Djokovič uvízl v Melbourne na letišti kvůli špatnému vízu, hlídá ho policie

  • Nejlepší tenista světa Novak Djokovič uvízl na letišti Tullamarine v Melbourne kvůli špatnému typu víza. Srbský hráč se snažil do Austrálie vstoupit na základě dokumentu, který neumožňuje zdravotní výjimku z očkování proti koronaviru, uvedl australský list The Age. Djokovič přiletěl na grandslamové Australian Open právě díky této výjimce, kterou za dosud nevyjasněných okolností obdržel. To v Austrálii vyvolalo vlnu nevole, protože Australian Open je jinak přístupné jen pro očkované hráče a veškeré další aktéry a v zemi platí přísná nařízení.
    5. 1., aktualizováno | Aktuality |  481 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

Djokovič musí imigračním úředníkům předložit dokumenty dokazující oprávněnost lékařské výjimky. Spekuluje se, že ji získal díky prodělání covidu-19 v posledních šesti měsících. Samotný hráč ale podrobnosti nezveřejnil a nikdo jiný to udělat nemůže.

Na schválení vstupu do země čeká srbský tenista podle svého otce už několik hodin v izolaci, kde ho hlídá policie. "Novak je momentálně v místnosti, do které nikdo jiný nesmí. Před vstupem do ní hlídají dva policisté," citoval Srdjana Djokoviče internetový portál B92, podle kterého u sebe tenista nemohl mít ani mobilní telefon.

Pomoc Djokovičovi nabídl srbský prezident Aleksandar Vučič. "Řekl jsem našemu Novakovi, že je s ním celé Srbsko a že naše úřady dělají, co mohou, aby to obtěžování nejlepšího tenisty světa okamžitě skončilo," uvedl Vučič v prohlášení na Instagramu.

V Bělehradě byl na ministerstvo zahraničí předvolán australský velvyslanec, v Austrálii se v případu angažuje srbská ambasáda. Čím déle ale jednání s imigračními úředníky trvá, tím je podle australských médií vyšší pravděpodobnost, že Djokovič bude muset odletět ze země.

Tým dvacetinásobného grandslamového šampiona požádal o špatný typ víza. Pohraniční služba kvůli tomu kontaktovala vládu státu Victoria. "Federální vláda se dotázala, zda podpoříme žádost Novaka Djokoviče o vstupní víza do Austrálie. Neposkytneme Novaku Djokovičovi individuální podporu při žádosti o víza, aby se zúčastnil Australian Open 2022. Vždycky jsme jasně deklarovali dvě věci: schvalování víz je záležitostí federální vlády a zdravotní výjimky jsou záležitostí lékařů," uvedla na Twitteru ministryně sportu státu Victoria Jaala Pulfordová.

Mluvčí pohraniční služby později její vyjádření upřesnila. "Australský pohraniční úřad nežádal vládu Victorie o souhlas s vízem. Chtěl, aby vláda Victorie potvrdila svá veřejná vyjádření o podpoře jeho vstupu do země, a zjišťoval, zda má Victoria informace ohledně jeho zdravotní dokumentace," citoval ji The Age.

Djokovič přistál v Melbourne dnes půl hodiny před půlnocí místního času, ale ani o dvě hodiny později mu podle deníku The Age nebyl umožněn vstup do země. Ten mu nyní mohou povolit jen imigrační úředníci.

Ondřej Jirásek, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (481)
06.01.2022 00:22Od: Nola spaniel
si ockovany, alebo neprezradis svoj status ako Djokovic? nedavno si tu poslal do hajan FH kvoli covid pasu :D
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:29Od: spaniel
Jsem, nemam s tim problem rict to. Vybral jsem sinstarou technologii, lidsky adenovir, J&J, coz podle vsech info byla pro me idealni volba. Nechtel jsem opici (Astra/Sputnik) a ani novinky s kratkou historii. Vse probehlo vpoho, za na ty nedavne zpravy o jeji rychle klesajici ucinnosti zejmena vuci delte. Ted se naopak ukazuje, ze proti omikronu funguje nejlip.

Duvod byl prakticky, cestovani. Jako prekonany bezpriznakovy jsem to nedelal z obav.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:32Od: FulnekUltras
takže co dva měsíce znovu kvůli zčervenalé tečce? ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:39Od: spaniel
Zatim to neresim, uvidim az se rozhodnu pro dovolenou nebo pojedu do tve zeme zaslibene - USA.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:44Od: FulnekUltras
na HavelAirport nebo hlavním nádraží určitě v případě potřeby opět najdeš tu správnou frontu ;-) - držím palce...
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:34Od: FulnekUltras
jinak Sputnik používá lidský adenovir - a proto je méně rizikový, takže EMA ho pro jistotu ;-))) vyřadila ze hry
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:38Od: spaniel
Ne, vzdyt je to opajcla Astra.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:43Od: spaniel
Mas recht, lidsky. Opici je Astra.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:46Od: FulnekUltras
když si vzpomenu, jak právě Astra měla být osmdesátiprocentní "vlajkovou lodí" masové vakcinace - a nejsou tyto plány ještě tak staré ;-) dneska už tenhle gatesův hnůj nechtějí ani v Indii a Africe
[ Reagovat ]
06.01.2022 05:57Od: FulnekUltras Re: Turánek "pouhý" zvěrolékař?
a ještě k tomu feťáckému dobytku Cemperovi a jeho "fóru jediné pravdy" manipulátořicézet - Turánkova odbornost - https://www.muni.cz/lide/28301-jaroslav-turanek/kvalifikace

spíš by se ten plešatý kripl měl zabývat "odborností" mainstreamových šmejdů jako jsou třeba králíkář Flegr nebo zakomplexovaný cévař a později saniťák Kubek

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:07Od: FulnekUltras
a především se Turánek už 20 let podílí na vývoji vakcinační technologie mRNA - což se Vrabelům, Cemperům apod. samozřejmě vůbec nehodí do krámu, a tak na manipulátořicézet a jinde raději účelově lžou, resp. neříkají celou pravdu

https://www.youtube.com/watch?v=ypkbW3wJAL8
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:18Od: spaniel
Proti borelioze zvirat.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:23Od: FulnekUltras
a také pro nemoci u lidí - o čemž cemperoidi pro jistotu mlčí - zkrátka o tom, co je pravda, rozhodujeme my, strana a vláda - manipulátořicézet, Vrabelův Semantic Visions, Kartousovy perverzně "novátorské" vzdělávací principy a spol.
[ Reagovat ]
06.01.2022 15:10Od: Fandina
https://www.zdravezpravy.cz/2021/12/02/indie-vyvezla-prvni-vakciny-proti-covidu-19-od-novavaxu/
[ Reagovat ]
06.01.2022 15:51Od: FulnekUltras
díky za info - třetí dávku už budou Indové víceméně ignorovat
[ Reagovat ]
06.01.2022 15:58Od: Fandina
Ale jdi ty brepto, slouží přece tvé milované USA.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:14Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:37Od: spaniel
Taky znam nekolik lidi, co na Covid zemreli a hodne s tezkym a dlouhym prubehem. Ja sam nemam 13 mesicu cich, rozhodne to proto nepovazuji za vymysl nebo chripecku. smile
Mozna nekteri mohli zit, kdyby byli ockovani. Ale taky nevylucuji, ze unikl z labaku. Svet neni cernobily, nejsem v protinazoru ve vsem.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:45Od: Ereinion
sry, ale hlavním důvodem tolika mrtvých na covid je to, že není vůbec léčen a doktoři ti jen řeknou, že si máš vzít paralen a kdyžtak zavolej záchranku. Existuje spousta studií na prospěšnost vitaminu D,C,zinku,melatoninu, kvercetinu, black cumin seed, kurkuminu, apod. v léčbě covidu...proč se o tom víc nemluví? asi protože by se pak tolik lidí nechtělo navakcinovat...
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:48Od: FulnekUltras
bohužel - je to tak...
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:00Od: Nola
blbost, od zaciatku, ked ti potvrdia covid, mas dostat ATB, aby si predisiel zapalu pluc, mas si ich sam pytat od lekara, vsetci, ktori boli v nemocnici dostavali konske davky ATB, samozrejme k tomu Novalgin, ten liek je protizapalovy a jediny vie znizit teplotu, ked ine lieky ako Paralen nezaberaju, Paralen navyse je uplne neskodny liek, to Acylpirin, ma aspon protizapalove ucinky a riedi krv, Paralen je pre dojcata....
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:10Od: FulnekUltras
mám čtyři balení a jsem relativně ;-) v klidu

https://gemini.pl/groprinosin-500-mg-50-tabletek-0000766
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:14Od: Ereinion
taky možnost, ale dobrý začít brát co nejdřív, ostatně jako u všeho
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:21Od: FulnekUltras
přesně tak

do googlu:

beran isoprinosine studie orthodont.cz

a hned v první položce zobrazit pdf

farmakofašistický mainstream proti tomu samozřejmě ihned vystartoval - což jen potvrdilo, že o zdraví mu vůbec nejde
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:21Od: spaniel
Jste komicti. Vakcina vyvijena rok a testovana na desetisicech lidi (dnes milionech) vam vadi, ale chteli byste aby obvodsci na vlastni trika predepisovali nevyzkousene a neschvalene leky.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:18Od: Tomas_Smid_fan
testování na lidech prosím doložit odkazem, protože co vím já, tsk buď nebylo vůbec nebo se pohybovalo jen v řádu tisíců. Zvířata se myslím přeskočila úplně.
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:17Od: Nola
coho? Novalginu? kolega ho vyzvracal, bol na tom velmi zle, zabral mu az v nemocnici cez infuzku, k tomu kyslik a antibiotika,

dolezite je si nasadit antibiotika hned doma, to je pravidlo, ktore dnes plati, necakat a kupit si pristroj na meranie kyslika, je to taky maly pristroj na prst
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:24Od: FulnekUltras
groprinosin = legálně dostupný polský ekvivalent isoprinosinu

nejlíp přes zásilkovou službu

nakupy-polsko.cz

funguje i do SK
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:27Od: Nola
ja mam isonoprisone doma, je to liek na posilnenie imunity, ale sam ti nepomoze....
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:32Od: FulnekUltras
treba vyskúšať ;-)

Ostravsko s gropr. v loňské zimě oproti Karlovarsku bez gropr. dopadlo v nemocničním skóre hodně dobře
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:48Od: FulnekUltras
a i samotné Beranovy výsledky v domovech důchodců na jaře 2020, kde právě díky isopr. nikdo nakažený nezemřel, byly mainstreamem okamžitě bagatelizovány až dehonestovány - "na indexu" je Beran s Pekovou, Turánkem a dalšími SKUTEČNÝMI ODBORNÍKY (na rozdíl od Flegra, Hořejšího, Kubka apod.) dodnes - proč asi?
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:11Od: Ereinion
nejsem vyloženě proti paralenu, ale proti covidu prostě moc nepomůže...acylpyrin je díky tomu ředění krve dobrá věc...ale je prostě potřeba brát několik věcí najednou, protože každá věc má trochu jiný účinek, léčil jsem výše uvedenou kombinací několik lidí z rodiny a všichni velmi lehkej průběh...a hlavní je nasadit to ze začátku, aby se covid přestal replikovat a nevyvinul se zánět...v nemocnici už může být pozdě
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:43Od: Nola
ja detto, kvoli cestovaniu, mam rodinu vonku, tak si nenavyberam, cestujem casto von...
ja mam tu opiciu :D nie Sputnik, aj tak lepsia volba ako Pfizer, ale sklamem ta, zavakcinovana kamoska, tvojou vakcinou to schytala, cez ATB to zvladla, tak ver tomu, ze si chraneny :D
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:45Od: spaniel
Spoleham spis na vlastni protilatky.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:46Od: spaniel
Jinak kdyby mel Covid smrtnost treba 10%, v pondeli by byli vsichni odpiraci zaockovani, i kdyby vakcinu vymysleli v nedeli vecer.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:54Od: FulnekUltras
však takový je v případě nedostatku "poslušnosti" plandemický scénář Rockefellerovy "humanitární" nadace z roku 2010 - a zatím jej ty zrůdy celkem dodržují - že by byly schopny vypustit "novou variantu" se smrtností třeba i 20%, je bohužel fakt, ale všechno se teprve uvidí - na strašení a stahování gatí je pořád času dost - ty kurwy musí vědět, že lidstvo má ještě pořád svou důstojnost
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:22Od: spaniel
Doufam, ze v ty alobalovy cepici i spinkas.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:54Od: FulnekUltras
tak hlavně nikde nestojím žádné zbytečné fronty ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:28Od: Tomas_Smid_fan
teď to nemířím proti spanielovi, protože si myslím, že to řešil jinak...
Ještě před pár lety by se lidi u katastrofického filmu, kde lidi stojí frontu na očkování na Hlavním nádraží, takovým nesmyslem vesele bavili. No ejhle, jak málo stačí, aby strach a nátlak lidi zmanipuloval.
Samozřejmě nemám nic proti tomu, když člověk z ohrožené skupiny dojde k lékaři, zkonzultuje s ním kotraindikace a rizika a pak se nechá odborně bodnout. Ovšem akce HN, O2, Letňany ad. to je silný kafe.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:51Od: FulnekUltras
nevím, no... ale pokud jsem z médií zachytil, tak Johnson se píchal převážně "v terénu" - přičemž po krachu Astry se dalo čekat, že moc spolehlivou a dlouhou "tečku" nezajistí
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:15Od: spaniel
PrdeI je, ze je v teto vyhrocene diskusi 325 komentaru a kazdy z nich psal ockovany clovek.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:17Od: FulnekUltras
to má nesporný filozofický základ ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:22Od: spaniel
PrdeI taky je, ze kdybyste si mohli vybrat uz tehdy, pulka z vas by tu nepsala.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:27Od: D@nny
hezky napsáno:)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:34Od: paddy
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:35Od: FulnekUltras
tehdy není dnes - a hlavně dlouhodobě prověřené a prokazatelně funkční vakcíny bez procentuálně častých závažných vedlejších účinků nejsou technologický sajrajt v experimentálním, "nouzově schváleném" režimu, který byl původně vyvíjen hlavně pro brzdění pokročilých nádorů, kde možný benefit jasně převyšoval reálně existující hematologické/neurologické/imunologické riziko

a jaký máš názor na fakta, že v EUSAzóně byly záměrně "neschváleny" vakcíny ruská a čínská, že se v mainstreamu mlčí o normálně zabírajících běžných lécích jako isoprinosin, a že se veřejné "elity" pořád tak zoufale brání uznávání protilátek?

zato "očkování" proti (zdá se teď) jediné nemoci světa má PR jako žádné před ním a je na lidech vymáháno zoufale nelogickými restrikčními (nebo naopak motivačními) způsoby, které v dějinách nemají obdoby
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:38Od: D@nny
Ty jsi hrozný blbec:)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:39Od: FulnekUltras
tvůj názor na věci uvedené výše by mě taky zajímal - máš-li vůbec nějaký
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:44Od: Fandina
Já myslím, že se vyjádřil jasně. Ctrl C dovede každý, otázkou je, odkud a proč kopíruje.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:47Od: FulnekUltras
ty máš už skutečně dost ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:58Od: Fandina
Myslím, že máš dost ty, ve svém komunistickém tažení proti Západu. Je to logické, protože ke svému životu potřebuješ nepřítele. Jinak ani jako kovaný nemůže fungovat.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:00Od: Tomas_Smid_fan
Ctrl C je totiž Fandina nejoblíbenější kombinace. V závěsu hned ctrl vsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:01Od: FulnekUltras
tak ;-) - jsem už ve fázi, kdy reakce na tomto místě by možná byla moje opravdu poslední ;-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:04Od: Fandina
Nastuduj si něco o vakcinách třeba tady, ať nemusíš kopírovat ty tendenční články.

https://www.sukl.cz/vakciny-proti-covid-19

https://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/chemicke-vedy/Prehledne-Ctyri-typy-vakcin-proti-nemoci-covid-19/

A nezapomeň napsat, že je to mainstream, který nečteš. Těžko pak můžeš porovnat, jak se tvůj nemainstream o věci rozepsuje.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:10Od: FulnekUltras
ty tady ještě něco piš o ctrl+c(v) ;-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:12Od: Fandina
Musíš si přečíst obsah, poučit se. To snad ještě umíš, přečíst si něco o vakcinách jiného, než tvoje hloupé zdroje.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:16Od: FulnekUltras
Vsadím se, že z toho Turánka jsi neviděla ani desetinu. Ono je v tvé situaci opravdu lepší šetřit psychiku. ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:17Od: Fandina
Viděla jsem to celé a jen mě to ujistilo, jaký je to šejdíř.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:20Od: FulnekUltras
hmmm, tak už jsme nad 400 - pro dnešek by to snad mohlo stačit ;-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:21Od: Fandina
A vůbec mi to nic neudělalo. Jen jsem si uvědomila, jak se hloupý člověk nechá zastrašit.

Tím nechci říci, že vše, co tam bylo řečeno, není pravda, samozřejmě, bylo toho tam více, ale celkový dojem byl absolutně trapný.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:24Od: FulnekUltras
jeden můj kámoš říká: "ještě tak pětkrát se budeme očkovat, a pak to skončí" - myslím, že byste se k sobě výborně hodili ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:28Od: Fandina
Nejsem biochemik, ale když dám vařit vodu, tak se časem vyvaří. A to je důvod, proč chápu, že i nejlepší látka v těle čase zmizí. A to nejsem ani fyzik, abych to pochopila.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:31Od: FulnekUltras
možná jednou zmizí, ale co mezitím stačí natropit, to v této chvíli opravdu nikdo nedokáže říci - a o to je současná násilná vakcinační kampaň pokrytečtější a v potenciálních důsledcích nebezpečnější
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:37Od: Fandina
Bojíš se vakciny a nevěříš jí. Tvůj problém.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:57Od: FulnekUltras
možná že cíleně vytvořenému pokusnému koktejlu na biol. zbraň opravdu věřit nelze
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:59Od: Fandina
Když věříš nesmyslům o biologické zbrani, tvůj problém.
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:07Od: FulnekUltras
"nesmyslům" dle současného mainstreamu
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:12Od: Fandina
nesmyslům bez důkazů, jako všechno u tebe, žádný důkaz na cokoli, ale hlavně, že tomu věříš
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:15Od: FulnekUltras
jsi už dnes příliš cyklonudloidní smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:45Od: Tomas_Smid_fan
touhle moudrostí jsi nás tu už oblažovala a nehledě na to, že tě x lidí upozornilo, že píšeš nesmysly, opakuješ to znovu. Začínám mít pocit, že ti je o 20let víc, než jsem si myslel.
Asi už se nad tím nedovedeš zamyslet...
Je nanejvýš paradoxní, že ten kdo nezná základy fyziky a chemie ZŠ tu nadává ostatním do hlupáků a blbců kvůli vakcínámsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:56Od: Fandina
Ale prosím tě, zakládáš si na nesmyslech. Je to úplně fuk, jestli voda mění skupenství nebo se vypaří, objekty se mění a je to jedno, jestli ti vyjde látka z těla močí nebo potem. Píšu o tom, že nic netrvá věčně. Chytrý pochopí, blbec to rozebírá.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:57Od: Fandina
Tím chci jen říci, že je logické, že očkování netrvá věčně. Časem je potřeba ho nahradit.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:02Od: Fandina
Já myslím, že tvoje, protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč bys ve svých příspěvcích sám psal mnoho vět o ničem. Zbytečné mrhání vlastní hlavou, když se to dá napsat jednou větou. Proto kopíruješ. To samé on.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:04Od: FulnekUltras
vůbec tomu nerozumíš - ale vůbec smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:05Od: Fandina
Já to nejsem, kdo sem dává kusy článků jednostranně zaměřené. Ty ano.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:12Od: FulnekUltras
Proti Cemperovi, Vrabelovi, Kartousovi a spol. (to v našem rybníčku) je třeba bojovat až do konce.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:14Od: Fandina
Mně nezajímají tyhle lidi. Já nejsem ty, abych potřebovala ke svému životu názory druhého. Dělám si ho sama za sebe, ze zkušeností, z tisku, nezajímá mě, co říká druhý. Maximálně ho nazvu blbcem, když se tak jeví.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:19Od: FulnekUltras
Mě zajímají důsledky, které činnost těchto kreatur u nás vyvolává - a to je právě tvorba blbců. Blbé kusy se daly vždy snadněji ovládat. A o to jde jak u nás, tak i v celé EUSAzóně především.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:23Od: Fandina
Vyvolává to pochybnosti hlavně v tobě. Já jsem se při divání na tvoje odkazy spíš divila, jak tomu někdo slepě může věřit.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:27Od: FulnekUltras
Já se zas divím, jak po vývoji během posledních dvou let ještě někdo může nepochybovat a nadšeně pochodovat dál. ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:33Od: Fandina
Já žádné nadšení nevidím. Já vidím problém s přenosnou chorobou a lidskou hloupost.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:36Od: FulnekUltras
jsi zkrátka pragmatička okamžiku, no... ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:40Od: Fandina
Možná by sis ty vakciny měl nastudovat, takhle to vypadá, že si sem zkopíroval nějaký článek antivakcináře, podobný stylem, jako tvoji odborníci na covid, jejichž smyslem je zastrašování hloupých lidí, aby se vakcin báli. Ostatně, ty jsi toho zářným příkladem.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:41Od: spaniel
Hele, tehdy nove nebyly. A kdysi se taky do Ameriky plulo 3 mesice a ted si tam za 6 hodin. Spoj si tecky.

U ruske vakcíny v tom jisteze mohla byt politika a nakonec i byla. Je taky mozny, ze nepodali zadost. A je mne to fuk. Stejne bych si Sputnik nedal. Nedal si ho ani Putin.

Jmenuj mne jedinou soucasnou nemoc, ktera ma potencial vypnout zdravotni peci.

Ja mam Covid za sebou uz vice nez rok, nemyslim ze jsem rizikova skupina ale umim pocitat co se stane, kdyz se nakazi hodne lidi ve stejnem case.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:46Od: FulnekUltras
jó, rozdat lidem balíčky s ivermektinem a oxymetrem po pár dolarech, aby se z tohoto "strašlivého" viru VČAS LÉČILI (a vyléčili) sami, jako to udělali třeba v Indii, to už chce nějaký fištrón - a hlavně to brutálně snižuje nutné náklady - to "Západ" prostě nemůže potřebovat, tady je pro globalisty žádoucí udělat z obyvatel nesvéprávný dobytek v ohradě
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:50Od: spaniel
Ale u nas jsou trochu jiny pravidla nez v Indii. A jsi pokrytec. U tok vyvijene vakciny mas kecy, ze je experimentalni, ale antiparazitika pro kone by si shazoval z letadla.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:58Od: FulnekUltras
jj - u nás v lékárně ti řeknou, že isoprinosin se nevyrábí, protože prý shořela fabrika, pokud je, tak jedině na předpis, zatímco dovoz legálního groprinosinu z Polska je označován za "podloudný" - a reálně nemocného člověka nechá podělaný obvoďák týden "vyhnít" na paralenu, aby ho pak ve špitále nejlíp rovnou zaintubovali - to je současný "pokrok" v EUSAzóně - smutno a stydno je mi z toho, kam až jsme se nechali zahnat...
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:02Od: spaniel
Nikde jsem nepsal, ze souhlasim s tim jak funguji obvodaci a stat ohledne potencionálnich leku. Naopak jsem psal, ze opatreni jsou desne zmrvena.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:53Od: Fandina
Jsi úsměvný ve své svaté válce proti Západu.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:00Od: FulnekUltras
proti západnímu kovidfašismu - momentálně
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:08Od: Fandina
Ale jsi s tím směšný. Vždyť ty vyslovuješ jen jednostranou kritiku, nic jiného. Je to úsměvné.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:13Od: FulnekUltras
kritika už taková bývá - s tím nic nenaděláš ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:16Od: Fandina
Jenže k čemu je kritika jednoho a nekritika druhého za tu samou věc. A to děláš ty. Jsi hloupý.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:21Od: FulnekUltras
dobrou noc smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:33Od: lars
nekecas? :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:44Od: spaniel
Ne, vzdyt ty jsi taky.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:59Od: lars
V Bělehradě byl na ministerstvo zahraničí předvolán australský velvyslanec

Show nabira na obratkach :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:02Od: spaniel
To je trapny narod. Je tam Djokovic a pak nic zjevne.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:05Od: Nola
omg, ty si totalny magor..... si myslis, ze ten tvoj rodokmen je viac ako ten srbsky, pycha predchadza pad
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:07Od: spaniel
Ne, myslim ze my taky stojime za prd, stejne jako vetsina lidstva. Ale nebranim nejakyho nacka jak zamilovana 15ks (ty) a vidim jak je trapny predvolavat velvyslance kvuli tomu nervackymu hnupovi.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:08Od: FulnekUltras
ta 21-ka nad tebou vyloženě visí ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:13Od: spaniel
A vis ze na tu jsem si ani nevzpomnel? Rekl bych, ze se tu resi neco, co hybe svetem daleko vic. Ale chapu, ze je to tva posledni zachrana, hrat to na rivalitu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:30Od: brixner
Dvacetjednaka...cotokurwaje???smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:14Od: Nola
haha, absolutne nemas odhad na ludi smile ale nebranim sa tvojmu odhadu, rada sa vratim do studentskych cias, to bola bezstarostna doba, dnes samy fanatik a politicky zdatny uchyl :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:16Od: spaniel
Zda se, ze nechapes co je prirovnani. Obvykle zacina slovem jak. Ani me nenapadlo tipovat ti 15. Jen se tak chovas.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:17Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:06Od: FulnekUltras
doufám, že jsi v březnu 1999 řádně slintal blahem, když NATO bombardovalo Jugoslávii - anebo jsi tenkrát ještě tahal kačera? ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:08Od: spaniel
Nejasam nad zadnou valkou.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:10Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:15Od: Nola
no pisal si, ze to bolo vraj humanitne bombardovanie....
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:17Od: spaniel
Bylo to komplikovane a netroufam si rict, zda to bylo ospravedlnitelne. Co atomovka? Je dokazane ze zkratila valku a ve finale usetrila vic zivotu nez vzala.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:27Od: Nola
kto to dokazal? to bola dalsia humanitarna akcia voci nevinnym civilistom?

snad pozname historiu, vojny viedli narody odjakziva, vzdy to bol boj o moc, a vsetko co je s tym spojene, nie sme vcerajsi, v minulosti aspon bojovali za Krista, alebo Alaha, dnes iba fanatik veri, ze existuje nieco ako humanitarna pomoc utlacanym narodom....
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:34Od: Fandina
A to ti nevadilo, že tam jeden národ vyvražďoval druhý? Tak se na to mělo dívat a tvářit se, že nic? Nikdo z té situace radost nemá.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:37Od: FulnekUltras
doufám, že vnímáš, co je Kosovo dnes - nebo jsi opravdu tak .... ???
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:43Od: Fandina
Každá válka má oběti. Já si to nevymyslela.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:49Od: FulnekUltras
nejpohodlnější je tichý souhlas
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:52Od: Fandina
nejpohodlnější je zastávat se agresora
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:03Od: FulnekUltras
USA - to máš pravdu
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:09Od: Fandina
Ruska
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:43Od: spaniel
Ano, to je pruser. Ale muzou si za to sami.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:50Od: Nola
vy ste predsa Kosovo uznali ako samostatny stat :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:51Od: spaniel
My? Ja a kdo? smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:53Od: Nola
vasa krajina predsa :D my nie, mali sme problem s madarskou mensinou, vy ste sa tej nemeckej zbavili...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:57Od: spaniel
Nola, zijeme v parlamentni demokracii. Skupiny lidi si voli zastupce, kteri by meli prosazovat jejich zajmy, ktere jdou casto proti sobe. Za 30 let jsem takoveho nenasel.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:54Od: Smazaný účet
Je jí 15, začala ti vykat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:56Od: spaniel
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:56Od: Nola
bez se vycpat :DDD
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:44Od: Nola
nie je nam sudene hodnotit ine narody... bud stastna ako blcha ze nasi politici si rozdelili po svojom teritorium, myslim doslovne.... presli sme rozdelenim slusne a bez obeti, ale nie je nam pristojne sudit ine narody, vieme o nich velke houvno, vieme iba to, ze Juhoslavia bola daleko pred nami za komousov, pretoze obchodovala so zapadom a aj vychodom a jej obyvatelia mohli slobodne cestovat, bola som svedkom ako dieta, ked par jedincov od nas tam zostalo :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:37Od: spaniel
Jak utlacenym? Srbove tam delali pekny svinstva, delas jak kdyby to byla skupina pacifistu, ktere napadla horda kanibalu a nekdo je za to zbomardoval.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:42Od: FulnekUltras
Chorvaty, rychle uznané Německem, nebombardoval ve válce nikdo - proč asi?

a že je Srbsko agresor, to bys byl už doslova na úrovni Cempera ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:45Od: spaniel
Vsichni nakonec pachali zverstva, ale oni meli regulerni armadu a rozjeli to.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:53Od: FulnekUltras
opět jen podle EUSA mainstreamu - chorvatská zvěrstva (s ustašovskou tradicí) nikdo "zvenku" neřešil - hlavním cílem Západu bylo rozbít Jugoslávii, a ten byl nakonec splněn
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:56Od: Fandina
To víš, k někomu se Západ musel přidat, všechny vybombardovat by byla hloupost.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:00Od: spaniel
Ty si ke vsemu jedes svou pohadku, fakta si vymyslis za pochodu, kdyz dostanes vecnou odpoved, presunes se jinam, zacnes o jinem nebo placat ty prazdna hesla.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:09Od: FulnekUltras
pohádky si už 32 let vymýšlí český mainstream - aby odvedl pozornost od všeho negativního, co by stávajícímu postkomun. režimu mohlo srazit vaz - a že toho není málo - a pak už jde jen o to, kolik lidí uvěří - stejně jako je tomu s kovidem - jenže tady už jde o zdraví a životy, takže najednou se názorové skupiny poněkud přeskupují
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:18Od: Fandina
Jsi úsměvný.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:29Od: FulnekUltras
rád tě občas pobavím ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:02Od: SwissMaestro
to už je slušné
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:47Od: D@nny Fulnek
Kdybys uz sel do prdele a zustal tam, by bylo nejlepsismile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:52Od: FulnekUltras Re: těžko se to všechno zkousává, viď ? ;-)
minimálně od 6:00 do 15:00, ale podle času i dál - dal jsem to už dolů, ale když jinak nedáte...

řadu jiných relevantních zdrojů už kovidfašisti zlikvidovali, tak jen doufám, že se to nestane teď - akorát by to potvrdilo, s jakým nelidským odpadem máme teď co do činění

https://www.youtube.com/watch?v=7R1dwgtLmcA
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:54Od: Fandina
Já myslím, že jestli se někomu něco těžko zkousává, tak si to především ty sám. Jinak si nedovedu představit, proč tak o covidu žvaníš.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:58Od: FulnekUltras
zdraví máme zatím pořád jenom jedno - a bez něj stojí i ten tenis za prd... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:02Od: Fandina
To ano, ale ty nejsi schopen ani z toho odkazu rozpoznat, jaká je to slátanina o ničem a ještě si myslíš, že to někdo úmyslně chce vymazat ze světa.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:07Od: FulnekUltras
jak jsem ti už psal - hlavně že ty to na základě mainstreamových recenzí ala Cemper poznáš
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:22Od: Fandina
To pozná každý blb. Když ti někdo vykládá o nebezpečné vakcině a na přímý dotaz řekne, že proti ní nic nemá?
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:24Od: FulnekUltras
znovu opakuji - na cyklonudle nemám chuť
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:30Od: Fandina
Jsi hloupý.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:38Od: FulnekUltras
máš dost
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:48Od: Fandina
ale jdi ty brepto
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:57Od: spaniel
Rozhovor s veterinarem, ktery tezce zavadi a domnenky vydava za fakta. Proste Fulnek.

https://manipulatori.cz/profesor-jaroslav-turanek-a-rozhovor-pro-svedomi-naroda/
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:03Od: FulnekUltras
jj, detoxikovaná smažka Cemper jako šéf nového "ministerstva pravdy" pod krycím názvem manipulátořicézet je opravdu osoba na svém místě ;-)))

hlavně když se od něj stádu dostane "kvalifikovaného" vysvětlení, jak to tedy vlastně je a co dělat (opícháním x + první dávkou nemůžeš pokazit nic a ještě dostaneš na pár měsíců vkusný certifikát o "bezinfekčnosti" ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:05Od: spaniel
Zas prazdny kecy a hesla a pryc od pointy. smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:10Od: FulnekUltras
pointa by tě evidentně bolela - a já jsem v podstatě hodnej člověk ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:10Od: Pe3k
S tím Cemperem má pravdu. Je to krajně levicový aktivista, který je na seznamů extrémistů u BIS, byl ve straně zelených, podporuje BLM LGBT antifu atd.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:22Od: FulnekUltras
na hledání různých nepodstatných hnid a slovíček u "nepohodlných" oponentů je to teď ovšem expert - ale když jsem viděl např. jeho rozhovor s Bobošíkovou na youtube (lze vygooglit), tak mám naléhavý dojem hraničící s jistotou, že tyhle "recenze" z pozice "pravdy" za něj píše někdo úplně jiný ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:24Od: Pe3k
Já nechápu jak někdo zjevně politicky motivovaný může rozhodovat o tom, co je "pravda".
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:04Od: FulnekUltras
je to holt kovaný novosvazácký bukanýr ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=wsBC8Sh8CG8
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:00Od: Fandina
To je ten odkaz, kde Turánek mluví o nebezpečných vakcinách a na přímý dotaz řekne, že proti ní nic nemá?

A navíc další kecy ostatních.

Fakt si myslíš, že normální člověk nepochopí, jaké je to lepidlo na hlupáky.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:16Od: FulnekUltras
jsi vážně omezená a automaticky věříš všemu, co se ti předhodí jako "hlavní chod" - podívat se jen kousek bokem, kde by mohla být pastva mnohem šťavnatější, ti brání pevně utažený chomout ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:18Od: spaniel
Ona vecne k videu a ty totalne jinak jako obvykle. Kdo je v uzkych a omezeny?
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:42Od: FulnekUltras
poměr riziko nemoci vs. benefit očkování je PATRNĚ příznivější u starších nebo komorbidnějších osob - ani to ale dosud nebylo spolehlivě prokázáno - a po pouhém roce to ani nejde - vakcíny nikdo neodepisuje, jen upozorňuje na možná rizika, o nichž mainstream naopak zarytě mlčí - to mi stačí...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:25Od: Fandina
Pokud z videa nevidíš, jak se tam ten člověk ztrapnil, tak nemáš rozum.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:48Od: Tomas_Smid_fan
no na hlupky jako ty to očividně stačí.smile
Ani mě nepřekvapuje, že jsi schopná dehonestovat i člena virologického centra Slovenské akademie vědsmile
Je to už skoro na pováženou, jak tě neustále baví se tu ztrapňovat.smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:35Od: kecam
Kdo tvrdí že je nejlepší tenista světa? Může ještě vyhrát cokoliv, RF je nejlepší tenista od dob Roda L. a tak to zůstane!!
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:39Od: Forehand
Djokovic je najlepsi tenista historie zo vsetkych neockovanych.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:46Od: spaniel
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:34Od: paddy výjimky
These rules were in accordance to the Victorian government (click link here for the entire guideline).
https://www.health.gov.au/sites/default/files/documents/2021/11/atagi-expanded-guidance-on-temporary-medical-exemptions-for-covid-19-vaccines.pdf

The rules clearly specify when a medical exemption can be granted:

- Inflammatory cardiac illness in the last three months
- Undergoing major surgery or hospital admission for a serious illness
- A COVID-19 diagnosis that means vaccination cannot be made for six months
- Any serious effect to a COVID-19 vaccine in the past
- If the vaccine is a risk to themselves or others during the vaccination process
- Underlying developmental or mental health disorders

tipuji tu duševní poruchu (zlé jazyky by řekly zfalšované potvrzení o prodělaném covidu se srbským razítkem)

nezávislá komise udělala správně smile

představte si, co by se dělo na kurtu, kdyby tam řádil a měl v sobě i vakcínu smile smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:30Od: Pe3k AO 2022
Konec open éry tenisu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:32Od: lexikon
Bez Fedexe už to stejně nebylo ono :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:32Od: Tomas_Smid_fan
ještě uvidíme co další GS, ale AO si to u hodně fanoušků hodně zavařilosmilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:47Od: SwissMaestro
U mě to byl nejlepší turnaj celkově. Už není, toto je vážná trhlina. No ono těch změn i v mezildiských vztazích bylo za poslední měsíce dost a k lepšímu :-) Krásně se to pročistí
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:15Od: spaniel
Ze jsou opatreni nelogicka a mnihdy hloupa je jedna vec. Ale zpochybnovat vakcinu je totalni zabednenost, byt neprinesla kyzeny efekt, coz ale bylo zminivano uz v pocatcich. To jen tady probihala ta stupidni kampan udelejme tecku.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:18Od: Ondra979
je totak..pred rokem se zaviraly skoly, nejen hospody a byly zavrene docela dlouho..ted skoly jedou a z toho je videt, ze prinos ockovani je zasadni, i kdyz to samozrejme neni ta uplna tecka ..ta kampan byla opravdu dost hloupa
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:20Od: Smazaný účet
Ale piču. Hodně lidí už si tím prošlo a reinfekcí je minimum.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:26Od: Ondra979
a ty jsi jako kdo? anonymni internetovy antivaxer, kteremu se tento relevantni argument nehodi do svetonazoru co haha, dam jeste jeden, i kdyz vim, ze je to hazeni hrachu na stenu - s vaznym prubehem lezi na covidariich vice neockovanych nez ockovanych, a pri proockovanosti pres 65 procent dospele populace by to melo byt presne naopak, kdyby vakciny vubec nefungovaly, to je statisticky dane...ale neni, ono to je prave naopak..no nic.to je ale prilis slozite, jednodussi je zit ve sve "pravde" ze
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:30Od: Tomas_Smid_fan
tady narazíšsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:34Od: Smazaný účet
Začínám mít těžkou alergii na ocasy, co propagují očkování stylem: Kdo není očkovaný, je kok*t.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:37Od: FulnekUltras
šulínkům už prostě jenom tečou nervy ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:47Od: Tomas_Smid_fan
pro mě je to nepochopitelný. Kam bych došel, kdybych to říkal každému naočkovanémusmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:30Od: Smazaný účet
Já se bavím o lidech, kteří Covid prodělali. To je složité zase pro tebe, šulíne.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:34Od: Ondra979
chudacku - proste jsem ti malinko rozbil tvuj svetonazor a hned me sproste urazis..ukazuje to ale neco o tobe..
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:37Od: Smazaný účet
Já tě urazil? Si přečti tvou první reakci... Panebože...
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:39Od: Ondra979
jsi sprosty jak dlazdic, a argumenty nemas, bavili jsme se o vakcinaci, takze tocis o necem jinem..kdyby tady jeste fungoval nejaky kodex, tak bys byl zralej na ban..ale ze je to tady zumpa, to uz je holt tak no
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:42Od: Smazaný účet
Tak jo :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:51Od: Tomas_Smid_fan
tak bacha, ať se v tý žumpě nenamočíšsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:57Od: Forehand
Austrália je top krajina. Pracoval som s pár Austrálcanmi, sú to bloody Aussies, pôsobili dosť arogantne, ale čo sa týka transparenstnosti, pokrokovosti a celkovo moderného zmýšľania, sú na top úrovni a potvrdzujú to aj teraz, kedy sa nedajú vydierať špičkovým športovcom a držia si svoje striktné pravidlá. Turnaj nie je viac ako federálne pravidlá a aj napriek chybe organizátorov sa z Djokoviča pri okienku na letisku neposr*li, to si zaslúži oceniť :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:59Od: ladinec
bejvávalo.....
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:59Od: Nola
smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:00Od: FulnekUltras
chápu, že je těžké si udržet objektivní nadhled, když už máš ten sajrajt nevratně v sobě ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:02Od: Nola
:D on je fanatik tenisovy, to ale neprizna smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:05Od: Forehand
Tomu ver, bez vakcíny by som mal isto iný názor. Som začipovaný Billom Gatesom.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:08Od: Tomas_Smid_fan
přesně tak, vodí si tě jak bábikusmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:12Od: Forehand
Ale mam zlavu na Microsoft produkty.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:20Od: Tomas_Smid_fan
a\ já myslel, že je dostáváš přednostně a zdarmasmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:12Od: FulnekUltras
polyetylénglykolové "kapsičky" mRNA a jimi vpravený zánětlivý spikeprotein udělají v těle větší paseku
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:17Od: lexikon
Hlavní průser je že to dlouhodobě utočí na lymfocyty které drží na uzdě veškeré nádorové nemoci :(
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:22Od: FulnekUltras
jj - onkopacoši se zhoršují, dále krevní sraženiny v cévách, neuroproblémy, dlouhodobé oslabování imunity - ale o tom se v mainstramu mlčí - stádo je třeba hnát rychle vpřed - rovnou za nosem do předem plánované depopulační řitě
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:26Od: spaniel
Ze jsi vypatlany jak vrba je zname davno, ale tak nejak jsem myslel, ze je to treba jen v politickych a ekonomickych nazorech. Ale ono je to komplet.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:28Od: Ondra979
smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:29Od: FulnekUltras
zkus si dohledat z mých dřívějších odkazů tady - stejně jako milik - třeba ti dojde aspoň něco
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:30Od: lexikon
Nejsou argumenty tak se začíná verbálně útočit.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:34Od: FulnekUltras
ono je to asi fakt těžké pro ty, co už nastoupili do vlaku, o kterém sice nevědí kam jede, ale o to víc budou na nás, co jdem pořád dobrou cestou podél trati, řvát, že jsme "černí pasažéři" ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:51Od: Fandina
Nikdo neví, kam vlak jede a jen ty a tvoji druhové jste to pravé ořechové, kteří jdete tou správnou cestou. Typický projev komunisty vypatlaného mozku.

Nedovedu si představit, že by někdo nevěděl, k čemu slouží očkování.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:57Od: FulnekUltras
tak ono dneska ty digitální ukazatele cíle cesty se rychle mění ;-) nejdřív ti tam svítil rok 2025, potom tečka, teď už čtvrtá dávka - to by se z toho pasažér s "platnou jízdenkou" picnul... ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:37Od: Fandina
To nemění nic na faktu, že jako správný komouš nebo sekta potřebuješ ke svému životu dav a na tom stavíš. My, jsme ti správní. Já dodávám blbci.
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:13Od: FulnekUltras
blbce vyrábí čt, cemper a spol. - nikoliv mimomainstreamová média
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:25Od: Fandina
Je to naopak, většího blbce než jsi ty neznám.
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:41Od: FulnekUltras
to mi dává určitou naději, že na Petřín ještě po válce dojde ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:58Od: Tomas_Smid_fan Re: pozor
registruji další pokus o zacyklení diskuzesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:48Od: spaniel
Priste mam diskutovat treba s pavianem o hazeni bobku, abys mel radost? Efekt by byl stejny.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:02Od: Pe3k
Dle trollhanda Djokovic vydírá Austrálii smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:05Od: Tomas_Smid_fan
Ano, jsou velmi pokrokovísmile

https://www.denik.cz/ze_sveta/australie-policie-zatykani-krimi-20200915.html
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:07Od: Pe3k
Poznal dva lidi a dle toho ohodnotil celou zemi. Jako vždy úvaha dementa...
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:07Od: Forehand
A toto dokazuje čo?...

Vobec sa to nevylučuje s mojim prispevkom..

Keby ti ukazem fotky ciganskej osady a Petrikovej domácnosi, tiez by to asi neznamenalo, ze celé Cesko stojí za prd.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:39Od: kecam
Naprosto souhlasím .
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:54Od: ladinec
Novaku, odejdi z Austrálie, je to nesvobodná (fašistická) země . Ten titul za to nestojí.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:51Od: Forehand
Aj keby sa má Djokovič vrátiť na otočku do Belehradu, tak to považujem za good deal, struhnúť si 2x20 hod cestu lietadlom, to je proste vtipné. Dúfam, že sa to nevyrieši na mieste, vrchol AO prichádza už 2 týždne pred turnajom. Ako som písal ráno, neskutočná show.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:37Od: Patik
Veľmi dúfam že Novak vydrží.. Nepovolí..a že ho tento cirkus neovplyvní neskôr na turnaji..aj to predpokladám ze ho ešte niektoré indivíduá na štadióne vybučia no musi vytrvať..snáď vytiahne životný tenis.. Ako menšiu pomstu zato všetko budú jeho súperov po zápase odnášať v zapalkovej krabičke..byť situácia horšia takto by ho teoreticky mohli vysachovat na každom jednom turnaji..A potom čo zaockuj sa alebo ukončí kariéru..je to choré a smutné..
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:42Od: FulnekUltras
patologické vydírání, podložené zcela falešně podsouvanou "odpovědností k druhým", je bohužel typickým znakem kovidfašismu - přehazování viny na nevinné je ostatně klasickou metodou fungování kapitalismu - brzy už ale budeme z nejhoršího venku - právě díky těm, kteří nepodlehnou a nedají se zlomit
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:44Od: FulnekUltras
nejen k první, ale hlavně třeba i čtvrté nebo páté dávce - nepochybuju, že těchto lidí bude už výrazně nadpoloviční většina

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:57Od: ladinec
víc si ho budu vážit, když odletí domů.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:05Od: FulnekUltras
pokusit se o 21 proti "všem" zaslouží větší úctu - a hrdost v případě vybojovaného titulu by byla teprve na místě - jakkoliv je zřejmé, že globálkovidšmejd se svými "nezpochybnitelnými" PCR testy už si nějak poradí - ustupovat mu by však bylo ještě horší
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:06Od: Nola
nebude hrat, to si pis, a myslim, ze nedostane vstup do krajiny...
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:10Od: SwissMaestro
no zajímá mě jak to dopadne........v dnešní situaci bude každej ještě australanům tleskat..spíše mě zajímá jak se svině jako Murray, De Minaur podívají Novakovi do očí na dalších turnajích
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:12Od: Pe3k
De Minaur řekl jen, že je to zajímavá situace, ne?
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:14Od: SwissMaestro
Ironicky....je jasné co si o tom myslí :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:08Od: lexikon
Dovolím si nesouhlasit. Z mravního i mediálního hlediska by vyhrál kdyby se jim na to vykašlal.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:14Od: FulnekUltras
na to ty kurwy jedině čekají

v přeneseném smyslu vlastně u nás všech
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:19Od: lexikon
Přiznávám že se na to dá koukat z vícero úhlů :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:01Od: ladinec
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:37Od: milik254
Suverénní stát chce vymáhat dodržování SVÝCH vlastních pravidla pro vstup cizinců na SVÉ vlastní území a Čecháčci v tom hned vidí fašismus, holokaust a Hitlera smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:37Od: SwissMaestro
tak ať nepořádají mezinárodní sportovní akci jako je AO
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:41Od: milik254
Fair point, ale všechny státy mají vlastní podmínky pro vstup a pobyt a doteď nebyl s ničím takový takový problém
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:01Od: ladinec
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:42Od: PetaM
No ty kráso. Až bude chtít SUVERÉNNÍ stát po všech, kteří chtějí přicestovat, aby si uřízli nohu, tak to budou muset taky všichni udělat? Přemýšlet bolí, ale občas bych to zkusil. ;)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:45Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:46Od: milik254
Hezký večer, Petře, nevím, proč by stát přikazovat uříznutí nohy, nicméně očkování (ať už proti jakýmkoliv nemocím) je nejen dost častou podmínkou, ale v vzhledem k dění posledních dvou let zcela legitimní podmínkou.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:48Od: SwissMaestro
Je to naprosto nelegitimní, z mnoha důvodů. Jeden za všechny, očkování na covid-19 zatím jasně nefunguje i když se mnoho fanatiků snaží zavřít oči a věřit v opak.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:52Od: milik254
No jo, ale s tímhle zaseklým názorem, který nepřipouští vůbec žádný vliv očkování, se ale z místa nedostaneme. Tak dobrou noc.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:55Od: SwissMaestro
Dobrou :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:55Od: FulnekUltras
zaseklý názor na základě opravdu širších, tj. i mimomainstreamových informací - to snad nemyslíš vážně
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:59Od: milik254
Jojo, všechna mainstreamová média se spolčila proti neočkovaným a neříkají pravdu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:03Od: lexikon
Hlavní media tu nejsou od toho aby hlásali pravdu, ale aby vytvářeli konkrétní informační pole na základě daných procesů ve světe. Pravdu si opravdu musíš hledat jinde :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:10Od: FulnekUltras
soustavnou cenzuru a dehonestaci všeho mimo mainstreamem silově protlačovaný "jediný správný názor" při aspoň minimálně objektivním pohledu těžko popřeš - a pak nezbývá, než si ověřit, kdo a jaké neziskovky či nadace stojí třeba za ČT, Seznamem, CNN i dalšími médii "hlavního proudu"

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:20Od: milik254
Tak nám tedy tu svoji nemainstreamovou pravdu řekni ty. Prosím. Já jsem tak hloupý, že si ji najít neumím. S ověřenými a na sobě nezávislými zdroji, prosím.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:27Od: FulnekUltras
Odkazů v jiných diskuzích máš dost - při tvé klasicky elfoidní inteligenci by ti mohly stačit. Jakkoliv se ta vaše horlivá novosvazácká parta snaží všude provokovat a mazat jako divá.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:28Od: spaniel
Jo, vselijaci maseri, doktori se specializaci na kosmetiku apod. smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:31Od: FulnekUltras
zkus googlit třeba prof. Turánek - pak tady můžeš něco čvaňhat
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:38Od: milik254
No a proč mi je nemůžeš prostě najít ty?
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:45Od: FulnekUltras
aspoň jeden už máš dole - a ne že to na povel z cemper-vrabel-kartousárny smažeš
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:44Od: Tomas_Smid_fan
jak se jmenoval ten slovenský onkolog co byl s Turánkem v té diskuzi? Ten mluvil výstižně, žádné okecávání a byl to člověk snad se 40letou praxí.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:47Od: FulnekUltras
to je právě v mém odkazu tady kousek níž od cca 15. minuty - ať si každý udělá obrázek sám
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:10Od: Tomas_Smid_fan
smile Na mě Turánek moc sympaticky nepůsobil, ale odbornost má. ten virolog Lakota mi přišel nejserióznější.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:56Od: spaniel
Tady mas rozbor, jak placa ten veterinar, ktereho vydavas za autoritu. Ale chapu, libi se ti jeho nazory. Priste, az se budeme hadat, jestli je vykonnejsi ekonomika kapitalisticka nebo komunisticka, mne sem das co? Rozhovor s ucetnim ze Severni Koreje?
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:57Od: spaniel
https://manipulatori.cz/profesor-jaroslav-turanek-a-rozhovor-pro-svedomi-naroda/
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:30Od: FulnekUltras
znova opakuji a máš to i výš - když ti manipulátořicézet něco odprezentují jako pičovinu, opravdu tomu budeš vždy bezmezně věřit? - nechci tě nějak příliš shazovat, ale JJ si původně chtěl z pohodlnosti nechat píchnout i Zeman ;-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:24Od: spaniel
Proc nereagujes na jednotlive vytky?
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:29Od: FulnekUltras
protože je to jen spousta polopravd, manipulací a účelových lží, které se díky své přednostní pozici v mainstreamu i na čele netových vyhledávačů pouze tváří jako "zaručené" a "ověřené" "renomované" pravdy - aby jim snadno ovlivnitelní lidé bez znalosti dalších souvislostí nekriticky uvěřili
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:32Od: milik254
Já tomu ale se svým elfoidním ovečkoidním intelektem nedokážu najít, prosím, pošli mi to sem.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:36Od: FulnekUltras
viz výše
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:48Od: FulnekUltras
a teď už i níže ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:33Od: Haitik
Typický člověk, který čerpá z parlamentních listů a podobných.. Člověk po něm chce ověřené zdroje, slušně o ně poprosí a je mu odpovězeno "je jich všude plno", tak když jich je plno, proč sem nějaké nehodíš? Taky si teda rád tu pravdu přečtu, jsem asi stejně hloupý jako milik.. Za ty odkazy předem děkuji :-) Krásný večer
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:43Od: FulnekUltras
od 6:00 do 15:00 - případně podle času i dál

https://www.youtube.com/watch?v=7R1dwgtLmcA
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:37Od: FulnekUltras
ještě by mě docela zajímalo, co to je "ověřený" zdroj? - takový, o kterém to prohlásila čt, cnn, seznam, semantic vision nebo dokonce cemper???

tvl lidé, proberte se už...

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:55Od: Fandina
Nelegitimní je tvůj mozek, který není schopen pochopit, že když nesplníš jakoukoli podmínku na vstup kamkoli, tak tam prostě nemůžeš jít.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:49Od: Smazaný účet
Vzhledem k dění v posledních dvou letech rozdíl mezi očkovaným a neočkovaným není žádný. Oba mají nedokončené očkování.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:53Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:07Od: team.wta
Bohužel. Je to tak.
Snad se rozsvítí i těm, kteří hrdinně chrání sebe a své okolí a ještě postují fotky, jak jsou silní po 3. dávce.
Ještěže to píchaj do ramene, jinak by to byla samá pr.del ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:53Od: Fandina
Srovnávat očkování s uříznutím nohy, to může jedině blb.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:55Od: Tomas_Smid_fan
říkat každému blb může jen Fandinasmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:58Od: Fandina
Ne, tak mu řeknu, že je to fajn příměr.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:06Od: spaniel
Ty mas v hlave dobry kompost.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:43Od: Ondra979
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:35Od: Frick 47 695
pozitivit včera

A budou řešit, aby jim tam 100x testovanej Djoker nezanes Covid smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:33Od: paddy
"If he's got a reason for [the exemption] then ... we should know it," said Australian tennis great Rod Laver. "Yes, you're a great player and you've performed and won so many tournaments, so it can't be physical. So what is the problem?"

"I think it would be good for the player himself to give some explanation," added Toni Nadal
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:34Od: SwissMaestro
Nikomu není nic do jeho zdravotní dokumentace. Laver je lékař?

Turnaj by měl být Austrálii sebrán
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:36Od: paddy
přesně, zrušte AO a Djokovič může letět domů smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:42Od: Nola
a ty odlet so svojimi predikciami na paddy portal...
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:38Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:19Od: SwissMaestro
Neskutečná prasárna, fašismus. Stal se ze mě fanoušek Novaka Djokoviče do konce jeho kariéry. Těžce pochybuji, že by se takto chovali k RF.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:23Od: lexikon
Federer vždycky patřil k poctiváčkům. Ten si nechá dát klidně deset dávek jenom aby byl oblíben ( a to píšu jako jeho velký fanda)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:27Od: Nola
si o tom presvedceny? kamos Billa Gatesa je urcite v obraze, tomu ver, ma info z prvej ruky a kedze momentalne nehra, tak nic nemusi, pocka kym burka prehrmi....
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:30Od: lexikon
Samozřejmě se může očkovat naoko, ale informační základnou podpoří očkovaní a oto jde :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:30Od: Pe3k
Federer je kámoš Gatese? lol
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:35Od: Nola
nie je? ved ho pozval do Afriky.... nebud naivka, miliardari maju k sebe blizko a ja im to nezazlievam....
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:39Od: Pe3k
To ovšem neznamená, že jsou přátelé...Naivka jsi ty.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:40Od: Tomas_Smid_fan
eště aby jo, když Joker sedává s fašounamasmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:41Od: Nola
chod sa liecit, bol pozvany na svadbu, mal kontrolovat pozvanych hosti?
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:49Od: Pe3k
A Federer si s někým potřese ruku na charitativní akci a hned jsou kámoši? Stupidita a dvojí metr...
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:51Od: Tomas_Smid_fan
bylo to jednou? Musel s nimi být na fotce? Nezlob se, ale kdyby to byl nějaký Pepa, ale to byl/i váleční zločincismile Měj aspoň trochu objektivity... Že má k nacionalismu minimálně schovívavý postoj, prokázal opakovaně. Tohle prostě není jen jedno náhodné setkání na svatbě, jak se to tu snažíš zaonačovat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:52Od: Ondra979
jj toto si pamatuju a divim se, ze se na to skoro zapomnelo..to je djokeruv nejvetsi fail za me a nikdy mu to neodpustim, proste hnus
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:59Od: Nola
prave si vyhral zlatu medailu a prve miesto v ankete haterov Djokovica, gratulujem
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:05Od: Ondra979
oo dekuji..ale objektivne toto proste neni vubec nic hezkeho..jestli to ma byt haterstvi tak budiz
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:10Od: spaniel
Z tebe se stal uplny mimon. Ze je to nacek je znama vec. Jaka svatba? Hulakani naciionalistictickych pisni z valky neni nejake nahodne potkani. PrdeI je, ze nacek je ted vzor bojovniku proti covidfasismu smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:41Od: Patik
Možno obchodni partneri.. Pripadne dvaja známi pohybujúci sa v brandži..
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:50Od: Ondra979
tak nekomu staci malo..
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:02Od: lars
A Federer musi mit vizum do Australie ?
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:41Od: RFanousek
Mám to úplně stejně
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:06Od: Ereinion Fortuna live
https://www.ifortuna.cz/sazeni/tenis-special/novak-djokovic
Djokovičova účast na AO už je podle kurzů méně pravděpodobnou možností smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:43Od: paddy
pro lepší informační hodnotu je lepší dávat i kurzy (mohou se totiž měnit)

Djokovic N. bude hrát na Australian Open 2022
ano 1.98 ne 1.75

největší kravina je teď vsadit 2,4 na titul, když pouhá účast v 1k je 1,98
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:03Od: paddy
nejlepší GS v historii, a to se ještě neodehrál ani míč smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=c36t4G0dHXA&list=WL

jestli ho vrátí zpět, tak stejně přijede za dva dny se správným formulářem nebo se to vyřeší na místě
jeho přílet připomíná dědu Simpsona
https://www.youtube.com/watch?v=UkJehlr1tEw

hlavně, že radí, jak se správně stravovat a žít

Djokovič v roli autora knih

2013: Serve to Win
2022: How to choose a correct type of visa
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:56Od: Pavol John Lennon vs amerika.
Novak Djokovič vs austrália.
Raz budú o tom natáčať film.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:58Od: Nola
to nebude film, ale serial na pokracovanie, uz som sa o tom viac krat zmienila, posledny diel bude podla gigina
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:03Od: Alien
Cože? Tak hlavně aby Novák nedopadl jako před lety Tom Hanks, který skončil uvězněn v tranzitní části
Kennedyho letiště a pobyl tam několik měsíců! Ach jo, snad to dobře dopadne a Novák všechny letošní GS turnaje stihne!
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:03Od: Smazaný účet Prej
natáčí Terminál 2.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:05Od: FulnekUltras
;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:59Od: FulnekUltras ze sport.cz
v této chvíli už nejvíce lajkovaný koment

teprve rok 2022 bude znamenat skutečné vítězství pravdy a lásky nad lží a nenávistí

Jan Štetař
Před 3 hodinami

nikdy jsem neveril,ze by mi byl Djoker blizko,nikdy jsem ho moc nemusel,ale posledni mesice je mi nejblize ze vsech sportovcu snad ???? nepodlehnul a neda se jak jako jeden z mala a krasne nam ukazuje,jak funguje covidfasismus v praxi ???? je braneno svobodnemu,slusnemu,zdravemu sportovci zit bezny normalni zivot a pro neho jeste vlastne pracovat....vy kdo podporujete tento covidfasismus jdete uz ke vsem certum ????
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:01Od: lexikon
Djokovic ač určitě velmi inteligentní člověk dokázal že v koncepci sociální bezpečnosti je značně omezený. Takhle jim spadnout do pasti a udělat jim covid reklamu se jen tak někomu nepovede :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:03Od: Ivoch
Covid reklamu ? To snad antireklamu. Žádný soudný člověk nemůže souhlasit s tím divadlem kolem očkování. Doufám, že i kdyby ho nakrásně pustili, vysere se jim na celý jejich turnaj.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:12Od: lexikon
Co pak nevidíš jak na něj celý mainstream kydá hnůj. Djokovic se dostal do pasti a má jen dvě možnosti. Vysrat se na celej tenis, nebo si posypat hlavu popelem a rychle se naočkovat ( nebo přiznat že už naočkovaný je)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:12Od: Pe3k
Vysrat se na tenis nebo se naočkovat? To jsou teda možnosti smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:12Od: turista
Na tenis se vysrat nemůže když mu tolik obětoval a teď má možnost přečíslit Nadala o což se snaží celou kariéru a letos to má na talíři. Jen to završit.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:13Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:32Od: Tomas_Smid_fan
A důvod, proč by to měl dělat?
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:37Od: lexikon
Protože když to neudělá tak ho media roztrhají na malé kousíčky :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:40Od: Nola
myslis tie britske a amicke? ale uz aj tie slovenske a ceske, ale stale si moze s rodinou kupit ostrov a preckat burku, kym prehrmi, ma na to, Monika Seles NO2, ale toto bude mat dohru....
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:43Od: lexikon
Bohužel za současné situace bych mu doporučil přerušit či ukončit karieru, ale uvidíme jak se to vyvine.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:48Od: FulnekUltras
to by měli kovidparchanti moc jednoduché - a pevně věřím, že se to ani nestane
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:52Od: lexikon
Bude to chtít velkou mentální sílu, ale jak jsem psal uvidíme co bude...
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:01Od: Tomas_Smid_fan
kam se se*e Duškův vyděržáj pijaněr!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:09Od: turista
Přesně tak. Nenechat se vyhodit z velkého tenisu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:33Od: SwissMaestro
Očkovanejm už fakt jebe :D Očkovat s enebo s evysrat na práci? Jste čuráci
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:38Od: Nola
tak, tak to dopadne, nekupis si ani boty, budes stastny, ze si objednas 5 parov a jedny ti padnu, ak pustia prepravcu k neockovanemu, ja ten problem momentalne nemam, ale za par mesiacov ho mat budem :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:47Od: Dobry-den skandál
Zavřeli ho! smile A von tam přitom jenom přiletěl hrát tenys! smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:42Od: Mantra Chtěl
jsem po doktorce napsat výjimku, a ejhle, asi nejsem dost nemocný,či slavný, či bohatý, prostě super sportovec z podstaty věci nemůže být nezdráv dost - a to myslím obecně, jsou to komedianti, simulanti a banda narkomanů, vychcánků a v podstatě politiků. Nic víc. smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:00Od: FulnekUltras
chce to obálku - ale fakt tlustou ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:30Od: FandimRF
A on se ještě někdo diví? tvl, tak se podívej, co má ten člověk v tenise za sebou...jiný zacházení má naprosto zaslouženě, v jeho případě bych ani necekl. Horší to je u politiků, ty za sebou nemají nic a mají přitom v životě jinačí výhody než ostatní.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:39Od: Ondra979
tak to ani nahodou.. tohle je zvracene mysleni..Nektere formy nerovnosti, napríklad majetkové, jsou do jisté míry nejen přirozené, ale i prospěšné. Třeba proto, že motivují méně movité lidi, aby ze sebe dostali to nejlepší a přispěli tak k pokroku. Jiné formy nerovnosti jsou ale společensky destruktivní, například když je zjevné, že pro vybrané (bohaté, vlivné, populární) platí jiná pravidla než pro většinu.
a to je právě případ Djokvic..
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:07Od: Tomas_Smid_fan
co píšeš není pravda - komise posoudila, odsouhlasila naslepo výjimky (nejen Jokera).
Takže všechny nářky a spílání je třeba směřovat na komisi popřípadě vládu, díky které musely komise o výjimkách rozhodovat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:12Od: Ondra979
ale ja neverim, ze ma na tu vyjimku narok, proste si ji "pojistil"to prece pro nej neni problem ..vsechno to do sebe zapada, on odmita ockovani, to je jeho pravo, ale pak musi respektovat mistni pravidla a narizeni..a to on odmita..ale stejne si myslim, ze mu to nakonec "projde" a bude hrat, ale ok to proste neni, ma proste zvlastni zachazeni..
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:32Od: Nola
ty si totalny fanatik, nevidis napravo ani nalavo, netusim, ktory si rocnik, ci 97, alebo 79, ak 97 tak je to v pohode....
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:37Od: Tomas_Smid_fan
irelevantní. Kdo napadá rozhodnutí komise, musí vyšetřit komisi, nikoli Jokera. Pokud komise přijala od Jokera cokoli falešného, opět je to její chyba. Joker by byl v tom případě po zásluze potrestán...
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:40Od: Ondra979
ale houby. australie je suverenni zeme a ma svoje pravidla a tady vidi, ze toto muze byt dost velky provar, pokud se 100centne neprokaze, ze Djokovic ma navyjimku narok, tak jim to tam lidi nechaji pekne sezrat..tady jde o vic nez o nejakeho Djokovice..
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:07Od: Tomas_Smid_fan
O to jít může, ale tak jako tak musí respektovat právo a z toho pohledu zatím Joker v ničem nepochybil. Teda jestli nezvojtil něco s tím vízem, ale to už je jiná causa
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:53Od: Marduch
Asi v tuto chvíli souhlasím, i jako fan Djokovice. V husté atmosféře toho jejich ultrametaloveho boje s covidem si od momentu, kdy Nole oznámil obdržení výjimky bez uvedení duvodu, tak si prostě nějak nedokážu predstavit, že Nole tam běhá po kurtech před tisíci pravidelně lustrovanych a peskovanych Aussies v publiku a miliony v TV. Kdy podminky pro návraty do vlasti tam jsou tak extrémně přísně až fašistické. Možná, že tu spolecensko-politickou nebo (ne)pripustnost řešení s tajnou výjimkou s týmem podcenil. Což možná dokládá i ta údajná chyba s vizem.
V tuhle chvíli mám prodte pocit, že se na to měl jednoduse vys*at, když mel s vakcínou takovej fatalni problém. Ale mne se to z gauce hodnotí, když nehraju o světový rekord historie svyho sportu, individuálního sportu..
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:04Od: spaniel
Rozumny prispevek. Nad Australany si muzeme klepat na hlavy, ale jednou to tak maji, tak se na to mel vykaslat.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:18Od: Tomas_Smid_fan
škoda, že tě nemá v týmu, mohlo to být vyřešené dávnosmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:41Od: blax
Ač jsem sám očkován a byl jsem příznivcem některých opatření, když ještě neexistovalo očkování, tak co předvádí Austrálie během celého covidu je naprosto šílené. Nepouštět do vlastní země své vlastní občany 18 měsíců (respektive pouštět, ale postupně v karanténních hotelech), nemožnost vycestovat z města, atd. opravdu fašismus jak vyšitý. Na druhou stranu kdybych byl australský občan a tohle všechno jsem nucen vytrpět a pak vidět Noleho výjimku, tak asi moc nadšený nejsem. Hrozná doba.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:01Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:47Od: Paseka
Souhlasím. V Austrálii mám kamarádku. Žije tam pár let. Co se tam děje, je katastrofa. Naprostý teror. Lidi se bojí vyjít ven, aby je nesebrali v klepetech. Byly tam i velké nepokoje, ale o tom se téměř nemluvilo.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:19Od: Tomas_Smid_fan
https://www.denik.cz/ze_sveta/australie-policie-zatykani-krimi-20200915.html

Taky jsem od kamaráda slyšel, že tam jseš kolečko v systému a s policií nejsou žerty ani v nejmenším.

Chybí tu Fisk - určitě by napsal pár postřehů ke Švédsku. Fajn sociální systém, ale vláda chce životy obyvatel ovládat, jak to jen jde..
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:33Od: lexikon
Jo jo lidi se naivně domnívají že zhroucení dolaru a vůbec celého kapitalismu budou sledovat v televizi přitom jíst popcorn. Ne ne děti, takhle to nechodí. Celý coronavirus je dřevěná podpěrná berle starého systému, který se hroutí a sype před očima, ale kdo je slepý ten zatím vidí jen omikrony, vakcíny atd. Jinak Djokovicovi držím palce.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:34Od: iamtgc
dej si studenou spršku strejdo
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:41Od: Pe3k
otužování je top
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:35Od: FulnekUltras
ta berla už je teda notně práchnivá ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:40Od: lexikon
Naštěstí to nebude trvat dlouho. Globalistum teče do bot a proto musí všechno dělat ve zrychleným modelu, ale pak jsou všechny procesy krásně viditelný. Kdo se vyzná v globální politice si tenhle chaos před koncem musí užívat :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:05Od: FulnekUltras Re: tři hlavní globální cíle mimovládních "neziskovek"
-migrace
-green deal
-depopulace

poslední předsmrtné křeče perverzních miliardářských zoufalců

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:08Od: lexikon
????
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:10Od: lexikon
Měl tam být palec nahoru smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:11Od: FulnekUltras
stejné mocichtivé semeniště, disponující devadesáti procenty světových financí
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:11Od: FulnekUltras
ve všech třech případech
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:15Od: lexikon
Brzy nebude záležet kdo kolik má peněz jako spíš jaký má člověk světonázor a jak má nastavenou mravnost :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:28Od: FulnekUltras
kéž by ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:35Od: lexikon
Ještě bych doplnil že green deal a migrace do Evropy je jeden proces. Jak smést starou historickou civilizaci a nahradit jí lépe ovladatelnou družinou. Nu a to jí tu samozřejmě nemůžou nechat jadernou energii a podobně. Ještě by způsobili globální katastrofu :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:38Od: spaniel
Ti vazne imigranti v no-go zonach, ridici se vlastnimi zakony, pripadaji jako lepe se ovladajici? smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:42Od: FulnekUltras
řeč je o vedení států - politických pimprlatech typu Macron nebo Čaputová
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:51Od: spaniel
smile precti si to jeste jednou. I puvodni pisatel to pochopil.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:00Od: FulnekUltras
dík za radu - z kontextu je možná i moje "mutace" - jinak samozřejmě původní plán globalistů na levnou manuální pracovní sílu místo bílých mlaďochů, kteří by nejradši jen seděli za pc, jaksi nevyšel - vymysleli jej ostatně potomci stejných primitivů, kteří kdysi dováželi otroky do Nového světa
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:14Od: spaniel
Akurat ze jejich zamestnanost je horsi, nez tech bilych puvodnich. Matka na materske a otec se poflakuje a berou davky.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:42Od: lexikon
Z globálního hlediska zcela určitě. Tyhle lidi nemají o státním řízení ani potuchy. A to že tu bude všude bordel jim vůbec nevadí. Celý západ je odsouzený k morálnímu zániku. Koncentrace řízení se přesouvá do Číny a do Izraele :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:39Od: FulnekUltras
asi tak ;-)))

kdyby to nemělo tak tragické souvislosti a potenciální následky, bylo by to opravdu jenom k smíchu a popukání...
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:41Od: spaniel
Ty jako presvedceny komanc by si mel ty tmavsi soudruhy vitat jako prvni. Jako kdysi Vietnamce, Kubance a Mongoly.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:43Od: FulnekUltras
my přesvědčení dialektičtí materialisté hlavně rozlišujeme - např. reálný přínos pro společnost ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:50Od: spaniel
Odkdy? Ja ze dulezite je jen spravne papouskovat marxisticke poucky. Realny prinos jsme videli, kdyz intelektualove topili v kotlech.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:54Od: FulnekUltras
topili v drtivé většině neschopní hospodští povaleči, kteří se za intelektuály jen považovali - a že uměli jedno velké houno, to po převratu ukázali dostatečně - potenciáním ohrožením byli mnohdy i v těch kotelnách
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:57Od: spaniel
Ze ty znas jen Havla? smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:01Od: FulnekUltras
ten je příklad přímo ukázkový smile ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:06Od: lexikon
Havel tu splnil co měl. Zavedl v Praze novodobou pravdu a lásku a nechal je na té vlně žít dodnes :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:11Od: FulnekUltras
pětiprocentní hlouček za Kocábem a Veškrnovou ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:16Od: Fandina
To je úplně jedno, důležité je, že komouši šli od válu a netvořili tady zákony, jako bylo střílení na hranicích, zabírání majetku živnostníkům, zavíráním lidí do vězení a další politické procesy. A to je podstatné.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:19Od: FulnekUltras
na cyklistické nudle dneska nemám chuť ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:23Od: Fandina
To chápu, nicméně tvoje řeči o tom, že na hranicích se muselo střílet jen proto, že ze země prý prchali živli. To mě pobavilo. Když to byli živli, tak proč je neodsoudili, nedali do vězení, nezavřeli, nebo snad chtěli rovnou zabíjet, bez soudu a nebo jak to vlastně mysleli.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:28Od: FulnekUltras
mnohdy ozbrojené živlY, které se v ČSSR záměrně vyhýbaly spravedlnosti - takže tak bych to asi uzavřel, Fandi
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:35Od: Fandina
StB se sítí donašečů měla takový přehled, že ty lidi nepotřebovala střílet na hranicích. Nebo že by je jen tak odpráskla nebo že by to bylo úplně jinak? Evidentně věříš každému nesmyslu, který ti kde kdo kdo to potřebuje nakuká.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:53Od: FulnekUltras
tvoje víra v možnosti a schopnosti "tajnejch" je vskutku helvétská ;-) čs. pohraničníka v reálném lese ale spíš zajímalo, aby ho nějaký všehoschopný narušitelský grázl nesejmul
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:19Od: Fandina
A tvoje představy o tom, že na hranicích se střílelo proti vlastním lidem, kteří šli ze země, ne do země, coby narušitelé, mají jakou logiku? Co tím komouši sledovali, že bránili lidem v odchodu ze země zákone na střílení na hranicích.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:28Od: Fandina
Navíc tvoje představa, že se dalo odejít přes Jugošku je naivní. Musel si mít na to devizový příslib a to nebylo jednoduché získat. Lidi tu byli vlastně uvěznění.
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:44Od: FulnekUltras
Střílet po lidech typu Mašínů bylo naprosto OK. Což dobře víš.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:14Od: Fandina
Havel je v pohodě, zato ty ho nenávidíš až za hrob.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:18Od: FulnekUltras
Náhodou jsem se teď přes svátky vydržel dodívat na nový film o něm - a to už je co říct. ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:20Od: Fandina
Já ten film ještě neviděla. Nicméně, je mi jedno, jaký byl osobně. Podstatné je, že komouši jsou pryč.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:26Od: FulnekUltras
Herec ho zahrál celkem slušně - až na nějaké faktické chyby (na zásadní kandidátský rozhovor mezi čtyřma očima s Dubčekem v prosinci 1989 Vašík koule opravdu neměl) - nejlíp byl ale ztvárněný Lanďák, hlavně když cpal papíry s chartou do poštovní schránky ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:31Od: Fandina
Faktem je, že Havel byl sympaťák. Ve srovnání se Zemanem nešlo ho mít nerad.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:33Od: FulnekUltras
tvůj přirozený ochranitelský reflex plně chápu - nebyla jsi zdaleka jediná ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:35Od: lexikon
Hodnotit člověka v řízení státu podle sympatie. Tak to je konec.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:38Od: Fandina
Zeman neudělal nic. Havel byl hlavní osobou v pádu komunismu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:59Od: FulnekUltras
;-))))))))))))))))))))))

promiň, holčičko moje smile

smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:20Od: Fandina
Není zač. Nejsi soudný.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:42Od: Tomas_Smid_fan
měl by ses možná víc zamyslet, než něco napíšešsmile
Prezident stát neřídí, ale reprezentuje. Alespoň u nás tomu tak je. A pokud srovnáme mezinárodní kredit naší země, potažmo prezidenta za posledních řekněme 80let - kdo bude na špici? Havel bez debaty. Ať mu kdokoli vytýká cokoli.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:23Od: lexikon
Ano je rozdíl když se chováš jako p-rezident nebo uplatňuješ reálné řízení státu jako Gosudar :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:32Od: PetaM
Velmi trapné. Nezávislá komise udělí výjimku a pak se mimoňové začnou ozývat. Být Novakem, okamžitě se otočím a na AO už nikdy nepřijedu. Lidská demence nezná mezí. Měla by se odebrat licence všem turnajům v Austrálii. Stejně ty časy zápasů jsou hrozné, tak co. Nikomu by to nechybělo.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:34Od: Pe3k
Já bych se nedivil kdyby došlo na soudy. Novakův otec v tuto chvíli spřádá plány, že by se i lord Voldemort červenal.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:35Od: PetaM
Novakův otec už připravuje atomový útok. :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:44Od: Nola
uz davno mal zalovat britskych aj amickych bulvarnych sasov, ktori si prihrievaju polievocku.... ale kazdy nech si zapamata - karma je zdarma, raz pride na vsetkych, sama som sa o tom presvedcila....
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:24Od: RF46
Za rok bude AO pouze pro vykastrovane, preci jen pohlavni choroby je zlo...smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:26Od: Fandina
trapné
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:27Od: RF46
to bezpochyby, ma mila hloupa.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:27Od: Fandina
Přesně, jako ty sám.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:30Od: RF46
Skoda, ze nevidis, kam to miri smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:32Od: Pe3k
Do metaverse?
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:38Od: Fandina
Já nejsem pesimista, abych za vším viděla jen to horší. Samozřejmě, že když se objeví nakažlivá nemoc, tak je to problém. Nikdo z toho nemá radost a to, že se tomu chce nějakým způsobem bránit, předcházet, to je podle mě logické a poplatné vědeckým poznatkům. Nejsme ve středověku, aby se na každou nemoc pouštělo žilou. Věda přece jen postoupila a pokud se najdou protilátky proti chorobě, tak proč se tomu bránit. Co by za to dali naši předci, aby měli tolik informací a vědci tolik vybavení a prostředků, aby mohli léky nebo vakciny vyvinout. Jinak já si osobně myslím, že až se většina lidí naočkuje, tak bude klid a bude se brát covid jako třeba tetenus, záškrt nebo jiné nemoci, které tak trápili naše předky. Ale je potřeba to vyřešit. Pořád lepší řešit tohle, než abychom tady na sebe formovali vojska a bojovali na frontách nebo vypouštěli atomovky. Je to covid, je potřeba se s tím poprat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:48Od: RF46
Uz to pochop, ja sem PRO OCKOVANI RIZIKOVE SKUPINY. Nejsem antivaxer. Ockovani je vyjimecna a skvela vec. Sam jsem byl ockovan kvuli cestovani mimo evropu do rizikovych oblasti. Jenze s tim covidem je to trochu jinak a ten tlak na lidi je daleko za moje hranice.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:01Od: Fandina
S covidem je to opravdu jinak, protože se to objevilo teď a řeší se to. To je ten rozdíl. Jinak je to normální nakažlivá choroba.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:09Od: FulnekUltras Re: války a hmotné ničení jsou už z módy
tohle je rádoby čistá, "elegantní" práce největších zrůd současného světa
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:14Od: Fandina
Není důkaz, jestli je to umělá nebo přirozená nemoc, kterých bylo v minulosti mraky. Ale problém to neřeší. Je nutno se s tím vypořádat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:28Od: FulnekUltras
uznávám Tě jako vysoce pragmaticky uvažující ženu ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:51Od: RFanousek
naopak, vtipné, zasmál jsem se
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:22Od: steve79
To jsem zvedavy jak to dopadne.smile Nakonec bude nejvetsi favorit Rafa.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:23Od: Fandina
Dopadne to dobře. Noleho vizum se vyřídí a bude hrát s výjimkou.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:00Od: Nola
smile, to iste, toto nie je uz o jednotlivcovi zlatko, ma to spinave politicke pozadie, to aj blb uz davno pochopil.....
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:18Od: Fandina
Ale jdi ty brepto. Až jednou pochopíš, že Nole je normální člověk a ne žádná modla, kterou vidíš ty a že je lidem ukradené, co dělá, tak se ti uleví. Zažádal výjimku, má jí. Když bude mít v pořádku víza, půjde do Austrálie. Nehledej za vším spiknutí. Tak důležitý Nole není.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:24Od: Ondra979
to by se asi podelil s MEdvedevem, pak Zvire, ale Rafovy sance by samozrejme sly nahoru, o tom neni sporu
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:16Od: turista
Rafa favoritem nebude. Těmi budou Medvěděv a Zverev.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:20Od: Fandina
Malé OT ... pozor mafiáni nebo jiní hříšníci, všude vás mohou najít smilesmile

https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/mapova-aplikace-street-view-pomohla-dopadnout-ve-spanelsku-italskeho-mafiana/2141512?utm_source=incomaker&utm_medium=rss&utm_campaign=Ceske+noviny&language=cs
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:15Od: aligo
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:14Od: Tomas_Smid_fan Milí Australané
zrušte tu posr4nou šaškárnu, co měla být GS!

tenistům zaplaťte náklady za zbytečnou cestu, s těmi, co nechali kvůli vám naočkovat, se mimosoudně vyrovnejte a všem zaplaťte cestu z vaší krásné země plné jedovatých šmejdůsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:34Od: FulnekUltras
ve srovnání s pLandemií jsou pakobry a taipani ještě docela milá zvířátka ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:02Od: Pavol Skoro všetci politici sú ješitní klamári.
Ešte stále sa môže na to vytoto. Nepotrebuje sa nechať buzerovať australskými úradníkmi. smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:05Od: Pavol
Je to len zákerný odvetný krok aby si dokázali svoju dôležitosť.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:57Od: spaniel
Tato komedie si zatim v kazde sezone drzi kvalitu. A zda se, ze zaver bude excelentni, cetl jsem ze ho poslali domu. smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:00Od: Ondra979
no bylo by to po zasluze...jako co je moc, to je prilis..jsem zvedav, jestli se to potvrdi
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:05Od: Nola
druhe Vianoce pre FFF smile

Myslis, ze Novakov tim si neoveril vstup do Australie? tomu neveris ani sam....
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:07Od: Tomas_Smid_fan
Nolka, já myslím, že ať tu lidi Jokerovi fandí či ne, převážná většina v tomhle nesmyslném sporu stojí za nímsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:11Od: Ondra979
tak to tezko. neprecenuji obecne internetove ankety, ale na sportu na novinkach je 82 procent proti Djokovicovi a to uz nebude nahoda
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:15Od: Tomas_Smid_fan
no na Novinkách to náhoda fakt nebudesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:18Od: Ondra979
je to ve sportovni sekci, ne ve zpravach, kam chodi vetsina putintrolls, tem je to asi fuk nebo jeste nedostali zadani :). a hlasovalo skoro 30k, coz uz je docela dost..ale bez tam a podpor ho, treba to jeste zvratis
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:02Od: Tomas_Smid_fan
to mi fakt za zakládání účtu nestojísmile
Tohle budou spíš řešit právníci než gaučoví klikači.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:06Od: Ondra979
klidne at resi..uvidime. ale jsem si jisty, ze na strane Djokovice neni vetsina tech, co se o sport obecne a tenis aspon trocho zajimaji..a ze jsou sileni antivaxeri na jeho strane to smysl dava, ale hlavne proto, ze jim imponuje to "rebelstvi", tenis je jinak nezajima..
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:11Od: Pe3k
Proč píšeš druhé vánoce pro FFF a ne pro španěla?
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:15Od: spaniel
Pohraniční stráž podle australského listu Herald totiž zjistila, že Djokovič se snažil dostat do země s typem víza, které neumožňuje zdravotní výjimku pro neočkované.

Zjevne byli zvykli zadat o typ viz, na ktera se nevztahuje moznost zdraviotni vyjimky. Stane se.

Sleduju to okrajove, ale za posledni hodinu na me vyskocilo 10 clanku. Muj nazor je, ze pravidla maji platit pro vsechny. Trapny je pristup Australanu, ktery mu ji udelil, aby ho pak buzerovali na letisti kvuli vizam.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:40Od: Nola
wau, ty to sledujes okrajove? mas viac informacii ako fans Novaka......

inak verim, ze Novak tam hrat nebude, ak mu aj povolia vstup a myslim, ze tato situacia zasla prilis daleko.... Novak totiz nie je Jamie Murray, ktory sa iba prizivuje na tenistoch, ktori hraju singla, saso, ktory sa nedokaze uzivit v singli a profituje a prizivuje sa na inych.....

ja som obycajny clovek, ale po tom co sa o nom popisalo predtym, by som tam vobec nejazdila, som bola prekvapena, ze sa rozhodol toto preklo podstupit, asi mu fakt preplo z rekordov, ale asi je z ineho cesta ako ja, ale chapem, ze je to vlastne jeho praca, jeho zamestnanie, ale stalo to zato?
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:43Od: Pe3k
Jamie Murray je ještě větší pyj než jeho bratr.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:46Od: Nola
zamerne som jeho brata vynechala, lebo mu fandil chalanisko, ktory neskoncil dobre..... ale obaja vyuzivaju system, obaja su v rade ATP a co urobili pre hracov? hole nic, iba vyuzivaju system k vlastnemu blahu
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:50Od: Pe3k
O kom je řeč? Thomasinho nebo mut? To jak kdo skončil nemá nic společného s tím jakému tenistovi fandil...
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:55Od: Nola
Mut.... ale on bol aspon kriticky, k jeho aktivitam smerom k BLM, zenam a podobnym prehlaseniam..... velke kecy Murray v tlaci a nic za nim vidiet nikdy nebolo, nechcem sa viac rozpisovat, ale vzdy som ho mala na poslednom mieste z B4, asi nejaky citak, ci co a pritom boli vraj kamosi s Novakom, no a vzdy ho tak potichucky potopil v tlaci :D
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:59Od: Pe3k
S tím Mutem je mi to líto, jinak souhlas s tím o Můře.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:25Od: spaniel
Bylo to v jednom z tech clanku. Narozdil od Rafanu a vas nectunjrn nadpisy a nedelam si nazor z jednoho tweetu Kim.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:57Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:44Od: Ondra979
no jo, on si Djokovic fakt mysli, ze kdyz je nr 1 tak ze je neco vic..je jiste, ze s tim chtel vyje..t a odmitl respektovat platna pravidla, ktera jsou sice prisna, ale je to vec Australie, jak si to nastavi, covid porad radi a maji na to pravo, tak to je at se to nekomu libi nebo ne. a bavim se, jak ho ted v diskusich miluji vsichni anticovidfasisti...to jsou krasni bezmozecci, vetsine je tenis uplne nekde, ale protoze je Djokovic v jejich ocich "rebel" tak za nej bojuji az do roztrhani tela ..jestli ho vrati, tak jim snad praskne hlava smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:58Od: FulnekUltras
nechce se mi ani věřit, že doopravdy nenávidíš komunisty ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:01Od: Ondra979
komunisty, ty ja primo zboznuju - treba kdyz jsou zavreni v base, nebo se houpu na sibenici..to pak nema chybu smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:50Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:58Od: RFanousek
Sám jsi bezmozek když podporuješ totalitní režimy a praktiky. Poprvé Novakovi fandím a pokud nakonec bude hrát tak mu přeju ať to vyhraje.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:03Od: Ondra979
to vypada na potrefenou husu...haha. australie je proti treba cine ukazkova demokracie..ale bojuj tyto nesmyslne valky dal, ma to smysl samozrejme smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:17Od: spaniel
Uz ve stredoveku se pri nakaze udelala karantena. Palily se domy, z lodi nikdo nesmel vic nez mesic. Pred par desitkami let nas vsechny ockovali a nikoho se neptali. Dnes ma nazor kazdy, kdo ma do prdeIe diru a tak to i vypada. Pak tady mame bIbecky, co veri ze Zeme je placata.
[ Reagovat ]
05.01.2022 21:22Od: FulnekUltras
nebo že 21 znamená konec světa ;-)))
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:29Od: Forehand
Ostatni hraci ktori dostali vynimku preco neuviazli??..

Ci este stale neexistuju??
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:37Od: RFanousek
měli správné víza, očividně.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:59Od: spaniel
Pohraniční stráž podle australského listu Herald totiž zjistila, že Djokovič se snažil dostat do země s typem víza, které neumožňuje zdravotní výjimku pro neočkované.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:26Od: tommr
tak tohle už je vrchol! Je to zcela evidentní šikana ze strany australskejch politiků, kterou by měl odsoudit každej slušnej člověk bez ohledu na to jestli je příznivcem nebo odpůrcem očkování ... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:30Od: majco3434
Je to krajina kde fungujú zákony,narozdiel od nás.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:36Od: RFanousek
Pokud jde o takové zákony, tak jsem rád že jsem v ČR a ne v totalitní Austrálii.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:37Od: tommr
to snad nemyslíš vážně? V hitlerovským Německu taky "fungovaly" zákony a když se mocipánům nehodily tak je prostě podle potřeby ohli. Australským premierovi se něco znelíbí a hned má Djokovic "špatný" vízum. Opravdu hodně velká náhoda ... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:40Od: Fandina
Vážně si myslíš, že je to problém Austrálie? Asi si nikdy nikam necestoval. Protože do každé země musíš mít řádné doklady a to nehledě na covid. Ten je ještě k tomu navíc.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:41Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:52Od: annah
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:41Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:25Od: a.magerova
Dnes tolik článků o Djokovičovi... to je fofr, ani to nestačím číst, natož reagovat... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:26Od: FulnekUltras
počkej si na svého miláčka - jeho čas ještě přijde ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:48Od: a.magerova
Což o to, čekat já umím... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:13Od: brixner
Já přídu!
smile
smile
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:30Od: tommr
tohle už není o Djokovicovi ale o tom kam až jsou kovidfašisti schopní dojít aby si prosadili svoje šílený představy ... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:33Od: gocii Re: lol
co zas kdákáš, však ti lempli neumí ani zažádat o správné dokumenty smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:40Od: tommr
Djokovic hrál v Austrálii už mockrát a nikdy s vízama problémy neměl. Problémy se "nečekaně" objevily až když mu začal australskej premier otevřeně vyhrožovat ... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:06Od: Nola
poklona
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:15Od: a.magerova
Jsem to pochopila tak, že tam maj asi nové formuláře kvůli covidu, takže to s tím, že tam hrál mnohokrát, nemá celkem nic společného.
U nás taky, když vyplníš špatný formulář, tak ti není vyhověno, přece.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:16Od: spaniel
Pohraniční stráž podle australského listu Herald totiž zjistila, že Djokovič se snažil dostat do země s typem víza, které neumožňuje zdravotní výjimku pro neočkované.

Na udajneho doktora mas mizerne rozumove schopnosti.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:08Od: Ondra979
presne tak..kdyz uz si "nejak opatril" tu vyjimku, cemuz teda neverim, ze na ni ma narok, ale celou pravdu se nedozvime, tak tohle je naprosto neskutecny fail celeho jeho tymu..:)
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:24Od: FulnekUltras globalistický "filantropní" šmejd
který se ve své zvrácené úchylnosti rozhodl "zachránit planetu" za jakoukoliv cenu, je schopen absolutně všeho

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:20Od: street4
Fandim Novakovi pres 10 let. Ale jako zdravotnik fandim Australii. Pokud ockovani nemuze mit ze zdravotnich duvodu, tak ok. Ale v pripade, ze to tak neni, tak je to vysmech Australanum.
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:23Od: Nola
co som precitala, tak sa k nemu spravaju ako k teroristovi, uz aj Kim Clijsters sa k tomu vyjadrila
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:25Od: FulnekUltras
gateSSorosovský ksindl se odkopává čím dál víc
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:00Od: FandimRF
Nehorázná drzost. Víte kdo je Djokovič a co dokázal na AO? Kdo je víc? Namísto toho, aby mu složili poklony, leštili boty, tak ho ještě budou buzerovat. Za takové jednání by se měli stydět! Hulváti!
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:11Od: majkl005
a víš proč to udělali? protože slyšeli, že J1rka chce útočit na premiérový GS titul a tak mu chtějí trošku umést cestičku smilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:42Od: brixner
Jojo, řek bych, že J1rka má formu!smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:57Od: majkl005
logicky, vypovídá o tom to vypuštění zápasuv Adelaide :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 18:42Od: peek
Kdo je víc? Třeba každá zdravotní setřička je víc. Uvědom sim, že jde jen o primitivní pinkanou se žlutým míčkem přes síť. Na světě jsou miliardy důležitějších lidí.
[ Reagovat ]
05.01.2022 19:53Od: FandimRF
Co to meleš? Jaká sestřička?? Tady se bavíme o tenise. A žádná primitivní pinkaná to asi nebude, když se v tom točí miliony a všechno.
A kdo je důležitý? Každý sám pro sebe, prober se chlape, nějaký sestřičky ať mi vlezou na záda, tohle je byznys, velký prachy a nějaký fňukny nikoho nezajímaj.
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:00Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 20:33Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
05.01.2022 17:57Od: Patik
Riešia ho jak nejakého teroristu..jak keby vybavoval povolenie do vojnovej zóny..jeho tím vybavil zlé víza ? jasné lebo cestujú prvýkrát do Austrálie a v živote to nerobili..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist