Djokovič se bolestí nezbavil. V Melbourne ho v osmifinále vyřadil Hyeon Chung

  • AUSTRALIAN OPEN - Slabší servis, časté chyby, bolestivé grimasy a fantasticky hrající soupeř. Tak by se dal ve zkratce popsat poslední zápas Novaka Djokoviče na prvním turnaji od loňského Wimbledonu, po němž nehrál kvůli bolestem loktu. V osmifinále Australian Open vyřadil šestinásobného šampiona jednadvacetiletý Korejec Hyeon Chung, který si dva dny po výhře nad Alexanderem Zverevem připsal další cenný skalp. O postup do semifinále si zahraje s Američanem Sandgrenem.
    22. 1. 2018, aktualizováno | Aktuality |  236 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič po loňském Wimbledonu ukončil sezonu a půl roku léčil dlouhodobé zranění loktu. Bolestí se však úplně nezbavil. Musel se odhlásit z generálky na novou sezonu v Abú Dhabí i prvního turnaje roku v Dauhá a stoprocentně připravený nedorazil ani do Melbourne. 

První tři kola na Australian Open třicetiletý Srb zvládnul, čtvrtý soupeř už ale byl nad jeho síly. V osmifinále šestinásobný šampion prohrál 6-7 5-7 6-7 s jednadvacetiletý Korejcem Hyeon Chungem, kterému se povedla odveta za dva roky starou porážku. 

Djokovič si během zápasu nechával ošetřovat puchýře na nohou a promasírovávat problémový loket. Jeho výkon ve čtvrtém zápase po půlroční pauze nebyl ani zdaleka optimální, částečně byl zřejmě ovlivněn i bolestmi. Srb trefoval některé servisy, jehož styl se snaží kvůli problémům s loktem změnit, velmi malou rychlostí, chyběla mu jistota a razance úderů. 

Přesto bojoval a nechtěl se vzdát. V prvním setu smazal ztrátu 0-4, ve druhém se dostal ze stavu 1-4 a ve třetím vyrovnal z 1-3 na 3-3. Jenže Hyeon Chung se prezentoval skvělým tenisem, vycítil šanci na velký úspěch a příležitosti se nezalekl. Předvedl velkou atletičnost, výbornou obranu i parádní útočné údery a prohozy. 

V tie-breaku třetí setu Djokovič zlikvidoval manko dvou minibrejků a vyrovnal z 0-3 na 3-3, ovšem poslední čtyři výměny patřily asijskému soupeři. Hyeon Chung neznervózněl a po třech a půl hodinách mohl slavit cenný skalp i životní výsledek.



"Dnes jsem si splnil sen. Zahrát si tady s Novakem pro mě byla čest," řekl Hyeon Chung, který díky skvělému pohybu pokrýval velkou část kurtu. "Snažím se kopírovat Novaka, trochu se po něm opičím" smál se korejský tenista.

"Předvedl neskutečný výkon. Byl lepším hráčem a vyhrát si bez debat zasloužil. Když byl v úzkých, předvedl neuvěřitelné údery. Chvílemi byl jako zeď. Bylo to působivé," prohlásil Djokovič po zápase se soupeřem, který připomínal mladší verzi jeho samotného. Korejec ve výměnách bojoval do poslední chvíle a z defenzivy dokázal zahrát vítězné údery. 

Majitel dvanácti grandslamových trofejí Djokovič hrál na prvním turnaji pod vedením Radka Štěpánka. Ten se do Srbova týmu, ve kterém je i André Agassi, připojil v průběhu 'zimní' přípravy. Nejen tu však komplikovaly přetrvávající zdrvaotn problémy. "Musím se smířit s okolnostmi, i když je to frustrující," dodal skleslý Djokovič.

58. hráč světa Hyeon Chung, který loňskou zakončil sezonu triumfem na Turnaji mistrů pro hráče do 21 let ATP Next Gen Finals v Miláně, byl na grandslamu dosud jen jednou ve třetím kole (Roland Garros 2017). V Melbourne své maximum překonal díky premiérovému skalpu tenisty Top 10, když Alexandera Zvereva v pětisetovém dorazil kanárem, a po dnešní výhře nad bývalou světovou jedničkou se může těšit už na čtvrtfinále.

V něm bude navíc favoritem, neboť narazí na americké překvapení letošního ročníku Australian Open Tennyse Sandgrena. O pět let staršího Američana, který teprve v Melbourne slavil premiérovou výhru na grandslamovém turnaji a vyřadit dokázal Stana Wawrinku či v dnešním osmifinále světovou pětku Dominica Thiema.

"Na grandslamu hrají všichni dobře a do čtvrtfinále se nikdo nedostane náhodou. Na mě je, abych se dobře vyspal, odpočinul si a na zápas se dobře připravil," řekl Hyeon Chung, který Sandgrena porazil 2-1 na sety před dvěma týdny v Aucklandu.

• AUSTRALIAN OPEN 2018 •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 55,000.000 australských dolarů
pondělní výsledky (22. 01. 2018)
• Dvouhra mužů - osmifinále •
Berdych (19-ČR) - Fognini (25-It.) 6-1 6-4 6-4
Federer (2-Švýc.) - Fucsovics (Maď.) 6-4 7-6(3) 6-2
Sandgren (USA) - Thiem (5-Rak.) 6-2 4-6 7-6(4) 6-7(7) 6-3
Hyeon Chung (Kor.) - Djokovič (14-Srb.) 7-6(4) 7-5 7-6(3)
Čtvrtfinálové dvojice
Nadal (1-Šp.) - Čilič (6-Chorv.)
Dimitrov (3-Bulh.) - Edmund (Brit.)
Hyeon Chung (Kor.) - Sandgren (USA)
Federer (2-Švýc.) - Berdych (19-ČR)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (236)
22.01.2018 21:01Od: annah
Teď jsem se podívala ze záznamu na zápas Chung - Nole, protože přímý přenos jsem neviděla, a připadá mi, že místy se na kurtu pohybovali ti Chungové snad dva! Neuvěřitelné, co ten malý Korejec doběhl a z jakých úhlů míčky trefoval! Klobouk dolů. Nedivím se, že Djoker prohrál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:08Od: Pe3k
Po zápase říkal, že s snaží hrát jako Djokovič, že je to jeho idol...
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:10Od: stopan
az taky maly nie je ma idealnu vysku 185 cm.
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:37Od: svetova.dvojka
Nastupují generace Chung-Sandgren versus souboj tenisových veteránů Federer-Berdych.
[ Reagovat ]
23.01.2018 01:19Od: Forehand
Sandgren ma 26, nie?..

Inak, aj vam pripomina Harryho z Blby a Blbsi?...
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:33Od: Ma3ek
Djoko nehral zle Chung bol skvelý Novakovi chýbalo ho to čo ho zdobí z Rafom najviac to že v najdoležitejších momentoch zahral najlepšie dnes v prvom sete tiebreak stav 3-4 a dve lachké chyby a 3-6 a je po sete v tretom sete podobne ale po pauze nemá sebavedomie ktoré si roky budoval a ktoré ho zdobilo nič nejde zo dna na den inak myslím herne a fyzicky bol pripravený len mentálne nebol tam kde býval ale bude a dnes mal smolu že super bol taký dobrý zhoda okolností akakolvek kritika je bezpredmetná on sa vrati hned ako bude mat späť sebavedomie . Skoda chcel som finale s Rafom ale dnes zaslužene Chung. Tazko povedat ako s Rogerom ten hra uplne iný štyl tenisu takže to može vyzerat inak často sa ani nedostane do hry lebo Fedex hra rychlo sedia mu podmienky a má dominantý servis a ten nizky odskok je spravený výlučne pre nho. Rano Vamos Rafa lebo to može byt velmi zlé keby vypadol ale verím ..
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:26Od: Smazaný účet
Jinak gratuluji Chungovi k postupu, v koncovkách setů zahrál skvělý tenis a několik parádních prohozů Novaka na síti. Ač měl Novak viditelné rezervy ve své hře snad se brzo vrátí tam, kde patří.
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:49Od: Pe3k
Teď jsem dokoukal highlights a Chung je talent jak prase. O to víc, že bez servisu a taky nemluví se o něm...to je jen samy Zverev přibyl Šapo, ale Korejec mě překvapil! Konečně silná mladá generace! Šapo, Chung, i ten Zverev a pak Felix.
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:55Od: Smazaný účet
Jako nezaujatý fanoušek musím uznat, že to byl parádní zápas, a Chung vždy dokázal nějak překvapit, hlavně v těch důležitých momentech zápasu. Zápas se musel líbit. Se Sandgrenem to může být taky skvělý zápas.
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:57Od: stopan
Chung ma na to aj idealnu vysku 185,ma 21, idealny vek na zlepsovanie herne, ak mu vydrzi zdravie a motivacia. Zverev je pre mna taka vysoka zirafa, podla mna dokaze prekvapit ale co vidi, chyba my u neho lepsia fyzicka pripravenost, Kyrgiosovi chyba vacsia variabilita v hre aby dokazal robit velke vysledky a prekvapit supera na opacnej strane kurtu, a samozrejme mal by viac krotit vasne.
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:10Od: Pe3k
Fajn ze si to napsal, jeho výška mě zajímala a nemusím to ani hledat. Jo 185 je na ty Djokovicovy gymnastické eska pády ideál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:19Od: Gogiska
vacsou variabilitou myslis co?
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:42Od: stopan
Pozri Kyrgios je silovy hrac, vacsinou do toho bije ale tenis nie je o bum bum, ale najma o technike a s tou je spojena variabilita a s tou je spojena improvizacia , to jest spravne reagovat a zvolit vhodny uder v dany moment, zmenit rytmus,skratit hru, vyuzivat topspin, rotaciu lopticky, slajz.... Nick do toho vacsinou tlaci ako do pily a casto to konci autom, preto som aj pisal ze proti Nadalovi mu okrem wimledonu neverim vobec, velakrat sa vyhadze.
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:55Od: Gogiska
Aha, no asi hovoris o niekom inom a nie o Nickym. Jeho problem nie je nedostatok variability, ale footwork, casto x hra forehand s prilis velkou rotaciou, ked sa dostane do dlhsich rallies tak sa stiahne do defenzivy a len pinka bez razancie plus nedostatok koncentracie.
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:04Od: stopan
praca noh je spojena s technikou , nacasovanim, a o com hovorim, chyba mu vacsia variabilita v hre, zmenit, rytmus, pinka pinka, nie je Nadal ani Djokovic, ze ma skvelu obranu z ktorej vrati vsetko. Prekvapit supera uderom, ktory necaka je velmi dolezite hlavne na big pointoch.
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:17Od: Gogiska
Techniku ma strasnu, to je pravda, ale aj v tom sa ukazuje aky je to talent, ze aj s tak hroznou technikou napr forehandu dokaze zahrat take uhly ake hra. Chyba mu trener, ktory by mu ukazal smer, lebo Nicky je najlepsi ked hraje svoju ofenzivnu hru a nie to co hral prve dva sety s Grigorom.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:09Od: ipko
zdá sa, že Roger to má pekne vymetené až do finále, ale tak uvidíme čo ten obávaný Berdych.. potom už v semifinále jeden z dvojice Sandgren/Chung nemajú šancu, skúsenosti sa musia prejaviť a myslím si že to nezvládnu hlavou.. Hyeon dnes ale perfektný výkon vo výmenách, kde naozaj Novaka výrazne prehrával, ale teda ukazuje prečo vyhral zaslúžene Next Gen v Miláne..
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:11Od: Amputace
Přečti si diskuzi - ani zdaleka to nemá vymetené. Berdych - životní forma; Chung - budoucnost tenisu, největší talent, potenciál. Snad až Nadal nebo Dimitrov ve finále by mohli být v pohodě.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:24Od: Pe3k
Chtěl bych vidět tohoto Berdycha proti aktuálnímu Nadalovi! To že ho pred AO smetl na exhibici nebudeme brát v potaz, ale nedivil bych se kdyby zase zpíval kanárek jako v AO 2015...
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:33Od: Amputace
Anebo by ho Nadal smáznul jako ve Wimbledonu. To máš těžko. Posuzovat jejich šance podle nejslabší Nadalovy sezóny možná není úplně nejšťastnější... Ale nepřestávej doufat, třeba je přece jen uvidíme. Ale to by mohlo být až ve finále, což už Berdych bude unavenej nebo nekoncentrovanej. Je jasné, že svůj nejlepší tenis předvede právě proti Rogerovi, potom už to půjde dolů.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:47Od: Pe3k
No ve finále bych nespoléhal na to, že Berdych předvede to nej, ty snad ano? Oproti tomu nyní je nahecovany a na vítězné vlně! Neoblíbené Del Pa a Fognu smetl jako nic...
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:55Od: Amputace
A ve finále by nahecovaný nebyl? To nemyslíš vážně... Del Potro uhrál na AO nejvíc snad čtvrté kolo a Fognnini měl tradičně ani ne 60ti procentní první servis a přes 30 UE, což je na dvě hodiny hry slušná nálož... A proč je zrovna Fognnini pro Berdycha neoblíbený, když spolu hráli jen pětkrát a to naposledy před třemi lety a většinou na antuce, taky moc nechápu.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:57Od: Pe3k
Zeptej se ho...nahecovany by ve finále určitě byl, to snad každý, ale tam by nervy hodně pracovaly a rozhodovaly zkušenosti více než ve čtvrtfinále.
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:17Od: Amputace
Tak konečně už chápu, proč Federer tenkrát porazil toho Soderlinga...
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:45Od: Pe3k
Toho snad porazil téměř vždy, ne?
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:59Od: Amputace
Ano. Stejně jako Berdycha.
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:07Od: Pe3k
Berdych ho dal na olympiádě a Wimbledonu, Robin na ubohém RG.
[ Reagovat ]
22.01.2018 23:18Od: Amputace
No ale na Wimbledonu, který vyhrál ubohý Nadal. Tohle vítězství nemělo žádnou váhu. Prohrát s Nadalem finále na trávě značí nulovou konkurenceschopnost.
[ Reagovat ]
22.01.2018 23:22Od: Pe3k
Lol
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:41Od: Ma3ek
Rok 2015 nehral Berdych proti skutočnému Nadalovi to vie každý takisto ako Djokovič neporazil pravého Nadala na French Open v tom roku sa vrátil herne paradoxne až v halovej sezone dovtedy to vyzeralo že už bude koniec..
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:43Od: ipko
ako Rogerov fanúšik sa k tomuto hnutiu nepridám.. Tomáš má dobrú formu, ale určite nie životnú, tú mal pár rokov dozadu.. Roger je favorit a mal by si to postrážiť max. v štyroch setoch.. naozaj stačí si pozrieť posledné dva vzájomné zápasy na AO a všetko je jasné..
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:03Od: Ondra979
nj, kazdy zapase je jiny, ja se trochu obavam..snad to bude max ve ctyrech ale muze se stat leccos.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:59Od: Kozoroh Djoker-Chung 6:7(4), 5:7, 6:7(3)
Nemám po dnešku náladu se zde vypisovat, ale řekl jsem si, že i k tomuto zápasu si musím říct své. Nikdo jiný z Djokolandu to za mně neudělá.

Djokera dnes potopila chabá využívanost brejkbolů (5 proměněných z 19 vypracovaných) a výborná aktivní defenziva Chunga, která ve výsledku zblokovala tu No1eho. Djokerovu pozici dále ztížila nerozehranost (nezapomínejme, že se jedná o první comebackový turnaj) a přetrvávající bolest lokte. Několikrát mi u Novakova bolestného výkřiku zatrnulo :-(

Před turnajem jsem si nedělal naděje, že by Novak mohl zaútočit na titul. Sice by se to podobalo loňskému zázraku RF, ale návrat Rogera byl spojen s intenzivním tréninkem a vylepšeným bekhendem, naproti tomu No1e několik měsíců nevzal raketu do ruky. Nalosování k Zverevovi mi aspoň dodalo optimismu, že by Djoker mohl dosáhnout na SF (+625 bodů do ATP žebříčku) a v něm vzdorovat Fedexovi. No ale dopadlo to úplně jinak a hořce...

Djoker se jednou vzchopí, tak jak Fedex a Býk, ale cesta, vedoucí k tomuto cíli, je trnitá. Letošní rok může být ztracenou sezónou, tak jak byla ta loňská. Ale do konce současné dekády Serbinátor rozšíří svou GS sbírku, o tom jsem pevně přesvědčen!!
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:17Od: Labi
o tom nepochybuj, u Djoka to je otázka času ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:19Od: Pe3k
Nole bude z5, neboj, ale bude to trvat...
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:25Od: Franky
Neskladaj hlavu :) Tebe ako jednemu z uznavanych prispievatelov a naozajstnym prinosom pre diskusie TP (narozdiel od trolla z petrzky ci tranza ktory tu sice vela prispievaju avsak ich bezduche prispevky su uplne o nicom) prajem aby Nole dobehol minimalne Nadala v GS aby tak neziaril popri Fedexovi sam ako majitel druheho najvacsieho poctu GS. DOkonca si dovolim tvrdit ze formu by mohol doladit uz do tohtorocneho USO s tym laktom este nevieme uplne ako to je a to ze Chung hral zivotny tenis + nerozohratost tam zahrala velku rolu. Tento rok je urcite v hre pokial bude fit.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:35Od: a.magerova
Nebuď smutnej... držím Ti sesli vedle sebe... ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:06Od: turista
No pro Djokoland je to dnes hořký. Ale bude to lepší.
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:07Od: Forehand
Opat musim zopakovat, to co som tvrdil pred rokom.

Pripomina mi to Rafovu 1.5 sezónu, kedy sa naozaj nedarilo. Zranenie a hlavne dlhodoba neuspesnos pri BB, a skvele hrajuci superi. Djokovic z tych vsetkych prehier snad nezapisal ziadnu, kde by hral vyslovene zle. Kyrgios, Goffin, Istomin, Chung, oni sa vsetci odtrhli z retaze, presne ako Pouille, Verdasco, ci Fognini. Samozrejme, 100% Djokovic by s tym mal menej problemov, ale niekedy, teda dokonca vacsinou staci na vyhru aj 80% vykonnosti a preto je pech, ked sa stretne akurat s niekym, kto predbˇvedie zivotny vykon..
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:09Od: Forehand
Mozno s Thiemom na RG mu je mozné nieco vytknut od druheho setu, ale dnes hral Nole velmi solidne.
[ Reagovat ]
23.01.2018 01:35Od: Marduch
Nikdo jiny to za tebe neudělá, pac to asi moc lidi z Djokarny nevidělo. Byt to aspoň semicko, kancelar by počkala. Jinak, take bych chtel byt optimistou, ale ty zdravotní patálie mi to nedovolí. Tam, kde Nole potřebuje zatlačit na pilu, coz je primárně servis prip. promenovani BB ve fyzicky i psychicky vypjatych momentech, tak tam se hráč musi 100% oprit o svy tělo. V opačným pripade tam moc prostoru na zlepseni byt nemuze..
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:43Od: Nola
nevidela som zapas, aspon som bola v klude :D Nole nehral ziadny pripravny turnaj odhlasil sa z oboch, ktore mal na plane, potesilo, ze sa rozhodol hrat na AO a kazdu vyhru som brala ako bonus, ak dnes dostal nalozene, tak stretol lepsieho supera, Chung je zaujimavy hrac, volaju ho aj maly Djok, hral vyborne uz proti Zverevovi , ako sa Novak citil vie iba on sam, ak sa aj vyhovaral, klamal, tak nie je jediny na okruhu, ktory hlada dovody prehry, nam ludom, nie je cudzie, hladat pricinu inde, len nie v sebe, kto si dokaze z vas priznat, ze sa obcas vyhovara, ak mu nieco nevyjde? na druhu stranu Stan skoncil uz v 2.kole, Andy ani nenastupil, tak by som mu aj celkom verila, ze nieco nebolo OK, ale zial s tym servisom, co som videla v sobotu, by aj tak nemal z pohladu triezveho fandu narok na nejaky lepsi vysledok
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:20Od: Pe3k
Fajn koment.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:20Od: Pe3k
Zapomíná se tady na fakt, že Roger o5 musí jít přes hráče s nejlepší aktuální formou a tím je pro změnu Berdych. Žebříčkové postavení je irelevantní pokud Chung smete Djoka a Berdych Del Pa. Po losu šel strach z JMDP a ND, teď je to Bird koho se moudří obávají (na předešlé zápasy v tomto případě nespoléhat).
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:24Od: Smazaný účet
ANO, v tuto chvíli je žebříček irevelantní????? BOŽE ty jsi borec. Celou dobu se brečelo, jak RAfa má vždy lehký los,že nenarazí na TOP 10. Bože ty musíš být dobý k.k.t.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:27Od: Forehand
Oni si nevidia na špičku svojho nosa..:)
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:34Od: Amputace
Jsou to neskuteční klauni. Vážně neskuteční. Ta jejich logika - to je jako děti někde na pískovišti. Pokud zítra porazí Cilic Nadala a Federer to celé vyhraje, bude to znamenat, že měl Nadal těžší los? Naopak, pokud to celé vyhraje Nadal a porazí ve finále Berdycha, bude to znamenat, že měl těžší los Federer? Prostě i kdyby Federer prohrál s Berdychem a Nadal pak Berdycha porazil, jim to stejně bude málo a za dva roky by se stejně oháněli tím, že Nadal ve finále AO 2018 porazil devatenáctého hráče v žebříčku...
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:34Od: Smazaný účet
Oprava: irelevantní a dobrý. On mě vždy Petříček svojí blbostí vytočí.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:29Od: Amputace
A pokud Del Potro smetl Federera a Nadal pak Del Potra, je pak žebříčkové postavení Del Potra relevantní, nebo ne?
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:37Od: stopan
Del Potro ma bud problemy s koncentraciou alebo kondickou, zapas s federerom bol dost vyrovnany, v semifinale po prvom sete s Nadalom uplne odisiel, podobne mdlo posobil aj v zapase s Tomasom B.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:41Od: Amputace
O špatné kondici Del Potra byste mohli vy, fanatici, přednášet především v souvislosti s rokem 2009, co?
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:44Od: stopan
bavime sa o sucasnosti, vtedy bol del potro v zivotnej forme vyhral US open paradoxne v australii 2009tom dostal od federera ako darcek dvoch kanarikov.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:54Od: Amputace
Ty vůbec nerozumíš tenisu, ale vůbec. Nemáš vůbec tušení, jak významně se kvalita obou hráčů vzájemně ovlivňuje. Ty vidíš akorát věci, které chceš vidět. Viděl jsem desítky zápasů Nadala, ale taky třeba Djokoviče, ve kterých jejich soupeři doslova odpadli a plazili se po kurtu, zatímco Djokovič s Nadalem pořád běhali jako koloušci. Proč asi? Protože jejich herní styl je na to zaměřen - umořit soupeře k smrti. Naopak jsem mnoho takových zápasů neviděl u Federera. Proč? Protože obvykle nemá každá druhá jeho výměna 15 a víc úderů. Rozebírá spíše útočné možnosti soupeře, než jeho obranu, na kterou naopak cílí Djokovič a především Nadal.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:10Od: stopan
to si vymyslel mudrost, no bez tebe by nato neprisiel nikto, ze sa na kurte obaja akteri herne ovlyvnuju, ale asi clovek nie je slepy a vidi co sa deje na kurte a ked niekto ma v sete pomer vyhratych fiftinov 8 ku 25, uspesnost prveho podania 53% a kazi banalne lopticky tak to uz aj trochu o inom ako len o superovi na druhej strane, je to uz aj o fyzickej a mentalnej pripravenosti.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:19Od: Amputace
Nemůžu za to, že se ti musí vysvětlovat úplně základní věci - a to navíc povětšinou bezúspěšně. Ty si sám určuješ, kdy kdo hrál dobře, kdy někdo odpadl fyzicky atd. Tímhle stylem si to prostě pokaždé zformuješ tak, aby Federer prohrál s těmi nejlepšími a naopak Nadal porazil ty nejméně koncentrované a fyzicky odpadající. Na to už kašlu. Ty si klidně dál mysli, že čf Berdych a sf Chung je v současnosti ta největší překážka, já se tím budu i nadále bavit.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:17Od: Pe3k
Pokud někdo z vás dvou nerozumí tenisu, si to ty. Stopan píše rozumně. Jsi jen hejtr Federera s o něco lepšími znalostmi než Trolhand...howk.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:45Od: Amputace
Obhajuješ si tady Berdycha jako obrovského soupeře, přitom Federera naposledy porazil někdy před šesti lety a od té doby mu vzal asi čtyři sety. Úplně každý normální fanoušek tenisu předpokládá, že to bude ve třech, maximálně čtyřech setech pro Federera. Ale vy děláte, jako by musel hrát proti verzi Nadala 2010.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:13Od: Pe3k
Ehm říká ti něco "aktuální forma"?

Btw Nadala verzi 2010 by Roger svým větším rámem a neo-backhandem rozdrtil. Nadal 2010 to byl další ukázkový případ cake draw. O jeho výkonnosti z té doby nejlépe ukazuje jeho prohra s Bagdatisem pár dní před US, toho roku dostal naloženo i od hráčů jako jsou Ljubicic, Lopez, Rodick, Davydenko... slabí hráči, slabé éry dělali z "nejsilnější verze Nadala" trhací kalendář...
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:29Od: Amputace
Takže šest let neměl Berdych formu, ale konečně ji chytil... Rozhodně dobrá zpráva pro český tenis... Berdych mohl být v sebelepší formě, ale Nadala s Federerem nikdy porážet neuměl. Samozřejmě může vyhrát, ale víš stejně dobře jako já, že je to vysoce nepravděpodobné. Vaše fanatická tendence glorifikovat jeho stávající formu je jako z absurdního dramatu. Stejně víš moc dobře, že se Berdych složí už v šatně a formu může mít jakou chce.

To je škoda, že ten rám neměl už tenkrát, mohl Roger mít na kontě o nějakých cca 15GS víc.

Btw. viděl jsem včera v noci novou Rogerovu reklamu na špagety. Čistě z filmařského hlediska velká kvalita. Vážně přesvědčivý herecký výkon. On k tomu má koneckonců veškeré předpoklady.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:30Od: Franky
ahahahhahhaaa :D slaba era sa vysanntila na najsilnejsom Nadalovi :D pekne si mu nalozil :D k tomu doplnim este finale TM2010 kedy dostal nakladacku od Rogera a ostala mu tak labutia piesen pre TM do konca kariery :)))
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:40Od: Amputace
No ohromně mi naložil. Až na to, že já jsem Federerovu éru nikdy nezpochybňoval. Jediné, co jsem tvrdil, že mu v těch letech chyběl soupeř formátu pozdějšího Djokoviče a Nadala. Bylo tam spoustu - bohužel - nedovršených talentů. Především Nalbandian a Safin, kteří rozhodně měli potenciál dotáhnout to na úroveň Nadala či Djokoviče, ale i vinou zdraví se tomu ani nepřiblížili. Nebyl tehdy sice kromě Rogera žádný obdobně velký tenista (až později Nadal a Djokovič), ale naopak mi přijde, že ta paleta hráčů, řekněme druhého sledu byla daleko pestřejší a stylově rozmanitější, takže se dá těžko mluvit o slabé konkurenci.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:44Od: Pe3k
Tvůj tábor o tom mele už desetiletí...
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:46Od: Amputace
Jakej můj tábor? Říkám ti, co si myslím já. Že to nedokážeš akceptovat a cpeš mi něco, co si vůbec nemyslím, je tvůj problém, ne můj.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:49Od: Pe3k
Napsal jsem jen pravdu, že ji nejsi schopen akceptovat je tvůj problém...
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:56Od: Amputace
Jakou pravdu? Píšu, co si myslím o Federerově éře. Neumíš číst, nebo co?
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:03Od: Franky
ale zaujimave ze beriete do uvahy len tychto dvoch hracov ktory by som povedal ze s Rogerom viacmenej zacinali...lebo Roger sa zacal presadzovat na GS az v 22! nie v 19 ako Nadal alebo 20 ako Djoko..Dalsia vec je spomalovanie ostatnych GS - od r.2007 kde okrem RG boli povrchy citelne spomalene a vtedy sa otvorila brana hracom ktory dovtedy vynikali iba na RG ale na zvysnych si vacsinou neskrtli...mozno okrem Agassiho
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:16Od: Amputace
A jaké jiné bych měl brát do úvahy? Větších hráčů (Federer, Nadal, Djokovič) v posledním desetiletí nebylo.

No ti tři rozhodně nejsou vrstevníci a jsou od sebe cca pět let. To znamená, že v době, kdy měl Federer už spoustu zkušeností (např. s finálovými zápasy na GS), Nadal a Djokovič je teprve získávali, to, že se začali prosazovat v nižším věku na tom vůbec nic nemění.

Zpomalování povrchů samozřejmě Nadalovi s Djokovičem nahrává.
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:57Od: Franky
jak ziskavali? o com trepes? Nadal uz mal davno nielen skalp Fedexa ale 4GS na konte ked sa presadil aj na W. Toto neobstoji Rafa uz porazil ako 16r na antuke Costu ktory bol slusny antukar. U Nadala toto vobec nehra rolu skor u Djoka ktoreho aj teraz zradza aj psychika (najma po vyhranom RG). Ano su to vynimocny hraci ale nehovor ze do r. 2009-10 ich nebolo a ze Fedex nemal dokopy s kym hrat. Kazda era mala svoje hviezdy a takisto Safin dokazal porazit Fedexa v SF AO ako aj Nalbandian nielen Rafa ci Djoko
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:58Od: Franky
takisto je otazne keby mal Fedex o 5r menej jak by to po r.2010 vyzeralo a ci by Rafa s Djokom mali aspon tie GS co maju...
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:02Od: Amputace
No jsem si takřka jistý, že kdyby byl Federer o pět let mladší, v letech 2003-2007 by nezískal 8 nebo kolik GS. Protože by si je rozdělovali s Nadalem a Djokovičem.
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:03Od: Franky
Alebo mozno Roddick s Hewittom...to je keby keby...
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:00Od: Amputace
Omg. Tohle už jsem tady řešil tisíckrát a kašlu na to. Pokud si myslíš, že už v roce 2005 byl Nadal konkurenceschopný na AO či US Open, mysli si to spokojeně dál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:03Od: Franky
ja si myslim to co celu jeho karieru. on tam konkurencie schopny (s najlepsimi) neni ani teraz. Staci naspat zrychlit kurt aky bol pred r.2007-08 a sme doma prinajlepsom by vyhral 1GS - 2GS mimo antuky ale inak nic...
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:07Od: Amputace
A to že v šestnácti porazil Costu... To je jako bys za deset let, až bude mít Chung 10GS (hypoteticky), tvrdil, že už v roce 2018 byl konkurenceschopný, protože porazil Djokoviče. To je jen známka obrovského talentu, ne konkurenceschopnosti, do které se Nadal s Djokovičem vypracovali. Ty si myslíš, že Nadal přišel na okruh a hned to byl komplexní tenista, schopen plnohodnotně konkurovat možná nejlepšímu hráči všech dob v nejlepší formě a nejlepších tenisových letech na všech površích? Nebuď naivní..
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:12Od: Forehand
Ak si to o Nadalovi myslia, ale o Federerovi nie, vlastne tym len potvrdzuju, ze Nadal je v ich ociach vyssie. Sú to motáci..
[ Reagovat ]
22.01.2018 23:07Od: Franky
to nevravim...Nadal je nesporny talent s Djokom a urcite velky makaci...mozno si dovolim tvrdit ze aj vacsi makaci ako Fedex. Ale ano viac makaci ako talenti skor a nesnaz sa mi zobrat to ze proste im pomohlo spomalovanie povrchov. Lebo mladucky Roddick tiez vyhral USO alebo mlady Safin (tiez USO) a potom nic velkeho...tak co oni nesli tak hore? Ked si talent a dobry mozes byt konkurencie schopny vsade...Kazdy rok moze byt iny ale nie cela era ako tu kecate 2na3 ...boli tam? boli...mali ukazat ako mladici co v nich je ked jedna generacia uz koncila...v opacnom pripade by mal vyhodu Fedex teraz keby ako 31rocny hral ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 23:32Od: Amputace
Však nepochybně má teď Rafa v těch pěti letech zase výhodu, stejně jako ji měl Federer, když bylo Nadalovi osmnáct, devatenáct let a neměl ani zdaleka tolik zkušeností. U Nadala je zkrátka matoucí, že se v podstatě okamžitě stal antukovým megatalentem a také jeho finálová účast ve Wimbledonu 2006 je docela matoucí a podle mě byla také velkým dílem náhody a přijatelných soupeřů, na které při cestě do finále narazil. Zrovna na tom Wimbledonu lze nepřímo pozorovat Nadalův vývoj mimo antuku - 2006 neměl ve finále v podstatě šanci, 2007 prohrál v pěti setech a 2008 v pěti setech vyhrál.

Už jsem to jednou psal a napíšu to podruhé: nijak nezpochybňuji, že zpomalování povrchů bylo pro Nadala výhodou, stejně jako pro Djokoviče či Murrayho, tedy pro hlavní představitele nové tenisové éry. Federera to určitě naopak spíš znevýhodnilo.
[ Reagovat ]
22.01.2018 23:42Od: stopan
z toho wimbledonskeho finale 2006 mam dodnes matuce pocity, Federer ma vykonom dost vtedy sklamal, sice vyhral, ale Nadal bol paradoxne utocnejsim a agresivnejsim hracom, ale hrozne hrozne kazil, asi mu chybali skusenosti, aj jeho hra je postavena na aktivnej obrane, aj dnes je badat ked nadal sa snazi viac tvorit aj viac kazi.
[ Reagovat ]
22.01.2018 23:45Od: stopan
pri jeho style hry a rychlosti je efektivnejsie hrat agresivne od baseliny a nicit utociaceho protihraca ranami do dokrytych uhhlov a sran.
[ Reagovat ]
23.01.2018 03:29Od: Franky
Ok mozme sa natomto celom zhodnut...a este sa robia unahlene zavery...vseci vratane Djokera este hraju a Nadal s DJokom maju oproti Fedexovi este par let k dobru...takze uvidime ako to skonci a potom budeme mudrejsi kto mal aku karieru
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:31Od: Ondra979
Berdych pro Federera umi byt nebezpecny, to uz nejednou dokazal. Loni tady sice nemel sanci, ale v Miami zase sahal po vitezstvi, hraje tady v dost velke pohode takze zebricek v jeho pripade neni vypovidajici. Cekam tezky zapas. Nadal ma Cilice, kterz je nazebricku vys nez Berdych, ale az zapasy ukazou, kdo ma tezsi los pro QF.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:43Od: Pe3k
Tak.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:43Od: Amputace
Ano, loni v Miami. A to byl taky jediný set, který Berdych za poslední dva roky s Federerem vyhrál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:45Od: Pe3k
I ve W byl Rogeruv nejtěžší zápas proti Berdychovi.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:54Od: Ondra979
tak tak, Berda proste na Rogera umi nejlepe z velke ctyrky, dolozene to je, navic tady hraje v nebyvale pohode. V zadnem pripade se nevyplati ho podcenit, cekam urcite tezsi zapas nez loni..jinak o losech nema moc cenu se bavit, vzdycky je to trochu zkreslene, ted to ma Rafa zebrickove tezsi, to je jasne. Jeste se vratim k USO - tam mel Federer 2 x pech - jednou s Murraym, ktery se bohuzel odhlasil pozde, az mi to prislo jako by to udelal naschval. a pak s DEl Potrem - ale porazit ho asi mohl. jen proste Del Po nedokazal vykon zopakovat, a to bylo plus pro Nadala, rozhodne to byl po Rafovi druhy nejnebezpecnejsi souper, ktereho Roger mohl dostat.
[ Reagovat ]
22.01.2018 20:08Od: Amputace
Já jsem ten zápas viděl. Del Potro rozhodně nepředváděl žádný supertenis. Federer si to hodně zkazil sám, hlavně v koncovce setů. Nebezpečný byl, ale to i pro Nadala. Po prvním setu Nadal přidal na agresivitě a Del Potro odpadal. Ale u něj je to spíš také o psychice, než fyzické unavenosti jako takové. Je to docela hypochondr, to jeho příznačné plížení se po kurtu je dnes už legendární. Zároveň je také třeba zdůraznit, že pro Del Potra je asi o něco příznivější match-up Federer než Nadal. To vše sehrává svoji roli. Obecně bych řekl, že útočně laděným hráčům, jako je Del Potro, se celkově hraje lépe proti Federerovi než Nadalovi. A to vůbec nemyslím jako nějaký útok na Federera. Samozřejmě nejsem blázen, abych tvrdil, že v tom semifinále hrál Del Potro s Nadalem nějak excelentně, ale faktorů, které to způsobily, je víc, než jen únava po zápasu s Federerem, který ani nešel do pěti setů.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:45Od: Amputace
Najednou ukážou až zápasy :DD Ale to tady bylo před AO breku, jak jednoduchý má zase Nadal los. Teď ovšem ukážou až zápasy. Jsem pro. V tom případě doteď měl jednoznačně těžší los Nadal, uvidíme, jak to půjde dál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:10Od: Amputace
Federerův los se jeví stále těžší a těžším. Osmifinále Fuckovics, čtvrtfinále Berdych, semifinále zřejmě Chung. Porazí či utká se na tomto turnaji s hráčem top 10? Co myslíte?
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:13Od: Kamilos88
Nemůžou s Rafou za to, že se borci ve třiceti rozsypou. Oni jsou věrní strážci ATP Tour a dokud nebude někdo jejich pozice hoden, tak budou vyhrávat GS dále.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:34Od: Amputace
To tady bylo keců, jak má Rafa opět snadný los a bla bla bla. A hle - realita je úplně jiná.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:37Od: Kamilos88
Má to těžší. To je třeba uznat. Ale on se s tím popasuje určitě
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:38Od: stopan
Rafan byt mat v osmefinale Chunga alebo Sandgrena ci Fogniniho urcite by to lahsie ako so Schwartzmanom nemal a Chung sa javi ako dost nebezpecny hrac.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:44Od: Amputace
Ano, ale já se bavím o semifinále, ne o osmifinále. Federerovi vypadly dvě největší semifinálové hrozby - Thiem a Djokovič. Teď to má až do finále úplně vymetené. Klidně se může stát něco podobného jako v případě loňského US Open.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:15Od: stopan
vo strtfinale ma Berdycha, je to hrac sirsej svetovej spicky, ci je momentalne alebo nie je v top ten, Chung, ked porazil Djokovica, aj ked ten ma po zraneni, tak je to mozno vykonostou v buducne adept na top ten a vyzera, ze je momentalne v zivotnej forme, a zeby potrapil kohokolvek,a urcite ma vacsi herny potencial ako Zverev alebo Kyrgios, Nadal na US open nestratol hraca ani na French open, ktorý by bol odhodlaný sa pobit na kurte za kazdu cenu o vysledok, ti superi posobili vykonom nemastno neslano.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:27Od: Amputace
Se.reš si do huby. Jsi jen hater, nic víc. Rozumná diskuze s tebou nemá cenu, protože objektivita ti nic neříká. Na jedné straně by sis obhájil, i kdyby hrál Federer v semifinále s Changem, protože přece vyřadil Djokoviče, má potenciál atd., na druhé straně napíšeš, že na US Open neměl Nadal soupeře, přestože tam musel porazit přemožitele Federera - největšího favorita turnaje. Berdych je tuším devatenáctý v žebříčku, ale jako velký soupeř je relevantní, protože dlouhodobě je členem užší špičky. A Del Potro takovým hráčem asi není - naopak v jeho případě je důležité žebříčkové umístění. To FO je úplně k smíchu. Stejným způsobem bychom mohli říct, že soupeře, ochotného se na kurtu pobít, neměl Federer na AO 2007 (jen proto, že tam všechny suverénně přejel). A dalo by se najít určitě víc příkladů.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:32Od: stopan
Suverenne mozno Ao 2007 presiel naoko, ale finale s Gonazelsom bolo dost vyrovnane a v prvom sete mal na male, gonzales vtedy zmazol ak sa nemylim 20 rocneho Nadala z kurtu. To ze Del Potro ma problem s kondickou a herne odisiel v semifinale US 2017 od druheho setu je fakt, podobne ako odisiel herne s berdychom.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:35Od: stopan
Aj Djokovic nie je momentalne clenom top ten, ale urcite by som ho neradil herne do kategorie Kyrgiosa, Tsongu, Andersona...
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:39Od: Amputace
Omg. A v semifinále loňského US neměl Nadal s Potrem problémy? Vždyť prohrál první set a až pak začal hrát o sto procent lépe a naopak Del Potro šel dolů (což - jestli tenis nesleduješ dva týdny, tak víš - spolu úzce souvisí). Na FO Nadal smáznul z kurtu Thiema, který dva dny před tím smáznul z kurtu Djokoviče.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:49Od: stopan
Thiem je lepsi priemer a djokovic ma dlhodobo problemy s laktom urcite ani na FO nebol zdravotne v poriadku ,no neskutocne Del Potro Nadal potrapil od druheo setu 6-0 6-3 6-2 hovori za vela.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:57Od: Amputace
Thiem je lepší průměr :D Zvlášť na antuce. Chang vyhrál jeden velký zápas proti hráči, kterej půl roku nehrál, a už je to největší budoucnost tenisu, ale Thiem je lepší průměr. Ty se běž léčit, nebo se na tenis vykašli, nemůžeš z toho nic mít - minimálně do té doby, než ukončí Nadal kariéru.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:58Od: Amputace
Chung
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:52Od: Forehand
Federer odohrá minimálne 15 zápasov na GS bez stretu s hracom TOP 18 a len s jednym z top 25, Berdychom. A to ak by nebol lempl, tak tych zápasov mohlo byt viac, ale zahučal s Delpom v NX
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:53Od: Forehand
*11 zápasov..

No najma to semifinále s nenasadeným je rarita :D
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:33Od: Franky
Vreckovku? budes sa tu dlho este vyplakavat? Radsej si sleduj Cilica s Dimitrovom ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:46Od: Smazaný účet
A vzkaz pro Forehand : nenech se těmi rádoby znalci odradit. Pořád je ničíš slušnou a inteligentní formou pěkně.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:01Od: Forehand
Vdaka...No je to mlátenie prázdnej slamy ako sa hovorí.

Fanatikov nepresvedčíš, to je ako by si sa snazil nahovorit matke, ze jej syn je grázel.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:33Od: Franky
spravne! nevsimaj si tych 'grazlov' a dalej si bojuj za pravdu !!
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:37Od: Smazaný účet
Tyhle fusekle nosí spousta sportovců preventivně.Nebo vám připadá Lebron v NBA pořád zraněný a přesto hrát na takové úrovni. Já to tak tušil,že dneska to bude mít Djoker těžké. Moc dobře si pamatuji, jak Chung zatápěl oba zápasy Rafovi.Novak s loktem má problém, ale spíš byl dneska problem psychika. Viděl, že dneska stál na druhé straně lepší hráč. A to pak člověk hledá problémy všude kolem sebe a těžko si přiznává(zvlášť v jeho postavení a s jeho jménem), že ho soupeř ničí. Proto to vytřepávání loktem( zajímavé,že vždy když prohrál fiftýn).
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:38Od: Smazaný účet
přesto hraje
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:38Od: Andrew89
+1
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:16Od: Mayo
V NBA to má každý druhý.
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:29Od: Patik
Nerozumiem prečo sa veľa ľudí opiera do Djokoviča..90 percent ludí čo ste tu zaregistrovaných mu nesiahate ani po členky..to že si dá rukáv na ruku znamená že má s tým evidentne problém..on nemusí nikomu nič dokazovať ani niekoho presviedčať že má problém..to že sa tvári že ho niečo bolí počas hry neznamená hneď že to predstiera..každé telo reaguje inak niekedy ho bolesť pustí a niekedy nie..ale tomu nerozumiete lebo vačšina z vás nikdy nedržala raketu a tenis sledujete jedine tak doma z gauča..čo sa zápasu týka Chungovi gratulujem..občas predviedol pekné defenzívne kúsky..inak nič moc..priemerný výkon..Novak porážal iných hráčov.. svetových hráčov na velkých turnajoch..a hráčov ako CHung si dával ako jednohubky..no nič..Federer ich tam opäť všetkých vyškolí..Chung alebo Berdych niesú žiadne prekážky.
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:37Od: Andrew89
za 1) nebreč
za 2) ina nič moc - tak určitěěěěěě
za 3) jsi odborník na svém místě, tvůj komentář mě zlehka polechtal bránici
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:41Od: Patik
ja sa právežem smejem natomto všetkom..a premýšlam čo tu vlastne robím :)
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:15Od: a.magerova Re: Jéééžiš...
To je zas moudro... :-/
Jakých 90%... všech 100%... lepší nebo stejně dobří jak Novak sem vůbec nechodí (co se tenisu týká)... Berdych určitě pro Rogera překážka je a velká... a že Chung předvedl průměrný výkon, tak to jsi úplně mimo... sám píšeš nesmysly a ostatní tady budeš kárat?!
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:03Od: Forehand
Ja by som Novaka znicil v stolnom futbálku. Takze je to na sporty 1:1 medzi nami. Nie je to ziadny hrdina.:)
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:34Od: Franky
ja zas Nadala v sprinte na 100m a 200m cize je to 2:1 premna
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:02Od: Forehand
Ty by si bez šance nebol ani v tenise. Na tráve je Nadal predsa polovičný..
[ Reagovat ]
22.01.2018 23:09Od: Franky
to je velka pravda...a na rychlejsej trave 30% ...v hale je 25%
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:53Od: a.magerova
No.... taky bych asi věděla "čím" ho zničit, ale PŠŠŠT.... ;-)
[ Reagovat ]
23.01.2018 11:56Od: Patik
No dobre ospravedlňujem sa ...už len v prvom sete hral CHung úžasne..Novak mu k tomu vôbec nepomáhal dvojchybami a metrovými autami..a dokonca hral tak úžasne že zranený Novak si vzal dve stratené podania s bolavým lakťom..a otočil celý vývoj setu..ostatné dva sety museli ísť úplne do záveru aby ho pretlačil aj to s problémami..a to Novak nehral ani naplno v poriadnej forme..Novak predvádzal na AO iné výkony..a nie toto čo bolo včera..trápil sa celú hru..a CHung ho aj tak ledva pretlačil..keby Novak vyhral Tie Breaky tak by som sa hanbil na CHungovom mieste..a to že sa pár krát poriadne natiahne po lopte a odohrá pár víťazných úderov nieje pre mňa nadpriemerný výkon :)
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:26Od: Kamilos88
Nikdo se do něj neopírá, pouze hodnotíme fakta. Šel do zápasu? Šel. Pokud jej něco bolelo, tak to věděl předem a znal veškerá rizika dnešního zápasu. Určitě vše konzultoval s lékaři a týmem. Pokud je fyzicky v prdeli, tak na turnaj neměl jezdit. Pokud nastoupil zraněný a nepřipravený, tak hold musí za to nést následky.

Jestli jsi zápas viděl a hodnotíš výkon Chunga jako průměrný, tak bych chtěl vidět jeho výborný výkon. Zlatý GS bez ztráty setu + 9x Masters a TM? Lol. Hrál luxusně, bránil se a Djokoviče přebránil. Což jsem mimochodem snad ještě neviděl.
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:35Od: turista
Tohle vyřazení je pro nás z Djokolandu hořká pilulka. Tak to ať to tam všechno vyhraje Berďa. No nic pojede se dál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:58Od: Kamilos88
Mě by nasralo, kdyby Berďa vyřadil Rogera a pak rupnul s Chungem a Rafa vyhrál finále 3x 6:1.

Taky by mě nasralo, kdyby Berďa vyřadil Fedexe, Chunga a pak rupnul s Rafou.

Pokud už vyhraje nad Federerem, tak ať to vyhraje celé a má to náboj. Ne, že bych to Rafovi nepřál, ale chci ať si šampión svůj titul zaslouží. Ne, že Roger, nebo Rafa dojdou do finále přes hráče mimo TOP 15 a pak ve finále jeden z nich vyhraje bez ztráty setu. To by byla strašná nuda a kdyby se mělo opakovat loňské finále, tak proč ne. Byla to slušná řezba. Akorát se obávám, že Rafa na tom betonu letos ty dva sety neuhraje.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:07Od: FulnekUltras
mě už béda nasrat nemůže ;))) za ty roky dozadu...
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:10Od: Kamilos88
Ani mi to neopakuj. Já už ho tolikrát tlačil proti BIG3, chystal jsem se na zápas, zapl jsem TV, otevřel pivko, pizza, chipsy a nadšeně jsem čekal co se bude dít. První gem super, druhý taky, za stavu 5:5 to vypadlo luxusně a pak to přišlo, rám, out 5 metrů, smeč do sítě, hádka s umpirovým, kvašný výraz, prohraný set, zápas. Já byl nasraný, pivka jsem se ani nenapil, pizza studená. Hrozné.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:13Od: Amputace Re: Kamilos
Co to plácáš? Mimo jaké hráče top 15? Zítra hraje Rafa se světovou šestkou, a pokud vyhraje, semifinále bude pravděpodobně proti světové trojce. Na rozdíl od Federera, ten se s hráčem TOP 15 až do případného finále neutká, to máš pravdu.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:15Od: Kamilos88
Rogera jsem myslel, špatná formulace. Ten to má vymetené slušně. Ale pamatuji, kdy vyhučel i s hráčem 150,takže bych se toho tak nebál. Naopak Rafa to má teďka podstatně horší. To musím uznat.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:17Od: Kamilos88
Rafa má poprvé po 15ti zápasech na GS proti sobě hráče pod TOP25, Féďa si to vybere teďka, Rafa má vybráno. Musí se prostřídat ne:)
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:33Od: Amputace
Tohle je zcela zavádějící údaj. Protože nějakých devět z těch patnácti zápasů bylo v prvních čtyřech kolech, kde je úplně normální hrát proti hráči mimo top 25. Haterům Rafy se samozřejmě hodí do krámu US Open, na kterém nestartovala polovina světové desítky. Jednoznačně největšími favority byli Rafa a Federer. Ani jeden se neutkal s hráčem světové dvacítky. Federer ale i přesto vypadl už ve čtvrtfinále. Rafa naopak příznivých okolností dokázal využít a turnaj vyhrál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:38Od: Kamilos88
Však já nic neříkám. Konstatuji. To samé se muže stát Tedka v opačném gardu
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:47Od: Amputace
No nemůže. Protože v tuto chvíli, kdy vypadli Djokovič i Thiem, mají Roger a Rafa podmínky pro případnou cestu do finále zcela rozdílné, zatímco na US Open je měli oba prakticky stejné a podle všech předpokladů se měli utkat v semifinále.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:38Od: Franky
lenze Berdych je hodny top 10 to je jedna vec a druha vec ze Chung je buduca superstar tenisu a clen top 10...dokonca si dovolim tvrdit ze to moze cele aj vyhrat!!
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:48Od: Amputace
A Del Potro hoden Top 10 není?
[ Reagovat ]
22.01.2018 21:01Od: Franky
nevravim ze nie...mna skor stve ze Berdych a Dimitrov na USO vypadli a nestretli sa prave s Nadalom cim mu dost ulahcili cestu lebo Dolgopolov a Rublev urcite neboli plnohodnotny zastup---
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:56Od: Forehand
Dokonca 12 z 15.

Styri zapasy po 4. kola..na W, USO a AO
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:56Od: a.magerova Gratulace vítězi !!!
Pěkné, že jsem nemusela koukat na posílání srdíčka do všech světových stran... ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:17Od: annah
Taky jsem to neviděla, v době zápasu jsem byla na cestách, skóre jsem sledovala na mobilu jen do konce prvního setu a pak jsem jen zírala na výsledek. Ale skoro je mi líto, že Djoker vypadl, protože bych ráda viděla jeho zápas s Rogerem, jak by to asi dopadlo. I když možná by k němu ani nedošlo, možná Maestra vyprovodí skvěle hrající Berdych. To by teda byl ale fakt pech...
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:04Od: a.magerova
Já zápas viděla... narážela jsem na rituál Novaka po vítězství v zápase... ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:44Od: annah
Mně to bylo jasné, o čem mluvíš. Srdíčkový rituál se nekonal.
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:05Od: raduz
Nechci znižovat výkon Chunga,hrál výborně.I tak si myslim,že Djokovič není zdravotně v pořádku.Ta fusekle na ruce neznačí nic dobrého.Spíše strádá psychicky,fusekle zdravotní problém neodvrátí.Djokoviče je škoda,ve top formě byl v podstatě neporazitelnej a já jsem mu věřil i zde.Pokud Federera neporazí Berdych,tak už potom asi nikdo
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:15Od: Forehand
Fusakle- zdravotný problém..lol

To hrá podla teba zrejme Nadal stále zraneny, ked hra s tejpami..Ci pri Rafovi to neplati, lebo ho neznasas?
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:17Od: raduz
Tejpy jsou dle mě jen placebo.Jinak platí,že Nadala nesnášim,nejsem pokrytec a vždy to budu dávat najevo.To,že má problemy s koleny mu ale věřím.
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:20Od: raduz
Pokud ale mluvime o těch problemech s koleny,ne vždy je to třeba brát u Nadala vážně.Ty tejpy jsou vyšší hra,chytrý pochopí.Tejpy mu ale nikdy vyčítat nebudu
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:24Od: Forehand
Tejpy, fusakle nemusia znacit zdravotny problem, skor moze ist o prevenciu..

Nole dnes lietal ako sarkan, kazil lebo mu chyba herna prax a narazil na dobre hrajuceho supera. Bezna vec...
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:29Od: raduz
Tejpování malých kloubů-budiž má to možná smysl. Pokud se jedná oprevenci a ochranu velkých kloubů a též šlach,nevěřím.Mám hodně přátel mezi lekaři s kterými jsem o tom vedl mnoho diskuzí a jako fotbalový a atletický trener to ze svých svěřenců vždy servu.
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:33Od: raduz
Mně někdo nabídnout tejpy,tak mu nafackuju,podobně to mám s homeopatiky.Je to o hlavě.Federera s tejpem neuvidiš.
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:29Od: Franky
Som zvedavy ci toto mr.nahanac lahkych zien z petrzky bude tvrdit aj pri pripadnom vypadnuti Nadala ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:04Od: Forehand
Ja tie grimasy Nolemu taktiez nezeriem, toto je jeho bezna rec tela, ked prehrava. Ale ked je big point, tak tam zrazu lieta ako sarkan, to iste robil dnes. Zakusol sa, ale mlady bol proste herne lepsi..
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:17Od: Faddova
Přesně, dobře si vzpomínám na to vyčerpávající finále AO s Rafou, jak se v 5. setu dělal, že umírá, a pak se zázračně vzpamatoval a vyhrál.
[ Reagovat ]
22.01.2018 17:37Od: Amputace
Něco podobného zkoušel i ve finále US 2011 poté, co Rafa zázračně vyhrál třetí set. Tenkrát se ovšem fyzicky sesypal Rafa - poprvé od doby, co jeho zápasy sleduji.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:11Od: Pe3k
Blbost, Nadal nestačil herně, že se sesypal je výplod chorého mozku fandy Nadala co neustále hledá výmluvy po prohrách.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:22Od: Smazaný účet
Čím víc tě tady čtu , tak se sám sebe ptám. Umí hrát Rafa vůbec tenis? Anebo je to vlastně fotbalista,který si odskakuje zahrát tenis, aby BOREC Pet33333K měl o čem psát??? A genius Federer měl koho porážet? Nikdo mi nikdy nevezme,že v tzv.nejlepších letech Federera(když porážel super držáky typu Hewitt,Roddick,Nalbandian) si RAFA z něho dělal na jakémkoliv povrchu - trhací papír. A do toho Roger většinou brečel jako malý klučina! FŇuk ......
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:04Od: Pe3k
Whaaat?
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:41Od: Franky
no az na dva nakladacky vo finale Wimbledonu a zopar mastersov plus jeden na antuke kde dostal Rafa aj kanara.Nehovoriac o TM kde pravidelne Rafa koncil na rakete Rogera ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:09Od: Amputace
Tak se na ten zápas podívej, chytráku. Djokovič dělal, jak nemůže, podával 150km první servis a Nadal to ani nedokázal vracet do kurtu, jak byl hotovej. Myslím, že ho mám trochu víc nakoukaného, než ty, a tohle jsem u něho nikdy neviděl. Po tom heroickém třetím setu byl napumpovanej, ale už vůbec nebyla síla. Nicméně nesmysl ti vysvětlovat věci, kterým nerozumíš.
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:14Od: Pe3k
Lol, jsi čím dál více mimo. Po čem byl Rafa unavený? Po tom lehkém semicku nebo tom finále na 4 sety?
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:21Od: Amputace
Po těch třech setech, které trvaly bezmála čtyři hodiny.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:54Od: brixner Bylo na na čase přiznat, že...
Chung Srba prostě a jednoduše P-O-R-A-Z-I-L !!!
To, že byl Srb pár měsíců mimo, že měl problémy, není vyhraný atd atd...za tohle přece Chung nemůže! Oba měli stejné podmínky, Chung Srba smáznul - tečka! To tvrdý jádro SrbFans by se mohlo složit, koupit ten pohár a Srbovi ho prostě darovat bez boje, i prajzmany bych přihodil, i body bych u vedení ATP ukecal a toho Chunga bych pověsil za hák jako Jánošíka! A Rogera a Rafu bych zastřelil! A celý Melbourne bych přestěhoval Srbovi domů na zahradu vedle bazénu a...No, jen navrhuju. Kamilos88 to napsal naprosto přesně!!! Srb chtěl hrát - hrál! Dostal na prdel - no dostal! To je celé.
Ten Chung mi trochu připomíná svého času Changa, taky malý, běhavý, silný hnáty, nízké těžiště, bojovnost...Všechno se pomalu mění a ač mám jiné favority(rozuměj oblíbence), ani bych se moc nedivil, kdyby se tenhle Čung pročungoval třeba až k titulu...A až se tak stane, tak co? No, asi proto, že má bílý brejle a Srb je neměl...
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:06Od: Kamilos88
+1

Když se podívá jakýkoliv tenista na Highlighty, tak mu logicky musí dojít, že tam Čung Noleho prostě přestřílel i přes to, že to Nole klasicky 50x vrátil z nepochopitelné pozice a krásný byl moment za stavu 5:6, když měl Čung setball. Udělal přesně totéž, co dělá Nole svým protihráčům. 5x vytáhl míček z nepochopitelné pozice a Nole se pak odpálil do sítě tak, jako to proti němu dělávali snad úplně všichni. Zastřelil ho vlastními zbraněmi a těch několik megaluxusních prohozů u sítě srba definitivně zlomilo.
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:24Od: brixner
Ano, takhle nějak to bylo. Jistě, Srb byl zraněný, dlouho nehrál, loket a cokoli jiného asi pořád bolí...to je všechno nemilé a těžko mu ty problémy někdo přeje! Ale prostě nastoupil, zřejmě se na to cítil a dostal klepec, tečka. Jenže se najde plno těch, kteří ten Čongovo výkon prostě musí snížit, bez ohledu na tvrdou skutečnost, že pouze velké jméno velký turnaj prostě nevyhrává! Zlatý Rafa - toho bolí hnáty a nedá to nikdy najevo a to má jistě podobně "horkou krev", jako Srb! Ta paralela mezi Srbem a Serenou je někdy až do očí bijící! Na vrcholu nikdo nikdy nezůstane navěky...
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:32Od: Kamilos88
Spíše, než případné zranění Djokoviče je chybějící herní praxe. Myslel, že příjde na kurt, mladej se podělá a vyhraje 3x 6:2 jako v předchozích kolech s polomrtvým Monfilsem a ostatními hráči. První solidně hrající soupeř Nole dle očekávání vystřílel. Na to, že je výsledek 3:0 na sety to byl více než vyrovnaný zápas a Chung se nebál a koncovky zvládl lépe. Nole je bez sebevědomí ani ne poloviční.
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:10Od: peRFect
:D :D :D
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:37Od: turista
Je to holt hořká pilulka pro Djokoland. Tak jindy.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:46Od: spaniel
Nejsem fanda Novaka, nevim jestli byl zdravotne fit, rekl bych ze nejspis 100% nebyl, ale rozhodla spis nerozehranost a to, ze nema sebevedomi. Vzdyt uz druhy rok hleda formu. Klasicky Nole by samozrejme vyhral, i kdyby Chung hral skvele jak dnes. Na kdyby se ale nehraje a Chung si vitezstvi zaslouzil. Novak holt nebude mit navrat ve stylu Rogera nebo Rafy, bude si muset cesticku zpet vystavet postupne.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:48Od: Kamilos88
Konečně objektivní názor. Kdyby hrál zápas Nole z jeho TOP Formy, tak by sejmul Čunga ve třech setech, ale tady mladej pocítil šanci a hold se z ní nepodělal a využil ji i přes velmi slušný výkon Djokoviče. Nevěřím ,že by jej někdo jiný byl schopný porazit. Djokovič nedaroval zápas Chungovi svými chybami, Chung si to musel uhrát a ten winner tam prostě napálit.
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:02Od: Forehand
Ja len dodam, ze top formu mal Novak 2011, 2015..Ale kariera trva 15r a smerodajny je standard. Kopu GS vyhral aj bez top formy.
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:48Od: Pe3k
Jmenuj.
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:06Od: Forehand
RG16, Niektora Austrália, kde sa pretahoval so Simonom a podobne, prvy gs z roku 08, tam urcite nehral tak dobre ako 2011...A taktiez finále v Ny, kde mal Federer milion bb, ale bol labil..Zrejme aj nejaky W
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:08Od: Pe3k
pobavilo ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 18:26Od: Forehand
Cize kazdy jeden GS je vyhraný v top forme vitaza??...

A ty si spadol z višňe baníček?..
[ Reagovat ]
22.01.2018 19:30Od: Kozoroh
Zrovna AO 2016 (se Simonem v OF) patří mezi GS turnaje, které vyhrál No1e s lepším či výborným výkonem, o čemž ostatně svědčí sešrotování Fedexe a Můry v SF a F.

Na AO 2008 ztratil jen jeden set (ve finále s Tsongou).
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:16Od: Forehand
Na ktorom AO hral podla teba Nole najhorší tenis?..Samozrejme stále kvalitný, ale o stupienok horší?...

Pri Rafovi si to napriklad myslim o RG11, RG14 a neverim, ze Rafa z RG05 by mal sancu oproti Rafovi RG08,10,17...Uz len z principu, kedze bol zasran..
[ Reagovat ]
23.01.2018 16:51Od: Kozoroh
Z těch, co vyhrál? Určitě AO 2015. SF se Stanem bylo jejich nejhorší utkání na AO (oba předchozí pětiseťáky měly lepší kvalitu a intenzitu) a ve finále Djokovi pomohlo, že se Můra sesypal.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:49Od: d@ve
+1
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:34Od: Tuttovka Tennys Sandgren
Jinak až se tu uhejtujete k smrti, tak bych vám doporučil podívat na highlighty všech zápasů Sandgrena, protože hraje tennys nesmírně tvrdě.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:53Od: d@ve
Když TennYs, tak tvrdě. ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:20Od: kolapse
lol
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:28Od: safi1313 Jaký bolesti???????
Chung porazil proto ze byl lepší !!!! Rozhodne ne ze by byl Djokovic zranenej- hrál na 100% ale proste na to neměl
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:25Od: nagini6
Chod dole ty simulant jeden. V momente jak prehrava a vie ze na supera nema, zacne saskovat s bolestivy grimasami ako je velice zraneny. V momente keby viedol tak je zdravy jak rybka. Uplny amater na Federera a Nadala taky zumpojed nikdy mat nebude ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:30Od: EllNino
pěkný nick :D
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:19Od: janek_da
Koukám, že Chung s Edmundem mi drží fantasy
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:15Od: kolapse
ach jooo asi je konec....konec djoka, ten jeho loket se mi vůbec nelíbil
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:21Od: steve79
Ja bych konec djokovice nevidel tak tragicky. Podle me nejaky grandslam vyhraje. Rozhodne musi zlepsiit servis.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:08Od: steve79
Chung hral skvele a proste Djokovice prehral! Chung nevyhral diky tomu, ze Nole byl zraneny. Ten kdo clanek psal, tak nekoukal na jiny zapas??
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:12Od: Roger4EVER
Naprosto souhlasím. Zdejší pisálkové TP zřejmě nejsou schopni unést vyřazení Nováka.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:13Od: Ondřej.Jirásek
možná by bylo fajn negeneralizovat svůj názor na všechny, dík
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:27Od: Frantz
Zase, opět a znovu to není nikdo jiný než RF fanatici...a ti se nedají brát vážně
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:29Od: Kamilos88
Pozor teď budeme všichni Fedfans :D
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:42Od: Frantz
18.11.2017 17:03 Od: Kamilos88
Roger
Druhý set úplně podcenil a nakonec ho to stálo zápas. Nevím, jestli si myslel, že to čí odchodit a vyhraje 2x 6:1. Totálně školácké chyby, zápas rozhodl druhý set, speciálně ten první servis Rogera, kdy to úplně vypustil a game ztratil. Goffin pak hrál co mu stačilo, co nejdelší výměny s tím, že se Roger na 99% vyhodí. Jsem sice fanda Rogera, přál jsem mu otočku, ale když to vezmu zpětně, tak by si eventuální výhru svým dnešním přístupem nezasloužil.

TM pro mě tímto skončil, protože finálové obsazení je horší, než na ATP 250 v Acapulcu. Snad se na začátku roku vrátí kompletní TOP10 a takhle šaškárna skončí, protože se na to nedá dívat.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:45Od: Kamilos88
To, že jsem fanda Rogera jsem napsal už asi 20x v posledních 15ti tématech. Já tady apeluji na to, že ty jako FedFana označuješ úplně všechny členy této komunity a mnohdy vložíš své postřehy to úplně jiných témat. Kdyby se tady někdo bavil o receptu na bábovku, tak mu napíšeš, že je FedFan a začneš vytahovat nějakou sračku starou 8 let.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:30Od: Roger4EVER
Pokud vím, tak pod minulým článkem jste psal v komentářích o tom, jak Djokovic rozhodne není v pořádku, tak tady nemoralizujte. Dík
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:32Od: Kamilos88
Není v pořádku, to víme všichni, ale příjde mi zvláštní, že přes své ukrutné bolesti udělal dnes 56 roznožek, kdy přirozením vytřel podlahu Rod Laver areny, asi 89 sprintů, kdy za vteřinu přeběhl ze šatny k pásce a průměrně hrál tři a půl hodiny výměny, kdy míče létali 25x přes síť. Já bych chtěl být taky takto zraněný.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:46Od: dorons Re: :)
Skvele shrnuti.
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:44Od: Pe3k
Přesně a Nol3 není jediný "takto zraněný" viz finále AO14.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:41Od: Ondřej.Jirásek
a za tím si taky stojím, je to věc názoru. nicméně to, co jste napsal vy, je úplně mimo mísu.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:44Od: Andrew89
+1
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:43Od: a.magerova
Správně Ondro, nedej se !!!

;-)
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:46Od: Pe3k
Si zvykneš, časem...
[ Reagovat ]
22.01.2018 16:35Od: Franky
Tu sa ukazuje ozajstne dno a splaska TP: niektori clenovia FFN - utocia aj na redaktorov proste nezastavia sa uplne pred nicim aby si tvrdohlavo ppresadili svoje..hawk
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:07Od: d@ve
Myslím, že kdyby to bylo v případě Rogera, tak se ani neozveš. ;)
A předesílám, že Rogera mám rád..
Chtělo by to jen lepší úsudek a nepřisuzovat druhým nesprávné pohnutky. ;)
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:12Od: Smazaný účet
naprostej nesmysl... jasně, Nole nebyl 100%, ale i kdyby byl, tak by to nedal
[ Reagovat ]
22.01.2018 12:52Od: Kamilos88
Slabší servis, časté chyby? WTF? Chung ho prostě přehrál, kdyby byl zraněný, tak nenastupuje. Určitě byl fyzicky indisponovaný, ale to byl i Del Potro v zápase s Tomášem. Ovšem to byl titulek "Skvělý Berdych deklasoval Del Potra". Moje nervy toto.
[ Reagovat ]
22.01.2018 12:58Od: Torn
Co to meleš. :D Je rozdíl se vracet po pauze, sice Djokera nemám rád, ale šlo vidět, že dělá mnohonásobně víc chyb a nejde mu servis. Samozřejmě, to na postupu Chunga neubírá.

Naopak u Tomáše bylo plno hejteru opět (a ty seš očividně taky), kteří jeho výkon hned urážejí. Že někdo hraje delší zápas je jeho boj, stejně jako los je náhodný. A Del Potro zase nebyl tak indisponován, Tomáš hrál dobře.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:04Od: Kamilos88
Já vím, že Tomáš hrál dobře. Nejsem jeho hater, ale pouze apeluji na nadpisy článků tady na webu. Del Potro v tom zápase ani neběhal. To je fuk. Jenom říkám, že Nole zase tak indisponovaný nebyl. Kdyby byl zraněný nehraje přes 3 hodiny zápas s průměrem 20ti úderů na výměnu, nehází roznožky jako gymnastka na MS Evropy a nehecuje tam celou arénu. Djokovič má obecně v oblibě dávat najevo, že jej něco bolí tak, aby byl poté snížen výkon jeho soupeře. Tohle nebylo poprvé. To, že byl zraněný chápu, ale každý míček to musel všem ukazovat. Tohle dělá pořád. Chung ho prostě rozbil od základní čáry a tohle se mu dlouho nestalo, takže to nemohl rozdýchat.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:05Od: Kamilos88
Samozřejmě tím každým míčkem myslím ty fifteeny, které prohrál. Když ztratil míček po dlouhé výměně, tak se ohýbal, házel bolestivé grimasy, držel se za loket, ale když vyhrál dlouhou výměnu, tak skákal nadšením, hecoval arénu, máchal rukama (za které se minutu předtím držel). Tohle jižanské chování u něj prostě nemůžu přežít. :D
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:11Od: Torn
Ok, díky za osvětu, ale já si myslim, že Del Potro se obecně moc nehýbe v porovnání třeba s Novakem a v rozhovoru i Tomáš potvrzoval, že on je takovej....hraje jako mrtvola, potom ožije, což v tom zápase šlo taky vidět. Ale máš pravdu, ty nadpisy jsou často takové....smyslem je, aby na to někdo kliknul a přečetl si to. :)
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:16Od: Kamilos88
No jistě. Za ty roky tady člověk pozná, který redaktor komu fandí. Když vypadne Fedex, tak to je úžasný výkon protihráče a když Nole, tak umíral bolestí. Fakt vtip :D
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:18Od: Kamilos88
Jinak k DelPovi, to je další takový divadelník. Ten v prvním setu chcípá bolestmi a pak běhá ze strany na stranu 5 hodin. Ať je to jakkoliv, tak přesně proto nejvíce uznávám duo Fedal. Roger nikdy zápas neskrečoval, nedělá grimasy a neshazuje výkon soupeřů, Rafa dohrál finále AO s Wawrinkou totálně hendikepovaný ale Djokovič to bude ukazovat 3 hodiny v kuse.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:21Od: janek_da
Bohužel máš pravdu. Pro mě nejdrsnější byla jeho, jak řekl, "přeskupení sil" ve finále AO s Murraym. Tuším 2016.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:25Od: Kamilos88
AO 2015

?Křeče to nebyly, pro pauzu na ošetření nebyl důvod,? vysvětlil Djokovič. ?Cítil jsem slabost, byl jsem prostě vyčerpaný. Potřeboval jsem si přeskupit síly, vzpamatovat se a dobít energii. To se mi povedlo. Na této úrovni stačí pár míčů a dění na kurtu se může rázem změnit.?
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:15Od: raduz
S tím tak uplně nesouhlasím.Nadalovi outrpné výrazy v případě hrozící prohry jsou též za hranicí ferovosti.Po zapase s Wavrinkou ho nemohu ani cítit.To byla odpornost.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:23Od: Marduch
Tys fakt na tom hřišti nikdy nestál. Ono je to úplně přirozený, že když i přes indispozice děláš body, přebíjí to ten problém. A naopak.
A věta "Djokovič má obecně v oblibě dávat najevo, že jej něco bolí tak, aby byl poté snížen výkon jeho soupeře" je už blud úplnej, z těch nejlepších hráčů má Nole s oceněním kvalit soupeře při porážce asi nejmenší problém.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:27Od: Kamilos88
Po porážce ano, ale během zápasu to těžce nezvládá. Opakuji, že Noleho jako hráče uznávám, ale nemohu přežít jeho jižanskou náturu. Když prohrává, tak neskutečně agresivní a je schopný udělat cokoliv. Po zápase samozřejmě uzná kvality soupeře, to je bez debat, ale během zápasu měl k tomu těžce daleko a velmi si dal záležet na tom, aby vypadal co nejvíce na invalidní vozík.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:38Od: Lunej..
Pokud vim, tak mistr na grimasy je Andy, ten se chyta za zada atd. a o jeho vecnem fakovani behem zapasu nemluve. To je Nole uplne jehne. A ze nekdy projevi emoce snad neni nic tragickeho, delaji to vsichni.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:41Od: Kamilos88
Znova opakuji. Djokovič je fenomenální hráč a nikdy bych mu nepřál nic špatného. Jsem ochoten uznat, že byl někdy lepší a porazil mého favorita, ale nesnáším jeho chování na kurtu. Mimo kurt je zase pohodář, ale jakmile prohrává, tak se na něho prostě nedá dívat. A jsem moc rád, že to Chunga dneska nerozhodilo ty jeho nepříjemné huby.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:46Od: Lunej..
To neni pravda, i kdyz ho evidentne nemas rad, tak neprehanej. I ja ho videla prohravat, nejsem jeho fanynka, ale neni vzdy protivny a komediant. Na to jsou jini kadeti.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:50Od: Kamilos88
Nemám ho rád, ale jako hráče jej uznávám. Líbí se mi jeho tenis i neskutečné atletické dovednosti. Tím bych to uzavřel. :D
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:53Od: Lunej..
Mne se zase jeho tenis extra nelibi, pohyb ma skvely a jeho chovani me nijak nepohorsuje. Byval horsi, stejne jako Roger atd. vsichni meli sve excesy. Taky bych to timto uzavrela:)
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:13Od: Marduch
Treba na uznale pokyvani ci potlesk souperi za extra uder, z toho opravdu az bolí oci. Rozumím. A názor, ze to je snad hrany, fakt neberu.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:37Od: dappe
Nemusí to být úplně pravda. Každý se na to může dívat z jiného pohledu. Třeba to je jen dobrý herecký výkon, čemuž i chování Djokoviče obecně celkem odpovídá. Jsou maličkosti, kterých si moc lidé nevšímají. Dávání najevo zranění a problémy je naprosto zřetelné celou jeho kariéru, do toho v okamžicích, kdy se mu nedaří, začíná podávat rychle, jakoby bez zájmu apod...Jedna věc mě osobně zaujala hodně. Když se Federera ptali, proč po finále Wimbledonu 2009 s Roddickem nedával další desítky minut najevo příliš pozitivních emocí atd, řekl, že se to jednoduše v těchto chvílích nedělá. Pokud soupeř takto těžce ztratí zápas, je třeba mu projevit respekt. Srovnejme si to s tím, co se stalo po semifinále USO 2011 Djo - Fed, kdy Djokovič začal šaškovat okamžitě po zápase, ještě před odchodem totálně zklamaného Federera, a tancoval tam ještě asi dalších 30 minut, a to nemluvím o jeho chování při MP toho zápasu.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:40Od: Kamilos88
Tak Djokovič obecně se tohoto chování prostě nikdy nezbaví. On je hater, samolibý a netolerantní. Je to prostě Srb a jeho povaha taková vždycky byla. Mě stačí se podívat na tu slavnou fotku, na které byli srovnány obličeje 3 super trenéru a tří hráčů.

Když si člověk porovná obličeje Becker-Djokovič, Lendl - Murray, Edberg - Federer, tak si logicky vzpomene na přísloví "Vrána k vráně sedá"
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:42Od: Lunej..
Nechces sem dat taky svoji fotku, abychom i my meli jasno?:P
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:46Od: Kamilos88
Spíše než o vzhled jde o výraz v obličeji. :))
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:47Od: Lunej..
Ty ho musis mit u zapasu Djoka uplne k zulibani:)
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:12Od: raduz
a Nadal se strýčkem
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:05Od: Marduch
Lol to jako vazne??
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:13Od: annah
To mě taky mockrát napadlo - hlavně ten vrcholně nesympatický a protivný Becker, ten mi k mírně nesympatickému Djokerovi dost seděl.
[ Reagovat ]
22.01.2018 22:08Od: turista
Proč nesympatickému Djokerovi? Djoker je fajn.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:54Od: dappe
Ale dnes podle mě určitě 100% nebyl. Navíc byla vidět pochopitelná nerozehranost. Myslel jsem to spíše obecně.
[ Reagovat ]
22.01.2018 14:09Od: Forehand
Bože, ty mu tie pózy žerieš aj s navijákom fanatik :)
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:28Od: Marduch
Jenže Roddick jako fackovaci panak Federera byl vuci Federerovi v diametralne odlišné pozici nez sampion Roger vuci Nolemu.
[ Reagovat ]
22.01.2018 15:48Od: dappe
Nevím, nelíbilo se mi to. Každý z nich má něco, co se dá kritizovat a každému je sympatické něco jiného. Na druhou stranu, když to shrneme, tak se všichni ti nejlepší chovají víceméně v pohodě.
[ Reagovat ]
23.01.2018 12:08Od: turista
Neřekl bych že ho rozbil. Chungovo vítězství bylo těsné - 2 tiebreaky a 7:5.
[ Reagovat ]
22.01.2018 13:09Od: Faddova
Já to vidím stejně... když měl Rafa na podzim to koleno, tak ticho po pěšině, ale chudák Djok to projel proto, že má bolavý loket. Nekoherentní.
[ Reagovat ]
22.01.2018 12:51Od: cigan
Uplne podla predpokladov easy chung doma :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist