Djokovič počtvrté ovládl Šanghaj a má 32. titul z turnajů Masters

  • ATP ŠANGHAJ - Novak Djokovič vyhrál bez ztráty setu turnaj série Masters v Šanghaji, kde zvítězil už počtvrté v kariéře. Ve finále si jednatřicetiletý Srb poradil s Chorvatem Bornou Čoričem a svou neporazitelnost prodloužil na 18 utkání. Celkově získal 72. titul, z toho 32. z podniků Masters 1000.
    14. 10. 2018, aktualizováno | Aktuality |  163 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Novak Djokovič se po zranění loktu trápil, po obnovení spolupráce s trenérem Mariánem Vajdou se však rychle vrátil do skvělé formy. Od začátku července vyhrál 27 z 28 zápasů a díky tomu ovládl Wimbledon, US Open a turnaje Masters 1000 v Cincinnati a Šanghaji.

Tento týden v Číně jednatřicetiletý Srb neztratil v pěti zápasech ani set. Postupně porazil Francouze Jérémyho Chardyho, Itala Marca Cecchinata, Jihoafričana Kevina Andersona, Němce Alexandera Zvereva a v dnešním finále přehrál 6-3 6-4 Chorvata Bornu Čoriče.

Zaznamenal tak už 18. výhru v řadě a neprohrál 25 setů po sobě. S o téměř deset let mladším Čoričem si poradil i ve třetím vzájemném střetnutí 2-0 na sety, to dnešní zvládl bez ztráty servisu, když čelil jedinému brejkbolu. 



Djokovič  Šanghaji navázal na svá vítězství z let 2012, 2013 a 2015. Ve svém celkově 103. finále získal 72. titul, z toho 32. z akcí Masters 1000 a jeden triumf mu schází na rekordmana Španěla Rafaela Nadala. Na území Číny má finálovou bilanci 11-0, když získal i šest titulů v Pekingu a vyhrál Turnaj mistrů, který se v roce 2008 konal v Šanghaji.

Ve světovém žebříčku se zítra posune na druhé místo před Rogera Federera a bude ztrácet pouze 215 bodů na vedoucího Nadala. Djokovič, který byl světovou jedničkou naposledy před dvěma lety, do konce roku neobhajuje žádné body, Nadal ztratí jen 180 bodů za čtvrtfinále v Paříži.

Jednadvacetiletý Čorič hrál ve svém dosud největším a celkově pátém finále, třetí titul ale nezískal. Ve světovém žebříčku se posune na 14. místo, čímž o čtyři pozice vylepší své dosavadní maximum.

• ATP MASTERS 1000 ŠANGHAJ •
Čína, tv. povrch, 9.219.970 dolarů
nedělní výsledky (14. 10. 2018)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (2-Srb.) - Čorič (Chorv.) 6-3 6-4
• Čtyřhra - finále •
Kubot/Melo (3-Pol./Braz.) - J. Murray/Soares (6-Brit./Braz.) 6-4 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (163)
14.10.2018 19:50Od: Denis92 DelPo :(
https://twitter.com/jorgeviale/status/1051524158834794498

Tak to je fakt smola..chudak, ked sa konecne dostal spat do formy. A tak som sa nanho tesil, ze ho uvidim konecne nazivo na TM..
Fakt velka smola, tenis potrebuje co najviac kvalitnych hracov do dalsich sezon.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:52Od: Nola
prave som to citala, je mi to velmi luto, prave v dueli s Bornou spadol na koleno a musel skrecovat, ten chalan ma fakt neskutocnu smolu
[ Reagovat ]
14.10.2018 20:51Od: Herbert_Hoover
Izzy, ty taťuldo jeden, co ty na to? :))

Delpa je mi samozřejmě líto..dobrá sezona, po dlouhé době na TM a tohle..ani bych se nedivil, kdyby tohle zranění už mentálně nezvládl.
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:00Od: SwissMaestro
No, momentálně je v Race ještě Nishi před Isnerem. Takže ještě by musel Nadal odstoupit nebo si to kluk bude muset uhrát do konce sezóny.
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:06Od: Herbert_Hoover
Však to já vím, ale Izzyho šance mocně stouply. Je totiž rozdíl ztrácet na postupovou příčku 600 bodů a 70 žejo. :) Navíc má k dobru Stockholm, kde Nishiho manko může smazat a Paříž mu historicky sedí.
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:09Od: SwissMaestro
Je až neuvěřitelný jak se mu v Paříži daří. Ale snad nebude třeba nechávat to na poslední turnaj před TM.
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:18Od: Herbert_Hoover
Těžko říct, Nishi zase umí v Basileji a kromě Paříže nemá nikde pod střechou Izzy oslnivé výsledky :) Takže si myslím, že až Paříž rozhodne.
[ Reagovat ]
15.10.2018 00:00Od: turista
Je to smůla. Ale zahojení takového zranění ho nemůže psychicky rozložit. Je to jen otázka času (3 měsíce) než to bude pořádně pevné potom co kost sroste. Takže mu držme pěsti ať to dobře dopadne a může zase hrát.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:31Od: Patik
Strašne sa teším na novú sezónu..hlavne na Australian Open..Roger tam hral posledné roky vynikajúci tenis..Djokovič v Top forme..uvidíme akú formu si prinesie Murray ktorý to môže vkľude zamiešať..dosť času na zlepšenie má aj Wawrinka..DelPotro naposledy vo finále US Open..snáď budú všetci zdraví a predvedú epické výkony..očakávam že pre mňa to bude zrejme jedna z najzaujímavejších sezón za posledné roky..
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:50Od: Kozoroh
Pro DelPa je AO nejhorší GS turnaj, nikdy nebyl v SF turnaje a jen 2x v ČF v letech 2009 a 2012.
[ Reagovat ]
14.10.2018 20:15Od: Patik
No tak Delpo nakoniec dohral na niekoľko týždňov mesiacov pravdepodobne.
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:04Od: Denis92
Novak je spat na v TOP forme. O koncorocnej jednotke niet pochyb.

Navyse, Djokovic moze kludne znova vyhrat 4GS v rade. Na AO je najvacsi favorit a na RG sa uvidi. To je este dost daleko. Nadal to bude mat po niekolkych rokoch na antuke znova tazke..
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:23Od: Pe3k
Též myslím, že 2019 bude mít šanci na kalendářní gs.
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:57Od: Kozoroh
Bylo by to symbolické, rovných 50 let od Laverova CYGS...
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:47Od: Stan_Borowitz
Jj, je to jeden z nejvousatějších, ne-li vůbec nejvousatější sportovní rekord vůbec. Rogerovi jeho získání překazil zmařením čtvrtého vítězství v jednom roce Rafa, Rafovi Novak a Novakovi zase Roger a Stan. Příští rok už by to jedině musel být někdo nový, kdo by Novakovi cestu k tomu, aby se postavil po bok legendárnímu Laverovi, překazil. Nikoho takového ale v současném tenisu nevidím.

Ale loptička je gulatá a stát se může cokoli...
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:53Od: Herbert_Hoover
Rafovi Novak? Kdy? :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 22:04Od: Stan_Borowitz
No jo, máš pravdu, Rafa k tomu nikdy nebyl tak blízko jako Novak s Rogerem...
[ Reagovat ]
14.10.2018 22:08Od: Herbert_Hoover
No to nebyl, páč mu to zařízli hned v prvním GS v roce..nicméně ne Novak, ale Murray..no ale Rogerovi to překazili vždy na RG, to taky není až tak blízko :) Ostatně Novakovi taky..nejblíže byla Serena :)
[ Reagovat ]
15.10.2018 03:45Od: Stan_Borowitz
Já myslel nejblíž v tom smyslu, že jim chybělo vyhrát jen jeden zápas a bylo by to, bez ohledu na to, kdy v roce, protože mi šlo o to, jak si to vzájemně překazili. Ale Rafa v jediném roce, kdy vyhrál 3 GS, v tom čtvrtém (i když kalendářně prvním) vypadl s Andym už v QF. Takže mu chyběly tři zápasy a nepřekazil mu to Novak, takže u Rafy to fakt vůbec nesedí...
[ Reagovat ]
15.10.2018 09:44Od: Pe3k
Nikdy nebyl ve finále všech 4 v jednom roce!
To Federer hned 3x!
[ Reagovat ]
15.10.2018 11:31Od: Stan_Borowitz
No jo, pravda, Novak vypadl s Rogerem v semi, takže jediná výhra od Svatého Grálu dělila akorát Rogera, a to hned dvakrát, říkám to dobře?
[ Reagovat ]
15.10.2018 12:55Od: Kamilos88
Podle mě jenom jednou v roce 2006. Potom vypadl např. ve třetím kole, nebo dříve. Jenom v roce 2006 vyhrál 3GS a zároveň byl ve finále čtvrtého - podle mě.
[ Reagovat ]
15.10.2018 12:56Od: Kamilos88
Jo a ještě 2007
[ Reagovat ]
15.10.2018 13:15Od: Pe3k
A ještě 2009 :D
[ Reagovat ]
15.10.2018 13:19Od: Kamilos88
No ne ve 2009 byl ve dvou finále. Já myslel, že řešíte, kdy mu chyběla jedna výhra od kariérního GS.
[ Reagovat ]
15.10.2018 13:59Od: Pe3k
Co to zas meleš? 2009 byl ve všech finále!
[ Reagovat ]
15.10.2018 14:42Od: Kamilos88
No to jo, ale chyběly mu dva zápasy - prohrál dvě finále. Mám za to, že se tady řeší rok, kdy mu chyběl pouze jeden zápas na všechny GS a to bylo jenom 2x.
[ Reagovat ]
15.10.2018 14:47Od: Herbert_Hoover
Přesně tak, Petřík zase ztratil nitku pohlcen glorifikací Rogera :) stejně tak ztrácí nitku pohlcen dehonestací Rafy.
[ Reagovat ]
15.10.2018 15:41Od: Pe3k
Já řešil roky ve kterých byl ve finále všech gs, to co tady píšeš je jen výplod tvého chorého mozku.
[ Reagovat ]
15.10.2018 16:18Od: Herbert_Hoover
Chory mozek mas ty, coz dokazuje to, ze jsi byl zase mimo misu a resil uplne neco jineho nez ostatni. :)
[ Reagovat ]
15.10.2018 17:42Od: Pe3k
Úplně něco jiného?
[ Reagovat ]
15.10.2018 18:46Od: Herbert_Hoover
Jo, resilo se koho jedno vitezstvi delilo od YCGS a ty placnes sezonu, kdy Roger prohral dvakrat na GS :))
[ Reagovat ]
15.10.2018 18:46Od: Herbert_Hoover
*CYGS
[ Reagovat ]
16.10.2018 00:13Od: Forehand
Petrikovi skoncil rybarsky preukaz, pomaly budu zamŕzat rybníky, je chudák nahratý.

Apropos, ku kalendárnemu GS nebol nikto ani len blizko, co to je za diskusia, ked nikto nevyhral ani len AO+RG v sérii, blízko bola Serena :)

Teda oprava, Nole vyhral prvé dva, ale od zisku tretieho bol na míle ďaleko...
[ Reagovat ]
16.10.2018 08:53Od: Kamilos88
Takhle jo. Určitě nejblíže byla Serena, o tom žádná. Nikdo neříká, že by ten poslední GS vůbec někdo uhrál.
[ Reagovat ]
15.10.2018 13:39Od: annah
Páni! Byl tak blizoučko k tomu, aby vyrovnal Lavera. Velká škoda!
[ Reagovat ]
15.10.2018 14:48Od: Herbert_Hoover
Ne, Novaka taky dělila jediná výhra od CYGS..v roce 2015, kdy prohrál ve finále se Stanem.
[ Reagovat ]
15.10.2018 15:03Od: Stan_Borowitz
Aha, tak nakonec to dáme dohromady...
[ Reagovat ]
15.10.2018 15:36Od: Kamilos88
Je to pořád samozřejmě spekulace. Bavíme se o tom s odstupem několika sezón. Záleží, jak by někdo z nich vyhrál US Open s myšlenkou, že může mít všechny čtyři GS v jednom roce.
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:56Od: Herbert_Hoover
Jinak Rogerovi to překazil Rafa dvakrát a jednou Kuerten :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 22:07Od: Stan_Borowitz
No jo, Kuerten mi vypadl, už s těma datama a statistikama pracuju tvořivě jako Forehand...
[ Reagovat ]
14.10.2018 23:34Od: Pe3k
Zas tak mimo jsi nebyl...
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:26Od: Mayo
Čo štyri? 6! A 4 v jednej sezóne.
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:32Od: Stan_Borowitz
Prohraje až na USO 2020.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:04Od: Herbert_Hoover
Šest v jedné sezoně vyhraje :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:08Od: Nola
omg
[ Reagovat ]
15.10.2018 10:11Od: Kamilos88
Roger ho posadí na TM na zem.

Nevím přesně kolikrát Roger takhle rozjetého Djokoviče porazil. Pamatuji si RG, když mu porazil první šňůru někde v semi, pak měl Nole podobný rok tuším 2015/2016 - nevím přesně a tam dostal náklad v Cincinnati, pak se rozjel až do konce roku a dostal náklad ve skupině na TM a naposledy byla stopka v Šanghaji.

Zajímavé, že to byly téměř vždy zápasy, kdy Roger předvedl masterclass a Nole si ani neškrnul a vždy ve dvou setech. Ale možná Nole prodlouží svůj rekord a porazí Federera poprvé v kariéře 4x za sebou. Dosud má rekord 3x a čtvrtý zápas vždy rupnul.
[ Reagovat ]
15.10.2018 10:13Od: Kamilos88
Jo a ještě ho utnul v Dubaji, tam byla podobná nakládačka. Takže asi tak 4x se Nole rozjel na 15 a více vyhraných zápasů a 4x mu to Roger vyresetoval.
[ Reagovat ]
15.10.2018 11:54Od: turista
Ano. Ale RF se musí nejdřív k Djokerovi prokousat což se tady nestalo. Federerovi extrémně nesedí Čorič, který např. prohrává s Gasquetem, kterého zase Roger poráží snadno. Je to složitý.
[ Reagovat ]
15.10.2018 11:55Od: turista
Ano. - oprava.
[ Reagovat ]
15.10.2018 12:49Od: Kamilos88
Pravda. Tak ti hráči mají nějaký psychický blok proti těm, kterým se teď daří. Herně má třeba na Rafu na antuce Thiem, nebo i Zverev, Djokovič, nebo Federer, ale projedou důležité míče a o tom to je.

Nole si buduje zase smrtelný respekt a ten mu pomáhá k výhrám. Protože jej málokdo dokáže zlomit.

Federer s Nadalem už tento jejich punc pomalu ztrácejí a věří si ně čím dál více lidí jako Čorič a další, kteří jsou schopni v jednom zápase předvést nadlidský tenis, který potom nezopakují dalšího půl roku. Což je na tom nejhorší, protože přesně takto vznikají pak nedůstojná finále s předem známým výsledkem a tyto zápasy se mění na formalitu před předáním titulu favoritovi.
[ Reagovat ]
15.10.2018 13:34Od: ttopi
Popravdě řečeno kdyby Federer přes Čoriče přešel, stejně by to Djokovič vyhrál. A možná ještě jasněji. Ale je pravda, že takové finále by více táhlo. Takhle jsem na 99% věděl, že to bude Djokovič ve 2 setech.
[ Reagovat ]
15.10.2018 14:44Od: Kamilos88
Díval jsem se na tiskovku a Roger sám přiznal, že je s turnajem spokojený, že hraje velmi dobře a těší se na zbytek sezóny. Možná naskočí i v Paříži, ale když to vezmu objektivně, tak hrál letos asi nejlepší tenis. Hlavně v zápase s Nishikorim to byla pastva a i s Medvědem. Pak se Čorič dobře vyspal, ale jinak slušný turnaj.
[ Reagovat ]
15.10.2018 16:47Od: turista
Roger tady porazil tři těžké soupeře Medveděva, Bautistu a Nišikoriho. Všichni z nich jsou lepší než Čorič. Tak nevím proč má z toho Čoriče takové bobky. Djokera by tady ve finále ale stejně nedal. Toho už nebude dávat ani Rafa na antuce takže Novak má skvělou příležitost se přiblížit na dohled k Rafovým 80 titulům.
[ Reagovat ]
15.10.2018 17:32Od: Nola
vy dvaja ste sa dlho hladali, az ste sa nasli :D Coric je horsi hrac, ako ti zmienovani? :D, Nishi v minulosti iste, ale dnes nie.... Coric porazil Fedexa aj na jeho oblubenom povrchu, tito traja by sa pototo, aj sa....

+ tie kecy o antuke a neporazitelnom Novakovi...

to ma podrz, to snad nejde ani komentovat, chyba tu uz iba Rafaeoli a vytvorite legendarnu BIG3 tenisportalu
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:02Od: Kozoroh Bautista si postěžoval
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/7710--federera-rozhodci-protezuji-postezoval-si-spanelsky-tenista
[ Reagovat ]
15.10.2018 07:15Od: ttopi
Rád bych si na balónek udělal vlastní názor. Nedaří se mi ale najít inkriminovaný moment na videu. Nemáte někdo?
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:13Od: Pe3k Rychlost povrchů
https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/2018-court-pace-index.629231/
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:09Od: steve79
Proč tam je 2x SHa ??
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:11Od: Herbert_Hoover
Loňský a letošní, žeby?
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:11Od: Herbert_Hoover
Je to úhrn jednoho roku..
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:11Od: steve79
Paríž a Londýn jsou za poslední roky znatelně rychlejší.
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:15Od: steve79
Zajímalo by mě, jak jsou na tom turnaje Štugart, Halle a Wimbledon.
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:06Od: insanezy_
Borna Clownric výuka kvigly připravte si sešity
[ Reagovat ]
14.10.2018 16:53Od: steve79
Roger bude asi hrát i v Paříži.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:18Od: Patik
ako vieš ?
[ Reagovat ]
14.10.2018 20:57Od: Forehand
V Parizi to mal vzdy na svojej rakete :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 16:32Od: Roger_Federer
Me se se to libi, hlavne Forehenduv strach, citim ho az na Moravu.
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:00Od: Kozoroh
Já ho chápu, No1emu proklouzla mezi prsty YE1 za rok 2016, letos se to samé v bleděmodrém přihodí Rafovi. Tehdy jsem byl taky frustrovaný.
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:14Od: Mut@demus
To bylo fajn. :-)
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:58Od: svetova.dvojka
Ale smečovat se Djokovič nenaučil stále...
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:01Od: Kozoroh
No1eho vítězství v Šanghaji mi udělalo radost ještě z jednoho pohledu - zlepšily se vyhlídky na znovudobytí AO v příštím roce. Když Novak AO kraloval, byl tamní povrch pomalejší, než byl v posledních dvou ročnících. Ale když vidím nynější No1eho výkony, jak suverénně si počínal na rychlém šanghajském hardu, tak nemám o Melbourne obavy.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:05Od: SwissMaestro
K tomu vyhrál Cinci, které také není nejpomalejší.....
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:08Od: svetova.dvojka
To je extrémně rychlý povrch.
[ Reagovat ]
14.10.2018 16:29Od: Pe3k
Rofl.
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:04Od: Herbert_Hoover
Ty uz okruh nezna :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:22Od: Kozoroh
Tak v Cinci šel 4x do tří setů, titul si vydřel bez přehánění, ale teď v Šanghaji to byla suverénní jízda, bezchybný výkon.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:27Od: svetova.dvojka
Zajímavé, že si ten titul v Cinci nevydřel dříve... v časech kdy měl mnohem lepší formu...
Až letos kdy půlku roku měl mizernou , tak najednou vyhrál v Cinci..., to je ty paradoxy no.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:30Od: SwissMaestro
Často byl v finále mnohem lépe hrající Federer. Ten tam letos zahrál jeden z nejhorších zápasů kariéry.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:50Od: Road_to_Centre_Court
Protože konkurence v roce 2018 je neslabší minimálně za poslední dekádu, takže ten titul neležel vysoko jako předchozí léta.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:57Od: Herbert_Hoover
Možná částečně i proto, že se Cinci rok od roku zpomaluje. I tak působí, že se hraje dostatečně rychle, za což můžou hlavně míčky a taky asi mírně nadprůměrná nadmořská výška, ale kurt jako takový byl oproti loňsku výrazně pomalejší.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:09Od: Patik
S Federerom by mohli zahrať finále :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:25Od: SwissMaestro
Na AO 19? Hodně mile by mě překvapilo kdyby se Federer ve 37 letech dostal do dalšího finále. SF bude velký úspěch.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:11Od: Patik
Novak s Rogerom sú dvaja najvačší favoriti na každom grandslame okrem French Open.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:33Od: turista
Hurá!
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:47Od: Mayo
Turisto, boli vo finále aj nejaké tie backhandy?
[ Reagovat ]
15.10.2018 00:03Od: turista
Byly z obou stran. Pěkné byly i od Čoriče. To se musí uznat.
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:16Od: Patik
Bravo Borna tlieskam..a teraz sa strať tam kde si bol keď skončilo Halle...Novak síce som ti gratuloval už včera ale dnes ešte raz ..Gratulujem..dnes to bola viacmenej jednostranná záležitosť..asi ako minuloročné finále keď hral Roger.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:45Od: Kozoroh
Redakce, vyměňte fotku za tento snímek:
https://d2me2qg8dfiw8u.cloudfront.net/content/uploads/2018/10/14132804/Novak-Djokovic-with-Shanghai-Masters-trophy-752x428.jpg
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:17Od: Nola
fotka tu bude zajtra :D, pan Zabloudil nie je fanusik Novaka :D Garcia je asi tiez od macochy, lebo Jastremska, ktora hrala neskor ju uz davno ma....
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:09Od: a.magerova Re: Gratulace Nolemu i jeho fans.... ;-)
No... s touto fotkou TO doufám nemyslíš vážně, vždyť na ní vypadá hrozně, jako by zrovna vyšel od zubaře po vytržená stoliček na obou stranách... :-/

Zde lepší varianty:

http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Novak+Djokovic+2018+Rolex+Shanghai+Masters+M2Chn5sWlfgl.jpg

http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Novak+Djokovic+2018+Rolex+Shanghai+Masters+moBid1mz0ttl.jpg
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:26Od: Kozoroh
Na googlu jsem jinou fotku s trofejí nenašel, v čase 13:45, kdy jsem vložil koment. Teď už jich je víc.
Díky za gratulaci, toto vítězství je pro Djokoland důležité, posiluje vyhlídku zisku No. 1 a YE1.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:20Od: annah
To už máte v kapse! Gratulace předem!! :-)
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:12Od: svetova.dvojka
Dneska mám oběd od Vietnamců..., je potřeba utužovat mezinárodní vztahy... :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:11Od: ipko
ale zápas Federer-Nishikori jeden z najlepších zápasov tejto sezóny čo sa týka kvality
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:07Od: Mayo
Myslím, že najblizsie 2 sezóny to bude nuda o jednom hráčovi. Zoberie minimálne 7GS a 16 masters.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:09Od: Forehand
Bude to o Rafovi s Djokovicom, mozno niekto vyskoci, ale na svetovu jednotku to nebude.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:18Od: Mayo
To by sa ho najprv musel Rafa naučiť porážať.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:36Od: Pe3k
Pobavils :D
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:56Od: Road_to_Centre_Court
To těžko, Rafa může tohoto Noleho porazit jenom na Roland Garros. Pokud se ještě zmátoří Roger, tak bude mít šanci ho ohrozit na Wimbledonu. Svůj balkon Australian Open si Nole pohlídá a USO bude také jeho, pokud náhodou meziročně nevyletí někdo z mladší generace.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:57Od: Road_to_Centre_Court
S ještě Thiem na antuce. Osobně si myslím, že buď příští rok, nebo 2020 vyhraje RN poslední Roland Garros.
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:08Od: Forehand
Isteže :)

Tieto velkolepé plány a súdy pripisujúce vsetky uspechy jednému hrácovi na zaklade kratkodobej formy z poslednych dvoch rokov. No budiš..

Drzim palce..
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:17Od: Road_to_Centre_Court
Dvou let? Šak Nadal porazil Noleho mimo antuku naposledy na US Open 2013. Jestli ti to přijde jako dva roky, podívej se do kalendáře.
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:44Od: Forehand
Svuj balkón AO si Nole pohlída a USO bude také jeho..

Reagujem na obsah tvojho príspevku, ked chces zacat novu myslienku s Rafom, pouzi nové vláknk..
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:46Od: Road_to_Centre_Court
Za tím si stojím, že AO vyhraje. O US Open píšu, pokud nevyletí někdo z generace mladších. Nebo ty myslíš, že vyhraje US někdo jiný než nějaký Next Gen (nebo pár let po Next Gen) nebo Nole? Klidně se vsadím.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:48Od: Road_to_Centre_Court
Roger na US Open těžko po 11 letech vyhraje zrovna po 38. narozeninách, Rafa momentálně ani nezvládá dokončit hardový GS bez zranění, navíc na US je to vždy náchylnější po celé sezoně a Stan už taky nevyletí. DelPo nebo Anderson to taky nedají. Takže myslím, že to není žádný velkolepý soud, ale realita a nejpravděpodobnější scénář.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:50Od: Kamilos88
Letošní RG bylo Rafovo poslední. Noleho v top formě umí porazit jenom Federer. On má obecně rad prestrihavani Noleho vítězných snur.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:21Od: Patik
Presne tak..ale aj Murray ho častokrát vedel zdolať..teraz nato ale nemá formu.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:26Od: Nola
:D
klud chlapci, snad si nemyslite, ze Rafa pusti RG? to je iba vase zbozne prianie.....
[ Reagovat ]
14.10.2018 20:51Od: Patik
Ja hovorím o tom že Djokoviča dokáže v tom forme poraziť len Federer alebo Murray..tým netvrdím že nabudúcu sezónu ho aj porazia.
[ Reagovat ]
15.10.2018 04:17Od: baggik
Murray? Se podívej na jejich bilanci, to Nadal je jinde nez Murray.
[ Reagovat ]
15.10.2018 12:52Od: Patik
No len Murray je jeden z tých čo neporazil Novaka častokrát náhodne a vedel ho poraziť aj keď bol Novak v top forme..aj na antuke aj na betóne a neviem či aj na tráve..aj keď Novak je natom lepšie v H2H.
[ Reagovat ]
15.10.2018 12:55Od: Patik
Jasné že Nadal je inde lebo hrali spolu viac zápasov a Nadal si v každej bilancii dopomohol s antukovými turnajmi.
[ Reagovat ]
14.10.2018 21:04Od: Gogiska
dvaja snilci :D
[ Reagovat ]
15.10.2018 16:50Od: turista
Rafa bude muset zapomenout na dvanáctý titul z FO. Tohohle Djokera neporazí i kdyby se rozkrájel.
[ Reagovat ]
14.10.2018 19:34Od: Herbert_Hoover
:) Kolikrát Nole porazil na RG Rafu ve formě? :) Píšeš s určitostí jako by RG bylo Monte Carlo..nebo jako by Novak pravidelně Rafu na RG porážel..prozatím peak Rafu nikdy na RG neporazil. Tyhlety instantní rádoby fundované soudy..to mi chybělo, díky Nole :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:11Od: steve79
Rafa by ho mohl sestřelit v top formě. Problém je, že je těžké se do ni dostat, když je zraněný. Letos vynechal také hodně masters. Indian Wells, Miami, Cincinatti, Shanghai a možná i Pařiž.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:23Od: Forehand
na zaver sezóny su kocky hodené, to je jasné..

Ale od januára pojdu opat zo spoločnej startovacej čiary. Rafa predvádzal celú sezónu skvelý tenis, doplatil na zranenia, ale herne to bolo výborne. Stačí to udrzat a mat viac stastia na zdravicko..
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:36Od: Herbert_Hoover
I ti, kteří nefandí Rafovi, nyní retrospektivně uznávají, že on jako jediný asi dokáže v Novakovi zažehnout zvířecí mód hry. Já jsem trošku skeptický, ale přelom roku umí divy..už několikrát jsme svědčili tomu, že se v lednu vrátili totálně jiní hráči, než jaké jsme sledovali v předchozí sezoně. Inu uvidíme. Do konce sezony vážně už není co řešit.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:53Od: steve79
Je to tak. Rafa už pět týdnů nehrál a až zápasy v Paříží ukážou v jaké bude formě.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:40Od: Pe3k
Nadal nemá nic, čím by současného Djokovice porazil. Jediný kurt kde by byl favorit je ten na RG, všude jinde si ani neškrtne. Nedokázal ani porazit jeho 60% verzi ve Wimbledonu a nyní už je téměř v té své vrcholné formě. Podívej se na jejich poslední zápas z Doha a tak to bude vypadat...
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:36Od: turista
Myslím si, že ani na FO na RG kurtech proti Novakovi Rafa nebude favoritem. Šance budou půl na půl.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:48Od: Gogiska
tolko zloby v jednom komente :D
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:10Od: Brutvan
Jéje, vzpomínáš na prognózy po RG 2016? :)
[ Reagovat ]
15.10.2018 09:57Od: Marduch
Presne, i ta fundovanejsi skupina diskuteru viz Davor1 se tehdy uplne utrhla ze retezu:-p
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:01Od: ipko
celkom nuda, ale Roger by na Novaka aj tak asi nemal..
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:58Od: Forehand
Djokovic podla ocakavania. V agónii hrajúci Federer, ktorý posobi cim dalej menej dostojne nemohll byt dostojnou konkurenciou...Najlepsi hrac hardu ever si to postrazil..

Zaver sezóny a jej pointa je jednoduchá. Kto uhrá viac bodov v Parizi a v Londýne bude svetovou jednotkou. Favorit je jasný.. Myslim, ze ak by Rafa odohral celý rocnik v zdraví ako Nole, dnes by to nebolo ani tesne..Nuž...Historia sa opakuje
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:21Od: Roger_Federer
Neknuc furt, kdyby hral jinak, nebyl by furt zraneny.
Jeho hra si vybira dan, loni se mu to vyplatilo a ziskal.
Letos se to muselo odrazit.
[ Reagovat ]
14.10.2018 14:46Od: Forehand
Lol, pán fyzioterapeut, krčmár, tipér prehovoril :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 16:31Od: Roger_Federer Re: Peter
Borec., co tvoj sidliskovy gang, knucicis odborniku z Blavy?
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:00Od: Forehand
Aký gang, si si uletel. Rogerov hrob ťa dostal brácho, ideš z cesty :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:19Od: Roger_Federer
Ze hrob :), borec vyhral z poslednych 8 granslemu 3(stejne jako tvuj mladicek) ty ho uz 8let pohrbivas.:).
[ Reagovat ]
14.10.2018 18:34Od: Forehand
Jj, a z posledných 100GS vyhral 20...Je to jasné, stále je v hre :))
[ Reagovat ]
14.10.2018 17:21Od: Roger_Federer Re: Gang
Jak sedavate z duchodcama na lavickach za barakem co byvas a rozebirate, zarucene info z Rafoveho tabora.:)
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:56Od: Kozoroh Rekordy a zajímavosti
- Djoker vyhrál počtvrté Šanghaj, čímž předčil spoludržitele prvenství Murrayho.
- Na 6 turnajích Masters má No1e alespoň 4 tituly: 6 v Miami, 5 v IW, 4 v Římě, v Kanadě, v Paříži-Bercy a nyní i v Šanghaji. Nikdo jiný se tím chlubit nemůže :)
- Na 9 každoročních velkých podnicích má Serbinátor alespoň 4 tituly: 6x AO, 4x Wimbledon, 5x WTF a vyjmenované Masters podniky :))
- 24. hardový titul Masters, posilněný rekord.
- No1e přímo navázal na triumfy ze Cinci a US Open a vyhrál 3. turnaj ATP v řadě, naposledy měl sérii alespoň 3 titulů od USO 2015 do AO 2016, kdy vyhrál dokonce 7 turnajů v řadě.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:54Od: svetova.dvojka
škoda, že nehrál už v Pekingu a nebude ani v Basileji ,ale i tak s malým počtem odehraných turnajů to jde...
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:58Od: svetova.dvojka
úplně zbytečně letěl do Chicaga na Laver Cup...
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:49Od: Mayo
Verím, že Noje vyrovná El Matadora už v Paríži.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:59Od: Kozoroh
To by byla paráda. Snad hned po Bercy dojde k změně na trůnu :)
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:42Od: turista
Taky si myslím. A mohl by si sebrat zpátky dělené první místo v počtu tisícovek. Rafa má sice o jednu víc, ale králem tisícovek je Novak protože vyhrál všechny.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:40Od: Pe3k Djokovic vyhrál?
WoW, tak to jsem nečekal :D

Gratz, Nolemu, Djokolandu i Bornovi. Absolutní rekord z masters bude na 100% jeho.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:46Od: Kamilos88
Oproti losu, který měl, tak respekt. Sasa jakoby jeho největší hrozba v pavouku spadl, jako domeček z karet, Kevin trosku bojoval a Borna očekávaný walkover k titulu. Gratulace Nolemu a jeho fans zaslouží si to a jede na N.1 do konce roku. Krásná práce. Mám rad éru big 4, tyhle finále s předem známým výsledkem mě dost nudí. Bornu uvidíme nejdříve za rok někde v semi, ale jeho výkonem dokázal dehonestovat cely turnaj - díky tobě kemo.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:38Od: Kozoroh
Borna má 2 skalpy Rogera, Rafy i Andyho, ale na No1eho je krátký. Holt No1e je No1e :))
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:42Od: Nola
on hra podobny tenis ako Novak, este je mlady moze sa len zlepsovat
s Marinom to ma 0:7, asi nejaka narodna brzda v hlave
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:43Od: Herbert_Hoover
Roger má svou bejby verzi, Novak taky..Rafa nikoliv. Murray je prostě Murray. :) Až bude mít Rafa své slabší dvojče, pravděpodobně s ním taky neprohraje. I když možná jo, pokud bude už na ústupu a nikoliv v docela vrcholné formě jako nyní Novak.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:52Od: Mayo
Veselý má skalp Djokoviča, na Rafu a Sira je prikrátky, holt Djokovic je Djokovic (:
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:11Od: Kozoroh
Už jsi zapomněl na Rosola, jak slavně zdolal Rafu ve Wimbledonu? Proti No1emu neuhrál víc než tři gemy :))
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:12Od: Gogiska
ty co sa posmievas? pamatam si ako by to bolo vcera, ked Djokino padol s Istominom na svojom najoblubenejsom slame :D
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:14Od: Herbert_Hoover
Což je důkaz o tom, jak nesmyslné bylo to "holt-ování" už od samého začátku. Prostě faktor herní typologie a aktuální fatální přízeň vesmíru. Každý občas nestačí na někoho, na koho stačí jiní a naopak. Ale jedno platí..Dimitrov nemůže porážet Fedexe a Coric nemůže porážet Djokera.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:16Od: Nola
asi tak, akurat nechapem, k comu je potrebne kopat do hracov, ktorym nefandime, Novak nestacil 2 x na Gyrosa, asi tolko....
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:33Od: Pe3k
A co teprve jeho negativní h2h s Rodickem :D
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:16Od: svetova.dvojka
A co Martin Kližan to je hráč, letos v Barceloně porazil Djokoviče...
jedině Martin Kližan ten na Novaka umí...
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:32Od: Herbert_Hoover
Novaka letos porazili i daleko méně konkurenceschopní hráči, než jakým je Kližan. Z toho bych nevyvozoval žádné závěry..ačkoliv asi každý na planetě ví, že Kližko umí zabrat. Jednou-dvakrát do roka.
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:46Od: Mayo
Nezabudol, prehrať s legendou Rosolom he česť. Každopádne je to nezmyselne, každému sedí niekto iný. Vid Karlovic, Isner ktorí Djokoviča už neraz porazili ale na ostatných členov B4 vôbec nevedia (:
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:37Od: svetova.dvojka
zvláštní sezóna pro Djokoviče
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:42Od: Pe3k
Tjn, přestože téměř polovinu sezóny byl mimo, tak strčí například nejlepší Nadalovu sezóny do kapsy...
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:54Od: Forehand
Jj, 2 GS a 2 Masters, to je neprekonatelné, trumpeto...
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:00Od: Herbert_Hoover
Teď akorát zvýraznil své bídáctví :) Nutno podotknout, že ne poprvé a jistě naposledy, ale tohle je fakt dost nepřehlédnutelné svědectví o vlastním zaslepení smyslů.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:57Od: Mayo
Rafova najlepšia sezóna bola s 3 GS, tak to asi nestrci. Rafa sem Rafa tam
[ Reagovat ]
14.10.2018 13:44Od: Pe3k
Ano ta sezóna kde měl 10 proher a to s hráči typu Ljubicic, Rodick apod. Tato sezóna je ubohá ve srovnání s těmi nejlepšími od Federera, Djokovice, či Johna Mac.
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:35Od: Kozoroh Djoker-Čorič 6:3, 6:4
Paráda!!! No1e odehrál famózní turnaj, v němž nejenže nepřišel o set, ale ani o servis (napodobil Rogera ze Cinci 2012 & 2015).
Další báječný víkend pro Djokoland, 72. titul ATP, 32. vavřín z Masters turnajů, rekordní 4. výhra v Šanghaji. Pozice No. 1 je na dosah :-)

Borna nedal svou kůži zadarmo, bojoval, ale Novak byl lepší. Borna má 21 let a spoustu času na dosažení jiného titulu Masters.
[ Reagovat ]
14.10.2018 15:39Od: turista
No Borna na Novakovu úroveň nikdy nedosáhne. Novak -velká gratulace!
[ Reagovat ]
14.10.2018 12:25Od: Nola
pekne Nole, Borna ma buducnost pred sebou, nakoniec ten Djokosmash prisiel na MB, vyuzivanie BP dnes v 2.sete mizerne, najma tie na MP, gratulacia obom
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist