Famózní Halepová smetla ve finále Serenu a slaví druhý grandslamový titul!

  • WTA WIMBLEDON - Simona Halepová slaví ve Wimbledonu druhý grandslamový titul. Rumunská tenistka dnes po vynikajícím výkonu smetla ve finále slavného turnaje v londýnským All England Clubu sedminásobnou šampinku Serenu Williamsovou dvakrát 6-2 a slaví další životní úspěch.
    13. 7., aktualizováno | Aktuality |  315 komentářů
    Simona HalepováSimona Halepová 
     

Sedminásobná wimbledonská šampionka a loňská finalistka Serena Williamsová měla letos ve Wimbledonu další šanci konečně vyrovnat rekord Margaret Courtové v počtu grandslamových trofejí. Jako poslední jí v cestě stála Simona Halepová, která se do wimbledonského finále probojovala poprvé v kariéře.
Sedmatřicetiletá Američanka proti o deset let mladší Rumunce vyhrála 9 z 10 soubojů, ten úplně premiérový se před osmi lety odehrál právě v londýnském All England Clubu. Naposledy v souboji bývalých světových jedniček uspěla na letošním Australian Open.

Průběh úvodního setu wimbledonského finále pravděpodobně mnoho lidí překvapil. Do boje o titul totiž famózním způsobem vstoupila rumunská tenistka, jež si díky skvělému pohybu a bezchybné hře vypracovala během pár minut vedení 4-0. Halepová dostávala favorizovanou Američanku do dlouhých výměn, ve kterých měla díky výborné obraně značnou převahu. Postupně se hra Williamsové zlepšila, Halepová ale náskok udržela a po 27 minutách hry získala první dějství na svou stranu poměrem 6-2.

Obě tenistky trefily v prvním setu osm vítězných úderů, podstatný rozdíl byl ale v počtu nevynucených chyb - Američanka chybovala desetkrát, Halepová však pouze dvakrát.

Zkušená Američanka v úvodu druhého setu začala Halepové šlapat na paty, hecovala se a snažila se rychlými údery dostat Halepovou pod tlak, rumunská tenistka se ale nedala a dál předváděla téměř dokonalý výkon. Zlom přišel za stavu 2-2, kdy Rumunka poprvé ve druhé sadě prorazila podání Američanky a dostala se znovu do vedení, o které už nepřišla a Williamsové další hru už nepovolila. Halepová hrála pestrý tenis, v průběhu celého utkání se dopustila pouhých třech chyb a po hodině hry slavila vítězství dvakrát 6-2.

"Simona dnes hrála jako z jiné galaxie a já jí musím pogratulovat, protože její výkon byl opravdu skvělý," řekla po utkání poražená Williamsová. "Já jsem moc ráda, že jsem tu postoupila do finále, byly to krásné dva týdny a moc děkuji všem za podporu."

"Hodně jsem pro tenhle moment dřela a moc jsem si to užila. Jsem šťastná, že jsem tu a že jsem vyhrála. Snažila jsem se přijít na kurt a nechat na něm maximum, což se mi podařilo," hodnotila utkání Halepová. "Hrát proti šampionce jako je Serena je hodně náročné, ale já jsem věřila ve svou hru. Byla jsem nervózní, přála bych vám vidět můj žaludek, ale v takovém zápase si prostě nemůžete dovolit žádné výkyvy," smála se Rumunka.

"Vždy jsem si přála hrát finále Wimbledonu a teď se mi to splnilo. Pokud vyhrajete Wimbledon, stane se doživotním členem klubu, a to byla jedna z motivací tu vyhrát. (smích) Je to pro mě obrovská čest hrát na tomto kurtu před tolika slavnými lidmi a před královskou rodinou."

"Letos jsem začala cítit, že můžu hrát dobře i na trávě a už teď se těším na příští rok. Děkuji všem, kteří mi pomohli dostat se tam, kde jsem teď. Jsem vám všem moc vděčná," dodala.

Po loňském triumfu na Roland Garros slaví Halepová druhý grandslamový titul. V žebříčku se díky tomu posune ze sedmého na čtvrté místo a na účet si připíše odměnu 2,35 milionu liber (asi 70 milionů korun).

Williamsové naopak znovu unikla šance vyrovnat rekordních 24 grandslamových vavřínů Australanky Margaret Courtová. Po narození dcery Olympie v září roku 2017 Američanka prohrála třetí grandslamové finále v řadě, což se jí stalo poprvé v kariéře.

V 37 letech a 290 dnech se Serena Willimasová nicméně stala nejstarší finalistkou grandslamové dvouhry žen a překonala tak Martinu Navrátilovou. Česká rodačka v roce 1994 prohrála finále Wimbledonu v 37 letech a 258 dnech.

Mladší ze sester Williamsových Serena už postupem do finále překonala hranici 90 milionů dolarů (přes dvě miliardy korun) vydělaných na odměnách. Američanka je přitom jedinou tenistkou, která se dostala přes 50 milionů.

• WIMBLEDON 2019 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 38,000.000 liber
sobotní výsledky (13. 07. 2019)
• Dvouhra žen - finále •
Halepová (7-Rum.) - S. Williamsová (11-USA) 6-2 6-2
Petr Pokorný, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (315)
14.07.2019 14:12Od: paddy
Serena: ?The day I stop fighting for equality and for people that look like you and me, will be the day I am in my grave,?

https://www.tennis365.com/wta-tour/serena-williams-the-day-i-stop-fighting-for-equality-will-be-the-day-i-am-in-my-grave/
[ Reagovat ]
14.07.2019 15:20Od: Pedronegro
obvyklé blbé slinty ...
[ Reagovat ]
14.07.2019 02:52Od: FerrariF50
Tak jsem se podíval teď na celý match, jelikož moc dlouhý fakt nebyl :) A jako uznávám, že Simona hrála skvěle, ale bylo to dáno myslím hodně tím, že to na druhé straně hrálo fakt dost hrozně. Takže super :)
[ Reagovat ]
14.07.2019 04:08Od: FulnekUltras
Zrovna tak se dá říct, že TO by třeba na Simonku i mělo, kdyby mu dřív neodešla hlava - stejně jako Barče v SF. Vůle chrámu nakonec rozhodla nejlíp, jak se dalo a Kongovi psychiatři budou mít v nejbližších týdnech zase plno práce. ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:39Od: Herbert_Hoover
Cabal s Farahem slušný progres od kolumbijských challengerů na hlíně :) Přál jsem jim to dnes víc, ale trošku mě naštvali, že to nedali ve čtyřech.
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:00Od: paddy 4hra mužů skončí rvačkou
Mahuta před chvílí trefili 2x za sebou (rameno a rozkrok) a celkově potřetí
Mahut pak trefil Cabala
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:05Od: paddy
Ostapenko zítra plánuje nastřelit rozhodčí a pak i sebe samu

to nejsou náhody, prý za tím jsou vyhecované sázky mezi hráči
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:21Od: Vlk-v-trave
Spíš měli organizátoři štěstí, že na druhé straně saka nebyl pár Gasquet-Simon, taky by tam mohli být až do pondělka:)

A rvačka byla? Kolumbie nakonec slaví koukám...
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:27Od: rybicka
Rvačka nebyla, byly slzy.
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:57Od: Vlk-v-trave
Tak to jo.:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:59Od: Hook2424 Vyšlapaná tráva
Nemuzu se ubranit pocitu, ze vyslapana trava na konci 2.tydne Wimbledonu, je uz tak trochu jiny povrch, nez na zacatku turnaje. Sedi to daleko vic defenzivnim, behavym hracum, kteri vsechno dobehnou, vsechno vrati a jsou schopni z obrany prejit do protiutoku. Simona je takovy Djokovic v sukni.
Proto, si myslim, že kdyby hrál Roger s Novakem na kurtu ze začátku turnaje, tak by ho dal, ale na téhle hlíně Novak všechno doběhne a vrátí !
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:15Od: annah
Fnále ženské čtyřhry se dnes hrát nebude! Až zítra po mužském finále.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:17Od: tommr
to už je oficiální?
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:21Od: annah
Asi jo, říkal to teď komentátor mužského debla.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:21Od: annah
Prý mají tu informaci od Báry Strýcové.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:23Od: pockerface
To je taky nápad dát ženský debl až po mužským. Zvlášť, když musí hrát na 3 vítězné sety a ví se, že tyhle zápasy trvají i 5-6 hodin. To organizátoři moc dobře nevymysleli.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:25Od: annah
Ale takhle se aspoň jeden zápas odehraje celý. Kdyby hrály nejdřív ženy, tak by mužský zápas asi museli uprostřed přerušit a dohrávat v neděli.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:29Od: tommr
ale odnesli by to aspoň ti kdo ty průtahy zavinili. Takhle to odnesou ženský, který za to nemůžou ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:55Od: Jan
To není vina, že hrají dlouho. Když jsou vyrovnaní a nevyhrají ve 3 setech.
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:03Od: tommr
v první řadě je to o neschopnosti organizátorů odhadnout průběh zápasů a správně stanovit jejich začátky a pořadí. Někdy mi příjde, že organizátoři tenisových turnajů jsou mentálně postižený ...

Hráči tomu ale taky přidávají neustálým zdržováním. Jen Mahuta jsem tam viděl dneska třikrát simulovat zranění po zásahu míčkem podobně jako to dělají fotbalisti ...
[ Reagovat ]
14.07.2019 00:13Od: Jan
V tom případě mu měli naříznout míčky :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:32Od: paddy
hlavně když tam hraje Mahut - viz můj koment v článku s ženskou 4hrou
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:42Od: tommr
Mahuta by vůbec neměli pouštět na kurty kde se hrajou i jiný zápasy nebo by měl vždycky začínat až jako poslední ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:50Od: paddy
Zápas je velmi podezřelý. Nemůžou se breaknout a když ano tak je hned rebreak. Před chvíli podruhé. Samozřejmě na to nekoukám, jen malé chvilky, protože nechci ztratit celou sobotu.
Myslím, že asijská sázkařská mafie sází na délku záapsů a Mahut je v tom dlouhodobě namočený.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:55Od: FulnekUltras
na tom něco bude ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:22Od: pockerface
Vždyť zatáhli střechu, tak to můžou hrát i do půlnoci ne? Dříve se snad na centru hrálo i do 23 hod?
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:25Od: pockerface
Pokud Báru zrušili, tak ani ne asi, že by hrály třeba do 23 hod. Ve Wimblu je vlastně i o hodinu méně, ale asi z důvodu, aby si tráva do zítra odpočinula a byla slušná na finále Roger x Novak.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:15Od: vrabejka
Simona dokonalost a Serena opět ve finále Wimbledonu dostala randal to se nikdy neomrzi :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:56Od: turista
Pan administrátor se opět ve svém tipu na vítěze netrefil
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:47Od: Pedronegro
OT - jen dotaz k bratrům Slovákům - Havrilla v komentáři mluví o Kolumbijcích jako o Kolumbijčanoch - je to správně slovensky? přijde mi to divné - to by obdobně mohl mluvit o Francijčanoch ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:57Od: peRFect
Jožovo názvosloví - ať už je správně, či ne, mě osobně baví :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:07Od: Nola
je to spravne slovensky
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:17Od: Pedronegro
dík za info :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:22Od: Nola
je celkom zaujimave, ze na TP nemame ziadny problem s cestinou resp. slovencinou, ale trebars vasa mladez nerozumie slovensky, asi by mali sledovat tenis a komentare Joza Havrillu :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:26Od: sojka1
velmi se omlouvam za OT, ale nedavno jsem problem resila. Je "šarha", prosim, kat nebo ras (pohodny)? :-))
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:31Od: annah
To jsem sama zvědavá, co to je, s tímhle slovem jsem se nikdy nesetkala.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:32Od: Nola
ani ja, priznavam sa a hanbim sa :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:41Od: Pedronegro
taky jsem to nikdy neslyšel, toto jsem našel
Význam slova ?šarha? v Slovníku slovenského jazyka šarha, -u, mn. č. -ovia muž. r.
1. zamestnanec obce, ktorý chytá potulujúce sa psy, zabíja psy zostarnuté al. choré, šinter;
2. kat, lotor, najatý vrah
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:41Od: blixa
Obojí :D Tedy v prvním významu je to ras, pohodný, prostě člověk co odchytává psy. V druhém pak něco jako surovec, hrubý člověk, přeneseně i kat, lotr a pod.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:44Od: FulnekUltras
kat je kat, takže nejspíš to bude ten antoušek ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:49Od: George_Renel
Co si já pamatuju, tak určitě ras neboli pohodný.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:53Od: George_Renel
viz: https://plus7dni.pluska.sk/domov/podvyzivene-chore-zranene-psy-osadach-prezivaju-otrasnych-podmienkach
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:57Od: FulnekUltras
tak to má být - žádný suchý slovník, ale praktický příklad
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:55Od: sojka1 Re: dekuji vsem....
.... :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:29Od: annah
Slovenština je velmi krásná; měkká a lahodná na poslech - proti tvrší češtině. Já občas zkouším své děti z různých slovenských výrazů, které jsou odlišné od české verze. Často se děti nechytají, i když jsou už docela velké... :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:33Od: sojka1
je to opravdu velmi expresivni a stavnaty jazyk, ja jsem kdysi nemela vzdycky nervy na nase prazske "ctvrtky" = fronty, tak jsem jezdila nakupovat knizky do Bratislavy a urcity zanr mi prijde v cestine jako ucinena pliva... :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:41Od: Nola
slovencina ma na rozdiel od cestiny vo svojom repertoari jeden velmi zaujimavy vyraz, nie je spisovny, ale Slovak si nim pomoze kedykolvek :D vy pouzivat hele, my j..at
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:54Od: Pedronegro
my používáme hele a vy j..at? to nějak nechápu :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:56Od: annah
Taky nechápu.
[ Reagovat ]
13.07.2019 23:01Od: sojka1
jeste si to tu, pro poradek... :-)) projizdim, takze my rekneme: "hele, to se stane" a Slovaci: "at se to stane"??? Nooo, uz jsem tu nejak psala, ze jsme ve vsem pozadu... :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 23:40Od: VlS
Sojko, adekvátní hele, to se stane je ?stane sa? neto ? aj to sa stáva?. At sa to stane má trochu jinej význam, asi jako? tak hlavně, aby se to stalo? a podobně. Sicejsem Slovenštinu nikdy nestudoval, ale posledních 9 let před důchodem jsem byl jako expatriot na slovensku a myslím, že to mám docela naposlouchaný. A pozor, stejně jako není jedna čeština - vezmi si odchylky plzeň - Praha-Brno - Ostrava, tak jsou rozdílyi ve slovenštině. Zajeď do Sniny abudeš přemýšlet, co je to za jazyk.
[ Reagovat ]
13.07.2019 23:47Od: Pedronegro
zahanbeně přiznávám, že teď tomu rozumím ještě méně, prosím více polopaticky :)
[ Reagovat ]
14.07.2019 00:32Od: FulnekUltras
celkom tak, ficko ;-)
[ Reagovat ]
14.07.2019 13:32Od: Pedronegro
díky, to mě napadlo hned jako první, proč je to místo našeho hele mi nedává stále smysl ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:52Od: annah
Taky jsem četla pár knížek ve slovenštině. třeba Jih proti Severu.
Dodnes si památnou poslední větu příběhu, která vystihuje osobnost Scarlet, vybavím jen ve slovenštině: Aj zajtra je dieň. (Teda teď si nejsem jistá tím háčkem nad n):-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:59Od: sojka1
v cestine to bylo: Dnes na to nebudu myslet, az zitra.... :-))
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:02Od: annah
Slovenská verze je teda mnohem hezčí. :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:00Od: Pedronegro
háček je dobře, i je navíc :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:03Od: annah
Díky za upřesnění. Už je to dávnmo, co jsem knížku četla.
[ Reagovat ]
13.07.2019 23:53Od: VlS Re: to Annah
která slovenština?
[ Reagovat ]
14.07.2019 01:23Od: turista
Ale význam slovenského slova somár to děti obvykle znají.
[ Reagovat ]
14.07.2019 01:24Od: turista
Ale často ani dospělí Češi nevědí rozdíl mezi strýko a ujo. Jeden slovenský kolega mi to vysvětlil.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:39Od: PetaM
Není to zajímavé. Slovenština je nezajímavá a strašně teploušká. Stačí mi tady komentáře Slováků. Snaží se být strašně ostří, ale díky jazyku to vypadá hrozně přitepleně. Třeba takový Forehand. Jeho číst, to je dokonalé gay počteníčko.

Na druhou stranu, k holkám se to celkem hodí. :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:40Od: PetaM
*teploušská
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:44Od: Nola
teply jazyk? zaujimave.....
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:55Od: annah
OMG...
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:59Od: annah
Ten nepříznivý dojem nebude ale jazykem, spíš osobou mluvčího, která jen fakt strašná. To se hned tak nevidí.
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:41Od: spaniel
Spíš si do slovenštiny projektuješ své hluboce ukryté touhy... Deeply closeted gayman. Už je to, že si místo Petr dáš nick Peťa. To je jak podprahova zpráva ve smyslu má řit čeká.
[ Reagovat ]
14.07.2019 04:30Od: slacker
mas recht, Peta je gayu lord
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:42Od: VlS
Peťo, jeď do Nitry, nebo do Žiliny, sedni si na náměstí a začni tam svou tezi vysvětlovat. Během pár vteřin budeš mít natrženou řiť - kanadou. Takhle dementní tezi jsem snad ještě v životě neslyšel.
[ Reagovat ]
14.07.2019 00:36Od: FulnekUltras
Tak v Žilině ve čtyři ráno kromě soboty a neděle bych si to možná ještě lajznul... ;-)))
[ Reagovat ]
14.07.2019 00:37Od: FulnekUltras
radši ve tři ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:13Od: Mr.Pink
jen to ne, joza vzdy vypinam :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:19Od: Gulbis
a je po slovensky ta smeč nebo ten smeč?
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:20Od: FulnekUltras
tá smeč ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:44Od: turista
Dobře tak!
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:34Od: Herbert_Hoover
Simča byla perfektní, ale stejně se neubráním dojmu, že mohla Serena hrát daleko lépe a že těch nalitých míčů zazdila moc. Prostě mentálně na to už nestačí a když cítí tlak dlouhých výměn a nutnost odehrát několik úderů navíc, těžce selhává. Mimochodem první eso až v sedmém gemu druhého setu? :) Serena měla přitvrdit už ze začátku a dle mě se hrozně snadno vzdala, prostě už neměla mentální sílu. Prohrává s Karol, Osakou, Angie i Simčou to jest s různými herními styly, to už prostě není jen tak. :) Pořád je schopna mimo antuku porazit většinu hráček, ale s těmi absolutně nejlepšími v konečných fázích GS už prostě bude ztrácet. Divil bych se, pokud by ještě vyhrála GS, muselo by se sejít hodně věcí. Každopádně Simči to nejde nepřát, velmi sympatická. Nicméně jsem nečekal, že by Wimbledon kdy vyhrála, leč za aktuálního stavu věcí ve WTA nelze predikovat nic. Gratulace a jen tak dále.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:08Od: pockerface
Simona umí chytit šanci za pačesy. A to je to co chybí Karolíně Plíškové. Tráva je taky Simony nejméně oblíbený povrch, nebo spíš není to povrch pro její styl hry,ale prostě si řekla, že by chtěla zkusit vyhrát Wimbledon, no a povedlo se. Sice jí to trvalo, ale povedlo. Karolína ne, tam si do hlavy nasadí, že prostě je to neoblíbený turnaj a už před turnajem se spokojí, že pro ni bude úspěch 3.kolo a taky to tak dopadá. Letos sice došla nejdál,ale tímhle co si nasazuje do hlavy nikdy žádný GS nevyhraje. Ale třeba se mýlím a letos vyhraje USO. Kdo ví.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:15Od: tommr
Petra Kvitová to má podobně na USO a dalších velkejch turnajích v Americe. Prostě už tam jede s tím, že se jí tam nedaří a že tam nemůže vyhrát ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:21Od: pockerface
Přesně, to už je asi trošku ta naše mentalita. Pořád je mezi Čechy zakořeněné, že vysoké sebevědomí= strašný namyšlenec, který nemá pokoru atd. Tak proto před turnaji pořád slyšíme nevím co od sebe čekat, půjdu míček po míčku, úspěch bude dostat se do 2.týdne.....
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:55Od: LukasH
To si úplně nemyslím. Petra vyhrála Montreal, byla dvakrát v semifinále v Cincy a na USO tenkrát mohla být v semi, kdyby těsně neprohrála s Venus. A Karolína se taky teď ve W snažila. A Simona? Teď jí to skvělé vyšlo, ale třeba letos na FO hrála hrozně. Nebo tenkrát na USO, jak vyřadila Azarenku po krásným boji a v dalším kole to "jakoby" odevzdala.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:56Od: LukasH
Serena hrála strašně, to je bez debat. Opravdu zašlá sláva oproti minulým létům.
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:26Od: Herbert_Hoover
Prý bude hrát Cinci a Toronto před USO, potřebuje mentální boost v podobě turnajového titulu. No je to prostě o té psychice..
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:41Od: FulnekUltras Simonka
Sympatická, krásná, pracovitá ŽENA. V Rumunsku oblíbená mnohem masověji, než třeba Petra u nás. Ani Ilie Wimbl nikdy nevyhrál, takže počítám, že dnes to tam ve městech i na poslední horské samotě bude velké. ;-) HAIDEEEEEE ROMANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:17Od: blixa
Byl jsi tam na nějaké "poslední horské samotě" ? Leda tak howno. Tam nemají ani to nejmenší ponětí, že existuje nějaký tenis.
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:21Od: FulnekUltras
Někde mají dokonce i televizi. A při vší úctě pochybuju, že by u nás Petra s GS trofejí zaplnila fotbalový stadión.
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:23Od: Kojinho
Jsou tu sice velké sociální rozdíly a ve vesnicích skutečně někteří lidé asi tenis neřeší, ale města jako Bukurešť, Brašov, Kluž a Sibiu strčí svou kulturní vyspělostí mnohá česká města do kapsy.
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:29Od: FulnekUltras
Hlavně za posledních 20 let se civilizační poměry rozhodně výrazně zlepšily. Netvrdím, že v čistě cikánské osadě má každý satelit.
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:33Od: blixa
Žvaníš blbosti. Horské samoty nemají ani elektřinu. Víš úplný howno.
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:35Od: FulnekUltras
Agregáty, soláry - to všechno před 30 lety skutečně nebylo. Ale samozřejmě, že někteří ovčáci si to užijí až s delším informačním odstupem. ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:37Od: Kojinho
Můžu potvrdit. Já tu byl i loni a jsou tu signifikantně lepší silnice, v Transylvánii je víc zpřístupněných památek, větší orientace na byznys atd. Za jediný rok.
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:21Od: Kojinho
Jsem v Sibiu a žádné velké oslavy Simony tu nejsou. Což je škoda.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:18Od: tommr Bára Strýcová
se dneska toho finále vůbec nemusí dočkat. Mužskej debl se už hraje víc než dvě hodiny a odehraný jsou jen dva sety z pěti. Pokud budou ti matláci pokračovat podobným tempem i nadále tak neskončí před desátou hodinou a pak už by se zřejmě nemohlo hrát. Nebo se ve Wimbledonu může hrát i po 22.hodině? Ví to někdo?
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:42Od: annah
Komentátor zmiňoval nějaký zápas, který začal v půl 11. A hraje se prý do půlnoci.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:43Od: FulnekUltras
Zítra je taky den. ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:02Od: FulnekUltras
dneska nejdřív za hodinu...
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:23Od: dunphy
Hrozně srandovní, že jakmile profesionální sportovci "zdržují" vybraný ženský zápas, tak jsou nějakým matlákem nazýváni jako "matláci" :DDD
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:46Od: Jan
Zápas jsem neviděl, neměla tam Serena nějaké excesy ? :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:09Od: slacker
jako cerna hrala provokativne v bilem
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:11Od: annah
Zrovna jsem se chtěla na totéž zeptat. To tam snad spala- při takovém vysledku, anebo Malá urvana máš hrála tak dobře? To je teda vítězka Wimbledonu - horší by byla už jen její soupeřka.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:12Od: annah
Aha. Ty ses vlasne ptal na neco jineho.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:30Od: Jakub
No samozřejmě. Klidně si sedala pri vymene stran, ani míčky nesbirala. No co mám povídat hrůza. Okamžitě bych ji sebral prize money.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:45Od: FulnekUltras
Od samého začátku tahala za kratší konec, takže vlastně k žádným špumprnáglům nedostala příležitost. Na USO doufejme skončí už dlouho před finále.
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:42Od: Jan
Kdo by to čekal. Zdálo se, že Serena přejede Simonu jako Báru, ale nestalo se :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:46Od: FulnekUltras
Barča jí moc brzo povolila, a to se pak nemůže divit.
[ Reagovat ]
13.07.2019 22:01Od: Jan
Tam to asi bylo i o hlavě. A pak ty rány, co dává Serena nejen že sotva vrátí, ale aby je umístila kam chce a tím Serenu rozběhala. Simona takhle hrála ?
[ Reagovat ]
13.07.2019 23:23Od: FulnekUltras
Ano - hlavou prostě Baru povolila dřív, než se stačila od začátku nervózní SW dostatečně rozklepat. Pak už je to vlastně jen o překlápění vlny.
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:40Od: Newcombe Díky Simono
Potěšila jsi mne
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:39Od: RF46
Gratulace. Nicmene...dva sety na finale je proste malo... To ze Halepka porazila Serenu je samozrejme dobre pro tenis.
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:19Od: Hector21
Nuda... Ale menší zlo zvítězilo.

Gratulace Simče.
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:11Od: Vlk-v-trave classic one:)
Na kurtu n.1

Hass, mr.Scud vs. Clement, Llodra:)

Začátek vypadá dobře.
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:05Od: 151bar151
Mně bylo vlastně jedno, která z nich vyhraje. Ale nechápu, jak dokázala Halepová takhle smáznout Serenu ve finále toho nej turnaje světa, když v posledních letech spoustu finále na méně důležitých turnajích, kde není takový tlak, prohrála třeba 6-0 6-1. Navíc doteď Serenu neporazila.
A Serena by se nad sebou měla zamyslet, tohle už vypadá na nějaký psychický blok z finále GS. Asi se tak moc chce dotáhnout na Courtovou, až ji to svazuje. No nevím, tyhle prohry v poslední době (Osaková, Kerberová) jí IMHO ubírají na kreditu. Možná by bylo lepší včas skončit, než těch porážek bude ještě víc.
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:47Od: Alien
A to, jak Simona porazila Serenu v r.2014 na TM 6 : 0, 6 : 2 se nepočítá?
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:50Od: FulnekUltras
Simonka se dneska - i díky všem dosud nabytým zkušenostem - dostala zavčas do Petiny demoliční zóny, a už nepustila.
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:38Od: spaniel
Bohužel jsem finále nemohl sledovat, ale výsledek mne udělal velkou radost. Simonu mám hodně rád a Serenu vůbec, není o čem. Gratulace Davorovi :) Ještě zítra Roger a máme dvojí radost, kozorohu :p
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:44Od: svetova.dvojka
To bylo 55 minut skvělého tenisu, hlavně tedy od Simony...
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:57Od: Davor1
Vďaka bratu :) Zajtra som v plnej zbroji s FFF :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:24Od: FulnekUltras Vidím to jako dnes,
když si v té fázi zápasu už zřetelně lepší Simonka při SF Wimblu 2014 s Evženou zvrtla kotník. Kdoví, jak by tenkrát finále dopadlo. Na to se ale nehraje. Dneska se chrámová karma vrátila. Ještě jednou dík za nádherný zážitek, holčičko též tak trochu NAŠE... ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:06Od: 151bar151
Ona má nějaký vazby na Česko?
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:52Od: rybicka
Tak ledaže je Evropanka. Nebo má FU nějaké tajné vazby s rodinou :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:06Od: drabona Simonu
jsem viděl hrát na trávě velmi dobře a když už se stalo, že se nedostala do finále žádná z našich, tajně jsem doufal, že ten US metráček porazí. Jsem rád, že se to povedlo i když musela podat na své poměry mimořádný výkon. Důležité bylo vyvést Serenu z jejího bohorovného klidu. Moc gratuluji.
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:08Od: rybicka
Serena právě vůbec nebyla v bohorovném klidu. A poctivě, ani úvodem zápasu s Bárou.
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:01Od: bIbec
Nakonec finále i semíčka takové jednostranné.

Ten zápas Káji a Káji byl prostě nej, alespoň co do dramatičnosti. Ten si budu pamatovat.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:54Od: FulnekUltras V těchto závratných tenisových výškách
hraje už hlava roli přímo klíčovou. Takže čistě herně bych dnešní výkon mastodonta rozhodně nesnižoval. Že nakonec vypadal slabě, to byla především zásluha Simonky. Ta je pro mě skutečnou, dlouhodobou No.1 - a jestli se na její místo někdy chvilku nebo i delší chvilku podívá i Petra, je fakticky nepodstatné. Ta byla skutečnou No.1 na přelomu 2011/12 - a třeba se to ještě někdy povede.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:54Od: svetova.dvojka
Mně občas připadalo, že Simona hrála jako muž...
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:53Od: rybicka
Co na to asi Barča Strýcovic ?
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:56Od: FulnekUltras
měla v SF podržet Konga dole trochu déle - a mohla dnes hrát finále dvě
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:36Od: Jan
Zdálo by se, že malá hráčka proti Sereně nemá šanci, ale je vidět, že má :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:52Od: FulnekUltras
jak že to říkal starej Hlinka? ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:51Od: Dobry-den
Gratulka, Simča hrála bez respektu, zatímco nejlepší máma na světě to psychicky nezvládla, dneska prakticky netrefila kurt. Další bolestivá prohra ve finále, no proč ne? ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:49Od: sojka1 Fantasy II Liga TP
vazeni, po bitvach mame spoustu generalu a hrdinu, ale pouze jedineho pred bitvou! A vzhledem k netipovatelnosti zen take velmi prekvapeneho! Ve Fantasy spravne obsazeni finale i vitezku trefil KING RAFA VII, timto mu gratuluji a predavam cenu ZLATE SOJCI PIRKO! At mu nosi stesti nejen u zen.... :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:03Od: Vlk-v-trave
moc pěkné,
děkujeme za předání:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:47Od: Kozoroh
Výhra Simony je i dobrou zprávou pro Martinu Navrátilovou, která si i po dnešku udržuje náskok dvou wimbledonských titulů na Serenu. Její rekord se už zřejmě Sereně vyrovnat nepodaří.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:43Od: Fransoas
Simona předvedla famózní výkon.Kromě rychlosti,razanci a přesnosti hrála stejným stylem jako ikona,ale tentokrát ji předčila ve všech směrech.Předvedla velkou mentální sílu.Serena nečekala takový odpor,který ukázala Simona a právem získala titul.Obrovská gratulace.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:58Od: FulnekUltras
SW byla dnes po Barče navnaděná stejně jako Konta v QF s Barčou po Petře - a past sklapla.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:42Od: svetova.dvojka
Tak jsem rád, že Simona ukázala, že umí hrát tenis. A že to není jen vracečka míčů na druhou stranu...
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:38Od: blixa
Bílá nematka si dovolila porazit černou Matku !!! No toto ? To je na žalobu !!! :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:39Od: milik254
Trapné
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:49Od: com
trapnej byl dneska predevsim vykon velematky :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:00Od: FulnekUltras
Simonka ji ztrapnila - a tak to má byt... ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:35Od: Nola
Petra Cetkovska je krasna baba, pozeram studio NovaSport
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:47Od: VlS
Vždycky byla
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:01Od: FulnekUltras
a ještě dlouho bude
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:31Od: FerrariF50
No tak paráda :) Simčo udělala si mi veeeelikou radost, že si porazila ten humus :-D
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:34Od: mikimaus321
Souhlas
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:28Od: svetova.dvojka
Simona hrála jako Djokovič v semifinále Australian Open 2016 proti Fedexovi...
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:26Od: FulnekUltras Velká malá dáma to dokázala
mj. i proto, že hned na začátku dostala Konga bez váhání tam, kam se to nepodařilo v semifinále. Simonka s Barunkou jsou pro mě morální vítězky letošního Wimblu. Chrámová relikvie 24GS nebyla zneuctěna, ovečky na salaších však čeká dlouhá noc... ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:25Od: LukH
No kdyby to dokázal zítra i Roger, tak to mám dva ze dvou :-)
Ale není to lehký úkol :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:25Od: sojka1 gratulace Serence
k finale ve 37! letech a hlavne k noblesnimu zvladnuti prohry.... :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:27Od: FulnekUltras
přehrávala jako vždy - a naštěstí už tuto roli zvládá velmi dobře
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:27Od: horska.kraslice
+1
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:35Od: mikimaus321
A co ta ostuda Sereny na US open
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:37Od: FulnekUltras
na to rádobykorektní neoliberální "honorace" už dávno zapomněla
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:36Od: Vlk-v-trave
máš důležitý vskaz, přišla ta chvíle na trofej:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:52Od: VlS
To F v 37 je fakt dobrý a současně možná důvod proč ne titul. Rychlost a mrštnost se bude hledat čím dál hůř. K tý noblese - po tom průseru na USO jí asi nic jinýho nezbejvá. Z toho na měkko nejsem.
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:32Od: sojka1
no ja nevim, ale Serena prijima porazky vzdycky a u site je ke vsem souperkam laskava, jestli to hraje, je mi fuk, sama bych nejakou vyrovnanou slunickarku z toho zklamani asi nedala.... Pokud ji chyti amok, vzdycky je v tom umpire, carovy, proste nejaka krivda zvenci, v jejich ocich....
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:49Od: VlS
Ale jasně, ale to je většina vítězek a poraženejch finalistek, prostě to tak nějakk tý hře patří (dokonce včetně přijetí blbýho rozhodnutí umpire nebo lajnovýho) a co k tomu fakt nepatří jsou zlostný výkřiky, koulení očima atd., výhrůžky zabitím a podobně. Prostě typy lidí, jako je Serena, Kyrgios a podobně nemám prostě rád. Vadí mi i zneužívání barvy kůže ( rasizmus na ruby) zneužívání genderu a pod. Prostě celebritní nána. A to nejsem fanda Simony, je mi šumák.
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:39Od: Pedronegro
jojo, až mi jí bylo trošku líto, jaká to byla darda, co se noblesy týče, tak až na malé intermezzo ve 2. to zvládla, nikomu nenadávala, nevyhrožovala, ani nikoho nekousla, takže dobrý :), kdo to asi nějak neunesl byla kámoška Meghan v zázemí, kde u setkání chyběla, po té ale rovněž nemůžeme asi moc noblesy chtít :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:45Od: sojka1
vevodkyne Kate to za ni sfoukla hrave... :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:51Od: Pedronegro
no jo no, vévodkyně Kate, to už je jiná třída :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:57Od: rybicka
Že tam Meghan nebyla mne nejprve překvapilo, ale asi kojí. - Aniž bych ji nějak hájila.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:30Od: paddy
seděla vedle Kate :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:41Od: rybicka
Prý chyběla v zázemí při setkání po zápase...
[ Reagovat ]
13.07.2019 20:12Od: paddy
nevím, jak to bylo organizováno
komentátor předtím něco říkal jako, že jedna vévodkyň, neposlouchal jsem, ale možná to tak mělo být
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:04Od: Pedronegro
říkal něco jako, že každá fandí jiné hráčce, možná proto ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:30Od: paddy
Koukal jsem ještě na záznam a moderátorka na kurtu říkala, že se s vévodkyněmi setká. Víc tam nebylo.

Pro méně informované. Nejenže každá fandila někomu jinému, ale Meghan je dobrá kamarádka Sereny a vévodkyně se nemusí. Meghan má různé manýry, naposled s tím focením v hledišti. Na rozlučku se svobodou letěla do New Yorku tryskáčem, náklady se vším všudy snad 1 mil. USD. Prostě skromná holka z chudých poměrů. Se Serenou si musí velmi rozumět.

Mě by nepřekvapilo, že tam nešla. Je to jen spekulace a není to důležité. Třeba šla kojit atp.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:25Od: safi1313
Feministicka povinnost za nama a hurá na zítřejší tenis ;)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:28Od: FulnekUltras
sexisto ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:24Od: Torresek
Krásné zakončení ženského Wimbledonu :) Halepka je úžasná a moc jí to přeji a jsem rád že mamba nemá další titul . Prostě paráda :) serene jsem to nikdy nepřál a po posledních událostech o to vic. Takže Simona super :) velmi mě těší také úspěch Muchove a Strýcové letos
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:23Od: Kozoroh
Gratulace Davorovi, největšímu fandovi Simony zde na TP! ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:23Od: Vlk-v-trave
Bude mít radost:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:24Od: Nola
aj Lunejke, to bola najvacsia fanynka Simony, snad pozerala finale
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:29Od: FulnekUltras
přesně tak
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:21Od: LukH
Roztomilé rumunské děvče, obrovská gratulace mojí oblíbenkyni, takto ještě nehrála, na trávě už vůbec ne :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:20Od: martinek37
Simona úžasná, Serena mi celou dobu přišla jakoby v křeči. Myslim, že takový fičák nečekal nikdo a i samotnou Simonu dost překvapilo jak rychle přišla k titulu. Samozřejmě si to zaslouží za to trápení se v minulosti. Gratulace veliká!
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:26Od: paddy
Serena se bohužel uvolnila až po zápase, když rozdávala úsměvy na každou stranu (snad nebude rozbitá šatna)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:30Od: FulnekUltras
začne to fuseklemi a odpadkovým košem
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:17Od: horska.kraslice
Teda poprvé jsem si musela stáhnout zvuk na televizi ne kvůli řevu hráčů/hráček, ale kvůli kvílení komentátora. To byl z jeho hrdla příšerný vřískot během celého zápasu, ten člověk se choval jako fanoušek v hospodě s kámoši před televizorem a na jako komentátor. Navíc, jeho komentáře byly obsahově prázdné, vypadalo to, jako že předtím v životě neviděl hrát Halepku a že ho strašně překvapuje jak běhá a hraje. Hodně špatný výběr TV Nova.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:21Od: svetova.dvojka
Kromě České televize nemá nikdo kvalitní komentátory. To je smutná realita, do těch komerčních sraček typu Novy,Primy a dalších se hrnou jen neodborní kariéristé s vidinou velkých měst.
Vždyť jen Česká televize má ve svých řadách vystudované meteorology.Zatímco jinde uvádění počasí nějaké modelky, co o tom ví asi tolik jako šestiletý afričan někde v Kongu o teorii relativity...

Proto hlavně nechápu ty kritiky ČT...

I sportovní komentátoři mimo ČT , jsou naprosto tragičtí.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:22Od: svetova.dvojka
ne s vidinou velkých měst, ale velkých peněz...
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:15Od: 151bar151
Souhlas, ale neplatí to bez výjimky. Takovej Kozohorskej je šílenej uspávač hadů.
[ Reagovat ]
13.07.2019 18:58Od: janek_da
nebo Přehrzdorský
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:24Od: tmora
Jo pravda, uz komentoval zapas Federer vs Nadal - vriskani jak v hospode, hruza..
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:17Od: svetova.dvojka fantastický výkon
Fantastický výkon, to už jsem dlouho neviděl...
Simona velmi mile překvapila...
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:13Od: paddy
Serena vypadá šťastněji, než kdyby to vyhrála
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:20Od: Vlk-v-trave
:D)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:25Od: rybicka
Jo, ustála to waterloo. V tomto směru slušný výkon, jinak šokující. Nemyslím výsledek, ale způsob. :-o
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:32Od: FulnekUltras
etuda jako prase
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:12Od: Krisboy
Veliká gratulace Simoně. Rovněž velký dík. Užij si to, málokdo si to zaslouží vic po těch letech.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:33Od: FulnekUltras
je to tak - žádná jiná No.1 momentálně neexistuje
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:11Od: paddy
Organizátoři se vyznamenali

Pro volný den připravili divákům báječný program
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:11Od: Andrew89 Simona
hrala brutalne dobre a tohle si zaslouzila. Matka to prohrala hlavne v hlave,nehrala dobre,kdezto Simona skvostne.

Bylo mi jedno,kdo vyhraje. Pral jsem to vic matce. Ale Dneska to Simona zvladla bravurne proste:)

Serena ve 37 letech ve finale...klobouk dolu proste:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:12Od: Andrew89
jo a komentatora by meli davat na jine zapasy...tohle bylo strasne neprofesionalni
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:13Od: milik254
A místy hodně otravné
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:10Od: Kozoroh Serena-Simona 2:6, 2:6
Skóre 6:2, 6:2 pro Simonu je šokující, to nečekal ani ten největší optimista. Gratulace Simoně, ve výměnách byla takřka bezchybná! Pro Serenu je to těžká prohra.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:09Od: FulnekUltras Děkuju Ti, Simonko...
Mám stejnou radost jako z Petry. To srdíčko na Tvé raketě bylo taky trochu NAŠE...
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:14Od: EllNino
nemluv tu prosím za všech, ale za sebe ... jsi tu sám za sebe :) tak nebuď srab
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:35Od: FulnekUltras
nauč se číst - pokud možno celé příspěvky ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:38Od: EllNino
hele, mně stačí slovíčko "naše" ... něco jako "my" a podobné věci, tu už bylo, to si schovej jinam :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:41Od: FulnekUltras
nezažils, nepřepínej - děkuji
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:43Od: EllNino
promin, mým rodičům věřím trochu víc než tobě, anonymnímu :) což doufám chápeš
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:03Od: FulnekUltras
přímou osobní zkušenost nenahradí nic
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:55Od: VlS
Já jsem to zažil a asi o pár let dýl než ty. Taky nesnáším výrazy My, všichni, naše a podobně
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:08Od: FulnekUltras
My jsou třeba i dva, a u NÁS i v Rumunsku bude dneska radost veliká - tak to ber se zralým nadhledem... ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:04Od: Mr.Pink
Tohle je strasny blabol. Kdyz neco clovek nezazil, tak to nemuze komentoval? Vetsina z nas nezazila hitlera a myslim, ze nikdo by v te dobe nechtel byt zidem. Dle tve teorie by historikove
meli drzet hubu a k nicemu se nevyjadrovat.
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:11Od: FulnekUltras
Bez znalostí, s černo-bílým viděním až ideovým fanatismem, a za americké peníze rozhodně ne.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:45Od: VlS
To je zas propagandistickej prázdnej tlach, nabubřele se tvářící jako boží pravda avšak bez jakýkoliv argumentace nebo nedejpánbu obsahu. Typický žvanění aparátčíka SSM nebo okresního výboru KSČ. Naučil se 50 frází a mele je furt dokola, aniž by tušil, co že to mají říct.
[ Reagovat ]
13.07.2019 19:58Od: FulnekUltras
No nebudu Ti tady přece vypisovat jména všech "nezávislých" historiků a publicistů, kterým dneska z ušácké prdele nelezou už ani ty pověstné špičky, jakou šipku tam po roce 1990 zaslepeně kariéristicky hodili. To bychom byli delší než Fedal... ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:24Od: VlS
Nic takovýho od tebe nikdo nechce. Stačí, když vysvětlíš souvislost tvýho superblábolu se sledováním a komentováním tenisu. A jen mimochodem, v ruským rektu se rozhodně orientovalo řádově víc lidí, než v americkým, už je proto, že uctívání sušenýho syfilitika vystavenýho na Rudým náměstí bylo často podmínkou pro umožnění nemanuální práce.
[ Reagovat ]
13.07.2019 21:40Od: FulnekUltras
Přečti si v klidu vlákno až úplně odshora a případně i počítej ovečky. Současná modrá frustrace z jednoduchých pravdivých věcí je až dojemná, ale po téměř 30 letech povýšenecké hnědé sprostoty mě osobně nedojímá o nic víc než teatrální etudy Big Mother Konga.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:09Od: Tiebraker
Šup zpátky sbírat bavlnu.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:09Od: Pe3k Wta nesleduji
Ale finálový výsledek velmi potěšil! Gratulace Simoně!
Matka praSerena ať již zmizí v propadlišti dějin.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:40Od: FulnekUltras
terapie před USO bude krátká a nikomu ji nezávidím ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:07Od: VlS Gratulace Simoně,
Serena si dneska výhru nezasloužila. Komentátor z Nova sportu by si zasloužil vejprask.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:10Od: sojka1
pridavam se s gratulaci, mys byla opravdu neskutecna, zvladla to na te trave smichane s antukou skvele.... :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:14Od: Ondřej.Jirásek
můžete mě někdo zasvětit do toho, co vyváděl komentátor? Nova Sport doma nemám :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:17Od: VlS
No, prostě to rozhodně nebyl nestranný komentář, ale komentář předsedy fan klubu Simony - stručně řečeno
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:18Od: Ondřej.Jirásek
ajajaj, to je hodně blbý. kdo to komentoval?
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:17Od: sojka1
freneticky oslavoval kazdy micek, co micek, kazdy krucek Simony.... :-(((
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:18Od: VlS
Klárka vedle něj profík
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:38Od: George_Renel
Já bych hlavně řekl, že na sportovního komentátora má špatně postavený hlas.
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:08Od: Mr.Pink
To vetsina komentatoru na nove, eurosportu a O2
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:07Od: paddy Na TP bude druhé Nagano
Nejtěžší prohra kariéry
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:07Od: Nola
prepac Kozoroh, neverila som, ze Simona dokaze Serenu porazit, ale Simona ju proste znicila, uz ma dva GS tituly, super Simca, paradicka
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:07Od: LukH
Vraždění neviňátek :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:06Od: LukH
To už musíš dát!
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:04Od: Jon61
Serena hrála nejlépe proti Báře, Simona je schopna dostat Serenu do výměn a tak donutit Serenu k chybě, nebo sama zakončit.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:04Od: FulnekUltras Fantazie, holčičko...
Teď ji máš. POOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:04Od: EllNino
Nojo, Petra prostě musela mít ve finále Naomi v nejlepší formě v životě ... oproti tomu vypadají tituly Barty a Halep celkem "směšně", protože ani Markéta, ani Serena nepředvedly výkon hodný finále :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:06Od: Cico93
Tak to proste býva...
Viktória v top forme mala Serenu z inej planéty(12,13).
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:07Od: EllNino
jj je to tak :) Vika je příhodná, ta by měla asi GS víc, nebýt Sereny ... a Petra zase měla ve finále Wimbledonu 2014 Genie (což se teď zdá jako vtip roku) ... ale myslím, že ten den by ji tam neporazil asi nikdo, to hrála Petra magicky :) ...

Gratulace Simoně, už má stejně GS jako Petra a Vika :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:10Od: lars
nehrala s Velematkou :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:10Od: PetaM
No, Petra v tom finále taky nehrála úplně dobře :) Nejlépe hrála od stavu 3:5, 0:40 ve druhém setu :D :D A vydrželo jí to jen do konce druhého setu. Třetí set si hloupě prohrála sama. Jediný brejk, který Naomi udělala, Petra ztratila ze stavu 40:15. Prostě to nezvládla sama ... A to nemluvím o prvním setu :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:13Od: EllNino
jo to jo, ale prostě myslím, že proti dnešní Sereně nebo Markétě by to prostě stačilo :) a myslím, že i ten ne úplně dobrý výkon z finále by prostě stačil na většinu tenistek, ale ne na skvěle hrající Naomi :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:16Od: LukasH
No...Petra si zas to štěstí vybrala v roce 2014. Rvát vlasy si musí třeba Azarenka, když tohle vidí. Nebýt Sereny, měla by o dva, možná tři GS víc.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:18Od: EllNino
Jasný, to jsem zmiňoval :) jen to prostě přišlo dneska člověku na mysl, že někdy ani relativně dobrý tenis na titul nestačí ... a dneska by stačil i průměr :) protože Serena dělala celkem dost chyb, možná i vynucených, ale hodně i těch nevynucených, byly tam pasáže, kdy prostě nedostala míč přes síť několikrát za sebou z neutrálních nebo jasných pozic ... a to třeba Naomi na AO nedělala :) a to vůbec :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:28Od: LukasH
Je to zajímavý. Kromě celkovýho dojmu že hry a průběhu je tam ještě ten vítězný mód a ten prostě Petra na tom AO ve finále postrádala. Jak zkazila všechny returny, když měla 3 bb, pak to, jak neudržela podání ve 3. setu, to všechno Naomi děsně nakopávalo, stejně jako by to teď možná nakoplo Serenu. Třeba i teď v průběhu wimbledonu sice Petra hrála v prvních 3 zápasech dobře, ale málo využívala bb a s Johannou se jí to vymstilo. Ale je zas fakt, že na tom AO by ten druhej set s jinou soupeřkou musel zamávat víc.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:30Od: EllNino
No právě :) jako ten zápas byl celej takovej zvláštní ... prostě si myslím, že třeba na Karolínu nebo i na tu Serenu, kdyby postoupila tam do finále, by ten výkon i tak stačil ... ale v mých očích prostě Naomi předvedla nejlepší výkon, který jsem od ní pak už doteď neviděl :) a kdo ví, jestli ještě uvidím ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:41Od: LukasH
To jo. Já bych se ani nedivil, kdyby jí to v souvislosti s tím AO skleplo až teď po prohře s Kontou (plus ta ruka)...jakože AO a W sice dobrý, nicméně zas nějaká okolnost, která to překazila. Karolína to samý. Je třeba vytrvat. Simona se dočkala a LiNa až dlouho po 30. :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:44Od: EllNino
jako jo, není to jednoduchý, očekávání velká ... mezitím si tituly rozebíraj jiné :) mladší ... je to těžké :)

Ale ono to ještě přijde, snad ...:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:18Od: PetaM
No tak jasně, Markéta byla v tom finále dost nervózní, to se ale není čemu divit :) Byla tam poprvé, navíc v tolika letech :)

Ale nevím, jestli by porazila tak snadno i dnešní Serenu. Simona jí vydeptala svou skvělou obranou. Petra by toho tolik neuběhala a pokud by chybovala, Serena by se rychle dostala do zápasu :)

Každopádně poslední dobou je Serena do finále GS lehčí WO :D Opravdu hodně jí to svazuje a čím více proher bude, tím více jí to bude svazovat a tím lehčí soupeřkou ve finále bude :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:13Od: FulnekUltras
no radši už ať do finále ani nedojde - ještě teď mám zpocený žlábek ;-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:03Od: Nola
Simona prosim dopodavat
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:03Od: slacker
jooooooooooo
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:00Od: Ondřej.Jirásek
Simona hraje neskutečně, ale Serena teda obrovský zklamání, takhle hrát ve finále GS, to je hrůza, těch minel z jednoduchých pocit, rekord MC má prostě v hlavě
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:02Od: MarcelPersch
Po těch prohraných finále už vždy nejspíš hodně nervózní.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:03Od: Andrew89
Simona hraje neskitecne. Serena hraje strasne. ty lehke mice. A ukazeje se co jsem rikal...ten povrh je exremne pomalej oproti drivejsku. Chudak Fedex zejtra
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:03Od: Vlk-v-trave
Asi ano, některé ty outy by nezvládla ani naše Petra, když je v ráži.:)
25 UE, a to britové jsou benevolentní k těm nevynuceným:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:04Od: Ondřej.Jirásek
Serena to prostě nezvládla v hlavě, je úplně jedno, co to je za povrch, ale klobouk dolů před Simonou, neskutečná obrana.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:00Od: pingwin ...
To je kampaň. To je diskriminace.
Černá matka prohrává.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:58Od: ReadyTeddy
Dobře Simonko! Vypráskej ji z kurtu!
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:56Od: Andrew89 Simona
je zed...hraje neskutecne. Kdo mi leze na nervy je komentator...to je otresnost
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:58Od: paddy
SmartTV má zvuk i v EN
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:12Od: Mr.Pink
Ano, ja to prehodil na bbc komentar. Tam byl john mcenroe a mel jsem klid
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:00Od: sojka1
uplne mi zkazil ten zapas, mam oci a vidim, co Halepka hraje a nalezite si to sama ocenim, zadne!!! magory k tomu nepotrebuju... :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:56Od: Jon61
Nejsem fanda Simony (a Sereny už vůbec), ale hraje úžasně, vždy měla skvělý pohyb, ale dokaže i tvrdě zakončit.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:55Od: Mayo
Serena slabá ako Rafa.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:56Od: MarcelPersch
Ale styly se dnes obrátily, ten povrch je už teď tak pomalý, ze je opravdu těžké nevidět takové Djokoviče v jasně pozici.
[ Reagovat ]
13.07.2019 16:04Od: VlS
Majko, ty nemáš na výlet k moři a chceš si užít slaný vody, viď? Nebo ti včera ten pláč nestačil?
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:55Od: VlS
Ježíši, zavolejte panu komentátorovi lékaře, za chilku ho trefí. Ale Simona hraje fakt dobře.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:54Od: Kozoroh Serena-Simona 2:6, 2:3
Do toho, Simono!!!
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:56Od: paddy
Budeš mít větší radost dnes nebo zítra?
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:54Od: com
Tak pokus o rekord zase az na US Open Serenko :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:55Od: MarcelPersch
Vypadá to na 3. prohrané za sebou a 5. prohra ve finále z posledních 7.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:57Od: EllNino
Jojo, Roberta sebrala Sereně grandslamovou jistotu
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:54Od: MarcelPersch
Tenhle komentátor je ještě horší než FFF včera, ten by tam snad tu Simonu nejradši dotlačil sám.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:54Od: rybicka
Tedy pátý gem neskutečný.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:48Od: FulnekUltras Začíná přituhovat
Pojď do ní se srdcem, Simonko...
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:41Od: Labi
řve jak kráva
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:40Od: Pedronegro
vida, pavián na kurtu :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:39Od: George_Renel
Být tam ta co má dnes svátek tak si Simona ani neškrtne.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:38Od: MarcelPersch
Halepová neskutečně a to Serena nehraje vůbec špatně, jen dela občas fakt blba rozhodnutí.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:39Od: FulnekUltras
pod tlakem
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:44Od: MarcelPersch
To je pravda, ale 23 GS musí být na tlak ve finále přece zvykla, těžko se bude hnát na síť, když ví, že Dot na volejte má horší než Djokovič.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:49Od: lars
to tezko, kdyz mela Serena servis v 1.setu 80 % IN
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:50Od: MarcelPersch
Ale pod tlakem je, Simona vrací to, co by proti komukoliv bylo eso
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:53Od: MarcelPersch
Teď třeba neskutečně špatně rozhodnutí na síti.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:37Od: Andrew89 Simona
bere prvni set naprosto po zasluze. hraje perfekne a vse tam pada. Serena se ale jen tak nevzda
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:38Od: sojka1
snad se uz prestane Halepky bat... :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:43Od: VlS
tak to bych rádslyšel, co by ti na to Serena řekla? Ale asi bych si to šel vyslechnout v brnění ;-))
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:44Od: PetaM
Něco ve smyslu, že je matka? A pro jistotu černá matka, aby to mělo větší důraz :D A matka se nikoho nebojí. Jen o své dítě :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:35Od: sojka1
proboha, co je to za komentatora??? Snad ho uz brzy trefi ze Simonky slak a zustane jen normalni Klarka....
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:36Od: Andrew89
taky me to dost irituje :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:37Od: FulnekUltras
přepněte si, soudruzi ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:49Od: VlS
Nejlepší komentování je od Andrejky - aspoň podle mě
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:52Od: MarcelPersch
Mne se to její komentování moc nelíbí, jednak mi není příjemný její hlas a hlavně málokdy projeví svůj názor, většinou jen souhlasí se spolukomentatorem.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:52Od: EllNino
když nekecá do výměn, tak jo :) mně se nejvíc líbí Klárka ...
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:54Od: sojka1
je prijemna, pro me mnohem vic nez na kurtu, ale mam radeji Klarku, zminuje spoustu zajimavych technickych veci k uderum... :-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:35Od: EllNino
Serena si nevěří moc
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:35Od: Vlk-v-trave
tak šoupnout volej za bejs lajnu, to je šupa.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:33Od: Andrew89 Bude
to jeste boj. Serena uz hraje lepe...prvni set asi utece,ale.verim ze nas ceka jeste super zapas
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:37Od: Blondie
snad! :D
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:32Od: Kozoroh Serena-Simona 2:5
Simoně se daří dostávat Serenu do dlouhých výměn a v nich má převahu.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:32Od: paddy
Doprava, doleva, nahoru, dolů, crossy na obě strany

Z kurtu se stala osmiměrka
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:35Od: Vlk-v-trave
:0)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:31Od: rybicka
Serena si přečetla pokyny z lístečku při pauze a hned hraje lépe.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:30Od: FulnekUltras
Skvěle, holčičko...
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:32Od: FulnekUltras
a pěkně mastodonta frustruj vypuštěným returngemem
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:36Od: FulnekUltras
parádní druhý SB serv krakatici rovnou mezi chapadla

HAIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:37Od: EllNino
je někdo na světě, koho nenávidíš víc než Serenu? :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:38Od: FulnekUltras
najdou se i takové případy ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:24Od: sojka1 Halepka
tenis snu zatim, moc pekne, Serenko, neboj se toho, pojd..... :-)))
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:21Od: Mayo
Simona absolútny beast mode.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:20Od: EllNino
Serena nervozní jako prase ... finále GS jí poslední dobou moc nejdou :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:23Od: Vlk-v-trave
Snad udělá aspoň jeden gem, ať z toho finále něco máme:)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:24Od: FulnekUltras
hlavně ne ten úplně poslední
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:20Od: Blondie
Serena se zatím vůbec nechytá, chyba za chybou. Simona působí, jako kdyby hrála 30. finále GS!
Obě jsou skvělé, ale držím pěsti Sereně. Já jí ten rekord (popř. jeho překonání) prostě přeju :) ať je duše spokojená ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:18Od: Andrew89 Matka
se zatim nehejbe a Simca hraje zatim hodne dobre
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:19Od: paddy
je to jako v ráji :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:25Od: lars
jak pro koho. Pro me a dalsi divaky by bylo lepsi neco jako 7:6, 6:7, 12:12 :)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:26Od: FulnekUltras
dej pokoj ;-)
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:21Od: Vlk-v-trave
winners
5:0 pro Simonu.
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:18Od: Vlk-v-trave
Tak zatím Serena může tak max. Simoně chodit podávat vodu na lavičku:)
Pro dobro finále, by bylo dobré, aby nám začla Mamina trefovat aspoň ten kurt...
[ Reagovat ]
13.07.2019 15:12Od: com
dost dobrej zacatek :) Halepka vsechno vrati a co nevrati, tak Serena zkazi :D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist