou silně limitované. Podstatné je, zda probíhá policejní šetření, pokud ano, proč se jim do toho serou, pokud ne, tak o co jako jde ? Vymyslet si kauzu ?
[ Reagovat ]
05.10.2021 13:08Od: sojka1
vysetrovani zrejme probiha, proto ta reakce a podle me jde o jejich "tvar"... predevsim pravne...
[ Reagovat ]
05.10.2021 13:29Od: blixa
Já mám spíš dojem že žádné neprobíhá, jinak by nezahajovali to svoje ale jen by poskytli policii plnou spolupráci.
[ Reagovat ]
05.10.2021 13:44Od: Pe3k
Z toho co jsem o tom četl minulý měsíc vyplývá, že ta holka to na policii neoznámila (tím pádem to Policie nevyšetřuje). Pokud se do toho nyní tedy vložila Atp pak to asi policie vyšetřovat začne...nějaký bonzák typu kozoroh se vždy najde (hlavně u nás v ČR ). Zajímalo by mě, pokud by stejným nařčením čelil Djokovic, jestli by byl kozoprd taky tak rychle přesvědčen o vině o níž nemá zcela žádné důkazy... smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 17:39Od: Nola
Kozoroh je iba obycajny pesiak, , moze akurat suchat nohami, tak ako ja, alebo ty, amicky novinar Ben Rothenberg rozputal tieto obvineniav /skus si ho vygooglit na twitteri :D, nakoniec aj Andy Murray pozadoval vysetrovanie..... netusim, co je na tom pravdy, ja nie som zastanca verejnej sikany, tieto obvinenia patria na sud, je to bezny postup, ak ho budu takto verejne pranierovat, moze sa stat, ze mu znicia karieru bez nejakych dokazov ....
[ Reagovat ]
06.10.2021 00:27Od: a.magerova
Navíc... Matěj Hádek alias Král byl v tom seriálu k sežrání... smile

A Semir TO zabalil, takže jakékoliv vyšetřování bude stát za NIC... smile

https://www.youtube.com/watch?v=gQlQKgyENRs
[ Reagovat ]
06.10.2021 10:46Od: blixa
Bože, no to je katastrofa, dálnice bude bez dozoru !!! smilesmile
[ Reagovat ]
06.10.2021 10:49Od: blixa
Zase na druhé straně, dramaticky poklesne počet mrtvol, kdy tak na jedno zatčení vyplýtvali tak 100 mrtvých při hromadné havárii ... smilesmile
[ Reagovat ]
05.10.2021 07:15Od: Tiebraker
Ruska zlatokopecka spina. Z te zeme nikdy neprislo nic dobreho.
[ Reagovat ]
05.10.2021 13:37Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 20:15Od: Nenela
smile
[ Reagovat ]
06.10.2021 12:41Od: Titan
Díky té zemi tady můžeš psát své výblitky...
[ Reagovat ]
06.10.2021 14:54Od: aape
Tak to vidíš ty
[ Reagovat ]
06.10.2021 18:30Od: Fandina
Nemel nesmysly. Jestli tady něco může psát, tak to zcela určitě není kvůli nějaké zemi.
[ Reagovat ]
06.10.2021 18:34Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.10.2021 06:27Od: vojta91
Evidentně mu to prospívá zmlátil starou a dostal se do finále GS. To by mě zajímalo co a komu prováděl v Tokyusmile
[ Reagovat ]
05.10.2021 09:19Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 06:16Od: vojta91
Nezapomíná na svůj původ a národní tradice. Chápu ze jako tenista nemůže chlastat první ligu, tak aspoň občas doma zbuší starou nosmile
[ Reagovat ]
05.10.2021 13:37Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 06:06Od: PetaM
Slečna chtěla v posteli naplácat a pak si vzpomněla, že by to mohlo být domácí násilí. Holky no.
[ Reagovat ]
05.10.2021 09:19Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 13:36Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
05.10.2021 23:41Od: Tomas_Smid_fan
Vzhledem k tomu, že nechce peníze, ani to nehlásila policii, tak jediné, co jí to může přinést, je pozornost. Tedy je otázka, nakolik o ni stojí...
[ Reagovat ]
06.10.2021 14:51Od: aape
Jde ale právě i o to, proč to neřeší policie, když to řeší média po celém světě,
jednou z možností může být i vyřizování účtů kvůli rozchodu, může mu zničit kariéru i takhle jednoduše..
Samozřejmě, že Sáša může být násilnickej magor,ale pokud by jí, jak říká, poněkolikáté mlátil hlavou o zeď, tak si mohla pořídit selfie nebo v hotelech bývají i kamery, které by mohla použít policie.. nějak mi to připadá celý trochu divný
[ Reagovat ]
04.10.2021 23:53Od: paddy
ATP to ignorovala a teď asi změnila názor, protože byli pod tlakem

Proč s ním pořád jezdila? Sebevraždu inzulínem si musela dobře nastudovat, já to neznal. To nevypadá spontánně, ale plánovaně. Inzulín se koupí v obchodě???

Černobílé to nebude

https://slate.com/culture/2021/08/alexander-zverev-domestic-abuse-allegations-olga-sharypova.html
[ Reagovat ]
05.10.2021 08:00Od: Kozoroh
Zverev je diabetik.
[ Reagovat ]
04.10.2021 23:29Od: Nenela
Ano, je trochu zvlastni, ze se tim zabyva ATP a ne policie, ale jak to, ze se tim policie nezabyva?
Navic jeden z cilu ATP je drzet moralku tenisu na vysoke urovni a k te biti partnerek rozhodne nepatri. Ze je Zverev kre*ten, ktery ma problemy s nasilim, je dlouho znama a bohuzel tutlana zalezitost. Za me dostava ATP rozhodne palec nahoru za to, ze to nenechala (mozna narozdil od policie) vysumet smile
[ Reagovat ]
04.10.2021 23:33Od: Fandina
Je to známá záležitost, že má Zverev problémy s násilím. Jak je to známé?
[ Reagovat ]
04.10.2021 22:40Od: safi1313
Proč toto vyšetřuje ATP? Něco mi uniká ?
[ Reagovat ]
04.10.2021 23:07Od: Pe3k
Jen že za to může kozoroh.
[ Reagovat ]
04.10.2021 23:10Od: Fandina
Asi proto, že se to mělo dít v době tenisových turnajů. Jinak ale také souhlasím s tím, že by ATP nemělo být nic do soukromí hráčů.
[ Reagovat ]
04.10.2021 22:35Od: Burrows
Nerikam, ze ma ta zena pravdu. Divny ale je, ze tohle rika a zaroven ma Zverev dite s zenskou, ktera s nim nechce mit nic spolecnyho. To asi nebude nahoda.
[ Reagovat ]
04.10.2021 22:27Od: pockerface
A neměla by to spíš vyšetřovat policie? A když tedy ATP zjistí, že šlo o domácí násilí tak co udělá? Nahlásí to na policii? Pokud už to neudělala, tak by to snad měla nahlásit ta přítelkyně ne? Přijde mi to divný, že policie se tím nezabývá a zabývá se tím ATP.
[ Reagovat ]
05.10.2021 07:37Od: peek
Přesně tak. Je to věc policie, ne ATP. Ta ať se stará o tenisové záležitosti. Zaměstnává snad i soukromá očka?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist