Federer válí dál. Nadala porazil i v Miami a slaví už třetí velký triumf v sezoně!

  • ATP MIAMI - Roger Federer pokračuje v životním vstupu do sezony. Pětatřicetiletý Švýcar proměnil třetí ze čtyř letošních turnajů v titul, když po triumfech na grandslamovém Australian Open a Masters v Indian Wells vyhrál i další 'tisícovku' v Miami. Na všech akcích porazil Rafaela Nadala, v dnešním finále ho přehrál po dalším výborném výkonu bez ztráty podání ve dvou setech.
    2. 4. 2017, aktualizováno 3. 4. 2017 | Aktuality |  463 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Řada fanoušku ho už odepisovala a házela do 'starého železa'. On si ale dal na půl roku pauzu, doléčil šrámy na těle, nabral energii a vrátil se ve velkém stylu.

Roger Federer letos odehrál 20 zápasů a nevyhrál jediný, když v Dubaji po nevyužití tři mečbolů senzačně podlehl Rusovi Donskému. Další tři turnaje - a to ty tři nejprestižnější, které se letos konaly - ovládl.

Nejvíce titulů z turnajů Masters 1000 (od roku 1990):
30 Novak Djokovič
28 Rafael Nadal
26 Roger Federer
17 André Agassi
14 Andy Murray
11 Pete Sampras
8 Thomas Muster
7 Michael Chang
5 Boris Becker
5 Jim Courier
5 Gustavo Kuerten
5 Marcelo Rios
5 Andy Roddick
5 Marat Safin

V lednu na Australian Open rozšířil rekordní sbírku grandslamových úspěchů o 18. titul a během března vyhrál oba turnaje Masters 1000 v Indian Wells a v Miami. V Key Biscayne navázal na své 'vousaté' triumfy z let 2005 a 2006 a získal celkově 26. trofej z turnajů Masters 1000. Nikdo starší na nich netriumfoval. 

"Tohle je neskutečný start sezony. Nikdo - včetně mě - to nečekal, ale cítím se vážně skvěle a tenis si užívám," radoval se pětatřicetiletý Švýcar, který je druhým nejstarším hráčem v Top 80. Ve světovém žebříčku se navzdory půlroční pauze posune už na 4. místo a ztrácet bude jen 480 bodů na třetího Stana Wawrinku.

Otec čtyř dětí Federer si připsal celkově 91. titul a nenápadně dotahuje historicky druhého Ivana Lendla (94 titulů). Nejvíce turnajů (109) vyhrál Jimmy Connors. Z podniků Masters 1000 si Federer odváží 26. trofej.

Letos měl Federer v Miami namále už ve čtvrtfinále i semifinále. Nejprve proti Tomáši Berdychovi přežil dva mečboly a v následné tříhodinové tie-breakové bitvě s Kyrgiosem byl dvakrát dva míčky od porážky.

Nejvíce titulů v open éře
(od roku 1969):
109 Jimmy Connors
94 Ivan lendl
91 Roger Federer
77 John McEnroe
69 Rafael Nadal

"Pokud chcete být úspěšní, musíte si věřit a mít také porci štěstí. To ke sportu patří. Jsem rád, že je mi nyní nakloněno," prohlásil Federer, který si sedm z devatenácti letošních výher připsal proti hráčům Top 10.

V dnešním finále si Federer poradil se svým největším rivalem Rafaelem Nadalem. O pět let mladšího Španěla přehrál bez ztráty podání 6-3 6-4 a porazil ho už počtvrté v řadě. Předtím to dokázal vždy maximálně dvakrát. Letos ho zdolal cestou za všemi svými tituly a vzájemnou bilanci snížil na 14-23. Na tvrdém povrchu už dokonce vede 10-9.



Zatímco v Melbourne Federer zvítězil po pětisetovém maratónu, poslední dva souboje zvládl bravurně. Dnes sice v úvodním setu čelil v prvním, pátém a sedmém gamu celkem čtyřem brejkbolům, ale všechny dokázal odvrátit, vzápětí udeřil prvním brejkem a od té chvíle měl duel pod kontrolou.

Statistiky zápasu
Federer - Nadal
5 esa 4
1 dvojchyby 1
63 %
1. podání 'in' 63 %
87 %
úsp. 1. podání 66 %
48 %
úsp. 2. podání 50 %
29 winnery 15
19 nevyn. chyby 23
12/17 hra na síti 6/8
2/9 brejkboly 0/4
čas: 1:34

V dalších šesti gamech na podání totiž ztratil už jen pět míčků. Druhou sadu rozhodl brejkem na 5-4, pak proměnil hned svůj první mečbol přímým bodem z podání. Federer přestřílel svého soka na vítězné údery 29-15 a udělal o čtyři nevynucené chyby méně (19-23). 

"Dnes byla opět skvělá atmosféra. Hraju teď skvělý tenis, překvapuju sám sebe," komentoval Federer dnešní vítězství.

Nadala ve finále porazil i před dvanácti lety, o rok později v boji o titul přehrál svého současného trenéra Chorvata Ivana Ljubičiče. Ovládnout Indian Wells a Miami během jednoho roku - získat tzv. 'Sunshine Double' - Federer dokázal potřetí v kariéře. Letos a v roce 2006 k tomu přidal i trofej z Australian Open, před jedenácti lety navíc triumfoval i v Dauhá.

"Je úžasné vyhrát v Indian Wells i v Miami. Naposledy jsem si tu ve finále zahrál finále před jedenácti lety se svým koučem Ivanem Ljubičičem. 

Po vítězství Federer oznámil, že si dává na dva měsíce pauzu na odpočinek. Vrátí se až koncem května na Roland Garros.

Nadal hraje finále v Miami v pravidelných tříletých intervalech a už popáté v kariéře (2005, 2008, 2011, 2014 a 2017), ale ani tentokrát v něm úspěch neslavil. Svůj poslední 69. titul získal loni koncem dubna na domácí antuce v Barceloně, od té doby prohrál tři finále v řadě (všechna letos).

"Prohrát pětkrát ve finále jednoho turnaje není příjemné. Ale porážku musím přijmout, dnes byl Roger jednoznačně lepším hráčem a vítězství si zasloužil," prohlásil Nadal. "Je úžasné, v jaké formě se letos vrátil. Je pro mě inspirací."

• ATP MASTERS 1000 MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 7.375.695 dolarů
nedělní výsledky (02. 04. 2017)
• Dvouhra - finále •
Federer (4-Švýc.) - Nadal (5-Šp.) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (463)
04.04.2017 14:08Od: Atoidi1 Ta nudle je už děsně uzoulinká
Rád bych odpověděl na některé podněty, ale z ústrojenství, jež mám nyní pod rukou to jde jen stěží a k jinému se dostávám až po poněkudných prodlevách... Snad to tu ve starém článku nebude obtěžovat ty, kteří pasou po specificky odlišných thematech. Těším se na vás, přátelé! Byvše opuštěni "klobásovými" exhibicionisty etc., budeme třebas moci nevšedně poklábosit. Hezký den všem!
[ Reagovat ]
04.04.2017 14:58Od: blixa
Luxusní čeština ! Tu ti závidím ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 16:32Od: spaniel Analýza Fedal
http://www.atpworldtour.com/en/news/federer-brain-game-miami-2017-final
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:37Od: Pe3k RF atd.
Kvalita zapasu nic moc, ovsem vysledek velkolepy. Rafa mohl prvni set klidne vyhrat, mel nekolik bp, ale sance nevyuzil. Roger uz semi moc nepozdaval, servis nic moc a fakt, ze se potil svedci hodne o podminkach...Raf se snazil zlepsit servis a utocit vice do fh, nic jineho uz asi nevymysli.
Zajimave je, ze v zapase s Gyrosem mel 12 bb a Djokovic za 2 zapasy zadny, navic Nika 2x brejknul, coz se Nolemu nepovedlo ani 1. Mozna je jeho return precenovany.
Trocha cisel: Rogeruv 50 velky titul, 50 vyhra nad big 4. Dal 2x vic winerru nez Nadal a z prvnich 4 turnaju ziskal pres 4000 bodu a sezonu zahajil bilanci 19:1 Rafa 19:5.

Goat stats: zejmena pro trolhenda a trolZoroha.
Nadal to ma ve finale Miami 0:5
Djokovic to trumfuje bilanci 0:5 ve finale Cinci.
Typicke goat stats jeden jak druhy, tezko rict kdo z nich je vetsi hard goat ;)
[ Reagovat ]
03.04.2017 15:01Od: panzer.dragon
:)
[ Reagovat ]
03.04.2017 15:18Od: spaniel
Ja vzdy tvrdil, ze jsou hraci a mezi nimi i Fed, kteri maji lepsi return proti servismanum. Nole ma nejlepsi return proti vsem ostatnim.
[ Reagovat ]
03.04.2017 15:34Od: dappe
Federer má podle mě nejlepší return, když reaguje instinktivně. Proti hráčům se slabším servisem často dost vymýšlí, a to celou kariéru. Jen si vzpomeňme, jak i za svých nejlepších let, kazil returny druhých servisů apod...S Kyrgiosem v Miami sehrál nejlepší zápas, hrál opravdu velmi dobře, bylo to i podmínkami. Celý zápas byl lepší, proto neberu tento zápas, jako nějak šťastně vyhraný, byť podle skore to tak je.
[ Reagovat ]
03.04.2017 15:39Od: Pe3k
Je to az usmevne. Roger zlepsil bh, zlepsil return, taktiku. Takze ted ma snad vse goat parametry. Goat fh, servis, praci nohou, hru na siti, smec, cop, jednorucak, proste vsechno. Tezko u nej najit vubec neco co by nemelo goat parmetry. K tomu je tenis goat, grass goat, hard goat, goat ploditel (inseminator), popularity goat, chvani na kurtu i mimo nej goat, ucesovy goat, financni goat atd goat. Az se citim divne, ze mu fandim.
[ Reagovat ]
03.04.2017 15:55Od: Marduch
ty máš ale kliku.
[ Reagovat ]
03.04.2017 15:53Od: Franky
toto su melodie pre moje usi Chlapi! :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:31Od: Marduch
Bára Strýcová: "Můžete denně trénovat klidně šest hodin, ale k ničemu vám to nebude. Nikdy nenatrénujete to, co prožijete na turnajích. V zápasech máte nervy, víc přemýšlíte a tělo funguje úplně jinak než během tréninku. Přestože jsem se devět týdnů předtím poctivě připravovala, všechno mě bolelo."
Tyto zákonitosti lidského organismu se pana Federera zřejmě vůbec netýkají :D
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:57Od: Smazaný účet
to bude tim, ze on premysli prave v treninku.. ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:32Od: a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/C8bl5U8XoAE-3MV.jpg
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:41Od: freeteepek Federer
Navzdory věku hraje možná nejlépe, jak kdy hrál. Řeklo by se, až na finále, jasný favorit v každém zápase. Ale skóre hovoří o něčem jiném. Jeden tiebreak za druhým a třeba Berdychovi utekl z mečbolu. Bylo to často o fous, ale on opět vítězí. To mě fascinuje víc, než kdyby válcoval soupeře jako Serena. Jak to dělá?
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:59Od: Smazaný účet Re: :-)
"Pokud chcete být úspěšní, musíte si věřit a mít také porci štěstí. To ke sportu patří. Jsem rád, že je mi nyní nakloněno."
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:13Od: a.magerova Re: Takže dík všem zainteresovaným zde na Světě i mimo něj... :-))
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:27Od: Fandina
Je dobrej a co se týká zápasu s Berďulkou, tak ten měl fakt smůlu, i když na druhou stranu, Roger měl jeden MB už před TB.
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:19Od: Herbert_Hoover
Aktuální vystihnutí Fedal matchů? Asi nejlépe takto..

http://38.media.tumblr.com/tumblr_ljn22b7LPd1qi553yo1_500.gif
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:37Od: Stan_Borowitz Travis.Bickle
Tož synku, pobavil jsi po ránu...
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:37Od: Smazaný účet
Naštěstí nejsem tvůj synek, dědo. To by to vypadalo asi trochu jinak než u Venců..
[ Reagovat ]
03.04.2017 14:55Od: Stan_Borowitz Re: Pro tebe naštěstí...
nevychovaný fracku, 'bo bys chytil pár facek a tejden bys místo na "sociální sítě" musel chodit ven už za svůj první drzý příspěvek...
[ Reagovat ]
03.04.2017 18:17Od: slacker
me fascinuje to silne a zaroven klamne presvedceni na kterou stranu ma prijit ten povestny par facek.
[ Reagovat ]
03.04.2017 18:28Od: Stan_Borowitz
Á, další blb se nezapomněl přihlásit...
[ Reagovat ]
03.04.2017 22:37Od: DORSCH Re: Travis.Bickle
napriek pociatocnym nedorozumeniam,skusme zmenit temu,tak zacnem,vies kto je Roger Federer?
[ Reagovat ]
03.04.2017 12:23Od: VlS
Mluvil jsem s dědkama - Marxem a Engelsem. Hlavně teda Bedřich je nasštvanej a říkal, že právo na sebeobranu smrtí nezaniká, a uvažujou, že s dědkem Kadlem vstanou z mrtvejch, vykašlou se na internacionály a založej církev. V církvi prej se nikdo nesnaží tvářit, že svému božstvu rozumí, jen se snaží tvářit, že ho na slovo poslouchá. Prej by to mohlo zachránit miliardu životů.
Tak nevím, asi je dobře, že jsem vlastně Kelt a druidové jaksi nejsou po ruce, tak se budu zas muset spolehnout na selskej rozum. Ale neocokoliv teda né.
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:19Od: Pe3k
Nereste tu furt tyhle...
[ Reagovat ]
03.04.2017 18:47Od: Krisboy
Jo, nechte dědky spát :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 20:35Od: Fandina
už navždy ... joooo :-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:00Od: FulnekUltras
naivko
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:02Od: Fandina
naivka jsi ty, když vytahuješ mrtvoly ze skříní
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:06Od: FulnekUltras
možnosti lepšího života nikdy neumírají
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:09Od: Fandina
to ano, ale to, co se neosvědčilo umírá
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:11Od: FulnekUltras
máš vzhledem k současným poměrům a možnostem srovnání naprostou pravdu
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:15Od: Fandina
a tisíci lety ověřenou
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:24Od: Smazaný účet Definitívny koniec Rafu?
No po včerajšku to vyzerá, že Rafa Djok. a Federera už nikdy neporazí (bohužiaľ). Vlastne už 3 roky ich neporazil. Turnaj môže vyhrať len keď nenarazí na nich a to ešte nehovorím o narazení na tornádo typu Kyrgios a pod.Veľmi ma to mrzí,lebo takýto koniec kariéry si Rafa nezaslúži. Uvidíte, do antukovej časti sa vráti oklepaný Djok.,takže aj keď antuku Roger vypustí, problémy bude Rafovi robiť Djok. a ešte ďalší mladí borci ho môžu potrápiť, ani náhodou nemá Rafa ani vo svojej najsilnejšej časti sezóny isté. Je pravdou,že od začiatku roka uhral 3 x finále. Čo z toho, keď nevyhral ani raz. Mne už príde ako Berdych vo svojich najlepších časoch, keď dokázal kdekoho porážať, ale akonáhle narazil na Nadala, Federera alebo Djok., tak spravidla prehral. My Rafovci sa zbytočne utešujeme, že Rafa ešte niečo veľké vyhrá, nevyzerá to tak. Jedine, že mu niekto iný z cesty odprace Djok. a Federera. Jednoducho títo dvaja sú nad jeho sily. K tomu niet čo dodať. Určite si toto myslia aj tenisoví velikáni, avšak z úcty k Rafovi to nepovedia nahlas, ale vyjadrujú sa skôr diplomaticky, že Rafa ešte môže vyhrať grandslam, že ešte nepovedal posledné slovo a pod.
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:51Od: steve79
To bych netvrdil. Na antuce podle mě jeden masters vyhraje.
POdle mě by měl vynechat Barcelonu. 4 turnaje v pěti týdnech na antuce není možné vyhrát. Akorát si zase přivodí nějaké zranění.
[ Reagovat ]
04.04.2017 13:08Od: turista
V Barceloně má Rafa titul prakticky jistý, jinde ne. Tak proč by do BC nejezdil?
[ Reagovat ]
03.04.2017 08:55Od: Smazaný účet uzasny
husarsky kousek a nebude to jen o stesti.. :-)) Myslim, ze Fedexuv uspech JE v te pauze, ve svem veku dela opravdu jen dobre, ze si ordinuje dalsi. Jeho hra je svezi, zalozena nejen na uzasne technice, ale na stejne uzasne dynamice a vybusnosti a k tomu potrebuje i tu svezi mysl. Clovek casem "kameni". A kdyz uz tak rozvazne strojek vymazlil, krasne vycistil, seridil a vylestil, nezanese si ho prece antukovym prachem, ze.. :-) Antuka je pro sachisty a behace.. ;-) To nemyslim nijak pejorativne, taky jsem na ni nejlepsi.. :-)))
Jinak jsem zvedva na Rafu, kdyz jsem videla ty jeho uvodni BH, zatmelo se mi pred ocima, ale jak postupne tezkl, doslo mi, ze uz to neni on. Tak uvidime, zlomova sezona, cihla ted ukaze.. :-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:14Od: Krisboy
Tak kolik kiláků včera?
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:18Od: Smazaný účet
slaba 30. Nejdriv jsem se jen "kochala", ale pak zabocila do lesu. To jsem si dala! :-)))
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:58Od: Krisboy
Čoveče já úplně stejně jako v sobotu - 32. V lese pohoda, ale z lesa jsem vyjel nějak špatně a přímo na sjezdovku. 20 cm hluboký bahno, málem jsem šel přes řidítka. Fuj, ještě teď mi to skřípe mezi zubama. Ale dobrý :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:11Od: a.magerova
Kdo nepadá - jezdí pod své možnosti... ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:18Od: Smazaný účet
:-))
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:48Od: Krisboy
Co se týká sjezdů - ano, pud sebezáchovy mám silný. Co se týká výjezdů a dálek, tam mám svědomí čisté - žádný kopec není dost dlouhý, žádná vzdálenost není příliš velká :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:51Od: Smazaný účet
hlavne na pohodu! Vzpomnela jsem si na tu Sverakovu krizovku, otazka: Jak se pozna vesely cyklista? Tajenka: Ma na zubech mrtve musky. :-)))
[ Reagovat ]
03.04.2017 12:52Od: Smazaný účet
Wesoły rowerzysta zaczyna się dzień zawsze wesoły rowerovku :D

https://www.facebook.com/pg/Cieszynlove/videos/?ref=page_internal
[ Reagovat ]
03.04.2017 12:58Od: VlS
A co tam má vzteklej?
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:00Od: Krisboy
Ten je má mezi zubama.
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:21Od: VlS
No , a kterej je hladovější?
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:25Od: Smazaný účet
Zřejmě dostal hlavu do svěráku a potřebuje ji dostat ven, ale asi zvolil špatnou stranu, jelikož je patrná určitá nepohoda.
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:18Od: Smazaný účet
ja uz se prave v terenu (a predevsim v zime na ledu, ty splazy) nejak bojim.. neboco... :-(( Jinak cisty kopec mi nevadi, dokonce si zapisuju, ktere (hory) jsem vyjela.. :-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:51Od: Krisboy
No na sněhu to vůbec nejde. S tím bahnem na sjezdovce jsem si poradil, ale zbytkům uježděného sněhu jsem se raději vyhnul :) Tam ani Hans Dampf nepomůže :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:51Od: janek_da
myslim, že je to jasne
https://twitter.com/rogerfederer/status/771954807498215427
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:04Od: Smazaný účet
naprosto, jediny stres - kdy se objevi Mirka s detma.. :-)))
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:36Od: janek_da
ale pozitivni stres!!!
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:31Od: a.magerova Re: ;-)
https://pbs.twimg.com/media/C7cHfikWwAMXD_k.jpg
[ Reagovat ]
03.04.2017 11:38Od: Smazaný účet
tak urcitee.. :-)) Ale docela si myslim, ze tahle jeho sladka "medicinka" (pauza) pro jine (dalsi nasledovniky, co se budou "inspirovat") nebude, ze budou mit v hlave vzdycky nejakeho toho cervika, minimalne - musim byt jako Fedex, tomu to taky pomohlo, atp. Je to proste stastny a vyjimecny muz! ;-)
[ Reagovat ]
04.04.2017 13:16Od: turista
No toho bych se neděsil. Rafa nikdy zápasy nevyhrával bekhendem ale forhendem, nekonečnými topspiny, někdy také šikovnými stopbally a celkovou pohotovostí v přestřelkách odzadu a když to bylo nutné tak i na síti.
[ Reagovat ]
03.04.2017 08:39Od: Padme Rafa mi nepřišel
Ani tak zklamaný a s tou inspirací mě vcelku dostal. Určitě urve nějaký titul na antuce. Třeba i víc ať to nemá Djoker s Můrou moc snadné...:)
[ Reagovat ]
04.04.2017 13:11Od: turista
V Barceloně Rafa ten titul dá, jinde ho Djoker nebo Můra zdolají.
[ Reagovat ]
03.04.2017 07:52Od: brixner Same papiere!
Iba len papiere...Pre toto bysom do Majami ani nejel...:-
[ Reagovat ]
03.04.2017 07:41Od: Tuttovka
Nechápu, proč tu někteří tak dehonestují Rafův výkon. Určitě nehrál svůj top, ale nedá se říci, že by hrál úplně špatně. Oba byli, zejména ve druhém setu, trochu mimo. Jsme teď od nich zvyklí na lepší představení, ale to neznamená, že by hrál Rafa na prd. I Federer tam měl dost slabé chvilky. Určitě to nebyl tak spektakulární zápas jako na AO, ale koukat se na to dalo. Bohužel, když se tito dva utkají, tak všichni očekáváme monstrózní zápas. Doufám, že si Roger odpočine a Rafa nevyhoří, aby stihl nejsilnější část sezóny.
[ Reagovat ]
03.04.2017 08:28Od: Padme Re: Souhlas
Konečně nějaký rozumný přístup...
[ Reagovat ]
03.04.2017 08:30Od: tito
Souhlas. Rafa nehraje až tak špatně, včera se mi jeho výkon líbil, jen mne naštvalo pár chybných rozhodnutí v prvním, kdy mohl proměnit brejk, či se k němu dostat. Možná by potom byl obraz a výsledek zápasu jiný. Proti aktuálně konzistentněji hrajícímu a skvěle servírujícímu Rogerovi je naopak ztráta podání v utkání na dva těžko překonatelnou překážkou.
[ Reagovat ]
03.04.2017 03:47Od: brixner Forehandko, priatěľ moj...
Kadě sa jebeš, keď tuná něsi? Si sa odjebal z celej Europskej únije, albo sa dŕžiš na hraniciach na dostrel? Ja som terazky v rodisku tóhto Rogera, hen v tej Bazileji, v prístavisku pri Alte Strase, Rýn vonia až sém, generátori vypnuté...Ale tunajšia televízia bola plná tohto Rogera, maju ho tuná radi...
Já si jen myslímn, že na Rafovi se pomalu, ale jistě začíná projevovat celá jeho kariéra...On to v ruce pořád má, ale už není prostě tak rychlý a tělo mu to jednoduše vrací. Takže se, myslím, nic v kravskou prdel nevotočilo, to jen Roger chytil druhý dech, podobně, jako tenkrát Andre a už není z fenoménu Rafa tak posranej. Ať si říká kdo chce, co chce...hodně hráčů tu techniku a ty věci kolem mají také, asi už i vyšší fyzičku, ale úspěch je nejméně 50% v hlavě a v té se to Rogerovi nějak zázračně prejebalo, takže se to projevuje i při utkáních s Gyrosy a podobnými zjevy a myslím, že to bude velký Rogerův trumf i v antukové části, ať už se vrátí Srb nebo Andy!
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:11Od: Forehand
No to je zas ráno. Ako hovoril moj nebohý starý otec, svet sa v kravskú r1ť obrátil.

Alebo možno aj nie. Federer bol napriek tradičným porazeneckým rečiam fanatikov v Miami ozaj favoritom a potvrdil to. Na druhú stranu turnaj Rafovi nikdy nesedel a finále a celkový bodový prídel od januára do marca je lichotivý aj keď vezmem v potaz Rafove najsilnejšie sezóny.

Pozitívom zostáva, že konečne máme za sebou tento kuriózny jeden, skoro až historický mesiac a može začať jedna dlhá, poctivá antuková sezóna, kde sa veci posunú do svojich rokmi vybudovaných fixných línií...

Stále som odcestovaný, takže niekto s triezvym úsudkom, skúste napísať, aké to bolo, či Nadal mal nejaké šance, alebo to vyzeralo tak ako to odzrkadluje výsledok.....
[ Reagovat ]
03.04.2017 04:25Od: Franky
Rafael s napnutym bicepsom a vejucimi vlasmi vo vetre sa snazil prerazit hasselhoffovu obranu ale nemal vobec sancu bohuzial je mi to luto nepremenil myslim zo 6brejkbalov ani jeden Roger si nanho veri a tie flat backhandy mu idu taze bolo velmi malo priestoru na urobenie niecoho.mozno v jeho najnadopovanejsich rockoch by nieco zvladol bohuzial teraz...rozkopal mu rit tak pracuj dalej a modli sa za antukovu sezonu ;) maj sa :*
[ Reagovat ]
03.04.2017 01:29Od: a.magerova ;-)
http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+2017+Miami+Open+Day+14+CPXY5SgSzQLl.jpg
[ Reagovat ]
03.04.2017 00:27Od: FulnekUltras Holt Maestro... [ Reagovat ]
03.04.2017 00:06Od: Herbert_Hoover
Je to špatný, je to špatný, je to špatný. Na dnešní zápas se nedalo moc dívat. Nejen teda zoufalost od Rafy (snad jediné pozitivum v prvním setu velmi dobře zametal krizové okamžiky servisem), ale ani Roger nepředvedl bůh ví jaký tenis. No ale na Rafu to stačilo, což je o to smutnější a u Rogera lze chápat, že už toho měl plný brejle.
To, že je momentálně Rafa jakože druhý nejlepší hráč není pražádná útěcha vzhledem k levelu jeho hry. Spíš je to facka pro konkurenty. Porážet Fogniniho nebo Socka je fajn, ale to ať si nechá na skutečný závěr kariéry. Ten je snad ještě přeci daleko, ne? :) Pokud se Nole a Andy nedají na antuku dohromady, tak snad ty případné tituly ani nebudou těšit :D Ono je pravdou, že bych byl snad i raději, kdyby Rafa prohrával s těmi nejlepšími finále, ale aspoň aby se na to dalo dívat. Takhle jde na antuku se třemi prohranými finále s jediným objektivním konkurentem, "pecka". Rogerovcům samozřejmě gratulace k prodloužení euforie a profackování H2H.
[ Reagovat ]
03.04.2017 04:30Od: Franky
Si traged cistyco dodat...fakt ked Rafik prehrava tak uz cele atp podme zrusit..lacne hlasky sa zobud kamo co cakas ze nadal murray a djokovic budu mat cez 80% vitaznych zapasov kazdy rok? Zobud sa!! Ziadna tragedia len tlak mladych hracov a logicky mierny ustup formy...co mal aj Federer....tak sa nauc zit s tym co vidis a drz nos
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:46Od: Herbert_Hoover
Jaký tlak mladých hráčů? Co to meleš? Jako myslíš Fedexe, Raonice a Kvéryho? Tak to jsou mlaďoši no. :) A žádný bezprostřední psychický tlak mladých na Rafu není. :) I když pokud by narazil v Miami na Kyrgiose, tak by s ním skončil. Rafa má výsledky, ale je nutné nepřehlížet to, co je za těmi výsledky. U Rafy je ten ústup dlouhodobější než byl u Fedexe; s mírnými vzestupy jako například letošní AO nebo loňské Monte Carlo. Pak ho přibrzdily zdravotní komplikace. Je to jedno s druhým. Pozitivní je snad jen to, že je Rafa bojovník a snad najde řešení. A jinak ano, pokud zápasy někoho fakt prožíváš, tak máš bezprostřední pocit, že bys nejraději zrušil celý tenis. Měl jsem to tak u Roddicka, když prohrál poslední finále Wimbledonu, pak když se loučil. Teď s Rafou. Je to zkrátka zmar. :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 16:11Od: Franky
Dobre tak potom sa ti ospravedlnujem ked to beres takto necel som az tak vybehnut ale...nemyslis ze fakt udrzat sa na takej spici ako bol (hlavne na antuke) a k tomu mu sli aj ine povrchy ako napr 2010/2013 je dlhodobo nerealne? Nikto nema uspechy obrovske z kazdeho povrchu dlhodobo...taky hrac neexistoval a neexistuje...a o tom to je. Djokovic mal neuveritelnu sezonu 2015 nebyt Wawru na RG a Fedexa v Cinci tak by vyhral fakt vsetko v ten rok. Ale pozri prisla kriza a uz to bude rok co nic vacsie nevyhral...To je logicke...a vzhladom na silovu Rafovu hru vyzera ze 31 unho bude konecna co sa tyka vacsich titulov...ale mozno este prekvapi!
[ Reagovat ]
03.04.2017 06:39Od: tito
Já ti pošlu trochu sofistikovanější rozbor, než který máš v reakci. Měj se a dobře doleť.
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:12Od: Smazaný účet
Rafa mrzi :( Rogerovi gratulace i jeho fans :) uzijte si to :)), snad se budeme brzy radovat i my Nadalovci...
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:49Od: Stan_Borowitz Má pravdu, předseda,
příští rok odehraje AO a pak nastoupí až v MC a Římě, aby zkompletoval sbírku titulů z ATP1000. Rozumné, promyšlené.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:37Od: Krisboy
Btw. Bára se Saniou to pěkně serou...
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:32Od: Krisboy The King. The Emperor. The Best Of The Best.
http://sportky.zoznam.sk/cacheImg/obr/1200px/jevgenij-donskoj-428802.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:29Od: Olympiada
Je to zbabelec. Tenis byl vdzy antuka.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:31Od: Stan_Borowitz
Opravdový gentleman by na antuku v životě nepoložil nohu. Je to v podstatě jediná Rogerova vada, že tuto zásadu porušil.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:36Od: Olympiada
Antuka z hodiny na hodinu meni vlastnosti....take odskakuje.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:39Od: Stan_Borowitz
Jediná solidní antuka je modrá. Modrá je totiž dobrá. Modrá, ne zelená planeta.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:40Od: Stan_Borowitz
A rudá už vůbec ne!
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:50Od: DORSCH
najhorsia je zelena,otec bol rudy gentleman a bol pritom ovela vacsi demokrat ako sucasny smolkovia
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:59Od: Stan_Borowitz
Tak neomarxisti jsou daleko nebezpečnější než klasičtí marxisti, to je jasná věc.
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:02Od: DORSCH
na vysvetlenie,vstupil az v 99-tom,takze nebol asi ani marxista:)
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:08Od: Stan_Borowitz
Tak to asi ne :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:14Od: Kytka
Všichni bolševici jsou marxisti a je to jednak fantasmagorie, ale nebezpečné, když se to praktikuje v praxi.
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:34Od: DORSCH
to teda je,len to vysvetli nemcom
[ Reagovat ]
03.04.2017 00:15Od: Smazaný účet
"Tak neomarxisti jsou daleko nebezpečnější než klasičtí marxisti, to je jasná věc."
Tak nejprve vysvětli, než abys zbaběle nálepkoval, ty neomalené hovado, kdo jsou to podle tebe neomarxisti a pak, kdo byli marxisti, protože takhle se může zdát, když dovolíš, že jsi solidně zmasírován neoklausovskou rétorikou, když se snížím na úroveň tvého výkřiku. Až teprve potom to zatáhni do příspěvku, který s něčím podobným vůbec nesouvisí. Možná máš jen potřebu trousit svoji nespokojenost někam, kam vůbec nepatří. Pak vypadni na Novinky nebo na Idnes.
[ Reagovat ]
03.04.2017 00:39Od: DORSCH
Marx oznacuje za utlacovatelov kapitalisticku triedu,neomarxisti oznacuju za utlacovatelov-strednu triedu,bielu rasu a europsku civilizaciu
[ Reagovat ]
03.04.2017 00:45Od: Smazaný účet
Který člověk, všeobecně označovaný a uznávaný za neomarxistu, něco takového prohlásil? Zdrojuj.
[ Reagovat ]
03.04.2017 00:57Od: DORSCH
"Niektore idei su tak idi"tske,ze im moze uverit len intelektual."George Orwell,neomarxisticka ideologia je tak idi"tska,ze jej zpociatku moze verit fakt len intelektual
[ Reagovat ]
03.04.2017 01:10Od: Smazaný účet
Já jsem se neptal na Orwellův názor na neomarxistickou( a poprosil bych, když už, o její definici) ideologii, ale na na někoho, kdo odpovídá tomuto: "neomarxisti oznacuju za utlacovatelov-strednu triedu,bielu rasu a europsku civilizaciu". Takže, ačkoliv si Orwella sebevíc vážím, odpovídej na otázky, když už máš potřebu odpovídat, laskavě.
[ Reagovat ]
03.04.2017 01:18Od: DORSCH
definiciu neviem,az na vojenske poriadky,som sa nikdy nic neucil naspamet,vasim cielom je rozvratit rodinu,narod,rasu,tradicie,zapadnu civilizaciu,prostriedkom je multikulturalizmus
[ Reagovat ]
03.04.2017 01:24Od: Smazaný účet
No jasně, já nedělám nic jiného, než že dennodenně rozvracím rodiny, národ a rasu. Děkuji za věcné odpovědi, teď nech vyjádřit se kolegu a dále nereaguj, děkuji. Omlouvám se za případnou nekorektnost, ale ta přece někomu jako jsi ty, nemůže vadit.
[ Reagovat ]
03.04.2017 01:32Od: DORSCH
definiciu si vygugli
[ Reagovat ]
03.04.2017 01:41Od: Smazaný účet
Vygoogleno. Zvládl jsem to za pár vteřin. A ted odpověz na: "Který člověk, všeobecně označovaný a uznávaný za neomarxistu, něco takového prohlásil? Zdrojuj." A nebo tomu odpovídá. Na to možná jenom google stačit nebude, ale tak nemlátil jsi tu snad hubou prázdnou slámu, že ne?
[ Reagovat ]
03.04.2017 01:42Od: DORSCH
vy to nehovorite,vy sa tak spravate
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:02Od: Smazaný účet
Jsem rád, že negeneralizuješ. Hned se pohneme. Ale neboj, jednou všem těm elitám zakoutíme krkem, řekl Václav Klaus kterýkoliv a hned po něm Petr Robejšek! A pak si uvědomil, že je sám elita:(. Je možná vtipné, jaká stanoviska zastáváš, ale smutné rozhodně je, že se nezmůžeš na jejich obhajobu. Ale tak vytrhnul si z kontextu Orwella, no, sorry jako vlastně, obhájil ses.
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:07Od: Ereinion
Chcete snad tvrdit, že neomarxisté (můžem jim říkat klidně i jinak) nejdou proti tradičním hodnotám jako rodina, vlast, národ?
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:21Od: Smazaný účet
O ničem takovém jsem nepsal. Chápu to správně, že si budeme vykat?
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:10Od: DORSCH
vy ste sa naopak odkopali,namiesto argumentovania,co vsetko dobre by ste nam priniesli sa zmôzete,len na zosmiesnovanie
[ Reagovat ]
03.04.2017 05:43Od: FulnekUltras
a ještě k tomu leda tak sebe sama...šmejd zůstane šmejdem v každé době a Marxovi to bude úplně jedno... ;)))
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:25Od: Fandina
Že by Václav Klaus řekl, že všem těm elitám jednou zakroutíme krkem? To je nesmysl.
[ Reagovat ]
03.04.2017 17:26Od: Stan_Borowitz
To je zřejmě pouze psychologický průmět jeho vlastní podvědomé touhy, jak naložit s těmi, kteří budou setrvale a tvrdošíjně odmítat Dobro (samozřejmě definované majiteli patentu na Pravdu a Dobro, mezi něž sám sebe řadí)...

Jinak je to samozřejmě oblíbená metoda, jak prosazovat pravdu a lásku - podsunout názorovému oponentovi cosi, co nikdy neřekl, a pak ho (ve svých očích) slavně roznést na kopytech coby nositele neudržitelných a nepřijatelných myšlenek. Celá tahle debata nezačala jinak...
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:00Od: blixa
https://www.youtube.com/watch?v=4eWYvtGhC2I

Sice to pojímá hodně široce ale docela vtipně ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:14Od: Smazaný účet
Já v tom vidím jen snahu pozurážet a onálepkovat koho můžu, bez jakéhokoliv zdrojování, dokládání faktů a zasazování do kontextu. Pokud to někomu stačí, je to špatně. A vtipné mi to nepřijde vůbec, ale pokud někomu ano, prosím.
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:19Od: blixa
Pán ráčí býti opravdu neomarxistou ? A kterého směru mohu-li se ptát ?
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:28Od: Smazaný účet
Příště bez nálepek, děkuji. Taky tě nijak neoznačuji. A pro mě liberální levice není neomarxismus, takže papa. Ale nechci to hrotit, jen nemám rád vměšování politických názorů někam, kam nepatří.
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:39Od: blixa
To byla otázka, ne nálepkování. No nic ...
[ Reagovat ]
03.04.2017 19:45Od: Stan_Borowitz
Liberální levice samozřejmě není neomarxismus. Neomarxisté nemají s liberály nic společného a dokonce ani nemusí být na první pohled levicoví.

Ale například takoví Zelení nemají s liberální levicí také naprosto nic společného. Té už je dnes jako šafránu.
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:10Od: FulnekUltras
hlavně nesmí jít proti soukromovlastnické parazitní podstatě kapitalismu - a pak zůstávají "liberální" pokrytci v klidu
[ Reagovat ]
04.04.2017 06:55Od: Stan_Borowitz
Já jsem aristokrat, soudruhu poručíku Fulneku, buržoazie je náš společný nepřítel...
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:10Od: blixa
http://www.tedeum.cz/3_2010/neomarxismus_032010.htm

tady je téma seriózně rozebrané ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:22Od: Smazaný účet
Tady, například, také. http://www.kosmas.cz/knihy/171169/kup-si-svou-revoltu/

A poprosil bych se smajlíků, není mi 15.
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:37Od: blixa
Jo tak tenhle typ :D :D No ta knížka je slušnej blábol, míchání hrušek snad ani ne s jabkama ale s uhlím, cpaní ideologie tam kde nemá co dělat, vylévání děťátek s vaničkou, jojo :D To je tak když někdo nasbírá spoustu informací bez schopnosti je zpracovat. Ale nic, už tak jsme se dostali hodně mimo téma TP. A smajlíky si neodpustím, byť 15 mi bylo téměř před 45 lety ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:46Od: Smazaný účet
Moc vtipná přirovnání, ale bez konkrétního rozebrání jednotlivých tezí se asi nikam nepohneme. Ale já, pokud mi někdo vysvětlí, s čím konkrétně nesouhlasí a proč, nemám problém to uznat, mně sama třeba ta kniha v mnoha ohledech přijde problematická. Ale pořád je daleko inspirativnější a promyšlenější než to, co jsi mi zatím poslal ty. Sorry jako:( budem teda smajlíkovat, aby to bylo trochu vtipnější a roztomilejší nebo cokoliv, lol.
[ Reagovat ]
03.04.2017 03:02Od: blixa
No k tomu se naštěstí nedostaneme, já ji měl jen pučenou od jednoho "neomarxisty" :D někdy před dvěma rokama a fenomenální pamětí teda netrpím abych si ji detailně pamatoval. Ono je to asi jedno, je dost možný že bychom našli velkou shodu v oblasti kulturní ale v oblasti politické žijeme určitě každý v jiné galaxii.
[ Reagovat ]
03.04.2017 04:02Od: Smazaný účet
To teda nevím, jsem asi i trochu kulturní neomarxista a chci ovládnout svět pomocí ideje "společných manželek a dětí", případně se účastnit poprav a rozdávat příkazy jako György Lukács za Bély Kuna. Takže s nějakou kulturou si dojdi za svými, neneomarxistickými idoly, já tě akorát pověsím a u toho si pustím nějakou neointernacionálu, ty prase. Ale jo, jako šedesátiletý děda (říkej mi ageisto, muck), co už nemá co nabídnout a na tep doby už si opravdu nesáhne, máš právo útočit na cokoliv čemu nerozumíš a co ti jen trochu připomíná zvrácenou dobu, ve které jsi bohužel musel žít. Ale neboj, za chvilku umřeš a prostor dostanou i progresivnější, neuslintané myšlenky nezatížené strachem, kterým už jenom z principu nemůžeš rozumět. A přidej si milion hahaha, hihihi smajlíků, aby ti to nepřipadalo tak dospělé.
[ Reagovat ]
03.04.2017 04:12Od: blixa
Jo tak, pán není neomarxista, pán je magor. :D No tak takových tu je, vidlema přehazovat. Tady budeš jako doma ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 04:17Od: Smazaný účet
Ale ne, pouze se stylizuji do role, kterou jsi mi svou otázkou podsunul a využívám nově nabytých znalostí z tebou postovaného článku, abych byl tedy pořádný neomarxista a nezklamal tě. Vidlema přehazovat se tu spíš dáš ty a tobě podobní, jak tak koukám.
[ Reagovat ]
03.04.2017 07:47Od: Atoidi1 Re: Možnost dialogu
Nechtěl byste si někdy popovídat, či jinak pokomunikovat? Nejspíše mimo TP, abychom tu nezaclaněli s OT tématy... Jsem zvykly začínat případnou debatu definováním základních pojmů a metodologickych vychodisek. Šel byste do toho?
[ Reagovat ]
03.04.2017 08:45Od: brixner
Radši bych šel do sousedky! Ale teďkonc nemůžu, sem daleko a přes webku to neni vono! Holt chudák na sebe nechá lehnout toho svýho ňoumu :-) Co chtěla, to má, no né?:-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 08:48Od: FulnekUltras
nech ho, hňupa... ;)
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:07Od: blixa Re: Atoidi1
No nechci ti do toho kecat, ale obávám se že to není filosof ale obyčejný blb :D Ale čiň jak myslíš ;-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 13:56Od: Atoidi1
Úplně každý člověk má jako jedinec POTENCIÁLNÍ hodnotu větší než celý tento současný svět.
[ Reagovat ]
03.04.2017 15:54Od: blixa
Chmmm, vycházeje z Friedricha Alberta, kterou hodnotu máš na mysli ? "vybájené ideály", "absolutní pravdy" či snad "pravdy poznání". ? Na druhé straně, pokud bychom onu hodnotu byli schopni měřit, obávám se, že hodnota mnoha jedinců by se limitně blížila nule ;-) :D
[ Reagovat ]
03.04.2017 20:58Od: Atoidi1
Toho F.A. neznám tudíž z něj nemohu vycházet. Má odpověď bude obyčejnější, věkovitější: hodnotu člověka vidím v tom, co pro něj podnikl jeho Stvořitel a Vykupitel - bývá o tom řeč na Velký pátek.
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:03Od: blixa
No bývá, to jo, jenže víš co, já to mám coby nevěřící (pes) křesťan poněkud komplikovanější ;-)
[ Reagovat ]
04.04.2017 08:08Od: Atoidi1
Vědět = považovat za pravdivé a disponovat důkazem. Věřit = považovat za pravdivé a nedisponovat důkazem. Atheisté jsou věřící sui generis, theisté buď také anebo (v závislosti na gnoseologických východiscích) vědoucí. Tím nemám na mysli these překračující kompetence přirozeného rozumu, jež jsou filosoficky neprokazatelné a jsou výsostným předmětem nad- nebo mimo- -přirozené víry.
[ Reagovat ]
04.04.2017 08:33Od: Stan_Borowitz
Tak jednoduché to zase není, protože problém rozdílu/konfliktu mezi věděním a vírou se tím neřeší, jen se odsouvá za hranice hloubky uvažování drtivé většiny lidí. Výrok "scio me nihil scire" má daleko hlubší smysl, než se mu obecně připisuje...
[ Reagovat ]
04.04.2017 09:33Od: slacker
a opet nekdo kdo misto srozumitelnosti dava na povrch snobsky ze cetl "Vergilia v originale".
[ Reagovat ]
04.04.2017 09:39Od: Stan_Borowitz
S každým se snažím hovořit tak, jak jemu vyhovuje. Kolega Atoidi1 má latinu rád a zjevně jí rozumí, tak proč mu nevyjít v ústrety, že.

Jiným zase stačí říct třeba "táhni do řiti, blbe, o tvé stupidní připomínky nikdo nestojí" a on tomu taky snad bude rozumět...
[ Reagovat ]
04.04.2017 11:33Od: VlS
Když on si myslí, že ví vše. Tak by možná stačilo vyslovit, že myslet znamená hovxno vědět.
[ Reagovat ]
04.04.2017 12:57Od: janek_da
tomu 2.odstavci nerozumim, sory
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:00Od: Atoidi1
blb neblb, já si taky nepřipadám nějak zvlášť chytrej... Ale důvěřuju síle (i lidského) rozumu a možnostem, které skýtá
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:06Od: blixa
A to tě marxleninská praxe nepřesvědčila o síle lidské blbosti ? :D
[ Reagovat ]
03.04.2017 21:12Od: FulnekUltras
jemu bohatě stačí praxe současná ;)))
[ Reagovat ]
04.04.2017 07:58Od: Atoidi1
Ze zkušenosto se sebou samým, což je ta nejbezprostřednější zkušenost, vím, že problém nebývá tak často v nedostatečnosti rozumu, nýbrž ve vůli, která mnohdy dá přednost menšímu dobru (nebo "dobru") kvůli tomu, že je snáze a rychleji dosažitelné. Člověk nikdy nevolí zlo in quantum malum, sed sub specie boni.
[ Reagovat ]
04.04.2017 07:58Od: Atoidi1
Ze zkušenosto se sebou samým, což je ta nejbezprostřednější zkušenost, vím, že problém nebývá tak často v nedostatečnosti rozumu, nýbrž ve vůli, která mnohdy dá přednost menšímu dobru (nebo "dobru") kvůli tomu, že je snáze a rychleji dosažitelné. Člověk nikdy nevolí zlo in quantum malum, sed sub specie boni.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:25Od: Roger4EVER Trošku zklamání
Roger Federer po dnešním triumfu v Miami oznámil, že vynechá antukové turnaje Masters 1000 v Monte Carlu, Madridu a Římě a vrátí se až na grandslamové Roland Garros, jež startuje 28. května. "Už mi není čtyřiadvacet, věci se trochu změnily. Mé tělo potřebuje delší pauzy a antuková sezona je nesmírně namáhavá."

Čekal jsem alespoň ten Madrid a French Open.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:26Od: a.magerova Re: Šak dělá dobře...
Nebuď sobec a dopřej mu klid.... ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:28Od: Roger4EVER
Při současné formě by i v Madridu mohl dojít daleko... Ale tak máš pravdu, nebuďme sobečtí, nejen k Rogerovi, ale i k dalším tenistům, kteří budou mít jedinečnou šanci něco uhrát :-) A třeba i vyhrát po delší době titul a finále :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:29Od: Stan_Borowitz
Z egoisty se na stará kolena stal altruista, chce na tom mrzkém povrchu nechat trochu vyniknout i hráče druhého sledu.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:37Od: Smazaný účet
Je to takové diplomatické vyjádření toho, jak zakrýt fakt, že se chce vyhnout úsměvu připomínající kyselou okurku.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:42Od: Stan_Borowitz
Upřímně, koho kromě Nadal fans zajímá antuka? Majitele drtiček cihel z bouraček?
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:49Od: Smazaný účet
Tak já si antuku určitě užiju, a nikomu ji rozhodně nenutím. At už s Rafou nebo bez. Přeci jenom tá Evropská část sezony mi nejvíc sedí .)
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:18Od: Kytka
Já mám antuku nejmíň ráda. Už se spíš těším na trávu a další americké betony a USO.
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:25Od: Fandina
A já i v reálu, antuka špiní a když se na ní upadne, tak bývají zranění. Ale faktem je, že antuka a tenis k sobě patří, hlavně v našich zeměpisných šířkách.
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:46Od: Smazaný účet
A trávička nám nešpiní? Tenisté nejsou malé děti, ale faktem je hodně tenistům nesedí. Od toho má sezona 3 povrchy a halu, aby si tenisté vybrali co budou nejvíc preferovat.
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:52Od: Smazaný účet
ja tu spinu nesnasim, ale bavi me (od detstvi) vytvaret pri kropeni hadici duhu.. a cerstve pokropeny kurt krasne voni.. :-))
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:14Od: spaniel Magu
http://i1069.photobucket.com/albums/u480/spaniel77/IMG_3457_zpsolaetdcp.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:10Od: Olympiada informace
Je to pouze vytrvalec s detskym mozeckem. Uz jen ten jeho castokrat neoduvodneny smich. Je take dokazano, jeho sexualni orientace neni vyrovnana.....coz je ale v poradku....ale vy s toho spat nebudete.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:15Od: Lunej..
Boze, to takovych lidi je frustrovanych kvuli jednomu tenistovi? Uf.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:42Od: DORSCH Re: Olympiada
ja som to tak nejak tusil,ked sa k Monacovi spraval lepsie ako ku svojej (pr?)priatelke,takze mna si nesokoval
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:07Od: Krisboy
a hatelat.cz?
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:07Od: a.magerova
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+2017+Miami+Open+Day+14+XYbJ3iMYD9Hl.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:09Od: brixner
Přes ty papíry ani nevím, kdo to tam stojí! sběrný dvory jim asi nic neříkají...
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:12Od: a.magerova Re: :-P
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+2017+Miami+Open+Day+14+lUsApdR3R4_l.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:17Od: brixner
Todle je asi Roger, že jo? A co to má v ruce za vázu? Do podobný házím u jedný sousedky vajgly...i když je drobet menší :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:19Od: blixa
To bych nedělal ... bacha na DNA .... :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:20Od: a.magerova Re: Tak si vyber, kterou.... :-P
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Rafael+Nadal+2017+Miami+Open+Day+14+PqVNd7hKmgFl.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:10Od: a.magerova
http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+BNP+Paribas+Open+Day+14+fLdRbgb9luRl.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:11Od: a.magerova Re: Ať je TO kompletní.... :-))
http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+2017+Australian+Open+Day+14+c_G6r5X5oVgl.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:13Od: Roger4EVER
V tom případě by to sem chtělo dát všech 91 titulů, ať se má kada.tom, Forehand a babolat.cz na co koukat takhle před spánkem :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:16Od: a.magerova Re: Je jich TAM už 91.... :-)))
http://www.blick.ch/sport/tennis/immer-wieder-schoen-alle-90-titel-von-federer-in-bildern-id6395176.html
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:18Od: Krisboy
Jste cynici.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:20Od: Roger4EVER
Výborně, děkuji moc a doufám, že zmíněným uživatelům udělá tato galerie stejnou radost jako mně :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:44Od: misa
Úžasné :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 00:31Od: a.magerova
A tady ještě bez Miami... čili jen 90

https://twitter.com/BigSportGB/status/843786704943120384
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:06Od: Krisboy
Kam se poděl envyhand?
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:08Od: brixner
Ježiši, kdo to je? Něco jako Rone Jeremy? :-))
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:10Od: Krisboy
S ježíšem jdi doprd..e a King Ron je bez "e".
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:14Od: brixner
Ty jsi čím dál větší píčus!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:20Od: Pe3k
:D
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:27Od: Forehand
Forehand má práve 7:27 ráno a v čase keď vy idete spať sa on zobúdza. Keď si pozrel výsledok bol sklamaný, ale hneď po tom vstal, objednal si continental breakfast pod neďaleký coconut tree na pláži, smoothie z banánu a ananásu, namazal si opalovacím krémom ramená aby nedopadol ako včera a s blaženým pocitom, že vačšina tých čo oslavovali pred televíznou obrazovkou pojde za pár hodín do práce si šiel zaplávať do vĺn Thajského zálivu..
[ Reagovat ]
03.04.2017 04:38Od: Franky
Zufalost nabera maximalne obratky ked sa uz zacina vuchvalovat vlastnym zivotom oproti inym uzivatelom stranky lebo v to. Spixkovom tenise uz mu to nevychadza :)
[ Reagovat ]
03.04.2017 09:23Od: r.Fever
Komu lepsie, ale prajem ti to chlape ;) V Thajsku som bol minuly rok, a 5 hodinovy casovy posun mi sprijemnil ranne sledovanie NHL playoffs :) Zo vcerajsieho vysledku si nic nerob, po dlhom case som pozeral Rogera a uroven zapasu nebola naozaj dobra, ale zrejme to bolo podmienkami v Miami a tym, ze Rafa momentalne nevedel co Rogera. Na stranke ATP je dobra analyza o tom, ze po podani bol jeho prvy uder forehand len v 50%pripadov, co je zalostne malo. Priemer ma okolo 80.
[ Reagovat ]
04.04.2017 07:51Od: Forehand
Dakujem, pozdravujem ;)
[ Reagovat ]
04.04.2017 08:26Od: Stan_Borowitz
Momentálně není ale forhend Rafovou nejsilnější zbraní, spíše slabinou, tak možná proto.
[ Reagovat ]
04.04.2017 09:17Od: spaniel
Ee. Porad bral po kombinaci servis+forehand nad 50% vymen a v kombinaci s BH pod 50%. Jen to celkove cislo s FH bylo mnohem mensi.
[ Reagovat ]
04.04.2017 09:41Od: Stan_Borowitz
Aha, to je zajímavé, opticky to tak vůbec nevypadalo.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:59Od: Tornes
Nechce se tomu věřit, ale asi to fakt je tak... Federer podruhé v kariéře vyhrál triple AO-IW-Miami, jedenáct let po prvním úspěchu. Těch 11 let samo o sobě je těžko uvěřitelné a když navíc víš, že je mu už 35 a za pár měsíců 36... Mimochodem vlastně teď znovu stanovil rekord nejstaršího vítěze Masters 1000 :D

Zápas sám o sobě nic moc, i ten první set nebyl dokonalý a druhý šel ještě níže. Ale já si stěžovat nebudu :D Na Federerovi už šlo vidět, že toho odehrál dost v kuse - slabší druhé podání, malé procento prvního, časté nevynucené chyby včetně některých z jasných pozic. Na druhou stranu stále ukazuje své záblesky geniality a celkový výkon byl i přes výše zmíněné velmi dobrý. To Rafa ztratil na pohybu a to se těžko dohání jinde, a když se k tomu přidá ještě slabý forehand, je to jasné.

Rogera teď asi chvíli neuvidíme, což je opravdu škoda. Ale na druhou stranu aspoň něchá prostor jiným ;)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:57Od: brixner ENCIKOPLEDIE
Jojo, sem mezi svejma :-)
Mě vodvezou :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:59Od: a.magerova
Kde žiješ, jakože v které zemi?
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:06Od: brixner
Žuji v překrásné ČR, plné překrásných lidiček, kozatejch sousedek a v absolutním nedostatku dislektiků a jinými vymoženostmi obdařených jedinců či párů!
Magerko, žeru tě :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:13Od: a.magerova
http://www.kdejsme.cz/prijmeni/Brixner/hustota/
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:19Od: brixner
No vidíš, zase chybka, jako při mý registraci!
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:24Od: a.magerova
Spíš nemáš české občanství, pokud ve nekecáš... :-P
[ Reagovat ]
03.04.2017 03:14Od: brixner
No jo, nemám - tedy už nemám...Ale v blízkosti Plzně se fakt mrskám často :-)
[ Reagovat ]
03.04.2017 10:06Od: a.magerova Re: ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:53Od: Stan_Borowitz Fyzička...
trochu bych chtěl korigovat zdejší všeobecný názor, že po třicítce máte horší fyzičku než před ní. Tak to není, přátelé. Možná, ale zdůrazňuji to slovo možná, trochu klesne dynamičnost, ale co se týká vytrvalosti, do cca 40 se drží na špičkové úrovni. Proto může Federer utahat o trilion let mladšího Kyrgiose.

Co se po třicítce rapidně mění, je psychika. Proto jsou pro většinu špičkových sportovců třicátiny zlomový věk. Začnou mít jiné priority a vůle po vítězství klesá. Roger je unikátní v tom, že zvládl tuhle krizi (kterou samozřejmě měl taky) a dokázal "resetovat" vítěznou mentalitu...
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:55Od: Krisboy
Kyrgios není o trilion let mladší. Co jsi měl z matematiky?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:56Od: Stan_Borowitz
Myslíš ze státnic? A který předmět? Funkcionální analýzu nebo teorii komplexních čísel?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:56Od: janek_da
Noo, regenerace je delší. Tam je to blbé. Jinak třeba vytrvalost naopak může být lepší.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:12Od: Stan_Borowitz
Jo, chce to trochu víc přemejšlet, ale je to hodně individuální. Mě se stejná rána zahojí třikrát rychleji než mojí od deset let mladší manželce. Genetika je sviňa.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:03Od: Denis92
Po 30tke ide skor o regeneraciu ako fyzicku. Minule sa k tomu vyjadroval aj Roger, ked dostal tuto otazku. Odpovedal v tom style, ze moze mat lepsiu fyzicku ako 25r. a zvladnut tazke a dlhe zapasy prave na kondicku, ale na druhy den rano sa bude citit ovela horsie ako ten 25r. a bude potrebovat dlhsi cas na regeneraciu.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:07Od: Smazaný účet
Co jsem stihl vysledovat v zápase s Kyrgiosem, tak tam hrál opravdu rychle s přehledem na kurtu, kdy ted má skutečně sebevědomí a nekteré balony mu padaly neskutečně k lajně, na které nebylo odpovedi. A co zlepsil, to je casovaní, když Nick trchu povolil, okamžitě atakoval jeho servis. Při té rychlé hře ale bylo i patrné, že dělá také spoustu chyb. Obávám se, že až při konfrontaci s Novakem bude patrné, jak na tom skutečně je.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:19Od: Stan_Borowitz
Novak že by ho měl otestovat co do rychlosti hry? To asi ne. Novak porážel Rogera úplné jinými zbraněmi.

I Roger o level nižší úrovně Novaka jako jediný porážel v jeho nejlepších sezónách, takže o toho dnešního bych se ani trochu nebál.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:28Od: Smazaný účet
Nešlo mi o rychlost jako takovou, ale jakými zbraněmi dotáhne utkání do vítězného konce. Utkání se dočkáme nejdříve nejspíš až v létě, takže do té doby se nechám překvapit.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:46Od: Stan_Borowitz
Já bych nevylučoval závěrečná kola FO, to je ještě jaro...
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:51Od: mahycek
Jasně, Roger, klidně až na Roland Garros. Proč by musel antuku. Ale, pozor, i na kurtech Rolanda Garrose umí Roger hodně.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:44Od: peggy
Federer byl dobry a Rafa moc chtel,dopadlo to takto.Rafo,Rafo!!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:43Od: mahycek
Klidně, ať si dá voras a příhlásí se plné síle na Roland Garros.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:51Od: turista
RG obhájí Novak.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:52Od: janek_da
to je nějaká mantra, teď říkat před každým turnajem "X obhájí ole"?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:54Od: Krisboy
Turista je poslední dobou nejzábavější přispěvatel na TP.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:43Od: Krisboy
Myslím, že zatím je hráčem sezóny Žeňa Donskoj. Uvidíme, zda si pozici udrží až do konce sezóny.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:55Od: Stan_Borowitz
Konečně názor člověka, který rozumí tenisu. Donskoj se už teď zařadil mezi legendy.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:59Od: janek_da
Takže Bastl, Rosol, J1rka, Donskoy. To má břink.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:03Od: Krisboy
Elita elit.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:25Od: Stan_Borowitz
Jj, něco jako zednářská lóže tenisu. Ti, kteří rozhodují o všem a o všech.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:42Od: Davor1
Gratulácia Rogerovi. V tejto sezóne je zatiaľ o parník najlepší hráč na okruhu a o dva parníky pred Nadalom. Dnes som sa výrazne obával jeho možnej únavy a nedostatku energie v dlhších výmenách po tých galejách v QF a semi, ale vyzerá to tak, že Nadal už proste nemá nič, čím by dokázal ohroziť najlepších. Posledné 2 a pol roka takto pozeral na chrbát Djokoviča a schytával od neho jeden debakel za druhým, teraz je na vrchole Roger a Rafa aj napriek najlepšej forme za posledné roky nedokáže nijakým spôsobom vzdorovať. Od jeho posledného titulu na harde uplynuli už viac ako 3 roky, od posledného veľkého to budú na USO už 4.

Fedex by mal naozaj vynechať celú antuku, snáď s výnimkou FO, sám na vlastnej koži pocítil, že práve dlhšia pauza v minulej sezóne mu pomohla k návratu do top formy. Čo sa Nadala týka, ten by mal naopak na antuke vypustiť dušu, lebo inde už veľké tituly nevyhrá.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:55Od: Ondra979
Roger by si mel FO urcite zahrat, s touhle formou muze neco uhrat a body se budou hodit,doporucil bych mu i ten Madrid kde mu to sedi.
A na Rafu jsem hodne zvedavej na antuce - podle me uz nebude takovy terminator jako driv, on asi bude hrat vsechny masters a Barcelonu a to je masakr a ta regeneracu uz prece jen neni takova jako driv, ale zase mu muze nahrat neforma Djoka a Mury, takze neco uhrat ale necekam od nej zadnou velkou dominanci, to by me prekvapilo, podle me muze vyhrat jedno masters(max dve) ale FO nejspis nevyhraje
[ Reagovat ]
03.04.2017 00:06Od: Rogers
Zatím se kluci šetří, na FO má poslední šanci Andy a Rafa, ani Djoker není mimo. Ukázat se budou chtít i junioři, tak by to mohl být dobrej mazec.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:39Od: Smazaný účet
Dnešní finále mě úrovní hry moc nenadchlo, hlavně výkon Rafaela byl až moc odevzdaný, kdy paradoxně předvedl nejhorší výkon na turnaji. Na turnaji co jsem stihl shlédnout, se mi líbily zápasy Roger-Nick, Nick-Sasa, Roger-Tomáš.

Před nadcházející antukovou sezonou asi těžko odhadovat výkon Rafy, ale bez boje už těžko něco velkého nevyhraje. Jsem zvědav, kdo z mladíku se na antuce ukáže.

GL
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:37Od: jranda Finále debla WTA Mirza/Strycova vs Chan/Hingis
Nevíte někdo jestli to bude někde na streamu? Díky.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:36Od: Olympiada
Je to bezvyznamna serie. Koho bude zajimat ze infantilni Federer porazil treba v poslednim zapasecku nejlepsiho Nadala. Statistika na skutecnych turnajich zustava 9:2 . Encikopledie zdurazni neuveritelny GrandSlam Novaka a vzajemne strety. Negativni se spanelem...se srbem....a take bude i s murajem. Chvile tenisu je momentalne naprosto hlucha, zpusobena nefunkcnosti tri nejschopnejsich hracu ! Uspech je bezceny !
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:37Od: steve79
Retarde
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:37Od: janek_da
děkujeme
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:37Od: spaniel
:D to je krása. Dupeš u toho i nožičkami?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:46Od: Olympiada
Pokud je schopny si zivot uzivat v dubaji, je skutecne nevyspely a jednoduchy. Fandite maniakovi ktery rozlisuje zivot na par čar na rovne ploše. Vzdycky byl zavistivy a hlavne neprejicny.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:47Od: spaniel
Takže dupeš :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:47Od: Krisboy
No vidíš, proto bys ho měl mít rád, jste úplně stejní.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:04Od: Krisboy
Až na tu úroveň tenisu, samozřejmě...
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:42Od: Franky
9:3 ked uz...aspon si over informacie ked uz tu sypes hovadiny
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:45Od: triatlet
Piluj pravopis :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:45Od: blixa
Ta demence je vrozená nebo to jsou leta dřiny ? :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:47Od: Pe3k
Welcome in 2017 :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 23:30Od: Rogers
Tak to se ty komplikovaný demente mýlíš, mimo vítězství získá sebevědomí a dobrý los do dalších turnajů. Závidět můžeš jenom ty, protože si sám ničeho nedosáhl. Fenomenální tenista Roger Federer předvádí nádherný a výborný tenis i ve svém věku. Raději už nic tak ubohého nepiš.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:35Od: janek_da
každopádně se 4 dětmi na hřbetě takhle hrát, to není normální. Kdo má děti, tak ví, kolik energie dokáží vysosat.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:39Od: Krisboy
Nov4k by mohl vyprávět, kolik vysosá jedno.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:45Od: Stan_Borowitz
Děti a miliardy se dají docela dobře skloubit...
[ Reagovat ]
03.04.2017 16:28Od: Kozoroh
Jj takový Trump o tom ví své.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:34Od: JamesWeak.revival
Doufám, že Rogerova regenerace půjde lépe než sám očekává a třeba se toho Madridu zúčastní. Navíc raději raději Madrid než FO. Teď čekám nástup Novaka a Andyho, Nadalovi věřím akorát v Barceloně.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:36Od: steve79
Myslim si, ze i kdyby byl Murray fit, tak ho Roger i Rafa porazi.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:34Od: panzer.dragon
23:14, solidne se to sune
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:43Od: Franky
este take 2-3 vitazstva a uz to vobec nebude 1stranne klani
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:32Od: Roger4EVER Antuka
Tak co, jak to vidíte s Rogerem na antuce? Za mě by měl hrát Madrid + French Open.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:41Od: Ondra979
podle me idealni kombinace, Madrid mu vzdycky sedel a jsou tam tusim dva tydny do FO, ale nebal bych se ani kdyby sel rovnou na FO, jak jsme videli na AO tak Roger tenis nezapomina :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:50Od: Roger4EVER
To rozhodně nezapomíná, ale přeci jenom šance, že ho někdo porazí na French Open je mnohem větší než na AO..
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:09Od: Ondra979
tak to je, ja jsem pocital(jeste pred zacatkem sezony) ze letos by mohl antuku ovladnout Murray, ma neskutecnou fyzicku ale ted se zasekl a musi se dat zdravotne do poradku, zalezi i na Novakovi jak na tom bude ale neco mi rika ze to letos muze byt hodne otevrene :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:30Od: steve79
Neuveritelne! Fedex je buh. Z antuky bych vyradil Monte Carlo a Rim.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:35Od: steve79
Ze porazi Rafu 4x za sebou je sen. Aspon Rafa pozna jake to je, kdyz Rogera masakroval na antuce.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:23Od: Lunej.. Rogerovi
gratulka, i když mi vyřadil moje hráče, dnes jsem mu přála. Babolat mě hodně baví, dneska Rafovi nějak špatně posloužil, asi špatná kvalita, ale co čekat od Rakety :) Jinak Rafo nezoufej, nejsi sám, koho letos Roger hodně s..e, Tom by mohl vyprávět :D:D
Osobně obdivuju Rogerovu fyzičku, běhá tam jak srna, co mu ta Mirka dává? :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:25Od: Davor1
Možno je finta v tom, že mu práveže nedáva. Potom si musí všetku energiu vybiť chudák na tom kurte :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:30Od: Lunej..
No vidíš, to mě nenapadlo :D osobní zkušenost? :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:34Od: Davor1
Nestraš, ja by som sa tam radšej plazil :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:36Od: Lunej.. Re: Davor
no jo, mládí :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:35Od: Tuttovka
Čočku s uzeným a volský okem :D.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:20Od: Denis92
Rozpravkovy uvod sezony pokracuje! Tomuto by neveril nikto na svete..
3 velke turnaje a 3 tituly? Neuveritelne.. A este k tomu 3x porazit Nadala? Wow!

Dnes sa mi 1.set velmi pacil. V druhom isla kvalita vyrazne dole, bolo tam dost chyb z oboch stran, ale Roger mal navrch cely cas a zasluzene zvitazil. Momentalne urcite najviac rozhoduje psychicka pohoda a to ze si na Nadala veri. To co ho vzdy zrazalo, je teraz na jeho strane.. a samozrejme BACKHAND!

Vypustit antuku a sustredit sa na Wimbledon :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:19Od: Kozoroh
Kde se ztratila RFtheGOAT? Hodně mi tady chybí :-\
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:18Od: janek_da a.magerova
nahrál si RF dost před pádem žebříčkem před Wimledonem?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:17Od: mahycek
Taky mně nechte něco říct. Roger úžasné, nemám slov.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:18Od: Krisboy
No tak tos nám toho řekl, jen co je pravda. Mě by spíš zajímalo, v jaký kapele zpíváš, když o tom mluvím časteji než o tenisu.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:22Od: blixa
Jestli zpívá (fakt nevím), tak asi nějaká zájezdní operetka, ne ? Death metal to asi nebude, je to už taky pán v letech nemýlím-li se :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:30Od: Krisboy
Aby to nebyl Karel Hála Revival...
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:48Od: blixa
Nestraš !!!! :D Já mám za to že to je seriózní umělec ! ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:55Od: Krisboy
Já ne.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:33Od: Stan_Borowitz
Tvl, kdyby 99 ze 100 dnešních "umělců" umělo to, co Karel Hála, tak by si mohli pískat.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:35Od: Krisboy
S tím souhlasím.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:38Od: Stan_Borowitz
Já taky, a to většinou mám ke všemu nějaké blbé kecy. Tady ale bezvýhradně souhlasím.
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:29Od: Marduch
Hard rock
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:15Od: peRFect Ljubicic
Osobně jsem velmi pochyboval, že by mohlo být pro Rogera angažování Ljubicice jakkoliv přínosné. A sakra, backhand uplně z jiného světa, hlava čistá jak krystal. Motivace ta je v Rogerovi od narození a spojení toho všeho je prostě fantazie. Pojďme ještě posunout tenisové rekordy (v drtivé většině navíc ty svoje :-) ).
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:14Od: a.magerova :-))
http://live-tennis.eu/en/atp-race
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:16Od: blixa
Jojo. A bacha na špičky ! :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:14Od: Denis92
Roger Federer to Brad Gilbert: "I probably won't play any clay court events except the French. I need a rest. My body needs healing."

Schvalujem toto rozhodnutie! A kludne vynechaj aj RG. Antuka ta uz nepotrebuje. Nechaj tituly aj inym..nech uz aj Nadal nieco vyhra konecne :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:14Od: ipko
tak čakal som aspoň ten Madrid a FO
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:20Od: peRFect
Přesně! Rozhodně správné rozhodnutí!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:22Od: Ondra979
ale s tim Madridem jsem taky pocital, ten je asi uprostred antuky a pred FO jeste casu dost..podle me by byla skoda si nezahrat aspon jedno masters kdyz to tak jde :) ale tak nechame to na maestrovi samo
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:22Od: Kozoroh
Copak Nadal, ale No1e potřebuje vzpruhu!
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:02Od: turista
Přesně tak. Idemo Novak!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:24Od: Ereinion
Paráda...taky jsem si říkal, že maximum je Madrid + RG...
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:13Od: stefankelner Prajem
Ti Fedex, aby si konečne vyhral všetky GS v jednom roku!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:14Od: spaniel
Zas nepřeháněj...už toto je splněný sen a nadplán.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:21Od: stefankelner
Prečo každý píše, že má vynechať French? Kedy bude mať takúto formu? Nebolo by symbolické, keby aj tam vo finále nabil Býka?!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:31Od: Roger4EVER
French nevynechá, ale otázka je, zda si takovou formu udrží, když bude jen trénovat.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:31Od: Ondra979
presne to si myslim, byla by to skoda, ted si samo potrebuje odpocinout ale jedno masters(asi ten Madrid) se urcite zvladnout da i s FO, on se muze hodit kazdy bodik v konecnem souctu
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:13Od: ipko bude unavený? nebláznite, včera 3 hod. s Kyrgiosom, ale nič na ň
nakoniec nemusel podať ani ten, Nadal mu dosť pomohol.. tak Roger poď aj na cihle válet :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:14Od: ipko
01.04.2017 08:16Od: ipko

bude unavený? nebláznite, včera 3 hod. s Kyrgiosom, ale nič na ňom nebolo vidieť a to už má toho za sebou dosť.. verím Rogerovi ak zopakuje včerajší výkon, titul je jeho..
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:19Od: peRFect
Celou antuku by měl vynechat, zbytečně se utaví před nejdůležitějšími turnaji. Myslím, že 90% antuky se vůbec účastnit nebude.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:11Od: peRFect to je euforie
Neskutečné. Že má formu by musel uznat i Frantz, kterej už si asi zrušil internet, ale že dnes vyhraje takovým stylem (po těch zápasech co odehrál za poslední 4 dny), to jsme nečekali nikdo.
Famózní a kdo to neuzná, je hlupák. Užívám si každej míček, protože konec se blíží, ale tyhle okamžiky, ty jsou fantastické.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:11Od: Nola
Fedex je na vlne, gratulujem Fedexfans, Rafa, neda sa svietit... ak bude returnovat 2.servis niekde medzi divakmi, nemoze pocitat s vyhrou
Fedex mi pripomina vlanajsiu jazdu jedneho tenistu, rozdielovy faktor je vek tychto dvoch, pravdepodobne hra najlepsi tenis svojho zivota, mozno mu nejaky sarlatan namiesal elixir mladosti, vystup na NO1 sa zda v tejto chvili velmi realny, neskutocne, neuveritelne.....
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:12Od: peRFect
Je to o hlavě. Uvědomil si, že už nic nemusí, není v křeči, h2h neřeší a jak mu to najednou jde.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:21Od: Nola
mozno, ale, v jeho veku vyhravat turnaj za turnajom bez viditelnej unavy, teraz mam na mysli tu fyzicku, je nieco neuveritelne, odohral 2 tazke zapasy a vo finale proste zvalcoval Rafu, ten, uz zacina mat z neho psychicky blok, taktika, ktoru praktikoval nefunguje a tak nejak nevie co ma hrat, najma na returne bol tragicky
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:31Od: peRFect
Rafa věděl, že z něj je Roger set dole ještě před začátkem utkání a že když mu 90% míčů naháže do BH tak má vyhráno. Pokud je to Ljubicicova práce, tak klobouk dolů, protože Roger maže veškeré předpoklady. Už prostě jen to, že půl roku nesehrál ostrý zápas.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:21Od: Davor1
On to medzi divákmi returnoval celú kariéru a až donedávna si s tým Roger nevedel rady. Nadal išiel od druhej polovice roku 2014 výrazne dole komplexne, v takmer všetkých atribútoch sa zhoršil a Roger naopak hrá ako v najlepších rokoch. Je logické, že takýto dvojtretinový Nadal už nebude pre neho strašiakom.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:23Od: janek_da
sory, ale J1rka je jeden. to ani RF nemá nárok
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:31Od: Nola
Fedex uz svojho J1rku nasiel v Dubaji :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:08Od: Franky Forehand, blabolat
A teraz sa krasne odkryva naozajstne pseudo- fanusikovstvo blabolatov a Trollhandov a im podobnych...celu karieru Rogera tu omielaju to jeho H2H s Nadalom a to ze Roger vyhraval v casoch slabej ery tak teraz ked 4x za sebou s nim padol ide jak pila idu nadala a Djokera pripadne Murrayho zarezat na oltar opatovnym vyhlasenim ze je tu opat slaba ERA:DDDDDDDDDDDDDDD chlapci dakujem nema ani vyznam uz na vas reagovat ;) Poviem vam len tolko ze Roger z nich urobil slabu eru jak pred 12rokmi....tak aj teraz ;) dakujem majte sa
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:21Od: peRFect
:-)))) si zabil
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:45Od: Franky
diky brasko ale uznaj...uz im hnije nieco v hube co si tam samy ''nalozili''
[ Reagovat ]
03.04.2017 02:37Od: Forehand
Kamoško, ty si ulietavaš ako Neim Armstrong..Čo nové na mesiaci?..

Kto hovoril o slabej ére súčasnosti?...Ére..vieš čo je éra a 2-3 mes, chápeš ten rozdiel, vsetko v porádečku áno?..
[ Reagovat ]
03.04.2017 04:43Od: Franky
Pockajme do konca roka dovtedy nekomentuj moje prispevky ty zebrak co v zivote zrejme ani raketu nedrzal v ruke...drz sa od fetu dalej prosimta
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:08Od: Bloody13
Ta Rogerova letošní dominance je neuvěřitelná, trochu tim připomíná Djokera loni, ale je fakt, že bůhví jak by to vypadalo, kdyby Můra s Nolem byli zdravotně v cajku. Tak či onak - gratulace a fandíme dál!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:08Od: Kozoroh Fedex dotáhnul kombo AO+IW+Miami do šťastného konce
Tak vám gratuluji FFF, turnaje, kde byl pánem No1e letos ovládnul Roger. Po loňském nešťastném roku jsou triumfy letoška pro vás satisfakcí, okořeněnou výhrami nad arcirivalem z Mallorky.
Ač Fedex v Miami nepůsobil tak suverénním dojmem jako v IW, přesto dosáhl stejného výsledku. 91. titulem ATP se na dostřel 3 triumfů přiblížil k Ivanu Hroznému. Roger má slušnou šanci ho letos překonat.
Rafa prokletí finále v Miami nezlomil. Co se dá dělat, třeba mému No1emu se ne a ne nedaří ovládnout Cincinnati. Fedexovi nikdy nevyšel Řím a MC. Holt Bůh jim nikdy tyto tituly nedopřeje získat, nejspíš.
Dnešní finále sice nenabídlo dechberoucí výkon od jeho aktérů, ale výhra Federera se počítá. Krok za krokem vylepšuje negativní bilanci. A po dnešku vede v té hardové.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:13Od: spaniel
To není náplast na poslední rok, ale za posledních 5...toto nemohl čekat nikdo. Ale splnilo se, o čem jsme tady delší dobu mluvili, když prohrával jedno finále GS za druhým s Novakem...že potřebuje trochu štěstí na los a aby někdo Novaka vyřadil. Nakonec je to jinak a Novak je v krizi. Bylo by hodně bolestné, kdyby se Roger nevrátil ve formě a nevyužil to.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:17Od: Roger_Federer
Stejnou sanci ma i Rafa..vyuzit, na Federera nema.
Uvidime co na antuce.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:07Od: Mayo
Myslím si, ze Roger by sa mohol tuto sezónu dostať na pozíciu c. 2
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:08Od: milik254
Proč ne rovnou No.1?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:08Od: janek_da
a kdo bude ta c.1?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:09Od: insanezy_
Honza Mertl, prodá všechny nemovitosti a vozidla a bude si kupovat WC na největší podniky roku
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:14Od: Kozoroh
No přeci No1e :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:25Od: peRFect
Pokud mu vydrží zdraví a i když vynechá téměř celou antuku (jakože asi ano), je velmi pravděpodobné, že bude nr1. To, co obhajují oba momentální lazareti je obrovská porce bodů. Oba si mohli pomoci právě začátkem sezóny, což se jim nepovedlo.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:28Od: Ondra979
no je to jeste pomerne daleko, Novak obhahuje do FO a pak uz tolik ne(teda jeste Montreal a F na USO takze aspon neco jo)a Mura toho ma samozrejme hafo, takze z tohoto hlediska je to otevrene, pokud nekdo nezacne vyrazne dominovat tak je to velice nadejne ale muze se to zvrtnout, nidky nevis
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:34Od: peRFect
Jasné, navíc ty týdny na pozici ONE už mu těžko někdo sebere. A za sebe mohu říci, raději tituly z méně turnajů, než nespočet prohraných finéle, kterých jsme si užili už dost. Být jedničkou není cíl, bylo by to hezké, ale vlastně na jak dlouho? od prosince do dubna? Obhájit to za rok....no to přeskakuji, žijme přítomností! :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:40Od: Ondra979
presne tak, tituly jsou ted vic, s utokem na nr1 se uvidi az na podzim, ted je to jeste prilis vzdalene a nema cenu se tim zaobirat, je treba si to uzivat
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:06Od: Padme Roger si do té vázy
Může dát větší kytku... Nechápu proč tady tolik lidí znevažuje Rafův výkon. Nebyl to takový psychozápas jako AO ale hezká podívaná... Hlavně hodně zdraví oběma...
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:04Od: babolat.cz King?
Roger je v současnosti králem asi jako jednooký mezi slepými.Ale jeho fanatickým fanouškům je to jedno. Samozřejmě.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:06Od: stefankelner
Běž domů Ivane, ćeká te Nataša!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:06Od: janek_da
tos popsal asi celkem dobře "slepý Nadal"
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:07Od: Krisboy
:D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:36Od: peRFect
Co je současnost, jeho 12 let na tour? Řekni, co tě točí víc, že vás rozmetá 35ti letej fotřík od 4 dětí, kterej ani nemá postavu atleta, půl roku si dal voraz a nijak to nehrotí, nebo že se ti extrémním způsobem snižuje bilance H2H? Nebo je ještě nějakej ubrečenější důvod?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:03Od: Fandina Gratulkaaaaaaaaaaaaaa
Roger byl lepší, ani jsem to takhle rychlé nečekala.

W/UE Roger 29/19 Rafa 15/23
Více viz statistiky
http://www.imagehosting.cz/images/miamifeder.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:14Od: Fandina
http://www.imagehosting.cz/images/02miamifed.jpg

http://www.imagehosting.cz/images/03miamifed.jpg
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:32Od: Smazaný účet Re: diky! ;-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:01Od: raduz raduz
Zápas se mně jinak zvláště nelíbil a ačkoliv Je Federer v obrovské formě a navíc momentálně silný psychicky,samozřejmě očekávám na antuce dominanci jiných tenistů.Nadal to ale nebude,ca čímž si stojím.Djokovič se vrátí extra silný a mladí Kirgios a Zverev ,případně Nishikori budou hrát taky výborně.při současné formě by totiž dal možná Nadala na antuce i Federer.Věřím ale,že dá rozum dohromady a antuku nebude brát vážně a soustředí se na Wimbledon či US Open
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:03Od: insanezy_
Pishishkvori jo, takovej lempl skleněnej :DD
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:09Od: Krisboy
Souhlas, Nishi je mimo, navždy. Ale Saša s Gyrosem do toho promluví, to je jisté.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:04Od: stefankelner
Ja dúfam, že vyhrá aj French open a potom W a UsO. Konečne všetko v jednom roku!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:05Od: raduz
to realné není,bohužel
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:06Od: babolat.cz
jo jasně,a pak ještě prezidentské volby- Honíš si u toho aspoň péro?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:08Od: stefankelner
Ale Ivane... Neznesiete prehru?!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:11Od: urbi
Zřejmě kromě prohry slepého proti jednookému prohrál dneska i nějaké prachy...
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:10Od: Ondra979
to by byla skoda, s touhle hrou - hlavne teda co predvadel na IW a AO,a letady to taky bylo velmi dobre, jen asi unava a podminky sehraly roli, ale pocita se vitezstvi a to je hlavni,no s touhle hrou a sebevedomim muze na FO aspirovat klidne na SF, muze hrat bez tlaku a uvidi se, abysme se jeste nedivili :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:01Od: janek_da
Rafa bohužel potvrdil celkem mizérii, jenom díky losyú se dostal do finále. Tka na antuce by měl být lepší. Aby to Andy a No8e neměli tak jednoduché.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:59Od: Pe3k omg Roger co mi to delas?
Ja jeste slavim AO on uz veze dom IW plus Miami.
Gratulace.
Respekt.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:09Od: mahycek
Já taky slavím, opiju se.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:11Od: blixa
Nepřeháněj to, nebo budeš zítra hrát falešně :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:15Od: Krisboy
On nehraje, ale zpívá. Ale kde a v čem, to nám ještě neprozradil.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:18Od: blixa
Já měl dojem že mluví o hraní ? Ale co už, paměť už tak neslouží :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:30Od: mahycek
Jo, dobrá připomínka, ale Pepa Vojtek nejsem ,není to nějakej zpěvák (hlas), ale respektuji Josefa. Já mám na Deep Purple, nebo Roberta Planta, fakt nekecám, ale to už by musel slavnej Kája říct více. Mimochodem, přeji i Karlovi dobré uzdravení po operaci.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:37Od: Krisboy
Díky, neřekl jsi nám vůbec nic.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:38Od: Krisboy
Asi víš proč.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:44Od: Fandina
Nebuď zvědavý, budeš brzy starý :-)))
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:45Od: Krisboy
Ale upřímně - tenhle tvůj příspěvěk, mahycku, je hromada hoven mimo téma.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:53Od: blixa
Začínám se bát že to je Kája Gott revival .... :(((
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:23Od: Franky
Ja zajtra off cize viva la drinkiiiiing :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:49Od: a.magerova Re: Přesně tak.... ;-)
AO, Praha, IW a teď Miami.... člověk z té opice nevyjde.... :-))))))
[ Reagovat ]
02.04.2017 22:00Od: Franky
asi dam vypoved v praci :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:58Od: spaniel
Rafa se hodně zlepšil v angličtině...dobrá řeč.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:00Od: stefankelner Re: Bohužiaľ...
Asi tak všetko...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:56Od: a.magerova Juchajdááááá... :-))
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:55Od: Smazaný účet hlavne,
ze jsme to v te pradelne ucaprtali.. ;-) ALE PARADA! :-))) Come on! :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:55Od: Roger_Federer
To ani neni mozne....da se tomu vubec verit??:):)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:57Od: Franky
Da!! sen pokracuje!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:54Od: raduz raduz
Tak z chutí bych si rýpnul do radobyretora,pastičkáře Firehanda
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:55Od: Franky
Kde je ten pseudo statista?! uz zmizol jak prd vo vetre
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:01Od: Pe3k
Cekuje livescore ;)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:53Od: peggy
Rafo,neco si chtel,ale zase nervy chyby.Stejne jako pan Berdych.Ten Federer neni prece Buh a musi byt porazitelny,nemuze se stale nad vsechny povznaset.Umi,ale snad se uz nekdo najde a to si mnel byt Ty Rafo.Prece Ti toto vitezstvi chybelo.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:54Od: Smazaný účet
Ty máš nakou poruchu? Dyslexii, dysgrafii nebo tak? :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:53Od: UnrealTom
co na to Barney??? chodí sem ještě po těch náklepech:D musim si rejpnout:)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:51Od: Denis92
Oleee Oleee Oleee Oleee Rogeer Rogeeeer! NAAAAAADHERA!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:56Od: Franky
Weeeeeeeeeeee areeeeeeeeeeee the chaaaaampiooooons!!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:51Od: Roger4EVER
Zdravím zdejší uživatele kada.tom, Forehand a babolat.cz a chci Vám popřát krásný večer :) Snad Vám dnešní zápas udělal tolik radosti jako mně :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:52Od: Smazaný účet
Přidávám se, doufám že si to užívají :))
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:53Od: Krisboy
komplexlat.cz si to určitě neužívá, to už je jisté.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:55Od: triatlet
+ 1810 :-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:55Od: babolat.cz
Děkuji. Mám pěkný večer. Není závislý na výsledcích sportovních utkání, narozdíl od vás. Jen lituji těch dvou hodin, od kterých jsem čekal krásný tenis. Bohužel GOAT nepředvedl nic zázračného a jen potvrdil tu současnou mizerii mužského tenisu, nejslabší éry ever.MWEE
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:56Od: Smazaný účet
Spíš se akorát ukázalo, že ten tvůj idol byl , je a bude dycky ta Rogerem ;)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:59Od: babolat.cz
jakého idola máš na mysli? Zde na foru jsem o něm nepsal. Pokud myslíš Rafu, tak tomu fandím,to není idol.Tupcům jako ty, se to musí neustále opakovat.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:59Od: Roger_Federer
Kamo, tenis to pekny nebyl, to mas pravdu, ale kdyby vyhral Nadal, tohle bys vubec neresil.
Jenomze Rafa na neho na hardu proste uz nema(smutne o5 let mladsi hrac), nesetkavaji se podpurne zkutecnosti co Nadal potreboval od 08-13.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:01Od: babolat.cz
řešil bych to, byla to ztráta času, i kdyby vyhrál Rafa. Nelíbi se mi ani Rafa jak hraje. Je to o ničem,
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:02Od: stefankelner Re: On
Však nevie pochopiť za akých podmienok hrali!
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:05Od: babolat.cz
ještě že to dokážeš od obrazovky poznat, blbe. Jsou to profici, za miliony dolarů si musí tímhle poradit.
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:06Od: babolat.cz
dělal jsi někdy v třineckých železárnách?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:12Od: stefankelner
V Podbrezová, ale Vás to riadne poznačílo! Neviete zniesť prácu, ani prehru!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:50Od: Krisboy
Ale jinak zápas bída. Proti Melbourne o 100% nižší kvalita od obou. (Viděl jsem jenom druhou půlku druhého setu)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:52Od: Ereinion
První set byl dost dobrej od obou...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:54Od: Krisboy
Však píšu, že jsem to neviděl, přišel jsem později. Chyb v tom závěru bylo nezvykle moc.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:54Od: stefankelner Re: ?
Viete aké tam boli podmienky?! Do 3:3 v kazdom sete kašli na to a potom si nič nedarovali..
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:50Od: PetaM
Boží :) Gratulace!!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:50Od: Mayo
GOAT podľa očakávania vyhral. AO, IW, Miami wow.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:50Od: UnrealTom
King Roger!!!!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:49Od: r176 :-)))
Nadal to zase neuhekal to mě mocinky mrzí :-))))))))))
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:49Od: Stan_Borowitz "Is this man
human anymore?"

Dobrá hláška na tennistv...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:48Od: Roger_Federer Forehend
Uz vysi..;)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:48Od: blixa
No prosím. GOAT v "suchým". A to bylo keců že to nedá fyzicky :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:48Od: Smazaný účet
Titul mohl mít gyros nebo berda.....
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:50Od: spaniel
Berdych? :D ty jsi komik.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:52Od: Kytka
Berdych na to prostě nemá hlavu. Tu mu už asi nikdo nespraví.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:48Od: Kytka
No Roger ho pěkně přejel. V každém setu break a stačilo.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:48Od: anajka peRFect
Skvelé, neuveriteľné!
Bravooo Roger!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:47Od: janek_da
vámos roger
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:44Od: stefankelner Tie podmienky
v Miami, to musí byť úžas! Tečie s nich, ako z prasaťa!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:43Od: Krisboy
Haha, to je prdel. Teď budou trollhand a komplex.cz dva roky žvanit o tom, že Goat vyhrál díky praseti :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:45Od: babolat.cz
Běž ji vylizat mirce, ritolizale
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:46Od: Smazaný účet
Kde je admin ?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:48Od: Roger_Federer
Neunasis?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:48Od: Krisboy Re: :DDDD
Udav se tou nenávistí a svejma komplexama :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:42Od: janek_da
pšššš
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:38Od: janek_da
přesně stejný výměnu jsem nakonec na voleji dneska zkazil. No jo, Maestro.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:37Od: Tuttovka
Rafa je teď asi lepší než Roger. Možná to bude muset jít přes tři sety :).
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:39Od: spaniel
Nevšiml jsem si...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:36Od: Roger_Federer Ten musi
Prijit breik Rafy..kvalita hry he hrozna.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:34Od: insanezy_
Fedex CS: 6:4 druhý set, kroužek
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:34Od: brixner Depá!
Já tomu říkám "Přidržet si!"
Blixa, všim sis, že tě píšu s velkým? Trochu úcty, pacholku, nebo prozvoním sousedku a v Miami se to začne srát, já když nefandim, GOATovo vejkon de dolů! Ale ne, seru na to, nasrat Magerku teda fakt nechci :_))
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:57Od: blixa
No to píšeš vlastně správně, protože je to jméno ;-) A b(B)rixner je co ?
[ Reagovat ]
02.04.2017 21:08Od: brixner
No jo, chybka při registru...Mé jméno je Jon Brixner, ale to už asi víš...Ale opravit to asi nejde, že?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:33Od: Mayo
Na Rafu sa prišiel pozrieť aj legendárny Ronaldo ako inak (:
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:30Od: spaniel
Federer - Berdych byl lepší zápas a Federer - Kyrgios bylo předčasné finále. Toto je errorfest.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:32Od: janek_da
jde o dost ...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:33Od: spaniel
Všiml sis jak Rafa odvrátil BP? ;)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:33Od: janek_da
poslechl turistu. jsemm jenom řval ne Feďu ať to hraje po lajně
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:35Od: spaniel
Jj nebo lob...nebo na Rafu. Jinak myslím že ty chyby způsobuje vlhkost, je 84%...divné odskoky, míče lítají pomalu, Rafa nemůže dát klasický topspin.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:40Od: janek_da
jo, není to upně nomání takové ultra chyby
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:29Od: janek_da
možná klíčový gem
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:27Od: spaniel
Kvalita tenisu v druhém setu velká bída. Oba kazí snadné returny jak na běžícím pásu.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:26Od: janek_da
roger di z rafy na bh dělá trhací kalendář. trvalo to, ale o to je to sladší.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:26Od: babolat.cz SOS
Vrat se Novaku!! Vše odpuštěno..
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:36Od: brixner
huš...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:26Od: Mayo
Bykova šanca je jedine cez tajbrejk.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:24Od: Mayo
Vamos kulturista.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:23Od: Mayo
Až teraz som zapol tenis, zabudol som nato ako inak
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:21Od: insanezy_
Rogiho druhej set už kroužkuju
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:20Od: janek_da
ovšem teď Rafu Forehand moc nepodržel. Tak snad zítra v diskuzi.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:17Od: Smazaný účet
Měl tam být Berdych a byla by zábava ten by údržbu nehrál
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:17Od: babolat.cz
Sestrelte ten spanieluv dron...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:20Od: spaniel
Zoufalství z tebe přímo sálá :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:16Od: Smazaný účet
U rafy je vše normální i vytahování trenek z dupky:-):-)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:14Od: babolat.cz Boring....
Tak jestli je tohle tenis budoucnosti, tak jako sorry, ale.... Kyrgios je pako, ale aspoň hraje tenis. Ten fedexuv udržovací tenis je úplně na hov.No.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:16Od: Smazaný účet
Doufám že si to uzivas , frustrate :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:16Od: spaniel
Udržovací? To jsi jelito. V každém zápase má víc winnerů než soupeř. Ale co od tebe čekat, aspoň že rozeznáš kdo je kdo.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:18Od: lexikon
Tohle jsou opravdu už jen výkřiky do tmy :)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:19Od: babolat.cz
No to jo. Těch wineru tedy je. Nový rekord. Už si to píšete do statistik?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:20Od: lexikon
Tak když se Rafa vyhazuje sám tak co má dělat?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:20Od: Smazaný účet
???? bych tu napral tech otaznik vic...nechapu.
Jaky udrzovaci tenis.???? Prevysuje vsechny hlavne tim, jak si hraje s delkou uderu. Podle mne dost neskutecne!!! timhle ted dost prevysuje ostatni...kteri nejsou casto neceho podobneho schopni...ano, najdou si nejakou dobrou delku uderu, ale nejsou schopni ji menit dle potreby a soupere. V tom je ted Fedex absolutne top. Kde teda vidis tu udrzbu???
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:21Od: spaniel
On je úplný mimoň. A Jíra expert je ještě větší trdlo.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:24Od: babolat.cz
Ty jeho mody. Zapnout jen když hoří, jinak nuda. Jak nějaký android. A teď ještě do toho Justin Bieber. Ty voe zlaté derby Slavia Sparta.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:36Od: Smazaný účet
No ja tedy na fotbal nejsem...
...pro me nuda, ale ok, nekoho to trebas bavi... Tenis Fedexe je podle mne ted dost top. Ne zeby nebyl i pred tim dobry. me proste fascinuje jeho kontrola delky uderu. Hlavne proti Nickovi...pro me jako nadsence tenisu zazitek. Da to na tecko, potom jebne na zadni, posle mu to crossem a vycisti po lajne... jedna z desitek kombinaci, kterou dokaze ted vymyslet, mixuje to neskutecne...a abys byl tak kreativni, tak prave potrebujes dobre kontrolovat tu delku uderu, nejen plus minus misto do stran kde to svihnout...jako udrzbu to nevidim, to by ho Kyrgios vymetl...
Muze ho nesnaset, nadavat na neho, ze to je silenec, ale dost blbost podle mne psat, ze hraje udrzbu:)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:40Od: babolat.cz
Ano. Délky úderu jsou geniální. Nemám důvod ho nesnaset. Je asi nejlepší tenista. Ale dnes je to hrůza.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:45Od: Smazaný účet
Tak hruza je to z obou stran bych rekl...a Fedexovi to dnes zatim proste staci.
Ale mozna nejsem objektivni. Dost jsem se premlsal tim soubojem Kyrgios x Fedex...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:14Od: janek_da
btw: kolik už dal Raf těch stopbollů?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:14Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:13Od: Smazaný účet
Pánové a dámy nebuďte vulgární...
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:14Od: lexikon
šukat neni vulgární slovo
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:13Od: janek_da
to je normální ,že má Rafa po svém winneru takový ublížený výraz?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:11Od: insanezy_
Rogi vsazen na druhej set za 10000 ez money :))
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:07Od: Smazaný účet
Super Maestro, ještě jeden!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:06Od: Smazaný účet
Kdyby berdulin neměl labilní hlavičku tak Rogerovci by neměli co řešit....
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:07Od: lexikon
kdyby tví rodiče tak často nešukaly tak by tu bylo o dva příspěvky mín
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:09Od: spaniel
:D nech experta.
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:10Od: Smazaný účet
Co když je ze zkumavky?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:11Od: lexikon
Pak by to hodně vysvětlovalo
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:14Od: PetaM
I do té zkumavky musel někdo ejakulovat. A spermie pak musely oplodnit vajíčko. Takže bylo stále potřeba dvou lidí ... ;) Technicky vzato bylo potřeba mnohem více lidí. Doktora a tak ;)
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:14Od: Smazaný účet
Aha, takže trojka?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:15Od: Smazaný účet
To je ale pak těžký určit otce. Hm byl to Karel nebo David? Hm David má víc peněz tak bude otcem
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:07Od: lexikon
kdyby tví rodiče tak často nešukaly tak by tu bylo o dva příspěvky mín
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:07Od: Smazaný účet
Další frustrat v akci :))
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:03Od: vrabejka
VAMOS Rafa
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:06Od: Smazaný účet
Daří se? :D
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:56Od: janek_da
pšššš.
Hlavně nezakřiknout
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:58Od: a.magerova Re: ;-)
Tak tak....
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:52Od: mahycek
PROSÍM O STREAM NA Fed- Nadal. Děkuji, ten, videostrea se začal sekat.
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:59Od: spaniel
Neumíš číst nebo jsi jen líný jak veš?
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:02Od: janek_da
to je mahycek, ty pako.
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:59Od: horska.kraslice
Zkus tohle
http://live.robinwidget.org/streamvideo8/zverev-or-kyrgios-vs-federer-atp-miami-live-stream-170453.html
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:05Od: Bolomsson
http://www.sport365.live/en/player/58e0a494716b3738547959/4/1032/58e135d744b87/RogerFederer-RafaelNadal/768/432
[ Reagovat ]
02.04.2017 20:06Od: miledus
http://roguesportz.blogspot.cz/p/skysports-3.html
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:51Od: Tuttovka
Roger musí mnohem víc bojovat a asi už toho má docela dost :). Snad to doklepne, ale myslím si, že to Rafa uběhá :).
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:36Od: Smazaný účet Rafa Federer
Stream?má někdo?
[ Reagovat ]
02.04.2017 19:37Od: Smazaný účet
http://roguesportz.blogspot.cz/p/skysports-3.html
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist