Becker kritizoval mladé tenisty, že neohrožují "velkou trojku"

  • Bývalý německý tenista Boris Becker kritizoval generaci mladých hráčů za to, že nedokážou narušit dominanci "velké trojky" třicátníků Rogera Federera, Rafaela Nadala a Novaka Djokoviče. Podle šestinásobného grandslamového šampiona je problém v hlavě, mladí podle něj nemají správný přístup.
    11. 6., 09:35 | Aktuality |  150 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Federer (37 let), Nadal (33) a Djokovič (32) ovládli posledních deset grandslamů, naposledy v neděli španělský antukový specialista Nadal porazil ve finále Roland Garros pětadvacetiletého Rakušana Dominica Thiema.

"Právě jsem četl statistiku, že žádný z aktivních hráčů mladších 28 let mimo velkou trojku, s výjimkou Thiema a Milose Raonice, nebyl v grandslamovém finále," řekl jednapadesátiletý Becker, jenž mimo jiné pracuje jako expert pro televizní stanici Eurosport.

Dalšími grandslamovými finalisty v posledních třech letech byli Juan Martín del Potro, Kevin Anderson, Marin Čilič a Stan Wawrinka - všichni třicátníci.

"To není moc dobrá vizitka pro hráče pod 28 let. A neberu ty řeči, že ti ostatní jsou příliš dobří. Měli bychom se spíš zabývat kvalitou a přístupem hráčů mladších 28 let, protože tohle přece nedává smysl," poukázal na neschopnost mladé generace sesadit z trůnu dlouholeté dominátory bývalý hvězdný teenager, který vyhrál Wimbledon už v 17 letech.

"Mám velký respekt k Rogerovi, Rafovi a Novakovi, ale mladí hráči by se měli ukázat. Samozřejmě, jednou už budou (velká trojka) příliš staří, ale člověk chce vidět předání pochodně v době, kdy jsou na vrcholu. Chceme vidět, jak je Stefanos (Tsitsipas) a Dominic porážejí, když jsou stále ještě velmi dobří," jmenoval Becker dva zástupce mladé generace.

"Je to určitá mentalita, kterou ti mladí nemají a ty tři hvězdy ano. Není to o forhendech, o kondici. Je to o přístupu, o nastavení mysli, které rozhodují o vítězstvích a porážkách," dodal Becker.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (150)
12.06.2019 23:21Od: Forehand
Zápas 1. kola Rybárikovej na trávnatom turnaji v Nottinghame presunuli kvoli zlému počasiu do haly na hard :)

A že ma v tenise už nič nedokáže prekvapit.
[ Reagovat ]
13.06.2019 10:07Od: Kojinho
:D
[ Reagovat ]
13.06.2019 11:49Od: spaniel
Jak kdyby te Wawrinka neprekvapil...
[ Reagovat ]
13.06.2019 12:19Od: Padme
Jo to je pecka, netušila jsem, že to lze :))
[ Reagovat ]
12.06.2019 08:03Od: annah
Zelená přebírá žezlo od oranžové:
https://pbs.twimg.com/media/D8yN_27XoAUmvU9.jpg
[ Reagovat ]
12.06.2019 07:42Od: steve79
https://www.idnes.cz/sport/ostatni/lionel-messi-forbes-nejlepe-placeni-sportovci.A190611_182620_sporty_rou

Roger nejak zvysil zisk :D
[ Reagovat ]
12.06.2019 08:00Od: annah
Samí fotbalisti a jeden boxer před ním :-)
1. Messi $127M
2. Ronaldo $109M
3. Neymar $105M
4. Canelo $94M
5. Federer $93M
[ Reagovat ]
12.06.2019 15:05Od: spaniel
To bude prechod od Nike k Uniqlo...rozdil by odpovidal.
Ve sponzorskych prijmech je suverenne prvni pred Tigerem.

Me zaujalo, ze Novak je pred Nadalem, byt pry je Srb a proto ho lidi nemaji radi. Zajimave, ze si jej mezinarodni firmy vybrali.
[ Reagovat ]
12.06.2019 16:18Od: turista
To je letos snad poprvé co má Djoki vyšší příjmy z reklamy než Rafa.
[ Reagovat ]
12.06.2019 19:35Od: Nola
to bude tym, ze Rafa ma s Nike jednu zmluvu na tenisove oblecenie a obuv, Novak ma dve, ale z mojho pohladu tam musia mat chybu, Novak momentalne nie je v spojeni so ziadnou automobilkou...

sranda, ze Nishi ich oboch schova do vacku a nic velkeho zatial nevyhral :DDD

https://www.essentiallysports.com/forbes-highest-paid-tennis-players-of-2019/
[ Reagovat ]
11.06.2019 22:55Od: Forehand
Lol. Forehandovi prináša šport posledné dni radost na kazdom fronte :)

https://www.tipsport.sk/tiket?idu=-70223812759&idb=1134185&hash=e450f316&t=dGlrZXQgMTcyIHphIDUmZXVybzsgT0s%3D%0A&affid=WtpLTDkWWABJs3GUyMlJrQ%3D%3D&popup=1
[ Reagovat ]
12.06.2019 07:26Od: tito
Dobré, gratuluji :)
[ Reagovat ]
12.06.2019 08:31Od: Forehand
Vdaka tito :)
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:30Od: Kojinho
Pěkně zahrané s tím předčasným vyplacením. :)
[ Reagovat ]
12.06.2019 11:40Od: Forehand
Vdaka.

Kurz na Grékov stúpol az na 1.55 pred zápasom, zlakol som sa toho.
[ Reagovat ]
11.06.2019 20:27Od: Fransoas
Od té doby co spolupracuje Becker s Eurosportem - možná mu to stouplo do hlavy.Jeho vyjádření je trochu zvláštní.Pokud by se někdo chtěl dostal z nové vlny na úroveň Big 3 nebo je překonat - znamenalo by to - hrát nad své možnosti,mít k tomu jěště patřičné štěstí.Potom by se dalo hovořit o ohrožení velké trojky - oni jsou na vysoké úrovni.Dostat se na jejich level se zatím zdá nepřekonatelné.Za ty roky jsou více vyhranější než všichni ostatní.

Je jasné,že mají všichni tenisté svůj tým ( někde to neplatí v takovém rozsahu ) ,ale záleží na tom jak se k tomu samotní hráči postaví.Na kurtu si to stejně musí uhrát sami a pokud by jakoby překonali sami sebe - potom se dá o tom diskutovat.

Nikdy jsem nezaznamenal od Matse - i on je expert Eurosportu - že by někoho kritizoval.

Vyjádření od Beckera považuji pouze za jeho osobní názor.Nic jiného se k tomu nedá říci.
[ Reagovat ]
11.06.2019 20:33Od: Smazaný účet
:)
[ Reagovat ]
11.06.2019 20:47Od: Kamilos88
Ničí názor nemůžeš brát úplně vážně. Musis dbát na vlastní úsudek. Mats hodně tezi se slávy a jména a lidi mu to žerou. Ten hejtuje Federera asi 10 let a pak se vždy opravuje, nebo to zamota do úplně nesmyslné debaty. Onehdá říkal, ze má Thiem lepší druhy servis než Federer. Co k tomu chceš říct....
[ Reagovat ]
11.06.2019 21:03Od: spaniel
Hlavne je blbost hledat hrace, ktery vystrnadi big 3. Max se muze zaradit mezi ne a delit si tituly spolecne.
[ Reagovat ]
12.06.2019 06:47Od: Torresek [ Reagovat ]
12.06.2019 22:08Od: Marduch
V tom pripade uz chapu, proc Nole huknul v SF, vzhledem k jeho pred-SF (nebo CF?) vyjadreni o gs titulech..
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:49Od: Kozoroh
Dnešní mladí hráči jsou vlastně v těžší situaci, než byli jejich předchůdci. Big 3 má k dispozici vynikající kondiční přípravu a sportovní medicínu, která jim velmi pomáhá s regenerací. Díky tomu jsou v relativně zachovalém tělesném stavu a to jim spolu s jejich bohatými zkušenosti z vyhraných zápasů a turnajů umožňuje setrvat na vrcholu. Velikáni minulosti byli odkázáni na medicínu své doby a byli tak zranitelnější vůči nátlaku mladých vlčáků, kteří si vítězstvími nad starými pardály budovali své herní sebevědomí. Dnešní mladí si však nemají na kom budovat svou sebedůvěru, když je tady Big 3 posilována současnou medicínou. Proto se Next Gen hráčům nedaří prolomit monopol Big 3 na GS turnajích.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:54Od: Forehand
Jedno s druhým..Ja som tenis zacal sledovat za éry Samprasa s Agassim. A tí teda mali omnoho vacsi potenciál vypadnut v prvom tyzdni, nez dnesna trojicka. Nejde o mladé pušky. ktoré ich porazili a teda podla Becker boli lepsi; nez dnesna generácia...

Agassi vypadol parkrát šokujúco, Sampras bol taktiez na harde relativne zranitelný. Navyse, boli oba dvaja, takze uz teraz len 66% sila a tá je dalej oslabená, kedze obaja boli slabsi ako dnesní hegemóni. Takze je podla mna logické, ze v 90 rokoch sa druha vlna presadzovala viac.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:56Od: Forehand
Uz len dodám, ze druhá vlna sa viac presadzovala na prahu milénia, neznáme mená vo finále GS, potom este po nastupe Federera, no akonahle bola na vrchole uz dvojica, trojica, stvorica s Murraym, tak to mali naozaj ale naozaj tazké prerazit.
[ Reagovat ]
12.06.2019 09:37Od: turista
Souhlasím až na to, že Nadal dokáže hrát špičkový tenis i s vysoce opotřebovanou tělesnou schránkou. V jeho případě bych o zachovalosti nemluvil.
[ Reagovat ]
12.06.2019 18:56Od: Kozoroh
Kdyby byl Nadal odkázáný na medicínu 70. nebo 80. let, už by tenis nehrál.
[ Reagovat ]
12.06.2019 20:02Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:37Od: Forehand
Becker chce byt zas dolezitý. Asi trofeje z drazby nejdú za tolko, akoby chcel..

Ak chce nejaký hrac postavený v rebricku od 13 miesta a nizsie, znamená to, ze uz v 4. kole GS ,vyfasuje niekoho z BIG3-4, v SF druhého a vo finále tretieho. Takze dovod preco nevyhrávajú gS je velmi jednoduchý.

A ze nie sú takí dobrí?...No proste sú..20+18+15, to je 53 GS a bohvie kolko za posledných 10 rokov hovori za vsetko. Najlepsou ukazkou je Murray, ktory je siroko daleko najlepsi hrac nového milénia mimo big 3 a skoncil a chudobnými 3GS..

USO14 bola prilezitost pre druhý sled, Rafa nestartoval a favoriti vybuchli s "outsidermi", ktorým stacil na triumf majoru skalp len jedného z Legiend. Velkou vacsinou musia zdolat
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:38Od: Forehand
*zdolat dvaja
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:34Od: Torresek
Jak nečekané že někdo napíše něco na způsob :" Becker ťápe kraviny, protože nemá prachy" asi mu za to někdo zaplatil že to řekl co? :D
[ Reagovat ]
11.06.2019 20:32Od: Forehand
Nezaplatil, len sa z neho stal populista, ktory nasilu púta pozornost.
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:50Od: Patik kto je najkomplexnejší ?
https://sportingislifedotcom.files.wordpress.com/2019/06/untitled-e1560265586862.png
[ Reagovat ]
11.06.2019 22:29Od: sojka1
ja bych jela na ferovku a kazdemu odstranila jeho nejuspesnejsi turnaj! Stary pan pak zustane v obrovske pohode, Djokovic je take nad polovinou sveho poctu ziskanych GS, Pete ma presnou polovinu a Rafa se svoji tretinkou tre bidu s nouzi.. ;-) Teda na rovinu, pro me prosel branou tenisove nesmrtelnosti samozrejme i Rafa... protoze ma Wimblas, dokonce dva! A tech 12 Rolandu z neho navic dela nesmrtelnou hlinenou legendu, ale komplexnost vypada jinak.. :-))
[ Reagovat ]
12.06.2019 07:22Od: tito
Ahoj :) Když jsme u toho tak drobná poznámka. Zlatým etalonem komplexnosti byla vždy brána kombinace dvou zcela rozdílných povrchů, navíc v krátkém sledu po sobě- FO + W. Ve stejném roce ji získal BjB 3x RN 2x RF 1x.
Jiný úhel může být finálová účast. RF 30 RN 25 ND 23 PS 18.
Ale za tím prvním si stojím. Logicky kombinace nejrychlejšího a nejpomalejšího v jednom měsíci je podle mne nejvíce vypovídající. Takže můj vítěz pomyslné ankety je Bjorn Borg s příjemným druhým místem RN.
[ Reagovat ]
12.06.2019 07:32Od: spaniel
Akorat ze po roce 2000 uz to nema ten samy lesk jako kdysi. Ten rozdil je mnohem mensi. A jelikoz nezrychlili RG ale Wimbledon, logicky to nahrava Nadalovi.
[ Reagovat ]
12.06.2019 07:33Od: spaniel
*ale zpomalili Wimbledon
Taky ti do toho nezapada TM.
[ Reagovat ]
12.06.2019 08:05Od: tito
Hele, kromě zpomalení W hraje pochopitelně roli i proti komu kdo, jestli se opakovaly zranění či nikoliv, v jakém věku se kdo potkával atd. A asi bychom se nikam nedostali. Já RF uznávám a nemám s tím problém. Jen jsem trochu rozporoval nejúspěšnější a nejkomplexnější. TM bych do debaty netahal ze dvou důvodů. Z podstaty názvu není možné jej hrát jen v jedněch podmínkách a dále z hlediska postupového klíče. Bylo by možná vhodnější, kdyby místo TM byl pátý GS s turnajovým pavoukem. Pak by Roger byl nepřekonatelný pánes :) Ale přes to všechno co jsme zmínili, lepší standart komplexnosti než antuka a tráva v rychlém sledu po sobě není. Jak by to vypadalo, kdyby se Big3 nepotkali, je už rovina spekulací. Bohužel RF měl RN, Rafa Rogera a oba měli Novaka. A všichni ostatní měli Big3, což je tedy setsakramentská smůla.
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:12Od: spaniel
Proc by mely byt opomijeny vysledky v hale, kdyz se navime o komplexnosti? To zavani tendencnosti.
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:14Od: Roger_Federer
Nejde o Rogera ale Borga, on a Nadal, Feferer nemeli rozhodně stejné podminky..
Podle me byl rozdil v rychlosti a hre na RG a Wimblu tak rozdílný že to nejde porovnat.
[ Reagovat ]
12.06.2019 11:53Od: Forehand
Tak ked to je teraz také simple, preco to bajne RG/W vyhral Federer len raz a Nole nikdy?
[ Reagovat ]
12.06.2019 12:23Od: spaniel
Protoze Nadal, antukove monstrum.
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:52Od: sojka1 Re: tito
ahoj! :-) .......... a BjB se s tim hlavne neparal do 40! :-)))
[ Reagovat ]
12.06.2019 11:45Od: tito
Asi tak :-)))
[ Reagovat ]
12.06.2019 21:16Od: tito
Jinak zajímavý odkaz
https://www.sportskeeda.com/tennis/4-men-who-won-wimbledon-and-french-open-in-the-same-year-ss
[ Reagovat ]
12.06.2019 21:55Od: sojka1
hezke okenko... je to samosebou i tim jeho vekem, ale Roda velmi ctim a vnimam se skutecnou pokorou... ja snad pujdu mackat tenisak.. :-))
[ Reagovat ]
12.06.2019 22:30Od: tito
Častokrát mě rozesměješ. Když vidím, jak mám slabý úchop, tak bych to také potřeboval...:-)
[ Reagovat ]
12.06.2019 22:44Od: sojka1
jen jestli uz neni pozde... ;-) :-)
[ Reagovat ]
12.06.2019 23:08Od: tito
Nepochybně, i na vrub důslednosti, bude...
[ Reagovat ]
12.06.2019 23:16Od: tito
....jsem si vědom gramatických chyb, ale podmínil jsem to frázování- veršování :-)
[ Reagovat ]
12.06.2019 08:43Od: Forehand
Neviem, co má spoločné s férovkou, ked odstranis z 3 povrchov jeden a zostanu ti len dva..Ludia akosi zabudaju ze komplexnost na 3 roznych povrchoch suvisi s povrchmi a nie turnajmi..

Z tvojho vypoctu ti akurat zostanú najlepši na dvoch povrchoch, s komplexnostou však výňatok toho jedného nemá nič spoločné.

Réálne čísla sú 11+1+8, 4+12+2, 10+1+4. Z toho vychádza, ze vsetci maju karierny GS, hoc tie osamotené jednotky na stranách RF a ND su celkom symbolické.

To je asi fak, akoby som komplexnost hodnotil skrz toho, ze ku RG si este pripočitam MC
[ Reagovat ]
12.06.2019 08:44Od: Forehand
posledna veta pod prvy odsek, sorry
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:10Od: spaniel Re: P. Podmnozinka
Sikovne si sloucil AO a US :D
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:36Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:46Od: Kojinho
Klasika
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:52Od: Kojinho
Jak to udělat, aby Rafovi u jednoho GS nesvítila jednička? Hmmmmm... Mám to! Sloučím GS z podobného povrchu a oni si toho jistě nevšimnou.
[ Reagovat ]
12.06.2019 11:48Od: Forehand
Nie z podobného.

Rovnakého, menom HARD.
[ Reagovat ]
12.06.2019 11:49Od: Forehand
Šikovne ste vylúčili najlepší GS :)
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:40Od: sojka1
:-))) Forehande, nemam tvuj letity trenink v zonglovani s cisly a hlavne nemam rada (az nesnasim) cirkus, takze jen poznamka - muj nevinny vtipek vychazi z prosteho napadu vzit kazdemu jeho nejvetsi vyhodu, tedy jedno cislo+povrch a podivat se, jak si vede dal. Nic vic, nic min bych v tom nehledala. Pohadky mame vsichni radi a ta "O dvanacti Rolandech" je opravdu krasna a zvlast povedena, to nesporne, ale pohadky brat vazne nemuzu... a at delam, co delam, stejne se i v TVE realite opravdu leknu 10+4, zatimco 4+2 mi prijde jako stenatko na hrani... :-))

MC se ti take povedlo.. :-)
[ Reagovat ]
12.06.2019 10:43Od: dappe
Odečtení nejlepšího turnaje má právě s komplexností společného téměř vše. Někdo, kdo má 67% titulů z jednoho turnaje a v 75% GS turnajů výrazně zaostává, nemůže být z logiky věci považován za komplexnějšího hráče.
[ Reagovat ]
12.06.2019 11:52Od: Forehand
Tak je reč o turnajoch, alebo povrchoch?..

Komplexnost zrejme prioritne značí vyhrávat GS na kazdom povrchu, nie vyhrávat ten istý v dvoch mestách.

Odčítať antuku, ktorá tvorí dvojnásobok kalendáru oproti tráve je super tendenčné.
[ Reagovat ]
12.06.2019 12:49Od: dappe
Jenže my neodecitame antuku, trávu nebo hard, ale výsledky z nejúspěšnějšího turnaje, po kterém se ukáže komplexnost nejvíce. V tomhle měřítku jsou všechny 4 turnaje na stejné úrovni, takže je jedno, o jaký jde povrch. Když už bereš AO a USO jako jeden, tak v takovém případě má Federer na svém až druhém oblíbeném povrchu 11 GS titulů, takže o čem se tady bavíme, že? :)

A také je třeba rozlišovat mezi pojmy vyhrát/vyhrávat, není to zdaleka to samé.
[ Reagovat ]
12.06.2019 14:00Od: Forehand
Chcem tym povedat, ze odčítanie je somarina...

Ked odcitame najlepsi, logicky, mozeme potom odcitat aj najslabsí..Stále nam zostanu dva z nich. A vysledky dvojtretinové.

Antuka tvorí dost velký podiel v celkovom koláči ATP, aby mal niekto jeden GS. Ale kto vie, stále nemále celkové čísla, zajace sa budú rátať až po hone.
[ Reagovat ]
12.06.2019 14:18Od: dappe
Špičkový hráč odehraje ročně cca 3-4 turnaje na antuce, takže to tak horké není. Ale stejně o tohle nejde, odečítat turnaj/povrch, který jde danému hráči nejlépe není žádná somarina, ale při určení komplexnosti je to klíčové. Nejkomplexnější by byl ten, kdo by měl 4x5 GS, nikdo takový zdaleka není.

Můžeš zpochybňovat dobu, ale komplexnost výsledků Federera je téměř ukázková. Z jeho výsledků je patrné naprosto jasně, že v určité období dominoval na AO, W a USO. K tomu na svém nejhorším turnaji k jednomu titulu přidal 4 finále, což značí, že po dlouhou dobu byl i na tomto turnaji druhý nejlepší. Celé to poté má jako bonus podloženo 6 tituly z TM, kde jsou zase podmínky trochu jiné.:)
[ Reagovat ]
12.06.2019 19:12Od: Forehand
3x 1000, niekolko 500, GS..Ak toto neni horké, neviem..Ved to je viac, nez trava s halou dokopy.
[ Reagovat ]
12.06.2019 12:24Od: Patik
bavíme sa tu o komplexnosti čo premňa osobne znamená úspechy na každom type povrchu..a s vami sa tu nedá ľudia tu neriešia komplexnosť riešia či je Nadal lepší na tráve ako Roger na antuke..riešia rivalitu na dvoch povrchoch..a zabúdajú na ďalšie tri povrchy a podmienky v ktorých Federer jasne prevláda..strata času.
[ Reagovat ]
12.06.2019 13:56Od: Forehand
Co ja viem ludia. Mne to celé príde pritiahnuté za vlasy..

Vsetci traja maju karierny GS. Kolko tenistov ho má, historicky??..Tým je povedané vsetko. Bodka, vybavené..

A tu sa stále riesia komplexnost. Dokolečka, dokola..To akoby sa riesilo, kto má viac milionov, Gates, ci Zuckerberg..Malichernost..Riešia sa detaily, to podstatné je zamlčané..
[ Reagovat ]
12.06.2019 15:11Od: spaniel
Tak se debaty k komplexnosti neucastni, kdyz ti vadi jak to vychazi. Resp nedokazes prejit, ze je treba Federer nejkomplexnejsi? To u tebe to prave zavani tim, ze proste nezkousnes, ze by nemel byt Nadal v necem nejlepsi. Nikdo neni nejlepsi ve vsem.
[ Reagovat ]
12.06.2019 19:13Od: Forehand
Osobne povazujem Djokovica za najkomplexnejsieho hraca.

Niekto raz povedal, ze kazdý je tak silný, ako silný je na svojom najslabšom povrchu...

Niečo na tom bude.
[ Reagovat ]
12.06.2019 19:41Od: spaniel
Roger nema v nicem vetsi diru nez Novak...ani nevim na ktery povrch narazis. Roger ma lepsi distribuci a nikde za Nolem nezaostava. At uz je to mezi nimi jakkolov, Nadal je za nima.
[ Reagovat ]
12.06.2019 19:46Od: Kamilos88
Ta náchylnost Nadala k antuce je proste znatelna, to nezapře nikdo. Má z ni 80% kariérnich úspěchu. Nadal ale není antukar, umí hrát všude, porazil Federera ve finále Wimbledonu, který nakonec vyhrál 2x. Nicméně i tak z hlíny má úspěchu jednoduše nejvíce, protože je na ni historicky nejlepší. Tím, ze je absolutní antukovy top class hráč se ty úspěchy mimo antuku za ni tak trosku schovavaji.
[ Reagovat ]
12.06.2019 20:06Od: turista
Ale svým způsobem zásadně ovlivnil antukovou kariéru Federera a Djokoviče, které připravil o mnoho antukových titulů. I tak se procentuální úspěšností Djoki řadí do první antukové pětky celé open éry. Před ním je pouze Nadal, Borg, Vilas a Lendl. Na Roland Garros je na procenta úspěšnosti dokonce před Lendlem na 4.místě.
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:10Od: steve79
Na jednu stranu zase Thiem porazil letos vsechny tri hrace!
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:13Od: Padme
Však Thiem je světlá výjimka, pro něj tyhle Beckerovy řeči neplatí :D
[ Reagovat ]
13.06.2019 11:58Od: turista
Ano. Ono to je taky o psychice. Thiem má tenisově na to vyhrávat nad Nadalem na antuce. Bohužel s ním nedává ta finále. Až zlomí tenhle blok tak Nadalova dominance skončí i v Paříži. Letos měl Nadal totální klku v Římě i v Paříži, že jeho fináloví soupeři byli vyčerpaní po těžkých SF a ČF bitvách. Kdyby měli stejné podmínky tak mohl být slavný Rafa v háji.
[ Reagovat ]
11.06.2019 11:26Od: Torresek
Beckerova slova chápu, jenže Rafa s jeho přístupem, Fedex to ma dane od boha a taky famózní přístup a Djoker je jak stroj. Ale co nebo spíše kdo stoji za jejich úspěchy?? Rafa by nikdy nebyl takový nebýt strýčka, Djoker taky potřebuje Vajdu. I Fedex mel kolem sebe lidi co mu dopomohli.
Murray a Lendl že jo.
Ti hraci prostě potřebují správné lidi kolem sebe.
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:13Od: Patik
Potrebujú menšie peniaze..lebo prejdu pár kôl zarobia si a idú dovolenkovať..predsa len taká pláž v Karibiku je lákavejšia než rozpálený practice kurt..samozrejme je to aj dobou iný prístup ku všetkému iná mentalita mladých inak vychovávané deti iný prístup rodičov vnímanie športu..jedno s druhým..samozrejme často človek obetuje všetko drie na kurte ale nenarodí sa s raketou ako Federer..ešte sú tu nejaké mladé talenty ktoré to na nejaký čas podržia ale fakt neviem čo príde po tom..vymizne tradičný tenis..bude sa hrať na 4 gemy skrátené dva sety žiadny rozhodca len samá technika a hráči budú stáť za nič.
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:23Od: Kamilos88
Peníze v tom podle mě nehrají až takovou roli. Chybí jim zápal pro hru, touha vyhrávat, lámat rekordy. Každý z big3 se na to může z fleku vysrat už několik let. Ale chtějí hrát, protože je tenis baví, baví je dění, turnaje, zápasy, souboje.

Dnešní mladí si řeknou - Big3 je big3, na ně stejně nemám, tak se tím alespoň zkusím slušně živit, udělat nějaké semifinále a pak se uvidí. Jinde se to sem tam trošku děje, ale na těch GS je to pořád dokola.
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:45Od: Franky
Suhlasim s vami vsetkymi: nespravny pristup sposobenym jednak slabou motivaciou (mozno aj zo strany trenera ktori ich uz neucia vyhravat nad najlepsimi ale 'urobit' nejaky vysledok na turnaji), jednak velkymi prize money pretoze hraci kt.urobia 1/4finale maju dnes peniaze ako pred 10r vitaz turnaja a jednak doba ktora tu je - doba internetu, samy rozptyl..staci ze si v Top 30 a mas status hviezdy lepi sa na teba kdejaka c*ndra same party dovolenky news feedy na soc.sietach atd...ano radsej pri mori s exotickou kraskou a paparazzi ako spoteny na kurte vymyslat taktiku na Nadala/Djoka/Feda
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:01Od: Patik
celkovo doba a zmýšlanie ľudí ide do sračiek..metrosexuálni chlapci ktorí chodia k holičovi na obočie..vegánske mamičky ktoré idú s každým trendom na sociálnych sieťach.. čo myslíš aký športový talent môžu takí ľudia vychovať..maximálne metrosexuálneho priemerného futbalistu.
[ Reagovat ]
11.06.2019 15:13Od: Kamilos88
Abys porazil BIG3 na GS tak musíš předvést něco navíc a to něco tě stojí tréninky navíc, přípravu navíc, vše musíš přidat k tomu, co už teďka děláš. To co děláš teď si stačí na TOP50, ale pokud chceš být vyjímečný, tak musíš dělat výjimečné věci a na to ti osmihodinová pracovní doba stačit nikdy nebude.

Hráč si nemůže říct, jsem v TOP20, jsem světový hráč, trénuju denně, jednou porazím Nadala na RG. Musíš jet do krve, každý den si přidat více a pak to může vyjít. Jinak ne.
[ Reagovat ]
11.06.2019 15:36Od: Patik
S tým sa musíš aj narodiť mať vysoké ciele a ako sa povedalo musíš mať pri sebe aj správnych ľudí..niektorí hráči trénujú až do krvi a celý život sú na úrovni challengru.
[ Reagovat ]
11.06.2019 16:21Od: Padme Re: To co tu píšete, je
až depresivní, ale vidím to podobně... Když vidím svoje vrstevníky, tak se doopravdy bojím, co vyroste z jejich dětí... :(
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:34Od: Patik
už teraz keď vidím tých mladých..a mladé......a niektorých tých rodičov...
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:10Od: Franky
ako sa vravi..obdobie vojny vytvara silnych ludi naopak obdobie mieru sr acky...neviem si pomoct ale dnesny chlapi be nezvladli vojnu ako nasi pradedovia...a mnoho dalsich veci
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:23Od: Patik
jasné že by nezvládli..ale o najnovších topánkach alebo mobiloch by ti vedeli rozprávať :/
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:24Od: Forehand
A tvoj tatko si čo myslí o súčasnej mladej generácii?
[ Reagovat ]
12.06.2019 23:04Od: Franky
v prvom rade si mysli to co ja: ze si k r e t e n. :) okrem toho s tym suhlasi...Becker vyhral W ako 17r Rafa RG ako 19r dnes tu okrem big4 a Delpa pod 25r GS vitaza nenajdeme
[ Reagovat ]
12.06.2019 23:08Od: Forehand
Pozdrav tatka.

A ze sa pýtam, ci nelutuje, ze mal deti..
[ Reagovat ]
14.06.2019 10:50Od: Franky
a co tvoja zena na to ze koho ma doma? mudrlanta zpoza klavesnice - nazivo si plati aj za sex
[ Reagovat ]
12.06.2019 23:28Od: tito
Franky dobrá rada- nechoď sem. Nechci být útočný, v rámci svého intelektu si to přeber.
[ Reagovat ]
14.06.2019 10:30Od: Franky
tiez dobra rada...zacni robit neaky sport aby sa ti nestalo ze si ho uz v sprche neuvidis...
[ Reagovat ]
14.06.2019 12:18Od: Mayo
Vyber si disciplínu.
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:40Od: Fandina
Nepřeháněla bych to. Nevím, kolik ti je, ale nevím, proč by měla být tvoje generace horší než ta předešlá. Podle mě je to pořád podobné. Rozdíl je, že lidi žijí vždycky v trochu jiných podmínkách, historických, politických, ale není důvod si myslet, že mladší jsou horší než ti mladší předtím.
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:42Od: Fandina
Historických, politických a také vlivem technického rozvoje, to má také vliv na to jak se jaká generace chová. Ti dřívější víc chodili třeba do kina, internet neznali. To všechno má vliv na to, jak se která generace chová.
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:20Od: Torresek
Je zde hodně zajímavých komentářů:
Patik-tenis je business a ty peníze jsou dá se říct odpovídající tomuto století, jenže uvedu příklad. Letos tragický Gojowczyk se v Únoru účastnil turnaje Dubaj. První kolo jaksi porazil Gaia 2:0 a pak schytl 0:6,2:6 s Millmanem! A jeho odměna? 24,470 $- to je víc jak půl milionu!!! Jasně musí mít na trénink a vše kolem, na lidi v týmu apod ale ....je to odpovídající? No každý at si odpoví sám
Také mě dost zajímá jak to bude vypadat až TOP 3 skončí, nastoupí někdo podobný?

Kamilos88-Jo ten přístup je šílený.Fognini/Monfils/Basilashvili/Paire/Čečináto/ a mohl bych pokračovat, oni si spočítají penízky, promrhají talent a vydělávají si tak aby jim to stačilo.
Big3 to je neuvěřitelné! Rafa přes zdravotní problémy se na antuku vždy nachystá jak pán. Fedex to nemá potřebu komentáře, to je prostě superhrdina a Djoker ikdyž ho nemám rád tak jakmile se rozjede tak to je válec i půl roku v kuse.

Franky- je to hodně o trenérech! Uvedu příklad. Thierry Champion bývalý francouzský tenista . Vedl Monfilse v době kdy to měl Gael u zádele. Vedl Paireho a jeho potenciál také zazdil. Vedl P.H.Mathieua a taky s ním nic moc nedokázal.
Motivace sama hráče je jedna věc ale je to sport jednotlivců a potřebují i to okolo.

Za mě se tenis posuvá dopředu, staří pardi končí ale kdo vlastně nastupuje? To teď jak kdyby není jisté , to se uvidí.
Upřímně raději nevědět jak si spousta tenistů vydělává na živobytí.

Já nejsem zastánce toho že je všude korupce apod. Jenže sázkovky taky zrovna nepomáhají. Dneska si můžete pomalu vsadit na futures hraný někde v arménii v hale pro 20 lidí a nikoho to nezajímá. Těm amatérům se to přímo nabízí.
Buďme fér, řekne kamarádovi že první set prohraje a pak začne hrát tenis a uvidí se.

Za mě třeba Zverev má všechny předpoklady ale něco se bloklo v hlavě. Tsitsi na to má také ale musí posbírat zkušenosti. Thiem je famozní ale má famozní výpadky. Jinak moc nevím kdo teoreticky bude vládnout.
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:59Od: Patik
jasné že to neni adekvátne..prídeš na turnaj prehráš prvé kolo v podstate ani nemusíš uhrať set alebo gem a zarobíš si na dva domy..a človek čo robí niekde v závode celý život do 60tky premýšla ako s výplaty kúpi niečo do úst..strašné peniaze takmer za nič.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:14Od: spaniel
Vy jste se nasli... pekne hlouposti tady blijete.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:41Od: Forehand
To je také československé závidiet si prize money...

Rovnako v TV, ziadny iny komentátor, len ceský alebo slovenský nezabudne dodat, kolko hrác zarobil, prípadne to spomenie viackrát.
[ Reagovat ]
11.06.2019 20:20Od: Torresek
Zkuste si nevymýšlet :D nikdo nenapsal že jim zavidime. Toto je debata o tom kam se ubírá tenis jako takový, nikdo nenapsal jaky jsou to nenazranci apod.
Jen prostě vy si myslíte ze Becker a my všichni kecame blbosti ale pritom by tady píšete "klasiku" jak jsme vsichni závistivý a ze teniste mají vlastne pravo se chovat jak chtějí.
Co tak napsat nějaký konstruktivní koment? Co vy si myslíte o mladých, jejich dřině, motivaci a proč x tenistů na některých turnajích ze sebe dělá sašky? Viděl jsem už spoustu zápasů a některé výkony jsou do očí bijící.
[ Reagovat ]
11.06.2019 20:36Od: Forehand
To ani nebolo konkrétne voči tebe..Skor vo vseobecnosti, ze vychodoeurópsn vníma tie prize money citlivejsie..

Ja si myslim, ze aj v 90r boli hráci, ktori tenis milovali viac ako len zamestnanie a hraci, ktori ho brali skor ako job. Nemyslim si, z Thiem alebo Tsitsipas robis tenis pre prachy. Rovnako Ferrer, Tsonga ci kopa dalsich hracov, ktora bola blizko k velkym titulom, ale stále daleko.
[ Reagovat ]
11.06.2019 21:00Od: spaniel
Mne slo spis o ty kecy o prize money za prvni kolo. Spousta hracu preziva, lidi zapominaji na dane, letenky, hotely a nakldy na tym. Hraci zbyde tak 20% a nikdy nema jistotu, kdy vydela.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:39Od: Forehand
Clovek v 60 premysla ako zarobit, ale zas do 20ky sa flákal s kamosmi a chodil na pivečká, zatial co Gojowczyk prvych 20 rokov drel s nejasnou vidinou zisku s tým, ze na 99.9% sa tenisom aj tak nikdy zivit nebude.
[ Reagovat ]
11.06.2019 16:41Od: Hypertac
Přesně tak!
[ Reagovat ]
11.06.2019 10:46Od: dadaft
popravdě už se těším, až ti tři - při vší úctě - potáhnou do seniorů...

úroveň sice půjde dolů, ale aspoň to bude otevřené a ne taková nuda...
[ Reagovat ]
11.06.2019 09:49Od: steve79
Ja jsem hlavne zvedavej na Novaka na trave jak na tom bude. Uz v semifinale se choval hrozne.
[ Reagovat ]
11.06.2019 10:13Od: Kamilos88
Dělá to vždycky když prohrává, nic nového.
[ Reagovat ]
11.06.2019 10:19Od: safi1313
Taková je jeho reálná povaha... když vyhrává a rozdává úsměvy a posila srdíčka = strašná falešná pretvarka .. nechapu ze to ještě někomu nedošlo a ma furt příznivce ..
[ Reagovat ]
11.06.2019 10:24Od: Kamilos88
Není tak moc oblíbený právě kvůli té přetvářky. Kdyby se choval tak, jaký doopravdy je, tak bude mít možná více fanoušků, než když se to snaží hrát na všechny strany.
[ Reagovat ]
11.06.2019 10:39Od: hippos
Furt moralizujete jak cocoti, zajima vas vubec tenis?
[ Reagovat ]
11.06.2019 11:45Od: JCFerrero
Presny popis aj Rogerka, ked vyhrava vsetko v poriadku a akonahle prehrava tak arogantny na vsetky strany.
[ Reagovat ]
11.06.2019 12:37Od: turista
Ano. A ani Nadal neumí prohrávat.
[ Reagovat ]
11.06.2019 12:57Od: JCFerrero
Presne tak , ani nadal nevie, ale ked prehrava je smutny a nie arogantny ako Federer Djokovic
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:01Od: turista
Někdy zuří jako s Kyrgiosem v Acapulcu.
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:07Od: Kamilos88
Hochu, čekni si full zápas AO finále Nadal-Federer, tam se dozvíš více.

Třeba Rafovo cílené protahování servisu, warning, trestný fifteen, zdržování na příjmu, nebo dva voleje, které zahrál tak, že míček byl ještě na polovině soupeře a on to přímo pod umpirem zahrál úplně v klídku. Federer to moc dobře věděl a neudělal nic. Kdyby to bylo naopak, tak je oheň na střeše. Ty tady řešíš jeden odpálený míč do publika. Jak komické.
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:15Od: Frantz Re: jeden odpálený míček??
https://www.google.com/amp/s/makeagif.com/amp/Kt1QeM

SHUT UP!!! prostě elegán + gentleman :-DD
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:20Od: Kamilos88
To bylo kdy ty trotle? 10 years ago a ty z toho žiješ dodnes.
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:39Od: Franky
To je este v poho...mentalne sa zastavil uz pred 20rokmi
[ Reagovat ]
11.06.2019 13:54Od: JCFerrero
Tvoj mozog tak v 2 mesiacoch
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:07Od: Franky
teba plati miestny saso z petrzalky aby si mi reagoval na kazdy koment jak zebrak? vravim vyber si sportovu disciplinu v ktorej ma chces porazit a ked vyhras ospravedlnim sa ti tu pred vsetkymi a poviem ze sa rozumies sportu...inak si premna len zebrak zpoza klavesnicke jak tvoji sukmenovci z nadal fans ktorym sa zaspotaju nohy len ked idu do chladnicky po pivo
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:40Od: Forehand
A čo tak disciplína, diktát?
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:59Od: raduz
Klidně.
[ Reagovat ]
12.06.2019 23:05Od: Franky
uz si s tym trapny...kazdy okrem teba tu pochopil ze diakritiku nepouzivam
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:28Od: raduz
Nadal je pro mě z lidského hlediska nula,navic ostuda chlapstvi.Pro výhru je schopen udělat sviňarnu i toho nejhrubšiho zrna,navic nemá smysl pro humor.Ten moc nemá ani Federer,podpásovky však nedělá. Djokovič je mně naopak povahově nejbližši.Je to emotivni chlapek,který i občas honí baby.Smysl pro humor má bezesporu.Jen to pinkáni před servisem by mohl zkrátit.
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:32Od: Forehand
Co je ta sviňárna napriklad?...:)

Aha nic...
[ Reagovat ]
11.06.2019 15:28Od: Kamilos88
To bych zase neřekl. Na Rafu má velký dopad výchova a tenisová průprava. Jeho tým ho od mládí připravoval jako nějaký projekt, který zničí všechno a všude, za každou cenu, přes bolest, přes všechno. Udělali z něj tenisového buldoka, který nevidí, neslyší, chce vyhrát každý míč, za jakéhokoliv stavu, nic nevypustí.

A tohle se projevilo v jeho chování na kurtu, nebo mimo kurt. Ale poslední dejme tomu rok si to začíná uvědomovat sám, zasnoubil se, i on chce žít normálně, mít rodinu. Ví, že to není vše jenom o tenisu a závodem za rekordy. Rodina změnila Noleho, Rogera a změní i Nadala. Je to normální. Ona ta Xisca chce taky děti, je to normální ženská a nedivil bych se, kdyby to Rafovi řekla. Nebude na něj čekat do čtyřiceti.
[ Reagovat ]
11.06.2019 15:40Od: Patik
Asi tak..aj práve kvôli tomu tá OCD..Stryko Pony dosiahol čo chcel..a na zdravie svojho junáka nemyslel.
[ Reagovat ]
11.06.2019 16:45Od: Hypertac
Co to meleš? Rafa je naopak v pohodě. To ten tvůj srb, když nemůže, tak se tváří, jak kdyby měl umřít a pak hraje jak pánbůh. Už chápu, proč je Ti nejbližší.
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:31Od: Forehand
Ty si naozaj myslis, ze volaj zahraný na druhej polovici tesne pod umpirom by presiel?..:))

Predpokladam, ze video nemas, len taka domnenočka..
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:34Od: raduz
Vidim,že ti ta ostuda chlapstvi nevoni co?
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:37Od: Forehand
Vidim, ze tebe nevonia rácio :)
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:44Od: raduz
Ba naopak,voni.S k tomu dobré oko,,,To je potom těžke respektovat Nadala.
[ Reagovat ]
11.06.2019 16:48Od: Hypertac
I kdyby to byla pravda, tak se to stát v zápalu boje může každému. To v tom případě jsou téměř všichni fotbalisti to samé. Ti taky tvrdí, že se míče nedotkl a je to evidentní. Nejsi Ty náhodou Mirek Dušín alias Raduz?
[ Reagovat ]
11.06.2019 15:10Od: Kamilos88
Ne, já si to pamatuji moc dobře. Najdeš to i v HL, Fed se jenom škaredě podíval na umpirového a neřešil.

Bylo to za stavu 5:3 15:30 v pátém setu, klidně se na to podívej. Stačí ti na youtube HL s názvem - Federer - Nadal Australian open 2017 - last five games with commentary.

Čas cca 18:07 - jestli mi někdo řekne, že neměl Rafa raketu v kurtu, tak je slepý
[ Reagovat ]
11.06.2019 15:20Od: spaniel
Blbost. To by nikdy neproslo. On to nekdy klame, takove to blizke dotuknuti.
[ Reagovat ]
11.06.2019 15:22Od: Kamilos88
Já si to pustil předtím asi 50x ve slow motion. Ta raketa tam je jak vyšitá skoro celým objemem.

Je to jedno, ale když už je o tom řeč, tak Rafa dělá přesně toto, na big pointech. :) Jinak je to dobrý kluk, nevadí mi.
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:20Od: Marduch
btw, kdo je ta žabka, co seděla za Mirkou? Jak se za toho stavu 15:30 se zavřenýma očima modlí za Rožéra:)
[ Reagovat ]
11.06.2019 17:34Od: spaniel
Ta je s nim uz od AO 2017 vsude...
[ Reagovat ]
11.06.2019 22:12Od: Denis92
Isabella Godsick. Dcera Rogerovho agenta Toniho Godsicka.
[ Reagovat ]
11.06.2019 22:48Od: Marduch
Tak Isabella rikas..dobre, dobre..
[ Reagovat ]
12.06.2019 00:13Od: Mr.Pink
ano a take dcera mary joe fernandez :)
[ Reagovat ]
12.06.2019 07:44Od: annah
Isabela sedávala v Rogiho hráčské lóži už jako malá desetileta holka, spolu se svym mladším bráchou. Gotsick v jednom rozhovoru rikal, ze jeho deti berou Rogera a Mirku jako cleny rodiny.
[ Reagovat ]
11.06.2019 18:46Od: Forehand
Kamil ty si fakt komik..

Schválne som si to pozrel, zastavil zazoomoval a Rafa s prehladom pred.

Este bolo vidiet, ako si dával pozor, aby nepresiahol.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:14Od: Kamilos88
Max na ruku si daval pozor. Ta raketa byla na druhé straně úplně na pohodu. Tak nelži.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:18Od: spaniel
To absolutne nelze posoudit z tohoto uhlu, hodne to zkresluje. Ale x lidi tam by to neprehlidlo, takze zapomen.
[ Reagovat ]
11.06.2019 19:36Od: Forehand
Zastav si obraz..

Fakt si ho zastav a skus to trochu priestoro vnimat..
[ Reagovat ]
11.06.2019 20:00Od: Kamilos88
Ty vole to je jedno, já to vidím nějak, vy nějak. Respektuju vás názor, ale nesouhlasím s nim. Tečka.
[ Reagovat ]
12.06.2019 00:11Od: Mr.Pink
Jsem rogeruv fanda, ale rafa urcite zahral mic na sve polovine, po odehrani uz muze mit raketu i na polovine soupere.
[ Reagovat ]
11.06.2019 14:19Od: raduz
To je nesmysl.Djokovič je emotivni chlápek se smyslem pro humor.Mě on bavi.Má snad konstantně tupě čučet jako Nadal?
[ Reagovat ]
11.06.2019 12:38Od: turista
Novak to má těžký. Stále musí ty dva jenom dotahovat. To je někdy na palici.
[ Reagovat ]
11.06.2019 12:40Od: turista
Musí stále jen dotahovat i když tenisově za nimi nezaostává ani o milimetr.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist