Federer je po 2 letech světovou jedničkou, vyrovnal rekord!

9. 7. 2012, 08:30
Aktuality 177
Roger Federer se díky wimbledonskému triumfu vrací po dvou letech na post světové jedničky. Třicetiletý Švýcar v čele žebříčku zahajuje celkově již 286. týden, čímž vyrovnává rekord Peta Samprase. Za týden legendárního Američana překoná. Na druhé místo Federer odsunul Novaka Djokoviče, na třetí Rafaela Nadala.
Profily hráčů
Roger Federer

Všestranný tenista Roger Federer byl světovou jedničkou poprvé od 2. února 2004 do 18. srpna 2008, čímž drží rekord v počtu nepřetržitých týdnů (237) na postu jedničky. Naposledy byl první v žebříčku ATP v červnu 2010, kdy ho po French Open vystřídal Rafael Nadal. Od té doby panoval buď právě Španěl, nebo Novak Djokovič.

A když dvojice Nadal a Djokovič obsadila finále čtyř posledních grandslamů, ve Federerův návrat do čela se všeobecně příliš nevěřilo. Víru však neztrácel především sám Švýcar a ústa všem kritikům zavřel včerejším rekordním 7. triumfem ve Wimbledonu. Grandslam vyhrál po dvou a půl letech, díky čemuž se vrací na post jedničky o 75 bodů před Srba Djokoviče. 

Třicetiletý Federer tak na 1. místě žebříčku ATP zahajuje celkově již 286. týden, čímž vyrovnává rekord Peta Samprase. Za týden legendárního Američana překoná. 

"Je to skvělý pocit vyrovnat se legendě," těšilo Federera. "Loni jsem prohrál ve Wimbledonu s Tsongou a na US Open s Djokovičem, i když jsem v obou zápasech vedl 2-0 na sety. Ale stále jsem nepřestával věřit, že ještě budu světovou jedničkou. Je to pro mě něco magického," zářil švýcarský fenomén, který byl na 14 z posledních 15 turnajů vždy minimálně v semifinále.

Federer je vítězem rekordních 17 grandslamových turnajů - 7x Wimbledon (2003-07, 2009 a 2012), 5x US Open (2004-08), 4x Australian Open (2004, 2006-07, 2010), 1x French Open (2009); 6x vítěz Turnaje mistrů (2003-04, 2006-07, 2010-11). Na okruhu ATP ve dvouhře ovládl celkem 75 turnajů.

V profesionální éře grandslamových turnajů drží rekordy v počtu titulů (17), finálových účastí (24) a finálových účastí v řadě (10). Jako jediný tenista historie má na kontě minimálně pět finálových účastí v každém grandslamu, drží rekord v počtu účastí ve finále Wimbledonu (osm) i v počtu wimbledonských titulů (sedm - stejně jako Pete Sampras).

V aktuálním žebříčku Federer odsunul na druhé místo Novaka Djokoviče a na třetí Rafaela Nadala.

Tomáš Berdych
navzdory porážce již v 1. kole Wimbledonu zůstává sedmý. Českou trojkou je po delší době po úspěšných vystoupeních na challengerech Jan Hájek, který se dostal na 102. místo před Lukáše Rosola. Tomu k udržení v Top 100 nepomohla ani výhra nad Nadalem a následný postup do 3. kola Wimbledonu.

Žebříčky ATP k 9. červenci 2012:

Dvouhra:
1. Federer (Švýc .) 11075 bodů
2. Djokovič (Srb.) 11000 
3. Nadal (Šp.) 8905
4. Murray (Brit.) 7460
5. Ferrer (Šp.) 5430
6. Tsonga (Fr.) 5230
7. Berdych (ČR) 4515
8. Tipsarevič (Srb.) 3215
9. Del Potro (Arg.) 3180
10. Almagro (Šp.) 2605

11. Isner (USA) 2520, 12. Simon (Fr.) 2480, 13. Fish (USA) 2355, 14. Mónaco (Arg.) 2130, 15. Čilič (Chorv.) 1825, 16. Verdasco (Šp.) 1810, 17. Monfils (Fr.) 1715, 18. Nišikori (Jap.) 1680, 19. Dolgopolov (Ukr.) 1620, 20. Gasquet (Fr.) 1600, ...26. Štěpánek 1420, 102. Hájek 534, 103. Rosol (všichni ČR) 518. 

Čtyřhra:
1. Mirnyj (Běl.), Nestor (Kan.) 9520, 3. B. Bryan, M. Bryan (USA) 7630, 5. Paes (Ind.) 6335, 6. Llodra (Fr.) 6200, 7. Matkowski 6085, 8. Fyrstenberg (oba Pol.) 6085, 9. Zimonjič (Srb.) 6020, 10. Lindstedt (Švéd.) 5250, ...13. Štěpánek 4570, 28. Čermák (ČR) 2460.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

177
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
dappe
Jak si psal, že měl Federer kolem 55 přímých bodů ze servisu, tak to mi přišlo až nereálný, takže jsem si to musel zjistit. Mně opravdu celej zápas přišlo, že se pořád hrálo při Federerově servisu a Murray byl opravdu skvělý v tomhle směru. Naštěstí to nebylo zaujatostí a fandění Federerovi, docela mě to uklidnilo :D.

Včera dávali záznam na NS a za stavu 3*:2 ve 4.setu měl Federer 25 přímých bodů a poté měl ještě 3 servisy v zápase a v nich jsem napočítal 4 další. Tedy 29 přímých bodů v 21 servis gamech, Murray okolo 45.....
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravím tenisportál. Jen bych rád podotkl, že je Roger nejlepší hráč všech dob a jdu spát.
Reagovat
smazaný uživatel
dobre a dobrou! :-)) (Nevite, proc vzdycky tak znejistim uctou a predevsim tolik zjihnu pri zaberu na stareho Roda???)
Reagovat
gigin
Navalený, zfanatizovaný retard !!
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151005630234627.445872.87501754626&type=1 perfektní fotogalerie
Reagovat
spaniel
http://www.bbc.co.uk/sport/0/tennis/18764325

Od arogance to ma daleko...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo a potom, za to, ze je Fedex momentalne No1 muze Djokovic, protoze krome AO ztratil body uplne vsude, mohl to vsechno obhajit a Fedex se pred nej proste dostat nemoh, takze hledej chybu predevsim ve svejch radach:)
Reagovat
smazaný uživatel
člověk nemůže pořád vyhrávat. ale zase nějaký body získal ve FO a určitě se zpátky vyšplhá. na UO mu věřím :)
Reagovat
spaniel
Prave o tom to je, vyhravat porad. 2011 byl pro Noleho skvely rok, ale musi pokracovat, aby to nebyl jen takovy zablesk. Dostat se na vrchol je snazsi, nez se tam udrzet, zejmena v tenise.
Reagovat
smazaný uživatel
uderil hrebicek na hlavicku, az tady se pozna jestli na to skutecne clovek ma nebo ne...
Reagovat
dappe
Celkem těžce se tady nese včerejší Federerův definitivní a nesmazatelný zápis do historie. Za 14 dní bude držet už veškeré nejdůležitější rekordy a je už jednoznačně nejúspěšnějším tenistou historie. Federer během své kariery dominoval trávě(7x Wim), tvrdým povrchům(5x USO a 4x AO) a také hale(6x TM). Tedy povrchům, které tvoří 80% všech tenisových sezon. A i přesto, že antuka je jeho nejslabším povrchem, tak dokázal hrát 5x finále RG, vyhrál na ní několik turnajů a v roce 2009 využil svou šanci a získal titul i na RG. Dále je to hráč, který hraje elegantní a atraktivní tenis, tenisový genius. Všechny své fanoušky si získal svou hrou a vystupováním mimo kurt.

Přesto se najdou někteří, co dokážou pouze zpochybňovat a urážet. Výhodou Federera a jeho fanoušků je, že na každého zakomplexovanýho blbce typu "...24" a dalších, jsou tisíce fanoušků, kteří Federera uznávají a fandí mu.

Na závěr bych ještě dodal, že Federer dost pravděpodobně neřekl poslední slovo. A včerejší výkon(především 3.a 4.set) naznačuje, že pro některé lidi, znovu například "...24", by mohlo být sledování tenisu v budoucnu, ještě celkem náročné na jejich už tak dost slaboučkou psychiku.:)
Reagovat
a.magerova
Moc pěkně sepsané !!!
Roger na konci loňského roku řekl, že chce jet na OH 2016 do Rio de Janeira.
Navíc ho prý inspiroval Agassi (nar. 1970), který ukončil kariéru na US Open v roce 2006, takže ve 36 letech.
Vypadá to, že máme před sebou ještě slibnou budoucnost :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
No já doufam, že to minimálně dodrží, protože si popravdě moc nedokážu představit, co se stane až jednou někdy opravdu skončí. Myslim, že někde prohlásil, že přestane hrát až nebude stačit na ty nejlepší, takže to by bylo celkem v klidu ještě několik dalších let.
Reagovat
dappe
:) Snad to tak bude no...
Reagovat
Fandina
Taky se mi líbil tvůj příspěvek a vidím to podobně, i s příspěvkem a.magerova ... souhlas
Reagovat
tommr
nezkusí si Djokovic vzít první místo zpátky ještě před OH? Příští týden v Hamburku by mu stačila pouhá účast ve finále, aby se dostal zpátky na první místo před Federera ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Co by z toho měl (kromě dobrého pocitu :D)? Zpátky si to může vzít na OH jak píšeš. Ale i kdyby se mu to povedlo, nedokážu si představit, že obhájí všechno na amerických betonech.
Reagovat
tommr
nevím jak kdo, ale mě příjde post světový jedničky dost lákavej a bejt v kůži Djokovice tak bych to v tom Hamburku asi zkusil ... :)
V závěru roku by měl mít Djokovic oproti Federerovi výhodu, protože loni v tomhle období nasbíral tři trestný nuly a letos tudíž bude bodovat už jen při pouhý účasti ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůžeš aplikovat podobný systém, jakým sbírají body v žebříčku některé ženy, na muže..ti nejlepší prostě hrají jen omezený počet turnajů, každý fanoušek už tak nějak ví, kde se ten "jeho" objeví..neumím si představit, že by si třeba Djokovič ted řekl, tak pojedu do Hamburku a zkusím stáhnout ten náskok..ti nejlepší mají tak nabitý program, že si každý pečlivě dopředu plánuje, kde bude startovat, protože obvykle postupují až do závěrečných kol a mužský tenis je prostě náročnější, proto musí mít taky odpovídající čas na regeneraci.
Reagovat
tommr
tak zrovna Djokovic má za posledních 12 měsíců odehráno nejmín turnajů ze všech - odehrál jich pouze 16, letos vynechal i DC a ted má před OH více než třítýdenní volno. Takže o nějakým honění bodů z jeho strany nemůže bejt ani řeč a účast v Hamburku by ho určitě neodrovnala ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já o žádným honění bodů nepíšu, to ty jsi psal, at zkusí stáhnout ten náskok, vzít si zpět první místo..to JE honění bodů v tvém podání.
Účast v Hamburku by ho jistě "neodrovnala" , ale nabourala by mu program, který, jak píšu, si ti nejlepší dopředu pečlivě plánují..tam obvykle není místo na nějaké vybočení z té přípravy.
Ted má zasloužený volno, a pravděpodobně ho využije na dovolenou..to by věděl líp gigin, pak je OH, takže musí taky odpočívat.
Reagovat
Fandina
Nole už na začátku roku říkal, že se chce soustředit na OH a taky kvůli tomu nedaviscupoval ... úsměv
Reagovat
spaniel
To je ale uplne jedno, nam momentalne ke stesti staci ty dva tydny. Jak to bude dal je ve hvezdach, ale Nole by mel pridat.
Reagovat
Heather_Fedex
nic ve zlym, ale nemyslim si, ze je novak tak zavisly na zebrickovem postaveni, jako ty. pochybuju, ze by se nasel progesionalni hrac/hracka, kt. by byl/a takovym rankingovym fanatikem jako ty ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, píšu to zrovna vedle, tommr je zcela oddán pouze a jen žebříčku a počítání bodů :-//
Reagovat
tommr
myslím si, že jsi hodně naivní, když se domníváš, že špičkovejm tenistům nejde o postavení v žebříčku. Zvlášt na pozici světový jedničky je přímo i nepřímo vázaná spousta finančních kontraktů a Djokovic proto určitě zkusí všechno co je v jeho silách, aby se dostal zpátky nahoru ... :)
Mě osobně je situace na špici mužskýho tenisu celkem lhostejná. Já fandím jen Berdychovi, kterej bohužel nemá nárok a jestli je v čele Federer nebo Djokovic mi žíly nijak netrhá. Zajímalo mě jen jestli se Djokovic pokusí získat první místo ještě před OH a doufal jsem, že se ozve někdo kdo má podrobný informace o jeho úmyslech. Nic jinýho za tím nehledej ... :)
Reagovat
Heather_Fedex
a ja jsem myslela, ze ti nejak roger nedejboze na pricce no.1 vadi, kdyz tolik pohanis djoka, aby se vratil na pozici nejvyssi. pevne verim, ze to tak neni a soustredis se pouze na ceske hrace ;)
Reagovat
spaniel
Samozrejme je to zajima, ale co se tyka financi s tim spojenych, tak myslim ze top3 uz jsou v takovem postaveni, ze je uplne jedno jak se prehazuji... Spis jde o prestiz.
Reagovat
Roger_Federer
Se veřejne v televizi omluvila Rogeru Federerovi...za to že neveřila že bude znovu svetovou .
Reagovat
smazaný uživatel
kdy? kde? máme odkaz?

předem dík
Reagovat
a.magerova
http://isport.blesk.cz/clanek/svet-hvezd/126274/paradni-gesto-navratilove-rogere-spletla-jsem-se-ty-jsi-jednicka.html
Reagovat
Pe3k
A je to tady! Jsem moc rád, že to udělala.
Reagovat
Fandina
Tak to je moc hezké ... i objetí bylo ... super
Reagovat
Heather_Fedex
jj, moc pekne gesto, ta dama ma rozhodne noblesu. a na svuj vek vypada vic nez dobre ;)
Reagovat
gigin
Jako chvilku je to sranda, ale už myslím stačí .. co ? ne ??
Reagovat
smazaný uživatel
"Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit. Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat."
Jan Werich
Reagovat
a.magerova
Anebo jak říká chůva z Pyšné princezny králi: "Kdo zlu neodporuje, sám se proviňuje!!!"
Reagovat
spaniel
Co jste si zvolili, to mate :)
Reagovat
a.magerova
Já byla včera v euforii a tak jsem se zdržela hlasování a teď za to trpím :-((((
Reagovat
spaniel
Skoda ze tady neni ignore list...nebylo by potreba ani banovat. Asponze jsou tady protivnici, kterych si muzu aspon vazit, ale toto... A hlasovani nelituj, stejne by se podle toho nezaridil.
Reagovat
Fandina
Nevím, nechodím na diskuse na TP až tak často, na klučičí ještě méně, teď hlídám pejska tak mám čas, co se týká nicku ...24, tak si podle mě dělá legraci a provokuje, ale nevím, nejsem vševěd ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Holka ten magor "....24" si dělá legraci asi stejně, jako ty seš originální s tím svým ....úsměvem.
Reagovat
Fandina
Třeba máš pravdu, třeba to ten ...24 myslí vážně, jak říkám, nejsem vševěd, jen mi to tak připadá, takových nicků je tu možná víc. Ten úsměv od tebe jako výtka mě už nebere. Není to originální ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Klid milovaná, to byl jen příměr, abys mě snáze pochopila. Jestli mi teda jako rozumíš.. ;-)
Reagovat
Fandina
Jestli nicku cvach rozumím, tak to se budu muset ještě zamyslet, jak říkám, mám teď čas a jinak sem koukám okrajově, ale nick ...24 je ten poslední, koho beru na TP vážně ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
"Kdo se směje neví čemu, podobá se přiblblému."
Autor neznámý. :-)
Reagovat
Fandina
tak to neber tak vážně s tím úsměvem, on nemusí být vždycky radost přece. Pozdrav dobrá nálada ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Usmívat se a smát se je přece rozdíl :-).
Reagovat
smazaný uživatel
To si asi netroufnu řešit, jestli tohle tvoje 'slovíčkaření' má nějaký význam, pro mě je každopádně to její "....úsměv" něco, co se marně snažím chápat.
A jelikož dotyčná vypadá, že se v tom našla, tak si na to radši nějak nuceně zvyknu, aby mně to nezačalo třeba ten můj úsměv ....krást. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Někdo dělá ":-)", někdo píše "úsměv". Význam je asi stejný.
Reagovat
Fandina
Proboha, neřeš tady úsměv nicka přece, je to portál o tenise, já jako spousta jiných si tu ráda počtu, když je co a pobavím se, nebo naštvu, když tu někdo píše bludy. Na neznáme nicky nemyslím, nevím koho představují. Zajímám se o tenisty a co si zde o nich anonymové píší a taky o tenisu a stylech hry. O nějaký úsměv mi tu vůbec nejde. Nemusím ten úsměv psát, ale prostě je to pozdrav. Vždy když ho napíši, tak chci abychom nezapomněli všichni na dobrou náladu. Vždy se nehodí, to je pravda, tak ho nenapíši prostě, ale jinak, na místě je, není to výsměch, Povzbuzení nebo pozdrav prostě ... úsměv
Reagovat
Fandina
Díky pejsku, úsměv je jako :-)
Reagovat
gigin
Piš úsměv. Patří to k tobě a k tvým příspěvkům. Já bych byl pak nervózní, kdyby to tam nebylo. Díky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Obsah sdělení stejný, forma jiná. Když uděláš třeba na konci věty ":-/", nebo ":-)", budeš ordinérní.
Když ale místo toho budeš psát "....zklamání", či naopak "....potěšení", budeš sice asi originální - jenže tzv. za každou cenu. Chceš? Bud'. Ale viděls to někde? Je v poho dělat ":-) / ....úsměv" v každým příspěvku? Co to je? E-podpis? Mimochodem; ty myslím taky používáš konvenční 'smajlíky', že..
....úsměv.
Reagovat
Fandina
no jo no, nemám na tebe, asi popřemýšlím co jsi zač. Tak jo, nemusím psát ... úsměv, ale řeknu ti jednu věc, to jsi byl ty, nebo dappe, nebo nevím jaký nick, který si všiml, že ten ... úsměv tam často dávám. Takže tak nejanči. Vždy to nepíši. Někdy dávám :-) někdy nic. Podívej se do různých diskusí. A ještě něco, většinou píši na compu a mám státnici z psaní deseti a je to pro mě jednodušší než přes tabelátory psát :-) ... úsměv
Reagovat
a.magerova
Tak a máš to :-))
Někdo má státnice z psaní deseti, já mám státnice ze strojírenství.
A jako strojaře mne ten úsměv na konci taky štve !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec nevím, v čem na mě jako "nemáš" a proč to takhle bereš (soupeříš?). Možná tenhle lehce nadrážděný výrok koresponduje právě s tou tvou snahou se vymezit/vyhranit (":-)" versus "....úsměv"), asi je mi to ale už jedno.
Kdo si tvého téměř vždy položeného ...úsměvu na koncích všiml první - byl tuším nick Sabine.Lisicki.... v diskusi vedle.
A ta státnice tvoje, to je vskutku dokonalý alibi... Bravo.
A ....úsměv (zvyknu si:).

Měj se.
Reagovat
Fandina
jasně, byla to sabča ... postřeh
Reagovat
Fandina
V podstatě je jedno, jestli je to státnice nebo ne, ale prostě píši na compu deseti a ty závorky a dvoujtečky mě zdržují ... co s tím nadělám a na úsměv kašli, důležitý je obsah co kdo píše.
Reagovat
a.magerova
Raději píši pomalu a s rozmyslem....
A tím bych tu diskuzi raději uzavřela !!!
Reagovat
Fandina
snad nejsem tady ta nejhorší?
Reagovat
Fandina
A ještě dodatek, máš pravdu, ten přípěvek o psaní deseti jsem nenapsala s rozmyslem, ale rychle ... úsměv. Neuvědomila jsem si totiž, že když tu napíši státnice, ti co se v tomto smyslu neorientují, neví o čem je řeč. Tak tedy. Psát deseti znamená, že deset prstů na klávesnici zaujme stabilní polohu na klávesnici a odtud neustále ty jednotlivé prsty vychází a zase se vrací. A na několik znaků na klávesnici musí z tohoto místa odejít ne jeden ale dva prsty. Proto jsou některé znaky pro psaní obtížnější. Takže tak. A navíc, jsou různé compy a ne všechny mají tyto znaky na klávesnicích na stejných místech, na rozdíl od písmen. Takže jsem vlastně líná ... úsměv
Reagovat
carolyn
No co je zas tohle?!!! Snad deseti už píše kde kdo, ne? To sem opravdu patří tohle. To mi připomíná Saskii co sem chodila a popisovala nám jakým stylem sedí u pc.
Já zas při psaní deseti nevidím problém udělat závorku, hlavně i právě proto že se píše rychle, tak v tom zdržení nevidím, ale každý to máme asi hozený jinak. úsměv
Reagovat
Roger_Federer
Je tak sprosty a utočny, protože si chce vykoledovat ban a začit z novym nikem.
Reagovat
smazaný uživatel
ale ale. dokazu byt prece daleko sprostejsi....jak treba prave Roger kolikrat.....
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně je strašně dojemná ta jeho křeč, se kterou se tenhle několikrát banovanej hater bez mozku zoufale snaží přesvědčit ostatní (včetně sebe) o jeho "univerzální pravdě" o Nadalovi.
A je to docela šichta. Totiž; "chlupáč - starý elegoš" včera udělal sedmnáctej titul, je zase jednička, zboural tím další dva rekordy a tak je třeba pourážet každýho, pro koho není Nadal ta správná suprstár.

Nezáviděníhodnej mindrák a řehole, nenávidět nejlepšího hráče tenisu všech dob v době, kdy se vrátil na vrchol... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jéé, ty jsi zoufalej. Ale zajímavý je, jaké je tu ticho. Myslím ze strany těch, co musí lynčovat každého elegoše, co nějak překročí hranici.
Reagovat
Nola
nájde sa tu nejaký fanúšik Djokoviča, alebo sa tu vedú iba žabomyšie vojny medzi táborom Rafy a Rogera?
Chodím sem dosť často a výborne sa bavím, prosím pokračujte ďalej, kde sa dvaja bijú, tretí víťazí, či?
Reagovat
Sonja
Jestli sem chodíš často, tak musíš vědět, že se tu najdou i fanoušci Noleho:-)))
Reagovat
Nola
pár sa ich tu nájde, ale základňa ostatných dvoch je oveľa silnejšia, mám rada hráčov, ktorí sa vedia odviazať a bavia divákov, na druhej strane uznám, že Roger si titul zaslúžil
Reagovat
gigin
a já mám zase rád fans, kteří když vidí, že jsme v menšině, tak se k nám aktivně přidají a nekoukají jenom .. :-)
Reagovat
Nola
gigin naberala som dlho odvahu, nakoniec som neodolala... fandím Nolemu už veľmi dlho, baví ma aj Tsonga a jeho opičky..:)
Reagovat
gigin
Výborně !!! Tak ti gratuluju !! Vítej v Djokolandu !!! :-))) IDEMOOOOOOOOOO !!!!
Reagovat
Sonja
Nole, Tsonga...to si budem rozumět:-)):-D
A jinak, na co odvaha?:-)
Reagovat
gigin
Koukáš, co ??!!! :-)))))
Reagovat
tito
Přeji tito :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
blbečku, níže reagujes....rad si dokonce i psaval o Něm a přitom svoji tuposti si ani nepochopil, ze tenisportal navstivila skutecna obdivovana legenda George Bush ! Tak se podle toho chovej kanale
Reagovat
smazaný uživatel
Asi těžko překonáváš, že Nadalovi v nejlepších letech vládne v žebříčku třicetiletý Federer.
Reagovat
smazaný uživatel
pochop, ze rozhodujici svym zpusobem je konec roku....tohle je jen prubeh. Ruku na srdce - s jednym grandem po 3 letech byt první - no to snad né
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole ty ses jak Wiliamsova, kdyz brecela a stezovala si ze Dinara je jednicka a nema GS:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Všichni příznivci Nadala jsou jak v tranzu ze statistiky H2H Roger Rafa a pořád dokola ji musí vytahovat.
Ale neberou v potaz, že Roger nemůže za to, že to Rafa většinou k němu v pavouku nedojde. A porazí jej hráči jako Soderling, Ferrer, del Potro, Gonzales, Murray, Youzhny, Rosol...GS má na počátku 128 hráčů, tzn. vítěz musí být lepší minimálně než 127 hráčů v hlavní soutěži. Uznávám Rafa je fenomenální hráč, ale jen když hraje svoje maximum, jinak se není schopen do finále GS dostat (dříve se holt moc potkat nemohli). Všichni pořád připomínají Rafovo zdraví, který si na něj ale také pořád veřejně stěžuje. Ostatní tenisté TOP 4 během sezóny asi nemají zdravotní problémy a nepociťují únavu.
Ten výrazný rozdíl H2H navíc dělají turnaje na antuce, kde prostě Roger je schopen taky zahrát víc než slušně, ale holt na Rafu většinou nemá.
A připomínat, že letos měl Roger štěstí, že ve finále nebyl Rafa, tak se nenechte vysmát. S jeho letošní hrou na trávě by ho stejně letos nejpozději o kolo dále vyřadil Kohlschreiber, nebo Haas, pokud by postoupil.
Reagovat
smazaný uživatel
je to jen tvoje teorie....ale štesti mel v tom, ze turnaj se odehral v Hale !
Reagovat
smazaný uživatel
Priznam sa,ze som to nedocital do konca..Len ma zaujala ta vycitka na adresu Nadala a schopnosti dostat sa do finale..Len pripomeniem,ze Rafa sa z poslednych 10 GS dostal 8krat min. do finale..Len tak pre poriadok..
Reagovat
UnrealTom
lol nebreč oba hráči maj vždy stejný podmínky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš teorii s tím, že na GS je Roger úspěšnější než Rafa? Nebo to, že i s mononukleózou hraje semi AO?...
A co se haly týče, tak přerušení zápasu a zavření střechy spíše pomohlo Andymu, poslední 3 gamy Rogerovi chodilo úplně vše a byl výrazně lepší a bylo otázkou času, kdy ho znovu breakne.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger zvládl sérii 10 GS finále v řadě, v době kdy už něco vyhrál i Rafa. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafael ma typickou spanelskou skolu, pro kterou je tenis na trave snad uplne jinym sportem. (Bruguera "kdybych se nenarodil ve Spanel-stal bych se svetovou jednickou"). Tim chci řict, ze je obdivuhodne jeho dosazeni dvou Wimbledonu přimo se střetem Federera v jeho nejlepsich letech. Svycar na "Nadalovo turnaji to same nedokazal. To, ze vlastni nekolikrat Davis cup neni az tak smerodatne, jde ale o venovanou zatez tomuto podniku. Olympiada je teke velky zařez ! Dvaktat vyhral nejtezsi dabl Grandu v jednom roce RG+WM s ucasti Federera ! Svycar jednou - s absenci Spanela. Na vzajemne zapasy co se tyce grandslamu je skore 8:2.

O zdravotni schrance se ani nebudu zminovat

Je to malo ?!
Reagovat
smazaný uživatel
Snad kazdymu musi bejt jasny, ze ted uz je nezpochybnitelny, ze je nejlepsi tenista vsech dob.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to, copak ma grand slam ? copak Nadalovi je 31 ? Prober se
Reagovat
smazaný uživatel
No ma toho nejvic, dokazal se vratit na post svetovy jednicky i za "ery silny konkurence", jak tady nekteri zminovali, ze to tenkrat nebylo fer. Za tejden bude nejdyl v historii na prvnim miste v zebricku ATP. Od kalendarniho GS ho 3x delil jedinej zapas. To bys mel uznat i ty, to je prece pro tebe TOP meritko:) Ma 6x turnaj mistru, kterej tak milujes, (jeden z nejtezsich turnaju roku, protoze jsou vsichni zraneni, unaveni,a psychicky vycerpani po uplynuly sezone:))). Jestli tohle nevidis tak ses slepej, nebo magor. Fajt by me zajimalo, co by jeste ten chlap musel dokazat aby jsi to ty uznal.

Nejvic me ale stejne bavi, jak jsi udelal z Wimbledonu halovej turnaj:DD, vyznelo to tak jako kdyby, to byla nejaka podradna 250 v jizni americe.

Pritom Wimbledon je nejvetsi tenisovej svatek na svete:)

Nadal hral bidne a prohral si to sam a mel kliku ze takhle nehral treba proti Djokovi, protoze to by zpivali kanarci:) Djoko na Rogera proste nemel, proto prohral. Nebyl schopen obhajit body proto prisel o post svetovy jednicky, to nejni zadna krivda, tak to je.

Ja jsem spokojenej, Wimbledonskej titul, skoleni svetovi jednicky, navrat na trun.

Kalendarni GS, a kdo ho z profiku ma? Myslim, ze tomu davas takovej vyznam, prave pro to, ze to je to jediny co nedokazal a drzi te to nad vodou, to je to posledni nad cim muzes onanovat, jinak uz ma vsechno.
Reagovat
smazaný uživatel
co by jeste ten chlap musel dokazat ?? tak treba jak rika Wilander - porazit Rafaela nejlepe ve final na Grandu.

Proboha jak halovy turnaj muze byt nejhodnotnjesi podnik ?! To se prece s tezkosti treba na RG neda vubec srovnavat ! Letos se zkratka nepoved......jen treba porovnej dva sety venku se sety uvnitr
Reagovat
smazaný uživatel
Dva sety venku, dva sety uvnitr, pokud ses svetova extratrida a nejlepsi hrac na svete, nemuzes tim bejt zaskocenej a musis se s podminkama vyrovnat, vo co ti porad de. To si opravdu myslis, ze by Fedex prohral, kdyby nezatahli strechu?
Reagovat
smazaný uživatel
Ale právě hala by měla být měřítkem kvality tenisu, nerozhodují přírodní vlivy - slunce, vítr, déšť..., naopak hráči mají úplně stejné podmínky a rozhodující je technika a herní vyspělost. A v hale je Roger s Rafou 100 %. ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
to ne, ale hodnota W je dole
Reagovat
tito
poopravil bych- nejslavnější tenista open éry je Rod Laver nebo Roger Federer? Nejslavnější tenista všech dob je Ken Rosewall, který tady není zmiňovaný díky horizontu paměťi či akceptace faktů zdejších přispěvatelů. Když už tedy chceme býti akurátní a přijmeme fakt, že před r. 2000 se tenis hrál také, měli bychom akceptovat i tuto superstar. Dostal jsem se k němu dříve přes Tony Roche a nestačil se divit. Doporučuji si vyhledat na YT. http://www.tennis.ukf.net/
Reagovat
Pe3k
Wimbledon 2012 Final Federer Vs Murray Extended Highlights [ Full HD ]

http://www.youtube.com/watch?v=MqExjxCJr4Q&feature=g-all-u
Reagovat
r176
JAN HÁJEK JE PO DLOUHE DOBE VE 2 KOLE TURNAJE ATP!!
Reagovat
smazaný uživatel
Federera tkví v nasledujicich okolnostech:

RG 2009 - Rafael zranen, psychicky zlomeny

WM 2009 - absence Rafaela

AO 2010 - Rafael zranen (odstoupení

WM 2012 - Rafael zranen (zanet kolene, Halové prostredí

----------------------------------------

damy a panove - to je kamen urazu !
Reagovat
Teo
Anebo taky:

2003
*
2012

Federer nezraněn!
Reagovat
Heather_Fedex
trol

trol

trol
>for ever
Reagovat
smazaný uživatel
Obvykle se do těchto hádek, kdo je lepší nezapojuju, ale udělám výjimku.

RG 2009 Rafaela sundal Söderling
WM 2009 zde těžko usuzovat, jak by to dopadlo, kdyby Nadal hrál
AO 2010 Rafaela sundal Murray
WM 2012 Rafaela sundal Rosol :D

Také můžu zpochybňovat tituly Nadala.

Na antuce neměl prakticky žádnou konkurenci kromě Federera a ten teda za typického antukáře neplatí.
WM 2008 Federer na tom nebyl psychicky nejlépe tenhle rok
US 2010 obhájce titulu Del Potro se zranil a už se bohužel nevrátil do své původní formy, v semi dostat Youzhnyho to je snad výsměch a ve finále totálně unavenej Djoker po semi s Federerem
RG 2011 nebýt odstranění Djokera v semi Federerem asi by si Rafael moc neškrtl
RG 2012 nebýt přerušení a odložení zápasu na druhý den, asi by Rafael těžko rozjetého Djokera zastavoval

Pro ostatní fanoušky Rafy, já ho samozřejmě uznávám, ale co napsat na tento výplot pana ....24
Reagovat
smazaný uživatel
*výplod
Reagovat
smazaný uživatel
Ty chces bejt proste zajimavej, ty nase mala chudinko:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tie pseudo argumenty na spochybnenie Nadalovych titulov su take dristy,ze sa im ani neoplati blizsie venovat..
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si už otvor oči a prečítaj poriadne jeho komentár... omg
Reagovat
smazaný uživatel
Napsal jsem záměrně "můžu zpochybňovat". Jeho tituly jsou zasloužené tak jako ty Federerovi ovšem. Ale když si 24 začal.
Reagovat
smazaný uživatel
šašku, ty pises na odstoupeni - sundal ho Muraj. A hlavne prosim vas, zejmena Ing Pe3k a jini jeho soukmenovci, pozorozne čtěte svycarovo vyjadreni o touhach a dřině a přinosech rodiny ! Aš se zas budete vymlouvat na ztratu motivace a jine trapnosti.

Pochopil jsem, ze si pisu asi skutecne s Fakanama nebo invalidama na hlavu (jasny vas fuhrer armstrong), protoze ten rasisticky Pe3k si ve 40 letech opravdu v roce 2012 tiskne plakaty :))))))))))))))) neuveritelny. Uz vim kdo to je - znam ho
Reagovat
smazaný uživatel
jo a taky se vymlovejte na vek vy pitomci. Federer " hraju snad nejlepsi tenis zivota". Ja vam celou dobu psaval, ze 30 rok Stepanek, Korda,...) je nejoptimalnejsi na ziskani treba i jednoho ale Grandu vy smraďoši
Reagovat
smazaný uživatel
Je dost pravděpodobné, že hvězda Roger Federer bude v civilu trestně stíhán a také spravedlivě odsouzen ! Proces proběhne ve státě Texas.
Reagovat
UnrealTom
jdi se léčit :D
Reagovat
Pe3k
Tak vlastnit 17 grandslamů je prakticky nezákoné. Já osobně bych raději založil nové náboženství Rogera Federera, čistě proto, že už mě nebaví být rytířem JEDI...Jako hlavní motiv bych použil internetem omílané "First, there was tennis, then there is Roger Federer."
Reagovat
smazaný uživatel
Máš zajímavý nick, máš v oblibě amerického exprezidenta? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji, zes pochopila :)))))) Perfektní ! Pravděpodobně nebudeš hloupý fanatik. My ho chytnem a usvědčíme
Reagovat
smazaný uživatel
;-)
Reagovat
smazaný uživatel
je sympatický do chvíle kdy se mu daří,ale jak se to otočí proti je přímo nechutný a uplakaný.Proto ho nemusím,ale jinak klobouk dolu před ním.
Reagovat
Teo
Nějak jsem během těch 2 let, co se mi "nedařilo", nezaznamenal jedinou nechutnost nebo pláč z jeho úst.
Reagovat
Teo
*mu
Reagovat
spaniel
Teo 1:0 Nostradamuss
Reagovat
gocii
sice psal hovna ale myslel to tak že byl sympatický prvě během těch dvou let ne?
Reagovat
Teo
Nemyslím.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer je velice emotivni clovek, jestli jsi ho znal a sledoval jeste pred tim nez byl v cele zebricku, tak urcite vis co kdysi delal. Sklidnil se az, kdyz si zacal povidat se cvokarem a trenerem a ti mu ukazali smer, najednou zadny emoce na kurtu neukazoval, zadna radost, zadny nastvani za zadnejch okolnosti. Nekde ty emoce ventilovat musi, ale nevsim sem si ze by nekde po zapase za posledni 2 roky bulel nebo treba rozsekal raketu....
Reagovat
smazaný uživatel
Mimochodom, ako sa bodujú OH?..Určite sa nájde niekto, kto pozná odpoveď..+ A nasadzovať sa bude zrejme podľa rebríčka, že áno? :)
Reagovat
smazaný uživatel
zhruba 125 bodu za vitazstvo
Reagovat
smazaný uživatel
Aha..Takže to len taká drobná pozornosť :)..Každopádne dík za info..
Reagovat
taffer
Odpověď najdeš zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Tennis_at_the_2012_Summer_Olympics
Reagovat
smazaný uživatel
Aha,takze to je predsa inak..Diky
Reagovat
UnrealTom
Gold 750
Silver 450
Bronze 340
4th Place 270
QF 135
R16 70
R32 35
R64 5
Reagovat
Denis92
to sa rataju OH do rankingu? a je to tak isto ako na ostatnych turnajoch cize obhajuju z predch. OH ? lebo to si Roger dlho post svetovej jednotky neuzije..
Reagovat
a.magerova
se započítávají do žebříčku a za rok je všem "po zásluze" odepíšou :-)))
Reagovat
Denis92
aha,ale aj tak ROger bude muset vyhrat aby si udrzal poziciu svetovej jednotky,lebo sa da ocakvat ze to vyhra on alebo Djokovic
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sorry...nekde sem to četl
Reagovat
Denis92
myslim si ze Roger po OH strati post svetovej jednotky ale ziska ho spat na americkych turnajoch
Reagovat
a.magerova
chci už "jen" zlato z OH a 8. Wimbledon (jakože překonání Samprasa) a víc už bude navíc :-))
Ty dva týdny na No1 (na překonání rekordu) už mám splněny, takže na No1 po OH nebazíruju :-))))
Reagovat
spaniel
Já už chci jen OH, Davis Cup, 3xUSO, 4xAO, 7xFO, 1xW a 2xTMC a samozřejmě do splnění post #1.
Reagovat
Denis92
Aj ja prajem Rogerovi zlato z OH,ale bude to tazke..ale chcem aby bol co najdlhsie svetova jednotka..takych 300tyzdnov by pekne vyzeralo a keby su neni OH tak si myslim ze by to bolo velmi realne a ak vyhra OH tak sa mu to urcite podari :)
Reagovat
tito
Nebazíruješ, nebazíruješ- jsi pěkně nenasytná, víš to?
Já bych si přál aby Ryan na OH konečně udělal pořádnou ránu. :-)
Snad nebude mít v prvních dvou kolech někoho ze čtyřky...
Reagovat
a.magerova
Aha máš pravdu ještě Davis Cup !!!
Reagovat
tito
No vždyť to říkám! Ještě DC ... :-). Našinec podá prstík a ona gejmuje jak pitbull.....
Reagovat
a.magerova
Člověk nemá mít malých cílů !!!
Jsi úžasný - už jsem Ti to někdy řekla?!
Reagovat
tito
Sakra, jsem zaražen....Mám sednout jako každý domýšlivý trubec na lep? ....hmmm...děkuji Ti....neřekla...:-(! :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
V pohode,stane sa :)
Reagovat
Teo
Jak říkají Rogerovi soupeři: jakmile mu dáte šanci, prohrajete. Nadal s Djokovicem dali Rogerovi šanci stát se znovu světovou jedničkou a on ji využil. Come on!
Reagovat
smazaný uživatel
Vždy som bol skalopevne presvedčený, že Roger ešte 1-2 GS na svoje konto pridá. No priznám sa, že som si nemyslel, že ešte niekedy môže byť svetovou jednotkou. Možno ak by mal jeden z dvojice Nadal Djokovič minulý rok horší, podobne ako Federer, mal by to Švajčiar s návratom paradoxne ťažšie. Ale taký je tenis. Proste to tak vyšlo a ako píše vedľa Roger_Federer, história si na detaily nepamätá..Osobne som len zvedavý, či dokáže svoj náskok aspoň na chvíľu zveľadiť alebo o neho príde už v Toronte..Myslím, že vzhľadom na to, že Djokovič obhajuje v Kanade víťazstvo by to nemal byť až taký problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Britové jsou suveréně nejškaredější plemeno lidí na světě...doře jim tak. Za tuhle zkazu muzou oni
Reagovat
Heather_Fedex
trololol
kez bys umel dodrzovat, co si napsal. a to to, ze odsud zmizis :///
Reagovat
Roger_Federer
aspon si založ novy nick...at nejsi za lhaře..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ja slibil vy pitomci, že "čtyřiadvacítka už nikdy více" a to dodržim, jeste dnes prosim hajeni. Definitifni odchod me osobnosti jsem ohlasil po vysněnem kompletnim grandslamu Novaka - bohuzel to nevyslo. A muzete si placat co chcete - ja mam svedomi čiste
Reagovat
smazaný uživatel
No jistě, že máš svědomí čisté. Co taky čekat od člověka "Vsadím svou přítomnost na portálu, že..."......"Prosím zastání, sázku dodržím!......"Nikam chodit nemusím, tak jsem to nemyslel."
Reagovat
smazaný uživatel
kde si ty vety vzal ty kanale !? To čumis jakou mam podporu ...kdo je zbabelej a neumi se podepsat si pouze ty, ty vandraku
Reagovat
smazaný uživatel
Tvá podpora na tomto portále je ohromná. Včera večer ti podporu vyjádřilo neuvěřitelná masa lidí - celých 5 uživatelů. To je na tebe dost (myšleno bez ironie).

Potřebuješ link na tvoje prostořeké testoteronové pindy "Vsadím svou přítomnost na portálu, že..."? A nebo potřebuješ link na tvoje "Prosím zastání, sázku dodržím!"? A nebo je třeba zde umístit link tvého konečného zvratu a výkrutu "Nikam chodit nemusím, určitě jsem zde oblíben"?
Pindej si co chceš, jsi jen zoufalý ubožák, co pubertálně provokuje, ale když prohraje sázku, potřebuje maminku, aby ho přebalila. :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
je to tvoje znicujici prohra - tvoje kampan nevysla ! a ja te nachytal !! ...na v celku jednoduchou vetu
Reagovat
smazaný uživatel
zde už ti nikdo neuvěří. Každý nyní ví, jaký jsi tlučhuba a zbabělec. Z toho se již nelze vykroutit. Ale snažíš se o to pěkně slizácky.

Nyní již každý bude vědět, že ....24 je žvanivý a zbabělý piss-álek, co se kdysi vsadil způsobem "Vsadím svou existenci na portálu, že...", pokračoval "Prosím zastání - slib dodržím!" až po konečný výkrut "Nikam chodit nemusím, takhle jsem to nemyslel, jsem zde oblíben".

Přeji ti (ne)pěkný zbytek poledne, trollíčku, toto je má poslední dnešní reakce na sliz ....24, na tvé NeverEnding žvanění nemám čas.
Reagovat
smazaný uživatel
ale kdyt si dusevni invalida - ty ze nemas cas ?! Ano, tu moznost mit nebudes - byt dvacetctyrkou uz me nebavi a zmenim se, jak uz nekolikrat ty smraďochu
Reagovat
smazaný uživatel
a ty kraaavo co blbnete:DDD
Reagovat
Heather_Fedex
tak se mi to libi! ten rozdil je sice minimalni, ale muze se navysit. na oh toho rog moc neobhajuje, pevne verim, ze jen ziska. a na americkych betonech nejvic obajuje novak, je otazne, jestli si bude vest tak dobre jako loni.
Reagovat
a.magerova
žádné body neobhajuje, tudíž všichni jen získají :-)))
Body získané na OH 2008 byly všem odečteny v roce 2009.
Reagovat
Heather_Fedex
tak promin, to jsem vazne nevedela. dik za oboznameni, a.magerova :)
Reagovat
spaniel
* obeznameni
Reagovat
gigin
Vidím, že nenápadně doučuješ cz ... :-))))
Reagovat
spaniel
:) tak Heather je Slovenka a snaží se, ale skoro vždy jí nějaké slovíčko uteče.
Reagovat
gigin
Jasně. Že je Heather Slovenka jde poznat. Sem tam ji to ulítne. Je to od tebe milé, hezké ...
Reagovat
smazaný uživatel
Mně vůbec nevadí, že ti sem tam nějaké slovo "ulítne", Heather, piš dál svoje příspěvky i s tím občasným "ulítnutím". to se asi nedá uhlídat, myslím, že oprava není třeba, každý snad daný význam slova chápe :-)
Reagovat
gigin
To určitě ano. Ale Heather z nějakého důvodu chce psát česky. V pořádku. Za její občasné "ulítnutí" ji nikdo nehaní, nenadává. A spaniel ji v tom podporuje, páč už jí několikrát hezky opravil s úmyslem tyto nedostatky odstranit. Tak to chápu já :-)
Reagovat
Fandina
Podle mě spaniel opravuje její chyby, aby se naučila správný český výraz propříště. Možná si o to řekla a to je super ... úsměv
Reagovat
gigin
Pokud si dáma o něco řekne, má jí být mužem vyhověno !! :-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Samozřejmě, a to několikrát a opakovaně...
Reagovat
smazaný uživatel
Jde o to, jestli si o TO řekla, já myslím, že ne, jinak by třeba poděkovala za tu péči :-))

Stan - Kolikrát ? :-))
Reagovat
gigin
Ema: No. Tak se jí zeptáme. :-) Heather !!! Řekla sis o TO ??? :-))
Stan: Co se do ní vejde ....
Reagovat
smazaný uživatel
Nechceš přijít večer do Djokolandu, něco pro tebe mám, myslím, že se ti to bude líbit :-)))
Reagovat
gigin
Ty bys přišla do Djokolandu ?? :-O
Reagovat
smazaný uživatel
Na návštěvu..jen dva prstíčky tam strčíme a zas půjdeme..to je jen odkaz na známou pohádku !! :-))
Reagovat
gigin
hmmm ... tak to jo .. Tak v kolik ? V devět na náměstí ?? :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
steve79
Na ten žebříček se tak hezky kouká:D. Já jsem tomu nevěřil, že se stane světovou jedničkou. V Grandslam jsem věřil. Ted příchází US Open-tam je to nejrychlejší povrch. Tak kdyby se ten 18. povedl, nebyl bych proti:D
Reagovat
a.magerova
http://williamssistersrock.files.wordpress.com/2011/10/2003-wimbledon.jpg?w=604
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6vds22Bdy1qm8d0to2_500.jpg
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+Wimbledon+Championships+2012+y-UhpdqJ80ql.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
"Neni hezcich pohadek, nez ktere pise zivot sam." H. Ch. Andersen :-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist