Hradecká a Siniaková premiérově vyhrály na trávě, v Birminghamu postupuje i Koukalová

  • WTA BIRMINGHAM - Na turnaji v Birminghamu dnes byly stoprocentní tři české tenistky. A hned dvě z nich si připsaly své premiérové výhry na trávě: Kateřina Siniaková se dočkala ve svých 19 letech, Lucie Hradecká vyhrála zápas na zeleném pažitu poprvé až jako třicetiletá. Na úspěšnou kvalifikaci navíc navázala i Klára Koukalová.
    15. 6. 2015, aktualizováno 16. 6. 2015 | Aktuality |  264 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Lucie Hradecká si v Birminghamu připsala svou první výhru v kariéře v hlavní soutěži turnaje WTA hraného na trávě. Ta je pro zkušenou českou fedcupovou reprezentantku dlouhodobě nejméně úspěšným povrchem: ve Wimbledonu vypadla pětkrát za sebou hned v prvním kole a během kariéry na zeleném pažitu vyhrála jen šest zápasů, a to v kvalifikacích nebo na turnajích nižší kategorie ITF.

Úvodní kolo bylo pro Hradeckou konečnou i minulý týden v Nottinghamu, dnes ale své dlouholeté prokletí prolomila a prošla do druhého kola. Proti Lesje Curenková se třicetileté tenistce dařilo na podání; po prvním servisu ztratila v celém utkání jen tři výměny, soupeřce nasázela celkem jedenáct es a díky brejkům v závěrech obou setů zvítězila 6-4 6-3.

V dalším kole se 55. hráčka světa, jež v Birminghamu startuje i ve čtyřhře s Andreou Hlaváčkovou, může utkat s krajankou Barborou Strýcovou, kterou ale ještě čeká první zápas proti poražené finalistce z Nottinghamu Monice Niculescuové.

Premiérové výhry na trávě se dnes dočkala také Kateřina Siniaková. Ona na ni však tak dlouho jako Hradecká čekat nemusela. Připsala si ji pouhý měsíc po svých 19. narozeninách, když zdolala 6-3 7-6 Japonku Kurumi Naraovou a ukončila tak sérii tří porážek. 

Talentovaná Češka mohla vyhrát mnohem snadněji. Ve druhém setu totiž vedla už 4-0 a měla brejkbol. Ten však nevyužila a dovolila své soupeřce vrátit se do zápasu. Za stavu 5-4 Siniaková přišla čistou hrou o podání, ale nakonec zápas v druhém dějství přeci jen ukončila, když lépe zvládla tie-break.

Ve druhém kole se Siniaková utká se světovou čtrnáctkou a nasazenou sedmičkou Andreou Petkovicovou z Německa, s níž dosud nehrála.

Na úspěšně zvládnutou dvoukolovou kvalifikaci navázala Klára Koukalová. V úvodním kole turnaje, na kterém obhajuje loňské čtvrtfinále, zdolala 7-5 6-3 Američanku Coco Vandewegheovou, a vzájemnou bilanci vyrovnala na 2-2.

Česká tenistka zakončila oba sety ziskem pěti gamů v řadě. V úvodní sadě prohrávala už 2-5, ve druhé pak vývoj otočila ze stavu 1-3. kterou v Birminghamu porazila i před rokem.

Třiatřicetiletá Koukalová tak ve třech zápasech ještě neztratila ani set a teď čeká na jméno své příští soupeřky. Tou bude buď turnajová šestnáctka Caroline Garciaová z Francie, nebo Němka Tatjana Mariaová.

Výsledky - Birmingham (tráva, dotace 731.000 dolarů):
Dvouhra - 1. kolo:
Hradecká (ČR) - Curenková (Ukr.) 6:4, 6:3
Koukalová (ČR) - Vandewegheová (USA) 7:5, 6:3
Siniaková (ČR) - Naraová (Jap.) 6:3, 7:6 (7:3)
Rybáriková (SR) - Muguruzaová (9-Šp.) 6:3, 6:1
Dellacquaová (Austr.) - Davisová (USA) 6:4, 6:1
McHaleová (USA) - Cornetová (Fr.) 4:6, 6:2, 6:2
Broadyová (Brit.) - Tomljanovičová (Chorv.) 6:3, 6:4
A.K. Schmiedlová (SR) - Jovanovská (Srb.) 6:2, 6:3
Kontaová (Brit.) - Gajdošová (Austr.) 6:1, 6:3
Pironkovová (Bulh.) - Swanová (Brit.) 6:2, 6:2
Čtyřhra - 1. kolo:
Krajiceková/Strýcová (Niz./ČR) - Bouchardová/Kuzněcovová (Kan./Rus.) 6:2, 6:3
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (264)
16.06.2015 19:00Od: kada.tom
Barča to nakonec uhrála, to je moc dobře :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:56Od: EllNino Strýcová - Niculescu 6:2 3:6 6:2
fuuuuuuuuuuuuf :) to jsem si oddechl, Barča to dotáhla, ale každá hra byl boj, naštěstí už se asi projevila unava z minulého týdne ...pro Báru je to po dvou porážkách v 1. kole zase výhra, to je dobře, že se chytla na svý oblíbený travičce ...no a teď nás čeká souboj s Luckou Hradeckou ...ale myslím, že to opět neuvidíme ...
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:01Od: sprchon
Hezky, gratulace Báře. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:02Od: sprchon
Bára následována Belindou... Super. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:06Od: EllNino
no ...jako fakt ostuda organizátorů, že loňská finalistka bude hrát na kurtu bez kamer ...už podruhý ...hlavně že Anička je na centru ...
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:07Od: monty25 Re: EllNino
Tak měla Barbora loni vyhrát a třeba by hrála na centru... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:11Od: EllNino
Ale tak já jsem rád, že Anička na centru je, navíc s Michelle, ke který mám docela sympatie :) ...ale Bára tam mohla klidně taky bejt, aspoň na tý jedničce
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:15Od: monty25 Re: EllNino
Ty máš sympatie k Larcher de Brito? No, to už teda neříkám nic. :D Hele, já nevím, proč se to tady pořád tak řeší. Prostě se tam hraje hodně zajímavých zápasů a někoho na ten kurt bez kamer dát musejí. Aspoň můžeš o to víc fandit, aby vyhrála a příště už byla na streamu. :D

BTW: Katka vede 5:1 ve 2. setu a podává... :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:16Od: monty25
A je to - 6:1 a jde se do třetího! :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:17Od: EllNino
myslím jako že se mi líbí ...o jejím chování si myslím svý :) ale je jedna z mála, která dokáže přeřvat Maruš :) ...Jj tak tobě se to mluví, když ty je tam máš pořád :)) ...

no vidiš a 6:1 tak snad vyhraje i 3. set :) hraje skvěle
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:24Od: monty25 Re: EllNino
Já ji právě nemám rád od té doby, co předloni porazila Mashu ve Wimbledonu. :D Tehdy to byl celkově strašný den, protože všechny moje favoritky vypadly a tři se ještě k tomu zranily... Co se týče toho zápasu Any, tak nevím, co mám čekat. Tuším, že to nebude snadné, protože Larcher de Brito není během roku skoro vůbec vidět, ale když už někde vyletí, tak je to na trávě...

No jo, když mě nebaví, jak si tady furt někdo (nejčastěji Kvitovka) stěžuje stylem: "No jóóó, zase tu hvězdu dali na největší kurt..." Tak to se vaše favoritky musí snažit, aby taky byly hvězdy... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:27Od: EllNino
:D :D tak Petra většinou na těch velkejch kutech hraje :D Kvitofku neberu vubec vážně ....:DD

Michelle je typická rychlokvaška, co vyletí na trávě, jak jsi o tom nedávno mluvil :) ale většinou až ve Wimbledonu :) ...tady nemám o Anu strach
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:35Od: Smazaný účet
Bych neřekla, že je pro Petru centr a velký kurty, výhoda. Mnohdy bývá hlediště poloprázdný, takže je lepší, když hraje na menším s kamerama. :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 20:02Od: blixa
A nebo musíme změnit priority a fandit jenom hvězdičkám :D :-P
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:54Od: slacker
Strycova, promen uz konecne BP. Na servisu ti neverim ze to nezvores v "posledni "hre
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:44Od: EllNino
Škoda prvního setu ...Katka vedla 3:1, ale pak se zbytečně nechala rozhodit ...rozhodně nehraje vubec špatně :) je to pořád otevřený zápas
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:48Od: monty25 Re: EllNino
Je to škoda, ten začátek vypadal nadějně. Ještě za stavu 4:5 tam Katka měla dva brejkboly, ale Petko proti nim zahrála dobře a pak se Katka dvakrát vyhodila...
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:50Od: EllNino
ale teď skvěle odvrátila brejkboly a skvěle doběhla dropshot, to byla lahudka :) a moc se mi líbí, jak to Vladka komentuje, super
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:51Od: monty25 Re: EllNino
Jo, mně taky. :) Na začátku zase mluvila o maturitě... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:52Od: EllNino
jo slyšel jsem a oddechl jsem si :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:54Od: monty25 Re: EllNino
To věřím. :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:51Od: George_Renel
Nemůžu si pomoct, ale to podání ji strašně limituje. Mezihra, pohyb, bojovnost, to vše je výborné. Ale to badmintonové podání bude problém....
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:53Od: EllNino
uvidíme no ...to první podání je celkem fajn, ale to druhý je děs ...
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:25Od: Smazaný účet OT
Zítra bude večer od 21:45 Wimbledonský speciál s Petrou na Nova Sport a sportovní noviny se budou taky týkat Wimbledonu. Doufám, že to pak bude někde na netu, protože Nova Sport nemám a stejně nejsem doma... :D

http://sport.tn.nova.cz/clanek/sport/tenis/special-s-vitezkou-wimbledonu-co-prozradila-petra-kvitova.html
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:31Od: slacker
Jedine ze by konecne prozradila kdy konci Kotyza jako jeji trener.
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:23Od: Smazaný účet
Tu radost ti neudělá, není pitomá. :-p
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:33Od: misa
Snad to někde bude :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:21Od: Smazaný účet Kdo komentuje Siniaková - Petkovicová?
Nevíte, co to je za ženskou, která na britskym Eurosportu komenuje ten zápas Katky s Andreou?
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:23Od: monty25 Re: matejda.l
Spolukomentuje to Vlaďka Uhlířová. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:26Od: Smazaný účet
Díky, napadlo mě, že by to mohla být ona :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:20Od: Smazaný účet
Proč nejde shifty na Katku?
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:19Od: Smazaný účet
Proč nejde shifty na Katku?
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:16Od: Smazaný účet
Belindo!!! Ten výkřik jsem si přeložil:)))
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:19Od: sprchon
Co řekla? :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 19:19Od: Smazaný účet
Do erdele!!! Hnedka jsem bral slovník do ruky:))) Jináč gratulka a snad ještě Katka bude dál.
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:43Od: sprchon Bára 6:2 Niculescu
První set by byl. Tak teď i ten druhý. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:05Od: EllNino
hm 1:4
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:19Od: sprchon
Hmm, jde se do třetího setu.
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:33Od: misa Kiki postupuje
a čeká na ni Evžena!
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:34Od: monty25 Re: misa
To byl infarktový tie-break! :D Už jsem se bál, že Kiki zase prohraje z mečbolů, ale naštěstí to dobře dopadlo... Genie do 2. kola je v současné situaci určitě dobrý los. Kiki je v lepší pohodě a navíc ji porazila na RG. Tady sice nebude mít v zádech domácí publikum, ale snad to vyjde i tentokrát. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:39Od: Smazaný účet
Bájo Kiki, dozápletkovala to.
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:42Od: misa
ano, až 3. mečbol využila
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:41Od: sprchon
Super. :)
Proti Evžence na trávě to bude zajímavější než na antuce. :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:42Od: Smazaný účet Birmigham
Je na streamu Bára Strýcová nebo Petra Cetkovská?
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:43Od: EllNino
nene :(
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:51Od: sprchon
Bohužel, rád bych se podíval...
Fandina kouká za nás za všechny. :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:04Od: Fandina
Ale vůbec.
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:18Od: sprchon
Jakto? To já bych koukal furt...
[ Reagovat ]
16.06.2015 18:28Od: Fandina
To ano, ale nedá se koukat za všechny ... úsměv
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:25Od: sprchon
Hmm, Petra nepřekvapila...

Ale Bára si zatím drží break a snad Niculescu přehraje. ;)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:11Od: misa Těším se na další fotky
Možná i nějaké povídání zase bude :)

https://instagram.com/p/39jCycu7s7/
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:30Od: LukasH
Už jsem si myslel, že ta mánie začala vychládat...:-):-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:31Od: misa
Moje? :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:35Od: LukasH
ne, tak všeobecně...:-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:40Od: misa
Stačí pár proher a bude klid ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:42Od: Smazaný účet
Až po Wimbledonu. Nebo naopak ještě zesílí. To podle výsledku ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:11Od: Smazaný účet
Hm teď jsem se vrátila s Globusu a vidím že Terka ZASE prohrála v 1.kole ach Terko loni to vypadalo dost nadějně, ale vypadáto že za chvíli bude mít jen 6 hráček ve stovce protože Klára, Terka a Denča asi brzy vypadnou ze stovky
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:11Od: Smazaný účet Wimbledon
Doufejme že Petra ve wimbledonu nedostane ve 3. nebo 4. kole Sabine .. to by bylo blbý
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:11Od: Smazaný účet
nebo Madison Keys ta je také tvrdý oříšek, ale ve Wimblu má Petra často štěstí na los tak snad ho bude mít i letos
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:35Od: sprchon Denisa
Dneska bude hrát svůj premiérový zápas na trávě a zrovna proti Japonce, které to na trávě docela sedí. Sice hraje převážně ITF, ale letos tam má bilanci 9/1. Jediný zápas prohrála ve finále s Kristýnou.

Tak jsem zvědav, jak se s tím Denča popere. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:03Od: tommr
doufejme, že to zvládne. Pro Denisu začíná období těžkejch obhajob (tento týden obhajuje lonskej titul z Budapešti) a pokud nebude bodovat hrozí jí vypadnutí z první stovky ...
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:34Od: EllNino
no už má 1. set :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:52Od: sprchon
A ve 2. break. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:06Od: Smazaný účet
Hotovo a ani to nebolelo ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:10Od: sprchon
Super. První zápas na trávě a hned vítězný.
Gratulace, Denčo! :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:26Od: Bastian
Že bude ta siréna brzo v top 10 o tom vůbec nepochybuji, nejspíš do konce roku. Samozřejmě že to nejde přes noc.
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:12Od: kada.tom
Game, set, match VIKA :-)

Tak Vika to zvládla, sice ztratila náskok ve 2. setu, ale pak to napravila a zvítězila :-)

Ve 2. kole Zarina nebo Bondarenko, to by určitě mělo být hratelné :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:14Od: blixa
Baťůžek sice haluz, ale má to. Můžete jít slavit, TOP 5 se blíží :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:17Od: monty25 Re: kada.tom
Když se Vika vyvaruje občasným výpadkům na servisu, tak o travnatou část sezony nemám strach. :) Samozřejmě bude ve Wimbledonu zase hodně záležet na losu, ale v Birminghamu ho má celkem dobrý, tak snad toho využije a odehraje co nejvíc zápasů.
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:19Od: EllNino
no ještě jeden a pak skončí na Káje, to jí bude na rozehrání uplně stačit :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:24Od: blixa
Tak tak ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:27Od: monty25 Re: EllNino
Vždyť jsi říkal, že Kája na trávě nic moc. Nechodí do kolen... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:29Od: kada.tom
:-D :-D
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:31Od: EllNino
no to máš pravdu :D každopádně doufám, že k tomu zápasu dojde :))
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:39Od: Smazaný účet
Když jí půjde servis, ani do těch kolen chodit nemusí :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:11Od: blixa
Na baťůžka kolena nepotřebuje ;-) :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:26Od: kada.tom
C´mooon Vika!!!

Z 0-4 a 2-5 otočeno na 7-6 :-)
Ten TB byl tedy zpočátku jasný, ale nakonec to bylo drama a Vika bere set :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:28Od: monty25 Re: kada.tom
Od stavu 0:4 byla Vika lepší hráčkou. Jsem rád, že se to projevilo na výsledku 1. setu... :)

BTW: Jen se neboj. Kvěš, tommr a blixa budou ještě hodně čumět... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:31Od: Smazaný účet
Zatím čumíte akorát vy dva ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:32Od: monty25 Re: iqe
To čumíme. Jak Vika vede... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:35Od: blixa
Ušmudlanejch 9:7 v TB :D To není princezna, to je královna ! Nr. 1 !!! :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:36Od: monty25 Re: blixa
No co, tak jí dala náskok... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:40Od: blixa
:D
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:48Od: kada.tom
Já se nebojím, věřím, že se Vika vrátí do TOP 10, každým turnajem se tam přibližuje a přibližovala by se i víc, kdyby v Paříži a Madridu nenarazila na Serenu, ale to jí neomluvá, v Madridu Serenu porazit měla :-)

Každopádně od stanu 4-0 je Vika jasně lepší a doufám, že už do dotáhne, 2. set má slušně rozjetej :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:50Od: Smazaný účet
Nepochybně se Vika do top 10 vrátit může. Ale o nějakém závratném přibližování nemůže být ani řeč.
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:50Od: kada.tom
přibližuje se pomalu, ale jistě :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:51Od: Smazaný účet
Jen aby to nebylo až moc pomalu :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:05Od: monty25 Re: iqe
Žádná hráčka se tam po zranění/nemoci nevrátila hned. Ani Masha, ani Serena.
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:14Od: Smazaný účet
To máš pravdu, ale byl u nich vidět posun. U Viky při nejlepší vůli žádný zásadní nevidím.
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:18Od: Fanda67
spíš nechceš vidět, ale neboj letos ještě Petru nepředběhne, příští rok už bych si tak jistej nebyl :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:19Od: Smazaný účet
Není co vidět. Od začátku roku tady čtu, že se Vika co nevidět vrátí do top 10 a ona zatím od začátku roku přešlapuje na místě. Navíc Vika není jediná, kdo má zálusk na top 10. ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:26Od: monty25 Re: iqe
To mě u tebe nepřekvapuje. Ty totiž spoustu věcí nevidíš a pak máš zase pro změnu vidiny (hlavně při zápasech na antuce). :D Je to hodně o tom, že Vika má jako níže nasazená těžší losy. Přesně to samé potkávalo Mashu, když třeba do 3. kola RG 2010 dostala Justine Henin (prohrála 2:6, 6:3, 3:6) nebo ve stejném roce Serenu do osmifinále Wimbledonu (prohrála 6:7, 4:6). Když se podíváš na grandslamovou bilanci Mashy, tak od Wimbledonu 2009 do AO 2011 ani jednou nepřešla osmifinále GS! Tehdy jí taky spoustu lidí nevěřilo, že se vrátí do špičky. Ale pochybuju, že si to pamatuješ...
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:32Od: Smazaný účet
Jako hráčka top 5 by si s tím těžším losem snad měla poradit častěji a lépe, než to zvládá. A ta pauza, kterou si vybrala Vika, rozhodně nebyla tak dramatická jako ta, kterou si vybrala Máša, to ty bys měl věděl nejlíp. Kromě toho Vičin návrat trvá už rok a za tu dobu by snad měl být vidět nějaký posun.
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:48Od: monty25 Re: iqe
Vika sice neměla tak dlouhou pauzu jako Masha (taky tolik nespadla v žebříčku), ale v loňské sezoně odehrála jenom devět turnajů a většinu loňského roku laborovala se zraněním. To se prostě někde musí projevit a já beru jako návratovou až letošní sezonu... Ono se to snadno říká, že by si s těžším losem měla poradit, ale kolik hráček si letos poradilo se Serenou? Když se podívám na soupeřky, které Viku letos porazily, tak tam není ani jedna slabá hráčka (všechny byly minimálně v Top 20). Vika nemá žádné výpadky, že by prohrávala s hráčkami mimo Top 50 apod. Takže pokud bude mít Vika přijatelnější los, tak prostě dojde na turnaji dál. V Race žebříčku se v poslední době posunula ze čtvrté desítky do druhé, takže posun tam je a kdo ho chce vidět, ten ho vidí.
[ Reagovat ]
16.06.2015 14:57Od: Fanda67
Tak stačí jí jeden pořádný výsledek na GS a je v TOP10, mě ale přijde že je nervozní že ji to nejde tak jako dřív a používá podle mě občas i neférové prostředky ( Lucku H. by asi ve třetím porazila i bez té komedie s MT...) , ale nejsem její fanoušek, tak mě to až tak netrápí :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:09Od: monty25 Re: Fanda67
Souhlasím s tím, že v některých momentech je Vika nervózní a mívá výpadky hlavně na servisu (např. zápas proti Sereně v Madridu a některé další). To bylo vidět i dneska, přitom většinu zápasu podávala fakt výborně... Co se týče MTO, tak u Viky už se to párkrát řešilo i před tím zraněním. Nejvíc asi po semifinále AO 2013 (kde šlo hlavně o délku toho ošetřování). Já už jsem se tady kvůli tomu dost pohádal a budu se jenom opakovat, že v tom nevidím nic neférového. V pravidlech to je povolené a víc neřeším. Pokud to soupeřku rozhodí, tak asi není dost dobrá.
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:27Od: Smazaný účet
MTO jsou povolené za účelem ošetření, ne za účelem rozhození soupeřky, což je přesně to, co tím Vika sleduje. Je to prostě prasárna, ne náhodou jí to v tom vzpomínaném AO 2013 dali sežrat odborníci i fanoušci včetně jejích vlastních.

A nic na tom nemění fakt, že se v takových případech rozhodčí kvůli špatně nastaveným pravidlům radši koukají jinam.
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:36Od: monty25 Re: iqe
Kdo z jejích vlastních fanoušků jí to dal sežrat? Já si akorát pamatuju, že při finále AO všichni jako ovce fandili proti ní a Vika jim pak zavřela huby...

MTO je povolený, tečka. Nevím o tom, že by rozhodčí měl zjišťovat, co dané hráčce je nebo není. Od toho je tam doktor... Možná bych byl proto, aby MTO přestal být jenom na ošetření a stal se z toho normální time-out jako v řadě jiných sportů. Pak by takové dohady opadly a všichni by měli klid. Krom toho: Když hráčka po prohraném setu na chvíli opustí kurt, tak to nikdo za nefér nepovažuje...
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:49Od: Smazaný účet
Viděls tehdy její profil na fb? Já jo, dostala pořádnou čočku.

Klasický time-out už v tenise je, tedy na WTA okruhu mimo GS, říká se tomu konzultace s trenérem. MTO slouží k ošetřování, jeho zneužívání, kterým je Vika hodně proslulá bez ohledu na to, co si o tom myslíš ty, je prasárna. A mezi pauzou během setu a po setu je zatraceně velký rozdíl.
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:15Od: monty25 Re: iqe
No jestli to bereš podle FB. :D Konzultace s trenérem se ale stejně musí stihnout během přestávky mezi gemy, takže to nepovažuju za time-out jako v jiných sportech...
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:33Od: Smazaný účet
No a kdy jindy než mezi gamy bys to chtěl provozovat? Snad bys kvůli tomu nepřerušoval výměnu?
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:37Od: monty25 Re: iqe
Mezi gemy jo, ale delší pauzu.
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:06Od: blixa
Hádáš se tu s IQ a zatím ti rupla Monča, páč netlačíš. Ty to vedeš ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:17Od: monty25 Re: blixa
Taky už na to kašlu a jdu koukat na Kiki. :D Na Monču nebyl stream, takže nebylo co sledovat (čísla si můžu prohlídnout zpětně). Asi bych řekl naštěstí, protože od Monči je to letos těžká bída. :(
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:19Od: blixa
No jo, je v nějakým útlumu.
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:32Od: misa
Kiki zatím směřuje za postupem a zítra... :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:38Od: monty25 Re: misa
Už se těším, až bude kada.tom fandit Kiki. Snad se to nepokazí... :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 16:53Od: Smazaný účet
Opuštění kurtu je možné (kromě MTO) jen na návštěvu WC, přičemž někdo z rozhodčích kontroluje, jestli se pauza nezneužívá k jiným účelům. Samozřejmě si lze na té bílé míse srovna myšlenky v hlavě atd., ale jinak to nemá žádný vliv. Kdežto MTO může dost významně zapůsobit na soupeře/soupeřku, vyvolat dojem zdravotního problému (i když třeba žádný není) a tedy třeba i jisté omezení důrazu, protože hrát naplno proti někomu, kdo není úplně v pořádku, je pro leckoho už podvědomě problém.
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:06Od: janek_da
je to v lidskem povedomi, setrit cloveka kteremu neco je
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:08Od: monty25 Re: janekda
To je ale problém té hráčky, která to v tom podvědomí má. Přece se musím soustředit na sebe, i kdyby se soupeřka na hlavu stavěla...
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:17Od: janek_da
vsak nic nerikam. jenom, ze to je normalni lidska reakce.
[ Reagovat ]
16.06.2015 15:24Od: Smazaný účet
Se zraněním pokud vím laborovala v první polovině loňského roku, od Wimbledonu už normálně nastupovala. Že závěr sezony vypustila, to spíš než zranění přičítám tomu, že si chtěla odpočinout a připravit se na sezonu příští.

Věřím tomu, že se do top 10 někdy vrátí, ale evidentně to nejde tak rychle, jak si tady lakujete a top 5 je v tuhle chvíli úplně mimo její možnosti.
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:45Od: monty25 Re: iqe
Zrovna čtu na webu WTA, co řekla Vika po dnešním zápase...
"Last year I was fighting the whole year through the injuries, through the pain," Azarenka said. Right now I feel like I'm still developing my game to connect the way I want to connect it. I think I still have to sharpen my game, and as a perfectionist I'm always looking to improve."
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:54Od: George_Renel
Problém je, že se jí nedá věřit ani pozdravení :-).
[ Reagovat ]
16.06.2015 17:58Od: monty25 Re: George_Renel
Mluv za sebe. :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:24Od: EllNino
Pokud Tereza nezlepší return, muže na obhájení Wimbledonu zapomenout ...naproto najivně to tam furt rvala na risk ...a skoro nikdy jí to nevyšlo
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:03Od: kada.tom
Vika prohrávala už 4-0 a Lepchenko měla několik gameballů na 5-0, ale nevyužila je a Vika se dotáhla na 5-4 a půjde servírovat, tak snad si nějak hloupě neprohraje podání a ten obrat dovede do zdárnýho konce :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:09Od: tommr
tak to je škoda. Nic by mě nepotěšilo víc než kdyby dostala Azarenka na prdel hned v prvním kole ... :(
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:11Od: kada.tom
zalez ... Vika se musí co nejdřív vrátit na jí odpovídající žebříčkové postavení, tady do TOP 5 :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:13Od: tommr
mě se současný postavení Azarenkový naopak velice líbí ... :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:14Od: kada.tom
tak si to ještě užij, než se Vika vydrápe zpět do elitní společnosti :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:14Od: blixa
Já myslím, že se baťůžek nachází na zcela odpovídajícím žebříčkovém postavení. TOP5 je naprostá scifi ;-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:15Od: kada.tom
určitě :-D ona Vika nebyla jakou Nr. 1 :-D scifi ... určitě :-))
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:24Od: blixa
Byla, ale minulostí se žít nedá ;-) Její současná výkonnost TOP5 zdaleka neodpovídá.
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:17Od: Smazaný účet
Tohle (top 5) žebříčkové postavení jí dávno neodpovídá :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:18Od: kada.tom
ano, vinou zranění ...
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:22Od: Smazaný účet
To měla před rokem. Od té doby se top 5 nepřiblížila ani nepřibližuje, v žebříčku za letošek je na hraně druhé a třetí desítky.
[ Reagovat ]
16.06.2015 12:59Od: Fandina
Jelena má hezké šaty, jako obvykle a bohužel Terku zatím přehrává. V prvním setu 6:4 a ve druhém je to 2:2. Terko pojď!!!
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:09Od: EllNino
na returnu je bohužel Terka marná, stále se s tím nezžila po přechodu z antuky ...navíc Jelena servíruje dost dobře ...a vždycky se jí jedna hra na servisu nepovede, ale jinak servíruje Terka taky slušně ..musí se kousnout, zatim moc míču při podání Jeleny neuhrála ...
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:24Od: Fandina
Bohužel, dvakrát 6:4. Ve druhém si Terka přišla ze začátku o podání a pak už jen dotahovala. Bohužel. Jelena ale hrála moc dobře. Tak příště Terko pojď!!!
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:26Od: EllNino
sety jako přes kopírák ...doufám, že ve Wimbledonu už Jelenu nedostane :) docela smula na los
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:49Od: tommr
los Tereze sice nepřál, ale ona nepřesvědčila ani herně. S tím co ted předvádí nemá šanci na obhájení lonskýho výsledku ve Wimbledonu a hrozí jí vypadnutí z první stovky ... :(
[ Reagovat ]
16.06.2015 13:53Od: EllNino
herně to byla bída ...přitom loni jí to na trávě šlo, škoda :(
[ Reagovat ]
16.06.2015 12:32Od: EllNino
Jelena teď při voleji upustila raketu, ale ten byl tak krátký, že ho Terka stejně nedoběhla :D ...to bylo docea usměvný :D
[ Reagovat ]
16.06.2015 12:25Od: makro99
Lucka hrála letos už 25 tie-breaků (12-13). Na druhým místě vidím až Monicu Puig se 14...
[ Reagovat ]
16.06.2015 09:08Od: Frick Už aby byla zima :o)
http://sport.idnes.cz/rozhovor-gabriela-soukalova-dic-/biatlon.aspx?c=A150616_2170581_biatlon_tof
[ Reagovat ]
16.06.2015 01:49Od: Frick Mývala néééé
http://zpravy.idnes.cz/vyhubte-medvidka-myvala-eu-nechce-invazivni-druhy-v-prirode-pla-/domaci.aspx?c=A150615_214443_domaci_fer#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6

Mi připomíná Lucku (když to přežene s malovánim kolem očí) :-D
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:39Od: Frick Tý jo [ Reagovat ]
15.06.2015 23:32Od: Frick Karolína ve 2. půlce sezóny
Proč by se jí nemohlo dařit? Po Wimbledonu už se bude hrát jen a jen na hardu. Loni na podzim se jí dařilo náramně (premiérové R32 na USO, dva vavříny + jedno finále na INT).

Tak proč by se jí nemohlo dařit podobně jako v 1/4 sezóny (tj. do IW)?

A nakonec - ona fakt byla ta ta 2/4 (do RG) tak zlá?

ČF v Miami, výhra v Praze..... celkem to dělá 630 bodů...
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:34Od: VlS
A někdo říká, že se jí nemůže dařit?
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:35Od: Frick
Tommr :-D
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:36Od: Frick
Ale ten po loňský sezóně řikal, že Kája bude ráda za TOP 50... :-D
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:41Od: VlS
tommr říká vždycky dopředu katastrofický scénáře, takže bych z toho nedělal vědu. On to nemyslí zle, holt se bojí, že to nedopadne a preventivně se brání zklamání. Možná lepší než furiantství, jak holky všechny soupeřky rozšlapou.
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:48Od: sprchon
Mně teda vadí jak furiantství, tak pesimismus, když se to s ním přehání. ;)
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:54Od: slacker
Me vadi lhari a pokrytci
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:55Od: Frick
Mne vadí Černoškova Stromovka a Monako.
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:57Od: Smazaný účet
Mně Monako nevadí, je tam pěkně.
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:01Od: sprchon
Taky se mi tam líbilo. :)
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:07Od: slacker
Me vadi. v pristavu je to sama jachta s nejakymi divnymi variacemi na britskou vlajku
[ Reagovat ]
16.06.2015 06:55Od: VlS
a víš proč? Ale nic, politiku ne!
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:54Od: Frick
Možná se na ten TM dostane, možná se dostane na ET, možná se nedostane nikam.

Težko říct. Ještě je celá 1/2 sezóny před náma.

-------------------------
Takhle je to správně řečený?
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:03Od: sprchon
To je hlavně zcela zbytečnej komentář. :D

To je jako když napíšeš: deka může bejt červená, bílá a nebo může mít úplně jinou barvu.
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:05Od: slacker
tomu se rika tautologie. casto se tu vyskytuje ve fandinovske verzi
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:21Od: Frick
Teď jsi to pos.ral, hochu. Fandina ti udělá nudlovku.
[ Reagovat ]
16.06.2015 10:55Od: Fandina
Tak to vůbec. Nudlovky dělám, jen když mám náladu.
[ Reagovat ]
16.06.2015 10:56Od: janek_da
Ne. Nudlovky děláš, když má někdo jiný náladu.
[ Reagovat ]
16.06.2015 10:59Od: Fandina
Tak to ani náhodou. Když nebudu chtít, nebudu dělat nic, natož nudlovku.
[ Reagovat ]
16.06.2015 11:02Od: janek_da
ale ty chces vzdy
[ Reagovat ]
16.06.2015 11:03Od: Fandina
co chci vždycky?
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:23Od: sprchon
Aha, tautologie... To je to správné slovo. :)
Vždy pravdivý a většinou zbytečný výrok.
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:29Od: Frick
Tak vážně. Byla by škoda, kdyby se tam Kája nedostala. 310 bodů náskoku aktuálně. No, není to nepřekonatelné, ale nějaký náskok to je.

Chtělo by to, aby Carol, Angie, Kaťa nebo Ana neměly nějaký velký úspěch na GS...
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:31Od: Frick
...pokud by se tam nedostala Lucka nebo Petra, tak to už by bylo ohromný zklamání...
[ Reagovat ]
16.06.2015 08:24Od: sprchon
Zase tak velký zklamání ne, vidím tam spoustu dalších kandidátek. Naše holky si to budou muset ubojovat...
[ Reagovat ]
16.06.2015 08:56Od: Frick
Ne, Lucka má na druhou půlku sezóny náskok 700 bodů. To už nesmí pustit.
[ Reagovat ]
16.06.2015 09:12Od: sprchon
Uvidíme, no... ;)
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:23Od: Smazaný účet
Ahoj jsem tady přijela jsem z Krkonoš a jestli jste si mysleli že jste se měla zbavili tak máte smůlu. Na TP budu až do srmti, tak dobrou noc všem a hezké tenisové sny
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:30Od: Smazaný účet
Hezké sny po tom, co jsi napsala, že tady budeš navždy?
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:32Od: blixa
Tvl, Jindro, do rána budu mít černé můry !!! :D
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:34Od: Fandina
Správně. Buď tu pořád!!!
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:43Od: sprchon
Až do smrti... To má být výzva? :D
Jinak ahoj a díky, sny si nechám zdát. ;)
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:53Od: Jan
Do srmti není do smrti :) Mně je to stejně jedno :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:54Od: Smazaný účet
A jezdila jsi na lyžích nebo na snowboardu?
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:35Od: VlS
No, hlavně, že ses nevrátila právě z hradu :-)
[ Reagovat ]
16.06.2015 08:14Od: vrabejka
už si v důchodu? :D
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:12Od: Fandina
OT ... letošní statistiky
https://matchstat.com/tennis/surface-leaders
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:20Od: blixa
To je docela legrační, jaké žebříčky taková statistika vyrobí :D
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:20Od: Fandina
Je to poměr vyhraných a prohraných zápasů. Takže ani ne.
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:22Od: Fandina
Tady je to obdobně.
http://www.coretennis.net/majic/pageServer/1p010000ht/en/2015-CoreTennis-Stats-Home.html
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:25Od: blixa
No to právě že jo. Třeba jen proto, že nulou se dělit nedá, takže když má někdo skore 5:0, tak je výše než ten co by měl třeba 100:1 :D Prostě statistika produkuje často logické nesmysly.
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:28Od: Fandina
To ano, ale tak zase je tam vidět, kolik je vyhraných a prohraných zápasů. Nesrovnává se tam na třeba trávě 100 ku 1, protože se tolik turnajů ani nehraje. Pořadí tam je, ale zase člověk vidí, z čeho se skládá. To třeba jenom procenta, jak je to v té druhé statistice, tak ty by potom mohly znamenat nereálnější věci, ale takhle to každý vidí, jestli někdo hrál pět nebo 101 zápas.
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:35Od: Frick
Ta TOP 10 statistika a Klárkou a Andrejkou :-D
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:06Od: sprchon Dneska
Super výsledky. :)

Hráďa, Klára, Káťa, Ana Karenina jdou dál. Bára s Míšou v deblu taky potěšily a Ana Konjuh slaví první titul. :)

Nepotěšila mě Garbine a Alizé.
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:08Od: lars
Nicole se nedarilo
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:10Od: sprchon
Té nefandím, jen mě ze začátku při tom návratu zajímala. Teď mě pořád zajímá, ale spíš od ní nic nečekám, podle mě se na to vybodne. Jednou zraněná, pořád zraněná...
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:14Od: VlS
Taky si myslím, že to spíš zabalí, než že bude románovej návrat.
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:15Od: vendulkabendulka
"první výhru v kariéře v hlavní soutěži turnaje WTA hraného na trávě"
Musim rict, ze i kdyz je to pitoma a irelevantni informace, prekvapilo me to.
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:16Od: EllNino
to samý má dneska Katka Siniaková :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:42Od: Smazaný účet
No jo, ale Katka těch turnajů WTA ani GS na trávě zase tak moc nehrála (tedy konkrétně hrála 1 kvalifikační zápas na loňském Wimbledonu a 1 zápas letos v Hertogenboschi). Kdežto Lucka hrála svůj první Wimbledon (byť jen kvalifikaci) už před 10 lety a první zápas v hlavní soutěži na trávě v roce 2009.
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:08Od: Tornes
Mě osobně to přijde jako zajímavá a relevantní informace. Netušil jsem, že je na trávě až tak "marná".
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:40Od: FandimRF
Tak marná je víceméně všude...co kdy vyhrála?? Nic! nebýt její národnosti, tak tu po ni nikdo ani neštěkne.
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:52Od: Smazaný účet
V singlu opravdu nevyhrála žádný GS ani turnaj WTA. Má "jen" 18 deblových titulů WTA a 2 grandslamové, plus grandslamový z mixu. K tomu ještě finálové účasti, deblové stříbro z olympiády, fedcupové úspěchy (celkem 3 vítězství, i když v loňském roce se o to nijak nezasloužila). To opravdu není vizitka nevýznamné hráčky.
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:02Od: FandimRF
To nepopírám, ale takovou pozornost bych spíš právě očekával u jejich výsledcích v deblu. V singlu je to ale zatím obyčejná průměrná nula...
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:09Od: blixa
Hráčka , která se dostala do první světové padesátky je obyčejná, průměrná nula ? Takové "moudro" může vypustit jen mimořádně neobyčejný, nadprůměrný blb ;-)
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:29Od: FandimRF
Tak se zkus podívat do jiných zahraničních médií jestli se o ni někde píše. Pokud to není hráčka top 10 nebo ji v minulosti byla či vyhrála nějaký GS, tak nikoho nezajímá. A že je v první padesátce? No a co ?! To jako myslíš,že všech těch 50 hráček je nějak zapsáno do historie,že na ně celý světový tenis upírá pozornost a o každém jejich zápase vyjde článek... ? Nevšiml jsem si, tak nebuď hlupákem. Jistě ona osobně to vnímá jako svůj úspěch,ale pro objektivní diváky je to docela bezvýznamný výsledek. Ti chtějí sledovat kvalitní tenis, který hrají opravdové hráčky jako je Azarenka, Williams, Sharapova...
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:31Od: Smazaný účet
Podívej se na SF Madridu z roku 2012. Williams - Hradecká. Uvidíš hoooooodně kvalitní tenis :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:34Od: EllNino
hele ty chytrolíne, myslím, že tohle bude zachvíli článek o Birminghamu jako takovém, jen zatím lenoši nedokázali dopsat zbytek článku ...jestli všechno bereš takhle, tak se na ten tenis nemusíš ani dívat a koukat jen na finále :) ...nesuď to podle sebe, taky bych chtěl být taková nula jako ona :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:30Od: Smazaný účet
Samozřejmě, že se o ní v zahraničních médiích píše. Jen namátkou třeba:
- http://www.ubitennis.com/english/2015/01/17/lucie-hradecka-two-hours-match-im-still-smiling/
- http://www.postandcourier.com/article/20150411/PC20/150419805/1177/family-circle-cup-notes-lucie-hradecka-x2019-s-long-good-week
- http://www.tennisactu.net/news-wta-prague-lucie-hradecka-rejoint-pliskova-en-finale-wta-prague-hradecka-siniakova-pliskova-39814.html
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:12Od: sprchon
A ty -1.
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:14Od: lars
0 jsi Ty :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:11Od: Smazaný účet Re: Lucka H
Tak taková nula to zase nebude. Docela mě to nadzvedlo, toho chytrolína frustrovanýho co píše takový bludy bych chtěl vidět. Lucie letos vyskočila o neuvěřitelných 150 míst a bezesporu patří mezi kvalitní světové tenistky!
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:24Od: Smazaný účet
Tak Lucka trávu nikdy moc nemilovala, ono to vypadá, že se svým servisem se tam musí cítit jako ryba ve vodě, ale není tomu tak.

Malinko podobný případ je Kája Plíšková, která (na rozdíl od sestry Kristýny) taky zelený pažit dvakrát nemusí...
[ Reagovat ]
16.06.2015 00:45Od: turista
Tak když Hráďa prolomila smůlu na trávě tak někdy snad prolomí smůlu i ve finále a vyhraje titul WTA.
[ Reagovat ]
16.06.2015 01:12Od: Smazaný účet
Strašně bych jí to přál. V Praze byla blízko, nevyšlo to, ale možností ještě bude dost. Teď může být navíc do konce sezóny v klidu, protože skoro nic neobhajuje.
[ Reagovat ]
15.06.2015 18:58Od: EllNino Birmingham OOP zítra
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com

Tak zejtra s zahraje Katka SIniaková na centru proti Andree, na jedničce hned první zápasbude na streamu Terka Smitková s Jelenou ....docela ostuda, že loňská finalistka Barča hraje až na kurtu číslo 2, tedy bez kamer, je vidět, jak si tam organizátoři váží finalistek ...ve stejnou dobu bude na kurtu i Cetka proti Erakovic :) ...
[ Reagovat ]
15.06.2015 18:57Od: misa Nový žebříček WTA
Taky se vám tak líbí jako mně? Lucie na svém životním maximu: 6. místo v singlu je opravdu moc hezké :-)

Podle přehledu z tennisfora se Lucka stala 73. hráčkou od roku 1975, která se dostala alespoň na 6. pozici.
http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=299240&page=30

Ani tak vysoké postavení ale nestačí na titul národní jedničky. Český ženský tenis je úžasný.
[ Reagovat ]
15.06.2015 18:58Od: misa
http://www.wtatennis.com/singles-rankings
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:07Od: tommr
je to moc hezkej pohled, ale obávám se, že to vydrží jen do Wimbledonu. Petra ani Lucka nejspíš svoje lonský výsledky neobhájí a v žebříčku o něco poklesnou. Polepšit by si naopak mohla Karolína, ale u ní je otázka v jaký je formě ... :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:10Od: EllNino
uvidíme :) klidně se muže stát, že se Lucka dostane znovu do finále :) o Petře nemluvě
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:15Od: tommr
Petře k udržení druhýho místa nemusí stačit ani obhájení titulu o finále ani nemluvím ... :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:15Od: EllNino
to je jasný :) ale tak uvidí se, jak se s tim popere, pokud chytne slinu, muže vyhrát znova :) je to jen na ní
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:26Od: Smazaný účet
Mně je teda úplně jedno, jestli Petra spadne. Pokud obhájí Wimbledon a přesto spadne, bude to přijatelná ztráta :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:34Od: lars
Pokud vyhraje Wimbl i Eastbourne tak asi nespadne
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:36Od: EllNino
tak jestli to fakt dá, tak asi ne :D ale pochybuju, že vyhraje aspoň jedno z toho
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:19Od: lars
touhle soutredenou meditaci Te neujistila o vyhrach ? :))

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/p720x720/10906496_957237251007021_3674895879383693286_n.jpg?oh=a14da78e846925de6381bd3558afe64f&oe=55F08ACC
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:20Od: Frick
Je to focené v Monaku?

Finančák na ní!
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:24Od: blixa
Nevidíš vole ? Jasný Monaco ! Oborník pozná podle druhu trávy ;-)
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:32Od: lars
necht tech prihlouplosti !!
jeste jsi neodpovedel na nasled. otazky:
V jakem sportu budes reprezentovat?
A jak je to s tvym danovym priznanim ?
:))
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:37Od: blixa
Sociální dávky se nedaní ;-)
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:43Od: lars
nevim o tom, ze by to on sam priznal :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:50Od: blixa
Nepřiznal, ale proč myslíš že tak řve, že naše holky nedaní v ČR :D
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:07Od: lars
je to pravdepodobny a mlceni je tichy souhlas :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 23:40Od: slacker
a opet dalsi modrobolsvicky stereotyp z tlamy blixy
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:38Od: VlS
Pak ještě Americký betony, USO a podzimní Asii a TM a budem šťastní? Já bych nic neplánoval, ani Petra neví jak co udělá, takže si v kludu pičkám, co se stane.
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:42Od: lars
v kludu pičkám ??
zajimave :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:53Od: VlS
To víš, psaní na mobilu s malinkejma klávesama a velkejma prstama je problém
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:37Od: lars
ty se otravujes s cestinou na mobilu?
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:03Od: VlS
jak kdy, iphone to umí kromě dlouhýho ú dobře, jak není ú jako první písmeno, tak to tam rve kroužek. Ale nepíšu furt na mobilu, teď zrovna ne.
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:41Od: Smazaný účet
Přesně. Na žebříček kašlu, důležitější jsou výsledky a výkony. ;)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:47Od: lars
tak dulezity je, aby Sere mohla potkat az ve finale Wimblu
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:49Od: EllNino
tak to už je jasný teď :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:54Od: VlS
Tak na to není potřeba zázrak, jediná podmínka je, aby tam obě došly
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:25Od: lars
doplnuji
...., aby Sere / Lucku mohla potkat az ve finale
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:34Od: VlS
Nesejčkuj zas, uvidíme, jak to bude.
[ Reagovat ]
15.06.2015 22:54Od: Jan Re: tommr
Já bych s tím pěkným pesimismem počkal aspoň do 2. kola :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 18:49Od: EllNino
No Jarka dostala od Joe Konty solidní kartáč ...6:1 6:3 jsem fakt nečekal ...po tý super zvládnutý kvaldě v Nottinghamu najednou bum a hladký prohry s McHale a Kontou ...to je škoda :( tak snad ve Wimbledonu to bude lepší :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:10Od: tommr
Kontu jsem viděl hrát minulý týden proti Niculescu a žádnej velkej dojem na mě neudělala. Jsem zvědavej jak si s ní poradí Karolína ... :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 19:12Od: EllNino
nojo sakra :) to mě vubec nenapadlo, že bude hrát s Karolínou :) ještě že s ní nehraje Jarka, to bych musel fandit proti Češce :D ...Kontu snad porazí ...ikdyž má hodně dobrej servis :) a strašně dlouho jí trvá, než začne podávat, má takovej dlouhej rituál před podáním a je v takový zvláštní pozici :) jako by se chtěla rozběhnout
[ Reagovat ]
15.06.2015 20:55Od: Smazaný účet
Konta na RG docela potrápila Denisu, a to až ke grandslamovému TB rekordu :-)
[ Reagovat ]
15.06.2015 18:23Od: Patri.k
Tak jsem po odmlce zase zpátky, po FO a po tom finále jsem byl tak duševně vyčerpán tenisem, že jsem si musel dát pohov :D Skvělé je, že v Birmingham se Siniaková a Hradecká dostaly do hlavní soutěže jen tak, tak a náležitě toho využívají, úspěch Koukalové je taky fajn, po té strašné sérii porážek vypadá, že se konečně probrala, zrovna včas aby se udržela v TOP100 a nespadla do síta ITF turnajů, z kterých je občas velice těžké se vyhrabat...
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:03Od: sprchon
Taky jsem byl minulej tejden vyčerpán. :D Ale už to zase přešlo, na tu trávu se moc hezky kouká...
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:11Od: blixa
Chlapi, vy jste na tom hůř než kdybyste tam po kurtu lítali sami ! :D :D
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:13Od: sprchon
Dlouho jsem nebyl, až teď na středu jsem domluvenej s kámošem. :) Už se nemůžu dočkat...
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:20Od: lars
..., jak Te smazne :))
[ Reagovat ]
15.06.2015 21:22Od: sprchon
S tímhle jsem ještě nehrál, těžko říct. Zatím jsem ale všechny porazil. :D Teda všechny chlapy...
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:33Od: mikimaus321
kse jsou výsledky Koukalové?
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:30Od: VlS Barča s Míšou
moc pěkně ve dvou dál. Míša má dobrej servis.
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:31Od: EllNino
no bodejť ...21 es v zápase s Giorgi mluví za vše :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:28Od: kada.tom
Bouchard venku :-DDD
sice jenom ve čtyřhře, i tak to potěší :-))
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:32Od: monty25 Re: kada.tom
To už je teda trochu moc, když oslavuješ prohru Genie i v deblu. :D Na druhou stranu: Pokud Kiki Mladenovic porazí Riske, tak budeme ve 2. kole zase na stejné lodi a ty budeš určitě velice rád přát Kiki. :D
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:57Od: kada.tom
já tu budu vždycky oslavovat každou prohru Bouchard :-)
a ano, jsem na to připraven, že v případě potřeby budu fandit Mladenovicový :-)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:27Od: kada.tom
Dneska se to holkám v Birminghamu povedlo, to je moc dobře :-)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:26Od: Oin
Garbiňa prohrála s Rybou? To jsou věci!
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:30Od: horska.kraslice
Nějak jí to na trávě nejde.
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:32Od: EllNino
hm, protože bude muset víc do kolen ...a to bude problém, myslím, že podobnej problém bude mít i Kája Plíšková...ikdyž je zajímavý, že Petra takovej problém třeba vubec nemá :D
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:43Od: tommr
Rybáriková umí občas opravdu překvapit, ale málokdy jí to vydrží delší dobu... :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:45Od: EllNino
hlavně na trávě hraje dobře a tady získala titul, takže se jí tu daří :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:23Od: horska.kraslice
Tak po Lucii a Kláře to zvládla i Kateřina. Holky, zatím hodně dobrý, gratulace.
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:31Od: horska.kraslice
A Bára s Michaellou taky, takže dnes v BM 100% úspěšnost.
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:40Od: tommr
jj dneska s výsledkama v Birminghamu stoprocentní spokojenost. Zítra už to bude nejspíš o něco horší ... :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:45Od: EllNino
no Terka, Bára (zatim) i Cetka maj silný soupeřky ...ale nic není nemožné :) to dneska ukázaly Katka a Klára, že i ty silnější se daj porazit :¨)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:50Od: tommr
budu spokojenej když zítra postoupí aspoň jedna z těch tří, kdyby postoupily dvě bylo by to pro mě velký překvapení ... :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:21Od: monty25 Katka - Nara 6:3, 7:6
To drama ve 2. setu asi nemuselo být, ale dobře to dopadlo. Škoda, že nebyl stream... Tak teď na Petko! :)
[ Reagovat ]
15.06.2015 17:28Od: EllNino
já jsem se na Katku občas kouknul v prostřihu, když hrála Klára a teď debl ...ale moc toho vidět nebylo, jen jsem si všiml, že se Kurumi nechávala dlouho ošetřovat za stavu 3:4 ...od té chvíle přišla šňůra 6 her zasebou ...pak mohlo být už hotovo ...Katka měla BP na 5:0 a pak i GP na 5:1 ...ale ani jedno nedala ...no paknedopodávala a ztratila čistou hrou servis ...a pak jsem se začal docela bát ...Katkanaštěstí zapla turbo v pravý čas :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist