Djokovič porazil Soon-Woo Kwona a také posedmnácté zvládl vstup do Wimbledonu

  • WIMBLEDON - Trojnásobný obhájce titulu Novak Djokovič vstoupil do Wimbledonu výhrou nad Korejcem Soon-Woo Kwonem a také posedmnácté v kariéře na trávě v All England Clubu zvládl svůj úvodní zápas. Dnešní zahajovací duel pod zataženou střechou na Centrálním kurtu vyhrál 3-1 na sety. Ve druhém kole se šestinásobný srbský šampion utká s Kokkinakisem, nebo Majchrzakem.
    27. 6., aktualizováno | Aktuality |  113 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Novak Djokovič kvůli chybějícímu očkování proti Covidu-19 přišel o start na Australian Open a na Roland Garros vypadl ve čtvrtfinále s Rafaelem Nadalem. Právě Španěl vyhrál oba letošní grandslamy a na kontě má rekordních 22 grandslamových titulů, o dva více než o rok mladší Srb.

Šanci načít třetí desítku grandslamových triumfů má nyní 35letý Djokovič ve Wimbledonu, kde už pět let neprohrál. Do letošního ročníku vstoupil už pošesté a třetí rok po sobě úvodním zápasem na Centrálním kurtu.

Kvůli dešti sváděl souboj se Soon-Woo Kwonem pod zataženou střechou. Proti o jedenáct let mladšímu Korejci sice ztratil druhý set, poté už byl ale při svém servisu stoprocentní a dotáhl duel k vítězství. Pomohl si také patnácti esy.

"Nehrál jsem žádný přípravný turnaj, takže jsem se necítil tak v pohodě, jak bych potřeboval. Zvlášť když jsem měl takového šikovného soupeře, který trefuje míčky čistě. Nebylo to lehké, musel jsem přidat do své hry pestrost," komentoval rodák z Bělehradu.

Djokovič ve Wimbledonu startuje posedmnácté v kariéře a opět zvládl svůj úvodní zápas. Dnes na trávě v All England Clubu zaznamenal jubilejní 80. výhru a jako první tenista dosáhl na tuto metu na všech čtyřech grandslamech. 

Svou neporazitelnost ve Wimbledonu prodloužil na 22 utkání. Naposledy prohrál v roce 2017, kdy vzdal čtvrtfinále s Tomášem Berdychem. 

Djokovič ve Wimbledonu získal 6 ze svých 20 grandslamových trofejí. Poprvé triumfoval v sezoně 2011, od roku 2014 pak ovládl 5 ze 7 ročníků. Během té doby vyhrál 42 z 44 utkání, po využití mečbolu ho zdolal jen Američan Sam Querrey.

Ve druhém kole bude Djokovič čelit Thanasi Kokkinakisovi (h2h 0-1). 26letý Australan porazil 7-6 6-2 7-5 Poláka Kamila Majchrzaka a připsal si premiérovou výhru na wimbledonské trávě.



Světová desítka Hubert Hurkacz neobhájí loňské semifinále. 25letý Polák sice proti Alejandru Davidovichovi utekl za stavu 6-7 4-6 3-5 a 0-40 ze tří mečbolů při servisu soupeře a v pátém setu podával na vítězství, svůj teprve druhý obrat z 0-2 na sety ale nedokonal a nakonec prohrál 6-7 4-6 7-5 6-2 6-7(8-10). V rozhodujícím tie-breaku do 10 bodů neudržel vedení 7-4.

Hurkaczovi nebylo nic platných 21 es, díky nimž alespoň na základě svého slibu přispěl částkou 2100 eur lidem postiženým válkou na Ukrajině. Španěl, vítěz wimbledonské juniorky z roku 2017, ve druhém kole narazí na českého tenistu Jiřího Veselého..

Šestý hráč světa Casper Ruud se na třetí pokus, včetně kvalifikace dokonce na čtvrtý, dočkal své první výhry na trávě ve Wimbledonu. 23letý Nor, finalista French Open, vstoupil do letošního ročníku vítězstvím 7-6 7-6 6-2 nad Španělem Albertem Ramosem.

Carlos Alcaraz vkročil i do svého druhého Wimbledonu pětisetovou výhrou. Letos 19letý Španěl udolal po více než čtyřech hodinách boje 4-6 7-5 6-4 7-6 6-4 Němce Jana-Lennarda Struffa. Alcaraz, jenž hrál se zatejpovaným loktem, nastřílel 30 es a připsal si druhou výhru na trávě v kariéře.



35letý Brit Andy Murray zahájil domácí Wimbledon vítězstvím 4-6 6-3 6-2 6-4 nad Australanem Jamesem Duckworthem. O postup do 3. kola, v němž na žádném z předchozích třinácti startů nechyběl, si šampion z let 2013 a 2016 zahraje s americkým veteránem Johnem Isnerem (h2h 9-0).

13. hráč světa Jannik Sinner ve porazil 7-5 4-6 6-3 6-2 Švýcara Stana Wawrinku, s nímž si poradil až na třetí pokus, a poprvé vyhrál zápas v hlavní soutěži turnaje na trávě. V dalším zápase 20letý Ital čeká na vítěze duelu Altmaier-Ymer.

• WIMBLEDON 2022 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 40.350.000 liber
pondělní výsledky (27. 06. 2022)
• Dvouhra mužů - 1. kolo •
Veselý (ČR) - Coria (Arg.) 6-3 6-2 7-6(3)
Basilašvili (22-Gruz.) - Rosol (ČR) 6-7(4) 7-6(6) 3-6 6-3 6-3
Djokovič (1-Srb.) - Soon-Woo Kwon (Korea) 6-3 3-6 6-3 6-4
Ruud (3-Nor.) - Ramos (Šp.) 7-6(1) 7-6(9) 6-2
Alcaraz (5-Šp.) - Struff (Něm.) 4-6 7-5 4-6 7-6(3) 6-4
Davidovich (Šp.) - Hurkacz (7-Pol.) 7-6(4) 6-4 5-7 2-6 7-6(8)
Norrie (9-Brit.) - Andújar (Šp.) 6-0 7-6(3) 6-3
Sinner (10-It.) - Wawrinka (Švýc.) 7-5 4-6 6-3 6-2
Lajovič (Srb.) - Carreňo (16-Šp.) 3-6 6-4 / skreč C.
Isner (20-USA) - Couacaud (Fr.) 6-7(6) 7-6(3) 4-6 6-3 7-5
Tiafoe (23-USA) - Vavassori (It.) 6-4 6-4 6-4
Kecmanovič (25-Srb.) - Millman (Austr.) 6-3 2-6 6-3 6-4
Paul (30-USA) - Verdasco (Šp.) 6-1 6-2 7-6(4)
Otte (32-Něm.) - Gojowczyk (Něm.) 6-1 6-2 6-1
Halys (Fr.) - Paire (Fr.) 4-6 6-1 6-2 6-4
Munar (Šp.) - Monteiro (Braz.) 6-2 6-4 7-5
Humbert (Fr.) - Etcheverry (Arg.) 6-3 3-6 4-6 6-3 6-4
Marterer (Něm.) - Bedene (Slovin.) 4-6 7-5 6-4 7-5
Kokkinakis (Austr.) - Majchrzak (Pol.) 7-6(5) 6-2 7-5
Mannarino (Fr.) - Purcell (Austr.) 6-3 7-6(0) 4-6 4-6 6-4
Tabilo (Chile) - Djere (Srb.) 7-6(6) 6-2 1-6 4-6 7-6(11)
Van Rijthoven (Niz.) - Delbonis (Arg.) 7-6(7) 6-1 6-2
Bublik (Kaz.) - Fucsovics (Maď.) 6-1 6-2 6-4
Griekspoor (Niz.) - Fognini (It.) 5-7 7-5 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (113)
28.06.2022 20:01Od: Paixx
Nadal výhra.

Očekávám jak sem okamžitě přiletí zdejší kolovrátky, jaký měl Nadal štěstí, že Cerundolo nehrál svůj topsmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 20:09Od: Patik
a dokonca v každej téme..no ty si rýchly smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 20:16Od: Martan1
Paixi, Rafa dneska bída, nevynucenky, trnul jsem, nakonec dobrý no..
[ Reagovat ]
28.06.2022 20:17Od: Martan1
Cerundolo hrál dneska top tutovej.
[ Reagovat ]
28.06.2022 19:53Od: Martan1
Rafael dneska v útlumu s Cerundolem, nevím, nevím jak tohle dopadne, prohrává ve 4 setu 4:2
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:51Od: HanzM
Dobrý den, nevíte prosím, kdy se dozvíme, zda Djokovič opravdu odstoupí?
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:54Od: Rafaeoli25
Nikde jsem nezaznamenal nějaké výstupy, které by se toho týkaly, odkud to je?
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:02Od: HanzM
Trenoval s nemocnym Cilicem, co ma covid 19
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:08Od: Rafaeoli25
Tak to je známá věc, z níž ale automaticky nic neplyne. Podstatné je, jestli má příznaky, myslel jsem, že něco víš, co jsem nezaznamenal.
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:10Od: HanzM
Tak ja se sam ptam ze... Ale na tipaci ve foru, to berou uz jako hotovou vec, to jedine vim navic no :-D A pri moji smule to tak bude, protoze jsem vsadil Djokovice jako celkoveho viteze :-D
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:15Od: Rafaeoli25
Na Tipáči ve fóru vědí víc než než vnitřní kontroly ve Wimbledonu? smile Samozřejmě, že to mohl chytit, ale nevypadá to, když nemá příznaky a odehrál včera první kolo. Plus druhá věc, pozitivita ještě automaticky neznamená stopku.
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:17Od: HanzM
Fakt? Tak to jste me moc potesil, dekujismile
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:25Od: Tennisfan77
Berrettini out smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:36Od: Rafaeoli25
Tak v tomhle případě Rafa štěstí má, to uznávám, pořád má ale Nole los o něco snadnější neb nemá FAA.
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:45Od: RFanousek
To snad není ani možné. Hvězdy letos z nějakého důvodu přejí Španělsku. Ještě prosím Djokovič ať má pozitivní test a myslím že můžeme Nadalovi dát trofej z Wimbledonu i US Open a prohlásit ho za GOATA. smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:25Od: Rafaeoli25
Tak v Austrálii sice nemusel čelit Novakovi, ale cestu měl i tak přetěžkou - v čf pět setů s pro něj velmi nepříjemným Šapem, sf Berrettini a finále skoro šest hodin boje s Medvedem, kdy musel otáčet z 0:2. V Paříži pětiseťák s FAA, pak čf s Diokerem, štěstí měl jen s tím Zverevem, že kvůli jeho zranění pošetřil víc sil na finále, to by ale i tak vyhrál. Takže o jakém štěstí co se týče předchozích dvou GS je řeč?
[ Reagovat ]
28.06.2022 13:26Od: Paixx
Uznávám i já, začíná se to Rafovi vyklízet
[ Reagovat ]
28.06.2022 13:26Od: Paixx
Na druhou stranu, teď mají s Novakem podobný los
[ Reagovat ]
28.06.2022 13:28Od: Tennisfan77
Tenhle turnaj nemá absolutní váhu už teď a to začal včera, body, Rusko, covid a kdo ví, co ještě přijde.

Je fakt smutný jak se tenis za poslední dvě sezóny totálně zkurvil, je mi z toho někdy zle.
[ Reagovat ]
28.06.2022 13:51Od: Paixx
Pravda, GS tituly by se měly počítat jenom do sezóny 2019, kdy ještě nebyl covid, to je to co říkáš?
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:26Od: Tennisfan77
Ne, ať se počítá co chce, mě je to v reálu jedno, Ja tady pořad říkám, ze chci nové vítěze, ne big3, bohužel vše je proti tomu, Thiem je out, Zverev se zranil, Medveděva tam nepustí, teď covid Itala a Cilice, ty turnaje jsou výrazně ovlivněné od 2019, což proste v mych očích zničilo vše, co se tady budovalo od milénia
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:21Od: Rafaeoli25
A budeš takhle mluvit, i když turnaj vyhraje Nole? Že nemá ten titul žádnou váhu?
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:25Od: Tennisfan77
Ja to přál Berrettinimu, teď je můj kůň Tsitsipas, opravdu nemám náladu na DjoDal po 726.
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:26Od: Rafaeoli25
Jenže oni jsou prostě tak dobří, ne náhodou jsou to hráči, kteří získají nejvíc GS v historii.
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:27Od: Tennisfan77
Pokud se někdo výživa v tom stejném průběhu každý GS, jeho volba, Ja ti říkám svůj pohled
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:31Od: Rafaeoli25
Ale vyžívá nevyžívá, tohle je spíš konstatování, prostě jsou tak mimořádní, že to zákonitě skoro každý GS vypadá stejně. Občas to někdo naruší - Čilič, Medvěd, Thiem, ale to jsou výjimečné chvíle no.
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:08Od: Paixx
Hezká odpověď na úplně něco jiného
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:16Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:36Od: turista
Zda to má váhu nebo ne je mi úplně jedno. Hlavně ať Novak získá 21.GS a přiblíží se tomu zatracenému Nadalovi na ztrátu 1 kousek.
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:38Od: Rafaeoli25
Je nutné psát zatracenému? Já si přeju, aby to bylo po letošku 24:20, samozřejmě, přesto mám k Noldovi maximální respekt a pokud to tak bude, tak do něj kopat nebudu.
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:28Od: Vlk-v-trave
Vcera sir Andy na centru, to byl hodne povedeny zapas na trave...ale to nebylo zadne prekvapeni.

Jinak hodne prekvapil Fokina, kdo vi, mozna to bude takovy novy Feli Lopez...:)

J1rka vcera dost stylove.

Skoda vcera toho Struffa, fakt dal tomu zapasu slusnou dynamiku. Mel vyhrat...

Jinak si myslim, ze Otte pujde min. do QF.
Rijthoven prekonal tu nervozitu vstupu do velkeho turnaje...no, kdo vi...:)

Djokovic nema rozhodne jednoduchou cestu. Ale zase ho minul z uvodu turnaje Vesely...takze na svuj zpusob ma vic stesti nez rozumu, jinak by byl uz na ceste do Belehradu:D

Nadchl Bublik, vyndal hned Fukovicze..., ktery je proste na travu nepouzitelnej. Tam jsem si i rikal, ze nezopakuje ten jeden ulet.

Dneska cekam vice upsetu nez vcera... nebot vcera jich tolik zase nepadlo.:)
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:46Od: EllNino
Marton je ale vítěz juniorky 2010, zase pr :)
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:56Od: Vlk-v-trave
Mezi juniory ale uz nejsou davno nejaci poradni travari:) Takze to nema nejaky zasadnejsi vyznam... vsichni se uci hrat stylem na hard...a go pak prenasi na antuku a travu...
[ Reagovat ]
28.06.2022 10:38Od: RFanousek
Čilič
Neskutečná škoda hlavně pro turnaj jako takový.
A Nadal ho měl v pavouku pokud se nemýlím, takže jeho štěstí ho letos stále neopouští.
[ Reagovat ]
28.06.2022 10:46Od: Rafaeoli25
Štěstí mu odstranilo jediného soupeře, stále má v cestě do finále FAA a Mattea, takže cesta se mu zjednodušila jen z malé části. Naopak Djokovi se pole vypadnutím Hurkiho vyčistilo úplně.
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:11Od: Patik
jeden súper out a to ani nezačal Wimbledon..daj tomu čas..
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:18Od: gocii
Cim si zrovna Cilic vyslouzil takovou reputaci pro letosni wimbledon, vzdyt se mu letos povedlo jen rg. Jinak totalni bida a na jedinym travnatym turnaji ho vypraskal Krajinovic.
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:30Od: Rafaeoli25
Jasně, FAA dostane salmonelu, Berrettini se zraní a Djokiho přepadne před finále deprese viď smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:51Od: Orgasmator
tak 1+1 = 1 ? smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:48Od: Marduch Alcaraz one-handed bekhend winner
https://fb.watch/dVMqjW5kgk/

smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:17Od: Blondie
Maruškáááá, ta se teda nevzdala, bojovnice smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 20:53Od: Tennisfan77
Cilic odstoupil, už to začíná smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 20:56Od: brixner
To jako fakt??? Qurva, co se zas děje...smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 02:24Od: Tomas_Smid_fan
Dr Fuentés donesl Marinovi výsledky covid testusmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:14Od: brixner
No TVL fakt, že jo, teď jsem to někde četl...
Ten Marin musel po RG vést teda fakt zhejralej život, vypadá to, že si vodskočil utratit pár drobnejch někam do Pekingu, protože jináč mi to už hlava nebere! Chudák chlapsmilesmilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:52Od: Tomas_Smid_fan
zlý, zlý, nepěkná věcsmile
[ Reagovat ]
27.06.2022 20:59Od: Patik
som si nevšimol tvoj príspevok a som to hodil vedľa..no jo..klasické šťastíčko Nadala..súperi si lámu nohy dostávajú covid a podobne..
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:00Od: Marduch
řekl bych, že i Forehand si oddechl smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:08Od: Patik
namiesto Čiliča čo mal slušné šance vkľude aj na finále nastúpi Nuno Borges smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:30Od: Marduch
I já jsem Čiliče viděl jako největší hrozbu, byť nezřídkady psychicky odpadne. Berretinnni mě dodneška nepřesvědčil, že v něm je duše bojovníka o velké trofeje.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:48Od: brixner
To je ňákej Filipínec nebo co?smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 02:21Od: Tomas_Smid_fan
portugalský deblistasmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:16Od: brixner
Joaha, já myslel, žev Portugalsku znaj jen Cr7smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:50Od: Tennisfan77
Ve Wimbledonu má štěstí spíše Djokovic, tohle mě překvapilo. Na druhou stranu Nadalovi letos vychází úplně všechno, takže se není cemu divit.
[ Reagovat ]
27.06.2022 22:28Od: Patik
dočkaj ešte to len príde Djokovič trénoval s Čiličom isto bude pozitívny aj on a nakoniec to bude klasické GS finále Nadal vs Nuno Borges.smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 22:44Od: Paixx
Takže 23. nezasloužený titul z GSsmile
[ Reagovat ]
27.06.2022 22:57Od: Patik
To nie ale sezóna 2022 v rámci GS na nezaplatenie.. A to s cilicom trénovali viacerí no chcel by som vedieť aké by to bolo keby je tak 10 15 hráčov pozitívnych..trebárs 10 hráčov zo všetkých nasadených.
[ Reagovat ]
28.06.2022 10:50Od: Rafaeoli25
Každopádně jedno je jasné, za Cildův covid může určitě Nadal a jeho tým, jsou lepší než Rusové se svými jedy smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:51Od: Tomas_Smid_fan
Neboj, bude zasloužený i kdyby se Wimbledonu zúčastnil jako jedinýsmile

https://www.youtube.com/watch?v=jEeFexJSOtg
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:19Od: brixner
Notykrávo, vono fakt snad hrozí, že na Novaka naběhnou s testamasmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:54Od: Tennisfan77
To by byla už top fraška, ale vůbec by mě to nepřekvapilo, tenis je od covidu čistý výsměch, polovina statistik je díky tomu silně ovlivněna.
[ Reagovat ]
28.06.2022 09:02Od: brixner
S tím souhlasím! Kdo ví, jak by pořadí v počtu GS vypadalo, kdyby...Ále, o tom už nemá cenu ani psát, každopádně mám osobní pocit, že od chvíle, kdy Novaka zatkli a uvěznili v Austrálii, není ve své kůži, zrovna on s tou jeho psychikou...Fakt si přeju jediné - aby zrovna Novak bejka v Londýně sejmul - tedy pokud k sobě dojdou!
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:10Od: Patik
keby bol Djokovič pozitívny tiež že musí odstúpiť a že Djokovič to dal Beretinimu lebo všetci títo top trávari trénovali spolu tak to by bola totálna čerešnička na torte v tejto sezóne..ozaj v tejto sezóne už sa neudeje nič čo by prekvapilo viac..asi len snáď že sa niekto odpáli na kurte alebo Nadal vyhrá turnaj majstrov..sezóna ako vínko..
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:01Od: Tennisfan77
Tak Novak z toho taky těžil, byl n1 o mnoho déle, než by byl v realitě, Thiem díky covidu možná vyhrál GS, Nadal vyhrál jeden, možná ve Wimbledonu druhy jasné díky covid situaci, jeden Wimbledon se zrušil. Proste komedie, která bohužel tenis a celou GOAT diskuzi navždy pohřbila.
[ Reagovat ]
27.06.2022 23:32Od: Ereinion
jo, FAA má taky těžkou cestu do QF, takže to může být další walkover los pro Nadala...
[ Reagovat ]
28.06.2022 06:37Od: Mayo
Cilic je slabý, FAA je hrozba.
[ Reagovat ]
28.06.2022 07:33Od: Patik
Presne naopak
[ Reagovat ]
28.06.2022 10:39Od: RFanousek
Také to vidím naopak.
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:34Od: Rafaeoli25
Oba jsou, tedy v jednom případě už minulý čas hrozbami, největší je Berrettini.
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:46Od: Tennisfan77
FAA dneska vypadne smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 09:08Od: woody
Snad ne, trochu by nám padla zajímavost turnaje dalším vypadnutím hráče, který může potrápit
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:32Od: Rafaeoli25
Toni mu něco přimíchal do energetický tyčinky, jasná věc smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:00Od: Tomas_Smid_fan
Jestli něco víš, tak to nahlaš, jinak jsi spoluviníksmilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 14:28Od: Rafaeoli25
Přiznávám, mám důvěrnou informaci, že Toni namíchal Felixovi do tyčinek projímadlo. Ale pssst smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 20:34Od: paddy házeč srdcí se vrátil na místo činu [ Reagovat ]
27.06.2022 20:44Od: brixner
Vrhač!!!

To je rozdíl, more...smilesmile
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:48Od: Marduch 80 x 4
Novak Djokovič historicky prvním tenistou ATP+WTA s min. 80 výhrami na každém turnaji velké čtyřky.
Pokloňte sa smile smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:51Od: Patik
najkomplexnejší hráč na svete..Nice.
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:36Od: Rafaeoli25
Nejkomplexnější přesto ještě neznamená automaticky nejlepší, pozn. smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:41Od: Rafaeoli25
Plus ještě dodám, že nebýt tolika absenci na GS, tak by Nadalova čísla vypadla obdobně obdivuhodně.
[ Reagovat ]
27.06.2022 20:31Od: Paixx
Úctyhodné, nejkomplexnější hráč, co kdy hrál.

Zajímavý je fakt, že na FO má více výher než na AO, kde má ale o 7 titulů víc
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:19Od: Marduch
Ten rozdíl v počtu výher je např. díky letošnímu banu na AO vs. 4 výhry na RG.
Roli hraje i o 2 roky pozdější dosažení první výhry na AO než na RG, i díky čemuž se na RG nedostal alespoň do ČF za 18 ročníků pouze 2x smilesmile. Vedle 2 titulů tam udělal 5xČF, 5xSF, 2xF, z čehož byl hned 8x zastaven Nadalem.
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:31Od: turista
Nebýt Nadala tak má Novak Djokovič to RG snad 10x.
[ Reagovat ]
28.06.2022 21:45Od: Amputace
10x tam spolu ani nehráli, takže těžko.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:41Od: svetova.dvojka
Ten šašek ještě hraje... ?
Zajímavé
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:12Od: Patik
I would love to face Nadal in the finals of Wimbledon and revenge for Paris..ale ako taktiež povedal cesta bude ešte dlhá aj keď Hurkáč mu tú cestu dnes ulahčil..už sa čaká kedy mu to ulahčí aj Alcaraz a potom by to malo byť z jeho strany už len prechádza Wimbledonskou záhradou.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:25Od: Rafaeoli25
Cesta do finále bude tak snadná a hlaďoučká, že víc být nemůže. Jedině, že by se Koki rozstřílel, tomu ale nevěřím. Naopak Nadala čeká tvrdá šichta, jak už jsem ale psal, pokud by vyřadil všechny, co má v cestě, půjde do finále velmi sebevědomý. Jinak já bych si taky dal odvetu za Wimbl 18, samozřejmě, je na čase, aby tam Nole nevyhrál smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:27Od: Patik
hej mohol by to byť odvetný zápas za W18 a snáď sa Nole poučí z chýb a ukončí to hladko v troch setoch.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:30Od: Rafaeoli25
No pokud by hrál jako dneska, tak dávám Rafovi velmi dobré šance smile. Já z toho mám solidní pocit, nemyslím, že Djoker předvede svůj top, naopak Nadal bude bojovat jako lev, v zádech se skvělou sezónou, takže Nole nechť se kvalitně připraví, bude to sakra složité.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:34Od: Patik
dávaš mu šance a ani nevieš či nebude v prvom kole ešte horší ako dnes Djokovič..každopádne keby Novak prehral s Nadalom na Wimbledone alebo na AO tak to môže rovno zabaliť a ukončiť kariéru.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:04Od: turista
To Novaka neznáš. Nepovolí dokud Nadal neodpadne.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:06Od: Patik
vybaví Nadala vo finále a pokračujeme ďalej..čo sa kariéry týka tak jasné bude hrať o niekoľko rokov dlhšie pokiaľ sa vážne nezraní.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:11Od: turista
Nadal se tady pravděpodobně ani do finále nedostane. Na US Open šanci bude mít daleko větší pokud ho nesešrotuje Müller-Weiss.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:34Od: Patik
teraz mu odišiel Čilič bohvie ešte kto odíde nakoniec to bude možno úplne lahká cesta do finále aj keď u neho môže byť problém úplne hocikto keďže už asi dekádu toho na tráve moc neukázal.
[ Reagovat ]
27.06.2022 23:19Od: Ondrej2280
už tu tolko neplačte nad nadalom:)) vyzera to dost trapne:))
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:36Od: Rafaeoli25
Tak s titulem z USO nechci říct přímo počítám, ale myslím, že tam bude mít Raf opravdu velké, velké šance, New York mu po Paříži sedí jednoznačně nejvíc, hraje tam obvykle svůj nejlepší hardový tenis, takže jsem optimista. Minimálně 3 GS letos musí uhrát, jako Nole loni.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:08Od: turista
Nolda se ho nikde nebojí. A tady tím míň. Nadal má tak těžký los, že pravděpodobně s někým z těch těžkých soupeřů vyhučí.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:33Od: Rafaeoli25
Jinak ta pýcha, která je cítit z každého komentáře, který co se týče Wimbledonu máš, dost dobře může skončit nepříjemným pádem, víš jak to bývá smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:37Od: Patik
tak to je asi rovnaká tutovka ako že Novak neprehrá s Nadalom na harde alebo v hale..jediné čo by ho mohlo v tom zápase poraziť je publikum fandiace Nadalovi..ale keď zvládul Rogerových fanúšikov zvládne aj Nadalfans.
[ Reagovat ]
27.06.2022 23:25Od: Ondrej2280
videl si niekedy fandit publikum djokovicovi?:)) teda okrem belehradu?:)) preco asi..?:)
[ Reagovat ]
28.06.2022 02:34Od: Tomas_Smid_fan
jj, pamatuju si to dobře z loňského RGsmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 15:40Od: Rafaeoli25
Tak tehdy bylo sebevědomí na místě, jen jsem nemohl tušit, že má tak zrasovanou nohu a že prostě nemohl hrát na 100%. Nic tomu před turnajem nenasvědčovalo.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:33Od: Paixx
Nebo by Rafa mohl hrát i s prvním servisem, který nebude létat ženskou rychlostí
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:02Od: turista
Je načase aby Novak vyhrál 21.GS. Ti Nadalovci jsou hrozní. Nepřejí Nolemu ani ten kontaktní 21. GS, pacholci.
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:28Od: Rafaeoli25
A proč bychom mu měli přát kontaktní GS, když sami říkáte, že jeho kariéra bude o dva tři roky delší než ta Nadalova? smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 20:55Od: Tennisfan77
Ze by Rafa po deseti letech něco mimo antuku uhrál? Pockame si smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:39Od: Rafaeoli25
Jsi už trapný s tím neustálým překrucováním faktů, i když jsme to tu už probírali mnohokrát. Žádných deset let to není, Nadal naposledy vyhrál v září 2013 a naposledy se mimo antuku s Nolem utkali v lednu 2019, takže to není deset let, ale 5 let a 5 měsíců.
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:59Od: Tennisfan77
2022 minus 2013 = 5 let a 5 měsíců

Realita Rafa fans v praxi, tvl ani TV Nova nemá tak pokroucene statistiky jako Váš kemp smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 12:34Od: Rafaeoli25
Tak musíš přece brát jen ukončený úsek, je to jako v matematice, prostě spolu od ledna 19 nehráli, nemůžeš tam počítat tři a půl roku, kdy se neutkali.
[ Reagovat ]
28.06.2022 21:51Od: Amputace
Hele, Federer už dvacet jedna let neporazil Samprase. Věřil bys tomu?
[ Reagovat ]
28.06.2022 21:49Od: Amputace
Ty praxe, mezi lety 2013-2022 se utkali na hardu v pouhých čtyřech sezónách, tzn. že za posledních devět let spolu v pěti letech vůbec na hardu nehráli. Dokážeš to už pochopit, nebo jsou to na tebe stále moc vysoké počty?
[ Reagovat ]
28.06.2022 11:57Od: Tomas_Smid_fan
Jenže ve Wimbledonu se bude hrát druhý týden na antuce, takže zbývá pouze jediná otázka - dostane se Rafa přes trávu do druhého týdnesmile?smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist