Federer poprvé ve Wimbledonu utrpěl kanára a prohrál čtvrtfinále s Hurkaczem

  • WIMBLEDON - 39letý Švýcar Roger Federer popáté v kariéře a vůbec poprvé na trávě ve Wimbledonu dostal kanára. V dnešním čtvrtfinále osminásobný šampion podlehl 3-6 6-7 0-6 Hubertu Hurkaczovi, který pokračuje v životním grandslamu. O finále si 24letý Polák zahraje s italským vrstevníkem Matteem Berrettinim, který porazil Augera-Aliassimeho a vyrovnal svůj nejlepší grandslamový výsledek.
    7. 7., aktualizováno 8. 7. | Aktuality |  155 komentářů
    H. Hurkacz a R. Federer (© AFP)H. Hurkacz a R. Federer (© AFP) 
     

Roger Federer přišel při svém 22. startu na turnaji o šanci vyrovnat absolutní wimbledonský rekord a devátým titulem se v All England Clubu dotáhnout na Martinu Navrátilovou. Ziskem 21. grandslamové trofeje se mohl v čele historického pořadí mužů odpoutat od španělského rivala Rafaela Nadala.

Pro Huberta Hurkazce byla už osmifinálová účast novým osobním maximem na turnajích velké čtyřky, zatímco Federer hrál ve čtvrtfinále už 58. zápas.

Na rozdíl od soupeře ale častěji chyboval a ve třetím setu už se takřka nedokázal dostat do hry. Set s nulou odehrál teprve popáté v kariéře. Třikrát se mu to 'povedlo' ještě jako teenagerovi v roce 1999, počtvrté pak ve finále French Open 2008 s Nadalem.

"Poslední gamy byly těžké, už jsem cítil, že nemám sílu se vrátit do zápasu. Na takové situace nejsem zvyklý," řekl na tiskové konferenci zklamaný Federer, který nevyloučil, že se na svém nejoblíbenějším kurtu představil naposledy.

"Nevím, vážně nevím. Samozřejmě bych si tu ještě rád zahrál. Ale v mém věku, člověk nikdy neví," řekl na otázku, zda to byl jeho poslední start v All England Clubu.

24letý Hurkacz, jenž měl před letošním Wimbledonem na kontě jen čtyři vítězné zápasy na trávě, navázal na včerejší skalp světové dvojky Daniila Medveděva. V semifinále grandslamu byl z polských tenistů dosud jen Jerzy Janowicz ve Wimbledonu před osmi lety.

"Je to jako sen, porazit Rogera na tomto kurtu. Jsem na sebe moc pyšný a opravdu moc šťastný. je to krásný pocit," radoval se 24letý Hurkacz, který v březnu senzačně vyhrál turnaj Masters 1000 v Miami.

Polský tenista se v pátečním semifinále utká s Matteem Berrettinim. Sedmý nasazený Ital porazil Kanaďana Félixe Augera-Aliassimeho 6-3 5-7 7-5 6-3 a postupem do semifinále vyrovnal své grandslamové maximum z US Open 2019. V semifinále Wimbledonu je jako druhý Ital po Nicolovi Pietrangelim, který to dokázal v roce 1960.

První semifinálovou dvojici vytvořili Novak Djokovič a Denis Shapovalov.

• WIMBLEDON 2021 •
Londýn (Velká Británie), tráva, 35.000.000 liber
středeční výsledky (07. 07. 2021)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Fucsovics (Maď.) 6-3 6-4 6-4
Hurkacz (14-Pol.) - Federer (6-Švýc.) 6-3 7-6(4) 6-0
Berrettini (7-It.) - Auger-Aliassime (16-Kan.) 6:3, 5:7, 7:5, 6:3.
Shapovalov (10-Kan.) - Chačanov (25-Rus.) 6-4 3-6 5-7 6-1 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (155)
08.07.2021 11:30Od: mahycek
Domnívám se, že to Djokovič nebude mít
snadné a to už v pátek. Dvě výhry musí dát. Já to vidím, tak na 50%, že Wimbledon
vyhraje.Třeba to dají mladé pušky.
Tak jedem smilesmile
[ Reagovat ]
08.07.2021 12:08Od: Patik
Keby som Djokovič a mierim na Golden Slam..tak nejaký Matteo so Shapom ma teda nezastavia..Djokovič si tu prešiel trošku inými zápasmi v celom jeho účinkovaní..pri všetkej úcte k tejto dvojci..s týmito dvomi si utrie tak zadok..podpriemerný laxný výkon mu stačil na postup do semi..keď pôjde do toho na sto percent..boh ich chráň keď na 120..za hodinu a pol nemá čo robiť..ale samozrejme po tom ako dopíšem túto svoju predikciu Djokovič vypadne v troch setoch s tromi kanármi ako naschvál aby som sa mýlil..ale myslím že sa mýliť nebudem..
[ Reagovat ]
08.07.2021 12:18Od: Patik
ešte som zabudol dodať že vydrieť zápas v piatich setoch s Khachanovom o ktorom sme pomaly roky poriadne nepočuli môže napovedať že Djokovič v životnej forme si ho vychutná ako dezert..no uvidíme som zvedavý
[ Reagovat ]
08.07.2021 10:20Od: Rogers Škoda
Škoda, byl to jednoznačný zápas. Zázrak se nekonal, Roger evidentně nebyl rozjetý. V jeho věku je ale i čtvrtfinále úspěch. Polskému Ivaniševičovi přeji hodně úspěchů, jen si nejsem jistý, zda jen podání bude na vítězství stačit.
[ Reagovat ]
08.07.2021 13:12Od: GaelM
Na vítězství ne, ale na finále by klidně mohlo. Myslím, že by to bral smile
[ Reagovat ]
08.07.2021 16:47Od: turista
Hurkacz nemá jenom podání. Všechny údery má celkem solidní.
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:28Od: Pavol Ten kto porazil Medvedeva.
Nemôže mať problém s Federerom .
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:33Od: Pavol
Ten kto porazil Medvedeva bude problém aj pre Beretiniho. smile
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:52Od: aape
Doufám, že bude smile
[ Reagovat ]
08.07.2021 08:57Od: peggy
Mylim,ze Federer měl končit na vrcholu,neb,ze si bude střadat kanárky.?Vím chybí mu zlata z OH a Rafovi vyhrát turnaj Mistru.Panove leta letí,Rafa ještě,ale snad Federer chce dopadnout jako Jagr.?????smile
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:05Od: ipko
nemyslím si, že Jágr dopadol až tak zlesmile
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:07Od: Pe3k
A Federer se dostal do čtvrtfinále Wimbledonu, to mi taky nepřipadá tak špatné, jen jestli nakonec jediný kdo dopadl špatně nebyla peggy smile
[ Reagovat ]
08.07.2021 16:46Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
08.07.2021 11:25Od: Amputace
Navzdory tomu, kolik mu je let, že rok nehrál a před W. odehrál jen, myslím, tři turnaje, je čtvrtfinále Wimbledonu solidní výsledek. Ono hodně záleží, co jeho fanoušci očekávají. Jestli čekají, že bude stále vyhrávat velké turnaje, tak to už asi ne, ale pokud je pořád schopen se dostávat do druhého týdne grandslamů, tak je to podle mě pořád dobré a bylo by zbytečné končit. Až začne prohrávat v prvních kolech s nenasazenými hráči, tak to bude jiná. Zároveň je třeba si uvědomit, že to pověstné "skončit na vrcholu" je spíš taková abstraktní fráze, v realitě moc nevídáme, že by někdo vyhrál velký turnaj (k čemuž je zapotřebí mimořádná forma) a hned na to skončil. Takhle z patra mě napadají snad jen Borg a Stoner v MotoGP, které ovšem k ukončení kariéry vedly úplně jiné motivace, než touha skončit v tom nejlepším.
[ Reagovat ]
08.07.2021 12:17Od: Forehand
Este Pistol Pete Sampras..

Federer urobil QF ale kludne mohol letiet v prvom kole, ta hranica je velmi tenka..Ja by som povedal, ze je výkonnostne urcite blizsie ku skoremu vypadnutiu ako k tomu, ze by GS vyhral.

Uvidime co americke betóny a USO Open.
[ Reagovat ]
08.07.2021 12:34Od: dappe
Sampras ze svých posledních 8 GS turnajů neudělal rovnou 6x ani čtvrtfinále. :) Ten poslední turnaj to sice dost celé změnil, ale podle mě tohle prostě konec na vrcholu není. Respektive končit na vrcholu mi připadá jako úplná blbost, která nedává moc smysl.
[ Reagovat ]
08.07.2021 12:59Od: Forehand
Posledny GS start premenený na triumf je podla mna úplne presna definicia konca na vrcholu, navyse doma pred americkými fanusikmi vskutku impozantným sposobom.

To, ze nemal posledne dve sezony super úspešné, to bolo trosku aj Petovov povahou, on rozhodne nedával tenisu a rekordom taku vahu ako trojica sucasných legiend. Navyse koncil v 31r, to je podla mna skoro.

Ak by sa mu chcelo, tak na W. by bol este konkurencieschopny, mozno aj na hardoch, ved právd ked skoncil, tak Andre pozbieral pár jednoduchých GS. A pozbieral prave preto, lebo mal iny pristup ako Pete, proste hral dokedy sa dalo.
[ Reagovat ]
08.07.2021 15:51Od: a.magerova
Ale ani ten Pete není ideální příklad....
Původně nechtěl skončit po vyhraném USO 2002, měl v plánu hrát dál, až po půl roce zjistil, že už nemá motivaci pokračovat... a po tomto rozhodnutí nevzal 3 roky raketu do ruky.
[ Reagovat ]
08.07.2021 17:04Od: Forehand
Nechával to otvorené, nevyjadroval sa, ze ma v pláne pokracovat
[ Reagovat ]
08.07.2021 08:47Od: Anonym
přijde mi fakt srandovní, jak tragicky líčíte porážku Rogera a přitom existují tenisté, kteří by dali nevím co za to, kdyby utrpěli porážku ve W AŽ ve čtvrtfinále !!!! A to nemluvím třeba o tom, jak bychom glorifikovali našeho " mladíčka" Jiříka V. Já vím, Roger je maestro, ale z nadhledu -je to pro něho super výsledek po těch výkonech, které v průběhu roku předváděl.
[ Reagovat ]
08.07.2021 08:47Od: baba
přijde mi fakt srandovní, jak tragicky líčíte porážku Rogera a přitom existují tenisté, kteří by dali nevím co za to, kdyby utrpěli porážku ve W AŽ ve čtvrtfinále !!!! A to nemluvím třeba o tom, jak bychom glorifikovali našeho " mladíčka" Jiříka V. Já vím, Roger je maestro, ale z nadhledu -je to pro něho super výsledek po těch výkonech, které v průběhu roku předváděl.
[ Reagovat ]
08.07.2021 10:29Od: annah
Byl by to úžasný výsledek, kdyby prohrál třeba ve 4 setech a bez toho kanára. Kanár výsledný dojem poněkud pokazil. A naznačil, jak může vypadat další průběh sezony. A to bych Rogimu nepřála.
[ Reagovat ]
08.07.2021 08:19Od: Anonym
Přál bych si, aby toho Novaka aspon někdo potrápil. Zatím proplouvá suverénně.
[ Reagovat ]
08.07.2021 08:19Od: steve79
Přál bych si, aby toho Novaka aspon někdo potrápil. Zatím proplouvá suverénně.
[ Reagovat ]
08.07.2021 06:19Od: steve79
Roger je asi sám v šoku ze včerejšího výkonu, ale podle slov mu došla šťáva.
[ Reagovat ]
08.07.2021 04:48Od: DORSCH
dufam,ze sa rozhodne na rok hrat,skoncit s kanarom mu neprajem ani ja
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:29Od: Vlk-v-trave FEDERER - HURKACZ 0:3
Bohuzel oslava tenisu se nekonala, az na par peknych momentu... snad jen par postrehu...

Sesli jsme se pochopitelne u zapasu s prately... toz byl jsem bran trochu jako magor, ze si myslim, ze Hubert muze vyhrat, behem zapasu jsem byl bran jako blazen, kdyz jsem se chytal za hlavu, jaka skoda, ze trebas Roger podklouzl, nebo sel na sako a nevyslo to.., na mne cumi, preci Hubert vyhral ten fiftyn...a ja je zase ucim, furt dokola, ze hrac, ktery jde aktivne na sako by mel byt odmenen za odvahu, a za takove fiftyny se netleska proste...jak to souperi nevyjde...neni co oslavovat.
Po TB jim vysvetluji, ze Hubert dnes uz vyhral, zase jsem bran jak blazen, preci jeste zapas neskoncil... Behem tretiho setu je mne smutno, rikam, sakra, skoda, ze Roger neni v lepsi kondici, a zase jsem brany jako svihly...nastesti zenu jsem vychoval dobre, jestli jde o sledovani tenisu, tak me podporila, a take rekla, ze to je trochu smutny zaver zapasu.
Ale jeste mne ceka hodne prace, bo povida, ze jinak super...a ja se nejen ji ptam...BYL DIVING? Odpoved, NEBYL, toz ja rikam, tak to je prd zapas na trave...
Toz jsem to na zaver zabil tim, ze si myslim, ze ma sanci porazit tady Djokovice..., ale bude to hodne narocne s Berrettinim, tam bude to sako uz urcite rozhodovat, a vidim to o milimetry pro Huberta,... se usmivaji zase... a ja se jich ptam, a co se stane hrozneho, kdyz prohraje? Rikam, ze ma sanci...a proste to takovym hracum preji...
Krom toho vseho, jsem se behem zapasu strasne nadrel s tim vysvetlovat, co to znamena, kdyz se hraje tenis na trave, od casu Janowicze jsme se celkove moc daleko neposunuli:)
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:29Od: Vlk-v-trave
Toz jsem se vratil po zapsu s Mattim, sme cekali na soupere, vejdu na TP, a vsechno me docvaklo...:)

Vetsinou, ne vsichni, ale proste lidi nemaji radi tenis...ani vitezstvi, ale maji radi, kdyz nekdo uklouzne, kdyz se nekomu nedari, na prohrach jinych si zlepsuji sebevedomi...ani je uz nezajima ani jak nekdo vyhraje... smutnejsi nez ten dnesni zapas...plus ty dehonestace tady nejen Fedexe, ale i Hurkacza, nebo tenisu na trave...k zbliti.

Oslava se proste nekonala, to je mne fakt lito... neni co gratulovat... doufam, ze by mohl jeste Fedex ten rok dat, behem zapasu ukazal, ze by to mohlo jeste jit...tenhle navrat po zraneni neni proste jednoduchy...drzim pesti, snad to vyjde a jeste bude moznost videt Hurkacz x Fedex v dobre kondici svycara. Ale tezko rict.

Na zapas s Berrettinim se tesim, beru to jako predcasne travarske finale, snad zapas vyjde pekne...
...dobre, ze se bude hrat na centru, tam to Hubertovi sedi...

Postup, jasne super, zapas, sice mnohem lepsi nez ten pred tim s Djoko x Fuky, ale jsem preci jen vic narocnejsi, a hlavne mam rad tenis:)
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:40Od: spaniel
smile
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:12Od: Tomas_Smid_fan
Souhlassmile I jsem to tu s Fedexem psal taky. Někdy jsou to přehnaná očekávání, jindy toužebná očekávání, že prohraje, ale smysl je nutné hledat někde jinde...
Tak si třeba můžeme přát pěkný závěr svátku tenisu na trávě a Rogera min. ve 2setovych bitvách a je jedno jestli na OH nebo jinde.
[ Reagovat ]
08.07.2021 08:57Od: Pe3k
No, ale nenapsal si nic k zápasu FAA vs Mateo. Připadá mi, že tento zápas nikoho nezajímá, což je divné když jsme na tenisportalu a bylo to čtvrtfinále Wimbledonu. Mě se ten zápas líbil a užil jsem si ho nejvíc ze všech 4 čtvrtfinále.
[ Reagovat ]
08.07.2021 21:52Od: miledus
pěkně napsanésmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:22Od: Burrows
ve zdejsi diskuzi sem nasel sokujici informaci

uzivatel ElNino chcije do bazenu. Je to nechutny clovek. Na pranyr ho dejme.
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:50Od: Forehand
Ale do jazera je to v pohode, ci?
[ Reagovat ]
08.07.2021 08:54Od: peRFect
asi zjistil, že voda nezmodrá, když to do bazénu pustí :-)
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:00Od: Pe3k
Když hrál Rafa s Novakem v semi RG tak trollhand a ostatní fandové Rafy byli zalezlí ve svých dírách, ale když Federer prohraje ve Wimbledonu tak najednou se tady vyrojí téměř každý hater Fedexe.
Tak nevím, nepřipadáte si jako hyeny?
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:37Od: Forehand
Uz si sa vyplakal, ty trubiroh? :)
[ Reagovat ]
08.07.2021 10:08Od: Usm
hyeny? Tak hlavně když hraje Djokovic, tak tu vyleze Federerův fan klub a posmívá se mu, kdykoliv mu podklouzne noha nebo zmrší smeč u saka.....
[ Reagovat ]
08.07.2021 10:49Od: Pe3k
Nikdo se tu od nás nesmál když někdo uklouzl, to je čirá fikce...
[ Reagovat ]
08.07.2021 12:05Od: Usm
a ještě hlavně nevěří, jak mohl hráč bez talentu vyhrát 19 GS :-))
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:52Od: Ondra979
jak hral Shapo? je to muj oblibeny hrac, ale na Djokera to asi stacit nebude..
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:58Od: sojka1
jankovite hral, ale videla jsem az zaver pateho setu... a uplny zaver mi prisel jak zacatek.... totiz kdyz jankoviteho kone dostanou do boxu a on konecne dela, co ma... :-)) a Kaca se sesul...
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:29Od: Tomas_Smid_fan
jj, ve velkých zápasech stačí jeho pár DF na BP, k tomu pár jankovitých úletů a je konecsmile. Prostě pořád stejný, jen snad úderově lepší.
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:02Od: Forehand
Podla mna by mal vacsie sance Khachanov.

Noleho uz porazil, tusim dokonca vo finále.
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:07Od: sojka1
mne by se libilo, kdyby pres oba presel Matti, vysel by mi anketni tip... ;-)
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:26Od: Tomas_Smid_fan
Matteo by se mi tam taky líbil, ale je to ještě pořádná fuška. Samozřejmě kdyby to celé vyhrál Hubert, vůbec bych se nezlobil.smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:07Od: dako
Ja práve viac verím Shapovi, vie hrať agresívne, nebojí sa riskovať. Za predpokladu, že mu to tam bude padať. No v podstate, inak sa tu s Novakom vyhrať nedá. A jednoručný BH má podľa mňa Nole menej rád.
Konieckoncov, aj tak si myslím, že jediný ho môže reálne zdolať len Berrettiny.
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:10Od: Ondra979
no prave Shapo umi hrat utocne..ale musi to chodit. je to navic levak takze i tohle je drobna vyhoda. ale spis to stacit nebude, rad se necham prekvapit. a Beretinimu teda verim asi jeste mene..sice hraje dobre, ale prvni finale s Djokem tezko muze vyhrat. to neda uz v hlave..
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:11Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:51Od: Forehand
Mattea som videl par minut s FAA a obaja boli dost tragickí.
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:37Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:57Od: Marduch
Porazil, ale Nole ten zápas moc nehrotil.. Myslím si, že Shapo je nevyzpytatelnejsi, rtutovitejsi soupeř a k tomu levak. Když mu tam začne padat a dostane se do laufu, bude s mít Nole co dělat
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:13Od: ipko
jediné víťazstvo nad Djokovičom zo siedmich zápasov dosiahol Denis na tráve v prípravnom turnaji Boodles pred dvomi rokmi, takže prečo by v piatok nemohol pridať o dosť dôložetejšiesmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:15Od: Ondra979
nj, to je hezke, ale tohle je trochu jiny level, SF na GS..ale aspon mala sance tam muze byt..uvidime
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:20Od: ipko
jasné, že Novak sa aj rozthrá, aby to dotiahol až k titulu, ale ide hlavne o povrch a na tráve má Shapo proti nemu najväčšiu šancu
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:25Od: Ondra979
to je jasne, ze Djok se treba pretrhne. ale bude mit snad konecne soupere, doted to byl jen sparing a to je nekdy neprijemne
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:20Od: paddy
v Boodles Djok často prohrává, nulový význam smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:28Od: ipko
jasné, je to stále len exhibícia, ale treba nájsť nejaké pozitíva z pohľadu Shapa pred semifinále a vzhľadom na ich H2H je ich ťažké hľadaťsmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:58Od: hanz
Teda teď jsem dokoukal Sini-Krejči a co tyhle dvě dokázaly promrhat, to se jen tak nevidí. Totálně labilní Kudermětku nedokázaly na jejím servisu potrestat, promrhaly 4 matchbaly - klasicky ani nezreturnované. No a samozřejmě vše dovršila další hra, kdy se Sini totálně rozklepala, dala dva debly a rozjeté Rusačky už si zápas pohlídaly. NEDÁŠ-DOSTANEŠ se tu projevilo v plné kráse.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:23Od: paddy
jestli NEDÁŠ pokoj, DOSTANEŠ smile smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:26Od: hanz
Snad né metlou!smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:56Od: SwissMaestro
Já tedy nevím, ale dle tiskovky mi to přijde jako konec. Už to jen potřebuje říci týmu, ještě jednou si to sám se sebou probrat a ohlásí to. Očekávám, že odehraje OH+ USO a nebo jen USO a ukončí to na Laver Cupu.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:08Od: Patik
ja som po tlačovke nadobudol pocit presne opačný že super..tak jednu sezónu ešte potiahne ak bude zdravý..stále to vykresluje ako výstup na horu ktorá si vyžaduje čas takže určite ešte chce skúsiť stúpať čo to dá..
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:08Od: Patik
ja som po tlačovke nadobudol pocit presne opačný že super..tak jednu sezónu ešte potiahne ak bude zdravý..stále to vykresluje ako výstup na horu ktorá si vyžaduje čas takže určite ešte chce skúsiť stúpať čo to dá..
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:09Od: RFanousek
Nic proti Laver Cupu ale končit na něm kariéru, to snad ne.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:38Od: Blondie
Toho kanára je mi strašně líto. Tak odcházet neměl, no... :(
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:16Od: annah
Odcházení:
https://twitter.com/i/status/1412851406357340171
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:39Od: Patik
och chvílu to pôsobilo dojmom akoby odchádzal do neba..tie výkriky..neodchádzaj lúbime ťa..(ách bože) ale nie ..pozrel som si tlačovku Fedex úplne v pohode a už som s tým v pohode..vráti sa zase silnejší a múdrejší..
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:41Od: Ondra979
tak mozna na tiskovce pusobil v pohode, ale ten vykon v pohode nebyl. a jestli se vrati a silnejsi to je ve hvezdach, ale spis ne..40 uz je asi moc..rad se spletu
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:52Od: Patik
tak ono podľa mňa je dobré že ten výkon bol zlý od úplneho začiatku a neboli to chyby prameniace z nejakých nedostatkov..kvôli veku alebo tak..boli to chyby lacné z lahkých pozícii..prevažne..so Sonegom alebo s Norriem také chyby nerobil..zišlo sa to podľa mňa len v jednom dni..vietor slabšie chvílky..deň blbec..
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:25Od: Forehand
Paťo, kedy si sa narodil?..

Deň blbec, co?
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:41Od: gigin
Tady asi moudrost nepomůže. Možná by bylo moudřejší skončit.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:46Od: Patik
no predpokladám že si neprešiel tým všetkým aby po troch turnajoch skončil..myslím že ešte jednu full sezónu tu od neho uvidíme pokiaľ sa nezraní do takej miery že by ho to stálo ďalší polrok..
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:12Od: Tomas_Smid_fan
mohlo a nemuselo. Myslím, že pořád ještě věří, že může zahrát líp, že ho hodně omezovala nerozehranost po operaci. Ještě si vše nesedlo, jak mělo. Ale samozřejmě ani on sám neví, jestli si to líp sedne.
Tak bych to chápal já.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:11Od: Tomas_Smid_fan Tiskovka s Rogerem
hlavní poznatek byl, že tělo nedělalo přesně to, co chtěla hlava.
Jinak x dotazů dokola, co dál - nechám tomu pár dní, pak si sedneme s týmem, rodinou... OH to samé.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:20Od: annah
Odpověď na otázku, jestli to byl jeho poslední zápas v životě na centru Wimbledonu:
https://pbs.twimg.com/media/E5twD2VWUAIajuZ?format=png&name=small
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:28Od: Tomas_Smid_fan
Prostě, dal by ve 40ti ještě jedensmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:29Od: Patik
Povedal že by sa sem ešte rád vrátil ale v jeho veku človek nikdy nevie čo ho čaká za rohom..takže..ja osobne z toho súdim že určite skúsi ešte jeden Wimbledon ak mu bude slúžiť zdravie..ako povedal preberie s tímom čo treba zlepšiť aby bol v lepšej forme a viac kompetitívny a pokračujeme naďalej tam kde sme prestali..pozítívna správa je že to berie ako súčasť dlhšieho procesu a nie ako neúspešnú misiu..
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:57Od: SwissMaestro
moc optimisticky při tom nezněl..prakticky naznačil, že ho , co se týče motivae potkalo to samé co v Halle
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:11Od: Forehand
Sám si kompetatívny, Paťo :)
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:04Od: Mayo
Fuha, Roger riadne ponížený
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:12Od: Pe3k
Kluci ze Slovenska zase přišli ukázat kdože je tady dno tp...
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:13Od: Forehand
Kapesníček?
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:33Od: Tomas_Smid_fan
takys hrál Wimbledon po operaci před čtyřicítkou?smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:42Od: Patik
pohoda pre neho je Roger fackovací panák kohokoľvek s kým prehrá..už keď Roger prehrával 4-0 v poslednom sete a videl som že dorazil už aj Frantz..začalo to vyliezať na povrch..
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:18Od: Tomas_Smid_fan
mně jsou tyhle kecy úplně ukradený. Když se chce někdo za každou cenu zesměšnit, tady má skoro neomezené možnostismile
Jen jsem si musel rýpnout tím připomenutím operace/í, protože jako by se na ně zapomnělo...
Ať se kdo chce podívá na Séra Múru, mladšího a jak dlouho mu trval návrat na jakž takž úroveň - s tím je třeba Rogera srovnávat.smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:42Od: Patik
Ja to mám všetko v ignori ale podľa mien už presne viem co sa kde píše.

Inak vlastne ani neviem co je horšie vracať sa s umelým kĺbom alebo vracať sa v 40tke..
[ Reagovat ]
07.07.2021 23:58Od: Tomas_Smid_fan
Nojo ve 40, ale ještě po 2 operacích kolene...
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:04Od: Forehand
Lol..Už keď si človek myslí, že Rogi nemože "svoj" turnaj opustiť s vačším ponížením, než v roku 2019. On to dokáže buduci ročník ešte vygradovať :)

Fackovací panák fakt, že ho to ešte baví.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:07Od: spaniel
2019 bylo ponizeni? Tak co potom bylo finale AO a ted RG?
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:21Od: Forehand
RG patrí Nadalovi tak ako ziadny GS nepatril ziadnemu hráčovi. A jedna prehra na tom nič nemení.

Ano, W19 bolo poníženie, kedze W je udajne Federerov turnaj. Aj ked neviem na zaklade čoho, kedze tam je uz zhruba 15r v druhej vlne favoritov. Kazdopadne sampión si takyto zapas, navyse "doma" nemoze nechat ujst.

A o kanári na rozlucku sa nemusime bavit.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:09Od: spaniel
Jedna prehra? Ty fakt neumis pocitat ani do 3?
Pointa je ze kdyz prohraje o 5 let starsi hrac z MP, je to ponizeni a kdyz rovesník dostava vyprasky vsude a pak i doma, je to ok. Tyto moudra fakt jen v Madarsku se zrodi.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:14Od: Forehand
Ano, jedna prehra po 4 turnajových výhrach v rade. Všetky po 30ke :)

To je ten vek, kedy sa to podla vas uz nedá. A hla, dá. Ked sa vie.

Starec skroť emóciu, Rogerko sa rozlúčil s Wimbledonským centr kurtom nanajvýš štýlovo a v kontexte big3 rivality symbolicky. Ako babrák.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:27Od: spaniel
Plesata skoncila. Psychicky se zhroutila, uz nevyhraje nic. Jen tobe to jeste nedoslo.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:31Od: Forehand
Prianie otcom myslienky.

#Since2009
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:21Od: peRFect
Uvidíme,jak dlouho to bude bavit Rafu.Jsi smířen s tím,že třebars titul ve 34 letech byl ten poslední?
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:22Od: Forehand
Nemyslim si to, stať sa to ale može.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:22Od: FerrariF50
Já jsem jen zvědavej, co předvede Rafa za 5 let na RG jestli ještě bude hrát, pochybuju že něco lepšího. Smát se tomu ale třeba já nebudu a ponižovat ho. 2019 to snad nemůžeš myslet vážně ani ty.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:25Od: Forehand
Preco by mal hrat Nadal RG ako 40ročny?..

Bude mat v sebe tolko dostojnosti a nebude zo seba robiť šaška. Ked dostojnost niekto nemá, musi niest následky.

RG2024 Nadal ale este hrat bude tipujem, to bude mat 38r. Rozdiel vsak bude v tom, ze antuka je momentálne fakt naslapaná silnymi a Rafa bude celit inej sile ako Federer na W21, ktory je podla mna historicky najslabsi za poslednych 20 rokov.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:10Od: spaniel
Rafa je sasek odjakziva a podle toho vypada i jeho stado analnich fetisistu.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:24Od: Forehand
No vidis. A pritom je to dnesny vysledok, ktory sa zapise do analov.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:26Od: spaniel
Pockej si, karma te kousne do zadku jako uz mnohokrat.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:32Od: Forehand
Tak to si musel velmi neposluchat, ked ti toto vsetko co s Rogerom zažívaš, karma vyparatila :)
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:58Od: paddy
jednu věc nedokážu pochopit, proč se mu to nestalo na vrcholu kariéry, ale až na konci při návratu po zranění? smile

no nic, asi to nerozlousknu

každopádně Nadalovci dnes slaví a číšníci nestíhají nosit objednávky smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=ZMfg5Y6YYd8
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:07Od: Forehand
Slaví, co?..

Tu si niekto naozaj myslel, ze Federer mal nárok na titul?..

FFF mozno vetrili tenisovu fatamorgánu, ale dnešok ich opat dostal do obrazu. Ostatní ten obraz uz dávno majú, Federer je odpisaný.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:14Od: Tomas_Smid_fan
Strašná vec! Čo budeš robit?smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:53Od: Forehand
To isté čo doteraz. Tráviť celé dni pri vode a na výletoch s blízkymi. Nevidel som z W. este viac jak 30min v kuse a plánujem v tom pokračovat.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:11Od: spaniel
Dik teda za rozbory, pane zapas som nevidel ale pociem vam ako to bolo. Vzdy jsi byl blb.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:23Od: Forehand
Rozbory coho?..Zapasu?..Nic také sa nekonalo. Vzdy si bol jednoduchsi. V jednoduchosti je vraj krása, to si opakuj a bude ti hej :)
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:24Od: Tomas_Smid_fan
Největší teoretik TPsmilesmile Ale tak když tě baví tu diskutovat o něčem, co jsi neviděl, proč ne.
Aj také pribehy píše životsmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:30Od: Forehand
Je to uplne v klude, lebo som videl hrat Federera po navrate viackrát a vzdy bol v lese, pohodička. Mam prehlad a nemusim byt pritom nalepený na kazdom jeho zapase ako mucha na skle. Vysledok to potvrdil.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:57Od: spaniel
Spis jak houno na bote.
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:29Od: Tomas_Smid_fan
Tak jsi asi přišel o zápas proti Sonegovi, což je myslím škoda...
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:53Od: Forehand
Sonego :)

Tráva..:)

Myslim, ze tym je povedane vsetko. Vy FFF, neskutočné aký zápas vas dokáže nasýtiť.
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:17Od: paddy Re: repete [ Reagovat ]
07.07.2021 20:42Od: peRFect
Hubert ho přejel jak polskej náklaďák.Přiznám se,že mě překvapilo,jak se ten kolohnát pohyboval a jaké dokázal hrát údery.Bohužel opačně mě překvapil i Roger,jaké dokázal hrát údery.FH vůbec nepsal,pohyb taktéž zlý.Jsem realista,vím kolik mu je a je div,že v době přeatletizovaného tenisu je tam kde je (40 v race,přičemž odehrál 12 nebo kolik zápasů).Nevím co stojí za dnešním výpadkem,ale zápasová praxe to není.Hrál obden,sice většinu zápasů bez rytmu,ale se Sonegem to byl dobrý tenis.Vyhrát může jen jeden a Hurkacz si výhru zasloužil.Snad to nebude vlaštovka a porazí i další dva soupeře :-) mmch,při rozhovoru sundal čepici a nebyl ani spocenej.Masakr.Král je mrtvev,ať žije král.
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:48Od: annah
Možná jsme zažili podobnou situaci jako kdysi v roce 2001, když Roger porazil na Wimbledonu šampiona Samprase. smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:00Od: paddy
legendy jsou na konci kariéry jako fackovací panáci, ti ostatní po celou kariéru smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:40Od: Pe3k
Roger v rozhovoru působil v pohodě, žádné řeči o konci nebo tak.
FAA hrozná škoda toho 3. setu připadá mi, že byl lepším hráčem, ale teď už to bude rychlý konec.
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:48Od: steve79
Ctvrtfinale na grandslamu je super vysledek, ale fans berou jen titul. Musime brat v potaz, ze Rogerovi bude 40 a pohyb se za posledni rok a pul znatelne zhorsil. Uz nedokaze byt u uderu vcas a tim padem nehraje tolik agresivne.
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:50Od: annah
To je všechno pravda, ale ten kanár na závěr....To už bylo moc... :-(((
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:54Od: steve79
Docela me bude zajimat tiskovka
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:58Od: annah
Uvidíme, jestli ten kolaps nějak vysvětlí.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:31Od: turista
Tohle Roger přežije. Novak těch kanárů od Rafy
dostal na antuce víc a nenechal se otrávit.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:33Od: annah
No jo, ale Rafa je přece jen jiná kategorie (obzvlášť na FO) než Polák Hurkacz.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:35Od: turista
Budiž. Ale záleží na přístupu hráče, který kanára dostane. Na ničem jiném.
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:50Od: Ondra979
to je jasne. ale stejne je divny ten propad oproti predchozimu kolu..Hurkacz sice dobry, ale W podle me nevyhraje..
[ Reagovat ]
07.07.2021 22:15Od: Mr.Pink
zas tak divne to neni, v takovem veku je velmi problematicka regenerace, kdyz k tomu pridas malou herni praxi, podminky, postupne zpomalovani
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:12Od: fazil
Gratulace Hurkaczovi! Rozhodl pokazeny tiebreak. Pak uz nebyla vule...
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:10Od: ipko gratulka Vlkovi
ten musí byť v siedmom nebismile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:08Od: ipko
aspoň Hurkacz pri tej reči po zápase milo pobavil ako sa len stále opakoval a je vidieť, že s tými rozhovormi nemá také skúsenostismile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:07Od: dako
GOAT
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:04Od: Burrows
Roger me dneska mile prekvapil. Zejmena ve 3. setu hral fenomenalne a chybelo mu pouze 6 gamu, aby mel stejne jako Hurkacz.
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:13Od: Frantz
válec smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 19:58Od: NoletheBest
Tak to asi nečekal nikdo. Když dobře nefunguje hlava, tak nejde nic. Čekal jsem větší podporu pro RF od diváků, i když dnes to bylo jen o RF. Jsem ho v takové křeči ještě hrát neviděl. Klobouk dolů přes Hurkaczem, že to ustál smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:03Od: ipko
diváci podľa mňa nesklamali a podporovali, len musí k tomu niečo navyše pridať aj hráč, ktorý prehráva a Rogerovi sa to jednoducho v treťom sete nepodarilo
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:06Od: NoletheBest
Tak je to spíš o tom, že se fandí outsiderovi a to RF rozhodně nebyl. Ke konci už se koukalo jestli to Hubert udrží a udržel to ve stylu.
[ Reagovat ]
07.07.2021 19:55Od: Denis92
Toto bol zrejme najhorsi Rogerov zapas vo Wimbledone. Od zaciatku do konca zle a ten TB to cele korunoval.
Rogerovi absolutne nesiel FH a vobec si neveril.
Stvrtfinale bolo realisticky maximum a objektivne prijatelny vysledok, ale dnesok ma sklamal a prekvapil zaroven. Nic takejto katastrofe nenasvedcovalo.
3.set uplne vypustil, to bolo az nedostojne. Som zvedavy, ako sa k tomu celemu vyjadri..
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:08Od: Ondra979
3 set vypustil, presne tak. bud mel skrecovat, nebo to nedava smysl proc to delal..zeby jen kvuli divakum..snad k tomu neco rekne
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:33Od: turista
Pokud byl fyzicky OK tak není důvod skrečovat zápas.
[ Reagovat ]
07.07.2021 19:54Od: spaniel
Tady je zas blbych kecu a to hlavne od fanousku Rogera. Co jste jako cekali? Zadna priprava, v Halle vyletel v druhem kole, vykony hodne nevyrovnane. Pohyb ma znatelne horsi, je mu 39 a vraci se po pauze. Tezko bude behem par tydnu hrat top tenis. Neveri kolenu, neveri sobe. Sebevedomi se buduje nejakou dobu a je to zaklad. K tomu Hurkacz hral fakt dobre a nebojacne. Podle me mnohem lepe nez madarsky zbabelec chvili predtim.
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:12Od: Frantz
Tak tak...je potřeba si alibisticky utěšit dušičku smilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:28Od: spaniel
Kamo, za rok jsem sem napsal tak 20x a porad mam v tve hlave obyvak smilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:38Od: Frantz
Jestli to nebude tím, že arogantní tragéd za ten rok odehrál cca 3 turnaje...a z toho čtyřikrát prohrál smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:43Od: com
3 turnaje a 4 prohry smilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:13Od: Forehand
Pan bude zrejme myslitel.
[ Reagovat ]
07.07.2021 21:09Od: spaniel
Ano, je to tim ze nehral. Nebudu ztracet cas sledovanim tech dvou uhekanych behalu. Ja posloucham Mozarta, vy armadni pochodovou muziku.
[ Reagovat ]
08.07.2021 00:50Od: turista
Vyhrál tady 4 zápasy a 1 prohrál. Ve 40 letech po 2 operacích kolena a nerozehrany to není zlé. Kanára přežije.
[ Reagovat ]
08.07.2021 09:12Od: Tomas_Smid_fan
Přesně to říkám, nechápu, že to jiní nechápou...
Já po Halle tipoval, že dá 1-2kola.
[ Reagovat ]
07.07.2021 19:54Od: a.magerova Tož, to jsem teda nečekala...
Ale přežiju to... smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:46Od: annah
Byla to fakt hrůza. Čtvrtfinále je úspěch, ale kdyby v něm prohrál po nějakém vyrovnaném boji, třeba v pěti setech. Loučit se s milovaným Wimbledonem kanárem, to musí hodně bolet.
Ještěže je to jen sport...
[ Reagovat ]
07.07.2021 19:52Od: svetova.dvojka
Tak co pojedeš do Tokya nebo ne... smilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2021 19:57Od: com
nepojede.. s tou dnesni ostudou nekam zaleze a vyleze az za par tydnu smile
[ Reagovat ]
07.07.2021 20:01Od: RFanousek
Trochu se bojím aby Tokyo nepojal jako rozlučku po tom dnešku
[ Reagovat ]
07.07.2021 19:52Od: Frantz
Byl jednou jeden Roger Trageder.. smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist