Federer má 100. wimbledonskou výhru. V semifinále ho čeká Nadal

  • WIMBLEDON - Švýcar Roger Federer na trávě v All England Clubu porazil Japonce Keie Nišikoriho a zaznamenal jubilejní 100. výhru na wimbledonském grandslamu. V semifinále se osminásobný šampion utká stejně jako před měsícem na Roland Garros se Španělem Rafaelem Nadalem, na kterého na trávě narazí počtvrté a poprvé po jedenácti letech.
    10. 7., aktualizováno | Aktuality |  459 komentářů
    Roger Federer (© AFP)Roger Federer (© AFP) 
     

Wimbledon uvidí poprvé po 11 letech souboj Rogera Federera s Rafaelem Nadalem. Ti spolu v sezonách 2006, 2007 a 2008 svedli na londýnské trávě památné finálové bitvy, přičemž první dvě vyhrál Švýcar a na třetí pokus se radoval Španěl, který tehdy v pětisetové bitvě překazil Federerovi útok na šestý triumf v řadě.

Od té doby se na trávě neutkali. Naposledy na sebe narazili před měsícem v semifinále Roland Garros, kde vyhrál hladce ve třech setech Nadal, který své vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 24-15 a v nakonec získal 12. titul z antukového grandslamu.

Na vítězné vlně se třiatřicetiletý Španěl drží i na trávě. Po triumfech v Římě a Paříži natáhl svou neporazitelnost už na 17 utkání, když v dnešním čtvrtfinále porazil hladce 7-5 6-2 6-2 Američana Sama Querreyho a oplatil mu dva roky starou porážku z Acapulka.



Do semifinále Wimbledonu majitel 18 grandslamových titulů Nadal postoupil druhý rok po sobě. Až do finále to šampion z let 2008 a 2010 dotáhl pětkrát, ovšem naposledy už před osmi lety.

Federer se do semifinále Wimbledonu dostal potřinácté v kariéře, i když dnešní čtvrtfinále proti Keii Nišikorimu nerozehrál ideálně. Na začátku utkání hodně chyboval, ale postupně se dostal do rytmu a bez větších potíží vývoj otočil a zvítězil 4-6 6-1 6-4 6-4.

Zápas Federer zahájil prohraným servisem a to ho stálo úvodní set. Po rychlém vyrovnání se na dvorci rozpoutala bitva, v níž se osmý nasazený Japonec snažil útočit, ale po některých Federerových úderech občas zůstal jen bezmocně stát. Definitivně ale rozhodl až favoritův brejk na 5-4 ve čtvrté sadě, zápas pak Federer zakončil dvanáctým esem.



Ve Wimbledonu 37letý Švýcar zaznamenal jubilejní 100. výhru, což se dosud žádnému tenistovi na některém z grandslamů nepodařilo. Zároveň se stal nejstarším semifinalistou grandslamu od roku 1991, kdy tehdy devětatřicetiletý Jimmy Connors hrál semifinále na US Open.

První semifinálovou dvojici vytvořili obhájce titulu Srb Novak Djokovič a Španěl Roberto Bautista, který je v semifinále grandslamu poprvé v kariéře.

• WIMBLEDON 2019 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 38,000.000 liber
středeční výsledky (10. 07. 2019)
• Dvouhra muži - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Goffin (21-Belg.) 6-4 6-0 6-2
Federer (2-Švýc.) - Nišikori (8-Jap.) 4-6 6-1 6-4 6-4
Nadal (3-Šp.) - Querrey (USA) 7-5 6-2 6-2
Bautista (23-Šp.) - Pella (26-Arg.) 7-5 6-4 3-6 6-3
JUNIOŘI
• Čtyřhra - 1. kolo •
Forejtek/Lehečka (1-ČR) - Dale/Martin (USA) 6-4 6-4
Baadi/Jianu (Kan./Rum.) - Svrčina/Riedi (ČR/Švýc.) 6-3 6-1
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (459)
12.07.2019 06:57Od: Roger_Federer Forhende
A jak vis, ze kdyby Federer a Nadal startovali stejne, nemel by Federer dostatek casu, prizpusobit svuj styl hry tomu, aby lepe reagoval na soupeře Nadala..
Tak jak to mel mimo antuku(tam byl od zacatku Rafa lepsi)..Nadal.
Úplně stejně totiž to udelal Nadal v zapasech z Federerem(proste se kazdym zapasem ucil, zlepsoval a zjistoval co a jak ma hrát).
Navic proste, Federer Nadalovi jako soupeř sedel, nenu nahoda, ze ho dokazal porazet i na hardech a trave a jine hrace nee.
Úplně to same od roku 2011 predvedl, Djokovic, do te doby se ucil, uzlepsoval a uspel..
Federer nemel tuto vyhodu casu oproti temto dvema soupeřum, straci 5let..
"Mladicci" mely pred sebou boha Federera a chtěli ho sundat a uspeli, casto..
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:17Od: acc
Ztrata casu, Forehand ma kolem sebe vystavenej svuj vymyslenej svet, to nema s realitou nic spolecnyho. Kazdej to vidime jinak kolem sebe ale tohle je teda fakt extrem...
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:50Od: Kamilos88 Je to jasne
Wimbledon 2018 - Nole porazil Nishikoriho a bral titul
USO 18 - Nole porazil Nishikoriho a bral titul
AO 2019 - Nole porazil Nishikoriho a bral titul
RG 2019 - Rafa porazil Nishikoriho a bral titul
Wimbledon 2019 - :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:00Od: Mayo
Uisťujem ťa, že Roger nebude brat titul.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:02Od: Kamilos88
Tak doufám Mayko, ze si vybral úspory cele rodiny a mas to naložené na tiketu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:34Od: Forehand
V roku ked sa Nadal stretol s Querreym na GS vyhral vzdy Wimbledon.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:37Od: acc
Jakoze pokud se na kteremkoliv GS stretl s Querreym, tak bral titul z Wimblu? To se moc nepotkavaj...
[ Reagovat ]
11.07.2019 23:00Od: turista
Rafafans chcete toho moc. Druhý GS za sebou a třetí titul za sebou. Není rok 2008, 2010 ani 2017. Navíc Djoki je od Madridu už vyhladovělý.
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:16Od: ipko niečo pre Forhenda :) [ Reagovat ]
11.07.2019 12:04Od: jackiec
nevíte někdo zda zítřejší semi začnou oba vzájemně na 2 kurtech jako loni či jako v předchozích letech na centru oba dva za sebou???
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:05Od: Gogiska
a minuly rok sa nehrali obidva zapasy po sebe? :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:11Od: jackiec
to právě nevím, čerpám odtud z výsledků kde vidím u obou loňských zápasů čas 14.00 kdežto v předchozích letech vidím vždy čas 14.00 a pak třeba 17.00...
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:14Od: Gogiska
hrali po sebe aj minuly rok. akurat nadal s djokovicom ten svoj match dohravali v sobotu, tak mozno preto tam je 14:00
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:16Od: jackiec
máš pravdu, oni to nedohráli, isner s andersonem hráli myslím 5-6 hodin a nadal se srbem přes 5 hodin
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:17Od: ipko
Djokovič-Naldal bolo prerušené za stavu 2:1 pre Novaka, lebo ešte predtým hrali veľmi dlhý zápas Isner s Andersonom
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:14Od: Mayo
Určite budú hrať po sebe. Určite by Djokiho nešupli mimo centrálny kurt.
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:02Od: Gogiska
Darren Cahill on using Rafa as a model during his time coaching Simona:

?A couple of years ago, I think I?ve spoken about this that we REALLY used Rafa as an idol or model how to do things well. We go out watch a lot of his practice sessions. We?ve gone to watch some of his matches and especially of tape. We read a lot of his press conferences. She was struggling a bit mentally breakthru GS stage. He was great for just setting a PLATFORM how to work and how to respond to pressure.?

:333
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:05Od: Mayo
Skoda, že nerozumiem americky.
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:19Od: spaniel
To je proto, ze jsi Rafa fan. Mate to v DNA.
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:56Od: Franky
oni nerozumeju viacerym veciam nielen AJ
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:05Od: Mayo
Myslím, že v tomto som tu jediný tupý.
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:08Od: paddy
Nerozumím, proč se tady pořád hovoří o Paříži, která je absolutně irelevantní

Stats na trávě od r. 2011 (tituly)
- Nadal 34/15 (1x Stuttgart)
- Federer 88/12 (2x Wimbledon, 5x Halle, 1x Stuttgart)

Pro zajímavost
- Djokovič 67/10 (4x Wimbledon, 1x Eastbourne)
- Murray 65/12 (2x Wimbledon, 4x Queens, 1x OH)
- Čilič 61/18 (2x Queens)

Závěr:
Nadal je "horký" favorit na titul, přestože je v posledních letech na trávě jen nadprůměrný hráčem a v SF se k tomu přidá i mentální blok, jelikož potká Federera na trávě
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:11Od: Ondra979
je tady ale dulezity faktor X - na trave spolu opravdu dlouho nehrali a nevime, jak bude vypadat matchup. Na hardu bych Rogerovi veril vic, tady ma urcite sanci, ale lehke to vubec nebude a prohrat muze, musi podat vyborny vykon. Ale zaps by to mel byt kvalitni, urcite lepsi nez na RG
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:31Od: Kamilos88
Paříž má vypovídající hodnotu 0.

Povrch, kurt, prostředí, historie, H2H, fanoušci, zkušenosti - vše jde za Fedexem. Nesmí mít špatný den, jinak by měl vyhrát.
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:36Od: Forehand
Takze stats 2011 su v roku 2019 legitimne a 2010 irelevantné..Ci ako to je?
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:03Od: Mayo
Prečo akurát rok 2011? (: komu, že ty fandis? (:
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:57Od: paddy
Vaše výtka je samozřejmě relevantní, ale chtěl jsem ukázat, že za posledních 9 let je to už slabý jílkový odvar

Na vrcholu sil to měli 2:1 pro Fed, v současné chvíli se tvářím, že se vlastně nikdy neutkali (férový pohled) a Fed je na trávě velmi silný
H2H pohled hard vs. antuka je v posledních letech jednostranný

Bude to zajímavý zápas, rozhodne lepší Federerovo podání
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:37Od: Vlk-v-trave Re: paddy
ty jsi tu snad poprvé:)

FFF - mód, prohnaní lišáci...
Rafani - mód, pasivní čekačka na ramena...
Djokoland - mód, propracované stats do mrtě...

všichni brečí hned po losu, a s hráči mimo B4 jednají jak se svýma hračkama na hraní...někteří dokonce bohužel hůř... jak s nějakýma děvama.

Po zápase
FFF, jsme to říkali.
Rafani, jsme to říkali.
Djokoland, jsme to říkali, nebo havarie systému.

A kolem toho máš tisíce komentů.:D)
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:38Od: acc
:))
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:58Od: dako
Prečo sa tak všetci bojíte Rafu, ktorý vie hrať len na antuke a jeho sezóna končí po RG?
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:00Od: acc
Ja se nebojim, ja se tesim a verim ve vyhru RF. A modlim se aby stahnul Rafa zdrzovani na polovinu..!
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:05Od: Forehand
Good point :)

No pretoze, tie obhajoby RF su len tendenčné a trucovité. Oni niekde v hlbke duše vedia, kto je lepsi tenista.

Keby sa pred FFF zjaví víla a povie im, ze im polozi jednu otazku, a ked odpovedajú správne, tak im zaručí pozemskú nesmrtelnost a obdaruje ich nekonečným stastím.

Na otazku, kto je lepsi, by okamzite dali NADAL :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:08Od: Kamilos88
Když pominu tvé klasické větné smyčky, tak jenom doplním.

Blbé je, že oba dva nezačali kariéru ve stejném roce, nebo +- rok. Potom by se dalo celkem přesně mluvit o tom, kdo je teda lepší.

Takhle to jsou jenom - použiju tvé slovo DOMNĚNKY :)

A to už nemluvím o tom, že o pět let starší důchodce s Nadalem zametá kurty od AO2014. Ale to by byl hejt, takže na to seru :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:12Od: Forehand
Tak keby zacali obaja naraz, tak je snád jasné, kto je lepsi. Ten rozdiel by bol omnoho vacsi, minimálne do veku 33, kde máme údaje..

Nadal sa zacal presadzovat skor dokonca aj na tráve, Federer vyhral prvy W. na prahu 22roku. To by mal Nadal uz 5-6GS, a Federer by celu kariery len dotahoval/
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:13Od: peRFect
anebo taky ne
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:16Od: Kamilos88
To je domněnka stejně jako to, že kdyby nebyl Nadal, tak má Federer 30GS.

Nevíme.
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:39Od: dappe
Bože ty jsi tak jednoduchej. Alespoň tady nepiš tolik příspěvků, protože to je tragédie.
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:50Od: Forehand
A coze sa vám nepáči pán dekan na hŕstke faktov?..

Vari si myslis, ze by mal Federer 20GS, keby začínal spolu s Nadalom?...

A to vas kde učili?...Či láska k Rodzimu úplne zatemnuje mozog?..ehm, mozoček?
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:23Od: dappe
Nelíbí se mi, že jedna z mých oblíbených sportovních stránek je zahlcena milionem příspěvků od totálního dementa, sorry. Tvé přemýšlení o sportu je absolutně směšné. Můžu snad se 100% jistotou říct, že si nemohl se sportem v životě mít nic společného. Čas od času se na takové lidi narazí i v reálném životě, ale ty jsi vážně na špici.

Další možnost je, že tady jen provokuješ, ale to je při tom obrovském množství komentářů asi nepravděpodobné. To bych tě celkem litoval.

Každopádně tohle je definitivně moje poslední reakce na tebe, je to ztráta času.
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:35Od: Forehand
No to preto, lebo sa ti nepáči opačný názor, nie si schopný rozmyslat v širších súvislostiach alebo v dimenzii, ktorá neguje tvoje kované presvedčenie a pripúšťa omyl..To je úplne bežné vo FFF pre ktoré je Federer nepoškvrené božstvo, nie nadarmo si sám ich dekanom fanatičku..

Čítat, reagovat budes. Pena na hube ti inak nedovolí..
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:51Od: acc
To neni tim, ze je nazor opacny ale spis tim, ze si fanaticky demagog.
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:00Od: Kamilos88
+ je taky vědma, umí určit potenciální vývoj historie/budoucnosti i 20 let zpětně. Škoda, že se nenarodil dříve, nemuselo být tolik válek.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:33Od: acc
No nebo kdyby se nenarodil vubec, tak by tu na zemi bylo o jednoho mene...
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:57Od: Forehand
Cize keby bol Federer rovnako starý ako Nadal, mal by vo veku 33 rovnako GS, ako ked zacal o 5r skor?..

Logika, nič?..
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:32Od: acc
Spravne, nic :)))
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:35Od: acc
No a co teprve, kdyby se Nadal narodil v jine dobe nez Dr.Fuentes.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:37Od: Forehand
A keby si sa narodila v dobe bez star trek, tvoja predstavivost by bola v prdeli.
[ Reagovat ]
12.07.2019 03:56Od: Franky
haha s tym Fuentesom ta dostala uz zuris Petko co? zaplat si slapku zas nech sa ukludnis ;)
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:51Od: annah
Proč už to neděláte dávno? Nereagovat, ignorovat. Je to jednoduché. Vůbec nechápu, proč se do těch nesmyslných diskusí necháváte pořád zatáhnout.
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:46Od: Patik
Tiež tomu nerozumiem..veď on má svoju pravdu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:41Od: acc
Mate recht.
[ Reagovat ]
11.07.2019 20:48Od: Kozoroh
Federer je lepší na rychlejších kurtech, Nadal na těch pomalejších. Trend zpomalování povrchů, který začal na počátku tohoto století, nahrává Nadalovi, přesto se však Federer drží před Nadalem v počtu GS titulů. Kdyby zpomalení povrchů nezašlo tak daleko, je zřejmé, že náskok Feda nad Bullem by byl větší a hůř by se ti prosazovalo tvrzení, že Rafa je lepší.
[ Reagovat ]
11.07.2019 21:33Od: Forehand
Djokovic :)
[ Reagovat ]
12.07.2019 01:22Od: D@nny
Napsal fanousek Djokovice... Kdyby, tak by mel Djokovic velkou diru v prdeli, jak do ni kazdou zivou bytost pousti.
[ Reagovat ]
12.07.2019 03:58Od: Franky
vy Nadalovci ste proste nepoucitelny...Je jasne ze djoko je lepsi na rychlejsich povrchoch ako Nadal...je komplexnejsi
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:43Od: FerrariF50
Tak to se mýlíš, Roger je určitě lepší tenista, před Rafu bych dal i Djoka. Rafa je u mě třetí nejlepší tenista. Každopádně kdyby se ptala jen na antuku tak o tom žádná :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:51Od: Forehand
No vidis. Keby sa pyta na antuku..

Takze zajtra by to malo dopadnut hladko pre Rodziho, jednoduché.
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:10Od: Cico93
Ja mám niekedy pocit... a to tvrdím ako Nadalov fanúšik. že Novak vie byť najväčšie zviera.
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:20Od: Cico93
Ten dojem z tohtoročného výkonu vo finále AO vo mne len potvrdzuje túto domienku. Najlepší výkon vôbec.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:19Od: MarcelPersch
Co se týče nejvyššího možného levelu hry, tak souhlasím, to je Djok daleko před jak Federerem tak Nadalem, kteří jsou tak nějak nastejno na 2. místě.

Co se týče úspěchů, tak pořadí 1. Roger 2. Rafa 3. Nole je snad jasné, nemají to k sobě daleko, ale Djok tam ještě není.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:35Od: Forehand
Djokiho najvyssi level hry sa nechyta na Rafov najvyssi level hry na antuke.

A naopak to platí na harde.
[ Reagovat ]
11.07.2019 23:02Od: turista
To si nemyslím. Je to jen o tom kdo aktuálně zvládne líp psychologický boj.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:37Od: steve79
Trava neni antuka.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:42Od: Franky
tato ale skoro je
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:45Od: Kamilos88
Hele, tady asi nesouhlasím s tímto často omývaným tématem.

Federer vyhrál 8 wimbledonských finále, kde byl povrch téměř totožný s tím, který tam bude v neděli, potažmo v pátek. Řešit tady, že je kurt zničený je kravina, za ty roky, co tam Roger vyhrává je ten kurt zlikvidovaný více, nebo méně skoro vždycky.

Na h0vno jsou balóny, ty jsou měkčí = pomalejší. Vše ostatní je stejné, jako vždy.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:46Od: Cico93
palec hore.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:49Od: Franky
palec si daj vies kde kamarat
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:54Od: Cico93
áno a ty môžeš o tom len snívať...
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:49Od: Franky
Ja neriesim iba tohtorocny W ...riesim to ze v casoch Samprasa tam trava bola ina...staci otvorit wikipediu hned prve tam mas toto: Travnatý dvorec (anglicky Grass court) je jeden z druhů tenisového hřiště. Základem trávy je jílek různého složení dle jednotlivých turnajů. Ve Wimbledonu je obsah jílku 100 %, což způsobuje pomalejší odskok míče, než na jiných travnatých dvorcích.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:53Od: peRFect
Myslím, že jílky jsou na všech travnatých kurtech, protože je to jediná travina, která je vysoce zátěžová a velmi rychle regeneruje (pouze se mění jejich poměr). Kostřavy, Lipnice apod., které se v komerčních osivech míchají společně s jílky, jsou spíše pro ucelení vzhledu a potlačení monokultur. Monokultury z ostatních osiv totiž mají vysokou jemnost, ale zátěž a regeneraci tristní (viz. psineček, používaný na golfových greenech, kde se bojíš uprdnout, aby se trávník nezničil). Proto na odpalištích a fairwaých jsou taktéž osiva s vysokým obsahem jílků ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:57Od: Franky
este raz: Ve Wimbledonu je obsah jílku 100 %, což způsobuje pomalejší odskok míče, než na jiných travnatých dvorcích...ano netvrdim ze inde niesu...ale W ho ma 100% ostatne mozno 80% 60% a pod...
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:12Od: peRFect
a to já si právě nemyslím :-) jiný druh trávy, jiná vývojová línie (tzn. roste jinak rychle a většinou jinak reaguje na nízké sečení) a to je na 8mm střižené výšce sakra znát.
Zkusím pogůglit složení např. v Halle.
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:03Od: Franky
skus skus sam som zvedavy ako je to inde
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:21Od: Kamilos88
Možná je rozdíl v tom, že v Halle se tráva vozí na stadion v rolích, jako třeba na fotbalové hřiště.

Ve Wimbledonu tráva přímo roste, to bude mít taky vliv na rychlost kurtů.
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:52Od: Franky
je to mozne...ale faktom ostava ze je pomalsi ako ine travnate turnaje...Nadal napr v Halle nema narok...
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:15Od: Kamilos88
Však ano. Mě osobně příjde 10 titulů Fedexe v Halle jako velký počin.

Ten turnaj v tom speedu může vyhrát úplně kdokoliv, je borec, že to tam 10x udělal. Na té trávě se špatně poráží i Kohlschreiber a další. Tady pak lidí píšou, že Nadal smázl Tsongu, který v Halle málem porazil Federera. Kdyby byl Nadal v Halle, tak neprojde do osmifinále ani na 20 pokusů, proto tam nehraje. To teďka bez úražky k němu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:26Od: Forehand
Iste preto tam nehraje :)

Halle je pre Nadala asi ako Estoril pre Federera..Malý turnaj v úplne nevhodný termín.

Ale som rád, ze Halle, kde sa Nadal ucastnil 2x za 15 rokov a Djokovic snad nikdy dokáze urobit takú radost.
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:55Od: turista
On tam vážně 2x hrál? To mi uniklo.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:43Od: Kamilos88
Jj připsal si za ty dvě účasti jednu cennou výhru nad Lackem a tím v Halle skončil.
[ Reagovat ]
11.07.2019 17:01Od: turista
Federer v Estorilu vyhrál v roce 2008 a Djokovič v roce 2007. Nadal v roce 2015 ve Stuttgartu a 2008 v Queensu. Ale že by hrál někdy v Halle to nevím.
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:27Od: Franky
jasne! najvacsou rychlostnou obmenou presli GS potom masters ako TM ci IW ...Halle je pre Nadala utopia..
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:32Od: Kamilos88
Tak Rafa to moc dobře ví. Výčet jeho titulů z rychlých povrchů potažmo hardů je fakt malý. Jednou vyhrál Cinncinati, protože Fedex odstoupil a asi by ho tam sejmul a tak měl finále s Isnerem. Šanghaj nevyhrál nikdy, Paříž taky ne (i když ta není tak rychlá), TM taky ne, AO 1 titul.
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:36Od: Kamilos88
No a ať to není jenom o něm, tak podobný problém má Federer s ultra pomalými hardy - takže třeba Bercy - 1 titul, Řím 0, MC 0, RG 1x. Tu antuku hodně ovlivnil Rafa, jinak by Fedex asi ten Goldenmasters měl. Největší škoda byl Řím 2006, tam rupnul s Rafou v TB pátého setu 5:7 a TB se tehdy hrály 3. Samozřejmě mrzí i MC s Wawrinkou, kde FEd podělal TB za stavu 1:0 na sety.
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:22Od: MarcelPersch
Co to prosimtě meleš? Když tam v roce 2013 Rafa vyhrál, tak Federera porazil na cestě za titulem, ten sice nebyl na vrcholu v tu dobu, ale to Rafa 2015-17 taky nebyl, že...
[ Reagovat ]
11.07.2019 23:04Od: turista
2017-8 byl lepší než dnes.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:56Od: Forehand
Tento chlapík je bohovy. Semifinále v roku 2019 a on argumentuje trávou z časov Samprasa spred 30r.

Ten Nadal musi byt fanatasticky hrac, ked sa na neho vytahuju takéto absurdity.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:59Od: Franky
ano upozornujem na to preto lebo hraci ako Nadal, Murray ci Djokovic by titul z Wimbledonu nikdy nemali pri trave z danych rokov kde dominovali volleyeri a nie baselineri
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:00Od: Franky
zaroven to znamena velke sance pre Nadala aj v zajtrajsom zapase...
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:07Od: Forehand
A vies kto je najuspesnejsi na tej pomalej tráve?..

Poradím hologram?..Ci si spomenies aj sám?
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:07Od: Franky
Trava zacala spomalovat od 2006 kde uz Rafa bol vo finale..o 2 roky uz vyhral...potom sa pridal aj Djoko a Murray(ktory je jasne najslabsi z tych 4) ...Teraz by som povedal ze je este o takych 10-15% pomalsia ako to bolo v predoslych rokoch, ale stale rychlejsie ako napr IW takze uvidime co bude zajtra
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:54Od: Forehand
V 2006..:)

Mozno, ze vtedy ti začalo spomalovat v makovičke a dnes sú tvoje neuróny vyslovene antukári.
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:29Od: Franky
no mysli si co chces ale tam niekde je pravda a to netvrdim len ja...skus trochu zalovit po googli a uvidis rychlostne zmeny kde okrem povrchov presli zmenami aj lopticky kt su tazsie a pomalsie vies 90% co tu vypravas su tezy...kdezto FFF tu chodi s faktami! a to je ten rozdiel medzi nasimi tabormi, pricom ti neberieme antuku ta je taka ako bola stale a tam je absolutny kral Nadal..inde je to uz o inom
[ Reagovat ]
11.07.2019 16:08Od: Forehand
Opat..

2006, ty fakt?...Nie náhodou 2002?

Neuróny, antukári..Raz darmo.
[ Reagovat ]
12.07.2019 04:01Od: Franky
zase...tezy...daj fakty...daj zdroj
[ Reagovat ]
11.07.2019 18:04Od: Mayo
Murray na tráve hrať vie a veľmi dobre. Radšej si už vyber disciplínu.
[ Reagovat ]
12.07.2019 04:02Od: Franky
si si isty? servis volej a tvrde podanie? ani by som nepovedal..vie, ale na terajsej nie na starej poctivej rychlej trave...
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:12Od: Ondra979
tak Djokovic by urcite aspon jednou, spis dvakrat vyhral, Murray mozna, tomu trava sedela, ale mel by to tezsi. Nadal by byl urcite s otaznikem, tomu to pomohlo nejvic..je to skoda ze se tak stalo ale neda se s nic delat, snad se stim Roger popere. Bude vic zalezet na jeho vykonu nez BEhalovemm, pokud bude Rog hrat svoji hru s dodbrym servisem, tak by to mel zvladnout, pokud to bude Roger, ktereho videt zitra nechceme, ale obcas se mu to stava, tak prohraje.
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:05Od: Franky
pekny konstruktivny koment +1
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:27Od: Kamilos88
Fed/Nad: Průměr W vs. UE

FED-W - 41,2 UE 18
NAD-W - 35,8 UE 14,8

Zkreslující je to, že FED hrál o set více
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:49Od: peRFect
Jenomže ten míček často nepadá na tu zničenou část, ale metr-dva před ní. A pakliže je ta tráva pomalá, jakože je, vliv to má.
Měli by to stříknout jak na fotbale )))
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:34Od: steve79
Fedex vyhraje 3:1.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:53Od: Krisboy
Máš to z důvěryhodného zdroje?:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:31Od: Vlk-v-trave PUNTO DE BREAK - Sam Kvery
Querrey: Definitivamente, Rafa puede ganar el torneo...

http://www.puntodebreak.com/2019/07/10/querrey-definitivamente-rafa-ganar-torneo

Kvéry hodně spokojený s turnajem...Nadal je pro něj velkým favoritem...na výhru:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:23Od: ipko
nebude to jednoduché, ale Roger vykoná pomstu za RG, nie je čoho sa báť :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:17Od: peRFect
Buďme realisté. Osobně se obávám, že stovka na W je pro letošek konec. Strašně rád bych se mýlil, ale vedou mě k tomu zejména tyto faktory:

Roger:
- už prostě není schopen odehrát 20 míčů za sebou bez chyby
- první servis je zatím někde nad Londýnem
- určitě ho štve výsledek na RG, protože s normálním počasím to mohl být lepší tenis. Neříkám že s jiným výsledkem, ale rozhodně po jiném průběhu.
- tráva je neskutečně pomalá a přijde mi u BL i mnohem víc zničená než dříve
- Rafovo neustále pinkání do backhandu Rogerovi nevyhovuje, bude vracet čopy a Rafa si počká vždy na ten kratší a pak se bude snažit zabíjet do otevřené FH strany - což umí.

Rafa: bude neustále pinkat do Rogerova backhandu a počká si na kratší čop, aby to mohl zabít do otevřené FH strany.

Osobně jsem skeptik a z pohledu Rogera se obávám, že 1:3, nebo 2:3 s tím, že Roger neprohraje první set. Ale sázky mi např. nikdy moc nešly :-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:27Od: Kamilos88
Nelze tipovat, Roger bude chtít odvetu za Paříž, všichni víme (jak říkáš), že podmínky byly na hranici regulérnosti a určitě vadily Švýcarovi více, než Rafovi, na jehož hru to mělo dopad 0% na Federerovu 90%.

Já bych to tak černě neviděl, ono poslední zápasy jsou 5:1 pro Feda, když vyhrál všechny duely mimo antuku, kromě AO17 celkem jasně. Rafa má v zádech poslední vítězný zápas na GS, který vyhrál 12x. Tady je Federer v obýváku a je jenom na něm, aby to potvrdil.

PS: Nemůžeš brát Federerův aktuální projev z turnaje, on kromě zápasu s Berrettinim hrál jenom to, co potřeboval, aby postoupil. Když rupnul včera první set, tak se začal snažit, vyhrál druhý set 6:1 a pak hrál zase údržbu s jedním brejkem v zádech a relativně na pohodu si to dopodával.

Nemyslím si, že to obíhání Nishikoriho druhého servisu na FH a následná šupa 150 km/h mimo bude strategie, kterou bude praktikovat na Nadala. Bude se snažit od začátku a ten jeho tenis může být úplně jiný. Když včera jel chvilkami na 100%, tak to byl masterclass.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:39Od: Forehand
Na Nadalovu hru 0%.

:-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:42Od: Kamilos88
Ber to obrazně. Když fouká vítr 100 km/h (nadsázka). Komu to více ublíží?

1. Hráči, který hraje 3 metry za BL topspinové údery, které spadnou do kurtu i kdyby řádil hurikán Catarina.
2. Hráči, který hraje v kurtu údery na plocho s minimální rotací umisťované k čarám?

Myslím, že to zvládneš i bez nápovědy.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:43Od: Franky
nech skusi priblizne :D
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:45Od: Forehand
Domnenky.

Ja ti teraz mozem dat, ze vietor viac vyhovuje lepsie servujúcemu, s lepsim slajzom. A hráčovi, ktorý nepotrebuje lopty tak rozrotovat..

No a v neposlednom rade, ak urobi vietor zo zapasu lotériu, to vzdy musi logicky vyhovovat slabšiemu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:48Od: Kamilos88
S tím servisem máš pravdu, ale z poloviny. Pokud servíruje Federer proti větru, nebo po větru, tak je to ku-rva rozdíl pro returnujícího. Federer to říkal sám, cituji = V celém zápasu mě mrzí, že jsem nepotvrdil break s větrem v zádech.

Nadal je zvyklý hrát v bordelu a umí si mnohem lépe poradit s nepříjemnými odskoky, které způsobuje vítr, nebo antuka - proto na ní dlouhodobě dominuje.

Federer na antuce má problém větší, protože jeho hra je stavěná na přesnosti a pokud mu míč skočí jinak, než čeká, tak se vyhazuje, popřípadě hraje údery jinak, než chce.

Když ti tohle vše ještě umocní silný vítr, tak je logické, kdo na tom strádá.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:48Od: peRFect
Rozumím ti, ale letošní Fed není Fed 17-18. V sedmnáctým měl fantastický backhand, ten progres byl neskutečný a na AO + SUN2 z něj Rafu tlouk zle. Letos je vidět, že si na BH už zas tolik nevěří. Nemluvím jen o W, ale o celé letošní sezóně. Samozřejmě to nevidím tragicky, ale obávám se, že Rafova konzistence ve vracení obranných přerotovaných míčků, bude o kousek víc, než Rogerova úročná hra a ve finále je jedno zda prohra 1:6, nebo 6:7(12). Furt je to prohra. Jednoznačně napoví první set. Pokud jej vyhraje Rafa, bude zle.
Ale jak jsem uvedl, velice rád bych se mýlil.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:53Od: Kamilos88
Určitě.

V zápasech FEDAL hraje většinou roli hlava, Federer prohrával na antuce mnohdy právě kvůli sebevědomí.

RG je pro mě osobně absolutně nic neříkající zápas, Roger to tam jel čistě zkusit a udělal SF - byl spokojený a ani nečekal, že Nadala porazí, když viděl ty podmínky, tak věděl, že to bude o ničem.

Poslední roky to Fed hodně hodil za hlavu, na Rafu vždycky vletěl jako uragán a porazil ho. Na AO17 hrál pět setů hlavně kvůli výpadkům, jinak byl celý zápas lepší.

Teď jako Fedfan: Pozitivně hodnotím včerejší první set s Kvérym, tam Rafa dobrý nebyl, ztrácel servis, trápil se, byl nervózní nad potenciálním postupem do SF. Zítra to bude ještě více umocněné, ve finále Wimbu nebyl X let, mezitím ho Fed několikrát vyhrál. Navíc ví, že mimo cihlu s Rogerem nevyhrál od AO14. Nervózní může být spíše Rafa.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:54Od: peRFect
Budu jedině rád, když budeš mít pravdu (y)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:57Od: Kamilos88
Uvidíme.

Já se v globálu domnívám, že psychická tíha půjde spíše za Nadalem, než Federerem.
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:15Od: peRFect
Tak Rogera když už nic jiného, bude tlačit za úspěchem min. 80% diváků. Zbraní musí být first serv a rychle ukončené výměny. Nicméně tak jak jsem vzpomněl na Rogerům zlepšený BH v roce 2017, nelze opomenout letošní Rafovo zlepšení na servisu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:27Od: Marduch
Na servisu a BH. Pokud bude servirovat Fedrovi permanentne do BH, jakoze defakto bude, tak bude jen velmi velmi tezko breaknutelny. Roger se na trave bude nejspis diky navykum uchylovat k chopum, cehoz se na hardu dokazal vystrihat a diky tomu mohl proti Rafovi uspet. Opet voda na mlyn Rafy.
[ Reagovat ]
11.07.2019 10:31Od: Kamilos88
Rafův servis je na SW19 těžko hodnotitelný. Měl proti sobě zatím fakt marné returnery. Je fakt, že Fed nemůže čopovat z BH, to je cesta do hrobu.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:13Od: marco22
Nadal vypráši Federera 3-0.Roger je pokakany už teraz z neho.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:29Od: Franky
ta ty vieees :) si premrhany talent mal si byt uz davno niekde v USA a zarabat miliony na burze
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:03Od: Vlk-v-trave Punto de Break - Pella
http://www.puntodebreak.com/2019/07/10/guido-pella-marcho-wimbledon-contento-nivel

Kvído potvrdil, že vůbec nemá pochyb, že tráva ve Wimblu je mnohem pomalejší. Je si vědom, že díky tomu může být aspoň trochu konkurence schopný a hrát proti servismanům otevřenou partii...

Ocenil tu možnost pomalého povrchu, neboť mohl zažít díky tomu skvělý turnaj... prohra ho dost mrzí, Agutovi přeje hodně štěstí do SF,,,:)
Londýn opouští spokojený...

*bodejť v race je už 13...
některé lidi trefí šlak jak mu půjdou i betony, ještě bude hrát TM, :D)
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:47Od: Kamilos88 Počet tiketů Tipsport CZ
Nadal WIN - 1306
Federer WIN - 1037
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:10Od: paddy
Odpovídá kurzu, sázkovy jen shrábnou marži
[ Reagovat ]
11.07.2019 11:30Od: Kamilos88
Kick off byl

1.95 - 1.95

Rafa vyhrál RG, takže tisíce tiketů půjdou na něj. Sázkovka zvýší na FEDA, sníží na Nadala, další tisíce na Nadala.

Fed na trávě vyhraje - easy money.

Výhoda je, že na to sází lidi, kteří tomu nerozumí, z toho sázkovka žije.
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:41Od: paddy
I kdyby tomu lidi rozuměli, tak férový kurz 50/50 je 2 - 2
Marže se liší
V kamenných pobočkách pamatuji i 1,8 - 1,8
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:05Od: spaniel Vlk
Pritelkyne Pellu

https://imgur.com/FfGbGQN
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:05Od: Vlk-v-trave
:D)
aspoň máte v tom FFF pořádný fans...ještě Berrettini...
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:27Od: Franky
pfuu riadna krasavica navyse fandi spravnemu taboru :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 07:50Od: Cico93
Fanousci goata=fanousci tenisu.
Spaniel vtipkuje jedná radosť.
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:06Od: spaniel
Humor, znak inteligence. Treba jednou taky zavtipkujes...spis ale ne.
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:09Od: Mayo
Ja musím byt potom veľmi neinteligentny :D :D :D :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:18Od: Cico93
Tak nazývať Nadala už len plešatá, nieje veľmi inteligentné.
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:41Od: Frantz
Fanoušci rádoby goata = ostuda tenisu, samozřejmě myslel
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:30Od: Franky
no vy dvaja ste pekny parik (facepalm)
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:36Od: a.magerova Pěkné pěkné pěkné... :-))
A dál... děj se vůle Osudu... ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:20Od: annah
Osud v podobě Rafy Nadala, který se i na trávě rozehrál k famóznímu výkonu! V tenisovém umění jsou na tom s Rogerem stejně, ale Rafa má proti Rogerovi větší tah na branku, větší bojovnost. Ta možná rozhodne. A finále pak vyhraje Nole. Proti němu už by Roger na sklonku své kariéry stejně neměl šanci. Ať je to v pátek aspoň pořádná bitva!
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:17Od: Forehand
: turista
Hlavně se k tomu přidá motiv odplaty Djokera za nepovedené finále v Římě pokud teda Nadal přes Federera přejde do finále. To ale není na trávě moc pravděpodobné.

Po RG som tu mal anketu s desiatimi prorokmi s názvom "Nepoučitelní"..

Ked to tu čítam opat, začínam byt optimistom. Táto klíma Nadalovi vzdy vyhovovala.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:23Od: spaniel
Agut mel ted prave byt na Ibize na rozlucce se svobodou. Misto toho hraje semi Wimbledonu. Uz jen z tohoto duvodu porazi Novaka.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:34Od: paddy
kurz na celkové vítězství
Sazka 29
Fortuna 46
Tipsport 50
William Hill 34

stačí jen vyhrát 2 zápasy v řadě
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:51Od: Marduch
To opravdu touzis po finale Beautista x Rafa? :p
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:19Od: Forehand
Zaujimavé ako fanusikovia Goata riesia Nadalove finále s Djokovicom :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:24Od: spaniel
Fanousci goata=fanousci tenisu. To nepochopis.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:56Od: Forehand
Fanusikovia goata sa v debate o najlepsieho bijú do pŕs a vychvalujú Federera do fanatických nebies, aký je velkolepý. Ten chlap by snad zastavil vlak holými rukami..

No a ked príde na duel s antukárom na najdominantnejšom povrchu Federera, tak sú takíto maličkí :)

Je to zvláštna sorta ľudí. Marťánci.
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:14Od: FerrariF50
Spíš se tomu říká soudnost. Roger měl z Nadala vždycky trošku blok. Někdy i trošku víc a s věkem je vidět, že si už tolik nevěří. Uvidíme, stejně to je dost často nakonec uplně jinak, holt tenis :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:19Od: Forehand
Ked ma niekto blok, je to jeho problém.

Hra sa ku**a na trave, kde vyhral Goat 8krat. Proste musí Nadala porazit a potvrdit status, je to jasné ako facka. :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:36Od: Roger_Federer
Jaky status?, sak uz 8let tvrdis, ze nejlepsi je ns trave Djokovic.
Tak se pomodli za Aguta do pripadneho finale.jako ses modlil na Thiema na RG. pokud Rafa porazi na v 33 letech Federera a Djokovice po sobe, bez pripravneho zapasu na trave potom brutalni losu, kdy ho ti hraci proverili jako prase, budu to.povazovat za stejny zazrak jako Gorana Ivanisevice.
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:41Od: Kamilos88
To by měl, hlavně po prohře v Rafově obýváku před měsícem by Roger měl ukázat zase jeho barák a kdo má ty klíče ! :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:35Od: Franky
preco sa nechces vyjadrit k rychlosti wimbledonu? vsetci vieme aky je tento rok 'rychly' ...a to je zas voda na Rafov mlyn...preco za celu karieru nebol schopny vyhrat TM ktory sa hra v hale? okrem toho myslim ze vyhral 1 alebo 2 haly pretoze staci ze je ina vlhkost a jeho hra sa zacina rozpadat ako domcek z karat...Staci ze sa zatiahne strecha a jeho sance idu rapidne dole...
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:41Od: Forehand
Rychlost je rovnaká. Potvrdil to Federer aj Nadal.

Čo tam máš ďalej?
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:46Od: Franky
napriklad tento clanok od Pellu ktory hore prispel VLK - http://www.puntodebreak.com/2019/07/10/guido-pella-marcho-wimbledon-contento-nivel
- kludne si to preloz cez google ale zhruba pisal aj VLK ze Pella dakuje za pomalsi povrch lebo kvoli tomu mal sancu byt v QF a hrat od BL, sakum prdum kolko antukarov bolo v QF? 3-4?
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:48Od: Forehand
Pella bol daleko aj minuly rok :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:56Od: Franky
to teda nebol - 3.kolo ...okrem toho ti preposlem este nieco: Travnatý dvorec (anglicky Grass court) je jeden z druhů tenisového hřiště. Základem trávy je jílek různého složení dle jednotlivých turnajů. Ve Wimbledonu je obsah jílku 100 %, což způsobuje pomalejší odskok míče, než na jiných travnatých dvorcích...to je dovod preco vobec ma Nadal titul z W...inak by ho nikdy nemal a vystrielal by ho kde kto z kurtu
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:59Od: Forehand
Domnenky.

Co tam mas dalej?
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:27Od: spaniel
Federer to neprvrdil, ale chapu ze musis porad lhat. To bys nebyl ty.
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:15Od: Roger_Federer
Pokud nepoznas rozdil mezi jabkem.s hruskou ( a ty nepoznas), chapu, ze nepoznas rozdil mezi tenisem Nadala a Federera.:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:21Od: Forehand
Nadal hrá tenis efektívny na kazdom povrchu.
Federer hra tenis efektivny na rychlom povrchu.

Preco sa pytas?
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:26Od: FerrariF50
Kolik má Rafa titulů a kolik z toho z antuky ? 80 titulů a z toho 60 z antuky ? ... to moc komplexně nevypadá :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:47Od: Forehand
Aneb, kolik má Federer titulu z antuky?..

A sme doma.
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:19Od: FerrariF50
Zajímavý, že když člověk vychvaluje tak je pošahaný fanatik a když je trošku soudný tak je zas maličky jak Napoleónovo pérko :-D Samozřejmě, že mu Roger naklepe 3:0, ale musí si to hlavně v hlavě pořádně srovnat a pak mu ukáže, kdo je na trávě pánem :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:22Od: Forehand
To má gule, to sa mi páči..:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 07:44Od: spaniel
Ty jsi tady bezpochyby nejvetsi fanatik.
Brecel si pred Kyrgiosem. Brecel si pred Querrym. Priposrany, ze smrad az do Ivanky.
A to ani jeden z nich nemel zdaleka takove predpoklady, jako ma Nadal proti Rogerovi.
A ted mas tu drzost si z toho utahovat u jinych, kteri k takovym obavam maji mnohem vetsi a logicke predpoklady. Fuj, styd se.
A ten primer s vekem, kdy to porovnavas s Nadal vs Thiem, to je snad mala mozkova prihoda. To uz je prilis stupidni i na tebe.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:50Od: Forehand
Vzdy som tvrdil, ze Nadal je favorit, akurat som bol ostrazitý..

Tak zrazu má tvoj one trick pony predpoklady porazit Goata na trave, v jeho obyváku?..

Spaniel, pokrytec.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:24Od: FerrariF50
Je to 50:50, z mýho pohledu spíš 55:45 pro Rogera a i když jsem fanoušek, nebojím se to přiznat a ostatní taky ne, proto se to řeší :) Roger má prostě nejlepší léta za sebou, ale i tak je to GOAT forever :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:58Od: Forehand
I tak..:)

No lebo Nadal má to najlepšie pred sebou :)..Najma na tráve.
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:18Od: Roger_Federer
Neknourej placko, vsichni vime, že když se Roger v patek spatne vyspi, tak ve svych 38 letech zahraje,jako vcera v prvnim setu...
No je jasné, že ty u toho budes masturbovat :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:25Od: Forehand
37..Ale palec hore, ze si chcel nenápadko rôčik pridat, aby to lepsie vypadalo..

Medzi Nadalom a Thiemom bol 8 rocny rozdiel a Nadal ako najlepsi historie antuky, svojho súpera prevalcoval..

Takze nejaké 4 roky hore/dole. Ocakavam od najlepsieho historie na trave, ze to bude válec. Jedine, ze by tým Naj nebol?..
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:28Od: Roger_Federer
37, Nonsens, sory :)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:28Od: annah
Za necelý měsíc mu bude osmatřicet, takže používat číslovku 38 u jeho věku mnohem víc odpovídá realitě. Tak jako realitě výkonnosti odpovídá jeho postavení třetího na žebříčku. Je to prostě starý pán na sklonku kariéry. Ovšem vždycky bude GOAT.:-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:43Od: Forehand
O tom nepochybujem, ze bude.

Pre Teba :)

Tak ako pre matku bude syn vzdy ten najmilovanejsi, hoci spoločnost ho povazuje za lumpa.
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:28Od: spaniel
Mluvis z osobni zkusenosti ty lumpe, co?
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:09Od: peRFect
Přidat ročík, anebo 3 týdny je docela rozdíl.
Aneb Rafa je čerstvě v kristových létech, Roger je těsně před osmatřicítkou.
Udivuje mě, že nejsi schopný uznat, že Roger v jeho věku hraje stále na špici, což je globálně ve sportu, a zejména v tom individuálním, velmi výjimečné.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:02Od: paddy
prohry Djoka z období, kdy byl slabší, bych nepřeceňoval, aktuální forma je jiná
a Federer je na trávě favorit, za mě kurz 1,5 ne 2,15

zapomíná se na klíčový faktor a tím je povrch - tráva není hard resp. antuka

další slova jsou zbytečná, nejvíce otevřené bude finále
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:09Od: spaniel
No, napsal bych to k tomu neco, ale na co. Dalsinslova jsou zbytecna, mas v tom jasno.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:16Od: paddy
jsem rád, že jsme se v tom shodli
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:26Od: Vlk-v-trave
SF
Agut x Djokovič
Fedrer x Nadal

To je panečku sestavička...:)))
ty vogo...2002 a šmitec... po tom roku se tam v tom Lonýně moc nezměnilo teda až na Můru, kterého musela zastavit drsná chirurgická výměna. A jó, ten rekord Isnera s Mahutem, ten byl významný...to jo, to byl fakt úlet...Jo ...pěkných 16 let radostí a nostalgie. Já bych se nebál to nazvat Zlatá Éra Tenisu nebo tak nějak... ale pravdou je, že bylo plno pěkných zápasů, a často mimo centr:) Rád vzpomínám na Kubota...to byl drak:) Berního jak mu ještě nešvihlo...Marcos tam dokázal taky pěkně zahrát. Janowicz s těmi dropy...to byla pecka, jak z něho Můrovci chytali fóbii, se mně líbilo,...Xavier...nebo Clement,...Safin, Tommy Haas, to byl kurde hráč...na trávě...
...nebo Hewitt...klikař Hewitt, by se mělo říct:) A mohl bych je ještě dlouho...

A teď největší hrozba je Kyrgios, který se prohlásí za neprofesionála :D) A nebo nějací servismani, no a ty...vyndá vlastně Pella, jajajaj

Tak k tomu finiši za mně...

Pecka, která by mně nedala spát... by bylo finále Nadal x Agut...a je to celkem možné...Djokovič letos Aguta ještě neporazil..., tak proč srdičkáře nedat do třetice,...Nadal jak poráží Fedexe...tak to si vpohodě dokážu představit.

Tak já celkem hodně přeji outsajderům...takže v tom Wimbledonském finiši potlačím toho outsajdera ze Švýcarska, nebo odkud to je..., toho jak mu říkají starý pán...

čeho jsem se to musel dožít :D)))) vracejí se mně noční můry z roku 2014,15...a může bý i hůř:)))

Třebas bude aspoň sranda...
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:39Od: martinek37
Jo jo, pěkný výčet bych asi i řekl legend, alespoň na trávě určitě. Ještě mi tam chybí Štěpec za nás.:)

Jinak by byla pecka, kdyby jim to vyfouknul Agut, těm třem nahoře.:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:56Od: Vlk-v-trave
jj psal jsem, že by se dalo ještě dlouho...Štěpec za nás určitě.
Lopez třebas...v tom Queensu letos...sledovat ho bylo potěšení.

Tak jak by tam vyhrál Agut, tak někteří by to asi nerozdýchali.
Stačilo jak vyhrál něco Wawrinka, a už po něm šli jak blázni, dle toho, kde to vyhrál.:)
Tak za tu srandu by to asi stálo...
Za mně Agut ok, takový celkem tichý pracant. Sice bych už od Gigina nedostal nikdy slivovicu, jak bych ho potlačil....ale zvládne to? Ať vím co riskuji...D:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:17Od: Jan
Tak to má být. Big 3 si zahraje o titul :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:30Od: Kamilos88 Fedal
No.

Nejsem šťastný z Rafy v semifinále. Ten zapas je absolutně otevřeny, favorit není ani jeden a kdyby byl, tak možná trosku Nadal. Je to o tom, kdo k tomu zápasu jak přistoupí. Roger nehraje vůbec špatně, ale ty vstupy do zápasu má na SW19 špatné. Nadal má za mě lepší psychiku, Roger si tu prohru z FO potahne na kurt, vždy to tak dělal a pak prohrával.

Ve výsledku je dost nereálné, aby vítěz semifinále Fedal porazil Djokovice. To, co dneska předvedl s Goffinem byl masakr, když se Nole rozjede na trávě je nehratelny pro oba.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:43Od: Amputace
AMen. Viz loni - vypadal naprosto nehratelne.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:46Od: Kamilos88
Jedine, co muže Noleho zranit je faktor obhajoby. Loni se vracel po zranění, ta výhra nebyla očekávaná. Letos to od nej je očekávané.

Semifinále Federera s Nadalem musí být rychle, pak ma vítěz šanci. Při nějaké tahanici to bude o to horší ve finále.

Roger pokud chce vyhrát potřebuje jenom jedno - servis. Tam je oproti Rafovi jasné lepší, pokud mu bude servis chodit, tak vyhraje, pokud ne, tak prohraje. Přes druhé podání Nadala ve třech setech od BL neudělá.
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:05Od: tito
A ještě se hrálo pod střechou. Nole ještě v tom finále není. Nějak se v té debatě zapomíná na Roberta. Neříkám, že BA je překážka, ale osobně jej vidím jako podstatně tužšího soupeře než Davida. Navíc letos má právě s Novakem pozitivní bilanci 2:0. Na hardu. Khachanov, Paire, Pella vs Hurkacz, Humbert, Goffin? Kurz 8,9? Aby nebylo velké překvapení před jasným vrcholem.
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:02Od: Forehand
David bol tragicky a z toho, co som videl Djokovic nehra lepsie ako minuly rok. To vsak neznamena, ze nebude vediet zapnut ten stupen, ak bude treba..

Bautistu mam +7.5 za kurz 1.82
[ Reagovat ]
11.07.2019 04:28Od: Kozoroh
V prvním setu nebyl Goffin tragický, předváděl velmi dobrý tenis a dostával No1eho do problémů. No1e obratem z 3:4 na 6:4 zlomil Goffinův odpor a měl zápas pevně pod kontrolou.

Bautista je nepříjemný soupeř, ale v zápasech na tři vítězné s ním No1e vždy uspěl. Předpokládám, že do zítřejšího mače půjde No1e s tím, že tentokrát nic nepodcení a s větší motivací, než tomu bylo v Dauhá a v Miami.
[ Reagovat ]
11.07.2019 07:14Od: woody
Osobně si přeju aby nastoupil proti RBA kako nastoupil proti tomu Cechinatovi kdyz hrali odvetu za RG18, zurivej pohled, chladnost tygra a roznest ho na kopytech 3x6:1 ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2019 12:32Od: turista
Totéž si přeju i já. Novak v tranzu a Bautista na lopatkách.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:58Od: Laponsky_Intelektual
Podle mě je to otevřené, jak dlouho nic nebylo.

5 faktorů:

1) Prospí Nadal nástup? Dovedu si představit, že může být zabrzděný. Nejen kvůli Rogera, ale kvůli Wimbledonu. Roky to bylo neslané, nemastné, ba vyloženě hořké. Vloni na to měl, prosral to. Bude to mít v hlavě? Může.

2) Pokud by se Rafa špatně vyspal a Roger by našel ten optimální mindset a od začátku hrál svůj nejlepší a dokonale přesný útočný tenis, může to nabrat správný směr.

3) Udrží Roger ten potřebný level celý zápas? Na stará kolena během mačů výkonnostně kolísá. Jeden set jak pánbůh, pak začne vypadat, jak kdyby tam nebyl. Jedna věc je zaváhat proti Keiovi, druhá věc je rozehraný Nadal. Na druhou stranu, kdyby to ze sebe vyškrábl a Nadal hrál špatně, může ho dát i překvapivě snadno.

4) Počasí. Je to celkem jasné. Déšť hraje do karet Rogerovi, sucho Nadalovi.

5) Co když bude Nadal hrát svůj nejlepší tenis? Pokud bude dobře podávat (to je u něj vždycky záhada), bude hrát agresivní FH do Rogerova BH, jak dlouho bude starý Roger držet? Utáhne 5 zkurvených , těžkých, agresivních a zároveň defenzivních setů, při kterých tě Nadal táhne bahnem, rozpáleným pískem a lepkavým slizem?

To bude mazec. 11 let poté. Já se tak těším!
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:00Od: Forehand
Dalsi :)

Federer moze na trave prehrat len s Djokovicom, s Nadalom 5 rokov mimo antuky neprehral..A ked pride k lamaniu chleba, favorit je Nadal :)

Som velmi rád, ze konecne priznávate, ze Nadal je lepsim tenistom. Lebo naozaj nim musi byt, ied je favorit na trave, kde je Federer najlepsi v historii :)...
[ Reagovat ]
11.07.2019 07:47Od: spaniel
Federer lame vekove rekordy. Myslis ze kdyz Thiem pujde na Rafu v 38, tak to bude stejne jako kdyz ma Rafa 33? Udela z nej pak vyhra lepsiho hrace, i kdyz bude mit o 10RG min? Dej si facku, ale tak aby vzbudila i sousedy.
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:37Od: Forehand
Tráva-Federerov najlepší povrch.
Tráva-Nadalov najhorší povrch.

Tento detail ti ušiel starec.
Hovorí sa tomu aj pointa.
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:32Od: Kamilos88
Dělám totéž, co ty před RG, akorát to nevidíš, respektive nechceš vidět.

Mám z Nadala přirozený respekt, nemám právo vynášet tady soudy, jak Federer vyhraje 3x 6:2 za hodinu a půl. Ani to dělat nechci.

Odehráli spolu ve Wimbledonu tři zápasy, všechny staršího data, hrálo se 2x 5 a jednou 4 sety, H2H 2:1 nic neznamená.

Mírně mě jako Fedfana těší včerejší Nadalův projev v prvních dvou setech, od toho se dá odrazit, pokud bude takto hrát i zítra, tak bych byl klidnější.

Pořád je to tráva, Rafův nejslabší povrch, Rogerův nejlepší, ale pořád je to Federer a pořád je to Nadal, ta rivalita je tak obrovská, že tipovat vítěze předem prostě nejde.

Já to vidím na klasický matchup o tom, kdo vyhraje první set, to bude směrodatné.
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:34Od: mats23
+1
[ Reagovat ]
11.07.2019 09:32Od: annah
Navíc: Rafa je dnes už opravdu o něco málo lepší tenista než Roger. Má na to přece ten správný věk, zatímco Roger už je jednou nohou v důchodu, tráva netráva.
[ Reagovat ]
11.07.2019 14:54Od: annah
Možná ve věku osmatřiceti let Rafa taky už nebude svoje RG zdolávat tak snadno...
[ Reagovat ]
11.07.2019 15:13Od: turista
To už hrát na ATP okruhu nebude. Tělesná schránka jednou řekne dost a bude vymalováno.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:27Od: brixner Forehande, tys vopravdu neskutečná trubice!!!
Koho zajímá, že něco je španělské?? Ty fakt nechápeš význam obratu "El Clásico?" To ze sebe musíš imrvére dělat takovýho blba? "El Clásicem" se svého času daly klidně nazývat zápasy Martina vs. Chris, Borg vs. McEnroe, Stefan vs. Boris, Pete vs. Andre...No a dneska je to prostě zápas Rogera s Rafou! "El Clásico" neznamená španělské, ale v přeneseném významu NEJLEPŠÍ! Že tys vobklopenej samejma španělskejma sousedkama, co? No, já měl taky jednu, na můj vkus se chovala jako kráva ;-) Takže se už nechovej jako kráv :-))
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:48Od: Forehand
Faakt?..El Clasico je Nadal Federer?..

Konecne si mi to objasnil...Ty si velka hlavička :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:11Od: Vlk-v-trave janekda
Toho Kvéryho je škoda...celkem jsem ti to přál:)
[ Reagovat ]
11.07.2019 06:24Od: janek_da
bohuzel na suchem zipu neni tak dobry jako na trave
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:49Od: annah
Rafa se tentokrát nepraštil
https://twitter.com/i/status/1148983658088415240
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:19Od: Vlk-v-trave
:D) Kvéry...dobré.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:15Od: janek_da
Tak si to tady proctu. To jsem zvedav, kdo bude brecet vic. FFF nebo Forehand?
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:17Od: VlS
Říkáš že s rozlezlou rakovinou v posledním stádiu se může člověk cítit jako optimista?
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:27Od: janek_da
?
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:36Od: VlS
no ve srovnání s tím pláčem
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:15Od: peggy
Rafo,musis to dat prosim.Dokaz to!!!
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:14Od: Patik
Fakt by ma zaujímalo čo si dávajú v tej stávkovej..na základe čoho riešia tie kurzy..snáď nemyslia vážne že tvoria kurzy podľa zápasu so Sousom a Querrym..ďalej snáď nemyslia vážne že podľa ich zápasu na antuke..alebo ich vzájomné stretnutia z pred desiatich rokov..vysvetlite mi to niekto..napíšte mi sem nejaké tie ich body a fakty podľa ktorých sa riadia..oboznámte ma..
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:20Od: woody
Moc si s tim nelam hlavu, borec co u toho sedi se tesi domu, rekne si hmm posledni zapas Nadsl jasne tak asi takhle a je to tam :-) za ne vyrovnanej match mozna lehce pro Nadala, ale jestli bude prset tak vidim 3:0 pro Roge
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:25Od: Patik
Jasné veď to ja len tak..aspoň si natipujem..ale zaujímalo by ma to :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:29Od: Laponsky_Intelektual
Určitě zohledňujou dlouhodobou historii, a nejen to, co se odehrálo od Bazileje 2015 do roku 2017, což je rozumnější přístup než recency bias.

Tenhle matchup bude vždycky horší pro Rogera než pro Rafu. Na antuce ho neporazí už nikdy a všude jinde to s ním může projet taky. To je psychicky na prd.

Je pravda, že měl tu hezkou sérii, ale taky je pravda, že Nadal nebyl v úplné top formě a navíc Roger vynechal antuku, což mu během toho winning streaku notně pomohlo. A hlavně -- ta vlna už opadla.

Musíš si uvědomit, že jako jednoznačný fanda jednoho z nich to vždycky uvidíš trochu zkresleně. Spíš bych se na tvém místě snažil zamyslet, jestli na tom přece jen něco není.

Tady podotýkám, že na AO 2017, zatímco zde se houfně bědovalo, že je to už předem jasné, jsem bouchl velmi slušné peníze na Rogera, tuším při kurzu 2,05.

Teď na něj ale nevsadím, protože tuším, že to bude těžší. Mnohem těžší. A ten zápas si chci užít z pozice diváka, který v něm není finančně zainteresovaný, protože na Wimbledonu to taky může poslední Fedal.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:51Od: Patik
Je pravda, že měl tu hezkou sérii, ale taky je pravda, že Nadal nebyl v úplné top formě a navíc Roger vynechal antuku, což mu během toho winning streaku notně pomohlo. A hlavně -- ta vlna už opadla...konkrétne k tomuto sa vyjadrím len tak že to bola sezóna kde Nadal vyhral dva grandslamy a bol v niekoľkých finále kde prehrával iba s Rogerom...ale ten zápas si užijem či tam budem mať peniaze alebo nie či o ne prídem alebo nie zápas budem vnímať rovnako.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:04Od: Laponsky_Intelektual
Je fakt, že ta finále hrál, ale je třeba připomenout, že takový Kohlschreiber mu v Miami dal kanára :) Nejde o to, že by byl marný, ale přece jen to nebylo úplně ono, a třeba US Open byla celkem haluz. O to ale až tak nejde. Spíš je třeba na pohlédnout tak nějak panoramaticky a vidět, že to byla prostě jen fáze, a ta historie je krapet komplikovanější. Bylo by celkem šílené si říct, OK, posledních 6 matchů je to 5-1 pro Rogera, Roger jasný favorit :) Bookmakeři nemůžou být fandové, protože sázkovky by zkrachovaly. Krachovat musí sázející :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:13Od: Patik
a neni to smerodatné že na rýchlych povrchoch vyhráva posledné roky len Federer ? premňa sú to najdôležitejšie aspekty..keby sa hralo French Open neni o čom ale Wimbledon..no nechajme to už tak.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:41Od: Laponsky_Intelektual
Jo, kdyby se to, co se odehrálo roku 2017, odehrálo letos, tak řeknu "k čertu se shitshow ve Francii". Roger by byl jasný favorit.

Jenže to jsou 2 roky!

Spíš stojí za zamyšlení, jak si Nadal toho roku, co ho Federer klepal na betonech, vedl na trávě -- a jak si na trávě vedl loni a jak si tam vede letos... Když teda chceš nějaké měřítko pro srovnání minulosti a současnosti.

Navíc si musíš uvědomit, že tohle bude na tři vítězné. A ten rok, co ho Roger klepal v Miami a Indian Wells... Se s ním na tři vítězné na betonu pěkně trápil a v pátém setu byl break dole.

Limituje tě prostě to, že jsi fanda. A tak podvědomě úspěchům přikládáš přehnaný význam a neúspěchům (nebo faktorům, které tvému koni nehrajou do karet) ten význam zase ubíráš. Tím sám sobě zkresluješ realitu a jako sázkař jsi tak zranitelný.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:43Od: Kamilos88
Bohužel je to tak.
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:09Od: FerrariF50
Já si třeba realitu nezkresluju. Copak Roger už někdy prohrál ? Za mě rozhodně ne :-D
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:38Od: spaniel
V prvni rade si uvedom ze to je matematika a ne nejake fanouskovske dojmy. Kurzy nastavuji podle toho, v jake hodnote ocekavaji sazky.
A abych ti odpovedel, Nadal vyhral za dva roky 4GS, vyhral ten posledni, pred nim finale a loni ve W semi. Navic nehlede na celkove h2h je na jeste GS uspesnejsi. Navic nikdy nejde do zapasu s porazeneckou naladou.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:44Od: janek_da
Hlavne, ze zacatku jak sazkovky nastavi kurzy, tak jsou hodne nizke limity. A podle sazek je pak upravi do rovnovazneho stavu. A tech par sazek na zacatku na spatny kurz ma minimalni vliv.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:58Od: Patik
snažím sa zobrať do úvahy všetky okolnosti a keby ten kurz bol opačne na obidvoch nepoviem ani slovo..riadiť sa podľa toho že vyhral ten a ten grandslam a tam a tam došiel..ono Djokovič napríklad schmatol celú sezónu 2018..vyhral tri grandslamy po sebe vo finále AO deklasoval Nadala..a verím tomu že v prípadnom strete vo finále French Open by podĺa kurzov aj tak nebol favoritom zápasu..je to divné..ale it is what it is..nechám to už tak.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:51Od: Forehand
Fakt porovnavas RG a Wimbledon?..Povieme si rozdiel, Paťo..Skusis sám, ci radsej spolu?
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:55Od: Kozoroh Re: Důvody, proč je Rafa favorizován
Rafa výhrou nad Fedem na RG utnul sérii proher s ním, čímž posílil své sebevědomí (ať již okolnosti byly jakékoliv, Rafu výhra pozitivně nakopla). Dále Fed není ve formě z roku 2017, to by pak byl favorizován, viz dnes - start, jaký měl dnes proti Nišimu, si proti Rafovi nemůže dovolit. A samozřejmě H2H, zejména bilance na GS.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:08Od: Patik
posudzovať zápas na tráve na základe zápasu na antuke a ešte aj v takých podmienkach aké tam boli..čo ti mám nato povedať..aj s Djokovičom vyhral v ríme na antuke..myslíš si že na tráve a harde mu to dodá sebavedomie ? a Nadal má akú formu ? čím ťa tak presvedčil ? antukovým grandslamom ktorý vyhráva každý rok bezohladu na formu ?.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:11Od: spaniel
Ty jsi brzda.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:14Od: Patik
Možno..
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:08Od: raduz
Dnes jsem vidělz každého čtvrtfinále set a jestli nevyhraje Novak Djokovič,tak už jsem nevlezu.Tento skvělý atlet,hrající nejučelnější tenis,který kdy na okruhu byl k vidění,nemá v top formě konkurenci.Federer je šikovnej,ale už opravdu starej a Nadal,pokud přejde přes Federera,nemá šanci.Djokovič mu bude chtít naložit za tu prasárnu,kterou mu připravili francoužští diletanti.On by totiž Nadala na RG podle mě dal a vše tomupůvodně přizpůsobil.Letošní vitězství by bylo obrovskou satisfakcí za RG a já mu to přeji,protože mu navíc fandím...Je proletariátem neprávem opomíjen...
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:11Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:12Od: mahycek
Z každého čtvrtfinále je 1 set málo.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:16Od: raduz
Tour de France je pro mě prioritou,,,
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:32Od: paddy
titánské výkony nadopovanců táhnou víc
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:36Od: raduz
Nadal by byl jistě v kopcích konkurenceschopnej,byť rozhodně není vytrvalostní vrchařskej typ.To Lance taky vlastně nebyl původně..
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:15Od: Mayo
Rafa by bol špurtér -rovinkar. Vrchar by bol Djokovic
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:48Od: raduz
Přirozeně ano.Lanceale též nebyl přirozeným vrchařem že?
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:42Od: Mayo
Lance bol pánom.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:17Od: Patik
ten nejučelnější tenis si narážal na Djokoviča ? hovoríš o hráčovi čo pinká jak stroj alebo čo si vlastne predstavuješ pod pojmom účelný tenis :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:24Od: raduz
Má nejvítěznější parametry,co do způsobu hry, potažmo co do fyziognomických parametrů.Ono se dívat na někoho s jednou svalnatou pařátou s ploskami velikosti dítěte atp,tak to chce rysy určitého druhu fetišismu..Mám rád pěkné věci,a proto zkrátka ten Novak Djokovič.Roger Federer hraje opravdu pohledný tenis,vadí mně však ta okázalost?.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:50Od: Patik
2,17 kurz na Federera ? ďakujeme páni za ľahko zarobené peniaze.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:58Od: stopan
nepredcenoval by som to, federerovi na nadala neverim vobec, bud to federer urve v piatich alebo prehra 0-3 :/
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:04Od: Patik
Hej..to hovoria furt..to sú smiešne posudky na základe Nadalových zápasov s outsidermi..doplním jedno slovo do tvojej vety..Federerovi na Nadala (na tráve) neverím vôbec..ako to znie teraz ?
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:19Od: turista
stopan asi zapomněl, že se nebude hrát na Chatrierově centrkurtu v Paříži.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:23Od: Patik
chvílu som mal pocit že sme na French Open. :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:03Od: Gogiska
kolko si vsadil? dufam, ze aspon diamantovou lopatou nakladas, ked je to taky darcek :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:06Od: Patik
ešte som nevsadil.. počkám na pohyb kurzu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:09Od: Laponsky_Intelektual
Lepší už nebude. Srovná se to dolů k dvojce, možná i něco pod ni.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:15Od: Patik
čím skôr podať tým lepšie..uvidím do noci..
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:48Od: Fandina
Jupíííííííííííí Rogíííííííííííí!!!!!!!!!!!!

Nádhera, gratulka, jupííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:47Od: steve79
Kdyz odecteme antuku, tak jaka je vzajemna bilsnce??
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:49Od: Ereinion
13:10 pro Federera...ty kurzy mě upřímně trochu překvapují, ale asi je to ovlivněno jejich posledním utkáním na FO
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:56Od: Patik
aj v Austrálii finále mal Nadal kurz okolo 2...a podľa výsledku čo dostal naložené si zaslúžil kurz tak 20..Nadal je proste favorit lebo spratal Sousu. :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:57Od: Laponsky_Intelektual
Jo, tak 13-10.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:57Od: turista
Asi že jo.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:54Od: Laponsky_Intelektual
Tuším, že 14-10 pro Rogera. Pokud ale počítáme jen GS, mimo antuku je to 3-3.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:59Od: steve79
Na french Open byl Rafa jasne lepši, ale trava je jiny povrch. Vitezstvi samozrejme preji Fedexovi, ale kdyby vyhral Nadal, tak budu prat jemu ve finale proti Djokovičovi.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:00Od: turista
Tam nebude mít nárok.
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:11Od: Forehand
Nie 3:3.

Nadal 4:3..

A ak by nahodou vyhral Rafa v piatok, nebude Grandslam na tejto krásnej modrej planéte, kde by bol Goat s antukárom aktivny..Dufam, ze karma v piatok nebude spať a pekne si to spočíta.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:10Od: Mayo Fedal
Som zvedavý na kurzy.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:15Od: Gogiska
kurzy uz su, nadal fvorit
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:46Od: Patik
(facepalm)
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:08Od: paddy
Wimbledon měl od začátku jen dva rébusy

Postoupí Roger do F?
Vyhraje NovaK titul?

zbylé zápasy se hrají jen kvůli toho, aby pořadatelé vydělali na vstupném

skutečný GS začíná v pátek
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:11Od: MarcelPersch
Jestli cekas, že případné finále Nadal/Djoko by jelo podle stejných not jako v Austrálii, tak si solidně mimo.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:13Od: Laponsky_Intelektual
Už jen proto bych to přál Bautistovi :)

A mimochodem... Poslední čtyřka -- samí třicátníci.

Tři dvacátníci za celé čtvrtfinále dohromady uhráli dva sety.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:02Od: FerrariF50
Tak to tu máme. Každopádně Roger měl nejtěžší a nejkvalitnější QF. Tak doufám, že se rozehřál a bude to krásný zápas a jestli příjde uragán, že zavřou střechu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:03Od: Kamilos88
Déšť by to SF dost urychlil. To je pravda
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:04Od: Forehand
24stupnov, mam tam slniečko za obláčikom.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:05Od: MarcelPersch
No předpověď vám nepřeje, ale tak to bylo i loni a jak to dopadlo. S otevřenou střechou mají oba stejně daleko k vítězství a to je pro diváka jenom dobre než bum bum tenis.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:01Od: Laponsky_Intelektual Takže El Clásico :)
A tady se to už na zahřátí preventivně fackuje.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:03Od: Forehand
El Clasico je podla mna čisto spanielske.

A este stále moze nastat vo finále.

Tfuj, tfuj :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:00Od: MarcelPersch
Rafa zvolnil ve 3., ale hrál solidně, poměr 43/12 a 10 es o něčem vypovídá, ale je 60% trefeni 1. servu nebude na Rogera stačit.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:00Od: Franky Kvery
Musim teda uznat ze opat sa potkanovci nemylili a Kvery takmer vystrielal 3:0 z kurtu Nadala!!! Pockat nie vlastne je to obratene...antukovy specialista vytrieskal na ''najrychlejsom'' povrchu americkeho bombardera :) caute potkani ;)
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:02Od: Forehand
No ze priznaj, kto ti pisal prispevok.

Mnozné cisla, vlastné podstatné mená, začiatok vety..Vsetko bez chyby..

+1 atlét.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:12Od: Franky
ocko :) ta pozdravuje ze mas chodit aj von a nesediet iba na nete :) a vyber si disciplinu teraz mam natrenovane nohy
[ Reagovat ]
11.07.2019 01:12Od: Forehand
Disciplína: mozog.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:49Od: Patik
som to hovoril už pred zápasom že Querrey si ani neuserie..neviem čo tu všetci tvorili teórie.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:37Od: Franky
to len potkanovci potrebovali opat glorifikovat Nadala ze aky je vsestranny hrac a vie zostrelit aj bombardera na poloantuke...
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:39Od: raduz
Z kolohnátů za něco stáli jen Delpo a Soderling,vše ostatní děs..
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:00Od: Mayo Vamos Rafa
Obhájil semifinále, fantázia :O na antukara dobre
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:00Od: Franky
na poloantuke nic moc teda
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:53Od: stopan
tak ak sa nic vynimocne nestane antukar je vo finale wimbledonu s djokovicom. Federer Nadala neporazi, nema na to psychiku,na French open to bolo ako vrazdenie neviniatok, nic prevratneho Roger neukazal, neverim mu ani tentokrat, par prehodzov a nebude vediet co ma na destruktora z Mallorci hrat.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:55Od: spaniel
Dobre rano, vidim ze si 5 let spal, nebo mel mozek stop? Mozna proto stopan.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:56Od: FerrariF50
Tak to je největší nesmysl :-D Tak ovlivněný zápas větrem jako hráli Roger s Rafou na FO jsem neviděl, vždyť to neměli organizátoři vůbec dopustit. Rozhodně neřikám, že by jinak vyhrál, ale s jeho útočným tenisem, kde jde mnohem častěji o centimetry než v obranném tenisu, byl ten vítr naprosto devastující. Určitě by bez něj uhrál lepší výsledek. Wimbledon bude o něčem uplně jiným.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:58Od: Kamilos88
A všiml sis, ze topspin ve větru má jiný efekt, než plochy FH? Federer by to prohrál i tak, ale kdyby nefoukalo; má Nadal trosku více práce.

Antuka a tráva není totéž
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:59Od: Forehand
Ak by Nadal celú kariéru vynechával antuku a ucastnil sa len trávy.

Dnes by bol s dvoma triumfami a milión finále považovaný za trávového špecialistu.

Aj takéto príbehy píše život.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:01Od: Franky
nie na trave z 90.rokov
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:03Od: MarcelPersch
Ušetřené síly z antuky by určitě pretavil ve vícero titulů.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:03Od: paddy
výborný fór

Wimbledon není Paříž :-)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:52Od: Forehand
Ciel W. misie je jednoduchý.

Za každú cenu nedopustit 21GS, prípadne sa pokúsiť o svoj 19.

Je dobré, že to Rafa može spojiť dva ciele v jedno a hoci by to nevyšlo, mam dobry pocit z toho, ze v semifinále bude mat radšej elitného súpera, nez kohokolvek iného..Ten Djokovic to samozrejme este celé istí, hoci táto poistka sa okamzite moze zvrhnut proti Nadalovi samotnému, o dva dni neskor.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:30Od: turista
Djokoland má zcela jiné vize. Nepřipustit 19 ale ani 21.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:45Od: mahycek
Nejvíce bude Federera brzdit Nadalovo zdržování u svého
servisu. To bude utrpení už se na to dívat. Zápas nebude
mít tempo a to je pro Rogera špatné.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:48Od: FerrariF50
jj no, jak řikáš. já z toho budu chytat nerva a Roger chudák z toho musí být uplně vytočenej. Tohle je prostě regulérní ovlivňování zápasu a to mi nikdo nevymluví. Stejně jako Djokův dribling.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:49Od: Kamilos88
To je fuk, stejně se hraje o druhé místo.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:51Od: FerrariF50
mě to fuk teda není :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:56Od: Kamilos88
Divej zkusíme to objektivně.

Porazit Djokovice ve Wimbledonu muže jenom Federer. Nadal nemá nárok, jednak z psychického hlediska a taky herního. Rafa ho od BL proste neudělá, šance je minimální. Federer má hru na to, aby vyhrál.

Všechno záleží na tom, jak dopadne zapas Fedal. Pokud vyhraje Nadal, tak ve finále rupne, pokud vyhraje Federer rupne taky, ale má nějakou šanci to uhaluzit. Taky záleží jak dlouho budou hrát. Pokud jeden, nebo druhy vyhraje 3:0, tak te prohře Noleho budu věřit. Pokud to bude 3:2 po čtyřech a více hodinách, tak má Nole titul.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:06Od: Mayo
Djokoviča neporazí ani jeden z nich. Vo finále už vôbec. Fedex by uhral 1 set, na viac nemá.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:09Od: FerrariF50
No Ono taky když Djok bude odpočatý a někdo z Fedal (zvláště pokud vyhraje Roger s jeho věkem) vyšťavěný, tak má finále Djok klidně ve třech s jednou rukou za zády. Bohužel. Nepočítám, že by Fedal byl na 3 sety.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:08Od: Amputace
Objektivne muže ve W NovAka porazit jen Roger - a možná také proto už ho tam Rafa porazil... To aby Tvá objektivní pravda mela ten správny punc.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:10Od: Kamilos88
Ve finále ho neporazil ani jeden-rozdíl
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:15Od: Amputace
Tak přistě tu větu alespoň spravne zformuluj, když už si hraješ na takového vseznalka.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:09Od: MarcelPersch
Rad bych připomněl, že loni byl od toho 2 míčky a nebýt zavřené střechy, nespis by se na žádný 2 míčky spoléhat nemusel.

Neříkám, že by ho porazil, ale jestli se budou přetahovat v 5 setaku, Djokovič má v kapse úplně.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:39Od: turista
No jo ale minulý rok byl Nadal podstatně lepší než letos. Z 5 loňských finále jich vyhrál 5.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:42Od: MarcelPersch
Byl lepší na antuce, letos se taky rozjel nakonec, jen později, já bych řekl, že na trávě je porovnatelný s loňskem.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:12Od: Berny Re: nechapu
Muzu se zeptat, zda ten tenis soucasni diskuteri opravdu sleduji nebo jen proste strili co je napadne. Pripadalo ti loni, ze rafa mel z Novaka nejaky blok na W? pripadalo ti ze nemel sanci vyhrat (pripominam, ze rafa byl prakticky míč neboli jeden utok na sit od vyhry) ? Jinak kdyz uz tak Roger má od jeho finale s Djokem 4 roky. Rafa rok a o vyrovnanosti a kvalite utkani se nemusime bavit. Nadal dle me hral jeden z 2-3 nejlepsi zapasů kariery na trávě (obrovsky pomer W/EU, na siti temer nekazil, uspesnost kratasů obrovska), Djoko hral samo také velmi dobre, ale rozhodlo predevsim to, ze Djokovic dal nejvic es v zivote za zápas..
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:14Od: paddy
máš správný dojem, většina diskutujících tenis nesleduje :-)
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:16Od: Roger_Federer
No uvidime, dovolim si rict, ze ten blok tam od finale AO19 je a rozdil mezi Djokovicem a Nadalem mimo antuku v soucasnosti je obrovsky, vetsi než mezi Federerem a Djokovicem.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:33Od: turista
Hlavně se k tomu přidá motiv odplaty Djokera za nepovedené finále v Římě pokud teda Nadal přes Federera přejde do finále. To ale není na trávě moc pravděpodobné.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:41Od: MarcelPersch
No Rafa mu má snad taky co vracet, ale mentální převaha je nejspíš obrovská, malém prohrál i v Římě na antuce, kde byl jasně na koni. Uvidíme co výhra udělala s jeho případným sebevědomím.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:16Od: FerrariF50
Ale bylo to minulý rok Rafa s Djokem jen SF, i když to bylo samozřejmě finále, ale předčasné.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:22Od: Amputace
Ono to je vlastně hrozne jednoduche. Nadal dostal od Djokovice čočku ve finále AO, takže je pravdepodobne, že ji dostane i ted... Takhle někteří místní experti uvažuji. Vůbec nehledi na aktuální formu na nějakém konkrétním povrchu. Konkrétně Kamilos predikoval úplne stejne i to lonske se-mi - Nadal bez šance.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:37Od: turista
Pokud vůbec do toho finále Nadal postoupí tak ho Novak osolí za to finále v Římě s tím potupným kanárem. Nejdřív si ale podá Bautistu za ty dvě letošní hardové porážky.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:05Od: Gogiska
adjokovic uz vo finale je?
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:39Od: Amputace
Ty už taky trolis? :) Déle jsem taby nebyl, tak abych byl v obraze
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:44Od: MarcelPersch
No na AO vypadala forma obou jako nebe a dudy a jak to nakonec dopadlo? Já bych nepodceňoval mentální stránku věci.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:53Od: Berny Re: mentalni stranka veci
No a on Nole tu mentalni stranku veci ma jako nejak predplacenou pausalne ? je lepsi v H2h, ale relativne o chlup. Nikdo djokovice tolikrat v kariere neporazil jako Nadal. Nebo Nole s nim prohrava jen kdyz hraje spatne ? Rafa hral podle vas AO finale dobre ? Nole hral paradne, ale je treba zahrnout fakt ze rafa pred tim 4 mesice nehral, kde by na nej hral nekdo TOP tenis. V AO hral super do finale, ale furt je rozdil hrat TsiTsi/Bautisa/Berdych a Nole. Rafa ukazal v trilion jinych finale na hardu i trave ze Noleho dostane do tlaku. Opravdu nemyslim ze by rafa loni v W prohral kvuli psychice, bylo to o par uderech, trochu stesti.. stejne jak US13,AO12,FO13 mezi nimi mohlo dopadnout presne obracene...
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:57Od: woody
Berny presne, konecne moudrej nazor ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:00Od: turista
Jiné vzájemné zápasy a to i na antuce zase mohl vyhrát Djokovič a nepodařilo se mu to. Tu H2H s Djokovičem už Nadal nikdy neobrátí ve svůj prospěch.
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:02Od: Amputace
Tak tak. Loni v tom Wimbledonu si Djokovic vybral Všechno štěstí, které mu Nadal ze vzájemných zápasů dluzil (déšť na FO 12, sít na FO 13), a přesto to bylo o jednom dvou micich. A před zápasem se takova bitva rozhodne nepredpokladala.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:54Od: turista
Asi jsi zapomněl na to jak Nadal na AO v SF zdemoloval Tsitsipase 3:0 na sety a dorazil ho kanárem. Takže dobrou formu měli oba nejen Djoki.
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:13Od: Amputace
A tys asi zapomněl, že ten výkon pak ve finále ani nenaznacil, natož předvedl. Odevzdanejsi finále jsem z jeho strany na GS dosud neviděl. Nehecoval se, nic.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:11Od: spaniel
Prani otcem myslenky amputko. Nadal jel na AO absolutne dominantne, az na to finale. Mohl mit jen hodne soatny den, ktery se sesel s Novakovym skvelym, ale rozhodne forma byla dobra.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:43Od: turista
Ano. Před rokem rozhodlo podání Djokoviče to SF.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:47Od: woody
Presne ja zapas videl a od te doby mam z Nadala na trave sakra strach
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:50Od: turista
Současný Nadal je o pár procent níž než v letech 2017 a 2018, kdy byl světovou jedničkou a vyhrával jeden turnaj za druhým.
[ Reagovat ]
10.07.2019 22:54Od: Marduch
Mozna Nadal z prvni tretiny sezony. Cca od Rima je podle me min. stejne dobry jako loni. Je podle me posetile v tuhle chvili kohokoli z Big3 oznacovat za favorita/outsidera.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:32Od: Kozoroh
Nejprve No1e musí porazit Bautistu. RBA umí No1eho potrápit, třikrát Djokera porazil, všechny jejich GS zápasy šly do čtyř setů. Nepředbíhejme událostem, protože může dojít na finále Rafa vs RBA a tuto variantu si přejí jen nadalovci.
[ Reagovat ]
10.07.2019 23:12Od: Marduch
Ja zasnu, ty tentokrat pripoustis jinou variantu nez postup Djokera? Skvrny na slunci? Uplnek? Nejsi zamilovan? ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:54Od: spaniel
Roger je zvykly.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:43Od: Forehand
Trvalo 7 rokov, kym sa na RG19 stretla kompletná BIG3 vo finále GS.

Netrvalo ani 7 tyzdnov, kým sa stretáva opat. Vzhladom k tomu, ze buducoročný W. je daleko a inde je vacsia konkurencia a šanca na upset, dovolím si tvrdit, ze takéto semi máme naposledy. Tak si to užime.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:55Od: Franky
kecy kecy kecy...konkurencia tu nieje rovnako ako na antuke pretoze rychlost W je smiesna...1/4finale a su tam 3antukovy specialisti + Goffin ktory je slaby travar?
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:40Od: Roger_Federer Forhend
Ukazka toho jak tomu nerozumis..
Nadal brejků jee servismama Queryho jak na bezicim pase :)
Vcera:
"Zápas pravdepodobne ponukne viac TB, a tam je to lotéria. Staci aby si Sam postrazil skrátené hry a nemá ako prehrat."
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:41Od: Forehand
Neplač
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:43Od: Roger_Federer
Mě bavís, kde vidíš plac?
Priznej si už, že se casto mylis, a mas velkou hubu.:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:44Od: Forehand
Priznaj si, ze len kuvikás a v kútiku tvojej maličkej dušičky dúfas, ze sa mýlis, ako ked si predikoval 3x 2:6 s Kyrgiosom.

Usmej sa, hejterko.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:50Od: Roger_Federer
Nejak mě unika, co to stim ma spolecneho..
Kyrgios Rafovi moc prace nedal, z losu ktery Rafa měl se stal odpad, ale ja se nesmeju Rafovi, smeju se tobě..
Jaka si placka pred turnajem, po losu, behem turnaje,vcera pred zapasem..
Porad..ty tvoje prognozy a odhady maji uspesnost 1% :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:51Od: Kamilos88
To méně
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:55Od: Forehand
Uniká ti to, lebo nevies rozmyslat v sirsich suvislostiach :)

Inak by si si kritiku za predikcie odpustil..

Ja sa budem velmi rád mýlit, ak Nadal bude vyhrávat..

Ty sa mýliš a ešte aj Nadal vyhráva :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:04Od: Roger_Federer
Tak jeste jednou..
Nadala sem netahej..
At to kludne vyhraje celé.., pokud porazi ted po sobě Federera a Djokovice, bere zadlouzene titul z povrchu na kterem je proti nim jinde.
A byl.by to pro neho mega uspech :)
Tvoje prognozi, brzo zkonci v muzeu kuriozit. :),nebo v uvolnete se prosim.:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:06Od: Forehand
Ty si taký král, ze dokázeš nepochopit pointu aj druhykrat po sebe..

2:6, 2:6, 2:6.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:09Od: Roger_Federer
Mel bys pred zapasama,byt kludnejsi, nebo at ti poradi zena, ty tenisu nerozumis a varis z vody..toto je cela pointa. :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:55Od: Amputace
Moc prace nedal? :O Vzal mu set a dvakrat ho dostal do TB, kde slo o každý mic. Jak bys v tom případe definoval dnešní výkon Nishikoriho?
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:07Od: Roger_Federer
Ja narozdil od Forhenda neplacu 14dni v kuse.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:10Od: Amputace
Nad čim?
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:48Od: turista
K výhře nad Kyrgiosem musel vyhrát dva tiebreaky za sebou což bylo těžké.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:39Od: mahycek
Tak to máme za sebou, také jsem se trochu obával, aby
to nešlo do pátého. Zkrátka, Roger si to musel trvělivě
vybojovat. Rozhodně nesmí v pátek s Nadalem takto vlažně
vstoupit do utkání, musí diktovat a zlepšit return hlavně.
A Querrey na té vydupané trávě, částečně hlíně špatnej.
To se dalo čekat, že bude mít na tom kurtu č.1 problém.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:38Od: steve79
Uz ted mam nervy:D
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:31Od: Kamilos88 Roger
100 vyher na GS !
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:32Od: FerrariF50
snad jen na Wimblasu :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:34Od: Kamilos88
To není GS? :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:37Od: FerrariF50
tak ale GS jsou 4 a tam má výher podstatně více :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:44Od: Kamilos88
Jasné, tak na jednom. Bože to slovíčkaření
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:47Od: FerrariF50
:-D Ono je důležítý, jestli 100 výher na jednom GS, nebo na 4 :) Pro neznalé třeba :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:10Od: triatlet
Bože Kamilos88 - míň piš, víc přemýšlej.
[ Reagovat ]
11.07.2019 08:21Od: Krisboy
...a hlavně nikdy nepřiznej chybu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:36Od: Forehand
20x7 je kolko Kamilos?..

Od toho sa skus odpichnut.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:43Od: Kamilos88
105?
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:30Od: Kamilos88
Kverda slaboucky
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:26Od: ipko
takže Fedal je už za rohom!
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:28Od: FerrariF50
Ale ani Roger, ani Rafa neporazí jeden druhého a pak ještě Djoka. Takže Djok velice pravděpodobně je vítěz.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:39Od: Mayo
Poraziť Federera a Djokoviča za sebou je nereálne. Takisto poraziť Nadala a Djokoviča je nereálne. Poraziť však Aguta a Federera/Nadala je reálne a aj to tak bude.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:29Od: Krisboy
Pozor, nikdo nevíme, s jakou taktikou do zápasu šel Querrey...nepředbíhejme.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:34Od: Roger_Federer
:), jako ze by nechal Nadala vect 2:0 a ted zacne hrat mood, ktery nikdy nehral?
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:38Od: turista
Querrey za výkonem z Acapulca 2017, kde Nadala ve finále zničil dnes zaostává.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:51Od: Amputace
No ono se skoro nabízí říct, že Nadaluv výkon z Acapulca 2017 Hodně zaostává nad jeho dnešním výkonem :) Ale v pořádku. Všichni přece ví, že Nadal Dobře hrající soupeře neporazi.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:41Od: turista
Pokud ano tak s pomocí štěstí.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:47Od: MarcelPersch
Aha... takže majitel 18GS soupeře porazí jen v případě, že hrají špatně? Není to spis tak, že Nadal je o tolik lepší než naprostá většina startovního pole, že soupeři vypadají, že hrají špatně?
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:25Od: annah
Roger ve čtyřech! No ale místy to byly nervy...uf.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:24Od: FerrariF50
Tak Roger dobře, ale ve čtvrtým jsem se hodně bál, že jestli to dojde do pátýho, tak to může dopadnout jakkoli. Lehký to rozhodně nebylo.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:23Od: woody Tak to vypada
jasne,big 3 v SF! Ceka nas opet epic Fedal ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:20Od: ipko
no konečne, chum jetzt
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:14Od: elda
Kde je Xisca?
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:09Od: MarcelPersch
Nadal momentálně 26 W proti 6! UE :O

Sam 28/11
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:13Od: Forehand
Rafa obrovské problémy na servise..

S americkou obludou...

Toto nevyzerá na W. triumf. Som na Zemi opat.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:23Od: MarcelPersch
Kvéry ví, že pokud nebude riskovat return, těžko má na něm nějakou šanci, střílí bomby, ale je pravda že trefeni 1. a body po 2. jsou nutné zlepšit.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:29Od: dako
Rafa predošlé zápasy podával veľmi dobre, dalo sa čakať, že príde nejaký zápas blbec. Ja obavy o jeho servis nemám, dnes to super vyvážil returnom. Verím, že v SF bude podávať lepšie a že prvý servis bude padať.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:08Od: ipko
Roger opäť na BB jalový.. to si v zápase s Nadalom nemôže dovoliť..
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:12Od: Kamilos88
To se ti zda. Nishikori hraje hodně ploché udery. Je strasne nepříjemný soupeř. Kdyby měl lepší servis, tak má těch titulu více, než 12
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:16Od: paddy
V živě vysílaném tréninku se Roger snaží simulovat situace, kdy bude mít BB na returnu. Takto zažitá rutina se mu bude hodit v SF.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:05Od: FerrariF50
Až na ten doběhnutý míč tragédie na BB. Aby tenhle gem nemrzel.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:02Od: Forehand
Rafa set a break hore.

A teraz s vyhraným setom, prosim trochu kludu do tej koncovky.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:09Od: FerrariF50
jeden set by mohl Samovi nechat, pro to drama :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:10Od: MarcelPersch
Jo to už známe, dráma a pak to konci prohraným hodinovým 5. setem
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:57Od: FerrariF50
Roger dneska hodně kazí z forehandu, ... hlavně kolikrát podlě mě uplně zbytečně obíhá a akorát to zkazí. Krom toho 2. setu to zatím není vůbec jednoznačný.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:03Od: Kamilos88
Hlavně Nishikori hraje dost dobře.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:05Od: Laponsky_Intelektual
Oni ještě hrajou? Jsem to vypnul na startu čtvrtého setu a Roger vypadal jednoznačně na koni.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:51Od: stopan
Neskutocne Nadal zdrzuje pri podani, sa cudujem, ze mu opat nedali warning.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:51Od: Kamilos88 Rafa
Dal za set tři esa z toho dva na BB za stavu 6:5 40:A

Champion
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:56Od: Kamilos88
Btw tak nějak si představují QF na GS. Drama, ztracené servisy.

Proste až skončí Fedal, tak půjde tenis do prdele. Tečka.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:04Od: turista
Ale houby s octem.
[ Reagovat ]
11.07.2019 00:55Od: Marduch
Tecku mas ty v prdeli.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:51Od: Forehand
Galeje :)

Nadal evidentne bez servisu a nervózny, ale pán Boh zaplat za prvy set.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:49Od: pockerface
Rogerovi se nepovedl první game v zápase a prohrál 1.set. Dal Nishimu jen trošku čuchnout, aby se nám Kai nezlomil hned na začátku a nebyla to nuda. Ve 2.setu ho vyškolil a ukázal mu kdo je král trávy a 3.set zkušeně pohlídal a teď bych chtěl, aby ten čtvrtý byl jako ten 2.set.A honem regenerovat a odpočívat.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:47Od: Mayo
Rafa sa trápi s Querrym. Čo bude potom s RF
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:51Od: pockerface
Tam bude, pokud tam tedy hoši budou, Rafa úplně jinak nažhavený, namotivovaný a hlavně Roger hraje úplně jinak než Sam. Takže to se nedá srovnávat, tak jako Roger bude určitě jinak hrát než s Nishikorim. Hlavně nevěřím, pokud bude v SF, že si nechá utéct začátek zápasu, tak jako dnes.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:45Od: pockerface
Same já chci TB.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:41Od: Berny rafa a tráva
Docela mne bavi, jak je Rafova hra na trave kritizována, cela nastupujici generace, když dá v této éře 5 finále a budou hrát minimálně, tak konzistentně jak Rafa loni a letos, tak budou dobří. To že nedostahuje uspechu Rogera na trava a Novaka (4-2 nepovazuji za tak zasadni rozdil), neznamena ze neni famozni travar. Za poslednich 30 let je na 3-4 míste..
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:43Od: Roger_Federer
Jako ze je za Fedrerer, Djokovicem a Samprasem ??
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:52Od: Berny Re: yes
no zapomnel jsem na hrace s lepsima vysledkama na trave od roku 1990 ?
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:23Od: Roger_Federer
30 let...
Murray.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:44Od: Amputace
Myslíš tu Olympiádu? No ja nevím, jestli jsou LOH vic než další tři finále W... Přinejmenším si nemyslim, že lze Murrayho suverenne prohlásit za úspěšnějšího hráče na trávě.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:46Od: Forehand
Lol, zabil :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:37Od: Krisboy
Come on, play it again, Sam!

:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:41Od: Roger_Federer
Rafa si vzal co dal.:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:34Od: Mayo
Rafa Rafa takto zahodiť 1. set
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:32Od: blax
Wow, Rafa konečně dostal warning.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:21Od: mahycek
Zatím to drhne Rogerovi, nemůže se utrhnout, aby to
nebyl zápas, který si musí vyžrat a vytrpět třeba ještě
3 hodiny. Tedy myslím vítězně, ale na 5 setů. To bych nechtěl.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:32Od: FerrariF50
jj no to si taky řikám, ale snad to dá ve čtyrech. Až na ten druhý set to ale fakt drhne a v semifinále by s tímhle narazil.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:12Od: Forehand
Rafa uz inkasoval 7-8 es :)

Ale nastastie breakol, takze ak to dotiahne v prvom, pocet es je bezpredmetný.

Vamos
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:34Od: FerrariF50
Querrey breaknul zpět. Tak uvidíme jestli Rafa půjde ve šlépějích prvního Rogerova setu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:38Od: Forehand
Nedopodávaný set s hromtlkom, obrovská chyba.

Prehrat set v tb, budiš..

Ale z 5:3, to je obrovský lapsus.

Nadal nehrá dobre od BL.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:41Od: FerrariF50
teď už si to pohlídá :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:42Od: Roger_Federer
Brecis?
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:45Od: paddy
neskončil 1. set a již druhý prohraný servis u Sama, přitom dosud jediný za celý turnaj ("výborný servis", "Nadal bude mít problémy")

opět se potvrdilo, že úspěšnost servisu je odvislá od kvality soupeře
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:56Od: paddy
zápas začíná nudit, bude lepší přeladit na Nadala, kde je to zatím napínavé, protože zápas teprve začal
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:01Od: paddy
abych to nezakřikl, Querrey teď ztratil podání...
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:53Od: annah
Tak trochu se to vylepšilo... druhý set je náš. :-)
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:55Od: Kamilos88
Už ho poznávám. 1 UE v druhem setu je má jediná výtka
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:59Od: FerrariF50
To posral a né že ne :(
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:51Od: Krisboy
Dědo musí zabrat, aby mohl v pátek dostat naloženo od antukového specialisty. Nebo od Kvéryho? Tomu moc nevěřím...
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:44Od: George_Renel Ještě se nezačalo
a Nadal už zdržuje.....
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:49Od: Roger_Federer
Xiska kdysi v rozhovoru rikala on zdrzuje i před sexem, asi ju chce rozhodit:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:42Od: ipko
masterclass tenis teraz od Rogera
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:48Od: Kamilos88
Jo on má dobrou formu, ale začíná zápasy jak někde v prvním zápase na Laver cupu. Presso, marlenka a pak zjisti, ze teče 3:5 a snaží se to zachraňovat
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:41Od: paddy Big3 teorém
"I když je hráč mimo, tak zápas vyhraje."

10x ;-D
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:40Od: Berny odkaz
prosm prosim, ma nekdo odkaz na Nadal - Querry ?moc diky
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:41Od: Forehand
Odkaz nemam, ale pouzivam jokerstream.

Natukaj do google a prekliklaj sa.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:38Od: Mayo
Myslím, že Egoista to otočí v štyroch.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:48Od: LukH
Proč egoista?
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:37Od: mahycek
Nemějte deprese, klid.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:32Od: LukH
Ok, no a pome něco hrát!
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:32Od: ipko
Kei je veľmi dobrý, Roger sa potrebuje ihneď zlepšiť
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:36Od: Kamilos88
Udělal totéž co Harris, vletel na to od prvního gamu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:32Od: Kamilos88
Nishi zatím topovy, padá mu tam úplně všechno, vymeta rohy, čáry. Do toho Roger sotva poloviční, špatná volba úderu, copuje 50 km/h druhy servis a to vše dokupy znamená ztrátu setu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:33Od: MarcelPersch
Já jsem rad, že to Nishi dotáhl, zvedl kurz a já teď na Rogerovi aspoň něco vydělám :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:35Od: Forehand
1.27?...

Aktuálne
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:26Od: peRFect
Zatím tedy žádná sláva.Roger se musí zlepšit...spolehát,že samurai začne kazit je min nesportovní.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:24Od: annah
Teda, že by to QF bylo zaklete? Už ZASE?
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:24Od: Berny odkaz
muzu poprosit odkaz na zapas rogera - nishi a rafy - kverka ?
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:55Od: ipko
no to je katastrofa :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:56Od: Kamilos88
V klidu, Nishi tam šupnul tři returnu na náhodu a vyšlo mu to, takové míče mu tam tři sety padat nebudou. Doufám.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:53Od: Roger_Federer
Fedex mimo :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:54Od: Kamilos88
Fedal nebude, vždycky se to nějak posere a když už k tomu dojde, tak je na kurtu hurikán.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:07Od: MarcelPersch
Ty už panikaříš hůř než já :D přece se nebudete bát Nishiho, kterymu to zachvili přestane vycházet, musí vyhrát 3 sety a nevyhrál ještě ani jeden.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:08Od: Kamilos88
Mám dneska nějakou depresi do prdele :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:13Od: Forehand
tvl, jeden break dole a hned hysterická Kamila :)

Nishi nie je Querrey, papierový servis si Federer vezme kedykolvek spat.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:15Od: Roger_Federer
Nevim, ale u Federera nebyva obvykle na trave tolik chyb.
Dobré rozhodně nehraje.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:15Od: Kamilos88
Nishikori zatím vytyčuje lajny.

To by měl, dal jsem za kilo, že RF vyhraje první set.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:00Od: paddy
Úvodní gem neurčuje výsledek zápasu, začátek tréninku slouží k rozhýbání těla

Djok se také postupně zahříval, čemuž někdo říkal "skvělá hra soupeře"
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:01Od: Kamilos88
Tak Nishikori je na tom se servisem podobně jako Goffin. Nepatří mezi jeho hlavní zbraně.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:02Od: Forehand
Uz viem preco mas jeho meno..

:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:07Od: Roger_Federer
Moje meno je nikdo..
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:08Od: Kamilos88
Vyvítekdo
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:51Od: ipko
Roger hral s Keiom famózny tenis v Šanghaji alebo na Masters v Paríží, tak snáď to dnes ešte zopakuje
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:50Od: ipko
Roger zatiaľ úplne mimo :/
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:49Od: ipko
hlavne dva return winnery od Keia boli luxusné
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:48Od: ipko
Roger hnedá stratil servis.. Kei veľmi dobre pripravený
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:47Od: paddy
Aktuální dění
- práve začal Federerův trénink, snad se nezraní, aby byl fit na ostrý zápas v pátek
- kvůli technickým problémům na vedlejším kurtu začne Nadalův trénink zhruba o hodinu později
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:48Od: Kamilos88
Roger začal dobře.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:49Od: ipko
dnes to bude makačka, je to vidieť
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:50Od: Kamilos88
Alespoň se podíváme snad na dobrý tenis a ne nakládačky ve třech setech a s kanárem. Tak by QF na GS vypadat nemělo.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:42Od: annah
Nemůžu si pomoct, ale ten komentátor je dost nepříjemný.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:40Od: Frantz
Všechno jsou to sráči, když nikdo nedokáže porazit arogantního důchodce, antukáře Nadala a klauna Djokoviče
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:59Od: Kamilos88
:D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist