Djokovič porazil Dimitrova a je ve finále. Nadal z Paříže kvůli zranění odstoupil

2. 11. 2019, 16:09
Aktuality 160
ATP PAŘÍŽ - Novak Djokovič v semifinále turnaje Masters 1000 v Paříži porazil Bulhara Grigora Dimitrova, kterému nenabídl ani jeden brejkbol, a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 9-1. O již pátý triumf z haly Bercy si zahraje s Kanaďanem Denisem Shapovalovem, pro kterému dnes vůbec nenastoupil Rafael Nadal. TŠpaněl odstoupil kvůli zranění břišního svalu.
N. Djokovič a G. Dimitrov (© AFP)

Novak Djokovič se v Paříži rozjížděl pomaleji, neboť přijel nachlazený. V úvodním zápase měl potíže s Corentinem Moutetem, proti kterému musel odvracet setboly. Ale poradil si s nimi nyní je bez ztráty setu ve čtyřech zápasech ve finále.

Dvaatřicetiletý Srb v následujících třech utkáních nečelil ani jednomu brejkbolu, když po svém podání prohrál v průměru pouze deset míčků na zápas. Po Edmundovi a Tsitsipasovi si dnes poradil s Grigorem Dimitrovem. Bulhara porazil 7-6 6-4 a vedení ve vzájemné bilanci tak zvýšil už na 9-1.

Do finále v pařížské hale Bercy Djokovič postoupil pošesté v kariéře a druhý rok po sobě, loni v něm podlehl Karenu Chačanovovi. Letos může navázat na triumfy z let 2009, 2013, 2014 a 2015 a získat získat celkově 77. titul, kterým by se vyrovnal historicky pátému Johnu McEnroeovi. Z Masters má zatím 33 trofejí.

Nejvíce titulů v open éře
(od roku 1968):
109 Jimmy Connors
103 Roger Federer
94 Ivan Lendl
84 Rafael Nadal
77 John McEnroe
76 Novak Djokovič

Ve finále se šestnáctinásobný grandslamový šampion Djokovič utká s Denisem Shapovalovem, s nímž vede ve vzájemné bilanci 3-0. Dvacetiletý Kanaďan se do finále dostal podruhé v kariéře pouhé dva týdny po premiérovém triumfu v hale ve Stockholmu. 

Ze semifinále Shapovalov postoupil bez boje, neboť jeho soupeř Rafael Nadal krátce před utkáním ze soutěže odstoupil kvůli zranění břišního svalu, které si přivodil v předzápasové rozehrávce. 

"Při jednom z posledních podání při rozcvičce jsem ucítil bolest v podbřišku. Hned jsem šel za lékařem, který mi řekl, že budeme muset počkat. S druhou prohlídkou jsme čekali hodinu a půl a něco tam bylo, nejspíš malá trhlina," řekl Nadal, který hrál na prvním turnaji od triumfu na US Open. Po něm si během Laver Cupu poranil zápěstí a téměř dva měsíce nehrál.



Třiatřicetiletý Španěl, který v Paříži předváděl skvělé výkony a cestou do semifinále neztratil set, tak přišel o šanci bojovat o první finále v hale Bercy od roku 2007 a v něm o trofej, kterou ve sbírce dosud nemá.

Odstoupení Nadala připravilo také o možnost zajistit si už v Paříži přezimování na postu světové jedničky. Do čela žebříčku se sice v pondělí vrátí, ale během Turnaje mistrů ho může Djokovič znovu předstihnout.

Navíc je nejisté, zda vůbec Nadal poslední turnaj sezony, jenž startuje příští neděli, stihne. "Moje odpověď nepřekvapí, teď prostě ještě nevím. Jen můžu slíbit, že udělám všechno, co je v mých silách, abych se dal dohromady," prohlásil Nadal, který Turnaj mistrů nikdy nevyhrál.

• ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ •
Francie, tv. povrch / hala, 5.791.280 eur
sobotní výsledky (02. 11. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Dimitrov (Bulh.) 7-6(5) 6-4
Shapovalov (Kan.) - Nadal (2-Šp.) bez boje
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

160
Přidat komentář
peggy
Rafo,Tafo kdo Ti nepřeje výhru na tomto turnaji,asi vím.Moc jsem Ti to přála.Byl by to krasny svatební dar.Snad příště,hlavně zdraví.
Reagovat
Denis92
Ja len dufam, ze Nadal neodstupi po zrebe TM a nebude skupina Bautista, Berretini, Thiem a Medvedev..
Reagovat
Kozoroh
Bautista a Berretini by nemohli být ve stejné skupině, protože by byli v 4. koši. Stejně tak by Roger nemohl být ve stejné skupině s Novakem, pokud se Rafan odhlásí, pak by byl Roger 2. nasazeným.
Reagovat
smazaný uživatel
píše po žrebe.
Reagovat
Denis92
Tak..A zreb je uz v utorok, co je zbytocne skoro, obzvlast ked start Nadala je neisty.
Reagovat
smazaný uživatel
Masters tournaments that Nadal has missed or retired at since 2009:

Clay court Masters 1000s ? 0/33 (0%)
Hardcourt Masters 1000s ? 25/66 (38%)
Reagovat
smazaný uživatel
Aha už to tu je.

Sorry, ranní agonie. Ale je to huste :)
Reagovat
steve79
To teda urcite.
Reagovat
smazaný uživatel
Missed :)

Roger to má ako?
Reagovat
smazaný uživatel
Roger skrecne celou antuku, Paříž i Montreal.

Rafa skrecuje jenom hardy, není ti to divné?

Tady před Djokovicem v IW před Federerem. No jo, Bercy není Montreal, tady nebude Monfils v SF a a Medvedev ve finále.
Reagovat
smazaný uživatel
No neni, keďže na antuke sa hrajú iba tri a na harde 6.

Je to teda logické.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne.

Logické je to, ze Nadal je excelentní antukar, který vyhrává tituly na hardu jenom souhrou šťastných náhod a bez účasti Djokovice s Federerem.

Teď je to logické.
Reagovat
smazaný uživatel
Logické by to bolo, ak by si písal pravdu. Ale vysníval si si imaginárnu realitu, opička

Nadal je naopak ten, čo vypráskal Federera vo Wimbledone aj v Austrálii a Djokovica na harde. Naopak, Federer je ten, čo vyhral RG súhrou šťastných okolností a babrák, ktorý to má na svojom najlepšém GS s Djokovicom 0:3 na finále.

Fakty..A teraz si chod poplakať :)
Reagovat
Roger_Federer
Ale buď trochu realistický, Nadal "vypraskal" 3:2 na sety, 9:7 v pátém Federer na trávě v roce 08.
To je 11let, 6 let nedokázal Djokovice ani Federer na trávě ani Hardovem granslemu porazit, v praskání dostal kruté letos v AO i v semifinále Wimbledonu...
Takže ano,US open 17,19 super, ale potřeboval k tomu okolností a vypadnutí Djokovice.
Reagovat
smazaný uživatel
V NY to má s Djokovicom 2:1. Takže spoliehanie sa na vypadnutie niekoho, s kým má aktívnu bilanciu nedáva zmysel.

Nadal má na GS vysoko aktívnu bilanciu s oboma. To proste neobkecáš. Takže, buď trochu realistický ty.

Naopak, Federer je ten, kto má s oboma 20(LOL) GS prehier. Dnes môžeme s úplnou rozvahou tvrdiť, že je to jednooký král slepých, na každom každučkom GS má s oboma negatívnu bilanciu (LOL,no.2).

2017 vás proste z biedy nevytrhne, tú jednu slávnu výhru si Federer v kontexte tých všetkých ponižujúcich prehier zaslúžil, hoci bol Rafa vyžmýkaný po SF.

Naopak Rafov krátkodobý úsek prehier môžeme považovať v kontexte celej kariéry za osviežujúci vánok, ktorý priniesol trochu spestrenia do želežnej rutiny.
Reagovat
Roger_Federer
Tak ještě jednou pro méně chápave..
Tahas neustále statistiky staré 10 a vic let..
Realita je teď taková že, Nadal na mimoantukovem granslemu od roku 2013 neporazil ani Djokovice, ani Federera(slepého krále)
Letos se jasně ukázalo, že Nadal může vyhrát hardovy turnaj, ale musí se vyhnout Djokovicovi i 38 letemu Federerovi.. Ti ho oba letos jasně přehráli..
Co natom nechápeš je mi záhadou.
Reagovat
smazaný uživatel
Hovorí sa tomu celkové štatistiky. Jediné legitímne.

Ty vyťahuješ vymedzené od 2013 (lol) a mimoantukové (lol no.2), tzv štatistiky, tendenčné.

Ešte stále sa necítiť Cockotno?
Reagovat
smazaný uživatel
Žiješ v roce 2010, to je cele. Teď to víme všichni.

Aleluja
Reagovat
smazaný uživatel
Žijem dnes priateľu. V dobách, kedy Nadal v 33r, vyhráva dva GS ročne, bojuje o svetovú jednotku a Federer je v boji najlepších prikrčený v kúte, tak ako býval pred 10 rokmi.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer má před 38 a s Nadalem vytíra od 2014 kurty. To je princip.

2 GS ročně jsou úctyhodné, to jsou ty dva, kde mu vypadne konkurence, to tak sedí. Dvakrát je letos potkal a odcházel z brekem

Analitiku
Reagovat
smazaný uživatel
Princíp je ten, že s ním nevytíra kurty ani posledné dva roky, takže pospomínaj na 2017, utri slzu dojatia, no hlavne sa zabuď. Kedže v aktuálnej sezóne je opäť tradične najhorší.

Nadal je toho roku 2:2, Djokovic 2:1 a Federer tradične na chvoste vo vzájomnej konfrontácii.

8:20, jednooký král slepých.
Reagovat
smazaný uživatel
Princíp je ten, že s ním nevytíra kurty ani posledné dva roky, takže pospomínaj na 2017, utri slzu dojatia, no hlavne sa zabuď. Kedže v aktuálnej sezóne je opäť tradične najhorší.

Nadal je toho roku 2:2, Djokovic 2:1 a Federer tradične na chvoste vo vzájomnej konfrontácii.

8:20, jednooký král slepých.
Reagovat
Roger_Federer
Peter ty máš pravdu, jako vždy. :).
U Rafy není posledních 6-7 let důležitých, důležitá je pravěk statistika. do 2010.
Hlavně přece Federer ted v 38 a 28 před 10 lety, to je stejná úroveň hry a stejný vek, stejný tenis.
Knucis něco o výkonnosti Nadala 15.?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak 6-7 je dôležitých, ale 8-9 už nie..

Aký je rozdiel medzi dávnou minulostou a dávnou minulosťou, povedz mi :)

Aktuálne je Federer pasívny jak z roku 2018, tak z roku 2019 v súboji s rivalmi, tradične. Sme tam, kde sme boli celú jeho kariéru.

2017, im memoriam.
Reagovat
Roger_Federer
Pokud ti finále Wimbledonu19 došlo pasivní, tak potom nevím jak ti došlo finále AO19.

Pokud se chceš bavit o soubojích z rivalmi a aktualni, reálnou pasivní bilanci,
kolikrát že porazil Nadal za poslední 3-5 let Djokovice nebo Federera na granslemu??
Ano jednou, Federera který se vrátil na a tuků po 3 letech a došel až semifinále..
Pouze jednou.
Rafa prostě k vítězství na každém mimoantukovem granslemu potřebuje kus štěstí..to je celé.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa na mimoantukovom 3-5 r, Federer na každom celú kariéru :)
Reagovat
Roger_Federer
Ujel ti vlak :).
Reagovat
smazaný uživatel
Celú kariéru. Celú celučičkú :)

2017, im memoriam.
Reagovat
smazaný uživatel
A aby som to cockotno podčiarkol, kde Federer letos na harde prehrál Nadala a ešte k tomu jasne?..:)

Že si ty priateľu zatvoril oči a trošku sa zasníval, s rukou v nohaviciach?..:)
Reagovat
smazaný uživatel
V IW by Nadal dal tak šest gamu.

Jenže co?

Posral se stejně, jako v Bercy.
Reagovat
smazaný uživatel
By dal :)

Celá tvoja filozofia sa zakladá na domnenkách. Nepochybujem o tom, že si dobrá kuchárka Kamila, ale teraz varíš z vody :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vycházím z hardove bilance Nadala proti jeho soupeřům za poslední polovinu dekády

Připomenu bilanci - tuším, ze je to pro Rafu nějak 3:17?

Tři výhry samozřejmě na antuce.

Proste uznej konečně, ze na hardu teď Rafa tahá kacera a kdyby potkal jednoho z big3 na USO17 a 19, tak má o dva GS méně a je rad za French Open.
Reagovat
smazaný uživatel
Vychádzaš z plannej nádeje, že Nadalova výkonnosť je niekde na úrovni 2015 a tajne dúfaš, že H2H s Djokovicom by sa mohla preniesť aj do zápasu s Federerom, čo je samozrejme naivné a hlavne veľmi hlúpe.

Ty dekáda.

Ja vychádzam z neschopnosti Federera nie z poslednej dekády, ale celoživotne vyhrať čosi hodnotné v súboji so svojimi rivalmi. Vyhral béčkový bazilej, ale RG, či W. opäť zhasol ako tá sviečka, čo som pred pár dňami položil na cintorín. Išli dušičky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako svíčka.

Nějak si v hlavě srovnavam finále AO19 a finále W19

Jediný, kdo zhasl Jako svíčka byl vždycky Nadal. Ten se nezmohl ani na set a dědek v důchodu měl dva MB s aktuálně nejlepším hráčem světa.

Ten dědek je pořad jediný, kdo dokáže s Djokovicem hrát vyrovnaný zapas. Takový Nadal buď radši nenastoupi, nebo dostane naloženo.
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš, Rafa prehral a v Ríme nadeloval kanáre. El Campeón.

Federer prehral minule, prehral teraz, prehrá nabudúce, prehrá vždy, bez ohladu na povrch, prehral by aj na povrchu planéty Mars, ak by sa tam hralo. S Nolem zahučal milionkrát posebe a zahučí aj milionprvýkrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne ne.

Djokovice na TM Federer sunda. Věř mi :)
Reagovat
Mayo
Neschopný Elegoš určite Djokoviča neporazí.
Reagovat
smazaný uživatel
Není možné, že by Djokovič haluzil přes TB tak dlouho.

Alespoň tu výhru ve skupině, pro ego. :)
Reagovat
ipko
what, na každom GS má s oboma negatívnu bilanciu? Roger má vo Wimbledone s Rafom H2H 3;1 a na USO spolu nehrali, s Novakom má na RG 1:1
Reagovat
smazaný uživatel
A v súčte?...Je niekde s oboma pozitívny?

No vidíš :)
Reagovat
ipko
no z tvojho vyjadrenia bolo patrné, že si myslel na každom jednom GS jednotlivo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Počítá to tak, jak se mu to hodi.

To už známe
Reagovat
Pe3k
Jasný cheater a srab.
Reagovat
smazaný uživatel
Povedal ten, čo svoju chrbticu zapredal za 100 eur.

:)
Reagovat
turista
Odstoupení z turnaje se Rafovi nepočítá jako porážka takže procentuální úspěšnost mu to nezkazí.
Reagovat
Pe3k
Jeden z důvodu proč to neustále dělá.
Reagovat
Vlk-v-trave
Toz ten chlap je furt zraneny...GOAT regenerace na beton. Az neuveritelne, jak se vzdy dokaze regenerovat po vsech tech zranenich kolen, kotniku, brisnich svalu a jinych svalu....a vubec kde ceho.

Ale bez legrace, ten pomer odstoupeni, co tu dal spaniel, to je opravdu dost drsne,...
...mozna trosinku na obranu forhandoveho behala...by se dalo rict, ze nejakych vic jak 5 let zpet dost kritizoval hardy,... pochopitelne to srovnal s fotbalem, ktery se hraje na trave s tim nepochopenim, ze nejake jelito vymyslelo, ze tenis, ktery se hral na trave se bude hrat najednou na betonech, coz by ve fotbale neproslo ani nahodou....
Nadal se tehda dost do hardu oprel... se slovy....dost neprirozene pro pohyb, nici to zdravi hracu...atd...
Toz zlata slova...a obecne asi pro nej neprijemny povrch....coz by vysvetlovalo tolik odstoupeni.

Jen dost skoda, ze tuhle svou smelou, a dle meho nazoru velmi dobrou travarskou myslenku dale neprosazoval...kdyby za ni bojoval, a nebylo to jen jeho osobni politikareni,...tak bych mu i obcas zafandil...

Toz Rafani si muzou udelat dalsi svou carku do denicku, ze Nadal neprohrava, jen pouze kdyz je zraneny:D)

Mozna by mu mel nekdo poradit si mazat ty kolena, kotniky bricho masti z marihuany...dost dobre a ucinne! Inu trava, je trava. Tu nejaka betonova mazanina, nebo staveniste s rozdrcenyma cihlama nikdy nenahradi...

Gratulace Denisovi, zaslouzene finale...budu drzet palce ve finale, nejen kvuli Denisovi, ale take kvuli paddymu, aby z te nudy nezcvokatel:) Kdo by me pak na tom portalu bavil...
Reagovat
Vlk-v-trave
No nejvic me dostalo, ze zpivaji, ten levak Denis:D)
Reagovat
paddy
Pokondr je jak Nostradamus, v textu je ukryta budoucnost. Někde tam bude i budoucí jednička. :)
Reagovat
Vlk-v-trave
A neco pro tebe, jestli jde o soucasnou skvelou eru ATP.:)

https://www.youtube.com/watch?v=KH16SJY0psM
Reagovat
paddy
ATP jde stranou, dnes má Julia narozeniny!

https://twitter.com/juliagoerges/status/1190694907490508800
Reagovat
Vlk-v-trave
Jsem ji na te fotografii malem nepoznal. :-O
Posilals ji take Alles Gute?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal určite neodstúpil z 25 turnajov :)

Tipujem, že spaniel ráta do odstúpenia napríklad aj tohtoročné Cinncinati, kde sa Nadal proste dobrovoľne nezúčastnil, podobne ako Federer v MC. Čiže klasická demagógia.

Odstúpenie a nezúčastnenie sú však dve odlišné veci.
Reagovat
Vlk-v-trave
Toz nevim ako to ratal...ale slo tam o srovnani smerem k antukovym podnikum...a rozhodne ne o srovnani s Federerem:)
Jen tak na okraj....Ty dva bych snad ani nesrovnaval. Uplne jine tenisove cesty.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak je logické, ze Nadal nebude dobrovolne vynechavat antukove podniky, rovnako ako Federer nebude vynechávat Cinci ale naopak 10krát vynechal Monte Carlo. Mam to povazovat za zaujimavú náhodu??..

Neviem ako to rátal, ale je nezmysel, ze Nadal 25krát odstupil z hardového turnaja..Pamatam 4-5, ale rozhodne nie 25.....To, ze dobrovolne vynechá Sangaj, alebo Cinci nemozeme predsa rátat do spoločnej statitstiky turnajov, na ktorých reálne hral ale pre zranenie odstupil.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak Fedex vynechava celkem i casto Rogers Cup...ne? Hardovy podnik.
Nehovoric o tom, ze ted spis vynechava spis kvuli veku. Krom toho, ja bych je nikdy nesrovnaval proste...jine cesty. A porad nechapu, proc ted do toho plest Svycara:)

Opravdu me slo o ten pomer u Nadala. Nevim jestli je to logicke, ale rozhodne to ukazuje jeho vztah k hardu...coz mu nejak nezazlivam, nebo neberu to nejak negativne, ikdyby byl zraneny 25x.
A jak by misto hardu prosazoval tu travu, jak se vyjadril, kdy se vracel po zraneni v Jizni Americe, tak bych ho dokonce i podporil:)
Reagovat
smazaný uživatel
Prirovnanie väčšinou slúži na ilustráciu myšlienky, ktorú chce autor podať.

Práve preto Federerove MC a jeho xy násobné vynechanie môže byť tým najlepším príkladom, ako uviesť veci na pravú mieru.

Tak preto.
Reagovat
sojka1
jine svety jiste myslis.... jen se toho neboj.... :-))
Reagovat
Vlk-v-trave
se toho nebojim...za mne rozhodne cesty.
jak bych chtel psat o jinych svetech, tak bych psal o Brownovi...to je jiny SVET.:))
Reagovat
Vlk-v-trave
Co rikas na Mattiho?
Mame ho na TM!!!
Reagovat
turista
Nebudu držet palce ruskému mladíkovi ale Novakovi. Kvalitou tenisu je někde jinde než ten Rusokanadan.
Reagovat
gigin
Ale určitě se líp dívá na Denise, než na tu srbskou nudu.
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Na Federerovi nenechám nitku suchú :)

Ale musím povedať, že čo sa tenisu týka, Djokovic je jednoznačne ten najnudnejší hráč všetkých čias. Oba údery rovnaké, ani slabé, ani silné..To je najväčší problém, chýba tomu ten pocit, že "a teraaaaaz", ked je Nadal trebars v defenzíve a zrazu sa výmena dostane do fázy, že Rafa to má na forehand a môže prebrať iniciatívu, resp. ukončiť.
Reagovat
woody
Zalezi jakyma ocima se na to divas, v mych ocich je to jinak. Zeru kazdy pohyb ND. Podle me jeden z nejlepsich sportovcu v komplexnosti pohybu ktery kdy neco delal. S tim BH nemuzu souhlasit, prave diky tomuto uderu ma momentalne navrch v H2H proti oboum z BIG 3. Lepsi return z BH ma mozna jenom Andy Murray, nebo spis mel. Taky mi casto u Novaka chybi aktivnejsi pojeti, ale to co predvedl treba v QF proti Tsismu rozhodne nuda nebyla, teda pro me.
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, bezpochyby. Je to vyslovene o uhle pohľadu.

Pohyb Djokovica a defenzíva, tam samozrejme ten wow efekt príchádza.
Reagovat
Kozoroh
A BH po lajně, to je No1eho úder s wow efektem.
Reagovat
smazaný uživatel
Vôbec.
Reagovat
Marduch
Na rozdil od toho Rafova, ze?!
Reagovat
smazaný uživatel
Rafov BH po lajne je tiež bez wow efektu.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafuv BH je jasný wow.

Wow který vidíme 2x za sezonu většinou v prvním kole antukového turnaje proti kvalifikantovi za stavu 6:1 5:1 pro Rafu
Reagovat
Marduch
Je zbytecne mluvit o efektech neceho, co neni:p
Reagovat
gigin
ten pocit, že "a teraaaaaz" přichází až se vydá na sako a vystřihne tam nějaký peckovní volej...
Reagovat
Davor1
:DDD
Reagovat
gigin
Plus jak jsem tu už několikrát řekl. Ano míček od něj pěkně letí, ale to provedení už tak pěkné není.
Reagovat
Kozoroh
Że Djoker nemá silný BH je dobrý vtip. No1eho obouruční BH je hodnocen jako jeden z nejlepších v historii, jeho BH po lajně je pak tou třešničkou na dortu, kterou přehlížíš. Shlédni toto video:
https://youtu.be/kbWRiqd66AI
Reagovat
smazaný uživatel
On tomu nerozumí, buď v klidu
Reagovat
smazaný uživatel
Píšem o hrubej sile, z kontextu to vyplýva. Väčšinou je pre diváka atraktívne to, čo je agresívne.

Kvalita je faktor, ktorý nespomínam.
Reagovat
turista
Naprostý souhlas.
Reagovat
turista
Novakuv BH zvláště po čáře je rozdílový úder, který mu pomohl spolu s výbornou defenzivou a konzistencí od BL k těm 77 titulům.
Reagovat
turista
Novakuv BH zvláště po čáře je rozdílový úder, který mu pomohl spolu s výbornou defenzivou a konzistencí od BL k těm 77 titulům.
Reagovat
turista
Djokeruv BH je nejlepší na okruhu ATP.
Reagovat
Kozoroh
Juchúú!:-)
Reagovat
steve79
Stejne porad nemuzu pochopit proc se tak vybornemu hraci jako je Nadal v hale tak nedaři. Kolikrat byl ve finale turnaje mistru? Jednou
Reagovat
panzer.dragon
k tomu aby rafa byl dobrý tenista potřebuje prostě pomoc vnějších vlivů: větru, sluníčka, deště, písečný bouře atd v hale mu toto není dopřáno
Reagovat
MarcelPersch
Protože Rafa hraje velký množství zápasu na antuce a když pak hraje spoustu náročných zápasu na hardu v létě, kde je velmi náchylný na zranění, tělo už na konci sezóny nemá kde brát. Navíc mu to prostě nesedí, je to rychlé, nízký odskok, je pravda, že Rafa hodně tezi z těch venkovních podmínek, nevadí mu horko, vítr, deštivo, ale zavřena střecha ano.
Reagovat
steve79
Kolik toho Rafa odehral od US OPEN?? To letos ziskal jen v uvozovkach dva antukove tituly.
Reagovat
MarcelPersch
To je fakt, ale nezapomínej, že Rafa má chronické záněty kolen a chodidla a beton je na tohle nejhorší, stačí blbej pohyb a je to, znám to sám.
Reagovat
steve79
Chtel bych skupinu Federer, Nadal, Thiem a Berretini :D
Reagovat
smazaný uživatel
Taká byt nemoze ani teoreticky.
Reagovat
Denis92
Moze.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobra skupina. Federer by měl jasné semi z prvního místa
Reagovat
steve79
Uz bych Rafu neresil. Tesim se na letosni turnaj mistru. Lepsi obsazeni nemohlo byt a tesi me, ze se tam probojovalo hodne mladych hracu.
Reagovat
paddy
K postupu stačilo nejméně bodů za x let. Těšit se tak půjde na SF a výš.
Reagovat
panzer.dragon
? prosím trochu rozvést tuhle myšlenku :-)
Reagovat
Pedronegro
no, jak nejsem z Rafy až tak moc nadšen kvůli jeho řiťuálům, tak ho beru jako velkého bojovníka a tím, že je Španěl, je mi naopak sympatický, a tak nějak nechápu ty hloupé názory tady, že by měl nějak spekulovat s fiktivními zraněními a pozicí n.1, myslím, že vzhledem k tomu, co už dokázal, je mu to dnes úplně jedno a takové žvásty jsou mu u těch míst, kde si potahuje ty slipy či co :)
Reagovat
steve79
Je docela zvlastni, ze se zrovna na tomto turnaji prihodi nejake zraneni.
Reagovat
Kozoroh
Bál se postavit Djokerovi, to je evidetní :-)
Reagovat
paddy
před pár dny Djoka porazil v Kazachstánu

mj. řekl, že mu nejde o no. 1
https://www.express.co.uk/sport/tennis/1195455/Novak-Djokovic-Rafael-Nadal-exhibition-match-Kazakhstan
Reagovat
turista
To ale nebyl ostrý zápas. Nemyslim si že se Rafa bál.Spis už ta tělesná schránka je v rozkladu.
Reagovat
Mayo
Najkrajší outfit už nie je na turnaji, skoda Rafito.
Reagovat
Davor1
Śkoda no, tešil som sa, že si pozriem antukovú kozu vo finále halového turnaja :)

V čom je ale Rafa nespochybniteľný majster a goat goatov, je načasovanie si zranenia. Nevšimol som si, aby vo svojej dlhej kariére niekedy odstúpil v priebehu Ríma, Madridu, MC či Barcelony, ten jeden raz na RG je akurát výnimka, ktorá potvrdzuje pravidlo. Zato Sanghaj, Bercy, TM či americké betóny, tam to vždy dokáže nejako presmerovať na úkor tej antuky :D
Reagovat
spaniel
A porad jsou lidi, co mu to zerou :D
Reagovat
Patik
takí čo ho nepoznajú mu to zožrali aj s navijakom.
Reagovat
spaniel
Antukove Masters 1000 0/33
Hardove Masters 1000 25/66
Reagovat
Patik
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapci, trochu vám tam hapruje logika..

Nadal mohol uhrat 240b, a nenastupit az do zajtrajsieho finále. Po Federerovsku :)

Preco by sám seba krátil o body?
Reagovat
spaniel
Pokud nevidis ten nepomer mezi antukou a hardem, unika pointa tobe.
Reagovat
smazaný uživatel
Neodpovedal si na otázku. Ani som to nečakal popravde..

Prečo "takticky" neodstúpil az pred finále?

Mozno preto, lebo sa zranil pred SF ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá to duveryhodneji :)
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos, tych 25/66 je akoze co?..

Chces povedat, ze Nadal 25krat odstupil z turnaja?..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vzhladom na fakt, ze najcennejsi z tych tvojich turnajov je práve RG, mozeme povazovat celý tvoj príspevok za irelevantný..

Nadal mohol nenastúpit a bodka. Po treningu navstivil lekára, ten urobil snímok. Skusil dalej trenovat a opat na odporucania TURNAJOVEHO lekára, nie svojho, nenastúpil..

Fakt pochybujem, ze by z toho robil také divadlo a zaclenil by tam tretiu osobu.

Ale haters gonna hate, ze ano.
Reagovat
turista
Souhlasím. Nadal si zranění nevymýšlí. Má jen obrovskou rutinu v tom jak se ze zdravotních potíží dostat zpátky nahoru. Na druhé straně Berďa nebyl zraněný a nemocný skoro nikdy tak teď neví jak se z toho zdravotního trápení vyhrabat a dostat nahoru. Potřeboval by trochu těch Rafových zkušeností s vítěznými návraty na kurty.
Reagovat
steve79
Tohle uz neni nahoda,
Reagovat
turista
No ale na těch amerických betonech letos kompenzoval slabší antuku.
Reagovat
annah
Rafa má teda pech s těmi zraněními. Nedávno odstoupení na LC, teď v Paříži. Člověk by myslel, že tak tak drží pohromadě.
Reagovat
turista
Vyhrává i když sotva drží pohromadě.To nikdo na okruhu neumí. Ale tenhle rok nebude jeho ale Novakuv.
Reagovat
Patik
Pff..až mi zabehlo od smiechu..jasné...áno Rafa veríme ti.."zranenie" ..
Reagovat
a.magerova
Neměl by do zápasu naskočit místo Rafy nějak LL, aby diváci nepřišli o tenisovou podívanou, je to vůči nim nefér.... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Uz minule som ti ukázal, ze sme sa o tom bavili aj mimo turnajov, kde Nadal nenastúpil..

Chýba koliečko bohuzial :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal bude mat naskok 650b, ak by postupil do finále, mal by naskok 870b.

Mam pocit, ze pri oboch poctoch mu garantuje prvy spot az ucast vo finále, dobre rátam. Hoc finálová ucast s prehrou v skupine.

Ak to tak naozaj je (bez zaruky), tak samozrejme nevylučujem kalkul zo strany Nadalovho tímu.

Ak by mu vsak Parizska ucast priniesla istotu jednotky uz pri SF, urcite by neodstupoval.
Reagovat
smazaný uživatel
*ak dobre rátam.

Ale Berny to uz nizsie fantasticky prerátal, dobrá práca..
Reagovat
Berny
Nadal jde do TM: 9585 bodů
Djokovič jde do TM: 8945 bodů (8545 bodů v pripade prohry zitra ve finále)

Scenáře:

A)
Pariz: Djokovic vyhraje
Londýn: Djokoviče vyhraje TM bez ztráty zápasu 10 445
Nadal musí uhrát 4 výhry a dostat se do finále a bude mít 10585

Nadal skonci jako 1

B)
Pariz: Djokovič uhraje pouze finále
Londýn: Djokovič vyhraje TM bez ztráty zápasu tak bude mít 10045
Nadal musí vyhrát 3 zápasy

Nadal skončí jako 1

C)
Pariz: Djokovič vyhraje
Londýn: Djokovič vyhraje s 1 prohrou tak bude mít 10245
Nadal musí vyhrát 4 zápasy (resp. dostat se do finále bez ztráty zápasu)

Nadal skončí jako 1

D)
Pariz: Djokovič prohraje
Londýn: Djokovič vyhraje s 1 prohrou tak bude mít 9845 bodů
Nadal musí uhrát 2 zápasy a bude mít 9985 bodů

Nadal skončí jako 1

E)
Nadal nenastoupí na TM
Pariz: Djokovič vyhraje
TM: Djokovič vyhraje nebo vyhraje s 1 prohrou ve skupině = Djokovič n.1
Djokovič skončí ve skupině / semifinále = Nadal n.1
Djokovič prohraje ve finále bez ztráty zápasu/ prohraje ve finále a ve skupině 1 zápas prohrjae = Djokovič n.1

F)
Nadal nenastoupí na TM
Pariz: Djokovič prohraje
TM: Djokovič vyhraje TM bez ztráty zápasu nebo s 1 prohrou ve skupině = DJOKOVIC n.1
Djokovič skončí v semifinále = Nadal n.1

At fanda Nadala, to vidim velmi tezce na koncoročnou 1
Reagovat
smazaný uživatel
Tych 240b za dnesne vyhraté semifinále proste bude chybat, minimálne do kontextu, ze Nadal by nemusel vyhrat vsetky zápasy v skupine pri postupe do finále..A Djokovic by naopak musel vyhrat TM bez straty zápasu, inak by Rafovi stacila ucast v SF pri 600b. v skupine.

Suhlasim, Djokovic to ma v tomto momente uz vo vlastnych rukách.
Reagovat
turista
No prostě sesadit Novaka Djokoviče z pozice světové jedničky není snadné.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak do pondelka.
Reagovat
turista
No jo ale bude to na chvíli.
Reagovat
Mayo
Býk sa nato vysral. Ďalšiu prehru 0-2 nechcel.
Reagovat
svetova.dvojka
Že by si na turnaji mistrů nakonec zahrál i Bautista Agut jakožto první náhradník...

Jo to docela reálné...
Reagovat
MartinPa
Možná udělal správnou věc, na tomhle odskočišti by Novaka nedal a další vraždění neviňátek by asi nechtěl vidět nikdo (ani ten největší hater)
Reagovat
MartinPa
Nicméně hodně štěstí na TM - to vítězství mu přeju a Roger vítěz OH a můžou chlapci uvolnit místo mladým a začít třeba společně komentovat :-)
Reagovat
spaniel
Plesata se posrala.
Reagovat
Pe3k
Klasický Nadal, věděl že by dostal jak od Šapa, tak od Djokovice a tak raději vytáhl injured card. Pokud bude ready na wtf, tak to bylo jasné fake injury.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal sa zranil. Posrala sa chlpatá, oficiálne si na 1000ku netrúfla.
Reagovat
spaniel
Nejspis mu Monaco natrh ....
Reagovat
MarcelPersch
Asi je to dobre, šance na výhru nebyla, asi čekal, jestli nebude náhodou ve finále Dimitrov, pak by to zkusil.
Reagovat
smazaný uživatel
Urcite by neobetoval 240 klucovych bodov.

Bude v tom niečo iné.
Reagovat
MarcelPersch
Tak se prý zranil na tréninku před zápasem, snad na turnaji mistrů uhraje to semi tedy.
Reagovat
smazaný uživatel
SF uz nebude stacit..Práve preto by to neskrečoval, v tejto fáze sezóny..Kedze tých 220b robí celkom rozdiel.

Nadal to uz nema vo svojich rukách..Djokovicovi staci, aby vyhral Pariz a uhral o 600b viac ako Nadal v Londýne.
Reagovat
Marduch
Rafa a Fedex si v tomto ohledu muzou podat ruce. Pred velkym turnajem se vzajemne konfrontaci v ramci big3 radeji vyhnou, pripadna porazka by jim mohla nabourat predturnajovy mindset.
Reagovat
smazaný uživatel
Konspirácia.
Reagovat
Marduch
Tvrda data, kdo chce dohleda si. Kdo chce..
Reagovat
smazaný uživatel
Je to Domnenka :)

Ake data, ake fakty?..Odstupil z turnaja pre zranenie, co chces viac hladat?
Reagovat
Marduch
Historii odstoupeni z turnaju za situace ocekavaneho duelu s rivalem bud v pristim nebo prespristim kole. Neverim, ze bys mel tak kratkou pamet.
Nadal si proste proti Nolemu na hardu tak moc neveri, ze si pred HARDOVYM a pro Nadala KLICOVYM TM nehodla prisypavat dalsi sul do ran.
Reagovat
smazaný uživatel
Aka história?..To sa predsa vobec nevylučuje s tým, ze je to tvrdá domnenka a v kontexte stratených bodov, kde sa bude vo finále pocitat kazdy jeden, proste uleteny hypotéza..

Ja ti zas ukazem historiu Nadalovych zranení, kde po turnajo vzapätí vynechával aj dalsie.
Reagovat
Marduch
V pohode, ani necekam za takovy bitkar za Nadala by to byt jen pripustil..
Reagovat
smazaný uživatel
Ty to podávaš ako fakt, ja ti len hovorim, ze je to len tvoja domnenka..

Argumentujes históriou, nenapadá ma vsak jediný priklad..Nadal nenastupil v IW, následne ale vynechal dlhsie obdobie.
Reagovat
Marduch
Ano historie, u Rafy si pamatuju letosni IW, u Fedexe letosni Rim a dalsich nekolik takovych odstoupeni v predchozich sezonach. Nakonec Rafa z toho tak spatne nevychazi, nechal jsem se trosku unest, priznavam, nic to vsak na mem nazoru, ze Nadal za aktualni konstelace o konfrontaci s Djokerem vubec nestoji, nemeni..
Reagovat
smazaný uživatel
On ma tu jednotku asi naozaj na háku.

Ved to mohol rozhodnut uz v Parizi.

Ak mu ide vyslovene len a len o TM, vtedy by to odstúpenie malo racionálnejší základ, ak je tvoja hypotéza správna, ale stále je to len domnenka a len Nadal a jeho tím vie, čo je za tym. Ja si stále myslim, ze v profesionálnom sporte je odstupenie z turnaja naozaj sposobene najpravdepodobnejsie zranením.
Reagovat
Marduch
Tim spis, kdyz si uvedomime, jak moc mu o TM jde..zbyva mu par let a neni toho moc, co Rafovi chybi.
Reagovat
paddy
jak klíčových?
mě vychází, že má náskok 640b a Novak si na TM může přilepšit jen o 500b vs loni
je rozhodnuto
Reagovat
Marduch
Novak muzu pridat body jeste zitra.
Reagovat
smazaný uživatel
Nie..

Rafa mal naskok okolo 1250, Djokovic na neho stiahne teraz 620b.

Takze rozdiel bude 600 a hra sa o 1500...

Neviem, ci su nejake body aj za DC.
Reagovat
paddy
na TM měl Novak měl loni 1000b, takže může přidat dalších 500b (+400b zítra jsem už započítal)
u live ranking je teď 1040b rozdíl (bez DC)
Reagovat
smazaný uživatel
Moze pridat 1500...

Body za TM ma uz odrátané.
Reagovat
dappe
Když Djokovič zítra vyhraje, tak by měl ztrácet nějakých 640 bodů a už nic do konce sezony odečítat nebude. V tom live rankingu už asi bude odečten i loňský TM.
Reagovat
ipko
wau, nečakané od Rafu :D
Reagovat
George_Renel
Nadal to vzdal.
Reagovat
svetova.dvojka
Už nemůže..., Nadal ze zápasu odstoupil, asi se chce šetřit na turnaj mistrů...

Finále Djokovič - Shapovalov
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist