Djokovič udolal Thiema a zahraje si o třetí titul z Madridu

11. 5. 2019, 16:30
Aktuality 263
ATP MADRID - Novak Djokovič na antukovém Masters v Madridu udolal po takřka dvou a půl hodinách boje 7-6 7-6 finalistu posledních dvou ročníků Rakušana Dominica Thiema a oplatil mu porážky z posledních dvou soubojů na antuce. O třetí titul ze španělské metropole se 31letý Srb utká s o jedenáct let mladším Řekem Stefanosem Tsitsipasem.
Novak Djokovič (© AFP)

Novak Djokovič je vítězem posledních tří grandslamů, ale od lednového triumfu na Australian Open se mu tři akce nepovedly. Z osmi zápasů vyhrál jen pět, když v Indian Wells prohrál s Kohlschreiberem, v Miami s Bautistou a v Monte Carlu s Medveděvem.

A tak si až dnes po bezmála čtyřech měsících zahrál semifinále, do kterého se dostal po dvou dvousetových výhrách nad Fritzem a Chardym a odstoupení Marina Čiliče. Ušetřené síly tak využil v dnešní v náročné bitvě od základní čáry s Dominicem Thiemem, který měl naopak v nohách třísetovou řež s Rogerem Federerem, kterému včera utekl ze dvou mečbolů.

První hráč světa Djokovič zvítězil až po 2 hodinách a 22 minutách 7-6 7-6, když v obou sadách musel dohánět manko brejku. V prvním setu prohrával 1-3, ve druhém 2-4. Pokaždé ale srovnal a byť za stavu 7-6 a 6-5 nedokázal zápas doservírovat, v obou tie-breacích měl navrch.



Jednatřicetiletý Srb o šest let mladšímu Rakušanovi, kterému se v Madridu nepovedlo zopakovat finále z předchozích dvou let, oplatil porážky z posledních dvou duelů na antuce (French Open 2017 a Monte Carlo 2018) a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 7-2.

"Odehrál jsem svůj nejlepší letošní zápas na antuce proti zřejmě nejlepšímu hráči roku na tomto povrchu. Dominic hrál skvělý turnaj v Barceloně a tady v napínavém porazil Rogera. Mě se ale podařilo udržet nervy a hrát svůj nejlepší tenis ve chvíli, kdy jsem to nejvíc potřeboval," komentoval Djokovič.

Thiem, který před týdnem získal skalp Rafaela Nadala a vyhrál turnaj v Barceloně, si finále v Madridu přeci jen zahraje. Dostal se do něj ve čtyřhře s Argentincem Diegem Schwartzmanem, po jehož boku si o titul zahraje proti zkušené deblové dvojici Rojer/Tecau.

"Semifinále na Masters je dobrý výsledek. Porazil jsem tady tři skvělé tenisty a odehrál vyrovnaný zápas se světovou jedničkou. Byl to dobrý turnaj a teď si ještě chci užít čtyřhru," uvedl Thiem.

Šampion z let 2011 a 2016 Djokovič postoupil do 48. finále turnajů Masters 1000 a usilovat bude o 33. titul, kterým by se vyrovnal rekordmanu Rafaelu Nadalovi. Právě Španěl mohl být jeho finálovým soupeřem, ale ve večerním duelu podlehl po Stefanosi Tsitsipasovi a i na třetím letošním turnaji na antuce skončil před finálovými branami.

Djokovič se s Tsitsipasem utkal zatím jen jednou a loni na Masters v Torontu zvítězil řecký mladík ve třech setech.

• ATP MASTERS 1000 MADRID •
Španělsko, antuka, 7.279.270 dolarů
sobotní výsledky (11. 05. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Thiem (5-Rak.) 7-6(2) 7-6(4)
Tsitsipas (8-Řek.) - Nadal (2-Šp.) 6-4 2-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

263
Přidat komentář
Patik
Výhodou Kneedala je že keď nevyhorí vo štvrťfinále tak vyhorí v semifinále..tradične..od US Open 2018 len semifinálový hráč bohužiaľ..stačí top hráč a končíme..urobil ale dobre vyhol sa poníženiu od Djokoviča..nevadí ešte máš 6 tisíc bodov na obhajobu..Adios Top Ten..Vamos
Reagovat
Pe3k
Nadal je letos 0:3 vs top 20 na antuce, clay king, no?
Reagovat
kada.tom
zajímavé výsledky, Dom alespoň dle výsledku obou setů nebyl daleko od potenciálního úspěchu, Stefanos porazil Rafu ... hmm, otázka jak Řek ustojí finále, titul bych mu i přál, když už porazil Rafu na natuce ... ale Novak bude favoritem a myslím, že tuto pozici potvrdí :-)
Reagovat
Ondra979
co k tomu dodat - tohle jsem taky necekal, je to dobre, ale porad plati, ze Nadal je pro RG jeden z top favoritu s Djokem a Thiemem, ale jeho pozice uz neni silna. Doufam, ze ho nekdo konecne sunda, ale bude to i tak porad hodne tezke, na RG je to trochu jina soutez, pokud by se ale dostal do problemu, verim, ze muze padnout. Pral bych to Domovi. Je mozne, ze uz ho dohani vek, antuka je hodne narocna.Roger uz to taky vi, na Rim se mel radsi vykaslat, stejne ho tezko vyhraje.
Reagovat
annah
Asi bere Řím jako trenink pro RG. Usoudil, ze je to vyzivnejsi než pinkani s trenérem. Jeho hlavní cíl je nepochybně RG.
Reagovat
Ondra979
mozna, ale stejne pochybuju, ze tam neco vetsiho uhraje. Mozna ctvrtfinale, kdyby nemel smulu na los tak SF maximalne ale tam uz padne. Hlavne by se nemel vystavit pred travnatou sezonou, to by mela byt po lonskem neuspechu priorita.
Reagovat
Roger_Federer
Pozbira body.
Reagovat
annah
Kdosi tu psal, že vynechá Stuttgart, takže po RG by měl trochu času na odpočinek. Hlavně aby se nezranil.
Reagovat
panzer.dragon
Tsitsipas now beat

? Federer on hard (Grand Slam)
? Djokovic on hard (Masters 1000)
? Nadal on clay (Masters 1000)
? Zverev on hard and clay (Masters 1000)
? Thiem on hard and clay (ATP 500 and M1000)

20yo, not bad.
Reagovat
Pe3k
a Tsitsipase smetl 18 letý Felix jako nic.
Reagovat
annah
Kde to?
Reagovat
Pe3k
bud w IW nebo Miami ted nvm.
Reagovat
Pe3k
Reagovat
annah
No jo, na SD se Felixovi dařilo. V Miami došel až do semi.
Reagovat
panzer.dragon
Novak Djokovic is the only man in history to reach:

3+ finals across all 14 annual elite events

And only other three men (Lendl, Federer, Nadal) have reached 1+ finals across 14 events.
Reagovat
Mayo
Vamos El Matador.
Reagovat
Roger_Federer
Dneska si jakysi pokorny a usluzny, jak slusticka na statku.
Vcera to ti jela huba o stosest.:)
Reagovat
Pe3k
klasika hraje RF tak žumpa fanoušci vylezají z děr, hraje Nadal a maj stažený ocas mezi nohama...
Reagovat
Roger_Federer
Mame 12.5, odehrana pulka antukove sezony, a king
of clay ma na konte akorat ponizujici porazku ve finale AO.
Muj tip, RG odstoupi, mozna neco bude natom, co rekl Tonda..
Reagovat
mahycek
Před Monte Carlem jsem říkal, že Nadal z 5 turnajů na
antuce, mmyslím ještě Barcu, Madrid, Řím a Roland Garros
vyhraje max. 2 turnaje . Takže mu zbývá Řím a Paříž
vyhrát. A ty na 95% nevyhraje. Možná jeden z nich, ale
vypadá to že žádnej. Třeba nás šokuje a vyhraje
Wimbledon !!!! A to jsem spadnul z višně. Poslední
věta je vtip.
Reagovat
peggy
Nadal asi jiz konci,jeho vysledky jsou hrozne.Zatim bez vyhraneho turnaje,to nikdy nebylo.Tak svetova spicko pa pa je tu mladi.Nesnazte se jeste chytit,odejdete se slavou.
Reagovat
Pe3k
furt je tu Federer, ted je lepší i na antuce než Nadal :)
Reagovat
miros
Konečně je pan Antukař v prd,li. Myslím si, že už skončila jeho nadvláda na cihle. A je konec. Zaplaťpánbůh, kdo se měl koukat na to jeho vytahování šotek z řiti. Fakt deb..ni zlozvyk. A teď mě tady můžou ty všichni profíci, co tomu hrozně rozuměj, ukamenovat. Zdar
Reagovat
steve79
Neverim vlastnim čim. To hral Stefanost tak dobře?
Reagovat
smazaný uživatel
Já vám to říkal. Tsitsimu už chyběl jenom Nadal do sbírky, teď bude velký hráč.
Reagovat
steve79
Jednou ta serie skoncit musela. Nadalovi uz bude 33 a tenis na antuce je mnohem narocnejsi nez na hardu nebo na trave. Semifinale na masters 1000 je vyborny vysledek.
Reagovat
smazaný uživatel
Řada je teda solidně v lese. Prohrát s Gaycipasem na antuce...
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa
Reagovat
kada.tom
gaycipas, gaywrinka ... čím si to Stefanos zasloužil? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá tak.
Reagovat
kada.tom
aha, vyspělý to názor :-D
Reagovat
spaniel
Mut je asi latentni...
Reagovat
smazaný uživatel
Před rokem jsem soptil, jak mám dědků po krk a chci novou krev, ale jak sleduju postupné odcházení, padá na mě melancholie :)

Přece jen díky té dlouhověkosti nám zpestřovali pasivní tenisové kariéry tak dlouho, že jsme s nimi urazili kus života. Loučení bude pohnuté.

Když Roger vyhrál první Wimbledon, táhlo mi na dvacet. Když Rafa vyhrál první French Open, byl jsem americky plnoletý. Když Novak urval premiérový GS na AO...

Je to takové divné. A teď trochu lituju, že neskončili na vrcholu a musím koukat, jak stárnou, protože mi teď připomínají, že stárnu taky.
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj, ved su prvi traja...Este sa dva roky budu prelinat a vyhravat, podla mna stále na preskačku...
Reagovat
Padme
Stárneme, ale tenis se dá naštěstí hrát dlouho a koukat na něj můžeme i v domově důchodců... Možná tam budeme jediní, ale lepší je si dát peníze bokem na vlastní notebook a připojení k internetu ;)
Reagovat
No-le
Ze stejného důvodu fandím. Tohle je zlatá éra tenisu, nepřejme si její konec...
Reagovat
spaniel
Good bye plesata, slusna kariera. Finito. Letos nic a konec :D
Reagovat
Franky
Nakoniec to bude presne ako moj otec raz povedal: odide s hanbou lebo uz ho bude nakladat kde-kto aj na antuke dosekany fyzicky aj psychicky a Roger bude stale v top 5
Reagovat
smazaný uživatel
A tvoja mamka ako hodnoti situácia na muzskom tenisovom okruhu?..
Reagovat
Franky
neviem ale tvoja hodnoti dobre moje skilly v posteli ;) opytaj sa jej ....btw uz ma nemas zrazu v ignore ty zebrak?
Reagovat
smazaný uživatel
Teba?...Nikdy..

Preco by som to robil..Ty si svetový!!
Reagovat
Franky
to je pravda stovka pod 12s to je celkom spoko na cloveka co netrenuje ;)
Reagovat
FulnekUltras
Bodaj bysme aj u nás mali viac takých Ko-kotov... ;-)))
Reagovat
Pe3k
vytahovat něčí mámu? uroveň žumpa.
Reagovat
panzer.dragon
myšlenka..

pro nadala je lepší, že nepostoupil do finále, dostal by naložíno od djoka, takhle furt nevíme jestli na antuce je rafovo sebevědomí proti djokovi v pořádku a teroeticky jestli se potkají na rg tak rafu nebude limitovat, že letos už jednou s djokem prohrál na antuce
Reagovat
annah
I Agassi mám dojem ve své knize psal, že je milosrdnější prohrát v semifinále než ve finále, kde už je vítězství a šance pohár na dosah.
Reagovat
annah
... šance na pohár...
Reagovat
dappe
Na druhou stranu z hlediska zbytku určité aury na antuce vůči ostatním hráčům, je prohra s Tsitsipasem zřejmě celkem solidní problém.
Reagovat
panzer.dragon
To jo no :)
Reagovat
Fandina
Roger letos prohrál třikrát dvakrát s Domem a jednou s Tsitsim.

Rafan letos prohrál pětkrát, s Kyrgiosem, Domem, Tsitsim, Fognou a Nolem. Když ty poslední dva nepočítám, tak s mlaďochy.

Nole prohrál čtyřikrát, dvakrát s RBA, jednou s Kohlim a s Medvedem.

Takže asi bych to řekla tak, že mlaďoši si na topáky celkem vyšlapují.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně mají poslední šanci v téhle dekádě urvat GS. Teda... poslední tři šance. A FO vypadá jako ta největší.
Reagovat
annah
Dekáda končí až nulou, myslím. Ještě rok.
Reagovat
smazaný uživatel
Končí nulou, ale přesně v ten moment, kdy se ta nula překlopí. Vem si lidskej věk. Desátý rok života završíš desátými narozeninami. Hned po nich už začíná jedenáctý rok, tedy druhá dekáda.
Reagovat
Kozoroh
Historici počítají dekády od nuly do devítky. Např. 90. lety se rozumí období 1990-1999, nikoliv 1991-2000. Taky by působilo divně řadit rok 1990 do 80. let.
Reagovat
spaniel
Tvl plešatá je uplne mimo. Ta uz si nebude verit ani prd.
Reagovat
smazaný uživatel
Je len jeden clovek na svete, ktory mu moze vrátit sebavedomie. Buduci tyzden bude v Ríme a papéž to nie je. Amen.
Reagovat
smazaný uživatel
To je otázka. Buď přechodná krize, nebo Rafa začíná balit krám. Pokud je to dáno nějakým bebí, zase otázka, jestli to může vyléčit, nebo se to bude zhoršovat. Může se stát, že příští rok to o tomhle čase zase bude kosit ve velkém. Ale já osobně myslím, že to zabalí dřív než Roger a už toho asi moc nevyhraje. Problém nebude Djok nebo Fed, ale věk, který už prostě má, a mládí, které mají ti druzí.
Reagovat
smazaný uživatel
Netriafa to, lacne chyby, podla mna skor otazka sebavedomia, nez toho, ze by nestihal...Top 10 uháji, tym padom sezonu 2020 odohra normálne...
Reagovat
FulnekUltras
Navíc ani mlaďoši nejsou stroje - na což si fans TOP3 skoro zvykli.
Reagovat
dappe
Tak poslední game se dá souhlasit, že už byl o sebevědomí a frustraci, ale celkově? Dnes jsem ten zápas viděl celý a výkon v prvním a třetím setu prostě není otázka sebevědomí, určitě ne primárně. Dost velký problém je například pohyb. Na druhou stranu mu jde celkem servis. Celé je to úplně postavené na hlavu.
Reagovat
turista
Do toho Tokia to asi Rafa ještě doklepe a pak skončí ve stejném věku jako Lendl.
Reagovat
lavamancer
co se to děje? jsem šokován, staré pořádky se hroutí...

* finále Thiem x Tsitsipas by bylo nej, ale co už

* doufám, že Řek to dotáhne k titulu

* Rafa bez titulu a pořád celé týdny hraje a neoddychne, Řím by měl vynechat

* RG letos hodně otevřené... nemůžu se dočkat

(Kiki Bertens potěšila)

dobrou noc přeje detektiv Pikachu
Reagovat
turista
Je na čase mladíkovi oplatit porážku z Toronta a získat 33.titul z Masters. Idemo Novak!
Reagovat
Pe3k
Gratulace Tsitsipasovi, před zápasem jsem mu dával 5%... může ho to nakopnout k ještě lepším výkonům. Nadala je mi líto, ne tak jeho fans neboť to jsou žumpy. Organizátoři se snažili co mohli, dali Nadalovi nejlehčí možný los, nejlepší herní čas, ale on nebyl schopen udělat ani finále, kde by dostal pořádně naloženo od Djokovice.
Reagovat
.vorlik.
No hlavně že ty jsi elita národa.
Reagovat
Pe3k
to ano :)
Reagovat
annah
Včera šel Roger, dnes Rafa. Půjde zítra Nole jejich směrem?
Reagovat
smazaný uživatel
Nastoupí proti borečkovi, kterého zatím neporazil a který je sebevědomější, než když s ním hrál naposled.
Reagovat
annah
Vypadá to skoro, že rok 19 by mohl být tím, o kterém se bude říkat, že začala výměna generací. Zítřek trochu napoví.
Reagovat
panzer.dragon
jo, ale djokovi je stále ještě "jen" 31, to je furt tak nějak vrchol.. má ještě rok čas djok :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Djok velky favorit, Ts si dnes kazdy servis skoro prehral, alebo prehral. Ale tenis to bude dobrý..
Reagovat
smazaný uživatel
Nebude tak nervózní. Nadala se bál víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ale Djokovic bude hrat lepsie :)

Kazdopádne skoda toho, ze Ts si uz na Rafu bude verit...
Reagovat
panzer.dragon
bych si skoro tipnul, že prohraje djok spís se Tsisim než s rafou (tohle myslim bez hatu, takhle to skutečně vnímam)
Reagovat
panzer.dragon
myslel jsem to na antuku, kde se rafa vždycky napakoval na zbytek roku.. mimo antuku, má problémů rafa víc už delší dobu
Reagovat
smazaný uživatel
To právě říkám taky :) Než s tímhle Rafou. Loňský Nadal by byl něco jiného.
Reagovat
sojka1
ja si to myslim i s tim hatem... :-)
Reagovat
turista
Na antuce bude Djoki ve výhodě. Navíc má Cipískovi co oplácet.
Reagovat
panzer.dragon
Jedno je jasný, z Nadala už nejde strach na antuce.. je to prostě jen jeden z favoritů na vítězství turnaje, ale nic nehratelnýho
Reagovat
smazaný uživatel
Ale zlepšuje se. Tentokrát nedostal v semifinále dvousetovou nakládačku, takže dělá pokroky. Kdoví, kde může být za týden nebo dva :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vidim ho na favorita cislo 3...

A ak dostane v rámci zrebu Thiema do SF, tak to zrejme nebude hratelne..

Stále si vsak myslim, ze Djok aj thiem mozu vypadnut aj s hracom mimo top 10, Rafovi slabsi standard na druhu vlnu vacsinou staci, s vynimkou Fognu..:)
Reagovat
panzer.dragon
na antuce? myslíš to RG a řím? asi jo no, případný finále s djokem se domnívam, že by měl velký problémy, s thiemem jak na něj narazí tak taky velký problémy + tyhle A-čkový mlaďasové když maj den tak se tomu taky blbě čelí

rafův hlavní problém byl djok a teď se k tomu přidalo pár dalších..
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidime...Je to v makovici, tie skazené voleje na sieti, to su stresy...

Hovorim, podobne tragické to bolo v 2014 a od SF RG zrazu starý dobrý Nadal..Takze ako hovorí tréner Rockyho Balbou, Vstávej ty pytomče, ešte jedno kolo!....
Reagovat
annah
Nedávno byl jeho hlavní problém Fedex. Prohrál s ním hned čtyřikrát v jedné sezoně.
Reagovat
panzer.dragon
myslel jsem to na antuku, kde se rafa vždycky napakoval na zbytek roku.. mimo antuku, má problémů rafa víc už delší dobu
Reagovat
FerrariF50
Každopádně Roger měl včera proti Thiemovi mečboly a mohl vyhrát, chybělo kousíček štěstí, ... věřím, že letos by nebyl pro Rogera Rafa problém ani na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
S týmto servisom, mozno aj áno..

Nedozvieme sa to :)...Ale od BL by bol Rafa zrejme lepsi, aj tak..
Reagovat
FerrariF50
Třeba se ještě vzájemného zápasu dočkáme, určitě by to byl hodně zajímavý a očekávaný střet.
Reagovat
smazaný uživatel
Rimska antuka sa veľmi podobá tej parizskej...

Generálka ako sa patri..
Reagovat
annah
Stejně tak střet Roger versus Djoker. Ten už byl včera na dohled, ale vyhlídku nám překazil Racochejl.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas popravil obra. Tohle může být v jeho kariéře poměrně zásadní zlom. Jestli chce ale zítra vyhrát, nesmí tolik chybovat. Každopádně se zdá, že Djok je proti mladé krvi o dost bezradnější než proti známým firmám.

Každopádně pro finále je to dobře. Tenhle Rafa by s Djokovičem nepořídil nic.
Reagovat
FulnekUltras
a Cipísek to nakonec urval. Svůj rituální flaštičkový řad přitom šikovně kryje taškou. ;-)
Reagovat
annah
Takhle nějak jako teď Rafa se cítil Roger letos 20. ledna. Taky dostal od Tsitsiho na budku. Ve čtyřech setech. Všechny v tiebreaku.
Reagovat
Roger_Federer
Nadal je vlese, na antuce je bezzubi a po nem.
Sesral se z Djokovice.
Reagovat
dappe
To určitě není Djokovičem, Nadal je celou antuku úplně mimo. Dnes první a třetí set naprosto šokující výkon od BL.
Reagovat
insanezy_
Naprostý souhlas s dappem.
Reagovat
D@nny
jj a ty mas nejake "zubi"? nebo si se "sesral" jenom? Jsi radeji zaplat ucitele cestiny, ty chytroline:D
Reagovat
Roger_Federer
Pokud ti to nedošlo, hraju ti tady forehenda a zcela úmyslně ještě pridávám na svých pravopisných chybách.
Reagovat
insanezy_
Lol, zrovna s tímhle smradem, škoda že mu tehdy nerozbil držku Medvedev.
Reagovat
Pe3k
Takto se chová průměrný fanda Nadala...
Reagovat
D@nny
Hlavne, ze ty delas Federerovi, jako fanousek cest!:D
Reagovat
smazaný uživatel
No... Když se podívám na Stefanose, který je stavěný jak Diskobolos, a pak na Medvídě, které je stavěný jak špejle...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby náhodou zapomněl na počet letošních Rafových titulů - https://www.youtube.com/watch?v=dofJZlmlCJ0
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
safi1313
Takovýhle songy co nejsou ani songy můžou poslouchat lidi IQ tak 75..? Nebo ještě min ?
Reagovat
Fandina
Je to tááááááááááááám!!! Gratulka Tsitsi!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Fandina
Ať žije jednoručák!!! Pěkná práce, přitom razantní.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak treti od stavu 2:2 vidim a Rafa slabotka..Nehrá dobre a zacinam sa stotoznovat s myslienkou, ze RG tento rok zrejme nevyhrá.

Herne slabšie, úderovo. Verim, ze to moze byt o rok lepšie
Reagovat
smazaný uživatel
Zas do RG stále ještě "času dost". A rozhodně je lepší než v Barce nebo MC. Navíc RG je pomalejší. Uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ten koniec bol parádny..Rafa par kolapsov na sieti, to je vizitka sebavedomia..Ale treba ocenit aj Stefana, hral velmi dobre...

Takze karavána jede dál, stále to moze byt repríza rocniku 2014, kedy mal Nadal zlú antukovu pripravu...Je tu vsak mnozstvo rozdielov, jeden z nich aj pocet potenciálnych premozitelov..
Reagovat
smazaný uživatel
To je ten problém. On najednou proti každému druhému vypadá jako člověk. Pokud takhle nějak podobně dopadne i v Římě, Paříž mu letos asi trn z paty nevytrhne.

+ věk... Ten hraje zásadní roli. Mladých je plný kurt, Rafa chřadne.
Reagovat
smazaný uživatel
mladi sa vybiju medzi sebou, len jeden sa dostane k big 3
Reagovat
safi1313
Kliiiiid, bude otocka v suchým
Reagovat
SwissMaestro
Nadal je v prdeli......podle mě není úplně OK..... :/
Reagovat
smazaný uživatel
Není. Starej Toni má asi pravdu. A v každém případě je z Nadala semifinalista na svým nejlepším povrchu. Toť jiným slovy vyklízení pozic.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsi má s Djokem pozitivní bilanci :))
Reagovat
turista
To ano, ale Novak udělá zítra všechno proto aby vyhrál. Obouručný BH bude pro něj mírné plus. Tsitsipas ho může trápit podáním a náběhy na síť. Nechá-li si vnutit od Djokiho dlouhé výměny tak jen těžko vyhraje. Thiem je ve výměnách úžasný, proto Djokerova výhra byla tak těsná.
Reagovat
dappe
Na Tsitsipasovi je zajímavé, jak často začne game jako úplný klaun a od 15:40 zahraje fantasticky, v tom je velký příslib do budoucna. Dnes minimálně třikrát.

Celkově ale musím říct, že už ho registruji přes dva roky a je mi stále více a více nesympatický, ani herně mi tolik nesedí.
Reagovat
smazaný uživatel
Všiml si někdo, že ty sporné míčky vyhodnocené ve prospěch Rafy žádné jestřábí oko nepotvrdilo? :)
Reagovat
smazaný uživatel
skandal
Reagovat
annah
Já si všimla jednoho. Byl to Rafův jasný out.
Reagovat
D@nny
Troufam si rict, ze kdo vyhraje zitrejsi finale, vyhraje i RG. Pro Rafovu psychiku bude zitrejsi zapas zasadni. Rafa je nezpochybnitelne nejlepsim antukarem vsech dob, ale pokud zitra s Djokem prohraje, s nejvetsi pravdepodobnosti prohraje i v Rime nebo na RG, pokud na sebe znovu narazi. Proto doufam, ze Rafa zitra predvede svuj nejlepsi tenis a ukaze Djokovi, ze kralem antuky je stale on, Vamos!
Reagovat
dappe
Asi bych se spíše soustředil na 3. set s Tsitsipasem...
Reagovat
D@nny
To uz je formalita:D
Reagovat
panzer.dragon
? pleskni si jednu.. :-)
Reagovat
Kojinho
Ehm...
Reagovat
Pe3k
Klasický fanda Nadala iq houpacího koně...
Reagovat
D@nny
Vis co znamena :D, ty houpajici koni? Ja vim, ze to mas na sachte tezke, ale radeji se tady moc nepredvadej, jenom se ztrapnujes.
Reagovat
Pe3k
na jaké šachtě?další pomatenec z řad Nadal fans...
Reagovat
annah
Myslím, že Nole už si může chystat finálovou strategii na kolegu z BIG 3. Tsitsi to nakonec psychicky nedá.
Ale s tímhle svým výkonem kdyby Rafa schytal ve čtvrtfinále Thiema, tak by jel jak sax; ani by se nestačil ohlížet.
Reagovat
smazaný uživatel
Co nedá? Veď je brejk hore.
Reagovat
annah
I tak. Ale psala jsem to ještě před tím brejkem...:-)
Reagovat
Franky
Rafovi fanusici su presne ako raz Matovic povedal o Dankovi: Ako taky skunk ktory pride, zasmradi a zmizne
Reagovat
D@nny
Vidis, a u tebe je smutme, ze zasmradis, ale po case prijdes a smradis znovu.
Reagovat
Franky
a ty smradis vkuse napr a ani sa nehanbis nachvilu aspon odist aby sa vyvetralo
Reagovat
D@nny
Ze ty jsi Kamilos88?:D Dostal jsi nalozeno, tak menis nick jo:D
Reagovat
D@nny
Nezapomen napsat, ze zadneho Kamila neznas, to tomu da verohodnost.
Reagovat
Franky
uz som na TP dobre 3-4 roky si pekne mimo...a tvoj kolega z tabora IQ 50+ uz ma podozrieval pred par mesiacmi ze som si zmenil nick na iny a teraz s tym prides ty :D boze lava ruka nevie co robi prava :D najhorsi fanclub na svete snad este jamajsky bobovy team je na tom lepsie...zebraci
Reagovat
smazaný uživatel
V táboře IQ50+ jsme tu všichni.
Reagovat
rybicka
Opravdu ? :-))
Reagovat
rybicka
Pro upřesnění, to nebylo osobní, ale naprosto obecné. U několika jedinců tady totiž nevěřím ani v to "poloviční konto" :-)
Reagovat
sojka1
jasne.. ;-) ale ma pravdu, myslim, ze padesatka je hranicni, ti "pod" by nam tu sve perly uz ani nenapsali.. :-)
Reagovat
rybicka
Středně těžká mentální retardace 35-49: ..."ale někteří si osvojí základy čtení, psaní a počítání".

Ale jinak ano :-)
Reagovat
sojka1
je ale jeste potreba vzit v potaz, na jake urovni ty zaklady jsou.. :-)
Reagovat
rybicka
Samozřejmě, souhlasím. - Nadsázka snažící se vyjádřit nechutnost a absurdnost těch "canců"
Reagovat
D@nny
Vis, pro zdejsi fandy Federera by to byla uleva, protoze dva tak tupi lide, kteri tady Rogerovi delaji ostudu, jsou horsi nez jeden. Kazdopadne se za to nestyd a pozdravuj Kamila, az se mu zase v hlave roznodnes dat prednost.
Reagovat
Franky
jasne pan kapitan Danko ;) kludne si to dalej mysli :D za svojim nickom si stojim nepotrebujem ho menit ako schizofrenik ale kedze uz mas co to skusenosti s tym opytam sa ta to rovno...ake to je byt schizofrenik? co ti tie hlasy v hlave hovoria? su to konkretne alebo vseobecne veci?
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím ze to pořad neunasi. :D
Reagovat
smazaný uživatel
videl som len prvy..

ako to vyzeralo potom?
Reagovat
smazaný uživatel
Pak Stefanos vypadl z rytmu a Rafa se do toho opřel a začal riskovat. Myslím, že tomu předcházely nějaké dohady o nějaký sporný míček. Teď se to aspoň zdánlivě znovu srovnalo, ale třetí set je zatím sotva batole.
Reagovat
smazaný uživatel
Míček se rozhodl, že odteď bude hipík.
Reagovat
Fandina
Rafan už zase řádí. Obávám se, že třetí set bude demolice. Ale ráda, moc ráda bch se mýlila.
Reagovat
Fandina
Tsitsi, neskládej se, jinak ta výměna generací jen tak nepřijde.
Reagovat
smazaný uživatel
On se nesložil. Pouze na chvíli zalezl do svého krunýře, z kterého se vrátil silnější.
Reagovat
Kozoroh
Nadal ve větších problémech, než se očekávalo. Tsitsi hraje velmi dobře a i přes ztrátu několika servisů dotáhnul set přes brejk. Pozitivní pro Novaka je, že Rafa je hratelný a bude muset vynaložit víc energie pro postup.
Reagovat
Fandina
Král je mrtev, ať žije král.
Reagovat
annah
Nepodceňovat! Racochejl taky včera prohrál první set - a jak dopadl!
Reagovat
Fandina
Je to přání.
Reagovat
spaniel
Plešatá v pralese :D
Reagovat
smazaný uživatel
Teď se ale naštval.
Reagovat
dappe
Hrál Nadal někdy od BL takhle špatně? Krize měl, ale aby hrál 8 gamů takovou tužku, to jsem ještě na antuce neviděl.

Přesto je na Tsitsipasovi hodně vidět, jak se ho bojí. :)
Reagovat
Pe3k
Nadal chybuje, má strach, že ho Djokovic zase zdemoluje a teď aby se bál i Tsitsipase...
Reagovat
smazaný uživatel
hral, v 2015
Reagovat
dappe
Ve druhém setu už ale hrál docela dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
beriem spat 2015.. toto je najhorsi rafa ever..
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Rafu :)
Reagovat
Pe3k
Nadal vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Který set?
Reagovat
Pe3k
druhý a třetí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně přijde, že Rafa tahá za kratší konec a na hraně to drží jen Stefanosovy nervy.
Reagovat
annah
Jakmile mu povolí, bude hotovo. Projeví se Rafovy zkušenosti.
Reagovat
annah
Mám dojem, že už je to tady. Rafa Tsitsiho brejknul a druhý set bude jeho.
Reagovat
Pe3k
to bylo tak nečekané...
Reagovat
smazaný uživatel
Teď musíš fandit Rafovi, to je svízel :)
Reagovat
panzer.dragon
Se jim musi dneska hezky hrat, kdyz vi ze na ne zejtra ceka odpocatej djokovic :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Rafu horší perspektiva. Stef je furt ucho v tenisovém vývinu. I Kdyby ho zítra Djok smáznul, může se z toho jen něco naučit. To Rafa už je Novakem dávno zkrocené zvířátko, jemuž se zítra do arény proti srbskému gladiátorovi rozhodně chtít nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
No Rafa aj volným okom nizsi level, nez chlapci z popoludnia..

Kazdopádne, kazdy zápas je iny a hoci je Madrid pomerne nevľúdny, stále ma o moc vacsie sance, nez v melbourne..Ak dnes teda vyhrá.
Reagovat
Roger_Federer
:):):):):):):);):), podle mě si na fetu a vidí s jiny tenis nez pulka galaxie.
Doufam, ze Nadal nakonec vyhraje a zitra se podivame na,serial ponizovani..
Zatim hraje hur nez Federer vcera.
Reagovat
annah
Tak před chvílí rozhodčí přiznak míček Rafovi, ale TV záznam vzápětí ukázal, že byl v autu. Na té antuce je to fakt divné. Vyznat se v těch stopách v písku asi je úplně v lese.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsi zatím výborně. Pokud se cestou nesetsipe, může to být zajímavá bitva.
Reagovat
Fransoas
Dnes to Nole uhrál těsně.Mohlo klidně skončit i obráceně.
Reagovat
panzer.dragon
rafa může ještě taktizovat, může dneska strategicky prohrát aby si nekazil H2H..
Reagovat
FulnekUltras
cipísek gumovič bude velké finále
Reagovat
Pe3k
to už má dávno skažené
Reagovat
Ma3ek
Moc zápasov som nevidel tento rok ale toto bol určite najlepší zápas aký som tento rok videl skvelý tenis od oboch Novak skvele takticky aj mentálne ustál ten zápas klobúk dole
Reagovat
Kozoroh
Fámózní No1e, wow! Dnešní zápas byl přehlídkou skvělých výměn. Dominic byl dnes obtížným protivníkem. Ve výměnách No1e samozřejmě výborný krom úvodu 1. setu, kdy byl pasivní, s pomocí výborného returnu a delších míčů však získal ztracený servis zpět, hra se vyrovnala a v klíčových okamžicích ukázal No1e mentální houževnatost. Chtělo by to trochu vylepšit servis, Dom si vypracoval asi 9 brejkbolů a 3 využil, ale do RG času dost.

Novak dnešní výhrou ukázal, že pochybovat o jeho formě není na místě, ovládl úvodní GS turnaj sezóny a nyní svou formu ladí na ten pařížský.
Finále vyhlížím s pozitivním očekaváním, protože Novak má na to, zdolat Rafu.

Highlights:
https://youtu.be/xlv7wm4PyVY
Reagovat
Roger_Federer
Rafa uz se trepe jak drahy pes, sere a zvraci :)
Reagovat
Marduch
Urcite dnes cenny vysledek, jen zaroven bych nedelal zasadnejsi zavery, tu vcerejsi pretahovanou s Fedrem mel jiste Thiem v nohou. Zitrek ukaze nejspis vice;-)
Reagovat
aape
přesně tak, Thiem musel otáčet zápas s Rogerem
a Nole měl volno, takže v pohodě pošetřil síly,
jinak ten zápas mohl dopadnout jinak
Reagovat
No-le
Hoši, ale ten 1st servis! Neviděl jste někdo statistiku? A jít podávat na vítězství a dostat 0:40? Myslím, ze dnes může dost děkovat pánu bohu (což zjevně i udělal) (((: Ješrěže v tzv. výměnách bez winnrů je Novak "majster majstrov", jak píše Forehand...
Reagovat
dappe
Měl úplně normální procento podle mě. To Thiema dnes servis příliš nepodržel.
Reagovat
mahycek
No, včera mu Roger ubral dost energie. Teď, ale nevím
jestli je to dobře pro Rogera, že Thiem vypadnul, nebo
pro Djoka, že si zvýší náskok v žebříčku. Protože pořád
věřím, že RF ještě jeden GS dá a věřím, že Nadal R.
Garros nevyhraje ani Djoko a též Djoko nevyhraje Wimbledon.
Jsem rád, že Roger dá i Řím.
A ještě k Madridu. Dvě podavačky jsou opravdu vztyčné !!
A víte, co to znamené ?
Reagovat
FulnekUltras
stožár, který nepokácí ani Plech
Reagovat
Fandina
trapné
Reagovat
mahycek
Teď nevím, jestli je trapné ten stožár a plech, nebo to
moje slovo vztyčné ?? Úsměv.
Reagovat
Fandina
reagovala jsem na FU
Reagovat
FulnekUltras
a postarala ses o zde zcela výjimečný jev... ;-)
Reagovat
Fandina
Jak to myslíš?
Reagovat
FulnekUltras
zvláštní, že to nevidíš... ;-)))
Reagovat
Fandina
Nechápu, co nevidím.
Reagovat
FulnekUltras
jeď hodně pomalu kousíček výš ;-)
Reagovat
Fandina
Napiš co myslíš, nebo nepiš nic. Fakt trapné.
Reagovat
FulnekUltras
Myslím, že to vidí skoro každý. ;-) Jestli na to nepřijdeš do půlnoci, tak už fakt nevím... ;-)))
Reagovat
Fandina
Fakt jsi trapný. Nedovedeš ani odpovědět na normální větu. Jdi do háje.
Reagovat
FulnekUltras
Do 0:00 to prostě musíš dát. ;-)))
Reagovat
Fandina
Nemusím nic. To, že nejsi schopen odpovědět na normální otázku, to je tvůj problém. Ne můj.
Reagovat
FulnekUltras
Ještě dvě hodiny. Snad to nikdo dřív neprovalí. ;-)))
Reagovat
Fandina
Nikdo to neprovalí, protože tvoje nesmysly nikoho nezajímají.
Reagovat
FulnekUltras
jen dobře ;-)
Reagovat
Fandina
a není co provalit
Reagovat
annah
Jádro pudla je ve větě o podavačkách...
Reagovat
Fandina
O to nejde, jde o to, že FU je už s Kájou trapný.
Reagovat
FulnekUltras
Obě máte ještě půl hodiny. ;-)))
Reagovat
Fandina
Nemám nic, podavačky i stožáry jsou mi ukradené. Jádro pudla v mém příspěvku bylo, že kopeš do Káji a to byl jeho smysl.
Reagovat
FulnekUltras
Takže ani nepřihořívá. ;-)
Reagovat
Fandina
Ne a v podstatě jsou mi tvoje úvahy ukradené. Navíc, když ani nedovedeš odpovědět na normální otázku.
Reagovat
FulnekUltras
Ráno (třeba) moudřejší večera. Dobrou... ;-)
Reagovat
Fandina
Jsi mimo. Nezajímáš mě.
Reagovat
FulnekUltras
To nakonec potvrzuje i délka tohoto vlákna. ;-)))
Reagovat
Fandina
Odpovídám, ale neznamená to, že mě zajímáš. Jsi neodbytný.
Reagovat
sojka1
ctu az ted, ale je to opravdu, ale opravdu dejinne, mahycek totiz "reagoval"!!!! :-)
Reagovat
FulnekUltras
+1 2x podtržená ;-)
Reagovat
Fandina
Jak jsem říkala, mahycka nesleduji, těžko mohu vědět, že neumí reagovat.
Reagovat
Fandina
Jak jsem říkala, neumíš odpovědět na normální otázku.
Reagovat
FulnekUltras
dneska jsi ho utrhla ze špagátu ;-)))
Reagovat
Fandina
Jsi na omylu.
Reagovat
Fandina
Vzpomněla jsem si na to, že nedavno mi mahycek psal o tom, jak jsem podle něj měla volit Zemana. Takže opravdu, ale opravdu nemohu potvrdit, že by dnešní reakce na mě byla první a tudíž průlomová. :-))
Reagovat
FulnekUltras
Já si zas vybavuju, že to napsal klasicky v hlavním novém příspěvku. Ale můžu se jistě mýlit. Každopádně výjimečná situace. ;-)
Reagovat
Fandina
sledovat tady, kdo jak reaguje, to je fakt na palici. Zjevně nemáš co dělat. Je mi tě líto.
Reagovat
FulnekUltras
něco si snad se soječkou pamatovat můžem ;-)
Reagovat
Fandina
To ano, ale přestava, že každý čte a sleduje, jak kdo na TP reaguje, nebo nereaguje a pak se divit, že to někdo nevidí, je naivní.
Reagovat
Fandina
on nereaguje????
Reagovat
sojka1
.... abych "nepresla na druhy monitor" ;-) Fandino, FU je urcite veeeeeelmi dobry pozorovatel s veeeeeelmi dlouhou praxi a mozna uz ma na kazdeho z nas slozku, ale tentokrat fakt o nic nejde a je to jen vtipne. Mahycek je jediny a tim naprosto raritni diskuter TP, co zrejme poprve zmackl tlacitko "reagovat".... na ktere ho tady uz mnoho dalsich mnohokrat upozornovalo! A marne, jen TY jsi to proste dokazala... :-)
Reagovat
Fandina
mahycek na mě reagoval x krát, nebylo to jen to se Zemanem, takže nevím, proč by mi mělo najednou připadat zvláštní, že teď to udělal.

Ale jak říkám, to jsou vaše hrátky, o tom, že ho někdo na to upozorňoval, jsem nečetla a ani nevím, proč bych měla sledovat všechno, co se kde a o kom na TP píše. K tomu tu nejsem.
Reagovat
Fandina
A co se týká FU, že má na nás složky, to mě pobavilo. Možná má, možná ne. Ale to je jeho problém.
Reagovat
sojka1
Reagovat
sojka1
a jeho reakce se spravne zaradila nasledne nize pod tvuj prispevek nebo reagoval pouze obsahove a novym pispevkem nahore? Fakt me to technicky strasne zajima... :-)))
Reagovat
Fandina
To fakt nevím, já ho tak nesleduji. Ale napsal mi do vzkazníku, takže nemožný člověk to není.
Reagovat
sojka1
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Roger_Federer
Se Rafa jiste posral..
Vyhlidka na dalsi prohrane finale 1000covky..spusti zaludecni neurozu.:)
Reagovat
Captain_Morgan89
Bude to slast sledovat jak dostane opět narezano:)
Reagovat
D@nny
Jiste, pane ministre...
Reagovat
Jon61
Viděl jsem jen část zápasu, nejvíce si líbily výměny v tiebreaku v prvním setu. Ale rituály Djokoviče před servisem, kdy si patnáctkrát uhodí míčkem o zem, jsou nesympatické, rituály Nadala jsou však vyložené odporné.
Reagovat
Fransoas
Musim s těmi výroky souhlasit.Nevim,kdo na to přišel,ale oba dva takříkajíc hrajou na nervy protihráčům.Toto vážně nesnáším.
Reagovat
rybicka
Formulace o Nadalových rituálech a jejich odpornosti zcela vystihují mé pocity.
Reagovat
Mayo
Tajbrejk proti Djokimu = prehra
Reagovat
smazaný uživatel
Doma je mi celkem líto. A Rafy taky :D

Podle mě rapidně rostou Řekovy šance, páč srbskej kámoš ve finále jednoho dokáže celkem demotivovat.
Reagovat
steve79
Gratulace Djokovi. Zitra chci videt pokracovani Nadal-Djokovic.
Reagovat
steve79
Novak hral opravdu vyborne. Doufam, ze Rafa uhraje aspon set, aby nebylo rychle hotovo.
Reagovat
steve79
Podle me nas ceka treti set.
Reagovat
smazaný uživatel
Oh well...
Reagovat
smazaný uživatel
Novak to chce asi fakt udělat zajímavé.
Reagovat
steve79
Jsme domluveny:D
Reagovat
annah
Asi ne. Bude to ve dvou. A Doma vzápětí čeká ještě debl.
Reagovat
steve79
Ale antukovy tenis je fakt brutalni.
Reagovat
steve79
Nadherna bitva. Presne jako vcera s Rogerem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne tak docela :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ta modrooká podavačka... tomu dodává úplně jinou poetiku.
Reagovat
Mayo
Djokovic je najlepsi hráč tajbrejkov všetkých čias.
Reagovat
smazaný uživatel
Dom 6:7..

Dobrý zápas. Novak konstantne kvalitný, Theim z mojho pohladu na záver, zrejme zo strachu o vysledok trochu ubral z agresivity a zbytočne spekuloval s dropshotmi, co bola samozrejme voda na Noleho mlyn, kedze vo výmenách bez winnerov je Novak majster majstrov.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem Novaka za celý turnaj ani jednou neviděl, takže jsem docela překvapený výkonem.
Reagovat
smazaný uživatel
Hrá dobre...Rovnako aj Dom, pokial sa drzi svojho plánu a rozdeľuje a búši...Ono to samozrejme nie je jednoduche hrat neustále..Akonahle sa pozabudne a prepne do pinkačky, tak stráca.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist