Federer bude hrát i v roce 2021. Svou účast slíbil pořadatelům v Halle

  • Bezprostředně po zrušení letošní travnaté sezony s vrcholem ve Wimbledonu ujistil hvězdný Roger Federer, že si protáhne kariéru minimálně do příštího roku. Osmatřicetiletý Švýcar organizátorům svého oblíbeného turnaje v německém Halle potvrdil, že se na něm v roce 2021 představí.
    2. 4., 08:21 | Aktuality |  120 komentářů
    Roger Federer (© AFP)Roger Federer (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Federer má s turnajem v Halle doživotní smlouvu. Na trávě ve Vestfálsku získal loni už desátý titul, což se mu na žádném jiném turnaji nepodařilo.

"Už dnes se těším na návrat do Halle příští rok," citovali organizátoři turnaje dvacetinásobného grandslamového vítěze, jenž v létě roku 2021 - na konci olympijských her v Tokiu- oslaví čtyřicetiny.

Federer se v únoru podrobil artroskopické operaci kolena, plánoval vynechat antukovou sezonu a vrátit se chtěl na trávě před Wimbledonem, který už osmkrát vyhrál.

Legendární turnaj v londýnském All England Clubu se však poprvé od druhé světové války neuskuteční, sezona byla ve středu kvůli pandemii koronaviru přerušena minimálně do 13. července.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (120)
03.04.2020 10:19Od: Kamilos88
Člověk se s komunitou podělí o nostalgickou tenisovou vzpomínku, která jede ze záznamu na Eurosportu a ryby připlavou jako na housku.

Jde vidět, že ani 3 roky nestačily na zacelení starých šrámů. Doporučím psychologa, nebo odbornou literaturu.

Téma: 3 roky neumím přejít přes prohru mého sportovního favorita, který ani neví, že existuju.
[ Reagovat ]
03.04.2020 13:18Od: Patik
Nevedia sa s tým zmieriť..že Rafa dostáva nakladačku v každom hardovom zápase s jeho rivalmi..pochopitelne sa obracajú stále na minulosť keď bol Rafa ten čo nakladal..tie časy sa skončili jeho éra kedy mal na harde navrch skončila..preto vyťahujú šračky a oháňajú sa všetkým možným..je len otázka času kedy Rafa upadne aj na antuke..bude tam hrať ale už nie vyhrávať a potom príde ďalší nával výhovoriek a argumentov..
[ Reagovat ]
03.04.2020 13:27Od: Ondra979
no uvidime..tezko rict jestli mu pauza prospeje nebo ne. jestli bude az pristi sezona, tak bude zase o rok starsi..ale zase po pauzach se vracel nekdz az moc zazracne. proste se musime nechat prekvapit, ja budu doufat, ze uz v necelych 35 v obvykle forme nebude, ale muzu se splest
[ Reagovat ]
03.04.2020 13:56Od: Patik
Bohvie načom zase fičí počas pauzy..u neho človek nikdy nevie..najprv je to mlátička outsiderov potom stretne rivalov odstúpi alebo si dá tejp o týždeň nato zase lieta jak drak..normálny hráč v jeho veku s jeho zdravotnou minulosťou by už chodil s barlou..uvidíme.
[ Reagovat ]
03.04.2020 14:07Od: acc
Ted se muze zasypat jak detska prdelka.
[ Reagovat ]
03.04.2020 17:21Od: Ondra979
ntj :))
[ Reagovat ]
03.04.2020 16:23Od: Cico93
Prečo Nadal vzbudzuje dojem, že na niečom fičí a Federer s Movakom nie?
[ Reagovat ]
03.04.2020 16:23Od: Cico93
Novakom
[ Reagovat ]
03.04.2020 21:48Od: Patik
Nadalov štýl hry,muskulatúra a náchylnosť na zranenia..táto kombinácia podľa mňa nemôže fungovať dokopy na vysokej úrovni tak dlho bez toho aby si jej nepomohol s nejakými látkami..a to sa hovorilo už veľmi dávno ešte keď mu neťahalo ani na 30 že bude mať krátku kariéru..
[ Reagovat ]
04.04.2020 12:54Od: Cico93
Keď je to len podľa teba a podla ďalších ovečiek od vedľa a bez dôkazov, tak ďakujem.
[ Reagovat ]
04.04.2020 13:10Od: Patik
ovečiek ..:) čo som si vlastne myslel keď som reagoval na Nadalfan užívateľa tenisportálu...ideš do ignoru ako ostatní Kanálfan teda Nadalfan..
[ Reagovat ]
04.04.2020 13:55Od: Cico93
Daj si všetkých do ignoru čítaj len seba a Kamila. Vy ste obaja takí zlatí.
[ Reagovat ]
04.04.2020 17:02Od: Patik
prečo všetkých podľa mňa stačí dať do ignore len celý Nadalfanklub a ostanú ti normálne diskutujúci slušní ľudia...
[ Reagovat ]
04.04.2020 17:35Od: Amputace
:D
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:17Od: paddy
koronavirussvině - matka všech sviní

https://www.aazdravi.cz/lidske-telo-si-nemusi-umet-vytvorit-imunitu-koronaviru-obavaji-se-vedci/
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:34Od: RF46
Treba tady v casaku - National Geographic, rijen 2005 - se pise, ze je to vlastne casovana bomba, ktera muze uderit kazdym dnem.
-
Bohuzel jsme si zvykli vice poslouchat politiky a dalsi psychopaty, kteri nam zvestuji krasnou budoucnost a uz min poslouchat ty chytry, co neco vedi a jejich zaber saha vice do minulosti.
-
Jeste doporucuji se mrknout na wiki, jak rychle se clovek mnozi. Me to celkem prekvapilo. Spanelska chripka 1918 - 1920, cca 50 - 100mil. mrtvych. Jo, 120nm a dokaze to vymytit kde co.
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:36Od: RF46
Napsal jsem to blbe, vypada to trochu politicky. To sem vubec nechtel .
[ Reagovat ]
03.04.2020 00:00Od: Forehand Re: Zachovajte paniku aneb
a co toto: https://www.facebook.com/562858970725741/posts/1127153724296260/?vh=e&d=n
[ Reagovat ]
03.04.2020 01:10Od: FulnekUltras
vystrašené, poslušně pracující a splácející stádo je to nejlepší stádo - pro čím dál sofistikovanější parazitní skutečné svině
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:03Od: paddy tento týden mělo vrcholit Miami
místo toho se můžeme koukat jen toto

Sampras + Venus nebo Serena?
https://www.youtube.com/watch?v=i8LAj5jnxkk

poctivý trénink
https://www.youtube.com/watch?v=23APaYRrvf0

kvíz pro znalce - poznáte hráčky? jména pište dolů

https://www.youtube.com/watch?v=jyo4kH7D3pc
(název kanálu je podobný místnímu nicku - dost podezřelé)
[ Reagovat ]
02.04.2020 19:47Od: Kamilos88 Eurosport 2
Vysílá finále AO 2017

Jsem to náhodou zapnul, malém jsem dostal zástavu srdce a pak jsem to zase rychle vypnul. Za ten zapas jsem tehdy vypil flašku metaxy.

Strasne
[ Reagovat ]
02.04.2020 19:52Od: Kamilos88
A paradoxně se z toho stalo dle mého po Wimbledonu 2008 druhé nejlepší GS finále co jsem zažil. Ten zapas měl stejně jako W2008 úplně všechno.
[ Reagovat ]
02.04.2020 20:23Od: Forehand
Aj Finalistu po 5hod semifinále mal :)

Ale aspon to bolo tym padom vyrovnané.
[ Reagovat ]
02.04.2020 20:43Od: peRFect
Kapesnicek?Nebo tradicne do rukavu?
[ Reagovat ]
02.04.2020 21:01Od: Forehand
Neblázni...Ja mam na čo spomínat, xy vitazných finále z Gs vs Federer, Djokovic..Ani si to uz vsetko nepamatam, nedá sa to spočítat :)

Bol by som velmi neempatický, ak by som vam za tých 20r bral tu jedinu pozitivnu spomienku z konfronátcie Big3..

To si nezasluzite, trumpetá.
[ Reagovat ]
02.04.2020 21:22Od: RF46
Jakoze neumis napocitat ani do 20ti ?:))
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:31Od: Marduch
Verim, ze si to nepametas. Je to totiz uz pomalu dejepis :p
[ Reagovat ]
03.04.2020 00:09Od: Forehand
Djokovic síce vyhral dva GS zápasy za tých posledných 5r, ci kolko..

Ale myslim, ze by tento dielčí uspech velmi rád vymenil za tých 9-10 vychovných prepleskov, ktoré si pamatá, akoby boli dnes.
[ Reagovat ]
03.04.2020 19:19Od: Marduch
v květnu tomu bude 6 let od poslední Rafovy GS výhry.. od té doby 3:0 pro Novaka.. antuka, tráva, hard. Kéž bychom se ještě dočkali alespoń jedné jediné GS konfrontace na cihle..
[ Reagovat ]
03.04.2020 19:39Od: Marduch
Je také zajímavé, že od momentu, kdy Novak poprvé zakončil sezonu jako no.1 (a zároveň zakončil sezonu poprvé výše než no.3), tak od té chvíle to na GS spolu mají 6:4 pro Novaka. Tak snad to nejsou čísla konečná..:/
[ Reagovat ]
03.04.2020 23:48Od: Forehand
No ved toto, že odkedy to pre NOvaka vyznieva najlepšie, tak je to stále len 6:4.

Ale odkedy to pre Rafu vyznieva najlepšie, tak je to snad 5:0.

No a to, že Nadal vyhral dve hardové finále s Novakom a Djokovič s Nadalom samozrejme nula finále RG, to je veľavravné a to sa už nezmení.
[ Reagovat ]
04.04.2020 01:36Od: Marduch
Chtěl jsi asi říci "dokdy" to pro Rafu vyznívalo nejlepší. Do doby, než Novak rozbalil svůj plný potenciál. Než nám tuhle fázi na začátku 10. roku svého trvání zmrazila vyšší moc..
[ Reagovat ]
04.04.2020 10:21Od: Forehand
Dokdy Novak rozbalil svoj potenciál, alebo dokedy nebol Nadal dávno za zenitom.
[ Reagovat ]
04.04.2020 11:21Od: RF46
Jestli se nemylim, tak Djok a Rafa maji mezi sebou necely rok.
[ Reagovat ]
04.04.2020 12:31Od: Marduch
na začátku 10. roku svého trvání.. :p
[ Reagovat ]
02.04.2020 20:01Od: Masters_Mandatory
Drz hubu sasku. Rozumis tomu jak Zeman. Pičko dementni
[ Reagovat ]
02.04.2020 20:02Od: Masters_Mandatory
Chcipni
[ Reagovat ]
02.04.2020 20:22Od: Forehand
Fanatik a smutný pohlad do duse cloveka, ktoremu tenis pretastol cez hlavu.
[ Reagovat ]
02.04.2020 20:55Od: RF46
To sis okopcil ze svyho profilu? Uz umis ctrl c/v?
[ Reagovat ]
02.04.2020 21:02Od: Forehand
Dnes som si ta dokonca pomýlil a myslel som, ze si 47 :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 21:22Od: RF46
To neva, zitra budes mit treba zase lepsi den.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:07Od: Forehand
Ste ako Pat a Mat s acc..Ani tam nikdy nevieš, ktorý je žltý, a ktorý modrý...:)

Mozem ta volat proste, žltý?..
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:09Od: gigin
Žlutý a červený.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:11Od: Forehand
No vidis, zlteho registrujem viac. V podstate lichotka.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:14Od: RF46
Vyoutoval si se sam, tak dobrou noc.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:52Od: Forehand
Dobru noc, zlutej :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:18Od: gigin
V pohodě. Jo a hlavy mají tvar vejce. Každý ale jinak otočenou.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:14Od: RF46
:)))
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:26Od: gigin
Ale máš pravdu Pat byl jednu dobu za komunistů nucen nosit šedomodrou barvu. Cenzura nechtěla červenou, páč to bylo urážlivé pro SSSR. Aj taký bol komunismus.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:28Od: paddy
Za Protektorátu bu musel mít hnědou košili :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:34Od: gigin
Paťáček to prostě s tou redkou neměl jednoduchý nikde. Ale Hamáček byl teď cool s tím červeným svetrem.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:33Od: RF46
Fakt? Tak snad daji na Slovensku dalsi serii uz v necenzurovanych barvach.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:35Od: gigin
Jj fakt. Vypadal hnusně.
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:54Od: RF46 Re: Wiki
Záhy na to se ale, v duchu normalizace 70. let, tyto postavičky staly předmětem kádrování ? autorům bylo vyčítáno nejen jejich nedostatečné ?socialistické uvědomění? ale i ?záměrně? vybrané barvy triček, které podle kádrováků měly ironizovat SSSR (červená) a ČLR (žlutá).
-
Dnes usnu chytrejsi, dik! :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:57Od: gigin
V poho. No já je mám rád hodně. Navíc máme nějaké licence na ně, co se týče různých figurek, ručně malovaných, a tak různě prostě no :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:21Od: RF46
Jedna z mala veci, na ktery se s detma rad podivam. A taky se v nich clovek obcas pozna :))
[ Reagovat ]
02.04.2020 22:58Od: FulnekUltras
tak nejdůležitější ze všeho je dneska důvěryhodný zdroj... ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:36Od: RF46
Tak neveris spisum, necekam, ze budes verit wiki :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:53Od: Forehand
02.04 si prepisal historiu.

Gratulujem k progresu 46ka...Tá 50ka je nakoniec reálna.
[ Reagovat ]
02.04.2020 23:57Od: RF46
Dobre, ale uz spinkej.
[ Reagovat ]
03.04.2020 04:50Od: Kozoroh
To byl Mat, kterému se měnily barvy, Pat měl vždycky žlutou :)
[ Reagovat ]
03.04.2020 08:10Od: gigin
Pravda. Omlouvám se.
[ Reagovat ]
02.04.2020 17:15Od: gigin Forehand
Jedete bomby koukám:

https://domov.sme.sk/c/22373921/ako-si-premier-igor-matovic-predstavuje-blackout.html
[ Reagovat ]
02.04.2020 18:21Od: Forehand
Najprv otvori 23 prevadzok a potom rozprava o blackoute...Nuz...
[ Reagovat ]
02.04.2020 16:40Od: Masters_Mandatory
Federer uz vic, jak turnaj 500 nevyhraje. Maximalne petistovku. Ale mevadi, uz toho vyhral dost. Nashledanou, Fedexi
[ Reagovat ]
02.04.2020 17:14Od: acc
Tvoje komenty maji podobnou hodnotu jako u nejcetnejsiho komentatora na TP, jen v jinem jazyce.
[ Reagovat ]
02.04.2020 12:29Od: paddy COVID-19: vítězové a poražení
Je čas na malou rekapitulaci současné situace. Některé důvody jsou zjevné.

Winners

Margaret Court :)
Federer - nejen GOAT GS soutěž, ale i dobře načasovaná operace
Zerogen - nemusí nějakou dobu hledat výmluvy, proč nevyhrávají GS
Sharapova - umění včas skončit. Maria už sice nehraje, ale ostatní také ne

Losers

Serena Williams
Nadal
Djokovič
[ Reagovat ]
02.04.2020 12:46Od: Patik
Zerogen môžu vyťažiť z tejto situácie najviac..za normálnych okolností by totiž pravdepodobne neprerazili grandslamovú bariéru big 3..Nole po dlhých pauzách neprezentuje najlepší tenis mohli sme to vidieť po operácii lakťa návrat do formy trval príliš dlho navyše počas pauzy sa venuje častejšie rodine alebo dobročinnosti ako tréningu ..Federer bude mať 40 ktovie ako natom bude po operácii v jeho veku navyše tiež má 4 deti..a Nadal..ten už varí omáčky ktovie aké prísady do nich v týchto dlhých časoch opäť primiešava...Nextgen bude mať väčšie šance než kedykoľvek predtým..
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:33Od: paddy
:)
[ Reagovat ]
02.04.2020 12:46Od: Forehand
Aj napriek tomu, ze bude mat Nadal 34, na navrat a hranie o velke trofeje by som mu veril, ma koniec koncov velke skusenosti s comebackmi..

Ale kludne sa nemusi hrat ani polovicu sezóny 2021 a tu uz som skeptický v tom prípade...98
[ Reagovat ]
02.04.2020 13:56Od: Kamilos88
Nadal na přerušenou sezónu doplatí bohužel ze všech úplně nejvíce. Je doslova závislý na antukové sezóně, která mu dává náboj a psychickou sílu do celé sezóny, takhle to je každý rok. Příjde o svoje nejlepší turnaje a největší šance na tituly.

Djokovič má výkonnost na to, aby vyhrával GS další 2-3, až odejde Federer, tak může vyhrávat bez jakéhokoliv problému Wimbledon 3-4 roky.
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:16Od: Forehand
Este pred pár dnami to bol podla teba Federer, ktory mal doplatit na pauzu najviac :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:18Od: Kamilos88
?

Neuvědomuji si, že bych tohle říkal. Federer doplatí max na Wimbledon, to je jediné, co ho zajímá.

Nadal doplatí na MC, Madrid, Řím, Barcelonu, French Open, Montreal/Toronto,USO. Příjde o celou sezónu.
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:43Od: acc
Kdyz vemem pouze GS, tak na to doplati vsichni, nejvic Djok.
Rafa muze realne vyhrat pouze FO, Fedex W a Djok oboje. Pokud se FO odehraje, je to zametene pro Rafu. Samozrejme, moralni skraloup FO + Nadal, ale spon u me, zustane, at uz se odehraje ci nikoliv.
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:52Od: Kamilos88
Djokovič mohl narušit letos vládu BIG2 v počtu GS, ale tato situace mu do toho hodila neskutečně vidle. Na Wimbledon byl obrovský favorit, French Open mohl možná uhrát - kdyby chytl Thiema Nadal, ale to by se jako vždy nestalo, no a na USO měl taky své šance.

RG se hrát určitě nebude, ve Francii je neskutečný bordel a až se pandemie vyřeší, tak bude min. 6 měsíců každý stát chránit své hranice.

Bylo by kuriozní, kdyby v jedné části světa (např. USA) byla pandemie na vrcholu a v Evropě by se konaly sportovní události jakoby nic.

Hloupost.
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:24Od: Forehand
Vitaz posledných 2/3 USO Nadal moze vyhrat len French Open :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:46Od: gigin
Může vyhrát kdokoliv, cokoliv.
[ Reagovat ]
02.04.2020 17:23Od: paddy
nemůže vyhrát nikdo a nic, protože se nehraje :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 17:46Od: acc
Tak teoreticky to samozrejme mozne je, nicmene takovou "haluz" 2x po sobe cekat nemuzes snad ani ty. Ikdyz...
[ Reagovat ]
04.04.2020 14:15Od: Amputace
Jako jakou haluz - že Fedi nedojde ani do semi?
[ Reagovat ]
02.04.2020 13:01Od: acc
Zruseni W neni pro Fedexe win. Dobre naplanovana operace ano, ale body do zebricku nejsou dulezite.
[ Reagovat ]
02.04.2020 13:51Od: Kamilos88
Ať je to jak je to, tak tráva je v tenise nejspecifičtější povrch.

Federer se pořád chytá všude, loni odehrál lepší antuku, než 90% první světové 100ky, na trávě je pořád jediná hrozba Djokovič a na hardech prohrál s velmi kvalitními soupeři.

Letošní AO se těžko hodnotí, tam měl špatný matchup s Millmanem a už se vezl, pak zranění nohy...

Nicméně RF bude i ve 39ti konkurenceschopný na rychlých hardech a na trávě může klidně Wimbledon vyhrát. Je však třeba, aby někdo vyřadil Djokoviče.
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:31Od: Patik
Vyradiť Djokoviča aby mu nemusel čeliť..podľa mňa nie dobrý nápad..potrebuje ho zlomiť tam kde je najhrubší a nie sa mu vyhýbať..nech sa tam stretnú znova a nech opäť strávia na kurte 5 hodín ale tentokrát nech premení šance.
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:33Od: Kamilos88
Je na h0vno, že ten zápas byl Djokovič prostě horším hráčem, což se dlouho nestalo. Wimbledon jako Wimbledon, hlavně ať je, klidně i přes Kohlschreibera ve finále.
[ Reagovat ]
02.04.2020 18:30Od: mahycek
Také jsem si pustil už Wimbledon 2019, čtyřikrát a ty
důležité momenty snad 30x. Ach, jo, ale pustím si to znovu.
I podle Tomáše Berdycha to byl zápas, jeden z nejlepších,
co viděl. Stejně teď není kromě zahrady co dělat, tak jedu
sport muziku a filmy.
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:10Od: Kozoroh
Tu příležitost už Roger měl, na svém trávníku doslova a promarnil ji. Těžko se bude opakovat.
[ Reagovat ]
02.04.2020 17:50Od: acc
No za chvili uz snad budu schopny pustit si W19 ze zaznamu...:)
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:36Od: paddy
Čím déle se nebude hrát, tím více Federer, na rozdíl od ostatních on má nejlepší roky za sebou, takže už nic neztrácí
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:49Od: acc
Rozumim, nicmene s kazdym dalsim dnem to pro nej bude tezsi a tezsi. Ale souhlasim s tim, ze strata jednoho roku je vyhodnejsi ke konci kariery. Nicmene nam na W dokazal, ze stale muze vyhrat. 40:15..JEDEN micek a mluvilo by se tady jinak. Ale to je fuk, dulezite bylo, ze na to herne ma.
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:50Od: acc
*ztrata
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:37Od: tommr
do kategorie "losers" patří 99,9% všech tenistů včetně jejich realizačních týmů a fanoušků. Pro tenis je tahle pandemie devastující rána ...
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:46Od: acc
Tak to je bez debat.
[ Reagovat ]
02.04.2020 11:18Od: Forehand
Na fortune sa dalo podat este par dni dozadu, ci bude Federer hrat v roku 2021 za 1.35-1.5 tusim.
[ Reagovat ]
02.04.2020 11:47Od: Cico93
1,5 tam bolo, uvažoval som.
[ Reagovat ]
02.04.2020 10:58Od: Mayo
Tento storočný dedo nemá Boha pri sebe (:
[ Reagovat ]
02.04.2020 09:53Od: Kamilos88
Když fackuje všechny kromě Djokoviče proč by nehrál
[ Reagovat ]
02.04.2020 10:59Od: Mayo
Dokonca aj Djokoviča vyfackal pár mesiacov dozadu.
[ Reagovat ]
02.04.2020 11:01Od: Kamilos88
Toho měl vyfackat ve Wimbledonu, ne na TM. :D
[ Reagovat ]
02.04.2020 11:23Od: Patik
asi tak..ešte Thiem mu začína robiť trošku problémy zvyšok buď vyfacká alebo si poradí..
[ Reagovat ]
02.04.2020 13:48Od: Kamilos88
Podstatné je, že Thiem dělá problémy úplně všem.

Blbý je, že Federer má na trávě konkurenci v podobě Djokoviče.

Takový Rafa nemá na antuce nikoho, což je jeho výhoda.

Pro fanatiky: To není hejt, ale realita.
[ Reagovat ]
04.04.2020 14:20Od: Amputace
Jaká zase realita? Djokovič nebo Thiem nejsou pro Rafu na antuce konkurence? Co si to zase vymýšlíš?
[ Reagovat ]
04.04.2020 17:11Od: Patik
na antuke má Nadal konkurenciu Thiema a Djokoviča...Thiem na dva víťazné Nadala viacmenej poráža tam prevzal kontrolu..otázkou je už len kedy to urobí aj na French Open..Djokovič naopak na dva víťazné prehráva s Nadalom ale tam boli rôzne okolnosti neviem či v madride 2017 to bolo pred alebo po operácii..a v Ríme mal Nole dlhé Nightsession tam bola vo finále únava..ale zase na French Open ho zotrel..ale tam sa vyhovárajú že Nadal nemal formu a mal zlú sezónu.
[ Reagovat ]
04.04.2020 17:37Od: Amputace
Ty jsi komediant :D Prý "tam se vymlouvají, že měl zlou sezónu". Hodně slušný trolling.
[ Reagovat ]
04.04.2020 14:22Od: Amputace
Jasný, Thiem, se kterým to má 2:5, mu začíná dělat trochu problémy... :D Vy jste fakt magoři zaslepení, to je neskutečné.
[ Reagovat ]
04.04.2020 17:15Od: Patik
Pozeraj prosím ťa tie zápasy a okolnosti ktoré sa dejú v období tých zápasov a počas turnajov..najlahšie je si pozrieť h2h a hneď sa oháňať a urážať.
[ Reagovat ]
04.04.2020 17:34Od: Amputace
Co se dělo, Federer byl ve všech pěti zápasech zraněný...? Jako promiň, ale napsat o hráči, který celkem suverénně vede H2H a porazil Federera na jeho nejlepších površích (tráva a hala), že mu trošku dělá problémy, je vážně úleťácké :)
[ Reagovat ]
04.04.2020 18:32Od: Patik
Ja to napíšem ako ty..to nemá vypovedajúcu hodnotu Federer mal slabú sezónu :)
[ Reagovat ]
04.04.2020 18:39Od: Amputace
Jsi jen troll. Vzdávám to.
[ Reagovat ]
04.04.2020 19:01Od: Patik
a čo mám napísať že Thiem je pre Federera veľký problém..jasné že mu robí trochu problémy ale nieje to nič s čím by si Federer neporadil..neni to niečo také že nevie nájsť na Thiema recept keď to prebehneš zápas po zápase porazil ho v hale áno minulý rok..ale aj Nishikori ho tam porazil v dvoch setoch pred dvomi rokmi..je to skupinová fáza..videl si ako hral následne s Djokovičom o postup do semi ?..a porovnaj si to s tým čo hral s Thiemom..úplne iný Federer..tým samozrejme neuberám Thiemovi na zásluhách..ale je to možno na zamyslenie..ďalej zápasy v ríme tuším 2016 bolo to koľko mesiac pred operáciou ? navyše mal problémy s chrbtom.. videl si ten zápas ja hej..medical timeout polku zápasu odchodil..v stutgarte na tráve to s ním už išlo dole vodou bolo to koľko dva tri týždne pred operáciou kolena ? ..Indian Wells 2019 sa viedol v pokračovaní Federerových zlyhaní v hlave..vyhral jasne prvý set a druhý si mal postrážiť klasicky to neustál v hlave..na antuke v madride Thiem v top forme a Federer po troch rokoch na antuke ..týmto všetkým samozrejme nechcem uberať Thiemove kvality ale seriózne zápasy sa odohrali možno tak štyri..a povedal by som že ak sa stretnú na harde znovu alebo v hale alebo na tráve Federer mu naloží..nato vezmi jed.
[ Reagovat ]
04.04.2020 19:52Od: Amputace
Prostě ty tvoje argumenty... Samozřejmě, že je Thiem pro Federera velký problém, když s ním pět zápasů ze sedmi prohrál (navíc tři poslední v řadě, kdy Federera žádné zdravotní problémy nelimitovaly). Můžeš si každý zápas okecat, jak chceš, realita je taková, že Thiem Federera poráží. Devalvovat výpovědní hodnotu zápasu na základě psychického selhání, když se bavíme o sportu, který je z poloviny o psychice, může opravdu jen fanatický Federerův obdivovatel... Ve Stuttgartu už to s ním šlo dolů, ale přesto o pár týdnů později sahal po finále Wimbledonu... Na TM se proti Thiemovi nesnažil, ale snažil až s Djokovičem - jasný... Jako podobným způsobem si okecám libovolný zápas Nadala klidně taky.
[ Reagovat ]
02.04.2020 11:21Od: Forehand
No vidis, takze uznávas, ze Djokovic je lepsi tenista :)..

To je pokrok, Kamilka..Za chvilu zistis, ze Feder vzdy bol
len jednooky kral slepych. Prehral vsetko podstatné, krstný tatko Nadalových GS a rodina Djokovicova ma pre tie MB z neho akurat tak blbečka :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 13:47Od: Kamilos88
:D

Jako pes na kost jsi přiběhl.

Haf, haf.

Účel splněn
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:26Od: Forehand
Super opička, učíš sa.

Este sa to nauč pouzivat správne. Pouzivat na mna moje vlastné formulky a idey vyznie mimoriadne hlúpo..
[ Reagovat ]
02.04.2020 14:29Od: Kamilos88
Tak to změníme na mňau mňau?

Nahodil jsem prut a pochytali jste se jako kapříci na housku.

Adios amigo.
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:25Od: Forehand
Povedal neurotik a do vedlajsieho vlakna siel nadalej do krvi obhajovat jednookého krála slepych :)
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:32Od: Kamilos88
Vidíš to a když přišla na řadu fakta, tak jsi tradičně zmizel jako pára nad hrncem.

Rafa porazí Federera na hardu kdykoliv bude chtít.

Doporučuji skok čelně do zdi. Může ti to pomoct.
[ Reagovat ]
02.04.2020 11:46Od: Cico93
Ešte okrem Thiema, Tsitsipasa, Rubleva, Dimitrova, Zvereva...
[ Reagovat ]
02.04.2020 09:49Od: acc Dekujeme Fedex!
[ Reagovat ]
02.04.2020 08:49Od: PetaM
V poho, příští rok se taky hrát nebude ;)
[ Reagovat ]
02.04.2020 15:35Od: Masters_Mandatory
Jak to vis?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist