Berdych na úvod nezaváhal. Veselý neudržel vedení 2-0 a Rosol neproměnil mečboly

  • AUSTRALIAN OPEN - Tomáš Berdych vstoupil do Australian Open v 'argentinských' barvách a se svým prvním soupeřem si poradil bez ztráty podání. Blízko první výhře na grandslamu byl Jiří Veselý, vedení 2-0 na sety proti Andersonovi ale neudržel. Lukáš Rosol zase zahodil tři mečboly proti Robredovi. Ani set v Melbourne neuhrál Jan Hájek.
    13. 1. 2014, aktualizováno | Aktuality |  248 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Tomáš Berdych na sobotní porážku ve finále v Kooyongu rychle zapomenul. Na úvod Australian Open podal soustředěný výkon proti kazašskému outsiderovi Alexanderu Nedovjesovovi, kterého porazil 6-3 6-4 6-3.

Pro osmadvacetiletého rodáka z Valašského Meziříčí to nebyl úplně snadný start, neboť soupeř nepředváděl špatný tenis, Berdych ale první vzájemný zápas zvládl bez potíží. Po svém podání ztratil jen třináct fiftýnů, odvrátil oba brejkboly a utkání ukončil za necelé dvě hodiny.

"Nebylo to úplně snadné utkání, soupeř hrál dobře. Ale jsem spokojený, protože první zápas jsem tu zvládnul bez větších problémů a to se počítá. Držel jsem se svého plánu, hrál jsem od začátku soustředěně a vyrovnaně svoji hru. To jsem dělal celý zápas a neměl výkyvy. Bylo to solidní. Dobře jsem podával, ani jednou jsem si servis neztratil, což je příjemné," pochvaloval si ," trojnásobný čtvrtfinalista Australian Open, kterého poprvé v Melbourne povzbuzují jeho rodiče.

Zápas Berdych ukončil po sto deseti minutách hry. "Rozhodly zkušenosti, všechny ty roky strávené na okruhu hrály v můj prospěch," řekl svěřenec kouče Tomáše Krupy, kterého ve 2. kole čeká levou rukou hrající Francouz Kenny De Schepper (86. ATP), s nímž dosud nehrál.

Berdycha v Melbourne oblékla firma H&H do červených šortek a modro-bíle pruhovaného trička, vypadal skoro jako hráč argentinské fotbalové reprezentace. "Ne, to nejsem," smál se Berdych a ještě doplnil: "Jsem tenistou a s tím jsem spokojený."

Blízko překvapení a první výhře na grandslamovém turnaji byl Jiří Veselý. Dvacetiletý rodák z Příbrami vedl nad 19. nasazeným Kevinem Andersonem 2-0 na sety, pak už se ale na tvrdý soupeřův servis nevyzrál a po téměř čtyřech hodinách boje padl 6-2 7-6 4-6 4-6 4-6,

Ještě blíže byl postupu do 2. kola přes nasazeného soupeře Lukáš Rosol. V zápase s turnajovou sedmnáctkou Tommym Robredem vedl 2-1 na sety a 4-2. Náskok neudržel, přesto měl ještě ve čtvrtém setu šanci duel ukončit. V tie-breaku vedl už 5-1, jenže k setbolu se nedostal, prohrál šest výměn v řadě a rozhodnout musel pátý set. I v něm měl výhodu brejku a za stavu 5-3 dokonce i tři mečboly, poprvé na třetí pokus porazit Robreda mu ale přáno nebylo.

Jan Hájek se sice na Australian Open na poslední chvíli vyhnul kvalifikaci a měl i štěstí na los, na úvodním grandslamu sezony přesto končí už v prvním kole. Český tenista prohrál snadno 4-6 1-6 2-6 s dvacetiletým kvalifikantem Damirem Dzumhurem z Bosny a Hercegoviny a podruhé v kariéře v Melbourne do druhého kola nepostoupil.

Radek Štěpánek do soutěže vstoupí v úterý.

- AUSTRALIAN OPEN 2014 -
(Austrálie - Melbourne, tv. povrch)
pondělní výsledky českých tenistů (13. 01. 2014)
Dvouhra - 1. kolo:
Berdych (7-ČR) - Nedovjesov (Kaz.) 6-3 6-4 6-3
Robredo (17-Šp.) Rosol (ČR) 6-1 6-7(7) 3-6 7-6(5) 8-6
Anderson (19-JAR) - Veselý (ČR) 2-6 6-7(4) 6-4 6-4 6-4
Dzumhur (Bosna) - Hájek (ČR) 6-4 6-2 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (248)
13.01.2014 21:37Od: VlS Tričko je uplně v pořádku,
jen by to ještě chtělo Maradonovu "Boží ruku" :-D
[ Reagovat ]
13.01.2014 21:39Od: Smazaný účet
:D)))
[ Reagovat ]
14.01.2014 00:14Od: Mayo
Albicelestes na hrad o tom potom :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 18:04Od: Mayo
to Berdychove tričko je katastrofa
[ Reagovat ]
13.01.2014 18:27Od: Smazaný účet
Tricko Rebela je absolutne genialni:)
Doufam, ze ho bude mit az do finale:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 18:33Od: Smazaný účet
A finale si zahraje s Juanem a bude to jeste genialnejsi:D)))
[ Reagovat ]
13.01.2014 18:46Od: babolat.cz
až bude tričko v prodeji, hned ho kupuji. je skvělé, jen ty kraťasy k tomu nepasují, spíše by slušela jiná červená.
[ Reagovat ]
13.01.2014 19:37Od: Smazaný účet Re: Vlku
Kdyby hrál finále Tomáš s Juanem, tak bychom viděli konečně pořádný tenis, takže to bych si přála ze všeho nejvíc. :)) Berďa svůj vězeňský outfit proti růžovému elegánovi, to by bylo něco :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 20:40Od: Mayo
Berďa vo finále to by bolo aké smutné :) každopádne by JMDP prišiel k 2. GS , to by bolo zase veselé (:
[ Reagovat ]
13.01.2014 20:56Od: Smazaný účet
Mně se to vůbec nelíbí. Odkdy si oblíka kolekci HM, je to velká bída.
[ Reagovat ]
13.01.2014 21:25Od: Smazaný účet Re: Hirschna
Tak hlavne, aby dobre a koukatelne hral, jinak jestli jde o mne, at je treba navleceny v pytli:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 21:26Od: Smazaný účet
Samozřejmé, u mně taky tak :-)
[ Reagovat ]
13.01.2014 21:28Od: Smazaný účet Re: Mayo
smutne?! Ani ne... kazda zmena dobra:)
Nejvic bych si pral Dlouheho Janka... ale to je asi v nejblizsich dnech utopie...
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:19Od: PetaM
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/539343-nadal-kritizuje-rychly-kurt-na-australian-open.html#section-artcl

To si snad dělá srandu ten chlap :D :D "Diváci chtějí vidět špičkové zápasy, které trvají dlouho." :D A to jsi odkud jako vyčetl? V příručce? :D Bože Bože ... To nemá smysl komentovat ... :D
[ Reagovat ]
13.01.2014 14:03Od: Smazaný účet
Tak nad tým nezostáva nič iné, len sa pousmiať ... :)

Vraví sa, že po tridsiatke muž dostáva rozum, tak Rafa - snáď!
[ Reagovat ]
13.01.2014 14:29Od: Roger_Federer
Priznam se ze z tohohle je mi smutno za Rafu..
[ Reagovat ]
13.01.2014 15:04Od: Smazaný účet
Tos uhod Rafo, já mám tak čas dřepět 6 hodin u bedny, než ty si to tam upinkáš. Navíc minule jsme u toho doma všichni usnuli, to jen abys věděl, jak se to divákům líbilo. Mám tě kluku celkem rád, ale s tim věčným fňukáním už začínáš bejt trochu trapnej. No es batida,?afróntalo!
[ Reagovat ]
13.01.2014 15:13Od: Lina
Prostě není nad antuku, ale ta nesmí být ani modrá.
[ Reagovat ]
13.01.2014 15:20Od: Mayo
nič zlé som tam nevyčítal čo by povedal...iba že tomu nerozumie...no tak bože :D
[ Reagovat ]
13.01.2014 15:26Od: Smazaný účet
Co dodat no? To by nebyl "skromný býček" ze Španělska, aby si před velkým turnajem nepoplakal. ;)
[ Reagovat ]
13.01.2014 15:33Od: taffer Re: vencape
Souhlas. Svým názorem jsi zastoupil Pe3ka, ale stejně to od Trollhanda a spol. schytáme:-)
[ Reagovat ]
13.01.2014 15:41Od: Smazaný účet Re: taffer
No tos mi teda dal. :D Ale fakt mě namíchlo to jeho tlumočení toho, co se lidem údajně líbí. Přitom 80% lidí co sleduje tenis v mém okolí ty jeho přestřelky s Djokovičem vyloženě nudí.
[ Reagovat ]
13.01.2014 16:01Od: DORSCH
mna nenudia,najviac ma nudila hra Peta Samprasa vo Wimbledone,asi som tych 20percent:))
[ Reagovat ]
13.01.2014 19:31Od: Smazaný účet
Koukám že elegošové se chytli na návnadu :-) tak se mají aspoň kde vyblít, když jejich idol je rád, když se dostane do třetího, čtvrtého kola :-D Ale ne, on vlastně teď pan velkohubý forévr nambrvan je připraven sejmout Nadala s Djokovičem v jednom kole :-DDD
[ Reagovat ]
13.01.2014 20:55Od: Smazaný účet
Máš hlavu zamořenou zvrtaky :-DDD
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:07Od: tommr Tomáš to dneska zvládnul s přehledem
i když soupeř hrál poměrně dobře. Jeho jasnej postup vynikne obzvlášt ve srovnání s výbuchem Petry. Pokud bude Tomáš hrát podobně i v dalších kolech tak by moh letos dojít daleko. Pavouk se mu po dnešku trochu pročistil (vypadli Karlovic a Haas) a Ferrer ve čtvrtfinále by taky nemusel bejt nepřekonatelná překážka ... :)
Rosol a Veselý sice podle očekávání vypadli, ale oba byli blízko postupu. Hlavně Rosol musí litovat promarněnejch šanci ve čtvrtým a pátým setu kdy měl Robreda takříkajíc na lopatě ... Vyloženě zklamal jen Hájek, kterej měl ze všech našich nejslabšího soupeře. Je smutný, že nedokáže porazit ani bezejmennýho kvalifikanta ... :(
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:24Od: Smazaný účet
Že ty ho neznáš neznamená, že ho neznají ostatní.
Hájek byl jasný outsider ;-)
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:29Od: Smazaný účet Re: janekda
Zaznamenal si, že Dodig porazil Karloviče? Píšu ti to, protože jsi jediný, který mu taky fandí :) Docela by mě zajímalo, protože jsem to neviděla, jak šlo Karlovičovo podání a jak ho Ivan returnoval :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:38Od: tommr Re: janekda
já Dzumhura znám velice dobře, protože vymetá všechny challengery, který se u nás hrajou. Tím "bezejmennej hráč" jsem myslel to, že nepatří mezi širší světovou špičku - vždyt je to až 188. hráč světa ...
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:42Od: Vojtiik Re: Lunej
vím, že v prvním Karlovič vedl 5:2 a v tiebreaku mel se mi zda 2x minibrejk, vic ti ale nereknu:(( Ivan je dříč
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:42Od: Smazaný účet
No, jéje. Já se ale hlavně těším na Ivanovu trávu a na jeho debl.
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:48Od: Smazaný účet Re: tommr
Hm. Ale kurz byl jasný. Hájek byl outsider. Takže žádné zklamání. Nemůžu za tvůj svět, kde měl Hájek vyhrát a je zklamáním, že prohrál.
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:08Od: tommr Re: janekda
kurz byl takovej, protože Hájkovi na GS už nikdo nevěří a nic to nemění na tom, že Dzumhur je jen průměrnej hráč z druhý stovky. Myslel jsem, že Hájek aspon tentokrát zabere, když už měl tak dobrej los, ale bohužel ... :(
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:15Od: Smazaný účet Re: Vojtiik
Děkuju, škoda, že jsem to neviděla..

janekda - já se taky těším na trávu, i na Čiliče, jak si povede. Co jsem ho naposled viděla s Keiem, to byla taky katastrofa :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:43Od: Smazaný účet Re: Lunej
Co Čilič, Viky Troska mi hrozně chybí.
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:59Od: Smazaný účet
Tak toho já vůbec nesleduju, takže nemůžu smutnit s tebou :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:36Od: Fandina Berdovi
moc velká gratulace k postupu. Zápas byl pěkný, Berda byl výborný. Jeho oblečení nebylo tak decentní jako to poslední od AO, to nemělo chybu, s těmi přecházejícími náznaky koleček, ale tohle je originální a nápadné. Líbí se mi.
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:10Od: tommr Re: Fandina
to oblečení je asi jediná věc, která by se dala Tomášovi dneska vytknout. To není tenisovej dres, ale dres nějakýho latinskoamerickýho fotbalovýho klubu ... :(
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:15Od: Fandina Re: tommr
Nahoře také píší, že nastoupil v argentinských barvách a fotbalově to vypadalo určitě. Každý má jiní vkus a proto není co vytýkat. Jinak to v každém případě je nápadné oblečení a mě se jen ten nápad, vyjímat se v té letošní zatím běžné přehlídce oblečení na AO líbí.
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:16Od: Fandina
oprava ... každý má jiný vkus ... nebo jsme jiní ... úsměv
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:29Od: Jan
Taky se mi Tomášův dres líbí. Právě pro tu fotbalovost. Je to neotřelé. A to fotbal nemusím.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:26Od: babolat.cz Péťa
Petra není průměrná hráčka, jak to někdo tady píše, je pouze labilní. Ale to není zase tak hrozný handicap, čím starší bude,tím to bude lepší. Petru nikdy v životě nelze odepsat.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:22Od: babolat.cz
kde lze najít kompletní tomův outfit? vršek je skvělý!
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:26Od: Fandina
určitě se to objeví někde ve fotkách nebo záznamu z utkání, ale kalhoty měl červené a tmavě šedé boty.
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:10Od: nitrotaj
http://sport.idnes.cz/foto.aspx?r=tenis&c=A140113_041235_tenis_vis

13 fotka
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:16Od: petrulinka TOP10
Tak jsem koukla na TOP10 a je pouze 6 hráček, které jsou od roku 2011 pravidelně v TOP10 (tedy Serena tam v roce 2011 nebyla, ale to bylo kvůli nemoci, takže ji tam zařazuju též). Takže Serena, Vika, Masha, Li Na, Agneszka a Petra. Ostatní hráčky se tam střídají, možná ještě poslední 2 roky tam je Sara. Teda doufám, že jsem se dobře podívala. Takže to s Petrou není tak hrozné, jak se tady snaží někteří naznačit.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:00Od: Smazaný účet dotaz
Na koho z Top10 by Berdych mel narazit ve QF za predpokladu ze se tam oba probojuji?
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:05Od: Padme
Měl by to být Ferrer.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:06Od: Fandina
jestli se nepletu, tak na Ferrera viz pavouk.
http://www.ausopen.com/en_AU/scores/draws/ms/msdraw.pdf
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:23Od: Smazaný účet
Tak to je fajn. Žádný Rafa ani Nole, třeba by letos to SF mohlo i vyjít. Ale bude muset zamakat.
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:14Od: tommr Re: Richmond
jj Tomáš má letos velice příznivý vylosování a po dnešku se mu cestička do semifinále ještě víc pročistila - odpadli mu z ní dva hráči na který moc neumí (Karlovic a Haas). Doufám, že toho náležitě využije ... :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:59Od: Nancy_z
@JaroslavPlasil: "nic nenasvědčovalo tomu, že by měl takový zápas přijít, o to hůř se to kouše," říkal po nečekané porážce Petry Kvitové trenér David Kotyza.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:00Od: Nancy_z
Hm, to je teda hodnocení :-(
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:08Od: Fandina
Zklamání ...
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:09Od: petrulinka Re: Nancy_z
A co podle tebe měl říct? Že šla Petra na kurt s tím, že bude takto hrát, a že prohraje? Že vše nasvědčovalo tomu, že to takto dopadne? Řekl to zřejmě ihned po zápase, když se ho ptali, a určitě není jednoduché po takové porážce cokoliv říct.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:11Od: Nancy_z Re: Ještě Petra:
@JaroslavPlasil: "Dneska to bylo jen v hlavě, na počasí se nemůžu vymlouvat, vytvořila jsem si na sebe velký tlak, a neunesla jsem to," řekla Petra Kvitová.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:12Od: Nancy_z Re: petrulinka
To je pravda... Snad to Petra ustojí a dá se do kupy hlavně psychicky
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:18Od: petrulinka
Hm, takže žádná nemoc či astma, ale opět psychika. A s tou by se přece už konečně mělo něco dělat. Takže ne, že vyměnit trenéra, jak někteří navrhují, ale spíše psychologa
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:21Od: Fandina
Petra neunesla tlak a to jak svůj, tak určitě i okolí a fanoušků, kteří jí pořád uhánějí, nutí vyhrávat. Tak to je samozřejmě hodně špatně. To jí nepřeji, takové tlaky. To věřím, že se jí špatně hraje.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:25Od: petrulinka
Akorát já si myslím, že ten tlak si vytvořila úplně zbytečně. A myslela jsem si, že s psychologem má probráno, jak se s takovým tlakem vyrovnat, když už si ho sama na sobě vytvoří. Podle mě to bylo naprosto zbytečné, když přece věděla, že minulý týden hrála dobře, tak mohla být v pohodě. Nějak to nechápu, má tam celý tým a Radka, tak přece mohla být v pohodě. No ale asi se to lehčeji říká než provede
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:25Od: petrulinka
Akorát já si myslím, že ten tlak si vytvořila úplně zbytečně. A myslela jsem si, že s psychologem má probráno, jak se s takovým tlakem vyrovnat, když už si ho sama na sobě vytvoří. Podle mě to bylo naprosto zbytečné, když přece věděla, že minulý týden hrála dobře, tak mohla být v pohodě. Nějak to nechápu, má tam celý tým a Radka, tak přece mohla být v pohodě. No ale asi se to lehčeji říká než provede
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:26Od: petrulinka
Pardon, nechápu, proč to tu mám 2x.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:26Od: LukasH
Tím hůř, no. Myslel jsem si, že tohle už má Petra za sebou. Zdá se mi, že Petra je hrozně zatvrzelá a co řekne její tým, je svatý. Sám nejsem pro nějaký zbrklý změny který by mohly vést k horšímu, ale je fakt, že moc nechápu, proč si aspoň nenechá radit od M. Navrátilový, která jí to nesčetněkrát nabízela. I jako ženská by jí mohla pomoct, protože nevím jestli je to úplně ono trávit většinu času jen s chlapama typu Kotyza. Předtím to byl tlak z obhajob, teď je to zase tlak z očekávání, že to bude jiný po tý přípravě. Fakt to neodsuzuju. Spoustu sportovců to nezvládne, ale je to trochu škoda. Petra by měla zkusit všechny možnosti.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:37Od: Roger_Federer
uplne stejne reci vedla i Nikol v roce 2009..kdyz zacala prohravat...
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:36Od: Smazaný účet
Tohle není o tom jak je zdravá nebo opačně.Téměř všichni mají nějaké zdravotní problémy ,ale ona prostě hrála to na co má, asi tak.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:37Od: Fandina
Hrála na co má. Dneska hrála takhle, ale jindy hraje mnohem líp. Jak je to možné?
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:39Od: Smazaný účet Re: Fandina
Kdy jindy ,bavíme se o dnešku.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:42Od: Smazaný účet Re: nostradamus
že tě to baví....
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:46Od: Smazaný účet Re: fanynka5
Ale já ji neodsuzuji já jen konstatuji ,že hrála to na co v současný době má.Až na tom bude líp začne třeba porážet i soupeřky s top 5O.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:46Od: Fandina
Ano, dneska prohrála, protože neměla na hráčku která vyhrála. To není podtřeba rozebírat. To každý viděl. Ale proč hraje tak nevyrovnaně, o tom se tu někteří domnívají může být náchylností k únavě, která jí zabrání podat mnohem lepší výkon, třeba jako jindy. Dnešní úspěšnost podání, počet DF a EU je mnohem vyšší než jindy.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:48Od: LukasH Re: nostradamuss
Naopak. Ona si líp poradí s těma z top 30 než mimo top 50. To jsem si všiml už dávno.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:52Od: Fandina
Petra hraje různě jak proti hráčkám před ní tak za ní. Ale většinou vyhrává ... úsměv. Nevyrovnaně hraje odjakživa a tři roky za sebou je v top 10.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:57Od: Smazaný účet Re: Fandina
Top 10 není v současný době žádné měřítko (ženy).Je tady top 3 a ostatní se je jen snaží .
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:00Od: Fandina Re: nostradamus
Mění se i top 3. Není pravda, že je pořád stejné. Chvilku byla v top 3 i Petra, ale top tři se mění pořád. Stabilní je Serena. Ostatní to už říci nemohou.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:03Od: Smazaný účet Re: Fandina
Když byla Petra v top 3 tak to už je v dnešní době film pro přestárlé.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:08Od: Fandina Re: nostradamus
Bylo to před třemi lety a vloni byla šestá, takže také super. Také mohla být třístá ... úsměv
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:30Od: Smazaný účet Jordan x Jerzy
Tak to nakonec Jordan nezvladl.
Rozhodly asi momenty na servisu Jordana ve 3.sete...nervozita, chyby, fatalni slajs a v nejmene vhodnou dobu...potom uz to Janowicz nepustil.

Ale rozhodne jeden z nejzajimavejsich zapasu 1.kola:) Janowicz jde dal, mozna ho to nakopne, tenhle "zazitek":) Ikdyz bude muset trosku promyslet ty dropy... to ho dnes obcas zabijelo:)

Pekny zapas od obou:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:38Od: J.M.
Ano, dobré to bylo. Ale Jerzy se potřeboval rozehrát, tak snad mu to v tomhle pomohlo. I po zápase to říkal, že od Paříže nehrál kvůli zranění, takže ze začátku hledal rytmus a dělal spoustu chyb. Ale ke konci už mu to tam docela lítalo, ty jedovaté returny, i ty dropshoty se občas dařily. Hlavně aby vydržel fyzicky.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:02Od: Smazaný účet
No, na zacatku, prvni set, to vypadalo, ze to je takovy sileny nerozumny hazarder:)))

Nejak spec. ho netlacim, ale budu rad, kdyz se mu bude darit, dokaze potrapit favority, a potom je to aspon zajimavejsi.

Dropy konci zapasu zlepsil, ale porad to podle mne nebylo dobre, hlavne ze zlepsil servis a prechod na sit. Lepes si uz dokazal i jit hloub v kurt... jo, tak snad se oklepal prvnim kolem, bude zdravotne v cajku. Na tomhle povrchu a svym stylem by favority potrapit mohl:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:05Od: Smazaný účet Re: Djoker
Jinak jsem se ted koukl na zaver Djokera s Lackem, tak ten treti set sel teda pekne rychle, ani jsem se nerozkoukal a Djoker uz zdravil vitezne divaky...:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 12:25Od: monty25 Re: Vlk
Já mám toho psycho-Poláka ve Fantasy lize, takže jsem rád, že to otočil. Chvílemi jsem to přepínal a ten australský klouček mu dával docela zabrat. :D
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:21Od: Smazaný účet Kvitová
Kde je ten fan klub..fanatiků a optimistů..plky o ničem,koho dostane třeba v osmifinále? Možná tak někde v Prostějově...
Co ten vepř v tom publiku..to je trenér..nebo jakou funkci má ten Kotyza..nebo jak se jmenuje...??
Jen mrhání talentem,když si nedokáže najít kolem sebe lidi,kteří jí dokážou poradit a posunout dál...to už začalo u toho Černoška..ten ji začal kurvit,když ji začal všechno organizovat.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:24Od: petrulinka Re: Gabina
A nechtěla by sis ty svoje vulgární kecy jít plkat někam jinam? Tady na to nikdo není zvědavý. Když už se chceš vyjadřovat, tak slušně. Jinak se vrať k učení, abys náhodou nedostala pětku
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:25Od: Smazaný účet Re: gabino
Je ti dobře na duši z tohoto tvého výtvoru ? Mnoho o tobě vypovídá. Ale nic hezkého, bohužel....
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:27Od: petrulinka Re: Fanynka5
Hezky jsi to napsala. To je zase jedna taková.... No tak asi si udělala dobře. Zajímavé je, že když Petra ten minulý týden vyhrávala, tak se tady vůbec neukázala.
[ Reagovat ]
13.01.2014 17:38Od: Jan Re: gabina
Souhlasím s tvým příspěvkem, i když je ostřejší. Jak také přijmout s klidem takový výsledek. Jestli předtím všichni diskutovali soupeřku Petry v osmifinále a najednou tohle ... Něco je u Petry špatně a to už 2 roky. Pokud je to horšící se astma, s tím se nedá nic dělat a je to omluvitelné. Ve všech ostatních případech je vina u Petry nebo jejího týmu. Každá hráčka se připravuje právě na GS, což je také vidět jak ji Kumkhum přehrála. Takže kdo Petru pořád omlouvá a utěšuje se, že na dalším menším turnaji zazáří ... Ano, může. Ale tam není taková koncentrace nejlepších hráček ani takový tlak. A na GS se ukáže především, jak je kdo dobrý. Petra evidentně ne.
[ Reagovat ]
14.01.2014 11:13Od: Fandina Re: Jan
Já zase nesouhlasím s tebou. Petra je sportovkyně, hraje super a je šestá na světě. A kdyby neprohrávala, byla by první na světě, jako Serena. Chtít od ní, aby byla první můžeš, ale když první není, tak do ní kvůli tomu nešij.
[ Reagovat ]
14.01.2014 17:20Od: Jan Re: Fandina
Měli jsme očekávání, ta se nenaplnila. Nejen na tomhle AO. To je celé. Mám si koupit šicí stroj ? :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:20Od: Roger_Federer proboha
zdravotni omezeni..neprisla mi dnes zdravotne omezena, spise nepripravena na souperku..podle toho co predvadela necekala takovy odpor, ve tretim setu byla thaijka lepsi hrackou a Kvitova pomalu nevedela co vymyslet...Proste byla horsi.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:24Od: Fandina Re: Roger
Ano, byla horší, proto prohrála. Jenže ona má velké výkyvy, které mohou souviset s jejím zdravím a to je ten důvod, proč se tu o tom píše.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:26Od: Smazaný účet Re: Roger
ty jsi holt zabejčenej, viď ? prostě byla nepřipravená a hotovo ! A ve druhým setu byla také nepřipravená, že ?
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:28Od: Smazaný účet
A ve třetím
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:34Od: Roger_Federer Re: fanynka5
prvni set Petra odevzdala...ve druhem se nepatrne zlepsila a donutila souperku k chybam..Ve 3 setu uz nedokazala zlepsit svoji hru a thajka ano..o kazdy Kvitove servis se hralo naplno..Petra ve 3 setu nepredvedla nic na hracku top 10.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:37Od: Rafaeoli25
R_F má naprostou pravdu, jinak ve druhym setu zdravá byla a ve třetim už zase ne? To se jí to zdraví teda mění zatraceně rychle, asi je hříčkou přírody..
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:38Od: Smazaný účet Re: Roger
Nu, v tom se shodneme.Ale nikoli v příčině, proč tomu tak bylo.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:41Od: Smazaný účet Re: Rafa
Nešlo to od začátku. Ve druhém setu se Petra vyhecovala a vynaložila spoustu energie, která pak chyběla v závěru... Co je na tom tak k nepochopení ? Už jsem to u Petry zažila....
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:44Od: Roger_Federer Re: Fanynka5
A v cem je tedy ta pricina?
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:48Od: Fandina Re: Roger
Příčina nevyrovnanosti Petry je v tom, že ona to tak má. Jednou zahraje líp a jindy hůř.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:50Od: Roger_Federer Re: fanynka5
nezlobse ale tohle proste je jen vymluva..Thaijka proste ve 3 setu byla o dost lepsi a hrala temer bez vykyvu narozdil od svetove Kvitove..Prohrala potoze proste ten zapaas nezvladla, souperka se nesesypala z toho ze by mohla porazit hracku top ten.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:53Od: Roger_Federer Re: fandino
Tohle by ale hracka top 10 po trech letech v top ten mela uz zvladat a umet korygovat..
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:54Od: Fandina Re: Roger
Vždycky je lepší ten kdo vyhraje. Thajka byla určitě lepší poslední tři game. Do té doby se nevědělo, která vyhraje. Tam byla určitě lepší ona.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:55Od: LukasH Re: Roger_Federer
Nikdo tu příčinu neznáme. Jak se na ní dívám, tak bych prostě řekl, že nemá zdraví. Dneska se pohybovala strašně a kolikrát nebyla u míče ani na dva kroky. Jindy se zase pohybuje dobře. Většina má tendence astma bagatelizovat, jenže není astma jako astma. Může bejt lehčí nebo těžší. Pokud jí to na kurt chytne, může se stavět na hlavu, ale náročnej zápas prostě nezvládne.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:56Od: Fandina Re: Roger
Petra hraje takhle nevyrovnaně pořád a tři roky je v top 10. Evidentně na pořadí v žebříčku nevyrovnanost nemá vliv.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:06Od: LukasH
Ani nevím, co napsat. Je mi z toho moc smutno. Petra prostě je a bude omezená zdravotně. A to není výmluva, ale fakt. Dneska se hrozně pohybovala, údery bez razance...nejhůř je asi jí samotný. Podstoupit takovou přípravu a pak vypadnout hned v prvním kole.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:11Od: Fandina
Samozřejmě, že výkyvy mohou být fyzičností. Jednou hraje jako bohyně, příště je to horší. Dneska se snažila, ale nestačila.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:14Od: Smazaný účet
Vidíš, mně přišlo právě, že se moc nesnažila. Žádný náboj, hecování, nic.. od začátku zápasu jí to nešlo a bylo to na ní vidět. Ale jak jsem psala, je to jedno, prostě prohrála, já to tak musím brát..
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:15Od: Smazaný účet
Lukáši,dík, souhlasím. Fandino, určitě je to zdravotním omezením.Petra to chtěla ubojovat, ale nešlo to. Přesně tak, mi si tu plkáme, ale Petře je teď určitě hrozně... Přeji jí ať se brzy oklepe a maká dál...
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:15Od: misa Re: LukasH
Přijde mi to jako loni, před sezonou změna kondičního trenéra, optimistické vyhlídky a v Austrálii tvrdý pád na zem. Je mi jí líto, přesně jak píšeš - hodně dřiny a nic z toho.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:16Od: Fandina Re: Lunej
Petra se hecovala. Snažila se, ale nestačila.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:00Od: gedzitka
Začátek roku vypadal docela optimisticky, ale tohle je tvrdý pád na zem. No, doufám, že se Petra zase brzy probere tak, jako se jí to aspoň občas povedlo loni.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:03Od: Fandina
Občas se jí to povedlo tak, že byla šestá na světě.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:03Od: gedzitka
Nemyslela jsem to nijak zle. Spíš jsem narážela na trápení v úvodu loňské sezony, na které z ničeho nic navázala velmi dobrým vystoupením v Doha a Dubaji nebo třeba po US Open, kdy toho od ní nikdo moc nečekal, přišel titul z Tokia a semifinále v Pekingu a na Turnaji mistryň.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:00Od: Smazaný účet
2014 1.kolo 2013 2. kolo
2012 semifinále
2011 čtvrtfinále
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:58Od: Smazaný účet ...
Tady se zase bude vše omlouvat. Už s tím běžte doprdele a přiznejte si, že Kvitová je už jen průměrná a hlavně labilní hráčka.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:01Od: Smazaný účet
Jo jo, je na čase přestat omlouvat, ale konat
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:55Od: Smazaný účet
Už začínám veřet že Péťa bude další hračeka co bude jen průměr. Už se vše zlepšuje dva roky,ale kam. Asi je na čase změna trenéra.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:54Od: petrulinka
Ale tak zase si myslím, že pokud bychom to brali podle žebříčku, tak minulý týden s Pironkou to byla větší ostuda, ta byla až 107, kdežto Kumkhum je 88 nebo tak nějak.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:57Od: Smazaný účet Re: petrulinka
ani bych neřekla, když Pironková vyhrála turnaj, myslím, že se nedá prostě měřit, jestli je větší ostuda s tou nebo s tou hráčkou, mně osobně je jedno, na kolikátém místě její soupeřka je, spíš mě štve, jak Petra hraje.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:58Od: Smazaný účet
jenže podle žebříčku se všechno brát nedá...Pro mě je rozhodně větší zklamání výlet z prvního kola GS s 88. hráčkou světa než, že nezískala titul v 250.
Aspoň pro mě no :-(
Jinak chápu i věrné fanoušky, že se neudrží a nadávají, tohle je silný kafe.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:01Od: petrulinka Re: Juliette
Asi máš pravdu, vypadnout z prvního kola na GS je daleko horší a přitom ještě nedávno Petra říkala, že musí zlepšit své výsledky na GS, no a tak pro změnu vypadne ještě o kolo dřív než vloni.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:52Od: Smazaný účet
Tohle jsou přesně ty situace, kdy se pozná rozdíl mezi fanouškem a "fanouškem". První Petru podpoří, druhej jí bude nadávat.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:56Od: Smazaný účet Re: quesh
aspoň ty queshi. Vždyť naše zklamání a rozčarování je nic proti tomu, jak se cítí Petra... Je mi to líto, turnaj v Melburne je pro Petru začarovanej a takovej asi nedostupnej...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:56Od: Roger_Federer Re: queshi
nadavat nema smysl..realita je proste taková ze Petra je nevyrovnana hracka a je schopna prohrat i z hrackou hluboko pod jeji moznosti.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:59Od: petrulinka Re: Fanynka5
No vzhledem k tomu, že předloni došla do SF, tak asi tak začarovaný není. Ono to je všechno v něčem, což my ale nevíme v čem a jen těžko to můžeme vědět. To ví jen ona sama a je škoda, že to tak je. I když dnes jsem hodně zklamaná a naštvaná, tak budu věřit, že snad někdy přijdou lepší zítřky. Když si vzpomenu na Toma, ten měly taky takové výkyvy, až teď poslední 3 roky hraje tak nějak stabilně pouze s občasným výpadkem. Tak věřím, že snad do dvou let se Petra ustálí.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:01Od: Smazaný účet Re: Roger
otázka je, zda se dá v těchto podmínkách překonat zdravotní hendikep.
Ráda bych viděla, jak bys byl ty vyrovnaný, když bys popadal dech. Proč jí nedají na dopoledne ?
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:04Od: petrulinka Re: Fanynka5
Jenže ona si nebude ze všech jediná, která má zdravotní problémy, tak přece se na to nemůžou pořadatelé ohlížet. Ony měly obě stejné podmínky a to, že Petra má zdravotní problém, to už je druhá věc. Taky bych si přála, aby jí dávali hrát jen při počasí, které jí vyhovuje, ale to jaksi nejde.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:05Od: Smazaný účet Re: Petrulinka
Jo došla do SF, ale měla potíže s astmatem ten rok ? V čem jakoby to asi bylo ? To není labilita, to jsou zdravotní potíže, vždyť to psali i tady na portálu. Druhý set se vyhecovala a třetí prostě už nešel... Co všichni zatím pořád hledáte ?
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:10Od: Smazaný účet Re: petrulinka
No jistě, že měli stejné podmínky. Chápu i to, že holt ji poředatelé nedají na dopoledne, není jediná, kdo má potíže. Jenže už se to !povedlo " loni ve druhém kole s Robson, že ? Ale hlavně nechápu, proč jí je zde spíláno a nadáváno. Cožpak si opravdu neuvědomuje, že dnešní prohra štve Petru víc než nás ?
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:14Od: Fandina Re: fanynka5
Já vím proč Petře spílají. Nenaplnila jejich představy a proto jsou zklamáni. Kdyby jim jak hraje bylo ukradené, tak by se tady fanoušci nad tím nepozastavovaly, když prohraje. Takhle jsou sami flustrování, ale ze svých nadějí, které do ní vkládali. Ale také by mohly nají pochopení pro ní a politovat jí, že se jí nedařilo jako jindy.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:18Od: petrulinka Re: Fanynka5
Víš, jestli to nebude tím, že všichni včetně mě, ji chtěli vidět projít alespoň přes první kolo. Jedna věc je, že pokud je vlhko a horko, tak s astmatem se prostě moc hrát nedá, člověk nemá dech a tím ani kyslík, takže z toho plyne ten špatný pohyb. Ale proč si teda nepomůže alespoň při svém podání prvním servisem? Když ví, že jí moc nejde pohyb, tak se má alespoň soustředit na servis, aby si ho neprohrála. Vždyť dnes snad nebyl game, kdy by nebojovala o svůj servis a soupeřka měla téměř pokaždé k dispozici brejky. Takto se přece vyhrát nedá. Ona by měla mít nějakou variantu hry, když jí to nejde a nemůže dýchat. Jenže ona když nemůže dýchat, tak chce rychle dokončovat výměny, tříská do toho a vše vyhazuje pak ven. Je to těžké no, můžeme tady říkat svoje názory, ale je to vlastně jedno, protože vše je jen na Petře a jejím týmu.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:20Od: Fandina Re: petrulinka
Souhlas. Fanoušci mají od Petry velká očekávání a potom se těžko srovnávají s tím, když prohraje.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:22Od: Smazaný účet
No, já si myslím, že varianty má, ale zřejmě, když je v tomto stavu, tak asi nefunguje téměř nic. Tělo nespolupracuje.... Na mě to dělá dojem, že chtěla vyhrát, ale nešlo to, je to pro Petru určitě velké zklamání, ale nesmí ji srazit, musí jít dál....
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:23Od: Roger_Federer Re: fandino
:)...politovat..to je gol
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:27Od: Fandina Re: Roger
Každý fanoušek smutní, když jeho vyvolení prohraje a raduje se když vyhraje. A když někoho mám rád, tak ho polituji, když se mu nedaří.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:28Od: Fandina
Oprava ... vyvolení prohrají nebo vyvolený prohraje ... sorry ... úsměv
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:50Od: Smazaný účet Re: Petrulinka
Servis je první úder, který při únavě odejde..
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:37Od: Jan Re: fanynka5
Vzhledem k tomu, že na AO byla Petra v roce 2012 v semifinále, bych ho za začarovaný neoznačoval. Něco se stalo špatně. Možná se jí postupně horší astma, psychika, špatný tým, který ji nepřipraví ...
[ Reagovat ]
13.01.2014 13:43Od: Jan Re: Fandina
Od hráčky top ten přece musí mít fanoušci nějaké očekávání. Je to snad velké očekávání, že postoupí do druhého kola ?
[ Reagovat ]
14.01.2014 10:21Od: Fandina Re: Jan
Já myslím, že jsme si to už vysvětlili. Fandíme proto, že věříme, že ten člověk je dobrý. Nebo jen ze sympatií a tam fandíme a přejeme, ale moc neočekáváme. Takže já třeba od Petry očekávám, že vyhraje GS. Když ho nevyhraje, tak si budu přát, aby ho vyhrála příště. A pokud se to bude opakovat častěji, to vypadávání, tak jí přestanu fandit, věřit, nebo jí budu fandit, přát, protože jí mám ráda. A když někdo vypadne, tak to ke sportu patří. Kvůli tomu nebudu do dotyčného šít. Je to sport, vyhraje ten lepší.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:52Od: letityfanousek petra je zase nemocná
jinak to nevidím
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:51Od: Rafaeoli25
Co ke Kvitulince dodat, snad jen, že jsem dobře věděl co dělám, když jsem bez váhání vsadil její soupeřku za kurz 8.3, škoda, že jen za kilo..
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:24Od: Forehand
Mňa dnes potešil Robredo, posledný zápas tiketu priniesol veľké vzrušenie..Prehrávať 1:5 v TB štvrtého setu za stavu 1:2, či v rozhodujúcom sete 3:5 a 15:40 pri podaní súpera a vyhrať zápas. To je veľmi, ale veľmi pekný pocit.
[ Reagovat ]
13.01.2014 11:57Od: Roger_Federer Re: forehend
my dva se nemuzeme zhodnout na nicem...;)..Rosol mi dohraval tiket na 2200 euro..posledni zapas..;)
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:51Od: Fandina
Moje top hráčka Petra a miláčkové Háječek, Lukáš a Klárka jsou fuč. S těmi třemi se to dalo čekat, ale Petra mě moc mrzí. Nicméně, Kumkhum jí klasickou hrou s málo chybami přehrála. Kdy toho nebylo, tak by to byl docela zajímavý a pěkný zápas. Škoda.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:54Od: letityfanousek
už jsem chtěl vzít na milost rosůlka, to vítězství nad robredem by ho posunulo psychicky hodně dopředu aspoň na půl roku. takhle je to absolutně nečitelný hráč!
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:50Od: rib
špatný, špatný, vlastně všechno nešlo - nohy, timing, servis nic moc. A bojovnost se taky jaksi v třetím setu ztratila...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:57Od: Smazaný účet
Je mi to líto, musí se cítit hrozně....
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:49Od: VlS Petra
si za dnešní výkon výhru nezasloužila. Bylo to hrozné, celej zápas negativní, otrávená, nesoustředěná, hlavou někde jinde. Takhle prostě sympaticky nepůsobí.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:51Od: Nancy_z
Je to tak. Opět se porazila hlavně sama...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:53Od: Smazaný účet Re: vis
A kladl sis otázku,proč tak působila ? Já nevím, proč ji nedaj na začátek, když je ještě chladněji...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:56Od: Fandina Re: VlS
Nesouhlasím. Petra se snažila a tvářila se jako jindy. Bohužel jí nešlo podání a hůř se pohybovala.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:49Od: Nancy_z :-(
Ach jo... Ale Petra na to dneska bohužel neměla...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:49Od: petrulinka
Dneska musím říct, že je to fakt trapas a Petra mě hodně zklamala. Pořád se tady řešilo, koho může mít v osmifinále, čtvrtfinále atd. a ona ani neumí projít první kolo. Je to prostě hrůza a myslím si, že Kumkhum stejně v dalším kole vypadne.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:50Od: Nancy_z
Je to bída, když si taková hráčka neumí poradit a chdí tam jak mátoha :-(
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:49Od: Smazaný účet
Co se k tomuto dá říci.............
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:48Od: gedzitka
ach jo...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:48Od: Smazaný účet Co dodat?
Nemám vůbec chuť nic psát, ještě, že fandím jiným hráčkám, jinak bych si AO vůbec neužila.. nevím, kdy se Petřino zlepšení ukáže, snad se toho dožiju...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:51Od: petrulinka Re: Lunej
No v našem věku? Nevím no. Pořád jsem se jí zastávala, ale dnes ne, dnes jsem opravdu naštvaná, nasraná, zklamaná a prostě se 40 UE se vyhrávat nedá.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:55Od: Smazaný účet
Tak takovýhle debakl na AO jsem nečekala, ale co můžu dělat, než zase čekat na další turnaj a dál jí fandit nebo se na ni už vykašlat. A protože jsem Kvitovka, tak nemůžu, nadávat mě nebaví, jsem z toho taky otrávená, no jede se dál...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:48Od: Smazaný účet
No krize...aspoň ze Sabči to jde :))
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:47Od: dadaft no, to by bylo...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:47Od: Smazaný účet můjtybože
Petro, prach a bída, jinak nevím, co bych už napsala, právě došla slovní zásoba :-(
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:47Od: petrulinka
A je to v prdeli (pardon)!!!
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:43Od: dadaft
ufff,
ještě že Kumkhum pomohla dvěma dvojchybama,
už mohlo být po všem...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:45Od: petrulinka
No a 0:15
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:45Od: petrulinka
Mně tak buší srdce, já to musím přepnout, nemám na to nervy
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:46Od: petrulinka
Ta Petra je dnes fakt auva
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:41Od: slacker
Pohyb dneska tragicky, u vseho pozde udery zahrane ve velike nouzi
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:43Od: petrulinka
Já už jsem to taky psala tady dole, že mně přijde, že je dnes pomalá.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:45Od: Roger_Federer
Takhle by hracka top 10 hrat asi nemela..
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:38Od: petrulinka
Takže Petra je už asi s prominutím s p.....
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:40Od: petrulinka
Kdyby aspoň ti lidi trošku Petře fandili, ale fandí hodně Kumkhum, a to taky člověku nepřidá.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:41Od: lexikon
Petra má asi menses
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:41Od: petrulinka
No prostě jak se říká, je to marný, je to marný, je to marný... nevím no....
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:42Od: petrulinka
že by nás slyšela, jak tady na ni nadáváme? Teď jen udržet servis, a pak ji brejknout.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:36Od: Roger_Federer
Ted se ukazou ty kvitove pevne nervy vse je v jeji rukou
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:27Od: gedzitka
Nemám nervy se na to koukat, jen občas kouknu na čísla, polije mě horko a jdu radši dělat něco jiného. O Petřin servis se svádí tuhé boje, zatímco Kumkhum v klídku...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:27Od: petrulinka
A Kumkhum dává hodně první servisy. No a Petra, když už má soupeřka druhý servis, tak místo aby rozehrála, tak to úspěšně třískne ven.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:28Od: petrulinka
A když už má brejk, tak to vyhodí ven :-(
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:29Od: petrulinka
A zase, druhý servis a Petra úspěšně do sítě
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:29Od: petrulinka
No a teď pro jistotu úplně ven. To snad není možné
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:16Od: Nancy_z
Nic jí nedá zadarmo a žádný náznak nervů, že je blízko senzaci nad hráčkou top ten...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:18Od: petrulinka
Tak Errani taky dnes prohrála a co? Ale já věřím, že Petra vyhraje. Musí prostě makat
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:20Od: petrulinka
Já to přepínám, nebo by mě šlehlo. Ještě, že ten Tomáš hrál tak hezky
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:21Od: Nancy_z
To je sice fakt, ale já fandí Petře, takže mi to jedno není :-)
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:22Od: petrulinka
Však já taky fandím Petře, ale tak mi buší srdce, že se musím občas uklidnit =D
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:23Od: petrulinka
Mně přijde, že je pomalá, Kumkhum ji honí a ona není u těch míčů včas. Alespoň můj pocit, nevím :-)
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:26Od: Smazaný účet
s Pironí Petra víc bojovala, teď mi přijde jako leklá ryba, bez energie, bez nadšení, bež šťávy...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:27Od: Fandina
Je tam 31 stupňů, zjevně se pomaleji pohybují obě. Jinak škoda, že nehrála Petra dřív, když se začínalo, byla tam teplota 24 stupňů.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:28Od: Fandina
Petra se dneska víc hecuje a hraje líp než z Pironí. Tam byla úplně špatná.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:31Od: petrulinka
Mně taky přijde, že se dnes více hecuje a povzbuzuje. S Pironkou byla úplně marná. Ale štve mě, že dnes není schopná dávat první servisy. Vždyť by si tím tak krásně pomohla
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:34Od: Fandina Re: petrulinka
Samozřejmě, že kdyby Petře šlo líp podání, tak by třeba už vyhrála.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:41Od: Smazaný účet
S Pironí měla Petra aspoň skvělej nástup prvních pár gemů, ale tady se trápí od začátku zápasu, líp se pohybovala, takže marná mi přijde teda tady. Ale ono je to jedno, s kým byla horší...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:08Od: petrulinka
A ta Petruše nedá ten první servis a nedá, pak je tam chyba a už je to 0:30. Takto to fakt nevyhraje. Já bych ji něčím nejraději trefila
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:13Od: Smazaný účet
Petra opět ve starých kolejích... takový trápení jsem nečekala ani náhodou..
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:15Od: petrulinka
Teď bych řekla, že se Petra fakt snaží, povzbuzuje se, ale musí to být strašně frustrující, když jí tam Kumkhum vrátí kde co a ještě zahraje skvělý vítězný úder.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:16Od: Smazaný účet
já jsem úspěšně zaspala a teď koukám jako blázen :-( Zase podle komentářů hrůza.
Potěšily obě Lucky, Klára škoda, že to podruhý nevyšlo a Veselý, tam chybělo asi málo :-(
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:16Od: petrulinka Re: Lunej
Já bych neřekla, že to je to, co hrála minulý týden. Spíše mně přijde, že Kumkhum hraje jednoduše a dobře a Petra si s ní prostě neví rady. Ono by stačilo, kdyby začala Petra alespoň trefovat první servis, ale ten jí dnes prostě nejde a nejde a to základní kámen úspěchu.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:21Od: petrulinka Re: Juliette
Raději jsi měla ještě spát, aspoň bys byla v klidu :-)
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:26Od: Smazaný účet Re: petrulinka
:-( co už...sice s takovouhle hráčkou je to asi spíš už ostuda, ale i kdyby Petra vyhrála a nevzpamatuje se a příští soupeřka bude o fous lepší než teď, tak Petra nejspíš poletí... U ní člověk fakt nikdy neví, co v tom zápase bude vyvádět.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:07Od: dadaft
nutno uznat, že bekhend Kumkhumové je super.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:07Od: Fandina
Lukáš 5:2 v pátém setu. Tak ještě jeden Luky. Pojď pojď pojď!
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:05Od: Fandina Lucka
Šafi super. Gratulace a je ve druhém kole!!!
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:07Od: petrulinka
Taky gratulace Lucce! Krásně otočila první set.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:48Od: Nancy_z Ta Petra...
Koukám od 2. setu a je to šílený, děsit se už teď, že vypadne... Co se to dělo v 1. setu? :-o
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:06Od: petrulinka
Petra vůbec nevěděla, co má na ni hrát. Nejde jí podání, samé dvojchyby a spousta UE. A taky teď ten její hazard s jestřábem. Já nechápu, proč si ho bere, když mohla hrát dál. Už potřetí se spletla.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:10Od: Nancy_z
Já se strachuju i teď... Bojuje sama se sebou... Tak kéž by to zvládla...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:13Od: petrulinka
To jsme dvě. Já jsem tady úplně zpocená z těch nervů
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:44Od: Roger_Federer Rosol
2:1 4:1 v tiebreiku 4 setu servis k tomu..no nic:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:21Od: pepin Petra
Tak to je zatím teda nářez, snad to po příchodu z WC bude jiné. Ale nevím, nevím, její vystoupení je zatím tragické. Tak doufejme.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:23Od: petrulinka
Už má i čelenku dole :-)
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:38Od: Smazaný účet
Opět Petřina záliba ve tříseťácích? No, snad se chytí, protože mám pocit, že vůbec neví, jak má na Thajku hrát...
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:19Od: Smazaný účet
Tak doufám ,že nastane klasika.3 sety a postup Kvitové ,jinak by to byl opravdu propadák a troufám si říci i pěkná ostuda.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:22Od: petrulinka
Proč ostuda? Errani taky vypadla v prvním kole a nepřijde mi to jako ostuda
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:18Od: Roger_Federer
Kvitova zatim dle predpokladu...podceneni souperky..nechytla vubec rytmus.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:21Od: petrulinka
Já si nemyslím, že ji podcenila. Spíše se špatně připravila, jelikož Kumkhum není na kurtech moc k vidění, takže pak se na takovou soupeřku lze připravit velmi těžko. Kdežto Petřiny zápasy jsou k vidění všude, takže na ni se připravit jde určitě lehčeji.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:26Od: Roger_Federer
Uz jsem to psal v sobotu a schytal jsem..od nekterych..Kumkhum hraje hlavne asijske a australske turnaje, nekolik uz vyhrala.Loni na Ao prosla az do 2 kolo z kvalifikace..Tady se ji darí..Vzhledem k jejimu stylu hry je to pro Petru tezká souperka.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:28Od: petrulinka Re: roger_federer
Já jsem věděla, že to tady někdo psal, ale nevěděla jsem kdo, a taky že jsem si na to vzpomněla.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:34Od: dadaft
hm, já Kumkhum moc neznal, ale hraje podobně jako Hampton.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:38Od: Roger_Federer
Zajimave na ni je že za posledni 2-3 roky temer nehrala jinde nez v Asie a australie..Evropa vubec a US open jedna kvalda 1 kolo..Napada me snad jen financni stranka veci.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:41Od: Roger_Federer
Tak zpet loni hrala i v Evrope..na trave vypadla pokazde v prvnim kole
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:12Od: vendulkabendulka
No poteskoste, Petra zatim dostava slusne na zadek.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:18Od: dadaft
jo, na hru Kumkhum je Petra pomalá...
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:18Od: petrulinka
Obávám se, že je Petra v čudu. Zatím jí nejde vůbec nic, takže jak minulý týden skončila, tak začíná. Je vidět, že Kumkhum se na ni fakt dobře připravila. Kdyby jí šlo alespoň první podání, ať si ho udrží, ale takto? Samá dvojchyba, neustále druhé podání a milion UE.
[ Reagovat ]
13.01.2014 07:47Od: Smazaný účet Tommy skrec :-O
Garcia-Lopez....cely janekda:) [styl hry], Tommy...smutek:(

Jordan Thompson mi pripomina trochu Woodyho Allena, ale v kazdem pripade si Janowicze slusne v prvnim povodil:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 07:52Od: J.M.
Tak Janowicz mu docela pomáhá desítkami chyb, ale zdá se, že konečně aspoň někdo z těch mladých umí už v tomto věku trochu hrát. Škoda jenom, že to není někdo s aspoň trochu zajímavějším, originálnějším stylem.
[ Reagovat ]
13.01.2014 07:58Od: J.M.
A Allena mi tedy nepřipomíná. :-) Spíš nějakého idola teenagerů, ale nevzpomenu si kterého.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:00Od: Smazaný účet
Jj, Janowicz mu to dost slusne ulehcuje:) Ale mladoch se snazi:)
Co se tyce stylu obecne... u sebe jsem si vsiml, ze pomalu uz fandim jen veteranum:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:02Od: Smazaný účet
Mne trochu jo, neco mezi W. Allenem a Pierrem Richarded za mlada...
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:08Od: J.M.
Naštěstí veteránům doba docela přeje. I když ne přímo dnes, kdy Tommy musel vzdát pro zranění.

Ale kdykoli se dívám na ty mladé (pod 20), ať už zápasy na turnajích, nebo nějaké videoukázky, je mi z toho smutno. Tenis se dnes učí po celém světě podle jedné jediné šablony. Všichni mají přesně ten samý forhend, přesně ten samý bekhend, přesně ten samý pohyb, přesně ten samý styl hry. Dívat se na to nedá. Výhoda bude asi v tom, že grandslamy budou v budoucnu hodně zajímavé, protože mezi armádou identických klonů, kteří se od sebe vůbec v ničem neodlišují, tudíž v ničem nevynikají, se na každé akci vítězem stane někdo s úplně náhodnou pravděpodobností. Ne jak dnes.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:09Od: J.M.
Tak oni Allen i Richard už zamlada vypadali tak trochu jako zastara, kdežto Thompson má ještě hodně takový chlapecký kukuč.
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:19Od: J.M.
Ale když jsme u těch herců, myslím, že když měl Shia LaBeouf delší vlasy, tak měl k tomu Thompsonovi hodně blízko. :-)

http://www.teenidols4you.com/blink/Actors/shia_labeouf/shia_labeouf_1271794539.jpg
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:22Od: Smazaný účet
Jo, Tommy to je pro mne tezka rana, hned tak na zacatku. Dival jsem jen na kousky... nevim, co se stalo, na zacatku vse ok. Takze jsem to ani nesledoval...potom najednou koukam na cisla, prohrany set, brejk, kouknu zpet na obraz... a Tommy nebyl schopny ani poradne servirovat...

Tezko mne rict, jak to bude vypadat. Spis si myslim, ze to bude podobne jak ted, tri az ctyri budou vycnivat, jen ta armada hracu za nema bude vic unitarni...ale vycnivat podle mne bude vzdycky nekdo... v uplnou seriovku nejak neverim...

...krom toho... za takovych 10-20 let si dokazu i predstavit, ze mohou byt zmenena pravidla, z ruznych duvodu. Nestaloby se to poprve v historii. Proto je to asi tezke nejak odhadnout, aspon pro mne.:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:26Od: Smazaný účet
Shia LaBeouf
:) asi mas pravdu:)

Krom toho je tu dalsi brejk... a ve druhem sete mu to Janowicz teda uz tak neulehcuje...
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:30Od: Smazaný účet Re: J.M.
Tak ten "nas" Shia LaBeouf si zaslouzene vybojoval i druhy set!!!
Pokud nezjankovati... Janowicze muze vyndat z turnaje:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:40Od: J.M.
To by byla docela pecka. Vždyť on dosud hrál jen challengery a Futures! Na okruhu ATP hrál jen kvalifikaci, na GS hraje poprvé. On už minulý týden v Kooyongu zle potrápil Gasqueta, ale ten je z formy, tak se to dalo brát na lehkou váhu. Ale zdá se, že to nebyla náhoda. Hlavně se mi líbí, jak to bere s klidem, že se z toho nepo... První velký zápas v životě, a zatím docela rutinní výkon. To je dnes u mladých nevídané.
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:24Od: Smazaný účet Re: J.M.
Tak pecka by to byla!

Taky se mi libi, ze hraje dal svou hru.
Ale ted ten jeho slajs (v poslednim gemu 3.setu) ho muze stat vic nez jen set...

Ted se teprve uvidi, co v nem je:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:24Od: J.M.
Hm, tak v závěru 3. setu na něj přece jen ty nervy přišly. Starý mazák to uhrál zkušenostmi. To je přesně ten případ tak blízko, a přece tak daleko...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:27Od: J.M.
Stejně je to divné. Zápas začínám sledovat s tím, že přeju Janowiczovi, ať se mládí na grandslamu konečně prosazuje, a nakonec fandím nějakému Thompsonovi proti tomu veteránovi...
[ Reagovat ]
13.01.2014 09:43Od: Smazaný účet Re: J.M.
:) Ja uz ani nevim komu mam fandit, ale zapas mne zaujal na tolik, ze jsem i ozelel Petru:) A jak tak koukam na cisla, udelal jsem i dobre:)

Podle mne to mladoch zabil tim slajsem:) Potom uz zapracovaly nervy...celkem i pochopitelne...To uz si Janowicz i pohlidal, tuhle situaci. Ale aspon ted uvidime, co opravdu v mladochovi je:)

Jinak na ESportu se do komentovani vlozil Mats:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:04Od: J.M.
Tak obávám se, že na to, co v mlaďochovi je, si budeme muset počkat na nějaký další turnaj. Zase je dobře, že Janowicz bude mít šanci zatopit nějakému favoritovi (Ferrerovi?), ale na to se zbytečně vyčerpal, vypadá už hodně zchváceně, do toho ještě něco s tou nohou.
[ Reagovat ]
13.01.2014 10:15Od: Smazaný účet Re: J.M.
Asi mas pravdu, pomalu to smeruje k vitezstvi Janowicze...
...porad tam vidim ten Thompsonuv slajs jak leti do autu:)
...ale se zapasem jsem jinak spokojeny:)

jestli zatopi, to nevim...zatim spis zatapi sam sobe:) Ale v tenise casto clovek mini, a obcas jedna dve situace uplne meni...zapas, turnaj:)
[ Reagovat ]
13.01.2014 07:46Od: petrulinka Petra
To je teda začátek :-(
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:16Od: dadaft
Petra neví co hrát...
[ Reagovat ]
13.01.2014 08:17Od: Smazaný účet
Připadá mi, že Petra neví ani jak hrát, ani co hrát, že snad neumí vůbec hrát... to je teda fakt síla.
[ Reagovat ]
13.01.2014 07:33Od: Frick Klárko, Jirko
Běžte se někam vožžžrat!!!!
[ Reagovat ]
13.01.2014 07:07Od: Smazaný účet Tome
gratulka, byla jsem s tebou ve snu :) Na fotce to vypadá, že Tomáš hrál spíš fotbal ne? :)
[ Reagovat ]
13.01.2014 05:01Od: Tornes
Tak zatím mi až na Hájka, o kterým jsem ani nevěděl, že hraje, dělaj radost... Berďa dle očekávání, u Jirky doufám, že bude pokračovat jako doteď a dotáhne ten poslední set ;) Plíšková mě překvapila, abych se přiznal, tak Hradecká vlastně též... Jen tak dál. Škoda, že už fakt musím jít spát :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist