Djokovič smetl obhájce titulu Čiliče a už počtvrté je letos ve finále grandslamu. V boji o titul ho čeká Federer

12. 9. 2015, 06:15
Aktuality 298
US OPEN - Mužské finále posledního grandslamu sezony nebude mít příliš překvapivé vyvrcholení. O titul si v New Yorku zahrají světová jednička Novak Djokovič, jenž v semifinále smetl obhájce titulu Marina Čiliče, s dvojkou Rogerem Federerem, který si poradil s krajanem Stanem Wawrinkou.
Novak Djokovič

Novak Djokovič si zahrál v letošní sezoně již třikrát grandslamové finále. Na Australian Open a ve Wimbledonu dokázal finálovou účast přetavit v zisk titulu, jedinou finálovou porážku zaznamenal na French Open, kde v boji o titul nestačil na Stana Wawrinku. Po včerejší hladké výhře nad obhájcem titulu Marinem Čiličem si navíc vedoucí muž žebříčku ATP zajistil na US Open i čtvrté grandslamové finále v letošním roce.

Srbský tenista předvedl v semifinálovém utkání s Chorvatem parádní výkon a ani ne za hodinu a půl hry zvítězil hladce 6-0 6-1 6-2. Djokovič porazil Čiliče, jehož dnešní výkon poznamenalo zranění kotníku, již počtrnácté v kariéře a po včerejší výhře vylepšil vzájemnou celkovou bilanci s Chorvatem už na 14-0.

"V mé rodině snad nikdo předtím tenis nehrál. Když mi byly čtyři roky, tak postavili tenisové kruty přímo u restaurace mých rodičů, takže si myslím, že to byl prostě osud. Měl jsem štěstí, že jsem narazil na skvělé lidi, kteří mi pomohli v mé cestě na vrchol. Jednou z nich byla Jelena Genčičová. Ona mě naučila spoustu základních věcí jak z herního, tak z duševního hlediska," vzpomínal Djokovič po postupu do finále na svou první trenérku Jelenu Genčičovou.

Djokovič se stal díky vítězství nad Čiličem teprve třetím tenistou v otevřené éře, jenž se probojoval do všech grandslamových finále v jedné sezoně. Před ním to dokázali jen Rod Laver a Roger Federer.

"Jsem šťastný, že jsem postoupil do finále. Je to opravdu velký úspěch a potvrzení toho, že tahle sezona je úžasná. Spolu s rokem 2011 je to má nejlepší sezona v kariéře. Do New Yorku jsem přijel s tím, že chci postoupit do finále a bojovat o trofej a to se mi teď splnilo. Už teď je to výborný výsledek, ale ještě můžu udělat jeden krok," konstatoval vítěz US Open z roku 2011.

V boji o titul narazí Djokovič na pětinásobného šampiona Rogera Federera, jenž si v semifinále poradil s krajanem Stanem Wawrinkou a ve Flushing Meadow postoupil do finále poprvé od roku 2009, kdy prohrál s Argentincem Del Potrem. "Šest let jsem tady nebyl ve finále? To je vtip, ne? Nezdá se mi, že by to bylo tak dlouho," žertoval po vítězství Švýcar.

Federer Wawrinkovi v New Yorku oplatil čtvrtfinálovou porážku z letošního Roland Garros. V úvodním setu čelil Federer několika brejkbolů, Wawrinka však ani jeden neproměnil a v dalších dvou setech už se do brejkové příležitosti nedostal. Druhý hráč světa si střežil své podání, zatímco sám ho Wawrinkovi pětkrát vzal a po hodině a půl hry zvítězil poměrem 6-4 6-3 6-1.

"Jsem velmi šťastný, že si tu zahraju finále. Odehrál jsem dobrý zápas. Dařilo se mi na podání a nedělal jsem mnoho zbytečných chyb. Jsem se svým výkonem spokojený," řekl k utkání druhý nasazený Federer. Na úvahy, jestli právě teď hraje svůj vůbec nejlepší tenis, odpověděl opatrně. "Možná, nejsem si jist. Ale jsem rád, že to ještě funguje," řekl čtyřiatřicetiletý Švýcar.

Nedělní finále bude 42. vzájemným zápasem dvou nejlepších tenistů současnosti. Federer po srpnové finálové výhře v Cincinnati vede 21-20. Letos se oba hráči utkají pošesté, Djokovič má na kontě tři vítězství (finále v Indian Wells, finále v Římě a finále ve Wimbledonu), Federer letos uspěl dvakrát (finále v Dubaji a finále v Cincinnati).

"Každý náš zápas je velmi náročný a pokaždé je to velká bitva. Oba chceme ukázat svůj nejlepší tenis a to je pro naši rivalitu to nejlepší, co může být. Novak je výborný hráč, který má parádní sezonu, takže já budu muset předvést své maximum, abych měl šanci ho porazit," komentoval Federer vzájemnou rivalitu s Djokovičem.

"Všichni víme, jak moc dobrý Roger je. Je to skvělý hráč a obzvláště na grandslamech hraje pokaždé výborný tenis. Bude to znovu velký boj a vyhraje ten lepší," dodal Djokovič směrem k finálovému střetnutí.

• US OPEN 2015 •
USA / New York, tv. povrch, 20.102.700 dolarů
páteční výsledky mužů (11. 09. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (1-Srb) - Čilič (9-Chorv.) 6-0 6-1 6-2
Federer (2-Švýc.) - Wawrinka (5-Švýc.) 6-4 6-3 6-1

Komentáře

298
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Admine, nemusíš mě zabanovat zrovna ve chvíli, když píšu dlouhý příspěvek a dávám si na něm záležet. :))))
Reagovat
Roger_Federer
Ze by konecne zacaly delat svou praci?
Reagovat
smazaný uživatel
*začali

To nevím, asi jo, ale u mě je to k ničemu stejně. :))
Reagovat
pockerface
Tak jsem zvědav na večer, už se těším. Bude taky dost záležet jaký den bude mít Novak a hlavně to, jak unese/neunese, že Roger bude mít asi víc diváků na své straně. Vždycky mi přijde, když lidi jdou víc proti Novakovi, tak se Novak dokáže vybičovat k heroickému výkonu, jako by tím chtěl říct: "já Vám ukážu", když nejste na mé straně. Na RG měl diváky na své straně a nedotáhnul to, byl nervozní a řekl bych, že ho to svazovalo to vědomí, že mu to lidi dost přejít vyhrát. Taky měl aplaus a došlo na slzy. Snad abych si tedy přál, aby víc lidi fandili Novakovi, aby Roger vyhrál :-).
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, zda jste to postřehli, ale v pozápasovém rozhovoru Novak řekl, že málo kdo věděl, že se Marin dostával z nějakého zranění.
Reagovat
ipko
niečo s kotníkom
Reagovat
smazaný uživatel
Vidět jejich datum narození. 6 let. Ve sportu si myslím, že brutální rozdíl. A stejně to tu vládnou. A navíc nikdo si nemůže být 100% jistý, kdo vyhraje. Roger tak trochu zastavil svůj tenisový věk bych řekl.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě jsem si vsadil na Fedexe, čímž bude výhra Novaka zjednodušena. :)) Tak pojd Nole, max 4 sety ale 3:0 by byla paráda! :))
Reagovat
spaniel
Vidim, ze pastorek nakonec neunasel :)
Uplnou horecku z toho chytl, srdicko se mu rozbusilo a nervne refreshoval TP jako spravne vemeno, zatimco lidi uz spali.
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko lidi spali, když se zjevily po mně v noci ještě příspěvky, na které jsem už neodepsal, ty saláte. :)) Jenom ty jsi pláchl z boje jako správný impotent. :)
Reagovat
Pe3k
Ivan ty jsi na tom asi hodně blbě, že tady zasíráš diskuzi dlouho do noci...Na trolhanda už jsem si tak nějak zvykli, ale ty to neseě snad ještě hůře než on. Jdi se raději projít ven, je tam hezky :)

Btw. dosáhneš jen toho, že na Rafa camp se budou všichni dívat ještě hůře než doteď.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebyl jsem v té diskuz zdaleka sám, takže pokud by šel přijmout tvůj zcestný příspěvek, tak je nás na tom hodně blbě víc. :)) Půjdu ven, neboj, ale jsem rád, že máš o mě starost. Jak se říká "o kom se nemluví, jako by nežil" :))
Reagovat
Pe3k
Ještě aby jsi byl v diskuzi sám :D Jen jdi ven a už se nevracej :p
Reagovat
smazaný uživatel
Však to by se dalo ode mě čekat, kdybych byl v diskuzi sám, ne? Když jsem na tom tak moc blbě. :)) Neboj, vrátím, tu radost bych vám neudělal, aby fanatici měli dojem, že mají pravdu a "vyhráli". :))
Reagovat
a.magerova
http://www.spartoo.cz/Hoka-one-one-SPEEDGOAT-x1405566.php
Reagovat
Fandina
Boty ano, představa běhu už méně.
Reagovat
darek.vrana
Docela mě překvapilo, že Federerovo poslední newimbledonské finále bylo už před 4 lety, a k tomu v Paříži.
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, to finále bylo moc krásné. :))
Reagovat
smazaný uživatel
A ten zápas, co tomu předcházel byla jedna z nejlepších antukových bitev posledních let. Fenomenálního Djokoviče v jedné z nejdominantnějších sezon v dějinách zastavil na ANTUCE třicetiletý Roger Federer, který sotva pinkne do míče na oranžové hlíně.
Reagovat
smazaný uživatel
To nepopírám, jedna z nejlepších určitě, ale víc jich pochází z dílny Rafy. :)) Škoda, že se Fedexovi nepodařilo zastavit Rafu v jedné z nejdominantnějších sezon v dějinách, zatímco Rafovi se to podařilo několikrát v možná vůbec nejdominantnější sezoně v dějinách. :))
Reagovat
Pe3k
Tím se teď utěšuješ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejen tím, Fedex mi toho za svou kariéru poskytl víc než dost, z čeho lze čerpat pozitivní energii v těchto nelehkých dnech :)) A vy snad ještě víc. :)))))
Reagovat
Pe3k
Tak ho respektuj, nehejtuj a přestaň s tím spamováním tady.
Reagovat
smazaný uživatel
To by se muselo změnit hodně věcí tady, abych s tím přestal. :) A toho nejste schopni, dyť vy jste stejní jako já, jen potřebujete parťáka, aby vaše choutky mohly propuknout. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
To jsi za těch posledních cca 12 let těch nelehkých dnů měl ale sakra dost... řekl bych dokonce většinu.
Reagovat
smazaný uživatel
To ne, i když Rafa vynechal někdy i půl sezony kvůli zraněním (a nemohl tak kořenit svou už tak dost pikantní dominanci nad Fedexem), tak se vždycky někdo postaral o zlepšení mého dne. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Myslíš tu dominanci 16 neantukových GS titulů oproti 4 nebo 5? Nebo snad dominanci na antuce, která jediná se dá se férově přiznat?
Reagovat
Roger_Federer
Nemysli nic, vari z vody a hlavne jenom provokuje.O nic jineho mu nejde.obycejny, nezajimavi trolik.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, myslím tu dominanci nad Rožem, kde si ho mazal na chleba i na hardu a hlavně porazil Fedexe na grandslamu jeho nejsilnějšího povrchu a na grandslamu jeho druhého nejsilnějšího povrchu, zatímco Fedexovi se to samé nikdy nepodařilo. :)) Prostě se nepouštějte do debat Roger-Rafa, jelikož nemáte šanci uspět, radši machrujte tím, že si Fedex vodil Roddicka, Hewitta a Baghdatise, jelikož v těch zápasech neměl horečku. To působí méně trapně. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Myslím, že jsme ujasnili už včera, že na zdravého Rogera neměl mimo antuku Rafa nejmenší nárok.

Ale abychom mu úplně nekřivdili, možná jednou nebo dvakrát náhodně vyhrál i mimo antuku nad zdravým Rogerem. Víckrát ale ne, to ví úplně každý.
Reagovat
smazaný uživatel
No vidím, že sis dneska ještě nevzal pilulku, tak jdi na to. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Zase ti docházejí i tvé chabé pseudoargumenty? Neumíš se podívat pravdě do očí?
Reagovat
smazaný uživatel
No kdybys nějakou pravdu psal, tak se na ni rád mrknu. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak si pročti zpětně mé příspěvky ze včerejška a dneška, když máš tak špatnou paměť.

Prostě pravda je taková, že zdravého Rogera mimo antuku Rafa prakticky nikdy neporazil, když už se k němu náhodou probojoval. Smiř se s tím.
Reagovat
smazaný uživatel
Jistě, stejně jako zdravého Rafu neporazil nikdo v Paříži a v hale a na podzimních turnajích má špatnou bilanci jen proto, že nikdy nebyl 100% fit. :)))
Reagovat
Stan_Borowitz
No to neříkáš žádnou novinku, to se tady píše nejmíň od doby, co dostal Rafa napráskáno od Söderlinga...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že s tím souhlasíš, ted zase na oplátku já. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Já s tím nemám problém - Zdravého Rafu neporazil nikdo na antuce, zdravého Federera mimo ni. Dohodnuto?
Reagovat
smazaný uživatel
Chyba lávky, řeč byla i o hale a podzimních turnajích, tedy druhá půlka sezony. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
To nejde, to se bije se základním axiomem, totiž že zdravého Federera mimo antuku Rafa nikdy neporazil. Musíš se spokojit s tou antukou.

To není tak málo, když si vezmeš, že mimo antuku je prokazatelně řada dalších úspěšnějších hráčů než Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Celá řada ne, jsou, ale ti už nehrají. :)) V tom případě nelze přijmout tvou dohodu. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Můžeme se ale dohodnout, že jsme se zatím nedohodli, ale dále budeme pracovat na tom, abychom nalezli přijatelnou dohodu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak schválně. Nevím, zda to tu někdo zmiňoval. Ale Roger bude hrát opět s těžkýma nohama a hlavou, že může dát tu pomyslnou metu 18. Tak jak svazuje Novaka FO, a Cincinati, tak jeho svazuje další GS. V tom vidím výhodu pro Djokovice.

Hlavně hrát jako s Cilicem. Returny k BL, a ve výměnách hezky k lajnám s fajn délkou.
Reagovat
smazaný uživatel
A co když se téhle představy Roger vzdal? že to zakulatí? celý turnaj se mi zdá v pohodě, což neznamená,že to tak bude i ve finále,ale ten tlak vůbec nemusí být tak silný,jak píšeš.
Reagovat
darek.vrana
18 je meta asi tak stejně jako 10 pro Djokoviče. Rekord už Federer má, takže není důvod, aby ho to svazovalo víc než jindy.
Reagovat
a.magerova
Dnes si udělám pěkný den, venku svítí sluníčko...... a večer ponervačím při Eurosportu.... buď to vyjde nebo ne, záleží na Rogerovi :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=hLMhjCGL-8I&feature=youtu.be&t=42s
Reagovat
Kozoroh
A na No1em výsledek zápasu nezáleží? :O
Reagovat
smazaný uživatel
Ten je tam jen do počtu asi. :))
Reagovat
a.magerova
Z mého pohledu záleží na Rogerovi.... z Tvého pohledu záleží na Nolem..... není to nic proti ničemu, prostě se soustředím jen na svého favorita a BASTA, protihráče nepomlouvám, neurážím, nepřeju mu nic zlého..... chtěla jsem napsat pěkný příspěvek a vidím, že kdo chce, ten si vždy konflikt najde.... :-P
Reagovat
Kozoroh
V klidu, žádný konflikt nevyhledávám, jen jsem chtěl, abys svá slova " buď to vyjde nebo ne, záleží na Rogerovi" víc rozvedla.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím, že pro Rogera není ani tak problém uvědomění si, že může dosáhnout na metu č. 18 ve svém věku, ale uvědomění si s kým že to hraje ve finále. :))
Jinak pro Novaka jsou v Cincinnati jednoznačně nejhorší podmínky ze všech Masters a naopak pro Fedexe jedny z nejlepších, jestli ne vůbec ty nejlepší.
Reagovat
Kozoroh
Fedexe podle mě nebude svazovat to, že může dát 18, ale spíš to, že GS turnaj nevyhrál tři roky, GS na hardu dokonce přes pět let.
Novaka zas může trápit bilance ve finále US Open a možnost dvouciferného počtu GS titulů.
Reagovat
Roger_Federer
Podloz mi nejakymi zkutecnymi cisly( v minulosti), proc bych mel brat v potaz zvoje pseudoargumety, ze Fabio je pan hrac a Rafu 4x neporazil jenom proto, ze Rafa je proste letos mimo..
Reagovat
smazaný uživatel
Schovej se zpátky mámě pod sukni, tento svět je pro tebe moc zlý. :)) Čekal jsi, jak se diskuze vyvine, aby ses mohl přicmrndnout? :)) Ty se hlavně prvně nauč česky, znevažuje to tvé vědění. :) Že Fabio umí zahrát velké zápasy si můžeš najít všude možně a že odehrál s Rafou i v jeho top formě vyrovnané zápasy, taky. K tomu ti nemusím sloužit, to jsou fakta a čísla, která máš rád, jen je nenajdeš v zápasech, které se neuskutečnily. A Fabio opravdu nemůže za to, že se s Rafou nepotkal dřív než v roce 2013, byť to teda nechápu, když se střetly v jeho top sezoně, co by mělo být průkaznější? :))
Reagovat
Stan_Borowitz
No tož to je jasné. Z toho plyne, že Rafa měl většinu kariéry obrovské štěstí, že se vyhýbal top antukářům a utkával se dlouho jen s Federerem, který nikdy mezi top antukáře nepatřil, jak se dá snadno dohledat na netu.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jinak kdoví, jestli by nějaké tituly z antuky vůbec měl.
Reagovat
smazaný uživatel
I kdyby neměl ani jeden titul, tak Fedexe si vždycky namaže na chleba a ještě přikrojí cibuli. :))) A to je to, co mě těší.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tož to svědčí hodně o tvém charakteru. Taková cikánská férovka, mačetou proti noži. Porazit někoho na svém nejoblíbenějším a jeho nejneoblíbenějším povrchu.

Spíš by ses měl stydět, že i na antuce si dokázal Roger Rafu párkrát namazat na chleba, aji kanára mu tam dal, když se mu chtělo...
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavé, že Fedex měl taky tu šanci porazit Rafu na svém nejoblínemějším povrchu a jeho nejneoblíbenějším, ale úspěšnost takovou nemá. :)) A to pro Rafu byla tráva mnohem větší překážkou než pro Fedexe antuka. Také je zajímavé, že se často obhajuje tím, že antuka je pro Fedexe problém, přitom i on sám přiznal, že antuka pro něj žádný problém není, že je pro něj problém Rafa. :)) Fedex byl svého času druhý nejlepší antukář a to dost dlouho. :)) Jasně, mazal si ho strašně pravidelně na antuce, když za svou kariéru vyhrál celkem 10 zápasů proti Rafovi. Párkrát (tak možná 2x?) ho porazil, když Rafa nebyl úplně 100% na Masters, kterých měl vyhranou plnou prdel. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Vždyť už jsem ti to říkal, že byl zraněný, to ví každý, kdo se o tenis zajímá dýl než od minulého týdne. Akorát to překonal a hrál přes bolesti, kvůli divákům. Není jako někteří, které někde píchne a hned vynechají půlku sezóny.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jsem psal, Roger musel hodně vytrpět, když zrovna hráč, který nikdy neskrečoval zápas, byl tolikrát chabrus. :)) Zvlášť vzhledem k tomu, že ještě stále hraje na takové úrovni je to obdivuhodné. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Jsme rád, že to konečně uznáváš i ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě lze nyní pokládat Fedexe za kouzelníka, který je lhostejný vůči svým fanouškům. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, je to tenisový kouzelník. Tos napsal moc hezky.
Reagovat
smazaný uživatel
No to je napsáno zcela správně, když umí vykouzlit iluzi nemoci, tak je lepší než Copperfield. :)) No i když Copperfield kouzlil před zdravým obecenstvem, ne před zfanatizovaným stádem oveček, takže to měl v podstatě těžší. A taky jestli v případě Fedexe nekouzlí spíš to stádo. Mnoho otázek. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak si to najdi na netu - Miami 2004 - nemocný Federer měl problém přejít přes Davyděnka ve 2. kole, pak prohrál ve 3. s Rafou, který ovšem hned v dalším kole vypadl s Gonzálesem. Federer jednoznačně indisponovaný.

2005 - jediný vzájemný zápas vyhrál Federer

Dubaj 2006 - ok, tam to bylo první Rafovo vítězství nad zdravým Federerem mimo antuku

2007 - oba zápasy vyhrál Federer

2008 - Federer se potýkal s mononukleózou + bolesti zad

2009 - AO - viz výše - následky prodělané mononukleózy

2010 - jediný zápas vyhrál Federer

2011 - jednou vyhrál Rafa (Miami), jednou Roger (WTF)

2012 - AO - ok, první GS výhra nad zdravým Federerem mimo antuku

2013 - Federer celou sezónu zranění zad, navíc přechod na novou raketu

2014 - AO - dtto

Co chceš řešit? Navíc jediná tři vítězství nad zdravým Federerem mimo antuku jsou na nejpomalejších hardech - Miami, které je pověstné svou pomalostí a Australian Open - dtto.

Tož teď je to snáď jasné...
Reagovat
Roger_Federer
Tak jeste jednou.
Predloz nejaka fakta a cisla.
Ktere velke zapasy Fabio zahral, kdy a zkym z top10?
Jake ma ve zkutecnosti vysledky na granslemech nebo masters ??
Z ceho tedy cerpas?
Reagovat
smazaný uživatel
Řeč byla zejména o Rafovi a Fogninim, tedy uhýbáš zbaběle od tématu diskuze, ale co ti zbývá, když jsi byl spláchnutý. :)) Tak kupříkladu Fognini porazil více než jednou Almagra, kterého považuju za velmi dobrého antukáře, patřícího s Ferrerem do úzké skupinky pod triem Djokovic, Fedex, Rafa. :)) Dvakrát spláchnul Haase na jeho půdě. Berdycha vyčoudil v Monte Carlu, na témže turnaji ještě i Gasqueta coby výrazný kurzový outsider. Toho roku přehrál i Wawrinku a sehrál s ním i další vyrovnané zápasy. :)) Teď už si přesně nepamatuju rok ale dal kládu i Murraymu na betonovém Masters. :) VZAL SET NADALOVI! (což byl předmět diskuze, ale opět chápu, musel jsi od něj odstoupit). :))
Není to možná tak dávno, co se zde psalo, jak parádně hrál Seppi proti Fedexovi v Austrálii. Možná ti docvakne, kam tím mířím, možná ne, to už je na tobě. Ale srovnat Seppiho s Fogninim stejně nelze, protože je to jako srovnávat Škodu 120 s Fabií. :)) No vidíš, Fabio a Fabie, to je hezké. :)
Reagovat
smazaný uživatel
A taky Fognini sundal Del Bonise na rozdíl od Rožiho :))))))) A dokonce hned zápas poté, co od něj dostal Fedex bídu. :))
Reagovat
Roger_Federer
2015 US Open R32 Hard Fabio Fognini Rafael Nadal 3-6 4-6 6-4 6-3 6-4
2015 Hamburg F Clay Rafael Nadal Fabio Fognini 7-5 7-5
2015 Barcelona R16 Clay Fabio Fognini Rafael Nadal 6-4 7-6(6)
2015 Rio De Janeiro SF Clay Fabio Fognini Rafael Nadal 1-6 6-2 7-5
2014 Miami Masters R16 Hard Rafael Nadal Fabio Fognini 6-2 6-2
2013 Beijing QF Hard Rafael Nadal Fabio Fognini 2-6 6-4 6-1
2013 French Open - Roland Garros R32 Clay Rafael Nadal Fabio Fognini 7-6 6-4 6-4

Do roku 2013 se Rafa s Fabio vubec nepotkaly, duvod jasny, Fabio se nevyskytoval na stejnych turnajich, nebo vypadl drive nez se vubec mohl k Rafovy dostat.
2013 a 2014 se potkaly 3x..Fognini vzal Rafovy set v Beingu na hardu.
2015 spolu hraly 4x, z toho 3x na antuce, kde Rafa prohral 2x.
Takze kazdemu normalnimu, kdo sleduje tenis musi byt jasne, ze do roku 2015 byl Nadal na antuce jina liga a z Fabiem by nikdy neprohral, nebyt Rafova obrovskemu upadku.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jsem už několikrát psal (ale asi máš klapky přes oči nebo se teprve učíš číst), tak to, že se Rafa s Fogninim vůbec nepotkali vypovídá jen o tom, že se vůbec nepotkali. Není to chyba ničí, ale můžeš si postěžovat ATP federaci, že třeba blbě losovali pavouky nebo seřvat Fabia, že měl špatně zvolený kalendář. :))
Včerejší debata s clownielem začínala premisí, že "Fabio by s top Rafou neuhrál ani set"..no a on ho vyhrál, dokonce v jedné z nejdominantnějších sezon, jaké historie tenisu pamatuje. Nic víc průkaznějšího není. Fabio se nemusel s Rafou potkat dřív, protože v roce 2013 byl Rafa mašina. Těžko by byl nějaký zápas víc vypovídající než tento, navíc na Fabiovo méně oblíbeném povrchu. A beton byl/je pro Fabia mnohem méně oblíbeným než pro Rafu. Navíc se s ním držel na antukovém grandslamu, kde byl Fabio mnohem konkurenceschopnějším než Wawrina nebo Nishikori. A víc už na to reagovat nebudu, protože se jenom opakuju a ty si budeš pořád mlít své kydy. Takže klidně pokračuj dál, pro mě je to tímto uzavřeno. :)) Zkrátka Fabio nebude hoblovat až do druhých týdnů na GS, ale kvalitu v sobě má a jestli jsi ho viděl někdy v nějakém zápase s top hráčem, když měl svůj den, tak to musíš uznat. Jenže ty jsi elegoš fanatik a taky můj odpůrce = že to nikdy neuznáš, i kdyby to byla stokrát pravda. Fabio je takový italský Dolgopolov, akorát s pochroumanějším charakterem (dle mého) a možná je talentovanější. Kdyby byl Fabio opomenutí-hodná troska, tak nepředvádí ani se současným Nadalem to, co předváděl..Prostě buď to v sobě má tu technickou vyspělost a prodá to, nebo to v sobě nemá a nepomůže mu ani že proti němu hraje legenda s pochroumaným sebevědomím. :)) Je jasné, že top Rafa by s ním neprohrál tolikrát za sezonu, ale už jen to, že jsou zápasy, které nebyly vůbec pro Rafu dominantní, svědčí o tom, že Fabio je prostě OK. že to není žádný vobejda jako Seppi nebo Del Bonis. :))))
Reagovat
Roger_Federer
Fabio sice talent rozhodne ma, nikdy ho nevyuzil.
Takze rozhodujici faktorem zapasů mezi Rafou a Fabiem v 2015 sezone je jeden zapas na hardu z roku 2013, kdy Fabio uhral jeden set :), sice nakonec prohral, ale to dokazuje, ze na Rafu vlastne umi..Jeden set za 10 let.
Navic rec byla uplne na zacatku o antuce, kde do roku 2015 neuhral z Rafou ani ten set.;);););).
Perlicka na zaver, ten zapas se uskutecnil 4.10 v Pekingu na hardu, Rafa v roce 2013 od vytezneho US.open nevyhral jediny turnaj z 5ti.
Proste zvadl jako vzdy po Us..ty dominatni sezono v dejinach.
Reagovat
smazaný uživatel
>Fabio sice talent rozhodne ma, nikdy ho nevyuzil.

Naopak, využil a demonstroval jej v mnoha zápasech. Jinak je jasné, že maximálně ho zdaleka nevyužil, ale není sám. Fabio, Safin, Gasquet, Nalbandian = všichni under-achievers, byť každý možná z jiného důvodu, ale společné mají to, že naplno ani jeden z nich svůj potenciál (talent nevyužili). Fabio je z nich nejproblémovější, jeho využití je procentuálně nejnižší, i když Gasquet měl tak třikrát víc talentu než on, takže těžko říct, v konečném výsledku by na tom byli třeba stejně %.

> Takze rozhodujici faktorem zapasů mezi Rafou a Fabiem v 2015 sezone je jeden zapas na hardu z roku 2013, kdy Fabio uhral jeden set :), sice nakonec prohral, ale to dokazuje, ze na Rafu vlastne umi..
> 2015 sezone, z roku 2013

No rozhodujícím faktorem zápasů Rafy a Fabia musí být faktory z každého toho zápasu. Já se jen snažím demonstrovat, že Fabio dokázal s Rafou hrát i v roce 2013, kdyby byl bezzubý oproti Rafovi, tak dostane nakládačku vždycky. Jenže ono se ukázalo, že Fabio v tom match-upu není až takový jouda, jak jste z něj dělali.

>Jeden set za 10 let.

Ano, to je ten set, který byl hlavním předmětem diskuze.

>Navic rec byla uplne na zacatku o antuce, kde do roku 2015 neuhral z Rafou ani ten set.;);););).
> uplne na zacatku

Ne, právě na začátku byla řeč obecně o match-upu Rafa-Fabio a je logické, že když ještě neskončil USO, tak že budeme vycházet třeba z toho nejčerstvějšího zápasu, takže nevidím důvod nebrat v potaz beton. Patří to k předmětu diskuze, nelze vyčlenit část jen proto, že se ti to nehodí do krámu. Obecně tvůj talent morfovat argumenty, podle toho, jak se ti to hodí je obdivuhodný. Stejně tak zapomínat na původní téma diskuze, aby jsi měl pocit že máš pravdu. Prostě se v tom koupeš nehorázně.
Reagovat
smazaný uživatel
>Perlicka na zaver, ten zapas se uskutecnil 4.10 v Pekingu na hardu, Rafa v roce 2013 od vytezneho US.open nevyhral jediny turnaj z 5ti.
Proste zvadl jako vzdy po Us..

No, to sis na sebe zase upletl bič, perlička na závěr pro tebe, takový poslední hřebíček do diskuzní rakve. Nebyl to tak dávno, kdy jsem se snažil obhájit výkonnost Rafy na konci roku, vysmáli jste se mi. A teď když ti teče do bot, tak se nebojíš se snížit k tomu, že ji budeš sám obhajovat jen aby jsi vyhrál tento souboj. :D To je síla. Takže z těch 10 vítězných zápasů po USO a DC byl jediný, ve kterém Rafa ztratil set. No a ten set ztratil právě s Fogninim. Jinak s nikým. Prohrál s Djokovicem ve finále, pak s Ferrerem (taky měl životní sezonu a turnaj pak vyhrál) a s Del Potrem, který trápil i Djoka ve finále = žádná ostuda. Rafova forma možná nebyla taková jako v první polovině oné sezony a na GS, ale pořád byla v pořádku. Prostě místo aby jsi přijmul fakt, že Fabio se s Rafou držet umí a spíš hledal důvod, ty se tu koupeš v blátě, hrabeš rukama v zemi a hledáš důvod, proč to tak není. Jenže důvody jsou slabé. :)))
Reagovat
Roger_Federer
Pises dokola to same..
svoje domenky, nic podlozeneho, naopak vysledky a cisla ukazuji pravy opak..Fabio je hrac z vysledky hlavne na antuce.
Nadal v plne sile, by si snim na antuce nikdy neprohral..
Fabio se dlouhe roky placal na challengerech.neuhral na velkych turnajich zadny vysledek.
Pro me to neni zadny spor,;ty si jedes svoje, ja ti predkladam cisla a fakta.
Takze ne, Fabio neni a nikdy nebyl zadny mega postrach pro ktereho koliv hrace big4..az do roku 2015, kdy si maze na chleba Rafaela Nadala, protoze ten sel o x levlu dolu..
Reagovat
smazaný uživatel
>Pises dokola to same..

To protože ty taky, nevím proč bych měl uhýbat, když jsi mě vůbec nepřesvědčil.

>svoje domenky, nic podlozeneho, naopak vysledky a cisla ukazuji pravy opak..Fabio je hrac z vysledky hlavne na antuce.

Naopak výsledky mi dávají za pravdu. To že z nich neumíš odvozovat a číst v nich je věc jiná.

>Fabio je hrac z vysledky hlavne na antuce.

O to víc je jeho úspěch proti Rafovi na betonu zarážejícím. Ale asi jen pro někoho. Jiný v tom vidí zase jen to, že Rafa už neměl formu. A proč tedy byl Fognini jediným hráčem, který mu vzal set? A to nehrál Rafa s žádnými padavkami na tebou vybraných turnajích.
Opravdu místo toho, aby ses snažil dopátrat toho, proč mu Rafa nedal vždycky čouda, tak si tu meleš jako kolovrátek. :))

Fabio výsledky na velkých turnajích měl. To že nevyhrával turnaje ja na běžícím pásu nesouvisí s tím, že není kvalitní hráč, ale s tím, že je náladový a má to v drtié většině na háku.
Nejdřív jsi zmiňoval top ten, teď už své argumenty podporuješ zúžením na big four..co bude dál? Že nikdy nebyl postrachem pro Novaka? :)) Máš prostě na stole ta svá oblíbená fakta a čísla, ale ty z nich prostě neumíš nic odvodit, jen je tupě čteš. No tvá volba, jak už jsem psal, cokoliv bych napsal a byla stokrát pravda, tak to neuznáš.

Běž si rozšířit obzory o Fogninim, případně o jejich match-upu na nějakých nezávislých fundovaných zdrojích, když mě nebereš. Hezký den. :))
Reagovat
Roger_Federer
:):)dobre, mas pravdu.Rafa hral v tech letosnich zapasech perfektne.
Fabio ho 3x porazil, protoze je lepsi hrac..:), ze jsem to nevidel driv..
Reagovat
smazaný uživatel
Haha :)) Extrémismus vytloukat ještě větším extrémismem..jak se to říká? Když to nejde silou, půjde to ještě větší silou? Nebo kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde? Obojí lze ted použít :) Když už srovnání s Rafou, tak Fabio je talentovanější, ale určitě ne na fotbal :) V každém dalším směru v tomto přísném srovnání s Rafou ztrácí o třídu, o dvě třídy..
Jenže přeci nejsi takový imbecil, aby jsi náhle zapomněl, jak to v tenisu chodí-že může být hráč, kterému se na druhého výrazně daří a zároveň se ale nedá říct, že by byl obecně lepším než on :)) Rafa x Davyděnko třeba ukázkový match-up. Fabio nebyl nikdy v pozici Davyděnka, ale prostě nedostal od něho totální výprask ani v jeho top formě, tak už šoupej nohama. :)) Kdyby Rafa drtil Fabia jako na běžícím pásu, dost možná by s poklesem výkonnosti s ním neměl ted takovou vizitku. Je to logická evoluce výsledků..Fabio dokázal sehrávat vyrovnaná utkání s Rafou v jeho top formě byt je nakonec vždycky prohrál a ted nad ním vyhraje. Vidíš v tom snad smysl, i ty musíš.
Reagovat
Stan_Borowitz
"...může být hráč, kterému se na druhého výrazně daří a zároveň se ale nedá říct, že by byl obecně lepším než on..."
Reagovat
Roger_Federer
;):)..ty vole on si snad nedela prdel:):)
Reagovat
smazaný uživatel
ty studuj, studuj..ať se něčemu přiučíš :)
Reagovat
Roger_Federer
Jiste, jsi dobry ucitel.
Ale jsem rad, ze tato nase delsi diskuze ti neco dala!!.
Podrahove jsi pochopil moji hlavni myslenku, dokonce si ji vynesl na svetlo ze tmy tmouci.
Roger i presto ze z Rafou ma negativni H2h ovlivnenou hlavne antukou, kde krom Rafy a genialniho Fogniniho nebylo vice souperou je Roger lepsim hracem nez Nadal, vzdy byl.Jsem na sebe hrdy, ze jsem to dokazal zdelit i takovemu malo premyslejicimu jedinci-trollovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Je pěkné, jak jsi zase zdrhl z naší hlavní debaty a díky Stanovi ses přidržel jakéhosi argumentu, jsi jako parazit. Sám nic neumíš a těžíš z diskuzí druhých..včera jsi pláchl a vrátil ses až byla v plném proudu debata s clownielem a z toho jsi těžil. Ted už zase nemáš co říct a přišel na pomoc Stan..prostě jsi úplně mimo a zase ses odvrátil od původní diskuze a motáš do debaty o Rafovi a Fogninim Fedexe. :)) Bilance Fedexe a Rafy je natolik specifická, že prostě nemůžeš prohlásit, že je Fedex lepším hráčem než Rafa, maximálně úspěšnějším, to nelze popřít, v globálu. :)) Je rozdíl vyrovnaná bilance Rafy x Davyděnka a 25:10 Rafa x Fedex.
Reagovat
Roger_Federer
Nevztekej se truhliku.Spravne si napsal ze je to match-up.Ja souhlasim.
Roger je nejlepsi hrac vsech dob.Rafa nejlepsi antukar vsech dob.
Jsem rad, ze zrovna ty si to vypovedel, prinesl do diskuze.tobe cest.
Reagovat
smazaný uživatel
Fedex je prozatím nejúspěšnějším hráčem všech dob vyjma Masters :))
Reagovat
smazaný uživatel
Však to se říct nedá, nedá se to ale říct ani o Fedexovi. Proto nemůže být GOAT..stejně ale ta vzájemná bilance moc moc těší. :)
Reagovat
Roger_Federer
naprosto souhlasim.
Federer-Nadal...
Federer je lepsi hrac, ktery prohrava se svym neoblibenym souperem Rafou.
Reagovat
smazaný uživatel
Když pominu turnaje Masters, antuku a Rafu, pak je Fedex nejúspěšnější hráč. :))
Reagovat
smazaný uživatel
když mluvíš o češtině,tak dva muži je jedině střetli, ne střetly.Pro příště,Ivane
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to je moje první taková chyba, kdežto tady uživatel pyšnící se nickem GOATa, plete zkutečnosti se skutečnostmi apod. Minimálně v každém příspěvku má velkou hrubku. :))
Reagovat
SwissMaestro
RF- ND 6:2, 7:5, 3:6, 6:1 :)
Reagovat
janek_da
https://twitter.com/IvetaBenesova/status/642504959515189248
Reagovat
smazaný uživatel
Za cca 24 hodin to začne. Good luck, Rogi. Hraj jako dosud a je to Tvoje.
Reagovat
smazaný uživatel
Se zpožděním přidávám gratulaci Rogerovi ke skvělému výkonu i proti Standovi :) Všechny Rogerovy zápasy jsem zatím viděla (krom včerejška, z toho jsem moc neměla) a ve všech působil naprosto suverénně a svěží, vyjma možná 3. kola s Kohlim. Sám Wawrinka po zápase přiznal, že Roger od Cincinnati hraje intergalakticky, ale já jsem paradoxně u jejich zápasu málem usnula :D pravda, nebylo to drama, na jaké jsme se těšili, ale u mě spíš převládla únava ze dvou náročných dnů po sobě, takže si to jdu ještě dokoukat, ať mám představu, jak to zítra asi tak bude vypadat :) Finálové obsazení podle mnohých už ohrané, někdo čekal překvápka jako u žen, pro mě spíše nečekaně drtivé výsledky v SF, avšak ruku na srdce, kdo jiný poslední měsíce předvádí lepší tenis než světová jednička a světová dvojka? Jejich souboje se mi jen tak neomrzí, protože to má vždycky šťávu a bývá to vyrovnané. Z Novaka se stalo skoro monstrum těžko k poražení, opravdu suverénní pan hráč, a Roger zřejmě vypil elixír mládí, páč to co teďka předvádí, s jakou lehkostí a tou novou taktikou vyprovází jednoho soupeře za druhým, že zůstává rozum stát, to je v tomto věku něco neskutečného, krásně se na to kouká a já z něj mám obrovskou radost :)) Zítra můžeme my Fedexovci zažít to samé zklamání, anebo budeme slavit, že se to konečně povedlo, strašně moc bych chtěla vyvěsit z okna tu švýcarskou vlajku, když už jsem si ji koupila :D Bude to určitě moc těžké, ale myslím, že nikdo jiný si tu trofej v tuto chvílí nezaslouží víc než Féďa :)
Reagovat
Mayo
Neboj sa, bude to 3-1 pre ND.
Reagovat
smazaný uživatel
aby to nebylo obráceně :P nechci tu vyhlašovat dopředu, že to Roger určitě vyhraje, jen si hrozně moc přeju, aby to tentokrát už vyšlo :)
Reagovat
Kozoroh
Tato slova bys spíš měl adresovat mně než GOATce ;-)
Reagovat
baggik
Zaslouží, Novak. :-)))
Reagovat
urbi
Zítra to bude dobré, věřte tomu. Maximálně 3:1 pro RF, spíš ale 3:0. Rozhodne povrch:)
Reagovat
kada.tom
Juchůůů, Nicolas s Pierrem zvládli moc pěkně finále čtyřhry :-)
Fandím jim, docela sympatické duo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Opět ukázka Švýcarovy arogance, jako by snad měl mít místo předplacené jen proto, že se jmenuje Federer...
Reagovat
a.magerova
Když už reješ, tak aspoň uváděj celou pravdu !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, to byl žert...tak to se jdu smíchy potrhat :/
Reagovat
Stan_Borowitz
Ne, stačí, když potáhneš do prdele.
Reagovat
smazaný uživatel
Tam potáhne zítra akorát ten váš přiteplenec :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak si z něj vem příklad, hulibrku.
Reagovat
Roger_Federer
To by me zajimalo, kolik celkem ten dement Barney tech nicku ma.
Jestli by to nebylo na zapis do rekordu Ceskych trolu.
Reagovat
pockerface
A co bys asi tak odpověděl na otázku moderátora, co tomu říká, že už je to 6 let co nebyl ve finále? Snažil se to odlehčit, ale kdo chce tak dokáže překroutit vše.
Reagovat
smazaný uživatel
nejhorsi je ze na ty dementy reagujeme :D proste nam to neda
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, Fedexi je to už šest let a některým to přijde dost dlouho na GOATa. :))
Reagovat
Tuttovka
Doufám, že to bude krásný tenis. Ať vyhraje ten lepší. Osobně si přeji hlavně, aby Djokovic nehrál zaňďoura a Federer byl schopen hrát útočně. Pak je mi jedno, kdo vyhraje. :)
Reagovat
Kozoroh
Finále dvou titánů a nejlepších hardařů za posledních 15 let. Pokud vyhraje No1e, získá jubilejní 10. GS titul a stane se tak pátým hráčem open éry s dvouciferným počtem GS titulů. Podruhé v kariéře by v rámci jedné sezóny vyhrál tři GS, mít dvě sezóny s třemi vyhranými GS turnaji se v open éře doposud povedlo jen Fedexovi (2004, 06, 07). Federer v případě triumfu získá 18. GS titul, odskočí Petovi a Rafovi na rozdíl čtyř GS a získá 10. GS vavřín z hardu.
Z toho co jsem napsal je jasné, že oběma půjde o hodně. Finále bude nesmírně atraktivní a sledované. Fanoušci obou hráčů (včetně mě samozřejmě) jsou plni očekávání, v případě fandů Fedexe umocněno tím, že Roger naposledy vyhrál major turnaj před třemi lety.
Pozice obou tenistů je velmi vyrovnaná, No1e by dal označit jen za velmi mírného favorita.
A kdo vyhraje? Doufám, že No1e :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Podarilo sa to aj Rafovi 2010, ako jediný v open ére vyhral tri GS za sebou, každý na inom povrchu..
Reagovat
Pe3k
Neumíš ani číst...
Reagovat
pockerface
Já vím, že fandíš Nolemu, hele, ale Nole ještě nějaký GS získá určitě hned ten další na AO, mohl bys to přát tomu Rogerovi. Letos má asi jednu z posledních šanci získat GS, každý rok bude u Rogera znát co si budeme povídat. Nikdo neví co bude zítra, pozítří, stačí nějaké zranění, nebo se Roger začne víc věnovat dětem, nebo prostě mu může příští rok odejít forma a bude rád, že se bude dostávat do QF, kdo ví kolikrát se ještě dostane do finále, proto by nám fandům RF mohl Novak udělat radost a třeba naposled tu trofej přenechat Rogerovi :-)
Reagovat
Mayo
Prečo by mal fandiť Rogerovi, keď fandí Novakovi :D . Aj tak srb vyhrá 3-1, bohužel
Reagovat
smazaný uživatel
Novak zcela jistě, bohužel, dorovná Rafu a podle mě ho spíš i předstihne a bude šlapat na paty i Fedexovi. :)) Má šanci udělat ještě klidně 3x AO, Wimblas nějaký určitě taky ještě přidá, French Open nevěřím že by se mu stalo zakletým až do konce kariéry..takže když nepočítám tento USO, tak má na 5-6 dalších slamů, s tímto 6-7 = 15-16 slamů. A to jsem pominul vyhraný US Open v následujících letech. Za předpokladu, že mu vydrží zdraví. Protože zcela objektivně Fedexem ztratí přímou konkurenci a vše bude pak záležet hlavně na Wáwrovi, o kolik slamů ho může v budoucnu připravit. Jakýsi potenciál je ještě u Nišikoriho, ten na něj má taky zbraně, ale není schopen ho porážet a ten má navíc dost starostí sám se sebou (zranění).
Reagovat
smazaný uživatel
Áno. Dnes to tak naozaj vypadá. Dnes. Po US OPEN 2011 to vyzeralo tak, že v roku 2012 vyhrá Djokovic pravdepodobne ďalšie tri GS. A bol rád za jeden.

Chcem tým povedať, že strata 4GS nie je málo a 7GS je enormne veľa. Sezóna s troma GS sa opakuje aj historicky veľmi veľmi zriedka, potrebný je súlad viacerých okolností. Ak by v piatom sete vo Wimbledone premenil Anderson BB, tak dnes má Nole o GS menej, v Austrálii tiež vydrel výhru nad Wawrinkom. Tam chýbalo naozaj málo, aby Djokovic vypadol. Ja si myslím, že je veľmi optimistické začínať sezónu s tým, že Djokovic vyhrá 2 GS ročne.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, ale prostě takové věci jako že Anderson nepromění v rozhodujícím setu brejkboly, nemůžeš předvídat, naopak bys z toho mohl podezírat celou TOP 20 a i výš. Objektivně na Djokera bude mít velmi málo hráčů. John McEnroe a i pár dalších předpovídali po Wimbledonu dominanci Djokera v budoucnosti a já s tím celkem souhlasím. Ty 2 GS nejsou zase až tak moc, když vezmeme v potaz že na AO je Novak takřka neporazitelný. Wáwra bude asi největší překážka v honbě za grandslamy. Novak by mohl být nesmírně hladový, protože si je vědom, že teď jeho grandslamové konto mohlo/mělo vypadat jinak. Viděl jsem to na zápase s Cilicem, sice ten hrál údržbu, ale i tak výraz Novaka byl plný odhodlání, s jasným cílem hrál. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono, priznajme si..Bolo by to celkom symbolické, kebyže dva rozhašterené tábory RF a RN, ktoré sa tu doťahujú celú dekádu dostanú vo finále facku a celú túto etapu by zakončil ako víťaz Djokovic. Myslím, že by to bolo veľmi poučné pre všetkých diskutérskych protagonistov a odniesli by si z toho skoro až veľkú skúsenosť do života :)

Ale je k tomu ďaleko, hoci papierovo to vyzerá veľmi sľubne. Ja s Wawrinkom moc nerátam, prežil fantastické dva roky a tam naozaj očakávam výraznejší prepad, ktorý nevyhnutne bude súvisieť aj s vekom. Djokovic má 28 a v kontexte potenciálnych "18GS a GOAT" budú pre neho absolútne kľúčové dve nasledujúce sezóny dokým dovŕši 30ku..Ak sa dovtedy dostane na úroveň trebars 14-15, tak verím, že ten zvyšok do konca kariéry zbúcha. Navyše nevyzerá byť náchylný na zranenia, pohybovo je extratriedou a vzhľadom na svoju atletičnosť mu po tejto stránke verím aj po 30ke. Naštrbiť plány by mu však výrazne mohli mladí, hlavne Coric, Kyrgios a Thiem. S jedným z nich do 2-3 rokov na GS zakopne, trúfam si povedať.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně osobně by se GOAT líbil víc u Novaka než u Fedexe, ale zase bych nemohl argumentovat tím, že si Rafa mazal GOATa na chleba :)) V tomto pohledu je pěkné, že je jím Fedex. Zítra prostě musí přidat 10. GS a do dvou let věřím, že 4 GS zmákne a 5 by bylo krásných, ale jak jsi psal-3 GS za sezonu není taková automatika a spíš docela klika...ale víme že top Novak má i na víc. :) Kyrgios je hodně nadějný herně, ale ostatní je u něj problém. Thiemovi by pomohla spolupráce s nějakou legendou coby koučem a mohl by svou hru zagresivnit. Corice moc nasledovaného nemám a co takhle Saša Zverev? U něj nějaký významnější potenciál? Nebo třeba Rublev? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Coric bude výborný, je však ešte mladučký. Momentálne 18 rokov, takže ešte nejaké 2-3 roky bude dozrievať. Už teraz má ale úžasnú defenzívu a veľký potenciál aj v útoku.

Sasha Zverev mi už príde dosť vysoký na víťaza GS. Meria 1.98..To je presne výška najvyššieho víťaza GS v histórii, aj to len jedennásobného. To by ho mohlo dosť limitovať v dnešnom behavom tenise od základnej čiary..Veď uvidíme..:)
Reagovat
Roger_Federer
Zeptam se, pokud pristoupim na tvoji retoriku "mazal na chleba".To pak muzu rict i ze si Rosol namazal Rafu ba chleba?+nekolik hracu mimo top100, kteri si ho namazaly na chleba??
Reagovat
smazaný uživatel
V konečném důsledku si Rosol Rafu na chleba namazal, ano. :)) Jenže to bylo pouze jednou, náhodně. Rafa díky bohu porážel Fedexe pravidelně, tedy chceš-li-mazal si pořádné vrstvy. :)) A to i ve Fedexově top sezoně 2006, kdežto porážky od hráčů mimo top 100 měl Rafa ve svém herním útlumu. Obecně je to nesrovnatelné, chytáš se velmi chatrného stébla a už se topíš až po uši. :))
Reagovat
Roger_Federer
Tak veci jsou jak je podame ze.
Videl bych to jinak.. napr takovy Youznyj si Rafu namazal na chleba 08, Soderlink 09....tak bych mohl pokracovat.
Navic urcite neni ostuda prohravat (byt mazan na chleba), svym nejvetsim rivalem, jednim u nej hracu.
Kdezto prohrat nekolikrat z hraci mimo top100 mi jako mazani na chleba docela prijde.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teda pokračujme..Ja tam vidím Soderlinga v roku 2010 a teraz pozor, Stachovského v roku 2011..Už keď chceš vypichovať tie jedny prehry..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga 2011, Stacho 2013, whatever..:)
Reagovat
Stan_Borowitz
že se ten Roger nevysral na celou antuku a v roce 2013 se "nehodil marod", když měl ty bolavý záda...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, díky za připomenutí, to byl famózní rok..první Wimblas, další RG, OH..parádička ale hlavně 4 porážky GOATa. :)) Co víc si přát. No a hlavně Južný si namazal na chleba Seppiho, který si namazal na chleba GOATa. :)) Je to pěkné. No Rafa má možná Browny, Rosoly, Darcisy..ale GOAT má Brandse, Del Penisy, Stachovské, Julieny apod. Každý má kostlivce ve skříni, ale GOAT by jich tolik mít neměl, na to pozor, musíš mu domluvit. :) Jinak Soderling 2009? To myslíš RG? No, tam nebyl Rafa v top zdravotní kondici a nebýt toho ten váš GOAT ani nemá zkompletovány GS, spíš bys ani neměl tuto prohru vytahovat pokud nechceš upozorňovat na to, že má GOAT zkompletovány GS díky Rafovi. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Á, opět oblíbená karta zdravotní kondice... no tak jo. Každý přece ví, že Roger byl na AO 2009 po mononukleóze, takže Rafa by bez Rogerovy zdravotní indispozice kariérní GS taky nikdy neměl, že...
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže Rafa by ho měl šanci porazit i tak, ty Einsteine, kdežto Roger na antuce nikdy, jedině kdyby hrál Rafa pravou. :))
Reagovat
Roger_Federer
Je sice pravdou, ze Rafa je nejlepsi antukar vsech dob, ale v letosni sezone, jeho top veku si ho namazal na chlrba kde kdo, i na antuce.
Coz se Rogerovi nikdy nestalo.
Reagovat
smazaný uživatel
29rokov je top vek?.:-)
Reagovat
spaniel
Porad ta sama pisnicka. Ale co cekat, jedine co kdy meli byla antuka a h2h. Zbytek je s bidou na top 10. Tak jim nechte tu jejich antukovou h2h.
Reagovat
smazaný uživatel
Jop..Veď v podstate každy z TOP 10 má 5GS mimo antuku...
Reagovat
spaniel
Z top 10 nej v historii, ty hlupacik. Nebo s nim ani nepocitas v tomto zavode? Jeste nedavno si ho tlacil dokonce na misto prvni. Tak krize dela divy :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, a tým ostatným z TOP 10 sa ráta ich najlepší povrch?..No to je ale zaujímavá štatistika..Nad tou si musel dlho rozmýšľať, že áno..A chudák, ani ťa nenapadlo, že keď ostatným odrátaš ich najlepší povrch, tak sa poradie asi zmení, že áno..Si hlavička :)
Reagovat
spaniel
Nikomu nic neodecitam. Jsi strasne nechapavy. Jen se na to divam komplexne. Federer nedominoval zadnemu povrchu jak Nadal antuce (na trave se blizil). Ale zaroven nemel na zadnem povrch slabinu jak Nadal. Proste na ostatnich 3 je lepsi. Nadal je kral antuky, ale mimo ni je sotva top 10 nej hracu. 5GS ma kdekdo. Neni univerzalni a pres jeden povrch, na kterem kupodivu nikdy nechybel, na to ze je takovy chabrus, totalne zdeformoval sve celkove statistiky. One trick pony. Ted ztratil pulkrok a je v prdeli vsude. Zadny plan B, neschopnost zmenit taktiku, hru. Nafouknuta bublina.
Reagovat
smazaný uživatel
"Ale co cekat, jedine co kdy meli byla antuka a h2h. Zbytek je s bidou na top 10."

"Nikomu nic neodecitam. Jen se na to divam komplexne."

S tebou je vždy sranda diskutovať. Lebo človek sa ani nemusí snažiť, stačí ti dať priestor, začneš protirečiť a urobíš zo seba hlupáka sám. Vieš, čo je vlastne komplexne?..

"Ale zaroven nemel na zadnem povrch slabinu jak Nadal."

Tak Rafa má 3GS z hardu, 2GS z trávy..Federer 1GS z antuky, ale nemal slabinu na žiadnom povrchu, na rozdiel od Rafu. Ty vole, to je silná myšlienka.

"5GS ma kdekdo"

A ty nerozumieš tomu, že do tejto štatistiky môžeš rátať len tenistov s odpočítaním ich najlepšieho povrchu, keď to isté robíš pri Nadalovi?..Skús mi ich teda vymenovať :)

"Neni univerzalni a pres jeden povrch, totalne zdeformoval sve celkove statistiky. One trick pony. Ted ztratil pulkrok a je v prdeli vsude."

Neni univerzálny a cez jedno obdobie temna, kde sa dostával do finále bárskto, totálne zdeformoval svoje štatistiky. One trick pony. Potom prišla nová generácia a bol v prdeli všade.
Reagovat
spaniel
Zajimave. Jak jde o tve argumenty, tak posuzujes vek, konkurenci, h2h. Jak jde o me, tak ne. Jen 23:10. najednou se nemuzu divat na to, jak jeho jeden povrch deformuje vsechny statistiky? Ze na povrchu, ktery tvori 25% sezony, ziskal 70% vsech titulu? Klidne predtim zavirej oci. Ostatni to vidi.

4-1-7-5 je daleko vyvazenejsi nez 1-9-2-2. Je univerzalnejsi, na 3 ze 4 povrchu lepsi. Fakt.

Ano, ma jediny titul z RG, ale spoustu finale. Kazdy vi, ze patri na antuce mezi spicku. Nemam problem priznat, ze Nadal byl na antuce zvire.

Prisla nova generacia a byl v prdeli? lol. Co na to rict? Je v prdeli svetova dvojka, co v 34 rake zitra sve druhe finale GS v sezone proto nejlepsimu hraci poslednich 4 let nebo osmicka, co letos vyhrala max 500, prohrala i s podavacem micku a druhy tyden GS je pro nej televizni porad?

:)))) nenech se vysmat. je skutecne smesne, ze vubec mate drzost do Federera rypat pote, co jste tady psali v 2013, kdyz to ted Nadal zopakoval a prekonal, akorat ze ne v 32 ale v 29 letech. Vzal vse co jste psali a vyfackal vas tim. Karma.
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuke sa hrá 22 turnajov z celkových 66 ročne. To je 33%..Len pre zaujímavosť na tráve a v hale sa hrá dohromady 17 turnajov. To je 25%.

Trocha pletieš hrušky s jablkami. H2H samozrejme deformuje antuka, no aj na AO to je napr. 3:0, čo je tristná bilancia pre Rogera. Na tráve odohrali 3 vyrovnané zápasy a v roku 2008/2009 porazil Rafa Rogera v troch GS finále za sebou, vždy na inom povrchu.

"4-1-7-5 je daleko vyvazenejsi nez 1-9-2-2. Je univerzalnejsi, na 3 ze 4 povrchu lepsi. Fakt."

Áno, s tým sa dá súhlasiť.. Ty si však spomínal, že Nadal je nekomplexný, mimo antuku nepatrí ani do TOP 10. To je hlúposť už len vzhľadom na fakt, že má kariéry GS a v štatistike hráčov "po odpočítaní svojho najlepšieho GS" je celkovo tretí, za Federerom, Samprasom a pred Djokovicom.

Roger má jeden RG a spoustu finále?..No Rafa má mimo antuky ďalších 6 finále, ak ideme hrať teda aj na druhé miesta.

Jop, karma..Aby si nebol v budúcnosti ešte prekvapený. Už sa to niekoľkokrát celé zvrtlo, ja by som bol v definitívach veľmi opatrný.
Reagovat
spaniel
Proc scitas travu a halu? To nedava smysl. V hale ani neni GS.

Ano, Rafa na pomalem hardu a v podstate celkove na Rogera umi. Vyjimkou je asi jen hala. Dokonaly match up.

Top 10 byl spis rypanec, ale dik za uznani ze Fed je pred Nadalem. Porad si ale myslim, ze na to jak jsi proti zduraznovani jeho antukove bilance, a jak obhajujes jeho komplexnost, je 5GS malo. Zejmena kdyz se bavime o GOAT statusu. Na jeho dominanci nedoplacel jen Fed ale v podstate i Nole. Je to vyjimecne tezke ziskat RG v jeho dobe. Snad uznas ze jak Fed i Nole jsou spickovi antukari.

Roger ma taky spoustu finale i mimo antuky (1xAO, 3xW, 1xUS). Ale jeho v nich nezastavil Nadal.

Ano, karma je svine. Ale u me by to nebyla karma. Tys nam to daval v 2013 sezrat. Vek nehraje roli, to neni krize, ale nova lepsi generace. Ja ti to ted spis vyhazuju na oci, jak se ti to vratilo. Mozna si mel smulu, ze ty krize byly v tomto poradi. Ja porad myslim, ze se muze zmatorit.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozri, ja nemám problém povedať, že ak Nadal už nikdy nič nevyhrá, tak bude celkovo za Federerom. Nadal je totiž v závese a potrebuje ešte vyhrávať trofeje. Pokiaľ herne odíde v 28 rokoch, tak bohužiaľ regulérne stráca mandát na ašpiráciu na najlepšieho hráča histórie. Vo vašom tábore však odzneli hlasy, že Nadal môže vyhrať aj 20 GS a Rogera aj tak nikdy nepredbehne.

Trávu a halu som sčítal len na ilustráciu, že sa na nej hrá objemovo menej turnajov, než na antuke. A nikto si nedovolí napísať, že Roger je mimo trávu a halu len "priemer"..Antuka je relevantnou a závažnou súčasťou tenisového kalendára.

"Roger ma taky spoustu finale i mimo antuky (1xAO, 3xW, 1xUS). Ale jeho v nich nezastavil Nadal."

Nerozumiem. Veď v Austrálii ho zastavil, rovnako aj vo Wimbledone. A v Austrálii pridal ďalšie dve SF, ktoré mohli byť pri inom žrebe možno finálové, kto vie.

"Tys nam to daval v 2013 sezrat. Vek nehraje roli, to neni krize, ale nova lepsi generace"

Ja si úprimne fakt nepamätám na nejako vyostrené diskusie v roku 2013..Možno áno, a možno nie. Ja si stále nemyslím, že Rafov úbytok až tak strašne súvisí s vekom, než s totálne podlomenou a zrujnovanou psychikou. Budúca sezóna, max dve budúce definitívne ukážu smer. Stále si myslím, že Nadal GS ešte získa. Uvidíme.

Odchádzam do postele. (Aby to zas nebolo intepretované, že utekám z diskusie)
Reagovat
spaniel
Ok, vpoho.

Tys bojoval za Nadala, kdyz zaostaval o 5-6GS, mel bys cekat, ze to bude fungovat i opacne. Statistik a pohledu je spousta. A jsme zpet u komplexniho pohledu.

Mimo halu a travu nemuze byt prumer, kdyz ma 9GS na hardu...

Roger rekl, ze zdravotne byl v poradku v lete, ale trvalo mu dalsich asi 5 mesicu nez si spravil sebevedomi a zacal zase vyhravat. Doslo to az na podzim. To je mozna ta tezsi cast. Takze ano, je to mozne. Cas ukaze.

Dobrou a dik za normal diskusi.
Reagovat
smazaný uživatel
Žel Bohu pro vás nemáme jenom antukovou H2H :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Pak máte ještě H2H proti nemocnému nebo zraněnému Federerovi. Nic moc teda
Reagovat
smazaný uživatel
Ne my máme skalpy GOATa v jeho top sezoně. O nemocném a zraněném Fedexovi mimo antuku si můžeš nechat zdát klidně dál. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Nemocného nebo zraněného, to každý ví. V Miami třeba měl horečku jak prase. Stačí hledat na internetu, ale to je na tebe asi moc, fanatiku, co?
Reagovat
smazaný uživatel
To je nemilé. :( A co mu bylo v těch dalších cca 11 zápasech, které prohrál mimo antuku s Rafou? Povídej, to mě zajímá. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
To co Rafovi, když vypadl na FO se Söderligem nebo s Rosolem na WB přece, tos nevěděl? Odkdy sleduješ tenis? Od včerejška?
Reagovat
smazaný uživatel
Ve Wimbledonu měl Rafa neštovice, chodil se do šatny pudrovat. :)) Je to z nezávislých zdrojů a jedná se o skutečnou pravdu. Ve Wimbledonu s Rosolem Rafovi nic nebylo, i když se to možná tvrdí. Zahrál na wimbledonský trend nadprůměrný zápas, ale všichni viděli, co hrál Aspik.
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2009 bol Roger dokonca tak zranený, že v QF vyhral 6:3, 6:0, 6:0 s Delpom a 3:0 vyhral aj SF s Roddickom. Zranenie mu tak strpčovalo život, že s ním pred AO stihol odohrať ešte tri turnaje a dokopy 8 zápasov.
Reagovat
Stan_Borowitz
Zranil se těsně před zápasem, samozřejmě. Stejně jako Rafa na FO2009, když jeden zápas před vyřazením povolil Hewittovi čtyři gamy.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, Rogerovi se to nikdy nestalo. :))) Rafa prohrál s Novakem (stejně jako Fedex už několikrát), s Wawrinkou (ten si Fedexe namazal na chleba kdy? není to tak dávno, vzpomínej) + to měl Rafa dost dobře rozehráno a psychikou si to sám prohospodařil, pak s Fogninim který se proti němu vybičuje vždycky jako proti nikomu ne a s Andym = docela velké zklamání, ale byl v dobré pohodě letos na antuce a hrál pět setů i s Novakem.
Reagovat
spaniel
Vybicuje jako nikdy :D Nechces dudlik?
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak, zřejmě jsi neviděl jediný zápas :)) Fognini je jeden z nejtalentovanějších hráčů a zrovna je jedním z protagonistů pro zesměšňovací argument. :)) Raději zůstaňte u těch proher s hráči mimo top 100 než u výsledků z letošní antuky. :)
Reagovat
spaniel
Jo, talent.
0-3 s Federerem, ani set
1-7 s Nolem, vyhral prcni zapas v 2006, od te doby ani set.

Fakt strasak. Ale jen pro Padala. Zvlastni ze se vybicuje jen proti nemu.
Reagovat
smazaný uživatel
Můžeš se ho na to zeptat. :)) Fabio nebude mít nikdy bůh ví jaké stats, to je snad jasný i takovému ignorantovi, jako jsi ty, ale v sobě to má, což ale teď nemůžeš přiznat, chápu. :)) Na antuce je to možná logické vyhecovat se na nejlepšího antukáře všech dob..větší motivace neexistuje a vzhledem k tomu, že je to Ital, bude si tam nejvíce věřit a o ni mu půjde nejvíc. :))
Reagovat
spaniel
Jestli to spis nez Fabiovou genialitou nebude tim, ze Padal hraje prd.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, nebude, když si o tom promluvíš s někým kdo viděl Fabia hrát tenis a neviděl ho jen tleskat v hledišti Pennettě, tak ti to potvrdí. Ale je možné, že jsi ho viděl na fotce s raketou u sítě, zas tak moc tvé tenisové znalosti nechci snižovat. :))
Reagovat
spaniel
Ja to videl, Váňo. Akorat ze narozdil od tebe vim, ze stary Nadal by mu nedal ani set. Ale ty z nej delas genia, co se vybicuje. Je to o Nadalovi, ne o Fabiovi. A naprosto respektuji, ze hral vytecne a daval neskutecne winnery. Kdysi by to ale stejne nestacilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Pro tebe bohužel že starý Rafa mu už určitě set dal a pamatuju si na Roland Garros, kdy s ním Fabio sehrál velmi vyrovnaný tříseťák, což byl o dost vyrovnanější duel než s Rafou dokázali sehrát kupříkladu Stan, Nishikori.. :)) Fabio prostě není žádný nazdárek a Rafa s ním neměl lehkou práci, i když byl v top formě, to že od něj nedostal čouda ani na tři sety o něčem svědčí. :))
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2013, v najlepšom roku Rafu mal Fognini Nadala načatého 6:2, 3:0, ale nakoniec prehral 1:2 na sety. Myslím, že v Pekingu. Tam to bolo vyslovene o tom, že si Nadal na obrat veril, teraz si na výhru neveril, ani keď mal 2:0 na sety.

Aj na jednom RG, ktoré vyhral hral s Fogninim v každom sete vyrovnane do stavu 5:5, resp. 4:4 a rozhodujúci break prišiel až za tohto stavu. Opäť bol Nadal na tom inak psychicky.
Reagovat
spaniel
To bude nejspis match up. Ten typ backhandu, ktery ma sanci. Ale stejne nakonec prohral, protoze to byl jiny Nadal.
Reagovat
Roger_Federer
Co vsechno si schopny vytahnout...5:5.:), abys to obhajil je smesne..
Bylo to v Beijing pokud se nepletu.
Nejvypovidaji k te vasi snesne blamazi je to , ze do roku 2013 se Nadal a Fognini vubec nepotkaly, protoze Fabio se k nemu nikdy nedostal.
Hraly spolu 8x, z toho 4x letos.
Reagovat
smazaný uživatel
To nevypovídá vůbec o ničem, maximálně o tom, že se spolu nepotkali. :)) Směšné je spíš to, kam až jsi schopen posunout svůj argument, aby jsi dosáhl pravdy. :)) Ale je to chatrné, slabé..nic GOATovského. :))
Reagovat
Roger_Federer
Ale me do toho hraji fakta, cisla, data..tobe co?
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě do toho nehraje vůbec nic, žádná fakta. Argumentuješ tím, že se nepotkali, což je stupidní, v tom nejsou žádná fakta ani čísla, nic, když se nepotkali. Hodili jsme argumenty, které lze prokázat, stejně to nestačilo, prostě to nejste ochotní přijmout, i když se váš prvotní argument s Fogninim rozpadl na milion částiček. :)) Faktem je to, že se Fognini držel s Rafou i v jeho top sezoně, co chceš víc? :)) Pak si určitě najdeš spoustu skvělých výsledků Fabia na antuce i na Masters apod...to že se nepotkali vícekrát, tak můžeš podat stížnost ATP. :))
Reagovat
spaniel
Drzel se, pac to bylo 5:5 :D
Uz to nehul, zrezne ti pastorek. Ty agumente.
Reagovat
smazaný uživatel
Tebe je tu škoda, Berousek by tě bral jako vrchního klauna. :)) Musím se omluvit spoustě tenistům z challengerů, které jsem nazval klauny, na tebe nemají. Starý Rafa by s Fogninim set neztratil..a vida, ztratil. Držel se s Rafou na GS, každý set rozhodovaly detaily, na rozdíl od Wawrinky nebo Nishikoriho. Pořád je to málo. Opravdu přeborníci v posouvání argumentů a ten primární, kterým si myslí, že udeří smrtící silou, je náhle zapomenut. Jenže působí to spíš trapně tenhleten hon za pravdou. Nakonec tu pravdu stejně nemáte a ještě jste trapní k tomu. Double fail.
Reagovat
spaniel
Lol. Klidne delej z Fogniniho zazraka z planety tenis, i kdyz pred krizi Rafu nikdy neporazil a uhral jediny set. Jaka vyrovnanost? Hrali spolu jediny TB, Rafa ho daval s prehledem. A dal by ho i letos.

A vubec, kaslu na to, nepotrebuji sa tady zastavat Nadala, to neni mojim zvykem, ani nevim do ceho si me to natlacil. Mysli si co chces, vemeno. Cus
Reagovat
Stan_Borowitz
Ivan Pastor se nám v podstatě snaží říct, že Rafa ani na antuce nebyl takový king. Prostě jen těžil ze slabé antukové éry. Borg by si ho namazal metr vysokou vrstvu.
Reagovat
spaniel
:D chudak pastorek, ztraceny ve sve kvalitni argumentaci.
Reagovat
smazaný uživatel
Jistě, už mi vás bylo líto, jak jste bezradní, tady spaniel se skoro rozplakal, že je mu křivděno, přitom plácá a tak si za to může sám, no a Roger už se zřejmě schoval mámě pod sukni před zlým světem. :)) Ten už byl tak bezradný, že začal těžit argumenty (fakta a čísla) ze zápasů, které se nikdy neodehrály. :))
Reagovat
spaniel
Tezke argumenty, same cisla a fakty, uplne nas jima nicis :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Co to mektáš? Fakta jsou fakta, před nima neutečeš. Si myslíš, že sem nějací hňupi, hňupe?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, chlapče, s přehledem dal na tom turnaji třeba Wawrinku nebo Nishikoriho. Teď má přijít ta část, kdy zpochybníš Wawrinku i Nishikoriho. No ano, Fognini je zázrak z planety tenis, když má pořádnou motivaci a chuť hrát tenis. Ale co ti to budu vysvětlovat, běž si pustit Šmouly a spát. :)) Do té debaty ses natlačil sám, když jsi plácl nesmysl s Fogninim a starým Nadalem, ale u tebe nic překvapujícího, plácáš často a pak se divíš, ale pořád se snažíš aby to naoko dobře vypadalo. :)) Měj se, saláte. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Utíkáš? No, co ti taky zbývá, když se tvoje pseudoargumenty zhroutily jako domeček z karet...
Reagovat
smazaný uživatel
Já nikam nejdu, ale spaniel se loučil, tak je slušné mu popřát, ať se má, když to má sám se sebou tak těžké. :))
Reagovat
spaniel
Nikdy jsem nepsal, ze Fognini, alias Klaunini nema talent. Hlava je soucast talentu. Ano, talent ma a vi to snad kazdy. Ale ne dostatecny, aby porazil Nadala, Federera a Djokovice v top forme. Ted to dokazal, protoze je Nadal dole, zranitelny a on si na nej zacal verit...a ten kousek co mu chybel, se tim smazal. Mozna to byl s Nadalem mensi rozdil nez s druhyma jmenovanyma, ale porad byl dostatecny.
Reagovat
smazaný uživatel
No vida, ubíráš na páře, že bys šel do sebe, ale to se mi nezdá, pořád tam máš ten spanielovský odpad. :))
Reagovat
spaniel
Lol. Napsal jsem to same, jen jsem to rozvedl. A najednou uz se shodnem? Ty jsi vemeno :)
Reagovat
Roger_Federer
Zda se mi to, nebo nam pribil novej dement?
Reagovat
Stan_Borowitz
Myslím, že se nám brzy objeví nový nick...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by se měl objevit? BANů jsem dostal během dneška dost. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Proč si myslíš, že je řeč o tobě? Kvůli tomu slovu dement?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagoval jsem snad na dementa? :)) Nereagoval, ale dala se taková triviální reakce od tebe čekat, tak tě můžu ujistit, že já si nový nick nemám potřebu zakládat a ani ji mít nebudu. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Reagoval jsi na slovo dement, to se dá snadno dohledat na webu.
Reagovat
smazaný uživatel
Lol, wtf, ftw, stfu..kolik ti je spanieli? :)) Zrovna teď tipuji, že ti vyrábějí poprvé občanku. :)) Ne, ty jsi psal úplná hovna ze začátku o Fogninim. Začal jsi tím, že jsi ho zcela dehonestoval, pak jsi plácal že by nevzal top Rafovi ani set atd. Když ti bylo tohle vše vyvráceno, teprve jsi hodil zpátečku a teď jsi přišel s tímhle jakžtakž názorem. Po bezmála dvou hodinách. Takže go fuck yourself aneb po tvém GFY nebo chceš-li GFYS. Jdu si pustit film, než tu ztrácet čas s takovým odpadem, co nejdřív plácá blbosti, jakmile jsou mu vyvráceny, tak posouvá argumenty dál a dál, aby dosáhl pravdy, nakonec je to zbytečné tak napíše zcela něco jiného a pak, že napsal to samé, co já. :)) Pa, chlapče.
Reagovat
Stan_Borowitz
Co vyvráceno, jak vyvráceno? Nikdo nic nevyvrátil, možná snad pro mainstreamové ovce, které si neumí na netu vyhledat skutečnou pravdu z opravdu nezávislých zdrojů.
Reagovat
smazaný uživatel
Skutečnou pravdu o horečce Fedexe z Miami, třeba? :)) A co horečka na Klondiku, to znáš, Stane? :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Co to meleš? Jaká horečka? Kdo tady mluvil o nějaké horečce? Možná máš sám horečku, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
To si nemyslím, dnes jsem nic neprohrál, takže ji asi nemám. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
To neumíš ani příspěvek napsat tak, aby se dal normálně přečíst?
Reagovat
Roger_Federer
:):), ukaz fakta a cisla.
Fabio je cisty antukar, bad boy.
Vysledky ?
Granslem 1x v zivote 1/8.
Tituly z masters nula.
To ze zameta na antuce letos z Nadalem jenon ukazuje, jak sileny propad Rafa udelal..ano zahral vybre, ale protoze mu to Nadal dovolil a Fabio to vi.
Reagovat
smazaný uživatel
Fognini je hráčem okamžiku, nelze od něj čekat, že na turnaji vydrtí špičkového hráče a dotáhne to až do konce. Jeho rekordní šňůra byla 2 vyhrané turnaje a na dalším finále a do dnes jsem přesvědčený, že musel lézt na hotelu po zdi a kousat si nehty. Zkrátka velké sebezapření. V ruce to ale má od pána Boha. Tím spíš člověk zuří, když vidí co někdy předvádí. Kdyby byl průměr bez talentu, tak je to každému spíš jedno, co tam dělá.
Reagovat
Roger_Federer
Aha, Fabio je hracem okamziku, ale Gonzalesove, Safinove, Bagdatisove, Roddickove byly slaba era, sestestim hraly finale granslemu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi nějak posedlý tou slabou érou, tohle byl výpad hodný psychotika. :)) Už to nějak nedáváš, že skáčeš jako blecha od Fogniniho ke grandslamovým šampionům. :)) Je to bizarní, člověk tu nenapíše ani slovo o slabé éře, ale neustále je mu to omláceno o ksicht. :))) Vy jste stejně zajímavé figurky, vy elegoš fanatici. Žít Freud tak vás zavře do obřího terária a dá psychologii zcela jiný rozměr. :)) Až na Baghdatise jsi vytasil poměrně velikány, všechny tři jsem měl rád, ale Safin je mega under-achiever. Ten si za to může spíš sám než že by mu kariéru "zruinoval" Fedex. Roddick byl můj top hráč, ale poměrně ideální match-up pro Fedexe. Spíš bych čekal Hewitta jako prvního vytaseného.
Reagovat
spaniel
Treba by Freuda vic zajimal nekdo, koho naplni je dokazovat pomoci vymyslu, ze Fed neni GOAT, nez studovat nekoho, kdo akceptuje cisla a fakta. Nekoho kdo poradne nikomu nefandi a travi cas jen nagativnim rypanim. Jo a ty nevis, ze kdyz jde o Federera, tak match up neexistuje? Ze je to jeden z piliru jeho hateru?

Ja myslim ze bys ho moc zaujal, neni nahoda, ze ti prebyva jeden pastorek. Treba by to spravil.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, kdo akceptuje čísla a fakta v zápasech, které se nikdy neuskutečnily. To je famózní a co na tebe říkají doma? :)) Nedávno jsi tu brečel kvůli generalizování a sám už máš tu zbraň hrdě vztyčenou a velíš "Urááááá" :)) Já opravdu nevím, jakou mají někteří hateři filozofii, ale takhle to prostě je. :)) Každý by měl dělat to, co ho baví, že mi to nechceš dopřát je od tebe sice nehezké, ale zcela pochopitelné, chlapče. :))
Reagovat
spaniel
Fakta v zapasech co se nikdy neuskutecnili? O cem meles pastorku? Ty jsi fakt mimon :)
Ja mluvim o cislech jako pocet GS, jejich rozlozeni, pocet TM, tydny na c.1. Veci, ktere urcuji nej hrace.
Reagovat
Stan_Borowitz
Musíš na ně jejich zbraněmi, ne fakty a čísly... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi bomba týpek, s tebou bych chtěl sdílet dvojdomek, asi bych ti každý den házel cihlu do okna. :)) Přisereš se do diskuze dvou lidí a začneš mlít o sobě, co ty probíráš s Forehandem. Nehledě na to, že jste naši diskuzi zasrali těmi svými fanatickými kydy. :)) A pak má být člověk slušný. :)) Tohle je i pod tvou úroveň ale, chlapče. Tak se neser do diskuze, které nerozumíš, ty postiženče. :)) A když už, tak si ji aspoň pořádně přečti a snaž se pochopit kontext, dobytku.
Reagovat
Stan_Borowitz
Typický Nadalovec... bez argumentů, jen nadávky a urážky. Co mu taky zbývá, že?

Chudák Rafa, takové "fandy" si snad ani nezaslouží...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo s vámi fanatiky to bez vulgarit nejde, v jistou část diskuze je to nezbytně nutné, protože pomyslný pohár jednou přeteče. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Urážky jsou ukázkou primitivismu a absence argumentů, to ví i malé dítě.
Reagovat
smazaný uživatel
Absence trpělivosti čelit fanatismu. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Jaký fanatismus, tvrdá fakta. Kdyby hrál Rafa v době Borga, tak dnes ani nevíme, že někdo jako Nadal vůbec hrál tenis.
Reagovat
Stan_Borowitz
Už se sypeš pod tíhou argumentů? Co tady ne sebe ještě vybrečíš? Že tě v dětství zneužíval strýček?
Reagovat
smazaný uživatel
Aj v roku 2008 bol po mono, aj v roku 2009, v roku 2010 mal zas trable s chrbtom, aj v roku 2013..Veď ten Roger v podstate pol kariéry premarodil :)
Reagovat
smazaný uživatel
:D :)))) A to nikdy neskrečoval zápas v jeho půrběhu, chudák musel hodně vytrpět.
Reagovat
Roger_Federer
To je zajimave jak jsi vynechal 2012 a zkoncil rokem 2013...
Pak uz raci ticho..
Reagovat
smazaný uživatel
2014 si ho Rafa taky dal ke svačině, ty chytrolíne, ale to měl určitě Fedex ještě dopady mononukleózy. :))
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda..Tak si tam dopíš Berdycha z roku 2012..:)
Reagovat
Roger_Federer
Ja si tam Berdycha kklidne dopisu, ale ty si nemas dopsat co, protoze se pokazde Rafa po Wimbledonu psichycky sesypal a raci pul roku delal reklamu na pokerstar, nebo trencle.;), nez by hral tenis.
Reagovat
spaniel
Neee, on byl vzdy unaveny po monstrozni antukove sezone, kdy odehral o tisic zapasu vic nez ostatni a z toho prameni jeho kazdorocni zraneni, kvuli kterym mu uteklo 30GS titulu. A kdyz uz se konecne nezranil, tak si porezal prstik a zas jeden titul v cudu.
Reagovat
Stan_Borowitz
zdravého Rogera porazil Rafa jedině na antuce. Jinak nikdy a nikde, to je všeobecně známo a snadno dohledatelné.
Reagovat
smazaný uživatel
Snadno dohledatelné ve vašich imaginárních kronikách. :)) 12krát v kariéře byl Fedex proti Rafovi zraněný, to je pěkné. Obdivuhodné na hráče, co nikdy nevzdal zápas v jeho průběhu. Nemyslel jsem si, že je Fedex takový lazar. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Ne, najdi si to na webu, informací je všude dost. Federera ctí, že k zápasům s Nadalem nastoupil i se sebezapřením, přes nemoci a bolesti, kterými trpěl. Šlo mu hlavně o diváky.

Zdravého Federera porazil Nadal jen na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
:D To snad není možný, ale jo bavíš takhle v noci, máš šanci získat zlatého bludišťáka. :))
Reagovat
Stan_Borowitz
Docházejí ti argumenty? Vlastně ne, vždyť jsi žádné nikdy neměl...
Reagovat
spaniel
Mne se libi jak roky bojuji, vymysli pseudoargumenty a pak je Padal vezme a splachne je vsechny do zachodu. A oni ted nevi co maji delat :) Tak jsem postekavaji nonstop, 2 tydny pote co Padal uz rybari. S takovouto si ho moc neuzijou, tech par zapasu a pak zas mesic cekani a doufani. Snad bude hrat IPTL, at si ho uziji i jinde nez v reklame.
Reagovat
Roger_Federer
Podle me si Peter nechce pripustit, ze se mu to cele sesypalo..Ted muze jenom "kopkat kolem sebe"
Reagovat
smazaný uživatel
Rafovi se podařilo porazit Novaka třikrát v sezoně dvakrát za sebou, z toho z těch 6 výher byly 3 grandslamové. Tak snad nebudeš moc machrovat, Fedexi. :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jaka to logika.. Kozoroh fandi Nolemu, ale přát to má Rogerovi...
Reagovat
smazaný uživatel
Rogerovi přeju tak akorát brzký odchod do důchodu. To už bych na jeho miste viděl radši Nadala. Ten aspoň není tak nesympatickej
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, že Kozoroh fandí Novakovi a přát Fedexovi? Nestraš :)) K tomu bych nikoho nenabádal ani kdyby mě spaniel s Petříkem zdrogovali :D To byl vzkaz adresovaný do placu :))
Reagovat
smazaný uživatel
Cítim nejakú lumpárnu zajtra..Pred W. som mal lepší pocit..Paradoxne..Asi za to može zas tá moja poverčivosť..Karma je zdarma, Nole vyhral s Rogerom 2x z MB..A to sa niekedy musí vrátiť..
Reagovat
smazaný uživatel
Zas nemam komu fandit sakra...tak snad dobrymu tenisu :-)

Kdyz vyhraje Djokarna, bude uz dost blizko Rafanovi, kdyz Fedex, tak se zase dost vzdali...no tezka volba.
Ale asi Novak...nebo ja nevim no.
Reagovat
Lina
Rogerův 18. titul by byl hezčí a taky má hezčí hadry . :)
Reagovat
a.magerova
Jj, to je dobrý argument, ty hadry, taky se připojuju :-)))
Reagovat
pockerface
Roger už nevyhrál GS 3 roky. Nole už letos 2x, a předpokládám, že příští rok si urve min. další zřejmě už hned na AO. Tak bys mohla tentokrát víc fandit Rogerovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger vyhrál už 28 setů v řade...Mám však obavy, že v neděli prohraje rovnou 3 :/
Reagovat
Kozoroh
Djokovič-Čilič
Potvrdilo se, o čem jsem dřív psal - Marin nehrál po celý US Open tak útočný a přesný tenis jak loni. Už v zápase s Kukuškinem měl velké problémy, prohrával 6:7 a 2:5. V čtvrtfinále s Tsongou vedl 2:0 na sety, přesto však musel Willa přemoci v pěti setech, přičemž ten nehrál tak skvěle jako v předchozích zápasech. Do toho match-up, Novak umí na Marina zahrát v zápasech na dva i tři vítězné, v tomto směru se tak tento duel lišil od zápasu Federera a Čiliče loni, neboť před USO 14 se Fedex a Čilič na GS střetli jen jednou, zatímco Djoker porazil Čiliče popáté na GS.
Čiliče sice v zápase omezoval kotník (proto jen tři uhrané gemy), ale i kdyby byl zdravý, na Djokera by rozhodně nestačil, kdoví, jestli by uhrál set. Novak odehrál výborný zápas a ukázal, že newyorkský beton není pro něj překážkou nebo lépe řečeno znevýhodnění oproti Čiličovi. Jak jsem se nedávno přel s Tornesem, komu víc newyorkský povrch sedí, tak konstantuji, že nejde o to, jestli líp na něm hraje Čilič nebo Djokovič, ale o to, že No1e umí zahrát na vícero površích, zatímco Čiličovy úspěchy se ve větší míře vážou k rychlejším povrchům.

Nolda jako jediný loňský GS vítěz obhájil titul (ve Wimbledonu) a všem třem ostatním překazil obhajobu - porazil Wawrinku na AO, Nadala na RG a Čiliče na USO.
Reagovat
Nola
OK mal si pravdu, Marin bol vcera totalne mimo, limitovalo ho zranenie a aj hlava, obhajit titul je ovela tazsie ako ho ziskat... ten zapas nema velku vypovednu hodnotu v akej forme sa Nole nachadza, na USO z Fedexom zohrali uz jedno finale v roku 2007, Nole bol mlade ucho, uvidime ako dopadne to zajtrajsie

Mayko teraz reagujem ja na Kozoroha :D
Reagovat
Kozoroh
Federer-Wawrinka
Tady na TP.cz na adresu tohoto zápasu padala slova, že půjde o vyrovnaný duel a že přes Stana Roger nemusí přejít. Cestu obou Švýcarů jsem sledoval a byl jsem si skor jist, že vyhraje Federer, neboť hrál v předchozích zápasech lepší tenis než Wawrinka + povrch bude vyhovovat víc rychlé Rogerově hře. Dokonce jsem napsal, že by mě nepřekvapila Rogerova výhra 3:0 na sety a k té právě dnes došlo. Roger svými rychlými a variabilními údery nedovolil Stanovi vytáhnout přednosti své (Stanovy) hry. Zpočátku Wawroš kousal, ale Fedexe při BP v prvním setu držel servis, pak už Stanovi velkou šanci na zdramatizováni duelu nenabídl.
Reagovat
Pe3k
Tak to obdivuji tvůj tipérský um. Z mého úhlu pohledu, i kdyby se ten zápas měl hrát znova, tak bych si tipl vyrovnaný duel. Rozhodující byl hned úvod prvního setu. Tam Stan Rogera několikrát přetlačil a už to vypadalo, že to bude mít Roger hodně těžké, jenže Federer zahrál neuvěřitelně dobře takticky pár výměn, kde měnil tempo, šel na síť a dal nějaký ten čopík a to Stana rozhodilo a úplně si přestal věřit a takto to šlo až do konce zápasu.
Reagovat
Denis92
Roger dokazal ako jediny porazit Novaka 2x v tejto sezone..podari sa mu to aj do tretice? Porazil ho na 500ke a 1000ke..dokaze to aj na GS? Roger mu ma co odplacat. Prehral s nim posledne 2GS finale a takisto posledne dve vzajomne zapasy na USO z matchballov. Motivacia a chut je velka, sil je tiez dostatok. Uvidime ci bude aj vykonnost.. Vsetko sa bude odvijat od servisu. Srdce hovori jasne - Roger, ale rozum predsalen - Novak. Vsetko je vsak mozne, urcita sanca tam je, takze treba verit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi na tom dobře oproti tvrdému jádru elegoš gangu, jehož vlajkou mává hrdě střelmistr spaniel. :)) Těm totiž srdce velí to samé co rozum, o to je to smutnější. :))
Reagovat
Pe3k
Kdyby si byl schopen vidět celou situaci zde na portálu, tak by sis uvědomil, že jediné co děláš, je že zasíráš diskuzi :(
Reagovat
smazaný uživatel
To je tak dojemné, Petříku, a já nemám u sebe ani kapesník. :(
Reagovat
Pe3k
No já tě chápu, že je ti jedno, jak se tady prezentuješ, ale uvědom si, že tím ponižuješ i ostatní fandy Nadala a Rafa toho ponížení měl letos už dost, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Já nejsem žádný vyhraněný fanda, radikální fanda Rafy, fandím vícero hráčům dost podobně jako jemu. To jen ty sis to tak ve svém světě převedl, že každý kdo nefandí Rogerovi musí být extrémistický Rafan. :))
Reagovat
Pe3k
Takže ti vlastně nejde o nic jiného, než hejtovat Federera. Co ti udělal tak hrozného? Vždyť on se chová ke všem slušně, dokonce i k Rafovi...
Reagovat
smazaný uživatel
Roger za nic nemůže, on si své fanoušky bohužel nevybírá a je jasné tady z TP, že fandit Rogerovi může opravdu každý. :))
Reagovat
Pe3k
Takže ti Roger nevadí, ale vadí ti jeho fandové?
Reagovat
Pe3k
A kdo přesně? Já jsem na tebe vysloveně hodný (a nemusel bych) spaniel, Magerka, Stan všichni jsou úplně v pohodě, do Rafy nikdo nekope, tak jakýpak copak?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty, spaniel jste právě těmi, kvůli kterým nemám rád Fedexe. Pak pár vašich možná nechtěných, kamarádíčků konkrétně jeden Slovák tu docela čeřil vody a kvůli němuž jsem přistoupil opětovně k tomuto projevu při komentování. :)) No, takže v podstatě z toho tvého zběžného chudého (na jména) výčtu je v pohodě akorát magerka, i když i ta si sem tam rýpne, ale je to jiné než u vás. :))
Reagovat
Roger_Federer
Normalne lzes..
Najdi mi kde konkretne Spaniel favoryzuje Rogera, nebo ho vynasi nad Novaka.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechceš po mně abych ti při sobotě hledal v haldě spanielových nesmyslů průkazný materiál, že ne? :))
Reagovat
smazaný uživatel
Akurát pondelok letím pracovne do Belehradu..Skoda, ze nie v nedelu, sledovat to s miestnymi, to moze byt celkom zazitok..Hoci, na derby medzi Partizanom a Crvenou hvezdou by sa to asi nechytalo..
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš, že to tak prožívají? Tenis není takový sport, který se sleduje hromadně. Pamatuji, jak jsem byl před rokem domluvený, že jdu na bike trip zrovna, když se hrálo finále Wimblu. Slyšeli jsme, že Kvítí vyučuje a za chvíli bude konec, tak jsme vlezli do nejbližší hospody, která byla poloprázdná, jediný člověk, co tam byl navíc sledoval něco jiného. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ked vyhral Goran Wimbledon, tak ho v Záhrebe vraj po prílete čakalo pol milióna fanuskov, pokial si dobre pamatam..

Nole hovoril, ze sa v Belehrade nemoze ani pohnut, lebo má za sebou hned masy..Podla mna to bude velmi sledované, samozrejme ziadne velkoplosne obrazovky, ci plne namestia..Ale v nejakej putike to moze byt zaujimave..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono byl to Wimbledon, vůbec se to nečekalo, byl to první Chorvat, co to vyhrál, krátce po válce, kdy potřebovali získat ztracené sebevědomí. Tam zapadlo vše do sebe. Nole vyhrává na GS pravidelně a jde "jenom" o US Open navíc někdy v noci. Ale třeba bude pršet, přesunou to na pondělí a uvidíš. ;)
Reagovat
gigin
Jsem byl zrovna v HR, když hrál Goran, šílené. Auta jezdily pak s vlajkama, troubili, brajgl až do rána.
Reagovat
a.magerova
No a kdo mu dopomohl k vítězství ?
Reagovat
gigin
Spíš ve Splitu byl brajgl. Se tam narodil. Tam byla hrůza, hle :DDD

https://www.youtube.com/watch?v=LQLG7f9UPcw
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem byla zrovna tou dobou v HR. Jakoby se tam zastavil cas a zivot. :-) Chorvati silene prozivaj vsechny sportovni uspechy. Taky si pamatuju, jak hrali MS ve fotbale a skoncili treti, to byl mazec.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde mi to prehrat, do faka..
Reagovat
Kozoroh
Když No1e vyhrál poprvé Wimledon roku 2011, tak Srbové na náměstích (i v Londýně) hodně oslavovali a Novakovi po návratu do Bělehradu připravili bouřlivé uvítání. To byl oprav mazec, Srb poprvé v historii wimbledonským šampionem a světovou jedničkou.
Já bych řekl, že finále budou Srbové sledovat, neboť Novak může získat 10. GS titul a dostat se na úroveň absolutních legend - Borga, Federera atd.
Nevím, jestli si o zargistroval, ale když Novak prohrál na RG se Stanem, srbská média byla plná rozborů a ohlasů na Novakův neúspěch.
Reagovat
smazaný uživatel
To máš asi pravdu, ale určitě to nebude jak tehdy na Wimbledonu. Pravda, že Srbové zkrátka nemají prakticky nic, na co by mohli být tak hrdí a teď přišel Djokovič, jeden z nejlepších hráčů jednoho z nejsledovanějších sportů. Takže je to asi jiné, jak když vyhraje Kvitová, přece jen v Česku těch úspěšných sportovců máme strašně moc a máme i jiné věci, na něž můžeme být hrdí.
Reagovat
smazaný uživatel
jeden z nejlepších hráčů historie..
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodne si nemyslím, že Srbi nemajú byť na čo hrdí a po športovej stránke majú len Djokovica. Myslím, že sú minimálne porovnateľní s českými športovcami, možno to povedomie o Srbských športovcoch je v týchto končínách nižšie, ale to určite aj v Srbsku o českých napr. Srbi majú aj ženskú grandslamovú víťazku, majú svetový mužský basketbal (akurát vyhrali skupinu ME), boli tuším majstri Európy vo voleybale, stále sú špičkou aj v ženskom, mužskom voleybale, rovnako vo vodnom póle..Ich futbalisti do 21 rokov sa nedávno stali majstrami sveta vo futbale a mnoho ďalších úspechov..Takže tu si Venco výrazne prestrelil.
Reagovat
smazaný uživatel
No, to nejsou tak pronikavé výsledky. Češi grandslamových šampiónů mají několik, byli jsme stříbrní a bronzovy (a to mluvím jen o posledních dvaceti letech) na EURU ve fotbale, máme Pavla Nedvěda, Petra Čecha, Jana Kollera, které zná celý svět. Nenapada mě jediná srovnatelná Srbska fotbalová celebrita. Jsme šestinásobni mistři světa v hokeji a to nemluvíme o těch menších sportech. Srbský sport v porovnání s naším bledne.
Reagovat
smazaný uživatel
Možno nemali individuality typu Nedveda, ale Crvena hvezda Belehrad vyhrala niekedy zaciatkom 90 rokov ligu majstrov vo futbale..Co je viac?..Vyhrali MS vo futbale do 20rokov, vo finale vyhrali s Braziliou, v buducnosti budu opat dobrí..

Hokej je fajn, na Slovensku a v Cesku top v popularite, ale na mimo Skandinávie a Ruska je to v podstate okrajový sport..Basketbal má vo vseobecnosti v Europe vacsí cveng a Srbi boli majstrami Európy 5x, majstrami sveta 3x..Druhé miesta ani nerátam..Ich Partizan vyhral vyhral LM basketbalovú, v hádzanej a voleybale tiež veľmoc..

Samozrejme, vec názoru..Ja tvrdím, že o srbských sportovcovh má clovek v týchto koncinách nízke povedomie, lebo sa o ich sporty nezaujíma..Ale hovorit, ze nemaju byt na co pysní je velmi trúfalé..
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, ten basketbal beru, já ho vůbec nesleduji, takže mě tyto věci úplně unikly. Výhru v juniorech zas tak neberu, je to velký úspěch, ale není to něco, na co by se vzpomínalo. Kdo už si dnes vzpomene, že naši vyhráli před patnácti lety Euro do 21 let? Já sám jsem to nevěděl, dokud to teď před domácím šampionátem nezmínil v médiích... Jinak kromě toho jsme měli nedávno stříbro na MS ve fotbale do 20 let, když jsme u těch úspěchů.
Špatně jsem napsal ten hokej, měl jsem napsat olympiádu v Naganu, přece jenom, turnaj století, naši porazili tým s dvěma nejlepšími hráči historie tohoto sportu a určitě byl hodně sledovaný. Hokej je nejsledovanějším sportem na zimních olympijských hrách, takže ten impact taky je dobrý, i když pochopitelně na basektbal nemá. Ale stejně si myslím, že Srbům chyběly nějaké globální celebrity a Djokovič s Ivanovičovou se jim velmi hodí do krámu. Z hlavy mě nenapadá nikdo, kdo by byl ze Srbska kromě těchto dvou a byl globální ikona, jako my máme nějakou dobu Pavla Nedvěda, Petra Čecha...
Reagovat
rod_laver
Cilic vcera v Chorvatsku moc lidi nezajimal. Nikde jsem nevidel, ze by v hospodach ci barech tenis vysilali. Cekal jsem, ze proti Srbovi se bude jednat o slagr.
Reagovat
dadaft
u mužů je to myslím bez debat -- ve finále se potkají dva jasně nejlepší hráči turnaje, oba v pohodě, oba ta nejvyšší myslitelná kvalita.

finále Federer - Djokovič, to je extra classe vyvrcholení letošního US Open.

z dalších mužských zápasů, co jsem viděl, se mi hodně líbil Djokovič s Bautistou Agutem, to byla elegantní rychlonohá přestřelka od BL, kvalitní od prvního do posledního míčku zápasu,
a zápas Anderson - Murray -- pro změnu dva urputní buldoci v aréně plné zpěněné krve, obzvlášť třetí a čtvrtý set, kdy se Andy zakousl, byly famózní.

v neděli nás čeká další ze svátků tenisu.
Reagovat
baggik
Tak teď jsem na rozpacích, já byl přesvědčenej, že Švajcaři budou hrát aspon 4 sety.
Reagovat
mahycek
To je pravda, že semifinále neměli vysokou úroveň. S prominutím, Čilič je vůl a znehodnotil semifinále víc než Wawrinka. Stejně jako Anderson ve čtvrtfinále. Měli by se chlapci stydět, před diváky, kteří si zaplatili, před námi u televize též. Znehodnotili tím dosažené výsledky na US-OPEN !!!! Zkrátka nasrali nejenom mně. Můžou si podat ruce, Kevin a Marin.
Reagovat
smazaný uživatel
No já myslím, že i Standa. :) Jak mu to dost ulehčil Kevin, tak ted pro změnu to dost ulehčil Fedexovi. Mohli by se chytnout za ruce a probrat to v kavárně.
Reagovat
stopan
Tak Čilič hral jak besny pes, na čo siahol to vyhodil :D , Warinku som nesledoval, ale prve dva sety Cilica to bola taka tenisova katastrofa , ze som pri tom na zaciatku tretieho zaspal :D
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda Roger, postoupit do finále bez ztráty setu... Nadalovci neunasi. Roger porazil druhého nejúspěšnějšího hráče na GS za poslední dva roky, nevím, co by už chtěli, tvl. Hrál, co potřeboval, kontroloval zápas kromě druhého gemu a vyzdvihl ho i Stan. :) Ve finále cítím šanci!
Reagovat
smazaný uživatel
Na vyzdvihnutí hry od Stana bych příliš nezakládal. Jednak není žádný lidoop a taky snáz jde přes pusu, že hrál soupeř parádně, než že já jsem hrál dost rezervně. :))
Reagovat
Pe3k
No zatím nejvíc to neunáší zdejší největší hateři Federera Ivan a Forehand. Uvidíme, jak hluboko ještě klesnou...
Roger hrál super. Stana trochu zaskočil hned v úvodu a pak už se Wawroš nechytl. Čilič byl zraněný, což je velká škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
My si počkáme, až nebudete unášet zase vy po zítřejším zápase. To bude symfonie. :)) Já neunáším tak nějak globálně, neunesl jsem Serenu a Simonu včera a neunesl jsem ani Marina, i to byla ostuda, pokud si myslíš, že jsem subjektivní. Obě SF měla větší potenciál, ale je jasné, že Wáwra zklamal víc.
Reagovat
pockerface
Jak tu vedle v diskuzi napsal Darek finále Flavia x Roberta bude z diváckého hlediska rozpačité. Jestli bude v hledišti víc Italů než Američanů, tak komu budou fandit? Kdyby byla ve finále jen jedna z Italek a proti ní kdokoli, tak by to byl pro Italské fanoušky větší adrenalin než, když budou hrát proti sobě dvě Italy. To je jako kdyby proti sobě ve finále hrála Petra x Lucka a převažovalo by České obecenstvo, tak si myslím, že atmosféra by nebyla tak bouřlivá, tak jako kdyby byla ve finále jen jedna Češka. Jsem na to zvědavý, ale zklamání ještě ze mě úplně nevyprchalo, tak zatím jsem rozhodnutý, že se na finále dívat nebudu, do večera, ale času dost, tak třeba ještě změním názor :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Cítím neskutečnou klauniádu, což se od Italů vždycky tak trochu čeká a když je to zdvojnásobeno co do účasti, tak to bude masakr. Italské finále je nejhorší možnost na všech úrovních. Já fandím tenisu, takže si to finále taky nechám s radostí ujít..to už spíš kouknu na Zemlju s Dzumhurem v Alphenu. :))
Reagovat
smazaný uživatel
Je řádná parodie na GS. Nepamatuju takový GS plný překvapení, tragických výsledků a komických představení, jejichž protagonisty byly skreče. Že se to bude dít v prvních kolech, i v osmifinále bych to snad pochopil, ale že ty dozvuky přetrvají i do semifinále, to je fakt bída a odkazuje to na nelichotivou úroveň současného tenisu. Kecy, prdy Stane že Fedex hrál jako mimozemšťan. Kdyby jsi předvedl svůj skvělý tenis tak by to nebyla taková komedie. Ještě štěstí, že jsem usnul už u rozpinku, tam jsi hrál možná ještě obstojně. Děs běs. Finále snad ani nebudu sledovat, ani jedno. Radši se podívám na debl. :))
Reagovat
spaniel
Kazdeho to velice trapi. Sleduj akvabely, to je sport pro tebe.
Reagovat
gigin
Finále Djoko x Fed je překvapení jak cyp. Ještě furt to nemůžu vstřebat.
Reagovat
smazaný uživatel
Překvapení to není, já jsem s tím počítal a i několikrát jsem to tu psal. Nicméně semifinále trapas, u žen i u chlapů a celkové dojmy z tohoto GS-tragédie. To soudný člověk, který není zaslepen Rogerem ve finále, uzná.
Reagovat
smazaný uživatel
Jistě, hodně lidí to trápí a i organizátory, když ceny lístků na ženské finále klesly o tolik stovek dolarů. :))
Reagovat
smazaný uživatel
Sak tu včera, kdosi psal, že se WTA finále poprvé VYPRODALO dřív než mužské. Když je údajně vyprodáno, jak může organizátory trápit, že na černém trhu klesla cena??
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud to je pravda, tak to organizátory samozřejmě trápit nemusí. :) Ale lidi ano. :))
Reagovat
baggik
Kde ty ses tady vyskytl? Jsi tady sotva měsíc, ale natroloval jsi toho už tolik, že jiní snaživci ti mohou jen tiše závidět. Ale pro lidi co si tady chtějí přečíst o tenisu prosím drž už hubu.
Reagovat
smazaný uživatel
Táhni. :))
Reagovat
baggik
by měli říct admini tobě
Reagovat
smazaný uživatel
To se snaží dost marně. :)) Já jsem tu byl už když ty jsi teprve zjišťoval, že je Fedex ze Švýcarska.
Reagovat
gigin
To je stará, známá firma. Spíš proslavená vedle v diskuzi. Je to mourek, srbský kocour.
Reagovat
smazaný uživatel
+1 to je naka nova variace Rafafeoliho nebo neco na ten zpusob.
Reagovat
smazaný uživatel
No podľa mňa to je úplne iná rétorika, nez Rafaeoli..Ale komplet..
Reagovat
pockerface
Vydržel jsem koukat na všechny zápasy co dávali na Eurosportu, takže od 17 hod. do 3.hod.do rána. To už jsem dlouho neměl takový tenisový maratón. Roger parádní výkon, působil lehce, klidně a strašně do toho finále chtěl. Já byl tak rozpumpovaný, že jsem šel spát po 4 hod.ráno ještě, že je dneska sobota :-). Na finále se těším a snad už to Roger prolomí a Novaka porazí.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer i wawros jSOU borci překvapilo mě to jak se objali
Reagovat
dappe
Další finále do kterého jde Federer s poměrně velkou šancí na výhru, snad už to vyjde. Federer má serii zápasů, kdy hraje opravdu skvěle (možná s Kohlschreiberem to nebylo úplně ono), z tohoto pohledu by mohl být mírným favoritem. Na druhou stranu Djokovič je světová jednička, očekává se od něj ve finále právě to nejlepší a poslední GS finále vyhrál, takže uvidíme. Federer měl težší los a předvedl přesvědčivější tenis, ale na tom už ted nezáleží, důležité je, jak oba budou hrát zítra. Zápas podle mě úplně otevřený, 50 - 50.
Reagovat
pockerface
No to je právě ono, Novak svým výkonem do SF, vždy fanoušky Rogera nabudí, že tentokrát by to mohlo vyjít :-), že má Roger velkou šanci a pak v poslední době ve finále s Rogerem vždy vytáhne takové údery, hraje o několik levelů lépe než celý turnaj a pak jsme mi fandové RF zklamaní. Doufám, že Novak v neděli nebude mít svůj den.
Reagovat
VlS
Chlapi, nepište se zavřenejma očima, vyhandlovat Čiliče za Čoriče, to už je docela síla i po pár panáčcích :-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist