Birmingham: Ve dvouhře Strýcová nestačila na Keysovou, ve čtyřhře slaví s Plíškovou titul

  • WTA BIRMINGHAM - Barbora Strýcová na turnaji v Birminghamu sice nejprve prohrála finále dvouhry s Američankou Madison Keysovou, poté si ale spravila chuť ve čtyřhře. V té třicetiletá Češka spolu s krajankou Karolínou Plíškovou porazily americko-ruské duo Vania Kingová/Alla Kudrjavcevová 6-3 7-6 a slaví tak první společný titul.
    19. 6. 2016, 15:59 | Aktuality |  175 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Barbora Strýcová prožila v Birminghamu úspěšný týden. Do finále se probojovala nejen v singlu, ale po boku Karolíny Plíškové také ve čtyřhře.

Ve finále dvouhry dnes čelila rozjeté Madison Keysové, na kterou letos narazila už potřetí, v předchozích dvou duelech na antuce neuspěla a recept na Američanku nenašla ani dnes na oblíbené trávě. Razantně hrající jedenadvacetiletá Keysová přestřílela svěřenkyni Tomáše Krupy na vítězné údery výrazně poměrem 27-7 a po většinu utkání výborně podávala.

V první sadě přišla Strýcová o servis ve druhé hře a sama při podání soupeřky získala pouhé tři fiftýny. Na začátku druhé sady Češka odvrátila v první hře čtyři brejkboly a pak měla poprvé šanci získat podání Keysové. Postupně se dostala ke třem brejkbolů, ani jeden ale nedokázala využít.

Poslední šanci ke zvratu si vypracovala za stavu 4-3, Keysová však ukázala svoji sílu a při brejkbolu nedala české hráčce razantními údery šanci. Sebevědomá Američanka poté zápas ukončila ziskem deseti míčů v řadě a vyhrála 6-4 6-3. Vybojovala tak druhý titul v kariéře, přičemž i ten první oslavila na trávě - v roce 2014 v Eastbourne.

"Mám za sebou úžasný týden, který jsem zakončila nejlépe, jak jsem mohla. Cítím se skvěle a jsem velmi šťastná, že jsem tu získala titul. Dnešní zápas byl hodně těžké, Barbora tu hrála celý týden dobrý tenis, což ukázala i dnes. Nic mi nedala zadarmo, takže jsem musela bojovat až do konce," konstatovala po utkání Američanka.

"Cítím se dobře a jsem ráda za to, jak jsem tu celý týden hrála. Odehrála jsem hodně zápasů v singlu i v deblu a moje hra fungovala dobře, což mě těší," řekla Strýcová v rozhovoru na kurtu.

"Madison bylo příliš dobrá a nedala mi dnes moc šancí. Má skvělou sezonu a i tady ukázala, že je ve výborné formě," řekla Strýcová v rozhovoru na dvorci. Kvůli dešti, zdržení a účasti ve čtyřhře odehrála třicetiletá Češka 16 setů ve čtyřech dnech. "Ale cítím se v pohodě. Dám si sprchu a jdu na čtyřhru," řekla s úsměvem těsně po skončení singlového finále.

Dvouhra nevyšla, čtyřhra s Plíškovou ano
Ve finále čtyřhry Strýcová spolu s krajankou Karolínou Plíškovu čelily americko-ruskému páru Vania Kingová/Alla Kudrjavcevová, které přehrály 6-3 7-6.

České tenistky tak potvrdily úspěšné partnerství z Fed Cupu i při společné premiéře na okruhu WTA. Strýcová, jež se naposledy ze zisku trofeje radovala v roce 2012 v Palermu s Renatou Voráčovou, si 18. titul vybojovala při 29. finálové účasti. O šest let mladší Plíšková ve čtyřhře uspěla popáté.

Ve čtyřhře už má Strýcová z okruhu WTA sedmnáct vavřínů, ve dvouhře však jen jeden z Québecu 2011. V ostatních šesti finálových duelech prohrála. Letos už sahala po výhře v únoru v Dubaji, kde ale nestačila na Italku Saru Erraniovou. V Birminghamu ztratila finále také předloni, kdy prohrála se Srbkou Anou Ivanovičovou.

Strýcová by se měla v žebříčku dvouhry posunout z třicátého na 26. místo, Keysová bude nově světovou desítkou.

• WTA PREMIER BIRMINGHAM •
Velká Británie, tráva, 846.000 dolarů
nedělní výsledky (19. 06. 2016)
• Dvouhra - finále •
Keysová (7-USA) - Strýcová (ČR) 6-3 6-4

• Čtyřhra - finále •
Karolína Plíšková, Strýcová (ČR) - Kingová, Kudrjavcevová (USA/Rus.) 6-3 7-6(1)
Petr Pokorný, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (175)
20.06.2016 12:07Od: tommr v Eastbourne prší
a začátek programu byl zatím posunutej na 15:00 ... :(
[ Reagovat ]
20.06.2016 12:18Od: Hector21
zase washout...
v půlce týdne budou odehrány tři duely...
[ Reagovat ]
20.06.2016 09:43Od: dadaft gratulace Báře
finále sice neklaplo,
ale jinak velká jízda.
zdá se mi, že tráva je pro Barču nejlepší -- její hra je sice stejná na všech površích, ale na trávě tak nějak nejvíc vynikne a nejvíc baví.

letos má nejlepší rok kariéry, forma je dobrá, je to třeba brát zápas po zápase, jak to příjde,,,,,,,,,,,, a vyhrávat. ))))))

tak určitě...

zkrátka držím palce. ))

-------------------------
pokud jde o fotbal ---- rozšíření z 16 na 24 týmů je bomba a pokud někdo říká opak, je to slaboduchý dement a i jeho jiné názory tomu budou odpovídat.
skupiny mají šťávu až do samotného konce a navíc je o kolo širší následné play-off, což je to pravé koření turnaje.

kompaktnost jednotlivých mužstev je úžasná, je vidět, že fotbal je náš, evropský --- kromě zábavy a vášně je to taky věda.
hráči kromě technických dovedností a vynikající fyzické zdatnosti mají i velké povědomí o hře jako takové a dokážou se přizpůsobovat situaci, vhodně se zastupovat a vykrývat prostory,,,,,,,,,,,,, na většinu mužstev je v tomto směru radost pohledět.
možná se někomu může zdát, že padá málo gólů, ale to se jednak může změnit, druhak úroveň zápasů je přesto výborná -- třeba sobotní zápas Portugalsko - Rakousko byl bezgólový, přesto jsme viděli famózní zápas v naprosto strhujícím tempu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

líbí se mi Chorvati, jsou jako kladivo, čtyři rychlé přihrávky a jsou ve třech před vápnem,,,,,,,,,,,,,,, snad bude Modrič v pořádku, protože bez něj by hodně ztratili.
[ Reagovat ]
20.06.2016 10:20Od: sprchon
Na trávě to tolik neskáče, což je pro malou Báru asi lepší než jiný povrchy. :)
[ Reagovat ]
20.06.2016 09:40Od: vrabejka
Bude dnes v Eastbourne či Londýně pršet?
[ Reagovat ]
20.06.2016 09:16Od: Frick Blixo
Myslel jsem, že si tě můžu vážit jako někoho, kdo se nepouští do nikam nevedocích diskuzí s lady F., ale zklamal jsí mne, zklamal...
[ Reagovat ]
20.06.2016 10:46Od: Fandina
trapné
[ Reagovat ]
20.06.2016 11:43Od: slacker
souhlas, je trapne ocenovat nekoho kdo se zlu jez jsi neodvazil postavit zprima
[ Reagovat ]
20.06.2016 11:48Od: Fandina
je mi tě líto
[ Reagovat ]
20.06.2016 11:17Od: blixa
No vidíš, život pořád přináší zklamání ... Ale byla to diskuze stále k tématu, ne ? ;-) Ber to jako skladbu Járy Cimrmana, střídající se prvek očekávání a prvek zklamání ... ;-)
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:48Od: tommr Kristýna Plíšková
bude podle informací z diskuse na tennis.com zřejmě hrát přímo v hlavní soutěži Wimbledonu, protože pořadatelé využili jen 6 z 8 divokých karet
(Wimbledon only using 6 of 8 WCs for Women's Singles. Rodina got the last one. Kr Pliskova and Kozlova IN as the first 2 alternates.) ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:53Od: Fandina
to je super
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:27Od: lars
ani ne, pac si v kvalde mohla uhrat nejake body a pokud bude mit tezky los nemusi vyhrat treba ani 1 zapas na Wimblu
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:31Od: Fandina
ale ano, je rozdíl hrát hlavní soutěž z důvodu postavení na žebříčku o jedno místo, než se probíjet kvaldou, to by potom mohly hrát kvaldu všichni
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:33Od: Fandina
mohly všechny nebo mohli všichni
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:35Od: tommr Eastbourne - program na zítra
z našich se zítra představí Denisa Allertová proti Lucicový (druhý zápas na C4 - zhruba od 14 hodin) a Petra Kvitová proti Babosový (třetí zápas na centru - zhruba od 16 hodin). Zápas Petry by měl být v televizi na DigiSportu2 ... :)
V deblu si večer zahraje i Květa Peschke spolu s Groenefeldovou ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:52Od: Lunej.. Barče a Káje
opožděná gratulka, nicméně titul v singlu přeju Báře víc. :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:53Od: blixa
Njn, škoda, no.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:56Od: Lunej..
Je to škoda, protože co ukázala Bára včera a předevčírem, klobouk dolů. Navíc pod Krupou se opravdu zvedla, vloni a letos předvádí snad svoji životku. Jenže proti ranařkám to jde těžce plus psychika atd... je mi to fakt líto.
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:49Od: FulnekUltras
v Riu se Barča snad aspoň nebude deblem zbytečně rozptylovat... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:14Od: tommr WTA tituly našich hráček z letoška
v singlu+deblu:

Petra Kvitová 0+0
Lucka Šafářová 1+1
Karolína Plíšková 1+1
Bára Strýcová 0+1
Andrea Hlaváčková 0+2
Lucka Hradecká 0+0
...
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:11Od: brixner Ahoj Fricku!
.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:24Od: Frick
Ahóóóój.

Copak? Copak?
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:04Od: EllNino Za mě dobrý ...
Pěkný týden pro Barču, Mad už byla moc těžký oříšek po tom náročném týdnu, kdy se jeden den neodehrál zápas a další musea hrát rovnou 3 ....byla to těžká zkouška nervů, těla i odolnosti, Bára dělá dobře, že do Eastbourne nejede, nemělo by to cenu a aspoň dostane šanci Denisa :) ...titul z deblu je velmi cenný a snad holky nehrály naposledy :) ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:17Od: tommr
jj Bára odehrála za poslední tři dny 7 těžkých zápasů a je oblepená jako válečnej invalida. Hnát se zbytečně do Eastbourne kde by stejně přes Agu nepřešla by nemělo žádnou cenu ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:33Od: tommr Karolína Plíšková/Strýcová vs. King/Kudryavtseva 6:3 7:6(1)
v hale to našim už tak nešlo, ale nakonec přece jenom urvaly ten druhej set v TB ... :)
Báru může po prohraným finále v singlu těšit, že získala aspoň titul v deblu a Karolína přidala k singlovýmu titulu z Nottinghamu i deblovej titul z Birminghamu. Obě se zdají být na trávě ve svým živlu ... :)
Karolína se navíc po dnešku dostala v deblovým žebříčku na 19.místo. V první dvacítce ted máme všechny hráčky co mají hrát debla na OH: Lucku Hradeckou (10), Andreu Hlaváčkovou (11), Lucku Šafářovou (14) a Karolínu Plíškovou (19) ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:19Od: aligo
bara jede ok ok jooooooo
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:19Od: blixa
No a je to doma. Tak aspoň jeden ze dvou ;-)
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:19Od: Smazaný účet Eastbourne
Komplet los včetně kvalifikantek:

https://twitter.com/WTA_insider/status/744578349842993152

Do hlavní soutěže se dostala i Denisa jako "lucky loser", protože Madison se odhlásila.Na její místo se v pavoukou dostala Ana Konjuh, která uspěla v kvalifikaci. V prvním kole má tedy volný los. :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:23Od: Smazaný účet
Bára a CoCo se taky odhlásily, toho jsem si nevšimla.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:29Od: sprchon
Se jedna druhé zalekla a pro jistotu se odhlásily obě. :D :D

Pro Anu snad dobře, rozehrála se a teď si odpočine. :) Ale ve 2. kole nejspíš Pica, to bude těžký...
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:34Od: EllNino
tak super ...navíc Lucic Baroni by mohla dát a proti favoritkám hraje vždyck celkem slušně :) ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:36Od: Frick
Denča by tu Mirjanu dát mohla a s TOP 3 má 100% bilanci. To půjde.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:12Od: janek_da
Barunce graulace.

Ale přece jen se opatrně zeptám, není to na pár facek, hrát takový turnájek a ještě ve finále puknout?
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:26Od: blixa
Je to na pár facek, ale komu safra ?
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:27Od: Fandina
Není to na pár facek. Naopak.
[ Reagovat ]
20.06.2016 00:28Od: turista
Je to spíš smůla.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:08Od: Frick ITF-ka příští týden
Sice se bude hrát celkem 6x 25k, leč bez našich holek. Možná trochu škoda, že nějakou nezkousí Markéta, Karolína M., Jesika nebo Marie - je-li v pořádku
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:22Od: George_Renel
Raději buď rád, žes měl konečně velkou akci na Štvanici.
http://zpravy.idnes.cz/klaus-oslava-narozeniny-stvanice-dll-/domaci.aspx?c=A160619_174854_domaci_bur
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:42Od: Frick
No, když tam byl i Geňa....
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:37Od: bIbec
Markéta je zraněná. Nebude hrát ani juniorku Wimbledonu.
[ Reagovat ]
19.06.2016 23:16Od: tommr
ty naše naděje jsou nějaký křehký. Marie Bouzková je taky zraněná ... :(
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:54Od: Frick Bojana Jovanovski likes this
https://www.facebook.com/FootMagCZ/photos/a.154910568028688.1073741826.151991588320586/539389626247445/?type=3&permPage=1
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:40Od: Frick Bára a Eastbourne
Myslím, že by tam hrát neměla.

Evidentně neni ve 100% stavu (ty tejpy) a myslim, že odpočinek by se hodil.

Když vyhraje proti Coco, tak proti Radwanský ta šance bude minimální a zisk 30 bodů se nebude započítávat....
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:50Od: George_Renel
Ty bys pořád jen někomu radil co má dělat. Nech to na ní a jejím týmu, určitě budou vědět lépe jak se zachovat než nějaký pofidérní diskutér na TP.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:27Od: Frick
Tak vidíš Džordži....
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:57Od: George_Renel
Ale mně šlo přece o něco úplně jiného.....
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:08Od: Frick
O co, že místo "Tipnu si, že v Eastbourne hrát nebude" jsem napsal "Myslím, že hrát by tam neměla."

Mít tvoje problémy.
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:40Od: freeteepek Oni tam nemají kamery!
To si snad dělají srandu, ne?
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:41Od: Smazaný účet
myslíš jako v převlíkárnách?
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:22Od: tommr Karolína Plíšková/Strýcová vs. King/Kudryavtseva 6:3
tak finále debla se bude údajně dohrávat v hale a stream z něho bohužel nebude. Zatím nikde nemůžu najít ani nějakej online ... :(
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:24Od: Frick
Překvapuje mne, že pravidla vůbec mohou umožnit odehrát zápas na dvou površích...
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:30Od: tommr
když se na tom všechny zúčastněný strany dohodnou tak proč ne? Určitě je to lepší než odložit dohrávku na pondělí ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:33Od: horska.kraslice
Snad zatím Bára v šatně pří šumění deště + únavou neusnula... :-)
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:34Od: lars
mohly zacit hrat dnesni zapasy driv pokud neprselo
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:36Od: tommr
jj taky to nechápu proč se začínalo tak pozdě ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:35Od: miledus
už hrajou a hned brejk
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:05Od: vrabejka
Super Mad :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:22Od: tommr Karolína Plíšková/Strýcová vs. King/Kudryavtseva 6:3
první set naše holky zvládly na jedničku. Škoda toho přerušení kvůli dešti, protože to naše vyvede z rytmu a dá to možnost soupeřkám ještě něco se zápasem udělat ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:26Od: Kozoroh
Jestli Kája s Luckou na LOH vyletí v 1. kole, tak lidé na fórech dají Kaderkovi aspol. sežrat, že vyřadili Báru, které to s Kájou šlape i mimo FC...
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:27Od: FulnekUltras
to už se stejně stalo...
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:34Od: PetaM
Dají mu vyžrat to, že není jasnovidec? Protože se uráčily zahrát si spolu turnaj až PO nominaci na OH ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:45Od: sprchon
To sice jo, ale Barča je imho naše nejlepší deblistka a přijde mi škoda dávat tam místo ní třeba Šafi, která bude nejspíš (ale třeba ne) bez Bětky ztracená... Ale zase na druhou stranu, stejně ty OH budou jeden velkej cirkus. :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:49Od: FulnekUltras
tenisový vrchol nastane za týden - a nikdo s tím nic neudělá... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:04Od: PetaM
Kolik má prosím Bára GS titulů z debla? Ano, Lucka má GS tituly hlavně díky Beth, ale uměla si vybrat. Je úplně jedno, jak dobrá Bára je, když si neumí vybrat spoluhráčku.
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:09Od: sprchon
Zrovna ta Kája by se k ní hodila. ;) Ale chápu, holky měly dost času na to, aby se spolu ukázaly třeba na nějakym turnaji nebo si prostě nějak řekly o to, že chtějí hrát spolu na OH, ale asi to neudělaly...

Lucka si sice vybrala lépe, ale to neznamená, že je lepší deblistka než Bára. :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:16Od: PetaM
Tak jako mě taky štve, že Bára a Kája spolu na OH hrát nebudou. Ale prostě je to jejich chyba. Kdyby spolu hrály nějaké turnaje před uzávěrkou, tak to mohlo dopadnout úplně jinak. Protože v tom případě ty jejich řeči po FC, že chtějí hrát spolu, byly úplně mimo, když nebyly schopné se domluvit aspoň na jednom turnaji.

Jinak Bára má kouzelnou ruku, skvělou hlavu a tak všechno ... Ale žádný GS jí to nepřineslo. Jako deblistka v pravém slova smyslu je lepší, než Lucka. Jenže Lucka má 2 GS tituly z debla a to jí v historických tabulkách řadí do vyšších příček, než Báru ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:25Od: blixa
Jenže tohle myšlení je úplně mimo. To že má velké úspěchy je zcela naprd, když nemůže hrát s partnerkou s kterou je dosáhla. Pak je nutné vyhodnocovat podle jiných parametrů, než jsou tituly a žebříčky. Jenže to se těm alibistům nechtělo.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:28Od: Fandina
A jak bys to chtěl řešit? Měřítkem jsou předešlé výkony a ty odráží žebříček. Všechno ostatní je věc názoru.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:59Od: blixa
Jistě, právě proto je potřeba odborník aby ty jiné aspekty správně vyhodnotil. Podle žebříčku může rozhodovat kdejaký blb.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:03Od: Fandina
Nikdo si nevezme nasvědomí, aby vybíral podle svých pocitů, mně se také líbí jak hraje Smitková, ale k čemu mi to je, když nemá výsledky.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:08Od: Smazaný účet
Bára s Kájou si to posraly samy. Měly spolu hrát ještě před uzavřením nominace.

A vyšachovat z nominace Lucku coby naši nejlepší deblistku by vůči ní nebylo fér.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:33Od: PetaM
Já ale teďkom nemluvím o OH, ale o tom, kdo je lepší deblistka. Lepší je Bára, ale mnohem úspěšnější je Lucka. Jak jsem psal, je mi moc líto, že na OH spolu nebudou hrát Bára a Kája debla, ale opět, jak jsem psal, si to posraly samy, že nebyly schopny se domluvit na nějaký společný turnaj. Jak šlo vidět, zřejmě by jim to mohlo jít. A hodně.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:39Od: tommr
jj Bára s Karolínou jsou typově podobnej pár jako Radek s Tomášem. Na rozdíl od nich ale mají u nás velkou konkurenci a tak si nominaci měly posichrovat nějakým úspěchem na turnajích před uzávěrkou nominace. Je to jen a jen jejich chyba, že to tak podcenily ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:41Od: blixa
Příčetnej člověk se rozhoduje podle toho, jak ten pár může fungovat. O tom jak bude fungovat Lucka s Kájou neví nikdo nic. Jeden odehraný zápas za rozhodnutého stavu je o ničem. Kája s Bárou mají za sebou dva těžké a úspěšné zápasy ve FC a šance, že fungují je tu značná, navíc i jasně vyjádřily zájem spolu hrát OH. Jen blbec tohle ignoruje a řídí se dle žebříčku.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:48Od: PetaM
Nevím, o čem tady pořád meleš. Jak říkám, já se o OH teď nebavím. Já bych rozhodně dal do debla Káju s Bárou. Ale na mně to nebylo a rozhodně s tím nic neudělám. Nebudu si zbytečně ničit nervy a přijmu to takové, jaké to je. A zase nemůžeme vědět, jak spolu budou hrát. To se dozvíme až na OH. Třeba jim to půjde a udělají dobrý výsledek. Nejlepší by bylo padnout ve finále s Háčkama ... :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:49Od: Fandina
Podle mě je žebříček hodně směrodatný. A chápu, že se podle něj sestavuje.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:52Od: blixa
A to je tvůj jedinej argument, že ho pořád opakuješ ? Ničím dalším ho podpořit nejsi schopná ?
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:54Od: Fandina
Čím bych ho měla podpořit? Už jsem to tu napsala mockrát, že žebříček odráží výsledky. Nic se na tom nezměnilo. Je to pořád stejný argument.
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:58Od: FulnekUltras
ovšem výsledky za celý rok dozadu, přičemž výkony holek se mění v intervalech mnohem kratších... ;) ...nechci tvrdit, že jsem z té deblové nenominace Káji s Barčou zrovna na nervy ;), ale když si člověk uvědomí, že LOH jsou jednou za čtyři roky a momentální věk a možnosti hráčky příště už nikdo nevrátí, docela ho to nakaká... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:01Od: Fandina
A jak to chceš vyřešit? Ze čtyř měly být vybrané dvě. Jedna řekla, že hrát nebude a ty ostatní chtěly. Jedna musela z kola ven.
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:07Od: FulnekUltras
Však uvidíme. Barča aspoň nebude honit dva zajíce najednou... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:12Od: Fandina
A já ani nevím, jak to vychází početně, protože se staví podle kombinovaného žebříčku a klidně by se mohlo stát, že při nominaci Kája Bára by se nakonec do pavouka nevešly. To opravdu nevím.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:07Od: blixa
Uměla si vybrat ? Spíš k ní přišla jak slepý k houslím ;-) Vždycky je to o konkrétním složení, ne o tom kolik má kdo titulů. Ty mu další nevyhrajou.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:35Od: Fandina
Lucka hrála předtím s Pavlju a byly také úspěšné deblistky. Neměly GS, ale tituly ano a když spolu hrály, tak většinou končily hodně vysoko.
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:58Od: blixa
To je fajn, ale s tou hrát taky nemůže. Takže o ničem.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:05Od: Fandina
Ale to nemůže nikdo, kromě Háček, které jsou z jedné země a hrají spolu. Všechny ostatní holky hrají pokaždé s někým jiným a mají nějaké výsledky a podle toho je žebříček.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:09Od: blixa
Kdy už konečně pochopíte, že žebříček má význam jen pro konkrétní dvojice ?!!! Jak ty dvojice rozdělíte, naprosto ztrácí význam a je k ničemu. To je jak u blbejch na dvorečku. Furt stejný nesmysly. Debl není sigl, aby žebříček měl smysl pro každou hráčku zvlášť.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:13Od: Smazaný účet
Až na to, že deblový žebříček pro jednotlivé hráčky samozřejmě smysl má. Dřevák nevyhraje deblový GS jenom pro to, že má skvělého parťáka.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:16Od: Fandina
Kdy konečně pochopíš, že deblistka, která je výše na žebčíčku je úspěšnější než ta která je na něm níž. Pochop, že to vypovídá o její schopnosti uspět v deblu, navíc, když střídá partnerky.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:22Od: blixa
A kdy už konečně pochopíš, že to že je tenistka bodově a finančně úspěšnější nemá absolutně žádnou relevanci pro skládání konkrétního páru ?
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:25Od: Fandina
Kdyby to bylo tak jak to tvrdíš ty, tak by dávno holky spolu hrály a vyhrávaly tituly. Nikdo nemá jistotu, že s tou a tou bude vyhrávat. Jsi naiva.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:26Od: Smazaný účet
Pořadí a dosavadní úspěchy mají váhu. A to tak, že velkou, řekl bych.
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:46Od: blixa
Jasnovidec sice není, ale dát dohromady Lucku s Kájou může jen id.iot. Bafuňáři na to ovšem ustavili odbornou komisi ... :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:02Od: tommr
ty si prostě nedáš pokoj. Co takhle počkat až spolu Lucka s Karolínou něco odehrajou a pak teprve dělat soudy. Třeba jim to spolu půjde stejně dobře nebo ještě líp než Báře s Karolínou ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:10Od: blixa
No dyk já počkám. Co mi jiného zbývá. Ale nadávat na blby snad můžu, ne ? :D ;-)
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:20Od: horska.kraslice
Na té komisi to možná vypadalo podobně jako tady na TP, každý trval na svém názoru, a tak nebylo zbytí než rozlousknout to podle aktuálního žebříčku...
[ Reagovat ]
19.06.2016 19:44Od: freeteepek Re: debl na olympiádě
Tak za to Kaderka nemůže. Kája by teď měla hrát s Luckou a sehrávat se. Proč spolu nehrají nechápu. Hraly spolu vůbec někdy?
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:03Od: blixa
Tak za to Kaderka teda může. Hrály spolu jediný zápas, a to za rozhodnutého stavu ve FC, takže naprosto o ničem. Sehrávat se asi nebudou, protože spolu pokud vím turnajově hrát nechtějí. Celý to totální blbost našich bafuňářů.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:07Od: Fandina
Už jsi s tím trapný. Jak by se asi měli tvářit holky, které jsou na žebříčku v deblu třetí a čtvrtá a nebyly postavené.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:07Od: Fandina
měly
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:11Od: Smazaný účet
Kdyby Kája s Bárou nebyly slepice a hrály spolu víc a hlavně před uzavřením nominace, byla šance, že pojedou ony. Jenže to neudělaly, čímž samy sebe vyškrtly, protože ten Kaderka, do kterého tak nesmyslně kopeš, se neměl o co opřít.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:18Od: blixa
To je samozřejmě kravina, protože pokud ti blbové rozhodovali podle žebříčku, jako že jo, tak Bára nikdy neměla šanci být nominovaná. Lucku by nikdy nepřeskočila a pokud by hrála s Kájou, tak Kája bude pořád před ní. Ty seš s tou logikou dost na štíru, viď ;-) :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:20Od: Fandina
Rozhodovali podle žebříčku, protože to vypovídá o tom, jak je která deblistka úspěšná.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:23Od: blixa
Tím jen říkáš totéž co já, že Bára vůbec neměla šanci být nominovaná.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:26Od: Fandina
Všechno se nominuje na základě žebříčků. Ta která má úspěchy, tak je nominovaná. Jinak to ani nejde.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:29Od: blixa
V singlu jistě, ale skládat tímto způsobem dvojice pro debl hraničí s ryzí idiocíí.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:30Od: Fandina
Nerozumíš tomu.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:31Od: blixa
Opravdu ? A čemu konkrétně nerozumím ?
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:36Od: Fandina
Sestavování deblů.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:47Od: blixa
Opravdu ? A důvod ? Takže si myslíš, že když dáš do dvojice dvě vysoko postavené hráčky v žebříčku, tak budou hrát super ? A proč třeba super nehrály Andrea s Luckou ? Obě vysoce postavené deblistky. Přeci podle žebříčku měly hrát skvěle, ne ?
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:52Od: Fandina
Andrejka se Šafi spolu nehrály špatně a byly i po tom roce co spolu hrály na deblovém žebříčku vysoko.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:55Od: blixa
Nehrály špatně ? He ? No nic, já končím :D :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:56Od: Fandina
konečně
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:23Od: Fandina
A jinak, Andrejka se s Šafi spolu daly dohromady samy a vědomě. Nikdo je neskládal. Tvůj příměr nesedí.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:24Od: Smazaný účet
Já? To spíš ty. Víš p*ču, proč se rozhodli tak, jak se rozhodli, ale nebrání ti to kritizovat všechno a všechny.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:27Od: blixa
Jo panáček zjistil, že napsal kravinu, tak už neargumentuje ale vzteká se :D :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:28Od: Fandina
Jestli se někdo vzteká, tak ty.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:31Od: Smazaný účet
Já se nevztekám, mě je to volný. Na rozdíl od tebe nemám potřebu dedukovat nesmysly na základě ničím nepodloženého předpokladu.
[ Reagovat ]
19.06.2016 20:37Od: blixa
Néééé, ty tvrdíš, že holky jsou slepice, protože spolu nehrály a proto se vyřadily z nominace. Já ti vysvětlím, že to je kravina a ty se vztekáš. A o tom to je :D
Docela by mě zajímalo, jestli bys jim to řekl do očí a co by pak z tebe zbylo :D :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:09Od: Smazaný účet
Tys nevysvětlil nic. A že si holky měly zahrát ještě před uzavřením nominace, to tady tvrdí víc lidí. Tak nevím, kdo tady mele kraviny.
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:18Od: blixa
Ale no tak, tykváku, nedělej ještě blbějšího než seš :D Tak řekl bys jim to do očí nebo ne ? ;-)
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:20Od: Fandina
Že si spolu měly zahrát na turnajích? Proč ne? Na tom není nic špatného.
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:28Od: Smazaný účet
Že si měly zahrát turnaj ještě před uzavřením nominace? Klidně.
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:31Od: blixa
Ne, že jsou slepice. Nekličkuj, zajíci :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:33Od: Smazaný účet
A ty bys řekl bafuňářům, že jsou i.dioti?
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:35Od: Fandina
přesně ....
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:38Od: blixa
Neodpovídej otázkou ! Tak jak, řekl bys jim to do očí ?
(já s obrovskou chutí, to si piš !!!)
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:39Od: Fandina
s obrovskou chutí, to nezní přesvědčivě
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:40Od: blixa
Ne ? A co zní přesvědčivě ?
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:43Od: Fandina
já ano
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:46Od: blixa
To bohužel nemůžu ocenit, bo tě neslyším :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 21:49Od: Fandina
kdybys napsal, já ano, tak by to znělo přesvědčivě.
[ Reagovat ]
19.06.2016 22:03Od: Smazaný účet
Nevěřím ti.
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:49Od: Herbert_Hoover
hlavně ho nezvládla Kudryavtseva, až je mi King líto :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:04Od: tommr
v závěru sice pokazila pár míčků, ale jinak je ta Ruska z těch dvou v deblu silnější a nebezpečnější ...
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:09Od: horska.kraslice
Soupeřky jsou obě silné deblistky, naše holky měly celkem kliku, že za stavu 4:3 se otočkou skóre a přes decision point dobraly k breaku.
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:14Od: tommr
jj je to silnej pár což jasně dokládá třeba to, že v semifinále smetly sestry Chanovy. Mám z tý dohrávky trochu obavy, protože se bojím, aby na Báru nedolehla únava ... :(
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:11Od: sprchon
No nevím, King má pořádnou ránu, na to jak je malá... Připadala mi lepší.
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:18Od: tommr
nemluvím jen o dnešku. Už jsem je viděl párkrát hrát a Ruska se mi vždycky zdála o něco lepší. Kingová je ale samozřejmě taky dobrá a když hrála se Shvedovou tak patřily mezi nejlepší deblový páry světa ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:19Od: Frick Denča
Ach jo. Po dost možná životnim zápase více jak čtvrt roku zmaru :-(

Jestli se nějak holedbat tou získanou sadou. Asi lepší jak nic, nicméně fakt, že místo otočky byla třetí sada jasnou záležitostí soupeřky moc optimismu nedává.

Tak snad zase bude trochu štěstí na los ve Wimblu.
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:31Od: tommr
hlavně že to dohrála ve zdraví a nemusela zase skrečovat ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:18Od: peggy
Kdo umí,umi.Druhy prohraje.
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:04Od: horska.kraslice
Druhý taky umí.
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:01Od: PetaM
Soupeřkou Petry bude Timea Babos, jsem rád, jejich souboj jsem chtěl vidět už v Birminghamu, ale ani jedna se k němu o jeden zápas nedostala :D Tak teď to konečně vyšlo! :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:08Od: FulnekUltras
tuhá čabajka od krahulíka... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:44Od: Frick Češky (mimo Petry K.) ve finále velkých turnajů po roce 2000
Bilance je děsivá - 1:15 :-(

Co jsem díval na kurzy, tak sice nikdy nebyla Češka (vyjma Petry K.) nebyla favortikou, ale skutečně drtivou favortikou (s kurzem pod 1,20) byla soupeřka jen 2x....

Myslím, že odpovídající bilancí by byl poměr tak 4:12 nebo 5:11....

Aspoň, že ta Lucka....

Pokud jde o Internationaly (a jejich předchůdce), tak tam je bilance:

Dája B. 1-0
Andriana G.: 1-0
Denča Ch.: 0-2
Zuzka O.: 0-1
Eva B.: 0-1
Iveta B.: 2-6
Klára K.: 3-12
Lucie H.: 0-7
Andrea H.: 0-1
Nicole V.: 6-1
Barbora S.: 1-3
Lucie Š.: 6-4
Kája P.: 5-3
Denisa A.: 0-1

Celkem 25-42

No, to by asi odpovídalo lépe. Byť je třeba říct, že tam máme/měli jsme hodně finálových "specialistek"

...naštěstí ale i specialistek

No ale málo platé - No Kvítko, no big titles....
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:51Od: PetaM
Tak si furt nestěžujte na Petru, bez Petry bychom jen těžko měly tak velké tituly. Jak říkal Kraus, po vyhraném DC, když měl v pořadu Toma s Radkem ... "Když něco takhle vyhrajeme, měli bychom to umět oslavit, ono toho tolik není ..." A měl pravdu. A bez Petry je toho čím dál tím méně :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:53Od: PetaM
Prý "měly" :D :D Měli, samozřejmě.
[ Reagovat ]
19.06.2016 18:10Od: tommr
zajímavá statistika, která bohužel jen potvrzuje celkem zřejmej fakt, že jediná velká hvězda mezi našima je Petra Kvitová. Škoda, že nemoc zabrzdila Lucku Šafářovou zrovna v době kdy se zdálo, že by se mohla začít prosazovat i ona ... :(
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:39Od: bIbec Denča
vyhrála set proti Pice. To je dobrý příslib, že to třeba nemusí být úplně špatný do budoucna :-)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:42Od: sprchon
Tak Monica není úplně travařka a Denča pokud není zraněná, tak dokáže zaskočit kdekoho, to přece víme. :) Hlavně ať jí drží to zdraví.
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:57Od: bIbec
jojo. Teď už je teda 2 brejky dole ve třetím.. no.. za ten set sem rád.
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:35Od: horska.kraslice Čtyřhra.
Holky už jsou na place, přestávka byla krátká.
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:18Od: FulnekUltras Barča na max
I finále je pro ni za těchto okolností velký úspěch. Skalpy Heather, Cvetky a CoCo jsou ohromně cenné, Mad ji dnes prostě přestřílela a UE nenapáchala tolik, kolik bychom potřebovali. Všechno teď směřuje k absolutnímu vrcholu sezóny a nechci raději ani naznačovat... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:13Od: tommr Bára Strýcová vs. Keys 3:6 4:6
Bára se sice snažila ale na Keysovou dneska neměla. Keysová má průměrný rány skoro o 20 kiláků rychlejší než Bára a na takový pecky prostě Bára není stavěná ... :(
Ted jen doufám, že singlovej ceremoniál nebude moc dlouhej a zbytečně nevyštaví Báru před deblem. Titul z deblu by byl taky pěknej a to hlavně pro Karolínu, která by se díky němu dostala do deblový top-20 ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:07Od: Frick Frustrace po srovnání na 4:4
Jakoby Baruna se nechala unést frutrací z toho, že se jí nepovedlo dostat na 5:3... Pak svůj servis zbytečně odevzdala :-(
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:03Od: sprchon
"Keys unlocks the door to the first Premier title." :D
Hezký. :) Gratulace.

Bařislava hraje poslední dobou skvěle a ani dneska žádná ostuda, jak říkala. :D Madison neměla žádnou výrazně slabší chvilku, tohle asi hratelný nebylo...
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:12Od: PetaM
Vyhrála už Eastbourne ... :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:14Od: sprchon
Jo, to mi pak došlo... Tak jsem asi špatně slyšel nebo se komentátor přeřekl. ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:15Od: PetaM
Nebo to neví. :D
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:19Od: sprchon
To je taky možný, no. :D Mně se líbilo to spojení "Keys unlocks the door". :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:03Od: Smazaný účet
Naposledy když Madison vyhrála premier (Eastbourne 2014), tak Petra vyhrála Wimbledon. To bude znamení... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:04Od: Lunej..
Takže až bude Petra hrát, vytáhneme klíče a budeme zvonit :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:36Od: Smazaný účet Re: :)
https://mobile.twitter.com/JedemePetra/status/744536781375234048
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:02Od: Empe
Ten míček, který připravil mečboly. :(
Bára by si tutul za celý týden ohromně zasloužila, možná se ho ještě dočká v deblu... Každopádně odehrála, co mohla, snažila se, seč mohla. Věřím, že se brzy může dostat do hry o další titul. :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:05Od: sprchon
Asi by to nic nezměnilo, Mad si šla tvrdě za svým. ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:20Od: FulnekUltras
Vyrovnanost výkonů je u ní dobrým příslibem i pro Wimbl.
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:21Od: tommr
ten závěr jsem nesledoval příliš pozorně takže mi uteklo proč si Bára nevzala jestřába? To už byla tak rezignovaná, že to chtěla mít co nejrychleji za sebou nebo si toho prostě jen nevšimla? :)
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:32Od: bIbec
ona si vzala jestřába 2x neúspěšně těsně za sebou. Pak už měla jenom jednu možnost, tak do toho pak prostě nešla, i když tentokrát by měla pravdu. A je to jedno. Madison by si to v poho pohlídala.

Bude strašně těžké ji zastavit ve Wimbledonu. Ale ne nemožné. Karlička ukázala, že to jde. Ale přestřílet jí nepůjde, proto doufám, že s ní nebude muset hrát Petra. Chce to nějakou šikovnou spolehlivou hráčku od baseline, která ji přinutí k chybám.
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:45Od: bIbec
i když těch potenciálních hrozeb pro Kvítí tam bude víc, to je jasný. Každopádně v současné době bych řek, ža ta Madison, společně se Serenou, sou asi úplně ty největší.
Tam by jí ani výborný výkon nemusel stačit.
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:58Od: FulnekUltras
jako vždycky zápas od zápasu - s vědomím, že hlavní očekávání je až v roce 2017... ;)
[ Reagovat ]
19.06.2016 17:28Od: tommr
no je jasný, že ten jestřáb by na výsledku nic nezměnil. Keysová byla už natolik rozjetá, že by jí nic nezastavilo ... :(
[ Reagovat ]
19.06.2016 16:01Od: Lunej..
I tak jsi borkyně :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist