Djokovič možná půjde s ramenem na operaci

  • Světová jednička Novak Djokovič zřejmě bude potřebovat více času na vyléčení levého ramene, kvůli němuž minulý týden vzdal osmifinále US Open se Stanem Wawrinkou. Podle New York Times dokonce není vyloučeno, že se dvaatřicetiletý Srb podrobí menšímu operačnímu zákroku ve Švýcarsku, tak jako loni v únoru.
    11. 9., 11:55 | Aktuality |  181 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Djokovič po odstoupení v třetím setu z duelu se Švýcarem Wawrinkou uvedl, že se bude snažit uzdravit do turnaje v Tokiu, který začne 30. září. Podle amerického listu šestnáctinásobný grandslamový šampion své plány přehodnocuje a ve hře je také předčasné ukončení sezony, aby se Srb připravil na lednovou obhajobu titulu na Australian Open.

Vedle melbournského grandslamu letos triumfoval Djokovič i ve Wimbledonu, kde v pětisetovém finálovém dramatu porazil Rogera Federera. Získal také titul na Masters v Madridu a hrál finále v Římě.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (181)
13.09.2019 13:31Od: Kamilos88 Podívejte se na tohle a ticho :)
https://www.facebook.com/24410993700/posts/10157764522493701?sfns=mo
[ Reagovat ]
13.09.2019 07:32Od: Kamilos88 Nadal
?I think he keeps playing because he likes doing it. Then the competition motivates you and looking at his career, he is the best ever and he would like to end up holding most Majors. In the end, it?s things that time will tell. I will think about myself trying to create as many opportunities as possible,?  Rafael Nadal said.

Všimněme si zejména fáze - he is the best ever
[ Reagovat ]
13.09.2019 08:21Od: Forehand
Bože, Kamil.Kolko máš rokov prosim ta?..

Zopakuj si základy diplomacie.
[ Reagovat ]
13.09.2019 08:23Od: Cico93
Presne, to ma pobavilo...
[ Reagovat ]
13.09.2019 09:21Od: Forehand
To uz musí byt aký stav tenisovej duše, ked sa utešuješ takýmito báchorkami :)
[ Reagovat ]
13.09.2019 09:30Od: woody
Roger nejlepší je, ale myslím si,že dlouho nebude.
[ Reagovat ]
13.09.2019 10:02Od: Pe3k
Rafa může vyhrát titulů kolik chce, ale nikdy nebude považován za best ever a není se čemu divit, když je Djokovic o parník lepší a i 40 Federer si ho maže na chleba...Rafa těží z nejlepšího zdraví z big 4 a jen vyčkává až někde dostane los jako na US open a vyhne se všem top soupeřům...on je takový král druhého sledu a antuky samozřejmě.
[ Reagovat ]
13.09.2019 10:11Od: Forehand
Už si sa vyplakal rybár?...Tvoje slzy možu vytvoriť nový rybník :)

To, čo tvrdím celé roky budeš mať za chvílu oštemplované a oficiálne..

Ako si len mohol byť taký naivný, že ten, čo dostáva na prdel celé roky nakoniec bude drzitelel GS rekordu?..:)
[ Reagovat ]
13.09.2019 10:45Od: Kamilos88
Teď vážně.

To, ze Nadal sbírá tituly proti hráčům druhého sledu nemůžeš zaprit. Neříkám, ze to tak bylo vždycky, ale poslední roky je to do oci bijící. Jakmile potká lepšího soupeře, tak většinou konci.

Poslední titul na hardu, kde měl trosku solidní soupeře je USO 2013, na antuce dal polomrtveho Djokovice v Římě.

Realita.
[ Reagovat ]
13.09.2019 10:53Od: Forehand
Realita je, ze Nadal má vysoko pozitivne GS H2H s oboma rivalmi.
Realita je, ze Federer má vysoko negatívnu GS H2H s oboma rivalmi. Logivky, kedze je najslabsi.

A realitou je, ze Federer ziskal vacsinu gS bez Nadala s Djokovicom, s druhým sledom. Preto bude vzdy povazovaný za jednookého krála jednookých.

Nauč sa s tým žiť, bude ti lahšie..:)
[ Reagovat ]
13.09.2019 13:26Od: Kamilos88
Jsi fanatik. Mluvím o Nadalovi, vytahnes Federera.

Zkus brát věci tak, jak jsou a ne pořad srovnávat nesrovnatelné.0
[ Reagovat ]
13.09.2019 13:04Od: turista
Tak souhlasím s tím, že letos v Římě Nadal porazil polomrtvého Djokoviče a ještě s ním ztratil set.
[ Reagovat ]
13.09.2019 13:06Od: Mayo
A dal mu potupneho kanara.
[ Reagovat ]
13.09.2019 15:08Od: turista
Bohužel ano.
[ Reagovat ]
13.09.2019 17:10Od: kubiik
Jasný Nadal porazil polomrtvého Djokoviče. Zatímco Djokovič si v letech 2015-2016 otočil bilanci s Nadalem v top formě že :) Nebýt Nadalova útlumu, tak pochybuju, že tu bilanci otočil. Dost možná by ani ten kariérní GS neměl. Ale to je fuk co, to už by bylo moc objektivní uznat. Tady se jede na hejtovací vlně :)
[ Reagovat ]
13.09.2019 17:49Od: turista
Novak Djokovič by GS stoprocentně měl za všech okolností.
[ Reagovat ]
13.09.2019 10:11Od: Cico93
Len sa pekne vyplač do vankúša...
[ Reagovat ]
13.09.2019 13:02Od: turista
Rafa Nadal těží z nejlepšího zdraví z big four? To je snad fór roku. Aktuálně je pojízdný nic víc.
[ Reagovat ]
13.09.2019 13:07Od: Mayo
A čo boli Egoistu?
[ Reagovat ]
13.09.2019 13:14Od: Krisboy
Ego.
[ Reagovat ]
13.09.2019 10:38Od: Kamilos88
Ranní forek a jak vás to zvedlo ze židle.

Přesně tohle jsem chtěl - ovečky :)
[ Reagovat ]
13.09.2019 10:51Od: Forehand
Ked ti nevadí, že jediný kto z toho vyšiel pre srandu si ty sám :)

Pokračuj, radi sa zasmejeme..
[ Reagovat ]
13.09.2019 13:27Od: Kamilos88
Smejes se jenom ty a tvůj gang pomatenců, kterých jsi králem. Takže s tím umím žít.
[ Reagovat ]
12.09.2019 20:57Od: Forehand
Rogerova reakcia po nedelnom zápase.

https://www.facebook.com/183097091710715/posts/2555052921181775?sfns=mo
[ Reagovat ]
12.09.2019 21:04Od: Marduch
Tvl jako fakt bych rad vedel, kdyz vidim ty Rafovy pazoury, jak casto a jakym zpusobem travi cas v posilovne..
[ Reagovat ]
12.09.2019 21:16Od: panzer.dragon
Prirozeny talent..
[ Reagovat ]
12.09.2019 17:45Od: Marduch Djoker answers the Web's Most Searched Questions [ Reagovat ]
12.09.2019 15:52Od: Patik
prechvíľou som čítal vyhlásenie od Djokoviča že je pripravený štartovať na azíjských turnajoch..tak kde je pravda..
[ Reagovat ]
12.09.2019 16:28Od: Mayo
Tak nechce prísť o jednotku, tak bude štartovať.
[ Reagovat ]
13.09.2019 17:53Od: turista
No Djoki nechce pozici světové jedničky pustit i přes problémy s ramenem. Jak to dopadne se ukáže. A to, že se i Nadal utaví a bude muset odpočívat je pravděpodobné.
[ Reagovat ]
12.09.2019 17:02Od: Forehand
Takze len hoax o Noleho zranení..

Uvidíme..Na reálnu jednotku na konci roka potrebuje bezpodmienečne vyhrat 500ku a aspon jednu z tisícok...
[ Reagovat ]
12.09.2019 19:08Od: Kamilos88
To bude těžké.

Zdravý Federer muže být na podzim problem.

Rafa muže být tím - dva se perou a třetí se směje
[ Reagovat ]
12.09.2019 20:06Od: turista
Nevíme jak se Novak rozhodne.
[ Reagovat ]
12.09.2019 17:35Od: Marduch
Thank you all for your great support and interest in the condition of my shoulder. I am in the process of rehab and hope to be ready for the next tournament in Tokyo. I will definitely keep you updated with the news. Thank you again
Congrats to Rafa for creating more history in our sport and showcasing amazing fighting spirit. And congrats to Daniil for an incredible summer on hardcourt in USA. You should be proud of yourself. Great things to come for you. Well done boys & thank you for fantastic match.
[ Reagovat ]
12.09.2019 19:54Od: Vlk-v-trave
The truth is out there...
[ Reagovat ]
12.09.2019 20:11Od: paddy
poslední 3 sekundy
https://www.youtube.com/watch?v=lIh8VPoPBhk

"Trust No One"

Novak po Cincinnati také říkal, že je ok
[ Reagovat ]
12.09.2019 11:56Od: Mayo
Novak Djokovic dolepil Jimba v počte týždňov. O chvíľu bude už 2. za Elegošom.
[ Reagovat ]
12.09.2019 12:17Od: turista
V Djokolandu o tom víme. Super! Aspoň další milník Novak dosáhl. Ivana Lendla ještě dolepí. Pete Sampras to bude problém, když momentálně laboruje s ramenem.
[ Reagovat ]
12.09.2019 12:49Od: turista
Pokud Novak půjde i na malou operaci levého ramene tak přes nekomplikovaný průběh operace a rekonvalescence při návratu na kurty se asi nevyhne několika počátečním turnajům a zápasům v pozici otloukánka. Pouze Rafa po zdravotní přestávce okamžitě hraje beast mode.
[ Reagovat ]
12.09.2019 20:18Od: stopan
no jj to je na nadalovi velmi zahadne, by ma zaujimalo co do seba sype, ze pride po udajnom zraneni ako vymeneny a odrazu tam lieta ako buldog ani naznak vypdku treningoveho a zapasoveho rytmu sposobeneho udajnym zranenim, asi jediny sportovec co mal pocetne zdravotne problemy a vyhol sa operacii, velmi zaujimave
az neuveritelne podozrive.
[ Reagovat ]
12.09.2019 20:25Od: Forehand
Prirodzeny talent, najlepsi tenista histórie, čomu na tom nerozumieš?
[ Reagovat ]
13.09.2019 15:14Od: turista
No to jak Rafa Nadal dosáhne beast mode po zranění nebo po nemoci je výrobní tajemství stejně jako naše karlovarská Becherovka. Nadal si ho pochopitelně hlídá a nikoho do své tenisové kuchyně nepustí.
[ Reagovat ]
14.09.2019 09:07Od: gocii
Bejvavalo, letos mu po australii dlouho trvalo nez zacal neco hrat a to se vracel na antuce....
[ Reagovat ]
12.09.2019 21:00Od: Marduch
Vidim to tak, ze Rafa patrne na rozdil od ostatnich po zraneni neleze na kurt, dokud nema dostatecne natrenovano.. Ale stejne zasnu, jakou intenzi ni zatez trenovani a herniho stylu jeho telo zvlada.
[ Reagovat ]
12.09.2019 22:02Od: stopan
Ziadne telo nie je zo zeleza a pochybujem velmi pochybujem ze nadalov organizmus treningovu a zapasovu zataz, najma v tomto veku, kde uz klby a svalstvo je znacne opotrebovane, zvlada prirodzenym sposobom a este k tomu aj tak rychlo a zazracne regenerovat za niekolko dni, to mozes vraviet patrocnym detom, ze je to prirodzeny talent. Toto je profesionalny sport na vrcholovej urovni, kde su velke naroky na pohyb a opotrebovanie organizmu sportovca, toto nie nejaka amaterska sutaz. Tie jeho zazracne vyzdravenia zo zranenia za par dni, ked nabehne ako nejaky buldog su velmi velmi podivne. Inac takato svalova hmota ti pri takom pohybovom sporte akym je tenis je skor na skodu ako uzitok, trpia klby, ale len nadal je opat akysi zazrak prirody, ale tomu neverim, to smrdi niecim podivnym. Ale aj keby Nadal nieco sypal, tak tu ide o meno tenisu a o biznis, tak ho bude ITF chranit ako kedysi v cyklistike armstronga, o ktorom by sme dodnes nevedeli ze dopoval, keby sa k tomu sam nepriznal, takze asi taka vierohodnost je k tomu , ze nadal nic neberie podporne na zvysenie pohyboveho aparatu.
[ Reagovat ]
12.09.2019 23:11Od: FulnekUltras
Pokud už někdo konečně zbaví zasvěcené lidi z WADA mlčenlivosti, bylo by lepší začít ve WTA.
[ Reagovat ]
13.09.2019 00:22Od: Mayo
Vrcholový šport a doping? To je šok.
[ Reagovat ]
12.09.2019 08:15Od: lexikon
Aspoň se muže věnovat manželce. Jak to s ní vůbec má? Ví někdo?
[ Reagovat ]
12.09.2019 10:28Od: Marduch
a ty?
[ Reagovat ]
12.09.2019 11:13Od: rybicka
:-))
[ Reagovat ]
12.09.2019 12:14Od: turista
Hlavně Nadal by se měl věnovat své budoucí manželce.
[ Reagovat ]
11.09.2019 22:23Od: Tenistop Big 3
Kamilos
Ja myslím, že Roger výhra tu Austráliu ešte nasledujúci rok
Novak bude po zranení, možno operácii ak tam teda sj bude tak nerozohraty
Všetci vieme ako dlho mu to trvalo naposledy kým sa rozohral- nie je Roger, že nastúpi po zranení a výhra grandslam(2017)????Nadal a FedExu v Austrália to je snad jasný záver
Môj názor na konečne skóre
Fedex-21,Rafa-21-výhra ešte 2 RG a Nole 20
Kiežby som mal pravdu
Zdielas tento názor so mnou??
[ Reagovat ]
12.09.2019 08:22Od: Kamilos88
Z části :)

Rafa má tedka velkou šanci Rogera vyrovnat, ale čeká ho poslední krok, ten největší. Serena to zkouší už dvě sezóny.
[ Reagovat ]
12.09.2019 08:27Od: Mayo
Šanca by bola max na FO.
[ Reagovat ]
12.09.2019 10:04Od: Kamilos88
Záleží na štěstí.

Combo Djokovic/Thiem na RG v SF a F muže být stopka. Pokud to bude Schwartzman a Thiem, tak asi není o čem.
[ Reagovat ]
11.09.2019 22:07Od: Berny mýty - zranění
V životě i sportu existuje mnoho mýtů. Ten nadalovský mi přijde snad největší ze všech. Už celých 15 let se posouvá hranice toho, kdy Nadal začne být opotřebovaný. Každým dalším rok jsou si predikovatelé budoucnosti jistí, že teď už to přijde.

Lze nějakým výzkumem / statistikou / podkladem doložit fakt, že mezi herním stylem a opotřebením sportovního těla je lineární úměrnost ?

ukázky těch (je jich mnoho) kde lze vidět, že styl nemá (má avšak je to jeden z desítky faktorů, čili není zcela zásadní) co dělat s opotřebením:

Ze sportu:

fyzicky náročný styl/nulová zranění: Pavel Nedvěd, C.Ronaldo, Ovečkin, Jágr

fyzicky lehčí styl/mnoho zranění: Rosický (další mne momentálně nenapadají)

Z tenisu:

fyzicky náročnější styl: ferrer, borg, simon, djokovič, (dodnes neměl jediné zranění dolní části těla, zranění ramene a lokta nemá se stylem co dělat, ale spíše s genetikou a když už tak s technikou). Tito hráči hráli/hrají fyzicky náročnější styl a jejich kariéra prakticky bez zranění

fyzicky méně náročnější styl: agassi, nalbandian, haas, safin, del potro (tito hráči dohromady v kariéře vinou zranění ztratily desítky GS přitom všichni hrají velmi útočně = dle vašeho úsporně)

Řeší se například v badmintonu, zda více útoční hráči jsou méně či více zranění ? řeší se to v hokeji ? co prosím Messi s Ronaldem ? každý zápas 15 let podstupují desítky zákroku za hranicí pravidel a jejich kariéry jsou téměř bez zranění ?

Dále mi připadá, že běžný tenisový fanoušek/ ,,odborník" / diskutér / novinář snad neví, že opotřebovanost tělesné schránky závisí na mnoha faktorech(psychika, kondiční tým, genetika, TECHNIKA, strava, disciplíny ve strečinku/spánku/rozcvičce) o kterých se snad ale nikdy nediskutuje.

Jinak pěkný příklad je Andy Murray - dle české předníko lékaře prof. Koláře jeho problémy s kyčlí nemají co dělat se stylem, ale technikou údérů... (jeho budoucí problémy s kyčlí predikoval léta před tím, že s tím Andy začal bojovat).
[ Reagovat ]
11.09.2019 23:13Od: Forehand
Je to na zamyslenie veru.

Kazdopádne, co sa Andyho týka. Moze to byt aj zhoda okolností. Uz tolko predných ceských aj nečeských specialistov z fachu predikovali aj koniec Nadala a pritom stále hrá, vyhráva a posledné tri roky mu ako tak funguje aj zdravie. Mozno viac ako pred 30kou.
[ Reagovat ]
11.09.2019 23:24Od: turista
Vlastní kmenové mezenchymové buňky se neaplikují do skeletu pro srandu králíkům ale na základě nálezu specialistů.
[ Reagovat ]
12.09.2019 12:22Od: woody
Souhlas!
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:46Od: kada.tom
to by bylo velmi nemilé, podzimní část kalendáře je tradičně Novakovou silnou stránkou ...
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:44Od: paddy chvilka s YT
- oslava GS s Chipem (pes)
V básni "Havran" od E. A. Poea opakovaně zaznělo "Nevermore"

https://www.youtube.com/watch?v=jZy8RLl6iiQ

- půlminutka nácviku anglické výslovnosti
Star Wars - ...před dvěma roky v předaleké galaxii...poslední z Jediů...

https://youtu.be/15oUNkOlFlQ?t=335
[ Reagovat ]
11.09.2019 21:13Od: FulnekUltras
Bratrstvo Muratoglovy pracky by měla angažovat Pavlásková do posledního dílu své rozpracované trilogie, který ponese název "Korektní orgie".
[ Reagovat ]
11.09.2019 21:13Od: paddy
učebnicové druhé podání

https://youtu.be/x2eV4A30-dY?t=75
[ Reagovat ]
12.09.2019 08:54Od: Krisboy
Bych se hádal, bejt Medvědem. Ale bez jestřába je to těžké.
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:27Od: FulnekUltras Čas
plyne všem stejně - a to je cajk.
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:04Od: Mayo
Kde je Kozoroh?
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:28Od: Kamilos88
Zastřelil se
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:34Od: Amputace
:D
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:15Od: Cico93
;-))
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:21Od: blixa
Chudák ! Ale chápu ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2019 12:24Od: Krisboy
Je na dovolené. Má se dobře, moc vás všechny pozdravuje.

https://fotomtom.files.wordpress.com/2011/09/05-kozoroh.jpg

https://cdn.pixabay.com/photo/2018/08/14/23/57/capricorn-3606926_960_720.jpg
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:51Od: raduz
Tak toto není vůbec dobrá zpráva pro fanoušky Novaka Djokoviče,Pro fanoušky Rogera Federera a pro něho samotného to však může mít diametrálně jiný rozhled do budoucna,a to včetně jeho přístupu k GS.Mně osobně tato plánovaná absence Novaka vadí moc,protože už je jasné,že Djokovič těch GS titulů asi vinou zdravotních problému moc nepřidá. V jeho případě se na rozdíl od jeho souputníka jedná navíc o pravé zdravotní problemy.Na druhou stranu pokud si takový Federer odpustí ta svá už konstantní selhávání s hráči druhého sledu,může ještě klidně 2GS dát.Proti Nadalovi mu věřím,stejně jako si věří,tedy kromě antuky, on.
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:46Od: Kamilos88
Já si osobně myslím, ze big3 pomalu odchází. Federer na 90% skončí na 20ti GS. Má už jenom čtyři reálné šance na titul což jsou čtyři GS v roce 2020. Když začneme postupně.

AO: Pokud nebude hrát Djokovic, tak má RF solidní šanci na titul. Je to Nadaluv nejslabší GS, poslední roky mu to tam sedí a muže vyhrát

RG: Nejmenší šance, letos hrál dobře, vyřadil ho Nadal, pokud by se povedlo něco jako ve 2009 a ve finále hrál třeba s Thiemem, tak muže vyhrát, nicméně tohle je v rozmezí 1-5%

Wimbledon: Určitě cíl Federera pro rok 2020. To je GS kde muže vyhrát a porazit své největší rivaly

USO: Bez naroku, možná má menší šanci na USO než na RG, ten GS je pro je utopie už navždy.
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:49Od: Kamilos88
Co se tyče Nadala tak ten to bude mít taky těžké. Finále USO ukázalo, ze jsou na vzestupu velcí hrací. Do příští sezóny se dle mého probere Zverev a Tsitsipas, do toho dospěje FAA, Shapovalov, možná De Minaur a je jen otázka času, kdy big3 proste vytlačí ze scény, normální evoluce, která je už na spadnutí.
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:56Od: Forehand
O vzostupe next gen budeme moct hovorit, ked to zopakujú 3-4GS za sebou..

V roku 2019 mali len náznaky a aj to len na harde.

Nadal bude budúci rok a mozno aj v roku 2021 najvacsi favorit na RG. Rovnako moze pridat USO, kde je za posledné roky najúspešnejší hráč..Vitazstvo v Austrálii alebo v Londýne by bolo prekvapením, šokom však rozhodne nie.
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:58Od: Forehand
Uz len dodám, ked sa Nadala pýtali, kolko GS by chcel vyhrat, odpovedal, ze let s see in next couple of years..Rafa teda skončiť neplánuje a osobne by som bol rád, ak by to dotiahol do OH2024...Rozlúčka v španielských farbách na kurtoch RG je až privelké lákadlo na to, aby to nevydržal.
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:04Od: Matti Re: Forehand
Ještě 5 let? Neříkám, že bych nechtěl, ale nezdá se mi to reálné. Teda na top výkonnosti.
[ Reagovat ]
11.09.2019 21:14Od: Forehand
V podstate len Štyri..

Tá piata je už olympijská, rozlúčková..

Čo je to top výkonnosť?..

Vyhrať GS všade, vyhrávat GS len na RG, bojovať o GS len na RG, vyhrávať
tisícky, vyhrávať tisícky na antuke, byť v top 10?..

Ak bude Nadal zdravý, pokles nastane postupne. Ak Nadal v roku 2020 nevyhral GS, ale v roku 2021 vyhrá RG, skonci v roku 2022 kariéru?...Tazko povedat. Plán je odvážny, ale ktoby povedal po sezóne 2016, ze Nadal pridá 5 Grandslalamov?..
[ Reagovat ]
11.09.2019 21:16Od: FulnekUltras
a tobož USO...
[ Reagovat ]
11.09.2019 21:14Od: Kamilos88
Muže být, ale je třeba si říct (bez fanouskovskych taškařic), ze Nadal, nebo Djokovic nejsou Federer.

To říkám jako realista, Federer je světový unikat, top3 ve 38mi letech je masakr, obrovská věc. Tohle bude těžké vyrovnat. Rafa i Novak to budou mít čím dal těžší, jsou pomalejší, hodně bráni, jejich těla jsou náchylnější než dříve. Je to dle mého otázka času.

Federer už čas překonal, ale u nej věk hraje menší roli, než u jeho konkurentů. Hraje jiný tenis, zkracuje výměny a to se Nadal nebo Djokovic už bohužel naučit nemuzou. Styl nejde změnit
[ Reagovat ]
11.09.2019 23:20Od: turista
2024? Do 38 let? Hmm....
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:42Od: Torn
Tak snad se dá do Austrálie dohromady. Já osobně mám ty podzimní haly a turnaj mistrů v oblibě, stejně tak ty haly na začátku sezóny. Nicméně, v téhle fázi kariéry nemá pro Novaka smysl uhánět body a soustředit se na GS. Austrálii by nějakou uhrát ještě mohl, podobně tak US Open. Jestli někdy vyhraje FO? Pokud bude dobrý los, tak proč ne. Podobně to letos na US Open ukázal Rafa, který měl docela štěstí na soupeře a skutečně výzva bylo až finále.

Nemyslím si, že by Novak byl v tak špatném stavu, určitě je jeho hra "úspornější" než u Rafy.
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:30Od: acc
Pravdepodobe - kdyby nebyl zraneny, tak vyhraje USO a bylo by to 20-18-17. Ale zraneni je soucast, zadny kdyby. Nejvetsi sance ma na AO, takze by ted mel vseho nechat a jak psal Forehand, udelat krok zpet aby mohl dva dopredu...
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:43Od: Torn
Tak vždycky je to o mnoha faktorech. To US Open mohl vyhrát klidně i Medvěd, stejně tak mohl mít Rafa nepříjemný los a dostat tam nadrženýho Gyrose nebo někoho takového. Počítá se výsledek, není podstatné, jk k tomu došel. Tenis se bohužel nehraje na krása, zásluhy nebo tak, hraje se na to, kdo vyhraje poslední balón. :D
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:17Od: Forehand
Jasné..Keby sa vyrovna s pravdepodobnostou, ze by porazil Wawrinku, s ktorym posledne dva GS prehral a s pravdepodobnost, ze by vyhral s Medvedevom, s ktorym posledne dva zápasy prehral, tak sa dostane k pravdepodobnosti, ze by musel vyhrat turnaj, ktorý aj tak vyhral len 3/10 pokusov..No a ak by sa cez toto dostal tak by este musel pravdepodobne porazit Nadala v NY, s ktorým uz dve finále prehral..

Cize ano, Novak by pravdepodobne uspel :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:31Od: acc
Vim, ze si mas problem si pripustit, ze by byl kdokoliv lepsi nez Nadal:) Ja fandim Fedexovi, ale myslim, ze momentalne je nejsilnejsi Djoker. Asi ani ty bys nedokazal tvrdit, ze pokud by mel Nadal v nohach/rukach za US nalozeno vic, tak s Medvidkem vyhraje.
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:46Od: Forehand
Ty mas problém pripustit, ze by Nadal vyhral.

A len kŕčovito hladás scenáre a hypotézy akoby nevyhral. V podstate je to zábavné sledovat tú frustráciu FFF. Pokračuj :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:59Od: acc
To ses na omylu.
Jen se usmivam nad tim, ze ty vzdy u soupere Fedexe rikas, jakej je to loser a u soupere Nadala, jakej je to nebezpecnej hrac! Takze ted, kdyz sem videl jak tu v diskuzi krepcis a oslavujes Nadala, mi to proste prijde k smichu. Porazil par hracu na hranici TOP20 a jednoho unavenyho Medveda...To je fakt. Jooo kdyby si napsal, Rafa to mel toto US ponekud jednodussi v pavouku a zraneni nejvetsich rivalu mu praci ulehcilo, to by bylo neco zcela jineho. To tu ovsem ale nezaznelo.
Necitim zadnou krec ani zast, promin.
[ Reagovat ]
11.09.2019 18:39Od: Kamilos88
Nadal měl na všech turnajích života los smrti.
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:46Od: Forehand
Ty si vari napísal niečo podobné po AO18, alebo W17?..

Ďalší, čo vodu káže a víno pije..

Tá kŕč je citeľna, skús si to po sebe prečítať napriklad zajtra.
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:31Od: acc
Haha...a to i pres to, ze sem zaregistrovan az v roce 2019 :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 22:05Od: Forehand
Cize si to spravil po Miami aspon.
[ Reagovat ]
12.09.2019 09:19Od: acc
boze muj, jak decko na piskovisti :)
[ Reagovat ]
12.09.2019 16:48Od: Forehand
Veru, zamysli sa nad sebou.
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:28Od: Hypertac
To je zas kec. Kdyby v noci svítilo slunce, tak by nebyla tma, že?
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:40Od: Krisboy
Něco jako turistovo "kdyby Djokovič nepromarnil všechny šance, měl by dnes více titulů"

:DDD
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:32Od: acc
Nevim moc co mate vsichni proti "kdyby"..naprosto bezne v matematice a fyzice. Ano, jde o teoretickou predstavu a muze to cinit potize:)
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:00Od: Mayo
Pravdepodobne by ho Stan vyfackal v troch nie dva aj štvrť (:
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:35Od: acc
Tady nesmis pouzivat slovo pravdepodobne a slovo kdyby. Ikdyz nevim proc. Zrejme prislis abstraktni a narocne na predstavu.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:52Od: Marduch Herkulovi tělo drží
https://sport.aktualne.cz/tenis/vycerpani-a-krece-nadalovi-jsem-musel-pomoct-do-kalhot-prozr/r~afbd3630d46711e9ac760cc47ab5f122/
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:01Od: Patik
a to mal celý turnaj trojsetové zápasy a jeden walkover..
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:43Od: acc
A proti sice mlademu hraci ale zato nejvytizenejsimu na okruhu...
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:41Od: Patik
to neni dobré znamenie do budúcna..stačí náročnejší turnaj a fyzicky to nezvláda..
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:19Od: Kamilos88
Nemůžeš srovnávat podmínky na USO a AO.
[ Reagovat ]
11.09.2019 22:04Od: Patik
neviem čo s tým teraz majú podmienky na jednotlivých turnajoch .. myslíš teraz odskok loptičiek vlhkosť vzduchu teploty rýchlosť kurtu ? sú to hardy..či americké alebo australské..natom takmer nezáleží tenisti hrajú v austrálii neskôr v dubaji potom cestujú do ameriky na sunshine double nemyslím že prídu na americký grandslam a nevedia ako naňom hrať.
[ Reagovat ]
11.09.2019 23:51Od: peRFect
Tak zejména to,že na AO jdeš s cca 5ti zápasy v nohách (někdy ani to ne) a na USO s šedesáti.
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:47Od: Patik
a to je ešte dá sa povedať v najlepších rokoch Federer mal v 36tich v Australíí tuším 2 päťsetové zápasy po sebe a jeden 5 seťák vo finále..prvé kolo 4 sety.
[ Reagovat ]
11.09.2019 21:26Od: Matti
Hm, co když......
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:45Od: Cico93
walkover?
Počkaj, to mal mať Roger pred štvrťfinále, no nie?
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:47Od: Cico93
Dimitrov,Wawrinka,Nadal
To je pre Fedexa na harde čistý walkover k trofeji..Djokovič vypadol..začínajú halové turnaje Rafova sezóna končí..Federer svetová jednotka.

:-))
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:49Od: Cico93
Tento status je jednoznačne najväčšou legendou tohto portálu.
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:53Od: raduz
Snad mě tušení nezklame.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:15Od: peRFect je to daň
Stejně jako v případě Rafy, je to daň za neuvěřitelnou zátěž, kterou tělo prostě nemůže dlouhodobě snášet. Klouby, šlachy, úpony...nic z toho se vytrénovat nedá a přitom je toto vše potřebnější, než svaly.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:52Od: paddy
Zástěrka
Je vidět, že psychicky neunesl svůj slabý výkon proti Wawrinkovi a vzdal zbytek sezóny.

Připomíná mi to, jak Rafa neunesl prohru s Rosolem ve Wimbledonu, a také vzdal zbytek sezóny.

Weak3
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:09Od: Krisboy
Srabi.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:09Od: Forehand
Lol.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:28Od: Vlk-v-trave
USO uz nikdy v kariere nevyhraje. pristi rok ho uz v prvnim vysoupne...Vesely Kudla atd.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:51Od: Kamilos88
Pro Federera ideální konstalace v otázce dolepeni Connorsovych rekordu.

Do konce roku chybí 4 turnaje, které bude hrát a pokud by Djokovic nehrál, tak v halách na rychlých hardech bude favorit každého turnaje včetně TM.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:53Od: SwissMaestro
Hlavně aby si sám Fedex dal záda do pořádku. Ale pokud Djokovič opravdu skrečuje sezónu.....vidím tu šanci na koncoroční šanci o sv. 1 :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:39Od: Matti
Tak to opravdu ne.
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:39Od: Cico93
Vidíš šancu v šanci?
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:16Od: acc
No1 bude na 95procent Nadal dle meho..
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:02Od: Kamilos88
Nevím proč pořad řešíte N.1

Nadal a Djokovic chtějí 20+ GS, Federer chce 110 titulu a další GS.

Jednička je všem třem dle mého úplně u prdele
[ Reagovat ]
12.09.2019 03:42Od: Marduch
Ne ne a jeste sedmkrat ne
[ Reagovat ]
12.09.2019 12:14Od: turista
Souhlasím s Marduchem.
[ Reagovat ]
12.09.2019 12:13Od: turista
Pokud ano tak ne nadlouho.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:17Od: peRFect
Pokud 1-2 vyhraje, tak nenastoupí všude, protože by to ty záda asi nevydržely. Navíc má Laver, kde zcela jistě před domácím publikem nebude hrát na 80%.
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:09Od: Kamilos88
Otaznik je jenom Paříž, jinak bude hrát vše.

Pokud by tam Nole nenastoupil tak tam Federer na 99% pojede.
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:03Od: Patik
Nevieš ako je natom Federer zdravotne ? ak by Djokovič vypadol a Federer by bol zdravý tie haly by si mohol postrážiť..prípadne aj Turnaj Majstrov.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:20Od: Vlk-v-trave
Pristi rok muze byt Srdickar bez titulu z GS...tohle bude trvat asi dele...
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:55Od: paddy
To tě bude zajímat

Elvis možná příští rok zazpívá ve Fulneku :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:12Od: paddy
V rámci každoročního King Kong festivalu
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:26Od: Vlk-v-trave
Tak to je PECKA. Mel jsem tucha, ze FU bude ufon. A je to potvrzeno.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:15Od: Patik
Vieme kto ovládol kurty keď Djokovič laboroval s lakťom..
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:24Od: Mayo
Veru fackovací panák Egoista (:
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:30Od: Cico93
Nadal.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:07Od: Forehand
Novak uvažuje správnou cestou. Strata na svetovú jednotku je citelná, do konca roka samé mickey mouse turnaje a možno bude lepšie dnes urobit krok spat, aby mohol v januári urobit dva vpred.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:31Od: Cico93
Presne, nemá cenu niečo zbytočne siliť.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:45Od: Kamilos88
Pro fanoušky Nadala je od USO do AO vše mickey mouse turnaj - chápu proč :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:49Od: Forehand
Nie sú GS,..Preto :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:51Od: Kamilos88
Jasné to už známe.

Monte carlo má větší váhu než Paříž a jiné historky vašeho tábora.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:10Od: Forehand
Samozrejme, ze známe ze najlepší sa vzdy a navzdy budu merat podla GS :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:06Od: Patik
koniec koncov preto Federer drží rekord predsa..:)
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:16Od: spaniel
Jj, a nemusel vyhrat jeden osmdesatkrat. Ten bude jeste v sedmdesati vyskrabavat zrnicka antuky z prdeIe.
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:52Od: Forehand
Nemusel, lebo nevedel..:)

Fackovací panák Nadala s Djokovicom, podla potreby.
[ Reagovat ]
11.09.2019 14:58Od: Patik
Kronika Rafaela Nadala :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:21Od: Kamilos88
Poslední potřeba byla před pěti lety
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:28Od: Cico93
Toľko rokov ste čakali na GS.
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:34Od: Cico93
A o akých 5 rokoch píšeš? Však na RG prehral s Nadalom a na Wimbledone s Novakom....čiže podľa potreby.
[ Reagovat ]
11.09.2019 23:37Od: peRFect
Od FO 2014 Nadal prohrál všechny 3 utkání na GS s Novakem a z toho 2x v jednoznačných třiseťácích.Celkovou bilanci má za posledních 5 let Rafa 6:13. Statistika s Rogerem od té stejné doby 1:6
[ Reagovat ]
12.09.2019 00:28Od: Forehand
A od 2012 to má Rafa s Novakom 4:3..Na GS.

Sranda, čo?..

Ako sa dá hrať s číslami..
[ Reagovat ]
12.09.2019 08:53Od: peRFect
Ano, ale 9 let není 5 let. Před pěti lety jsem neměl žádný dítě a terazky hej, dvě. 9 let je skoro dekáda, to už nemohu brát za současnost. Výsledky z poslední doby jsou pro mě více vypovídající.
[ Reagovat ]
12.09.2019 09:20Od: Cico93
7
[ Reagovat ]
12.09.2019 16:50Od: Forehand Re: PerFect, Kamilos..
Chlapci, akú relevanciu má dnes prosím vás RG15?..

V roku 2017 ste riešili posledné tri roky, lebo dlhšia minulosť bola bezpredmetná.
V roku 2019 riešite posledných 5r, lebo dlhšia minulost je bezpredmetná..

Este stále sa necítite kok0tno?..
[ Reagovat ]
12.09.2019 10:05Od: Kamilos88
Forehand no.

Jeho od/do se hodně mění, nejčastěji zabrouzda tak do let 2006-2009. Poslední roky nejsou součásnost
[ Reagovat ]
12.09.2019 11:02Od: Cico93
Súčasnosť je taká, že za posl. 3 roky Rafa dominuje na GS.
[ Reagovat ]
12.09.2019 11:29Od: Cico93
5/12, 2x skreč, žiaden upset. Wimbledon 17 možno, ale to hral Luxemburčan na tráve naozaj skvelo.
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:34Od: acc
Hochu, ty si zaslepeny fanatik :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:18Od: Forehand
Ako povies, pán pravdepodobne.
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:34Od: acc
Proc ti dela problem "pravdepodobne". Kazdy den se rozhodujes, idkyz to asi nevis, na zaklade pravdepodobnosti:)
[ Reagovat ]
11.09.2019 19:48Od: Amputace
To sice ano, ale málokomu se chce hrabat v rozhodnutích, která už udělal :) Nicméně jako fanoušek Federera bys měl být spíš potichu, protože zrovna u něj je těch kdyby opravdu hodně a jsou podstatě významnější pro dopad na podobu celé jeho kariéry než jedno nebo dvě Nadalova US Open, která vyhrál s jednodušším losem...
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:03Od: raduz
Mě haly baví moc.Nadalovi je tam houbelec platný,že tře tou svou velkou prdelí sběračům o usta.Ono vůbec fandit mu,tak to za hranicí vkusu?.Vysada nepovedených řekl bych...
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:33Od: Hypertac
Ty budeš asi dobrý dement, že? Ten typ, co má doma místo TV plakát RF. Neurazej fanoušky jakéhokoli hráče, nemuselo by se Ti to vyplatit.
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:34Od: spaniel
lol
[ Reagovat ]
11.09.2019 17:57Od: raduz
Mrkni osle do zrcadla a potom na foto Nadala.Konečně pochopíš?..
[ Reagovat ]
11.09.2019 20:10Od: atptour
Demente
[ Reagovat ]
11.09.2019 15:20Od: Kamilos88
Connorsuv rekord je velká věc. To nemusí být nikdy překonáno.
[ Reagovat ]
11.09.2019 16:04Od: Forehand
Bol by prekonán, ak by chcel byt prekonán.

Ale top hráci sa nezameriavajú na kvantitu, ale kvalitu.
[ Reagovat ]
13.09.2019 17:58Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:11Od: Frantz
Myslíš něco jako "ked odratame antukove tituly..." a jiné historky z vašeho tábora
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:53Od: paddy
Zbývá víc bodů než za GS, to se opravdu nevyplatí
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:01Od: steve79
Uvidime. Nedavno jsem psal, ze bude velice tezke predehnat Fedexe. Ctyri Grandslamy neni malo a pristi rok bude Novakovi uz 33.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:03Od: SwissMaestro
Navíc pořád je šance, že Fedex jeden či v případě i štěstí dva přidá :)
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:04Od: steve79
Roger mel zkusit privest do tymu nekoho noveho. Nehraje spatne, ale potrebuje novy Impulz.
[ Reagovat ]
11.09.2019 12:07Od: Krisboy
Mentálního kouče. Pepého nebo někoho takového.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:19Od: peRFect
:D :D :D
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:25Od: Krisboy
Když teď Nol3 nebude nějakou dobu hrát, mohl by ho Roger požádat o Pepého zapůjčení. Ale oni se nemají rádi, takže to asi neklapne. Navíc zlepšit palici Roger potřebuje hlavně právě proti Nol3mu, takže by to ani nemělo význam.
[ Reagovat ]
11.09.2019 13:19Od: turista
No jo tenhle cíl 20GS nebo víc může být bohužel pro Djokera mission impossible. Bohužel. Zranění a event.operace přišlo v nejméně vhodnou dobu.
[ Reagovat ]
11.09.2019 18:50Od: DORSCH
zranenie ano,operacia naopak,do AO je vela casu,prinajhorsom pride o jeden GS,ktory sa bude hrat v nasledujucich deviatich mesiacoch
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist