Djokovič čeká na soud, každá strana bude mít dvě hodiny na obhajobu

  • Pondělní soud rozhodne o tom, zda první tenista světa Novak Djokovič dostane možnost obhajovat titul na grandslamovém Australian Open, nebo odcestuje domů, tak jako musela odletět česká hráčka Renata Voráčová. Jádrem sporu je oprávněnost zrušení Djokovičových víz. Srbský tenista původně dostal pro umožnění vstupu do Austrálie výjimku z jinak povinného očkování.
    9. 1., 12:58 | Aktuality |  164 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

Djokovič ji údajně obdržel na základě prosincového prodělání koronaviru, jeho žádost o výjimku posoudily a schválily dvě nezávislé komise. Při středečním příletu do Melbourne byl ale kvůli špatnému typu víza, které vstup s výjimkou neumožňovalo, zadržen imigračními úředníky a umístěn do detenčního hotelu.

Původně měl Djokovič do čtvrtka opustit Austrálii, jeho právníci se ale snaží zvrátit rozhodnutí u soudu. Ten se uskuteční v pondělí a nic na tom nezměnila žádost státních úředníků o přeložení na středu. Soudce Anthony Kelly to zamítl. Soud má začít v 10:00 australského času, o půlnoci českého, obhajobou právníků tenisty, poté dostane prostor státní zástupce. Obě strany budou mít na přednesení argumentů dvě hodiny.

Není jasné, kdy soud vynese rozhodnutí. Kelly už avizoval, že se nehodlá nechat svazovat veřejně vyjádřeným požadavkem Australského tenisového svazu, aby byla záležitost vyřešena do úterka 11. ledna. Australian Open začne v Melbourne v pondělí 17. ledna.

Djokovičův případ stejně jako nemoc covid-19 rozděluje Austrálii i svět. Mnozí tenistovi vyčítají, že má jiná práva než obyčejní lidé, fanoušci zase před hotelem skandují jeho jméno.

V Srbsku se za tenistu postavil prezident Aleksandar Vučič a premiérka Ana Brnabičová se australské strany dotazovala, zda Djokovič dostává svoji bezlepkovou stravu. V detenčním hotelu na předměstí Melbourne totiž nesmí mít svého kuchaře, který mu obyčejně vaří.

Dvacetinásobný grandslamový vítěz měl podle právníků pozitivní test na koronavirus v prosinci, ale neměl příznaky jako horečku ani respirační problémy. O dva dny dříve se Djokovič přišel podívat na basketbalové utkání Crvené zvezdy Bělehrad s Barcelonou, podle fotografií se s mnohými hráči obou celků zdravil a někteří z nich pak byli pozitivní na covid-19.

Čtyřiatřicetiletý Djokovič se pak podle médií den po pozitivním testu objevil v Bělehradu na akci pro mladé tenisty, což také na sociálních sítích sdílela jeho rodina.

Pořadatelé Australian Open, kteří podle některých informací předali tenistům špatné informace o možnosti udělení výjimky z očkování pro vstup do země, se brání, že obdrželi nepřehledné podklady. Ředitel turnaj Craig Tiley je s Djokovičem v kontaktu. "Situace pár hráčů, zvláště Novaka, je složitá. Spolupracujeme úzce s Novakem a jeho týmem," řekl Tiley.

Na případ Djokoviče doplatila

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (164)
10.01.2022 07:33Od: Aussie Djokovic u soudu vyhrál!
Soud vydal před chvílí rozhodnutí, že Djokovič může zůstat v Austrálii a musí být okamžitě propuštěn z vazby.
[ Reagovat ]
10.01.2022 07:49Od: mendrit Re: Ještě není konec
Tam jsou solidní paka:
,,While the court has ruled in Djokovic's favour, government lawyer Chris Tran said Australia's immigration minister may consider cancelling Djokovic's visa again.

Under Australia's immigration law, the minister has exceptional powers and discretion to cancel visas for whatever reason. Mr Tran did not specify the grounds under which Djokovic's visa could be cancelled again.

The judge noted that if the minister made that decision, Djokovic could be banned for three years from Australia."
[ Reagovat ]
10.01.2022 07:51Od: Aussie
Australská vláda musí zaplatit soudní výdaje.
Je ovšem celkem jasné, že vláda se odvolá a případ že se povleče dál. Premiér Morrison si totiž nemůže dovolit takovouto porážku, když se tak vehementně zasazoval o to, aby byl Djokovic vyhoštěn. A do voleb zbývají už jen měsíce.
Vyhoštění Djokovice měl jasně být tah, který by pomohl získat Morrisonovi ztracenou popularitu.
[ Reagovat ]
10.01.2022 00:31Od: Holahej
..nikdo nemůže vědět jak to dopadne, právo je dnes složité, plné právních kliček, soudce je jen člověk, ..z praxe..jedna věc, soudy různé rozsudky.., událost je sledovaná celým světem, tlaky prezidenta, premiérky, velvyslance, patriarchy, ..otec pořádá demonstrace..

..jeho právníci..napadnou, že byly udělány procesní chyby, úředníci překročili své pravomoce, byly poškozeny jeho práva.., chaos v info, což právníci obvykle točí.., tak uvidíme..

Barty přišla o účast na několika GS, vzhledem k restrikcím AUS, nikde si nestěžovala ani nežádala vládu o výjimky, nepřestěhovala se, seděla doma..

..Nole měl udělat, co Herbert, nechci se s osobních důvodů očkovat, nejedu.., takhle ztrácí renomé, utajený covid, na poslední možnou chvíli, žádná karanténa.., chodí na akce, fotí se s lidmi, na podivnosti kolem výjimky i vzhledem zveřejněnému dopisu /v předstihu/ ministra zdravotnictví šéfovi AO o neuznání .., visí otázka? Hraje, hrál fair play? i vzhledem k respektu svět. pandemie, jejím dopadům...
[ Reagovat ]
09.01.2022 22:09Od: RF46
https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/ctvrta-davka-povzbudi-protilatky-jen-kratce-40383394
-
To jen tak, az tu nekdo bude vykrikovat, ze to samozřejmě neni zadna experimentální vakcina.
-
Uvidime kam az to dospeje ..
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:27Od: Herbert_Hoover
Mě nedokáže překvapovat, jak NoVax fanatici hledají všude důvod proč jejich idolu křivdí jen nějak pořád obchází to, že se nenaočkoval. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 21:33Od: Teo
A proti omikronu má smysl se očkovat? smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 23:10Od: Rafaeoli25
Smysl to bude mít až tak při Zetě, dávám tomu pět šest let smile
[ Reagovat ]
10.01.2022 11:59Od: Teo
Asi tak smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:08Od: Patik
Myslím že keby bol bez šance tak už tam dávno nieje..bohvie čo sa tam deje možno už mali nejaké predbežné vzájomné dohody za zavretými dverami..obe strany budú spokojné niečo zametú pod koberec po turnaji doriešia nejaké veci a vybavené..
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:21Od: Tomas_Smid_fan
premiér dostane od Jokera raketu s podpisemsmilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:29Od: paddy DQ na USO
celé Srbsko se bouřilo jako teď
to bylo také spiknutí?

tady máte to Lithium
https://www.youtube.com/watch?v=pkcJEvMcnEg
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:09Od: RFanousek
Jsem opravdu velice zvědavý na zítřek. Snad i víc než na to, kdo nakonec AO vyhraje.
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:11Od: Ondra979
ja jsem hodne zvedavy na zduvodneni verdiktu, at uz bude jakykoliv..a myslim, ze pokud mu start pres vsechny pochybnosti povoli, tak to zduvodneni bude dost na vode...
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:25Od: paddy
kvůli všestrannému pochybení bude nejlepší kompromis, že bude hrát (i přes nevěrohodný covid test)

racionálně se to zdá jako nejpravděpodobnější výsledek smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:45Od: Gracias_Mendoza
Už teď je jasné, že tento případ s Djokovičem udělal této akci světovou sledovanost a v případě Djokovičové účasti budou všechny reflektory světa mířit na Rod Laver Arenu.

Byla by to teď velká ztráta pro AO ale i pro Austrálii nemít tam toho padoucha.
Nyní je potenciál že to budou sledovat i masa lidí, kteří doteď neviděl žádné tenisové utkání.
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:05Od: Tomas_Smid_fan
Takže vlastně rozhodne to, kolik bude tenisových fandů mezi soudcismile
Tím, jsem chtěl říct, že tvoje úvaha má sice logiku, ale také že soud by měl být nezávislý a spravedlnost slepá.
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:16Od: paddy
každý je nahraditelný
zrušili Wimbledon a přežili jsme to smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:00Od: Patik
tiež dúfam v kompromis..že ho nechajú hrať a po turnaji nech už to má dohru..aj keď ak tam má byť rozhodený a hlavou inde tak radšej nech ho ani nepúšťajú..
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:04Od: annah
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:20Od: paddy
pro brixnera doplním, že vlk se nažere a kozy zůstanou celé smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:56Od: brixner
Jo jo, kozy...smilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:56Od: paddy Kukal
něco také přidal

https://www.sport.cz/clanek/tenis-smece-jana-kukala-djokovicovy-sance-u-soudu-nevidim-moc-dobre-v-australii-jsou-podobni-populiste-jako-u-nas-3042346#dop_ab_variant=0

proč je populistické měřit všem stejným metrem?

lidi byli přes rok v tvrdém lockdownu a jsou logicky naštvaní (Barty se jim nediví), když se někdo do země dostane na výjimku a k tomu je vysmátý na fotkách

později se dozvíme, že asi nedodržel karanténu, když měl být údajně pozitivní

opravdu obět
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:56Od: Nola
naivni ludkovia smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:04Od: Ondra979
"Když už ho nechali přiletět a táhnout se 20 hodin z Evropy, tak by měl normálně hrát. A pokud ne, tak ho přeci nemůžou zavřít do hotelu pro čekatele na vstupní víza. Migrační politika Austrálie je opravdu nesmírně nekompromisní. Tam se valí obrovské množství lidí. Imigranty dokonce drží mimo Austrálii na ostrově Manus. Ti, co už čekají na vstup do země, tak mezi ně Djokovič přece nepatří. Vždyť byl pozvaný oficiální organizací." - tak tady se Kukal sakra plete, prave proto, ze australie je v tomto nekompromisni, tak se to klidne muze stat i Djokovicovi, jeste k tomu pri tech podivnych okolnostech s pozitivnim testem..on to uplne obraci naruby :)
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:08Od: Nola
neunavny ondrik, este nepochopil....
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:14Od: Ondra979
tak sis zase stouchla, ale jinak nic k veci..jsi uz fakt hodne trapna..
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:34Od: RF46
At Djok vyhraje! Chci videt jak bude posilat srdicka australanum a v proslovu zmini, ze je Australie jako jeho druhy domov, ze se citi byt jako v rodine.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:40Od: Nola
nebude tam hrat, pochop to, nie tento rok, ale uz nikdy....
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:25Od: Forehand
Podaj to...

Alebo len táraš?
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:31Od: Nola
vies, ze existuje zakon v AUS, podla ktoreho nemozes vstupit do krajiny, ked nepreslo 15 dni po infekcii?
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:50Od: RF46
To ja netusim. Ale uvidime zitra. Kazdopadne, pokud Djok nenastoupi, tak to nebude plnohodnotny GS a vitez bude vedet, ze to mohlo byt jinak.
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:13Od: Forehand
Jurisdikciu máš v malíčku Nolka. Vidim, ze si si miesto vikendoveho pečenia koláčov, naštudovala australsku legislativu, pevne verim, ze komplet :)
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:30Od: Nola
https://twitter.com/CeleronG5900/status/1480190591711559683

What is happening to Novak in Australia is because of his public opposition to Rio Tinto's $2.4 billion lithium project in Serbia and not because of vaccine or Slam #21. This entire 'punish him using the visa excuse' thing was hatched jointly in London & Canberra.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:31Od: Nola
https://twitter.com/CeleronG5900/status/1480192042483470336

Serbian Government knows what is really happening and they sent a proper message to Australia yesterday which has caused the Australian Government to double down and threaten Novak with deportation even if he wins his appeal tomorrow.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:33Od: Herbert_Hoover
Tatínek Srdjan vám vyhlásí válku.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:39Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:15Od: Tomas_Smid_fan
Nolka tos bola naozaj vždy taký konšpirátorsmile?
Ale aspoň už vím, proč poslali domů Voráčovousmile My jim taky nedali, co chtěli, zatím...
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:32Od: Rafaeoli25
Je to možné, ve světě obchodních a geopolitických zájmů je možné cokoli. Za mnohým dnes hledejme peníze, velké peníze.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:33Od: SwissMaestro
Tohle je už válka. AO musí být Austrálii okamžitě sebrán.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:34Od: Herbert_Hoover
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:55Od: Nola
co druhe Vianoce? smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:25Od: Herbert_Hoover
Ano Nolka, ty od jisté doby dokážeš pobavit. O Vánocích jsem byl v karanténě, jako Djoker, takže teď až se vším všudy. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:42Od: Nola
nie to je politika.....
https://twitter.com/CeleronG5900/status/1480201851572305924

I work in the Defence Sector, I've seen MANY MANY of these incidents involving countries targeting high-profile businessmen (usually); these things don't always make it to the news but they are *always* happening.

The idea is to humiliate then coerce into a deal, mafia style!
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:45Od: Nola
je tam toho viac popisane, ten pan rozhodne nie je fanusikom tenisu.....
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:34Od: Rafaeoli25
Rozhodně ale nechci říkat tak to je nebo naopak v žádném případě. Pokud ale ano, tak je smutné, jak může politika promluvit i do sportu a osudu některých lidí, kteří jen vyjádří svůj názor.
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:03Od: paddy
politici se chtějí zavděčit Rio Tintu nebo voličům? komu vlastně ještě?

https://www.youtube.com/watch?v=pkcJEvMcnEg
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:07Od: Ondra979
tak to je slusna konspiracka..ale neco podobneho se dalo cekat, nicmene soudu je toto uplne nekde..ten bude resit, jestli mel Djokovic skutecne narok na vyjimku a podle vseho by ji mit spis nemel, ale ja tvrdim, ze je to porad oteverene..je to prece Djokovic
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:14Od: Nola
kazda konspiracia sa nakoniec ukaze ako pravdiva, dnesna doba to iba potvrdzuje
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:17Od: Ondra979
ten by ldobrej...takze cekam, kdy se tedy ukaze, ze Finsko neexistuje, zeme je plocha, chemtrails neni vyplod chorych mozku a svet ridi iluminati :))
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:11Od: Ereinion
odmítání vakcíny (což má v dnešní době politický přesah) je daleko logičtější vysvětlení...kdyby se Djokovič naočkoval, tak by tohle vůbec nehrálo roli
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:13Od: Nola
ano, neexistoval by dovod.....
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:33Od: dappe
Na vás zastáncích je vtipné, jak děláte, že Djokoviče popotahují za něco, co ostatním prochází. Hloupost nezná mezí. Je trochu zklamáním, kolik hlouposti na tomto portálu představují také fanoušci Federera.
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:40Od: Ondra979
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:14Od: Nola
precitaj si par clanockov na nete ohladne srbskeho litia, staci zajst na tie ceske....
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:25Od: peRFect
Takže, Novak měl pozitivní PCR test v den,kdy šel na noční utkání basketu mezi lidi.Lol.
Navíc výjimka pro prodělání coronáče je uznatelná pouze do 10.prosince,což je o týden dříve,než byl Novak pozitivní.
Skoro bych řekl,že zítřejší soud bude zbytečná fraška.
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:06Od: RFanousek
Tak minimálně se bude rozhodovat o tom, jestli tam bude moct hrát příští dva ročníky. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:55Od: Smazaný účet Nick
mne celkem překvapil...

https://youtu.be/c4YrLiNf0nc
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:04Od: Rafaeoli25
Tak Kyrgios občas promluví rozumně.
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:19Od: Tomas_Smid_fan
Už jsem to tu psal, že několikrát dokázal, že má dobrá srdce, jakkoli se často chová jak pošuk.
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:27Od: Smazaný účet
On jich má víc, těch hercen?
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:36Od: Tomas_Smid_fan
ne, to byla jen dobrá češtinecsmile
sakra překlep, noosmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:38Od: Smazaný účet
:DD v poho.
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:15Od: Forehand
Ja mu to neverim, podla mna len póza, kde sa Djokovicovi snazi trochu zapacit.
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:31Od: Smazaný účet
Jj on je zrovna ten typ, čo sa potrebuje někomu páčiť.
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:39Od: Forehand
Ano, aj zlí chlapci časom dospievajú, a robia kroky k náprave.
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:44Od: Smazaný účet
Je to možné.
[ Reagovat ]
10.01.2022 01:36Od: Marduch
Haha, tak zrovna Djokovic je asi tou poslední osobou na planetě, ktere by se Kyrgios snažil zalíbit. Těžce bizarní myšlenka.
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:45Od: Ereinion
Jestli to chápu správně, tak Djokovičovy šance na AO jsou minimální - i když zítra ten soud vyhraje, tak ho můžou dát v klidu do detence znova a vymyslet si nějaký jiný důvod...je jedno jestli to bude legální, nebo ne. Tohle už je především politická kauza a nemyslím si, že po tom všem ho bude australská vláda chtít pustit na turnaj.
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:47Od: Rafaeoli25
Ano, je to bohužel jen politika, Austrálii je ale asi jedno, jestli ztratí nějaký mezinárodní kredit, na tom jim zřejmě nezáleží.
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:50Od: blax
Na jednu stranu je to určitě politika, protože se jim v Austrálii blíží volby, na druhou stranu je velice pravděpodobné, že ten jeho pozitivní covid test byl zfalšovaný (když se pohyboval dále na veřejnosti) a na výjimku tak opravdu nárok nemá.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:02Od: Herbert_Hoover
Spíše než ty fotky z instagramu nebo twitteru nevím přesně, bych se zamyslel, že 16. prosinec tak akorát vychází aby pak stihl odlet do Austrálie. Co se týče těch fotek, řekne že v té době ještě nevěděl, že je pozitivní, taky může tvrdit že je uploadoval až dodatečně, přesnou časovou souslednost asi bude třeba prokázat pak dodatečně. Spíše bych řešil to, že 10. prosinec byl deadline pro žádost o zdravotní výjimku.
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:03Od: Rafaeoli25
Obojí je špatně, jak přístup australské vlády, tak jeho chování, kterým vše vyeskaloval. Jak říkám, stejně nebýt te fotky, kterou vyzvonil celému světu jak tam jede, jako borec co dostal vyjímku, tak by se tohle všechno s velkou pravděpodobností neodehrálo. Je to celkově moc smutné že všech stran a vrhá to takový stín na letošní ročník, že už se to s ním potáhne až do konce, bohužel.
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:33Od: Nola
litium paddy, litium a tazba v Srbsku je za tym, bodka smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:10Od: a.magerova
Tak to jim to Nole sakra ulehčil... to vypadá, že mu radili právníci toho litia (Rio Tinto)... pak to celé dává smysl...
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:15Od: Tomas_Smid_fan Re: Teď mi to došlo
jak to bylosmile Joker měl jasnou dohodu - doveze do AUS lithium, zajde za australským premiérem co je Scott a Morrison v jednom, poplácá ho po ramenou, dá mu raketu s podpisem a on zas dá Jokerovi obálku s výjimkou.
A tak se stalo, jenže na letišti zazvonil Jokerovi telefon a ten Scott, co je vlastně Australan a premiér k tomu se ho ptá: "Tak jak Srbe, dovezls lithium?" A v Jokerovi by se krve nedořezal. Kouká na podepsanou raketu a řve na Vajdu: Tvl, kams poslal to zatracený lithium?"
A teď zase kouká vytřeštěně Marián: Říkals pošli to tomu Scottovi, tak jsem to poslal Morrisonovi, Scotland, Lewis island."
Joker: "Tvl, já se z toho asi vopíchám!" "Hele Scotte, nestačila by ti ta podepsaná raketa? Víš, lithium bude mít trochu zpoždění."
...na druhé straně je chvíli ticho a pak se ozve Morrisonův drsný hlas:"Helejď, nedělal jsem na ministerstvu pro imigraci a ochranu hranic pro nic za nic, znám dobře takovýhle šmejdy. Tak dobře poslouchej, půjdeš teď na týden do díry, aby se ti utřídily myšlenky a jestli do pondělí nebudu mít to lithium složený za barákem, tak si budeš místo na AO pinkat někde s dětma na charitě. A víš co, klidně tam můžeš být i pozitivní."
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:35Od: blax
Ježiš ten Noleho tým je banda amatérů. Tak oni zfalšují pozitivní covid test na 16.12 a pak 17.12 veřejně vystupuje a fotí se s dětma...
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:40Od: Ondra979
je to tak no..treba mu to tak zavarili, ze ho fakt poslou domu timto, smysl by to davalo ale dopadnout to muze asi jakkoli..tlaky jsou velke z obou stran
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:54Od: vladka
smilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:31Od: Ondra979
nehledě na to, jestli mu to nakonec projde, což si urcitě nezaslouží za svůj přístup, ale tak to prostě někdy chodi, že někteří jsou rovnější, už jsou nyní možné jen dvě teze. Jedna je ta, že je Djokovič lhář a pozitivní test na Covid si vymyslel právě proto, aby mohl startovat v Austrálii - pravděpodobnější varianta.
Druhá je ještě horší, neboť pokud opravdu nemocný byl, pak se v době nemoci pohyboval mezi ostatními. A to bez roušky a v uzavřených prostorách. Přičemž jeho povinnost (a to i podle Srbských nařízení) byla 14 denní karanténa.
Ať se prokáže teze jedna či dva, tak to svědčí o tom, že Djokovič nejedná fér. Bohužel. Byl mu nadělen místo charakteru, tenisový talent.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:35Od: Nola
ondrik jedes, 50x a stale poprvesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:37Od: Rafaeoli25
Sorry, ale tohle je taky unfair. I kdyby to udělal jak říkáš, hodnotíš jeho charakter jen podle této jedné věci? Bez rozmýšlení dál celé prize money z vyhraného Masters na pomoc postiženým povodněmi. A pomohl mnohokrát i dalším. Tak jedná bezcharakterní sobecký člověk? Asi ne.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:44Od: Ondra979
tak on mel uz vystrelku pomerne dost..a to nejen USO2020 a jeho horka hlava..napr foceni s tim fasounem co tady nekdo nedavno pripomnel, to odpustit nelze, a toto taky ne..podvadet se nema , takze unfair to neni vubec..mas samozrejem pravo rict, nevadi mi to, ale stejne tak my, co s tim, jak se tam zkousi procpat na silu a s timto velmi pochybnym covid testem, muzeme rict - neni to ok a jsou pro to naprosto objektivni duvody..
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:50Od: Rafaeoli25
Já ale neříkám, že souhlasím s podváděním a lží, přečti si to znovu. Jen říkám, že charakter utváří více věcí, tohle je jedna součást, v jiných věcech je srdečný a altruistický, pomůže když je potřeba. Stejně tak s tím fašounem, může být, zase na druhou stranu usiluje o přátelství mezi Srby a Chorvaty, což mu mnoho Srbů nemůže odpustit. Takže všechno není černobílé a u něj to platí víc než u jiných. Je to prostě složitou osobností. Mám pro to ale i pochopení, kdoví jaký bych byl nebo i ty, kdybychom zažili hrůzy bombardování a vůbec situace v Jugoslávii, jaké zažil on, nemůžeme se do toho vcítit když jsme to nezažili. I na to bychom měli brát ohled.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:59Od: Ondra979
hele na to neco je, o tom zadna, ale to neznamena, ze on jako tenisova celebrita nejvyssi kategorie si na takove veci musi davat sakra dobry pozor..bohuzel se mu to nedarti..kdyby byl jen horka hlava obcas na kurtu, to by se dalo nejak stravit, ale celkove je toho proste uz dost a ted jeste zbytecne prileva olej do ohne
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:08Od: Rafaeoli25
Spíš než o horkokrevnosti bych v jeho případě mluvil o určitých démonech, kteří v něm jsou a které mají původ v onom dospívání, co všechno zažil, to se zrovna na něm asi dost podepsalo a nedokáže být jiný, nemění se to ani s věkem. Nemohu to tedy vnímat ani vysloveně negativně, to neni nějaký floutek, ale komplikovaná osobnost, která se asi ani nedá jasně zanalyzovat a tak bychom to měli brát.
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:17Od: Ondra979
ja rikam - neco akceptovat s privrenyma ocima lze - napr to USO, neco uz ne..to je promenadovani s fasounama nebo to, co predvadi ted..
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:29Od: Rafaeoli25
Máš pravdu, bezpochyby, koneckonců proto je a vždy bude kontroverzní postavou, která bude vyvolávat emoce, často negativní, narozdíl od jiných. Jiný nebude.
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:55Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:27Od: brixner
Asi fakt stárnu...Protože normálně mi je toho Srba líto...
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:34Od: Rafaeoli25
Mně je hlavně smutno z toho, co některé země, jejich vlády a úřady vyvádějí a jak jsou při tom schopné ničit osudy lidí. Pokud je to, že někdo není očkovaný zločin, pomalu horší než vražda, tak už potom opravdu nežijeme v normálním světě. Jen podotýkám, že nejsem antivaxer, jsem v tomto neutrál, každopádně tuto zběsilost, překračující hranice zdravého rozumu nechápu.
[ Reagovat ]
09.01.2022 22:45Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:21Od: brixner Todle je špatný!
Srb už mnohokrát dokázel, že je dost odolný, ale...No, obávám se, že pokud náhodou na turnaj opravdu nastoupí, asi ho nevyhraje! Možná by přicházel do určité pohody v případě, že by vyhrál první 1-3 kola, prostě se dostat do herního tempa atd. Ale tyhle kamokéri, co se teď dějí, ho asi vyhodí ze sedla, bohužel.
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:45Od: Rafaeoli25
Štve mě, co v té Austrálii vyvádějí, ale zase tak tragicky bych to neviděl. To není konec světa, když mu tento turnaj uteče mezi prsty ať už jakkoli. Má před sebou několik dalších let a x příležitostí. Z tohoto pohledu je to tedy nepodstatné.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:10Od: Forehand
Obrovská chyba, ze koniec tohto cirkusu nebudú vysielat verejne, naživo.

AO by malo najvyssiu sledovanost vo svojej historii a to dokonca pred zaciatkom turnaja.

Je skoro jasne, ze Djokovic sa snazi dostat na turnaj aj cez mrtvoly. Trochu mu ten GS rekord pretastol cez hlavu, ked si s chutou vymysli pozitivny covid test. Ako sportova ikona by mal ist prikladom, ale je mozne, ze po NY, kde skoro prizabil rozhodkynu uz na nejaké renomé rezignoval.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:20Od: Rafaeoli25
Sorry, ale tohle jsou zbytečné řeči. Ano, udělal z toho zbytečnou šou, která ho zbytečně asi bude stát účast, kdyby to všude nevyhlašoval, tak by to vypadalo jinak. Ale že by mu rekord přerůstal přes hlavu nesmysl, má před sebou ještě mraky GS a tento určitě nerozhodne. Také myslím, že tu dvojí metr je, nemyslím, že by tohle udělali s Federerem a Nadalem, na druhou stranu je pravdou, že ti by zkrátka byli potichu a nezavdali by nikomu záminku, aby se s nimi takhle zacházelo. Djoker má pověst rebela a provokatéra a teď se mu to opět zbytečně vymstilo.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:44Od: Forehand
Samozrejme, ze by to iste urobili aj Nadalovi. Ak to nepochopil niekto uz po tomto cirkusu, tak holt, nie je mu dopriate.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:46Od: Ondra979
taky si to myslim, z by to udelali klidne NAdalovi nebo Fedovi, kdyby byli ve stejne situaci..jenze oni by se do ni nedostali, maji trochu rozumu v tomto smeru
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:52Od: Rafaeoli25
Tak ano, opakuji, že ti by z toho neudělali tento cirkus. Kdyby byli také proti očkování, tak by dostali vyjímku, potichu by se sbalili a v klidu tam odjeli. A nemluvili by o tom celé měsíce. Způsobil si to sám.
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:38Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:42Od: Rafaeoli25
A ještě z toho udělá cirkus, i když ví, jak jsou na covid zrovna v Austrálii hákliví, prostě na hlavu co předvedl.
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:46Od: Rafaeoli25
To ale opakuji nic nemění na mém názoru, že chování australské vlády a úřadů je přehnané a stěží akceptovatelné. To není jen Djokovic, ale i další, např.týdny věznění sportovci vracející se přes Austrálii domů z olympiády. Což mého absurdní podtext, že zatímco v Austrálii byli zadrženi jako neinfekční, tak v ní ho pak chytili. I k domácím sportovcům vracejícím se ze zahraničí se tam chovají jako drábové. Je to prostě totálně za hranou.
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:33Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:42Od: peek
Obávám se, že u soudu už se bude hrát jen o 3letý zákaz vstupu. Na letošní AO už může asi zapomenout. Ale nesouhlasím s tím, je to opravdu diskriminační, i když Novaka nemusím.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:46Od: Nola
to je takmer iste, som zvedava, ako to bude na ostatnych GS, kedze aj covid pasy maju tak 6 - 9 mesacnu platnost....
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:48Od: paddy
je vidět, že nemáš žádné zkušenosti se soudy, zejména v zemích se zvykovým právem smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:56Od: lars
a ty mas ty zkusenosti?
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:05Od: paddy
takový samosoudce v USA je vlastně faraon dnešního světa smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:04Od: peek
Díky Bohu. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:53Od: Rafaeoli25
Bez ohledu na cokoli, takové chování vůči hráči, který je největší ikonou historie tohoto dost možná největšího sportovního svátku v této zemi, je nepřijatelné a neodpustitelné. Austrálie tím ztrácí svůj kredit, ať už jsou její současně regule jakékoli. Dělat ze sportovce, který jejich zemi bezpochyby miluje a mnozí její obyvatelé milují jeho, zločince, nevítanou osobu, která má mít třeba zakázaný vstup podobně jako nejtěžší zločinci, to je něco tak příšerného a nepochopitelného, že lze opravdu jen kroutit hlavou a být znechucen.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:42Od: Maarek
"Djokovič měl covid, tvrdí právníci. Den po testu se přitom fotil s dětmi"

Zdroj: https://www.idnes.cz/sport/tenis/novak-djokovic-ockovani-vyjimka-australie-fotky-dukazy.A220109_104157_tenis_ikuc
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:38Od: annah
Teda doufám, že ho nakonec nechají hrát. Hlavně ať už ten cirkus skončí. Pak by bylo ještě fajn, kdyby Nole došel nejdále do semi... :-))))
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:46Od: paddy
co je zajímavé, tak Srdjan počítá s tím, že Djo by vyhrál 10. AO
("kdyby neměl povolení, pak by určitě nejel a nevyhrál 10. AO")
Marco dodal, že Novak je GOAT

celkově byl Srdjanův projev už smířlivější a nevypadal jako vyhlášení války - že by únava?

za to mu dávám jedno srdíčko smile

https://www.youtube.com/watch?v=rIRY1uhMAfw&t=10s
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:49Od: lars
me ten "cirkus" docela bavi . mohl by pokracovat aspon tyden :)
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:17Od: paddy aktuální kurzy
pro zájemce, zase to šlo nahoru, takže dobrý kurz se opět nabízí smile

Djokovic N. bude hrát na Australian Open 2022
Ano 2.55 Ne 1.5

21 - Oko bere!
Djokovič N. 2.3
Nadal R. 1.95 už dokonce favorit!
Federer R. 50
nikdo 11
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:19Od: Nola
najdi si najnovsie info radsej, ak aj vyhra sud Australia mu moze zrusit viza druhy krat :D
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:25Od: paddy Re: vítěz
bohužel naše sázkovky mají vypsáno bez Djokoviče, což snižuje plošně kurzy celého pole (férovější je to celé stáhnout), matematicky se přitom nejistota u Djo dá propočítat do všech kurzů

ale oni ví, že Čecháčci jsou hloupé stádo ovcí smile

srovnání se zahraničím

Fortuna (Tipsport podobně) / bet365
Djokovič N. -- / 2.5
Medvedev D. 2.2 / 2.37
Zverev A. 3 / 3.5
Sinner J. 8 / 17
Tsitsipas S. 9.5 / 17
Nadal R. 10 / 9
Berrettini M. 13.5 / 34
Rublev A. 16.5 / 41
AAF 20 / 51
Hurkacz H. 27 / 41
Shapovalov D. 30 / 67
Alcaraz C. 30 / 34
Kyrgios N. 45 / 101
Norrie C. 45 / 67
Monfils G. 50 / 201
Ruud C. 50 / 41
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:32Od: Rafaeoli25
Kde jsou ty kurzy s účastí?
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:37Od: paddy
Forcka
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:38Od: paddy
účastníci zájezdu na AO - pustí je dovnitř? smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:15Od: paddy
vízové soudy tam prý trvají i týdny, ale tady to bude rychlé, i když soudce říkal, že se nenechá tlačit

AO chce rozhodnutí do úterý - asi kvůli nasazení, myslím, že ho tam nasadí, i když by ho pak měli škrtnout s dírou v pavouku

nyní pod čarou (pro přímý Q)
Majchrzak
Gombos
Novak

tzn. u soudu budou nejvíce napjatí Djokovič a Majchrzak

bylo by epické, kdyby se ještě 2 odhlásili a Novaka nahradil Novak, takže by vlastně nechyběl smile smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:13Od: Forehand
:-)
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:01Od: jackiec
nakopat do koulí a vrátit toho ustrašeného antivaxera domů, jiná možnost není a všichni si přejeme ať má austrálie koule na to ho vyrazit na 3 roky jako odstrašující příklad!
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:02Od: SwissMaestro
Všichni si přejeme? smilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:09Od: Rafaeoli25
To je nejlepší když někdo mluví za miliony lidí, kterých se neptá.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:07Od: Rafaeoli25
A jinak zdravý?
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:08Od: Rafaeoli25
Já bych zase uzavřel celý svět před Austrálii. A viděli bychom, co by na to říkali..
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:04Od: brixner
Co? No, Austrálec by si chyt klokana, umlátil by ho ňákym klackem, napích na rožeň, vopek, sežral, zapil to vodou z Yarry, večír položil kábel do křoviska a život by šel dál!

Ježiši, to sou zase kecysmilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:14Od: Rafaeoli25
Jen jsem na kec reagoval obdobně.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:25Od: brixner
Máš pravdu, všechno jsou to kecy, tady se jede v rovině "Deset právníků=deset výkladů zákona!" Tohle už je opravdu obrovská fraškasmile Ale nakonec to dopadne jako v politické sféře - nikdo nebude zodpovědný!smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:40Od: Rafaeoli25
Je to tak, že některým vládám jde o to sbírat politické body, jiným ovládat masy, je to z mnoha důvodů lákavé, ne nadarmo se říkalo už dávno, že snem mnoha vlád jsou epidemie, kdy budou moci ovládnout celý stát. Je to smutné.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:14Od: baba
taky bych tě za ty kecy nakopala do koulí ...
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:22Od: Rafaeoli25
Lze mít jakýkoli názor na cokoli, je třeba jo ale respektovat, to je zásada demokracie. Když čtu o kopání do genitalií, tak vždy zpozorním. To je nebezpečné, jedni by do nich kopali neočkované, další homosexuály, jiní cizince, další zase ty s čírem na hlavě. Ať už jde o jakoukoli skupinu je to neakceptovatelné.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:25Od: turista
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:27Od: turista
Jackiec píše toxické hejty, které nemají úroveň.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:39Od: Rafaeoli25
Označil bych je za horší než toxické. Přát si mlácení kohokoli jen za jeho osobní postoj a názor to je zrůdnost.
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:29Od: Pe3k
Včera v hlavním vysílacím čase byl na nejsledovanější stanici v USA segment o Djokovicovi kde tvrdili následující: Austrálie nebo její političtí představitelé by se měli omluvit Djokovicovi, jeho rodině, Srbsku a celému ATp.

Pro ty, kteří tvrdí, že pravidla jsou pravidla a nebo, že pravidla platí pro všechny (z čímž sice souhlasím, ale je to velice naivní představa). Austraský primi minister obdržel během lockdownu ve dni otců "speciální vyjímku" a zatímco všichni "obyčejní" lidé museli být doma, tak ona mohla vesele jezdit po rodině (podobně jako náš ministr Prymula mohl na fotbal zatímco my ne...).
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:36Od: Rafaeoli25
Naprostý souhlas, je to ostudné a nepochopitelné. V rámci honu za hlasy jsou australští politici ochotni udělat zjevně cokoli.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:28Od: turista
smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:23Od: Krisboy
Hodně štěstí, Ježíšku. Nezapomeň, že nebojuješ jenom za sebe, ale za 7 miliard lidí na tomto světě! Všichni jsme v našich modlitbách s tebou!!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:11Od: Rafaeoli25
Ubohá šaráda, rozpoutaná soutěživostí australských politiků, nic více. Djoker si ale za to může sám, kdyby z odletu neudělal celosvětovou mediální událost, nic z toho by se nestalo. Vyjímku měl, ale neměl to takhle vyřvávat, ač samozřejmě nemohl očekávat, co rozpoutá. Kombinace obého.
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:19Od: Nola
nebud naivka, dopadol by ako Renatka, po prvom treningu by si pre neho prisli, co myslis, ze by novinarov nezaujimalo, ci ma vcelicku?
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:23Od: SwissMaestro
Je pravda, že nikomu nic nemusel říkat. Byl by klid. Když už mlčel předtím, měl mlčet i nadále. Snad mu to vyjde.
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:28Od: Nola
never tomu, precitaj si clanok na aktualitach, ako sa mu uz pred odchodom vyhrazal australsky premier

https://sport.aktuality.sk/c/svyl6hr/hrbaty-je-na-strane-djokovica-sokovany-vajda-je-to-diskriminacia/
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:38Od: Rafaeoli25
On to hlavně neměl vůbec medializovat, ani dlouho předtím. Ostatní nikdo neřešil, Djoker to zbytečné vyostřil jen aby prezentoval svůj názor, naprostá hloupost.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:31Od: turista
Djokovič udělal 2 chyby. Tu první, že se nenechal naočkovat. Tu druhou, že tu výjimku ventiloval. To nic nemění na tom, že politici v Austrálii blbnou na kvadrát.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:37Od: Rafaeoli25
No podle mě to dokonce bylo tak, že byla nepsaná dohoda mezi australským svazem a tamní vládou a úřady, že to prostě tenistům jako celku povolí, když se to nebude tolik medializovat a nějak to projde..jenže on měl potřebu udělat z tohoto svého vítězství událost s fanfárami, fotka a status obletěly svět a veřejnost tam nemluvila o ničem jiném. A politici kvůli tomu okamžitě vzali zpátečku a najednou byli zcela proti. Opravdu to způsobil jen on sám svou zbytečnou provokací, politici tam asi jen reagovali na hněv veřejnosti.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:56Od: RFanousek
tak to je vyloženě pouze teorie, ač zajímavá
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:02Od: Rafaeoli25
Je to teorie, ale docela uvěřitelná. Stačí se zaměřit na Voráčovou. Přiletěla, vše ok, prošla bez problémů, týden tam byla, už i hrála zápas a najednou je vše špatně? Je dle mě očividné, že to tamní úřady chtěly nějak uhrát, aby se AO neublížilo, jenže poté, co Djokerův vítězoslavný úsměv ze Španělska před odletem odletěl svět, spustila se lavina a tamní politici se vylekali a zalekli hněvu veřejnosti, že se všem neměří stejně. Je to velmi pravděpodobná teorie.
[ Reagovat ]
09.01.2022 13:35Od: Rafaeoli25
Vorácovou by nikdo neřešil nebýt jeho kauzy. Byla tam týden, všechno v pohodě, prošla všemi kontrolami. Když ale nastoupili na Djokera, tak šli i na ostatní, o tom to je. Prostě kdyby tam přijel bez fanfár, tak to možná úplně vyšumělo. Svou provokací způsobil obrovské haló a konání tamních úřadů, které popřeli, co předtím schválili, aby si nenazlobili voliče. To je celé.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:14Od: Rafaeoli25
Omluva za hrubé pravopisné chyby - úřady popřely, schválily, nenazlobily.
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:27Od: paddy
pán, hrad, muž, stroj, předseda, soudce (který navíc zítra rozhodne smile)
[ Reagovat ]
09.01.2022 14:55Od: Rafaeoli25
No možná ale rozhodne soudce na popud toho předsedy..(vlády).
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:20Od: brixner
Brix, sousedka, sprint, patro, Kouros...
Vidim to podobně!
smile

smile

smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:04Od: a.magerova
Včera jsem koukala na film DOKONALÁ BOUŘE... no dej pokoj, celou dobu jsem myslela na Tebe... smile

https://www.csfd.cz/film/7233-dokonala-boure/prehled/
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:03Od: brixner
Sakra, teta, tohle jsem ještě neviděl! Mark je můj oblíbenecsmile Ale sosnu si to až doma, tady nemám, bohužel, šanci...
A vůbec - kterej z nich sem teda já?smilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:16Od: a.magerova
Jasně, že George Clooney... smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:21Od: brixner
Depá, tolik charizma fakt nemám...
Ale když si voholim tlamu, chrstnu na sebe Kourose a trochu se napumpuju, Markovi se už blížim mílovejma krokama!
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:31Od: a.magerova
Ale tak zamhouřím oko, pokud mě bude čekat toto... smile

https://g.denik.cz/120/49/markpin2_kafe-320.jpg
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:46Od: brixner
Kde si sebrala mojí fotku, qurva fix? FB ani Inst nemam!!!
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 20:55Od: a.magerova
Nejedna sousedka byla sdílná... smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 23:36Od: annah
Páni, já si doteď myslela, že ten Kouros co na sebe lejes v každé třetí TP řeči, je nějaký tvůj výmysl. A teď jsem náhodně zjistila, že je to fest drahej parfém z produkce Ives Saint Lorant.Tak to už je jasné, že sousedky stojí ve spaliru... A spotřeba musí být velká. Měli by ti dávat množstevní slevu. :-)) při pohledu na ten spalir...
[ Reagovat ]
10.01.2022 00:12Od: a.magerova
Je velmi zajímavé přečíst si recenze těch, kteří produkt vyzkoušeli... smile
------------
Dostal se mi do rukou jeden z nejskvělejších a kompozičně nejzajímavějších parfému, které jsem kdy cítil. Typický rukopis značky YSL. Pravdu zde ovšem mají všichni ti, kteří tvrdí, že vůně bezprostředně po nanesení na kůži nebo oblečení páchne. Ano, její počátek je zvláštní. Je třeba ji nechat odležet 15 - 20 minut (i déle), aby se ze zvláštního dráždivého zápachu stala sladká, hřejivá a podmanivá retro vůně.
---------------
V první fázi je Kouros moc pěkná, výrazná a jiná, než běžné vůně. Nicméně na konci dne smrděla jako když mne někdo polil močí. Tak nevím.
------------
Pokud teto vuni doprejete cas a trpelivost, odmeni vas nezapomenutelnym zazitkem plnym erotiky, smyslnosti a nikdy uz na ni nezapomenete. Je to vune kterou dokazi ocenit jen pravi muzi a damy velkeho sveta.
[ Reagovat ]
10.01.2022 13:16Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
to mi připomíná, jak jednou točili skrytou kamerou ochutnávku francouzského vína, ale lidem přitom nabízeli nějaký krabicák s octemsmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist