Cincinnati: Djokovič i Federer se po Wimbledonu vrátili vítězně

  • ATP CINCINNATI - Po bitvě ve finále Wimbledonu si oba o týden prodloužili volno, když nestartovali v Montréalu. Jedinou přípravu na US Open tak Novak Djokovič a Roger Federer odstartovali v úterý na Masters v Cincinnati a oba roli favorita zvládli. Srbský obhájce titulu si poradil s domácím Samem Querreym, sedminásobný švýcarský šampion nezaváhal proti Argentinci Lónderovi.
    14. 8., aktualizováno | Aktuality |  118 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     

Novak Djokovič před měsícem ve Wimbledonu vyhrál čtvrtý z posledních pěti grandslamů a získal celkově 16. titul z těchto nejprestižnějších turnajů. 

Na další grandslamovou trofej zaútočí na přelomu srpna a září v New Yorku. Po odpočinku si jedinou přípravu naordinoval do Cincinnati, kde loni jako první v historii zkompletoval sbírku titulů z turnajů Masters 1000. 

V úvodním zápase dvaatřicetiletý Srb narazil na domácího Sama Querreyho, s nímž poslední vzájemný duel před třemi lety ve Wimbledonu prohrál. V Cincinnati sice začal prohraným servisem, ale rychle se dokázal dostat do tempa a nakonec zvítězil bez větších potíží 7-5 6-1.

Roger Federer, který v pětisetovém finále Wimbledonu proti Djokovičovi nevyužil dva mečboly, v Cincinnati už sedmkrát triumfoval a loni ve finále prohrál právě s Djokovičem. 

Do letošního ročníku vstoupil čerstvě osmatřicetiletý Švýcar očekávanou výhrou, když si bez ztráty podání poradil za 61 minut 6-3 6-4 s Argentincem Juanem Ignaciem Lónderem.



Již popáté za posledních 13 měsíců, z toho počtvrté v prvním kole, na sebe narazili Stan Wawrinka a Grigor Dimitrov a také na Masters v Cincinnati zvítězil Švýcar. Tentokrát po velkém boji 5-7 6-4 7-6, přestože ve třetím setu prohospodařil vedení 5-1, a vedení ve vzájemné bilanci tak zvýšil už na 7-4.

Svěřenec Radka Štěpánka Dimitrov prohrál sedmý z posledních osmi zápasů, z toho třetí právě s Wawrinkou. Švýcara ve druhém kole čeká Rus Andrej Rubljov, vítěz vyzve Federera.



Denis Shapovalov porazil 2-6 6-3 6-2 Portugalce Joaa Sousu a oplatil mu porážku z úvodu sezony. Ve druhém kole se dvacetiletý Kanaďan utká s Francouzem Lucasem Pouillem.

Johnu Isnerovi se letošní příprava na US Open nepovedla, ze čtyř turnajů si připsal pouze tři vítězství. Na Masters v Cincinnati skončil finalista z roku 2013 ve druhém kole po porážce 4-6 7-6 6-7 se Španělem Pablem Carreñem, když nevyužil ani jeden z devíti brejkbolů a závěru neproměnil mečbol.

Carreño v osmifinále vyzve Djokoviče (h2h 0-2).

Andy Murray den po neúspěšném návratu do dvouhry v Cincinnati zvládl vstup do čtyřhry. Se Španělem Felicianem Lópezem začali výhrou 3-6 6-3 10-3 nad čtvrtým nasazeným párem Rojer/Tecau.

• ATP MASTERS 1000 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 6.735.690 dolarů
úterní výsledky (13. 08. 2019)
• Dvouhra - 1. kolo •
Medveděv (9-Rus.) - Edmund (Brit.) 6-2 7-5
Bautista (11-Šp.) - Hurkacz (Pol.) 7-6(6) 6-3
Opelka (USA) - Čorič (12-Chorv.) 4-6 6-3 7-5
Rubljov (Rus.) - Basilašvili (15-Gruz.) 6-7(4) 6-4 6-2
Goffin (16-Belg.) - Fritz (USA) 6-4 4-6 6-4
Paire (Fr.) - Verdasco (Šp.) 6-4 / skreč V.
Wawrinka (Švýc.) - Dimitrov (Bulh.) 5-7 6-4 7-6(4)
Shapovalov (Kan.) - J. Sousa (Portug.) 2-6 6-3 6-2
Tiafoe (USA) - Monfils (Fr.) 7-6(7) 6-3
Schwartzman (Arg.) - Djere (Srb.) 7-6(2) 6-3
• Dvouhra - 2. kolo •
Djokovič (1-Srb.) - Querrey (USA) 7-5 6-1
Federer (3-Švýc.) - Londero (Arg.) 6-3 6-4
Carreňo (Šp.) - Isner (13-USA) 6-4 6-7(1) 7-6(6)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (118)
15.08.2019 16:09Od: Pe3k
Gyros má v něčem pravdu, ale když se u toho chová jak kr eten, tak ať se nediví, že ho nikdo neposlouchá. Nadal pravidla porušuje celou kariéru (proto taky není tak uznávaný jako Federer), ale jelikož je hvězda, tak ho prostě nechají. Kdyby Gyros něco pořádného vyhrál, možná by pak ty jeho výlevy měly nějakou cenu, ale takhle je jen šašek.
[ Reagovat ]
15.08.2019 16:49Od: acc
souhlas.
[ Reagovat ]
15.08.2019 20:28Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
15.08.2019 08:31Od: Kamilos88 Nick dostal warning :)
?Rafa is playing that quick? Hilarious. Hilarious. Hilarious! If Rafa plays that quick, I?m retiring from tennis. Rafa?s routine alone takes 20 seconds. This is a joke. I?m one of the fastest players?? argued Kyrgios.
[ Reagovat ]
15.08.2019 11:25Od: acc
Ne kazdemu se meri stejnym metrem:) Ma pravdu ten blazen.
[ Reagovat ]
15.08.2019 12:10Od: turista
Pravdu má. Rafa Nadal si u rozhodčích vytvořil jakousi nedotknutelnost. A protože je ukázněný a neláme rakety tak se klidně může připravovat na podání minutu a nikdo ani necekne.
[ Reagovat ]
15.08.2019 12:07Od: Laponsky_Intelektual Re: Nick hlavně zase dostane pokutu [ Reagovat ]
15.08.2019 12:43Od: SwissMaestro
a kurvva tohle je už celkem slušné :D :D až jsem se sám lekl jak začal práskat tou raketou v zákulisí :D
[ Reagovat ]
15.08.2019 12:52Od: acc
Ma dobre hlubokej hlas:) Ale je to trochu paradox. Nick sam trpel a stezoval si kdyz hral s Nadalem, jak strasne zdrzoval a ted dostane varovani...
[ Reagovat ]
15.08.2019 13:06Od: Laponsky_Intelektual
Pozor, práskl tam dvěma! Horší je ale asi ten flusanec na konci.
[ Reagovat ]
15.08.2019 13:12Od: SwissMaestro
tohle je už prostě na zákaz činnosti do konce roku....
[ Reagovat ]
15.08.2019 13:17Od: Laponsky_Intelektual
Si myslím, že už vůči tomu všichni víceméně otupěli.
[ Reagovat ]
15.08.2019 13:19Od: Kamilos88
Ale h0vno, Nick to dělá dobře. Já mu fandím.

I toho Nadala zmínil správně. Rozhodčí mají na každého jiný metr, dělá se z tenisu klauniáda. Djokovič s Rafou mají průměr na servisu tak půl hodiny.

Nedá se na to dívat, Nicka to sere a říká to nahlas. Tak to má být.
[ Reagovat ]
15.08.2019 13:31Od: EllNino
Da se to rict ale jako člověk, ne jako zvíře ze ZOO
[ Reagovat ]
15.08.2019 13:31Od: Kamilos88
Evidentně asi ne. :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 13:31Od: Laponsky_Intelektual
Naopak začíná působit, že je posedlý, a zrovna tohle hraničilo se Serenkou.

Co je Nickovi v Cincinnati do Nadala?

Navíc je naprosto přirozené, že co u mnohých hraničně projde 18x GS vítězi, u každého neprojde labilovi, který si z hysterických výlevů na účet druhých udělal živnost.

Choval se jak hňup. Logicky ale imponuje dalším hňupům.
[ Reagovat ]
15.08.2019 15:43Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
15.08.2019 15:41Od: Kozoroh
Zase se ten drzoun vyhnul Djokerovi, fujtajbl!
[ Reagovat ]
15.08.2019 17:14Od: Laponsky_Intelektual
Sis oddechl, jo?
[ Reagovat ]
15.08.2019 18:22Od: Kozoroh
Právě naopak, těšil jsem se na Ultronovu pomstu :-\
[ Reagovat ]
15.08.2019 00:52Od: paddy Zve - Kec 1:2
Sašaaá, Sašaaá jedeeé! (do New Yorku)

Oleeé, ole, ole, oleeé, nextgeeén, nextgeeén

Let's go losers, let's go!
Let's go losers, let's go! ;-)
[ Reagovat ]
15.08.2019 00:54Od: paddy
Come on! Idemos! Vamos!
[ Reagovat ]
15.08.2019 08:29Od: Kamilos88
Sasa má těžkou krizi a Tsitsipas mu je v patách.
[ Reagovat ]
14.08.2019 23:14Od: SwissMaestro
Berdych bude hrát Winston Salem , super!
[ Reagovat ]
14.08.2019 23:05Od: Gogiska
Aspon ten Rublev mi robi radost
[ Reagovat ]
15.08.2019 07:26Od: Cico93
Môže potrápiť Federera? Ale je naivné si to myslieť...
[ Reagovat ]
14.08.2019 22:44Od: Patik
Federer Rublev..to bude zaujímavý zápas..Wawrinka Rublev som síce nevidel..no kto vie či to Stan nevypustil aj kvôli tomu že ho v ďalšom kole čaká Roger s ktorým nikdy na harde nevyhral..každopádne čo sa Stanimala týka..teda..teraz už len obyčajného Stana..kam sa podel ten skvelý tenista..človek by povedal že po operácii uvidíme opäť vzostup grandslamového šampióna a on ti len akosi zostupuje..i mean..whats wrong..
[ Reagovat ]
14.08.2019 22:57Od: spaniel
Omg, nevim ktery prispevek je horsi, tento nebo ten niz.
[ Reagovat ]
14.08.2019 22:59Od: Patik
čo sa ti nepozdáva ? ty omg. :)
[ Reagovat ]
14.08.2019 23:12Od: spaniel
Ok, posuzovat podani po jednom zapase, proti nekomu, kdo je tak slaby na returnu, je trochu mimo. Az to potvrdi dlouhodobe, i proti lepsim, pak se da neco takove napsat. Jeden zapas je proste strasne mala vzorka.

A Stan je proste takovy, nikdy nemel formu dlouhodobe. Takoveto prohry ho provazi celou karieru. A ze by se chtel vyhnout Rogerovi je blbost, to by se nevztekal, nelamal raketu...
[ Reagovat ]
14.08.2019 23:32Od: Patik
aj keď je to len jeden zápas a Querry je úplne drevo na returne jeho podanie sa mi zdalo byť tvrdšie a silnejšie..a bolo to celkovo také zvláštne na podaní buď dal poriadne nechytatelné Eso alebo dvojchybu alebo tvrdý prvý servis do siete..vyzeralo to že experimentuje s technikou ktorú mu Goran naordinoval pred turnajom..teda aspoň to bol taký môj dojem z výkonu na podaní.

Wawrinka..nemával možno formu dlhodobo ale mal určitý štandard ktorý si držal pod ktorý nešiel..aspoň teda podľa mňa ..aj na grandslamoch každý vždy sledoval Big4 a on si vždy išiel nenápadne na turnaji svojou cestou a niekde v semi sa zistilo že pozor je tu aj Wawrinka..ale toto mi príde ako podpriemer..takmer pravidelne ak nie v prvom tak v druhom alebo max treťom kole vypadne..a Dimitrov tiež podobný prípad.
[ Reagovat ]
14.08.2019 23:41Od: spaniel
Jako fanda Stana ti muzu rict, ze nikdy nebyl konzistentni. Byl hrozbou jen kdyz chytil formu a dostal se daleko. Nasledne casto pohorel v 1-2.kole. I kdyz dalsi top forma uz nemusi nikdy prijit...
Zapas rozhodne neodchodil.
[ Reagovat ]
14.08.2019 23:36Od: Patik
to že by sa chcel vyhnúť Rogerovi som len tak treskol..aj keď hrať s Rublevom a mať v podvedomí že ďalší súper je Federer na harde ti na psychike moc nepridá..no napísal som že som ten zápas nevidel tak neviem či to Stan odchodil alebo sa fakt snažil.
[ Reagovat ]
15.08.2019 08:07Od: EllNino
takže vlastně píšeš o hovně ...
[ Reagovat ]
15.08.2019 15:39Od: Kozoroh
Vidím, že spaniel má o kolečko míň. Údaj 14 es jsem uvedl jako zajímavost, neboť v rámci zápasů Bo3 se jedná o No1eho nadprůměr. Poslední věta pak byla nadsázka, nu holt spanielovi chybí smysl pro nadsázku, takže až příště něco napíšu v nadsázce, tak koment doplním poznámkou pro spaniela a další nechápavce ;)
[ Reagovat ]
15.08.2019 16:34Od: EllNino
jasně, jakmile napíšeš kravinu, jde o nadsázku :D
[ Reagovat ]
15.08.2019 21:23Od: spaniel
Jestli nebude mit o kolecko min (nebo spis navic ty), kamarade. Pokud teda nick Patik nepatri tobe, protoze jsem reagoval na nej. Ze tys psal v nadaazce jsem pochopil, on na to psal ze urcite. Takze tim prispevek niz, byla jeho reakce.
[ Reagovat ]
16.08.2019 04:55Od: Kozoroh
Tak to se omlouvám. Z toho, co jsi psal v čase 14. 8., 22:57, jsem usuzoval, že reaguješ na můj post a reakce EllNina z času 15. 8., 16:34 toto domnění potvrzovalo.
[ Reagovat ]
16.08.2019 08:41Od: spaniel
Ok, vpoho...jako jediný máš sebereflexi.
[ Reagovat ]
14.08.2019 21:19Od: Kozoroh Djoker-Querrey 7:5, 6:1
Tak Serbinátor vykročil vstříc obhajobě loňského triumfu v Cincinnati, kterým zkomletoval Golden Masters, letos má příležitost mít dokonce dvojitý Golden Masters, pokud opět ovládne Cinci.

No1e včera nastřílel 14 es, což je na jeho zápasy v Bo3 nadprůměr. Dokonce je to o 5 es víc, než kolik jich vytvořil v letošním epickém finále Wimbledonu, trvajícím skoro 5 hodin. Že by vliv Gorana? ;)
[ Reagovat ]
14.08.2019 21:41Od: EllNino
Spíš neschopnost Querreyho na returnu
[ Reagovat ]
14.08.2019 21:49Od: Pe3k
Přesně...
[ Reagovat ]
14.08.2019 22:38Od: Patik
Určite sa prejavuje Goran..Nole často chyboval aj na servise bolo tam tuším aj viacej dvojchýb..možno nová technika.
[ Reagovat ]
14.08.2019 21:18Od: Vlk-v-trave Pella x Goffin 1:6 :)
Se nam Kvido vratil mentalne do Halle:D)
[ Reagovat ]
14.08.2019 22:00Od: paddy
anebo vynechává americké betony a už se vidí v hale :)
[ Reagovat ]
14.08.2019 22:12Od: Vlk-v-trave
Tezko, ale dopodavat na vitezstvi v setu jaksi nehodlal, pak se nechal brejknout jeste jednou, aby mu pak Goffin nabidl 3BB na TB, ktere proste nevyuzil:)
Drsny...hlavne na servu v lese...
...jak jsou ty betony rychlejsi, Kvido uz je v lese...ale dnes tomu pomohl opravdu mizerny vykon na servu.
[ Reagovat ]
14.08.2019 22:14Od: Vlk-v-trave
Wawrinka taky venku....nic...jdu kouknout na Naomi... :)
[ Reagovat ]
14.08.2019 19:11Od: Gogiska :)
https://scontent-dfw5-1.cdninstagram.com/vp/dc79e8dba8b4f8b17e80a97e6f502967/5DF04C0D/t51.2885-15/e35/66847057_344853726423895_3320564402052004259_n.jpg?_nc_ht=scontent-dfw5-1.cdninstagram.com
[ Reagovat ]
14.08.2019 19:10Od: Vlk-v-trave Bitvu Samurajů
Nishi teda dost nezvládl."Favoriti" v Cinci padají rychleji než ve WTA.:)
[ Reagovat ]
14.08.2019 20:20Od: Kamilos88
Tsitsipas navyšuje svou krizi taky.
[ Reagovat ]
14.08.2019 20:41Od: EllNino
Jeste ne ... a Struff neni orezavatko do prvniho mace
[ Reagovat ]
14.08.2019 21:36Od: Kamilos88
Ty vole co ten Struff dneska hrál by stačilo bez problému na top 10 :)
[ Reagovat ]
14.08.2019 23:00Od: paddy [ Reagovat ]
14.08.2019 10:17Od: gomo1510
Djokovic ma ve forhendu macochu!!
[ Reagovat ]
14.08.2019 14:56Od: turista
Žádnou macochu. FH má kvalitní.
[ Reagovat ]
14.08.2019 09:56Od: Pe3k Fedr první kolo Cinci highlights
https://youtu.be/oXbQZSdXh0U
[ Reagovat ]
14.08.2019 13:43Od: Kamilos88
Dojel jsem záznam, těžko soudit. RF hrál klasiku, udělal asi 14 UE z toho bylo tak 12 na příjmu. Po brejku sabroval, čopoval, zkoušel one shot FH z returnu, drop shoty, voleje z mid lajny...

Rozpinkávačka.

Je vtipné, že si to může dovolit na Masters, to je největší prdel. Většinu zápasu vyloženě testoval co bude v Cinci dále hrát.
[ Reagovat ]
14.08.2019 13:56Od: spaniel
https://www.instagram.com/p/B1HZL3rhiso/?igshid=1e1t4brsunbck
[ Reagovat ]
14.08.2019 14:16Od: Forehand
Slajz, a co dalej?..

#fanatizmus.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:13Od: spaniel
Nebylo to urcene tobe. Pokud nevidis tu estetiku, tvuj problem. Ja tady taky na vase banana shoty nereaguju stylem, to umi kdekdo, nuda.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:19Od: Kamilos88
To oni nevidí, jejich kůň nemá žádný herní styl, to je pak těžko. Btw. většina těch banana shotů pochází z trapného úderu vč. ještě trapnějšího náběhu na sít a na antuce proti hráčům mimo TOP10.
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:15Od: Forehand
Nadal ma štýl, ktory nejde napodobnit kadejakym Dimitrovom, Tsitsipasom a dalsimi tuctovymi hracmi
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:18Od: spaniel
Ted nevim jestli myslis hekani nebo hrabani v anusu, ty style.
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:50Od: Kamilos88
Nadal má všechno kromě stylu, to je důvod, proč většině hráču trvá pár zápasů, než se proti němu naučí hrát a dalších X zápasů, než se ho naučí porážet.

Pak jednou vychytají všechny mouchy a vyklepávají ho pět let z trenek. Znám takové dva. Číselně 16:4.
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:52Od: Kamilos88
Jsi dost chytrý na to, aby sis uvědomil odkud Rafa ty čtyři výhry má že jo.

K-O-M-P-L-E-X-N-O-S-T

Ale to jen tak takový hejtík na zlepšení nálady, nic ve zlém. :)
[ Reagovat ]
15.08.2019 11:29Od: acc
Sam nadal obdivuje Fedexuv styl a tenisovost...
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:07Od: Marduch
Příspěvek od Djokolandu do estetického okénka.. Ultron dobíjí před finále W:)

https://twitter.com/djokernole/status/1150175634871599105
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:09Od: Kamilos88
Věřím, že to myslel jako vtip.

Pokud ne, tak v něm troška Imaze pořád zbyla. :D
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:17Od: Forehand Re: ako spaniel objavil slow motion :)
V poriadku. Ale toto bol naozaj len slajz.
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:19Od: spaniel
Fakt? Mozna ne...kdyz se totiz pozorne zadivas, tak mezi jeho stehny uvidis sebe.
[ Reagovat ]
14.08.2019 09:40Od: Forehand
Nadal neprisiel, Thiem sa odhlásil, Serena nenastúpila, Andreescu neprisla, a tak dalej, a tak dalej.

ATP by sa mohlo zamysliet na kalendárom. Čo tak niekde ubrat a pridať na odpočinku medzi main eventami?.. Niekedy je naozaj menej viac. Spickoví hráči sú dnes zrelí tridsiatnici a dva turnaje v sérii proste nedávajú.
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:03Od: spaniel
Co ma ATP se Serenou a Andreescu? Ach ty madar.
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:06Od: Pe3k
Žurnalista z Petržalky co neumí napsat smysluplnou větu...
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:35Od: Laponsky_Intelektual Re: The pot calling the kettle black
Ty taky neumíš napsat smysluplnou větu, Pe3ku, ale na tvou obranu je alespoň možné říct, že rozhodně nejsi žurnalista :)
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:13Od: Forehand
Vzdy ma zaskočia ľudia, ktorí dajú volný priebeh svojmu zakrpatenému egu a miesto obsahu riešia slovíčka...

Holt, aj takéto pribehy pise zivot.
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:27Od: spaniel
Mozna proto, ze nad obsahem neni proc se zamyslet. Je to blbost. Klidne at je 1000 turnaju a x hranych soubezne. Proste si hraci budou vybirat, coz se deje i ted. Kazdy turnaj ma jine renome a ty, co neprilakaji dost hvezd, nebudou fungovat. Nech to na trhu.
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:12Od: Kamilos88
To tak nejde brát.

Kalendář je tvořen pro mladé tenisty a tenistky, kteří mají dostatek energie na to, aby objížděli všechny masters a ještě to proložili pětistovkama.

Bohužel doba je taková, že na hrotu je BIG3, kteří jsou na takovém levelu, že si mohou turnaje na pohodu vybírat, polovinu jich vypustit s stejně budou pořád TOP. Když si Nole letos udělal 4k na GS, Rafa RG+finále AO a semi WB a FED SF a F, každý si přidal nějaké Masters a čus.
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:16Od: Forehand
Kalendár je tvorený s cielom prvoplánovo profitovat zisk..Co najvacsi..

Sekundárne je potrebné ale vnímat, ze ked je podnikov prilis vela, tak absentujú hviezdy a zrejme by bolo potrebné ho trochu aktualizovat. Ale to je tazké ked taký Laver cup má vyhradený tyzden pred a týzden po...Tieto tyzdne odpocinku navyse by hraci pocas high season vedeli urcite zuzitkovat adekvátne.
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:37Od: Kamilos88
Tak US Open series poslední roky někdo z BIG3 vynechá tak či tak, pak se ti tam prolnou nějaká zranění a hned to ztrácí na váze.

Takový Montreal/Toronto je ztratné více, než Cincinnati, kde hrajou v jeden termín ženské i chlapi, takže se to trošku vykompenzuje.

Pak máš třeba Bercy, což je turnaj úplně k hovnu, to bych regulérně zrušil a hned za tím bych zrušil Řím, tam je to zkurvené každý rok.

7 Masters je dle mého úplně dostačující věc. Klidně by mohli udělat místo toho Masters na trávě v Halle, tam je času dost a klidně v Hamburku jak to bylo dříve.

A je klid.
[ Reagovat ]
14.08.2019 10:46Od: Forehand
Vynechávajú ich len posledné roky, inak ich hrávali stabilne..

Nadal napriklad vyhral Montreal+Cinci v 2013, ked mal 27r.

Takze koncept je nastavený dlhodobo, konzervatívne, akurát nereaguje pružne na situáciu.

Samozrejme toto sú božie mlyny, a nikto nebude kvoli odpocinku hráčov rusit, ale posúvat termíny. Tie sú totiž fixné, dlhodobo dohodnuté, zazmluvnené s televíziami, je to na dlhé lakte. Následok absencii, je vsak nizsia kvalita a to sa v konecnom dosledku odrazí na ziskoch.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:07Od: turista
7 Masters? To by Golden Masters ztratilo na ceně. Je fakt, že ta tráva tam na tom okruhu tisícovek chybí. A ta Paříž tam nevadí. Řím byl dobrý než ho zprasili pořadatelé.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:10Od: Kamilos88
A kolik lidí kromě BIG3 by ten golden masters podle tebe vyhrálo? :D
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:25Od: turista
Tak minimálně ti tři. Takhle má Nole aspoň něco co ti zbylí dva nemají.
[ Reagovat ]
14.08.2019 20:36Od: woody
A 4 GS v řadě :-)
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:11Od: Kamilos88
Jo Masters na trávě chybí, tam by Fed od 2003 do 2019 takových 6 kousků nabral. Kdyby to bylo v Halle, tak možná více.

Ale měl by titulů +- stejně, akorát více Masters.
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:25Od: Kamilos88 Sázky
Ale na sázení to je hrozný turnaj, ty matchupy jsou strašné.

Většinu zápasů může vyhrát kdokoliv.
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:30Od: Cico93
Napar to dnes na Sharapovu:-)
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:41Od: Kamilos88
Ženský nesázím :D

Mám Tsitsiho, za 1.57 se to dá. Ještě zvážím Zvereva. S tou jeho pasivitou a sebevědomím na lvlu 0 může s Keckou dost reálně vyhučet. Ten v prvním kole Felixovi nedal čuchnout ani k BB
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:48Od: Cico93
Tak ale vsádzať na ženy, to je adrenalín na nezaplatenie.
[ Reagovat ]
14.08.2019 09:07Od: Kamilos88
To je pravda. :D

Dal jsem Tsitsipase a set Kecmanovice. Zverev vyhrál naposledy zápas v Cincinnati tak 4 roky zpátky.
[ Reagovat ]
14.08.2019 09:29Od: Grape
Já bych řekl, že kdo sází konstantně na ženský tenis proti favoritkám, nemůže být v minusu. :D
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:23Od: Mayo
Djokovic zdominuje zvyšok sezóny. Bude sa hrať opäť o 2. miesta
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:27Od: Kamilos88
A do konce kariéry neprohraje zápas.

Ale pro elegoša je to krutá sezóna, má z BIG3 nejméně proher a nejméně titulů.

Tough life.
[ Reagovat ]
14.08.2019 14:46Od: turista
Všichni z Big3 mají momentálně po 3 titulech včetně Federera.
[ Reagovat ]
14.08.2019 14:50Od: Kamilos88
Mohl mít pět.

V-O-C-A-S
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:00Od: turista
No jo. To by holt musel zvládnout ta dvě finále co nezvládl. Ale Novak na konci minulé sezóny taky dvě finále nezvládl. Pouze Nadal od vítězného Monte Carla 2017 ve finále kromě AO a nějaké Číny vůbec neprohrává.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:06Od: Kamilos88
Nadal hlavně po USO většinu kariéry nehraje.

Letos to jiné nebude, buď to skrečne už na USO, po něm pak 100%, jednak má svatbu a jednak je pro něj hala minoritní, ví, že Šanghaj v pavouku s Fedkovicem v životě nevyhraje a v Bercy nemá šanci taky, na TM stejná píseň.

Dělá to, co umí nejlépe a tam bere tituly.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:10Od: turista
No jo, ale furt si zlepšuje procento vyhraných finále, což jeho hlavní soupeři nezvládají a občas ty finálové zápasy vyvážejí na kompost bez ohledu na povrch a lokalitu.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:17Od: Kamilos88
Je otázka s kým tam hraje a vyhrává, že.

Letos: Medvedev, Thiem, Djokovič
2018: Nishikori, Tsitsipas,Zverev, Thiem, Tsitsipas
2017: Ramos, Thiem, Thiem,Wawrinka, Anderson, Kyrgios

To se pak dobře zvyšuje. Ze 14ti finále jednou soupeř BIG3. Samozřejme je mohl vyřadit předtím v pořádku, já jenom, že tady píšeš o procentuálním navyšování finálových výher.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:22Od: MarcelPersch
Téměř vždy když konec sezóny zahrál, měl aspoň jedno finále. To není tak hrozné na to, že je to jeho nejhorší část sezóny. Letos podle me hrát bude, pokud se nezrani nebo nevyhraje US Open.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:28Od: turista
No na Masters asi ano. Ale jinde sotva. Má splněno a žení se.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:29Od: Kamilos88
Nevěřím tomu, má koncem roku svatbu, po USO to zabalí.

To bude podzim Fedkovic. A to se ještě neví, jak to pojme Nole, který prohlásil, že ho Masters nezajímají (expresivně řečeno).

Nevadilo by mi, kdyby RF vzal Šanghaj, Basilej, Paříž i TM. Svět by byl v pořádku a na Jimmyho tři tituly.
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:50Od: Forehand
Podzim Fedkovic?..

Ako chcel si povedat podzim Djokovica a jeho podrž tašku Federera?..

Alebo kedy ten Federer vlastne ovládol podzim, alebo toho Djokovica v nejakom vacsom suboji vlastne porazil?...Poznal uz vtedy svet edisonovu ziarovku?
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:53Od: Kamilos88
Je to tak, bohužel, proto je třeba zlomit prokletí.

Nic není věčné, teda kromě Rafy a jeho proher se svými největšími rivaly na hardech a trávě.
[ Reagovat ]
14.08.2019 16:55Od: Kamilos88
Btw ta Rafova jedna květinka v podobě výhry na RG z roku 2014 není úplně to, co bys tady mohl vytesat na zeď.
[ Reagovat ]
14.08.2019 17:40Od: Kamilos88
A když už hejtujes Feda, tak ti povím hlavní věc která mě těší milý hochu je ta, ze se Federer v důchodu postaví Djokovicovi všude.

Zatímco tvoj koň se svým rivalum cíleně vyhýbá což je jediná možnost aby bral tituly. Holá realita, výpisu ti to přesně.

AO poděkování rekovi protože by ani ve finále nebyl, 3x klepec na cihle od hráčů mimo big3, skrec před SF v IW kde se posral z potenciálni nálože, pak viděl startovací listinu v Miami a skrecl to radši taky jedna porážka chcipleho Djokovice jinak walkover Řím a titul z RG kde porazil v hurikánu dědka co po třech letech absence antuky došel do SF - což plus minus odpovídá soucasne konkurenci

Pak návrat do reality na SW19 kde si krome setu co si fed potřeboval odpočinout ani neprdnul a pak luxusní vyhnuti se svým rivalum díky pseudo únavě (tak určitě) v Cincinnati a neskutecna obhajoba Roger?s cupu - po cestě jeden hráč top10 který v ni je týden i cestou

GOAT.
[ Reagovat ]
14.08.2019 21:48Od: Forehand
3 prispevky za hodinku..

Zabolelo :)
[ Reagovat ]
14.08.2019 21:51Od: Kamilos88
Naser si :)
[ Reagovat ]
14.08.2019 14:47Od: turista
To se předpokládá.
[ Reagovat ]
14.08.2019 14:52Od: Kamilos88
Ale h0vno, to tady bajkaříte 3 roky.

2016 po Torontu: 0 titulů
2017 po Eastbourne: 0 titulů
2018 po USO: 1x Šanghaj

To je dominance zbytku sezóny jako prase, nestačím ty tituly počítat.
[ Reagovat ]
14.08.2019 15:02Od: turista
No ten závěr minulého roku Nole hodně zbabral a 2016 a 2017 se nedá počítat. To byl v lese.
[ Reagovat ]
14.08.2019 14:56Od: Kamilos88
Jediný kdo po USO něco hraje je Federer, ostatní tam jsou tři roky do počtu vyjma Nadala, ten tam je do počtu celou keriéru, poslední titul po USO má někde z roku 2010 po výhře v Tokiu.
[ Reagovat ]
15.08.2019 07:45Od: Marduch
Federer taky nic moc.
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:18Od: Kamilos88
Kverda je letos hodně mimo, bývaly doby, kdy dokázal dostat BIG3 i do TB. Už ani ten servis není nic moc.

Fed ten hrál klasický low carb tennis v prvním kole. Dvakrát po brejku a za hodinku čus.
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:21Od: Cico93
Silná americká škola na servise už pomaly odchádza...
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:26Od: Kamilos88
Všichni odcházejí, jenom BIG3 je věčná.
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:27Od: Cico93
áno a preto si to užívam...
[ Reagovat ]
14.08.2019 08:37Od: Mayo
Low carb :O
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist