Djokovič spáchal 100 nevynucených chyb. Simona udolal v pěti setech

  • Novak Djokovic dnes na Australian Open odehrál svůj nejtěžší zápas v sezoně. S Francouzem Gillesem Simonem spáchal rovnou stovku nevynucených chyb, přesto po více než čtyř a půlhodinové bitvě vybojoval pětisetovou výhru a postup do čtvrtfinále.
    24. 1. 2016, aktualizováno | Aktuality |  145 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič v prvních osmi letošních zápasech neztratil ani set, v dnešním osmifinále s Gillesem Simonem se ale na vítězství pořádně nadřel. Francouze zdolal až po 4 hodinách a 32 minutách boje 6-3 6-7 6-4 4-6 6-3. Osmadvacetiletý Srb napáchal nezvykle velké množství chyb, kterých nasbíral rovných 100, ale nastřílel také 62 vítězných míčů, dvakrát více než Francouz.

"Udělal jsem mraky chyb, nicméně on bojoval. Hrál výborně. Fyzicky to bylo vyčerpávající a jsem šťastný, že jsem prošel dál. I když jsem nehrál dobře, tak je důležité, že jsem vyhrál," řekl Djokovič po jubilejní desáté výhře ve vzájemných duelech

Během utkání na Djokoviče jeden z fanoušků pokřikoval, aby už dál nezkoušel kraťasy. Právě při snaze o zkrácení za síť často kazil. "Díky, kámo," uvedl pak pětinásobný vítěz turnaje v rozhovoru na kurtu. "Říkám to nerad, ale měl jsi naprostou pravdu."

Nejlepší tenista současnosti ukončil zápas při třetím mečbolu, který si připravil esem. Při poslední výměně poslal míč z bekhendu po lajně. U sítě si podal se Simonem ruku a s úlevou padl na lavičku u kurtu. "S Gillesem jsou to vždycky předlouhé výměny, protože on je v tom snad nejlepší a soupeře nutí hrát míče navíc. Porazil už spoustu skvělých hráčů na velkých turnajích a má jisté údery od základní čáry," řekl Djokovič.

Srbský tenista tak nakonec vybojoval účast v 27. grandslamovém čtvrtfinále v řadě, kterou se vyrovnal Američanovi Jimmymu Connorsovi. Lepší je pouze Švýcar Roger Federer, který hrál čtvrtfinále na turnajích velké čtyřky šestatřicetkrát po sobě.


Desetinásobný grandslamový šampion už rok (16 turnajů v řadě) nechyběl ve finále a na Australian Open se snaží navázat na své triumfy z let 2008, 2011, 2012, 2013 a 2015. Pokud se mu to povede, vyrovná šestým melbournským titulem rekord Roye Emersona.

Dalším vyzyvatelem Djokoviče bude sedmý hráč světa Kei Nišikori, nad kterým vede ve vzájemné bilanci 5-2. Jednu z porážek s Japoncem utrpěl překvapivě předloni v semifinále US Open, ale od té doby čtyřikrát vyhrál, naposledy jasně loni na Turnaji mistrů. "Doufám, že uberu chyby a bude hrát, jak nejlépe umím," řekl Djokovič.

Nšikori dnes odehrál podstatně jednodušší zápas proti Jo-Wilfiedu Tsongovi, kterého porazil 6-4 6-2 6-4. 

Další čtvrtfinálovou dvojici dnes vytvoří Tomáš Berdych a vítěz posledního duelu mezi Rogerem Federerem a Davidem Goffinem.

• AUSTRALIAN OPEN 2016 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 11.935.000 dolarů
nedělní výsledky mužů (24. 01. 2016)
• Dvouhra - 3. kolo •
Berdych (6-ČR) - Bautista (24-Šp.) 4-6 6-4 6-3 1-6 6-3
Djokovič (1-Srb.) - Simon (16-Fr.) 6-3 6-7(1) 6-4 4-6 6-3
Federer (3-Švýc.) - Goffin (15-Belg.) 6-2 6-1 6-4
Nišikori (7-Jap.) - Tsonga (9-Fr.) 6-4 6-2 6-4
• Čtyřhra - 3. kolo •
Štěpánek/Nestor (ČR/Kan.) - Andújar/Carreňo (Šp.) 5-7 6-4 6-4
JUNIOŘI
• Dvouhra - 1. kolo •
Rikl (ČR) - Sumizawa (Jap.) 6-2 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (145)
25.01.2016 10:18Od: Tornes
Jsem rád, že historie dál ukazuje, jak se prostě nemůže stát, že hráč nasazený jako číslo dvanáct, nedejbože hůř, postoupí až do GS semifinále. A Raonič/Monfi spolu prostě nehrajou ve čtvrtfinále.

Být tebou bych prostě uznal, že posmívání se Haasovi jako semifinalistovi na GS bylo opravdu mimo. Ale je to na tobě...

btw, Cilič a Nishikori v semifinále nebylo nic až tak speciálního, o tom se přiliš nemluvilo. O čem se mluvilo bylo to, že oba porazili papírové (a velmi velké) favority a hráli sami ve finále. A abys našel takto překvapivé finále (bez hráče top10), to bys asi musel jít dost daleko.
[ Reagovat ]
25.01.2016 14:02Od: Roger_Federer
Ale tady vubec neslo o Tommyho.
Jde oto, ze Forehend dlouhe roky tvrdi, ze roky 00-07..byly roky slabe konkurence.
Tim se snazil roky znehodnocovat vysledky Federera aby, vyzdvyhl Nadala.
Takze, Hewitove, Roddickove, Safinove, Hassove, Baghdatisove, Gonzales a vsichni dalsi finaliste a semifinaliate byly slaba konkurence, Roger ty tituly ziskaval v udajne dobe temna.;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 19:27Od: peggy
Novaku, makej takto by to na vyhru nebylo.
[ Reagovat ]
24.01.2016 18:58Od: Smazaný účet
Tak to je teda gól! Pred piatou som sa inštinktívne zobudila a skukla 1. set. Tušila som, že to budú dlhé výmeny, tak som sa vrátila do pelecha. Predpokladala som, že to Srb dá, ale to by mi veru nenapadlo. Nuž, ale poznáme ho, on vykľučkuje zo všetkého.
Od Borisa dostane hubovú polievku a s Nišim pôjde jedna radosť. Neverím, že by to nedal, nech je Niši v akejkoľvek dobrej forme. 1/4finále zaberie, v semi povolí a vo finále je zas OK.
[ Reagovat ]
24.01.2016 20:44Od: FulnekUltras
Japonec už tady svůj vrchol dosáhl... ;)

http://free.zoznam.sk/video/japonec-spieva-pocas-uspokojovania
[ Reagovat ]
25.01.2016 05:47Od: vrabejka
Taky doufám že proti Berdovi povolí :)
[ Reagovat ]
25.01.2016 09:32Od: Smazaný účet
ten však ešte nie je v semi, ale...Ak však Srb povolí, neznamená to, že prehrá. :-) Nemám ho rada, ale v tomto ho obdivujem, hlavne tú jeho mentálnu silu. Tentokrát bola poznať aj frustrácia, je to prirodzené, jeho gestá veru nemusím. čo už
[ Reagovat ]
24.01.2016 17:29Od: spaniel Forehand
Začínáš se dostávat do kategorie zoufalců. Co výrok, to perla.
[ Reagovat ]
24.01.2016 19:33Od: Forehand
To sa ti len zlá, lebo si na tej zlej strane :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 19:34Od: Forehand
*zdá
[ Reagovat ]
24.01.2016 20:15Od: Smazaný účet
zato tobě už z toho fanatismu hrabe
[ Reagovat ]
24.01.2016 20:31Od: Forehand
Hrabe?..a to hovorí niekto s nickom JustineSampras?..

:-)
[ Reagovat ]
24.01.2016 23:19Od: spaniel
Tommy měl talent jako málokdo. Je to ale jeden z největších smolařů na okruhu. Tolik zranění a operací, to by zabrzdilo každého. Tu otázku, že proč se dnes nedostane do SF si doufám nemyslel vážně.
[ Reagovat ]
25.01.2016 01:32Od: Forehand
To samozrejme nebolo myslené na Haasa osobne, skor na hracov druhej desiatky, ktorí v dnesnej dobe v SF, ci F absentujú.
[ Reagovat ]
24.01.2016 16:29Od: Smazaný účet Treba
Uznat , ze Simon bol v dvoch setoch lepsi ! Djokovic nehral vylozene zle ale Simon ho svojou hruo uspaval a potom necakane zrychlil ... pripominalo to hru pana Mecira .
[ Reagovat ]
24.01.2016 16:32Od: FulnekUltras
kočkovitého uspavače hadů (v dobrém)... ;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:37Od: Mayo
Zato Roger s prehľadom vyučil. Berdych tiež sa natrápil ale dal to.
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:35Od: Mayo
Veľká škoda Simona, že to neurval ale zase 5 setovú drámu som nečakal ani zo srandy. 100 UE od Djokoviča je divné, veď to nespraví za celú sezónu :D každopádne ževraj nestratí za turnaj viac ako 1, 2 sety...no som zvedavý či nestratí už ani jeden set, moc tomu neverím
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:36Od: Mayo
uhaluzená výhra rozhodne ale postup je takže je to jedno
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:17Od: panzer.dragon sock
teď sem si vybavil ještě jdnu věc s tim dnešnim djokovým zápasem :-), koukali ste co se dělo po skončení zápasu? šel hodit potítka do hlediště a víte co ještě sebral že tam djoker hodí :-)? svoje smradlavý ponožky co si svlíknul, ale nakonec je tam nehodil :-) dobrej humáč kdyby to udělal
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:20Od: Pe3k
jn. Komentátor říkal, že to taky chce zkusit, ale jeho ponožky asi nikdo chtít nebude :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:45Od: Forehand
Ja si myslim, ze ludia by aj zaplatili, aby im tie ponozky hodil..Úplne bežná vec..Doma operú a majú ponozky, ktoré nosil Djokovic...Humac by to bol, ak by ich neoprali :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:47Od: Pe3k
Třeba ponožky od Federera ani nesmrdí, protože Roger se téměř nepotí a když se potí, voní to jako nový Mercedes :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 17:11Od: Smazaný účet
matroš pro fetišisty :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 20:47Od: FulnekUltras
Maše se údajně prádlo ztrácí každou chvíli... ;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:10Od: Kozoroh Rekord v počtu UE
Někteří se tu škodolibě radují, že Djoker napáchal rekordní počet nevynucených chyb. Musím vás však vyvést z omylu - prvenství nadále patří Jevgeniji Kafelnikovovi, který v zápase proti Fernandu Vicentovi na French Open 2000 vytvořil 112 nevynucených chyb! Zápas Kafelnikov tehdy vyhrál skórem 5-7, 6-3, 5-7, 7-6(4), 8-6.
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:13Od: Pe3k
Bavíme se snad o big 4 ne?
A že Kafel udělal o 12 chyb více chyb než Djokovic, v očividně delším zápase, není nic čím by se měl Ultron chlubit.
Na jednom se shodneme, ne? A to, že si Djokovic postup nezasloužil :p
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:14Od: Forehand
Rekord v počte UE je ďalším pseudorekordom...

Radšej vyhrat so 100 UE, ako prehrat s 200 winnerami, ze áno..

Hantuchova raz spravila 100 UE v zapase 1:2 na sety, to je umenie!!..
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:19Od: Pe3k
No to máš sice pravdu, (už podruhé během jednoho dne(tvůj osobní rekord, co?:D)), ale nemusíme se pořád jen bavit o těch nejdůležitějších rekordech (rekordech co drží Federer :))

Taky není vše jen o vítězství, předvádět útočnou a atraktivní hru je pro nás diváky velice důležité, proto všechny baví Olderer a nikoho (ani jeho fanoušky) Pushovic...
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:43Od: Forehand
Teba baví atraktivita, mňa kvalita rybár :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:44Od: Pe3k
Proč teda fandíš Nadalovi?
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:46Od: Forehand
Lebo kvalitou menil súperovu atraktivitu na bezmocnost...
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:48Od: Pe3k
Kde jsou ty časy, že?
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:19Od: Smazaný účet
V tom 2. případě má rekord Mahut - 244 winnerů.
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:27Od: panzer.dragon
je to jen tak pro zajímavost, možná by teda bylo zajímavý číslo kolik měli nejmíň ue a poměr ue a winnerů v nej zápase
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:32Od: spaniel
Tipl bych, že v obou případech Nadal...
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:34Od: Pe3k
Tak určitě :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:42Od: dappe
Gonzalez měl jednou strašně dobrý statistiky v semifinále AO 2007 proti Haasovi, celkově tam hrál naprosto fantasticky.
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:52Od: Tornes
Poměr W/UE měl Gonzo tehdy 14/1. První a třetí set odehrál bez jediné UE, ve druhém spáchal celé 3. Celkové počty byly 42/3. To rozhodně aspiruje na ty nejlepší ;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:59Od: Roger_Federer
Coze? Hral tam dobre..., fakt
Forhend vzdycky tvrdi, ze to haluzak a v tom finale byl protoze nebyla konkurence.ups.
Roger to mel strasne jednoduche.
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:06Od: Forehand
No dostat Haasa do SF niečo teda o konkurencii hovorí :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:11Od: Pe3k
Jde vidět, že jsi neuctivý hater, co o tenisu nic neví. Haas je velice talentovaný hráč, který i ve 35 porazil světovou jedničku Djokovice a nebýt vážných zranění, byl by stabilní člen top 10.
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:24Od: Roger_Federer
:), Haas byl tehdy svetova 11nastka..
V kole predtim Gonzalez spraskal 3:0 na sety svetovou 2jku...jak ze se ten hrac jmenoval?;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:28Od: Forehand
Preco sa tá svetová 11ka nedostane do SF dnes?..:)

Jmenoval sa Nadal a už v 20 rokoch hral QF na svojom najmenej oblubenom povrchu..To Federer v 20ke vypadával v prvom kole na Wimbledone a na Gs prehrával s hrácmi ako Horna :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:32Od: Pe3k
Nadal: ve 20 byl ve čtvrtfinále a ve 29 nepřejde první kolo...
Federer: 12 čtvrtfinále v řadě, 8 semifinále v řadě, 5 finále, 4 tituly (zatím).
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:41Od: Roger_Federer Re: :), Peto
Tak prece ale..svetova 2jka uhrala na Gonzaleze 9 gemu..
Me staci kdyz uz proste vemes v uvahu, ze Gonzalez a (jini hraci, jinde) na AO 07 proste chytl formu a sanci za pacesy a prohral az ve finale z hracem o level lepsim.
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:47Od: Forehand
Bežná vec, mladí hráči velmi často vybuchnú s kadekým, viď Coric tento rok napr..
[ Reagovat ]
24.01.2016 17:41Od: Roger_Federer Re: Petr
Ty chces Nadala, ktery byl tehdy svetova 2 a mel uz 2tituly z hardoveho masters stavet na uroven Corice ??
[ Reagovat ]
24.01.2016 23:20Od: spaniel
lol. Co dodat.
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:49Od: Forehand
Svetová dvojka vďaka dominantnej antuke,kde bol najlepší hneď....Nahral body a stačilo mu to pohodlne na druhý flek..Na harde začal byť konkurencieschopný okolo roku 2008 a snad to neskoncilo rokom 2015.
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:57Od: Tornes
Nedostává? Třeba poslední tři roky na WImblu tam byli takový velikáni světového tenisu (se vší úctou k nim jsou pořád dost pod Haasem), jako třeba Janowitz, Gasquet, nebo Dimitrov (všichni hůř žebříčkově postavení, než tehdy Haas), na Roland Garros zas třeba Tsonga nebo Gulbis, na US Open Cilič (a dokonce vyhrál).

Jo, prostě takový hráči se do SF GS nedostávají, je to jasný...
[ Reagovat ]
24.01.2016 15:11Od: Forehand
Omg, Wimbledon...Fakt sa ideme chytat za slovicka??..Velmi dobre vies, ze Wimbledon je specifický a nasadenie tam nehrá az takú velku rolu, kedze nasadenie vyplýva z vysledkov za celý rok, ktoré sú dosiahnuté prevazne na harde a antuke..

Kazdopádne SF 10ky a 12ky bolo atypické aj na harde a podla mojho nazoru to len potvrdzuje tézu, ktorú dlhodobo vyslovujem..Ostatným názory neberiem, ja mám svoj, pekný den :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 15:16Od: Tornes
Třeba US Open 2014 byli v SF světová 16 a 11, akorát to zrovna vyšlo, že nehráli proti sobě... 1, 7, 9 a 12 proti 1, 3, 11 a 16 - opravdu v tom vidíš nějaký významný rozdíl? Já teda ne.
[ Reagovat ]
24.01.2016 15:23Od: Forehand
Tak na USO14 nehral obhajca, to bola konkurencia ochudobnená, pravda :)

Inak samozrejme USO14, Cilic a Nishikori..A vidis ako sa o tom hovorilo..Hovorilo sa o tom, lebo to bola saaakramenstká výnimka...Ale pri SF Haas Gonzales, to bola úplna klasika, ved pred rokom bol v SF a F dokonca nenasadený Baghdatis..
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:24Od: panzer.dragon
Haas byl v minimálně čvrtfinále každáho gs, to zas tak nesmyslný že projde do semi neni (v semi byl na ao 3x a ve wimblu 1x)
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:47Od: Tornes
Haas je hráč, který na daném turnaji porazil světovou 8 a 3 (tj. v dnešní době třeba Ferrer a Federer/Murray). To ti přijde málo na SF? Navíc je to bývalá světová dvojka, tehdy světová 12. Jo, to je opravdu lama... Takovej Gasquet nebo nedejbože třeba Schuettler, to jsou aspoň semifinálový soupeři, kam se na ně Haas hrabe...

Btw, když už jsme u toho turnaje... Gonzo tehdy rozsekal světovou dvanáctku, pětku a dvojku, všechno ve třech setech. Schválně, jestli budeš znát alespoň některé hráče, který ti vyjmenuju - Haas, Blake, Nadal, Hewitt, del Potro. To jsou všichni hráči, který Gonzo porazil - mimo jiné třeba 3 GS vítězové. Fakt si troufneš zpochybňovat takovéhoto hráče/turnaj? Já bych si teda netroufl.
[ Reagovat ]
24.01.2016 14:54Od: Forehand
Potro bol vtedy tínedžer a v tom čase snáď odoberal Bravíčko..:)..Nadal podobne, druhý bol v rebricku kvoli antuke, na harde patril len medzi sirsiu spicku...

Ja mam Haasa v podstate rád, ale to bola presne tá doba vtedy..Ze najvyssi level tenisu dosahoval jeden hrac a potom bola siroka skupina dajme tomu dobrých hráčov, z ktorých nikto nevyčnieval a mohol do SF, prípadne F postupit ktokolvek...
[ Reagovat ]
24.01.2016 15:12Od: Tornes
Teenager byl, to ano... Ale zároveň to byl hráč, který v tom roce už dokázal porazit 4 hráče top20 - jen pro srovnání, všemi vychvalovaný Kyrgios momentálně má přesně tři (číslovkou 3) top 20 výhry. Ale jo, uznávám, že ten tam byl spíš tak pro přidání efektu.

Což ovšem nic nemění na tom, že vypráskat b2b světovou 5, 2 a 12 je velmi úctyhodný počin. Ve skutečnosti je to počin hodný dokonce spíše GS titulu než "pouhého" finále. A to že Rafa na hardu neuměl - ano, byl tam horší než na antuce. Ale už na něm dávno vyhrál 2 Masters. A jinak porazil dva de fakto hardové specialisty (hlavně Blake).
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:10Od: Smazaný účet
FedExpress úřaduje :))
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:01Od: ipko
Roger zatial úplne v pohode..
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:04Od: spaniel
Tak on to uměl s lepší verzí Goffina, Davydenkem. Tak snad to zvládne.
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:06Od: panzer.dragon
jj, goffin je hráč horší kategorie než roger a je to prostě vidět
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:09Od: Pe3k
Go féna učil asi smečovat Djokovic :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:10Od: ipko
tak ale zasa nebola to až taká jednoduchá smeč..
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:14Od: Pe3k
Já vím, je si rýpu do Pushovice.
[ Reagovat ]
24.01.2016 13:10Od: sprchon
Za hodinku bude hotovo. ;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:36Od: Forehand
Apropos, este jeden postreh...

Až teraz som si uvedomil, ze Novak hral cez den a slniečko svietilo viac, ako je jemu pochuti...Nole hra vzdy lepsie v noci, nez cez den...Pamatam si xy jeho slabsich zápasov, ked teploty presiahli 30st..
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:13Od: Pe3k Novak Djokovic vs Gilles Simon
https://www.youtube.com/watch?v=Z_KdlQrAbX4

Kdo se bude čumět na 25 min dlouhé highlights? Asi nikdo...
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:56Od: panzer.dragon admin
doufam že admin zařadí do tohodle článku přehled big four ohledně rekordu v UE
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:11Od: Forehand
Admin nie, ale som si isty, ze Kozoroh uz s tou stats finišuje :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:12Od: Smazaný účet
No1e to udělal schválně. Chtěl rekord v nejvyšším počtu UE ve vítězném zápase.
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:14Od: Pe3k
No Novak si udělal rekord v počtu chyb, ale rekord vítězných úderů nepřekoná nikdy...
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:16Od: panzer.dragon
max počet winnerů ten by pro big four moh bejt taky zajímavej, kozorohu nemáš to pls někde? :-)

konec konců i rekordní winnery/ue v zápase by mě taky zajímalo
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:19Od: Pe3k
Isner 246 winnerů proti Mahutovi ve Wimbledonu 2010.
Federer uhrál 107 winnerů proti Roddickovi ve finále W 09, ale jestli je to jeho rekord nevím.
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:20Od: Smazaný účet
Isner proti Mahutovi měl podle wiki 246 winnerů. To by Novak dát mohl... za celý GS turnaj.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:54Od: mahycek
Ale taky mám obavu, aby ten zápas Federera nebyl moc dlouhej. Jestli to skončí po jedné, nebo druhé hodině v noci jejich času, tak nevím, jak bude regenerovat.
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:01Od: Pe3k
No do středy času dost. To vyregeneruje i formu z roku 2006 :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:50Od: mahycek
Nevadí, že to natahujou, alespoň se nepřekrývá Roger s biatlonem. Holky zatím druzí!
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:53Od: Pe3k
Zatím první, ale půjdou ještě nahoru :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:32Od: Smazaný účet
Ty vogo, hlavně že jsem chtěla, aby Fedex dostal schůdnější čas než ve 4 ráno a teď se do tam nedostane ani do půlnoci :(
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:41Od: Denis92
Tiez ma to stve. 15.15 musim ist prec a rad by som to videl cele.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:46Od: Smazaný účet
Ještě před hodinou jsem říkala, že to bude rychlý zápas určitě, že to půjde i v tuhle dobu, a ty ženský to zase natahujou :/ Zajímalo by mě, co teď dělá v šatně, jak se na to tváří :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:49Od: Denis92
Moc spokojny nebude, zacinat zapas po polnoci, kludne moze trvat aj 3hodiny. Do postele sa dostane az rano okolo 6tej, cize dost blbe. Cely den bude mat prehodeny a na dalsi den ho caka Berdych, ktovie v akom case.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:56Od: Smazaný účet
No právě, doufám, že taky až jako poslední, přeci jen to bude tahák, ale poslední může být klidně i Djokovič s Ninjou. Teď ať už to hlavně hrdinka Darja dodělá a pustí Rogera na kurt, aby to mohl sfouknout za hoďku a půl ;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:00Od: Denis92
Tiez neviem ako to spravia. Vacsi tahak je Novak Nishi tak uvidime. Teoreticky mozu hrat obaja night session na rozdielnych kurtoch.
No ked budu hrat baby takto 2gemy 15minut tak to bude na dlho.
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:04Od: Smazaný účet
jestli čeká v šatně a kouká na to, jako s Gríšou čekali na Mášu a ta jim to taky protáhla, tak teď už asi roste :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:09Od: panzer.dragon
u máši grigor řikal rogerovi peprnosti :-) tam se čekalo líp
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:13Od: Smazaný účet
nojo, proto se tak nasmáli ;)) umim si představit, jestli na to teď taky kouká, jak z těch dvou bab šílí, on by měl už dávno hotovo :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:57Od: Smazaný účet
To v pohodě stihne, jestli začne tak ve 12.30.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:04Od: dappe
Škoda, že Simon už není tak dobrý, jinak by toho dnes využil. Djokovič hrál dneska ještě o dost hůře než se Seppim, ale stačilo to. Ale Nishikori vypadá velmi dobře, mohlo by to vyjít :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:29Od: spaniel
Jestli zahraje Novak to, co dnes, tak klidně může vyhrát Kei. Nebyl bych proti.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:48Od: Denis92
100 UE je brutalne vela. Mat dnes proti sebe Djokovic lepsieho supera, napr. Raonica, tak uz je na ceste domov. Mohli sme mat trochu osviezenia v muzskom tenise. Ocakavam, ze Novakove vykony pojdu proti top hracom vyrazne hore a cestou do finale strati max set s Nishim aj Fedexom.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:49Od: Forehand
Akosi vsetci zabudaju na fakt, ze proti Simonovi, hracovi ktorý ti 20-30krat vrati lopticku tie UE akosi naskakujú sami...Nepozerajme sa na UE prvoplánovo...Proti Raonicovi by to bol uplne iny zapas..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:52Od: J1mmy88
presne tak , kloboucek pred Forehandem
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:10Od: Denis92
Ale prosim Ťa.. Novak v predch. 5tich zapasoch proti Simonovi stratil jediny set. To, ze dnes hral proste zle a 100UE je vela sa neda nicim ospravedlnit. Nasiel som si stats z r 2011 kedy hral so Simonom na AO Roger tiez 5setov a mal 53 UE. Cize o polovicu menej..to hovori za vsetko.

Viem, ze by to bol iny zapas, kratsie vymeny a Nole by bol viac pod tlakom cize by nemal tolko UE, mozno by mal len 60, ale ide o to, ze jeho vykon bol proste slaby, co by na lepsieho hraca stacit nemuselo.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:04Od: Smazaný účet Re: Simon hraje mice s velmi nizkym odskokem
Ja myslim, ze to pravdepodobne bude tim, ze Simon jako jed z mala hraje s multivlaknem od headu a jeho micky kombinaci s technikou maji mensi spin a skacou vyrazne nize. To pro Noleho extemni forehand drzeni neni nic prijemneho
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:25Od: spaniel
Větší vliv na spin má právě držení než výplet. Nemyslím že právě to Novakovi dělalo problém, hráčů s plochými údery je dost a nemá s nimi problémy. Simon je prostě nepříjemný soupeř. Takticky jeden z nejlepších.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:31Od: Stan_Borowitz
Ano, taky si myslím, že Simon je hlavně silný takticky, umí skvěle číst hru a spousta různých "triků", které platí na 95 % ostatních hráčů, na něj nezabírá. O tom se ostatně několikrát přesvědčil i Roger.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:43Od: pauloX
škoda že dnes nemal proti sebe neakeho top hraca
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:40Od: Tuttovka
No podle tenisové spravedlnosti měl vyhrát Simon, ale Djokovic to ubojoval, což je asi to nejcennější. Doufám, že předvede lepší výkon, než byla tahle betonová zeď, od které se vše jen odráželo.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:41Od: Smazaný účet
tenisová spravedlnost je když uhraješ víc setů jak soupeř
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:44Od: Tuttovka
Já to vidím spíš tak, že onen hráč chtěl více hrát a tvořit hru :). Fandím těm hráčům, kteří hrají hezký tenis na koukání.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:32Od: Smazaný účet
Není těch sto nevynucených chyb nějaký rekord? Já si z hlavy nevzpomínám, že by takové číslo někdo dosáhl.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:27Od: Willy_Wonka
Nole má více štěstí než tenisového umu. Dneska měl prohrát. Tolik nevynucených chyb si nemůže dovolovat. Simon zahrál opět výborně, ale podobně jako s Fedexem v roce 2011 to překvapení bohužel nedokázal dokonat. Velká škoda. Allez, Gilles!
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:13Od: FulnekUltras
Jednou se mu to snad povede... ;)
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:18Od: Ma3ek
Skoda snad nisikori:(
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:11Od: Forehand
Paradoxne, toto je to najlepsie, co sa mohlo Djokovicovi stat..Pred najtazsou prekazkou cestou do finále bude aspoň ostražitejší, vstupi do toho zápasu inak, akoby mal za sebou 4x 3:0..

Nishiho formu to vsak neovplyvní, ten vcera Tsongu totálne prevalcoval..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:15Od: Roger_Federer
:)
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:18Od: Kozoroh
Čemu se směješ? Forehand má úplnou pravdu, Nolda občas potřebuje facku, aby v dalších zápasech předvedl lepší výkon. Stalo se to už několikrát.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:19Od: J1mmy88
do středy ma času dost, ještě vyučí rakosníka :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 12:14Od: FulnekUltras
přesně tak
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:25Od: Roger_Federer Re: Kozorohu
Nebud vztahovacny, ne vsecko se toci kolem Novaka.
Reagoval jsem na Forehenduv zavadejici dalsi rypenec do Federera.
Ted jenom ceka kdo se ozve.

"Pred nejtazsou prekazkou cestou do finale"..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:34Od: Forehand
Vcera som videl Nishi a mam jasno..Naopak Federer bol s Dimitrovom polku zapasu nepresvedčivý..Nehovoriac o NY, po tom finále musel prestat verit v buducu vyhru na GS nad Novakom aj ten najvacsi optimista..Naopak Nishi ho rok predtým v NY porazil a pre Noleho je vacsia hrozba..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:59Od: Roger_Federer
Ale oto vubec nejde, nevyvracim ti to.
ten zkryty rypanec sis nemohl odpustit.;)

Podle me ma Federer furt o dost vetsi sanci ze porazi Novaka na Granslemu, nez ze Rafa jeste nekdy vyhraje jiny nez antukovy granslam.:)

Jinak ja cekam, ze Djokovic Nishikoriho vymaze z kurtu a nedovoli mu nic, proste si da bacha.
Simon mu nesedel a nehral dobre.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:26Od: Stan_Borowitz
To je nesmysl, proč by zrovna po finále v NY měl přestat věřit, když tam byl Novakovi minimálně vyrovnaným soupeřem a v podstatě stačilo trochu víc štěstí a mohl vyhrát. Podle mne naopak po finále WB, kde byl Novak prostě lepší, by se tak mohl Roger cítit, ale to finále USO mu naopak mohlo zvednout sebedůvěru.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:30Od: spaniel
Protože to nezvládl hlavou, tenisové na to měl. To právě o sebevědomí nic dobře nenasvědčuje.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:37Od: Stan_Borowitz
To se ale odvíjí od pár míčů v klíčových situacích, které se jednou nepovedou, ale příště můžou vyjít. Nicméně ale může dojít na to, že ani jeden z nich v semifinále nebude...
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:41Od: spaniel
Jasne. Tak já pořád ještě věřím, že šance je.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:13Od: Denis92
To je pravda. Roger nato herne sice ma, ale psychicky si nanho na GS neveri a naopak. Novak si hlavne po tom USO musi nanho extremne verit.
Takze zostava len Nishi a vo finale Stan.

Nishi zatial na moje prekvapenie hladko ide, dufajme, ze je v poriadku a proti Novakovi predvedie dobry vykon. Mozne je vsetko..
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:35Od: Forehand
Ja som videl už každého zápas zo špičky a najlepší dojem som mal z Nishikoriho, potom dlho dlho nič...Ich zápas si nenechám ujst..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:06Od: kada.tom
Jo! I Tomáš to ubojoval, jsem rád, že to zvládl, vyzkoušel si těžší pozici na turnaji. Příště patrně nebude mít co ztratit.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:12Od: Fandina
Třeba se Davida tak neobává, proto o něm nemluvil ... :-)
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:30Od: Kytka
Hlavně, že to ubojoval. Ufff. Málem jsem to nerozdýchala. Pořád jsem si říkala, že přece nezůstane na raketě RBA. A příště má taky co ztratit - 360 bodů z žebříčku. Ale konečně po třech nevydařených GS, kdy končil v osmifinále se dostal aspoň do čtvrtfinále. Ale nadřel se.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:04Od: Forehand
Ráno vstanem, s rutinou si idem pozriet Djokovicovych 3:0 a vidim 100 nevynutenych chyb...

Áno, Simon je atypicky hrac, v poslednom zapase pred AO zobral Nolemu 5krat servis napr., ale napriek tomu som cakal hladke vitazstvo...Toto je teda velmi negativny indikator Noleho formy, zdá sa...Uz tie TB so Seppim nevestili nič dobre..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:13Od: Kozoroh
Takové upachtěné zápasy Novaka většinou přinutí k tomu, aby po zbytek GS turnaje předváděl lepší tenis - mohli jsme to vidět loni ve Wimbledonu, kde Anderson nad Djokem vedl 2:0 a No1e tento duel s velkými potížemi otočil. Ve zbylých zápasech ztratil jediný set a obhájil titul. Na AO se loni babral s Wawrinkou, aby pak ve finále smetl Murrayho... Předpokládám, že se to samé bude opakovat i letos na AO.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:23Od: Forehand
Pravda..Opat treba pripomenut to staré tenisové klišé, že každy zápas je iný..Noleho bude hrat inak a Nishi?..Nishi nebude dostávať zo súperovej BH strany také padajúce listy ako zo strany Tsongu a tiež si nebude tak verit, osemfinále mal totiz od BL totálne pod kontrolou...Ako hovorí, Gavrilova, Nishi je totiz dobrý odzadu..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:23Od: Smazaný účet
Souhlasim az na to AO. Tam bylo loni od zacatku do konce jasne, ze Stana tentokrat porazi. Zatim ale v Melbourne dost nepresvedcivy. Uz proti Seppimu to byl des. Mel stesti, ze ani Simon, ani Seppi na to nemaji. Byt tam treba Gyros, nebo Izzy, tak uz leti.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:39Od: Kozoroh
Pochybuji, že by to Gyros zvládl, hru na to má, ale nemá na to hlavou... Izzy byl nebezpečnější, ale u něj mi připadá, že ho Nolda přečteného, od Cinci 2013 na Djokera nevyzrál, navíc povrch v Melbourne by Izzyho hře nehrál do karet.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:02Od: Smazaný účet 5:1 ? 5:3
já snad ještě začnu mít nervy :D doprčic.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:01Od: Smazaný účet
To jsou věci takhle po ránu :D
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:58Od: rusedski
http://tinypic.com/r/72x4eu/9

Jak mohou být 3 komentáře celkem, z toho 4 nepřečtené?
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:00Od: Smazaný účet
prostě se to nestihlo aktualizovat
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:00Od: panzer.dragon
a neni to 4 nový komentáře ke třem už přečtenejm, celkem teda 7 komentářů
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:55Od: Smazaný účet Berďa
to nakonec vybojoval, teda snad za stavu 5:1 už to nepustí :)
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:52Od: Pe3k Nole Simon
To byla zas pinkaná, ještě že už dopinkali. V příštím kole pošle Novaka domů Nisikori a Novak může jít trénovat tenis o zeď, která hraje téměř identický tenis jako Djokovic :D

Btw. Kozorohu, doufám, že máš radost z dnešního Novakova rekordu: 100 nevynucených chyb. Třeba to v budoucnu ještě překoná :p
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:47Od: Smazaný účet
Bude si muset počkat až na další GS. Nišikori mu jich za 3 rychlé sety tolik nedovolí, tam udělá maximálně 50.
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:52Od: Lunej..
No, Tomas ho nasleduje s tim petisetakem a doufam, ze si to vedeni uz nenecha vzit. Jinak Simon dokaze byt hoodne neprijemny, kdyz ma svuj den.
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:51Od: Kozoroh No1e dnes konil
Dnešní zápas se Simonem mi připomínal loňské semifinále s Wawrinkou - Djoker předváděl poloviční hru, kupil jednu nevynucenou chybu za druhou a čelil moři brejkbolů.
Výkon Djoka dnes stál za starou bačkoru, hráče jako Simon by měl Djoko vyřídit ve třech setech a ne s ním piplat v pěti. Proti Keiovi ve čtvrtfinále musí podat lepší výkon, jinak se bude pakovat ven z Melbourne.
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:10Od: Roger_Federer Re: Kozorohu
Od chvile co jsi to napsal, stratil Nole uz 3sety..
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:16Od: Kozoroh
Co to meleš?! :O Ztratil dva, ne tři sety!
[ Reagovat ]
24.01.2016 10:30Od: Roger_Federer
:), ano..2.prehnat.
[ Reagovat ]
24.01.2016 11:28Od: spaniel
"hráče jako Simon by měl Djoko vyřídit ve třech setech"
Trochu pokory. Simon občas dokáže zahrát velmi dobře.
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:49Od: Frick Djokovic 1,01
:-D

Majitelé nedělních dvackových hajzlpapírů měli nerva :-D
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:46Od: FulnekUltras Nole to nakonec ubojoval
V pátém setu byl oproti Simonovi přece jen celkově jistější - pozice šampióna se v takovýchto momentech zdola proráží psychicky hodně těžko. Další kolo s Japoncem, to bude od Noleho už zcela jiná káva - dnešní jeho jakoby matný výkon mě v tomto směru nijak neznervózňuje.
[ Reagovat ]
24.01.2016 09:57Od: Kozoroh
Taky si myslím, že Djoker bude ve ČF hrát líp než dnes, proti hráčům TOP 10 se víc hecne. Navíc hraje na "svém" grandslamu. Ale dnešní zápas je pro Novaka a Djokoland zvýšeným prstem!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist