IW: Djokovič je prvním pětinásobným šampionem a má 27. titul z Masters

  • ATP INDIAN WELLS - Novak Djokovič ve finále turnaje v Indian Wells nedal šanci Kanaďanu Milosi Raonicovi a stal se historicky prvním pětinásobným šampionem BNP Patibas Open, na kterém po něm hned pojmenovali centrální kurt. Celkově si srbský tenista připsal už 27. titul z podniků Masters 1000, čímž se vyrovnal až dosud nejlepšímu Rafaelu Nadalovi.
    20. 3. 2016, aktualizováno 21. 3. 2016 | Aktuality |  327 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Novak Djokovič svého finálového soka Milose Raonice od začátku vůbec nešetřil a od prvních výměn cílevědomě mířil za vítězstvím. Skvěle returnoval, ve výměnách hrál strojovým a takřka bezchybným tempem a na jeho kontě naskakoval jeden game za druhým. 

První set osmadvacetiletý Srb vyhrál 6-2 a Raonic, který ve osmifinále vyřadil Tomáše Berdycha, si vyžádal medical timeout. Odešel do šaten, aby si nechal ošetřit přitahovač na levé noze, kvůli kterému po Australian Open sedm týdnů nehrál.

Statistiky zápasu
Djokovič - Raonic
2 esa 4
1 dvojchyby 2
68 % 1. podání 'in' 50 %
75 % úsp. 1. podání 77 %
62 % úsp. 2. podání 10 %
15 winnery 16
4 nevyn. chyby 27
9/10 hra na síti 11/18
5/11 brejkboly 0/0
čas: 1:17

Ani v druhé sadě ale pětadvacetiletý Kanaďan na světovou jedničku nestačil a dokonce neuhrál ani game. Djokovič, který nečelil brejkbolu, trefil 15 winnerů a udělal pouze 4 nevynucené chyby (všechny v prvním setu), vyhrál za 77 minut snadno 6-2 6-0 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 6-0.

"Tohle byl můj nejlepší zápas na BNP Paribas Open. Hrál jsem skvěle. Bohužel Milos dnes zřejmě nebyl ve své kůži. Doufám, že se dá brzy do pořádku a že se v Miami zase potkáme," uvedl Djokovič, jenž dnes po druhém servisu Raonice vyhrál 90 procent výměn. "Nemyslím, že to zranění ovlivnilo mou snahu. Novak hrál zkrátka lépe, než já," uvedl Raonic.

Djokovič v Indian Wells navázal na své triumfy z let 2008, 2011, 2014 a 2015 a stal se historicky prvním pětinásobným vítězem turnaje. Krátce na to pořadatelé oznámili, že centrální kurt byl přejmenován na Kurt Novaka Djokoviče.



"Tohle je nádherný turnaj, laťku nasadil opravdu hodně vysoko. Měl by být o level výš, než je teď," prohlásil Djokovič. V souvislosti s Indian Wells se už spekuluje o myšlence, že by se pro něj měla udělat nová kategorie. Neoficiálně je označován za 'pátý grandslam'.

Nejvíce titulů z turnajů Masters 1000:
27 Novak Djokovič
27 Rafael Nadal
24 Roger Federer
17 André Agassi
11 Andy Murray
11 Pete Sampras
8 Thomas Muster
7 Michael Chang
5 Boris Becker
5 Jim Courier
5 Gustavo Kuerten
5 Marcelo Rios
5 Andy Roddick
5 Marat Safin

Z turnajů Masters 1000 Djokovič vybojoval už 27. titul, čímž se vyrovnal Rafaelu Nadalovi. Nikdo lepší ve sbírání těchto trofejí není.

Celkově získal 62. titul na okruhu ATP a v historické tabulce se dotáhl na devátého Argentince Guillerma Vilase. Od legend Björna Borga a Petea Samprase jej dělí jen dva tituly.

Letos Djokovič triumfoval také v Dauhá a na Australian Open. Jedinou porážku utrpěl ve čtvrtfinále v Dubaji, kde kvůli zánětu v oku vzdal zápas se Španělem Felicianem Lópezem. Ve finále nechyběl na 18. z posledních 19 startů, které přetavil ve 14 triumfů.

Raonic dnes prohrál i své třetí finále na turnajích Masters 1000. Neuspěl také v roce 2013 na domácí půdě v Montrealu a o rok později v Paříži. Na okruhu ATP má nyní finálovou bilanci 8-9, poslední triumf slavil letos v Brisbane.

"Díky za ten týden a půl, během kterého jste mi fandili. Hrát tady je velká čest. Je to fantastický turnaj, každý rok se tu zlepšuje prostředí pro hráče i diváky," řekl Raonic. "Odvážm si spoustu pozitivních věcí. právě teď jsem zklamaný, ale nakonec... je to pro mě velký progres," dodal.

 

 

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
Spojené státy / Kalifornie, tv. povrch, 7.037.595 dolarů
nedělní výsledky (20. 03. 2016)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Raonic (12-Kan.) 6-2 6-0
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (327)
22.03.2016 10:29Od: brixner Určitě by měl vzniknout...
...i "Hlavackova Court", to je naprosto bez debat!
[ Reagovat ]
23.03.2016 00:42Od: Smazaný účet Re: Vskutku
Naprosto bez debat je váš skvělý smysl pro humor, shitxnere.
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:02Od: spaniel
No, je to zvláštní... Jak se budou cítit hráči až tam budou nastupovat.
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:05Od: Smazaný účet
Blbe;D)
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:06Od: gigin
Hlavně Zimonjič.
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:08Od: janek_da
mě by to vůůbec nevadilo. Naopak by mě to správně heclo
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:12Od: Smazaný účet
jestli muzu smrtelne vazne - ja bych se neoprostila.. :-))
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:17Od: gigin
Jedině, že by ho tam někdo smetl. To by bylo něco na něj :-D
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:18Od: janek_da
Jak se nemůže opřít, tak je to v poho!
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:27Od: Smazaný účet
jak jen muzes.. ! Ja jsem se dneska o Nenada oprela diky tve teorii velmi duverive a spolehlive mi hukli oba Harrisoni.. :-((( U Christiana po dvou letech sice dle predpokladu, z Ryana vsak rostu, "cekala" jsem 2 a pul hodky, az prijde o serv... az o nej prisel..
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:32Od: janek_da
No, Ryan se opřel, ale pak si myslel, že už nemusí. V tomhle je Nenand nevinně.
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:35Od: Smazaný účet Re: vtasčv! :-)
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:35Od: gigin
Co to je? :-D
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:37Od: janek_da
v tom aby se sojka vyznala
wtassv
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:38Od: Smazaný účet
a.magerova: "v tom aby se cert vyznal", omg! :-))
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:42Od: gigin
Lol, thx :-D dobrou děcka, valím do peří. GN.
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:45Od: Smazaný účet
gnsd.. :-)
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:48Od: gigin
Tobě taky sladké sny :-)
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:25Od: Davor1
Ono to môže byť zaujímavé aj z druhej strany. Ako sa bude cítiť Novak, keď tam bude možno o 3-4 roky stáť, výrazne za zenitom súčasnej výkonnosti a trebárs taký Thiem alebo Kyrgios s ním budú vytierať kurt :-))
Vtedy by som nechcel byť v jeho koži, samozrejme sa to nikdy nemusí stať...
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:29Od: Smazaný účet
to je jiste zajimava vidina, ale jak prezit mezidobi, ze.. :-)))
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:31Od: gigin
Tak to přejmenujú zase. Třeba na Ostapenko palace.
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:33Od: janek_da
Nebo "antitenis arena"
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:35Od: gigin
:-DDDD
[ Reagovat ]
22.03.2016 11:36Od: turista
Myslím, že Novak bude pro tyto hráče i za 5 let neporazitelný. Je vyjímečný. Postupně přepíše všechny tenisové statistiky.
[ Reagovat ]
22.03.2016 11:45Od: gigin
I za 5 let? Při tomto stylu tenisu? Tak to já zase pochybuju. Ano vyjímečný třeba je, ale teď se nám každou chvilku líhnou krásné mláďata a minimálně jedno, dvě, dej Bože aj víc, se chytnou. Každopádně by to bylo zpestření a oživení.
[ Reagovat ]
22.03.2016 11:48Od: tedi
i za 15
[ Reagovat ]
21.03.2016 22:57Od: Smazaný účet Kurt Djokovice
Tak kurt na IW se bude jmenovat podle Djokovice...hmmmm

Tak trebas 1111 se zapisuje do historie uplne jinym zpusobem...
https://www.youtube.com/watch?v=aVevvbFNKiY

Preju vsem hezkou noc;)
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:09Od: janek_da
Málem bych ho nepoznal
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:11Od: Smazaný účet
:-)))
[ Reagovat ]
21.03.2016 22:50Od: Smazaný účet
Ojojoj, Veselý má v Miami Edmunda a při případné výhře narazí na Djoka .:D
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:09Od: janek_da
Tak je to jasný, Djok odvrátí 2,3 MP
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:52Od: Smazaný účet IW
Nějak se mi nejde přihlásit na tradiční účet - SwissMaestro a tak tedy použiji tento historický.

Je opravdu smutné, že je možné pojmenovat stadion po aktivním hráči, který navíc rozhodně nemá jistotu, že bude (třeba již příští rok) nejlepším hráčem turnaje v historii. Je to naprostá neúcta k Federerovi a Nadalovi jenž mají dokonce více vyhraných zápasů než Djokovič. Samotný Federer má o jediný titul méně než Srb. Kdyby to byl Djokovič s pěti tituly a pak třeba pár hráču po jednom titulu......to už by asi šlo, ale i tak nejsem pro pojmenovávat tenisový stánek po aktivním hráči. Co jsem tak slyšel majitel turnaje v IW je velkým fanouškem Rafaela NAdala - to mu sklonil vskutku dechberoucí poctu. Pojmenovat centr po jeho hlavním rivalovi jenž jej v posledních (snad se teď nepletu) deseti z devíti střetnutí rozebral na součástky.

Také mi to však přijde jako slušná a neférová psychická podpora hrát na "svém" kurtu. Ono se řekne....jen to jen název, ale tohle prostě není moc správné/etické.

Také statistiky dokazují o jak hloupé či přinejmenším uspěchané rozhodnutí se jedná. Nehledě na to, že dát něčemu název po nejneoblíbenější světové jedničce posledních let je poněkud zvláštní.

Tady jsou ony statistiky RF,RN a ND v IW:

Rafael Nadal - 49 vyhraných zápasů/ 3 tituly/ 1 finále

Roger Federer - 53 vyhraných zápasů/ 4 tituly / 2 finále

Novak Djokovič - 48 vyhraných zápasů/ 5 titulů/ 1 finále

IW byl do neděle můj nejoblíbenější turnaj. Je mi jasné , že tím nikoho nepoškodím, nenaseru , ale tenhle turnaj pro mě skončil a v životě jej nezapnu. Být Rogerem tak bych chtěl více respektu. Koneckonců kdyby se mělo pojmenovávat dle úspěchů tak v Cincinnati by bylo po RF pojmenované vše od kurtů až po hajzlíky. V IW mi to prostě vůbec nesedí. Zvláště když jej Nadal či Roger mohou ještě překonat/dorovnat. Takovej Peking by mi nevadil. Tam je Djokovičovo.
[ Reagovat ]
21.03.2016 19:04Od: Kozoroh
Ach, ta závist...
[ Reagovat ]
21.03.2016 19:07Od: Nola
Rogers Cup? nepoznam historiu turnaja, ale odjakziva som si ten nazov spajala s Fedexom....
[ Reagovat ]
21.03.2016 19:36Od: Denis92
Nie :) To je pomenovane podla sponzora, firma ROGERS.
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:01Od: Smazaný účet
taky v tom vždycky slyším "Rogerův pohár", ale tohle fakt ne, to už radši Cincy a ještě líp Wimbledon :))
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:03Od: Nola
niest v nazve turnaja svoje meno je viac ako pomenovanie nejakeho kurtu na turnaji, ci?
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:06Od: Smazaný účet
o to nejde, ať si klidně pojmenovávají kurty a stadiony po Rogerovi, Rafovi a Novakovi, jsou to tři největší osobnosti téhle éry a patří mezi nejlepší všech dob, ale až po skončení jejich věhlasných kariér, prosím, teprve potom můžeme sčítat, porovnávat a pojmenovávat, za mě asi tak ;))
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:12Od: Nola
a co teraz s tym? Nole mal odmietnut taku poctu? stalo sa a vyvolalo to akurat zlu krv...
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:14Od: Smazaný účet
Nikdo neříká , že to je Djokovičova chyba. Ten za toto nemůže.
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:33Od: Smazaný účet
on s tím nic nenadělá, může za to ten, kdo mu tu "poctu" udělil, akorát přilil olej do ohně Djokovy nepopularity, teď to vypadá, že z něj dělají někoho víc a předhánět se v tom, kdo bude mít svůj větší, lepší, věhlasnější kurt nebo rovnou celej areál je blbost, s tímhle šlápli vedle prostě, jak říká Swiss "Overload" Maestro :D historie se ještě může přepsat, to je jako kdyby uvedli Federera do síně slávy už teď, taky si bude muset počkat jako jiní ;)
[ Reagovat ]
21.03.2016 21:14Od: Smazaný účet Re: GOATko
Naprostej souhlas. Podepisuji.
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:35Od: Smazaný účet
prosila bych ještě goutí razítko na stvrzení tvé identity :P ne pro mě, ale pro zdejší uživatele :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 21:36Od: gigin
Měli to pojmenovat Tenisportal aréna, tvl. A ostatní kurty podle jmen jednotlivých nejlepších uživatelů. To už bych určil dodatečně.
[ Reagovat ]
21.03.2016 22:05Od: Smazaný účet
rozepiš to dopodrobna, to mě zajímá, říďo ;) :P
[ Reagovat ]
21.03.2016 22:06Od: Smazaný účet
on je kralovna! ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:38Od: Smazaný účet
co takhle rovnou Giginportál :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:42Od: Smazaný účet
o vaznych vecech se vazne nezertuje, ale omlouva te, ze jsi v dobe jeho nedobrovolneho nastupu na trun jeste nebyla na svete.. na TP teda urcite ne.. :-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:53Od: gigin
Sojči, ale ty si Bohyně TP ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:56Od: Smazaný účet
a joooo, omg... :-)))
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:59Od: gigin
:-) :-*
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:56Od: Smazaný účet
už jste si dostatečně zavrkali? :D pravda, v době jeho nástup na TP trůn jsem tu ještě nebyla, jsem mládě :))
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:02Od: gigin
Goatko v klidu. Prostě byly volby, jak to dopadlo, tak to dopadlo. Já su královna, sojka Bohyně. Ale už se blíží další volby. První svobodné, tak se to určo změní ;-)
[ Reagovat ]
22.03.2016 00:14Od: Smazaný účet
bude hra o trůny říkáš? ;) no, já kandidovat nemusím, jsem totiž korunovana GOATka a to je nejvíc :P :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 22:45Od: Forehand
Ja by som chcel mať vlastný kurt pána Forehanda..:)..A najlepšie hneď centr kurt..Ale to by si tam už Roger nezahral :)
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:48Od: Smazaný účet
na trening FH ocekavej neco hooodne zastreneho, mozna i mimo areal.. ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 23:53Od: Smazaný účet
*zastrceneho melo byt, ovsem zastreny je mozna vznesenejsi, tam by ty FH mohly mit i slusny spin.. ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 22:02Od: PH94
Přesně. Fandím Djokovičovi, ale taky se mi to nelíbí
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:05Od: Smazaný účet
Taky jsem si dříve myslel, že to je JEHO turnaj :(
[ Reagovat ]
21.03.2016 19:10Od: Pe3k
To pojmenování po aktivním hráči je divné, ale nemyslím si, že to něčemu vadí. Po Federerovi pojmenují centr kurt ve Wimbledonu :)
Kašli na to, dyť o nic nejde. A stejně píšeš tady, že se už nebudeš dívat na turnaj v IW nyní když skončil a další bude až za rok :D tou dobou, už vychladneš a s chutí se podíváš, jak tam od někoho dostane Djokovic na prdel :)
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:34Od: Kozoroh No1e - vítěz Indian Wells 2016
Alba fotek -
http://novakdjokovic.com/en/album/indian-wells-2016/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1142540185778999.1073742159.135156959850665&type=3 - se srbskou vlajkou :-)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1142111359155215.1073742158.135156959850665&type=3
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:13Od: Pe3k Atp masters 1000 Miami
Už je venku pavouk!
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:16Od: Pe3k
http://www.protennislive.com/posting/2016/403/mds.pdf

Zajímavé rozlosování, ale finále dvou nejlepších hráčů, Federer - Djokovic, nebude.
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:25Od: Pe3k
U mě je taky hodně vysoko. Vyhrát 3x v řadě channel slam mluví samo za sebe.
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:25Od: gigin
Veselka druhé kolo Djokovič, Rosi druhé kolo Niši :DDD

Ovšem Gulbis x Južný - tak to bude semeniště rozbitých hlav a raket. Dobré :DDD
[ Reagovat ]
21.03.2016 19:49Od: PH94
Veselka hlavně žádný 2.kolo hrát nebudu :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:27Od: Pe3k
Kurwa jsem poslal do špatného vlákna :(
Každopádně jsem chtěl napsat, že Del Potro vs Federer bude asi tahák prvního kola :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:38Od: Denis92
Roger vacsinou schyta to horsie..skoda. Mohli si to rozdat s Andym o post svetovej dvojky v semi.
[ Reagovat ]
21.03.2016 19:56Od: PetaM
Tak to je jasné, že finále Novak - Roger nebude ... Novak končí už ve druhém kole na Jirkovi :D :D :D :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 17:58Od: Kozoroh Nové rekordy a kariérní záznamy No1eho po IW 16
- Djoker získal pátý titul z IW, čímž stanovil nový rekord turnaje, který předtím držel Fedex na čtyřech trofejích (2004-06, 12). Pro Djoka se včera IW stalo druhým podnikem Masters s alespoň pěti trofejemi, stejného počtu dosáhl i v Miami, kde teď bude útočit na šestý triumf, jímž by vyrovnal rekordmana floridského podniku Agassiho. Alespoň pěti trofejí z jednoho turnaje Masters (včetně Grand Prix Championships Series 1970-89) dosáhli McEnroe v Londýně-Wembley (5 titulů), Lendl na Canadian Open (6), Agassi v Miami (6), Federer v Cincinnati (7) a Nadal v Monte Carlu (8) a v Římě (7).
- Djoko si připsal zisk 6. turnajového hattricku v kariéře. Vyhrát jeden turnaj třikrát za sebou se mu povedlo v Dubaji (2009-11), na Australian Open (2011-13), v Paříži-Bercy (2013-15). Na Turnaji mistrů a v Pekingu zvítězil 4x za sebou (oba 2012-15).
- 27. titulem z kategorie Masters turnajů vyrovnal rekord Nadala. Z toho 20 Masters titulů získal na tvrdém povrchu, což je další Djokovo prvenství.
- Na březnových Masters podnicích - IW a Miami - má Djoker od včerejška rovných 10 titulů, zde No1e vede s náskokem tří triumfů na druhého Agassiho (1x IW, 6x Miami).
- IW 2016 je No1eho jubilejním 50. triumfem z venkovních turnajů ATP. Halových titulů má 12, dohromady 62, sdílí 8. příčku s Vilasem v počtu vyhraných ATP turnajů.
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:06Od: turista
Těším se na to až Novak Djokovič letos na jaře přesviští přes 64 titulů Borga a Samprase.
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:14Od: Kozoroh
A já se těším na den, kdy si No1e připíše zisk 30. titulu Masters, což by mohlo být klidně i letos :-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:15Od: Pe3k
Borg je získal do 26 let.
Try that Djokovic :p
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:19Od: Nola
pojem tenis = Bjorn Borg, pre mna najlepsi tenista vsetkych cias
[ Reagovat ]
21.03.2016 20:10Od: Stan_Borowitz
Hrál ve slabé éře... ;-)
[ Reagovat ]
22.03.2016 11:39Od: turista
Viděl jsem v televizi mnohokrát hrát Borga. Djokovič, Federer a Nadal jsou lepší. V Borgově období byl lepší Connors a pak McEnroe a Lendl.
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:31Od: Smazaný účet
deleny basnik V11as me zaujal, uplne jsem na neho "zapomnela", ten zas bude mit podobne turnaju nejen venkovnich, ale vsechny z cihly, co.. :-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:44Od: Kozoroh
Z antuky má Vilas 49 titulů, což je rekord, ani Nadal jich nemá víc (47, byť po 46. antukovém vítězství Rafy loni v Buenos Aires se slavilo vyrovnání Vilasova rekordu, neboť do loňska bylo u Vilase uvedeno 46 triumfů z drcené cihly; jeden argentinský novinář však poukázal na to, že tři turnaje, které ATP evidovala jako hardové, byly ve skutečnosti antukové, ATP chybu uznala a opravila ji).
Z venkovních podniků má Vilas 56 titulů, o šest víc než Djoker.
Vilas byl v 70. letech výborným tenistou, smůlou pro něj je, že nikdy nebyl světovou jedničkou. Proto je ve velkém stínu svých vrstevníků Borga a Connorse.
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:51Od: Smazaný účet
to v zadnem pripade, videla jsem nazivo Borga i Vilase a ten byl jednoznacne hezci.. :-))) Jinak dik za doplnujici info. ;-)
[ Reagovat ]
22.03.2016 11:42Od: turista
Vilas byl vynikající. Jenže Rafa má celkově už o 5 titulů víc. Novak právě Vilase vyrovnal a do 1.máje vyrovná Borga a Samprase.
[ Reagovat ]
22.03.2016 11:47Od: tedi
do pruvodu musi mit splneno
[ Reagovat ]
21.03.2016 17:27Od: Kozoroh Djoker - Raonič 6:2, 6:0
Když No1e ve finále China Open 2014 deklasoval Berdycha 6:0, 6:2, nečekal bych, že toto jednoznačné skóre v bleděmodrém se mu podaří zopakovat na turnaji o stupeň vyšším - na Masters 1000, dokonce na té nejlepší - v Indian Wells (IW bylo vyhodnoceno jako nejlepší 1000 za sezóny 2014 a 15, v obou letech slavil No1e titul :-)). Během letošního IW padaly komentáře, že Djok neoslňuje tenisovým výkonem, což třeba v zápase s Tsongou byla pravda - Djoker mohl hrát líp, i v semifinále s Nadalem měl Djoker v 1. sadě problémy. Ale až na úvodní duel s Fratagnelem (kde "zaspal" počátek zápasu i turnaje) však neztratil set, tudíž se do větších potíží nedostal. A včera ve finále to rozbalil naplno :-) Konzistentní hra od základní čáry, 5x prolomil Milošův servis, naproti tomu na svém podání nečelil ohrožení. Oproti zápasům s Tsongou a Nadalem měl účinnější return, při druhém podání soupeře měl zisk 83%. Mamutí rozdíl.
Na síti z 10 pokusů získal 9 fiftýnů, i v duelech s Tsongou a Lopezem měl velmi pozitivní čísla na síti, což dokazje, že se i zde Djoker zlepšuje. Nepamatuji turnaj, kde by No1e hned ve třech duelech měl tak skvělá čísla na síti.
Škoda, že Miloš nebyl 100%, nepovažoval jsem za pravděpodobné, že v IW schytá ještě větší debakl než Paříži-Bercy 14 a Montrealu 13. Před zápasem jsem se obával, že No1e bude muset výhru vybojovat ve třech setech, ale Djoker si na finále připravil svou nejlepší hru. V IW 2016 No1e opět přepisoval tenisovou historii a své kariérní záznamy, což rozeberu v dalším komentáři.
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:01Od: Fandina
Jinak gratulka Nolemu, že po něm pojmenovali kurt. Pěkné a gratulace.
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:20Od: Smazaný účet
mela bych s tim hodne velky problem, i kdyby po Rogerovi, neuveritelna necitlivost ke vsem aktivnim hracum, kteri na kurt pujdou... :-(((
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:28Od: Fandina
Vyhrál pětkrát, tak proč ne. Pokud hráč není ješita, tak to necitlivé není.
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:33Od: Smazaný účet
umirnene opravnena jesitnost je jeden z hnacich motoru kazdeho hrace.. ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:36Od: Fandina
respektovat, že po někom je pojmenován kurt kvůli úspěšnosti je také potřebné
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:38Od: Smazaný účet
po ukonceni jeho kariery i eticke.. ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:40Od: Fandina
i v průběhu kariéry, v každé zemi jsou jiné zvyky
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:41Od: Smazaný účet
ja uz jsem rekla sve, nemam co dodat, Fandinko.. :-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 16:43Od: Fandina
já také ... úsměv
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:12Od: Fandina
OT ... Adam Pavlásek na challengeru v Shenzhenu porazil 7-6 6-1 domácího 683. hráče světa Chuhana Wanga a postoupil do 2. kola. V něm může narazit na nasazenou trojku Španěla Gimena, kterého vyřadil před týdnem v Guangzhou viz Espres zprávy. Mám radost a pokud by postupoval dál, tak může dosáhnout na žebříčku takového umístění, že nebude muset hrát kvaldu na RG a o tom se vyjádřil, že by si přál a také by zaklepal na dveře první stovce. Tak držím palce Adame. Pojď!!!

http://www.tenisportal.cz/shenzhen-challenger/2016/atp-muzi/?draw=1
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:08Od: svetova.dvojka
Jo a nechápu taky, jak může Djokovič zkompletovat kariérní Masters, když nevyhrál v Hamburku,Stuttgartu ani v Stockholmu...
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:21Od: SubOptikT
Prý nevyhrál ani challenger ve Wroclawi. Takže mu chybí zkompletovat polské challengerové masters.
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:27Od: svetova.dvojka
Chybí i Prostějov...
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:27Od: Stan_Borowitz Moc nechápu
proč by měl být No1e Wells 70210 ve zvláštní kategorii? Čím se herně liší od jiných M1000?
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:28Od: Forehand
Hrá sa 10 dní a na vyhru v turnaji potrebuješ porazit 6 protivnikov, nielen 5...Tym sa IW a Miami líšia, no podla mna to sú stále kozmetické rozdiely.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:49Od: Stan_Borowitz
Aha... o Miami jsem to tušil, o IW ne. Stejně nasazení hráči jdou až do 2. kola, takže soupeřů mají nakonec 5, ne?
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:53Od: svetova.dvojka
houby je potřeba vyhrát 6 zápasů, R64, R32, R16, QF, SF a Final
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:55Od: svetova.dvojka
Pro toho kdo nemá v prvním kole volno dokonce 7 zápasů R96,R64,R32,R16,Qf,SF a Finale...
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:10Od: Forehand
TOP hráči musia vyhrať o zápas viac, než na iných Masters...Ale v podstate ten zápas navyše je v drvivej vačšine zápas s outsiderom, hráčom mimo spičky.
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:48Od: Denis92
Hlavne porovnavat zapasy na 2 a 3 vitazne sety je uplna hlupost.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:13Od: dadaft
Milošovi došlo už v zápase s Goffinem, jestli jsem to pochopil měl teď nějakou pauzu měsíc a půl, takže se není co divit................
ale i kdyby nedošlo,
Djokovič je momentálně zkrátka absolutistický vládce mužského tenisu........... car Novak.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:00Od: PH94
Na Djokoviče by platil Kyrgios. Ale musí se hodně zklidnit.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:02Od: Fandina
A také se mi zdá dost náchylný na zranění, nemoci.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:09Od: PH94
Těžko soudit, ale dost možná i ty jeho zranění jen poukazují na jeho ne příliš profesionální přístup. Je to škoda...kdyby přestal dělat šaška v tak velkém měřítku, tak by mohl být už dávno úplně někde jinde.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:20Od: svetova.dvojka
Djokovič nikdy nedosáhne takové popularity jako Federer,Nadal nebo dříve Agassi, za prvé je to Srb a Srbové nemají ve světě dobrou pověst a za druhé Djokovič když začínal tak to byl pěkný frajírek, chtěl se svlíkat do naha na Wimbledonu,apod. zesměšňoval ostatní tenisty jejich imitací apod... to je zkrátka nepřípustné.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:33Od: PetaM
Nemusí být populární. Stačí, když bude nejlepší ze všech.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:52Od: SubOptikT
Myslím, že to s klidem přežije. Své fanoušky má a málo jich není.
[ Reagovat ]
22.03.2016 11:44Od: turista
To je jasný.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:04Od: Marduch
Prej zesměšňoval ostatní tenisty jejich imitací :D Tady nám někdo zapšknul.
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:53Od: gigin
Jo, Kefalín! Já sem se od soudruhů doslechl, že prej mě umíte výborně improvizovat...!
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:30Od: panzer.dragon
solidní trolling :-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:40Od: svetova.dvojka
To co jsem napsal je pravda, tak jaký troling ty chytráku...
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:10Od: Nola
napis to ku kazdemu clanku aspon 10 x
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:13Od: janek_da
16:30
Harrison Chris x Smyczek Tim
sojka x vlk
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:00Od: Smazaný účet
ja jdu na kurt jeste v 18:00, souper neznamy, ale opru se o Nenada.. ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:03Od: Smazaný účet
Co to je za nový jinotaj "opřu se o Nenada"? :) Nějak mi to uniqlo.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:14Od: janek_da
To je památný výrok k 4hře Srbsko-Kazachstán

Od: Kozoroh
Spíš mám za to, že byl nasraný na Zimonjiče. Zimonjič předvedl špatný výkon a stáhl dolů No1eho. Novak se nemohl o Nenada opřít, neboť Nenad hrál bídně.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:15Od: janek_da
Takže je tu univerzální vysvělení, proč tenista nehraje dobře.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:21Od: Smazaný účet
+ tvuj logicky zaver, ze Nenad podpira uz jen v singlu.. ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:32Od: Smazaný účet
Aspoň vidíte, jak je důležité míti Kozoroha. :) Rafafeoliho hlášky se nestaly součástí tenisportálového žargonu. :))
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:21Od: Stan_Borowitz Re: A když se nepůjde opřít o Nenada,
pořád ještě můžeš honit Nadala.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:58Od: Smazaný účet Re: Janekda
vpohode, na kurtu budeme vcas, mame plnou nadrz;)
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:17Od: Smazaný účet
http://www.tennis-arena.cz/moore-zeny-by-mely-dekovat-bohu-za-rogera-a-rafu-11550cz/

HH. Škoda, že cukl.
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:00Od: safi1313 fans Nole vs. fans Rafa
Nemůžu si pomoct, ale diváci v Indian Wells na mě působili takto: v každém zápase kde hrál Rafa fandilo 90% publika Rafovi ať hrál proti komukoliv...V každem kde hral Djok fandilo 90% publika proti Djokovi ať hrál s kýmkoliv... Stejně tak to platí v poměru Novák vs.Roger... Výjimky tvoří zápasy Rafa vs.Roger, nebo Novas vs. Andy...tady se fandí dobrému tenisu....publikum beru jako nezaujate a nezasvecene...
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:15Od: VlS
A máš statistiku podepsanou delegátem? Jen, jestli to je pravda. A i kdyby byla, tak co z toho?
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:29Od: safi1313
Prosimtě ty delegáte :-/ to nevím, je to diskuze pokud vím a psal sem svůj názor a ty na to vůbec reagovat nemusíš...Zajímalo mě jestli to i někdo viděl stejně... Jde o to že Novak může vyhrát titulů kolik chce a stejnak valná většina lidí chce aby prohrál a lidi jeho vítězství nepřitahujou...Lidí chtějí příběhy, comebacky, zvraty a ne pana Dokonalého co přijde, nezpotí se a zamete s každým- to nikoho netáhne...
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:14Od: Smazaný účet Re: VlS
ja bych se v tom uz taky takhle nerachala a Djokovice nesnizovala. Nejak to prezijeme, on nam jednou jeho hlavu nekdo prinese.. ;-) A konec koncu, mne osobne velmi pomaha, cvicim se v sebeovladani a vubec si diky nemu pekne posiluji vsechny slabsi slozky sve povahy.. :-)))
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:15Od: svetova.dvojka
Prosím tě... běž do háje s Nolem i Rafou, tady se teď diskutuje o jiných věcech... :-)))
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:24Od: safi1313
:D nevěděl sem že ty to tady máš na starost o čem se diskutuje :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:34Od: babolat.cz
jojo, o komouších, fakt super téma na tennisportále, FU
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:43Od: svetova.dvojka
Jan Kodeš byl náhodou dobrý kádr...
[ Reagovat ]
21.03.2016 15:33Od: Smazaný účet
On fanoušky má. Akorát je to většinou lůza a spodina, která si nemůže dovolit zaplatit za vstupenky :D. Prostě svůj k svému. Což taky vysvětluje, že je Rafa tak oblíbený mezi gayi.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:38Od: svetova.dvojka
Djokovič má na kontě už přes 97 000 000 amerických dolarů na prize money, měl by taky něco přispět na chudé lidi, jako Federer.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:01Od: SubOptikT
http://novakdjokovicfoundation.org/
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:16Od: VlS
Tobě ještě neposlal? Tak asi nejseš chudej!
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:31Od: polika
http://www.theguardian.com/sport/2016/mar/21/novak-djokovic-indian-wells-equal-prize-money-tennis něco z jiného soudku
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:39Od: Pe3k
Jo chlapi by měli brát určitě víc než ženy, (až na Serenu :D), ale že zrovna největší boháč Djokovic tohle řeší, no nevím, asi chce finančně zabezpečit celé Srbsko a nebo už hledá cash na svojí prezidentskou kampaň.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:19Od: svetova.dvojka
Murray stejně titulů jako Sampras... to je teda gól, to je vidět jakou konkurenci měl Sampras, a jakou konkurenci má a měla silná čtyřka... !
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:47Od: Pe3k
No konkurence je jedna věc a druhá, že v době SemPrase neměly takovou váhu. Je dost divné, že má 14 gs a jen 16 1000.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:54Od: janek_da
odečti trávu a je to celkem ok
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:24Od: Smazaný účet
A to Murray získal 8 Masters během 4 let a za dalších 5 let jen tři.
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:24Od: Pe3k
Jinak Federer pořád vede v počtu finále masters 100 :p
Borec dne je stejně Čilič, vyhrál grandslam, ale na 1000 ještě nebyl ani v semifinále...

Federer 42
Nadal 41
Djokovic 39
Murray 16
Ferrer 7
Berdych 4
Tsonga 4
Raonic 3
Wawrinka 3
del Potro 3
Gasquet 3
Stepanek 2
Monfils 2
Simon 2
Nishikori 1
Robredo 1
Verdasco 1
Janowicz 1
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:52Od: Smazaný účet
Zajímavé, díky za uvedení.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:04Od: panzer.dragon
Ferrer hodně solidní
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:40Od: Roger_Federer
Finale masters 1000 neni vubec sranda, dostat se tam, musi borec zahrat vyjimecny turnaj..kdyz nepocitam big 4(kteri jsou uplne jinde)
Za me, jsou streba 2 finale Stepanka dobry vysledek..Co by zato jini daly.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:43Od: Smazaný účet
Jenomže Radek se tam dostal v době, kdy tisícovka nebyla povinná, nepletu - li se a spousta dobrých hráčů je vynechávala. Čilič takové štěstí neměl.
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:13Od: Roger_Federer Re: Stepanek
Ja si hlavne nemuzu vzpomet ktere 2finale hral pamatuju jednu Paris kde prohral se Safinem..Ale 2?
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:19Od: Roger_Federer
Tak Hamburk2006..je pravda ze ten jeho pavouk v tech dvou turnajich je poslabsi az do finale.
Do ktereho roku byly 1000 nepovine?
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:31Od: Smazaný účet
Ty jo, myslím, že teprv od roku 2009. Takže poměrně krátce.
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:19Od: Pe3k finále
Po prvním setu jsem to vypnul, nemělo cenu se na to dívat.
Kdo to tady horečně psal, že věří Raonicovi? Že Miloš porazí Novaka? Těch lidí tady během týdne bylo několik, hledat se mi to nechce, ale jsem rád, že jsem se trefil svým typem, že největší problémy mu bude dělat Tsonga nikoliv Miloš. Novakovi gratulace k dalšímu rekordu, dalšímu titulu a kurtu s jeho jménem. Djokovičův fotřík se asi zase dme pýchou, snad mu z toho nevybouchne jeho tupá hlava.

https://www.youtube.com/watch?v=ujJBnErtfxY
hnusné highlights z hnusného finále :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:29Od: tito
To jsem psal já, z principu sázím proti favoritům. Finále na nic, navíc mě iritovala ta skupinka id.i.otů, kteří neustále hulákali.
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:35Od: Pe3k
njn ti Srbští fanoušci...a vlastně Miloš je taky Srb nebo spíš Černohorec. Jsem zvědavý na Miami, los mužů bude asi až zítra. Big 4 v akci, tím pádem horší nasazení pro Nadala. Roger nerozehraný, ale natěšený, Můra bez formy (už 2 roky) Nadal těžko říct co předvede se svým nově nabitým sebevědomím a Nolemu snad spadne něco do oka.
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:54Od: Stan_Borowitz
Srbové se na Černohorce dívají asi tak jako my na cikány.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:01Od: janek_da
Já měl zato, že je celkem respektují. Vzhledem k dějinám.

I když je zas fakt, že podobně se dívají Češi na Rumuny. I když ti v podstatě stáli taky při Československu.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:01Od: svetova.dvojka
Si odporný rasista, jsou to Romové a majorita si na nich akorát léči svoje mindráky ze zkaženého života, to my bílí Češi se tady chováme hnusně a povyšujeme se a nadřazujeme se nad ostatní a ukazujeme si prstem a romskou menšinu, která tady trpí chudobou a diskriminací ve školství i na trhu práce. Ale např. v Brně už jsou znaky nějakého zlepšení, protože tam jsou u moci antirasisté, nikoliv agresivní vymaštěnci typu Sládka a jeho rádoby republikánů, to byla zvěř..., plná huba řečí,pomluv a urážek na adresu Romů a přitom to byli sami kriminálníci, odsuzování za propagaci nacismu, nebo šíření nenávisti vůči určité skupině obyvatel, pokrytectví českých anticikánistů a antisemitů, je do nebe volající, ale vždycky platilo, že blbec volí blbce, proto byli holé lebky sládkovské v parlamentu..., což byla největší ostuda naší porevoluční historie.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:09Od: Stan_Borowitz
Já? Jen jsem popsal realitu, jaká je. Ta je rasistická, tak si stěžuj na lampárně, nebo s tím něco dělej...

Já osobně mám tisíckrát raději slušného cikána než vypatlaného bílého blba.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:58Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:11Od: Pe3k
Takže ty ji podle toho všeho co tady píšeš (ne, že bych to četl) rom, že? Píšeš, že (bílí?) Češi jsou haluzáci a zastáváš se romů...Možná, že kdyby jsi bydlel poblíž Ostravy jako já, tak by ses jich tak nezastával...No až se sem naverbuje tam Islamská veteš, tak ještě budeme s radostí vzpomínat na naše přičmoudlé kamarády cikány.
Jinak rasismus tady nerozebírej od toho máš novinky, idnes apod.
Češi jsou podle mě hlavně xenofobové, ale rasisti možná taky.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:16Od: svetova.dvojka
Nejsem, ale mám k ním blízko, několik let jsem pracoval v jednom nejmenovaném romském občanském sdružení jako expert přes reklamu a navrhovaní a stylizaci internetových stránek, Romové mi pomohli dali mi práci, kterou sem nemohl nikde najít... a teď jsem v Brně, a dělám něco podobného.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:34Od: Pe3k
Aha, tak to promiň, to jsem netušil. Každá mince má dvě strany.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:36Od: svetova.dvojka
Právě proto není možné vše svalovat jen na některé obyvatele...
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:21Od: Stan_Borowitz
"Češi jsou podle mě hlavně xenofobové, ale rasisti možná taky."

S tím nesouhlasím, to je mediální realita. Nejsme o nic větší xenofobové nebo rasisté než jiné národy.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:22Od: Tuttovka
No to není úplně pravda. Z důvodu působení komunismu a odsunu menšin po druhé světové válce je u nás společnost daleko homogennější. Z toho logicky vyplývá menší tolerance vůči odchylkám.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:34Od: Stan_Borowitz
To se týká některých starých lidí, mladí už tím nejsou tak zasaženi. Určitá skupina vypatlanců, kteří si holí lebky a chtějí posílat každého do plynu, je v každém národě, Američani taky mají Ku-Klux-Klan, a to jsou obecně nejtolerantnější národ vůči menšinám a přistěhovalcům.

Když si ale vezmu průměrného Čecha, ten mi nikterak fobní nepřipadá. To, že neprojevují vstřícnost k lidem, kteří odmítají naše hodnoty nebo je dokonce zneužívají ve svůj prospěch, není ani rasismus ani xenofofie.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:42Od: Tuttovka
Jestli věříš, že lidé narození kolem roku 70 nic z komunismu nemají, tak to je skutečně naivita. Já to vidím na svých rodičích a i na mnoha dalších lidech, kteří to v sobě mají a přes značnou inteligenci v sobě působení takového režimu nejsou schopni potlačit. Takto nevědomky vychovávají i své děti a působení něčeho takto silného není možné vymazat jednou generací, ale jedná se o proces trvající přes padesát let. Neříkám, že komunismus přinesl jenom špatné věci, ale jisté pokřivení morálky a úsudku proti jinakosti zakódoval do hlav lidí na dlouhou dobu.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:57Od: Stan_Borowitz
Máš o komunismu trochu zkreslené představy. On nepěstoval nenávist k jinakosti, ale k tomu, co bylo v rozporu s komunistickou ideologií.

Naopak pěstoval proletářský internacionalismus, za komunistů tady bylo několik vln migrantů z různých zemí - Řecko, Kuba, Vietnam, některé africké státy, přičemž jejich integrace proběhla navýsost dobře.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:12Od: svetova.dvojka
Je to tak, navíc v 70.letech jsem režim nastěhoval Romy z Rumunska za účelem dorovnání počtu obyvatel, a ti Romové se integrovali, problém nastal až s pádem režimu, já ač mladý člověk ročník 83, tak velmi sympatizuji s režimem který tady byl v 70. a 80.letech, fungující reálný socialismus , všichni jsme chodili do práce, měli jsme se rádi, neexistovaly žádné neonacistické pochody, žádné rasové výtržnosti apod. Dnešní kapitalismus akorát ožebračuje lid, prohlubuje třídní rozdíly, už prakticky neexistuje střední třída, několik miliardářů a zbytek je rád, že vyžije, víc jak 10% obyvatel žije na hranici nebo spíše pod hranicí chudoby, myslím, že kdyby lidé mohli, tak by to vzali zpátky a žádná Sametová by se nekonala...
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:21Od: Stan_Borowitz
Aha... já jsem si doteď myslel, že to s tím Běloruskem byla jen legrace. A ono ne...

Tak to si zase hodně rychle sundej růžové brýle, na tom systému nebylo skoro nic, co by stálo za pochvalu. Téměř vše, co se z pohledu člověka, který to nezažil, může jevit jako pozitivní, bylo více než bohatě vyváženo negativy.

"Měli jsme se všichni rádi..." jo, a pokud ti všichni, co se měli rádi, neumřeli, tak žijou dodnes...

Na rozdíl od tehdejší doby máme svobodné volby, takže kdyby většina lidí dávala tehdejšímu systému přednost, měla by KSČM určitě přes 50% hlasů, nikoli 12-14%.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:25Od: svetova.dvojka
v příštích parlamentních volbách může jít Komunistická strany Čech a Moravy i na 20%, díky skandálům Hnutí Ano a politice ČSSD která je v rozporu s jejich programem. Musíme se sjednotit a voliči KSČM chodí k volbám vždycky, je to pro ně tradice a občanská povinnost.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:33Od: Tuttovka
Myslím si, že tenis portál není vhodným místem pro akademickou debatu. Nesnáším zkracování. Socialismus a kapitalismus mají své pro a proti. Hospodářsky je jednoznačně výkonnější kapitalismus, což prokázala hospodářská "prohra" východního bloku. V socialismu je velmi těžké motivovat lidi, aby pracovali, neboť plná zaměstnanost sebou přináší velmi negativní sociální jevy. Část společnosti je frustrována, neboť nemůže postupovat výš, přestože na to má schopnosti. Jsou nuceni vstupovat do vládnoucích struktur. Já bych také skutečně nechtěl pracovat pod nějakým blbem, který měl červenou knížku. Stejně tak můžete pracovat pod blbem, jehož otec je šéfem dané firmy. V kapitalismu je ovšem možnost odejít a začít podnikat sám, což je v socialismu nemožné či velmi obtížné. Kapitalismus zase přináší "vykořisťování" dělníků. Já tohle slovo skutečně nesnáším, ale je pravda, že k něčemu takovému může docházet i v rozvinutých zemích. Taková je situace například v Rusku, kde daný oligarcha zprivatizoval všechny továrny v jednom městě. Další město je vzdáleno tři sta kilometrů. Tenhle člověk prakticky zprivatizoval firmu i s pracovní silou, což mu dává možnost s lidmi neskutečně orat. Dvacáté století je tedy hledání cesty mezi vykořisťováním a seberealizací. Já bych raději volil kapitalismus, protože ten člověka, bytost velmi línou a pohodlnou, učí samostatnosti a zodpovědnosti za svoje chování. Přílišně levicová politika člověka zbavuje odpovědnosti za jeho činy. Tohle je skutečně absolutní torzo, které jsem napsal za pět minut. Vydalo by to na mnoho sociologických, ekonomických, historických a dalších knih. Jistá míra korupce, zlovůle a nespravedlnosti je v jakémkoli společenském uspořádání, a to se kvůli mentalitě člověka nemůže nikdy změnit. Jinak bych 70 a 80 léta skutečně neoslavoval, protože pro řadu lidí se stala skutečným peklem na zemi. Já bych byl pravděpodobně mezi nimi.
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:05Od: svetova.dvojka
Za prezidenta Husáka jsme byli vyspělou zemí, podporovali jsme Kubu,Vietnam a další chudší socialistické státy, každý člověk měl svůj byt, práci a své jistoty jako zázemí apod. Dneska naopak nás musí podporovat EU, bez evropských dotací bysme už byli dávno v pr.deli..., nejsme soběstační, naše ekonomika je příliš závislá na zahraničí, naše školy už nemají takovou prestiž, dnes je moderní studovat zahraniční vysokou školu, ta situace není dobrá a rozhodně takhle si to občané nepředstavovali...
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:43Od: Stan_Borowitz
To je směs pohádek, naivně romantických představ a papouškovaných lží.

Žádný systém není dokonalý, vždy bude někdo nespokojený, ale přes všechny problémy, které samozřejmě existují, se většina lidí má dnes daleko lépe než tehdy.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:15Od: VlS
Je to troll
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:14Od: Tuttovka
No já bych rád řekl, že cílem každé diktatury je vytvořit homogenní společnost, kterou je snadnější ovládat. Tvé argumenty podporují tato slova. Tísnivější integrace pochopitelně přinesla své ovoce, neboť to bylo v zájmu státu :). Máš pravdu, že důraz byl kladen na ideové hledisko, ale přesto se odpor vůči jinakosti pěstoval. Důvodem je i obrovská polarita, kterou se totalitní režimy vyznačují. Je důležité určit co je správné a co je špatné a tedy nebezpečné. V totalitním režimu jsou slova špatné, zvláštní, nepřizpůsobivé synonymem slova nebezpečné. Jinak bych si dovolil tvrdit, že v oblasti totalitních režimů, propagandy, cenzury či sociální regulace jsem poměrně erudovaný.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:30Od: Stan_Borowitz
A kolik je ti let, jen tak pro zajímavost? Zažil jsi tu dobu?

Pokud jsi v oblasti totalitních systémů erudovaný, tak jistě víš, že komunistická totalita nestavěla na rasové/národnostní nenávisti, nýbrž nenávisti třídní. A k její podpoře sloužil proletářský internacionalismus, černý americký komunista byl navýsost vítanou osobou, "celebrita", dokonce to ani nemusel být komunista, stačilo být "vykořisťovaný". Rasová/národnostní nenávist se netolerovala. Homogenita nebyla vyžadována z hlediska rasy/národnosti, ale ideologie.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:41Od: Tuttovka
Proč jsem útok na věk předem očekával. Pokud si myslíš, že empirická zkušenost je nutná, tak není. V tom případě by celá práce historiků byla naprosto zbytečná. Proč by bylo nutné zkoumat mentalitu věřících v raném novověku, když tam nikdo z nás nežil. Naopak empirická zkušenost může být pro historika velkou nevýhodou. Dostáváme se na velmi tenký led poststrukturalismu a postmoderního myšlení. Na to skutečně nejsem připraven.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:44Od: babolat.cz
běžte s komunistami doprdele. nechápu, jak může kdokoliv jen na chvíli přemýšlet, zdali byli dobří. podívejte se na skanzen do KLDR a nebo bežte do ústavu.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:25Od: svetova.dvojka
Severní Korea jednoho dne sjednotí celý korejský poloostrov pod komunistický režim, to jsem zvědavý co potom budeš říkat...
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:36Od: Stan_Borowitz Re: Celý svět
sjednotí pod vedením velkého Kim-Čong-Una a konečně zavládne ráj na zemi!
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:10Od: babolat.cz
ty voe, doufám, že si z nás děláš jenom prdel, jinak nevím co s tebou :-(
[ Reagovat ]
21.03.2016 14:12Od: babolat.cz
a co budu říkat? nic. ty nejlepší lidi a firmy přesídlí do Japonska a KLDR bude opět lejnoooo...
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:54Od: Stan_Borowitz
A proč já jsem předem očekával, že to budeš vnímat jako útok, i když to byl jen dotaz, že... Já si naopak myslím že tvé pohrdání zkušenostmi je velmi signifikantní pro dnešní dobu. Pro plané teoretizování samozřejmě není osobní zkušenost nutná, ovšem bez ní (nebo záznamů o ní) se může velmi snadno dostat na scestí a zvrhnout se v pouhou sofistiku. Uvedu ti jednoduchý příklad. Řekněme, že bytosti z předaleké galaxie, kteří se ani trochu nepodobají lidem, nepřijímají stravu jako my, najdou v kosmickém prostoru kávovou lžičku. Bude jim jasné, že se jedná o dílo nějaké vyspělé civilizace a tak bádají, sepisují traktáty o paraboloidech a hyperboloidech, přesto se nikdy ani o píď nepřiblíží pochopení jejího smyslu...
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:05Od: Tuttovka
Není to úplně přesné. Například oral history je vyloženě oborem, který se zabývá empirickými zkušenostmi účastníků. Právě na ní je krásně vidět, jak osobní zkušenosti deformuje osobnost člověka. Jinak plané teoretizování má svá pravidla. Není pouhou intelektuální hrou. Historie má svá pravidla, která není možné překročit, pokud chceš být považován za historika. To neznamená, že by setrvávala na starých konceptech. Historie je jednou z nejrychleji se rozvíjejících věd posledních dvou století. Přenos polarizace mezi kulturními a biologickými prvky je zcela normální a v rámci jednotlivých kategorií ani nemluvě. Když kladeš důraz na diverzifikaci v jedné oblasti, tak skoro automaticky přechází do oblasti jiné. Funguje to oběma směry.
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:24Od: Stan_Borowitz
Už asi moc spamujeme... jinak se s tebou ale povídá hezky, tak zase někdy příště :-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:19Od: VlS Re: tutovka
problém v porozumění muˇže být jinde. Pro tebe je to historie, pro nás nepříliš vzdálená realita a těsně minulá současnost. Nepotřebuji Husákův režim zkoumat, protože jsem si ho vrchovatě užil.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:34Od: Stan_Borowitz
Přesně.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:54Od: Krisboy
Američani nejsou národ.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:09Od: Stan_Borowitz
Oni sami se jím cítí být, což je myslím nejlepší definice národa...
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:15Od: svetova.dvojka
To je zajímavé..., mnoho lidí nepovažuje Romy za národ, a to přesto že na světě žije celkem skoro 40 000 000 Romů, jen v Evropě přes 12 000 000, za Romy se považují i někteří bílí lidé např. Irští kočovníci. Romové mají svou hymnu, jazyk,kulturu i zvyky. Podle mě je to národ se vším všudy.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:24Od: Pe3k
Tjn. až na to, že nemají území, to je pak těžké být národ.
Jinak ve filmu Podfuck hrál roma třeb Bread Pitt :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:29Od: svetova.dvojka
To je akorát další důkaz rasismu...,benátského mouřenína Otella hráli vždycky běloši, namazali si ksicht do hněda a bylo..., romské role nebo Romy obecně by měli autentičtí Romové a nikoliv jak by Romové řekli gádžové :-))) Hitlera přece taky vždy na filmovém plátně ztvárňovali autentičtí Němci. Tak nechápu proč se do rolí Romů nebo černochů derou bílí herci, to je naprostá degradace...
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:33Od: Pe3k
Tak to nevím, to se musíš zeptat Guye Ričího, nebo jiného režiséra. To je další problém romů. Oni nemají žádné slavné osobnosti, herce, politiky, sportovce, vynálezce, nikoho.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:39Od: svetova.dvojka
Pár takových by se našlo, teď mě napadá třeba Django Reinhardt , ze sportovců Andrea Pirlo, on vlastně i Charlie Chaplin byl Rom částečně... nebo držitel Nobelovy ceny za medicínu August Krogh byl Rom. Taky to "neprosazení" Romů je dáno jejich dlouhodobou perzekucí, pronásledováním i vražděním , celé to nakonec vyvrcholilo holocaustem, takže jak si správně poznamenal v minulém komentáři, vše má dvě strany mince.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:46Od: Stan_Borowitz
Tady by se mělo zapracovat na pozitivní diskriminaci, všichni úspěšní Romové by měli být co nejvíce "vidět", a to nejen mezi většinovou populací, ale zejména mezi Romy, hlavně mladými. Ti potřebují pozitivní příklady, těch negativních mají kolem sebe víc než dost. To je jediná možná cesta, ale je to každopádně cesta na dlouhou trať.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:51Od: svetova.dvojka
Bohužel úspěšní Romové často ani nechtějí být medializování, protože mají strach, že přesto i když jsou slušní, by si na ně majoritní společnost ukazovala, stačí si přečíst kteroukoliv diskusi o Romech, novinky,idnes,denník apod. kde třeba i pozitivní zpráva o Romech je dehonestována a v komentářích se objevují i nenávistné komentáře. Ale jinak určitě se situace zlepšila za posledních 10 let, přibývá romských středoškoláků i vysokoškoláků, přibývá prospěšných projektů, jen je potřeba tu snahu nebo pomoc vést tím správným směrem.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:58Od: Stan_Borowitz
Já bych internetové diskuse vůbec nebral jako bernou minci, protože to bychom nakonec ještě z toho vyšli jako nesmírně tolerantní a snášenlivý národ. Kdo někdy zabrousí na zahraniční fóra, kde se vyjadřují příslušníci těch "vyspělých" národností, ví, o čem mluvím...
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:01Od: Stan_Borowitz
A úspěšní Romové nemají důvod se skrývat. Té spodině, která je hlasitější než odpovídá jejímu počtu, to samozřejmě bude trnem v oku, ale o ně nejde. Jde přece o většinovou společnost a zejména, to zdůrazňuji, o to, aby dávali pozitivní příklad do vlastních řad. To je jejich odpovědnost, které by se neměli zříkat.
[ Reagovat ]
21.03.2016 12:50Od: spaniel
Neprosazení bude spíš tím, že většina je geneticky limitovaná.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:37Od: Stan_Borowitz
Kdy jsi prosím tě naposledy viděl ve filmu v roli Roma nebo černocha namaskovaného bělocha? Jinak pokud se za národ považují, tak jím jsou. Židé taky léta neměli vlastní území.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:34Od: svetova.dvojka
A to že Romové hrát umí, bylo vidět třeba ve filmu Cesta ven který získal všemožná ocenění a romská neherečka Klaudia Dudová dokonce i Českého Lva.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:37Od: Pe3k
Já nevím proč to vzniklo, ale co se týče xenofobie, jsme téměř na vrcholu světového žebříčku. Na netu je toho fůra, ale to nic nedokazuj, přesně jak píše (rasista :D) Stan. Z toho co sleduji kolem sebe, tak to mohu jen potvrdit. Asi lidem co žijí v Praze to tak nepřipadá, protože tam je to hodně multikulti, ale obecně to rozhodně platí.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:42Od: svetova.dvojka
Podle statistik má ČR dokonce nejhorší vztah k Romům ze všech zemí Evropské Unie. Jen 29% Čechů by chtělo mít v práci romského kolegu, a jen 11% Čechů by chtělo mít za životního partnera Roma. Jsme na tom dokonce hůř než vyloženě anticikánistické státy jako Slovensko,Bulharsko nebo Maďarsko...
http://www.lidovky.cz/vadi-nam-romove-muslimove-i-buddhiste-cesi-propadli-v-pruzkumu-rasismu-1nm-/zpravy-domov.aspx?c=A151012_150021_ln_domov_jzl
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:44Od: Pe3k
11% procent by chtělo mít Roma za životního partnera? To je o 11% víc, než jsem čekal :D no ale nechme to být, to je opravdu off topic.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:48Od: svetova.dvojka
Já jsem chodil s Romkou , ještě když jsem byl střední to byly časy... divoká 90.léta. :-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:53Od: Stan_Borowitz
Tyhle průzkumy mívají zavádějící otázky, zneužívající obecného obrazu, k jehož vytvoření ony menšiny bohužel často samy přispěly a přispívají.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:02Od: Stan_Borowitz Re: Hehe,
teď jsem se koukl na ten průzkum a kuriozní je, že hlavně je rasistický ten průzkum samotný, protože respondenty tlačí do toho, aby se rozhodovali výhradně podle rasy/národnosti a zanedbali všechny ostatní faktory, které jsou pro většinu lidí důležitější...
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:47Od: Stan_Borowitz
No tak zase je pravda, že se pohybuju v určitém "ekosystému", kde je na skutečného rasistu nebo xenofoba nenarazím, ale zase v ryze rasisitickém a xenofobním státě by měl asi těžko v hlasování diváků v talentových soutěžích šanci na úspěch Rom (a to opakovaně) nebo tuším Mongol. Jak je vidět, u osob, které něco umí, lidé vůbec negativně nepřihlížejí k jejich rase nebo státní příslušnosti.
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:59Od: tito
Nejvíce jsem zvědav na Rogera, přeci jen při tom, co předvádí Novak, bude chtít zamíchat kartami. Motivaci má velikou. Asi letos není cílem určitě jen Golden Slam, ale i přípravné turnaje se závěrečným USO. Zabránit Novakovi získání Grand Slamu. Rafa uvidíme, radši budu pro Miami skeptikem, spíše si počkám na antuku.
Jinak pro mne je zajímavostí, že se vrací Christian Harrison. Naposledy hrál na okruhu ATP ve Washingtonu 2013, poté pro serii vážných zdravotních problémů přerušil.
[ Reagovat ]
21.03.2016 10:05Od: spaniel
Taky jsem zvědavý, ale v Miami zrovna neexceluje, navíc po pauze...
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:14Od: Stan_Borowitz
Já hlavně doufám, že tu pauzu využil k pilování podání. Poslední rok mi připadá, že na rozdíl od ostatních úderů je o dost horší než bývalo.
[ Reagovat ]
21.03.2016 11:37Od: Smazaný účet
Chrise s Timem vidim spatne, tezky souper.. :-(
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:58Od: tito
Zatím nemá prakticky nic nahráno, 0 bodů, ale je dobře, že hraje.
[ Reagovat ]
21.03.2016 07:43Od: Smazaný účet Nemravny Novak
"Novak sice ukazal, ze nejlepsi hrac na svete, ale jinak ukazal, ze neni dobry clovek. Kdyz mel Milos zjevne problemy s pohybem, kvuli zranene noze, vubec ho nesteril a zneuctil ho. Divim se, ze jeste vubec hraje tenis ..."

Predpokladam, ze starej Djoker takhle zprazi Noleho, kdyz za podobnou vec odsuzoval Rogera v Davis Cupu minuly tyden....:-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:20Od: Stan_Borowitz
Nejstylovější by bylo, kdyby to tak okomentoval tatík Raonic. Z tho by se asi ten srbskej nácek (nemyslím Novaka, ten je v pohodě, ale jeho otce) posral.
[ Reagovat ]
21.03.2016 07:22Od: gigin Úplné OT
Ale tak to je pecička :-D
http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=398154&sId=&mId=
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:10Od: Stan_Borowitz
Dobrá dračice... škoda, že v reálu to bývá častěji naopak...
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:31Od: Smazaný účet Re: gigin
zadnej zlatej bzucak...
...rovnou ji poslat na River Plate a pekne s chlapama to tam rozjet;)
Ta zenska je dynamit;D)

https://www.youtube.com/watch?v=44XYEeD1A1U

Diky za konecne zajimave OT.
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:16Od: janek_da
uf, myslel jsem, že ji bzučákem poslala někam jinam
[ Reagovat ]
21.03.2016 06:45Od: Krisboy
Tak už si nemyslím, že Miloš letos vyhraje GS. Leda že by se Novak nezúčastnil.
[ Reagovat ]
21.03.2016 04:38Od: Kozoroh No1e kurt
Mám velikou radost z dalšího velkého Novakova triumfu. Hattrick a celkově pátý titul v IW, vyrovnání Nadalova rekordu v počtu vyhraných Masters turnajů.A že po Djokovi pojmenovali organiztátoři centrální kurt je pro Novaka a nás jeho fandy velká pocta :-)

Novakův výkon v zápase byl vynikající, Miloš byl zraněný, tudíž nemohl předvést nejlepší výkon.
Podrobněji zápas a nové rekordy rozeberu odpoledne:-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 06:07Od: Stan_Borowitz Re: Ne, že bych to Novakovi nepřál,
ale mně to připadá absurdní a proti tradicím pojmenovávat kurt po dosud aktivně hrajícím hráči. To může napadnout jen Larry Ellisona. Ale je to jeho turnaj, tak na to má samozřejmě právo.

Jsem docela zvědav, jestli tím spustí lavinu a třeba centrkurt v MC pojmenují po Rafovi a v Cincinnati po Rogerovi, když tam oba dosáhli výraznějších úspěchů než zatím Nole v IW.
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:35Od: tito
Larry chtěl pravděpodobně ostatní předběhnout. Ale je to fakt divné.
[ Reagovat ]
21.03.2016 18:50Od: Kozoroh Re: Stan Borowitz, tito
Pro mě za mě ať i Rafa s Rogerem mají "své" kurty. I oni si tuto poctu zaslouží - Roger v Cinci a Rafa v MC. Divné to není, jen to nemá precedent. A ten dnes vytvořil Ellison.
[ Reagovat ]
21.03.2016 06:49Od: gigin
Ani nemusíš.
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:32Od: tito
To není možné.... :-)))
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:39Od: Smazaný účet
;D)))
[ Reagovat ]
21.03.2016 07:22Od: babolat.cz
ty bych rád viděl (nebo spíš neviděl), co zajímavého rozebereš na zápasu,který skončil 6:2 a 6:0.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:15Od: turista
Novak Djokovič do června bude mít 65 titulů a přeskočí tak Borga a Samprase a může honit Nadala. Příští rok překoná 77 titulů Mc.Enroea.
[ Reagovat ]
21.03.2016 13:35Od: Stan_Borowitz Re: Může honit Nadala?
A co na to Jelena?
[ Reagovat ]
21.03.2016 17:00Od: turista
Myslel jsem to tak, že se Novak bude snažit přeskočit Rafu v počtu vyhraných titulů. Odhaduji, že oba uzavřou rok 2016 asi se 70 tituly. Perspektivně si myslím, že Novak Djokovič předstihne i Federera, Lendla a dosáhne na Connorsových 109 titulů.
[ Reagovat ]
21.03.2016 17:12Od: Stan_Borowitz
Aha.

Connorse podle mne nedá. Takhle bude dominovat ještě letos a od příštího roku přijde zákonitý sešup.
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:29Od: Davor1
Miloš mal celkom problém už včera s Goffinom, v druhom sete dvakrát prišiel o servis a vo výmenách navrch rozhodne nemal, preto sa dnešnému výsledku ani veľmi nečudujem. Djokovič je pre neho najhorší možný súper, vo výmenách s ním nemá šancu a keď mu neide servis na maximum, tak je permanentne pod tlakom a ten Djokov neskutočný return ho nahlodáva aj psychicky.

Novak ukázal, že žiadnu krízu nemá a akurát mu chýba motivácia hrať na maximum proti hráčom, ktorí ho nemajú čím ohroziť, v prvých kolách je často ležérny, ale čím silnejší súper, tým lepší výkon zo seba vydoluje aj Djokovič. Miami bude zrejme o tom istom, akurát tam očakávam finále s Murrayom, ktorý bude oddýchnutý a nemusí tak byť bez šance...
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:20Od: Marduch
Fantazie Nole, ani bombarďák Miloš nepřekazil vyrovnání Rafova Masters rekordu. Pět sebraných servisů ve dvou setech hovoří za vše. Idemo for US double! ;-)
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:03Od: Romario
Skvělý Nole, skvělá Sparta (fotbal, hokej), skvělá Gábina Soukalová, skvělý víkend. Dobrou noc.
[ Reagovat ]
21.03.2016 01:39Od: Smazaný účet
skvěle romario
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:59Od: svetova.dvojka
2008,2011,2014,2015,2016 ! no ještě že to Djokovičovi sem tam nevyšlo, to už by bylo opravdu moc :-)
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:57Od: gigin Jestliže
pojmenovali po Djokárně dvorec, tak už se z Kozorohem v životě nedomluvíme. Tomu budou sundávat ruce tam týden počítám.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:58Od: gigin
Tak
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:59Od: tito
:-)))
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:59Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:09Od: Smazaný účet
A to by po něm ještě mohli příští rok pojmenovat i to město. Indiáni tam už stejně žádní nejsou (nebo dobře, je jich tam 83, ale to se někam odstěhuje) a navíc Nole Wells by ocenili i místní, protože by jim vypisování adresy na dopisu zabralo míň času.
[ Reagovat ]
21.03.2016 05:53Od: Stan_Borowitz Re: Ještě lepší by bylo
Ještě by jim měli změnit ZIP code na 11111.
[ Reagovat ]
21.03.2016 06:43Od: gigin
:-DDD
[ Reagovat ]
21.03.2016 09:18Od: janek_da
To by se pletlo.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:46Od: Tuttovka
Já bych se tedy ostře bránil nějakému rozšiřování kategorie gs. Podle mého názoru by měla být zachována jistá exkluzivita těchto 4 turnajů, které mají tradici daleko za sto let. Oproti nim je turnaj v Indian Welles založen v roce 1976 jako čistě komerční akce. Místa majorů jsou umístěny v zemích, kde tennis jako sport začínal a odkud vycházely jeho první hvězdy. Není tedy žádný důvod z komerčního popudu rozšiřovat tuto kategorii. V konečném důsledku jde pouze a jenom o peníze, které by z toho plynuly.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:56Od: svetova.dvojka
škoda, že v tenise neexistuje něco jako Mistrovství světa, tenhle turnaj je prakticky ve všech sportech, bohužel s jedinou vyjímkou a to je tenisu., MS by třeba mohlo hrát 256 hráčů, to už by byl pořádný pavouk...
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:03Od: Tuttovka
Na tenisu já právě oceňuji to, že se tolik nepodbízí komerci. Pořád je to hra, která nemá přesně podobně hloupou akci, jako je mistrovství světa. To je ve většině sportů skutečně hrozivá přehlídka reklamy. Jasnou ukázkou může být hokej, kde se mistrovství kvůli hladu po penězích koná každý rok. Absolutně nechápu proč. Podle mě je ve sportu obecně korupce a hodně a nepotřebujeme další akci, kterou získá za přispění velkých úplatků Katar. Už tam bylo mistrovství světa v házené a všichni zasvěcení víme, jak to vypadalo. Byla to jedna z největších urážek sportu v dějinách. Podobně to bude s fotbalovým mistrovstvím. Přesně tohle bych tenisu nepřál. Přesně z těchto důvodů si nepřeji další rozšiřování hloupých kategorií. Jak může někoho napadnout hovořit o pátém grandslamu, který má "úctyhodnou" historii padesát let a v prvních letech se jmenoval po aerolinkách. Navíc Indian Welles je skutečně díra v poušti. Je to podobné, jako když se teď staví stadiony v Kataru, odkud se poté odvezou pryč.
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:26Od: svetova.dvojka
tenis byl málo sledovaný sport od roku 1859 do roku 1968, Bjorn Borg a pozdější rivalita McEnroe-Borg spolu s Connorsem dostala tennis na nějakou sledovanost, a dnes tenis v tomhle ohledu zažívá naprosto vrchol jednak díky fenomenálním charismatických hráčům Federer,Nadal,Djokovič, dříve Agassi,Sampras,Lendl nebo rivalita Becker-Edberg, takže tradice ano, ale sledovanost potřebuje každý sport, proto jsou potřeba další změny...
[ Reagovat ]
21.03.2016 06:47Od: George_Renel
Jistě . A Laver,Rossell, Newconbe, Kodeš a spol byli nic.......
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:34Od: Smazaný účet
Vždyť Davis Cup je v podstatě mistrovství světa. A ta paralela s hokejem je dokonalá i tím, že tam zpravidla nestartují nejlepší reprezentace. Já jsem za MS v hokeji rád. Je to tradiční kolorit jara a přiznejme si, že nebýt mistrovství světa opravdu každý rok, tak láska k hokeji u nás jde do kopru a fotbal za chvíli přebere hokeji všechny sponzory a divácký zájem, popřípadě biatlon. Pořád se jedná o nejsledovanější sportovní událost (pokud teda není hokejový turnaj na OH nebo naši nehrají EURO nebo MS), navíc se MS očividně těší neutuchajícímu zájmu. A navíc přiznejme si, kdy jindy je většina lidí hrdí na svůj národ, než když se hraje MS v hokeji. Ať se ti to líbí nebo ne, má to své místo.
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:50Od: Tuttovka
Pokud mám být já hrdý na svůj národ, tak to určitě není ve spojení se sportovním výkonem. Buď to v sobě člověk má či nikoliv. Já si myslím, že dnešní svět je dost komerční a není třeba přidávat. Třeba Wimbledon mám rád nejenom kvůli trávě a výměnám s vysokým rizikem ale i kvůli tradici. Při pohledu na kurt je zřejmé, že skutečně jde o tenis a ne o propagaci značek jako je Kia, Perrier a podobně. Reklama je tam omezena na minimum.Je to samozřejmě mimořádně tradicionalistický přístup a netvrdím, že je správný a měly by to tak dělat všechny turnaje, ale odkazuje to k počátkům tohoto sportu a takové věci jsou důležité.
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:20Od: Smazaný účet
Ale já na tom nevidím nic špatného. Mnoho lidí není v osobním životě schopno překročit svůj stín, tak proč by nemohl prožívat aspoň úspěchy svých krajanů? Mimochodem, podle výzkumů neplatí otřepané pravidlo, že když hokejisti vyhrajou, chleba levnější nebude. Je dokázáno, že po vítězství na MS vždy v tom následujícím měsíci trochu stoupne HDP. :) Hokej je navíc systémový sport, výkony hráčů jsou dost vázány na to, jaký systém se tu uplatňuje, případ Zachy, který to má vydřené naprosto sám, je vskutku nevšední. To znamená, že se jedná o celostátní záležitost v podstatě, jestli mi rozumíš, protože systém se uplatňuje nějak v celé republice. A když budeš šikovný, i ty se nějakým způsobem můžeš ať už trenér nebo nějaký jiný pracovník v tomto systému realizovat. Kdežto v tenise je ten vývoj hráče typicky vázán na nějakou úzkou skupinu lidí, kteří hráče vychovali. Proto v tenise spousta lidí nefandí podle národnosti a je to přirozené podle mě.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:58Od: svetova.dvojka
hlavně by se měla hrát nějaká tisícovka na trávě, tenis na trávě je nejzáživnější...
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:10Od: Smazaný účet
Souhlas, taky si občas před zápasem dám a pak hraju údery jak Federer křížený s Monfilsem.
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:28Od: Forehand
Bum, bum, koniec..

Hra pre trepačov kobercov.
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:32Od: spaniel
Možná bys měl přes léto přijet a zkusit si to. Není nic hezčí.
[ Reagovat ]
21.03.2016 05:58Od: Stan_Borowitz
Ty máš na zahradě travnatý kurt jako Kodeš? Tak to bych já tedy rád přijel, abych si to zkusil.
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:10Od: Smazaný účet
Kopčany, na Slovensku - asi dvacet kilometrů od hranic od Břeclavi. Týpek v takové naprosto všední vesnici asi nevěděl, co s velkým humnem, postavil tam dva travnaté kurty a za pár let mu tam jezdili před Wimblem trénovat Cibule nebo Kuzněcovová. :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:18Od: Stan_Borowitz
Pěkné... ale já to mám o dost blíž do Poděbrad a úplně nejblíž k Honzovi Kodešů, ale až jednou pojedu za giginem, tak bych to tam mohl zčekovat.
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:21Od: Smazaný účet
Jojo, ale řádí tam travnatý specialista Spaniel, tak pozor, aby jsi nenarazil. :D
[ Reagovat ]
21.03.2016 02:06Od: turista
Nejlepší povrch je antuka.
[ Reagovat ]
21.03.2016 06:10Od: Stan_Borowitz
Já tedy pokud mám sebemenší možnost, tak dám přednost hardu nebo ještě lépe koberci, a pokud jde o kvalitu hry, tak v hale. Když o požitek ze hry, tak venku.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:46Od: Forehand
Ono porazit hráča Djokovica na harde, tenistu s takým returnom, pohybom a hlavne s úžasnou kvalitou a dĺžkou oboch základných úderov, človek nemusí byť ani inžinier, zdravý sedliacky rozum hovorí, že to neni možné..:)..

Djokovic je naozaj zosobnenie komlexnosti, a nechoďte tu na mňa s tým, že na sieti je len priemerný..To je ako mať na diaľnici Ferrari a vyčítali by ste mu, že neni dostatočne off road..Rafova dominancia na antuke 05-08 písala históriu, no Djokovič na harde mu začína zatial zďaleka, decentne dýchať na chrbát..Minimálne trojička AO,IW,Miami je plne v jeho réžii a to dlhodobo.

To, že stratil set s nejakým Franchgelom, či ako sa to píše...To je bezpredmetné, sám Novak sa priznal, že sa pripravuje len na 3 zápasy (RN, AM, RF) a chudák dnes asi spravil s Milošom výnimku, uz ked slo o to finále..
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:05Od: spaniel
Nj, momentálně se jede na dálnici s Ferrari z toho těží, ale nedávno se jelo po oraništi. Komplexnost je komplexnost, to neokecáš.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:40Od: svetova.dvojka
Měli by se vrátit hráči jako Pete Sampras, Stefan Edberg, Boris Becker,Pat Rafter a jiní, kteří perfektně praktikovali styl servis-volej..., to by Djokovič zase kulil očička, nemohl by se dostat do té své strojové hry od základní čáry a bylo by to o dost zajímavější.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:48Od: Forehand
By ich Djokovic returnoval jedného po druhom a vyzerali by na sieti doslova hlúpo..
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:58Od: Marduch
Dost možná by po několika returnech "podnožácích" od Djoka tebou jmenované legendy vyčítavě kulili očíčka na kouče v loži, co vlastně dělají špatně :-DD
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:03Od: svetova.dvojka
Sampras měl naprosto fantastický servis, ještě o třídu lepší než má Federer... a ze servisem Federera má Djokovič často problémy, jinak by s ním Djokovič nepohrál 23 zápasů, já jsem netvrdil, že by Novaka mnou zmiňovaní nějak pravidelně poráželi, ale nebyla by to taková jasná nuda...
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:07Od: Stan_Borowitz
Museli by jim ještě vrátit rychlost kurtů, pak by to možná šlo.
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:11Od: svetova.dvojka
a hlavně za Samprase nebylo jestřabí oko..., on servíroval často i přes 210 km/h a esa na lajny, mu sudí hlásili jako auty..., a nejen první ale i druhý servis Samprase byl fenomenální a i v klíčovým momentech Sampras vytahoval esa z druhého servisu, to bylo kladivo na Djokoviče...
[ Reagovat ]
21.03.2016 00:31Od: Forehand
Pravda. Sampras by si Noleho na tráve dal, určite vo svojej top forme áno..Na harde by však už nestačil..
[ Reagovat ]
21.03.2016 05:46Od: Stan_Borowitz
V Cincinnati možná jo. A to je pořád o dost pomalejší hard než na jakých se za dob Samprase hrálo. Jedničkou je mimo jiné vždy právě ten hráč, jehož hra je nejvhodnější pro převažující typ povrchů/míčů/rámů/výpletů. To, že je Novak suverenní jedničkou dnes, rozhodně automaticky neznamená, že by jí byl i za doby Samprase nebo Edberga. A obráceně, kdoví kolik GS titulů by získal Sampras na dnešní trávě a hardech. Možná, že by se nedostal ani na desítku.
[ Reagovat ]
21.03.2016 08:55Od: tito
Samosebou asi není myslitelné, aby se v dnešní době hráč vrhal na síť po každém úderu jako kdysi třeba Edberg. Ale stejně bych těmto špičkovým hráčům v konfrontaci s dnešními věřil. Je zajímavé, že třeba Korda předpokládá, že vývoj se bude ubírat k větší aktivitě na síti.
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/260587/v-rodine-kordu-se-klube-velky-talent-sebastian-roste-pod-lendlem.html
[ Reagovat ]
21.03.2016 02:09Od: turista
Myslím, že Novak Djokovič by jim tu síťařinu brzy znechutil prohozy a loby a bylo by vymalováno.
[ Reagovat ]
21.03.2016 07:49Od: Smazaný účet
Museli by mit kluci, ale stejne nacini. Tzn. Zadny poly jen strivko a raketu z 90 let
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:15Od: svetova.dvojka
Až Djokovič zakončí rok s bilancí zápasu 90:0, můžeme se bavit o nějaké dominanci , ale 82:6 z loňského roku to rozhodně není, byť vyhrál všechny nejdůležitější turnaje s vyjímkou Roland Garros.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:25Od: kada.tom
to, že je Novak neohrožený vládce současného mužského tenistu nemůže zpochybnit nikdo, ani ty ... a rozhodně bilanci 90:0 mít nebude, neb i ta dubajská skreč se mu počítá jako prohra, takže třeba to bude 89:1 :-P :-D
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:28Od: svetova.dvojka
no aktuálně ano, ale tohle nemůže zvládnout obhajovat do nekonečna, Federer byl jednička on února 2004 až do srpna 2008 237 týdnů, kdy se zastaví Djokovič, to jsem tedy zvědavý...
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:34Od: janek_da
bejvávalo
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:11Od: svetova.dvojka
Není to ani tak o hráčích, ale o systému turnajů, přesně jak říkal Djokovič, měla by se udělat další série turnajů něco mezi grandslamy a Masters 1000 a rozhodně by bylo dobré obnovit Grand Slam Cup.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:10Od: kada.tom
Novak zase přepsal jeden z rekordů a vyhrál "pátý GS" :-)
A navíc k tomuhle triumfu dostal Novak hodně neobvyklej dárek - centrální kurt se bude jmenovat po něm, to nemá ani Federer (co vím) :-D

Každopádně se už těším až příští rok budou tenisté hrát na Novak Djokovic Stadium :-)
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:26Od: Stan_Borowitz
Pátý GS se snad říká Miami, ne?
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:27Od: Forehand
Piaty GS je IW, Miami, Šangaj a TM :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:29Od: gigin
A ve WTA Madrid.
[ Reagovat ]
21.03.2016 01:56Od: Kytka
Říkalo se tak dříve Miami, ale pak tuhle roli převzal právě IW. Protože se pořád rozvíjí a Miami stagnuje. Kdovíjak to s Miami ještě skončí.
[ Reagovat ]
21.03.2016 05:50Od: Stan_Borowitz
Nemá se ten turnaj na Floridě přestěhovat do nového areálu v jiném městě?

Jinak je to označení nesmysl u jakéhokoli M1000, vždyť se hraje na dva vítězné a o jeden až dva zápasy a týden míň.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:34Od: rusedski
Čekám, že brzy po Rogerovi taky něco pojmenujou, aby se neurazil :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:36Od: gigin
Má ulicu.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:36Od: spaniel
Změní ATP na RF...
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:41Od: Smazaný účet
RFATP :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:09Od: VlS Nole
Jsi opravdu dobrej, je zbytečný o tom dál mluvit.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:05Od: janek_da
Hm, zaspal jsem Kubu Holušu
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:09Od: janek_da
http://www.ceskatelevize.cz/sport/atletika/329222-holusa-na-hms-vybojoval-stribro-juska-skoncil-desaty/
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:09Od: Smazaný účet
On taky trochu zaspal. Kdyby začal finišovat dřív, mohl mít místo stříbra zlato.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:17Od: janek_da
jak je to snadně :)
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:43Od: Kytka
Taky jsem Holušu prošvihla. Když ten zápas byl takový uspávací. Paradoxně nejsnadnější zápas Noleho.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:04Od: Smazaný účet
Koukám, že jsem ani nemusela hnát z práce, stejně každej věděl, jak to dopadne :D už aby se vrátil GOAT, bez něj to není ono :P
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:04Od: Smazaný účet
Koukám, že jsem ani nemusela hnát z práce, stejně každej věděl, jak to dopadne :D už aby se vrátil GOAT, bez něj to není ono :P
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:02Od: Roger_Federer
Koho tohle ale jeste bavi?
Uz druhy tok se rutine doplazi do kazdeho finale a tam predvede devastaci soupere..
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:04Od: spaniel
To samé se vyčítalo Fedexovi. Jednou to skončí.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:19Od: Roger_Federer
Fedex neovladal antuku a obcasne prohral velke zapasy i v nejlepsich sezonach( napr.AO 05.).
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:31Od: spaniel
Měl třeba rok s bilanci 94:5, to je ještě beetroot nářez než Nole loni.
Stačí si pročíst archiv z těch let na menstennisforums...pindalo se na to samé.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:31Od: spaniel
*větší
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:04Od: svetova.dvojka
V Dubaji mu to nevyšlo..., z toho je potřeba vyžít, ta suverenita není taková, není to 100%, Djokovič sem tam prohraje, v loni prohrál dokonce 6x.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:06Od: Smazaný účet
tohle je nejdal :)))
[ Reagovat ]
21.03.2016 04:14Od: Kozoroh
No přeci mě RF- Dominiku a Djokoland :-)
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:00Od: svetova.dvojka
Doufám, že Raonič nedopadne jako Del Potro, vždyť má furt nějaké problémy.
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:58Od: Mayo
Djokovič ide ako Golden State Warriors + Steph Curry, ktorí idú zmazať intergalaktický rekord Bulls
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:09Od: Smazaný účet
stejně vyhraje San Antonio =))
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:49Od: Mayo
Podľa mňa tiež GSW nevyhrá titul. Čiže SAS by mohlo ako veľký favorit.
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:57Od: baggik
Momentálně se ty zápasy hrajou úplně zbytečně.., Djokovič rutinně vyhrává úplně vechno.
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:56Od: EllNino
Boooooring Nole :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:54Od: spaniel
Tak to bylo KO. Není moc lidí, kteří by mu dali kanára.
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:53Od: Nola
Novak asi najtazsi zapas odohral s Tsongom, Rafa mu tiez zatapal v 1.sete, Milos dnes uplne mimo, dobre som pocula, ze centr bude pomenovany po Nolem?
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:56Od: Mayo
Neviem ti povedať nepozeral som zápas. Až príliš jednoznačný priebeh ale, čakal som od Miloška viac hier :D Grats
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:53Od: svetova.dvojka
I přes tohle vítězství , Djokovič stále nepatří mezi 5 nejlepších hráčů Open Ery.
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:54Od: Nola
:D to neva, hlavne, ze momentalne je tenisovym kralom
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:55Od: spaniel
Ještě nekončí.
[ Reagovat ]
21.03.2016 02:18Od: turista
Na konci roku 2016 už bude mít Novak Djokovič asi 70 titulů. Letos bude přepisovat statistiky. Zdaleka nekončí, vyhraje ještě mraky titulů.
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:53Od: Smazaný účet
Titul z turnaje bez účasti GOATa má poloviční hodnotu. Ale i tak gratulace.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:02Od: Smazaný účet
už aby dovalil :D
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:08Od: gigin
Menší.
[ Reagovat ]
20.03.2016 23:17Od: 7zero
bez kozy to neni ono, aj keby ho mali na vozicku dotiahnut..
[ Reagovat ]
20.03.2016 22:52Od: Stan_Borowitz Neuvěřitelné
jak je Novak dobrý. Takovou nakládačku Milošovi jsem nečekal.
[ Reagovat ]
21.03.2016 02:23Od: turista
Novak je neuvěřitelně dobrý. Už je tradicí, že proti slabším soupeřům hraje to co musí aby vyhrál a nejlepší tenis si schovává na semifinále a na finále.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist