Debakl jako hrom. Plíšková v římském finále neuhrála s Polkou Šwiatekovou ani game

  • WTA ŘÍM - Karolína Plíšková si na antuce v Římě zahrála třetí rok po sobě finále, ale stejně jako loni pro ni turnaj skončil hořkým způsobem. Dnes utrpěla nejdrtivější porážku na okruhu WTA, když s devatenáctiletou vítězkou loňského Roland Garros Igou Šwiatekovou neuhrála ani game a za 46 minut hry prohrála 0-6 0-6. Polka získala třetí titul a zajistila si premiérový posun do Top 10.
    16. 5., aktualizováno | Aktuality |  325 komentářů
    Iga Šwiateková (© j48tennis.net)Iga Šwiateková (© j48tennis.net) 
     

Karolína Plíšková v Římě poprvé v sezoně vyhrála víc jak dva zápasy po sobě a nakonec po čtyřech skalpech Rusky Zvonarevové, Chorvatky Martičové a Lotyšek Sevastovové a Ostapenkové, které ve čtvrtfinále utekla ze tří mečbolů, postoupila stejně jako v předchozích dvou letech do finále. 

Ale zatímco v roce 2019 triumfovala, poslední dvě vyvrcholení turnaje kategorie WTA 1000 pro ni skončily hořkým neúspěchem proti vítězkám French Open.

Statistiky zápasu
Šwiateková - Plíšková
1 esa 1
0 dvojchyby 6
54 %
1. podání 'in' 50 %
93 %
úsp. 1. podání 44 %
85 %
úsp. 2. podání 11 %
17 winnery 5
5 nevyn. chyby 23
6/8 brejkboly 0/2
51 celkem bodů 13
čas: 46 minut

Loni Plíšková za stavu 0-6 a 1-2 vzdala Rumunce Simoně Halepové kvůli bolestem zad. Dnes sice vydržela až do konce, proti Ize Šwiatekové ale nedokázala uhrát ani game a za pouhých 46 minut hry utrpěla dva kanáry. 

Devětadvacetiletá Češka za celý zápas uhrála pouze 13 fiftýnů, v prvním setu dokonce pouze 4. Zatímco o deset let mladší Šwiateková nastřílela 17 winnerů a udělala jen 5 nevynucených chyb, Plíšková trefila jen 5 winnerů a spáchala 23 zbytečných chyb.

"Rozhodně to nebyl pro mě moc podařený den. Iga navíc hrála skvěle," komentovala zklamaná Plíšková. "Ale v tenise se prostě občas stane, že je všechno proti vám. Musím na to rychle zapomenout," dodala.

Kanára na okruhu WTA Plíšková utrpěla podesáté v kariéře, ale vůbec poprvé v zápase neuhrála ani game. Dva kanáry dostala podruhé v kariéře, také poprvé to bylo na antuce v Itálii proti soupeřce z Polska - v roce 2009 na podniku ITF W10 v Latina-Nacsose tehdy sedmnáctiletá Češka prohrála s Annou Korzeniakovou.

Plíšková si dnes zahrála jubilejní 30. finále na okruhu WTA, poslední 16. titul slavila loni v lednu v australském Brisbane.



Šwiateková, která v osmifinále přežila dva mečboly proti Barboře Krejčíkové, včera musela odehrát čtvrtfinále i semifinále. "Myslím, že mi to spíš pomohlo. Většinou bych byla unavená, ale teď jsem se naopak cítila sebevědomě a vezla se na vlně," prohlásila polská naděje.

Finále hrála počtvrté a potřetí v řadě v něm zvítězila bez ztráty setu. Po loňském triumfu na Roland Garros, na kterém ztratila v sedmi zápasech jen 28 gamů, triumfovala také letos v února na tvrdém povrchu v Adelaide. Dohromady ve třech finálových duelech ztratila jen 9 her.


"Během týdne jsem byla na pokraji vyřazení, ale bojovala jsem do posledního míčku a vyplatilo se to. Dnes mi vyšlo snad vše, na co jsem sáhla a pro Karolínu je to až příliš kruté. Ale jsem vážně šťastná, jak jsem dnes hrála," radovala se Šwiateková.

Z posledních 16 zápasů na antuce Šwiateková prohrála pouze se světovou jedničkou Ashleigh Bartyovou, 14 z 15 výher zaznamenala bez ztráty setu. Ve světovém žebříčku se posune na 9. místo a poprvé tak bude figurovat v Top 10.

Šwiateková se na okruhu WTA postarala o první finále se dvěma 'kanáry' od roku 2016. Naposledy dvakrát 6-0 v zápase o titul vyhrála v roce 2016 v Bukurešti domácí Simona Halepová nad Anastasijí Sevastovovou z Lotyšska.


Vondroušová v prvním deblovém fináýle nevyužila mečboly
Českou stopu mělo i finále čtyřhry, ale ani Markéta Vondroušová ve svém prvním deblovém finále na okruhu WTA na titul nedosáhla. Na prvním společném turnaji s Francouzkou Kristinou Mladenovicovou sice měly ve finálovém duelu proti kanadsko-mexické dvojici Sharon Fichmanová a Giuliana Olmosová dva mečboly při svém podání, ale ani jeden nevyužily a nakonec prohrály 6-4 5-7 5-10.

• WTA 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 1.835.000 dolarů
nedělní výsledky (16. 05. 2021)
• Dvouhra - finále •
Šwiateková (15-Pol.) - Kar. Plíšková (9-ČR) 6-0 6-0
• Čtyřhra - finále •
Fichmanová/Olmosová (Kan./Mex.) -Mladenovicová/Vondroušová (Fr./ČR) 4-6 7-5 10-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (325)
17.05.2021 13:12Od: pepin Karolína
Tak jen kousek ke komentářům níže uvedeným. To, že zde někdo píše, že to není ostuda tak je zcela někde mimo. Že dostane někdo 6-0 tak to se pochopitelně může stát a stává se to. Že to dostane 2x tak i to se může stát. Ale že bývalá světová 1 neuhraje vůbec nic a předvede výkon, nasazení, zarputilost o pohybu vůbec nemluvě tak jak to předvedlaje ostuda a hodně velká. Zde bylo vlastně hodně vidět, že když narazí Karolína na hráčku, která ji dovede rozdělovat balony tak vůbec nestíhá, není schopná zahrát balon zpět a ani není schopná vymyslet nějakou jinou alternativu. Již to zde dole také někdo napsal, že uhrát vlastně jen pár balonků a to i při svém servisu, který byl její ozdobou je prostě tragické. No a o tom, že zde se nezadařilo a že třeba dojde v Paříži do finále si myslím může tak nechat jen zdát.
[ Reagovat ]
17.05.2021 13:46Od: tommr
ostuda to nepochybně je, ale prohra je prohra a je možná lepší prohrát takhle jednoznačně než jako Bára Krejčíková ze dvou mečbolů ... smile
A co se týče vyhlídek na FO. Loni schytala v Římě podobnej výprask Keninová od Azarenkový a nakonec se dostala až do finále. Tak proč by se něco podobnýho nemohlo podařit i Karolíně? smile
[ Reagovat ]
17.05.2021 13:54Od: sojka1
katastrofisto.... :-)) prohra je jen neuspech a neuspechy jsou jen nevyuzite moznosti.... ;-)
[ Reagovat ]
17.05.2021 21:12Od: lars
Pepin "nestiha" nebo asi nema dost "zarputilosti " odpovedet na tommrovu otazku . :)
[ Reagovat ]
17.05.2021 23:46Od: sojka1
mozna chybi "jina alternativa", kdyz je kritika vycerpana... :-)
[ Reagovat ]
17.05.2021 15:07Od: turista
Tak na takový zápas je nejlepší rychle zapomenout.
[ Reagovat ]
17.05.2021 19:55Od: FulnekUltras
zápas jsem neviděl, ale už jen samotný průměr cca jednoho získaného fiftýnu na gem je opravdu tristní smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:24Od: Fandina
Zápas jsem dneska neviděla, pustím si to ze záznamu, ale viděla jsem zápas Swaitek s Krejčou a celkem se mi zdálo, že na to, že je to antuka, tak hraje Iga celkem agresivně a rychle, v každém případě ji beru jako velký talent a jsem zvědavá, co ještě předvede.

Ke hře Káji se vyjádřím až se na to kouknu.
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:26Od: Fandina
Swiatek
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:31Od: blixa
Buď "Świątek" nebo "Swjontek". Swiatek je nesmysl.
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:32Od: blixa
Pardon "Šwjontek". Nedoklep.
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:41Od: Fandina
Swiatek píší všude. Já to opsala špatně. Ale nesmysl to snad není, čtu to na skore atd..
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:07Od: blixa
Píší to všude a všichni špatně. Nechápu proč a nikde jsem nečetl jediné rozumné vysvětlení, proč psát tenhle nesmysl. V češtině máme dvě možnosti, jak psát cizí příjmení. Buď originál, pokud máme k dispozici všechny písmena která k tomu potřebujeme. To je tady částečně sporné, ale i tak nepřátelský portál k cizím písmenům, jako je TP portál s tím nemá problém. Pokud nemáme příslušná písmena, pak používáme fonetický přepis. Swiatek není ani jedno. Je to naprostá kravina, kterou nějaký dementní novinář zavedl a všichni se toho chytli.
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:18Od: Fandina
Ale je to tak uvedeno i na jejím instagramu, webových stránkách, předpokládám, že jsou pravé a na WTA stránkách a ostatně i tady na TP v žebříčkách atd.. Myslím si, že se zbytečně čílíš.
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:19Od: Fandina
https://igaswiatek.pl/en/homepage/
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:32Od: blixa
URL neumí jiné znaky než anglickou abecedu. Pokud jde o obsah stránek, tak v angličtině není jiná volba, neumí české ani polské znaky. Po přepnutí do polštiny je to už správně. My jsme snad ale ještě pořád Češi, ne ? Nebo už ne ?
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:41Od: Fandina
Když jsme Češi, tak proč bych měla něco přepínat do polštiny. Od toho tu nejsem. Mně víc než Swiatek vadí, že čeština přechyluje cizí ženská příjmení.
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:46Od: paddy Re: my na TP chceme čínské znaky!
přechylovat čínská příjmení do latinky je také nesmysl smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:50Od: paddy Re: TP v čínštině (zjednodušené)
no není to krásné! smile smile

https://translate.google.com/translate?sl=cs&tl=zh-CN&u=https://www.tenisportal.cz/
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:51Od: Fandina
Přechylování není přepis do latinky. Je to přidávání ová k ženským příjmením.
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:59Od: paddy
ano, měl být přepis

pozn: čínská příjmení žen se nepřechylují
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:03Od: Fandina
Protože se neví, co je jméno a co příjmení. To byl samozřejmě vtip.
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:04Od: FulnekUltras
ty ostřikovače už hlásit opravdu nemusíš ;-)
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:11Od: Fandina
Ale jinak je to samozřejmě fajn, že se nepřechylují, škoda, že to tak není u všech cizích příjmení. Ostatně, já nepřechyluji nikdy. Připadá mi to bizardní. Nicméně, nejsem směrodatná.
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:23Od: sojka1
*bizar ne bizard... ;-)
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:26Od: Fandina
ještě, že nejsem směrodatná ...
[ Reagovat ]
17.05.2021 19:13Od: Stan_Borowitz
Správně je to "směroplatná"...smile
[ Reagovat ]
18.05.2021 01:04Od: Fandina
To také nejsem smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:43Od: FulnekUltras
to chce klid a upevňovat imunitu... ;-)
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:23Od: Vlk-v-trave
boze... ty to vidis:D
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:27Od: blixa
Jo, vidím naprostou demenci českých novinářů. Ano, angličtina neumí ani jedno, ani druhé, takže "Swiatek", ale my jsme snad Britové nebo Američani ? Nejsme schopni používat češtinu ? No asi ne, když vidím některé reakce. Tak k čertu s ní ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:42Od: paddy
se Šwjontek? smile
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:08Od: blixa
Přechylování už je na vůli každého soudruha ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:47Od: aape
To je pravda
Stejně hrozný je psát i ostatní slovanská jména anglicky, např Kuznetsova místo Kuzněcová, když přitom máme c i ě, tak proč ty anglické opisy, je to trapné
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:50Od: FulnekUltras
Kuzněcovová - to beru. ;-)
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:51Od: Vlk-v-trave
Ale cestina nezna Ś.
A Š to proste neni.
Se uklidni :D
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:07Od: blixa
Je to měkké "š", nic méně pořád "š". Pořád asi tak 1000x blíže originálu než "s".
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:34Od: Vlk-v-trave
Boze, a jeste mne napis, aby cesi psali misto Krakov, Krakuw...
Cesi maji Š, polaci 3 druhy, ktere se k tomu jako blizi, ale ani jeden se jako cekse Š necte... Sz, Ś, Sie... takze vsechno cist jako ceske Š... no nevim... a to same s č a Ž, toz polaci maji dokonce 4 druhy neceho jako Ž, vlastne 5 druhu... protoze jeden cesi zamenuji za ř..jako rz... ale spis bliz to ma k Ž; nosovky bys musel psat jako spec. znak, to nemuses prepisovat tak, jak to navrhujes, to same franina, tam se to rozhodne nedela, ale kolik mas spec. znaku ve franine, a kolik v polstine...
to bys fakt musel mit pravidlo stejne pro vsechny jazyky, ta predstava u mne spis budi usmev, jak pises ruzna prijmeni, a ted u kazdeho hledas ve wordu ty spec. znaky a nebo na vsechno mas prepis. Narocne a asi nerealne.
Jiste asi by se nemelo v prvnim padu dodavat to ova... v jinych padech necht se sklonuje, to je tak max. jsem si schopny predstavit, ze lidi zmaknou... potom spis bude rozhodovat jak kazdy jazyk si prizpusobi cizi nazvy, jmena...

Swiatek, muze byt:)

A urcite by u Capka proslo, hlavne z duvodu, aby mel nejake pravidlo pro polstinu a nemusel jet do Wuče kupovat psaci stroj... doufam, ze machre vis, kam si ma jet ten psaci stroj Kaja koupit.
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:50Od: blixa
Meleš neuvěřitelný nesmysly. Detaily výslovosti jsou jistě pěkné, ale tak asi 99% všech Čechů při vyslovení jména samotnou jeho nositelkou uslyší prostě "Šwjontek" nebo "Švjontek", protože nejsou Poláci. A proto je podle tebe správné psát a vyslovovat "Swiatek" smile. Promiň a nebo nepromíjej, ale ty seš fakt vůl jak anděl. To je asi tak všechno, co k tomu můžu dodat.
PS. Novináři již pokročili a iDnes v dnešních komentářích píše pokrokové "Šwiateková" smile
[ Reagovat ]
17.05.2021 01:18Od: Vlk-v-trave
No myslim, ze Cesi to preziji...jak v mnoha nespocetnych pripadech v historii...a ze jich bylo... ale pokud se jim bude chtit ted ve vsech jmenech prepisovat specialni znaky, pro ten cesky lid, tak prosze bardzo.

Mozna jsem vul jak pises, ohanet se urazkama ti slo vzdy dobre:), ale rikam si tak s usmevem, ze skoda, ze se Iga nejmenuje trebas Łóciśkiewić. Bych se pobavil asi jeste vic.

Jestli jde o -ova, tak za mne zbytecne pouzivat v 1.pade, ale ja to pravdilo opravdu nestvoril.

Napis na Akadu. Trebas ti vyhovi:) A Tva duse najde klidu.
[ Reagovat ]
17.05.2021 01:40Od: blixa
Tak ty jsi mě v souvislosti se jménem "Świątek" urazil jako první (ano, už je to nějaký ten pátek a jistě se budeš tvářit, že si nic nepamatuješ), tak nevím, proč bych se měl žinýrovat. Jak souvisí "Akada" s novinářskou debi.litou věru netuším, ale nemusím všemu rozumět. Stačí když všemu rozumíš ty.
[ Reagovat ]
17.05.2021 08:39Od: Vlk-v-trave
:)
Asi jsem napsal, ze jsi blazen, nebo neco podobneho. Ale presne si nepamatuji.
Nemam duvod si hrat na pokrytce. Ale ani si pamatovat vsechny pitomosti na TP.
Jedna Polka asi novinarinu nespasi, nebo jine prepisy, predpokladam, ze tam budou i jine problemy,...
Rozhodne jsem tady nepsal, ze tomu rozumim, jen ze bych byl vuci tomu tolerantnejsi...

Udelal jsem hlavne pitomost, a to jsem blbec v tomhle, ze jak drive, tak i ted jsem na to vubec reagoval, za to se omluvit i mohu, ale ne ani tak Tobe, ale hlavne tem chudakum lidem, co se timhle potom tady musi prodirat.:)

Nemel bych te od toho ani odrazovat, za Pani Świątkovou urcite bojuj:)

Preji hezky den.
[ Reagovat ]
17.05.2021 10:05Od: sojka1
ja se tady zblaznim... :-))) spatne bouchat do zlutyho micku (nebo posunovat kousek cerny gumy po ledu) je ostuda a kdyz napisu Swiatek bez pentlicek, jsem kjava.... :-)))
[ Reagovat ]
17.05.2021 10:29Od: annah
Nejlepší řešení by bylo říkat ji Svátková. :-)))
[ Reagovat ]
17.05.2021 11:05Od: sojka1
budu psat Svjontkova, at mam klid... :-))
[ Reagovat ]
17.05.2021 12:17Od: Vlk-v-trave
Damy ja se Vam hlavne hluboce omlouvam, ze jsem zaplevelil diskusi.:)
[ Reagovat ]
17.05.2021 12:29Od: sojka1
:-)) mne vubec nemusis! A predevsim mi prepis Swiatek vubec zily netrha.... ani stale nejak ne ta Iga, neco mi na ni nesedi. A psala jsem to tu uz mnohem driv, nez vymetla Kaju, kdyby neco.... :-)
[ Reagovat ]
17.05.2021 14:49Od: paddy
nebo paní Svitáčková smile

jako v té reklamě se sýrem cottage, kdy výrobce tvrdí, říkejte si mu jak chcete, třeba kotáček, kotagi smile smile

https://www.youtube.com/watch?v=PoFlGGn9rgM
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:35Od: Vlk-v-trave
A nakonec vlastne, piste si to v cechach jak chcete :D
Kdyz nemate co na pracu...
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:37Od: Fandina
Za deset minut záznamu se uhrály tři game a jak jsem psala výše, Swiatek hrála rychle a agresivně a Káje vlastně nedala šanci. V prvním servisním game dala Kája dva df a pak tam Iga poslala dva winery. Iga jela a Kája nestíhala.
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:51Od: hanz
Kája nestíhá tak nějak s nikým.
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:15Od: paddy Evert-Lloyd - Navratilova 6-0 6-0 (54 min)
Amelia Island 26/4/1981 (něco jako International)

Evert byla na antuce 3x lepší než Nadal (174-1)!!! smile

https://www.tennismajors.com/our-features/on-this-day/april-26-1981-the-day-chris-evert-handed-martina-navratilova-a-humiliating-double-bagel-335735.html

on American green clay (also known as Har-Tru)

Evert was almost unbeatable on clay, and she compiled an incredible 125-match winning streak on red dirt between 1973 and 1979. In April 1981, she was world No 1.
In 1981 Navratilova was one of three contenders for the world No 1 spot.

According to Eurosport, there was another explanation for Navratilova?s poor performance: the night before, having met the former basketball player Nancy Lieberman, she went out until 6 A.M. while the final was scheduled at noon. smile

https://www.nytimes.com/1981/04/27/sports/mrs-lloyd-routs-miss-navratilova-by-6-0-6-0-in-final.html

The victory was Mrs. Lloyd's 49th straight on clay. Her record on clay since May 1973 is 174-1.
Talking later to reporters, Miss Navratilova said she had a "pretty good" practice before the match but "then something went wrong. I think it was psychological ..."

smile
full match
https://www.youtube.com/watch?v=3g9ZEM8UemQ

highlights
https://www.youtube.com/watch?v=PXkUn1SL84E
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:40Od: Vlk-v-trave
Takze na neco jako Masters asi poprve.
Muzeme tedy rict, ze se holky zapsaly do historie:)
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:45Od: FulnekUltras
Chris byla především obdivuhodná samice - jedna z mála opravdu ženských královen ženského tenisu. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:13Od: sojka1
ale to nemohl byt ani pesi tenis, FU zase kecal, na ten zapas si Kaja jiste skocila jen na stojaka... :-)) no, jsem zklamana a tipuju, ze zase zchromla hruzou, je prece jinak nemozny, aby alespon neco neodpodavala a alespon do neceho se netrefila. A Swiatek tam jiste spadlo vsechno, tak gratulace, pekny vykon.... jen mam vyhrady k te ostude, je to porad jen sportovni prohra, valec, debakl a ostuda vypada skutecne jinak. Mozna je vetsi ostuda a osobni prohra psat co nekteri tady... ;-)
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:23Od: Mr.Pink
presne tak, ostuda, co tu nekteri pisi

iga hrala bezchybne, vynikajici tenis, tlacila kaju od prvniho mice. kaja mela sanci snad jen v jednom gamu, kdy to mohla zlomit
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:33Od: sojka1
hmm, osobne jsem sice za kazde situace optimista, ale cekat se to dalo... :-)
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:28Od: Blondie
Za mě upřímně - ostuda to je, ve smyslu výsledku, který je drtivý. Ale jako je to četsná prohra ve sportu. Jako když tým, co hraje, ale nedaří se mu, prohraje 1:11 v hokeji.

Mizerné finále, nicméně celkový turnaj byl pro Karolínu skvělý.

A za mě ještě jednou: jak nemám ráda Karolínin tenis, tak v zápase s Penko jsem koukala s otevřenou pusou a zcela vzácně jsem fakt při některých výměnách měla pusu dokořán. Odtud má brát.
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:45Od: sojka1
uprimnost radeji vynechame... :-)) ale za me - ostuda mi souvisi s osobni urovni cloveka a s jeho osobni cti, tenis je jen micova hra. Jinak Kaja nemuze v psychickem bloku nekde neco brat, to proste nelze. A souhlas, finalko jde... :-)
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:21Od: Vlk-v-trave
No jeste zminuj hokej:) Takze jak mexicani dostanou kotel od nejakych amateru z kanady 30:0 tak je to jako ostuda? :)
Asi vysledkama se to merit nebude. Jo kdyby tam ti mexicani vleteli na led potom, co se kazdy sjel v baru tequilou, a led by jeste poblili tak by se rozhodne o ostude dalo hovorit:)

Ale asi bych do toho kolektivni sport nemichal...
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:35Od: George_Renel
Myslíš, že ve sportu neexistuje něco jako ostudná prohra?
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:46Od: Fandina
Někdo to rád používá, ale já si také myslím, že ostuda se ke sportu nehodí.
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:49Od: FulnekUltras
blamáž zní jemnému maloburžoaznímu oušku přece jen trochu líp ;-)))
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:51Od: sojka1
ja jsem to v zivote nepouzila!!! A po vyprasku na kurtu jsem se sama samozrejme citila hrozne, smutne, zklamane, nastvane, ukrivdene atd. podle okolnosti prohry, nikdy bych ale z ni nezrudla a nikdy bych se necitila nejak spolecensky znemoznena... prece jsem jen prohrala, proboha... :-)
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:29Od: lars
kdyz Berdych prohral s Goffinem 2x6:0 tak jsem si nevsimnul, ze bys psal o ostude
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:39Od: Vlk-v-trave
Myslim, ze existuje, i dokonce ostudna vyhra. Trebas jak nekdo proda zapas, to bych bral jako sportovni ostudu...neb se to tyka sportu a byly naruseny nejake zakladni hodnoty moralni.

Jestli nekdo dostane tzv. narezano... no tak max. se da rict, ze to nekdo totalne nezvladl, nebo souper proste prevysil nekoho o tridu... a stava se to. Nakonec neprohral nikdo z pritomnych, ale ona sama na tom kurtu - v tomhle pripade uz asi nebude nejak vnimat rozdil mezi tim, jestli uhrala gem nebo zadny, proste ji Iga smetla.

Kazdopadne se Kaja zapsala asi do historie, nebot na takovych Masters ve finale se tohle moc nestava...jestli vubec... spis v drivejsich kolech...nebo malych turnajich, viz. vyse paddy / toz ona ta jeji geometrie jak vidno ma sve mouchy.

Ale tak porad tady kazdy mluvi jak je WTA zajimava:) ne jak nudne ATP:) Takze se muzou ti, co to deklaruji ted vesele bavit...Jako ostuda fakt ne, viz. i pisi nize. Spis to vypada na zajimavou kuriozitu.

Iga minuly rok na RG predvadela famozni tenis, a pokud ma den, ji to sedne, je to toco...aneb jazda... cili jeji pokrik... no a jizda to asi byla:)
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:54Od: FulnekUltras
A že za daných jízdních podmínek Ida vůbec dokráčela až do finále, může považovat za velký úspěch. smile
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:11Od: Vlk-v-trave
Tak ale to jen potvrzuje to stare tenisove pravidlo, novy den, novy zapas, jina situace, co bylo o kolo driv je proste historie, na to ten hrac/ka uz myslet nemuze. A pochopitelne naopak, mohla s Barou excelovat a ve finale projet jak nuz maslem...na to, co bylo vcera se nehraje nejen v tenise.:)
Nakonec je to WTA, takze klidne se muze stat, ze Iga chytne na RG do prvniho kola Pavlinku a odkraci z turnaje jiz prvni den, v prvnim tydnu:) A to je realne, ze... tenis je prece krasny i v tom, ze nekdy to je fakt o jednom fiftynu, a samozrejme i kruty zaroven...si vzdy vzpomenu na Rebela v pruhovanem argentinskem dresu a toho Wawrinku... verim, ze by mel GS...toz tak...
[ Reagovat ]
17.05.2021 00:18Od: FulnekUltras Re: nahoře to nebyl překlep ;-)
Iga prostě jede, Ida (Rasken) kráčí - taký už je henten WTA šport... ;-)
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:06Od: Frantz
36 kdo má víc? 20 kdo má víc???

Ticho léčí... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:46Od: DORSCH
si pod blbym clankom,inak suhlasim
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:55Od: com
A aby toho nebylo dneska malo, tak Kristyna si taky uz pomalu bali kufry a to turnaj sotva zacal smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:05Od: lvicek
Vždyť zatím odehrály jen 5 gemů...
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:06Od: hanz
To u našich stačísmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:23Od: tommr
u Kristýny se nedalo čekat, že by mohla přes Dodinovou postoupit ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:30Od: baba
byla jsem zvědavá,Jak bude Kristýna hrát a o no pořád stejně blbě..nic se po tak dlouhé době nezměnilo
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:32Od: hanz
Ve 29 letech už se ani nic nezmění.
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:16Od: Matej4732 Vondroušová s Mladenovic
nevyužily 2 mečboly a Kiki se úplně rozsypalasmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:29Od: hanz
Další výtečnice, které totálně neznámým soupeřkám naservírujou turnaj z Masters... další neproměněné mečboly Češky, česká tenisová hlava jiná nebude.
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:35Od: EllNino
Plíškova odvrátila nedávno 3
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:39Od: com
a k cemu ji to dneska bylo smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:40Od: hanz
k pořádný VOSTUDĚ
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:49Od: cabuna
Třeba k tomu ,že při letošní bídě dokázala obhájit finále 2020? Ty jsi fakt fanoušeksmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:51Od: com
dneska me fakt nasrala no.. Si to bude muset vyzehlit tim titulem z FO smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:52Od: hanz
S tím počítej, vidím to na max. 3. kolo (tam vyletí buď s Pegčou nebo Kuderměticí) smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:01Od: cabuna
No mě je to spíš líto a jí určitě ještě víc.Ale sám víš jako fanoušek jak to po covid pauze má .Jsem ráda že se jí povedlo finále v to jsem vůbec nedoufala před turnajem .Prostě to ani pro fanoušky není lehké obdobísmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:52Od: hanz
s dávkou pořádný kliky, páč kdyby hrála s přestárlou Vínaskou či posléze Gauff nebo Amazonkou, tak se balí už daleko dřív.
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:58Od: cabuna
A klika na los není v turnaji důležitá? Nebo jen jí nemůže mít Kája? Pokud vím tak hodněkrát to měla opačně .
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:03Od: hanz
Měla štěstí víc než dost a dneska si štěstí dalo pohov, a proto ti kanárci.
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:25Od: lars
neblabol.
Venus zapas v Rimu letos nehrala.
Karol porazila v Rimu antukarku Sevastovou, a Gauff nedavno v Madridu
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:19Od: hanz
snad nechceš srovnávat Sevastovou s Gauffsmile, Gauff v Sevastovových letech bude úplně nikde jinde a s jinými tituly
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:16Od: lars
Ne. proc bych mel srovnavat budouci tenisove kariery ?
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:35Od: Matej4732
Já teda nevím ale zkazila to Kiki a ta je Francouzka, Česky jsou na tom s proměňováním mečbolů jako každá jiná národnost
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:41Od: hanz
Jasně, během jednoho měsíce Kvítí, Krejčíková, Vondroušová... jiná národnost takový ,,skore" nemá.
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:59Od: lvicek
A sledujes tu statistiku i u jiných národností? Aby to mělo nějakou vypovídající hodnotu...
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:04Od: hanz
MNě stačí statistika našich a ta mluví jasně ... LABILITA
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:23Od: EllNino
lol ... takže argument nemáš :))
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:18Od: hanz
Argument netřeba, fakta mluví jasně - za měsíc tři prohry z mečbolů.
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:20Od: EllNino
a kolik mají ostatní země? :) Třeba taková Pera z Chorvatska si bohatě vystačí sama ... :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:21Od: hanz
Pera je jiný kalibr než by měla být Vondroušová a Kvítí.
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:23Od: EllNino
V deblu snad prohra z mečbolů je úplně normální jev ... :) tam se ty míče přelévaj ze strany na stranu ... a nemluv tu o kalibru, mluvils o národnosti :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:23Od: hanz
Pera určitě neměla za měsíc tři prohry z mečbolů.
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:37Od: EllNino
Navíc Fichman a Olmos spolu byly například ve čtvrtfinále AO, kde potrápily Báru s Katkou ... jsou narozdíl od Kiki s Markétou sehrané a v deblu, kor u holek, kde není podání výhodou, to je nahoru dolů ... a navíc místo 3. setu STB
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:46Od: Patapuff Re: ad hanz
Nevšiml jsem si, že by se na neproměněných mečbolech podílela Češka. Ty sis něčeho takového všiml? Můžeš to nějak blíž popsat?smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:49Od: hanz
Hrály spolu, tudíž má podíl na prohře i Vondroušová.
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:15Od: Patapuff Re: ad hanz
Ani při jednom mečbolu se nedotkla míče, a ani k tomu neměla příležitost. Jakým způsobem ho tedy neproměnila?
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:17Od: hanz
Podílela se na prohře prohranými podáními, to stačí.
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:27Od: Patapuff
Psal si o neproměněných mečbolech. Tedy znovu: Jakým způsobem je neproměnila?
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:21Od: hanz
Prostě to podělaly i po taktické stránce, šmitec, hotovo, ende šlůs.
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:23Od: EllNino
jasně, argumenty došly, tak konec diskuze :)), to, že Karolína odvrátila mečboly, nezmíníš :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:25Od: hanz
jojo, to odvrátila a dopomohly jí k dnešní VOSTUDĚsmile
[ Reagovat ]
17.05.2021 09:00Od: Patapuff Re: ad hanz
Co udelala Vondroušová pri mecbolu po takticke strance spatne? Ze nechala podavat Mladenovic?smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:46Od: milik254
No, fanouškům, kteří nejsou úplně do tenisu blázni, ta jména asi nic moc neřeknou, ale letos mají fakt dobré výsledky a Řím jim sedl. V prvním kole porazily Mertens/Sie, které se teda spolu ještě moc nesehrály, odvrátily mečboly proti Gauff a Kuděrmětově a dneska v semifinále výhra nad Japonkaama, který mají už několik titulů, je taky dost cenná.
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:24Od: EllNino
jj takže Gauff, Kudermetova mečboly taky měly ... a to už hanz nezmíní :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 21:23Od: hanz
Tak tento zápas mi nezajímá, tam nehrají Češky.
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:27Od: tommr
Fichman je velmi dobrá deblistka. Nechápu proč se nikdy nedala dohromady s Dabrowskou. To by byl velice silnej pár ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:03Od: FulnekUltras 51:13 na body
člověk je někdy až překvapený, jak důrazně se realita třeba i s určitým zpožděním umí přihlásit o slovo... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:45Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
17.05.2021 12:29Od: lars
asi jako v pripade Vrbetic, tam to zpozdeni bylo asi 7 let
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:52Od: Faby Tak toto bol úlet!
Mňa by zaujímalo, či s ňou Bajin riešil predzápasovú taktiku, lebo toto vyzeralo, že ju poslal na kurt štýlom "veď nejak to dopadne". Ani jeden gem vo finále?! Nonsens.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 19:54Od: lars
kolik let sledujes tenis ?
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:19Od: dadaft
Tennis.com: "Jediná věc, kterou v tomto zápase Karolína Plíšková vyhrála, byl předzápasový hod mincí."
Auvajs.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:39Od: Vlk-v-trave
stats rika 13 fiftynu:) z toho jedno eso a 5 winneru, a dokonce tam vidim, ze byla na 2 BP, takze 2 sance na gem byly.:)
Ovsem w/ue
5/23 je proste celkem ulet, horsi by bylo jak by na UE mela take neco kolem 5. To by se uz dalo napsat, ze byla uplne neschopna.
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:33Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:32Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:12Od: Fransoas Karolína Plíšková
jsem ohromen výsledkem,který mi moc nesedí ke Karollně.Nyní bude dost důležité jak se s tímto vypořádá mentálně.V některém komentáři padla zmínka o tom,že za to může Bára Krejčíková.S touto verzí bych rozhodně nesouhlasil - byla to spíš smůla pro Báru,že to nedotáhla.Byl by to pro ni skvělý pocit porazit takovouto hráčku.Teď jedině gratulace pro Igu.Jak jsem zmiňoval v jiném komentáři - servis Karolína nezlepšila a tím bylo i hodně DF.Možná,že tímto otevře Polka Karolíně oči.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:00Od: Vlk-v-trave 6:0 - 6:0
Nevidel jsem, dokonce v celem turnaji ani vymenu... ovsem tenhle vysledek zaujal:)

To je pekna vyzva pro Kozoroha, aby nam nasel jestli se nekdy v historii stalo, aby svetova 1, byvala nebo aktualni, projela ve finale Masters tak cistym rezem. Muj tip je ze ne, a je to takovy unikatni zapis:) a Kaja se zapsala asi do historie.

Nastesti souperkou byla Iga Svatkova, takze clovek muze mit take radost z vitezstvi souperky, jinak by zustala radost jen z toho unikatniho zapisu, ktery by bylo dobre overit.

Jako ostudu bych to nebral. Ostuda by byla, jak by se tam svlekla do naha a skocila na nejakeho chlapa nebo zenskou, opila se, nebo vulgarne nadavala, plivala a tak... toz to by uz ostuda byla, a to se nestalo...takze zustal jen ten zajimavy zapis do stats.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:02Od: Vlk-v-trave
Tim bych Kozoroha poprosil, nebo paddyho, aby nam to overili :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:51Od: paddy
teď nemám čas, protože vezu coma v komatu smile do nemocnice
ale myslím, že nikdy

stát se to může hlavně v 1k, kdy bývalá jednička na konci kariéry a po zranění narazí na silnou
ale když se dostaneš do finále pak máš nějakou kvalitu, takže by se to stát nemělo, pokud
i) nemáš hlavu v hajzlu
ii) nemáš lehký los
iii) obojí jako dnes

co víme, tak naposledy pro finále 1000 a výš se to stalo 1988 Graf-Zvereva, což znamená výjimku samo o sobě

na všech úrovních to bude občasné, vím o Ivanovič s Vinci v Montrealu 2012 v 2k, což byl její 1. zápas na turnaji (1k bye)

WTA to snad dohledá...
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:00Od: EllNino
Dinara Safina dostala třeba od Kim 6:0 6:0 na AO 2011 ...ale jak říkáš, 1. kolo
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:32Od: lars
asi se to nestalo, protoze asi nikdy jindy nez 2020-21 nebyly ten. sezony ovlivneny necim takovym jako Covid :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:35Od: jklejna
smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 23:42Od: lars
Swiatek - Halep 6:1 6:2
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:59Od: mahycek
Já jsem to neviděl, ale to je k
neuvěření, je to totální ostuda, ale
musím to zpětně vidět. Nestřílím od
pasu. Vypadáto, nevylézt z kanálu hodně
dlouho.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:37Od: DORSCH
a PM za finale dostane?,o Tomicovi si môzme mysliet co chceme,ale bol to nestastny precedens
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:19Od: EllNino
PM dostane za postup do finále, jako na každém turnaji ... z účast ve finále nejsou žádné extra peníze, pokud vím
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:20Od: EllNino
*extra peníze navíc
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:17Od: DORSCH
mas pravdu,australcan "odchodil" prve kolo,ale "odchodit" finale je uplne iny level:)
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:36Od: Tomas_Smid_fan Ať je to
jak je to, výsledek bohužel vostuda je. Naštěstí jsem zápas nemohl sledovat, ale aby hráčka světové desítky uhrála na returnu, opravte mě, 3, 4 míčesmile Tam opravdu něco v pořádku není. I kdyby v prvním neuhrála na returnu ani balon, tak ve druhém měla další šanci. Dokážu si představit, že Iga byla válec a všechno jí vycházelo, ok. Ale hráčka postavení Káji by měla dokázat něco změnit, zkusit. Co tam dělala Kája při svém servisu, to už je úplně u Boha...
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:03Od: dadaft
Jak chceš něco měnit, když umíš jen servis a placaté pecky?
Servis nejde, pořádně to napálit se bojí, aby to nevyházela, a pohyb je katastrofa, dnes to bilo do očí více než jindy.
Plán B prostě není o co opřít.
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:40Od: jklejna
No to právě ona nedělá. Ona už na takovýto zápas nastupuje s křečí (špatně dýchá) a nepovolí dokud to neprohraje. Přitom o nic nejde. Jde si zahrát tenis. Užít si to. A ona tam zklackovatí a je hotovo.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:35Od: hanz
Myslím, že Kájina může být za tu z pr.ele kliku, kdy byla těsně před začátkem přesunuta do lehčí části pavouka, ráda.... Tady už se ukázala kvalita ve vší kráse, ač Igy styl není oku lahodící.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:35Od: hanz
PS: Comí, neseklo to s tebou? smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 18:42Od: jklejna
neukázala. Ona jen nic nepředvede a o nic se nepokusí. Je úplně mrtvá strachy že to projede.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:28Od: baba
No a Novak o tom ví taky své, takže dnes 2:0 Nadal
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:29Od: Patik
a dvakrát 6-0 tiežsmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:35Od: jklejna
o tomhle ví jen naše Kája-kopyto jedno
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:27Od: baba
klídek, kdo vyhrává poslední turnaje před vrcholem, nikdy nevyhraje grandslam. Takže Kája věděla, co dělá. Nějakej Řím ji nemůže rozházet, ona chce titul na RG !!!A tak pro to udělá vše, strpí i tento debakl, aby se s ní jako s favoritkou vůbec nepočítalo.Tomu říkám taktika !!!!
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:38Od: jklejna
ale jó, ale při vstupu na kurt, byla zaražená jak skoba do zdi. No a pro někoho je to výzva a jde si to užít. To ale zatím Kája nezvládá. Ale možná to půjde. Takže Kájo nevzdávej to předem a užij si tosmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:42Od: Tomas_Smid_fan Re: Taktika
sice dobrá, ale neměla se až tak zviditelňovatsmile Teď si bude každá myslet, že Kája chová kanárky a přetrhnou se, aby jí taky nějakého darovaly...
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:24Od: jklejna Gratulace!!!!
Né nadarmo se říká, člověče přičiň se a pán bůh ti nadělí. Tentokrát to byl kanár(y) dva. Na RG může být všechno jinak. Kájo už se těším. Nekrč se tak nízko při zemi.smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:12Od: Dobry-den
Hm. Tohle jen tak něco nepřekoná. smile A já si tu podívanou nechal ujít. smile

Ize (Igě? Idě?) gratulka. smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:08Od: jklejna
A co ten Rafa?
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:10Od: annah
Kolik asi her povolí Nolemu? Masakr motorovou pilou to ale nejspíš nebude...
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:10Od: jklejna
asi né
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:06Od: Paseka
Tomu se říká Masakr motorovou pilou v přímém přenosu. Bylo mi Karolíny líto. Až takhle by to být nemuselo. Njn. Nikdo není stroj.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:10Od: jklejna
Mě né. Dopustila to. 45 min a konecsmile Žije tennisem a přitom na to kašle. Tak to je.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:12Od: Matej4732
Kdyby na to tak moc kašlala tak není ve finále, ne?
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:27Od: jklejna
Dneska to odflákla. Má na víc.
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:01Od: jklejna
Lvíčku pomóc !!!! Hilfe!!!
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:52Od: peggy
Karolino,Karolino.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:50Od: Kozoroh
Finále Karolíny s Igou mi připomnělo boj o titul na RG 1988, kde Grafová nadělila Zverevové rovněž dva kanáry. smile

Od Igy bezchybný výkon. Když bude hrát takhle i na RG, žádná tenistka ji nemá šanci zastavit.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:51Od: com
treba se dockame repete finale smile Ale s jinym koncem smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:57Od: jklejna
tak, smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:24Od: Tomas_Smid_fan
Spíš aby z Igy nebyla druhá Pegula...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:53Od: jklejna
To co jí dovolila Kája, to jí každý nedovolí.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:47Od: svetova.dvojka
ženský tenis není sport...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:48Od: SydneyOpen
ty jsi ten poslední kdo by to mohl posoudit smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:49Od: Matej4732
aha.... co teda děláš pod článkem této ostudné aktivity?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:52Od: SydneyOpen
"světová dvojka" tu exhibuje furt, buď nadává bělochům nebo nadává ženskému tenisu...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:58Od: jklejna
ale je
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:47Od: com
Karolina uz je jak Jirka Vesely.. Trofej z Rima uz stejne ma, tak aspon posetrila sily na FO smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:41Od: jklejna
45 minutsmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:41Od: Ereinion
Ještě že WTA skoro nesleduju, to musela být katastrofa...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:38Od: dadaft Iga Swiatek
Opravdu fenomenální představení Igy, tohle nemělo chybu smile

předčasné finále byl včerejší zápas s Gauff
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: Matej4732 Trochu na odhlehčení
Kenin schytala minulý rok v Římě taky dva kanáry a pak byla ve finále na FO, že by?smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:40Od: tommr
dobrá připomínka! Snad se z toho Karolína podobně otřepe a na FO dojde daleko. Nemusí to být ani až do finále - úplně by mi stačilo i čtvrtfinále ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:46Od: paddy
snílku, podařilo se ji to jen 1x v životě
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:59Od: jklejna
klid
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:09Od: lars Re: paddy
Na Martic proti Pliskove si vsadil 5 litru alkoholu nebo 5000 Euro ?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:56Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:48Od: com
smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: petrulinka
Tak byla to od Karolíny hrůza, ale Iga byla téměř bezchybná. Karolína se musela cítit strašně, když viděla, že s tím neumí nic udělat. A jak běžel čas, muselo jí být stále hůř. Myslím, že kdo něco takového nezažil, neumí si to představit. A nejhorší musí být, tam po zápase zůstat a čekat na vyhlášení vítěze. Asi by raději odešla do šaten. Měla jsem na konci pocit, že na ni lidí pískají.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:48Od: Linka
Jo, Iga udělala v posledním gamu víc chyb, než za celý zapas!
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:35Od: Nike
Naprostá, ale naprostá ostuda. I kdyby tam dneska hrala nejaka juniorka, předvede bojovnejsi a kvalitnější vykon. Pliskova by se mela jit zahrabat a do RG nevylezat na ulici.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:26Od: vladka
absolutní souhlas, něco tak příšernýho se jen tak neuvidí
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:31Od: aape
Ostuda je něco jiného
Finále je pro Káju super výsledek na tu letošní bídu,
jen měla uhrát aspoň game..
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:35Od: SydneyOpen
Jen otázka. Zdálo se to mně nebylo tam na Karolínu někteří diváci po konci pískaly?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:35Od: SydneyOpen
pískali
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:38Od: petrulinka
Taky jsem měla ten pocit. Tak ono se není čemu divit, když si zaplatíš vstupenku na finále a za 45 minut je konec. A ještě to není moc ke koukání
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: Blondie
Taky mi přišlo...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:38Od: Matej4732
V zápase jí hodně fandili a povzbuzovali ale na konci opravdu pískali
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:34Od: Blondie
Ale projev zvládla dobře a se ctí, to respekt. Měla to extrémně těžké.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: SydneyOpen
To jo, já bych se asi rozbrečel a utek smile ale co taková Bouchard po výprasku Petry ve Wimbledonu to muselo být brutální to "unést" nebo Maria po výprasku od Azarenky ve finále AO 2012 a co Maria po výprasku Sereny ve finále LOH 2012.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:37Od: Blondie
Já skoro čekala za stavu 06, 05 40:40 skreč.
Za což se Karolíně omlouvám.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:39Od: EllNino
Proč by to dělala? Karolína se nikdy na nic nevymlouvá ... skreč je u ní naprosto ojedinělý jev
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:42Od: Matej4732
Ten v Římě 2020 byl její první, což je naprosto ojedinělé
[ Reagovat ]
17.05.2021 04:21Od: Blondie
Proto jsem se omlouvala :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:40Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:34Od: TOPtennis Kája - Bára
Škoda že Igu nedorazila Bára - to bylo mnohem lepší utkání než tohle trápné finále smile Zápas o ničem. Kája po zásluze smile A to měla super los v pavouku turnaje až do finále.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:33Od: paddy
a comovi se splnilo přání ohledně demolice smile

tady je klec pro ty dva kanárky
https://www.nasezahrady.cz/thumb_w.php?thumb_pict=klec_na_kanarka.jpg&x=600

prodej Hrdličky chechtavé za 50 Kč - má někdo zájem?
https://www.sbazar.cz/samot.ba/detail/144747327-hrdlicka-chechtava
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:33Od: tommr Karolína Plíšková
tak tohle se Karolíně opravdu nepovedlo ... smile
Vzpomínám si, že Petra Kvitová ve finále taky jednou schytala kanára od Niculescu, ale Petra tenkrát přece jen aspon pár her v prvním setu uhrála. Pro to co dneska předvedla Karolína se jen těžko hledá nějaká omluva ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:37Od: jklejna Re: Gratulace!!!!
Když ji do reality nedokázali uvést její trenéři, udělala to Iga. Myslím si že na tom není tak špatně jak se dnes presentovala. No prostě hrůza. A dobře jí tak. Takto to vypadá když si lžeme a věříme si.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:39Od: jklejna
Ať žije a vzkvétá naše drahá socialistická vlast.smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:43Od: Torn
A co měla dělat ty vymatlanino? Měla jít na kurt s tím, že prohraje? Jdi se vážně léčit. :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:55Od: jklejna
Šla tam s tím, že prohraje a schytala to.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:32Od: Mayo
Pliskova fackovací panák, vostuda.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:33Od: jklejna
Bylo to potřeba.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:31Od: Patik
ženské finále kedy začne..pozerám že swiateková mala nejaký warm up na stv2..prepínam na eurosport a čakám na zápas..smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:30Od: Torn
Jako posmívat se takhle hráčce je opravdu těžce ubohé.

6:0 6:0 jsem nečekal, ale čuchal jsem prohru, no nevadí, tka příště Káj. :)smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:30Od: BooOoo Plíškovy
Kristýna dostala od Igy podobnej kouř jako Karolína dneska, zvládla dokonce o gem víc
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:32Od: Mony
Schválně, co předvede za chvíli v Bělehradě?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:29Od: Matej4732
Plíškové se nějak nezastávám, ale Iga byla skoro dokonalá. Ale kolik se tu vyrojilo najednou "fanoušků tenisu" z toho je mi dost možná víc smutno, než z debaklu Plíškové
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: dadaft
ano, tenis Igy naprosto demoliční pro kohokoliv, takhle hrála vloni na RG
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:47Od: Mr.Pink
presne tak, pro kaju, v techto podminkach, temer nehratelne. iga tlacila hned prvnim mickem, skvele retrunovala, drzela delku, skvele si pomahala vyssim topspinen az k lajne...vynikajici vykon
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:28Od: annah
Teď jsem se teprve dostala k otevření noťasu a zrovna si podávaly ruce u sítě. Co se to tam proboha dělo, že Kája dostala dva kanáry? To hrála se zavřenýma očima? Takové finále snad tour ještě nezažila...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:36Od: Blondie
Vůbec jí nešel servis (spousta DF) a Iga prostě vraždila.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:46Od: annah
Díky za stručné shrnutí.
Je mi jí líto. I když na druhé straně Polce výhru přeju. Jsem její velký fanda.
[ Reagovat ]
16.05.2021 20:49Od: jklejna
Kája to odevzdala a bylo.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:28Od: Blondie
Ježiši....
Karolína se sice do historie zapisuje, ale mohla by to zkusit i bez toho negativního aspektu. Jednička s maximem 2x Premier 5 (v 29 letech), finále s dvěma kanáry... už chybí jen ten GS, kde jí 7 soupeřek odstoupí.

Tohle teda bolelo aj mě
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:51Od: Mr.Pink
ale nebolelo
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:27Od: Blondie
A do haje jit nechces? Pry je tam pekne. Muzes tam premyslet o tom, proc nerikat lidem, ze vis lepe, co oni sami citi a co si mysli.
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:01Od: Mr.Pink
:D
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:16Od: EllNino
Vždyť to, Blondie, bije do očí :))
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:49Od: Tomas_Smid_fan
Sascha teda nebude pro Kájinu psychiku velký přínossmile Jak dlouho u ní je? 2-4mes?
Takže goodbye Sascho bude před RG nebo až po? Jaký je kurz na TS?
[ Reagovat ]
16.05.2021 17:02Od: Blondie
Od podzimu, ne? Takze pul roku.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:28Od: RFanousek
Neviděl jsem, copak se stalo? smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:28Od: George_Renel Ostuda to je
Ne, že ne.
A může ten postup do F Karolína komentovat jako úspěch jak chce, ale dva kanáry je na této úrovni prostě příliš na jakékoliv pochopení.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:27Od: jklejna Gratulace!!!!
A je to tady. A já tajně doufal. 60, 60smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:27Od: EllNino Tak jestli Karolína tenhle turnaj budovala sebevědomí ...
Dneska bylo zase všechno spláchnuto :/
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:27Od: SydneyOpen
To možná lepší prohrát ve ČF s Ostapenko...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:30Od: jklejna
Nutno podotknout, že to spláchla úplně sama.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:30Od: lvicek
Vcera jsem tu mela nutkani na podobnou debatu o sebevedomi pred RG napsat, ze uvidime, co bude dnes. To bych byla byvala za vedmu ;).
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:04Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:27Od: SydneyOpen
Tak tohle byla lekce z agresivního tenisu... prostě pinkáním se velké tituly nevyhrávají to ji dnes Iga předvedla myslím vcelku jasně
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:29Od: Jimbo
Ámen! smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:27Od: Mony
To má Iga za tu dřinu vcera
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:26Od: Krisboy
smile Bravo, česká jedničko! smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:29Od: Torn
Přesně o tomhle sem mluvil ty kašpare. :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:26Od: FerrariF50
Tak takhle jsem se dlouho nepobavil smilesmile To je pi.da smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:26Od: PetaM
Bože, to byla ostuda.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:25Od: jklejna
S Takovouto hráčkou Iga ještě nehrála.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:25Od: Aussie
Nepamatuji finále, které by bylo jednostrannější. Plíšková: prostě hrůza!
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:23Od: Nike
Za tohle bych se styděl si ty prize money i vzit.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:37Od: tommr
a to jako proč? Dostane prachy jen za to, že postoupila do finále a to si poctivě odpracovala ve 4 těžkých zápasech. Za prohraný finále se žádný extra prize money nedávají ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:22Od: Titan
Karolina to moc natahuje...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:22Od: SydneyOpen
no to je demolice level Petra Wimbledon 2014, Azarenka AO 2012 a Serena LOH 2012. Iga neuvěřitelně
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:21Od: Mony
Tyý, ona už balí! Není to na pokutu?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:22Od: milik254
Taky bych jí místo prize money nechal zaplatit vstupenky divákům
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:21Od: zfloyd
Ani se mi nechce nic psát je to prostě ostuda
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:20Od: jklejna
Jde to rychle. Asi bude konec. smile Lvíčku pomóc.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:20Od: SydneyOpen
By mně zajímalo co se třeba teď děje v hlavě Karolíny.. jestli si říká že dá všechno do toho aby uhrála ten gem, nebo to mám "odpodávat" abych to měla za sebou
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:19Od: Nike
Tak tohle je definitivní dukaz, ze tenisova špička je jinde a Pliskova na ni nema ani náhodou. Ta bude rada za kazde grandslamove ctvrtfinale, a ne vítězství :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:18Od: Nike
Pliskova za 10 gemu uhrala 9 micu :D :D :D Tahle oani ma vyhrát grandslam, to jo :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:16Od: Mony
No Kájo.! Vždyt ji snad není ani 20!
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:18Od: Mony
Ale zase se zápises do historie
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:13Od: EllNino
Lol Lol Lol
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:12Od: dadaft
konečně aspoň dva slušné returny
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:17Od: milik254
A které to byly?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:10Od: tommr Karolína Plíšková
Karolína konečně uhrála první bod na returnu. Snad se jí do konce zápasu podaří uhrát aspon jednu hru ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:10Od: milik254
První bod na returnu... Otočka?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:10Od: Krisboy
Abys to s tím náskokem nepřehnala, Kájo! smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:18Od: jklejna
S Igou měla hrát už dávno. Aby jí konečně došlo jak je malá a začala něco dělat.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:08Od: PetaM
Raketou to fakt nebude krásko. :D Nezapomeň to pak ještě naprat do rozhodčí. :D Nebo rovnou u sítě sejmi Igu, to bude bezpečnější pro výhru. :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:07Od: SydneyOpen
No Karolíno, raketa fakt nemůže za to že jen přehazuješ míčky na střed...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:05Od: Mony
Za to může naše Bára a její nevyužité MP!
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:06Od: PetaM
Ne, za to může Ostapenko a její nevyužité MB! :D Prohrála by hezký zápas s Ostapenko. Ne takový zápas s Igou :D :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:09Od: tommr
přesně! Tohle je vina Báry Krejčíkový ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:05Od: lvicek
Tak jestli si ted neudrzi podani, tak to je uplny konec.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:05Od: PetaM
4 uhrané míčky v setu? Gratulace. Je na čem stavět.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:04Od: paddy
když se vystřihnou 3 výměny ze záapsu, tak vznikne Highlights smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:01Od: dadaft
RG naaposledy obhájila božská Justine Henin, dokonce 2x (2005,2006,2007), jestli Iga udrží tuhle formu, má slušnou šanci na obhajobu...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:03Od: SydneyOpen
Iga může být klidně nová Justine, na antuce hraje fakt úžasný tenis
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:14Od: tommr
no proti Báře Krejčíkový měla k dokonalosti hodně daleko ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:14Od: EllNino
ale tenhle zápas ji nastartoval :)
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:01Od: EllNino Jak tu rád používá Spacial Recognition
LOL
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:02Od: SydneyOpen
special retardation sem ještě chodí, ještě že ho mám v ignoru smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:00Od: Titan
19 minut na set. To bude rekord... Hrůza...
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:00Od: George_Renel
To je kvapík.....
[ Reagovat ]
16.05.2021 22:12Od: Fandina
nebo polka?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:00Od: SydneyOpen
No co říct, letos už 3.kanár pro Karolínu a vlastně v 1. setu vůbec ale vůbec nic nepředvedla.. nic méně je to WTA ani bych se nedivil kdyby to skončilo 0:6 6:2 6:3 smile ale tohle bude hodně těžké otočit
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:59Od: Aussie
Trapas.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:01Od: Aussie
Nejhorší je ta zjevná apatie.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:04Od: dadaft
to je bezradnost
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:58Od: milik254
Loni proti Halep se to se zraněním dalo pochopit, ale tohle je totální debakl... zatím
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:57Od: tommr Karolína Plíšková
Karolína na returnu ještě neuhrála ani bod. To je strašný ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:58Od: lvicek
Tak ona celkem vyhrala celkem 3 body. To je super strasny.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:00Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:00Od: lvicek
Tak za cely prvni set 4 body. Husty.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:00Od: Anonym
Tak za cely prvni set 4 body. Husty.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:00Od: lvicek
Tak za cely prvni set 4 body. Husty.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:02Od: Mony
Tobě 4.chybi
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:55Od: jklejna
Tohle může zachránit jedině lvíčeksmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:01Od: lvicek
To teda nevim, jestli s tim neco udelam :D. Pricarovat Karoline rychly nohy se mi asi nepodari...
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:55Od: com
nic, du na kolo smilesmile Tak zase na FO smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:56Od: SydneyOpen
chápu, tvoje milovaná Petra nehraje tak co smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:56Od: jklejna
Já z něj teď slez. Děláte dobře. Ostuda.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:01Od: George_Renel
Já jezdím skoro zásadně dopoledne.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:57Od: EllNino
fanoušek za všechny prachy :D
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:57Od: SydneyOpen
vždyť víš že ve skutečnosti je fanoušek Petry smile a Karolína je jen zástěrka
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:54Od: dadaft
demolice...
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:54Od: EllNino
Ale hlavne vinou Karolíny, která ještě není na kurtu
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:59Od: jklejna
a nebude - její psychika. Ještě ale pořád není šedivá v obličeji jako jindy když jí o něco jde. Je to pařez. Doufám že Saša ji srovná. Jinak už nikdo.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:53Od: lvicek
No tak to opet s Karolinou nevypada moc dobre.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:57Od: Mony
To se Sakkari s Muskou v Madridu taky ne
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:52Od: SydneyOpen
No Iga zatím v "módu" na tohle by musela nastoupit Serena z LOH 2012 nebo Petra z Wimblu 2014... ale i tak Karolína musí přestat dělat DF a hrát aktivněji jak to jen půjde
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:52Od: Mony
Škoda, že Kája nemá žádný Plán "B", jak kdysi říkala.. Teď ještě musí vzyvat Bohy servisu
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:51Od: tommr Karolína Plíšková
Karolína je zatím úplně mimo a jestli takhle bude pokračovat tak jí hrozí těžkej debakl. Snad se ale ještě probere ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:49Od: dadaft
mnó, jestli bude hrát Iga takhle, tak si Karolína ani nešrtne (a nejen ona by na tom byla stejně)
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:52Od: jklejna
Iga né, ale Plíšková tak bude kanár a pak druhý. Aneb čeho se nejvíc bojí to se stane.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:47Od: EllNino Dvojchyby jsou uz ale pravidlem ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:49Od: EllNino
Jojo, pinkáním na střed se tituly nevyhrávají ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:50Od: jklejna
Špatně dýchá. Zase má křeč. Není uvolněná a v takové pohodě jako s Martič. To mě štve. Nevím asi kanár.
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:53Od: SydneyOpen
no je otázka jak tohle dlouho Ize vydrží, ale při minulém RG ji to vydrželo bez přestání 7 zápasů.. to ale neznamená že se Iga nezačne vyhazovat
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:45Od: jklejna
dvojchyba, čeho se zase bojí?
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:41Od: jklejna
Na tohle určitě nezapomene. Zdá se mi že má trochu stažené hrdlo. Přál bych jí výhru. Tak snad, ale jsem asi trochu mimo. A servicio.smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:36Od: tommr Markéta Vondroušová
v článku se píše, že Markéta startuje na prvním společném turnaji s bývalou nejlepší deblistkou světa Kristinou Mladenovicovou z Francie, ale pravdou je, že se Mladenovicová díky postupu do finále opět stala světovou jedničkou ... smile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:45Od: milik254
Takže se ve článku správně píše, že startuje s bývalou nejlepší deblistkou světa Kristinou Mladenovicovou z Francie
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:01Od: tommr
pro méně chápavý jako jsi ty: Mladenovic už ted není bývalá světová jednička ale současná ...
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:33Od: com
smile uz se tesim na tu demolici smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 14:50Od: dadaft
Karolíny?
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:20Od: lvicek
No to ses dockal.
[ Reagovat ]
16.05.2021 15:49Od: com
priste se musim vyjadrit lip, aby me bylo vyslyseno smilesmile
[ Reagovat ]
16.05.2021 16:41Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist