Halepová jde na operaci nosu, ve Fed Cupu proti Češkám nenastoupí

24. 1. 2016, 11:04
Aktuality 239
Šance českých tenistek na postup do semifinále Fed Cupu přes Rumunky výrazně vzrostly. Proti obhájkyním titulu 6. a 7. února v Kluži nenastoupí světová dvojka Simona Halepová, která je jasnou jedničkou týmu. Předloňská finalistka Roland Garros dnes na facebooku oznámila, že jde na operaci nosu, která ji má zbavit opakujících se infekcí.
Profily hráčů
Simona Halepová

Halepovou před sezonou trápila bolavá achillovka a na Australian Open vypadla nečekaně už v druhém kole se 133. hráčkou žebříčku Čang Šuaj z Číny. Dnes uvedla, že ji v posledních šesti týdnech sužovaly infekce v břiše, nosu a uchu. "Nemohla jsme pořádně trénovat, byla jsem v podstatě pořád na antibiotikách," uvedla Halepová.

Po startu na Australian Open v Melbourne se její stav ještě zhoršil. "Na doporučení lékařů se v týdnu podrobím operaci nosu. Bylo mi řečeno, že to je nejlepší řešení a je velmi pravděpodobné, že bude úspěšné," napsala čtyřiadvacetiletá rodačka z Konstanty.

Vítězka jedenácti turnajů WTA se kromě Fed Cupu nepředstaví v únoru ani na velkých turnajích v Dubaji a Dauhá. "Doufám, že se zotavím natolik, abych mohla (v březnu) obhajovat svůj titul v Indian Wells, ale nebudu spěchat a vrátím se, až budu úplně zdravá," uvedla Halepová, jež plánuje, že do Kluže pojede své reprezentační kolegyně alespoň podpořit.

Rumunský tým by při absenci největší hvězdy měl spoléhat na trio Irina-Camelia Beguová (31. v žebříčku WTA), Monica Niculescuová (40.) a Alexandra Dulgheruová (61.).

Český kapitán Petr Pála oznámí nominaci v úterý. V týmu by neměla chybět světová šestka Petra Kvitová, jež po nečekaném vyřazení v 2. kole v Melbourne uvedla, že s utkáním v Kluži počítá.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

239
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100036504

Myslim, že dobré pro obě Terezky.
Reagovat
smazaný uživatel
nám pribudla ďalšia svetová jednotka.
Prišiel som na to až teraz
Reagovat
smazaný uživatel
A asi je to prvý krát, keď je jednotkou členka tenisovej siene slávy.
To by mohol byť tiež nejaký námet na článok, keďže sa to týka Slovenska aj Česka.
Reagovat
smazaný uživatel
prosim clanek a rozhovor! :-)
Reagovat
marekv
Tak takhle ne ! Takhle ne ! Na články tu máme pro jiný ITFkářky !
To bys nám tu rozvracel pořádky !
Reagovat
smazaný uživatel
;)))
Ale jinak celkem slusna diskuse k Simone;) Jen me tu chybi, jak uz je tu to znamkovani....zebricek z biatlonu pro doplneni, potom zebricek z behu na lyzich, dale zebr z ctyrbobu, a tam pozooor... tam mame uspechy, takove pekne prvni vlastovky;) Jeste ze skoku na lyzich bych zebr bral a tam i znamovani...nebot tam znamkovani je pochopitelne samozrejmosti.;)

Takze ten clanek s Maruskou bych take bral, pripadne i rozhovor, abych si mohl dat brazilskou kavu, nez se nam tady cela ta situace kolem znamkovani vyjasni.
Ja rikam skoky na lyzich znamovat, ale neprehanet;)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) na osvezujici vliv brazilske kavy jsem docista pozapo... ale myslim, ze bych (nez se vyjasni a zodpovedne vytvori zebricky a uzavre klasifikace) unesla i irskou.. ;-)
Reagovat
janek_da
po irské ... whisce se všechno vyjasní tak nějak automaticky
Reagovat
marekv
Jinak luxusni tragikomedie je i turnaj ve Wesley Chapel, kdy čtvrtfinalistka ma clanek hnedle po vyrazeni a finalstka ani expresku tri hodiny po finale :-)
Reagovat
Frick
Bára Štefková, když vyhrála 25k v Uzbekistánu, tak se taky nedočkala ani expresky.

Omluvou budiž to, že to bylo v sobotu 6.6.2015
Reagovat
marekv
Taky dobry, jen nechapu ten datum 6.6.
Reagovat
smazaný uživatel
Většina lidí si pod Dnem D (6.6.) vybaví Normandii, Fricek Lucku :-D
Reagovat
skott
Článek by měla mít hlavně vítězka a ne finalistka.
Reagovat
Lunej..
http://www.imagehosting.cz/?v=smchogo.jpg
Reagovat
Frick
Doudfám, že byla/jsi/budeš stejně nekompromisní i ve věci blitek od Fandiny.
Reagovat
Frick
V opačnym případě jdi tam, kam slunce nesvítí.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Fandina
Buď tak laskav a neber si moje jméno do úst. Opravdu o to nestojím.
Reagovat
Frick
O co ti jde?

tak jo, super. Druhý kolo. FANATASTICKÝ ÚSPĚCH.

PETRA 1* (10/10)!!!
Reagovat
EllNino
přidávám se, ale těšil jsem se, že sem dáš jeho fotku :D :D
Reagovat
Frick
Jakože že jsem si dovolil shrnout výsledky našich holek za poslední týden.

Jaká to drzost.
Reagovat
EllNino
no "shrnout", když si půlku ani neviděl, vaříš z vody podle tabulek, tomu teda říkám shrnutí :D
Reagovat
sprchon
Tvůj výplod jsem tentokrát ani neviděl, ale taky souhlasím s Lunej.
Reagovat
Frick
1) Petra Kvitová
GS 2000 Australian Open R64, 70 b.

Bohužel, Petra předvedla další ze svých GS výbuchů. Více k tomu asi není co dodat.

ZNÁMKA: 4- (2/10)

2) Karolína Plíšková
GS 2000 Australian Open R32, 130 b.

Historie se opakovala téměř do puntíku a Kája bohužel stále čeká na prolomení bariéry 3. kola. Navíc ani ta cesta mezi 32 nejlepších nebyla bůh ví jaká, snad vyjma druhého setu s Julií.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

3) Barbora Strýcová
GS 2000 Australian Open R16, 210 b.

Co Bára předváděla v 1. týdnu AO je neskutečné. Nezbývá než smeknout. Jsem rád, že konečně mohu dát tuto známku.

ZNÁMKA: 1 (9/10)

4) Lucie Hradecká
GS 2000 Australian Open R128, 10 b.

Ač Lucka šla do zápasu jako jasná ousiderka, tak s Dašou srdnatě bojovala. Neskutečná škoda těch nevyužitých break-ballů. Žel, i tato neschopnost prolomení servisu soupeřky jí stojí lepší hodnocení.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

5) Denisa Allertová
GS 2000 Australian Open R32, 130 b.

Konečně to na pátý pokus vyšlo a Denča prolomilo to porklaté druhé kolo, navíc si připsala již druhý skalp nebezpečné Sabine. R16 bohužel bylo daleko, škoda toho stehna. I tak - Denča mi určitě udělala radost.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

6) Kateřina Siniaková
GS 2000 Australian Open R128, 10 b.

Los na první pohled vypadal hodně těžce, avšak Timea se nyní netěší kdoví jaké formě (což dokázala hned v R64). Nad vcelku kontrolovanou výhru nad Katkou to ovšem i tak stačilo...

ZNÁMKA: 3- (4/10)

7) Klára Koukalová
GS 2000 Australian Open R128, 10 b

Klára sice dostala kvalifikantku, žádný schůdný los ovšem Gibbsová nebyla a více než jeden set Kláře nepovolila.

ZNÁMKA: 3- (4/10)
Reagovat
Frick
8) Kristýna Plíšková
GS 2000 Australian Open R64, 70 b

Co k tomu říct? Výhra nad Samičkou byla super, ale co bylo v dalším kole, na to se těžce vzpomíná. Bohužel, za labilitu strhávám.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

9) Petra Cetkovská
GS 2000 Australian Open R128, 10 b

Bohužel, k Petře nebyl los přívětivý a (na rozdíl od Denisy) na Sabinu nestačila. Žádný splachovák to ale určitě nebyl, což je rozhodně pozitivní stránka věci. Snad se Petra bude letos těšit aspoň trochu dobrému zdraví.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

10) Jesika Malečková
ITF 50 Wesley Chapel F, 30 b.

Tak nevím, jak k tomu přistoupit. Postup do finále určitě úspěch, bez problémů zvládla i dva zápasy, do nichž šla jako outsiderka, ale v tom finále to byl debakl. Akceptuju myšlenku, že Keninová je talent, ale i tak... 2:6 2:6... To je nějak moc. :-(

ZNÁMKA: 2- (6/10)

11) Nicole Vaidišová
ITF 50 Wesley Chapel ČF, 9 b.

Nicole zvládla první turnaj sezóny o dost lépe než loni, kdy na stejné kategorii vyřachla v Q1. I tak samozřejmě není ČF na žádný jásot.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

12) Karolína Muchová
ITF 50 Guaruja ČF, 9 b.

Méně známá "Kája" došla na exotické brazilské štaci do ČF, když cestou do něj schytavala i rozdala po jednom kanárku. Škoda, že ve ČF neudržela náskok 4:3 s brejkem ve 3. sadě. I tak to ale myslím nebyl špatný výsledek.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

13) Marie Bouzková
ITF 12 Petit Bourge W, 12 b.

Maruška přinesla českému ženskému tenisu první letošní titul, otázkou samozřejmě je, zda je na 10.000 "správně" a neměla by hrát turnaje vyšší. Proto i přes vavřín nemůže být moje hodnocení úplně vysoké...

ZNÁMKA: 2 (7/10)

14) Markéta Vondroušová
ITF 50 Wesley Chapel Q W + R32, 1 b.

Markéta opět prošla kvaldou, bohužel jí ale opět nepřál los, když nafasovala turnajovou jedničku. I přes to byla výhra na dosah, když Markéta zahodila vedení 5:2 ve druhé sadě. Škoda.

ZNÁMKA: 3 (5/10)
Reagovat
misa
To jako všechny sleduješ?
Reagovat
Frick
Jasně, lítám všade možně - Guadeloupe, Brazílie, Florida :o)
Reagovat
bIbec
nezabere to čas, sledování výsledků našich hráček. Prostě jukneš a hotovo. Taky mě to celkem zajímá, abych pravdu řek.
Reagovat
misa
K objektivnímu známkování je nutné vidět všechny zápasy.
Reagovat
bIbec
ale tak víš jak. Nechme fricka ať si hodnotí na základě těch výsledků :-) Když ho to baví a má tu potřebu to sem dát, tak proč ne.
Reagovat
Frick
To rozhodně.

Však je to jen čistě subjektivní.
Reagovat
VlS
Fricku, ty si fakt troufáš takhle známkovat hráčky, aniž bys viděl zápasy? Nejseš kantor?
Reagovat
Frick
To by mi nepomohlo, dyť víš, že tomu nerozumim.

Jsou to spíše moje osobní dojmy.
Reagovat
FulnekUltras
Za mě jo - místy je to celkem zajímavé a často odkrývá i některé netušené ;) souvislosti.
Reagovat
smazaný uživatel
1) jistěže je co dodat a to dost podstatného - výpadek v přípravě kvůli nemoci. Ale ty prostě do tý Petry budeš a budeš a budeš rejt.
Reagovat
Frick
Už jí bylo dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale neměla natrénováno tak, jak by potřebovala. Sama říkala, že stoprocentně připravená nebyla.
Reagovat
Frick
Taky nehrála se Serenou.
Reagovat
smazaný uživatel
A? Dasha hrála hodně slušný tenis, navíc takový, který Petře maximálně nevyhovuje.
Reagovat
Frick
tak jakou známku bys jí dal ty?
Reagovat
smazaný uživatel
Stejnou jako Káje. Podle mě jsou obě na čtyřku, když už to chceš takhle hodnotit. Víc mě naštval ten "výbuch". Petra hrála blbě, to jako jo, ale naproti byla nažhavená domácí hráčka, která ji k těm chybám dost nutila.
Reagovat
Frick
Kája aspoň udělala to třetí kolo.

Navíc je Petra lepší hráčkou.

Hlavně na GS!
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je sice lepší hráčkou, ale byla po nemoci, Kája byla zdravá. Navíc si Kája klasicky na první těžší soupeřce vylámala zuby.
Reagovat
Frick
Zato Petra k ní ani nestačila dojít :-D
Reagovat
marekv
Tu Petru bych neznamkoval, mononukleoza, nejaky vir ( a nebo spis zase mono)...ja se spis obavam, aby nebyla mimo soutez jaksi podstatne dele.
Jesice odebrat minimalne to minus. Bellis se neporazi kazdy den. Velky uspech, prestoze finale nedopadlo uplne dobre.
Reagovat
Frick
Kdyby to projela ve třech setech nebo 6:7 4:6, ale 2x o double break, to je zu viel.
Reagovat
smazaný uživatel
Až na to, že to ani v jednom setu o double break nebylo.
Reagovat
Frick
píšu o Jesice
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, moje chyba.
Reagovat
smazaný uživatel
Chybí tam hodnocení Lucky :-)
Reagovat
Frick
Za těch 2+3 na stojce 4-
Reagovat
smazaný uživatel
A běh? 1-
Reagovat
Frick
Jo takhle

Za záchranu Edy 1
Reagovat
smazaný uživatel
takže nejdřív divadlo, pak kynologie, pak dlouho nic a nakonec ? tenis...
tvý palce jsou směšný
Reagovat
blixa
Moment, kynologie ? Něco mi uniká ? :-o
Reagovat
Frick
Ty nečteš Lucčin Fejsbůk?

Njn, to je ta stará generace.
Reagovat
blixa
Na něj nekoukám, ale mám ho ve sledování. Je myšlen ten pejsánek co se ho ujali ? Ale co to má společného s kynologií ?
Reagovat
VlS
Patrně o chlup víc než s gynekologií, ale se známkovánim v tenisu je to ba stejno.
Reagovat
smazaný uživatel
:-D asi tak
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně aby Eda nepřerostl :-) - https://www.youtube.com/watch?v=GjqtwNUE148
Reagovat
blixa
Šmarjá, on někdo s mastifem dělá agility :D :D
Reagovat
Frick
Hlavně, jestli tam pak ty jezevčíky nesežral.
Reagovat
smazaný uživatel
Osobně jsem zažil šikovný ridgebacky nebo briarda. Ale ten mastif je úlet. Myslím, že má i nižší skočky.
Reagovat
FulnekUltras
vem si kočičku !!!!! ;)
Reagovat
VlS
No, tak Eda rozhodně není štěňátko, podívej se mu na tlapky. To je dospělej ( nebo skoro dospělej) pes a už nijak dramaticky nevyroste, jestli vůbec. Takže mastifem bych se fakt neděsil.
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se psy mám zkušenosti jako jabadu s posilováním. Ale díky za poučení.
Reagovat
misa
v žebříčku lepší než jakákoliv Češka. Čeho jsem se to dožil? Tak to vypadá, že budeme mít v top 10 jedinou hráčku, a to Petru na 10. místě :-(
Reagovat
smazaný uživatel
pokrok nezastavíš
Reagovat
smazaný uživatel
Klid, Karlu vyndá Aga a Karla toho pak obhajuje poměrně mraky v té první polovině roku, takže podle mého za chvíli půjde zpátky za Petru. Petra si tu srač... ty zažívací problémy bohužel vybrala do jednoho z mála období, kdy obhajovala nějaké větší body. Teď bude mít až do Madridu klid.

Nicméně to opět jenom potvrzuje, že žebříček je k smíchu, protože Karla nemá za posledních 12 měsíců lepší výsledky než Petra ani omylem.
Reagovat
misa
Petře hrozí, že poprvé od září 2013 vypadne z top 10, má tituly z Madridu a New Havenu, finále TM, čtvrtfinále US Open ... škoda, že měla tolik výpadků (ale hodně ji ovlivnily nemoci). Ale jak píšeš, teď dlouho skoro nic neobhajuje.
Reagovat
bIbec
tak tam je to hlavně o tom, že Kvítko může dostat na grand slamu elitní hráčku už do 4.kola. Což zase není takovej problém, páč u ní je to 4. kolo stejnak úspěch. Vo nic nejde. První stejnak nebude a když nejde o první místo, tak jde o houno.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaprvé je GS daleko, tím bych se teď vůbec nezaobíral, zadruhé u Petry je celkem jedno, koho do jakého kola dostane, ona je schopná z adeptky na zisk GS udělat amatérku stejně dobře jako z amatérky adeptku na zisk GS :-), čili tohle je něco, co má význam spíš u Káji.
Reagovat
bIbec
no však říkám, že de o houno.
Reagovat
Frick
A kdy jako? Na GS neporazila hráčku TOP 10 od finále Wimbledonu 2011...

Džený skutečně kandidátka na GS nebyla.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy? Když jí to jde. Což naštěstí bývá relativně často.

Na poznámku o tom, že od roku 2011 neporazila hráčku top 10, se dá reagovat pouze slovy - a co má k***a bejt?!
Reagovat
smazaný uživatel
No dlouho... on je to od teď nějaký pátý-šestý turnaj v pořadí, podle toho, jestli Petra tu Dubaj vynechá nebo ne, přičemž v IW a Miami se od ní žádné bodové žně asi čekat nedají. Ale fakt je že po Madridu má relativní klid až do New Haven.
Jinak loňskou sezonu Petra vzhledem ke zdravotním problémům zvládla se ctí. Blbej je spíš start téhle sezony, kdyby v té Austrálii uhrála alespoň něco, hned by to bylo veselejší, takhle vpodstatě všechny loňské body odepsala, a že jich nebylo úplně málo. Nezbývá než doufat, že si ty zdravotní trable na nějakou dobu vybrala.
Reagovat
FulnekUltras
A já bych právě letos viděl ty dva "nešťastné" americké turnaje pro Petru pozitivně. Jede tam od totální nuly, takže může jen získat. Už loni navíc předvedla, že si mapu svých úspěšných míst pořád ještě dokáže celkem překvapivě doplňovat...
Reagovat
smazaný uživatel
Já v to pevně doufám, ale snažím se být realista. Tamní podmínky jí zkrátka nesedí.
Reagovat
FulnekUltras
Počasí se může zbláznit, což nakonec vidíme i teď v Austrálii... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Počasí snad, ale že by se zbláznili organizátoři a místo toho lepidla tam udělali nějaké normální povrchy, to nepředpokládám. :-)
Reagovat
FulnekUltras
Hlavně když to bude lepit Peťuli... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad ano. :-)
Reagovat
FulnekUltras
Teď Peťa potřebuje - koneckonců i na rozdíl od loňska touhle dobou - trochu systematicky potrénovat, dát se zas do určité aspoň standartní latě, a ono to pak nějaké ovoce přinést musí...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě. Na druhou stranu ona je takový unikát, že lze jen těžko říct, co u ní znamená "systematicky." :-)
Reagovat
FulnekUltras
aspoň měsíc v kuse? ;) plus zápasy na FC a v Arábii, kde ostatně taky není bez šance - vždyť v Dubaji (pokud tam nakonec bude hrát) pobývá poslední dobou skoro pravidelně nejmíň dvakrát do roka...
Reagovat
smazaný uživatel
No tak snad to klapne ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Jeden z těch čtyř turnajů by bohatě stačil... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Kéž by ;-)
Reagovat
misa
Petra zase předvede výsledek, který jí pomůže pořádně proniknout do desítky, ale Lucka se za pár měsíců může hodně propadnout. Trochu paradox, když má plnit povinnosti hráčky top 10.
Reagovat
smazaný uživatel
No já doufám, že předvede. :-) A doufám, že i Lucka něco pořádnýho předvede.
Jinak WTA je plná paradoxů, to už bys měl vědět. :-)
Reagovat
misa
Doufám, že Lucka jako "hráčka top 10" bude mít možnost se přihlásit na každý turnaj, i když by jí to žebříček třeba neumožňoval. Nebo je možné, že má všechny turnaje, které by chtěla do konce roku hrát, už přihlášené? Řeším teď dalekou budoucnost, když se ani neví, kdy se vrátí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to přesně je nevím, ale nějaký plán turnajů musí myslím odevzdávat už na začátku sezony.
Reagovat
LukasH
Mne je dost jedno, kolikata Petra bude, ale bylo by dobry udelat do konce kariery jeste nejakej posun. Fakt. Turnaju uz vyhrala hodne, Wimbledony...ale ty GS, to je vazne hruza hruzouci. Rikam to spis proto, ze je mi z toho smutno, jak uz 4 rokem nepredstavuje zadnou konkurenci top hrackam a jenom v par pripadech to nebyla jeji vina. Vim, ze ji tam zrejme svazuje tlak, ale ten bohuzel nepomiji uz leta. Petra je v tomhle opravdu velika vyjimka, ktera nezapada do zadny kategorie...
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom si dovolím připomenout, že všechny ty top hráčky, kterým Petra takzvaně nekonkuruje, mají za posledních pět let po dvou vyhraných GS, stejně jako Petra. Jedinou výjimkou je Serena, která je ovšem kategorie sama pro sebe.
Reagovat
LukasH
Ale prece vis, jak to myslim. Stabilne vyhrava turnaje kazdej rok, takhle to opravdu moc hracek nema a GS. To, ze je to uspech velikej, to je prece neoddiskutovatelny. Tim slovem konkurence jsem myslel, ze proste pro top hracky nepredstavuje prekazku v zaverecnych kolech GS, protoze te tam nedostava. Vem si, kolik vyhrala Serena GS a Petra tam s ni naposled hrala v roce 2012. S Marii taky. Proste kdyz vidim, ktery hracky se dostavaji do 4 kol a QF a jak s nima Serena zameta, tak mi to prijde skoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to taky přijde škoda. Ale s tím se musí nějak poprat sama.
Reagovat
LukasH
Nezbyva nez doufat.:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. :-)
Reagovat
FulnekUltras
No snad máme ještě čtyři roky před sebou a dobře vycvičené trpělivosti neúrekom... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já doufám, že víc než čtyři roky :-)
Reagovat
FulnekUltras
nejmíň čtyři, no...ale i to je pro mě docela dost... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě ne, já chci víc :-)
Reagovat
misa
Petra by si možná měla upravit program tak, aby se mohla plně připravit na grandslamy. Třeba Šenžen a Sydney mi nepřišla jako nejvhodnější kombinace (Činu měla asi podepsanou, takže musela). Není náhoda, že ta absolutní špička snad nikdy týden před gs. nehraje. To by ale Petra přišla o NH :)

Příští grandslam je FO, tam zase přijede s nechutí k antuce, takže asi nic světoborného nejde čekat. V řadě zápasů Petra propadne nechuti, když se jí v průběhu zápasu přestane dařit, to se třeba u Marie nevidí. Zápasové krize se musí přebojovat!

A pak její neustálé zdravotní problémy. Je to s ní těžké... Ve Wimbledonu bude mít určitě ještě pár šancí.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ono se řekne upravit, ale ono těch možností úprav zas tolik není..
Reagovat
Frick
I ona si bohužel vylámala zuby na Keninový, která jí napráskala 6:2 6:2 :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Její odstoupení z FC šanci Češek na postup výrazně zvětšuje, i tak se dá ale čekat, že to před bouřlivým domácím publikem nebude jednoduchá práce, ostatní Rumunky sice bůhví jak hvězdná jména nemají, ale dovedou být zatraceně nepříjemné. Rozhodně není na místě lehkovážný přístup typu "Petra by měla dostat volno" nebo "Kája s Bárou si vystačí samy". Zvlášť když Petra jako jediná zatím účast víceméně potvrdila.
Reagovat
Jan
Když přijedou v sestavě, v jaké vyhrály finále, mohlo a mělo by to stačit. Max. Allertová místo Šafářové, když ta nebude moct.
Reagovat
smazaný uživatel
Šafi má pokud vím první trénink naplánovaný na únor, takže ta je asi mimo. Jinak souhlas.
Reagovat
Frick
Tak je fakt, že to rozhodně bude těžší práce než loni v Kanadě bez Jůžiny.

No, možná i kdyby tehdy hrála. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Loni z těch Kanaďanek ani jedna nebyla ve stovce, pokud se nepletu, navíc jedna z nich byla věkem skoro juniorka a druhá spíš deblistka než singlistka. To s Rumunkama vůbec nemůžeš srovnávat..
Reagovat
skott
Na Floridě a znovu zelené antuce pokračuje v comebacku Laura Robson. Tentokrát má výrazně snazší soupeřku než minulý týden mladou domácí Ingrid Neel. Pokud by ale nevyhrála ani tentokrát, už by to bylo opravdu špatné.
Zajímavé nicméně je, že kdyby namísto Sunrise zvolila havajskou ¨padesátku¨ na Maui, dostala by se rovnou do hlavní soutěže. Takto na ¨pětadvacítce¨ musí projít nejprve kvalifikací.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky za info!
Reagovat
bIbec
Marie Bouzková nevyhrála čtvrtý turnaj, ale pátý. Už v roce 2014 jeden vyhrála.
Reagovat
fretek
včera vyhrála ve finále turnaje na Guadelupe
Reagovat
marekv
Kvitová (je-li teda zdravotně fit), Kája, a ta Bára je prostě rozjetá, hodí se i do debla. Kdo čtvrtý, tak to je loterie. Asi ta Denisa, ale do skutečný hry by stejně asi nevstoupila...pokud by ale nebyla Petra, tak Kája s Bárou singly a dost možny, že i pak debla. Ale zas, ten jim jde :-)
Reagovat
smazaný uživatel
proč nejel Moravec? koukám na to bez zvuku v Malajsii a vidím Soukupa?!
Reagovat
George_Renel
Nechali ho vyvětrat si hlavu.
Reagovat
smazaný uživatel
asi zlobil nebo chtěl domů za synem a trucoval
Reagovat
George_Renel
Ne, ne. Jednak má dcerušku a pak se prostě domluvili, že se mu nedařilo, tak ho nechali odpočinout.
Reagovat
smazaný uživatel
To mi připadá jako Holanďani ve fotbale,když nechají odpočívat Van Persieho nebo Nistelroye(na MS)
Reagovat
George_Renel
Proč? Vždyť mu to může pomoci.
Reagovat
smazaný uživatel
kousnout se jen 1 den navíc? Štafeta je docela prestižní,ale zas z toho nechci dělat vědu
Reagovat
George_Renel
Já to myslím tak, že kdyby pokračoval ve stejném prostředí v té mizérii, tak by ho to mohlo ještě více zdeptat.
Reagovat
Frick
https://pbs.twimg.com/media/CZfdLUNWwAAOVBP.jpg:large
Reagovat
EllNino
ty jsi hroznej provokatér :) V Monaku Lucka byla nedávno na divadle, viděls ? :)
Reagovat
Frick
Lucka se zdržuje v ČR za účelem léčby.
Reagovat
George_Renel
Kdyby před pár měsíci necourala po Řecku, možná teď nemusela být doma.....
Reagovat
milik254
Jo, mohla se chystat na čtvrtfinálový mač coby nová česká jednička :)
Reagovat
Frick
Kdo ví, z čeho to má.

Snad ne z vášnivé noci s vyvinutým imigrantem.
Reagovat
FulnekUltras
Nemaluj přivandrovalce na zeď... ;)

https://www.facebook.com/1489820907984407/videos/vb.1489820907984407/1515085602124604/?type=2&theater
Reagovat
blixa
Sv. Petr sněží radostí nad rozumně ušetřenými daněmi ;-) :D
Reagovat
EllNino
https://www.instagram.com/p/BA4OZrlSe5N/

máš pravdu, fakt nasněžilo v Monaku, i u Káji :)
Reagovat
Frick
Hm, to spíš nasněžilo během léta v Austrálii.

To počasí se už fakt pomátlo.
Reagovat
EllNino
jo tvl u Týny :D
Reagovat
Frick
ta zatím není tak dobrá na to, aby jí Černošuk poslal do vyhnanství...
Reagovat
marekv
Tyhle projevy duševních onemocnění bývají různé, od tragedií ke komediím, člověk se aspoň zasměje :-)
Reagovat
Frick
Co šoupnout Lucku hned na první úsek? Třeba to bude vůbec nejlepší pro ni...
Reagovat
EllNino
neřeš to
Reagovat
Frick
Přišel o týden později než loni a je za ně 31,16666x méně bodů, ale co už.

Gratulace Maruně do trópů.

https://www.facebook.com/MarieBouzkovaOfficial/photos/a.140627572771304.31109.134319716735423/553359331498124/?type=3&theater
Reagovat
smazaný uživatel
Zajimalo by me jak dlouho bude jezdit po desitkach :-)
Reagovat
Frick
Njn, ale ty body má. Markéta má prd :-(
Reagovat
Frick
Do zámoří nepoletí. Místo ní Jislová.

Tak nevim, co s tou štafetou.

Tak snad nějak tu Lucku přesvědčit k tomu, aby před střelbala (hlavně tou druhou) co nejvíce zpomalila....
Reagovat
smazaný uživatel
Je to trochu risk mít pro štafetu na MS jen jednu variantu, která navíc v sezóně pravidelně selhává.
Reagovat
blixa
Dvě šestý a jedno druhé místo není žádné selhání.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nemyslím umístění, ale ta trestná kola.
Reagovat
Frick
Je to osobní selhání Lucky.

Jsou tam tři náhradní patrony. Dost na to, aby na případ, kdy nestačí, se to bralo jako selhání, kracch na střelecké položce.

Navíc to Lucce ani zas tak dobře neběželo. Myslel jsem si, že se po tý 2. střelbě aspoň do toho zakousne a něco ukrojí á-la Gössner (teď to myslim obecně). Ale ani to ne :-(
Reagovat
blixa
Bože ty seš zcela dokonalej blb ! :D Fakt nemáš chybu ;-)
Reagovat
Frick
Trestný kolo prostě na štafetě bejt nemá. S tim se nedá nesouhlasit.
Reagovat
EllNino
trestný kolo prostě ve štafetě bejt může, protože to dobíjení úplně rozhodí ten stereotyp, začnou se klepat nohy, začne mu to v hlavě šrotovat a je to v p*deli ...ale proč ti to říkám, když ty jedeš čistě na teoretický tabulkový rovině, ve všem
Reagovat
Frick
Ok, jedno za tři závody, dejme tomu. To měla Eva.

Lucka jich nasbírala 5 za tři závody....
Reagovat
EllNino
nojono, prostě si nevěří na tu stojku, to se nedá nic dělat, cítí tlak
Reagovat
Frick
Pak ale nemá co dělat ve štafetě.
Reagovat
EllNino
proč, i s ní byly druhé a lepší nemáme, nevím, koho tam chceš dát, když Jitka nejede
Reagovat
Frick
No, Jitku, no.

Tak by tam (v Anterselvě) byla místo Tomešový, nic by se nestalo.
Reagovat
blixa
Jitku. Jitka tam nechá v ležce dvě, ve stojce jednu, poběží o 20 s. pomaleji a máš to těch 50 s, co ztratila Lucka. To je fakt výhra. Navíc s tím, že její perspektiva není kdoví co. Hele, ti kluci co to tam vedou tomu na rozdíl od tebe fakt rozumí, matýsku ;-)
Reagovat
VlS
Fricku, a teď si
a)děláš srandu,
b) je ti smutno a potřebuješ vyprovokovat debatu
c) měl jsi úraz hlavy a ještě se to nedohojilo
d) fakt jsi takový pako

Co je správně?
Reagovat
Frick
Ježiš Marja - co je tak zcestnýho na tom zase zkusit jiný složení? Navíc to, co se loni tak osvědčilo.
Reagovat
VlS
A ty si myslíš, že máš lepší informace a rozumíš tomu líp, než Rybář s Vítkem? Fakt, asi d) je správně.
Reagovat
blixa
No jo, oni jsou to vlastně joudouvé, kteří zoufale čekají, co jim odborník přes fšecko Frick poradí. Co by si bez něj počali :D :D
Ne, je to fakt neuvěřitelnej blbec ;-)
Reagovat
blixa
No a co ? Umíme s tím žít ? Umíme ! Dobrá příprava. Až na MS (nebo OH) zastřílí čistě, ostatní štafety budou v šoku ze kterého se už nevzpamatujou :D
Reagovat
Frick
To je fakt, ale musí vycházet z toho, jaká je realita. A ne z toho, co by hypoteticky mohlo bejt.

A realita je taková je Lucčina stojka je naprosto hrůzná.
Reagovat
EllNino
je to jen štafeta, která stejně není nic moc prestižního, něco jako debl v tenise
Reagovat
Frick
Já myslim, že pro takovou Evu (nebo loni Jitku) to celkem prestižní bejt muselo. Pódium, 5000 Euro prize money, to při indv. nezažijou.

Jitka i Eva loni za štafety získaly 32 250 Eur brutto.

To pro ně musí být dost velký peníze...
Reagovat
blixa
Hele, ty seš taky hrůznej. A utratil tě už někdo ? Neutratil. Tak vidíš. S některejma věcma je potřeba se smířit, třeba se zlepší. I když tý Lucce teda věřím podstatně víc ;-) :D
Reagovat
Frick
Proč tak nemáš rád tu Landovou?
Reagovat
blixa
Ale já ji mám rád, ale Lucka je svejma možnostma prostě jinde. Je to pro Jitku určitě těžký, ale kdyby letos aspoň běhala ... Jenže nic.
Reagovat
blixa
To udělala už dneska. Nikam se nehnala a vyvezla se za pomalejšíma závodnicema. Je to u ní i o hlavě ale i o přípravě. Měl by si jí vzít do práce trenér střelců - specialistů. Má výbornej cit pro míření, ležky zvládá parádně ale chybí pevná ruka na stojku. To se dá ale natrénovat, kdežto když není cit pro míření, tak to nenatrénuješ. Je hodně znát, že biatlon nedělá déle, ale to bude dobrý. Jen ať si zvyká, jako první cíl bych jí dal snížit počet trestných okruhů na jeden ;-)
Reagovat
themimone
Tak nějak, hlavně s tím během kdy běhá na hraně první desítky je to velký příslib do budoucna. Když v létě zlepší střelbu, což by vzhledem k rezervám nemuselo být nic nereálného, tak se máme na co těšit příští rok.
Reagovat
Frick
Může se ještě více nehnat. Kdyby (dejme tomu) zvolnění s nabranou 10 sek. ztrátou znamenalo střelbu za 0+2 (tedy nic excelentního, ale únosné), tak by to bylo v pohodě.
Reagovat
blixa
Jenže ... ááále , já fakt nemám chuť ti vysvětlovat úplně základní věci .. to je házení perel sviním ... ;-)
Reagovat
EllNino
další teoretickej kec
Reagovat
Frick
Nezlob se, ale ta Lucka měla v posledních dvou štafetách střeblu shodně 0+0 a 2+3. Když k tomu připočtem první štafetu s 0+1 a 1+3, tak snad je zcela evidentní, že na tý stojce je něco velice blbě.
Reagovat
EllNino
no ale tak to se obecně ví, že střílí špatně vestoje, prostě to tak je, ale tím, že bud jezdit, tak se vystřílí a bude to v pohodě :) jela 4. štafetu proboha ...
Reagovat
Frick
Je druhý místo skutečně zlatý.

Ale příští štafeta už bez Lucky. Sorry.
Reagovat
Frick
Upřímně, aby ze dvou štafet s Gábi a Verčou nebyla ani jedna bedna, to by prostě dobrý nebylo.

Ten tým máme silnej, nebraňme se tomu!
Reagovat
EllNino
Gábina je zkrátka fenomén :) ta to stáhla neskutečně :) ...
Reagovat
blixa
Jasně joudo, místo Lucky poběžíš ty ;-) Já ti to říkám pořád, neber si ten biatlon do klávesnice !!!
Reagovat
Frick
Ok, tak mi jistě vysvětlíš, co je tak zcestného na myšlence, aby závodila štafeta ve složení, ve kterém byla loni 3x první. Když alternace 3x selhala. A v tomto krásnym počasí je prostě střelba s 2+3 selhání ohromný.
Reagovat
EllNino
Jitka ale do Kanady nejede ne ? :)
Reagovat
Empe
Ne, v rozhovoru zaznělo, že poletí 5 Češek a tou pátou je Jislová. :)
Reagovat
Frick
JJ, ale v 12:41 to ještě známo nebylo.

To jen aby se vědělo.
Reagovat
blixa
Ale prd žvatlo, Jitka nemá formu a hlavně nemá moc perspektivu. Ta prostě první desítku jezdit nikdy nebude. Z Lucky může být za tři roku druhá Soukalová, proto je třeba ji stavět co nejvíc. Jen ať si zvyká.
Reagovat
Frick
Já nepochybuju o jejím potenciálu (i když se podívejme na Gössnerku - ta už jezdí dlouho a dobře střílet se zatím nenaučila), ale může se vyjezdit v závodech, kdy jede sama za sebe. Nyní už přichází čas na optimalizaci štafety s cílem napravit to zklamání z loňska.
Reagovat
EllNino
já bych tu štafetu tak nehrotil, individuál je individuál :)
Reagovat
tommr
až to Lucce jednou vyjde tak z toho bude první místo o parník. A proč by to nemohlo vyjít zrovna na MS což je jediná štafeta na který opravdu záleží ...
Dneska jsem byl se štafetou mimořádně spokojenej, protože vedle medaile mě potěšily i skvělý výkony Gábiny a Veroniky ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je furt biatlon, ale že Lindsey zase vyhrála dva závody během dvou dnů a už je první v celkovém hodnocení SP, o tom musím napsat sám... :)
Reagovat
Frick
Co si člověk neudělá sám.
Reagovat
Frick
Jsi odborník, tak ti do toho nebudem fušovat.
Reagovat
smazaný uživatel
No a? :D
Reagovat
EllNino
tak Lindsey není Češka, pokud vím, a tady se převážně fandí Češkám :D ..ale jinak Lin gratuluju moc :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, alpské lyžování není zrovna národní sport. :D Dneska to ani nebylo v televizi, aspoň na těch dostupných kanálech. Na ČT Sport biatlon, na ARD biatlon, na E1 tenis a na E2 běžecké lyžování. Jsem se musel dívat na stream jak blbec... :D
Reagovat
kada.tom
No, já o tom vím a je to dobře, Lindsey docela fandím :-)
Reagovat
themimone
nj, Lara bude muset zabojovat v obřáku, ale bude to mít letos těžké. Nicméně aspoň Tina se konečně začíná trochu vzpamatovávat, nebýt včera toho větru, tak je 2x na bedně :)
Reagovat
kada.tom
Lucka může být ráda. Druhej flek je parádní výsledek, na Francii by to asi stejně nestačilo :-)

Já myslím, že holky mohou být spokojené :-)
Teď víkend volna a pak zámořskej trip, na ten se hodně těším :-)
Reagovat
tommr
já jsem na ten zámořskej trip taky hodně zvědavej, ale mám z něho trochu obavy, protože nevím co tam od Gábiny můžeme čekat. Když ale letos se ctí ustála neoblíbenou Anterselvu tak snad zvládne i to zámoří ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak bedna snad bude. Selhání Tiril na stojce se dalo čekat, nečekaně se k ní přidala i Dorothea, ale bude to ještě boj :)
Reagovat
Frick
je mi jí líto...
Reagovat
smazaný uživatel
Chudinka :(((

https://twitter.com/biatlonfan/status/691218932221493248
Reagovat
sprchon
Aha, to jsem neviděl... :( Já viděl až poslední úsek s Verčou. Každopádně výsledek i tak super výsledek. :) Lucka se z toho snad vyhrabe.
Reagovat
EllNino
to je mi líto ...
Reagovat
Frick
NEPOSER TO ZASE, KURWA!
Reagovat
EllNino
tak a je to :D ...
Reagovat
EllNino
zlatá Landová :D ...ta aspoň většinou opravila
Reagovat
smazaný uživatel
Jako obvykle... nevím, jestli bych jí dal do štafety na MS. Škoda, že to kolo nebylo jen jedno, protože 3. a 4. úsek máme papírově nejsilnější, to se ještě dalo sjet.
Reagovat
Frick
V ŹÁDNYM PŘÍPADĚ.

Měla tři šance, třikrát to podělala!
Reagovat
EllNino
Jitku :) jinak to nemá cenu
Reagovat
George_Renel
je samá operace. Prvně prsa, teď nos. Ještě si může nechat přišít camprdlíka a může vystřídat Ferrera. .-)
Reagovat
EllNino
I bez Halepky jsou to extrémně nepříjmený soupeřky, který našim dělaj většinou problémy ....takže bych i bez Halpeky nasadil nejsilnější možnou sestavu, která pujde ...protože Begu, Niculescu, Dulgheru, Mitu doma, to nepřeju nikomu :D ...
Reagovat
COMEON
ak pôjde Petra a Kaja , tak to Češky daju :D
Reagovat
FulnekUltras
tak tak... ;)
Reagovat
Frick
Eva, Lucka, Gábina, Veronika

JEDEM!!!!
Reagovat
Frick
Petra - Mohla by hrát, ale je nějak mimo
Lucka - Tu nechat!
Kája - Má to na salámu
Bára - Bude si chít dáchnout
Lucka Hr. - Midland
Denisa - Pochroumané stehno
Klára - Stará, kvalda o Leningrad
Katka - Kvalda o Leningrad
Týna - Bude hrát WTA v Číne, nekomplikovat jí to
Terka S. - NE!!!!!!
Petra C. - To bych jí přál
Hlaváčková - Launcestron
Terka M. - Kdyby na chleba nebylo....
Reagovat
Frick
Lucka je psaná do Midlandu, Andy si chce prodloužit pobyt v Austrálie turnajem v 75.000 Launcestonu, který je tak špatně obsazen, že je zatím turnajovou pětkou. bude mít šanci na důležité body. Kvůli (zřejmě) mrtvýmu deblu by jí o to neměl Pála okrást.
Reagovat
FulnekUltras
Háčka v Kluži nečekám.
Reagovat
Frick
Plíšková Ka., Allertová, Siniaková, Cetkovská
Reagovat
EllNino
jestli chceš mermomocí prohrát :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale mohl by tam dát Katku... :)
Reagovat
Frick
Katka bude hrát kvaldu o Leningrad. Tu asi nebrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak to jo.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych tam videl radeji misto Denci Baru . Preci jen souperky nebudou az tak slabe a od Kaji dve vyhry necekam.
Reagovat
Frick
Bára je psaná do Petrohradu. Kdyby hrála FC, tak bych čekal odhlášku. A to by bylo hodně nepříjemné. Nakonec obajuje 190 bodů za SF v Antverpách.
Reagovat
Frick
(Denisa nehraje)
Reagovat
Frick
...ale asi se bude chtít vykurýrovat
Reagovat
smazaný uživatel
Proc odhlasku vsak to neni az tak tezky : povrch stejny , cesta neni tak daleka a mohlo by se jednat o max tri zapasy a Karolina prihlasena neni do Ruska ?
Reagovat
Frick
ne.
Reagovat
Jan
Ještě uvidíme kolik našich hráček nenastoupí. Kdoví jak Šafářová ... Ale měly by to zvládnout. Sice Petra se svojí divočinou ani v FC už nemusí být taková, jaká bývala ...
Reagovat
FulnekUltras
ale bude ;)
Reagovat
Frick
Dostane volno?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi bude zalezet na ni ale podle meho si vystaci Barca s Kajou
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Petra potřebuje zápasovou praxi...
Reagovat
Frick
Není rozhodnuto na kurtech, ale v expresce....

Tedy přibližně.

Ve hře je povinnost x megaostuda
Reagovat
EllNino
megaostuda ? ony jako Begu a Niculescu neumějí hrát tenis ?
Reagovat
lars
a jeste Dulgheru
Reagovat
EllNino
Good news :) ...ale i tak to bude hard, protože místo Halep pravděpodobně nastoupí Metelesku Blesku :D ...
Reagovat
FulnekUltras
čopózní galeje... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hm tak o vitezstvi uz nepochybuji :-) :-)
Reagovat
FulnekUltras
nechval dne před rumunskými záložnicemi, diváky a lajnovými rozhodčími... ;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist