Djokovič vyrovnal v historických tabulkách Connorse, znovu se přiblížil Nadalovi

  • Novak Djokovič vyhrál v Pekingu už 26. zápas za sebou a v počtu vítězství od své premiéry na jednom turnaji vyrovnal na druhém místě Jimmyho Connorse. Nejlepší tenista světa porazil v dnešním druhém kole domácího Zhe Zhanga za necelou hodinu 6-2 a 6-1.
    8. 10. 2015, 16:49 | Aktuality |  239 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     

Když si Novak Djokovič před rokem odvezl z Pekingu už svou pátou trofej, neztratil v boji o ni ani set. Obhájce titulu prochází turnajem suverénně i letos: ve svém prvním utkání ztratil pouhé dva gamy a příliš ho nepotrápil ani dnes Číňan Ze Zhang. Domácí hráč přišel v úvodu i závěru prvního setu o podání, podobně dopadl i v následujícím dějství a favoritovi podlehl za pouhých 55 minut.

Svou 26. výhrou na turnaji v Pekingu v řadě se dotáhl na Jimmyho Connorse, který od svého prvního zápasu v americkém Birminghamu v roce 1974 porazil do roku 1980 šestadvacet soupeřů v řadě.

Rekordmanem v otevřené éře zůstává Rafael Nadal, jenž na grandslamovém French Open vyhrál prvních 31 zápasů. Letos už ho tedy Djokovič v Pekingu nepřekoná; i v případě zisku titulu si bude muset počkat do příští sezony.

"Když vím, jak jsem tu v minulosti hrál dobře, tak mi to každý rok dodává sebedůvěru," komentoval svou perfektní bilanci v čínské metropoli Djokovič, který si o semifinále zahraje s Johnem Isnerem.

Do historických tabulek se dnes v Pekingu zapsal také Ivo Karlovič. Chorvatský dlouhán sice padl v souboji s přemožitelem Tomáše Berdycha Pablem Cuevasem, Uruguayci ale nasázel 26 es a překonal rekord svého krajana Gorana Ivaniševiče.

Výsledky - Peking - muži (tvrdý povrch, dotace 3.944.715 dolarů):
Dvouhra - 2. kolo:
Djokovič (1-Srb.) - Zhang (Čína) 6:2, 6:1
Isner (6-USA) - Millman (Austr.) 4:6, 7:6 (7:5), 6:4
Fognini (It.) - Goffin (7-Belg.) 6:2, 2:6, 6:2
Cuevas (Urug.) - Karlovič (Chorv.) 7:6 (7:5), 7:6 (9:7)
pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (239)
09.10.2015 20:01Od: Smazaný účet sobotni el clásico;)
Tak jiste, zitra je na rade Fognini x Nadal...musim rict, ze tahle stretnuti... tehle dvou hracu v tomhle roce byla pro mne zajimavejsi nez trebas Nadal x Djokovic v starych casech te slovutne Los Cuatro Grandes;D))))

Fabio x Rafa....co zapas, to perla;)
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:06Od: Forehand A toto :)
https://m.youtube.com/watch?v=plbomcLe1rI
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:02Od: Forehand Zaujímavé..
https://m.youtube.com/watch?v=RGy0x3KKc6c
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:13Od: gigin
Dobře, ale to jsou názory, kdy byla ještě rašelina na Kladně, tvl..
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:17Od: Forehand
No a čo..:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:18Od: gigin
:DDD A nič, jen porypkávám ;))

https://www.youtube.com/watch?v=9IxWc8MYKug
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:18Od: Mayo
Ako inak, proste El Matador (:
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:55Od: spaniel
Tak s tim musim souhlasit. Roger a Nole ho vyklepou rychle a bezbolestne, kdezto s Rafou nekonečně pinkaji a ma pocit, ze to treba da. Takze nepochybně toughest opponent pro Můru.
[ Reagovat ]
09.10.2015 15:55Od: Kozoroh No1e
Djoker dnes Izzyho vymazal z kurtu. Bravurní výkon. Dalším soupeřem bude Ferrer, ale ten nemá přes své kvality šanci Djoka zaskočit, kor v Pekingu. Davidův způsob hry je vodou na Novakův mlýn.

Druhé SF tvoří Fognini s Nadalem, jedna z nej rivalit letošního roku. Favoritem je Rafan, ale Fabio může překvapit, na Nadala si věří.
[ Reagovat ]
09.10.2015 15:07Od: Smazaný účet IzzY x NoldA
No... radeji bez komentare. Nole predvedl na returnu neskutecne veci...nerikam, ze IzzY byl dnes na servu excelentni, ale klobouk dolu pred Noldou...gratulace vitezi.
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:35Od: kada.tom
Novak opět bezkonkurenční :-))
Jen tak dál, líbilo by se mi finále s Rafou :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:18Od: spaniel
Vidím, že trollhand měl zas záchvat konkurence.
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:20Od: Forehand
No, hello..Ako po USO?..Uz si stabilizovaný?..:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:31Od: spaniel
Vpoho...jen se zrovna nic extra neděje.
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:47Od: kada.tom
nj, Federer nehraje, tak se nic neděje .. :-D
[ Reagovat ]
09.10.2015 15:46Od: Forehand
To je pravda, jeseň je nuda, čaká sa na Austráliu..
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:06Od: Kozoroh
Čeká se na turnaj nejlepší 8 v Londýně :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:17Od: Mayo
Presne tak, do Aussie to bude nuda ale ani Aussie si nejako zvlášť nevychutnám, tie časy sú nekresťanské. Ale tak nejaký ten víkend sa dá.
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:49Od: spaniel
Podzim neni nuda, ale cekam na turnaj, kde se sejde komplet spicka.
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:10Od: kada.tom
Novak opět nemá potíže :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:09Od: Nikkki
Forehande nediskutuj s tim Pe3kem, je to naprosta ztrata casu :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:53Od: gigin Delpo maká
https://twitter.com/delpotrojuan/status/651444439685185536/photo/1
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:51Od: gigin Fandina
Toto si myslela včera? :))

https://pbs.twimg.com/media/CQ3bJRAUYAAVaR-.jpg
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:15Od: Fandina
Ano. Takhle ležel v přestávce mezi game.
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:50Od: gigin tommr
Založ si do šanónu, bude sa ti to za chvílu hodit:

https://pbs.twimg.com/media/CQ3dzlwUkAAz7go.jpg:large
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:02Od: tommr
zajímavá prognóza. Jen mi tam chybí Federer - nechce se mi věřit, že by skončil tak brzo ... :)
Jinak co znamenají ta čísla v pravým sloupci? Nemůžu rozluštit jeho nadpis ...
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:24Od: gigin
To je počet banů na TP.
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:42Od: gigin
Zkoušel jsem to zvětšovat, hledat v lepší kvalitě a nic. Taky by mne to zajímalo...
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:44Od: RFtheGOAT
currently ranked, vy slepýši :P
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:45Od: spaniel
Podle mě současné/nejlepší postavení (Current Rank/Rec)
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:46Od: RFtheGOAT
jak je to starý? :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 14:51Od: gigin
Leden 2013, ty bystrozraká :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 15:23Od: RFtheGOAT
a ty jsi dlouhý nebo široký? :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 15:39Od: gigin
Hlavně blbý.
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:08Od: RFtheGOAT
ale no tak, já myslim, že jsou tu blbější individua ;)
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:25Od: George_Renel
Chtěla slyšet dlouhý i široký :-).
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:27Od: Fandina
:-))) takže třeba odpověděl správně, když mu to nedošlo :-)))
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:29Od: gigin
George: :DDD už mi to fakt nemyslí.. Hlavně, že tu furt melu o bangování :DD
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:13Od: RFtheGOAT
a proč ti to nemyslí, no schválně :P :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:18Od: gigin
Protože přemýšlím nad cypovinama :DDD
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:30Od: RFtheGOAT
jak jinak :DDD tak to tě cyp ;) :P
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:14Od: RFtheGOAT
jo, nejlepší je oboje ;) :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:46Od: Pe3k Novak
Breaknul hned první Izzyho servis WoW.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:49Od: Mayo
Vamos El Matador
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:41Od: Smazaný účet plus
Zajímavé, že své největší úspěchy zaznamenal letos na travnatém a antukovém turnaji.
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:41Od: Smazaný účet
To mělo být pod Socka.
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:04Od: rusedski
Ono to platí i pro Rafu :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:23Od: Forehand
Prehra by Rafovi prospela viac, zas by sa o krok viac priblížil novému trénerovi...Takto náhodou podlahnú sebaklamu, že to ešte pojde..Pritom, to ci Rafa postúpi do QF alebo F v nejakom Pekingu je v kontexte jeho budúcnosti uplne bezpredmetné..
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:07Od: Smazaný účet
nestraš. Je to dvojsečná zbraň, žiadna prehra neprospeje. Zaujímalo by ma, na čo teraz Rafa myslí, ak vidí pred sebou zas Fabia.
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:10Od: Forehand
Na nič..Že ten najdolezitejsí zápas s ním uz prehral, takze tento mu moc uskodit nemoze :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:00Od: tito
Souhlas. Jen doufám, že to vůbec někdy udělá. Jinak Fognini není žádná meta. Pokud Rafa není schopen přehrát takového hráče, tak ať raději nepostupuje.
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:07Od: Forehand
Zajtra to bude novodobé El Classicó..:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:12Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:19Od: Nikkki
Ja mu verim :-) Pokud podstoupi, jeho sebevedomi stoupne.
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:21Od: Nikkki
:-D postoupi samozrejme :-D
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:21Od: Forehand
Do nedele..
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:12Od: Nikkki
Pokud porazi nekoho, s kym letos 3x rupnul, bude s hlavou nahore a muze se stat cokoliv :-) Believe :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 09:34Od: Smazaný účet
omg, tak to vyzerá, že Rafova nočná mora bude o5 úradovať. :-(
[ Reagovat ]
09.10.2015 09:16Od: Fandina
Na Nova Sport 1 začíná zápas Cuevas Fognini. Škoda, že je to Cuevas s kterým prohrál Berďa. Jinak by tam byl on. Ale faktem je, že porazil i Karloviče, takže uvidíme, jak bude hrát s Fabiem.

Jinak zase komentuje Woytha. Toho si vždycky ráda poslechnu.
[ Reagovat ]
09.10.2015 09:17Od: Fandina
Jinak Berďa by tam mohl být, ale musel by pak ještě porazit i Iva.
[ Reagovat ]
09.10.2015 08:49Od: Pe3k
Ponožka nehrál zle. Jeho hra je založena na servisu a forehandu. Nadal samozřejmě jen vracel a čekal na chybu, inu on nic jiného neumí, ale stačilo to a může se těšit na semíčko, kde postopil aniž by se utkal s hráčem top 30. To je pro něj asi jediná šance, jak se někam dostat. Průměrný zápas, uvidíme jak budou hrát ostatní :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 09:16Od: Smazaný účet
Prečo sa mu hovorí Ponožka?
[ Reagovat ]
09.10.2015 09:21Od: George_Renel
Zkus translator AJ-ČJ.
[ Reagovat ]
09.10.2015 09:25Od: Smazaný účet
ok, to mi nenapadlo :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:15Od: Forehand
Ojoj, Rafova výhra zabolela čo?..

A pritom ide o zaprdený Peking..Ty si na tom veľmi zle chlapče, skonči to :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:46Od: Pe3k
Zle jsi na to ty, včera ses tu o5 parádně ztrapnil a vidím, že v tom chceš pokračovat znovu :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:50Od: Forehand
Hm, tak teraz si ma vyargumentoval :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:56Od: Pe3k
Ty se většinou vyargumentuješ sám...Ne nadarmo jsi trollhand :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:00Od: Forehand
Sorry, ale takto nízko nepojdem ;)
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:02Od: Pe3k
Na to už je pro tebe dost pozdě, bohužel...
[ Reagovat ]
09.10.2015 08:37Od: Davor1
Škoda Jack, šanca tam bola veľká :/
[ Reagovat ]
09.10.2015 08:07Od: Roger_Federer
Ty vole, po dlouhe dobe vidim Nadala..To je hrozna tragedie.
V prvni setu metrove auty, ve druhem stoji 4 metry za baseline a vraci vsecko na stred..
[ Reagovat ]
09.10.2015 08:31Od: Nikkki
Takze nic noveho :-D
[ Reagovat ]
09.10.2015 08:33Od: Davor1
Napriek tomu mu to v pohodičke stačí na bezproblémové udržanie sa v top10 a vyrovnaný zápas s tak kvalitným hardarom ako Jack... :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:40Od: Smazaný účet
A není Jack trochu přeceňovaný v současnosti? Je to mladá puška s hodně zajímavým forhendem, ale zatím na ty lepší nestačí. Nemá na svém kontě, aspoň letos, žádný skalp hráče TOP 10, kromě Houstonu a Newportu se ani na těch slabších turnajích nikdy nepodíval přes QF... Určitě bude zajímavý za pár let, ale teď ještě trošku hraje druhé housle.
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:43Od: Davor1
Ja len, že na súčasného Nadala stačia na harde aj hráči Jackovych kvalít, pre mňa je to na harde top20-30 hráč a takí tento rok Nadala na harde dokázali porážat, dokonca aj slabší. Za pár rokov si myslím, že by sa Jack mal určite pozrieť do desiatky :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 01:14Od: Smazaný účet
končím se sázením
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:05Od: Nikkki
Ja nejak nechapu jak je myslen ten rekord??? Vysvetli mi to nekdo prosim?

Ja myslela, ze Rafa, kdyz vyhral za sebou 8x Monte Carlo, ma rekord nekde jinde nez 31 z FO.
Pokud pocitam minimalne 5 zapasu na tomto masters, tak mi to dava dohromady 40 viteznych zapasu v rade.
Ale mozna jsem to jen nepochopila...:-(
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:18Od: Nikkki
Aha, bylo to asi mysleno od PRVNIHO zapasu v zivote na jednom turnaji...tak to potom joooo :-)
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:47Od: Forehand
To je pech, vyhrat tu 26 zápasov, no prehrat akurat ten najdolezitejsí, olympijský..
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:55Od: Mayo
uvidíme, čo nato Kozoroh :D
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:12Od: Pe3k The Perfect Tennis Player [ Reagovat ]
08.10.2015 20:30Od: Nola
:D tu sa museli vsetci zblaznit, chudak Nole, uz ho pasuju za vitaza skoro vsetkych turnajov tejto sezony a on chlapec moze zajtra kludne rupnut s Isnerom....
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:32Od: Mayo
Ja ho tipujem za víťaza "iba" v Pekingu, Paríži a Londýne :D myslím si, že v Šanghaji nájde súpera konečne
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:39Od: Fandina
Koho?
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:30Od: Mayo
Dominika Hrbatého.
[ Reagovat ]
09.10.2015 08:19Od: Fandina
Díky za tip
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:43Od: Kozoroh Re: Nola
Izzy se dnes proti kvalifikantovi Millmanovi dost natrápil. V takové formě nemůže pomýšlet na Djokův skalp, zvlášť v Pekingu.
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:47Od: Nola
zapasy nesledujem, vysielaju ich v nevhodnom case, ale Isnera s Thiemom som videla, ziadne trapenie som nepostrehla, mladeho vyskolil celkom v pohode
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:29Od: Pe3k
Nolan je mašina. Dneska jsem se díval jak přejel Zhanga a pochybuji, že ho na tomto turnaji někdo porazí obzvláště když tam nejsou Federer ,Murray nebo Wawrinka. Nadala už v mnohém překonal a dále překonávat bude, tohle je jenom formalitka. Snad se mu na turnaji mistrů už nebude tak moc dařit, protože začíná už stíhat i Federera :(
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:41Od: Cico93
Tak mi vymenuj to mnohé v ktorom Nadala už prekonal.
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:41Od: Kozoroh
Třeba v tom, že Djoker dokázal obhájit GS triumf na dvou turnajích a na dvou površích (na AO vyhrál 3x za sebou 2011-13 a ve Wimbledonu ovládl poslední dva ročníky 2014-15). Nadalovi se dařily obhajoby jen na RG.
Letos předčil Nadala v počtu týdnů na postu světové jedničky a má víc sezón ukončených na 1. místě (4x, zatímco Nadal 3x).
Podruhé v kariéře získal No1e "Small Slam", tedy že vyhrál 3 ze 4 GS turnajů. Nadal má jen jednu sezónu s třemi GS tituly.

Je toho samozřejmě víc, ale vybral jsem parametry, v kterých No1e Rafana předběhl letos.
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:29Od: Mayo
čo je to Small slam dpč :D to čo za pseudorekordy už
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:28Od: Cico93 Re: :-)))
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:38Od: Smazaný účet
Rafa má zase víckrát Half Slam a Quarter Slam.
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:54Od: Mayo
veru :DD
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:13Od: Pe3k
Jo tak je pravda, že Nadal dokázal vytěžit vše z nulové konkurence na antuce, mezi lety 2005 až 2012. Viděl jsem jednu anketu, kde byl zvolen nejpřeceňovanějším hráčem historie. Jeden povrch, jedna taktika...
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:08Od: Cico93
Vy idete niečo rozprávať o konkurencii?, to je neskutočné.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:13Od: Pe3k
Veškerá konkurence z té éry byla na hardu, kdo tvrdí opak je blázen, který o tenise neví vůbec nic.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:16Od: Forehand
Len moj názor je správny, kto tvrdí opak, ten o tom nič nevie...

Celkom fascinujúce, zaujímalo by ma, ako človek s touto odchylkou dokáže fungovať v bežnom živote, ako ho berú ostatní, či vlastne má vybudované nejaké medziľudské vzťahy alebo či ho fakt všetci berú s rezervou..Ťazký to zivot..
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:18Od: Pe3k
Nevím sice jak souvisí tenisová konkurence z éry Federera a mezilidské vztahy, ale už jen to, že to pleteš dohromady, svědčí o tom, že jsi pomatený blázen...Nic nového :)
Btw. není to můj názor, je to názor každého kdo sledoval tenis.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:42Od: Forehand
Btw. není to můj názor, je to názor každého kdo sledoval tenis.

Diagnóza potvrdená :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:49Od: Pe3k
To píše člověk, který tady včera psal, že 7 > 9
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:54Od: Forehand
A to je tvoj názor, alebo nazor kazdeho, kto sleduje tenis?..
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:55Od: Pe3k
Tvůj, nikdo jiný není dost stupidní, aby to napsal. Už si nepamatuješ, co jsi psal včera? :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:58Od: Forehand
Samozrejme, kto tvrdí opak o tenise nič nevie..:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:59Od: Pe3k
Ty určitě ne :) Ale díky bohu, jsou tu i jiní, kteří tomu rozumí.
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:02Od: Forehand
Samozrejme..nie je to predsa len tvoj názor, ale nazor kazdeho, kto sleduje tenis!..
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:04Od: Pe3k
Jsou i výjimky. Ty ho třeba sleduješ, ale stejně tomu vůbec nerozumíš :(
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:06Od: Forehand
A to je tvoj názor alebo nazor kazdeho, kto sleduje tenis?..
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:09Od: Pe3k
7 > 9
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:19Od: Forehand
To je ako ten vtip, keď dá starší brácha mladšiemu 9 dukátikov a zoberie si od neho 7 bankoviek...

9>7..
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:22Od: Pe3k
Kéž by to byl vtip, ale ty jsi na tom tak zle, že opravdu ostatní přesvědčuješ, že 7 > 9
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:25Od: Forehand
Ty nechápeš hlbšej, sofistikovanejšej analýze, berieš veci prvoplánovo, lebo si už raz taký...

Ale možno si zas manuálne zručný..
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:28Od: Pe3k
A ty jsi po sofistikované analýze dospěl k tomu, že 7 > 9?
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:31Od: Forehand
Ale to predsa nikde netvrdím ty teliatko :)..Len píšem, že Novak dosahuje tituly v omnoho vacsej konkurencii, cim robi z tych titulov cennejsie vavríny, hoci číselne prirodzene stále zaostáva..
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:39Od: Pe3k
Než Nadal?
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:34Od: D@nny Re: Pe3k
Odkud se jenom v tobě bere ta nenávist k Nadalovi, to opravdu nechápu. Pokud tě tak štve fakt, že Federer na Nadala neuměl nebo něco jiného, to nevím, ale je to fakt smutné. Jak psal Forehand, to musí být těžký život... Jinak mohl by si dát odkaz na tu anketu nebo odkud to máš? Žádný opravdový nezaujatý tenisový odborník by nemohl říct, že Nadal je přeceňovaný hráč.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:38Od: Pe3k
Mě Nadal až tak nevadí, spíše jako ta většinová masa jeho tupých fans v čele s Trolhandem. Jistě, že je Nadal přeceňovaný. Většina jeho titulů je z antuky, kde nebyli žádní špičkoví hráči téměř celou jeho kariéru a celý jeho tenis je postavený na vracení balonku dokud soupeř nepokazí. Nyní by měl být na vrcholu a prohrává s hráči mimo top 100...
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:41Od: Cico93
celý jeho tenis je postavený na vracení balonku dokud soupeř nepokazí

:-))))
na dnes stačí
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:45Od: Pe3k
No a viděl jsi dnešní zápas? Já vím, že to zní vůči Rafovi zle, ale ten borec zahraje za celý set 3 winnery. Jasně byly zápasy kdy Rafa i útočil a dalo se na to koukat, ale většinou je to ten samý děs...
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:48Od: Cico93
Aha takže v 29 by mal byť na vrcholu.
A Roger je už od 28 za zenitom...to sú slova z vášho tábora.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:51Od: Pe3k
Celá současná světová špička je na vrcholu kolem 30 let. Wawrinka, Djokovic, Ferrer a čeká to i Můru. Jediný Nadal padá jak meteor, jak to vysvětlíš?
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:53Od: Cico93
Kedy začal vyhrávať veľké trofeje Rafa a kedy tebou menovaní?
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:55Od: Forehand
:-))
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:54Od: tito
:-)))
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:59Od: gigin
Jééé... ahoj tito... už mi bylo po tobě smutno... Na uvítanou sympatická otázka, co Harry? ;)))
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:11Od: tito
Zdar brachu, taky :-) Ach jo, Harry. No dokolébal se na hranici stovky.
Spíše mne zajímá zajíc. Jestli po tom všem co prožil, zvládne návrat na kurty, tak klobouk dolů- zatím jen 3 zápasy ve čtyřhře a od USO zase nic... http://www.heraldtribune.com/article/20150504/COLUMNIST/150509885?p=1&tc=pg
Jinak myslels na ten příští rok? Sudy přivezeme, vše naplánováno :-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:20Od: gigin
Jo no, tak taky máš trápení koukám...

Jasné tito, už sháním roztleskávačky, trasořitky a tak :))
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:26Od: tito
Tak trápení to není, ale cením si toho odhodlání a přál bych mu to. A úplně stejně Victorii Duval, se kterou hrál právě na zmíněném USO smíšenku.
Jinak zkusím dát dohromady nějaké termíny, snad se na něčem shodneme.
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:28Od: gigin
Jas jasů. Ten nejjasnější.
[ Reagovat ]
09.10.2015 17:51Od: Roger_Federer Re: Cico93
:)vysledky Rogera nebo Rafy vypadaji spise za zenitem??
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:03Od: Tornes
Já bych řekl spíš, že už nebyl na vrcholu. Ten trval 04-7. Rafův byl 08-13, o něco delší, byť zkráceno několika zraněními. Ale jinak jsem schopen brát Rogerův vrchol až do roku 09. Víc ale nikoli. Na vrcholu teď už rozhodně není.
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:08Od: Tornes
Ale jinak s Petrikovým navážením se do Nadala nesouhlasím. Ve skutečnosti má Rafa pořád o dost lepší rok, než měl třeba Roger 13. A klidně to může za rok vypadat úplně jinak.
[ Reagovat ]
09.10.2015 20:25Od: Forehand
Tak, tak...Každá sezóna je iná, samozrejme výkonnosť ovplyvňuje vek, ale aj forma...Kto by to povedal, že vo veku 32-34 rokov bude hrat Federer najlepsi tenis práve v 34...
[ Reagovat ]
09.10.2015 20:49Od: Kozoroh
V čem je Nadalův rok 15 lepší než ten Federerův 13? Na velkých turnajích v těchto uvedených sezónách dosáhli podobných výsledků. Na menších turnajích byl o něco málo lepší Nadal, ale rozhodně ne o dost, jak píšeš ty!
[ Reagovat ]
09.10.2015 20:59Od: Pe3k
Taky nevím co to Tornes vyplodil. Roger zakončil rok na 6 místě a hrál na AO semifinále, navíc byl o 3 roky starší než Nadal nyní a taky byl zraněný...
[ Reagovat ]
09.10.2015 21:04Od: Forehand
Federer hral vtedy do posledného týždňa o TM a v roku 2013 vyhral len jeden turnaj na tráve..o veku reč nebola..
[ Reagovat ]
09.10.2015 21:11Od: Pe3k
Aby to bylo fér měla by se posuzovat Rogerova 13 s nadalovou 18. Nadal měl velkou výhodu, že hrál kupu turnajů na antuce, kdežto Roger hrál na trávě jen 2. Jeden vyhrál na druhé, vyhořel. Tak jak tak neřekl bych, že je letošní Nadalova sezona lepší než Rogerova 2013. Srovnatelná asi ano, uvidíme co do konce roku Rafa ještě uhraje.
[ Reagovat ]
09.10.2015 21:18Od: Pe3k
Roger to měl:
Australian Open SF
French Open QF
Wimbledon 2R
US Open 4R
Other tournaments
Tour Finals SF
A zakončil rok jako 6. Takže na těch nejdůležitějších turnajích zahrál lépe než Nadal, ale odehrál méně turnajů vinou zranění. A Nadal zase vyhrál víc turnajů. Každopádně Roger i s tak mizernou formou zakončil sezonu 2013 jako 6. to přesně vypovídá o tom, jak extrémně slabá to bylo sezona...
[ Reagovat ]
09.10.2015 21:21Od: Forehand
Nadal skončí rok piaty, pozri Race..
[ Reagovat ]
09.10.2015 21:25Od: Pe3k
Díky tomu, že byl zdravý a odehrál více turnajů...
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:44Od: Pe3k
Naopak Nadal sám nesčetně krát říkal (i jeho strýc), že Federer je nejlepším hráčem historie. Pokud by se jeho fandové drželi tohoto a respektovali Rogera tak jako Nadal, pak by nebyl žádný problém...Ale oni budou furt vytahovat H2H a slabou éru, jak parta bezmozků. Všimni si jedné věci, naprostá většina fans Federera (a že jich je) Nadala nijak neponižuje a respektuje, což je v opačném táboře naopak (díky bohu za výjimky :))
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:57Od: Forehand
Rafa je diplomat a skromný chlapec..Videli ste niekedy Federera povedat o niekom inom, nez seba samého, ze je najlepší hrac historie?..:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:03Od: Pe3k
Nadal moudrosti zrovna moc nepobral, jde to dobře vidět, na každé jeho tiskovce. To na kurtu je naopak mnohdy geniální.
Btw. Federer na přímou otázku jestli je nejlepší hráč historie, odpověděl, že ne. K jeho smůle si všichni ostatní myslí opak, včetně Lavera, Samprase, Nadala aspol.
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:05Od: Forehand
Áno, pretože to káže tenisová etiketa..:-)
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:14Od: Pe3k
"Videli ste niekedy Federera povedat o niekom inom, nez seba samého, ze je najlepší hrac historie" tohle se nikdy nestalo, další tvoje snaha založená na čisté lži¨.
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:15Od: Forehand
A o kom to teda povedal?..
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:21Od: Pe3k
"When I look at Federer, with what he's accomplished, against the competition that he's accomplished it with, I'd have to say I would think that Roger is the greatest player,'' Laver said.

Federer sám jen řekl, že se necítí jako GOAT, ale nečetl jsem jestli někdy někoho konkrétního sám označil, jako toho nej. Možná časem Djokovice :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:08Od: George_Renel
Jj, skromný chlapec a diplomat. Akorát že skromně šidil na daních a rozhodčímu vyhrožoval, že už si nezapíská. Prostě je to karaktrr. ;-))))
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:12Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:16Od: Forehand
Jj, práve preto žije v Španielsku, v daňovom raji..Prezieravo sa vyhol Monte Carlu :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:18Od: Roger_Federer
Skromny chlapec....?, proto mu ve Spanelsku dohledaly v roce 2013 nekolik milionu euro nedoplatku na danich??
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:55Od: Forehand
Súhlasím s rekordmi, ktoré si načrtol..

Rafa vsak získa min. dva GS v troch sezónach, získal min 1 GS v 10 za sebou idúcich sezónach..To je isto viac ako nejaké obhajoby..Navyše Nadal získal dvakrát za sebou double RG+W, čo sa podarilo iba Borgovi, nesmierne cenná záležitosť a získal 3GS v jednom roku, kazdy na inom povrchu, to je tiež vážna vec, ktorá Novakovi chýba..To, ze to chýba Federerovi je jasná vec..
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:59Od: Roger_Federer
No u Borga je to oto cenejsi, ze za jeho kariery byla "Trava travou" a hre ktera byla uspesna na antuce na trave "nefungovala."
Rafa pise uplne jine statistiky.
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:04Od: Forehand
Jj, v roku 2001 sa tráva spomalila a víťazi Wimbledonu z toho patrične ťažili...
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:20Od: Roger_Federer
Jj, Rogerovi fans nemaji vubec za potrebi vytahovat tyhle "umele" rekordy..
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:08Od: Pe3k
Rafa taky 4x v řadě prohrál ve Wimbledonu s hráčem mimo top 100. Tenhle rekord zůstane na vždy :)
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:24Od: Roger_Federer
No ,tady stebou vyjimecne souhladim, tento rekord je "Rafuv" na dosmrti.. aby top hrac historie, 4x za sebou vyletel na granslemu, ktery 2x vyhral z hrace mimo 100.To se tezko jeste prekona.
[ Reagovat ]
09.10.2015 16:05Od: Kozoroh Re: Forehand
Souhlasím s tvým uvedeným výčtem záznamů s jednou vyjímkou - Nadal nezískal 2x za sebou double RG+WCH. Nadal shodně oba evropské majory vyhrál v sezónách 08 a 10, roku 09 sice neobhajoval wimbledonský titul, ale startoval na RG a prohrál, tudíž Rafovy doubly na sebe nenavazují.
Je řada parametrů, v kterých Novak Rafana předběhnul, ale jsou i takové, v kterých je Nadal před Djokerem. V celkovém srovnání uznávám, že je Nadal před Djokovičem.
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:43Od: Pe3k
Taky byl ve finále všech 4 grandslamů v jednom roce, čemuž se Nadal ani nepřiblížil a letos nasbíral tolik bodů, že kdyby si polovinu odečetl, tak stále vede nad Nadalem o několik tisíc :D
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:31Od: Cico93 Re: Kozoroh
Tieto tvoje obhajoby:-)). V konečnom dôsledku toto čo píšeš nieje vôbec dôležité, teda až na tie týždne.

Pokiaľ Novak nezíska kariérny GS tak sa nemáme o čom baviť.
[ Reagovat ]
09.10.2015 15:49Od: Kozoroh
Tak já nemám problém přiznat, že Nadal je stále větší tenisovou legendou než Djokovič. Djoker se však na něj silně dotahuje. Nevím jak ty, ale já Djoka považuji za jednoho z TOP 5 nejlepších hráčů open éry.
Další věc - já obhajobám GS triumfů přikládám velkou váhu. Když hráč vyhraje 2x za sebou GS podnik, dokáže že mu turnaj sedí a je to počátek dominance. Navíc jsem chtěl v komentu vyzdvihnout fakt, že se Djokovi podařilo obhájit titul na dvou různých površích, na hardu (AO) a na trávě (WCH). Obhájit major na dvou površích dokázali před ním jen Borg, Sampras, Federer a Lendl, takže Djoker se dostal do exkluzivní společnosti :-)
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:51Od: Herbert_Hoover
Nakonec překoná všechny, tak je to jedno tak či tak. :) Už se přichystej.
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:05Od: Pe3k
Tak všechny určitě ne, ale překoná toho hodně. Je to prostě borec :)
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:44Od: Evzenie_Kolodejova
Berme to tak, že na druhou stranu i ten Nadal může ještě leckoho překonat, nejen být překonán...tak to holt je, každá mince má dvě strany. Nejbližší cíle pro něj asi budou překonat Vilase v počtu titulů na antuce a počtu vítězných zápasů na Roland Garros. :) A samozřejmě vyhrát 10. RG ale to je už o dost méně reálné :)
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:42Od: Roger_Federer
Nejblizsi cil Rafy by mel byt, prekonat sam svoje zavislosti, kopnout Toniho do prdele, zkusit udelat maximum aby se vratil zpatky, ne paberkoval.
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:10Od: Pe3k
No u Rafy to chodí tak, že v jeho teamu Rozhoduje strýček Pony. Rafík i ve 30 zůstane pořád malým ustrašeným chlapcem :(
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:47Od: Kozoroh
Pokud Novak letos opět vyhraje TM, tak překoná šňůry titulů Nastaseho (1971-73) a Lendla (1985-87) a ustanoví nový rekord. Vzhledem k jeho letošní dominanci a dlouhodobé převaze na halových hardech je ustanovení nového rekordu očekávatelné.
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:50Od: Forehand
Nadala na harde isto prekonal a prakticky je už dnes najlepším hráčom hardu a čoskoro bude aj haly...:

Djokovic-Nadal-Sampras, svätá trojka, králi svojich povrchov..
[ Reagovat ]
08.10.2015 21:52Od: Denis92
:D
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:09Od: Pe3k
Trolhand o5 až na dně :D
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:21Od: Forehand
Djokovic, 7GS z hardu..

Fináloví súperi - Murray 3x, Nadal 2x, Federer, Tsonga..Plus 2x prehra s Rafom, raz s Andym a raz Rogerom..

Federer 9GS z hardu, fináloví súperi - Baghdatis, Safin, Gonzales, Hewitt, 35ročný Agassi, 19r. Djokovic, Roddick, 2x Murray..Plus prehra s Rafom, Nolem a Delpom...Plus v januári to bude rovných 6 rokov bez titulu z hardu..

Myslím, že z toho jasne vyplýva, kto stál proti akým hráčom..Každému je dnes jasné, že Nole je najlepším hráčom hardu, nebudem sa škriepiť o tom, či je jeho 7 titulov cennejších, myslím, že z toho zoznamu je to patrné..Každopádne, 10 GS z hardu Nole mať bude..
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:28Od: Pe3k
No i když v budoucnu Novak překoná počtem gs na hardu Federera a stane se nejlepším hardařem, tak Roger bude pořád nejlepší na trávě v historii + druhý nejlepší na hardu, jeden z nejlepších na antuce a celkově bude pořád nejlepším hráčem všech dob. Každopádně všem je jasné, že to nebude Nadal...Ten bude rád, když zítra porazí ponožku :D
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:31Od: Forehand
Jj, najlepší hráč všetkých dob, a tretí najlepší hráč golden éry..S final GS H2H s Rafom + Nolem 3:9..:)
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:36Od: Pe3k
3 nejlepší, na to jsi přišel jak? OK nech si H2H a Roger si nechá svoje tituly a celosvětově uznávanou pozici nejlepšího hráče všech dob...
Btw. Rafa si už léta hají H2H tím, že všude vypadává v ůvodních kolech a čeká na antukovou část sezony. Teď už je na tom tak špatně, že ho ani antuka nezachrání...So good luck...
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:42Od: Forehand
Golden éra zacina zhruba v roku 2008, po nastupe Andyho s Nolem predsa..
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:44Od: Pe3k
Aha a kdo o tom rozhodl? Nebo kde se to ustanovuje? Chápej, to že to ty napíšeš má nulovou hodnotu...Pošli odkaz, nebo se klidně ztrapňuj dál, záleží na tobě...
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:53Od: Forehand
Kto o tom rozhodol?..Počuj, hovorí ti niečo meno Novak Djokovic?..Kedy prisiel na scénu ty joudo?..Nezamiešal náhodou karty?..Plus Andy Murray?..To ti mam fakt vysvetlovat malú násobilku?..
[ Reagovat ]
09.10.2015 07:00Od: Pe3k
Djokovic přišel na scénu nějak kolem roku 2005. Čekám pořád na ten link od golden éře...
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:26Od: Forehand
Tak v tom prípade začala Rogerova éra v roku 1999...

Ak hráš natvrdlého, tak to robíš ozaj presvedčivo..
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:31Od: Roger_Federer Re: Peter
A?..rozdil v jejich veku je 5let, nemohly se tudiz potkat ve stejnem veku a formach.
Nehlede na to, ze Federer je stale 2..Rafa se poti na konci 10tky, Z Murrayem vytira kurt.
Prohrava z dnesnim jasne nejlepsim hracem, kteremu dela 34lety Fedex jedinou poradnou a stabilni konkurenci.
Rozmanitost Federerovych souperu jasne ukazuje, kolik hracu na hardu bylo schopnych zahrat vynikajici turnaj..Narozdil od antuky, konkurence jako hrom.
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:37Od: Pe3k
Trolhand to všechno vím ale nemůže se s tím smířit a proto tady furt píše tyhle nesmysly...Ubohá lidská existence :(
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:40Od: Forehand
Rozmanitosť súperov ukazuje silnú konkurenciu?..Ty vogo, takže WTA bez Sereny je teda superkonkurencia, keďže GS moze vyhrat zrazu 10 hracok..:)
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:46Od: Roger_Federer
Ano to je pravda, bez Sereny muze vyhrat 20 hracek, ktere si jsou konkurenci a nikdo nevi, ktera nacaduje formu a zahraje zivotni turnaj.
Stejne jako to bylo na hardovych turnajich v ere, kterou ty rad nazivas slabou, akirad ze ta "Serena" tam proste byla..Hrac o dva levly lepsi nez zbytek konkurence.
Stejne jako ted to ma Djokovic(je o level lepsi nez zbytek konkurence) u ktereho to davas k dobru, ale u Federara to zhazujes..nepripustis..jestly tohle neni jasne, oco ti vlastne doopravdy jde tak uz nic.
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:49Od: Forehand
Veď my v podstate spolu súhlasíme..Áno, Roger bol v tej dobe taká "osamotená Serena", avšak v rokoch 08-12, tam zrazu nebola len osamotená Serena, ale prišla aj Venus, Henin, Clijsters v najlepšej forme a zrazu bolo pre Serenu omnoho tazsie sa presadit..To je konkurencia..Konkurenciu netvorí kvantita, teda počet, ale kvalita..
[ Reagovat ]
09.10.2015 15:34Od: Kozoroh
+10
Máš pravdu v tom, že konkurenci určuje nikoliv kvantita, ale kvalita. Ale zabedněnci jako Kveš toto neumí pochopit.
[ Reagovat ]
09.10.2015 19:13Od: Tornes
Konkurenci určuje obojí. Je samozřejmě rozdíl, jestli je tam jeden skvělý hráč, nebo jich je tam deset. A celkovou konkurenci určuje srovnání těchto dvou kritérií jako celku.

Třeba podle mne je větší konkurence deset hráčů level Courier, Safin nebo Cash oproti jednomu Samprasovi (za předpokladu stejné úrovně ostatních hráčů). Tj. zde by kvantita převážila nad kvalitou (protže nikdo nepochybuje o tom, že obecně je Sampras lepší). Takže se nedá říct, že kvantita je nepodstatná.
[ Reagovat ]
08.10.2015 22:39Od: Denis92
Nj, 7 je viac ako 10 lebo Federer..
7 Samprasovych titulov na W je viac ako 7 Rogerovych (ktory hral este 3dalsie finale) lebo Federer.. a navyse v jedinom vzajomnom zapase na trave Samprasa Roger porazil..
Preco sa takto strapnujes a za kazdu cenu musis ist proti Rogerovi aj ked su fakty evidetne proti tebe?
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:41Od: Forehand
Rogi vyhral 9 GS na harde...

Chces teda povedat, ze Roger mal vo finále lepsich superov?..:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 00:02Od: Denis92
Pardon, 9..

Na tieto tvoje hry o lepsich superoch a celkovej konkurencii sa mi hrat naozaj nechce. 9 je viac ako 7, to je proste najdolezitejsi a nepopieratelny fakt.

Ale ked uz teda, Novak porazil Andyho, toho aj Roger. Obaja porazili sami seba vo finale navzajom a argument ze 19r Djokovic je taky isty ako 34rocny Federer..Tsonga to je nic, takych porazil aj Roger a zostava nam Nadal. Hrali spolu len raz, na pomalsom harde na AO a tam to tesne urval Rafa. Takze mne v tom ziadny rozdiel nepride.. a hlavne 9 je viac ako 7.
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:34Od: Roger_Federer Re: Peter
Mimochodem 9 zari to bylo uz 2roky, co Rafa ziskal naposledy titul masters nebo Granslam z hardu..Lecos to ukazuje..
Stoji pak za zamysleni, jestli to naopak neni tak, ze behem let 08-12 nevytezil prave Rafa ze slabe konkurence maximum na hardu a trave, plus to ze Roger proste na neho neumel "zahrat".
To vsechno hralo Rafovi do karet.
Jak je mozne, ze zniceho nic tak umrel ve schvily, kdy se z Djokovice stal stroj, Federer se po roce 2013 dokazal postavit na nohy a uz dva roky pokud nepocitame antuku je nulovy??
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:36Od: Roger_Federer
Rafa je nulovy..
[ Reagovat ]
08.10.2015 23:46Od: Forehand
08-12, slabá konkurencia na harde?..Veď práve v týchto rokoch vyhrávali GS na harde výlučne (Federer-2x, Djokovic-4x, Nadal-2x, Murray-1x, Delpo-1x)...Veď to boli najsilnejšie roky hardu a Rafa tam dokázal zdolať jednak Rogera a jednak Noleho..Prečo sa v rokoch 08-12 nedokázali presadiť hráči ako Roddick, Hewitt, Gonzales, Baghdatis, prečo?..
[ Reagovat ]
09.10.2015 00:02Od: Roger_Federer
Aha, takze to dokazuje tvoji teorii slabe ery 03-08?
Tak jeste jednou..03-08..
Federer (o dva levly lepsi )a kopec hracu kteri dokazaly nacasovat formu a zahrat zivotni turnaj..Napr AO 05 ho dokazal porazit Safin v bravurni bitve a nasledne vyhrat turnaj..nebo Del Potro Us.open 09..hrac ktery predtim nehral jedine finale granslemz, nacasoval formu prosel turnajem a ve finale dokazal nemozne..porazil Federera.
To same Murray Us.open 2012 jeden turnaj poracka Djokovice..
Jasna ukazka toho jak umyslne meris dvojim metrem, abys shodil Federera.
[ Reagovat ]
09.10.2015 00:08Od: Forehand
A prečo tú formu Safin, Gonzales, Hewitt nedokázali načasovať v tých rokoch 08-12?..No lebo im aj tá forma stačila max na QF, keďže skor či neskor ich stopol hrac velkej 4..Dovtedy sa k tomu Federerovi do finále vzdy niekto dostat musel, lebo taký bol systém..:)

Ja o voze, ty o koze Dominik...Dobru noc :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 00:15Od: Roger_Federer
;), ale ja jsem nikdy netvrdil, ze Safin, Gonzales, Hewitt jsou nebo byly lepsi hraci nez Djokovic nebo Nadal..
Proc Murray nedokazal tu formu nacasovat a nema vic granslemu???
[ Reagovat ]
09.10.2015 00:20Od: Forehand
Murray by mal dnes zhruba 10GS nebyť Noleho, Rogera a Rafaela..Práve preto..

Gonzo, či Bagdatis nemali vo svojej polke pavúku žiadnu nepriechodnú prekážku, kdežto Andy xkrát stroskotal vo finále, či v SF no z 90% vzdy s niekym s TOP 3 hracov..
[ Reagovat ]
09.10.2015 00:22Od: Forehand
Tak keď uznáš, že Djokovic a Nadal sú lepšími hracmi akými boli Rogerovi konkurnti z rokov 04-07, je teda z toho logicky plynúce, že na okruhu bola s nimi vyssia konkurencia, je tak?..:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 00:49Od: Roger_Federer Re: Peter
;):)..:):)Ale ja stim nemam zadny problem.Jiste ze jsou lepsi.
Roky ti vysvetluju, ze me vadi to, ze dehonestujes umyslne hrace jedne ery, kvuli tomu aby si zhodil vysledky Federera.
Omic jineho ti v tech dokola diskuzich nejde., bouzel pro tebe se pravda nakonec ukazala.:)
[ Reagovat ]
09.10.2015 18:41Od: Tornes
Když už argumentuješ protivníky, tak se na ně podívej pořádně. AO 07 - porazil Djokoviče a následně b2b světovou 5, 6 a 9. To mi přijde jako zcela hodno GS titulu. Podobně zpochybňovat finále hráče, který na daném turnaji porazí světovou 2, 4, 7 a 17. Vždyť tahle bilance na většině turnajů stačí ne na finále, ale na titul!

A když říkáš, že má Djoker hodnotnější úspěchy z GS, tak tímto vlastně říkáš, že každý Federerův turnaj je hoden maximálně 0,75 Djokovičova (aby ti to vyšlo, že má Djoker víc). Tedy že v průměru každý protivník, se kterým Federer hrál, byl hoden pouze tří čtvrtin každého prodivníka, se kterým hrál Djokovič. To tvrdíš? A pak jsi schopen napsat, že ty hráče neznevažuješ...
[ Reagovat ]
09.10.2015 20:14Od: Forehand
Djokovic mal v Austrálii v roku 2007, 19 rokov..to sám uznáš, že bol na počiatku kariéry, hoci už vtedy naznačoval svoj výrazný potenciál...

Nie je doležité, aké čísla v rebríčku porazíš, ale kto sa za tými číslami skrýva..

Pre mňa je Nolda najlepší hráč na harde a za pár rokov ním bude aj oficiálne..Už ako tínedžer tam hral finále, v 20rokoch vyhral svoj prvý major, vyhrával finále s Nadalom, Federerom, Murraym...

Áno, Federer je stále úspešnejším tenistom, či celkovo alebo na harde..A on naozaj nemože za to, že v svojich najlepších rokoch nemal mimo antuku rovesníka svojho formátu..Ale tá konkurencia, ktorá prišla za 5 rokov bola proste lepšia, nechápem prečo sa tomu tak bránite a nekývnete tomu..Je skoro isté, že ak by bol ročník 86-87, tak v dnešných 29rokoch by nemal 16GS ako mal vo svojich skutočných 29rokoch...
[ Reagovat ]
09.10.2015 21:19Od: spaniel
Proč bych mel kývat nesmyslu? Jen proto, ze ho ks do kolečka pises v duchu "stokrát opakovaná lež se stava pravdou?"

Uz jen věta pro me je Nolda nejlepsim hardarem historie a casem jim bude i podle čísel... Zatim nim neni, pro tebe ale ano. Nejsi objektivni. Nikdy. V nicem. Vecne meleš o konkurenci RF, tak proc ti neni trnem v oku ta současná neexistující? Roger stary, Rafa spatny, Murray lol...kde je ta konkurence na hardu? Na trave? Objevit se ted Nalbandian, Safin, Davydenko v top forme, tak se konkurence na hardu zvedne 100x. Kde je nekdo jako Roddick na trave? Věř tomu, ze by z nej mel Nole bobky. Jedinou konkurenci je Fed 5 let za zenitem.
[ Reagovat ]
09.10.2015 21:46Od: Forehand
Nole čelí tento rok stále Murraymu, kto z tebou menovaných je lepší, než Murray?...Navyše Federer hral v NY výborne..
[ Reagovat ]
09.10.2015 18:57Od: Tornes
A k "Safin, Gonzales a Hewitt" - opravdu člověk tenisu znalý jako ty argumentuje těmito jmény? A u let 08-12?

Hewitt se nikdy nedokázal dostat do hry po zranění a od roku 06 už ho za konkurenci nikdo ani nepovažoval (respektive za výraznou, jinak je "konkurencí" vlastně každý hráč na okruhu).

Safin totéž - vynechal mezi 05 a 06 skoro půl roku a z tohoto zranění se také už nevzpamatoval. Nemluvě o tom, že skončil v průbehu sezony 09, takže dávat ho do období 08-12 je docela mimo.

A ptát se tak u Gonzalese je podobné, jako se tak ptát třeba u Berdycha nebo Tsongy. To jsou prostě hráči, u nichž je to vrchol a dosáhnou toho jednou dvakrát za kariéru.
[ Reagovat ]
09.10.2015 20:21Od: Forehand
A kým mam teda argumentovať, keď nie Safinom, Hewittom, Roddickom a ostanými?..Veď to boli hráči Rogerovej éry, jeho rovesníci, jeho "rivalovia", konkurenti...Áno, niektorých poznačili zranenia, ale to ešte viac ilustruje vybrakované pole na špici..

Ďalšou indíciiu je fakt, že vo veku cca 26-27 rokov prakticy všetci ustúpili z pozícií na úkor novej generácie (Nole, Rafa, Andy, ale aj Berdych, Tsonga a iní)...Presne títo menovaní dnes okupujú popredné miesta a budú ešte aj dva roky po 30ke...Ďalší dokaz ich top kvality..Tu samozrejme patrí aj Roger..
[ Reagovat ]
11.10.2015 12:18Od: Tornes
Podívej se na důvody, PROČ odešli. Všichni tři hráči, kterýma argumentuješ, neodešli proto, že by je mladá generace převálcovala. Odešli proto, že je zastihlo zranění, po němž se už nedostali na svou předchozí výkonnost, tj. řekněme něco jako del Potro. To že se zranili tedy podle tebe dokazuje, že jsou nekvalitní hráči? A del Potro též?
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:31Od: darek.vrana
Co má za smysl řešit soupeře ve finále? Prostě to byli nejlepší hráči na těch turnajích. Tohle znehodnocování kvůli tomu, koho vítěz porazil fakt nechápu. A o co je víc Murray než třeba Hewitt, Safin nebo Agassi? A nenapado tě, že třeba Hewitt má těch titulů míň třeba právě proto, že hrál v éře Federera, který vysbíral všechno? Taky by se na to dalo podívat optikou, že dnes má Djokovič jen tři soupeře, kdežto v éře Federera mohl vyhrát kdokoliv... Já Federera moc nemusím, ale má 17 GS a basta. Naprosto irelevantní poznámka tohle.
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:35Od: Roger_Federer
Ale tohle vsechno Peter vy.
On proste musi snizovat Rogera, aby si do rovice mohl dosadit Rafu.Nic jineho mu nezbiva..
Nejlepsi batom je, ze ted uz do toho musel zakomponovat i Djokovice, aby mu to vubec nekdo jeste "zral" :)
[ Reagovat ]
09.10.2015 10:41Od: Forehand
Nie je to irelevantné, je to úplne relevantný argument, ktorý ukazujuje odlišnosť konkurencie...Novak získal 10GS, (3xMurray,3xNadal,3xFederer,1xTsonga)...Ty ozaj nevidíš, kto mal na ceste za titulmi ťažších protivníkov?...
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:27Od: darek.vrana
A proč je Murray těžší? Jak víš, jak by na tom byl s tituly Murray v době Safina, Hewitta a dalších? Proč si zákonitě myslíš, že dnešní hráči jsou lepší? Vždyť Murray má jen 2 GS, to není žádné eso. To je úplně stejný level jako tihle Safinové a spol. Federer musel porazit to nejlepší, co bylo. Kdyby nebyl tak dobrý, tak by třeba taky byla "velká čtyřka" a o tituly by se dělili dejme tomu Roddick, Hewitt a Safin a ti hráči by hned vypadali jako těžší konkurence. Tohle jsou fakt nesmyslné argumenty. Já mám taky radši Nadala, ale tohle je zbytečné. Federer je zatím pořád nejúspěšnější, i když je tam kaňka v podobě h2h, ale je to prostě tak.
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:30Od: darek.vrana
Murray je v podstatě takový Chang 90. let. Dobrý, pořád v závěrečných kolech, ale tituly nesbírá. Myslím, že se trochu přeceňuje. Takoví hráči byli v každé generaci.
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:53Od: Forehand
Darek, Murray má síce rovnako titulov ako Safin, či Lleyton, čiže dva, no je to o level lepší hráč..Tu ide o to, že Safin vypadával kdekoľvek s kýmkoľvek, často v 1-3. kole GS a pritom mal len jednéhoo nepriechodného súpera Federera..Murray má omnoho tazsiu pozíciu, má proti sebe troch fenoménov a ak z GS vypadne, tak zhurba z 80% vždy len s nimi...Áno, Safin má rovnako ako Andy 2GS, avsak dosiahol len 7x SF GS, Andy ich má na konte 15, a Marat sa od roku 2007, nástup "novej generácie" dostal za tri roky len raz ďalej ako do 3. kola GS..

Porovnanie s Lleytonom, Roddickom a ostatnými vyznieva podobne..
[ Reagovat ]
09.10.2015 11:55Od: Forehand
Tak Murray dokonca 17x SF Grandslamu..
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:05Od: Cico93
a ešte veľa pred sebou.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:13Od: Forehand
Nemam to nastudované a overené, no kolko z tych 17SF hral Andy s niekym inym, nez s hracom top 3?..

Apropos, Michael Chang..Plati to isté, čo u Lleytona, Safina...Len 8krat SF GS, inak často kolapsy v 1-3. kole..

Ja som to pisal xykrat a zopakujem to znova..Federerova dominancia nebola v extra slabej konkurencii, bola v podstate štandardná, slabou vyznieva len v porovnaní s nasledujúcou dekádou..
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:24Od: Pe3k
No slabý je akorát tak tvůj argument (jako obvykle). Takový Wawrinka naprosto průměrný v éře Federera a nyní vyhrává grandslamy, když je mu přes 30. Andy je jistě kvalitní hráč, pravděpodobně lepší ne Chang nebo Safin, ale podívej se, jaké má výsledky 34 letý Federer, který je 8 let za zenitem s Murraym? Andy není schopen uhrát set...Federer naprosto dominoval své éře a nyní o 10 let později je stále druhý na světě, což svědčí jen o tom, že nejslabší éra je teď. Je tu sice Novak, který dominuje, ale kdo pak? Nikdo, ostatní se mu ani nepřibližují...
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:30Od: darek.vrana
Pro mě gs jako gs, éra neéra. Taky nikdo nesrovnává, jaký titul ms v efotbale je cennější. To se objektivně zhodnotit nedá. Každý má v něčem pravdu. Jediný nezpochynitelný fakt je počet gs.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:35Od: Pe3k
Souhlas. Jen se snažím poukázat na fakt, že pokud Federer dominoval a vyhrával gs díky slabé éře, jak to, že ještě nyní je druhý nejlepší na světě a postoupil do dvou gs finále? Kde jsou všichni ti špičkoví hráči této silné éry? Jak to že jsou všichni až za starým Federerem? Roger loni touto dobou dokonce bojoval o post světové jedničky, tomu někdo říká silná éra? Silný je akorát Djokovic.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:53Od: Forehand
Ale veď nikto nespochybňuje, že Federer je top hráč ty tupelko :)...Veď to s tým vobec nesúvisí, bavíme sa o jeho konkurencii..Novaka snad nikto spochybnovat nebude a reč je teda o Murraym, ktorý vzbudzuje rozdielne názory v celkovej hierarchii..
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:58Od: Pe3k
Federer dokázal porážet hráče všech generací s kterými se potkával. Aggasi, Sampras a spol., jeho generace Hewit, Safin, Roddicky aspol., Djokovice, Můru a spol a i současné mladé pušky. Z toho plyne, že Federer je nejlepší, jediný kdo to na něj uměl byl Nadal.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:31Od: Cico93
Tak na rýchlo som napočítal 11.
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:01Od: Forehand
Je to tuším 10/7...Ešte zreteľnejšie to vyplýva z úspešnosti..Zo 7 SF bez tria RF,RN,ND vyhral 6krat..

A z tych 10 SF vyhral tusim len SF s Rafom a Rogerom..
[ Reagovat ]
09.10.2015 13:09Od: Cico93
hej, hej máš pravdu.
Započítal som tam omylom AO 10. Tam síce porazil Rafu, ale bolo to QF nie semi.
[ Reagovat ]
09.10.2015 12:26Od: darek.vrana
Asi tenkrát byla větší konkurence, když mohl prohrát s kýmkoliv.;-)
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:16Od: Herbert_Hoover
Pokud by se Nolemu podařil majstrštyk v podobě výhry i v Šanghaji, Paříži a na TM, tak zvýší svůj rekord v počtu titulů za sezonu na 11, čímž překoná Rafovu sezonu 2013 a přiblíží se na dostřel Rogerovo rekordu ze sezony 2006 :) V příští sezoně vyhrát Roland Garros, zkompletovat GS a můžou ho prohlásit za svatého. :)
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:22Od: Herbert_Hoover
*zkompletovat Masters tam mělo být oj
[ Reagovat ]
08.10.2015 18:52Od: kada.tom
Snad to Novak dotáhne k titulu v Pekingu, Šanghaji, Paříži a v Londýně :-)

Leda, že by něco z toho vyhrál Andy, Marin nebo Kei s Tomášem :-)
[ Reagovat ]
08.10.2015 18:56Od: Herbert_Hoover
s Rogerem nepočítáš? Nebo mu jen nepřeješ? :)
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:06Od: kada.tom
s ním nikdy a ze zásady nepočítám :-D
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:20Od: Herbert_Hoover
Tak to jo :D no myslím si, že Paříž vyhraje Novak :) a v Šanghaji to může být docela dobrá mela, nakolik se tam v minulosti dařilo všem třem, nejvíc asi Andymu ale to už je taky nějaký pátek..předloni nebo kdy tam ale svedl s Novakem velkou bitvu :) plus ty dva tituly z minulosti..je to zkrátka jeho úrodná půda :)
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:07Od: Smazaný účet
Šanghaj vyhraje Simon. Nahradí loňské nečekané zaváhání ve finále.
[ Reagovat ]
08.10.2015 20:27Od: Mayo
Šanghaj je absolútne otvorený. Tam to môže vyhrať hociktorý z tých troch.
[ Reagovat ]
08.10.2015 19:07Od: gigin
To se podmiňuje. U Kádi teda určo :DD
[ Reagovat ]
08.10.2015 17:46Od: Mayo
Kks Djokovič najlepší všetkých čias.
[ Reagovat ]
08.10.2015 17:40Od: Kozoroh Djoker - Peking
Pekingský turnaj Novakovi mimořadně sedí, nedivil bych se, kdyby rekord v počtu titulů z turnaje hraného na betonu ustanovil No1e právě v Pekingu na čísle 8-9.
Další soupeř Djoka bude o poznání těžší - John Izzy. Ale Djok si s ním poradí.
[ Reagovat ]
08.10.2015 17:14Od: gigin Mašina,
se rozjela. Toto jen tak někdo nezastaví. Doufám, že nepřijde nějaké zranění, nebo tak. Jeď draku, vyhraj to všude celé...
[ Reagovat ]
08.10.2015 17:43Od: Kozoroh
Jj a nejen Peking, i Šanghaj je třeba dobýt, aby No1e vyrovnal svůj (2011) a Rafův rekord (2013) v počtu titulů Masters za jednu sezónu. Tak snad v Číně zválcuje konkurenci raz dva :))
[ Reagovat ]
08.10.2015 17:58Od: gigin
Nevidím žádnou indicii, aby tomu tak nebylo. Pořád mne jebou ty dva mečouni Ernieho, co proti němu měl :DDDD
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist