Djokovič v Miami získal rekordní 28. titul z turnajů Masters

  • ATP MIAMI - Novak Djokovič vyhrál pošesté v kariéře turnaj v Miami a vyrovnal se nejlepšímu Andrému Agassimu. Ve finále srbský suverén přehrál Japonce Keie Nišikoriho a získal rekordní 28. titul z podniků Masters 1000.
    3. 4. 2016, aktualizováno 4. 4. 2016 | Aktuality |  220 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič ještě na podzim roku 2014 prohrával ve vzájemné bilanci s Keiem Nišikorim 1-2, za poslední rok a půl však vyhrál všech šest soubojů. Po dnešní výhře v Miami tak vede už 7-2.

Navíc už potřetí za posledních pár měsíců se na výhru příliš nenadřel. A to na Floridě ani nemusel předvést víc než průměrný výkon (na rozdíl od semifinále proti Goffinovi). Nišikori po většinu zápasu nebyl důstojným soupeřem, v závěru ho navíc čím dál více limitovaly bolesti kolena. Spáchal 29 nevynucených chyb, což bylo téměř třikrát více než trefil vítězných úderů.

Statistiky zápasu
Djokovič - Nišikori
0 esa 0
2 dvojchyby 5
65 % 1. podání 'in' 53 %
79 % úsp. 1. podání 51 %
60 % úsp. 2. podání 45 %
14 winnery 10
22 nevyn. chyby 29
4/5 hra na síti 3/9
5/9 brejkboly 2/2
čas: 1:26

Osmadvacetiletý Srb měl duel dvou hráčů ze 'stáje' Uniqlo neustále pod kontrolou a i když si dvakrát neudržel podání a nezaznamenal jediné eso, za necelou hodinu a půl vyhrál nad o dva roky mladším Japoncem dvakrát 6-3.

"Doufám, že se ti nestalo nic vážného a brzy se dáš dohromady. Bylo vidět, že si v posledních gamech hrál s bolestmi," řekl Djokovič během slavnostního ceremoniálu.

Djokovič si finále v Miami zahrál posedmé v kariéře a vítězstvím navázal na své triumfy z let 2007, 2011, 2012, 2014 a 2015. Šestkrát stejně jako on dokázal zvítězit už jen André Agassi.

Z turnaje Masters 1000 si Djokovič odváží celkově už 28. trofej, čímž překonal rekord Rafaela Nadala. Navíc už třetí sezonu po sobě a počtvrté za posledních šest let vyhrál oba březnové turnaje Masters 1000 v Indian Wells a v Miami.



"K tomuto turnaji mám velké pouto. V roce 2007 jsem tady získal svůj první velký titul a byl to odrazový můstek pro mou kariéru. Rád se sem vracím a doufám, že i v dalších letech tady budu takhle úspěšný," řekl Djokovič, který byl v Miami bez svých trenérů Mariána Vajdy a Borise Beckera.

Nejvíce titulů z turnajů Masters 1000:
28 Novak Djokovič
27 Rafael Nadal
24 Roger Federer
17 André Agassi
11 Andy Murray
11 Pete Sampras
8 Thomas Muster
7 Michael Chang
5 Boris Becker
5 Jim Courier
5 Gustavo Kuerten
5 Marcelo Rios
5 Andy Roddick
5 Marat Safin

Na ostrově Key Biscayne v Crandon Parku se však letos hrálo zřejmě naposledy. Areál není možné modernizovat a podnik Masters se pravděpodobně bude stěhovat.

"Gratuluju Novakovi, je neuvěřitelné, co tady dokázal. Dnes to byl těžký zápas, hrát s Novakem je vždy velká výzva. Snad se mi podaří vyhrát turnaj Masters příště," řekl šestý hráč světa Nišikori, který prohrál i své druhé finále na turnajích Masters 1000. Předloni na antuce v Madridu vzdal souboj s Rafaelem Nadalem.

Djokovič v letošní sezoně vyhrál už čtyři turnaje, když dominoval také na Australian Open a v Dauhá. Po dnešku má zápasovou bilanci 28-1, přičemž jedinou porážku zaznamenal hlavně vinou zdravotních potíží - před měsícem v Dubaji totiž vzdal kvůli zánětu v oku čtvrtfinále proti Španělu Felicianu Lópezovi. To byl také jediný turnaj od loňského ledna, na kterém se nedostal do finále.

Ve svém celkově 89. finále bělehradský rodák vybojoval 63. titul. Na turnajích Masters má finálovou bilanci 28-12. Ve finále nechyběl už na jedenácti podnicích Masters po sobě, bilanci v nich má 9-2. Z 58 duelů prohrál jen dva.

"Vyhrávám teď velké turnaje, porážím nejlepší hráče. To mi dodává hodně sebedůvěry," řekl Djokovič. Nyní ho čeká antuková část sezony, v níž by chtěl v Paříži získat poslední chybějící grandslam. "To je mým cílem každý rok, ale nejsem jediný, kdo tam chce vyhrát. Snad se mi povede načasovat formu," dodal.

V Miami za titul získal přes milion dolarů a v čele historického pořadí tenisových výdělků předstihl se sumou 98,2 milionu Rogera Federera.

• ATP MASTERS 1000 MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 7.037.595 dolarů
nedělní výsledky (03. 04. 2016)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Nišikori (6-Jap.) 6-3 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (220)
04.04.2016 19:51Od: Kozoroh Djokerův triumf v Miami - zamyšlení
Před 9 lety, 1. dubna 2007 vyhrál Djoker turnaj Masters. Ve finále porazil Ca?ase ve třech setech, bylo to jediné Djokovo finále Masters na tři vítězné. Byl to první Novakův velký titul, první triumf na Masters. Nepochybně jeden z milníků No1eho kariéry. Včerejší finále bylo rovněž mezníkem - Djoker vyhrál 28. turnaj Masters a pokořil rekord Rafy. Oba Djokovy tituly Masters - první a rekordní - spojuje to, že jich No1e dosáhl v Miami. Je to symbolické, Miami je No1eho nejsilnější turnaj Masters, 6 titulů, 7 finále. Pomalý tvrdý povrch dává vyniknout jeho stylu, pro něž je charakteristické vynikající pokrytí základní čáry. Od sezóny 2011 - kdy se No1e stal nejlepším tenistou světa - v Miami Djoko prohrál jen jednou, s Haasem v ročníku 2013. O tom, jak moc prostředí v Miami Djokovi sedí hovoří i fakt, že 4x si došel pro titul bez ztráty sady. Stejnou cifrou se dnes může pochlubit jen Nadal v Monte Carlu.
Úvod sezóny a americký březen máme za sebou, nyní stojíme na prahu antukové sezóny. Jako fanoušek Novaka si samozřejmě přeji, aby na drcené cihle Djokerova fenomenální dominance pokračovala a získal několik velkých triumfů - především toho největšího, RG. Stačí si věřit, hrát skvěle a půjde to.
[ Reagovat ]
05.04.2016 14:27Od: turista
Myslím, že i letos bude Novak Djokovič na antuce prakticky neporazitelný.
[ Reagovat ]
05.04.2016 14:46Od: spaniel
Janekda by nesouhlasil.
[ Reagovat ]
04.04.2016 19:23Od: Roger_Federer Berdych Tom, Panama Papers
http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=399480&sId=&mId=

Nejnovejsi kauza danovych raju se podle vseho tyka i Berdycha, jeho solarni firma ma sidlo na Pannenskych ostrovech.
Fricku, nevis kolik Tom tady plati na danich?;)
[ Reagovat ]
04.04.2016 19:27Od: George_Renel
Já myslím, že tady coby osoba platí dle zákona.
Co se týče firmy, která tu administrativně nesídlí, nevím, neměl by platit buďto v místě trvalého pobytu nebo v sídle firmy?
[ Reagovat ]
04.04.2016 19:35Od: Roger_Federer
Urcite, akorad jestly se nepletu vydelala ta fotovoltaicka firma tady.
[ Reagovat ]
04.04.2016 19:51Od: George_Renel
Víme o tom pendrek, a tak nemůžeme vědět, jestli a co zde zdanil....
[ Reagovat ]
05.04.2016 10:54Od: VlS
Firma na ostrovech, provozovatel fotovoltaiky v Česku a Berdych jsou tři daňový subjekty a každá je v jiným režimu. Dotace na fotovoltaiku nemůže dostat subjekt, kterej zde nemá daňovej domicil.
[ Reagovat ]
05.04.2016 11:04Od: VlS Re: tady máš tu firmu v česku
https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-osoba.vysledky?subjektId=691682&typ=PLATNY
[ Reagovat ]
06.04.2016 09:25Od: Stan_Borowitz
Neřešme zástupný problém. Mě je srdečně jedno, kde mají fotovoltaičtí loupežníci daňový domicil. Problém je v tom, že když se podívám na roční vyúčtování za elektriku, je na něm několik desítek tisíc korun, které z vůle zelené mafie a blbů z ČSSD musím přímo zaplatit Berdychovi, Babišovi, Topolánkovi a dalším, kteří na tyto příspěvky nemají morální ani ekonomické právo...
[ Reagovat ]
04.04.2016 19:40Od: Roger_Federer
http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=399424&sznu=QOVzCmJH4ZeVeT3l
[ Reagovat ]
04.04.2016 19:55Od: George_Renel
Jinak rozhovor s novinářkou je čerstvě zde - http://zpravy.idnes.cz/panama-papers-cesi-seznam-rozhovor-holcova-fk5-/domaci.aspx?c=A160404_140555_domaci_pas
[ Reagovat ]
04.04.2016 17:58Od: Kozoroh No1e - šampion Miami Open 2016 :-)
Alba -
http://novakdjokovic.com/en/album/miami-2016/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1155382184494799.1073742163.135156959850665&type=3
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:38Od: gigin Kurňa
kde je Kozorohoh? Žádné glosky, nic. Ale tak asi to všechno ještě jednou přepočítává, násobí, dělí, predikuje. Se těším na jeho oslavný elaborát. Přišel mi včera poslabší.
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:38Od: Marduch
Tak převezmi taktovku. Co takle elaborát ne Génia?? Aha, vono neni kde brát... Přitom pamatuju časy, kdy dovedl pořádně zatápět samotnému Rafíkovi v nejlepší formě. Tak nic no.
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:45Od: gigin
Já to tak neumím pěkně napsat i kdyby Génius vyhrál GS. Tak nic no.
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:58Od: Kozoroh Re: gigin
Těsně po finále jsem napsal komenty dole, pak už jsem neměl čas. Ano všechno jsem nevyjmenoval, je toho totiž hodně :-)
- Jak je již v článku zmíněno, No1e získal double IW+Miami potřetí v řadě a počtvrté celkově. V prvním jmenovaném parametru překonal dosavadní rekord Federera. Krom Djokoviče a Federera získali tento double Courier, Chang, Sampras, Rios a Agassi.
- Potřetí v kariéře Djoker vytvořil šňůru čtyř vyhraných Masters turnajů. O toto prvenství se však stále dělí s Nadalem, aby ho tentokrát překonal musí uspět v MC.
- Včerejší finále bylo pro No1eho 7 v řadě na Masters podnicích, vylepšený rekord.
- Již šestou sezónu v řadě si Djok připsal zisk dvou Masters titulů, vyrovnal tak rekord Nadala.
- 21. Masters titul na hardu, vylepšený rekord.
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:08Od: gigin
Super, paráda, díky :)
[ Reagovat ]
04.04.2016 17:04Od: Kozoroh
V počtu vyhraných zápasů vyrovnal svého kouče Borise, oba 714.
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:29Od: Forehand
Ja čítam že ejakulát a to je elaborát...:)

Ale tak v podstate to je to isté v tomto prípade..
[ Reagovat ]
04.04.2016 23:15Od: FulnekUltras
výron jako výron... ;)
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:16Od: ipko najlepší názor má naňho aj tak naša "Cibula"
Novak Djokovič zas otvoril tému prerozdeľovania turnajových odmien. Povedal, že tenisti by si mali nárokovať na viac, pretože mužský tenis je populárnejší ako ženský. Čo si o jeho slovách myslíte?
?Nerozumiem mu. To, že dostávame rovnako, predsa neznamená, že jemu príde na konto menej peňazí. Keby sme mali menej, nedostal by viac. Chlapi ma niekedy vedia ?dojať?. Jeho slová sú pre mňa úplne nepochopiteľné.?
za toto by mal byť Novak hate-ovaný
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:17Od: ipko Re: a aj na Mariu
Tenisovým svetom otriasol pozitívny dopingový nález Marie Šarapovovej na meldónium. Čo hovoríte na tento prípad a Ruskinu povesť neobľúbenej tenistky v hráčskej šatni?
?Prekvapila ma prevaha diplomatických reakcií, keďže všetci si v skutočnosti myslia niečo úplne iné. Ja som sa k tomu nevyjadrovala, lebo nechcem byť jediná, ktorá otvorene povie svoj názor na tento prípad. Poviem len toľko, že Šarapovovej mi vôbec nie je ľúto a na okruhu mi nechýba. Ona je absolútne nesympatický človek. Arogantná, namyslená a chladná osoba. Keď vedľa nej sedím v šatni, ani sa len nepozdraví.?
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:31Od: Cico93
ochh ta naša Dominička.
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:32Od: Forehand
Omg, velkohubá Cibulková, malé velké pivo...

Sama je rovnaká, je pochopitelné, ze jej nesedí nátura, ktorá je podobná jej vlastnej...Nezabudnem na slová, ked hrala s Wozniackou, kedy bola Caroline svetová jednotka a pred zápasom vyhlásila, ze nemá pochyb o tom, ze ona sama je lepsia tenistka ako Wozniacka, len to musi ukazat na kurte..Toto neni velkohubé?..
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:50Od: Smazaný účet
Není náhodou taky z Petržalky? :D
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:26Od: Forehand
Neni, to s tým nič nemá..
[ Reagovat ]
04.04.2016 17:38Od: DORSCH Re: Dominika
co sa cudujete?,prekvapila by ma ak by reagovala inak
[ Reagovat ]
04.04.2016 17:49Od: Nola
z rozhovoru vyplyva : nikdy nevynikala v matematike, nikto sa jej nepytal tak sa nevyjadrovala :D
Klizan v sukni :D
[ Reagovat ]
04.04.2016 12:21Od: George_Renel Zajímavé reakce
Když teď porazil Djokovič Nishikoriho, je jeho hra nudná, nezáživná, diváky odrazující.
Když velmi podobně porazil Berdycha, a řekl bych, že Tomáš možná kladl místy i větší odpor, strhla se lavina kritiky na českého hráče, jak to je v jeho hlavě a že na něj na rozdíl od jiných nikdy nemá
.-)
[ Reagovat ]
04.04.2016 13:11Od: Madrileno
Noleho hra je nudna vzdy, to nema co delat s nikym.
Je to stroj co ostatni otravi a znechuti svym strojove obrannym tenisem.
Nejvetsi problemy ma se Simonem, coz je jeste vetsi pinkalista obranar nez on.
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:07Od: SubOptikT
Hraje jenom to, co potřebuje. Evidentně neměl měsíc zapotřebí ukázat víc, než to, co bylo vidět. Za to, že ostatní nemají na to ho přehrát, Novak nemůže. Zatím má rezervu minimálně 20% a největší problém pro něj momentálně je udržet motivaci. Ale o to má postaráno, RG ještě nevyhrál a určitě pro to udělá maximum.
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:39Od: gigin
Ještě sa mu možná brká po OH. Jinak souhlas. Ale prostě je to smutné pro tenis.
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:47Od: SubOptikT
Tož jediné, co zbývá, je, aby i ostatní začli makat, jinak to ani Novaka nebude bavit. Někdy mám pocit, že soupeřům nějaký gem sem tam dá, aby si aspoň trochu zvýšil hladinu adrenalinu :-)
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:56Od: gigin
Jj, jas. No ale zase na druhou stranu je fakt, že se teď stává zajímavým, kdo ho sejme. Zase taková nuda to není :)
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:24Od: SubOptikT
Jednou ho někdo sejme určitě a možná to ani nebude tak dlouho trvat. Je to jenom člověk. Možná není špatné sázet proti němu, nic netrvá věčně ;)
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:28Od: gigin
Já nemyslím to, že ho někde někdy někdo jednou křápne. Ale že se najde hráč, který mu začne dělat trable trvale. Ale spíš to bude tak, že vyhraje to FO, OH a pak co... co potřebuje. Já ho neznám osobně, třeba ho to bude fakt bavit vyhrávat furt. To jsou všechno jenom dohady. Teď je to tak jak to je a nic s tím nenaděláš... úsměv
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:37Od: SubOptikT
Ale tak třeba se ten Thiem s tím Kyrgiosem časem vypracují - tam potenciál je. U Kyrgiose ale kvůli jeho divočejší povaze to nevidím na něco extra stabilního ... to ten Thiem mi připadá nadějnější. Ale oba hoši budou muset fest zamakat ... ještě možná ten Zverev. Já Djokovičovi fandím, takže mě toto celkem vyhovuje.
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:44Od: gigin
Jj, já vím, že mu fandíš. Však si mne před časem tady za to vyčistil :DD Thiem tomu dává hodně no, otázka je jestli to bude stačit.
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:54Od: SubOptikT
;-) ... tak já si k Djokovičovi přiberu ještě Kačanova a Francka Tiafoea, ať se taky zabavím ;-)
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:59Od: gigin
Dobrá volba, tak hodně štěstí :)
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:19Od: Marduch
Však je pořád ještě mlaďas. Ještě o pár fatálních procent zesílí a letos odehraje hodně zápasu se špičkou...a to jsou dvě věci, kde možná dosud trošku ztrácel. Za mě tedy jednozačně ANO :)
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:32Od: gigin
Však určitě ANO, já ho mám ve stáji na pozici číslo 2. A přesně jak říkáš, ty zkušenosti z těchto zápasů jsou nezbytné.
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:41Od: Marduch
Podle mě by si hráči i fanoušci měli fakt hodně přát, aby vyhrál FO. Pak by totiž byla slušná naděje, že u něj dojde byť jen k percentuelnímu uspokojení. Takle když ho zas nevyhraje, tak bude v tréninku dřít ještě víc, a zas se bude chtít hojit na Wimblasu a USO, dyť ho znáš. Proklatej Wawrinka!
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:42Od: Marduch
Teď jsem mluvil o Djokovi :)
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:46Od: SubOptikT
Tak snad Thiem vyřadí Wawrinku a Veselý pak Thiema.
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:57Od: gigin
Ty povyhazuje Génius.
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:58Od: SubOptikT
No jo vlastně. A druhou půlku vyčistí Baghdatis.
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:56Od: gigin
:DDDD jj to jsem pochopil, jako su jeblý, ale až tak ne.
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:50Od: George_Renel
Pro oba reagující.
Ale já píšu o něčem jiném.....
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:57Od: spaniel
Možná to bude proto, že tvuj koment nedává smysl. Ty dvě věci spolu vůbec nesouvisí. Že se na Berdycha snesla vlna kritiky neznamená, že Novakova hra nebyla pro některé stejně nudná jako když porazil Keie. Jen lidi víc řešili Toma.
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:58Od: gigin
Jj o tom, že když hraje Berďa, tak je prostě terčem kritiky.
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:54Od: Tornes
Tak logicky. Když hraje Tom, tak tu velká část řeší Toma, protože mu fandí. Když hraje Nole s Nishim, tak se tu zase v mnohem větší míře řeší Djokovič, jelikož v tomhle zápase to je zas on, kdo je zajímavější na komentování.
[ Reagovat ]
04.04.2016 12:15Od: Madrileno Nole
Super vysledek, ale.
Bohuzel Nole zacina nicit atraktivitu tenisu.
Jeho obranna hra je pro divaka zoufale nudna, je to stroj s neuveritelnym fyzickym potencialem. Vraci, vraci, ceka, ceka a nechybuje. Chybi mu Fedexova elegance nebo Rafova zarputilost, navic ty nacionalni vylevy. Holt nikdy nebude mi tolik fans jako ti dva ostatni.
Kde je ovsem Nole absolutne obdivuhodny je: pohyb, return a neskutecn psychika.
[ Reagovat ]
04.04.2016 14:14Od: Smazaný účet
jaky nacionalni vylevy prosim? Mimochodem o tenisu asi moc nevis protoze jinak bys vedel ze cilem je najit zpusob jak vyhrat a to v dnesnim tenisu vyzaduje enormni komlpexnost hrace. Svest to na "vraci, ceka nechybuje" je domena trolu
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:21Od: Kozoroh
Tenis byl je a bude atraktivním sportem před No1eho vládou, za jeho panování i po něm. Současná nadvláda je jednou z kapitol bílého sportu, která má svůj začátek i konec. Důvod, proč tu většina z vás naříká je ten, že na místě Djokera není váš favorit.
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:40Od: Krisboy Kozorohu,
ani tohle včerejší finále nebyla nuda? Vždyť to už nemuže bavit ani toho Novaka...
[ Reagovat ]
04.04.2016 13:19Od: turista
Novákův tenis není nuda. Herní systém servis-sako se dnes prostě nepoužívá a není na tom nic špatného. Před 40 lety hráli skoro všichni servis-sako a tehdy se psalo o tom jak je to otravné bez delších výměn.
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:23Od: Kozoroh
Nebyla to nuda a výhry No1eho neomrzí.
[ Reagovat ]
04.04.2016 10:57Od: gigin a.magerova
magu jak to vidíš, mám ho vsadit?

http://www.livesport.cz/zapas/jRQ8sE6B/#prehled-zapasu
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:13Od: a.magerova
No.... včera jsem s ním byla a tím pádem je v pohodě a namotivovaný.... uvidíme.... ale PŠŠŠŠT nezakřiknout... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=uEBveR62fdw
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:33Od: gigin
Tak jo díky, naložím na něj. Lopatama samozřejmě.
[ Reagovat ]
04.04.2016 10:23Od: Krisboy Co k tomu říct?
Rád bych napsal něco k zápasu, ale není co. Stále stejná písnička. Takže snad jen stokrát omleté: Gratulace, Novaku!
[ Reagovat ]
04.04.2016 10:25Od: gigin
I když mne s tou Azarenkou vytáčíš, tak tady se s tebou ztotožňuju :D
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:40Od: gigin Tak pojďme na tu cihlu
https://twitter.com/jessica4stein/status/716818459858849793
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:08Od: steve79
Jinak Roger už trénuje v Monte Carlu.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:14Od: Stan_Borowitz
Jj, na 11 jsme domluveni, že si hodinku pinknem. Na antuce to Roger neumí, tak očekávám vyrovanej setík.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:22Od: janek_da
jj, i s RF se dá hrát
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:22Od: gigin
Kdyby ti Stane teklo do bot, tak mu řekni, že Kokki banguje Stanovu cérečku, ale Stan zase banguje Mirku a počítám, že půjdete minimálně do TB.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:25Od: gigin
Ale počítám, že ti hodí do ksichtu, že ti já banguju magerku. Je to dvousečná zbraň, tak to zvaž no.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:55Od: Stan_Borowitz
Tak v tom případě do toho nejdu a bude mi stačit, když se dohodneme, že budeme oba hrát levačkou. Aby to byla rovina.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:57Od: gigin
Jj, levou je TO jak od cizího ;)
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:12Od: Stan_Borowitz
U mně je to pravou, ale časem to taky zevšednělo.
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:17Od: spaniel
Od cizího je to jak levou...
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:19Od: a.magerova
No mě tu nejvíc fascinuje ten mužský rod.... njn, ty chlapské touhy.... :-P
[ Reagovat ]
04.04.2016 12:35Od: spaniel
V tom to nebude, jinak bych fandil Nadalovi ;)
[ Reagovat ]
04.04.2016 10:32Od: a.magerova
Do Mirky dělal Rogerovi A-Rod..... šak ten jeden malý je celý on, jsem to říkala už loni na AO, že mi ho připomíná.... není to nic ojedinělého, že dvojčata maj různé otce.... :-))))

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12472452_946724855417538_4169199462329180525_n.jpg?oh=95ee5b7f9d611b19ff8db361072aa14f&oe=577D4F6F

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12928171_952017208221636_3906766075332877624_n.jpg?oh=9871677c478ecf43add4fdf90f388413&oe=57764CB6
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:23Od: svetova.dvojka
Už se těším na to, jak v Monte Carlu Federer vypráší Nováka z kurtu...
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:54Od: Stan_Borowitz
Já bych to nechal raději až na finále v Paříži...
[ Reagovat ]
04.04.2016 12:12Od: Cico93
Tak mohol by byť Novak v závere sezony už unavený, Stane to by mohlo klapnúť:-)
[ Reagovat ]
05.04.2016 14:34Od: turista
RF na antuce umí. Vyhrál na ní 11 titulů,vyhrál na ní 211 zápasů a prohrál jen 64.
[ Reagovat ]
05.04.2016 18:01Od: gigin
Ale pořád si myslím, že je to jeho nejslabší povrch. A už je na ústupu, takže pokud by někde triumfoval, tak určo na trávě.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:02Od: Stan_Borowitz Novak
je fenomenální, král Masters turnajů. Až po něm pojmenují všechny centrkurty na Masterech kromě Cincinnati a Monte Carla, tak v tom bude pěknej chaos...

Jinak nuda to byla, klasický tenis na Atari, ale to není vina Novaka, ten je prostě nejlepším hráčem stylu, který hráčům vnutila ATP. Novak by potřeboval kvalitního soupeře odlišného herního stylu a byla by to paráda jako za časů Rogera a Rafy. Příslibem do budoucna určitě je, že nejvyrovnanější zápas hrál s Thiemem, který sice není na síti nijak excelentní, ale umí dát ránu a dostat Novaka pod tlak.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:20Od: gigin
Ještě fajn byl Gofán. Letošek má zatím famózní a jejich duel s No1em byl super.
[ Reagovat ]
04.04.2016 09:53Od: Stan_Borowitz
Pravda, z toho zápasu jsem viděl jen kousek, ale McFly Goffin taky umí zahrát hezky od podlahy.
[ Reagovat ]
04.04.2016 10:21Od: bIbec
něco podobného sem sem chtěl po tom včerjším zápase napsat taky. Nakonec sem se na to vytentoval. Novakovi zápasy sou super, ale musí hrát proti specifickému druhu hráčů. Thiem je rozhodně jeden z nejlepších možných příkladů. Včera nuda, to jo.
[ Reagovat ]
04.04.2016 07:55Od: Smazaný účet Tóbyla zase zivacka
Na kterou se nedalo dodivat. Novak uz bude popularni jako Lend...pro ktremu vzdy byli divaci
[ Reagovat ]
04.04.2016 08:22Od: steve79
Je to stereotyp, nicméně je neuvěřitelné co Djokovič dokázal. Vyhrát Indian Wells a Miami, kde jsou zcela odlišné podmínky je fantastické. Dokázal to dvakrát za sebou! Djokovič je o třídu lepší než zbytek světa. Třeba se vrátí Federer ve velkém stylu, příjde s něčím novým a ve Wimbledonu Djokoviče poraží. Letos na US open hrál Roger fantasticky a kdyby využil pár breakballu, tak mohl klidně vyhrát.
[ Reagovat ]
04.04.2016 08:23Od: steve79
Loni na US OPEN:D
[ Reagovat ]
04.04.2016 08:41Od: woody
Dokázal to třikrat za sebou,celkově po čtvrté :-)
[ Reagovat ]
04.04.2016 01:17Od: a.magerova OT - Rogerova náhradní rodina.. :-))) [ Reagovat ]
04.04.2016 00:11Od: a.magerova Gratulace Nolemu k titulu i rekordu !!!
Jo, je to Frajer.... ;-)
[ Reagovat ]
04.04.2016 00:10Od: Marduch
Co dodat? Báječné Noleho časy pokračují! Nole je velký profesionál a bojovník - ne vždy se mu daří předvádět omračující galapředstavení, ale dokáže si nějak poradit a najít cestu, jak zápas překlopit na svojí stranu. Zápas jsem bohužel nemohl shlédnout, takže Nishiho výkon tentokrát nezhodnotím.
Snad Nole prvotřídními výsledky nepropadne ani náznakem uspokojení do další práce, zvlášť když RG se pomalu ale jistě blíží a konstelace pro zisk trofeje je letos velice přiznivá...mj. proto, že Wawrinka už tu mísu má :)
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:37Od: Kozoroh
Jj je to zlatá éra No1eho kariéry :-) Snad bude ještě dlouho pokračovat.
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:50Od: brixner Pohledný...
Hm, mě příjde jako šilhavé pako!
Jo, Veselý je kapku jakoby zubatej...
Monfils je kapku tmavší...
Nadal bude mít za chvíli holou lepku...
Jo a Horváth je taky nějak divně zubatej...
Ale hlavně - VVV je odporná, škaredá a zasloužila by pár ran přes ty její vohnutý záda! Vždyť má hrb TVLE!
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:34Od: svetova.dvojka
Bude někdo z vás sledovat play off NHL potažmo NBA ? Podle mě naprosto tuctová záležitost málo lidí to sleduje..., tenhle rok je to naposledy co Novasport dává NHL.
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:42Od: Smazaný účet
Nepiš bláboly. Naopak vysílací práva získali až do roku 2019. NHL nesleduju ze dvou důvodů. 1) Hlavně kvůli časům, člověk musí investovat prakticky celou noc, protože ty přenosy trvají kvůli reklamním pauzám skoro tři hodiny (bez prodloužení a nájezdů) 2) Člověk, který má nějaký život, nemá kapacitu na to sledovat 82 zápasů za sezonu plus další play off po celou sezonu. Když už nějaký cizí hokej, tak si pustím KHL. Fandím Slovanu, tak sleduju tyto špíly a pak občas zapnu i play off jiných. Barkdy dost kvalitní hokej.
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:45Od: svetova.dvojka
Tak to jsem nevěděl...
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:52Od: brixner
Sleduj raději NSA a neoxiduj.
[ Reagovat ]
04.04.2016 12:58Od: Roger_Federer
Fandina to zvlada.
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:51Od: miledus
TEAM BUCIE MÁ TITUL, SUPER
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:39Od: Smazaný účet Djokovic
Vypada hnusne(hubeny,vyzably) , jeho hra je take nudna a bez elegance ale posledni rok je nejlepsi na svete. Kdyby aspon hral(se stylem a eleganci) jako Fedex tak by se na neho clovek s radosti dival .
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:45Od: svetova.dvojka
Zajímalo by mě jaká seš ty krasavice..., Djokovič patří ještě mezi ty pohlednější tenisty, když se např. podívám na Jirku veselého , tak toho bych opravdu nechtěl potkat v nějaké neosvětlené uličce , kterou prochází málo lidí, to bych asi odhodil peněženku a zlatý prsten na rukou a zdrhal bych to co dá...
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:59Od: Forehand
A predstav si, ze by Vesely tou uličkou nešiel sám, ale vo dvojici trebars so Štepánkom..
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:08Od: Smazaný účet
A po jejich boku 2 first class modelky, na které si 99 % krasavců musí nechat zajít chuť.
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:13Od: gigin
Říkal ulička, kde neprochazi moc lidi. Jinak Veselka je v klidu. Takový Berlocq....a
[ Reagovat ]
04.04.2016 01:16Od: Forehand
Jop, a určite sú do nich bezhranične zamilované :)
[ Reagovat ]
04.04.2016 12:59Od: Roger_Federer
Monaco zadna modelka teda neni..a zamilovany asi jeste bude.
Raf je tudiz natom nejlip. :)
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:46Od: Labi
u finále jsem málem usnul, Djokovic je stroj...jeho úspěchy jsou úchvatné, bohužel si myslím že on sám ještě více ztrácí popularitu, mužský tenis už tolik divácky netáhne a atmosféra jako dnes ve finále ...povadlá
[ Reagovat ]
04.04.2016 07:49Od: Smazaný účet
Asi tak nejak: https://m.youtube.com/watch?v=H9vztQ7Z9sQ
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:52Od: Smazaný účet Re: RG
Jestli ani tento rok Djokovic nevezme RG tak bude na tom stejne jako Serena ted. Mynuly rok na US Open utocila na kalendarni slem, ikdyz byla nejlepsi ze vsech ztroskotala s Vinci a od te doby je uplne mimo. Myslim ze se to same stane Djokovicovi a popravde nemuzu se dockat . Tenis s nim uz zacina byt nudny a bez stylu a elegance.
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:34Od: turista
Já naopak Novakovi Djokovičovi přeju ještě další mraky titulů včetně RG. Patří mezi nejlepší tenisty světa všech dob.
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:36Od: Smazaný účet pokiaľ nepovie mená tých ľudí, treba ho zavrieť na 10 rokov
http://www.cas.sk/clanok/383553/sokujuce-priznanie-britskeho-doktora-vladne-vrcholovemu-sportu-doping/?mver=1&utm_source=sport.sk&utm_medium=zona-article&utm_content=box-sportcas-article&utm_campaign=cross
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:57Od: VlS
Nulu bych přidal, a v Grónsku ve stanu :-))
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:19Od: svetova.dvojka
Jinak Federer a Nadal jsou v žebříčku Race to London mimo elitní osmičku, takže oba by se nedostali na turnaj mistrů... ,Federer to ještě v pohodě zvládne, ale u Nadala o tom silně pochybuji, pokud teď nenahraje velké body na antuce, tak se na turnaj mistrů nepodívá, na trávě a pak na konci roku na halových turnajích už to nedožene ani omylem...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:54Od: mahycek
Ano, Djoka tenis je nuda, i když je vynikající. Ale, ať probůch ho někdo postaví na zem.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:57Od: svetova.dvojka
velký hráč nemůže být nikdy velký šoumen, obzvlášť ve sportu jako je tenis, kde rozhoduje z 90% koncentrace a psychika.
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:20Od: Kozoroh
Jojo je úspěšný, proto je ho třeba potrestat! Typické přízemní české myšlení :-\
[ Reagovat ]
04.04.2016 15:33Od: spaniel
Chce, aby ho někdo porazil, ne potrestal.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:54Od: svetova.dvojka
Konečně je rozpad elitní čtyřky dokonán... z posledních 11 Masters 1000 turnajů, vyhrál Djokovič 8... 2 turnaje Murray a 1 Federer. Silná čtyřka je minulostí,, což je dobré nastává nová éra tenisu.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:57Od: spaniel
Aha. Takže z posledních 11 M1000 jich 11 vyhrála velká čtyřka, takže je to její konec. Logické...
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:02Od: svetova.dvojka
Zůstal jen Djokovič, Murray a Federer už je ucvrnkávají, není to vůbec srovnané, kdyby řeknu, všichni vyhráli po třech turnajích, ale takhle je to jen dominance Djokoviče, už není možné mluvit o silné čtyřce. Navíc i v rankingu, kolik bodů má Djokovič a kolik ostatní...
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:06Od: Labi
tobě říkají blesk ne? ...je to tak, snad Roger ještě dá aspon jednou vzpomenout na svůj nejlepší tenis, jinak je to ted čekání na vyzyvatele.
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:09Od: spaniel
To je nesmysl.
Říkali se velká čtyřka, i když z desítek GS měl Murray pouhé 2.
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:15Od: svetova.dvojka
No to je taky pravda, ale v těch letech 2012-14, byla ta silná čtyřka vyrovnanější, střídaly se pozice světových jedniček, rozdíly byly menší, tituly se rozdělovaly rovnoměrněji. Od loňska je to hlavně o Djokovičovi a ti ostatní tři, hlavně Nadal ten už je úplně mimo, jsou hodně ve stínu.
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:25Od: spaniel
Vůbec ne...na to chodíš na blesk.cz?
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:56Od: Roger_Federer
;) :)
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:50Od: ipko hráči po narodení potomka
Roger- average class
Novak- master class
Andy- challenger class
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:53Od: Forehand
Holt, niektoré deti sú plánované a niektoré nie..:)
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:49Od: Forehand
Z celého turnaja v Miami som videl tú jednu palmu vedla hlavného kurtu, aj to len na obrazku a napriek tomu som o nič neprišiel..

Gratulujem Novakovi, ako píše Kozoroh k bezprecedentnému 28 titulu z Masters :)

Od apríla konečne antuková sezóna, jeseň a zima bola veľmi nudná, čaká nás snáď zaujimavejšia jar a leto..
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:21Od: Mayo
Tak to si stále videl viac ako ja :D
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:49Od: Smazaný účet
No keby takto dominoval rafa tak uz by boli reci,ze nieco berie. Ked suverenne dominuje ujo Djokovic,tak je genius. Esteze ta Serena uz nedominuje,tak aspon zenske turnaje zacinaju mat grady a vzruso. Snad sa raz dockame aj v muzskom tenise, neverim,ze skutocnych fanusikov takato dominancia obcana Srbskej republiky bavi.
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:23Od: Mayo
veď na El Matadora boli stále reči o dopingu či diktoval alebo ne a to len preto lebo nebol vychrtlina :/
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:28Od: spaniel
Spíš proto, že pořád pauzoval s nikdy žádná operace. Že se vracel, jak kdyby pauzu neměl. Že měl na podzim k 10 kilo méně než na AO. Že spolupracoval s Fuentesem, který podával doping. Že zavedli biologické pasy a od té doby hraje prd.
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:34Od: tito
Nebo jinak. Pauzíroval nejvíce s koleny. Získaná indispozice v dětském věku + náročný styl hraní, vše snadno dohledatelné. Vyjádření fyzioterapeutů, včetně českého, který už v roce 2009 předvídal do 3 let konec kariéry. Nevím, co by se mělo v daném případě operovat??? Jak by mu s koleny pomohl doping??? :-) Podstoupil léčbu kmenovými buňkami, přepracoval postavení u BH, zlepšil přístup k fyzioterapii. Postupoval s týmem stejně jako mnoho jiných tenistů, mimochodem s koleny má problémy i nynější finalista Nishikori. Proč by nemohl po pauze a regeneraci hrát dobře? Copak očekáváš, že Roger bude hrát špatně? Co DelPo? Dal si pauzu kvůli biologickému pasu, ale na něco na seznamu zapomněl, tak je opět chabrus?
Rafa je o něco pomalejší, tak tedy doping. Věk nic??? Pokud má problémy s klouby není právě sundání váhy cestou?
A mimochodem je zajímavé, že typický pokles formy kolem 30 je nejvíce znát právě na Rafovi. Ostatní běhají jak laňky, věk nevěk, ale u Rafy za to může biologický pas :-)
Sám pochopitelně nemůžu nikdy doping vyloučit a ruku do ohně bych za to nedal, ale to předpokládám ani ty případě Rogera.
[ Reagovat ]
04.04.2016 08:13Od: Stan_Borowitz
Ten Fuentes ti z toho nějak vypadl, to nebyl zrovna ortoped...

Ale v případě Rafy bych - a tím nechci říct, že něco bral - viděl jako nepravděpodobnější možnost, pokud byla jeho výkonnost uměle "enhanced", že o tom vůbec nevěděl. Strýček Toni se přece v nejednom rozhovoru chlubil tím, že ho Rafa má za boha, že jej v mládí dokázal například přesvědčit o tom, že umí přivolat déšť...
[ Reagovat ]
04.04.2016 10:02Od: tito
Ale Stane, já to samozřejmě nemůžu znegovat, takový fanatik nejsem. Ale zase tvrdit, že pauzy byly kvůli dopingu taky nejsou košer, zvlášť když nemohl pomalu ani chodit, včetně vyjádření nezávislých terapeutů či lékařů. O jeho zdravotních problémech bylo napsáno mraky článků. Koneckonců poslední pauzu měl kvůli zánětu slepého střeva :-)
[ Reagovat ]
04.04.2016 10:32Od: spaniel
To byla odpověď Mayovi, proč se o Nadalvoi mluvilo v souvislosti s dopingem víc než u jiných. Podle mě toto jsou ty důvody. Kde je pravda, u kohokoliv, se třeba jednou dozvíme.
[ Reagovat ]
04.04.2016 13:25Od: baggik
Zní to hezky, ale pak tady máme případy jako Armstrong, Šarapová, Jonesová atd., kdy se neustále opakovalo jak berou tohle na támhletu nemoc nebo alergii, že manžel není důkaz atd. a stejně pak z toho vylezlo že x let dopovali.
[ Reagovat ]
04.04.2016 13:45Od: tito
No a kterého tenisty se tohle tvrzení netýká? Myslíš že Noleho ne a nadstandartní fyzický potenciál v řádu let, kdy postupuje jedním turnajem za druhým až do finále bez známek opotřebování je dán bezlepkovou dietou? :-)
Já jen tvrdím ve stylu duck typingu, že pokud měl Rafa problém s kolenem, tak pravděpodobně přerušil kvůli kolenům. Pokud měl appendicitidu, tak asi i toto onemocnění bylo příčinou přerušení -D
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:48Od: Smazaný účet
Nuda.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:50Od: gigin
Neurážej, nevíš ani ň o Nolem.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:45Od: mahycek
Nikdy, bych fotku nechtěl.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:51Od: Nola
ani ja tvoju, a nabuduce pis do vlakna, ktoreho sa tvoj prispevok tyka...
[ Reagovat ]
04.04.2016 16:52Od: Kozoroh
Taky nechápu, proč nepíše do vláken.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:37Od: Smazaný účet
Co to tady všichni píšete za sračky? Jak si vůbec dovolujete tady takhle neustále urážet Novaka? Jste parta hovad, nebo co? Místo toho, aby jste mu to přáli tak tady melete sračky protože nemáte doma co dělat. Pokud říkáte, že tenis je velká nuda, protože vše vyhraje Nole, tak se na to sakra nečumte, nikdo vás nenutí. Kdž prohrává, tak se divíte, když vyhrává, tak nadáváte.. Ale kdyby jste ho potkali v reálu tak mu klečíte u nohou a ani nepípnete, ale tady jo. Ještě fotku by jste s ním chtěli. A víte proč všechno vyhrává? Protože je nejlepší a je o level vejš než všichni ostatní, to je překvápko, co? Hlavně že Federer je váš miláček, uklidněte se a začněte se chovat normálně a ne tady neustále urážet Novaka, nikdo ho nepochválí, to je hnus.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:38Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:41Od: gigin
:-DDDDD
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:43Od: Smazaný účet
Vy všichni nevíte o Novakovi ani ň. Je to skvělej člověk, tak tady přestaňte psát tyhle kraviny. A ano : :DD . odpověď velice chytrého člověka. Končím na této primitivní diskuzi
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:45Od: gigin
Dobrou.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:59Od: Smazaný účet
škoda, Fandina by měla konečně nějakého parťáka.
[ Reagovat ]
04.04.2016 21:42Od: Fandina
Ani se mu nedivím, že odsud zdrhnul.
[ Reagovat ]
03.04.2016 23:01Od: Roger_Federer
ty si exot..;)
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:43Od: sprchon
Cico? :D
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:56Od: Cico93
Na čom fičiš?
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:57Od: sprchon
Jen mě to napadlo z názvu nicku. :D Vika a Nole. Ale ne, sorry. ;)
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:00Od: Cico93
Jas ;-))
Keď už, tak niečo ako Rafazarenko ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:04Od: sprchon
Ok. :) Já to bral z toho, jak jsi dole gratuloval Kozorohovi. :D
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:53Od: Tornes
Do háje já si asi budu muset přestat čísk komenty dřív, než napíšu svůj. Vždycky chci něco napsat, ale první přečtený komentář mne přesvědčí, abych napsal něco jinýho...

Takže odpovědi na tvé otázky. Postupně.
Sračky. Většinou bývají hnědé, občas skoro až do černa. Vždyť to sám píšeš, proč se ptáš?
Víš jak, nikdo nás neučil slušnému vychování. A obzvlášť zapomněli zmínit, že nesmíme mít jiný názor než ty.
Ano, co jiného bysme byli? A občas ještě prasat teda.
Ano, vím. A?
Není. Bohužel realita.

PS: a proč ho nepochválíš ty, když ti vadí, že ho nikdo nepochválí? Místo psaní blbostí...
PPS: Pro ostatní Novakovy fanoušky - gratulace Nolemu. Krásný rekord a dokonce jeden z nejdůležitějších v současném tenise. Zápas jsem neviděl celý, ale z toho co jsem viděl tak se Nishi zcela nechytal na svém podání - Noleho return stále jede.
[ Reagovat ]
04.04.2016 11:37Od: turista
Novak patří mezi nejlepší tenisty světa všech dob a přeju mu ještě další mraky titulů. Na tom, že své soupeře přehrává ze základní čáry není nic špatného. Novak je nejlepší baseliner všech dob už dnes.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:30Od: Ma3ek
Stream na stvorhru nema niekto?:(
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:31Od: d@ve
Obávám se, že žel není.. :(
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:52Od: miledus
Team Bucie 4-2
[ Reagovat ]
03.04.2016 22:06Od: miledus
5-3
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:26Od: steve79
Djokovic vladne sice tenisu, ale z jako svetova jednicka ma nejmene fans. Pro me nejvetsi ikonou Federer a pak Nadal.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:27Od: steve79
Kdyz vyhraval Roger, tak mu byl souperem na antuce aspon nadal.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:28Od: svetova.dvojka
Kdyby byl Novák Američan, tak má více fanoušků než Federer a Nadal dohromady...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:50Od: spaniel
S tim jeho pinkanim nemyslim. Americani nedelaji podporu. Kupodivu nejvic fandu ma Roger (a skoro i Nadal) z Indie. Myslis ze kdyby byl Novak American, tak by si ziskal Indy? A jine staty?
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:56Od: svetova.dvojka
Nevím podle mě ano...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:13Od: Tuttovka
Novak Djokovic vyhrál a světový tenis celkově prohrává. Jsem opravdu smutné, že někdo dokáže s takto strojovým tenisem porážet všechny sportovce z daného sportovního odvětví.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:13Od: PetaM
Strojový tenis má tak Tom ... :D
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:23Od: gigin
To je stejné, akorát Jogurt míň chybuje a víc běhá.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:15Od: Kozoroh
Prohrávají hráči, nikoliv tenis jako takový. Po dominancích Borga, Samprase nebo Federera tu máme další obdivuhodnou nadvládu, na jakou se bude vzpomínat i za 50 let :-))
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:22Od: gigin
Ano, super ale jeho tenis je hrozná nuda. To je jak ten stroj, co fluše tenisáky tam kam má.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:25Od: Nola
OK, kolko rokov si bol slepy?
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:27Od: gigin
:-D šest, sedm?
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:28Od: Nola
potom radsej suchaj nohami :D
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:32Od: gigin
Už mlčím. Já jsem vždycky na FFF nesnášel to počítání rekordů, však víš..
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:34Od: Nola
kazdy fanklub ma nejakeho fanatika, Djokoland tiez svojho nasiel, zase to nejde zrovnat s fanatikmi FFF
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:42Od: gigin
Ok, mám tě rád :-)
[ Reagovat ]
04.04.2016 00:44Od: seshitec
Boerga nepamatuju, ale co sem četl, tak to byla mašina...možná by se dal přirovnat i k djokroj. Rozhodně žádnej zabiják. Sampras naopak zabiják style servis volej, pro spoustu lidí naprosto nudnej tenis bez jakýchkoliv výměn. Federer sice miláček publika a pěknej styl, ale znechutil si spoustu lidí, čím??? No přece dominancí. Prostě nejlepší hráči se nikdy nezavděčí všem a vždy bude někdo prskat, tak je hlavně respektujte
[ Reagovat ]
04.04.2016 02:30Od: turista
Borga pamatuju, ale Novak Djokovič je jednoznačně lepší.
[ Reagovat ]
04.04.2016 03:04Od: FulnekUltras
Tak oni tehdy i ti tenisti byli nějak tak víc lidi... ;)
[ Reagovat ]
04.04.2016 08:19Od: Stan_Borowitz
Borg taky hrál dřevěnou raketou o skoro poloviční ploše hlavy...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:12Od: safi1313 teda...
To je ale prekvapeni...kazdy kdo sleduje tenis x desitek let, se v obdobi nadvlady djokovice musi neskutecne nudit...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:15Od: svetova.dvojka
Další dědek který rozdává rozumy...
[ Reagovat ]
04.04.2016 00:33Od: seshitec
přesně tak se stejně velká spousta lidí nudila, když vládl bezkonkurenčně Federer 2004-07, tak to prostě je a my jim nemůžeme vyčítat že nemaj konkurenci
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:04Od: svetova.dvojka
Jinak doufám, že Djokovič ani letos nevyhraje Roland Garros, pak by totiž ztratil motivaci... a fanoušci Federera by si mnuli ruce, že Rogerovy rekordy zůstávají...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:04Od: Nola
gratulka Nole, zapas som sledovala cez stream, vdaka NOVASPORT, nebudem menit providera iba preto, ze nie su schopni dohody a vydieraju divakov... Novasport2 ma v ponuke na Slovensku dovedna asi jeden provider, tolko k NOVaSPORT
dozvedela som sa aspon zaujimave info, servis Nishiho bol prirovnany k mojej byvalej favoritke Dementieve, komentatori asi neboli daleko od pravdy, Nishi snad dokazal uhrat 2 hry, bez trapenia, Dementieva dokazala tymto sposobom zahodit MP , Nishi musi zlepsit servis, inak proti skvelym hracom na returne nemoze pomyslat na uspech
Nole je to pekny uspech, ale uz prosim ta prehraj, uspokojis uzivatelov na TP , nemyslim to vobec ironicky, radsej prehra pred RG, ako znovu nejaky kolaps
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:07Od: Smazaný účet
Jsem poslední, kdo by hájil Nova Sport, ale oni prostě mají práva na MotoGP a jejich součástí je podmínka, že musí vysílat na hlavním sportovním kanále v přímém přenosu. Takže nemohli jinak. Párkrát do roka se to přežít dá.
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:09Od: svetova.dvojka
Novasport hlavně bude dávat Rugby Championship souboje Nového Zélandu,Austrálie,Jižní Afriky a Argentina, máme se na co těšit, za tohle má u mě Novasport velkou pochvalu...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:13Od: Nola
OK, ale ak maju prava aj na tenis, nech uz konecne uzatvoria dohodu s providermi na Slovensku aj na NOVAsport2
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:55Od: panzer.dragon
Jakej ma djoker letos kalendar? Vynecha nejaky masters?
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:56Od: Cico93
Možno Madrid.
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:57Od: panzer.dragon
Ten sem zrovna videl myslim na twittreru ze letos potcvrdil :(
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:58Od: svetova.dvojka
To je jeho nejmizernější turnaj, vyhrál tam jen jednou v roce 2011, 2012 prohra s Tipsarevičem , 2013 prohra hned ve 2.kole s Dimitrovem a poslední 2 roky vynechal...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:01Od: panzer.dragon
http://www.madrid-open.com/noticias-mutua/novak-djokovic-vuelve-al-mutua-madrid-open/
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:03Od: svetova.dvojka
Škoda že nebude hrát i v Barceloně, mohl by si zlepšit H2H s Nadalem...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:02Od: Kozoroh
Měl by startovat i v Madridu -
http://novakdjokovic.com/en/schedule/
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:04Od: panzer.dragon
Takze asi vsechny masters?
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:07Od: svetova.dvojka
podle mě vynechá Monte Carlo jako v roce 2011, vypadal už dost unaveně, ten Davis Cup mu moc nepomohl...
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:13Od: Kozoroh
Kdoví, možná pro změnu vynechá Toronto nebo Cincinnati, aby šetřil síly pro LOH.
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:53Od: svetova.dvojka
Co tohle byl za otřesný tenis, finále Djokovič-Murray byly oproti tomu fenomenální zápasy...
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:48Od: Kozoroh Další cenný rekord,...
... je ten, že No1e počtvrté vyhrál Miami Open bez ztráty sady!!! Kromě letoška se mu to povedlo v sezónách 2007, 2012 a 2014. To a mnoho dalšího ukazuje obdivuhodnou dominanci Djokera nad mužským tenisem :-)
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:56Od: svetova.dvojka
Opravdu neuvěřitelná dominance, Federer má "jen" 6 titulů , 4x Indian Wells 2004,2005,2006 a 2012 a 2x Miami 2005 a 2006. Djokovič už 11, tyhle březnové tisícovky se už ani nemusí hrát, stačí hned na začátku odevzdat titul Djokovičovi a věnovat se ten měsíc smysluplnějším činnostem...
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:58Od: Cico93
Gratulujem Kozoroh, snáď už keď bude Novak takto dominovať po zvyšok sezony tak potiahne zo sebou aj Victoriu, im to spolu ide.:-)
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:04Od: Kozoroh
Díky, ve dvou se to lépe táhne :-)
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:46Od: Mayo
Nojeeeeeeeeeeeeeeeeee, som šokovaný. Mužský tenis je plný prekvapení.
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:45Od: Kozoroh Rekord Masters
Novak Djokovič je mistr nad mistry. Z rekordu 28 Masters titulů mám velikou radost a doufám, že letos toto číslo zakulatí na 30 :-)))
Po Šanghaji, Paříži-Bercy a IW je Miami čtvrtým podnikem, kde má No1e nejvíc titulů ze všech. Po Bercy a IW je Miami třetí, kde No1e získal hattrick. Zopakoval tím Agassiho šňůru z let 2001-03. Z IW a Miami má Djoker dohromady 11 triumfů, což je fantastické číslo, považte, že přesně tolik titulů z celé Masters kategorie má Sampras nebo Murray!!!
[ Reagovat ]
04.04.2016 13:15Od: turista
Těším se na příští Novakův titul, kterým vyrovná 64 titulů Borga a Samprase. Pak už jim bude ve statistikách unikat směrem k 70.titulu.
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:44Od: PetaM
Gratulaceeeeeeeeeee!!!! :)
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:43Od: kada.tom
Veliká gratulace k dalšímu pěknému rekordu :-)
Novak je evidentně na vlně a jen tak něco a někdo ho asi nezastaví :-)
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:42Od: VlS Ňolemu gratulace
Až příliš jednoznačnej průběh, jediná zápletka brejk hned v 1. gemu. No nic, no.
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:42Od: Zdeny Nole!
Neskutečný co Novak dokazuje! Jeden z nejcennějších rekordů. Uvidíme jak na antuce, těším se!
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:42Od: Ma3ek
Velky nole :) tesim sa ns Monte Carlo tam Rafa musi lebo novak inak neprehra celu sezonu:)
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:39Od: Kozoroh
Gratulace No1e!!! Další skvělý týden zakončený triumfem :-)
[ Reagovat ]
03.04.2016 20:42Od: kada.tom
snad dva týdny, ne? :-)
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:02Od: Smazaný účet
Napsal DALŠÍ týden zakončený triumfem :)
[ Reagovat ]
03.04.2016 21:32Od: Smazaný účet
Minulý týden taky zakončil triumfem - triumfem nad Sousou. To má taky hodnotu. Vlastně bych IW i Miami počítal za 2, když se hrají 2 týdny. Takže Novak už má 39 Masters titulů. Roger 30. Rafa taky 30. To by ho ještě Roger mohl předběhnout.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist