Djokovič překonal Samprase, světovou jedničkou je 287. týden

  • Novak Djokovič zahájil 287. týden v roli světové jedničky a překonal tak bilanci Američana Petea Samprase. Třiatřicetiletý rodák z Bělehradu se osamostatnil na druhém místě historického pořadí. Před ním už je pouze Roger Federer, který byl v čele žebříčku ATP Tour 310 týdnů.
    22. 9., 10:12 | Aktuality |  86 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Djokovič podpořil své první místo pondělním triumfem na antuce v Římě, kde získal rekordní 36. titul z turnajů kategorie Masters. Před Rafaelem Nadalem, který v italské metropoli při návratu na tour po koronavirové pauze vypadl ve čtvrtfinále, vede ve světovém žebříčku o 1410 bodů. V elitní desítce došlo k jediné změně: Kanaďan Denis Shapovalov poskočil díky semifinále v Římě ze 14. na desáté místo, což je jeho nové maximum.

V ženském pořadí je stále v čele Australanka Ashleigh Bartyová, která hrála naposledy v únoru na turnaji v Dauhá. Druhé místo patří Rumunce Simoně Halepové, přemožitelce Karolíny Plíškové z římského finále. Česká obhájkyně titulu musela zápas vzdát kvůli zranění přitahovače a v pořadí WTA Tour zůstala čtvrtá. Druhá nejlepší česká tenistka Petra Kvitová je jedenáctá.

 

Žebříčky ATP k 21. září (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 11.260
2. (2.) Nadal (Šp.) 9850
3. (3.) Thiem (Rak.) 9125
4. (4.) Federer (Švýc.) 6630
5. (5.) Medveděv (Rus.) 5890
6. (6.) Tsitsipas (Řec.) 5175
7. (7.) A. Zverev (Něm.) 4650
8. (8.) Berrettini (It.) 3030
9. (9.) Monfils (Fr.) 2860
10. (14.) Shapovalov (Kan.) 2660
... 75. (72.) Veselý 785, 175. (173.) Rosol (oba ČR) 327.
Čtyřhra:
1. (1.) Farah, 2. (2.) Cabal (oba Kol.) oba 8380, 3. (4.) Zeballos (Arg.) 6750, 4. (3.) Mahut (Fr.) 6065, 5. (5.) Salisbury (Brit.) 5495, 6. (6.) Ram (USA) 5400, 7. (17.) Granollers (Šp.) 5240, 8. (7.) Kubot (Pol.) a Melo (Braz.) oba 5140, 10. (9.) Polášek (SR) 4930, ... 97. (97.) Jebavý (ČR) 904.

 

Žebříčky WTA k 21. září (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) Bartyová (Austr.) 8717
2. (2.) Halepová (Rum.) 7255
3. (3.) Ósakaová (Jap.) 5780
4. (4.) Karolína Plíšková (ČR) 5205
5. (6.) Svitolinová (Ukr.) 4740
6. (5.) Keninová (USA) 4700
7. (7.) Andreescuová (Kan.) 4555
8. (8.) Bertensová (Niz.) 4335
9. (9.) S. Williamsová (USA) 4080
10. (10.) Bencicová (Švýc.) 4010
11. (11.) Kvitová 3736, ... 19. (19.) Vondroušová 2538, 26. (26.) Muchová 1982, 37. (37.) Strýcová 1570, 46. (47.) Bouzková 1314, 62. (61.) Siniaková 1045, 69. (68.) Kristýna Plíšková (všechny ČR) 960.
Čtyřhra:
1. (1.) Sie Šu-wej (Tchaj-wan) 9010, 2. (2.) Strýcová 8945, 3. (3.) Mladenovicová (Fr.) 8115, 4. (4.) Babosová (Maď.) 7955, 5. (5.) Sabalenková (Běl.) 7205, 6. (6.) Mertensová (Belg.) 7080, 7. (7.) Sü I-fan (Čína) 5820, 8. (8.) Dabrowská (Kan.) 5650, 9. (9.) Krejčíková (ČR) 5390, 10. (10.) Siniaková 5275, ... 17. (17.) Peschkeová 3820, 30. (30.) Hradecká (obě ČR) 2525, 52. (50.) Kristýna Plíšková 1647, 59. (59.) Voráčová (ČR) 1440, 82. (82.) Karolína Plíšková 1071.
pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (86)
22.09.2020 23:33Od: Vlk-v-trave Novy Balonek - AntiNadal
https://www.youtube.com/watch?v=Z5mtCtVVLlI&feature=youtu.be

Spanele jsou vytoceni, ze zmeny micku:) Ktery nazvali Balonkem AntiNadal...:D

Pryy o co tem Francouzum jde, ...provokace:D

Ve videu technicke porovnani s mickama, ze kteryma se vzdy hralo vs. novy micek antinadal:)

To se nam zase zlepsi spanelsko-francouzske vztahy:D
[ Reagovat ]
22.09.2020 23:35Od: Vlk-v-trave
4 cm nizsi odskok, vytaci Spanely nejvice... no se nedivim :)))
[ Reagovat ]
23.09.2020 12:02Od: turista
To nahrává Djokovičovi a Zverevovi.
[ Reagovat ]
22.09.2020 23:48Od: Vlk-v-trave
Ted uz jen chybi, aby nekdo od nekud vytahl, ze ve firme, se kterou podepsali Francouzi smlouvu na nove mice figuruje nejaky Svycar:D
[ Reagovat ]
23.09.2020 07:54Od: Tomas_Smid_fan
Švýcar možná, ale Roger by to kamarádovi neudělalsmile
[ Reagovat ]
23.09.2020 10:25Od: woody
jako 19 není 20 :-)
[ Reagovat ]
23.09.2020 15:02Od: Patik
ešte keby som rozumel tomu brblaniu..
[ Reagovat ]
22.09.2020 23:16Od: Vlk-v-trave Andy Murray vzpomina na RG a Standu Wawrinku
Andy se opet vraci po dlouhe pauze na antuku do Parize.
V rozhovoru mluvil hlavne o Wawrinkovi a jejich velkych bitvach prave na RG.

V roce 2017, kdy prohral s nim SF bitvu, tak v tomhle zapase si prave znicil kycel, a uz se mu to nezlepsilo. Bolesti prisly v zaverecnem zetu, ale chtel to dohrat...

Clanek se primo nazyva, Andy Murray si znicil kycel v zapase s Wawrinkou...

...toz podekoval organizatorum, ze vyslyseli jeho prosbu, a muze se vratit zpet na pamatne bojiste, kde si prave nejvic pamatuje bitvy ze Standou:D A doufa, ze nova kycel bude vcajku na povrchu, kde ji vlastne dodelal.

http://www.puntodebreak.com/2020/09/22/partido-wawrinka-final-cadera

*
Vzdyt jsem to uz "meldoval", ze se tam nemel cpat...Wawrinka mu ji nedodelal, dodelal si ji prave na te antuce sam...
...toz doufam, ze vyhuci uz v prvnim a behem zapasu, nedejboze, si nedodela i tu druhou. Toz nevim, co tam hleda...mozna doufa, ze do prvniho chytne Wawrinku a oplati mu prazku:)))
[ Reagovat ]
22.09.2020 23:26Od: FulnekUltras
je to sebeprznič smile
[ Reagovat ]
23.09.2020 10:22Od: woody
Myslím,že tenrkat prof. Kolář upozorňoval na to,že Andy kvůli svým pohybovým návykům dlouho nevydrží právě kvůli kyčlím. Říkal jsem si, uvidíme časem.

A měl pravdu, bohužel i já jako čerstvý 30-cátník mám artrózu 2 stupně na obou kyčlích..
[ Reagovat ]
22.09.2020 22:20Od: Pe3k Mute only for y
Andy Murray vs Yoshihito Nishioka Extended Highlights
https://www.youtube.com/watch?v=N0tnAkICu4o
[ Reagovat ]
22.09.2020 22:16Od: Pe3k Epic Ugo Humbert Points In First Top-10 Win vs Medvedev | Hambur [ Reagovat ]
22.09.2020 16:37Od: dappe
Barbara Haas podle livescore jde prohrát zápas z 6:0 5:0 a 40:30 :)
[ Reagovat ]
22.09.2020 19:21Od: EllNino
6:0 5:7 7:5 ... dcera českých rodičů to zvládla :)
[ Reagovat ]
22.09.2020 23:04Od: Tomas_Smid_fan
Gratulkasmile
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:54Od: Vlk-v-trave ZMENY NA RG2020
Organizatori nachystali zasadni zmenu pro nasledujici GS.

- jine mice, firma babolat byla zastoupena Wilsonkou, uz jsem si vlastne vcera vsiml, ze s nema hraji, ale rikal jsem si kvalda:) Mice Wilson budou uzivany i v hlavnim turnaji.

Mice by melu vic sedet hracum s plochym uderem, nebo hracum, kteri spis hraji ne moc vysoko nad sakem...

dalsi zmeny jsou ty, ktere se daly cekat, pouzivani strechy, nocni zapasy - jina vlhkost vzduchu.

http://www.puntodebreak.com/2020/09/22/cambios-roland-garros-2020
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:57Od: Herbert_Hoover
Spiknutí proti Rafovi pokračuje :)
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:01Od: Vlk-v-trave
:) No Spanele dost narikaji teda na tu zmenu micku... se ani nedivim...
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:07Od: Herbert_Hoover
To se nedivím, no ani Thiem z toho nebude u vytržení, zato Djoker si může mnout ruce :) Holt když blázinec, tak pořádný se vším všudy, takže velká rána do Vamoslandu :/
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:25Od: Vlk-v-trave
Jen at si... cim vic si bude jisty, tim lepe:D
viz USO.
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:05Od: Vlk-v-trave
Ono to vypada s tou strechou, nocnimi zapasy, podzimem, no a s micky... ze to bude uplne jiny turnaj...:)
A kdo vi jak pripravili kurty, bo vcera stacilo jak Wolf se tam potacel jak naprany na zadni, nic moc, proste tam jen trochu zaryl, a uz prerusili zapas, a opravovali kurt.:)

Ale centr bude urcite v cajku.
[ Reagovat ]
22.09.2020 16:48Od: turista
No v Paříži už bude v době FO večer a v noci dost zima. Paříž není Sevilla, kde ještě panují víc než třicítky přes den a 25 stupNů v noci.
[ Reagovat ]
22.09.2020 16:49Od: Vlk-v-trave
Ano, to je presne:)
Paříž není Sevilla.
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:08Od: Herbert_Hoover
Tak "trošku" škoda pro Fedexe, že se letos neúčastní :)
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:24Od: Vlk-v-trave
To rozhodne, pod strechou, vecer, s wilsonkama...:)
Byla by to supa, jak karieru ukoncil viteznym RG :D To by byl teprve ten spravny blazinec.
[ Reagovat ]
22.09.2020 23:09Od: Tomas_Smid_fan
Že by ještě zažádal o divoškusmile?
[ Reagovat ]
23.09.2020 10:24Od: woody
Perfektní :-)
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:10Od: woody Fanoušci RG
Víte nékdo jaká budou opatření pro diváky?
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:45Od: RF46
lupacka jen s kondomem a na distanc 2m.
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:00Od: steve79
Včera bylo jasně vidět, že když se Novak do toho trošku opře, tak je o level výše než zbytek světa.
French Open bude letos nesmírně zajímavé a viděl bych to takto:
50% šance na vítězství pro Nadala
35% Djokovič
14 % Thiem
1% ostatní
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:08Od: woody
Bude velmi důležité kam pošle los Thiema. Sám jsem na to zvědavý. Podle mě je Nole až třetí favorit, přece jen mu na tu antuku chybí trcohu síla. Rafa s Domem to jsou takový bejčci. Uvidíme jaké budou podmínky, doufám v trochu rychlejší než v Římě.
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:27Od: turista
Podle procenta vyhraných zápasů na antuce je Novak Djokovič na 4. místě celé open éry. Když se mu nepovedlo hardové US Open tak si umí pomoci skvělým titulem z antukové tisícovky z Říma a dokázal tak překonat nepřiliš dobré psychické rozpoložení po tom vyloučení. A ve finále překonal skvělého soupeře, který by si zasloužil být v první desítce víc než jeho soupeř ze SF, který se tam dostal. Diego Schwartzman toho ještě hodně vyhraje. Dokázal, že i v moderním tenisu aspoň na antuce není tělesná výška zas až tak důležitá na to aby se hráč prosadil.
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:48Od: Herbert_Hoover
Diego to neunesl v hlavě, něco jiného je čelit členovi big 3 ve finále a něco jiného ve čtvrtfinále. Navíc v tom čtvrtfinále byl i po fyzické stránce čerstvý oproti závěrečnému matchi. Nevím nakolik tohle hrálo roli, ale očividně byl dost nervózní. No a mentální a fyzické síly jsou spojené nádoby. Djoker nehrál zdaleka v optimální formě, ale průběh turnaje mu vyloženě přál. Záleží na tom, jestli hrál co mu stačilo nebo o kolik by se mohl zlepšit, pokud by proti němu nastoupil podobně kvalitní, ale fyzicky čerstvější a mentálně odolnější soupeř. To se můžeme dohadovat. Já však ctím názor, že Rafovi ta facka od Diega může paradoxně o dost více pomoci než uškodit a Noleho může titul z Říma ukonejšit.
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:51Od: Tomas_Smid_fan
Ano, ani tato varianta není nepravděpodobná.
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:34Od: turista
Souhlasím. Minulý rok ale Diego v Římě po Djokerově vyčeropávajícím night session v ČF zatloukl v SF také v noci doslova hřebíček do rakve, takže ho pak Rafa ve finále sfoukl 6:0 v prvním setu, pak mu Novak sebral set. Ale to bylo vše. Novak se tehdy zmínil, že už měl nebyla energie a tak byl u míčů, které jinak rutinně odehrává mnohokrát pozdě a Rafa z toho těžil. Diego je dnes problémem pro kohokoliv na okruhu svoji neuvěřitelnou kvalitou hry v dlouhých výměnách od základní čáry z FH a z BH. jen mu chybějí ty zkušenosti z velkých finále. Jednu takovou zkušenost právě v Římě získal což v budoucnosti jistě zužitkuje.
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:53Od: Herbert_Hoover
Jo, von je malej ale šikovnej..hraje rychle a ploše, trpělivě a zároveň umí vyčíhat správný moment, kdy přitvrdit..skvělý return..škoda, že nemá třeba o 15 cm víc, hned by mohl mít "veselejší" kariéru, ale tak není to žádný Lorenzi, i tak respekt co dokázal :) Právě premiérové finále Masters, neměl jsem potíže odhadnout, jak to asi dopadne. Ale tak dobré, že si to Novak pohlídal, tyhle zdánlivě jasné zápasy bývají zrádně, měl světlé momenty, to zase ne že ne. Ale není pro mě na takové výkonnosti abych si řekl "wau", každopádně vzhledem k podmínkám v Paříži asi stoupnou jeho akcie.
[ Reagovat ]
22.09.2020 16:52Od: turista
Diego Schwartman prostě umí. A stačí mu na to těch zhruba 170cm výšky. Konekonců Rosewall měl 168cm a byl to velký tenista, legenda.
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:29Od: Tomas_Smid_fan
Jako že se trochu opřel do utahanýho Diegasmilesmile?
[ Reagovat ]
22.09.2020 11:56Od: steve79
Nebýt té obrovské hlouposti, tak má ted 18 majorů.
[ Reagovat ]
22.09.2020 16:52Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
22.09.2020 11:55Od: steve79
Jestli Djokovič vyhraje 3 - 4 Grandslamy, tak bude jasně nejlepším hráčem všech dob. U Rogera je deficit v tom, že nemá tak skvělé výsledky na antuce jako Djokovič.
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:18Od: turista
Ano. Ale pokud letošní French Open vyhraje zase Nadal tak bude Novak na oba dva před ním ztrácet plné 3GS což je ztráta, která se těžko dohání.
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:43Od: annah
Má před sebou ještě spoustu let. Já myslím, že je dozene a předstihne.
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:47Od: turista
Kéž by se mu to podařilo.
[ Reagovat ]
22.09.2020 13:02Od: steve79
Spoustu let ? Tipuji tak 2 roky. Pak začnou zdravotní komplikace.
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:00Od: annah
Je mu teprve 33. Když půjde ve stopách Rogera, může klidně hrát ještě pět let. A uhrát třeba pět GS.
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:22Od: steve79
Hrát může klidně do padesáti, ale záleží na jaké
úrovni. U Novaka a Rogera si všichni zvyklí na tituly. Roger poslední dva roky ztrácí výkonnost a když vypadne ve čtvrtfinále, tak je to bráno jako neúspěch.
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:33Od: Tomas_Smid_fan
Gymnasti nemívají postupem času kostru v moc dobrém stavu. Ale zas každý člověk je jiný, někdo vydrží víc, jiný méně.
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:36Od: turista
On zas tu gymnastiku moc dlouho nedělal. Od 6 let hrál tenis jako zběsilý s cílem jednou být nejlepší na světě.
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:38Od: Tomas_Smid_fan
já spíš myslím jak ji provozuje na kurtusmile
[ Reagovat ]
22.09.2020 16:54Od: turista
No jo. Hodně doklouzává míče, které nedoběhne nejen na antuce ale i na hardu.
[ Reagovat ]
22.09.2020 17:03Od: Herbert_Hoover
Kim Clijsters v šortkách..nebo Nole Kim v sukni? ;)
[ Reagovat ]
22.09.2020 11:11Od: Mayo
Po Aussie bude definitívny GOAT. 19 GS, najviac Masters, čoskoro potom aj najviac týždňov. smile
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:35Od: turista
Novak by po tom co tak zmastil USO potřeboval vyhrát RG podruhé.
[ Reagovat ]
22.09.2020 14:13Od: Mayo
RG vyhra bez problémov.
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:37Od: turista
Kéž by ano.
[ Reagovat ]
22.09.2020 10:31Od: Marduch
Necelých 6 let No. 1 v éře Goats3, Murraye a RG prince Thiema.. not so bad, not so bad smile
[ Reagovat ]
22.09.2020 10:48Od: Kamilos88
Určitě mega úspěch pro Noleho. Fedexe rupne na 100% a dá se říct, že zaslouženě.

Nadal v kontextu týdnu na n.1 působí vyloženě komicky. Tady nemůže mít ani forehand žádný argument. King of clay od března do května.
[ Reagovat ]
22.09.2020 11:13Od: Cico93
Skôr sa zameriavam na tú koncoročnú, ale popravde nikdy to nebolo to o čo by som sa hádal.
Nadal počas kariéry stratil zraneniami mnoho času v najlepších rokoch, kedy mohol zbierať týždne...
[ Reagovat ]
22.09.2020 11:17Od: Cico93
Ten rok 2009 toho je veru škoda, tam bol Nadal rozbehnutý a som si istý, že nebyť tých nešťastných okolnosti Federer by sa už do hry nedostal.
[ Reagovat ]
22.09.2020 11:35Od: Kamilos88
Samozřejmě je otázka, jak si těch Rafových 209 týdnů na n.1 vyložit. Určitě tam měla podíl zranění, ale taky určitě jeho poloviční sezóna.

On v kariéře od US Open dále prakticky nic neuhrál. Ty body za 2 masters a TM pak logicky chybí.
[ Reagovat ]
22.09.2020 12:32Od: turista
Tak těch Nadalových 209 týdnů bych nezpochybňoval. Vyhrál kromě 59 antukových titulů plných 22 titulů na hardu a 4 tituly na trávě. Loňskou sezónu mu např. zachránily vynikající výkony na hardech.
[ Reagovat ]
22.09.2020 13:02Od: Patik
minulú sezónu nič také nevyhral jeho jediný výkon bol tak v Montreale kde nikto taký neštartoval a finále US Open proti Medvedovi aj to mal Danil v nohách celú šnúru turnajov sa divím že došiel vôbec ešte do finále US Open kde Rafa potreboval aj tak 4 hodiny nato aby ho zdolal..následne v Shanghaji nenastúpil a v Paríži skrečoval abysa vyhol Djokovičovi..v Londýne si s ním utierali zadok nextgen..na ATP Cupe a AO vypadával opäť s top hráčmi..čo sa jeho a postu jednotky týka či už počas roka alebo koncoročnej celé je to len o antukovom období kde si našporí body a ďalej je už len konzistentný a uhrá všade aspoň semi..ale aby niekde porazil trebárs Federera na wimbledone alebo Djokoviča na W.. či US Open alebo v Austrálii..a povedal si že post jednotky mi bude právom patriť lebo tu porazím kohokoľvek kedykoľvek..to tu nebolo dekádu..
[ Reagovat ]
22.09.2020 15:40Od: turista
No jo. Ale v té Kanadě a na USO v letech 2017-2019 vyhrál 2x+2x a letos ještě přidal Acapulco. To není málo.
[ Reagovat ]
22.09.2020 17:09Od: Forehand
"ale aby niekde porazil trebárs Federera na wimbledone alebo Djokoviča na W.. či US Open alebo v Austrálii..a povedal si že post jednotky mi bude právom patriť".

Pravda, tragéd, Rafa po 30ke moc skalpov Big3 mimo svoj oblubeny povrch nemá.

Roger ich nemá celu karieru ani na svojom oblubenom povrchu :)
[ Reagovat ]
22.09.2020 19:45Od: Patik
Rafa po 30ke moc skalpov Big3 mimo svoj oblubeny povrch nemá.

moc skalpov ? ale no ták buď presnejší..nemá žiadny skalp..holt či chceš či nechceš..je to smutné keď aj 39 ročný hráč ktorého kedysi porážal si na staré kolená vylepšuje s Rafom štatistiky..a nebudem ako ty nezapletiem do toho Djokoviča lebo by z toho Rafa vyšiel ešte horšie..takže tak..
[ Reagovat ]
22.09.2020 21:03Od: Forehand
Kamosko. Nemám o tebe vysokú mienku. To vieš.

Podla mna nevieš ani do 10 narátať, zratat si 2+2. A tato diskusia to potvrdzuje.

Len ti poradím, skus si to nabuduce zratat, ked sa vydáš na túto beznádejnú púť.

Rafa si cely zivot háji antulu a vyhral vsetko co sa dalo so svojimi rivalmi u nich doma. Je prirodzene, ze nevyhráva u nicj doma za zenitom, je naopak obdivuhodne, ze za zenitom haji antuku.

Teraz si to porovnaj s Federerom, nikdy neporazil svojich sokov u nich a nikdy nedominoval svojmu povrchu. Kto z toho vychádza ako loser?..

Rafa nemoze mat vsetko, nam staci, ked bude mat najviac. Z tohto vychádzaj aj ty a budes sa citit rozumnejsi ozaj.
[ Reagovat ]
22.09.2020 22:41Od: DORSCH
nechcem sa skriepit,ale ak Novak v dohladnej dobe niekoho neprizabije a nedostane dozivotny distanc,tak najviac bude mat on
[ Reagovat ]
22.09.2020 22:53Od: Patik
Tvoja mienka o mne mi nevadí..klesnúť viac ako ty nemôžem..no musím s tebou súhlasiť alebo teda nedá sa spochybňovať niekoľko faktov ktoré si tu uviedol a to že Rafa si chráni antuku vyhral v minulosti čo sa dalo..a teraz je za zenitom..

Beriem tvoju radu na vedomie..a predstav si že viem počítať minimálne do 20 lebo viem že je to viac ako 19násť.. obávam sa ale Djokoviča ktorý ešte za zenitom nieje že pokorí tieto čísla..a teda aj iné rekordy Rogera Federera..uvidíme..týmto uzatváram túto malú debatu..
[ Reagovat ]
23.09.2020 02:37Od: Marduch
"Rafa si cely zivot háji antulu a vyhral vsetko co sa dalo so svojimi rivalmi u nich doma"

Ba ne, Rafa si před Nolem ani RG neuhajil a ani nevyhral, co se dalo - s Nolem u nej doma na AO smile
[ Reagovat ]
23.09.2020 07:59Od: Forehand
Jaj, ty myslis to stvrfinále..:)

I like it Hard..:)
[ Reagovat ]
23.09.2020 08:30Od: spaniel
Ono je jednodussi byt specialista, zamerit se na dva mesice v roku a hajit 1 povrch, nez 3 ruzne v prubehu celeho roku smile
[ Reagovat ]
23.09.2020 08:39Od: Forehand
To by platilo, ak by uhajil aspon jeden :)
[ Reagovat ]
23.09.2020 11:41Od: spaniel
Oni jsou univerzalove...
[ Reagovat ]
23.09.2020 13:03Od: Forehand
Nadal s Djokovicom isto.

Jeden vyhral 9 a druhý 7 GS mimo svoj oblubený povrch.

Vlastne aj Roger. Ten sa univerzálne presadit v ich konkurencii nevedel v podstate nikde.
[ Reagovat ]
23.09.2020 19:20Od: spaniel
Hezka hate odbocka. Vidim ze zadna zmena se neudala.
[ Reagovat ]
22.09.2020 17:07Od: Forehand
Ako pisal Marduch.

Djokovic v ére Big4 ,5krat koncoročná jednotka
Nadal, 5-krat koncoročna jednotka. A to bol polovicu kariery zranený.
Federer, 1-krat koncorocna jednotka.

Roger, zbitý pes, jednooky kral slepych.
[ Reagovat ]
22.09.2020 17:40Od: spaniel
Pan podmnozinka masti pero smile
[ Reagovat ]
22.09.2020 17:51Od: Forehand
Reakcia na Kamilu.

Zranenia a nedostatok moznosti su legitimny argument. Ked clovek vynechava GS, okamzite prichádza o body, ktore sa do 52-tyzdnového cyklu proste rátaju.

Takze FH má argument a táto téma je uplne lahko obhajitelná. Neschopnost Federera presadit sa je uz len čerešničkou.
[ Reagovat ]
23.09.2020 12:03Od: Kamilos88
Je samozřejmě rozdíl, jak je důležitá jednička na konci roku s těmi týdny na n.1, kde má Nadal o 100 méně. Což jsou 2 roky.

Nadalovi se ty body na year n.1 hromadí 10x lépe, než všem ostatním.

On si uhraje SF na AO, pak skrečne IW, Miami.

Vyhraje Monte Carlo, Madrid, Řím, Barcelonu, FO.

Ve Wimbledonu vyhučí v prvním kole, pak vyhraje nějaký Masters, kde startuje největší konkurent hráč někde mimo TOP20.

Na USO udělá nějaké to QF a skrečne zbytek sezóny.

Dámy a pánové, představujeme Vám year number uno, Rafa Nadal, který hraje 30% toho, co Djokovič s Federerem.

Kdyby Nadal startoval celou kariéru všude a záměrně se nevyhýbal podzimu a sunshine Doublu, tak má těch koncoročných jedniček třetinu.
[ Reagovat ]
23.09.2020 13:06Od: Forehand
Neviem, ci uplne presne rozumieš bodovaniu a rebríčku.

Do tyzdnov sa ráta vzdy 52 tyzdnovy cyklus, bez ohladu na den.

Tam Nadal logicky stráda, kedze vynechával GS a teda mal vzdy hcp, co sa moznych bodov týka.

Naopak, ked odohral plné sezóny, v podstate az na 2011 vyhral v čase svojho topu každu.

Federerove tyzdne su naopak bezpredmetne, kedze z tych 300 urobil 250 bez Big2, takze úplne bezvýznamný rekord.

V zlatej ére bol prvy dokopy par tyzdnov. Vacsinu kariéry bol za Nadalom s Djokovicom.
[ Reagovat ]
23.09.2020 13:51Od: Kamilos88
V pohodě.

Já kometuju ty jedničky Nadala na konci roku potažmo týdny na n.1

Pořád je rozdíl sbírat a obhajovat body na 9ti Masters, 4 GS a ještě 3-4 ATP 500

Nebo odehrát pořádně 1 GS, 3 Masters a jinde nestartovat, nebo vyhučet v prvním kole

Přesně proto má Nadal těch weeks N.1 nejméně a zároveň se mu nejlépe hraje v kontextu koncoročné n.1

Vše, co vyhrál poslední roky nad rámec antuky je příjemný bonus
[ Reagovat ]
23.09.2020 15:10Od: Patik
Prosím ťa tie jeho koncoročné jednotky..tam nieje o čom..veď Nadal je už po Madride kvalifikovaný na Turnaj Majstrov..keď zhrabne body z troch turnajov a inde mu stačí spraviť štvrťfinále a potom sa tvári ako svetová jednotka..čo k tomu dodať..má najmenej týždňov na poste jednotky a zároveň najviac koncoročných jednotiek čím to asi bude..u Djokoviča čo uhráva tituly niekde v Shanghaji Paríži a korunuje to titulom na Turnaji Majstrov sa to nedá zrovnávať..Nadal vyhrá antuku a dokonca sezóny si môže s vyloženými nohami počkať na koncoročnú jednotku..
[ Reagovat ]
24.09.2020 01:08Od: Forehand
Az na to, ze koncoročnou jednotkou bol vzdy po sezóne s min 2 GS.

A naopak nebol zvacsa v sezóne so zranením.

Kamosko, pre teba už len krompáč a lopata. Nepodaril si sa :)
[ Reagovat ]
22.09.2020 18:25Od: Mayo
Roger absolútne ponížený nielen ND ale hlavne antukarom smile
[ Reagovat ]
23.09.2020 02:39Od: Marduch
Já jsem psal o teměř 6 letech world no. 1, o koncorocne no. 1 ani tuk..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist