Djokovič s Del Potrem neztratil set a slaví 14. grandslamový triumf

  • US OPEN - Novak Djokovič po Wimbledonu ovládl také letošní US Open. Vítěz ročníků 2011 a 2015 ve finále přehrál 6-3 7-6(4) 6-3 šampiona z roku 2009 Juana Martína Del Potra a získal už 14. grandslamový titul, čímž v historických tabulkách vyrovnal třetího nejúspěšnějšího Peta Samprase. Navíc se stal teprve druhým hráčem, který dokázal potřetí vyhrát Wimbledon a US Open v jedné sezoně.
    9. 9. 2018, aktualizováno 10. 9. 2018 | Aktuality |  417 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     

Novak Djokovič před třemi týdny triumfoval v Cincinnati a jako první hráč v historii zkompletoval sbírku trofejí ze všech devíti podniků série Masters. Ve skvělé formě se prezentoval také na US Open a naprosto zaslouženě ve finálové bitvě bývalých šampionů porazil 6-3 7-6(4) 6-3 Juana Martína Del Potra, se kterým si poradil na grandslamu i popáté a zvýšil své vedení ve vzájemné bilanci na 15-4, a vyhrál už 13. zápas v řadě.

Statistiky zápasu

Pod zataženou střechou začal lépe Del Potro. Argentinec diktoval dělovým forhendem tempo výměn a svůj servis si hájil naprosto suverénně. O podání Djokoviče se naopak v úvodu utkání více bojovalo. První brejkbol měl však Srb. Del Potro vedl na servisu už 40-0, ale vlastními chybami ztenčil svůj náskok. Djokovič vycítil příležitost a v dlouhých výměnách si vynucoval chyby z rakety Argentince. Hned první šanci proměnil a set vzápětí bez potíží dopodával.

Del Potro měl problémy hned na začátku druhého dějství, kdy musel odvracet dva brejkboly. O dvě hry později však už Argentinec udržet servis nezvládl a Djokovič následně zvýšil své vedení na 3-1. V té chvíli se Del Potro probudil, začal mu chodit dělový forhend i servis a najednou Djokovič prohrával 3-4.

Následoval maratonský 20minutový game, ve kterém musel Srb odvracet tři brejkboly a po osmé shodě využil až šestý gamebol. Druhá sada nakonec vyvrcholila tie-breakem. V něm zpočátku dominoval Argentinec, jenže Djokovič byl v koncovce opět silnější, nechyboval a od stavu 1-3 vyhrál šest ze sedmi výměn. Maratonský druhý set trval přes hodinu a půl.

Ve třetím dějství se k brejkbolům jako první dostal Djokovič. Del Potro první hrozbu ve čtvrté hře odvrátil, ale Djokovič si neuvěřitelnou obranou vypracoval další šanci a tu už proměnil. Srb se však vlastními chybami připravil o možnost brejk potvrdit a Del Potro se vrátil zpět do souboje o třetí set.

Djokovič ovšem další sadu nepřipustil. V následujícím gamu si uhájil servis, na což Del Potro nedokázal navázat. Argentinec svou vůbec první dvojchybou daroval Djokovičovi vedení 40-15 a ten po maratonské výměně šanci proměnil. Vzápětí zápas dopodával.

Djokovič celkově 14. grandslamovým triumfem vyrovnal třetího Peta Samprase. Více grandslamových trofejí posbírali už jen Roger Federer (20) a Rafael Nadal (17). Zároveň se stal teprve druhým hráčem (Federer), který dokázal potřetí vyhrát Wimbledon a US Open v jedné sezoně. Na US Open slaví potřetí. Ve Flushing Meadows, kde letos v sedmi zápasech ztratil pouhé dva sety, kraloval ještě v letech 2011 a 2015.

V mládí Djokovič k Samprasovi vzhlížel a doma si na Američana hrával. Nyní se svému idolu, který ale vyznával útočný herní styl servis - volej, vyrovnal. "Doufal jsem, že přijde, ale neobjevil se. Peta miluju," řekl Djokovič a pohár převzal od jiné americké legendy Johna McEnroea. "Johna McEnroa miluji," smál se Srb.

Loni Djokovič kvůli zraněního pravého lokte vynechal celou druhou polovinu sezony a na US Open nestartoval. Dokázal se však vrátit do své nejlepší formy. "Za to vděčím své rodině a celému týmu. Musel jsem podstoupit operaci. Byly to těžké časy, ale hodně jsem se poučil," děkoval své lóži.

"Naučil jsem se lépe vyrovnávat s nepřízní osudu a jak ze sebe dostat to nejlepší, když je člověk dole a nedaří se mu," řekl na kurtu.

"Chtěl bych pogratulovat Juanovi za to, co dokázal, jak se zvládl vrátit do špičky. Je to skvělý tenista a určitě se ještě o nějaký grandslam v budoucnu popere," chválil Srb svého finálového protivníka.

"Jsem strašně šťastný, že jsem si tady zase zahrál finále. Samozřejmě jsem smutný, ale musím Novakovi i celému jeho týmu gratulovat, je to můj velmi dobrý kamarád," řekl při předávání trofejí Del Potro.

"Jsem smutný, ale i šťastný za Novaka, kamaráda a hráče, který je grandiózním šampionem. Pokud někomu přeju tituly, tak jemu," prohlásil Del Potro.

Del Potro hrál jediné předchozí grandslamové finále právě v New Yorku v roce 2009 a tehdy po výhře nad Federerem získal jediný grandslamový vavřín. V pondělním vydání žebříčku ATP bude Djokovič figurovat na třetím místě, což je jeho nejlepší umístění od loňského května. Del Potro bude hned za ním na čtvrté příčce.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 53,000.000 dolarů
nedělní výsledky (9. 9. 2018)
• Dvouhra muži - finále •
Djokovič (6-Srb.) - Del Potro (3-Arg.) 6-3 7-6(4) 6-3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (417)
11.09.2018 17:13Od: Kozoroh This is Sparta!
https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/Trtk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWTJVN01EQV8vY mE1ODhiYTgwM2I0YmMzZjA3MTk2NjgyZWVkNGMy
YTMuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:25Od: Pe3k
Už před 2 dny to bylo na YouTube.
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:40Od: Kozoroh No1e - fotky s trofejí :-)
http://novakdjokovic.com/en/album/us-open-2018/us-open-2018-final/
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:13Od: ipko tak tuto s Djokovičom určite nesúhlasím
Za Williamsovú sa postavil aj Srb Novak Djokovič, ktorý vyhral mužský turnaj vo Flushing Meadows. "Podľa môjho názoru rozhodca ovplyvnil vývoj zápasu. Zrejme nebolo nutné trestať Serenu tak prísne. S každým špičkovým tenistom lomcujú emócie, najmä keď bojujeme o grandslamovú trofej," vyhlásil zverenec Mariána Vajdu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:04Od: Mut@demus
Ostuda od Noleho.
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:08Od: a.magerova
Hele Nole se už jednou proti Serenině výroku ohradil a byl "seřván"... takže, pokud se ho novináři zeptali, tak logicky řekl, to co řekl, aby měl klid... chápu jeho vyjádření... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:23Od: Nola
mali sa spytat Andyho, zastancu zien.... magerka ma pravdu
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:50Od: Mut@demus
Tak bych zkritizoval i Andyho, omlouvat takovou špínu může jen naprostý primitiv. Sorry.
[ Reagovat ]
10.09.2018 21:06Od: Kozoroh
No1e se jenom nechce nechat zatáhnout do aktuálně probíhající mediální války Serena vs. Ramos.
[ Reagovat ]
10.09.2018 21:11Od: a.magerova
Tak tak... jednou to udělal a zle narazil...

https://isport.blesk.cz/clanek/tenis/264025/serena-sjela-djokovice-odmeny-az-budes-mit-dceru-pochopis.html
[ Reagovat ]
10.09.2018 21:58Od: ipko
ale za to sa jej teraz nemusí pchať do zadného otvoru :) jednoducho, tu aj nezaujatý divák videl, že Serena nemá pravdu a za to čo povedala Ramosovi, by sa mala verejne ospravedlniť.. podľahla emóciam a dostala za to adekvátny trest.. najprv warning, potom odobratý fiftín a keď ani to nepomohlo tak trestný gem..
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:21Od: Herbert_Hoover
No tak to je fakt chlapácké :) Čekal bych od takového řízka víc teda..dle toho, jak je sebevědomý, až freneticky, na kurtu a pak tiše sklopí ouška a zajede Sereně do zadnice jako po tobogánu jen proto, že kdysi cosi řekl tak, jak to (pravděpodobně) cítil a ono se to paní Williamsové nelíbilo :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 12:42Od: turista
No jo to Novak taky nemusel. Ale Andy a Rafa taky mohli mlčet a nevypouštět farizejské komentáře k případu Šarapka a Meldonium. Nevím proč kritizuješ Novakovo sebevědomí na kurtu. Dokud mu chybělo tak byl na kurtu otloukánkem. Rafa je taky sebevědomý na kurtu až dost. Neláme rakety což je chvályhodné.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:15Od: Herbert_Hoover
To je úplně něco jiného. Rafa ukazuje emoce, ale neříká fanouškům, ať drží hubu, nerve si zuřivě trika a neřve jak pavián. Já pouze srovnávám jeho sebevědomé krajně emotivní (fanatické) chování s tímto patolízalským (připosraneckým) projevem do médií ke kauze Serena, které mi prostě ke značce Djokovic nějak nepasuje. Jako by mu na kurtu v určitý moment bylo jedno, jestli se někomu zalíbí a pak tohle :) Klidně ať si je jaký chce, pokud to bude skutečně jeho přirozenost, za což já tento projev nepovažuji.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:22Od: gigin
Tak ale zase musíš rozlišit chování plné emocí na kurtu, kdy to z tebe stříká a pak odpověďi na otázky už potom v klidu. Navíc po vyhraném USO, proč by si měl dělat trable. Bylo to od něj, jak bych to nazval - dejme tomu diplomatické.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:36Od: Herbert_Hoover
Na kurtu se ty slupky právěže častokrát odhalí beze zbytku a exhibuje ryzí přirozenost.
Ono to působí jako patolízalství i vzhledem k tomu minulému výroku na adresu Sereny, který tu postovala magerka. Akorát, že ten za mě Noleho neomlouvá, ba naopak mu spíše ještě přitěžuje. Takže po prohraném USO by bylo jedno, co řekne nebo by se spíš dalo čekat, že bude ostřejší k Sereně? :) Hlas čerstvého GS vítěze v sobě skrývá potenciál velkého hybatele.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:39Od: gigin
Uživatelka sojka, které si neobyčejně vážím tu jednou napsala - Ne ve víně je pravda, ale teprvá na kurtu se ukáže, jaký člověk opravdu je.

Jinak jas, máš pravdu, prostě tentokrát šlo u Noldy o čisté farizejství.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:43Od: Herbert_Hoover
Pravdu má, sojka jedna. :)
Jinak jako jasně, každý je nějaký a ta odlišnost mezi big 3 je přitažlivá. Ať si je na kurtu Novak jaký chce, já věřím, že to koresponduje s jeho charakterem vykrystalizovaným z náročného dětství, právě proto mu to lze stěží zazlívat a navíc, jak psal turista, mu jistě pomáhá takový projev zvládnout ty největší bitvy. Každopádně tento výrok opravdu nebyl šťastný a má pro mě s přirozeností Djokovice jako takového pramálo společného.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:25Od: Pe3k
Rafa že neřve jak pavián? Deziluze, dvojí metr, dmce.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:39Od: Herbert_Hoover
To jako to jeho vamos? Ale tobě těžko vysvětlovat rozdíl mezi Novakovým fanatickým řvaním a Rafovými oslavnými hecovacími gesty. Jenom ses zoufale chytl jedné fráze, kterou bys jakžtakž mohl napadnout a zbytek necháš, protože prostě nenašels skulinku. :) Mentální prvok.
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:06Od: Pe3k
Jediné na co se zmužeš jsou urážky a osobní útoky, klasický fanda Nadala...
Nadal je známý svým hekanim a animálníma oslavama a ty se navážiš do Djokovice, že dělá v podstatě totéž. Stupid hater and blind fanboy.
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:28Od: Herbert_Hoover
Hekání je úplně něco jiného. To nebyl předmět diskuze. Ano, Rafa je animální typ, ale kolik má roztržených triček na kontě a kolikrát řekl divákům ať drží hubu? :) Z Rafy čiší zvířeckost, z Novaka fanatismus.
Nicméně kdybys nebyl ignorant a posedlý tím zdiskreditovat za každou cenu Rafu i mě, tak bys pochopil, že ústřední topic nebylo vytýkat Novakovi, že je tak trošku na kurtu fanátem, ale jeho výrok, kterým podpořil Serenu a sejmul Ramose. Že mi to prostě nesedí k tomu, jak se běžně chová na kurtu, kde se přirozenost hráče nejlépe odhalí čili, že to bylo od Novaka ne přirozené, diplomatické, nýbrž patolízalské a jak už tu zaznělo - farizejské.
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:38Od: Nola
cital si cele vyjadrenie vobec? tazko... staci, ze tu ipko nieco postne a je ohen na streche, vobec nechapem co ma Novak spolocne so Sereninym vystupom... Serena mi je volna, ale to napomenutie za koucing je bezne, ze ano? s tym by sme mohli zacat, ked uz tu niekto obvinuje NOvaka z farizejstva....
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:54Od: Herbert_Hoover
Proč by měl mít něco společného s jejím výstupem? Četla jsi, co jsem napsal? Asi ne, co? Když už přijmu tvůj diskurz.
Jistě, Novak kromě chození kolem horké kaše, že to bylo složité rozhodování a že zbožňuje Serenu, se vyjádřil v tom smyslu, že se Ramos choval příliš razantně, nepřiměřeně grandslamovému finále a že ovlivnil tok zápasu. To je to gró.
Co dál? :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:59Od: Nola
napadlo ta, akoby asi reagoval Rafa a ako Fedex, to je moja odpoved....
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:03Od: ipko
Ramos ovplyvnil vývoj zápasu, ale nič prísne nespravil.. najprv dostala Serena warning za coaching, ktorý proste ešte stále nie je povolený.. za roztrieskanú raketu jej bol odobratý fiftín a za následné nadávanie empajrovi dostala trestný gem.. a keďže raz už proti Serene vystúpil a bol ňou kritizovaný, tak tento výrok naozaj pôsobí, že sa teraz postavil na jej stranu, len aby to neskončilo ako predtým..
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:15Od: Nola
Novak je farizej, OK, osobne nevidim dovod, aby sa dal zatiahnut do tejto kauzy, mal svojich problemov viac, nez dost, zastal sa Sereny, nie, ze by sa mi to pacilo, ale zrejme mal odpovedat v style : zapas som nesledoval, venoval som sa rodine.....

precitaj si aj vyjadrenie na idnes, kde reaguje na sexizmus :

Ale nesouhlasil se Simonovým názorem, že k mužům a ženám se při uplatňování pravidel přistupuje odlišně.

?Nevidím to tak jako pan Simon. Opravdu ne,? řekl Djokovič. ?Myslím, že s muži a ženami se zachází tak či onak v závislosti na situaci. Není správné to generalizovat. Řekl bych, že ani nutné o tomhle vést debatu,? dodal nyní již čtrnáctinásobný grandslamový vítěz.
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:21Od: ipko
tak ten sexizmus je už úplná hovadina čo povedala Serena, jednoducho už nevedela čím sa má obhájiť, tak povedala takúto blbosť.. myslím si, že s týmto jej vyjadrením by nemal ani jeden normálny človek súhlasiť.. iba s jedinou vetou nesúhlasím od Novaka a to je: Zrejme nebolo nutné trestať Serenu tak prísne.
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:27Od: Marduch
Nehledě na to, jestli s Nolem souhlasím nebo ne, tak mě osobně to jeho vyjádření nějak extra rozporuplné nepřijde, pokud vyslovil jisté pochopení nad emotivním výstupem Sereny, když on sám na kurtu s emocemi zápolí asi nejvíce ze špičky.. Viz "Podle mého názoru to asi nebylo nutné. S námi všemi cloumají emoce, zvlášť když bojujeme o grandslamovou trofej" Když nějaké ty minimalistické posunky od koučů z lože jsou takřka běžnou věcí, nad kterou se mhouří oči a přitom kdy naposled za to někdo dostal warning, tím spíš ve finále GS? Nezeptáme se třeba strýka Toniho, co na to říká?:) Tím tady nechci obhajovat Serenu, ale osobně by mě spíš překvapilo, kdyby zrovna horkokrevný a občas v tomto směru zlobivý Nole zvedal výchovně prstíček ve stylu "Vypěnila a to se přece jednoznačně musí trestat"..
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:33Od: Nola
na otazku koucingu som odpoved nedostala tiez, neocakavaj, ze sa jej dockas....
vsetci sa navazaju do Sereny, ale nepamatam na okruhu ATP podobny warning... Novak uz dostal parkrat trestny fiftin, to si celkom dobre pamatam, boli tam zlamane rakety, nevhodne spravanie....
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:55Od: Herbert_Hoover
Nevím, kolik Ramos rozhodcoval utkání, ve kterých kouč dělal zřetelné posunky z hlediště, ten dotyčný na kurtu neměl prsa a sukni, a Carlos to nehrotil. :) To, že ostatní si toho nevšimli, nebo to tak nehrotili či to nechali úplně být, přeci neznamená, že to musí nechat být všichni a pokaždé. Jinak Toniho se samozřejmě zastávat nebudu v tomto.
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:50Od: Herbert_Hoover
Takže vlastně mohl mezi řádky sdělovat, že pokud bych se toho podobného dopustil já, tak by nad tím měl taky někdo přimhouřit oči? :) Jinak kdy takhle podobně vypěnil Nole? Že nadával umpirovi do zlodějů a lhářů? :)
Ne, mně to prostě nesedí..a ta minulá "mediální aféra" mezi ním a Serenou do toho vnáší další pochybnosti.
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:43Od: Marduch
Jj v tom duchu jsem to myslel, nedavno jsem v HL z Noleho zapasu videl moment, kde nebylo daleko od poradneho prusvihu:) Rekl bych, ze asi citi, ze priste by se klidne mohl v podobne situaci octnout on sam:)
[ Reagovat ]
11.09.2018 18:26Od: ipko
ale to boli vyjadrenia od Sereny typu, že Ramos je zlodej a klamár.. takže síce nič vulgárne, ale jasné obvinenie, takže až tak by som to nezlahčoval.. a teda ešte si od neho pýtala aj ospravedlnenie a zatiaľ som nevidel, že by tieto slová zobrala späť..
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:25Od: Marduch
mno, jestli toto v čase 3:47 není fanatické řvaní, tak pak už nevím co:)
https://www.youtube.com/watch?v=VxMd8YD5Lu4
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:31Od: Herbert_Hoover
Tohle je emotivní řvaní. Pořád vidím rozdíl mezi tímto a rvaním triček, bušením do hrudi, které ten fanatismus ještě podpoří. :) Když by sis zajel na Balkán a pak do Španělska, jistě bys našel v tom "temperamentu" rozdíly.
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:38Od: Marduch
aha, emotivní vs. fanatické řvaní.. Co takový Delpo a jeho "shaark screams" během zápasů, to je emotivní nebo fanatické řvaní? ;)
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:48Od: Herbert_Hoover
A co když se oprostíme od toho řvaní, což si občas zařve každý, ale budeme se soustředit na doprovodné jevy jako rvaní triček, řvaní na diváky nebo bušení do hrudi? Jestli ani v tom nevidíš kus fanatismu a nedáš ho do protikladu třeba s Rafovým vystupováním nebo jinými, kteří si taky občas zařvou, tak se nemáme o čem bavit. Imho ale jak jsem psal topic diskuze byl jiný. To až Petřík se chytl stébla a přemostil diskuzi jiným směrem :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:54Od: Nola
nezacinas prehanat? nedavno ti NOvak este chybal, dnes tu vytahujes stare resty... trhanie triciek, hulakanie na divakov, fanusikov, ved my nie sme vcerajsi, my ho dobre pozname, on sa nemeni, je stale rovnaky, nechova sa zrovna ukazkovo, ale my sme s tym vysporiadani
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:29Od: Pe3k
Nezvládá, chudák.
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:32Od: Herbert_Hoover
Tuhle diskuzi (srovnávání Rafy a Noleho) tu zažehl Petřík a Marduch se k němu přidal. To nebyl původní předmět debaty, jen to s ním souviselo. :) To, že takový Nole je není opravdu včerejší zjištění a kdyby se nevyjádřil tak, jak se vyjádřil k věci Serena, tak by se tu o tom asi vůbec nedebatovalo :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:49Od: Marduch
sorry, nechtěl jsem zabřednout do analýzy emočních projevů jednotlivých borců, jen mi přišlo, že za pomocí rozmazávání projevů jednoho začínáš až nemístně adorovat druhého:) Zaplať pámbu, že všichni nevamosují podle šablony Rafy nebo necommonují podle Rožera (jeden Dimitrov je na mě až až:)
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:27Od: Herbert_Hoover
Jinak taky vidím rozdíl, zdali hráč zařve po vyhraném big pointu nebo po zápase coby oslavný prvek a jestli zařve na celé kolo, když zkazí míč jen tak mimochodem. :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 16:53Od: spaniel
Sorry, nejsem fanda Rafy, ale toto snad nechces davat jako priklad fanatickeho rvani...
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:29Od: Pe3k
Marduch byl vždy mimo.
[ Reagovat ]
11.09.2018 19:37Od: Kojinho
https://gfycat.com/gifs/detail/whimsicalvainisopod

To je taky dost zvířecí oslava na letošním AO proti Cilićovi.
[ Reagovat ]
11.09.2018 21:24Od: Marduch
:)) ja to nemoh najit, nasel jsi to za me, diky:)
[ Reagovat ]
12.09.2018 10:41Od: Kojinho
Není zač. :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:09Od: Op7 dkp
Pýtam sa Vás ,prečo ste nedali finále zápasu mužov na US OPEN ,všetko ste zostrihli len aby sme nič nevideli... ja si myslím ,že je toto veľká hanba na Amikov a pritom veľmi dobre vedia ,že na Slovensku je vtedy noc a Slováci idú spať ,lebo medzi Slovensko a Amerikou je sklz 6 hodín a keď už tak záznamy sa dávajú celé a tak človek je len veľmi sklamaný ,že nevidel záverečný ceremoniál a pri tom tenistu Pána Djokoviča trénuje Náš Slovenský tréner Pán Marián Vajda nevedela som ,že sa vo svete robia až také veľké rozdiely. Ale v Amerike je možné všetko...
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:12Od: brixner
Kámo, příští rok si prostě kup letenku, lístek a vem to na vostro! Budeš to mať bez rozostrenia a jebemtiboha, že to bude takto lepšejšie! No nie, do frasa? :-)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:30Od: Op7
Pane a to Vy sa neviete slušne správať ste Český hajzel ,že Vás ešte nosí Tá Vaša matička Česká zem toto čo ste čítal tak toto som napísala ja za svojho manžela a žene takto naložiť tak toto je zž veľmi silná káva. Lenže áno Česi sú veľmi nevychovaný národ a len vždy provokujete Nás Slovákov ,že aký Vy Česi ste perfektný národ. Chválenkárstvo Vám tiež ide od ruky len do práce ste veľmi lenivý národ. Ešte chvála bohu ,že sme sa rozdelili ,lebo mi Slováci k Vám nepasujeme ,lebo Slováci sú slušný národ. Si obyčajný hajzel a chrapúň
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:50Od: Nola
nie je potrebne toho pana hned urazat, on tu pise siahodlhe pribehy, ktore sa tenisu ani netykaju..... ja ho ani necitam...

ak ste chceli vidiet cely zapas, treba sa stazovat na FB eurosportu, resp. im napisat e-mail, tento portal vas problem nevyriesi
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:51Od: gigin
Tvl co to zase je? :DDDDD
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:54Od: Nola
Serena s Ramosom na placi :DDDDDD
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:11Od: George_Renel
Peggy se pokouší o slovenštinu. :-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:29Od: spaniel Re: :D
Retard nové doby...pytam sa vás!
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:43Od: triatlet
:-)
Jakub, Jan, brixner, Op7 - my se k tomu (aspoň dvoumístnému číslu dopracujeme :-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 18:46Od: brixner
Promiňte, milá paní, velmi se omlouvám a áno, mátě práudu - som iba Český hajzel, ktorý si ale vie zabookovať letieňku, něchať sa za tvrdé valuty dovoiésť taxíkom na letisko, pojmenované po našom, celosvetovo známom prezidentovi Vácľavu Havlovi, něchať sa vyniesť bez námahy na paľubu hen tého Boeinga, vystúpiť v Novom Jorke a ďalším taxíkom, riaděným Indom něbo trebárs aj Slovákom, sa něchať odvězť do areála, kde sa hrá tenis, tam si kúpiť vstupeňku a Bigmaka a pekně zblízka sa pozerať na umenie Pána Djokoviča, trénovaného Páněm Vajdom a keď Pánboh dá, pozrieť aj trabárs Pána Federera alebo paní sliečnu Cibuľkovú, ktorej fandím, lebo je to kus pekné baby s peknými hýžďami. Toto som Vám chcel napísať, moja milá paní! Mňa by zostríhaný prenos v televízii také veľmi rozhneval, takže bysom ten sklz 6 hodín doklzal tým lietadlom. Tiéto sklzy sú otravné a mali by ich zakázať, veľmi Vás chápem a něčudujem sa Vaší rozladenosti. U nás sa temu vraví nasranosť. Něch sa páčí!
:-))
[ Reagovat ]
10.09.2018 22:44Od: annah
Tak to je boží! To by chtělo zaknihovat! :=))))
[ Reagovat ]
11.09.2018 07:39Od: Kojinho
Co je na tom tak skvělého?
[ Reagovat ]
11.09.2018 09:54Od: annah
Je to prostě vtipné. Krásná reakce na ten blábol, co ta podivna pani napsala...
[ Reagovat ]
10.09.2018 21:10Od: Roger_Federer Re: Noo
Dalsi exot na obzoru.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:54Od: EllNino
Gratulace :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:59Od: kada.tom
Gratulace Novakovi, je dobře, že je titul ve správných rukou :-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:02Od: Herbert_Hoover
To jako že v Delpových by byl nesprávně? :) Co to je za nonsens? )
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:13Od: Smazaný účet
To neni nonsens, ale klasicka Potrofobie.
Jeste trpi na Fedexofobii a Slovakofobii...
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:14Od: Pe3k
Nechte ho! Fandi Serene a ta bojuje za rovnoprávnost žen, takže Kaďák taky.
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:45Od: triatlet
:-)
kada.tom neuznává ani Ash...
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:35Od: Stan_Borowitz
Neviděl jsem ani loptičku, ale Novak je opět na vítězné vlně a potvrzuje, co jsem uvedl v diskusi před US Open. Totiž že je jediný aktivně hrající hráč, který může dostihnout a možná i překonat klíčové rekordy Rogera. Příští sezóna hodně napoví, ale dost bych se divil, kdyby na jejím konci už nebyl v počtu GS na děleném druhém místě.

JMDP - škoda těch promaroděných let, ale ještě by měl aspoň jeden GS urvat, třeba právě za rok na stejném místě...
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:21Od: Smazaný účet
Potro tezko...
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:22Od: Smazaný účet
A ani nevis jak bych mu to pral:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:11Od: Pe3k
Děleném třetím místě.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:34Od: Kozoroh
Na něm už je No1e ode dneška.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:37Od: Pe3k
Příští sezóna hodně napoví, ale dost bych se divil, kdyby na jejím konci už nebyl v počtu GS na děleném druhém místě

Už nebyl, což znamená, že nyní je, takže správně děleném třetím místě.
[ Reagovat ]
11.09.2018 01:39Od: Stan_Borowitz
Máš recht, na děleném třetím místě...
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:46Od: turista
Ano. A za rok bude mít Novak snad už těch 80 vyhraných titulů jako má dnes Rafa, který nejspíš taky nějaké další poháry přidá. Rogi bude mít snad tu stovku na kterou čeká zatraceně dlouho.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:47Od: Nola
omg
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:52Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:12Od: gigin
:D máš to těžký Nolko
[ Reagovat ]
10.09.2018 21:01Od: Forehand
Tak ty sa divíš často, v tom si tu preborník :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 01:43Od: Stan_Borowitz
:-))) Tvl, zase jsem se z tvého ostrovtipu a břitké ironie válel smíchy pět minut po zemi. Viac takých kvalitných komikov potřebují obě naše krásné zemičky.
[ Reagovat ]
11.09.2018 17:56Od: Forehand
Ostrovtip nebol cielom, ale naformuloval si to pekne. Vidiet, ze ti na tom zálezí :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:22Od: svetova.dvojka
Dnes jsem na oběd vepřovou kotletu s karamelizovanou cibulkou a hranolky, moc jsem si pochutnal, a co vy...?
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:56Od: Kojinho
Krém ze zeleného hrášku

pšeničná tortilla plněná trhaným vepřovým masem
fazolemi, kukuřicí, cheddarem, ledovým salátem
limetkový dip, hranolky Julienne

Bylo to dobrý, ale jsem totálně plnej.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:10Od: Pe3k
ňam
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:01Od: a.magerova
Guláš z vepřové kýty zahuštěný (místo mouky) podušenou rozmixovanou máslovou dýní, posypaný na kolečka nakrájenou domácí cibulí a to celé s domácím chlebem.... prostě nebe v hubě.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:24Od: brixner
A pár kapek Kourose - nezapomeň! Ten dá všemu šmak...;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:34Od: a.magerova
Ale jen na ta správná místa... víš, že jsou místečka, kde fakt vadí... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:39Od: brixner
Vlastně jsem si vzpomněl...U našeho Vietkonga jednou přibyl mrazící box, mají to tam poměrně velké, takže se vešel. No a nad ním cedule z kartónu od bot s nápisem "HOVĚZÍ noví masi." A já otevřu ten dekl a mrazík plnej kuřat! Normálně jsem se začal tak tlemit, že i cca dvouleté jejich dítko přiběhlo, chytlo mě za stehno a začalo se chechtat taky, i když nevědělo, čemu! Takže jsem vyfasoval novej kus kartónu, černej fix a uvedl věci do pořádku. Naše Vietnamka je hrozně fajn a milá žena, pořád se usmívá a dělá si z lidí prdel, nejvíc ze mě a tenkrát mi docela bezelstně a vážně řekla, že mi sežene mraženýho psa, když prej ty hovězí masi moc nejím a já jí na to skočil! No, zatlemila se, plácla mě po prdeli a já domů odešel místo s krabičkou HB se dvěma kuřatama! Guláš z kuřat asi nejde, co? :-))
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:48Od: gigin
Blbé je, že když jsi s takovou pak v posteli, chceš 69ku a ona ti donese kuřecí s nudlemi.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:56Od: brixner
Uniká mi pointa...
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:00Od: gigin
Tak oni to mají očíslované ty jídla. Přijdeš, vybereš, řekneš číslo a oni ti to donesou.

https://s3-media4.fl.yelpcdn.com/bphoto/IHF-P8geTcmk7q6lTrxnFQ/o.jpg
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:10Od: brixner
Aha...jsem blb, že jsem to nepochopil! Takhle to mají třeba i v Antwerpách a asi i jinde. U nás tohle nevaří, ale v krajském městě ano! Ale do větších "sousedských" akcí se tam rozhodně pouštět nebudu, mohl bych třeba skončit v tom woku a ani čokl z vedlejší pánve po mě neštěkne...A tady na TP už vůbec nikdo :-)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:28Od: a.magerova
Ňu ňu... to víš, že bys nám chyběl !!!

;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:36Od: brixner
No, jen aby! Adresy mi dát furt nechcete, čísla taky ne...no, kde to jako sme?? Kopnu do sebe dvě dávky Viagry, Kouros, kytka ze hřbitova a sem u Vás natotata! Věděl bych, jak utužit přátelství, i na techniku bekhendů by se dostalo - od mala jednoruč! Takže?...Ba né, dělám si prdel, zmordovaly byste mě jako ratlíka a časy regenerace se už jaksi prodlužujou...;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:14Od: a.magerova
No... počítám s tím, že PAK tu ještě v nějaké formě chvíli pobudu, takže nějakou kratičkou zprávu na netu/TP určitě zvládnu, jakože takové PÁPÁ PŘÍŠERY, ODLÍTÁM NAVĚKY... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:10Od: Fandina
Já bych po tobě určitě štěkla :-)).
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:47Od: Smazaný účet
Jee už i sem zavítal nešvar bavit se o jídle, co jsem měl dnes k obědu..., nehledě na probíraná témata na stránce... ach bože...
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:12Od: Kozoroh
V tento měsíc uplynou čtyři roky od mé registrace na TP. Tehdy měl Djoker 7 GS titulů a za dobu, co tady mám tento účet, tak počet GS titulů zdvojnásobil, což je pro mně potěšující :-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:25Od: Mayo
Už štyri roky tu strašíš, pana Fera.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:48Od: Marduch
Pamatuji si, jak si tady Noleho po porážce s Rafou na RG2014 dobíral jeden z RFF, že finálová GS bilance 6:7 odsuzuje Novaka takřka do role GS loosera.. no od té doby změna trendu v podobě 8:2 :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:51Od: Mayo
14:9 je už celkom fajn, stále to neni úplne super. No stále lepšie ako napr taký James 3:5 (:
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:03Od: Kozoroh Re: Marduch
Jednak mu pomohlo působení Beckera, za jeho éry se Djokovi zlepšil servis a hra na síti, ale taky titul ve Wimbledonu 2014. Každý GS titul je cenný, ale vliv na historii mají tituly různý a WCh 2014 byl velmi důležitý, Novak se potýkal s pochybnosti - chcete-li duševními démony, které oslabovaly jeho mentální sílu. Po sezóně 2011 postupně přicházel o instinkt šampiona a kvůli tomu několik důležitých zápasů let 2012-14 projel. Triumfem ve Wimbledonu 2014 si opravil pošramocenou psychiku a získal zpět šampionský instinkt. WCh 2014 tak připravil půdu pro všechny další No1eho triumfy a je IMO nejdůležitějším titulem No1eho kariéry.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:58Od: woody
Ja fandim Novakovi od 2007
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:20Od: spaniel
Já únor 2009...magerka myslím stejně zhruba...
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:25Od: gigin
Ty si úplný El Matador.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:26Od: spaniel
Kua, zachvilku 10 let vztekani se.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:28Od: gigin
:DD já nějak říjen 2011, nevím už přesně ale...
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:33Od: a.magerova
Tvl... tak já žiju celou dobu v bludu... myslela jsem, že gigin přišel v den, kdy Valentino Rossi přejel Marca Simoncelliho... a teď koukám, že gigin už tu strašil o týden dřív... :-P
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:49Od: gigin
:DDD díky.. kurwa to byly kecy :DD
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:05Od: Roger_Federer
Tusim prosinec 08, nebo max Leden 09
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:06Od: Roger_Federer
Vim ze ti bylo, jak vyply tipovani.cz(sazka)
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:29Od: a.magerova
Jj tak nějak... ovšem já začínala vedle v diskuzi... tehdá to tam bylo super... vše co umím, mě naučili tamní kluci... :-)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:38Od: spaniel
Já taky tam...ale super? Vždyť tam byli hovada, že Frantz je proti nim svatousek
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:13Od: a.magerova
Ve 2009 NE E... anebo jsem vždy natrefila na fajn kluky... ti mě zasvětili do veškerého vyhledávání na netu ohledně tenisu... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:15Od: Mayo
Izy 3,50 kurz na celkového víťaza. To bola tutovka. Väčšia je už iba, že Balotelli premení strelu zo značky pokutového kopu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:27Od: koukou
:D
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:39Od: Denis92
Ja som ho mal za 3.7 a Nadala za 4.5. Skoro boli obaja vo finale.
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:03Od: Denis92
Gratulacia Novakovi a jeho fanusikom. Presne ako som pisal, jeho vykony gradovali s lepsimi supermi a zaroven aj lepsim pocasim. Vo finale sa to vsetko zbehlo do jedneho a Novak predviedol fantasticky vykon a zasluzene zvitazil.

Myslim si, ze rok zakonci ako svetova jednotka. Tych 1000b na Nadala spravi.
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:55Od: Kamilos88
No, to je dost možné. Rafa obhajuje finále v Šanghaji, Paříž nehraje. Nolemu stačí Peking, vyhrát Šanghaj a je hotovo, což by pro něj v současné formě asi problém být neměl. Nenapadá mě nikdo, kdo by ho byl schopný teď sundat.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:17Od: turista
Nepochybuji o tom, že si Peking a Šanghaj Novak pohlídá.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:34Od: Forehand
Nemyslim si, ze vyhra dva turnaje za 2 tyzdne.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:52Od: Kozoroh
No1e zatím nemá v plánu hrát Peking, čemuž se divím, neboť je to spolu s AO jeho nejúspěšnější turnaj.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:43Od: turista
Možná to ještě přehodnotí a zajede si tam pro dalších 500 bodů.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:28Od: Stan_Borowitz
Tyhle podřadné turnaje může přenechat hráčům druhého sledu, aby taky něco obhájili mimo antuku ...
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:45Od: turista
No když mohl Rafa několikrát vyhrát za sebou Monte Carlo a Barcelonu ve 2 týdnech proč by nemohl Novak vyhrát taky 2 tituly za sebou? V jeho možnostech to rozhodně je.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:40Od: Denis92
Staci mu Shanghai a TM a bude koncorocna jednotka.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:47Od: Forehand
Za predpokladu, ze Rafa nebude hrat?
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:58Od: Denis92
Aj za predpokladu, ze Rafa hrat bude. Nemyslim si, ze spravi do konca sezony este viac ako 1500b.
Ale zalezi, co vsetko bude hrat. Ak si da len Shanghai a TM, pripadne este jednu 500ku, tak neda viac ako 1500. Ak by hral 2x 500 a aj Pariz, tak by zrejme Novak potreboval viac bodov.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:16Od: Kamilos88
Záleží, zda se za tím Rafa bude honit. Obhajuje finále v Šanghaji, to máš 600 bodů, 500 v Pekingu za titul a QF v Paříži to máš 360 bodů.

Rafa obhajuje 1460 bodů do konce roku, Novak na něj ztrácí cca 1000 bodů a pokud budeme realisti a Novak bude hrát to, co hraje, tak bude N.1 ke konci roku on.

Nemyslím si, že Rafa obhájí Peking a finále v Šanghaji, když tam bude mít Rogera s Novakem.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:17Od: Kamilos88
Samozřejmě podotýkám, že Nole neobhajuje nic.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:24Od: Forehand
Obhajoby su irelevantné v rebricku Race, ktory rozhoduje o koncorocnej jednotke.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:26Od: Pe3k
Ano, pro Rafu jsou obhajoby irelevantní, to všichni víme ;)
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:32Od: Kamilos88
Dobře když se bavíme o jedničce na konci roku dle race, tak to je něco jiného. I tak, tam má Nole 1000 bodů, což je vzhledem k jeho formě a zranění Nadala dost reálný cíl.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:34Od: Pe3k
No zranění, takové jako vždy, za 3 týdny je v cajku. Že nemůže pro bolest dohrát zápas byla zase jen čistá lež, v pohodě to mohl dohrát, ale na to on je moc velký sore loser.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:01Od: Forehand
Kamil, vies o tom, ze tie rebricky sa zjednocujú pred TM, áno?
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:04Od: Kamilos88
Já se bavím o tom, že má Rafa náskok tisíc bodů, ne o žebříčku. Pokud mě chceš obohatit, tak prosím.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:15Od: Forehand
Ma naskok 1000b, a ty spominas obhajoby.

Obhajoby suvisia s rebrickom pre nasadzovanie, tam ma Rafa 2500b naskok mimochodom...Je uplne irelevantne, kolko ma Rafa obhajit a kolko Nole, tak som mal pocit, ze ti to neni uplne jasne.

Singles rebricek (posledny rok) a Race (aktuálna sezona) si idu kazdy svoj pribeh a posledny tyzden sa logicky zjednotia, kedze Race pride na svoj záver a bude totozny so singles, ktory mapuje posledny rok bez ohladu na aktualne obdobie.
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:16Od: Pe3k
Novinář :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:53Od: turista
To souhlasím. Rafa bude muset momentálně odpočívat. I když by vynechal Čínu, Novak se tam vyšťaví, Federer zase bude chtít obhájit Basilej a vyšťaví se tam takže na dobře obodovaném Londýnském finále Masters může Rafa zataktizovat a uhájit 1.pozici. Ani to není vyloučené.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:56Od: Kamilos88
No tím vyšťavením bych si nebyl úplně jistý. Nole nevypadá moc vyšťaveně. Spíše vypadá tak, že se chystá vyhrát všechny turnaje do konce roku.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:57Od: Kamilos88
Ale už to není GS, je to vše na dva sety, to ho může sundat i Saša, nebo jiní borci.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:37Od: turista
No tak já bych si to přál aby Novak už vyhrál do konce roku všechny turnaje kde bude hrát. Může se stát, že ho tenhle úspěch tak psychicky nakopne, že bude celý příští rok nehratelný i pro dvojici Federer-Nadal. Rafův světový trůn se už teď kymácí.
[ Reagovat ]
10.09.2018 16:19Od: Kamilos88
No právě Roger ve slušnější formě je jediný, kdo ho může porazit. Ale otázka je, zda se ještě v nějaké solidní formě ukáže. Pokud selže i on, tak Novaka neporazí do konce roku asi nikdo.
[ Reagovat ]
10.09.2018 17:55Od: Kozoroh
S kým může Djoker prohrát? S hráčem, s kterým se doposud nestřetl. To byl faktor, který hrál ve prospěch Tsitsiho nebo Cecchinata. Proti dlouholetým rivalům má No1e vypracovanou podrobnou herní taktiku, proti mladým a novým soupeřům v takové míře nikoliv.
[ Reagovat ]
10.09.2018 19:56Od: turista
Ano, např. Mlynáře znal ze zápasu v Queensu tak věděl co od něho má čekat a zápas vyhrál i když se nadřel. V současné formě by s Cecchinatem ani s Tsitsipasem už asi neprohrál. Nalezl zpátky ztracenou konzistenci pomocí mnoha rutinních výher a herní praxí o které mluvil na začátku antukové části sezóny. Byla to hlavně otázka času, praxe a vliv Mariána Vajdy.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:22Od: Pe3k
Doufám, že se Roger v Číně ukáže, dle měření je to nejrychlejší hard na okruhu (masters a výš) to US open je 3. nejpomalejší...
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:41Od: turista
Rafa obhájí Peking? To je k smíchu. Ani náhodou. Ten spíš poléčí koleno a pošetří síly na závěrečné Masters.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:55Od: Sonja 14
Tak jsme se celkem rychle zbavili tý "nešťastný" 13ky :))
3 tituly z NY jsou ještě pořád málo vzhledem k tomu, kolik zde hrál finále, ale aspoň trochu si tu statistiku vylepšil :)))
Nole tedy stejně jako RF a RN dokázal povstat po tom, co už byl pomalu "odepsanej" a ze sezony, která vypadala, že bude maximálně příprava na SNAD lepší rok 2019, udělal jednu ze svých nejlepších :) 2 GS a zkompletování sbírky M1000 - i kdyby teď do konce sezony nic nehrál, je to nádhera. Každopádně hodně se přiblížil postu jedničky, navíc Rafa zraněný, takže "se obávám", že bude chtít sezonu zakončit jako No1e.
Díky Cecchinatovi za to, že ho vyfackal na RG- vypadá to, že to zabralo, Nole se probudil:)
Díky Vajdovi a celému týmu, bez kterého by určitě nebyl, kde je.
Díky Mayovi, který mu věřil nejvíc z celého TP.
:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:53Od: Forehand
Gratulujem Djokolandu na čele s Kozorohom, Nolkou, či turistom. Nole predviedol vo finále výborný výkon. Del Potro nehral vôbec zle, ale v pravý moment tomu chýbalo niečo výnimočné. Z forehandu to sem-tam skvele písalo, Nole ukazoval v defenzíve šialené veci, tradične skvelý na returne. Kľúč k víťazstvu bol určite Delpov papierový BH a jeho UE v TB druhého rozhodujúceho setu.

Očakávam, že v sezóne 2019 sa to bude mlieť. Na GS už bude len 16 nasadených, mladšia generácia bude opäť o niečo vyspelejšia, tá staršia o niečo pomalšia, opotrebovanejšia. Treba si uvedomiť, že za najbližších 9 mesiacov, čo je veľmi veľmi dlhá doba bude len jeden GS, následne budú nasledovať v rýchlom slede tri ďalšie. Forma v júni 2019, je dnes v septembri 2018 veľký otáznik.

Na konci roku nás ešte čaká TM a boj o koncoročnú jednotku. Rafa má kozmetický náskok, verím tomu, že to prvenstvo uháji, určite by si to za bilanciu 46-4, či koľko a skrz smolu na zranenia zaslúžil.
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:16Od: Kamilos88
Otázka je, kolik toho Rafa bude hrát. Koleno, které si poranil (opět) na hardu nevýlečí tím, že bude hrát zase na hardu. Konec roku je pro Rafu noční můra, jsou tam tři velké turnaje, které Rafa nikdy nevyhrál. A k tomu má Djokoviče v laufu, mladé na krku a to ještě nevíme, co vytáhne Fedex.

Já se bojím, že to Nole na konci roku urve.
[ Reagovat ]
11.09.2018 12:53Od: turista
Tak toho se Djokoland nebojí. My na to naopak čekáme až to urve zpátky. Máme však velký respekt a obdiv k tomu, že Rafa se ze 141 týdnů na No1 posunul už na 188 a klepe na dveře klubu dvoustovkařů. A 37 letý Federer upaběrkoval posun ze 302 na 309.
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:22Od: Kozoroh
Díky, FH. Kdo by to byl po prohře s Cecchinatem čekal, že No1e bude mít úspěšnější sezónu na GS než Fed a Rafa? V 1. půlce sezóny by tento scénář působil jak utopie a hle, je realitou :-)

Já jako Djokofan bych si přál, aby na konci roku byl první No1e. Za dva letošní GS triumfy by si to zasloužil.
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:58Od: turista
Novak má další titul a dokonce další GS. Hurá! Djokoland je přešťastný. Po tom dvouletém trápení je to sen.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:29Od: Mayo
Ja som tvrdil, po FO, že všetko vyhra do konca sezóny.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:40Od: turista
Je to možný. Rafův trůn světové jedničky Novak už rozkymácel.
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:01Od: Denis92
Co sa tyka 16 nasadenych na GS, tak to stale nie je iste a momentalne je skor pravdepodobnejsie, ze to zostane na cisle 32.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:14Od: Kozoroh Rozhovor s Djokem po zápase
https://youtu.be/kU9ENAUO-6o
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:06Od: Kozoroh No1e - Všech 14 proměněných ChP ve finále GS :-)
https://youtu.be/AakwV4V3Sq0
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:32Od: ttopi
Dobrou polovinu má proti Murraymu ne? :-))
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:44Od: Kozoroh
5x proti Murraymu
3x proti Rafovi a Fedovi
1x proti Tsongovi, Andersonovi a JMDP
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:33Od: Pe3k
Dopadlo to přesně tak, jak sem psal už ve středu, na tomto povrchu nemá Del Po žádnou šanci. Spousta lidi tipovala Del Pa ti nechápou match up ani roli povrchů. Ti jednodušší (Rafa fans) si myslí, porazil Nadala tak může porazit i Noleho... hloupost, match up s Nadalem mu celkem sedí, Djokovic vůbec a na gs formátu ani omylem.

Kdo je nejlepší hráč tohoto desetiletí, o tom není pochyb a to Novak brzy překoná Nadala (že Nadal skončí z těch 3 jako 3. nejlepší tady píšu už tak 5 let a teď se to začíná naplňovat) a pak bude míchat karty v goat debatě. Nenapadá mě moc jmen co by ho v sezóně 2019 mohlo zastavit, v minulosti to byl prakticky jen Federer, teď mu táhne na 40, tak snad se objeví někdo jiný, třeba Wawrinka ;)

Nehledě na to kdo vyhrál, US open se definitivně pasovalo jako nejhorší GS a překonal tak dlouhodobě nejhorší RG. Novak ma obrovskou šanci být na konci sezóny 1 a to první 2 gs byl úplně mimo a Nadal zažíval jednou z nejlepších sezón (i v tom je vidět o kolik je lepší hráč než Nadal...
Gratz.
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:43Od: Kamilos88
Z US Open se stává proamerická fraška, který s tenisem souvisí pramálo. Podmínky na letošním turnaji byly úplně o ničem, já jsem prakticky kromě toho zápasu Rafa vs. Thiem neviděl slušnější match na turnaji. Všude bylo strašně moc UE, prvních 10 dnů se turnaj změnil na reality show Kdo přežije a ten kdo přežil buď skrečoval, nebo zápas ochodil. Vyvázl z toho nejlépe Nole a turnaj vyhrál. Když pominu USO2017, tak USO2018 je dalším GS, kde vítěz turnaje cestou do finále nehrál s kvalitním soupeřem. Tento turnaj je asi jak říkáš nejslabší GS.
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:54Od: steve79
Když nejsou v semifinále Federer nebo Nadal, tak turnaje ztrácí lesk. Tím pádem i sledovanost. Za 10 dnů tu máme Laver cup. To bude možná zajímavější.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:09Od: Kamilos88
Chybí nám trošku nové tenisové ikony, kterým můžeš fandit. Já to finále sledoval asi hodinku a po tom 20ti minutovém gamu jsem to vypnul. Mě ten styl Noleho totálně nebaví, je to pořád takové vracení a čekání na chyby, když zkusí volej, tak to většinou letí někde do publika, takže se zase stáhne dva metry za BL. No hrozné.
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:56Od: Kozoroh
Narozdíl od loňského ročníku, letošní vítěz porazil hráče TOP 10, dokonce TOP 4.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:57Od: Forehand
To je ale samozrejme dosť skreslujúci údaj, keďže stále išlo iba o Delpa. Ten mal logicky minulý rok horší ranking, keďže ten mapuje jeho výkonnnosť za 52 týždnov, nie aktuálnu formu. Delpo prichádzal minulý rok do sezóny po vleklom zranení.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:04Od: Pe3k
Já myslel nejhorší z hlediska organizace, povrchů, podmínek, počasí, chování diváků atd. Co se týče losů, to ani nemá smysl řešit, všichni ví, že minulý ročník byl nejslabší gs v open éře, letos to byl solidní průměr.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:11Od: Kamilos88
Jo v tom souhlasím. To není GS turnaj, je to pro amíky jedna velká show. Já si myslím, že 80% publika ani nezná pravidla a kromě Djokoviče, Nadala a Federera neznají ani ty hráče, nebo hráčky. Jsou tam jenom proto, že někde na Times Square byla reklama.

Kdyby se v ten den hrálo NBA/NFL/NHL, tak je na finále GS zaplněn stadion z 20%.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:14Od: janek_da
Především spousta lidí to přála Del Povi. Tipoval ho málokdo.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:24Od: Kamilos88
Jo tak Nole je určitě fenomenální sportovec a dříč, ale on si svým chováním na kurtu moc fanoušků nezískal. Může si za to sám. Nemůže se potom divit, že většinou fandí všichni soupeři.

Ale za chvíli přijde Asie, tam ho milují.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:27Od: drussbarb
Zrovna teď přemýšlím nad tím, že jsem asi jediný, kdo jej nemá rád kvůli jeho chování na kurtu.
Těžko se to vysvětluje, ale svou řečí těla mě nutí vypínat TV (ovšem jen když se mu daří). Stejně jako včera - druhý set byl krásný, ale i když se mi nechtělo spát, ten pohled na jeho naboostovaný obličej mě donutil jít na kutě ...
Sám to nechápu, neumím říct proč to tak je, asi nějaký druh negativní chemie :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:30Od: steve79
Nejlepší zápas byl Nadal- Thiem bezesporu
[ Reagovat ]
10.09.2018 14:30Od: Marduch
Boris Becker: "He was not raised with a golden spoon, to put it mildly. He was born in war-torn Serbia and they had to leave their apartment a couple of times, because bombs were over their heads. Imagine that. I think that that defines your life. That defines your character. I call him, in the best possible meaning of the word, a real street fighter. I mean you don't want to go into battle one-on-one with him, when he's ready for it. I think that that shows in his matches, that shows when he has to play five sets, that shows when he has to struggle and overcome difficulties. He's a real tough guy when he needs to be."
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:43Od: drussbarb
Když z debaty vynechám osobnost Beckera a budu řešit Djokera, tak mi to vychází furt stejně - na kurtu se z mého pohledu chová naprosto nesnesitelně.
To, že k tomuto chování má své důvody kvůli poměrům, ze kterých pochází, je docela možné, ale to jeho chování mě irituje stále stejně.
Argument spočívající v tom, že někteří sportovci, kteří jsou před kamerami "magoři", mají za sebou těžké dětství, je v pořádku, ale kdo se na to má dívat?
Takhle by se dala omluvit v podstatě každá dutá hlava, která hraje fotbal, nebo když to přeženu, masový vrah, který měl těžké dětství ...
[ Reagovat ]
11.09.2018 12:48Od: turista
Takže máš radši kamenný pokerface Lendla, Nadala, Federera. Ale i tenisové hvězdy jsou jen lidi a je hezký, když se umí např.zasmát.
[ Reagovat ]
12.09.2018 12:28Od: drussbarb
Djoker se směje, když vyhrává, jinak moc ne
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:46Od: ttopi
Včera mě v tomto ohledu zarazil jeho zlostný pohled do publika, kde prstem umlčoval příznivce DelPa tuším po odvráceném BB. Chápu, že v něm dřímají emoce, ale třeba jiné hvězdy světového tenisu toto prostě nedělají.

A jak píše drussbarb níže, ten Djokovičův naboostovaný obličej s vykulenýma očima je opravdu strašidelnej.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:46Od: ttopi
Teda píše to výše vlastně :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:52Od: gigin
Tak podle Kozoroha je Djokovič jeden z nejlepších v tom, jak se umí vypořádat s nepřízní publika. Podle mne je ale jeden z nejhorších, neli vůbec nejhorší.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:55Od: blax
Určitě jeden z nejhorších, vždyť to málem bylo z 3:1 - 3:5 kvůli nevynuceným chybám, které pramenily z toho, jak se nechal rozhodit diváky. Mohlo ho to stát set a možná i víc.
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:34Od: Marduch
ano, ma s tim bezesporu problem. Rekl bych, ze si driv myslel, ze kdyz bude vyhravat tituly, bude ho obecenstvo automaticky obdivovat a podporovat podobne jako Fedala, coz se uz od tech prvnich uspesnych letech uplne nedelo a Nole vuci divakum mozna trosku zatrpknul, coz se projevuje i precitlivelosti na buranske projevy nektery divaku behem zapasu. Nicmene z pohledu ziskanych trofeji bychom mohli konstatovat, ze ses tim vyrovnava dobre;)
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:53Od: Marduch
Ale nebudu ti rikat, ze mi to nevadi. Jenze tohle je vrcholovej sport a hrac, co defakto bez prestavky min. 13 let dre, aby byl stale na ty nejvyssi urovni.. co my gaucovi experti vime, jak narocny tohle muze byt na psychiku..
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:04Od: gigin
Ale já mu samozřejmě úspěchy a tvrdou práci neupírám, je to obdivuhodné, vo tom ani potom. Jen rozporuju Kozoroha, páč to tu psal. Toť vše. Mi to ani nějak nevadí, ať na ně pičuje, vadí mi spíš, že po zápase pak na ně začně dělat ty srdíčka a tak..
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:29Od: Marduch
tak pičuješ na pár křiklounů, co ti kecaj do výměn nebo do servu.. A víš jak to chodí, když vyhráváš, svět je pak krásný místo a jseš mnohem vděčnější tak nějak paušálně. Teda mluvim podle sebe:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:32Od: a.magerova
Pravdu má náčelník čili gigin... coby zakládající člen Djokolandu zde na TP má Noleho nakoukanýho a prokouklýho... ;-)

Jo a včera jsem se přemohla a koukla jsem na to jeho srdcedajství a... se mi zdá, že TO pozměnil... dřív TO tahal jakože ze svého srdce a posílal do dáli... včera TO stahoval shůry jakože do náruče a přeposílal dál... asi si své srdce už šetří pro své děti, což mu samozřejmě schvaluji... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:00Od: Marduch
V hale sedí asi tak 18.991 diváků, takže pičovat tři neznamená zavrhnout ostatních 18.988:) A Gigin je zběh:p
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:07Od: a.magerova
No právě proto už má teď gigin fanatismem nezatížené názory... dřív s ním nebylo k vydržení, to mi věř... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:39Od: Kozoroh Re: gigin
Takhle - před měsícem nebo dvěma jedna Rafova fanynka (už si nepamatuji jméno) napsala, že Rafovi se hůř hraje, když publikum stojí proti němu. A já si tehdy povzdechl, co má říkat No1e, ten je na nepřízeň publika zvyklý celou svou kariéru a stejně předvede svůj TOP tenis.

Novak cítí křivdu, že mu publikum nedává podporu, jakou by si zasloužil a během zápasů vysílá ironické signály. Ale v kontextu zápasů coby celků nemá negativní postoj publika na něj takový vliv jako pozitivní postoj hlediště na Rogera třeba. Je veřejným tajemstvím, že Fedovi ke kompletaci kariérního GS na RG 2009 pomohla až fanatická přízeň publika. Jestli by mi na to chtěl někdo odvětit, že to je nesmysl, tak ať ví, že to uznal i samotný Roger.

A jestli jsi gigine viděl finále USO 2015, jaká tam byla pro-Fed atmosféra, tak Novakovo vítězství bylo snad největším triumfem historie tenisu navzdory nepřízni publika. Doufám, že teď už líp chápeš můj dřívější koment.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:50Od: gigin
Viděl. Jasně, že viděl.

Ok, rozumím, on už to nastínil i Marduch, prostě to berete tak, že se ta nepřízeň až tak neodrazí na jeho výkonu.

Já jsem myslel zase to, že se to odráží na jeho chování na dvorci.

Teď to máme vyjasněné.

Marduchu, jo jsem zběh, ale srdci neporučíš :DDD
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:54Od: gigin
Jo a gratulace Djokolandu. Díval jsem se na první dva sety a celkem nuda, kromě druhého setu od momentu, kdy si JMDP vzal podání zpět. Ale tak není to první případ, kdy finále svou úrovní a atraktivitou bylo zastíněno jiným utkáním v dřívější fázi pavouku. Tady souhlasím s názorem, že Dom x ElMatador byl top.
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:33Od: Marduch
Ja uz beru skoro jako standard, ze SF vetsinou byvaji atraktivnejsi nez finalovy zapas, a to rozhodne nejen v tenisu.. Prece jen je to zapas o vsechno.. A prave z Noleho strany jsme vcera citil velmi prisne podrizeni se taktice, vlastne az obetovani urovne zapasu, mam na mysli taktiku vse do BH Delpa.. Takze chvilema jen bh crossy az do zemdleni..tim padem Djokovo oblibene kombicko bh cross-bh po care temer vubec nebylo k videni, na ukor divacke podivane... Jaky to rozdil proti macum s Nishim ci s Gasquetem:( Ale muze za to hlavne Delpo a jeho BH! ;-pp
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:51Od: gigin
Jj, přesně tak, souhlas.
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:04Od: turista
Bohužel ano. Proti Gasquetovi a Nišikorimu to bylo od Djoka jiné kafe. Tam ty BH po čáře lítaly jeden za druhým. Nišikori Djokerovi oplácel stejnou mincí.
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:25Od: Herbert_Hoover
Bohužel..tak dlouho jsem čekal, kdy tu cross přestřelku utne BH DTL, až jsem usnul :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 12:57Od: turista
To víš. Novak hrál s vědomím, že když zahraje BH DTL na Delpa tak mu akorát nabije jeho FH kanón municí.
[ Reagovat ]
11.09.2018 15:18Od: Herbert_Hoover
Pokud by byl dobrý timing a razantně zahrán, tak si Delpo rozhodně někdy ani nečuchne nebo by jen pasivně ubránil.
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:56Od: Mayo
Takze nesklamal a opäť (Šanghaj. 13) neznášal Arg fanúšikov, neskutočne :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:57Od: Mayo
Neunasal.
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:00Od: woody
Stejná sitauce jako US 9 tam to Roger s Argentincema taky uplne nedaval... Navic pokud jsem videl spravne Djoker celou dobu gestikuloval na jednoho fanouska kterej mu tam rval do uderu...
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:55Od: Forehand
Djokovic vyhral a ty len ukazuješ svoju frustráciu z pomyselného odchodu Federera, ktorú si primitívne vybíjaš na Nadalovi. Si duchom a intelektom veľmi malý človiečik, ty nemáš dušu, zúfalec, ktorého može mať rada akurát tak jeho matka.
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:01Od: Pe3k
Kapesníček?
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:27Od: Herbert_Hoover
+1

Petřík není schopný jediného příspěvku, ve kterém by svou pochvalu nevykoupil shozením někoho, respektive tedy Rafy :) Je to mentální prvok.
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:05Od: Roger_Federer
Aaa, mame tady zase tu hru..kdo zastavi Djokovice :), jako 14,15,16
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:07Od: Roger_Federer
Zari 2018

Federer 20
Nadal 17
Djokovic 14

Zari 2019
Federer 20
Nadal 17
Djokovic 17

:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:22Od: drussbarb Re: Djokovič
Lidi, jsem jediný, komu Djoker není na kurtu sympatický? Jak tak sleduju některé portály, tak si tak připadám.
Ani nevím, co mi na něj zase tak vadí, snad to, že konkuruje Fedexovi. Ale to Nadal taky a s ním problém nemám.
Co to se mnou je, že když vidím Djokera vyhrávat, vypínám TV? Asi potřebuju odbornou pomoc :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:26Od: Mayo
Sme dvaja ale fakt iba dvaja, čo som prekvapený.
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:23Od: annah
Taky mi neni na kurtu prijemny, kopřivka mi naskakuje, když po mečbolu začne posílat srdce divákům. To operetní gesto je strašné. Ale mimo kurt to může být bezva chlápek, stejně jako Rafa.
Mám otazku: co znamená výraz naboostovany?
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:02Od: drussbarb
Boost je efekt z karetní hry Magic the Gathering, kdy se na okamžik z malé krysy stane monstr krysa, která spolkne třeba i slona ... :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:07Od: Pe3k
Boost existoval několik set let před touto hrou.
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:00Od: turista
Tak to momentálně zapomeň na tenis na dlouho, když ti vadí Serbinátor. Teď přišel jeho čas.
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:46Od: drussbarb
Jasná věc, teď se vrátil v plné parádě. Jak jsem psal jinde, reálně to vidím tak, že až se sečtou účty, bude "můj" Fedex číslo 2
[ Reagovat ]
11.09.2018 13:04Od: turista
To je možný. Ale myslím, že až Rogi dosáhne na těch 100 titulů tak si to užije on i všichni jeho příznivci. To bude až nadpozemské. Jak to ten Connors mohl dokázat? Do 32 let věku jich vyhrál 105. Pak čtyři roky nic a pak za 2 sezóny přidal ještě 4 malé tituly. Kdysi jsem si myslel, že ho překoná Lendl. Tomu to však nedovolily potíže se zády.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:44Od: baggik
Zari 2019
Federer 20
Nadal 18
Djokovic 17

Jsi zapomnel na FO.
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:02Od: turista
FO 2019 už vyhraje Novak a ne Rafa.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:08Od: Roger_Federer
Nezapomel bere ho Djokovic
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:42Od: Mayo
2018:

Federer 20
El Matador 17
Djokovic 14

2019

Federer 20
Djokovic 18
El Matador 17
[ Reagovat ]
10.09.2018 12:46Od: Mayo
2020:

Djokovic 21
Federer 20
El Matador 17

Djokovic ukončí kariéru ako GOAT
[ Reagovat ]
10.09.2018 13:43Od: Marduch
následuje 2021:

Djokovic 21
Federer 20
El Matador 21

El Matador ukončí kariéru jako GOAT protože více Masters :DDD
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:07Od: turista
První místo v počtu vyhraných Masters si Djoker sebere zpátky do pár měsíců.
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:36Od: Herbert_Hoover
Září 2020

Djokovic 22
Federer 20
Rafa 9
[ Reagovat ]
10.09.2018 15:44Od: Marduch
Jakoze velke odhaleni ci co?
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:11Od: turista
Rafa 9 - ale jakých 9? Myslíš Golden Masters? To už nedá ani Rafa ani Féďa. To snad možná jednou Saša Zverev ano.
[ Reagovat ]
11.09.2018 08:29Od: Herbert_Hoover
Myslím grandslamů :) když už blázinec, tak pořádný, ne? :)
[ Reagovat ]
11.09.2018 12:53Od: turista
Vyloučit se to nedá.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:29Od: Mayo
Ak Wawrinka nezapne beast mode tak nikto. Roger za zenitom, býk tiež, Sir mimo. DelPo slabý.
[ Reagovat ]
10.09.2018 09:59Od: Pe3k
Býk je jeho fackovaci panak, když se Novak dostane do te sve top formy, Nadal mu může leda tak podávat míčky a dívat se jak se to hraje.
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:59Od: Mayo
Nadal sem Nadal tam :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:05Od: steve79
Djokovič předvedl supervýkon. Nejlepší od ledna 2016.
Jeho obrana je dlouhodobě nejlepší.
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:04Od: Road_to_Centre_Court
Gratulace Nolemu. Po zasluze uz je i podle poctu GS v TOP 3 historii a podle me jeste muze atakovat Rafana. Na Rogera uz je to moc velka ztrata. Pred 8 lety mel jenom 1 GS a ted uz jich ma 14, to je skoro prumer 2 GS za rok, silene. :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:43Od: Marduch
13 GS titulu za 8 let, to je presne 1,625...
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:25Od: janek_da
13/7
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:34Od: Marduch
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18...
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:41Od: ttopi
+1
[ Reagovat ]
10.09.2018 06:55Od: Krisboy
Gratuluju Novakovi. V koutku duše jsem to přál Juanovi, ale Nole je prostě borec! Gratuluju i Kozorohovi. Nechystáš se vstoupit do GOATí debaty? :D
[ Reagovat ]
10.09.2018 06:56Od: Krisboy
Jinak neviděl jsem ani loptičku, k zápasu samotnému neřeknu nic. Ale prej to bylo pěkný.
[ Reagovat ]
10.09.2018 11:48Od: Marduch
jak za mě, ten zápas byl limitovaný Delpovým BH, tedy ehm:) taktikou Noleho většinu balonů Delpovi do BH, takže těch BH krosů bylo na mě až přivela..
[ Reagovat ]
10.09.2018 05:14Od: Mayo
DelPo slabota ani set, extrémne som ho precenil. Boh vie či vyslal vôbec nejaké 1 kladivo. Djokovic 14 GS to je mega číslo - pistolnik vyrovnaný. Budúci rok ovládne všetky 4 GS a bude Goat. Začína opäť nuda, rozumej víťazná jazda 1 hráča. Do konca tejto sezóny už neprehrá.
[ Reagovat ]
10.09.2018 07:11Od: ttopi
Ty jsi nepřecenil DelPa, ale přeceňuješ Djokoviče. Poslední 2 věty jsou nesmysl.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:42Od: Kozoroh Double Wimbledon+US Open
Players To Complete Wimbledon-US Open Double (Open Era)
Player Years Achieved
Novak Djokovic 2011, 2015, 2018
Rafael Nadal 2010
Roger Federer 2004, 2005, 2006, 2007
Pete Sampras 1993, 1995
Boris Becker 1989
John McEnroe 1981, 1984
Jimmy Connors 1974, 1982
Rod Laver 1969
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:41Od: Kozoroh Nejlepší hráč dekády 2010s
Serbinátor triumfem na US Open posílil šance, že se definitivně stane nejlepším hráčem 10. let 21. století. Do sezóny 2019 vstoupí s náskokem dvou titulů na el Matadora.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:53Od: Ereinion
jo tak Djokovic je pro mě celkem jasně nejlepší hráč týhle dekády...Nadal toho mimo RG moc nevyhrál, Djokovic měl několik téměř neporazitelných sérií
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:35Od: Kozoroh ATP Race po US Open
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_ATP_Finals#Singles_2

Pro následující podzim bude cel? tenisový svět zajímat tohle:
1. Nadal 7480
2. DJOKOVIČ 6445

Jedno je jisté - jeden z nich vyrovná Federera v počtu YE1.
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:48Od: Kamilos88
Pro Nadala je sezóna ukončena a Nole bude jenom získávat. Rafa neudrží jedničku do konce roku, nemá na čem.

Chybí do konce roku 3 velké turnaje - Šanghaj, Paříž a TM, které Rafa nikdy nevyhrál. V Paříži byl ve finále naposledy v roce 2007 a v Šanghaji loni a před 10ti lety.

Nole bude jenom získávat a ta ztráta 2300 bodů na Rafu není vůbec velká.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:18Od: Kozoroh Zajímavosti o Serbinátorovi :-)
No1e jako první třičátník od dob Roda Lavera vyhrál 2 GS turnaje v řadě.

V počtu GS titulů, dosažených po 30, se vyrovnal Connorsovi, Agassimu a Wawrinkovi.

Poprvé v kariéře Djoker vyhrál GS turnaj bez skalpu Fedexe, Rafy či Můry.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:21Od: a.magerova
Cožeeee... Nole musel dotahovat Stana?!
A Tys napsal Wawrinkovi?!

Tak tos opravdu teď v 7 nebi... přeju Ti to... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:29Od: Kozoroh Re: :-)
Radek Štěpánek měl pravdu - do Prahy zamíří vítěz letošního Wimbledonu a US Open :-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:34Od: Marduch
přesně, když to řikal, tak jsem si pomyslel, ten je z toho svýho galavečera v rauši už teď, tak blouzní:)) Dobře Štěpec:))
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:36Od: a.magerova
No HLAVNĚ, aby do Prahy zamířil i vítěz letošního LC... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:30Od: Kozoroh Re: Oprava
Vyhrát 2 GS turnaje po 30ce v řadě se ještě podařilo Rosewallovi, každopadně No1e to dokázal jako první od dob těchto dvou australských titánů.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:17Od: svetova.dvojka
Já bych raději žil v době a sledoval velikány jako byli Andre Agassi, Pete Sampras, Stefan Edberg, Boris Becker, Jim Courier a další, to byl tenis rychlý, stručný...
Tihle utahanci to je hrozné..., ale zase na druhou stranu obdivuhodné. ale holt jsem ročník 1990.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:23Od: DORSCH
ja si tu generaciu pametam,bola vyborna,predsa len som troska starsi,ale zase tenis sledujem asi tak od siedmych:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:23Od: svetova.dvojka
To si z toho ještě nemohl mít rozum...
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:29Od: DORSCH
na finale OH 1988 si matne spominam doteraz,pozeral som ho na ciernobielom tv,pasivny sport to je moje:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:32Od: svetova.dvojka
Jo to vyhrál Miloš Mečíř...
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:29Od: Marduch
Já si s těmito borci pomatuju z dětství hlavně Wimbledony, v té době se tam hrálo výhradně stylem servis-volej a já si říkal, tvl kolik čistýho času se vlastně hraje tenis:))
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:31Od: DORSCH
jj ked Novotna "projela vyhrany zapas" vo Wimbledone so Steffi Graf tak mi tiekli aj slzy :/
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:39Od: Marduch
jj, to zklamání bylo obrovské a to je slabé slovo..
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:33Od: svetova.dvojka
Já si pamatuji, že tenis tehdy vysílaly hlavně německé televize RTL,ARD Pro Sieben..., protože asi proto, že Němci byli tehdy top Graf, Becker,Stich.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:14Od: woody
Paráda, 14 GS na světě! Opravdu skvělé!

Nicméně se po operaci loktu hra Novaka dost změnila,pravděpodobně hraje na co má a co mu jeho tělo domluví! Jestli jsem správně sledoval měřič rychlosti podani,tak se nedostal pres 120 mph/h coz je v muzskem tenise dost rarita.

Juan hral skvele,bohuzel pro nej udelal moc UE a hlavne v klicovych mometech,jeho Forehand je brutalni!
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:24Od: Marduch
ano, u toho servu jsem si řikal, proč ho delPotro neatakuje mnohem agresivněji, Nole udělal po servu minimum přímých bodů a musel to tahat defakto všechno přes výměny.. ty gamy na podání pak Novak musel poctivě odpracovávat. Teda když odhlídneme od vysokého počtu UE delPotra, který mě v tomhle ohledu, musím říct, zklamal..
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:13Od: svetova.dvojka
Jakou ještě může mít Djokovič vůbec motivaci ? Je vůbec ještě nějaký důležitý turnaj kromě OH, který nevyhrál ? Teď mě žádný takový nenapadá...
Už po French Open 2016, kdy dovršil kariérní Grandslam , ztratit motivaci, tak co bude dál...
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:16Od: DORSCH
21GS+311tyzdnov top1 su motivacie ako hrom,v jeho pripade o nizsich ambiciach nemôze byt reci
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:18Od: DORSCH
ked uz sme Serenu vedla tak rozobrali,tak jej motivaciu uplne chapem akurat nevie prehravat
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:19Od: svetova.dvojka
To nemůže zvládnout... a Djokovič není ten typ, který by sledoval statistiky...
Nejdůležitějším turnajem pro Djokoviče teď bude Tokyo 2020, aby tam případně dovršil kariérní Golden Slam. Ale OH jsou nejvíc specifickým turnajem ze všech... a podle mě to nedá...
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:05Od: Kozoroh
Díkybohu, že No1e počátkem roku podstoupil operaci lokte, která ho zbavila bolestí a že se k němu vrátil Vajda. Tyto dva faktory nasměřovaly Djokera k letošním dvěma GS titulům.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:09Od: FulnekUltras
jó, není Marián jako Marián, viď Kájo?
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:15Od: woody
Doufam ze zbavila...
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:18Od: Marduch
to bezesporu.. na druhou stranu jako by Nolemu od té chvíle současně s tím začaly být nakloněné i některé okolnosti.. W jsme již diskutovali, USO poprve v historii dosaženo bez konfrontace s BIG4, kdy v duelu Nadal-Thiem se defakto vyřadili oba dva hráči, finále potom pod střechou.. Ale to už prostě k šampionům patří..
[ Reagovat ]
10.09.2018 07:36Od: mendrit
Pod střechou a navíc DelPo reklamoval míč kvůli kapající vody ze střechy :-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:01Od: a.magerova Gratulace Nolemu k titulu i dorovnání Samprase... ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:03Od: svetova.dvojka
Ten by ho smetl z kurtu...
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:15Od: turista
Myslím že ne.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:00Od: Ereinion
Doufám, že AO vyhraje někdo jiný než Djokovic, jeho tenis mě nikdy nebavil...i když ty returny jsou fantastické z pohledu efektivity, tak divácky nic moc, stejně jako jeho strojové výměny od baseline. Asi i proto nemá skoro nikde jasnou podporu z ochozů, protože jinak vypadá charakterově jako skvělý člověk...
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:54Od: svetova.dvojka
Ale Djokovič jaksi rozhodně patří mezi nejlepší hráče Open Ery, v nejdůležitější statistice a to je počet grandslamových titulů se dělí o 3.místo se Samprasem, ale je také možné, že už žádný grandslam nepřidá... :-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:53Od: Nola
congrats aj DelPovi,, je to velky sympatak, je mi ho luto, ale Nole je len jeden
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:47Od: Patik
Gratulácia Djokovičovi..dobrá práca..Neplač Delpo..pre mňa si víťaz a odohral si výnikajúci turnaj..budúci rok to bude ešte lepšie.:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:47Od: Kozoroh
Velký respekt DelPovi, bojoval dnes jak lev a Novak s ním velké potíže především v druhém setu, který No1e těsně urval.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:47Od: svetova.dvojka
14 titul ,vyrovnal tak Peta Samprase, ale pro mě osobně byl Sampras lepším hráčem, hrál krásně, pistolník s kolty proklatě nízko, oproti tomu utahaný Djokovič...
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:49Od: FulnekUltras
každý má svoje - a Nole bude mít rozhodně víc GS
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:52Od: FerrariF50
Ještě mu chybí 6 a o to tady jde :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:54Od: svetova.dvojka
To nedá ani náhodou.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:57Od: FerrariF50
Doufám, že nedá ale "ani náhodou" bych neřikal :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:01Od: svetova.dvojka
Už je mu 31..., nikdo nemládne.
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:04Od: FerrariF50
No pokud by hrál ještě 6 a nebo více let jako Roger, jeden GS ročně klidně urvat může, já bych ho nepodceňoval. Kdežto Roger už asi fakt nepřidá, i když bych se velice rád mýlil, ale vidim to už jako spíš přání než realitu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:44Od: spaniel
Dá se s jistotou říct, že Djokovic je zpět v plné parádě.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:44Od: Kozoroh
Lidi, kdo by to byl po RG z nás smrtelníků, že letošní rok bude 3./4. nejlepším rokem Djokovy kariéry? Toto je fakt neuvěřitelné, prožívám euforii a stejně tak celý Djokoland.
No1e, jsi opravdová tenisová jednička!!!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:45Od: FulnekUltras
Velké hráče nikdy neradno odepisovat. A tohle bude nejspíš jeden z nich. ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:48Od: FerrariF50
Všem Djoko fanouškům tedy gratuluji, ... někdo má euforii a někdo je zklamaný, jinak to holt nejde :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:49Od: Marduch
podobně, jako se po huge upsetu ve finále RG s Wawrinkou hecnul v druhé polovině 2015, tak podle mě nejspíš podobný efekt měla porážka s Cecchinatem..
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:16Od: giovani
Ja som v to dúfal a veril a vyšlo to. Hop,hop, hurá!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:16Od: giovani
Ja som v to dúfal a veril a vyšlo to. Hop,hop, hurá!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 08:51Od: No-le
Yessss! ((((-: The Great Novak Djokovic!
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:43Od: FerrariF50
Nj, tak to bohužel dopadlo tak jak jsem čekal ... nic moc teda finále podle mě. Delpo mě zklamal, kazil hodně i z jeho FH. Škoda zranění Nadala, to by byl podle mě opět krásný pětiseťák a dneska bych mu i věřil, že Noleho dá. Škoda i Thiema, ten teda předvedl lepší výkon než Delpo a to finále by si zasloužil víc. Celkově mě letošní US open hodně zklamalo, jediná, která to zachránila a opravdu nejvíc potěšila byla Osaka :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:46Od: FulnekUltras
Naomi nás udržela nad vodou. ;-)
[ Reagovat ]
10.09.2018 20:17Od: turista
Současného Noleho by Rafa už neporazil.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:41Od: Nola Noleeee
je to tam, nebol to lahky zapas, ale zvladol to brilantne, Pete Sampras vyrovnany - jeho idol, k tomu 2 GS v rade, po tom trapeni v prvej polke roka, uz ani ja som neverila, ze sa dokaze vratit, ospravedlnenie sampion
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:41Od: FulnekUltras Gratulace Djokolandu
tak se nám ty odstupy mezi Big3 pěkně vyrovnaly...
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:41Od: Marduch
je to taaaaaaaaaaaam!!! No144444444!!!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:44Od: Nola
skoda, ze dnes to nemozem oslavit..... mne sa trofej z USO paci najviac, este viac ako ta z Wimblasu, je strieborna
[ Reagovat ]
10.09.2018 02:47Od: Marduch
nedělní noc, pravda, není pro slavení ideál.. Ale tak, nějaká ta sklenka myslím jako bude:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:40Od: Ereinion
takže stroj Djokovic je definitivně zpět...
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:45Od: mendrit
A už jen 2315 bodu na Nadala
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:40Od: Kozoroh Djoker-DelPo 6:3, 7:6(4), 6:3
Toto je naprosto báječné!!!!! No1e je krááálllllll!!!!!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:21Od: mendrit pinkání před servisem
V pinkání před servisem Djoki s přehledem vede a hlavně na 2. podání je rozdíl oproti DelPo největší. Ten se obvykle drží kolem 7-8 při 1. a 4-5 na druhé zatímco Djoki zpravidla kolem 11-12, ale někdy jede až do 20 a na druhé podání se výjimečně dostane pod deset, ale taky i hodně nad deset.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:30Od: Ereinion
jako měla by se zavést i časomíra před druhým servisem...dal bych 10s
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:10Od: Patik
Ja by som to tak strašne doprial obom hráčom..aj keď viac asi Delpovi..aj keď vyhrá zrejme Djokovič..premňa sú víťazi obaja..obaja odohrali skvelý turnaj a hrajú skvelý tenis..klobúk dole.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:43Od: FulnekUltras
sympoši obaja - vyhrať mohol žiaľ iba jeden
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:06Od: svetova.dvojka
On je snad z plastelíny...
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:10Od: Smazaný účet
je
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:15Od: Patik
Nejde ani o to ako sa natiahne ale skôr o to čo z tej pozície dokáže ešte zahrať...neskutočné.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:56Od: Smazaný účet
Juan mel proste ty bb prilezitosti vyuzit...
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:57Od: Smazaný účet
melo byt pod Kozoroha:)
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:44Od: Kozoroh
Už jsem se bál, že No1e set projede z 3:1 na 3:6, ale opět dokázal, že je psychicky silným hráčem!
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:41Od: FerrariF50
Tak to je konec ... třetí set tipuju 6:3 pro Noleho. Škoda, finále by si zasloužilo alespoň 4 sety, ale nemyslim si.
[ Reagovat ]
10.09.2018 01:44Od: FulnekUltras
taková přesnost... stojí za h.... ;-))) (Palivec)
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:41Od: Kozoroh Djoker-DelPo 6:3, 7:6(4)
Páni, tak to byl těžký set, ale má ho Novak!!!!!!
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:40Od: Forehand
Delpo, v TB 4 UE z FH, takze s tymto uspech nepripadal v úvahu..

Nole zasluzene, s prehladom..

Dobru noc :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:23Od: Smazaný účet
tak mame za sebou 2 hodky, ale jeste nemame za sebou druhy set, do jeho konce asi jeste daleko...
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:17Od: Forehand
Solídny zápas. Skoda toho papierového BH Delpa a jeho UE na BB..

Djokovic vysoky standard, klasika. Zrejme nic vynimocne, ale uz aj s tymto levelom vyhral pár GS mimo svojich top sezón. To ci to bude dostojnejšie finále, rozhodne druhý set. Nole je o hodne skusenejsi a so svojim "nikdynepokazimodbaseliny" tenisom bude slavit v koncovke druheho uspech.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:23Od: paddy
TB vyhraje DelPo
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:26Od: mendrit Re: RE: TB vyhraje DelPo
Jen jestli si udrží ten servis z posledních gemů
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:27Od: Forehand
Urcite vyhrá.

Jedine, ze by nevyhral :)

Ten 20min gem bol momentum zápasu.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:11Od: FerrariF50
Škoda, srát se s tim takhle a ho.no z toho :(
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:11Od: Smazaný účet
Juana to uz prestalo bavit to vytukavani Meditatora,
tak to flakl do autu...taky si chce zaservirovat....
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:11Od: Pe3k
Zatím nuda, měli by se více snažit když hrají za rovnoprávnosti mužů...
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:14Od: Smazaný účet
tak ono to uz zacinalo byt zajimave, nez nam tam zacal Djoker meditovat na servu...a pretahovat limit,,,to se pak natahuje, a hra ztraci spad...no...
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:16Od: a.magerova Re: :-))
Tak tak...

Ještěže aspoň ten Tsonga má vtipnou reklamu... :-)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:08Od: FerrariF50
Takhle tady budem až do rána :-D
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:58Od: Smazaný účet
Djokovic nestihl limit a empajroba mlci...
...takze se to potvrdilo, tlaci No6eho.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:02Od: janek_da
je vtipné, jak Juan tam jen tak přešlapuje, a až při 10. ťuknutí se teda na ten return připraví
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:04Od: FerrariF50
jj no, to jsem si řikal přesně taky :-D
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:06Od: Smazaný účet
tak je videt, ze to je odpovedny hrac..
trebas takovy Gulbis by se pripravil az tak nekde kolem 30 tuknuti.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:07Od: janek_da
Roger by si šel sednout, popít, vyměnit triko ... :)
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:08Od: FerrariF50
:-D
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:09Od: Smazaný účet
tak jiste...:)
jeste ze tam jsou ti Argentinos....jinak bych u toho jeho vytukavani asi usnul.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:12Od: Fabio_Fognini
https://m.youtube.com/watch?v=PLspfAQzTRI
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:55Od: Alexandria Estimado Honorable y Fino
Sr.Juan Martín Del Potro,Seňor Dios ayuda,buena salud,ven a la victoria,vamos!
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:12Od: FulnekUltras
vitaj doma... ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:54Od: Smazaný účet
zatim klasicky scenar Juana tady na USO od tretiho kola...
prvni set se rozpinkava,
behem druheho setu zacina pomalu hrat poradneji, ve tretim se na to da uz divat:)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:51Od: Ereinion
Djoko se teď nechal trochu rozhodit publikem, ale pro zápas je to jen dobře...
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:48Od: FerrariF50
Už to začíná vypadat lépe :) Tak snad na konci nebudu řikat, že to byla nuda :)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:50Od: Marduch
delpo se konečně trochu odvázal, zápasu to jenom prospěje.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:42Od: Smazaný účet
No nic, je treba to FH obihat....
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:40Od: Smazaný účet
Juanovi dneska ty jestraby jdou lepe nez Gulbisovi...panes!
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:37Od: Kozoroh Djoker-DelPo 6:3, 3:2
Novak hraje s přesností a jistotou. Skvěle odráží Juanovy útočné údery a má oporu v podání.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:37Od: Mayo
Nesledujem to ale vidím, že to bude izy 3-0. Čo ten Juančo tam nevie šupnúť nejaké to kladivo.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:39Od: Smazaný účet
Zapomnel na pokoji, prisel akorat s hasakem a kombinackami...
...ale ja si myslim, ze mezi druhym a tretim mu ho nekdo prinese. Kamosu tam ma na to dost.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:34Od: Smazaný účet
Tak koukam, z Juan hraje pro divaky...to rozhodnuti na saku to zahrat na raketu No6eho tomu dost nasvedcuje...:)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:28Od: Kamilos88 Finale
Kvalitativně je to slabší o tom žádná. Taková klasika, Nole bráni a soupeř útočí. Nicméně DelPo hraje špatně, pokud chce zapas vyhrát, tak musí hrát více na riziko. On sice Novaka rozbeha, ale ty udery jsou jeden až dva metry od lajny a Nole to v klidu vrací. Musí to tlačit více do stran jinak nemá nárok. Pinkat si s Djokovicem od BL je sebevražda.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:30Od: MarcelPersch
Jenže Delpo tu nehraje celý turnaj nijak zářně, na zraněného Nadala to stačilo, na znovuzrozeného Djokoviče nikoliv.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:34Od: Marduch
no právě že Delpo útočí spíše sporadicky, pouze sem tam z FH, ale i tak na winnery z FH prohrává...
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:28Od: FerrariF50
No myslim si, že Djoko je definitivně zpátky a že Del Potro s tim vůbec nic nesvede, nicméně doba kdy vládnul tenisu pevnou rukou Djokovič mě vůbec nebavila, takovýhle tenis mě nebaví a nebaví mě to ani dnes :( Finále a přitom je to nuda, ... nejlepší match turnaje byl rozhodně Nadal Thiem.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:30Od: Kamilos88
Dívám se asi půl hodiny a jako Nole nehraje nějaký světový tenis. Noleho jde porazit jenom útokem, ničím jiným. Moc mě mrzí to QF které Roger nedal, protože to je jediný hráč, který Noleho umí sundat. Servis, agresivní udery a hra na síti, to je kladivo na Novaka. Pinkacka je k ničemu.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:36Od: FerrariF50
jj no, taky mi přijde že ho chce upinkat a to je nesmysl, navíc mu to nejde ... Roger už by byl vyšťavenej, přišlo mi, že to s tim Millmanem nedával fyzicky ani psychicky ... vypadal hodně na umření, přeci jen si myslim, že léta ho už taky pomalu dostihly a s takovym vedrem je to už pro něj vražedný :( bohužel
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:33Od: Road_to_Centre_Court
Záleží, jakého Noleho myslíš. Třeba Nole vydání 2011, to byla velká paráda a dobře se na to dívalo. V roce 2015 dominoval podobně, ale hra zdaleka tak atraktivní a kvalitní nebyla a teď v roce 2018, zdá se, stačí na zisk 2 GS ještě menší laťka, než před třemi lety. Holt teď je asi nejslabší rok, co se týče kvality, za poslední desetiletí.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:35Od: Kamilos88
Asi na tom něco bude. Noleho z roku 2015 uměl sundat jenom Roger. Ten rok Nole prohrál asi 5x a z toho 3x z Fedexem.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:40Od: FerrariF50
no myslim 2015, já začal bohužel fandit tenisu až od června 2012, což mě teda hodně mrzí ale je to bohužel tak. Kdybych mohl vrátit čas přál bych si se dívat od začátku Rogerovi kariéry :)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:44Od: Road_to_Centre_Court
To jsi začal celkem v pravý čas. :) Rok 2012 osobně považuju za nejlepší rok, co jsem zatím zažil. BIG 4 byla buď na svém TOPu nebo blízko něj. Ostatně každý z jeho členů vyhrál hezky pro pořádek jeden grandslam. Potom už vždy někdo z BIG 4 stagnoval.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:46Od: FerrariF50
Jo a jestli se chcete zasmát tak prvního půl roku jsem se díval jen na WTA, protože se mi líbili krátký sukničky :-D ... no ale pak jsem si zamiloval tenis celkově a já ani krom olympiád a MS v hokeji na žádný jiný sport se nedívám, tenis je pro mě vyjímečný :) Akorát ta Serena by neměla vůbec existovat :-D
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:17Od: FulnekUltras
snad se sportovního konce mastodonta ještě dožijem ;-)))
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:21Od: FerrariF50
Já doufám, že se dožiju úplného konce mastodonta :-D
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:22Od: FerrariF50
Až přestane hrát tak bude tak obézní, že to nedá :-D
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:28Od: FulnekUltras
jo, to by na něj bylo podobný ;-)))
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:27Od: SubOptikT
Zatím je to voňavý průběh. Idemo!
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:19Od: Smazaný účet
nekdo mne rikal, ze dneska, kdo prohraje prvni sdet vyhraje finale...
takze Juan ma dobry zaklad,...
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:26Od: janek_da
Nebylo to po prohraným setu a s brejkem dole?
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:31Od: Smazaný účet
ja doufam, ze to bylo mysleno i s dvouma brejkama dole...
[ Reagovat ]
10.09.2018 10:05Od: Sonja
:D
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:26Od: MarcelPersch
jenže on už se blíží k tomu, aby prohrál i ten druhý...
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:27Od: Marduch
FH winners zatím 7:4 pro Noleho.. že by nižší odskok balonů pod střechou?
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:11Od: Marduch
no, taktika "Delpovi vše do BH" sice Nolemu defakto přinesla zisk 1.setu, ale zároveň znamená většinou stereotypní průběh výměn. Prostě trochu šachy. Asi logicky. Delpo bude muset začít hrát na returnu agresivněji.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:08Od: Ereinion
Ten povrch je fakt hodně pomalý, což je pro Novaka ideální...vypadá to na 3:0, max. 3:1. DelPo by se musel hodně zvednout, aby to ještě zdramatizoval
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:06Od: Kozoroh Djoker-DelPo 6:3
Yess!! Novak využil první šance na returnu a byť s problémy, má první set!!
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:06Od: janek_da
Kozorohu, kolikrát Djoker vyhrál GS, když vyhrála GS Naomi Osaka?
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:10Od: MarcelPersch
Byť to nebylo adresováno mně, 1x dnes, Delpo na Djokovičovu hru prostě nemá odpověď.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:16Od: janek_da
to mi připomína komentáře po prvním setech s Wawrinkou
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:20Od: Davor1
Zobral si mi to z pera. Teda, z klávesnice :D
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:28Od: MarcelPersch
Ano, jenže Wawrinka to pálil už v tom prvním setu, byť nepřesně, Del Potro ho ani netlačí, myslím, že do toho začne pálit až bude příliš pozdě.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:30Od: janek_da
nejsou dava zápasy stejné, vždycky je nějaké "ale"
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:31Od: Road_to_Centre_Court
Tak srovnání s Wawrinkou dost pokulhává. DelPo Djokoviče nikdy na GS porazit nedokázal, Stan při prvním pořádném mači s Nolem na grandslamu, kde nebyl zdravotně indisponovaný, vyhrál první set 6:1. Navíc Stan nemá takovou slabinu jako Del Potro bekhend. Ano, trochu ho vylepšil v průběhu roku, ale Stan má dynamit jak v BH, tak FH a člověk nikdy neví, odkud přiletí rána. Delpovi vyletí něco z bekhendu třikrát za set a to je strašně málo.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:58Od: Kozoroh
Sorry, neumím se dostat do paralerních vesmírů :-)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:02Od: Marduch
pecka, řikal jsem si po Tildenu je čas na brejk. Ajdeeemoo.
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:01Od: annah
Djoker vypada, jako by utekl z hladomorny. Ale ma mimoradne hezke hadry. Vysledek tipuju na 3:1. Pro Djokoland
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:08Od: svetova.dvojka
Zhubnul a jde mu to..., kila navrch jsou na obtíž...
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:54Od: paddy
jaký je rozdíl, když
1. hráčka slovně napadne rozhodčího (muž)
2. hráč slovně napadne rozhodčího (žena)?

1. obrana ženských práv
2. nesportovní chování
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:07Od: a.magerova
Mělo by být:
Kluci s klukama a holky s holkama a byl by klid... mě osobně se moc nezamlouvá, když baby rozhodující chlapký zápas.
[ Reagovat ]
10.09.2018 00:08Od: a.magerova
opr. rozhodují
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:42Od: janek_da [ Reagovat ]
09.09.2018 22:36Od: Kozoroh Djoker-DelPo 2:1
DelPo na No1eho vyvíjí tlak, naštěstí Novak první komplikace ustál.
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:45Od: Marduch
Nole zatím není v ideální provozní teplotě, potřebuje se dostat do laufu, zatím je to na del Potra příliš opatrné.
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:55Od: Marduch
hezký dva nabíhaný voleje od Noleho, to by ho mohlo nastartovat..
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:36Od: janek_da
Nol6 je už od začátku v problémech. Empajrová mu bude muset začít počítat přípravu na servis od prvního ťuknutí.
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:41Od: Smazaný účet
jestli ho empajroba nepotlaci, tak to vidim s No6em spatne.
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:46Od: janek_da
:)))
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:46Od: a.magerova Re: :-))
Trefné pojmenování... a není to Američanka, takže ani žádná žaloba za jakoukoli újmu nehrozí... ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:42Od: Davor1
Samozrejme, v opačnom prípade to bude jasný sexizmus :-)
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:43Od: janek_da
A pozor, má děti!
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:48Od: a.magerova
Nole má syna i dceru a 2 bratry... no chybí mu sestra, aby na TOMTO neshořel...
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:21Od: Ma3ek
Počet komentárov tu tiež dokazuje že dnes finale nehraju dvaja najlepší hráči na turnaji:) Pre mna finale Rafa Thiem ked už dnes Delpo určite si to zasluži viac Novak viem že hral na turnaji akurat v tom prvom zápase s Madarom inak ani neviem že sa zučastnil Us Open a je vo finale... Delpa mam rad zápas nepozeram lebo sa bojim že zas budeme pozerat na obranu ktorá nuti k chybam a výmeny budu končit v site alebo v aute ale ráno snad zapnem a pozrem že Delpo vyhral alebo že Novak skrečoval že bol v šoku že prvýkrát na turnaji hrá zápas . Dobrú noc :)
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:25Od: gigin
Však je tu článek dvacet minut a mač teprve začal, tak co bys chtěl.
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:26Od: janek_da
chce spát
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:36Od: Smazaný účet
spis ma vitr s brixnera...
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:46Od: FulnekUltras
revize tapet nastupuje službu až po půlnoci ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:55Od: Kamilos88
A když jsem tady jednou psal, ze až Federer s Nadalem ukončí kariéru, tak to bude rána pro tenis, dělali si ze mě všichni srandu. :) Je to finále, ale v tomto složení to bohužel není proste ono.
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:57Od: FulnekUltras
to jen fanstábory nejsou tak vyhraněné - a fanatické ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:00Od: Kamilos88
Já jsem slušný tenis fan, ale tohle mě proste nebaví. Kdyby byl ve finále Nishikori s Thiemem, tak to bude lepší tenis. Takové ctyrhodinove mlaceni do obrany nepotřebuji vidět. Ať vyhraje ten lepší betonař. Jdu spát
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:01Od: Kamilos88
Možná to bude kratší. :)
[ Reagovat ]
09.09.2018 23:00Od: Marduch
blbost, je to jen ze začátku opatrné, logicky. Je to finále na tři. Postupně se oba dostanou emocionálně víc hry.
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:20Od: Andrew89 Delpoooo
vyhraj:)
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:19Od: Kozoroh
Idemo No1e!!!
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:11Od: a.magerova Tož co tož jak... ;-)
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:14Od: janek_da
tak tak
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:22Od: a.magerova
A koukám, že jim bude "pískat" baba, takže je tu velká šance se vymluvit na jakýkoli sexismus... :-)))
[ Reagovat ]
09.09.2018 22:22Od: janek_da
juchů
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist