Djokovič obhájil wimbledonský titul, ve finále porazil opět Federera

  • WIMBLEDON - Finále mužské dvouhry ve Wimbledonu vyhrál po roce znovu Novak Djokovič. Srbský tenista zdolal 3-1 na sety sedminásobného šampiona Rogera Federera a získal 9. grandslamový titul. Potřetí zvítězil na trávě v Londýně, čímž se vyrovnal svému trenérovi Borisi Beckerovi.
    12. 7. 2015, aktualizováno | Aktuality |  413 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič hrál ve wimbledonském finále počtvrté za posledních pět let, Roger Federer podesáté v kariéře. Podruhé v něm svedli vzájemný souboj a zápas měl opět stejného vítěze. Loni zvítězil po pětisetové bitvě tenista ze Srbska, kteý dnes na celkový triumf potřeboval o set méně.

Osmadvacetiletý Djokovič v průběhu turnaje přežil osmifinále proti Kevinu Andersonovi, proti kterému musel otáčet zápas z 0-2 na sety a navíc vyrovnanou pátou sadu absolvoval až druhý den. V ostatních zápasech však dominoval a svou formu potvrdil i ve finále. Naopak třiatřicetiletý Švýcar nedokázal navázat na parádní semifinálové představení proti Murraymu.

Strhující úvodní dva sety rozhodl vždy až tie-break, přičemž v tom prvním uspěl 7-1 Djokovič a v tom druhém 12-10 Federer. Oba finalisté měli přitom šanci vést 2-0 na sety, své šance při setbolech však nevyužili.

K zisku prvního setu měl blíže Švýcar, ale Djokovič za stavu 5-6 odvrátil při svém servisu dva setboly a pak dominoval zkrácené hře. Ve druhém setu to bylo obráceně. Federer čelil sedmi setbolům, prvnímu za stavu 4-5 a šesti v tie-breaku, z toho třem v řadě poté, co prohrával 3-6, ale všechny ustál. Při pátém z nich už Djokovič střílel vítězný úder, ale Švýcar vystihl stranu a kontra úderem výměnu vyhrál. Sám nakonec proměnil druhý setbol po druhém servisu stylem servis-volej a publikum bylo ve varu.

Djokovič se ze ztráty druhého setu rychle oklepal. Dobře returnoval a dlouhými údery a skvělým pohybem držel Švýcara u základní čáry, co nejdál od sítě. Federerovo podání se mu povedlo prorazit na 2-1 a poté byl za stavu 3-2 zápas kvůli dešti na dvacet minut přerušen. Střechu nad centrkurtem organizátoři nezatáhli.



Po návratu ze šaten si hráči jistě drželi servis, což Djokovičovi stačilo k zisku třetího setu, který ukončil smečí. I ve čtvrtém setu byl Srb komplexnějším hráčem s dobrým servisem i returnem a tradičně skvělou mezihrou. Na Federerovi bylo znát, že mu dochází morální síla. Nic na tom nezměnil ani fakt, že většina diváků v hledišti mu fandila a tlačila ho k výhře.

Djokovič čtvrté sadě dominoval a zápas završil forhendem do odkrytého rohu kurtu. "Roger z vás dostane to nejlepší, je potřeba hrát na hraně a bojovat tvrdě o každý míč," komentoval Djokovič, který vyrovnal vzájemnou bilci s Djokovičem na 20-20. "Je velkou výzvou s ním hrát, jelikož spousta hráčů mé generace ho obdivuje a berou ho jako lídra."

Na oslavu výhry již tradičně utrhl kus trávy z kurtu a snědl ji. "Nevím, co tam dávají, ale chutná výtečně. Je to už taková tradice," smál se Djokovič, který obhájil titul jako první ve Wimbledonu od roku 2007, kdy Federer získal pátý vavřín v řadě.

Třetím wimbledonským triumfem vyrovnal Beckera

Djokovič dnes odehrál své 17. grandslamové finále a získal 9. titul. V historických tabulkách se osamostatnil na osmém místě, když se odpoutal od Freda Perryho, Kena Rosewalla, Jimmyho Connorse, Ivana Lendla a Andrého Agassiho.

Nejvíce grandslamových titulů:
Roger Federer (Švýc.) 17
Pete Sampras (USA) 14
Rafael Nadal (Šp.) 14
Roy Emerson (Austr.) 12
Rod Laver (Austr.) 11
Bjorn Borg (Švéd.) 11
Bill Tilden (USA) 10
Novak Djokovič (Srb.) 9
Fred Perry (Brit.) 8
Ken Rosewall (Austr.) 8
Jimmy Connors (USA) 8
Ivan Lendl (Československo) 8
André Agassi (USA) 8

Ve Wimbledonu srbský tenista zopakoval své triumfy z let 2011 a 2014 a se třemi trofejemi z trávy v All England Clubu se vyrovnal svému trenérovi Borisi Beckerovi a američanu Johnu McEnroeovi. Obhájit wimbledonský titul dokázal Djokovič jako první od roku 2007, kdy Federer získal pátý vavřín v řadě.

"Každý si představuje, že tady stojí na centrkurtu a drží tuhle nádhernou trofej. Proto tvrdě pracujete celý život každý den a ten pocit, když to nastane, je vzrušující," řekl Djokovič se slavným zlatým pohárem v náručí již pod střechou, kterou pořadatelé na slavnostní ceremoniál zatáhli.

Letos Djokovič triumfoval také na Australian Open, ve finále Roland Garros mu zkompletování kariérního grandsamu překazil Stan Wawrinka. Dnešním vítězstvím potvrdil svou suverenitu v čele světového žebříčku, ve kterém má náskok na druhého Federera více než čtyři tisíce bodů.

Držitel rekordních 17 grandslamových titulů Federer dnes nevyužil příležitost stát se historicky prvním osminásobným šampionem Wimbledonu a zároveň jeho nejstarším vítězem.

"Nehrál jsem špatně, ale on byl lepší v důležitých momentech a pevný jako skála," uvedl Federer. "Měl jsem šance v prvním setu, se štěstím vyhrál druhý a pak nevyužil další příležitosti ve třetím. Strašně rád bych tady zase vyhrál, ale Novak byl příliš dobrý." 

Wimbledonský šampion získal šek na 1,88 milionu liber (okolo 72 milionů korun před zdaněním), poražený finalista si přišel na 940 tisíc (přes 35 mil. korun).

• WIMBLEDON 2015 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 14.455.000 eur
nedělní výsledky mužů (12. 07. 2015)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Federer (2-Švýc.) 7-6(1) 6-7(10) 6-4 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (413)
13.07.2015 19:35Od: gigin Rasheed dostal chuť na Gyros?
http://www.perthnow.com.au/sport/tennis/coach-roger-rasheed-available-to-possibly-team-up-with-nick-kyrgios/story-fnhq6fym-1227434161321
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:23Od: Smazaný účet Dotaz
Chtěl bych se zeptat, jestli existují servery, kde je možné zjistit, na které turnaje se který hráč/ka v sezóně přihlásili? Jedná se mi hlavně o naše... Díky.
[ Reagovat ]
13.07.2015 18:51Od: steve79
Kdy vůbec začíná Montreal? Myslím, že nějak kolem 10. srpna.
[ Reagovat ]
13.07.2015 18:59Od: Smazaný účet
Přesně 10.8.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:02Od: a.magerova
Dva dny po Rogerových narozeninách, to se Ti bude jistě pamatovat líp :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:10Od: Smazaný účet
Takže dva dny a měsíc pčed mýma :-))
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:17Od: a.magerova
Anebo.... bez jednoho dne 23 týdnů před 44. narozeninami Jardy Jágra.... no uznej, že podle tohoto se nejde splést ani o minutu :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:26Od: Stan_Borowitz
735880 dnů od narození Ježíše Krista, to se pamatuje nejlíp, bo JK každý zná.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:28Od: Frick
A JJ ne?
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:31Od: Stan_Borowitz
Vlastně jo, bo Jarda je bůh... tak to taky jde.

Roger je jen král, takový zástupce Boha na Zemi, to je o level níž. Včera mohl povýšit, ale vyměnil to za trochu pozemského potěšení.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:46Od: DORSCH
ja pred zapasom s Novakom asi menim tiez
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:47Od: DORSCH
to by mi dal po takom navrhu srb do drzky
[ Reagovat ]
13.07.2015 18:37Od: gigin Staňo
to sú tupci v tom Blesku, hle!!

http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/241467/bizarni-situace-v-utrobach-wimbledonu-djokovic-olizoval-zenu-federer-delal-ze-nic-nevidi.html
[ Reagovat ]
13.07.2015 18:46Od: steve79
Přesně. Co měl jako Federer dělat? Jsou to hovada.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:01Od: a.magerova
Nebo co měl dělat Djokovič ?!
Kdyby udělal kiškiš, tak by to bylo hnusný, ale takto ?!!!
Opravdu hovada :-/
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:02Od: gigin
No hlavě ti dementi nepochopili o co jde. Stan níže to pochopil hned.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:02Od: Smazaný účet
No to je moc... Hlavně tyto plátky nekupujte a nezvyšujte jim tržbu.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:03Od: gigin
S tím sa nedá vytřít ani řiť.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:05Od: Smazaný účet
jj, škoda hoven, co s tím musí přijít do kontaktu. :D
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:11Od: a.magerova
Tak kdo má přístup na net už snad nemá tu potřebu vyhazovat prachy za novinový papír.... navíc jsou tam proti netu minimálně den staré zprávy a to už by mě nebavilo :-/
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:07Od: woody
Jsou to tupci,na druhou stranu se potvrdilo,že se mimo kurt opravdu vůbec nemusí...
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:13Od: Smazaný účet
Proč? Píšou tam, že to bylo půlhodiny po zápase. Na každém grandslamu spolu soupeři sdílí šatnu, takže určitě měli půl hodiny na to, aby prodiskutovali co a jak. Proč by se na sebe měli usmívat pořád, když se videli tak dlouho. Navíc je dost pravděpodobné, že to byla první chvíle, co Nole viděl svoji ženu. Fakt nevím, že v tom někdo hledá něco, co tam zřejmě vůbec není.
[ Reagovat ]
13.07.2015 23:22Od: woody
Nevím,stát se stejná situace mě,plácnu ho po zádech,prohodím nějakej šprým :-) Ale tohle asi úplně ne ...
[ Reagovat ]
13.07.2015 23:51Od: spaniel
Jiste...jeste bys mu i lízal boty :D
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:17Od: a.magerova A je to tu.....
http://www.super.cz/365100-misa-ochotska-si-dnes-vzala-tenistu-lukase-rosola.html
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:38Od: Smazaný účet
Odkdy se hraje turnaj ATP ve stejný čas jak Daviscupový víkend? :-O
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:18Od: gigin Vzpomínka na Jimba
Mi nejvíc utkvělo tohle. Kvítovka reagovala na prohru Kyrgiose a Jimbo to pak zabil :DDDDD

Od: Kvitovka456
alespoň že ten nesympatický Řek, Australan, Ománec, Pákistánec, Libanonec, Syřan, Turk, Etiopan, Novozélanďan, Uzbekistánec, Mongol, Severokorejec, Bulhar, Maďar, Albánec, Rumun, Filipínec a Kanaďan dohromady prohrál
[ Reagovat ]
06.07.2015 18:57Od: Jimmy.Connors
vono jih tam tetkonc hralo tolyk najednou? asy hrali dve ctyrhri nebo co, asi sem nevedel,ze se to muze takle hrad,tak nevym.ale muselo to bejd peklo,to zase jo.ale asi hraly dobre,dyz vihraly,ne?ja sem to na nojbugu nemnel,ale vo to strah nemam.
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:39Od: Smazaný účet
Jimbo se stal symbolem letošního Wimbledonu, třeba se objeví zas za rok. Pamatuju, že i dobrekafeporanu tu bylo svého času o Wimbledonu. :D
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:50Od: FulnekUltras
Určitě tu bude dřív, než u mešity na Koněvce přistavějí minaret... ;)
[ Reagovat ]
13.07.2015 18:18Od: Marduch
Aby ses nedivil :( 10% z Kebab prodeje jde na mešity. Bojkot kebabu.
[ Reagovat ]
13.07.2015 18:27Od: slacker
Tak sup sup, otevri si stanek s kebabem. Mas polstar 10% ze budes levnejsi nez konkurence.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:27Od: Stan_Borowitz
Nemá. On bude muset platit daně.
[ Reagovat ]
13.07.2015 21:28Od: Smazaný účet
A z gyrosu se platí příspěvky na řecké dluhy?
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:47Od: Kozoroh
https://mobile.twitter.com/Wimbledon/status/620284514011611137/photo/1#!/Wimbledon/status/620284514011611137/photo/1
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:48Od: Kozoroh
Poprvé po 9 letech Wimbledon opanovaly jedničky.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:24Od: gigin Ještě tento týden na travce jedna zajímavá věc
http://www.daviscup.com/en/draws-results/tie/details.aspx?tieId=100022380
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:25Od: gigin
Ovšem tohle je duel měsíce:

http://www.daviscup.com/en/draws-results/tie/details.aspx?tieId=100022454
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:36Od: Smazaný účet
Komentovat bych to nechtěl.

Proč tam není Gulbis? Mohl se konečně chytit.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:38Od: gigin
To jsme si s kámošem říkali taky, že by si pohonil triko :DD

Honí body v Umagu a Gstaadu.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:08Od: Smazaný účet
Těším se :-)) Ale Australani hrajou s Kazachy taky na trávě.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:01Od: gigin Hmmm
https://vine.co/v/evpw9XreQEE
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:05Od: Stan_Borowitz
No to bylo od Djokoviče opravdu trapné, že smutného Rogera nepřizval do trojky, alespoň objímací...
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:06Od: gigin
Jelena dělala krky.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:12Od: Stan_Borowitz
Si neumí zjednat doma respekt, nebo co? Co je to za Srba?
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:13Od: slacker
Co ma do toho Jankovic co krkat?
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:14Od: Stan_Borowitz
To není Janković, to je jelenova manželka.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:18Od: slacker
tedy laň
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:20Od: gigin
saň
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:41Od: Stan_Borowitz
nemá naň
nebo nechce odvést daň
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:43Od: gigin
tak pak jedině dlaň
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:57Od: VlS
a tak se tedy staň
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:10Od: Stan_Borowitz
Už tam není ani ň ...
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:50Od: Stan_Borowitz Re: Pustil jsem si to ještě jednou
a ten příběh je úplně jinak. Vůbec nechápu, jak je možné, že mi to nedošlo hned. Během té dešťové pauzy slíbil Novak Rogerovi noc s Jelenou, když ten zbytek vypustí, protože se doslechl, že Mirka po těch dvou double-porodech už s Rogerem pro jistotu nic nechce mít.

Roger svým ostentativním projitím kolem naznačuje, že on svou část dohody splnil a teď je čas na Novakovi. Ten se loučí s Jelenou podobně jako Woody Harrelson s Demi Moore, když odcházela k Robertu Redfordovi ve filmu Indecent Proposal...
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:54Od: slacker
No a co ti co stejne jako ja Neslusny navrh jeste nevideli?
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:03Od: Stan_Borowitz
https://www.youtube.com/watch?v=ehdAEyAGBEc

Místo "one million dollars" a "money" si dosaď "Wimbledon Cup"...
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:10Od: slacker
Presne takhle si predstavuji vlakno s inteligentnim clovekem na TP. Diky za rychly odkaz.
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:44Od: a.magerova
Tys neviděl Neslušný návrh ?!!!

"Nikdy se na mě nepodívá jako na něho." řekl Redford na konci filmu a měl na mysli tuto scénu....
https://www.youtube.com/watch?v=5rivvvWeYh4&feature=youtu.be&t=1m47s
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:48Od: slacker
Nevidel, za to sem diky tomu ze jsme doufal ze muzske finale W bude na Fandavi (Novasport utnuli v baraku minuly tyden) zapnul Fandu a dokoukal film Golfovy sen.
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:04Od: a.magerova Re: Golfový sen
A taky máš stejné pocity jako tento komentář:
"Pro někoho možná jen pohádka, ale báječně natočená a hlavně emotivní až běda. Ještě teď uroním při vzpomínce na tento filmeček slzu...."
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:12Od: slacker
Mam. Promin za strohost :-D
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:53Od: Stan_Borowitz
To v tom videu je chodba k heliportu, Roger už jde, Jelena chvíli po něm a Novak pak jen bezmocně běží a vidí Jelenu odlétat:

https://youtu.be/3kA0MydxWUo?t=104

Na rozdíl od filmu on měl ale večer tanec se Serenou, tak na tom nebyl tak špatně jako Woody.
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:00Od: VlS
A jde o to, jestli po tanečku přišla odměna, nebo trest :-)
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:01Od: a.magerova
No, ale předpokládám, že se TO Jeleně líbilo stejně jako Demi :-))

A taky si myslím, že Nole bude časem stejně jako Woody zuřit a žárlit a taaak....
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:54Od: gigin
Tvá dedukce - absolutní perfekcionalismus, Stane.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:58Od: Stan_Borowitz
Díky, gigine. Opravdu, všechno to do sebe zapadá. I to, proč po přestávce začal Roger hrát tak blbě.

Já se mu nedivím. Kdyby mi manželka odmítala plnit to, na co přísahala před Bohem, taky by mi nějakej blbej pohár, kterých už mám plnou dvougaráž, ukradenej.
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:07Od: gigin
Já jsem o tom přesvědčený, že jinak to ani být nemůže. Takže za tím stojí zase Mirka. Cherchez la femme.
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:53Od: a.magerova Re: S_B
Ty ses ženil v kostele?
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:19Od: Stan_Borowitz
A kde jinde se dá doopravdy oženit?
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:21Od: a.magerova
Jo tak na to já těžko můžu odpovědět bo já do kostela ani na čumendu.....
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:28Od: Stan_Borowitz
Na úřadě je to jen takové registrované partnerství mezi mužem a ženou. Žádný slib, který tam dáš, není nijak závazný.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:45Od: a.magerova
A co TEN NĚKDO NAHOŘE říká na ty Tvé zálety mimo svazek posvátný ? :-P
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:55Od: Stan_Borowitz
ON dobře ví, že pes, který štěká, nekouše... nechává mně hříšníkovi-teoretikovi trochu volnosti. A kdyby se ovečka náhodou zatoulala, dobrý pastýř ji najde a pomůže jí vrátit se ke stádu. Nakrmí ji, vyčeše. Jaký smysl by mělo ji trestat?
[ Reagovat ]
13.07.2015 20:21Od: a.magerova
Jo tak to je taky možnost..... my co spoléháme sami na sebe a své svědomí TO máme kapku jiné...... v případě uklouznutí, raději zapomeneme, ale po čase vypluje moc hezká vzpomínka, teda tak to píšou v knihách :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2015 22:21Od: Stan_Borowitz
Být pohanem je holt v lecčems složitější...
[ Reagovat ]
18.07.2015 01:14Od: Smazaný účet
Dobrý pastýř by měl naopak rozhodnutí nechat na ovečce, jestli se chce vrátit do "zlaté ohrady", nebo se "volná" toulat po pastvinách.....
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:04Od: VlS
A věří Mirka v boha? A ve kterýho? A má strach Mirka, nebo Roger? Na 6 děcek, to chce fůru odvahy, a když vezmeš v úvahu riziko, že se to se ˇte a místo dvojek přijdou 4 - fakt odvaha je na místě.
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:18Od: DORSCH
az sa Jelene narodia nahodou dvojcata bude uz neskoro
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:31Od: a.magerova
Skoro neskoro.... však vždyť i ten jeden malý Rogerův klučík vypadá jako A-Rod, tak třeba maj tenisté dohodu, že musí občas vyměnit "genofond", počkáme komu bude podobný malý Roddick.... a je dost pofiderní, že Nole ještě kluka neukázal, aby tam nebyly rysy Štěpánka :-))
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1c/52/1d/1c521de406faf2f9dcf1ee4421c5f337.jpg
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:35Od: DORSCH
v buducom zivote aj ja chcem byt tenista!
[ Reagovat ]
13.07.2015 18:56Od: a.magerova
Jo a ještě důkaz mého tvrzení, koukněte ta podoba, zatím teda jen ve stylu focení, ale...... :-))
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11390286_1000626669949756_7778477889552090862_n.jpg?oh=8387e8a4d8788d38ac8bcaae2226cd9c&oe=561C6CA8

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/10911253_929592523719838_4715403218958583519_o.jpg

https://usatftw.files.wordpress.com/2015/02/screen-shot-2015-02-01-at-7-46-46-am.png?w=660&h=427&crop=1

http://larrybrownsports.com/wp-content/uploads/2015/02/novak-djokovic-son-stefan.jpg
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:00Od: gigin Dominikovi přeskočilo
https://pbs.twimg.com/media/CJyoeo8VEAAeVWw.jpg
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:06Od: slacker
dominik je ten vlevo?
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:08Od: gigin
Nn, to je Kvitovka.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:12Od: slacker
Pak uz teda vime s kym mela to povedene vesnicke rande
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:44Od: Smazaný účet
http://www.tennis-arena.cz/ocima-frantiska-paly-federer-mel-i-smulu-8268cz/
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:52Od: Stan_Borowitz
No tak největší smůlu měl podle mne v tom, že Wawrinka prohrál s Gasquetem :-)
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:10Od: Smazaný účet
Toho někdo bere vážně? Mi přijde, jak kdyby tenis viděl naposledy před 20 lety a od té doby žil někde v klášteře a vypustili ho jen na zápas, aby to okomentoval.
[ Reagovat ]
13.07.2015 19:51Od: tito
S tím nepotvrzeným brejkem v prvním má pravdu. Kdyby Federer vyhrál první set, věřil bych tomu, že by udržel kvalitu svých předchozích zápasů a získal titul. Naopak Novak by možná šel herně dolů, byli jsme toho svědky vícekrát. Posledních 7 vzájemných zápasů vyhrál vždy ten, kdo vyhrál první set. A právě ve finále GS u nich dvou je to velmi důležitý faktor.
[ Reagovat ]
14.07.2015 10:55Od: Smazaný účet
To jo, ale s tím teřtím setem a přerušením je to úplná kravina, klasická Pálovinka. Federer čelil BB i v prvním gamu hned a i celý druhý set byl horším hráčem, tak či tak by ho Nole brejknul, žádné uspěchání tam fakt nebylo.
[ Reagovat ]
13.07.2015 13:04Od: gigin TB 2. set
kdo by se chtěl ještě juknout :)

https://www.youtube.com/watch?v=mSywWtS9YfQ
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:11Od: FulnekUltras
bylo to maso...až se už Mirka ani nemohla dívat...
[ Reagovat ]
13.07.2015 10:37Od: martinek37
Roger bohužel opět nedokázal předvézt to nejlepší v nejdůležitějším zápase. Naopak Nole na finále vylepšil svůj výkon o dvě třídy. U něj je hodně důležitá koncentrace a tu má maximální právě v těch top zápasech. Nicméně kloubok dolů před Rogerem. Je to pan tenista a stále věřím, že ještě alespoň ten jeden GS titul získá, i když je to stále těžší.
[ Reagovat ]
13.07.2015 10:50Od: FulnekUltras
Při troše štěstí by ještě i ty tři do 20 mohl zvládnout...ale upřímně taky nevím nevím...
[ Reagovat ]
13.07.2015 09:20Od: Pe3k finále
Výsledek i předvedená hra Rogera mě mrzí, ale Novak hrál neskutečně dobře. Servis měl vysokou kvalitu a o returnu netřeba mluvit. Škoda, že si Roger nenechal to nejlepší na finále. I tak je to pro Rogera velký úspěch a jen dokazuje své vyjmečné postavení v historii tenisu. Z Novaka vyrostl velký šampion, nejen herně, ale i vystupováním a chováním. Gratulace Novakovi, už to nebude dlouho trvat a bude mít dvojciferný počet grandslamových titulů. Roger bude mít solidní šanci na 18 na US a pak za rok na Wimbledonu.
[ Reagovat ]
13.07.2015 09:25Od: mihate
Výkon Noleho áno, ale vystupovanie šampióna ešte ďaleko.
[ Reagovat ]
13.07.2015 09:31Od: Pe3k
Já myslím, že vystupování má velice dobré. Sem tam si sice zařve apod., ale celkově se chová inteligentně. Když náhodou prohraje tak je k soupeři velice přátelský a vstřícný a hlavně se trapně nevymlouvá na zranění, povrch atd. uzná, že byl soupeř lepší. Mě u něj nejvíc vadí BB.

Federer jasně vede, to je pravý šampion, Nole se na něj slušně dotahuje a Nadal s Andym jsou v tomhle ohledu daleko pozadu. Andy se chová slušně alespoň mimo kurt, když už to na kurtu nejde, ale Nadal ten nezvládá žádnou roli šampiona.
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:13Od: turista
Nadal to má dnes těžký. Patří k nejlepším tenistům historie, je nejlepší antukář a současně nejlepší baseliner historie. Bohužel mu to momentálně nejde podle představ a kdejaká tenisová nula se na něj chce vytáhnout. Těžko to snáší a není se mu co divit.
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:24Od: gigin
Nejlepší 3 metry za bejzlajnou leda tak.
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:35Od: Bolomsson
Rafa je v tomhle směru pozadu? Tak to si teda půoslechnu v čem? Vždyť ten je v tom úplně stejný, jako Roger, naprostý profesionál, co vždy uzná kvality soupeře, na kurtu se vždy chová sportovně, stejně tak i mimo něj. Tyto dva já hodnotím na jedna s hvězdičkou, Nole do nich má v tomto ohledu hodně daleko!
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:50Od: tito
Obvyklá deformace reality podle Pe3k
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:59Od: kranyz
Tak čekal si snad něco jiného od hatera Nadala? Ten článek se ho netýká, ale tenhle "pacient" se o něj stejně musí nějak otřít...
[ Reagovat ]
13.07.2015 12:02Od: kranyz
Jinak myslím že vystupování na kurtu i mimo kurt je dobré u všech tří, Nole taky dokáže ocenit soupeře, je hold balkánská krev takže na kurtu občas "řádí" ale myslím že to je v normě a je to pravej šampión stejně tak jako oba zmiňovaní
[ Reagovat ]
13.07.2015 12:20Od: Bolomsson
Asi jsi fanda Noleho, ale nesouhlasím s tebou. Djoker má v tomhle směru hodně daleko do Rafy a Rogera, jak vede, vše ok, jak prohrává, začíná zuřit a chovat se nesportovně, tím ti nechci říci, abys svůj pohled změnil, říkám ti svůj náhled na Noleho. Ono, né nadarmo na turnajích nemívá takovou podporu od publika, jako ti dva výše uvedení, protože nejednou na turnajích udělal k divákům jistý nesportovní exces, kterým ho diváci buďto vypískali, či byla o nich znát očividná negativní reakce, takže asi tak! Ale jeho tenisové kvality nezpochybňuju, je to No. 1!
[ Reagovat ]
13.07.2015 20:32Od: Smazaný účet
A já myslela, že sport je o emocích :)
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:27Od: darek.vrana
Jediný, kdo nedokáže ocenit soupeře, je Federer. I když teď už občas něco utrousí, už se to musel taky naučit prohrávat.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:38Od: Stan_Borowitz
Tak on získal většinu titulů v temné éře tenisu a jeho tehdejší soupeři si žádné ocenění nezasloužili za tu amatérskou hru. Tak kde se to měl naučit?
[ Reagovat ]
13.07.2015 13:18Od: Pe3k Re: for all Nadal trolls
Bolomsson: Nadal je na hony vzdálený tomu, jak by se měl chovat šampion. Neustálé zdržuje, porušuje pravidla, po prohrách se vymlouvá na všechno možné a chtěl by, aby celý rok hrálo jen na antuce (i když ani to mu už nepomůže) a o jeho rituálech se snad ani bavit nemusíme...Navíc jeho rozhovory jsou děs, doteď neumí řádně anglicky, to Federer ovládá plynně kolik? Asi 5 světových jazyků.

tito: Nenapsal jsem nic, co by nebyla pravda.

Kranyz: Psal jsem o celé big four, nikoliv jen o Nadalovi.

Trollhand: Pro mě je finále Federera v téměř 34 letech velký úspěch a jsem na něj právem hrdý. Ty jsi ten co něco nezvládá. Když hrál Nadal s Brownem napsal jsi jeden koment a to ještě když se ti zase vysmívali, že ses po ponižující prohře Nadala o5 zkoval jako krysa do kanálu. Když Roger prohrál finále s Novakem, napsal jsi zde kolik? Asi tak 30 komentářů...Jsi malý ubohý hater, který nerozumí tenisu.
[ Reagovat ]
13.07.2015 13:41Od: Bolomsson
Raději tu diskuzi s Vámi ukončím, protože jak vidím, co za argumenty vytahujete, proč není Nadal šampión, tak bysme se bavili o všemmožném, jen né o tenise :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:29Od: Forehand
Veď aj ja píšem len to, čo je pravda..:)

Apropos, ty si na Rogera hrdý, keď prehrá v 33, 32, 31, 30, 29, 28 rokoch..Už x rokov stále ten istý alibizmus ospravedlňujúci jeho prehry..Fakt je ten, že Nole má tiež už 28 rokov, nie je žiadny mladík a aj v tomto veku dokáže dominovať..A to dokonca aj na tráve, ktorá je jeho slabinou a na ktorej vyzerá miestami az smiesne..

Ja som človek, ktorý nepracuje na smeny ako ty..Cez vikend mam vzdy viac casu..;)
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:39Od: Smazaný účet
Tak já se hlavně těším na Nadala v těch 29, 30, 31, 32 letech. Už teď se ukazuje, že na tom bude s velkou pravděpodobností v těchto letech hůře než Roger.
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:42Od: Stan_Borowitz
V roce, kdy mu bylo 28 let, vyhrál Roger 2 GS turnaje a ve dvou zbylých byl ve finále. A to si troufám říct, že byla silnější konkurence než dnes. Novak musí ještě vyhrát US Open, aby ho překonal, nebo se dostat do finále, aby ho vyrovnal.

A jak se bude Novakovi dařit v dalších letech nikdo neví...
[ Reagovat ]
13.07.2015 12:51Od: Forehand
Ajaj, tu to niekto nezvlada..Po zapase Federer Djokovic opat potreba kopat do Nadala..Avsak tejto frustracii rozumiem, opat sa ukazalo, ze Roger bol jednooký kral slepým a v dobe Nadala s Djokovicom v podstate nikdy nic nevyhral :)..
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:35Od: aape
tak toto je taky dobry nesmysl
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:58Od: Pe3k Re: Forehand
Ty jsi na tom asi dost blbě, že?
[ Reagovat ]
13.07.2015 16:52Od: spaniel
Rafael Nadal Žebříčkempadal Parrera :)

Za všechny ty kecy, cos tady roky vedl, ti to trollhande přeju. To je karma :)
[ Reagovat ]
13.07.2015 22:50Od: Forehand
No ja mám práve pocit, ze vsetky tie posledné roky, na ktoré sa musíte pozerať sú priam karmatické..:)
[ Reagovat ]
13.07.2015 23:16Od: Stan_Borowitz Re: Proč?
Rogerův náskok v historických statistikách nikdo kromě Roda Lavera ani vzdáleně neohrožuje. Naopak, s každým dalším GS turnajem se haterům stahují půlky, jestli ten náskok v tenisovém skorodůchodu ještě nezvýší... my si to naopak užíváme.
[ Reagovat ]
13.07.2015 23:22Od: Forehand
Asi si chcel napísať, pred každým ďalším Wimbledonom, nie pred GS..Kedze na ostatných pozerá finále výhradne v televízii..
[ Reagovat ]
13.07.2015 23:31Od: Stan_Borowitz
Já fakt nevím, kdy přesně se haterům stahují půlky, na to by měli dat odpověď jiní. Ale z pěti posledních GS turnajů vypadl Federer ve čtyřech s pozdějším vítězem, z toho dvakrát ve finále, to je na důchodce dobrá statistika. Kdo z hráčů o čtyři, pět let mladších to může o sobě říct?
[ Reagovat ]
14.07.2015 00:05Od: Forehand
No na to ani nemusíme chodiť ďaleko, taký Wawrinka..

Blbé je, že keď ten úsek vykrojíme o 5 rokov hlbšie, nech máme širšie dáta na analýzu a nech sme natoľko veľkorysí, že berieme do úvahy aj podstatne mlaďsieho Rogera, tak nám vychádzajú rovnako nelichotivé výsledky..Na troch GS zo styroch dokonca katastrofálne..
[ Reagovat ]
14.07.2015 06:16Od: Stan_Borowitz
Zase ty tvé cinknuté statistiky, kdy něco jen tak plácneš do větru a počítáš s tím, že si nikdo nedá tu práci, aby to dohledal. Takže za posledních 5 ukončených let, tedy od roku 2010, získal RF 2 GS tituly a 3x byl ve finále GS. To věru není špatné na důchodce v nejsilnější tenisové éře historie. Kromě dvou hráčů, kteří v té době ovšem byli na vrcholu svých sil, na tom nikdo není líp.

Ve věku dnešního Djokoviče byl RF 4x za sebou ve finále GS, z toho 2 vyhrál a 2x prohrál v pěti setech. Ve věku dnešního Rafy (a později) pořád získával GS tituly...
[ Reagovat ]
14.07.2015 14:02Od: Forehand
No veď práve..Od roku 2010 do dnes Federer absolvoval 23 GS a vyhral len 2GS..O jeden viac ako Cilic a rovnako ako Wawrinka..Dochodcom je mozno dnes, avsak v rámci tohto úseku mal 28-33 rokov, takze minimálne polovicu, dve tretiny tohto obdobia bol stále vo veku, kedy by hrac jeho formátu majory vyhrávať mal..
[ Reagovat ]
14.07.2015 14:53Od: Stan_Borowitz
Ty budeš pořád dokola opakovat stejné lži v domnění, že když je zopakuješ po 100, stanou se pravdou? Nestanou.

Znovu opakuji, že v roce, kdy mu bylo 28 let, byl Federer ve finále všech čtyř majorů, z toho dva vyhrál a dva prohrál v pětisetové bitvě. Pro srovnání, Nadal v roce, kdy mu bylo 28 let, vyhrál 1 GS a v jednom byl ve finále. Djokovič má v tomto věku zatím 2 tituly a 1 finále. Sampras ve stejném věku získal 1 GS a nebyl v žádném dalším finále. Agassi ani jeden titul, ani finále.

Pokud jde o starší věk - od 29 let získal Federer 2 GS tituly a 3x byl ve finále. Nadal zatím ani jeden titul, ani jedno finále. Djokovič ještě 29 nemá, takže uvidíme. Sampras od svých 29 let získal 2 GS tituly a 2x byl ve finále. Jediný hráč v moderní éře, který dokázal získat více GS titulů po 29 roce věku byl Agassi, který ovšem většinu svých GS titulů získal až v pozdním věku, takže je naprostou raritou.

Je evidentní, že od 29 roku věku výkonnost prakticky všech tenistů začíná rapidně klesat. Z toho plyne, že RF si ani v této "důchodcovské statistice" statistice nevede nijak špatně, ba naopak.
[ Reagovat ]
13.07.2015 23:54Od: spaniel
Porad lepsi prohravat finale Wimbledonu nez byt challengerovy hrac za zenitem. Jeste loni ses tady kasal, ze ti s věkem prehanime, ze ho furt omlouváme, ze Nadal bude úspěšnější v jeho veku atd. A podívej se na to teď. To je ta karma.
[ Reagovat ]
14.07.2015 00:10Od: Forehand
Áno..Ak Rafa už nikdy nič nevyhrá a do veku 34 rokov bude len paberkovať, ako paberkuje túto sezónu, tak ti skutočne uznám, že si mal pravdu a že Nadal tým pádom ani nemože pomýšľať na to, že by historicky ohrozoval postavenie Federera..Momentálne sú vsak podobné prognózy predcasné a vychádzajú z príliš krátkeho obdobia na definitívne súdy..
[ Reagovat ]
14.07.2015 09:45Od: Roger_Federer
to nemuze Rafa ani tak, protoze z dlouhodobeho hlediska je to hrac jednoho povrchu.
I Djokovic je natom lepe,i bez toho RG.
[ Reagovat ]
14.07.2015 14:04Od: Forehand
No ja si myslim, ze je lichotivejsie zaznamenat vacsinu uspechov z jedneho povrchu a mat karierny GS v 24rokoch, nez zaznamenat drvivu vacsinu uspechov v ramci jednej generacie, vseobecne povazovanej za obdobie temna :)
[ Reagovat ]
14.07.2015 14:51Od: Roger_Federer Re: Forehende
"vseobecne povazovane" u vas doma??
uz to jednou podloz nejakymi fakty, argumenty.
Nikdy jsi zadne nedal, krome dehonestace tech hracu.
Nehlede na to, ze cokoliv napises je vlastne irelevantni.
Federer je stale svetova dvojka, ve 34 letech, v udajné dobe nejvetsi konkurence tenisu..
Rafa za posledni 2 roky(ve svem nejlepsim veku) vyhral 1.Granslam.(ejhle Rg :)).Od te doby se nedostal pres ctvrtfinale na Granslemu..Federer prohrava z Djokovicem, Nadal souperi z hraci druhe stovky..:).
[ Reagovat ]
14.07.2015 14:15Od: Amputace
A v čem je na tom jako lépe? US vyhrál jednou, Rafa dvakrát, Wimbledon vyhrál až teď potřetí, Rafa vyhrál dvakrát. Když oběma nezapočítáš jejich nejúspěšnější GS, jsou na tom prakticky stejně - tedy s tím rozdílem, že Novak nemá kariérní GS.
[ Reagovat ]
16.07.2015 11:23Od: spaniel
Lépe je na tom tím, ze je pravá jednička sportu. Tzn dominuje žebříčku, vyhrává TM. Rafa jen par krát problikl na prvni misto, jinak je celou kariéru dvojka a to prave kvuli tomu, ze je antukar a v druhe polovině roku je neviditelný a na TM směšný.
[ Reagovat ]
17.07.2015 08:18Od: Amputace
Je konzistentnější tenista, o tom žádná. Na druhou stranu nemá ani kariérní GS, nemá OH zlato. Rafa zase nemá TM. Na druhou stranu psát, že je na TM směšný, když tam hrál dvakrát finále a dvakrát semifinále, je podobné jako psát, že Novak je směšný na RG. K čemu je Novakovi, že dokáže být v čele žebříčku, když z jedenácti posledních GS finále 6x prohrál? To "probliknutí" na špičku zajistilo Rafovi 14 GS a OH zlato, čemuž se Djokovič zatím nepřibližuje zdaleka tolik, jako se Rafa přibližuje Rogerově 17 GS. Bavím se tady o GS, ne o Masters, na nichž je Novak fenomenální a především jejich zásluhou se mu daří být v čele. Nahrabe tam spoustu bodů a drží si konzistenci. Je naprosto absurdní, jak přehlížíš základní fakta. Ty píšeš, že v druhé polovině sezony je Rafa neviditelný a je to pouhý antukář, proč má tedy v tom případě více US Open titulů než Novak? TM se hraje v hale, což je Rafova slabina, o čemž ví každý, ale stavět na tom argumentaci, že Djokovič je pravý šampion, protože vyhrává TM, je vážně ad absurdum. Jak může být pravý šampion, když ani nevyhrál všechny GS? To mi vysvětli.
[ Reagovat ]
19.07.2015 01:13Od: spaniel
On ho vyhraje, je to jen otazka casu. A snad se nechceš přít ze Rafa je antukar? 70% vsech titulu z povrchu, ktery tvoří 25% tour... Druhy půlrok ma proste slaboucky a tam ztrácí. Novak hraje dobre cely rok a vsude.
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:09Od: turista
Novak si to zaslouží. Je nejlepší. Roli světové jedničky zvládá s přehledem a dnes už i s noblesou. Nejlepší tenis si Novak nechal na finále. Kdyby takto hrál v semifinále tak by Ríša dostal naloženo tolik co dostal od Novaka na RG. A Roger včera tahal za kratší konec.
[ Reagovat ]
13.07.2015 06:18Od: Frick Newsletter ČLTK 07/2015
http://www.cltk.cz/wp/wp-content/uploads/2015/07/newsletter_03_15.pdf

Je v něm náhled plakátu dvojturnaje s H+H.

Čili to tedy skutečně vypadá na to, že H+H obětují Toronto a Lucka i singlové Cincinati.

U Andrey bych taky očekával, že týden předtím bude hrát na 25.000 v Plzni.

Z dalších českých hráček na štvanické 75.000 očekávám (pochopitelně) Martincovou s Vondroušovou (ta tedy asi na WCMD). Těžko říct, co ostattní naše hráčky. Dost možná bude záležet, jestli se vejdou do kvaldy o Toronto a Cinci.
[ Reagovat ]
13.07.2015 06:23Od: Frick
No ale vypadá to, že hráčkám jako Katka, Denisa nebo Terka žebříček stačit bude. Otazník je u Kláry. A samozřejmě i u Kristýny, ale ta samozřejmě na antuce hrát nebude :-D
[ Reagovat ]
13.07.2015 00:17Od: Frick Serena
No ale vemte si, co zbývá pro ty ostatní hráčky z TOP 4 / TOP 5 (ne nutně dle rankingu či race). GS jsou zatím nedostupné. Tak se ty ostatní holky musej nějak probrat těma zbytkama, co jim Serena milostivě nechá. Co čert nechtěl, opět křenuje v IW, naštěstí to ale dobře zkorigovala neúčastí v Dubaji a odstoupením v Miami a Říme. Sečteno, podrtrženo - máme odehráno osm velkejch turnajů (3x GS, 3x PM, 2x P5), rovnou polovinu z toho sežrala Serena. Takže pro ty ostatní zbyly čtyři. Simona asi může bejt se ziskem jednoho PM + jednoho P5 plně spokojena, Petra asi taky s tim Madridem. No a Máša. Pro ní je asi jeden P5 trochu málo. Ale to jsme stále jen u TOP 4. A troufám si říct, že na zisk GS/PM/P5 by (v "ideální případě") měla myslet tak celá TOP 8, co si zahraje letos v Singapuru. No ale vypadá to zatim, že pro ni je to zatim "zamčený". Takže "zbývá" jeden z tuctu Premierů. Ale i pro ten si sáhne ráda z nějakých hvězd TOP 4. Dva tedy sebraly Máša s Petrou. Následuje trochu paradox, že pro další pětici titulů si šáhly hráčky, kterým je Singapur více či méně vzdálen. Jedinou výjimkou u který je "svět ještě v pořádku" je vlastně naše Lucinka. Carla, Timea, Garbina, Caroline atp.. Nemají titul na úrovni....
[ Reagovat ]
13.07.2015 00:26Od: FulnekUltras
Éra momentálně silně přežrané ;) harpyje ovšem nezadržitelně končí - na USO už jí při nejlepší vůli nevěřím - a sám jsem zvědav, jaké okolnosti bude ten definitivní konec mít...
[ Reagovat ]
13.07.2015 00:30Od: Frick
Nemyslim.

Spíš bych chtěl věřit, že by mohla do konce sezóny ne(do)hrát 1-2 ze tři Premier 5.

I když to asi není moc pravděpodobný, že by třeba mezi USO a Singapurem hrála jen jeden turnaj (Peking), že?
[ Reagovat ]
13.07.2015 00:49Od: FulnekUltras
V srpnu počítám, že se bude chtít SW zlehka rozehřát patrně v Cinci dvěma až třemi zápasy, ale na USO bude pod dojmem kalendářního GS a v domácím prostředí vystavena zcela extrémnímu tlaku, jaký ještě ve své kariéře nezažila. Ten už nezvládne.
[ Reagovat ]
13.07.2015 00:50Od: Smazaný účet
USO vyhraje.
[ Reagovat ]
13.07.2015 00:55Od: FulnekUltras
Paradoxně jí přes oblíbenost tohoto turnaje právě letos vzhledem k výše uvedenému tlaku tolik nevěřím. Mentálně je sice óbrsilná, ale tohle si myslím, že už bude moc.
[ Reagovat ]
13.07.2015 12:03Od: VlS
Serena 1) neví, co je tlak
2) i kdyby se náhodou nějaký dostavil, tak ho zužitkuje ve svůj prospěch. Všechno už zažila, přežila a využila. Prohrát může, každá může prohrát, ale nevsadil bych na to. Neustálým pomlouváním Sereny Petra neuhraje ani o míč víc, ona sama si to musí srovnat. Tenisově na to má, teď to jen na kurtu ukázat.
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:10Od: FulnekUltras
Tlak kalendářního GS dosud nezažila - ale že bych ji musel veřejně "pomlouvat" kvůli Petře...no možná nějaké 0,001% v podvědomí tam bude...tomu se patrně neubrání ani homosexuál při pohledu na zajímavou osobu opačného pohlaví... ;)
[ Reagovat ]
13.07.2015 10:46Od: martinek37
Tak bez Sereny by ta bitva o tituly byla samozřejmě nepoměrně zajmavější. Jenže ta asi jen tak neskončí a myslím, že na 90% vyhraje USO. Titul z Wimbledonu je obrovská vzpruha. Ale bude pro ní náročný, to určitě, kalendářní GS je velká motivace, ale může jí to i dost svazovat. Jinak myslim, že ještě minimálně dva roky bude WTA okruhu vládnout.
[ Reagovat ]
13.07.2015 10:53Od: FulnekUltras
což ale rozhodně neznamená, že by si Petra mohla v klidu dovolit krýt se v druhé linii za negry (SouthPark ;)) anebo dokonce odskočit na mateřskou...
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:42Od: Smazaný účet Jimmy Connors
Cenzura jako za totality
Doufám, že uznáte, že Roger nemohl bez podpory svého sveřepého fandy s noubugem a našeho oblíbeného glosátora Jimmyho vyhrát!Jestli se jeho vtipné "vjety" někomu nezamlouvaly, doporučuji Matonohův "Otevřený dopis poslaneckému klubu KSČM!
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:49Od: FulnekUltras
Jak řikám, kurwa ;)...adresováno modrým strakám a Šláfimu by to na kavkách neprošlo ani omylem..ať žije Jimbo !!!!! ;)
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:31Od: Frick WTA Bukurešť - los
Terka to schytala a hned v prvním kole má Polonu, na kterou je vypsán kurz 1,57 a bohužel, ani já Terce moc nevěřim a obávám se, že vyteče hned v prvním kole.

Denča je na tom lépe a v prvním kole bude mít kvalifikantku, a případném druhém kole Šmidlinku. Té se nyní zas tak nedaří, rozhodně šance je. No a ve ČF asi krásná Julia G. To by byl tvrdý oříšek (OF na RG je OF na RG), ale kdo ví....

Nicméně zatím ani nevyhrála první kolo, samozřejmě.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:20Od: Smazaný účet finále
Moc pěkný tenis. Federer razantní nástup, Djokovič zase nervozní. Role se záhy obrátily, co si budeme namlouvat Federer už pak nestačil. Ale! Jeho zásluhou jsme viděli pestrý tenis. Kolikrát šel k síti Djokovič. Mě tahle přetahovaná na základní čáře nebere. Ale sláva vítězi, čest poraženému. Pár známých firem si tu neodpustilo šťouchnutí do fandů Petry či spíše queshe. Vážení, kterých se to týká - fakt nejste lepší než quesh.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:34Od: FulnekUltras
Taky si myslím. Elitáři se ovšem čas od času musejí navzájem ujistit o své "vyšší" úrovni a vzájemné podpoře - tak jim tuto virtuální radost dopřejme... ;)
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:39Od: Roger_Federer
zacnete si zametat vlastni prah,pak poucovat.
Je faktem, ze nejvice nablito nesmyslama je vzdy pod clanky o PK.
jeji zdejsi kukluxklan je dosti vyzivny.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:48Od: Smazaný účet
Znáš přísloví : Potrefená husa se vždy ozve ? Nebo : Prázdné sudy nejvíc duní ? A zase nemáš háčky a čárky. Ale na tvé klávesnici jsou, podívej se.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:52Od: FulnekUltras
jsem věděl, že se někdo přihlásí... ;)
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:37Od: Smazaný účet 2 dotazy
Ahoj,

nevíte někdo, proč na wimbledonu není game set and mats ?
A proč nebývá už na zápasech Sereny její otec ? Už zemřel ?

Díky za odpověďi !
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:38Od: spaniel
Protoze GS&M je značka Eurosportu.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:15Od: DORSCH
asi ho to uz nebavi
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:25Od: Frick Finále je finále
To spíš v jinejch sportech se cení i 3. flek, kdežto v tenise je jim 3. - 4. flek = porážka v SF a odchod do šatny jakoby nic.

Když ve finále prohrajete, tak se účastníte závěrečnýho ceremoniálu, publikum vám pořádně zatleská, dostanete nějakou tu (menší) trofej atp...
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:39Od: spaniel
Jde o to, ze kdyz se pak dohadujeme o uspesich, na finale kazdy kašle. Body jsou hezke, ale titul je titul.
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:55Od: Frick
Ale tak finále Toma nebo Lucky si pamatovat budem.....
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:02Od: gigin
Protože je to málokdy. Roger tam byl skoro furt.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:32Od: Frick
Jasně no. Tady asi tak jde o to, podle čeho si ty tenisty budem pamatovat. A u Tomáše nebo Lucky nám jde o to, aby si je lidi pamatovaly jako finalisty GS.
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:16Od: Smazaný účet
Je mi to strašně líto. Nějak se mi zdá, že už od Rogeria žádný Gs neuvidíme, ačkoliv bych tak skeptický dřív nebyl. Je to paradoxní, že jsem zatím zažil jen jeden GS titul od RF od té doby, co sleduji tenis a už bych si zasloužil další a hlavně Roger. :)) Tak doufejme, že třeba ještě na nějakém Wimbledonu se vše sejde jak Agassimu, když měl hodně po třicítce a ještě byl ve finále grandslamu (u Rogera by mohla přijít výhra)
Gratulace Novakovi, dnešní výhrou stvrdil, že rok 2015 je jeho podobně jako 2011 a já osobně jej favorizuji i na US Open. No, škoda, že tu není Jimbo, ten by nám tu poskytl nějakou pěknou predikci z kravyna, to zas jo.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:40Od: Smazaný účet Nole moc děkuji!
Za dárek k dnešním 25 narozeninám. Byl to nádherný zážitek.
Přidám jednu myšlenku.
Roger byl dnes pod tlakem médií, které ho po semifinálovém výkonu pasovali na favorita. Což vyhovovalo Nolemu, že nebyl na něho vyvíjený takový tlak jako v Paříži, kde byl všemi považovaný před finále za absolutního favorita, což ho dle mého názoru hrozně svazovalo(viz nechodící první podání proti Wawrinkovi). Tím nechci nijak snižovat Wawrošův výkon ve finále v Paříži, ale kdyby Nolemu šlo podání jako dnes byla by to daleko větší bitva.
Dnes byl Nole uvolněný a Roger naopak svázaný.

Jsem přesvědčený, že kdyby Nole vyhrál FO2013, tak teď má minimálně 11 - 12 titulů s GS.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:23Od: spaniel
Stejne je tenis krutý sport. V jiných sportech jsou ceněné i druhe a treti místa. V tenisu je porazeny finalista nic. Zadne remízy, žádný spoluhráči, ze které se schovat. Krutý, ale nejlepsi sport.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:26Od: DORSCH
chod to povedat Messimu,nezabudni si prilbu a chranice
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:28Od: spaniel
?
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:29Od: DORSCH
MS 2014,Copa America 2015(s narodnym muzstvom nema trofej)
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:32Od: spaniel
Jak to vnímá Messi je mne jedno. To nevylučuje co jsem napsal.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:34Od: DORSCH
prva veta-suhlas,druha-diskutabilna,tretia-nie,stvrta-ano,posledna-diskutabilna
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:36Od: DORSCH
alebo TDF,tam o druhom nikto ani netusi kto to je,este horsie ako v tenise
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:28Od: Smazaný účet
:)) jj, v repre taky vždycky druhý (mezi seniory) :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:28Od: gigin
Akorát Petra, když prohraje, tak za to můžou sudí, nebo soupeřka neskutečně haluzila a měla štěstí..

Jinak jas jasů, tenis je špička špiček.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:30Od: Smazaný účet
Párkrát za to už mohl i hacknutý jestřáb.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:31Od: gigin
A jo vlastně :DD Všechno nestačím pojmout, sorry.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:34Od: slacker
Je u ovladani jestraba pritomen notar? Ja tenhle hracce neverim ani zbla, pocitacova simulace nema s realitou nic spolecneho,
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:15Od: Smazaný účet Gratulace
- Djokovičovi k titulu (Earl of Grass)

- panzer.dragonovi k narozeninám

- Kvitovce k banu

+

#FreedomForJimbo (doufám, že FFF za svého maskota uspořádají demonstraci před sídlem redakce)
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:11Od: gigin Nole
Asi to zase tak v suchým nebylo :)))

https://vine.co/v/evdtmV5HmXI
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:09Od: ipko
ale je vidieť aký pokrok na tráve urobil Novak.. v 2012 SF Wimbledonu je pravda že vtedy hral Roger neskutočne, ale od Djokoviča mi prišlo že proste nevie ako na Rogera na tráve a vôbec sa mu nedarila ani defenzívna hra.. Novak urobil veľký pokrok za 2 roky veľký krok vpred..
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:44Od: Kozoroh Málem bych zapomněl!
Novak dnešním triumfem vyhrál na GS jubilejní 200. zápas!! Víc vyhraných utkání mají na kontě jen Federer, Connors, Agassi, Lendl a Sampras.

https://en.wikipedia.org/wiki/Novak_Djokovic_career_statistics
#Singles_performance_timeline
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:35Od: ipko
Bel18ve
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:29Od: Frick No ale tady
Roger tedy se vyjadřoval ve smyslu, že 2016 bude jeho poslední sezónou nebo ne?
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:39Od: rod_laver
To bylo po olympiádě 2012, málokdo by v té době řekl, že za 3 roky ještě bude druhý na světě. Já bych byl rád, kdyby skončil v době, kdy je ještě v TOP4, ale obávám se, že Roger bude strašit na kurtu jako Connors (teda ne jako uživatel Jimmy.Connors).
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:26Od: Frick Teď nebo nikdy
Myslíte si, že dnes to byla poslední reálná šance na zisk GS pro Rogera nebo ne?
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:28Od: gigin
Na USO bude zase jeden z favoritů.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:28Od: Denis92
Podla mna ano.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:30Od: gigin Re: chuť je
" I´m still very hungry and motivated to keep playing... I hope to see you here again"...
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:33Od: rod_laver
tak ta je pořád, to je jasné
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:32Od: ipko
určite nie
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:17Od: Smazaný účet
já myslím, že ano, bez ohledu na to, co říká on
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:05Od: Stan_Borowitz
To je nesmysl, vždycky se mohou sejít okolnosti. Pořád je druhý nejlepší na světě a Novak nemusí mít vždycky den.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:25Od: Frick Pavlas - Poznaň 64.000 EUR
V prvním kole nějaký africký Frantík, ve druhém by ale už měl Joaoa Souzu, takže to bude těžký a moc růžově to na nějaký úspěch nevidím. :-(
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:25Od: ipko
Roger sa s Wimbledonom ešte lúčiť nechce.. do Ria podla mňa určite vydrží a potom sa uvidí.. :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:26Od: Smazaný účet
ve wimblu bude končit. Mohlo by to být vítězné loučení.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:28Od: Denis92
O rok sa tam este urcite vrati. Uvidime ci naposledy..
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:17Od: rod_laver
Jedno pozitivum dnešní prohra má. Slíbil jsem v kanclu, že v případě výhry se bude zítra podávat Moët. Ušetřil jsem :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:18Od: ipko
zapredal si výhru Rogera? :D
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:37Od: rod_laver
To ne, ale trošku jsem zagemblil při kurzu 8 na začátku turnaje tak, aby mě případné pohoštění "bolelo" co nejmíň :D
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:21Od: a.magerova
Dáte slivovicu na žal....
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:37Od: rod_laver
Už jsem se s prohrou srovnal. Zaprvé prohrát ve čtyřech je lepší, než prohrát v pěti setech. Zadruhé i tak se jednalo o parádní turnaj, Roger překvapil. A v tenise dosáhl skoro všeho, co jde, má rodinu, snad zdravé děti, ještě deset generací po něm nebude muset řešit problémy denní života a pokud nepřetáhne sběrače míčků pálkou na zápase, tak ho bude mít většina tenisových fanoušků "v srdci" do konce života. Když to vezmeš z téhle strany, tak máš porážku z hlavy hned pryč :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:39Od: gigin
A že by přetáhl děti páskem, jak dedy, tak to asi taky nehrozí.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:29Od: Smazaný účet
A má vůbec Feder doma kravyn?
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:32Od: rod_laver
Jasně že má i dojit umí. Ale nevím, jestli ta jeho strakatá kráva umí tenis. Tak nevym no.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:32Od: spaniel
To je haluz, ze skutečně krávu ma :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:40Od: Denis92
Uz zdochla :/
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:50Od: rod_laver
Ale zase na ni nemá tolik času, těžko ji podojí tak jako Jimbo :/ Normálně mi ten kluk už tady chybí :-))
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:45Od: Smazaný účet
Mě pak napadlo, že jako Švýcar asi nějakou krávu mít bude :) Ale jeho osobní život nastudovaný nemám, tak nevym. Ale vo to strah nemam.
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:16Od: a.magerova
http://img.cas.sk/img/4/bigArticle/1804244_twitter-federer-tenis-krava-wawrinka.jpg?time=1374850468&hash=37bebb69d37c6b99cdb7e497370f23f4

https://justennis.files.wordpress.com/2013/07/tennis_federer_farm.jpg

http://www.webnoviny.sk/fotografia/1010482/velka/roger-federer.jpg
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:51Od: Frantz
jj uplne vseho,,hlavne tech zlatych medailii z Olympiady co ma... :D
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:52Od: gigin
Můžu se tě něco zeptat Frantzi. Komu ty fandíš?
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:54Od: Roger_Federer
nuly, vystrcily hkavy z prdele a dosli si pohonit ocas??
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:54Od: a.magerova
Tak já už TO taky vstřebala.... hlavně zdraví pro nás všechny..... vždy si při takové situaci vzpomenu na Schumiho a okamžitě mám priority srovnané ;-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:58Od: Denis92
Mna teda v konecnom dosledku ta dnesna prehra mrzi menej, ako ta pred rokom..Od koncu 3.setu som s nou bol uz zmiereny, kdezto pred rokom to prislo az uplne na konci 5.setu.. Hoci tento rok som verial viac ako minuly, opak bol pravdou.
Ale ako pises, Roger toho vyhral dost, su aj dolezitejsie veci ako sport a vitazstva. Avask, este ten jeden triumf som si velmi zelal :/
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:05Od: Frick Nicméně skutečně
Musím říct, že úroveň diskuze je o mnoho výše než když se diskutuje o Petře.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:17Od: blixa
No jo, no. Dobrá práce Kvěše a jeho bratří a sester ve zbrani :((
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:20Od: a.magerova Re: :-))
Zásah.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:27Od: gigin
Frantz & spol.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:54Od: Kozoroh Přínos Beckera
Ač se doteďka kdekdo podivuje, že Novak si za trenéra vybral Borise, je třeba po roce a půl říct, že to byla správná volba. Becker vylepšil Novakův servis, hlavně na big pointech je servis pro Novaka zbraní. I na síti je No1e lepší oproti minulosti.
Becker stabilizoval No1eho psychiku. Mezi AO 12 a WCH 14 Novak prohrál 5 ze 6 finále. Pod Beckerem však získal tři GS tituly, z toho dva ve Wimbledonu. Bilance 9-8 není sice valná, je to však způsobeno především obdobím mezi AO 12 a WCH 14. Věřím, že Novakovi a Borisovi se toto skóre podaří vylepšit.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:02Od: Mayo
Servis zlepšil to som si tiež všimol. Ale na sieti to asi nikdy nebude žiadna hitparáda teda.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:07Od: ipko
Novak sa zlepšil hlavne psychicky, proste dnes všetky bigpointy boli jeho.. ale zas až tak by som Beckera nevyzdvihoval, lebo Djokovič hraje to isté čo v minulosti.. agresívnejší už určite nebude.. každopádne ako je už nižšie spomenuté konkurencia odchádza..
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:21Od: ipko
v konečnom dôsledku si myslím že má Edberg väčší dopad na Rogera, aj keď na vyhraných GS sa to bude prejavovať ťažko.. :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:54Od: Frick Druhá půlka sezóny
Prosím - skutečně finálem Wimbledonu nekončí první půlka sezóny. Ta končí finále RG nebo u chlapů možná nějakám přpravným turnajem před Wimblem.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:48Od: Frick Nicméně to pořadí
Myslím, že finále singla by měl zlatý hřeb a celý program by jím měl i končit. Že je to poté ještě takový "nástavec" v podobě finále mixu, je trochu divné.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:46Od: kolapse RETURN MONSTER
http://lobandsmash.com/2015/02/24/top-10-best-returners-tennis-today/11/
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:54Od: spaniel
Bohuzel čisté statistiky returnu nejsou. Vzdy je to odvozovane od uhranych her na přijmu a BP, coz výrazně křiví výsledek.

Je to podobne jako se servisem. Je hodne tezke zjistit, jestli je lepsi Karlovic, Isner nebo Raonic.
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:00Od: kolapse
To ano, ale bavíme se tu o stropu jako RF,Nadal,Murray a hráčích kteří mohou GS vyhrát Snad mě nechceš napovídat že Ferrer uhraje někdy finále GS nebo dokonce ho vyhraje.Tak to myslím s tím returnem.To že ho má nejlepší možná, daň je ale jeho servis :-) .Djoko je kompletní ve všem.
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:06Od: spaniel
Ale to sem motas uplne jinou vec. Sam jsem napsal, ze je nejméně talentovaný a pro me nejvíc nudný. Pokud se ale bavíme čistě o returnu, tak tam proste je. Mimochodem, finale GS uz hral.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:43Od: Nola Nole velka gratulka
, samozrejme aj Fedexovi, je to pan tenista, Nolemu som velmi neverila, hlavne po jednoznacnej porazke Andyho v semi..
taky maly postreh, Fedex si na GS veri na Andyho, na Noleho uz pomenej, Andy ho dokazal porazit na GS iba 1 x, naopak Nole mal pred zapasom vyrovnanu bilanciu, naviac 2 prehrane zapasy z mecbolov, a urcitu ulohu zohralo aj pravidlo , 2 TOP hraci v rade, Nole to nezvladol na RG, Fedex dnes, prajem mu, aby si ten 18. titul vybojoval, vo veku 33. rokov hra tenis na spickovej urovni
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:41Od: Smazaný účet
Vzpomínáš si,jak jsi mi okomentoval příspěvek po French open,že Novak Wimbledon letos neobhájí,abychm pak nebyli zklamaní? :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:43Od: Smazaný účet Na centru běží exhibice Paes + Hingis
Až moc jednoznačný průběh finále mixu
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:39Od: gigin Havrila
Tak jsem čekal kdy to přijde a teď to přišlo. Vek nehraje rolu. Videli sme to aj na hre Rogéra Federéra. Kto umí, umí...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:41Od: gigin
A teraz hovoril, že jedna lastovička leto nerobí...

Neříká se, že jaro nedělá? Třeba to mají Eskáčka jinak. Eskáčka jak to tam teda máte?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:44Od: Denis92
leto
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:45Od: gigin
Ok, v tom případě se omlouvám.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:36Od: gigin Hingiska si jde pro double v double?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:57Od: rod_laver
Myslim, ze ona by zvladla i trosku jiny double :-D
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:02Od: Davor1
:-DD
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:35Od: Romario
No jak tak koukám na výše uvedenou tabulku kolik kdo má GS titulů, tak při dnešní dominanci Noleho, nevyrovnaných výkonů Andyho a slabé výkonnosti mladé generace tak to aby se skoro Roger bál o své výsostné postavení. Jestli Novak zůstane 5 let zdravý tak bych skoro řekli že to dá.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:37Od: Kozoroh
Na Rogera se nedotáhne. Björna Borga by ale mohl předstihnout...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:39Od: spaniel
Pokud se Rafa nevzchopi, muze dat i jeho.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:40Od: Kozoroh
A nevíme, co bude za 5 let, takže nepředbíhat!
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:40Od: Mayo
Absolútne nereálne.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:31Od: Lina
Ač smutná, gratuluji Novakovi. Hrál neskutečně, i když ne poprvní a určitě ne naposledy. Je skvělé, že Roger má, ještě pořád co nabídnout a dostává se do finále.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:33Od: gigin
No to je v tak silné éře úctihodné.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:26Od: gigin Jinak
https://twitter.com/AentschyR/status/620275545885003776
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:29Od: gigin Re: Kobra
má už nový outfit na US betony

http://fuckyeahbernardtomic.tumblr.com/post/123787955967/teamtomic-happy-saturday-everyone-its-still
[ Reagovat ]
12.07.2015 20:29Od: Davor1
:-DD
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:19Od: kolapse MÁME TO !!!!!!!
Jako velký fanda Novaka jsem měl jisté obavy z Rogera který v Londýně působil velmi nebezpečně. Ráno jsem si ještě říkal že to asi Roger vysype ale postupem času jsem tuhle myšlenku snažil dostat z hlavy.Zápas začíná a mě se začínají pěkně potit koule když Roger brejkuje na 2:4.Následné ochlazení v podobě rebreaku přišlo sakra v hod.Extrémní nervy v prvním TB za pomoci skvělých služeb UPC a jejich WiFi stály za to.Naštěstí jako by tam věděli kdy to zase zapnout a o momentum prvniho setu jsem nepřišel.Druhý set a promarněná šance jít do vedení 2:0 až tak nebolela vždyť je finále má pěkná podívaná nicméně začali opět obavy z toho že Djoker vykape další GS finále. K našemu potěšení ale No1e zahrál třetí set jako šílené monstrum a myslím si, že akcie na Rogera šli rázem hodně dolů. Málokdo už v otočku věřil, že ?
Dnes to byl výkon opravdu hoden génia a troufnu si říct, že Djoki je nejlépe returnující tenista v historii.Co dokázal zreturnovat Kevinovi a dnes i Rogerovi(jeho servis nebyl jako v pátek i tak) to bylo neuvěřitelné. Dále vynikající pohyb a FH s BH obouruč si snad nechal seřídit včera v NASA.Fakt brilantní ;-).Tohle je to odměna za ponocovaní u US Openu a zdrcující prohry na RG.
Roger taky zaslouží chválu a né že ne. Jen No1e dnes hrál jako bůh. Obávám se ale že by to mohlo mít vliv na jeho kariéru. Přeci jen 33 let a opět prohrál na svém nejoblíbenějším povrchu.
Ať žije nový král !
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:22Od: spaniel
Souhlas. Jen bych řekl, ze nejlepsi return ma podle me Ferrer :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:24Od: Cico93
+1
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:27Od: Alois_Mlok
Jako vtip dobrý.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:29Od: spaniel
Žádný vtip. Ale neudivuje me, ze si to myslis. Tvé znalosti jsou zalostne.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:32Od: Cico93
Presne, aj sám Roger to povedal.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:36Od: Alois_Mlok
Neříkám, že mám bůhvíjaké znalosti o tenise, ale nezlob se na mě, tvrdit, že Ferrer má nejlepší return, lepší než Djokovič nebo Murray, to nemůžeš myslet vážně....Už jen kvůli jeho rozpětí paží...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:39Od: spaniel
Vzdyt prave! Je malinký a to co na returnu dokáže, je neskutecne. Ja Ferrera nemusím, podle me nejméně talentovaný hrac ze špičky, monotónní a mechanicky tenis, ale kdyz neco vidim, nemuzu mu to upřít. Problém je, ze nehraje v mezihre tolik bodu jako Nole nebo Andy a tak se muze zdát, ze ma horsi return, ale fakt nema. On vrátí vsechno.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:42Od: Mayo
len zato, že Ferrer neni glorytenista, neznamená, že nemôže byť v niečom najlepší omg...nato aký je krpec, je skvelý
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:34Od: Kozoroh
V současnosti Ferrer a v historii Agassi.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:33Od: Marduch
Dobre napsano, satisfakce za hořké RG a USO bude dnes u Noleho huuuge!!! :-) Víc než 1 GS v roce, po tom Nole hodně toužil.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:36Od: Kozoroh
Jj, toto vítězství je cenné nejen tím, že Novak obhájil GS vavřín mimo "svou" Austrálii, ale že vyhrál druhý GS v sezóně, což předtím se mu povedlo jen roku 2011.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:40Od: kolapse
http://lobandsmash.com/2015/02/24/top-10-best-returners-tennis-today/
Aby jste se tu nehádali :-D
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:45Od: spaniel
Bohuzel čisté statistiky returnu nejsou. Vzdy je to odvozovane od uhranych her na přijmu a BP, coz výrazně křiví výsledek.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:16Od: Mayo
Chýba mi tu zhodnotenie Jimba :( ... dneska na tie okurki nejako pozabudol tuším
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:47Od: darek.vrana
Asi mu dal deda paskem a vo to strah mam.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:52Od: gigin
Dostal banán :((
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:12Od: DORSCH
to ze komentator cely zapas fandi Federerovi je jeho vec,ale po mecbole vytahovat kto ma kolko GS,kto kolkokrat vyhral Wimbledon a podobne si mohol odpustit,divaci neboli tiez extra spokojni,len co oni si to zaplatili a maju na to pravo tak komentator na Nova sport bol pod uroven,to aj Roger mal dnes k superovi ovela viac respektu ako on
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:13Od: Smazaný účet
Já jsem neměl pocit, že by nějak tendenčně komentoval
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:14Od: Smazaný účet
Ale no, veď povedal že Djoko vyhral zaslúžene a nemá konkurenciu :-).
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:18Od: DORSCH
ked vytiahol-Federer ma 17GS,Nadal a Sampras...,to co malo k.rva znamenat?,nech si to necha pre tenisove diskusie,ak by vitaz nejaky rekord prekonal tak prosim
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:19Od: DORSCH
alebo sa k nejakemu aspon vyznamne priblizil
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:21Od: spaniel
Nebreč furt. Na tenis kouká spousta svátečných diváků, proto se tam logicky dokola opakuji základní fakta, které my vsichni známe.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:27Od: DORSCH
ty "svatecny" to maju vies kde a radsej si poplacem ako si to mam mat nechat(nesuvisi s dnesnym zapasom)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:23Od: Smazaný účet
Sak len povedal, ze treba pripomenut kam sa posunul Djoko v poradi vyhier na GS. Co je logicke po jeho triumfe nie?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:34Od: DORSCH
ak velmi-velmi chcel pripomenut kam sa Novak v pocte GS posunul,mal spomenut ze sa dostal pred Connorsa pripadne vo Wimbledone dorovnal Beckera a ostatne taktne vynechat,to ho vsak nenapadlo
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:36Od: Smazaný účet
:-) Podľa mňa to zahánaš do extrémov, nič v zlom.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:43Od: DORSCH
inb ma mierne nastval komentator:)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:44Od: DORSCH
iba-vidis ako ma to rozhodilo
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:52Od: spaniel
Bud rad, ze nezačal jmenovat všechny jeho rekordy :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 21:03Od: DORSCH
na to nedostal priestor,lebo nastastie zacalo prsat
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:11Od: Smazaný účet
Gratulácia Novakovi za zaslúžený titul, je to zaslúžene No. 1. A obrovská vďaka Rogerovi za ďalšie krásne zážitky. Ako mnohí som podcenil Djoka, ale som hlavne rád, že Maestro je na špici stále a môže tešiť fanúšikov svojou hrou.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:10Od: Smazaný účet Na kurtu č. 1 řádí Navrátilka
Ve fíníle 4hry seniorů, ta snad bude i s holí v 80 letech běhat po kurtu
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:09Od: Smazaný účet Fedex
Něco vám řeknu. Nesnáším prohry Fedexe. Já to tak nemám rád. Nemyslete si, že ta jeho aura mě minula. Vůbec ne. Je mi nesympatický a zároveň ho nejde neobdivovat. Ale když prohraje. Ta tenisová část mého srdce pláče. Fandíte nejlepšímu hráči desetiletí. A já bych mu sakra přál, aby dal 18 GS, aby byl tím nejlepším. Možná až příliš sentimentu. Ale udělal pro tenis fakt příliš. A ten poslední schůdek na ten pomyslný trůn on prostě udělá.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:13Od: Smazaný účet
Prečo si myslíš, že mu ten jeden krok chýba a nie je už teraz najlepším?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:14Od: Smazaný účet
Mám pocit, že ten poslední krok je ještě jeden GS. Nějak to tak každý cítí.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:17Od: Smazaný účet
No možno je to pre to, že sa stále dokáže držať na vrchole. A ľudia tak majú priveľké očakávania, ale v podstate súhlasím.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:09Od: spaniel
Teď jde na streamů zapas Ymer - Opelka, juniorské finale. Ten Opelka je nejaky bratranec Isnera, ne?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:09Od: Mayo
tiež má 210?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:12Od: spaniel
Vypada ze jo. Servis brutální, tak ksiltovka a plandave triko, podobne pohyby, brutální přímky z forehandu. Ale nema tak mily obličej.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:07Od: Smazaný účet
Optimální výsledek.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:06Od: Smazaný účet
Docela my chybí, že už se ve finále nehrají ty 5 setové bitvy. V tom byl nejlepší letos zápas na Roland Garros. AO i Wimblas byly poměrně jasné zápasy. Snad na US Open bude ve finále nějaká větší bitva
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:09Od: spaniel
Paneboze. Finale RG se hrálo na 5 setu?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:13Od: Davor1
ten tu dnes dáva samé perly...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:15Od: gigin
Je to peklo, to zase jo, a hotovo :DDDDD
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:15Od: Smazaný účet
Nehrálo jen 4, ale spoň to byla pořádná bitva celý zápas..a to jsme měl na mysli, AO a Wimblas nebyla žádná přetahovaná s dramatem do konce
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:02Od: yenda1
Djoko a paaaaaak hodně dlouho nic. Udržuje si vysokou výkonnostní křivku, jemu stačí když soupeř v zápase poleví na 10 minut a je hned dva sety dole, proti tomu se hraje těžko. Jako Rožér ve své době, ostatní čekají v řadě na pár kostiček ze stolu.
A znovu. Konkurence není chabá. Chabá se jeví vedle velikého Djoka.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:02Od: Carmelo
Slabé finále. Djokovič lepší ve všem. Federer když nevěděl, co hrát, chodil pouze na síť. Spoustu lehkých úderů narval do sítě nebo za, backhandový return nemá vůbec. Poslední dva sety byly čekání na ztrátu Rogerova servisu. Zápasu by slušel výsledek 3:0, rozdíl mezi oběma byl propastný...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:03Od: spaniel
:Dkde se tito experti berou? Oni tady musi mit nekde hnízdo.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:04Od: Mayo
presne tak Carmelo Anthony...Roger už neni čo býval ale aj tak je to veľký pánko, čo predvádza
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:05Od: Carmelo
Je to borec, to jak smetl Murrayho bylo bombastický. Ale dneska byl fakt špatný, i k tomu druhému setu přišel jako slepý k houslím.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:08Od: Smazaný účet
Tak Roger ví, že už tak není rychlí a nemůže hrát pravidelně dlouhé výměny s Nowakem, on na sít musel chodit (rpto si najal i Edberga), jinak by to byla drtivá porážka pro něj
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:11Od: spaniel
Tak tak, je to taktika a nedela to proto, ze nevi co delat.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:16Od: Smazaný účet
To se ještě vyskytuje ta nemoc "místo V píšu W"? Já myslel, že ta byla v módě tak 6 let zpátky.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:59Od: pockerface
No teď už to tady bude samé co by kdyby.Tak se loučím. Je po Wimbledonu, zase to strašně uteklo a už se těším na USO. Mějte se fajn a moc se tu nehádejte :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:02Od: Smazaný účet
Joo,utíká to rychle,polovina sezony už je za námi a zbývá poslední GS.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:59Od: Frick Takže asi tak
Ještě, že máme toho Stana, který aspoň v jednom případě ze 6 narušil nadvládu tandemu Serena - Novak....

A jak to bude na US Open? Pochopitelně - V ženské části pavouka bude Serenina pozice favoritky ještě mnohem více výrazná jak pozice Novaka. No a tedy - kdo by mohl v Novém Yorku připravit Novaka o triumf? Andy? Kei? Nebo snad bychom se po 17,5 letech dočkali my?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:00Od: Mayo
Ak chytí monštróznu formu Stan, tak ešte on môže byť nebezpečný.
[ Reagovat ]
13.07.2015 12:23Od: Vojtaakk
Naopak jedině Stan!
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:57Od: Davor1
To už je klasický Federer, nedokáže odohrať 7 zápasov na GS na top úrovni a keď ju už predvedie tesne pred finále, tak potom na to v poslednom zápase nedokáže nadviazať. Veľká škoda, že Murray narazil práve na toho najlepšieho možného súčasného Federera a Djokovič presne naopak. Veľmi som Rogerovi prial ten 18-sty GS, myslím, že takú šancu ako dnes už mať nebude.

Djoko mi začína pripomínať Rogera v najlepších rokoch, mimo antuky strašne dominuje na všetkých GS (tento rok podľa mňa už zlomí aj USO), všade je top favorit a na GS ho môže poraziť len top hráč so svojim najlepším tenisom a pri tom musí stále dúfať, že Djokovič svoje maximum nezahrá. Je trochu paradoxné, že zo svojho najslabšieho povrchu má Nole už 3 tituly a z FO + USO spolu 1. Ak tento rok ovládne aj USO, tak si myslím, že bude mať veľkú šancu prekonať v počte GS Nadala.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:55Od: Smazaný účet
mně se hlavně zdálo, že postupem času si Novak začal dělat, co chtěl, s Rogerovým servisem..je to klíčový úder a Federerovi se nemůže hrát dobře, když mu soupeř posílá return na první servis až k základní čáře :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:57Od: Smazaný účet
ty jsi přesně udeřil hřebíček na hlavičku, ale tady to většina nemůže pochopit, že Nowak returnuje mnohem lépe než Andy, alespoň včera byl Andy na returnu jalovej
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:59Od: Smazaný účet
Včera mohl být. A pokdu nevidíš rozdíl mezi tím, jak podával Roger dneska a v pátek, tak je jakákolvi diskuze bezpředmětná. Novak je lepší na returnu, ale o moc, Andy je x let na returnu top 3, zřejmě druhý nejlepší.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:01Od: Smazaný účet
já viděl zápas SF i F. Je pravda, že měl Roger v SF více 1st IN, jenže spočítej kolik 1. podáni dobře zreturnoval Nole a kolik Andy, dramatický rozdíl...a pak srovnej podání Andyho a Noleho, opět obří rozdíl, zejména 2. podání Andyho je chabota
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:05Od: Smazaný účet
Podání neřeším, to je jasné, že hlavně v druhém je obrovský rozdíl. Taky ael srovnej kvalitu prvního dneska a v pátek. Jasně, Andy i tak neměl moc den na returnu, ale ten servis byl v ptáek úplně někde jinde.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:09Od: Smazaný účet
No v % 1. podání ano, ale v umístění si nejsme tak jistý, ale to bychom museli vidět srovnávací graf
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:13Od: spaniel
Graf z pátku ukazoval ze to bylo vsechno hodne k lajnam. Nebyl tam ani jeden na stred. I Andy to rikal po zápase.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:14Od: Mayo
Kiske007 , ty komu fandíš? tipol by som to na Djokoviča, je to tak?
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:18Od: Smazaný účet
Nevím proč, ale Noleho nemusím, přitom je OK chlap si myslím. Jinak jak kdy, dnes Rogerovi. Pokud hraje Rafa s Nolem, tak Rafovi
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:19Od: Mayo
tak to je peklo vážne :D
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:23Od: Smazaný účet
Rafa a Roger přepsali dějiny tenisu a jejich hra je nenapodobitelná. Nole mi připadá jako dokonalý stroj, ale nevyvolává u mě žádné emoce
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:02Od: Mayo
pre mňa je Andy top...len Rogersito podával lepšie
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:53Od: steve79
Gratulace Djokovičovi. Roger hrál celý turnaj úžasný tenis. Jenže to co stačilo na Murraho, to na Djokoviče nestačí. Novak je mnohem lepší na returnu a na servisu. Někdo tady psal, že rozdíl v psychice, ale myslím, že psychikou to není. Federerovi je téměř 34 let a má v nohách o dostí více zápasů než Djokovič, takže se možná posepsala nižší fyzická kondice. Na to kolik je Rogerovi let hraje fenomenální tenis a v budoucnu podle mě ještě 1-2 Granslamy získá.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:50Od: pockerface
Hráli oba dobře. Proti jinému soupeři by Roger asi vyhrál. Novak je herně někde úplně jinde, a nutí soupeře nejen hrát to nejlepší, ale hlavně je svojí hrou nutí k útočné hře a z toho pak jsou chyby. Ani nejsem moc zklamaný, já jsem někde ve skrytu duše věděl, že Novak vyhraje. Bohužel. Ale Novak mi nevadí, takže mu titul přeji, ale přece jen škoda Rogere, těch šancí už moc asi nebude.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:56Od: Kozoroh
Zdolat Anderson Djoka, Roger by měl nyní pohár...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:07Od: Marduch
Anebo Kevin!
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:08Od: Mayo
Kevin ne, Roger so servismanmi nemá problém.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:24Od: Marduch
Hrál pekne i v mezihre..nebo spis takle, mne moc nevonej tyhle řeči o " kdyby tamten takle, tak ma tamten titul", to je, prominte mi ten vyraz, podle me lacine blaboleni :-/
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:48Od: raduz raduz
Když se tak zamyslím nad těmi 17 vítěznými GS Rogera Federera,říkám si,že je to uctihodný výkon,pramenící z jeho neskutečné tenisové kvality,protože psychiku on má suvereně nejslabší ve srovnání s Nadalem a Djokovičem,protože ti dva hlavou zápas nikdy neprohráli.Bohužel jsem i přesvědčen,že i Nadal by dnes Djokovičovi více zatápěl a Andy by ho možná i porazil.To co Roger předvedl ve 4 setu lze nazvat psychickým kolapsem.Roger,když vše nejde podle jeho not,dokáže prohrát i v zápasech,kde je lepším hráčem.Finale s Delpem na US Open,finále s Nadalem na AO či semi se Safinem na AO apod jsou toho důkazem
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:50Od: spaniel
To jsou strasne kecy a ty to das jeste 2x
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:53Od: Kozoroh
Djoker se taky dokázal sesypat - FO 13, USO 13... A Nadal AO 12.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:55Od: Forehand
Rafa na AO12?..Co ja viem, ten zápas mal prehrat 3:1, skor ocenujem vyrovnanie na 2:2..
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:57Od: Kozoroh
A jak mi vysvětlíš stav 4:2, 30:15 v páté sadě? :-P
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:00Od: Vojtiik
Rafa se neumí psychicky sesypat! NIKDY! Rozumíš?! :D
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:04Od: Forehand
Neplač :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:03Od: Forehand
Tvaris sa akoby vyhrával 5:0..:)

Klasický set, kde je hrac break hore a prehrá ho..Dnes vyhraval Roger 4:2 v prvom..Potom sa psychicky zosypal?..
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:09Od: Kozoroh
Aha, takže pro tebe je vést v páté rozhodující sadě rovnocenné s vedením v prvním setu, hmm...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:17Od: Forehand
Mozno nie, ale nazvat to psychickým zosypaním nie je na mieste, to snad uznas..Ci?..
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:56Od: Smazaný účet
Ty bereš každou prohru jako sesypání, se mi zdá
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:42Od: Mayo
škoda Andyho, že schytal Rogiho v semču
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:44Od: pockerface
nejsem si jistý, jestli by Andy porazil v pátek Noleho. Novak hraje to co mu soupeř dovolí. Proti Ríšovi mohl hrát na půl plynu, proti Andymu by vytáhnul to co dneska, prostě to nejlepší.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:45Od: Mayo
ja neviem, kto by vyhral...len podľa mňa by bol pre neho nepríjemný súper...Roger má už limity aj v pohybe, neni taký energický...kdežto Andy je rýchly, skvelý pohyb, obrana aj lepší return...proste mladší
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:51Od: Kozoroh
V tenise je nejdůležitější psychika a zde je Novak před Andym. Od WCH 2013 Andy Novaka neporazil. A tu černou sérii má určitě v hlavě, viz finále AO 15, Miami 15, FO 15. Zápasy, kde si byli herně rovni, ale rozhodla Djokova psychická síla.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:56Od: Mayo
Ale aj tak som toho názoru, že Andy je pre neho náročný súper na tráve...on s ním vydrží vo výmenach, je to rovnako dobrý atlét, na tráve by som mu veril ešte viac...Roger už má vek...
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:59Od: Kozoroh
Těžko usuzovat. Každopádně Novak má od teďka víc wimbledonských titulů než Andy ze všech grandslamů. :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:06Od: Mayo
však nech má, vamos Rafa! (:
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:16Od: spaniel
Vamos ala playa :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:01Od: Smazaný účet
To je všechno pravda no, ale stejně si myslím, že by tráva udělal své a že by uhrál víc než dnešní Roger a podle mě by mohl i vyhrát. Ale jsou to kdyby no.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:44Od: Smazaný účet
Mi povídej, kdyby hrál takhle, tak ho Andy roznese ve třech. Ale co už, nemůže se vymlouvat no. Bohužel, tak třeba za rok. Nole byl dneska vynikající, Roger slabej prostě. Jak jsem se shodli s Chazym, podruhé v řadě prohrál finále na svém nejsilnějším povrchu s hráčem, pro nějž je tráva nejslabší povrch a navíc byl v obou zápasech nehrál dobře.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:46Od: Smazaný účet
Nesmysl, Roger hrál dobře, ale Nowak je úplně někde jinde než Andy, proto ti připadá, že hrál hůře...
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:52Od: spaniel
Nesmysl. Servis byl podmínka c.1 pro výhru a mel ho mnohem horsi nez v patek.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:53Od: Cico93
Presne tak, to snáď každý musel vidieť.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:55Od: spaniel
A kdyz nevidí, od toho jsou tady statistiky. Novak hraje jinak nez Andy, je pro Rogera horsi soupeř a ma podíl na tom, ze Federer hral hůře, ale u servisu to neplatí. Tam to neni o soupeři.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:57Od: Forehand
Mal ho horší, lebo nebol vo vedení, to ide jedno s druhým, nervozita a kvalitný return v podvedomí zohrajú velkú rolu a prejaví sa to na cislach servisu..
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:02Od: spaniel
Byl ve vedeni po brejku v prvni sadě. Ale misto 90 v ni mel 59%...
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:53Od: Vojtiik
ve kterém vesmíru hral Federer dobře, to bych chtěl vidět, si ho asi dobře hrát neviděl ještě
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:45Od: Smazaný účet
No, ve finále by si neškrtl...bylo by to hodně jednoznančné ...Andy se od odchodu Lendl už nikdy nedostal na tu TOp úrověn a je otázky, jestli vůbec někdy ještě bude, pokud bude Nowak zdraví ...pro mě je momentálně výše než on Stan Wawrinka
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:55Od: Smazaný účet
:DDD Letos hraje lepší tenis, než kdy hrál s Lendlem snad. Podívej se na letošní race a pak říkej, kdo je letos druhý nejlepší :-))
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:41Od: Kozoroh Djoker 2015
Konečně Novak poprvé od fantastického roku 2011 vyhrál víc než 1 GS turnaj. Čekal jsem, že to No1e prolomí v Paříži, ale Stan byl nad jeho síly :-\ Jsem moc rád, že si dnes spravil chuť:-)
Novak potřetí vyhrál Wimbledon a jako první od roku 2007 obhájil triumf. Ač je tráva podle mnohých jeho nejslabším povrchem, tak přesto je Wimbledon pro Novaka druhý nejúspěšnější GS. To je paradox, nemyslíte?
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:43Od: Smazaný účet
No ono se toho nakecá ohledně Noleho a trávy. Tráva mu sedí, ale který povrch mu nesedí ..:-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:55Od: Smazaný účet
Spíše bych čekal triumfy z US open :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:39Od: stopan
Od Federera netreba cakat zazraky ma svoj vek, ale je zvlastne ze ci uz s Nadalom alebo inym superom , ktory vie dostat federea pod tlak, ma Rogerov vykon klesajucu krivku, nevie svoj vykon vystupnovat, pamatam si minuly rok v semifinale na AO 2014 s Nadalom, zacal celkom vyrovnane ale jeho vykon postupne upadal, pribudalo chyb a Nadal ziskaval naopak cim viac pody pod nohami. Dnes som mal ten isty pocit, postupne odchadzalo vsetko, naopak djokovic dokazal vykon vystupnovat. Samouzrejme sance tam federer mal 30-0 30-30 pri djokovicovom podanie, ale vzdy nieco nedotiahol, pokazil, zluftoval return alebo djokovic ho prekabatil. :D
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:39Od: stopan
prekabatil obhodenim
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:39Od: pockerface
Śkoda, že nejde vrátit čas, já bych byl pro výměnu vítězů FO a Wimbledonu. Novak si měl vyhrát FO a Wimbledon měl vyhrát Roger a byli bychom dneska téměř všichni spokojení.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:40Od: spaniel
Roger nevyhrál FO, takze výměna vítězů by mu nepomohla.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:43Od: pockerface
no to já vím, že nevyhrál Roger FO. Ale myslel jsem to všeobecně, že bych to prohodil. Novak FO (místo Stana) a Roger Wimblas.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:44Od: Kozoroh
Takže bys Stana připravil o GS :-P
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:46Od: pockerface
jo klidně, Standa si ještě vyhraje AO. Třeba by Novak vyměnil FO za Wimbledon. Ale samozřejmě, když už byl ve finále tak chce vyhrát a zvlášť nad Rogerem.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:54Od: kranyz
To by byl Stan asi spokojenej :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:38Od: Forehand
Tak som rád, že Nole vyhral a že mi vyšiel typ na víťaza, ktorý som vyslovil po QF, hoci sa tomu viacerí smiali..Dnes bol Nole lepší, koncentrovanejší, konzistentnejší, z Federera bolo až moc cítiť, že si na neho neverí a nepriaznivým vývojom sa ten obraz len prehlboval..

Vsetkým oponentom, tým rozvážnejším, aj výbušnejším, hlavu hore..Do prerušenie to bol super tenis a človek si fakt uvedomuje, ze je svedkom zlatej éry tenisu, jediné finále, ktoré stálo posledné roky za prd bolo Cilic Nishikori a presne na také si niekedy budeme musiet zvykat..Takže, hoci dnes smútite, stále je zážitok byť pri týchto zápasoch..
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:44Od: Davor1
Najviac naprd finále za posledné roky bolo na FO 2013 a to suverénne s veľkým prehľadom...
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:51Od: Forehand
Mozno pre teba..Kvalitou aj vseobecnou sledovanosťou určite nie..Finále Nishikori Cilic snad nebolo ani vypredané :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:06Od: Davor1
Bolo to jediné GS finále za posledných X rokov, ktoré som dobrovoľne nepozeral, pretože výsledok bol jasný ešte predtým, ako nastúpili na kurt a bola to totálna hra mačky s myšou, ktorá mohla baviť len Nadalofanatikov. Čilič- Nishi bolo pred zápasom úplne otvorené finále, pre mňa a mnoho tenisových priaznivcov konečne nejaké osvieženie mimo stále sa opakujúcich mien a nebyť Čiličovej megaformy, tak by to určite malo oveľa pútavejší priebeh, ani ten tenis nebol tak zlý...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:11Od: Davor1
pozn.: To finále RG13 som nevidel live, neskôr som si to ale zo záznamu pozrel v zrýchlenej verzii...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:18Od: Forehand
Tak tým pádom je dovod jasný..
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:13Od: Denis92
Tak nebyt Cilicovej megaformy, tak by v tom finale ani nebol.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:36Od: panzer.dragon
gratulace novakovi, to jak umí přidat v případě potřeby je brutální
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:41Od: Smazaný účet
Podle mě nejlepší psychika hráče na okruhu.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:36Od: Cico93
Tak do toho prerušenia to bol celkom pekný zápas, po pauze teda nic moc.
Rogera dosť zrážalo to, že absolútne nezvládal bigpointy, Novak si to naj. nechal na ten správny deň.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:38Od: spaniel
Vidíš, na to jsem dole zapomnel. Na big pointech dnes Nole bezchybný, Roger naopak. To bylo hodne důležité.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:43Od: Kozoroh
Jak už nadhodil vencape, na big pointech Novak skvěle servíruje. Toto je Beckerova práce.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:36Od: Labi
no co k tomu říct, od Rogera hodně chabý výkon, hlavně nejistý, vyhrál dnes lepší....spíše jsem se ale pozastavil na tím, že mladíci, kterí by se měli prosazovat se ted nejspíše válejí už někde na pláži a zastavovat Djokovice musí zastavovat třicátník, už po několikáté. Upřímně Kyrgios nebo Tomic jsou rozmazlení fakani, kteří to díky své povaze nikdy daleko nedotáhnou, zklamal mě spíše Dimitrov, prostě chybí mladý, hladový a kreativní tenista, který by ty koncovky zvládal trochu jinak....Djokovi je pán hráč ale jeho tenis mě osobně nudí, dnešní komorní potlesk po posledním míči mluvil za vše ...tohle byla dneska z tohohle pohledu fraška, bohužel ...
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:39Od: Smazaný účet
Souhlasím s tebou. Nějak ta mladá nadějná krev zmizela a já tam nevidím žádného komplexního mladého hráče, který by v budoucnu mohl Nowakovi zatápět. Piuze snad Nishikori, ale to by musel mít o pár cm více, nemá tělesné parametry na to být úplně na vrcholu
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:50Od: Tornes
Nedostatek mladých je to, co umožňuje Novakovi dominovat a možná mu to umožní i dlouhodobě. Hraje skvěle, to jistě ano. Ale když byl Roger na vrcholu, nastupovala mladá krev v podobě Nadala. Když se na vrchol dostal Nadal, nastoupila mladá krev v podobě Djoka. Novak nemá žádného vyzyvatele. Jeho největší soupeři jsou staří bardové, kteří pomalu odcházejí - Roger, Nadal, Wáwra, částečně i jeho vrstevník Murray. Ale není tam nikdo mladý, u kterého je potenciál na zlepšení a možnost budoucího nahrazení Novaka na trůnu.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:59Od: Smazaný účet
Popsal jsi to hezky a přesně
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:33Od: Labi
přesně tak, NOvak se musel naučit porážet Fedexe a Nadala proto zlepšoval co se dalo hledal cesty, začal pít teplou vodu během zápasu, cvičit jogu atd....až se dostal tam kde je a vzhledem k ještě stále ideálnímu věku nemá konkurenci, u těch mladých nějak nevidím ten zápal pro to co dělají...
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:36Od: spaniel
Taky mne přijde, ze jsou líní. Jen co je svět zaznamená, uz chtějí status hvězdy, chybi skromnost, pokora... Tomic flamuje a hada se svazem a jmény jako Rafter, Kyrgios řekne ze tenis nema rad, ze pro nej je sport c.1 basket a ze doufá, ze si ho zahraje, na kurt se chová jak kdyby mel nejmíň 30GS, Coric vyhlásí ze kdyz hraje spatne, hraje jako Murray.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:39Od: Kozoroh
Kokkinakis je normální.
[ Reagovat ]
12.07.2015 19:41Od: spaniel
Ano, proto jsem ho neuvedl. Taky Thiem je skromný a pracovitý, jen nevim jestli ma dost talentu.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:01Od: Forehand Re: Labi, Tornes
Ajéje...Federerovci začínajú rozoberať otázku konkurencie, nepáči sa im, že tá Djokovicova je akási prislabá a v budúcnosti môže byť ešte slabšia...Tak to je vrchol drzosti..:)

Vážení, Djokovic doplácal na konkurenciu ešte väčšmi, než Nadal a hlavne omnoho viac, než Federer..Dlhé roký sa nemohol presadiť, keďže bol v tieni týchto dvoch súčasne, neskôr v tieni Nadala a keď sa začal presadzovať, tak sa stále ťahal s Rafom a neskôr do týchto vojen o GS pribudol aj Murray. Až keď je Novak v maximálne zrelom veku, tak sa naoko zdá byť konkurencia slabšia, no v najlepších tenisových rokoch to mal Nole extrémne našlapané. Veď to je aj vidieť na tom, že každý jeden GS si musel odmakať vo finále s TOP hráčmi ako Nadal, Federer, Murray, jediný s Tsongom bol výnimkou.

To, že na neho nikto neútočí zospodu je fakt a je momentálnou výhodou, avšak vďaka vyššie spomenutému je Novak stále v pozícii, kedy sa on môže cítiť v porovnaní s takým Federerom, ktorý dominoval vybrakovanému rebríčku, právom ukrivdený. Ak sa Nadal nedostane na staré pozície a Federer skončí s tenisom, jeho súčasná konkurencia bude podobná tej ROgerovej v časoch jeho dominancie.

A ešte jedna perla, ktorá znemožnuje brať ten príspevok akokoľvek vážne: "Když se na vrchol dostal Nadal, nastoupila mladá krev v podobě Djoka.Novak nemá žádného vyzyvatele. Jeho největší soupeři jsou staří bardové, kteří pomalu odcházejí - Roger, Nadal, Wáwra"

Autorovi odporúčam pozrieť roky narodenia Djokovica, Nadala a Wawrinku, prípadne ich porovnať..
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:13Od: Roger_Federer
Co chces zase okecavat?
Fakta:
Djokovic se dokazal na granslemech poradne prosadit az v roce 2011.
Nadal odpadl, zatim nikdo nevi zda se dokaze vratit.
Roger je za zenitem, ovsem i tak to staci na 98 hracu ze stovky.
Nole ma luxusni pozici, prekonat Nadala, mozna dotahnout Federera.
[ Reagovat ]
12.07.2015 23:27Od: Roger_Federer
Vybrakovany zebricek..;):):)
Hewitt, Haas, Nalbandian, Federer Atd...
hraci kteri se jeste prosazuji nebo nedavno dokazali prosazovat pres aktualni konkurenci, kteri patrili k tomu vybrakovanemu zebricku.:);):)
[ Reagovat ]
13.07.2015 06:06Od: Labi Re: Forehand
rozebral jsem to v pár řádcích, kdy záminkou byl Rogerův věk, to jen ty jsi měl zapotřebí si tady vylít srdíčko a vyléčit pár mindráků a za každou cenu se snažit ukázat, že to tak vlastně není, že on chudák Novak přece musel někdy být v pozici, kdy nebyl favoritem....měl by jsi tady přestat dělat ostudu sám sobě...konec konců řeší se současná situace, ke které nemáš co říct tak tu omíláš něco co je dávno pryč...
[ Reagovat ]
13.07.2015 12:49Od: Forehand
Isteže..Priam z teba citit, ze sa obavas o to, aby Nole náhodou nedominoval, aby sa konecne objavil niekto z mladych, ktorý bude konkurencieschpný..Keď nikto taký nebol okolo roku 2004-07, to ti nevadilo..Nevidis si na spicku nosa, pokrytček :)
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:38Od: Labi
upřímně v roce 2004-2007 jsem tenis zas toli nesledoval, dělal jsem jiné sporty a teprve okolo roku 2008-2009 jsem si k tomu našel cestu, jde o to, že Federer mě svým výkonem ve finále zklamal a má svůj věk, který se někde musí podepsat, Djokovic se jeví jako perfektní osobnost ale jeho strojová hra mě a i řadu dalších prostě nudí, to že by se objevil někdo další kdo by hral nápaditý tenis a hlavně úspěšný bych jen přivítal a jeho dominance? věř tomu, že to je to poslední co řeším, taky mu budou roky přibývat ;)
[ Reagovat ]
13.07.2015 23:50Od: Forehand
Ok, to beriem..To znie rozumne..
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:50Od: Vojtaakk
Forhende, zase ta tvoje mantra o slabé éře a vybrakovaném žebříčku. Bylo tam spoustu zajímavých hráčů, žebříček byl naopak daleko pestřejší, byli tam servismani a agresivní hráči nebezpeční na rychlých površích (opravdu rychlých ne jako dnes - Safin, Roddick, Philipousis), antukáři (Kuerten, Coria, Ferrero) a pak ještě třeba Hewitt a Gonzales + oldschool Aggasi. To že ty uznáváš jen Nadala, Djokoviče a možná Murrayho je tvůj problém (co Wávra, ten je taky "slabúčký"?).
Je však určitě pravda, že Djokovič měl cestu nahoru hodně těžkou, asi jako nikdo jiný a to jak dokázal od r.2011 hrát je neuvěřitelné. Je klika, že je tu aspoň Stan, který se snad jako jediný Novaka nebojí a představuje v tuhle chvíli asi jediné ohrožení pro něj, jejich GS matche jsou v posledních třech letech jednoznačně tím nejlepším, co může tenis nabídnout (AO13 3:2, USO13 3:2, AO14 2:3, AO15 3:2, FO 1:3).
[ Reagovat ]
13.07.2015 14:34Od: Stan_Borowitz Re: Nic naplat...
Byla to holt temná doba tenisu. Tak temná, že jednička té doby je o deset let později, ve 34 letech, dávno za zenitem, ve zlaté éře tenisu, s dost velkým odstupem na pronásledovatele až kdesi na DRUHÉM místě žebříčku a jediným hráčem, který jej dokáže ve většinou velmi vyrovnaných zápasech porážet, je současná jednička. A současně on je jedním z mála hráčů současné zlaté éry, který dokáže aktuální jedničku občas porazit.

Ale někteří hráči z té temné éry, kdy nehráli absolutně nic, se dokázali vypracovat z naprostých nýmandů do pozice jedněch z nejlepších travařů současnosti...
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:52Od: pockerface
Nishi je navíc neustále zraněný. A Delpotro už se asi nevrátí na tu úroveň kde byl, jestli se vůbec ještě vrátí.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:35Od: Smazaný účet
Gratulace Nolemu :))
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:35Od: pockerface
Novak může celý turnaj hrát mdle, může se zdát, že je bez formy, ale ve finále vždy hraje o třídu ne-li dvě lepší tenis než ve zbytku turnaje. Bohužel Roger většinou zahraje svůj nejlepší zápas v SF a poslední dobou to ve finále už není ono. Ale stejně jsem zvědavej jestli budou Nole a Rafa v jeho věku taky stále hrát finále GS. Novak asi ano, Rafa těžko.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:37Od: Smazaný účet
Já bych řekl, že Roger hrál podobně dobře jako s Andym. Jenže rozdíl mezi Nole a Andym je asi tak podobný jako mezi Andym a Berdou. Prostě Nowak je jiný level a na něj to prostě nestačilo. Škoda pro Rogera těch nevyužitých šancí v 1. setě, mohlo to dopadnout jinak, ale na kdyby se nehraje
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:38Od: Mayo
Ani jeden nebude v jeho veku na takej úrovni.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:41Od: Smazaný účet
Přesně tak. Roger ve svém věku sice už nedominuje, ale pořád je TOP hráč. Rafa doplatil na svůj extremně fyzicky náročný tenis a je už opotřebovaný, jako kdyby měl 36.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:34Od: spaniel
Novak zaslouženě, zázrak se nekonal. Roger mel sanci jen kdyby podával jako v semi, čemuž se ani nepriblizil. Prvni dva sety to bylo vyrovnané, ze hry získával vic bodu Nole, u kratších výměn Roger. Zda se, ze po druhem setu Rogerovi odešly sily a Nole uz kraloval ve vsech aspektech.

Je to pravý šampion a zaslouženě nejlepsi hrac posledních 4 let. Je konzistentní jako býval Roger, je dobry na vsech povrsich.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:34Od: stopan hm
Od Federera netreba cakat zazraky ma svoj vek, ale je zvlastne ze ci uz s Nadalom alebo inym superom , ktory vie dostat federea pod tlak, ma Rogerov vykon klesajucu krivku, nevie svoj vykon vystupnovat, pamatam si minuly rok v semifinale na AO 2014 s Nadalom, zacal celkom vyrovnane ale jeho vykon postupne upadal, pribudalo chyb a Nadal ziskaval naopak cim viac pody pod nohami. Dnes som mal ten isty pocit, postupne odchadzalo vsetko, naopak djokovic dokazal vykon vystupnovat.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:38Od: Tornes
Rogerovi chybí takový ten mladiství elán a energie. Přijde mi, že jednoduše nemá odkud brát, když se mu nedaří. Je to mazák, který hraje co zvládne a pokud to stačí, tak to stačí. Ale pokud to nestačí, tak už nemá energii a rezervu, do které sáhnout.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:39Od: spaniel
Ja ze si se ztratil.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:43Od: Tornes
Mám prázdniny, byl jsem deset dnů na táboře, kde jsem skoro neměl přístup na net, takže jsem sledoval pouze výsledky. Zrovna jsem se vrátil a ještě tak blbě, že jsem viděl pouze poslední set, ve kterém byl teda Roger naprosto dole a kazil toho neuvěřitelné množství :( A naopak Nole tam zahrával jeden geniální úder za druhým.
[ Reagovat ]
13.07.2015 11:26Od: Vojtaakk
Je to tak. Dříve se to RF stávalo v podstatě jen s Nadalem, teď už i s Djokem. Já bych řekl že je to tím, že nevěří tomu že je může porazit. Jakmile to nejde, nemá jak by s tím bojoval a naopak začne kazit a vyhazovat se.
[ Reagovat ]
13.07.2015 15:02Od: Stan_Borowitz
Jeho tenis ale bohužel založen na tom, že to "musí jít". Když to nejde, tak je prostě konec, nemůže to uběhat, ubojovat jako Nadal nebo Djokovič.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:32Od: EllNino
Pěkný výkon No1e, gratulace :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:32Od: Smazaný účet
Ty vole. Ja mam asi 5 minut husinu!!!
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:32Od: pockerface
Tak se to zase nepovedlo. Škoda, ale stejně je Roger borec, že se zase po roce dostal do finále. Do budoucna to už vidím s tím 18.GS pro Rogera dost bledě.
Ale sláva vítězi, čest poraženému. Nevadí Rogi, pro mě osobně jsi stejně nejlepší tenista historie.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:30Od: Vojtiik
Sláva vítězům, čest poraženým, Novak na servisu (téměř) bezchybný, Roger nepředvedl ani z poloviny takový výkon, jako proti Andymu.. skoro celou dobu mdlý, nemastný neslaný
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:29Od: Smazaný účet ...
Nejlepší výkon si nechal Nole na finále.Zasloužené vítězství.
[ Reagovat ]
12.07.2015 18:29Od: a.magerova Gratuluji vítězi, výhru si zasloužil.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist