Djokovič na Australian Open? Uvidíme. Musíme počkat a pak se uvidí, řekl Srb

  • První hráč světového žebříčku Novak Djokovič nechává otázku své účasti na Australian Open stále otevřenou. Srbský tenista, který by měl v lednu v Melbourne obhajovat titul, stále jednoznačně neřekl, zda už se nechal očkovat nebo zda to má v plánu. Bez vakcíny ale podle současných podmínek nemůže v Austrálii startovat.
    21. 11., 13:38 | Aktuality |  118 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Uvidíme. Musíme počkat a pak se uvidí," řekl dvacetinásobný grandslamový šampion Djokovič v Turíně po semifinálové prohře s Alexanderem Zverevem.

Očkování komentovat nechtěl s odkazem na to, že je to jeho soukromá věc. V minulosti se ale k vakcinaci stavěl zdrženlivě a dosud spoléhal na to, že onemocnění prodělal.

Ředitel úvodního grandslamového turnaje Craig Tiley ale v sobotu znovu zopakoval, že neočkovaní tenisté nebudou moci na Australian Open startovat. Přístup do areálu nebudou mít ani pořadatelé či fanoušci bez vakcíny.

"Rádi bychom tu Novaka viděli, ale on ví, že musí být očkovaný, aby mohl hrát," vzkázal.

Australian Open je na programu od 17. do 30. ledna.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (118)
22.11.2021 20:10Od: SwissMaestro K tomu očkování
1) Vakcíny jsou neschválené, experimentální
2) Nikdo za to nenese zodpovědnost, podepisuje se souhlas
3)Dle rezoluce Rady Evropy č.2361 nemá být očkování povinné a nikdo neočkovaný nesmí být diskriminován.

Tři jasné důvody proč by ani v Rakousku nemělo projít povinné očkování. Tečka.
[ Reagovat ]
22.11.2021 20:11Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
02.12.2021 18:14Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
22.11.2021 20:31Od: tedi
2) neni pravda, odpovednost nese stat
https://www.mzcr.cz/wp-content/uploads/2020/04/%C4%8Casto-kladen%C3%A9-dotazy-k-n%C3%A1hrad%C4%9B-%C3%BAjmy-za-o%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD.pdf
[ Reagovat ]
22.11.2021 20:43Od: tedi
k 1) vakciny jsou schvalene, zatim podminecne, ovsem nejsou experimentalni
[ Reagovat ]
22.11.2021 20:43Od: tedi
https://ockovani.praha.eu/mytus-vakciny-proti-covid-19-jsou-experimentalni/
[ Reagovat ]
02.12.2021 18:13Od: Smazaný účet
Už jenom způsob aplikace v O2 aréně v očkovacím jarmarku atd.. Stádo na to velkoryse přistoupí. No a to je pak těžký. Každý utíká před covidem ke spasiteli pro dávku. A zapomene na obvoďáka. Myslí na vůdce. Vůdce je spása, vůdce je velmi přísný.
[ Reagovat ]
22.11.2021 22:19Od: Forehand
Prvy bod je: Vakciny fungujú.

Ostatné body su tym pasom absolutne bezpredmetné. Alebo je tych 80% hospitalizovanych neockovaných, len taka nahodicka?
[ Reagovat ]
22.11.2021 22:23Od: SwissMaestro
Vakcíny právě totálně nefungují a ještě níčí zdraví mnoha lidem.

https://www.youtube.com/watch?v=lB5oR2gFQEw

Vážně nechci dopadnout jako tato paní, jedna z lidí co mají následky po vakcíně...
[ Reagovat ]
22.11.2021 22:41Od: Fandina
Jak si přišel na to, že nefungují?
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:06Od: paddy
Jedna věc je vakcíny se bát/nechtít a druhá používat nepravdivé argumenty

Vakcíny jsou schválené skoro rok

Jakékoli očkování způsobuje smrt a vedlejší efekty.
Všechny léky mají vedlejší účinky a ničí hlavně játra a ledviny a lidi je zobou jako hloupí vrabci

Smrtnost na očkování je mnohonásobně nižší než na nemoc

Oficiální data americké CDC

Reports of death after COVID-19 vaccination are rare. More than 442 million doses of COVID-19 vaccines were administered in the United States from December 14, 2020, through November 15, 2021. During this time, VAERS received 9,810 reports of death (0.0022%) among people who received a COVID-19 vaccine.

Smrtnost vakcíny je 0,0022% (1 z každých 45 tis), smrtnost covidu byla 2% bez očkování, tj. 1000x vyšší
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:31Od: FulnekUltras
2% možná tak hned na začátku, teď už mutacemi výrazně slábne - jakkoliv se farmakofašistický gateSSorosovský mainstream všemožně snaží udržovat morbidní atmosféru panického strachu

dnes např. v Česku - ze dvou milionů údajně pozitivních cca 32 tisíc údajně mrtvých - to jsou 2% ???!!!?????
[ Reagovat ]
23.11.2021 07:47Od: paddy
Přesně tenti argument jsem čekal a naopak podporuje, proč očkování funguje smile

smrtnost klesá, protože velká část populace je očkovaná, takže neumírá tolik jako neočkovaní smile
[ Reagovat ]
23.11.2021 17:20Od: FulnekUltras
;-)))))

tak aspoň doufám, že plánovaný ničím neomezený počet "posilujících dávek" na dobu krajně neurčitou ti nakonec přinese onen kýžený každodenní pocit naprosté jistoty a bezpečí
[ Reagovat ]
23.11.2021 20:02Od: paddy Re: Čím víc naočkovaných, tím méně mrtvých
Data mluví jasně smile

"...vakcíny, pokud už neochrání před nákazou, snižují riziko vážného průběhu covidu a logicky tak i úmrtí..."

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/data-mluvi-jasne-cim-vic-naockovanych-tim-mene-mrtvych-40378903#dop_ab_variant=0
[ Reagovat ]
23.11.2021 20:22Od: FulnekUltras
viz níže

goebbelsovská psychomasáž funguje na dobrou třetinu populace spolehlivě dodnes

a novinky.cz - i s jejich cíleně manipulativními titulky a "nenásilně" "moderovanými" diskuzemi pod taktovkou českých elfů z Vrabeljugend jsou v tomto směru hnůj největší
[ Reagovat ]
23.11.2021 20:41Od: FulnekUltras
přičemž výjimky se občas najdou:

---------------------------------------

Všimli jste si jak se věčně řeší co je zrovna teď a vůbec nikdo z těch pohlavárů se neptá, co to způsobí do budoucna? Třeba vůbec nic, ale o tom osobně silně pochybuji, protože dávat si dávku co 4-5 měsíců asi navěky přece též nemůže být OK. Prostě nic není dokonalé a chci mít právo to zpochybnit a osobně se rozhodnout do čeho půjdu. Již něolikrát v životě jsem se setkal s tím, že co se někomu vyplatilo zrovna teď, se mu pak násobně negativně vrátilo. Chápu, že jsou v nemocnicích vyčerpaní a mají toho plné zuby, jenže nic není černobílé a myslím si, že nemohou ukazovat na neočkované, jelikož ti se zase bojí, co s nimi udělá x dávek vakcíny. Pravda je někde v půli a proto by se podle toho měla vláda k lidem chovat. Přišlo zkrátka něco, na co jsme krátcí a neumíme se s tím vyrovnat. Hodně štěstí přeje všem očkovaným i neočkovaným JAREX.
[ Reagovat ]
02.12.2021 18:14Od: Smazaný účet
smile ty jejich data.
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:32Od: FulnekUltras
a to jsem vynechal patrně statisíce oficiálně neevidovaných pozitivních již očkovaných, kteří se už podle pravidel kovidfašismu testovat nemuseli
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:47Od: Fandina
Co to meleš, údajně, testuje se pořád, jak bys jinak zjistil, že očkovaný covid, kdyby se netestoval.
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:48Od: Fandina
očkovaný má covid
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:51Od: FulnekUltras
prakticky bezpříznakový netestovaný očkovaný roznašeč - a pak se nediv, že čísla nám opět prudce stoupají

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.11.2021 00:01Od: Fandina
Vakcina není vir, vakcina má v sobě látky, proti němu. Takže je logické, že očkovaný sám o sobě nemůže vir roznášet, pokud neonemocní.
[ Reagovat ]
23.11.2021 01:37Od: FulnekUltras
tvá logika je vskutku neprůstřelná ;-)))
[ Reagovat ]
23.11.2021 02:24Od: Fandina
Čekala jsem, že se o tom víc rozepíšeš, ale ty rád hraješ věci do autu. Ono totiž, když je kdokoli bezpříznakový a onemocní, roznáší to také. To není jen o očkovaných o kterých ty mluvíš.
[ Reagovat ]
23.11.2021 17:24Od: FulnekUltras
ano - je to pořád o všech

protože faktický rozdíl v míře ochrany a fyzickéího rizika mezi očk a neočk je reálně zanedbatelný

že farmakofašistický mainstream něco lidem už rok a půl vytrvale tlačí do hlav, tak to ještě vůbec neznamená, že je to také pravda

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.11.2021 17:26Od: FulnekUltras Re: přesněji
zanedbatelný - pokud ovšem odhlédneme od druhotných zdravotních rizik, která si lidi během svého života často vyrobí sami
[ Reagovat ]
23.11.2021 01:09Od: Forehand
Zdroj youtube pobavil :)
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:00Od: turista
Na vakcínách nic experimentálního není. Buďme rádi, že byly vyvinuty za 3/4 roku. Zachránily mnoho miliónů lidských životů, které by bez nich byly zmařeny. Co by za ně dali lidé, které koronavirus připravil o život.
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:11Od: paddy
Princip vakcín se zkoumá přes 10 let kvůli SARS a MERS
Kvůli covid dostal výzkum vyšší prioritu a dotace, takže vakcína byla relativně brzo
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:39Od: Fandina
Co se týká mRNA, tak tam jde prý o 30 let vývoje.
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:42Od: FulnekUltras
tak vy dva už to máte nevratně v sobě - takže teď nezbývá, než věřit ;-)
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:00Od: Anonym
Na vakcínách nic experimentálního není. Buďme rádi, že byly vyvinuty za 3/4 roku. Zachránily mnoho miliónů lidských životů, které by bez nich byly zmařeny. Co by za ně dali lidé, které koronavirus připravil o život.
[ Reagovat ]
22.11.2021 16:52Od: Rtanner27 Očkování
Nole má určitě dost známých doktorů a zaplatí si vakcínu jen na oko, žádnej problém smile
[ Reagovat ]
22.11.2021 16:58Od: Nola
uz si to davno zaplatil, tomu ver :D
[ Reagovat ]
22.11.2021 00:39Od: FulnekUltras v reálu
má Nole patrně ještě teď víc přirozených protilátek, než kdekterá vycukaná ovce po x-té dávce - a právě TO globálkovidfašisty absolutně nezajímá - proč asi ???!!!?????

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2021 00:41Od: Fandina
Nemůžeš vědět, kolik má přirozených protilátek, spíš jde o to, že když se řekne všichni, tak všichni,
[ Reagovat ]
22.11.2021 00:43Od: FulnekUltras
tak jako... nahrálas' mi moooc pěkně... ale já to teď radši zahraju do autu. ;-)))
[ Reagovat ]
22.11.2021 00:46Od: Fandina
Nemusíš to hrát do autu. Ale stejně neřekneš nic objevného. Takže je to jedno.
[ Reagovat ]
22.11.2021 00:57Od: FulnekUltras
jj, když všechny, tak všechny, paní kněžno... ;-) smile
[ Reagovat ]
22.11.2021 11:58Od: Smazaný účet
smilesmileje to tak. Novak má dobrej základ.
[ Reagovat ]
22.11.2021 11:44Od: Forehand
To nie je pravda. V reálu má očkovaný človek viac protilátok, než prekonaný. Môžeš si to kľudne otestovať v praxi. Vybrať ľudí 6mes po prekonaní a 6mes po očkovaní a rozdiel je násobne lichotivejší pre očkovaného.
[ Reagovat ]
22.11.2021 12:00Od: Smazaný účet
existují paměťové buňky a ty protilátky vyprodukují když je potřeba. V séru nejsou.
[ Reagovat ]
22.11.2021 13:29Od: Forehand
Zbytočná debata s antivaxermi.
[ Reagovat ]
22.11.2021 16:00Od: FulnekUltras
anti-covidvaxer je tady přesnější termín - s dlouhodobě prověřeným spolehlivým a bez jakýchkoliv bočních úmyslů aplikovaným očkováním proti čemukoliv nemám(e) sebemenší problém smile
[ Reagovat ]
22.11.2021 16:41Od: SwissMaestro
přesně jak píše Funek, mám v sobě hodně šmakulád, ale bez vedlejších účinků
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:18Od: Smazaný účet
smile a navíc mRNA není vakcína. To nouzovka co na deltu + neučinkuje.
[ Reagovat ]
22.11.2021 17:54Od: Fandina
Těžko mít dlouho ověřenou vakcinu na novou chorobu. Takže z tohohle pohledu je na tom stejně, jako jakákoli jiná, kterou dostáváš, protože předtím stejně jako ony, museli být schváleny, než se začli aplikovat. Rozdíl mezi covidem a ty předtím je ten, že teď je pandemie covidu. Takže je to aktuální věc.
[ Reagovat ]
22.11.2021 17:55Od: Fandina
musely a začaly
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:09Od: Fandina
Jinak samozřejmě, nejlepší by bylo, kdyby žádná očkování nebyla potřeba.
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:14Od: Smazaný účet
vakcínu nemaji tak nebude ani očkování. "Je tu delta plus a my očkujeme vakcínou na starý typ viru"
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:15Od: Smazaný účet
https://zivotvcesku.cz/kdo-jde-ted-na-ockovani-musi-znat-svuj-zdravotni-stav-pred-vakcinou-je-nutne-udelat-pcr-test-doporucuje-imunolog-jiri-sinkora/
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:26Od: Fandina
Ty tvoje články jsou nepodstatné. Podstatný je podpis pod tím, kdo vakciny schaluje.
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:30Od: FulnekUltras
EMA prý ještě pořád "vede proces schvalování" u sputniku a sinovacu - tak jsem na TO opravdu zvědav
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:33Od: Fandina
Schvalují vakciny, to je jejich práce. Nevidím na tom nic zvláštního.
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:35Od: FulnekUltras
až budou "východní" vakcíny schváleny, bude to aspoň trochu normální situace - pokud má jít skutečně o zdraví lidí a ne o něco úplně jiného
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:37Od: Fandina
Na východě se očkují svými na západě také svými. A co má být?
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:38Od: FulnekUltras
uznávat by se ale mělo všechno aspoň trochu účinné všude - jinak akorát pokračujeme ve studené válce a černo-bíle zaslepeném ideologickém boji
[ Reagovat ]
22.11.2021 18:51Od: Fandina
Pokud jsou vakciny srovnatelné, tak nevím, proč by měla být kvůli nim studená válka. Každý si nakoupí tu, která je pro něj výhodnější.
[ Reagovat ]
22.11.2021 19:17Od: FulnekUltras
jsi už opravdu ani ne tak trapná, jako směšná smile
[ Reagovat ]
22.11.2021 20:36Od: Fandina
Nechtělo se mi to rozebírat, ale pořád omílat, jak to děláš ty, východ západ je pro mě ohraná deska. Spíš jde o to, jaké ty vakciny jsou. V konečném důsledku je dostanou pořád jen lidi a pokud jsou srovnatelné, tak je zbytečné za tím hledat politiku.
[ Reagovat ]
22.11.2021 21:43Od: FulnekUltras
no právě
[ Reagovat ]
22.11.2021 22:04Od: Fandina
Tak ji tam nehledej.
[ Reagovat ]
22.11.2021 19:33Od: soloo
bud veris ze je pandemia aneb veris ze je to plan-demia a podvod a od toho se vyvyja nazorovy stret
[ Reagovat ]
22.11.2021 19:57Od: FulnekUltras
asi tak
[ Reagovat ]
22.11.2021 20:48Od: Fandina
O tom, že ty za tím vidíš podvod je jasné. Vidíš ho všude.
[ Reagovat ]
22.11.2021 20:51Od: Fandina
Samozřejmě, každý potřebuje nějakou kotvu, něčemu věřit. A od toho se názor odvíjí.
[ Reagovat ]
22.11.2021 22:23Od: Forehand
Aj ta dlhodobo aplikovaná a spolahliva vakcina musela niekedy zacat :)

Vakcina prisla na jar 2021, vyvijala sa od jari 2020, myslim, ze bola testovana xykrat a ukazuje sa, ze je vsetko v poriadku. Vedlajsie priznaky su len pri zlomku ockovanych, co sa aj predpokladalo.
[ Reagovat ]
22.11.2021 23:02Od: turista
smile
[ Reagovat ]
22.11.2021 00:11Od: FulnekUltras pro většinu dam jistě zajímavá fotka
ovšem killbill by raději uvítal odhalené ramínko bezmocného batolete

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2021 12:02Od: Smazaný účet
je mi smutno po Fandině. Ach. smile
[ Reagovat ]
22.11.2021 00:07Od: Forehand
Nole sa zapredá a do AO pojde.

Nie každy má v sebe ten glanc ako Rafa, ze dobrovolne vynechá GS, keď sa mu nehce hrať ;)

Djokovic sa za rekordom potrhá, aj keby mu tatka vešali.
[ Reagovat ]
22.11.2021 13:06Od: annah
To bylo kvůli zranění chodidla,ne?
Ne proto, že se Rafovi nechtělo hrát...
[ Reagovat ]
22.11.2021 16:58Od: Marduch
každý určitě ne, jen bych fakt nemluvil o glancu:D
[ Reagovat ]
22.11.2021 22:25Od: Forehand
To ani nemusis, Rafa vynechal xy GS, kde reálne mohol byt, ale uprednostnil rodinu.
[ Reagovat ]
23.11.2021 00:33Od: Marduch
Jsi to opravdu ty Forehande? Krádež nicku?
[ Reagovat ]
23.11.2021 01:12Od: Forehand
To by si nikto nedovolil :)
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:29Od: Smazaný účet Gratulace!!!!
Tak ten Sašasmile
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:13Od: Fransoas
Přiznám se,že by mi Djokovič na AO vůbec nechyběl.Pořadatelé pravděpodobně na svém vyjádření budou trvat.
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:57Od: turista
Tak mně by tam teda chyběl.
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:02Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 20:30Od: aape
souhlas
[ Reagovat ]
21.11.2021 20:36Od: Nola
smile asi fanda zbytku B3...
[ Reagovat ]
21.11.2021 20:36Od: Nola
jej ospravedlnujem sa, to patrilo inde
[ Reagovat ]
21.11.2021 20:29Od: Nola
koho zaujima tvoj nazorsmile
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:08Od: baba
no tak Nole, nedej se ...
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:41Od: PetaM
Tak buď víš, nebo nevíš. Buď máš názor, nebo nemáš. Buď jsi rozhodnutý, nebo nejsi rozhodnutý. Buď jsi chlap, nebo nejsi chlap ...
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:11Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:34Od: Fandina
Já myslím, že je rozhodlý a ví, co udělá. Ale nemá potřebu to říkat.
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:53Od: Smazaný účet
Já si to myslím taky. Má za sebou spoustu děsivých zážitků z dětství. Novak nezklame.smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:53Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:53Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:02Od: Smazaný účet
Nech se upíchat až do konce ovečko
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:30Od: RFanousek
Doufám, že vytrvá ve svém postoji a nezradí sám sebe kvůli vidině nějakého pitomého rekordu. Stejně už každý objektivně uvažující člověk ví, že je statisticky nejlepším hráčem historie už nyní tak co si dokazovat.
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:49Od: Pavol
Ja - vesnický strejda dosledoval Lehečku smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:53Od: Pavol
To malo byť pre FandimRF smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:03Od: turista
No jo. On ale potřebuje získat ten 21.GS jako první a zlomit svého největšího soupeře v honbě za GS.
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:05Od: turista
Získávat GS bude pro Big 3 těžší a těžší, Djokoviče nevyjímaje.
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:21Od: Pavol Srbský národný hrdina.
Vypýtaj si potvrdenie o prekonaní. To by mohlo u domorodcov platiť. smile

Novak vydrž - veríme. smile smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 21:39Od: FulnekUltras
přirozeně získané protilátky - stejně jako prokazatelně funkční levné LÉKY globálkovidfašisti neuznávají - proč asi?

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2021 12:05Od: Smazaný účet
no přesně. Celé je to podvod. Vakcínu nemaji jen to tak pojmenovali. Jsem zvědav co na to valneva.
[ Reagovat ]
21.11.2021 15:47Od: Krisboy
Kdo si počká, ten se dočká smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 15:37Od: com
Ja bych taky řekl, že kvuli vidine dalsiho GS se i necha naockovat smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:55Od: Smazaný účet
asi né. Hodí raketu do hlediště a je mu to ukradený.
https://www.australiannationalreview.com/health/mike-yeadon-ex-pfizer-scientist-sent-this-out-on-thursday-we-are-approaching-stage-5/
[ Reagovat ]
21.11.2021 15:34Od: Tomas_Smid_fan napíná nás
jak Marie před/po neposkvrněným početímsmilesmile
[ Reagovat ]
21.11.2021 14:48Od: paddy jen nás napíná
peníze, tituly nebo rekordy lámou charakter smile

přijede, ale stejně nevyhraje
[ Reagovat ]
21.11.2021 14:57Od: Nola
v poslednej dobe tvoje predikcie su uplne mimo smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:35Od: Tomas_Smid_fan
nestrašsmile
[ Reagovat ]
21.11.2021 15:24Od: Matti Re: Nole
At už se rozhodne jakkoliv, i tak klobouk dolů.
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:26Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:15Od: Smazaný účet
covid pas je administrativní záležitost a lékařská etika, která v tomto případě se staví proti etice výrobce m RNA "vakcíny" Takže je to jasné.
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:20Od: Smazaný účet Re: takže k čemu ho může nutit pořadatel?
Celý S-protein je zodpovědnou molekulou za patologické projevy infekce covid-19. Přitom neexistuje kontrola nad mírou exprese S-proteinu po vakcinaci mRNA vakcínou - z toho plyne, že u pacientů s vysokou mírou exprese S-proteinu dojde k příznakům shodným s infekcí.
1. Neexistuje kontrola nad místem exprese S-proteinu - z toho plyna zasažení různých tkání a orgánů.
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:00Od: Fandina
Meleš nesmysly, vyčtená slova bez souvislostí a neustále s tím spamuješ. Pokud máš problém s očkováním, vyřeš si ho sám a neotravuj s tím druhé.
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:12Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:13Od: Smazaný účet
mě je to docela srozumitelné.
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:18Od: Fandina
Mně je to také jasné, takže nemám potřebu o tom psát.
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:26Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 18:39Od: Smazaný účet [ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist